Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané V. Sodek

Nalezeno 945 příspěveků, 93 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

11.04.2006 14:23

Tání arktických ledovců nebezpečně zrychluje

RE: Mnozi vedci rikaji,ze zijem na vypujcenem case,ze ,uz davno melo dojit ke zmene zemske osy.

V. Sodek 62.?.?.?

Lidé závidí Židům peníze, závidí jim vlivné postavení, proto se "mstí", kde jen můžou.
Zdravim
U Vasich prispevku jsem si vsimnul, jak velice presne dokazete odhadnout, popsat, naznacit....
Ma otazka zni: Proc zrovna v tomto bode pisete tak jednoznacne a timto i osocujete mnoho obycejnych lidi, kteri jen plati dane a ptaji se PROC se staly Spojene Staty tim "Golemem".
Takze.
Zadna zavist z neuspechu ( treba v mem pripade jsem 21 let na vlastnich nohach, nikdo mi vyplatu nedava ) a jsem celkove spokojen. Ale citim ,ze drive ci pozdeji budu platit dane pouze na proizraelskou zahranicni politiku, at uz v USA, nebo CR.
Takze.
Az zustanou vsechny vybrane dane tam, kde byly vybrany, nebudu namitat.
Dnes jsem svedkem mnoha "tunel akci" v obou zemich.A nejen tam (viz.Argentina).
Same shit. [pláč]


Pekny destivy den, preji [mrknutí jedním okem]

103188

11.04.2006 14:46

Tiše tleskám, abych nevyplašil

RE: tak to uz je vrchol...

V. Sodek 62.?.?.?

Heroin je PAST.
Nikotin v kombinaci s dehtem a ostatnimi srackami v cigaretach je jeden z nejvetsich zabijaku civilizovane spolecnosti. A tak....vite kolik tezce zavislych na heroin se uchlastalo k smrti?....hodne.
Alkohol prebil vse.
Moje kamaradka hodne let delala v blazincu v Brne na Huskove, zrovna tam, kde byli alkoholici na leceni.
Rikala,....zbytecne vyhozene penize. Vsichni chlastaji dal.
Bohati se mohou dostat ze zavislosti na heroin tou "jednoduchou" formou cisteni krve. Stoji to ranec, ale dostanou se z toho. I po psychicke strance. Ale z alkoholu ne.
P.S. Vyjimky(silni jedinci) mohou potvrdit pravidlo.

103191

11.04.2006 17:10

Tiše tleskám, abych nevyplašil

RE: tak to uz je vrchol...

V. Sodek 62.?.?.?

Zlegalizovat tvrde drogy?
Ja myslel, ze se bavime seriozne.
Nesmysly stranou, prosim. [mrknutí jedním okem]

Alkohol je silne navykova droga, ale trva to dosti delsi dobu nez u jinych, treba vpichovanych primo do zily. Ale vysledek muze byt stejny. Pro svou davku jdou zavisli okrast blizniho, popr. i zabit [pláč]
A co se tyka negativniho dopadu na spolecnost, tak zavisli na alkoholu vedou , a to v neporovnatelne prevaze nad heroin users.

103202

12.04.2006 08:49

Tiše tleskám, abych nevyplašil

RE: tak to uz je vrchol...

V. Sodek 62.?.?.?

Vodniku
Jasne, vsechno je mozne, ale zas tak velky idealista nejsem [mrknutí jedním okem]
Borec, ktery si šlehá kazdych 6hodin davku heraku primo do zily nemuze normalne v praci fungovat.To da zdravy rozum.
Ale taky si vzpominam ze 70tych let na lidi, kteri pracovali na stavbach a CD ( ceske drahy ), samozrejme rizikova pracoviste, a byli totalne nasracku, chlastali od rana dovecera.

Jeste stesti, ze se heroin users nechovaji stejne jako drtiva vetsina alkoholiku.
Jeste stesti, ze dealerum zde staci jen Praha a ze se neroztahli po cele CR, jako treba v USA.
Vidis, kam vedla obrovska spotreba afghanske produkce.
Jeste stesti, ze "china white" se tak nerozmohl.
To by uz users neustali a bylo by hodne smrtaku,...vsude.

Alkohol, jako jeden z nejvetsich zabijaku a rozvracecu rodin, staci.

103260

13.04.2006 03:47

Heslo neocons: Učinit jadernou agresi vůči Íránu přijatelnou

RE: Jednostranne pohlady na vec.

V. Sodek 62.?.?.?

Nastastie na tvojom nazore uz davno nezalezi a mozes puknut od jedu, ze Izrael sa aj teraz ubrani. Mozno ze tentoraz uz nevrati zabrate uzemia agresorom...
Pane Milane
Az Vam bude ten "chudacek" strkat sve pracky do kapes, tahat z nich tezce vydelane penize na obranu "sveho" uzemi, ktere mu stejne dle prava boziho nepatri, uzemi, ktere pristehovalym chazarskym zidum patri zdaleka mene nez potomkum kmenu semitskym, tak potom mozna puknete od vzteku Vy,pane. Snad byste nepuknul jen tehdy, pokud sam jste nejak zprahnut se "samovyvolenymi",....i kdyby to melo byt jen genofondem a zahledenyma ocima smer Izrael.
Utlacujte si palestince jak chcete, ALE ZA SVE,pane.
Az nas prestanou "dojit", tak pak zase my,ZA SVE, pomuzeme komu uzname za vhodne. Ale toho se "samovyvoleni" boji,....proto doji a doji a doji........I ta pijavice vi, kdy prestat.

103320

24.04.2006 10:48

Změny, změny, změny...

RE: LOGO...:)

V. Sodek 62.?.?.?

O ty Mindyblbiny a mou rodinu ani tak na Zvedavci nejde, Adapo.
Spise se panu Stworovi divim, ze prekopal system na doporuceni dopisovatele a taky ctenare,
ktery se grafikou zivi hodne dlouho a uspesne, ale chce toto posvetit logem , ktere.....???
Mno,...legrace musi byt [cool]

104191

11.05.2006 08:51

Havlův zelený comeback?

RE: informace

V. Sodek 62.?.?.?

Byla jednou jedna zeme,
kde po mnoho tisic let rudy clovek s prirodou v symbioze zil.

...mate pravdu,.....je treba tridit zrno od plevele [velký smích]


V [cool]
world peace

105578

12.05.2006 05:55

Havlův zelený comeback?

RE: Havlovi přátelé ukradli autentickým Zeleným jejich stranu.

V. Sodek 62.?.?.?

A urve se to spiknutí ?
Typuji 1:2 pro Spartu [velký smích]

105622

13.05.2006 00:25

Belgické kostely se mění na ubytovny pro imigranty

RE: Proč?

V. Sodek 62.?.?.?

Ale vím, že čím víc peněz poskytuje USA těmto chudým, tím víc je oni nenávidí.

USA davaji chudym,.....nenavist existuje,ale povetsinou z neznalosti danych pomeru ve Statech.

USA museji davat i pomerne bohatym ,....shalom, nenazranci....a jejich nenavist je jeste vetsi.
Mno,...kdybyste meli prebytek, natahovali byste pracku?
Otrlost kope Moralku do zadku.

[pláč]

105709

04.06.2006 03:54

Bývalý analytik CIA: Fingovaný teroristický útok proběhne nejspíše v šestém nebo sedmém měsíci

RE: Co kdyz zadny utok na Iran se konat nebude? Co pak budou kecat Zvedavci?

V. Sodek 62.?.?.?

Zdar,....Dobrá duše [smích]

Z pole válečného pozdrav zasílá
Idealista

P.S. Samozřejmě toto pole ekologicky čisté udržujeme,
špínu zparchantělou vyháníme, dětem našim pak
na zelené louce najíst dáme.


V [cool]
world peace

107628

06.06.2006 15:22

Hollywoodská show: odhalení teroristů v Torontě

RE: Brampton verus Brno

V. Sodek 62.?.?.?

>Historicke jadro projdete za hodinu. A v tomto case jsou zahrnuty
>i dve piva, ktere si date v nektere z hospudek.

A proto jsme se prestehovali ze 17mil. LA
prave tady pod Spilberk a sirime multikulti - multirace,
.....toz sme ti pravi statlari [velký smích]

V [cool]

107795

15.06.2006 21:45

Distancuji se od hackování Nezvědavce

RE: Mám li zhodnotit...

V. Sodek 62.?.?.?

Nezvedavec tudiz pokracovat bude a urcite prida na intenzite.

Hmmmm,...i takto se da skodit Spojenym Statum a jejich ,valky nepodporujicim, citizens.

Jak a proc skodi ta banda, ktera je nyni u moci
a zabiji lidi v Iraku a jinde po svete,...tak to je nam celkem jasne.
Ale proc to dela ten srandista z Nzdvce....to nechapu. [zmaten]

....tam musi byt nejaka silna motivace,..
.penize?...asi ne.....nejaky ten postup nahoru?....to to uplne mimo,......
zeby nejake to nabozenske vyznani?....hmmm,...to by motiv mohl byt velmi silny.

anebo

to jsou trampove z Moravy
a ti, kdyz se poperou,
tak jenom nozem,
nebo sekerou [naštvaný] [naštvaný] [velký smích] [vyplazený jazyk] [naštvaný] [zahanbení] [naštvaný] [velký smích] [pláč] [naštvaný]

...ale za idealy bych se taky rval [mrknutí jedním okem]


V [cool]
world peace

108263

17.06.2006 09:50

Britský admirál varuje

RE: uz je pozde

V. Sodek 62.?.?.?

Evropa je prolezla a provrtana cizim nepratelskym elementem natolik,ze vidim vychodisko jen v radikalnim zakroku,ktery se bohuzel nemuze obejit bez obeti.
Muzete specifikovat ten "cizi nepratelsky element" ?
Vzdyt neni tak lehke dostat se do Evropy legalni cestou a pokud se nekdo dostane ( a je bran jako cizi nepratelsky element), tak hledejte chybu mezi zakonodarci a na ne napojeny bezpecnostni system.
Otazka navic: Je bily evropan, zijici mimo uzemi Evropy nelegalne, take tim "cizim nepratelskym elementem"?
...kosile/kabat syndrom,....pane
nebo snad,...vrana k vrane ?

Nechapu, jak muzete navrhovat vychodisko resenim "radikalnim" a moznymi obetmi.
Kdybyste se narodil treba v Rhodesii, jako potomek bilych evropanu, a jako takovy byste kvuli tomu byl v 10ti letech rozsekan na kousky domorodci, ale jine barvy kuze, tak byste taky tento jev bral jako zakrok, ktery se "bohuzel" nemohl obejit bez obeti?
....divny to svet [pláč]

108346

17.06.2006 13:48

Britský admirál varuje

RE: uz je pozde

V. Sodek 62.?.?.?

Pane Kryso
Chapete to blbe.
Reagoval jste, aniz byste si pozorneji vsimal podstaty textu.
Ale protoze ctu Vase prispevky taky chapu, ze reagujete ovlivnen prostredim,
ktere se Vam muze zdat ( za jistych podminek ) neprijatelne.
Cernobile videni muze byt jen polovina pokud uznate, ze existuje i bilocerne [mrknutí jedním okem]

V [cool]
world peace

108356

17.06.2006 19:04

Britský admirál varuje

RE: Demagogie

V. Sodek 62.?.?.?

Taxem si precet' ten tvuj prispevek, Tomasi.
pises:
Nejsem Rasista
Vadí mi arabáči
že nemají rádi přičmoudlíky (s tímto osobně souhlasím)

...ach, ty srandisto [cool]

108376

18.06.2006 07:53

Britský admirál varuje

RE: cizi element

V. Sodek 62.?.?.?

Belvedere
Svym zpusobem mi Váš prispevek pripomnel reakci leha,
ktery me vyhazoval z USA a naznacoval neco ohledne fyzicke
likvidace. To stejne delate Vy, ale v bledemodrym.
Ale musim uznat, ze jste bravurne zneuzil cesky jazyk k tomu, abyste "taktne"
naznacil, ze nekteri z nas (heh) jsme jen cleny tupeho stada. Zcela umyslne jste se
vyhnul přímé odpovedi a aniz byste jakkoliv zohlednil muj nazor na dane tema,odvolavate se
na "nedostatek racionalni dedukce" .

V [cool]
world peace

108414

18.06.2006 17:17

Britský admirál varuje

RE: cizi element

V. Sodek 62.?.?.?

Ach jo,....vy srandisti. [velký smích]
Pomoci neni vam, vsem tem pindomindam, lehum a vlastne Vam take.
Porad byste nekoho vyhazovali, strileli.....jen kvuli tomu, ze se zrovna silou osudu ocitnul tam,
kde vam toto zrovna neni mile.
Kdybyste se radeji ridili nejakym tim bozim prikazanim, kdyz uz vam zakony lidske nic nerikaji.
Ale svym zpusobem vas chapu.
Strach z ciziho uz tady predvadel Jenda z Horni Dolne,
kdyz mu Mojmir z Dolni Horne chtel odvest Mařku.

V [cool]
world peace

108435

18.06.2006 18:44

Britský admirál varuje

RE: cizi element

V. Sodek 62.?.?.?

Zdar Petre
Jiz jsem se zminil, ale asi jsi to prehledl.
Psal jsem:
Vzdyt neni tak lehke dostat se do Evropy legalni cestou a pokud se nekdo dostane ( a je bran jako cizi nepratelsky element), tak hledejte chybu mezi zakonodarci a na ne napojeny bezpecnostni system.

To znamena, ze pokud system dovoluje vstoupit cizimu elementu a pachat zlo, tak se pak, volici, divte sami sobe. Vase chyba!
Ale
Pokud na uzemi Evropy vstoupi legalne kdokoliv, plati dane ( aby bylo, mimo jine, i na duchody nasich rodicu atd.), tak preci zalezi jen na tom, jestli se chova dle zakonu a slusneho chovani mezi lidmi. Jestlize nekoho odsoudim, popr. odstrelim, jen za to, ze se zrovna narodil v Hradci Kralove, ale jeho rodice z kraju cizich(pricmoudlych, heh), tak je to pod lidskou uroven takto se chovat.
Az nekdo bude uzirat umyslne, pak strilet je OK.
Chranit prdel svych nejblizsich JE bohumile. Preventivne nekoho likvidovat je akce hodna zmrdu.
Snad jsem se vyjadril tak, abys pochopil.
Vzdyt hele,...jak by ti bylo mile, kdyby tva vnoucata nekdo vyhazoval z USA, nebo Spanelska?
Nechapal bys stejne, jako ja nemuzu pochopit uvazovani nekterych dopisovatelu.
Ja tento zivot ziju, nehazu jen plana slova na website.
Ani po dvou letech dopisovani na Zvedavce jsem v tomto nezmenil svuj nazor a kdykoliv si to muze kdokoliv zkontrolovat. Ale dokazovat,ze nekdo je "lepsi Cech" jen proto, ze na slunci o par minut rychleji zcervena z duvodu nedostatku pigmentu,...tak to musi byt hnup az to buci.
Ale je jich tady docela dost,....takze se nediv mym reakcim.

V [cool]

108443

18.06.2006 19:02

Britský admirál varuje

RE: uz je pozde

V. Sodek 62.?.?.?

Zdar Hade
Ty to mas trochu slozitejsi, heh. Porad se budes objevovat v ruznych formach a ne a ne to zapichnout natrvalo [velký smích]
Ja to mam jednodussi. Jednou a pak nazdarkaspar [mrknutí jedním okem]


Takze,
...radej
V [cool]

108445

20.06.2006 03:54

Britský admirál varuje

RE: cizi element

V. Sodek 62.?.?.?

Belvedere
Vite,jsem emigrant a jako takovy jsem poznamenan. A to hlavne tim zpusobem, ze slepy a hluchy byt nesmim,a ani nemuzu. Verim tomu, ze kdybyste si myslel, ze jsem uplne tupy, ani byste se nenamahal odpovidat. Je to cista vymena nazoru, nic Vam nepodsouvam, proste me jen stve,kdyz si obcane evropskeho statu neudelaji nejdriv poradek ve sve kuchyni ( legislativa, zakony,...), vpusti si do vlastni zeme lacinou pracovni silu, ale ta jejich kratkozrakost prinasi existencni problemy hlavne potomkum teto levne pracovni sily. Nikdo nema pravo poukazovat na tyto lidi jako na druhorade, hodne k deportaci, nebo k jakekoliv jine sikane, pokud se tito chovaji v mezich danych zakonu. Skutecnost byva ovsem uplne jina. Evropane jsou zodpovedni za to, jak si ridi politiku vlastnich zemi, Vyhaneni klackem jiz nepotrebne sily je pod dustojnost evropana, jako takoveho.
Mnohokrat si vzpomenu na ty davy Polaku, Cechu, Slovaku....cekajicich v Treiskirchenu na shovivavost Kanady, USA, Australie,atd.....pocitajicich dny, tresoucich se, aby dostali vizum a novou sanci v zivote. Mnoho z nich, tech vytrepanych jak startka, se najednou v Novem Svete promenilo v bandu namyslenych malomestaku. Smutno bylo se na ty strupy divat a poslouchat ty jejich povysene reci, oc jsou lepsi nez ten jiny emigrant, ten tmavsi,...neevropsky.
A kolik z nich pak prijizdelo zpet na dovolenou do CR a uz ani neumeli pomalu svoji rodnou rec,
...ta bila slechta,...az mi kolikrat byla hanba. A podivejte se, jak se celkove k sobe Cesi chovaji.
Ostuda,...smutek,...Neni se cim chlubit, pane. Opravdu ne.
Samozrejme ze vim o problemech, ktere jste nastinil. Ale opakuji:
Nevylivejme si zlost na nevinnych.


V [cool]

108527

21.06.2006 06:42

Nad důchodci se smráká

A taky pise toto:

V. Sodek 62.?.?.?

Nově příchozí nebudou podporovat současné důchodce, proč by to dělali? Ti přicházejí, aby se sami měli dobře, budou sami čerpat ze sociálního systému státu (a tak jej ještě více zatěžovat).
------------------
Mili Kanadane
A jakpak to bylo s vami prvni rok v Kanade?
Podporovali jste kanadske duchodce, nebo jste cerpali z fondu?
A bez vytacek, prosim......pokud odpovite [mrknutí jedním okem]

108582

22.06.2006 13:46

Nad důchodci se smráká

RE: I Češi byli emigranty ...

V. Sodek 62.?.?.?

Barevným imigrantům nic nedlužíme, pokud narážíte na tohle!
=========
Mno,...jakou dedukci jste prisel k tomuto, tak to teda fakt nevim.
Ale kdyz uz se o tech "barevnejch Kanadanech" zminujete, tak si myslim,
ze tech je, dle "evropskych norem ", nejvice mezi temi domorodymi. [mrknutí jedním okem]
Vite, to jsou ti,kterym v minulosti nektere zle duse bilych evropanu zneuzitim latky zvane alkohol, a jeho aplikaci do telesne schranky domorodcu, srazili jejich dobrou dusi na kolena.
Geneticky na to nebyli pripraveni.
Hold duverivost a naivita se tresta. Dostali tzv."po kulich" od pristehovale zle duse.
Nasledky vidite i dnes, pokud jste kanadsky danovy poplatnik.

V [cool]

108694

22.06.2006 17:33

Čtvrtý Zündelův dopis z vězení

Taxem si povsimnul,

V. Sodek 62.?.?.?

ze mi zustala takova jedna otazecka:
Nebyl nahodou i pan Zundel jednim z nas, kteri pred necim utekli?
Asijske hladove hordy, Mexicani.......hmmm,...
Nejaky rozdil?...... kdyz utikate?
Mel zustat doma sedet na prdeli a cekat az ho odvedou ,dle tehdejsich platnych nemeckych zakonu, do bundeswehru?
Sam clenem emigrujici evropske "hordy" hupky supky do Kanady ..... a na druhe poukazuje.
Ale takovych doubleface emigrantu je tady poviceru, ze [mrknutí jedním okem]

V [cool]

108708

22.06.2006 21:02

Nad důchodci se smráká

RE: Pozdní sběr

V. Sodek 62.?.?.?

Pani Jarmilo

Chilly intima.....rika to neco, vam, ceskym zenam ?
Ano, prvni vlastovka.
Pak jeste nejaka druha, mozna v lekarnach pribyla i treti....
Tam zamerte, vy zeny, sve aktivity.
Jeste nedavno mistnim zenam nebylo doprano techto
"vymozenosti" zapadni civilizace.
Hlavne ze se starate, co nosi vase jizni sousedka.
Stara se ona o spodni pradlo nesssajici pot?.... o boty drtici malíčky, jinak tak krasnych nohou
ceskych zen?.....
Tak, jak se na nas v 70tych letech pres prsty divali kvuli poslouchani hard rock muziky, dnes nase generace naoplatku nemuze snest prvky jine kultury.
Prijmout cloveka a pak mu chtit prikazovat styl oblekani,...jak typicke pro evropske
maloměšťáctvo.

Nam taky kazal stoupenec bolsevika, ze rifle(blue jeans) a dlouhe vlasy nosi spinavci.
Ta zahalena dama vi, proc to nosi. A pokud s timto ma problem, at to rekne nahlas.
Vas, ani toho filozofa k tomu prozatim nepotrebuje.
A pokud je zde nechcete, zmente sve zakony,.....nikoliv jejich.
Nebo jednoduseji: Nedejte jim vstupni vizum a hotovo [mrknutí jedním okem]

V[cool]
world peace

108719

23.06.2006 09:00

Čtvrtý Zündelův dopis z vězení

RE: Taxem si povsimnul,

V. Sodek 62.?.?.?

Ale jo, Belvedere.....
Jenze
Tehdejsi NSR a jeji bundeswehr nebylo to stejne jako CSSR a jeji vojensky support bolsevika, pravda?
Nebo snad to bylo to stejne?
Vy jste snad neutekl? Vy jste odesel?
Ja jsem utekl.
A utikal jsem pres jugoslavsko-rakouskou i fyzicky, navic pomahal v tom behu i jedne nezname rodine s dvema detmi ,ne starsimi tri let.Rok 1981.
Tak ja si docela dobre dovedu predstavit, co znamena utikat.
Ale jak tady ctu,...Vy jste vystehovalec. Aha.
Tak vy jste neutikal. Vy jste se vystehoval.
A to dokonce tak, ze jste zmizel. Pravda,...v papirnictvich tehdy prodavali Zmizik.
Tak to pak mate moralni pravo nadavat na ty "jinobarevne hordy" tech, kteri utikaji za lepsim, svobodnejsim (...aspon si to teda mysli, ale opak byva pravdou ).
Chleba- dvě kůrky......
Ale proc takto pise Zundel,......... [zmaten] ...?

108751

23.06.2006 09:28

Nad důchodci se smráká

RE: Moc jste mě potěšil, pane Stworo!

V. Sodek 62.?.?.?

Panove
Tak uz se tady neprete o prkotiny a radej, jako ekonomice rozumejici, poradte lidem v CR, co s temi fiat money delat, protoze se tady vsude válí, cekajici na ty kolemjdouci sberace.Desitky, ne-li stovky miliard uvolnovanych z bank na zaklade rozhodnuti vlady ( cti tajtrliku na provazku ).
Sama dotace, support zacinajicim az do pul mega,...staci si zajit vyplnit nejake ty prihlasky a nejakou tu hodinu poslouchat prednasky zn.BlaBla
Povetsinou za urokovou sazbu kolem 5% pa, v nekterych pripadech i bezurocne.
Jenze ne kazdy je umi posbirat tak, aby si nepopalil prsty.
A hlavne, teda.
Uvolnovane dotace versus nemovitosti. Tam je cesta asi nejlepsi. Tak pokud neco o tom vite, poradte konkretni radou, s minimalizovanymi problemy,...pokud mozno [mrknutí jedním okem]

108754

23.06.2006 09:57

Nad důchodci se smráká

RE: Pozdní sběr

V. Sodek 62.?.?.?

Pani Jarmilo
Snazil jsem se Vam to podat tou nejsrozumitelnejsi cestou.
Pokud ovsem umyslne davate hranici svemu chapani a Sandwalker je pro Vas jen demagog,...
Jsme hlavne muzi, ...svetem sbehli muzi,....a zen si vazime. Skrz oci zeny muzeme videt do jeji duse. Vy ne, jste zena. Nam to staci. Tam to zacina i konci.

A abyste byla uplne v obraze,....
proto si taky dovolujeme po te ceste zivotem odhalovat zadky jinych zen, kdyz se stane.
A pokud nekdo pres ten odhaleny zadek vidi oci, tak to neni chlap, ale zmrd.
Prosim, nemichat.....maximalne jen protrepat [mrknutí jedním okem]

V [cool]

108758

23.06.2006 10:15

Nad důchodci se smráká

RE: Moc jste mě potěšil, pane Stworo!

V. Sodek 62.?.?.?

Teoretik jste dobry, ale tyto rady vam reknou na kazde pobocce nejake te stavebni sporitelny.
Ja jsem chtel naznacit to, abyste jako o ekonomiku se zajimajici, naznacili treba Babe Blazkove, jak prijit temer bez rizika k hromade, ktera uzivi jeji deti. Takovou tu radu, ktera se prodava, nikoliv verejne vytrubuje na webu. [mrknutí jedním okem]
Takovou tu nezistnou pomoc, ...jako treba kdyz utikate pres hranice s cizim ditem v naruci [smích]

108761

23.06.2006 13:42

Nad důchodci se smráká

RE: Moc jste mě potěšil, pane Stworo!

V. Sodek 62.?.?.?

Honzo777
Obetuji svuj posledni prispevek, abych Vam jen naznacil, ze dnes je i takova moznost, ktera tady dlouho nebyla, ne-li jestli vubec byla.
Pokud Vam nekdo 100% zafinancuje Vas projekt, ktery Vam muze v pripade uspechu ulehcit zivot -ten materialni- nic nechce a kdyz udelate chybu, nebo budete liny se o sebe starat, tak si to proste jen veme zpet.
Jeho riziko, ze sadil na "spatneho kone".
Jakapak nesvoboda, zadluzovani....
Mluvim jen o 100% investicich z jine, nez z Vasi strany.
Toto je podana ruka, at uz prichazi od kohokoliv.
Duvody, proc to dela, jsou nepruhledne nam obycejnym goyim,
ale tak to je, tak proc nebrat, kdyz uz za to platime danou celosvetovou situaci.
Takova podobna vlna se v USA jednou za cas ukazala.
Tady to je jeste snadnejsi, ale lide jsou radej slepi, hlusi, pohodlni.....
Investicni a rozvojova,...jedna z instituci, ktera ma povinnost rozdavat( dle danych podminek).
Pokud kdokoliv zhodnoti, ze riziko je mensi nez je ochoten riskovat ( ztrata casu, pohodli...blabla ), tak at do toho jde, protoze uz se to taky nemusi opakovat. Ten, kdo se na teto vlne "zadarmo" sveze, muze mit aspon nadeji. Ten, kdo je bezduvodne proti, kaka si do kalhot.
P.S. Jsem na vlastnich nohou jiz 21let.
Neni to jednoduche, ale [smích]
Staci si jen davat trochu bacha na zada. [cool]
Ale protoze jsem jen chybujici praktik, zadam teoretiky o radu pro lidi. Ja uz se nezmenim,...chyby budu idealisticky delat dale,...ale uz si zadneho "samovyvoleneho" k telu nepripustim,....pichaj zezadu nozem. Ale nejsou sami,....zmrdi jsou vsude [velký smích]

V [cool]
přežijem

108779

25.06.2006 11:06

Již nikdy 100 na 100, prosím!

RE: Už jen to oslovení vede do pekla.

V. Sodek 62.?.?.?

Český Jene
Potkal jsem pred rokem holcinu, mamka z Mongolska, tata Cech....prisla se omluvit a pozadat o sanci mozne napravy. Do teto situace ji dostal nejaky Cech, ktery mamu okradl, protoze vedet, kdy a kde bude s trzbou v kapse.
Ptal jsem se ji, kde se narodila atd. Ceska jak poleno,....ale to Vy, uzkoprsiii, namistrovani, nevemete. Vzdy to bude pro vas, duse Zle, jen takova podradna cubka, ktere se je treba zbavit, aby neujidala z krajice. Ze se narodila zde, ze jeji tata byl pracovne v Mongolsku pred 89,...atd.,...
A soude dle jejich proporci, ztezi ji naroste prdel a dva "lovecaky", jaxme byli zvykli u zdejsich mamin. Je pravda, ze dnesnim mladym Českám uz to dochazi, ale nez se nauci vyjit ven tak tiptop,jako to nase 50/50 devce, o kterem pisu, tak to bude muset byt prilito mnoho hektolitru zajimave krve zvenku a te jedovate, jako je ta Vase, vylito do kanalu. Pak ta zdrava Ceska Krev bude mit sanci na preziti.

V [cool]

108871

25.06.2006 14:29

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Nemluvte nesmysly!

V. Sodek 62.?.?.?

Paní Jarmilo
Až dokážete tzv."zjihnout" ,jak jenom žena dokáže,pak teprve pište o tom, co by bylo dobré i pro tu
drsnější část populace. Jedině tehdy máte šanci, abychom Vám dali hlas. A to hodně velkou,...pokud jste atraktivní a na tribuně budete vypadat dobře Aspoň takhle: [cool]
Good luck

P.S. Volic to napsal bezchybne ( teda,...za na to Svycarsko, heh ), ale jinak smekam imaginarni klobouk. [smích]

108881

25.06.2006 17:21

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Nemluvte nesmysly!

V. Sodek 62.?.?.?

Pani Jarmilo
Chlapi se lehce utopi v hloubi duse zeny,do ktere vidi.
Neutapime se v krivkach M.M.,ale v tom poselstvi,
ktere Vy nikdy neuvidite, protoze jste zena.
A budte tomu rada. [mrknutí jedním okem]
To pozlatko kolem M.M. neni pro nas,
to je pro ty, za ktere nas mate, damo [cool]
Jeden cas mi, myslim, Lojza/Dusan porad psal, ze mi nerozumi.
Ale myslel jsem, ze Vy nadsazku pochopite rychleji[smích]

Pisete:
Pro něco hlasovat má člověk vždy, když je to ku prospěchu celku, když to má hlavu a patu a když je to přímo geniální.

Hmmm,...a co kdyz to vase (Vase) hlasani je proti me vuli, proti memu presvedceni a zakonum meho interna?
Takze ne vždy, jak tady tvrdite.
A proto budu volit(pokud se tak nekdy stane) podle ksichtu kandidata, heh
...same shit.

protoze

V [cool]
dosadíme

108890

25.06.2006 18:45

Čínský drak sílí

RE: tisicileta tradice hrsti ryze

V. Sodek 62.?.?.?

Stejne tak posila zapadni civilizace sve robocops, kteri sssaji.
A je jeste tak blba, ze si to necha naordinovat "samovyvolenymi"
Blbej at je pozran chytrejsim.
Doufam, ze si moji kluci vemou Cinanky [velký smích]

108901

26.06.2006 13:37

Týden bukvic

Okrajově

V. Sodek 62.?.?.?

Pane Stworo
Me homosexualita vadi asi jako, zrovna pred mym nosem, spalovani cigaretoveho papiru a do tabaku namichanych parfemu.Je na me, jako na rodici, vysvetlit mym detem tuto anomalii,...
...pokud to takhle mohu nazvat a nikoho timto neurazit.
Ano, i tyto nazory jsou svym zpusobem politika, takze je to vse OK na politicky nekorektnim webzine.
[cool]

108955

26.06.2006 14:02

Nad důchodci se smráká

RE: Moc jste mě potěšil, pane Stworo!

V. Sodek 62.?.?.?

Honzo777
Sam sobe otviram dvere.
Nikoho o to nezadam a umim za sebou i zavrit.
Ten kdo dokaze kazde rano v 6hod cvakat kartu,
neni o nic mensi otrok nez ten, ktery kartu necvaka.
Zijeme v civilizaci pod jhem pseudodemokracie.
Tomu, kdo se dokaze o sebe a svou rodinu postarat,
povetsinou se zije lepe nez tomu, kdo s rukama v kline ceka na
pomoc od mocnosti vyssi.
Stwora se rozhodl ohledne financi taky nejakym zpusobem,
...a udelal dobre.
Prosel jsem si tvrdou skolou v Kalifornii, pokracoval v CR a reknu to
jeste jednou: Je logicke a je i dobra doba sbirat volne lezici fiat money.
A to hlavne proto, abychom my , nase deti, i cela tato spolecnost
jsme byli schopni konkurovat "samovyvolenym".
Je treba makat a hlavne davat pozor na zada jeden druhemu.
....coz Cesi moc neumi.
Ani tady, ani v emigraci.

108957

26.06.2006 14:38

Čínský drak sílí

RE: Jste bych se chtel o necem zminit,

V. Sodek 62.?.?.?

Bylo by dobre vedet, kolik tech "top" Cinanu ma v kapse US i EU passports.
V tom bych videl zaruku miru pro zbytek sveta,...pokud ovsem jina "lobby"
nebude prosazovat sve zajmy tou nejtvrdsi cestou, jak nam dnes a denne
predvadeji.

108963

27.06.2006 20:27

Nad důchodci se smráká

RE: Moc jste mě potěšil, pane Stworo!

V. Sodek 62.?.?.?

Hele, Honzo777
Bud mam plny talir, nebo zeru omitku.
Nejsem zvykly na milodary.
A pokud mi dana situace napovida, ze se mam postarat,
tak do toho jdu a dam bacha, abych to zmakl s bradou
v poloze vodorovne a nemusel se za sve ciny stydet.
Pomerne jednoduche, nemyslite? [mrknutí jedním okem]

P.S. Vse v souladu se zakony vsech rozumnych bohu, buzku, anebo toho Jedineho
[cool]

109131

28.06.2006 09:59

Zakažte kouření na veřejných místech!

RE: Alibismus

V. Sodek 62.?.?.?

Hospody tak plné smradu, že jsou úplně k nežití
Ano, v CR se v hospodach zije,...pravda.
Proto, kdyz jsem v 92. stavel takoveto misto "k žití",
tak mi nebylo zatezko vsunout do projektu vzduchotechniku,
ktera zarucovala pomerne kvalitni vzduch i pri kapacite 160 kouricich
a teplo vydavajicich lidech.
A funguje to dodnes. Je sice pravda, ze po celych 14let to stalo 90Kc denne
plus elektrina, ale to jsou dnes 3piva.
Prijde mi ovsem smesne, ze dnesni provozovatele teto provozovny ani tuto
vzduchotechniku nezapnou a pak stipou oci.

P.S.jsem nekurak.Lepereceno kurak, ktery toho nechal.

109202

28.06.2006 10:19

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Nemluvte nesmysly!

V. Sodek 62.?.?.?

Pani Jarmilo
Snad nam nechcete namluvit, ze jste dostavala po ceste zivotem jen same šoky od muzu, kteri se hlasi k zapadni civilizaci.
Pokud ano, tak to nebyli chlapi.
Pokud ne ...pak teda nechapu, proc jste tak kysele nakysla.

109206

28.06.2006 23:22

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Ti odborníci jsou jen malý kousek z mé reformy

V. Sodek 62.?.?.?

a tak není divu, že to má trhliny.
Pani Jarmilo
Taxem nejak nabyl dojmu, ze se tady u pana Stwory nyni neresi ani tak ten Vas projekt,
jako ta forma, kterou jste to podala a navic trochu pripeprila nejakym tim pichnutim do nasi, te chlapske, jesitnosti.
Trochu neomalene jste to pojala,...podotykam [mrknutí jedním okem]
Idealni projekt nemuze mit trhliny z Chorvatska.
Idealni projekt musi oznackovan: zn.Ideal [mrknutí jedním okem]
Jako kazda zena chce byt TEN ORIGINAL, tak i chlap moc nechce poslouchat, jak Vam vadi ,
ze nektera zena chce ukazat pouze sve oci.
Asi zarlite, ...vy baby evropský [chechtot]

109320

29.06.2006 07:42

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Ti odborníci jsou jen malý kousek z mé reformy

V. Sodek 62.?.?.?

Ale kdepak, pani Jarmilo

Mela byste zacit aspon od Volice:

Tady je vidět, kam to vede, když amatér začne bez rozmyslu upravovat přímou demokracii. Pokud má přímá demokracie fungovat, musí mít KAŽDÝ ČLOVĚK JEDEN HLAS bez ohledu na vyznání, vzdělání, rasu a podobně.
------------

Je to neuvěřitelné, kam až vede zášť chlapů, když zjistí, že nějaká ženská vymyslela něco geniálního.
-------------

Heleďte se pane voliči, neznáte celek mé reformy. Ten celek je dokonalý a nemá chybu, na všechny občany se tam dostane, nikdo není ve svých právech ošizen.
--------------

Kdyz ani tady nevidite, jakou zpravu Vam Volic posila,
tak to byste opravdu mohla zacit byt pomerne nebezpecna
a to ja taky nemuzu akceptovat, ...takze se Vas bojimbojim [cool]


....a to jsem se jeste ani nezminil o vasem dialogu se Sandwalker
...tam jste to nezvladla vubec.
Vse v klidu,... [mrknutí jedním okem]
ale to se fakt nedalo jen tak zlehka prezvykat.

109338

30.06.2006 02:39

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Ti odborníci jsou jen malý kousek z mé reformy

V. Sodek 62.?.?.?

Ale vzdyt ja Vam Vase chovani nevycitam. U me to zacalo tim Vasim pricmrndavanim tomu tupemu Francouzi, kteremu se nelibi zahalena muslimka od hlavy az k pate a Vam je zase nadmiru podezrele, ze ji to takhle muze vyhovovat.
Co se tyka tech "vasich" volebnich stokorun, tak toto Vam kazdy trochu lepsi psycholog rozmeta na kousky. Chcete si zahravat s nestestim, lpicim na chudych Vasi rodne zeme?
Trpela jste nekdy v zivote hladem delsi dobu?...ja ne.
Chudi trpeli zcela urcite.

pisete:
A v tom je ukryta ta finta, že odpadnou z voleb sociálové.

Ja jsem, mozna, rozpolceny,....ale co jste Vy?
Na co si to hrajete?

.... hrejte si,...aspon nebudete zlobit [mrknutí jedním okem]

109498

30.06.2006 05:47

Izrael znovu okupuje

RE: Co je to ta

V. Sodek 62.?.?.?

Zdar, Petre

Mohl's byt k Alexovi trochu ohleduplnejsi,....heh
Ale toto jsem vytah' z Archivu.
Urcite to je preklep, ale....kua.....ten sedí [mrknutí jedním okem]

----------------------

Co dělat, aby příspěvek byl zveřejněn?
Pane Stworo,

plně respektuji Vaše právo provádět selekci vulgárních, útočných a nevěcných příspěvků. Přesto mám dotaz - co má udělat pro to, aby moje příspěvky - obsahující jen odkazy na další zajímavé články - byly zveřejněny.

Děkuji.

Alex alias Lexman

(lexman@centrum.cz)
---------------------

PRO LEXMANA

Lexmane, pokud minite psati tak smutne, lidskost ponizujici prispevky nebo odkazy,
tak si ZAPLAŤTE. Treba to lidskou dustojnost neponizi natolik, aby to editor musel zrusit
Nebo piste takove, abychom se nemuseli stydet za to, ze k dorozumivani pouzivate stejnou rec,
a to cestinu.

I ten nejhorsi zparchantely prizivnik ma Pravo na Vlast.
Proto taky uznavam Pravo na Vlast lidem, zijicim v okupovane Palestine ( cti Izrael ), puvodu jakehokoliv.


Palestinci mlcet nebudou,....jasne
Jsou totiz doma. [mrknutí jedním okem]
Partizanska valka proti vetrelci modrookemu, svetlovlasemu,
Yiddish and Russian speaking je bohem vošéfovaná.[mrknutí jedním okem]
Potomci kmenu Semitskych ( a to teda ti tmavi nosati arabi by mohli byt, heh.
maji na toto uzemi minimalne stejna prava, jako blondaci z Ukrajiny a Ruska.
Ale abych se vratil k te moznosti prispivat:
Nikoho za sebe nic delat, ani platit, nenechavejte,....
Zaplatte sam za sebe[velký smích],
nebo piste ,lidskou dustojnost neurazejici, kvalitni prispevky. [mrknutí jedním okem]
editor si takovych bude cenit
----------------------

Tak, Petre, moc jsem toho na tebe nesmeroval, ale ta jedna s preklepem z Archivu bohate stacila[mrknutí jedním okem]


V [cool]
world peace

109503

30.06.2006 22:12

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Ti odborníci jsou jen malý kousek z mé reformy

V. Sodek 62.?.?.?

Pani Jarmilo
Myslim, ze jsem se vyjadroval dosti srozumitelne a timto naznacil, ze Vase posedlost svym projektem zcela zastinuje hlavni body, na ktere poukazuji.
Treba je lepsi, nez ten nynejsi.
Treba je i genialni, idealni....blabla
Ale ja stale poukazuji na ten fakt, ze jste sama sebe dostala na tenky led a dost jste zazmatkovala.
Jako napr. tento posledni odstavec Vaseho prispevku:

A ta stokoruna? Tu dostávají všichni voliči od státu proto, aby ji věnovali politikovi, kterému nejvíc důvěřují. Když ji nedají nikomu, tak to buď znamená, že nemají koho volit, anebo že tu státní stokorunu prostě a sprostě UKRADNOU pro svou vlastní potřebu.
Když někdo hladoví a nemá ani na chleba, tak bohužel není oprávněný jít do sámošky a ukrást si tam co potřebuje. Ani tam ho krádež z hladu a chudoby neomlouvá.
109507

dostat od statu ( tzn. z vybranych dani ) s podminkou abych venoval, ....
najednou je z toho kradez.....
..... a ty, HOLOTO, ktera nema na chleba, radej drz hubu a cekej, az MY , HOLOTA NAŽRANÁ, urcime kdy a jak zdechnes.

P.S. Jeste zacatkem 80tych let se v nekterych kalifornskych supermarketech bezne tolerovalo, kdyz hladovy a bez penez si vzal jidlo a na miste to snedl.
Ovoce, jogurt, rohlik, syr....pokud to bylo v toleranci, manager toleroval a mohlo se to taky brat jako skryta reklama.
Prominte, ale v mych ocich jste napsanim toho odstavce ztratila -privela bodov- .

V [cool]

109580

01.07.2006 07:56

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Ti odborníci jsou jen malý kousek z mé reformy

V. Sodek 62.?.?.?

Pani Jarmilo
Myslim, ze jsem se vyjadroval dosti srozumitelne a timto naznacil, ze Vase posedlost svym projektem zcela zastinuje hlavni body, na ktere poukazuji.
Treba je lepsi, nez ten nynejsi.
Treba je i genialni, idealni....blabla
Ale ja stale poukazuji na ten fakt, ze jste sama sebe dostala na tenky led a dost jste zazmatkovala.

Jako napr. tento posledni odstavec Vaseho prispevku:
---------
A ta stokoruna? Tu dostávají všichni voliči od státu proto, aby ji věnovali politikovi, kterému nejvíc důvěřují. Když ji nedají nikomu, tak to buď znamená, že nemají koho volit, anebo že tu státní stokorunu prostě a sprostě UKRADNOU pro svou vlastní potřebu.
Když někdo hladoví a nemá ani na chleba, tak bohužel není oprávněný jít do sámošky a ukrást si tam co potřebuje. Ani tam ho krádež z hladu a chudoby neomlouvá.
109507
----------
dostat od statu ( tzn. z vybranych dani ) s podminkou abych venoval, ....
najednou je z toho kradez.....
..... a ty, HOLOTO, ktera nema na chleba, radej drz hubu a cekej, az MY , HOLOTA NAŽRANÁ, urcime kdy a jak zdechnes.

P.S. Jeste zacatkem 80tych let se v nekterych kalifornskych supermarketech bezne tolerovalo, kdyz hladovy a bez penez si vzal jidlo a na miste to snedl.
Ovoce, jogurt, rohlik, syr....pokud to bylo v toleranci, manager toleroval a mohlo se to taky brat jako skryta reklama.
Prominte, ale v mych ocich jste napsanim toho odstavce ztratila -privela bodov- .

V [cool]
world peace

109598

01.07.2006 10:20

Vláda odborníků prostřednictvím přímé demokracie

RE: Ti odborníci jsou jen malý kousek z mé reformy

V. Sodek 62.?.?.?

Pani Jarmilo

Az prestanete provokovat obycejne chlapy vetami typu:

Já bych mohla být někde ve straně třeba 100 let a do vysoké politiky bych se nikdy nedostala.A víte proč? Hádejte. A příště víc přemýšlejte, když něco kritizujete, moje reforma je totiž dokonalá a nemá chybu.
108932

,tak potom uznam, ze jste jen clovek/clovekyne omylny/omylna
a , jako takova, mate moralni pravo psat zhovadilosti.

Az opravdu budete mit jistotu v bezchybnost a dokonalost,
pak se timto chvastejte na webzinech.Treba Vam i zatleskame.
Se divim, ze Vas ta "horka jehla" nepali.
Prozatim jen tápete na sve ceste k "patnactiminutovemu" uspechu.
Vzpomnel jsem si na jeden moment(87-88) , kdy jsem videl nekoho vyhazovat stresnim oknem limuziny bankovky. Tyto padaly na zem a "hamyzne socky", ktere nikdy nevolily ( neni to kolorit kraje[mrknutí jedním okem] ), sbiraly a cpaly si to do kapes.
A sbirali dal, a jeden pres druheho, jen aby nasbirali co nejvice. At uz byl duvod toho co bankovky vyhazoval jakykoliv, pro me to bylo symbolicke znazorneni respektovani Zakonu Rovnovahy.

Preji Vam, abyste se v zivote nikdy nemusela chovat jako ta hamizna socka a stale mela pravo volit sveho zastupce do sboru zakonodarnych.

Ale abych pravdu rekl, docela jste se mi svymi nazory zprotivila.
Tak namyslenou a arogantni zenu jsem na Zvedavci za ty dva a pul roku nepotkal.
I ty nazory Mindy se daly tolerovat, protoze je takova a patri to k jeji krevni skupine.
Nebo neco jako nazory prekukleneho peshmergy. OK, beru.
Ale Vy?
Byla jste celou dobu v pomerne v pohode, ale co predvadite nyni, ....to je teda dilo.
P.S. neprisla jste nahodou posledni dobou k vetsi financni castce?
To se tak stava....
Memu byvalemu manazerovi v 90.letech taky z toho prisunu penez jeblo v palici a pak si myslel, ze je neco vic. Dnes ho vidavame s plnejma kapsama penez, ale hlavou sklonenou,.....a na pivo do hospody chodi povetsinou sam.

109605

01.07.2006 19:15

Již nikdy 100 na 100, prosím!

RE: Už jen to oslovení vede do pekla.

V. Sodek 62.?.?.?

>Tak s Vámi, pane Sodek, musím souhlasit!
Ale nemusite, pane Sedo.
Dnes uz Vas nikdo nenuti. [mrknutí jedním okem]

> Kdysi, za "hluboké totality", mne pozval na návštěvu Mongolska můj přítel
Jo, vzpominam si , jak se bolsevici navzajem pozyvali tam, kam se nestranik
jen ztezi dostal. Do Mongolska to byla takova 2.az3. trida. Ty prvotridni navstevy
se konaly na Kubě.

>Chtěl jsem se podívat znovu do Mongolska, po revoluci, ale byl
>jsem zklamán!
>Zpáteční letenka po revoluci stála cca 100.000,- Kč, to bylo
>mimo mé finanční možnosti.
Do Mongolska se lita z 99% pracovne. Zadne dotace ze statni kasy
na nevytizene letecke linky, ani slevy na rudou knizku uz neexistuji.
Ted si to ti parchanti u moci uzakonili spise domodra, nebo nejak jinak.
K cervene se uz moc nehlasi.
> Jen pro informaci: Před revolucí
>mne zpáteční letenka Praha-Ulan.Batar "stála" asi 4.000,-
>Kč!?!?!?!?
Pred "revoluci" v hluboke totalite, tak to byly spis 70.leta a tehdy mi dal bolsevik 4tisice korun
za tri mesice prace. Ale maslo stalo 10Kc a kilo veprove kyty 60.
To byl výšluk, a navic bez konkurence na trhu.

>Ale rád bych se do Mongolska jěště podíval....
Staci, abyste vymenil kabat, jako mnoho jinych z vasich řad a šlapal brázdu dál.
Jenze Vy jste to zkusil jako solokapr, navic se na Vas prilepil vyssavac a bylo vymalovano.
Ale nevadi,Aspon je videt, ze mezi ty bezpaterni nepatrite.

>V [cool] ?!?
Ptate se, co znamena to Véčko?
V jako Victory.
Kdyz si nekdo dovolil "hodit vecko" ( prstoklad do V ) na esenbaka, tak dostal par obuskem.
Jj,...hluboka zkurvena cervena totalita.


V [smích]

109629

01.07.2006 23:39

Opravdu zaútočili Palestinci na izraelskou armádu?

RE: Pane Sharone vlastně Olmerte strhněte tu zed

V. Sodek 62.?.?.?

>>http://electronicintifada.net/v2/article4846.shtml
>Mozna je to jen obycejne gesto, ale konecne.
Pani Ajo
Roger Waters gesta nedela.
Toto je opravdova facka.
A ze to udelal den pred koncertem v Tel Aviv,
tomu dava punc.

V[cool] [cool] [cool] [cool]
Pink Floyd

109645

02.07.2006 18:12

Opravdu zaútočili Palestinci na izraelskou armádu?

RE: Pokus o vtip ?

V. Sodek 62.?.?.?

RE: Trvaly mir
Je tam prilis mnoho nenavisti a za tu nesou vinu obe strany. Hlavne vsak "zahaneci do more" a sebevrazi s bombami.
---
Jinymi slovy: Je tam mnoho nenavisti a za to hlavne mohou ti, kteri chteji zpet rodnou zemi.
Tak se mi zda, kemo, ze hledas treti vlast. Morava, ani Kanada ti nestaci.
Ale kdyz jsme spolu mluvili osobne, tak jsi mluvil trochu jinak.
Proc? Odpovis, nebo stale za bukem?
Uz me to fakt sere. Kdy uz ta vase skupina zacne byt trochu objektivni? Kdy?
Kdo vas plati, ...priznejte barvu.
Ze ti neni hamba delat ostudu rodne Morave, to je fakt uz moc......

TIMTO ZADAM VSECHNY EMIGRANTY, ABY PREHODNOTILI SVUJ POSTOJ A PSALI POUZE TAK, JAK JIM SRDCE EMIGRANTA PRIKAZUJE. DOBA ZACINA BYT DOSTI NAHNUTA A ATMOSFERA ZACINA HOUSTNOUT.
TIMTO ULOHA IDEALISTY KONCI.
POKUD BUDU POKRACOVAT V PSANI PRISPEVKU, BUDE TO POD MYM PRAVYM JMENEM.


Idealista 31.07.05 17:53

--------------

Dnes se jiz neptam, ......
Neni duvod.
Protoze:

V [vyplazený jazyk]
eat shit,...loosers

109674

04.07.2006 09:11

Totálně paranoidní Spojené státy

RE: No to je sila

V. Sodek 62.?.?.?

>Pokud se ti tyto články nelíbí, máš možnost jít jinam,
>kde to bude pro tebe lepší. Snesitelnější. Nikdo tě přece
>nenutí číst články, které jsou proti Tvé kůži.
------------------------
Nebudu zde platit za nebetyčné bláboly
A to ani náhodou. Pokud referujete o věcech, o kterých nevíte vůbec nic a budete v tom zarputlile pokračovat, ztatíte tím čtenáře a to bude pro Váš web znamenat, že vaše kázání nebude nikoho zajímat. Ostatně si myslím, že poslední dobou už Váš web nemá co říci, spousta nezajímavých a nudných článků, tendečně populisticky laděné.
skud 15.09.05 10:12
-------------------------
Hej, skud!
Na LA tady utoci kdejaky "brouk Pytlik", stejne jako si nekdo plete tekkno s technem.
Tak pokud k tomu mas co rict, napis.
Proc ale kritizujes nickname palivec za jeho nazor?
Ten J. Clarkson tam jel delat bussines. Natocit a pak prodat. Tito lide podlehaji uplne jinym zakonum, nez obycejny,na chodniku natacejici, .....treba Petr Gejdos.

109785

05.07.2006 02:19

Izrael znovu okupuje

RE: Veřejné mínění

V. Sodek 62.?.?.?

V současné době je to naopak, USA zase poslali zbraně Izraeli, to je spravedlivé, ne??.

Mily TomaskuEU
No,...to vite, ze ne e.
Tak,jako Vy si myslite, že ze svych dani zivite neprizpusoblive spoluobcany v CR,
tak ja si zase myslim, ze si chazarci,predstirajici ze jsou semite, delaji z nas, US taxpayers, dojnou kravu. Ale kdyz mi reknete, kolik oni pak Vam zaplati za tu nehoraznou propagandu okupanta, treba Vam i odpustim.
Kazdy se nejak zivime, ...zejo. [mrknutí jedním okem]

Kdyz chcete zrat, tak zerte,...ale ze sveho talire.

P.S. A nezapomente,...Palestinci jsou v okupovane Palestine stale doma v kuchyni.
Zadny Serjoza Khazarov , narozen na Ukrajine, nema vetsi pravo na toto uzemi, jako nas mily
nosaty Palestinec, semitsky typ to napohled [cool]

109838

07.07.2006 04:29

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Gaza je konečně svobodná, proto Gaza

V. Sodek 62.?.?.?

A tento cyklus bude pokračovat dokud buď nebude ten palestinský rakovinný vřed vyříznut anebo dokud Izrael nebude zničen.
No, Arkane
Jesteze umis psat cesky tak dobre, ze nechas nahlednout hluboko do sveho zaludku.
Covece, ...jak chutna takova nenavist vuci jine rase, nabozenstvi....?
Vsiml jsem si,ze se nemuzes dockat. Chces, aby byl palestinsky "vred" vyriznut.
Tak běž,....zkuste si tu válku vyhrát.
Ale za své penízky, holoubci.......za své [mrknutí jedním okem]

Dojite nas pekne.
Ale treba to jiz dlouho trvat nebude
a dojeni zastavime.
Sice nevim jak, ale bojovat za idealy se vyplati
protoze
V [cool]
world peace

109940

07.07.2006 17:28

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Milý Sodku,

V. Sodek 62.?.?.?

Ale Arkane [smích]
Vzdyt ty dobre vis, ze dulezitejsi je obsah prispevku. Formu dopopredi tlacis pouze ty. Ostatni dopisovatele se nechvastaji, coz u tebe je zcela nemozne. Takovy jsi a takoveho te mame radi.Vzali bychom i to tlaceni formy dopopredi,ale to bychom museli byt ovsem uplne slepi, abysme nevideli, ze se jedna pouze o kryci manevr z tve strany. Odvest pozornost o tematu, kde poukazujeme na vas, duse zle, ktere by tak rady nazvaly vse nepohodlne tim VŘEDEM,ktery je treba vyriznout.
A co se toho tyka, tak nam vsemozne dokazujes, ze je ti povuli soustavna diskriminace potomku Palestincu, kteri jeste pred tim podezrele nechutnym tahem ze strany GB po WW2, zili se svymi vzdalenymi bratratranci Zidy, na uzemi zvane Palestina, v relativnim klidu.Porad ta stejna pisnicka z vasi strany a budete to hulakat na vsechny svetove strany az do te doby, dokud pomoci nasich penez ( US taxpayers money ) nesrazite slusne lidi tohoto sveta na kolena.

Odkaz Jana Husa byl obsažen hlavne v tom, abychom se nebali rici, co si myslime a nenechali se zastrasit novodobymi mocipany, kterym vy jedete tak naruku.At uz je váš duvod jakykoliv.
A toho tveho kamarada, Allaha, bys mel radeji nechat napokoji. Hled si toho b_ha, ktery te uci nazyvat lidi, jenz v utrpeni ziji, rakovinovym vredem. V takovem utrpeni, jako mnoho obeti zvule agresora si prozilo v koncentracnich taborech. Zeptej se treba tech mene vlivnych evropskych Zidu,jak bylo s nimi zachazeno. Taky tyto lidi zparchantelci nazyvali rakovinovym vredem.

V[cool]
world peace

109979

08.07.2006 19:16

Internetový volební systém II.

Nedozrala hruska?

V. Sodek 62.?.?.?

je pravděpodobné, že zodpovědní a inteligentní lidé tu stokorunu věnují politikovi, kterému věří.
Pani Jarmilo
Ta nasranost je uz tak velka, ze inteligentni a zodpovedni volici jiz budou chtit verit pouze sami sobe. A pokud jim kdokoliv nabidne tuto moznost, radi tu stokorunu hodi kamkoliv, jen aby ukazali, jak nechutne jste je zaradila mezi "spodinu" a daji tak najevo, ze nejsou "socky", ale proste tu stovku zadnym modrym ptakum a jinym prekabatencum, z principu nedaji.
Treba je nekdo vyzve ( treba Vy,...[mrknutí jedním okem] ), aby tu stovku, jako treti moznost, ulozili spolecne s ostatnimi zodpovednymi a inteligentnimi volici na konto v CNB,jako spolumajitel konta.
Pravne podlozeno a zajisteno,...samozrejme[mrknutí jedním okem]

No,...a pak uz jen staci takovy mensi kvalitni projekt a je vymalovano [cool]
Toto ale prekabateny bolsevik nikdy nepripusti.

110059

08.07.2006 19:43

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Milý Sodku,

V. Sodek 62.?.?.?

Za uzemi ztracena ve prospech Izraele by uz davno dostali nejakou kompenzaci a obchodovanim s Izraelem a praci v Izraeli by jen ziskali.

Sere vas, ze se vam je nepodarilo dodnes koupit?
Nejsou na prodej[smích]

Rozhodne by ted nezili v takovych srackach, jak to lici autor clanku.

Radej ve srackach, ale "vohnouty" z nich jen tak nekdo neudela.

Zvolili nasili a maji hovno. A i o to brzy prijdou.

Takto hovori vohnout, zahledeny do sionprdele.
A o to hovno prijdou trochu jinak. To az je navstivite v oboře za sionplotem, jen řeknou:
Eat shit,...vohnouti.

jednoznačně
V [cool]

110062

09.07.2006 10:11

Internetový volební systém II.

RE: Jenom se všichni neposerte!

V. Sodek 62.?.?.?

Očekávala jsem zde inteligentní, inspirující a konstruktivní příspěvky, ale místo toho zde čtu zatím jenom nemohoucí, nic neříkající a nic neřešící impotentní nadávky.
Diky za "kvalitni" kritiku i meho prispevku.

Politolog pan Jiří Polák, který se přímou demokracií zabývá již celá desetiletí má k mé reformě sice strašně moc připomínek (ale velmi konstruktivních!), ale vůbec si nemyslí tak jako vy, že je moje práce blbá a k ničemu tak jako vy.
I z te nedozrale hrusky muze casem byt sladka maslovka.Nerostla zbytecne, ikdyz zezacatku byla nechutne trpka.Nejsem politolog.Jsem jen mozny volic a jako takoveho jste me chtela zaradit mezi asocialy, pokud neodevzdam penize tem, kteri se nahoru derou jen kvuli pachuti moci a moznosti hrabat.
Docela sprosta urazka z Vasi strany, nemyslite, damo?

Tak si ten jeho dopis přečtěte, ať se poučíte, jak bych si představovala plodnou diskusi o nové věci, kterou přede mnou ještě nikdo nevymyslel- ale blbě kritizovat umí každý, co?
Timto jasne dokazujete svou samolibost.
Dnes ma Vase prace opravdu chut trpke, nedozrale hrusky.Az to bude sladka maslovka, kterou jste vypestovala bez pomoci diskutujicich, pak ocenim.

V [cool]

110098

09.07.2006 16:07

Totálně paranoidní Spojené státy

RE: Tak nevím, co si o tom myslet.

V. Sodek 62.?.?.?

...což je to hlavní co člověk na ''stará kolena'' potřebuje.

Pane Zvědavej

Nervy mate jen jedny. Prodejte dum, doplatte hypoteku a prijedte do CR.
Za pomerne maly peniiiz si koupite pohadkove klidne misto, par minut taxikem od centra kultury v nejakem vetsim krajskem meste. Chleba/2kurky.....vsak to znate[mrknutí jedním okem]

Rada c.2
Kupujte tvaruzky. Vy to snesete, oni to vzdaji [velký smích]

Ale nyni vazne. Neverim, ze by neexistovaly zadne normy hluku.V CR se o to staraji Hygienicke stanice a na pozadani prijedou vydavany hluk zmerit a vydaji opatreni, ktera musi byt dodrzena.
Good luck

110126

09.07.2006 19:22

Internetový volební systém II.

RE: Jenom se všichni neposerte!

V. Sodek 62.?.?.?

Jistě jste si již přečetl, že stovku do vlastních rukou RUŠÍM, propadne státu. Spokojen?

Pani Jarmilo

Propadne-li statu,volit bych nesel.
Propadnuti neresi otazku tem volicum, kteri nenasli mezi kanditaty duveryhodneho.
Takze,....az tedy mezi kandidaty bude ten, ktery moji stovku ulozi na konto a urci me jako spolumajitele konta, tomu dam taky svuj hlas. To je jen cast naznacovaneho "maleho projektu".
A protoze takovych potencialnich volicu je v CR mnoho, volby bychom zajiste vyhrali [mrknutí jedním okem]

P.S. Hlavne bych nasel duvod, proc volit.
Preci nebudu stokorunou dotovat zvysenou spotrebu benzinu takove ztrouchnivele, bolsevikem
znasilnene, ztezka dychajici herce. Pridam tu stovku na zbrusu novou karu [smích]

110143

10.07.2006 10:42

Internetový volební systém II.

RE: pane Sodku

V. Sodek 62.?.?.?

>Vy byste nešel k volbám - a k současným volbám se Vám
>vyplatí chodit?
Dnes se mi vyplati NECHODIT.
Proto nevolim a cekam.

> Vy si nemyslíte, že dnešní volby jsou jen
>fraška na entou, jako se domnívám já?
Proto nevolim.

>
>Píšete, že propadnutí stovky by neřešilo otázku těm
>voličům, kteří by nenašli mezi kandidáty důvěryhodného.
>A dneska toho důvěryhodného snad nacházejí pane Sodku?
Dnes se hra se stovkou nehraje. Neporovnavejte neporovnatelne.

>A že by si v budoucnu ani mezi 500 uchazeči nenašli jediného
>důvěryhodného člověka? To by byla fakt smutná situace.
Chci takoveho kandidata, ktery bude zastupovat me zajmy.
Proto bych volil toho, kdo tu stovku pouzije k realizaci mych zajmu.Stat toto nedela.
Proto mu tu stovku dat nechci.

Pokud nekdo presvedci milion volicu, ze tu stovku nesezere nikdo jiny (vcetne zraveho statniho aparatu) ,tak razem bude na konte : cinnnnk-
JEDNOSTOMILIONUKORUNCESKYCH.
Na dobry projekt chytri investori pujci 20-30 mil.,
takze volby vyhraje projekt, ktery bude na stejne "vlne" s ceskou mentalitou.
A razem mame u moci ty, kteri maji penize.
A pryc jsou vsechny idealy. Ceska mentalita sama rozhodne.[zmaten]

110209

10.07.2006 16:16

Internetový volební systém II.

RE: pane Sodku

V. Sodek 62.?.?.?

>ta stovka by nebyla určena k realizaci Vašich zájmů, ani
>podnikatelských projektů.
Pani Jarmilo
Ja uz fakt nevim, jak Vam co nejjednoduseji naznacit, jak zlehka se da zneuzit Vami nabizeny projekt. Radej se jiz odmlcim.Mentalita mistnich volicu je to, s cim Vy absolutne nepocitate.
A nejen to.
Co je doma, to se pocita [smích].
Drzim Vam palce, pustila jste se na tenky led.

>...poskytuje za každý obdržený hlas, aby z čeho měly ty strany
>financovat svou činnost.
Proto jim svuj hlas nedam,...a je nas, nevolicu, mnoho.

>Nebo si myslíte, že se dá sjezd
>strany pořídit jen z členských příspěvků?
At si ty sve "sjezdy" financuji treba z vlastni kapsy, ale nikoliv z me a ostatnich, kteri plati dane.
Jedna vyzirka vedle druhe. A tento nazor nezastavam pouze sam.
Jeste jednou: Je nas, nevolicu, mnoho.
A pokud se pres ten Vas "stokorunovy" projekt nekomu podari to, co pisu, rad mu to kilo dam a se mnou dalsich milion volicu.
V [cool]
Lovu zdar !

110237

10.07.2006 16:38

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Pohádka o mírovém soužití

V. Sodek 62.?.?.?

>Úspěch je třeba udělat z pouště zahradu.
Koupil jste si nekdy v CR avokado z izraelske zahrady?
Podruhe uz byste penize nevyhazoval.

Ted uz jen z Kenya, Brazilie nebo Peru.

110239

12.07.2006 06:47

Internetový volební systém II.

RE: pane Sodku

V. Sodek 62.?.?.?

>Šetříte podrážky, nebo benzín....
>Nebo se Vám vyplatěj socanské daně?

Svedomi, pane Vratislave.
A co se tyka podpory nefachcenkum ve vlade, tak Klaus a ODS zase vytahli Balicky opatreni a nejakej ten tunel a blabla...
Az bude koho volit, pujdu.
Hlavne kvuli svedomi [mrknutí jedním okem]

110341

13.07.2006 03:37

Internetový volební systém II.

RE: pane Sodku

V. Sodek 62.?.?.?

>Ne že bych Vám nechtěl nevěřit, ale moc se mi to nezdá.
Vám se to zdá málo?[smích]


>To byste nemohl ani sednout do auta.Ono přece čudí, smrdí a ničí vzduch.
Myslíte, že by mi mohlo načuchnout svědomí?
Ne ne,...toho se nebojím[mrknutí jedním okem]

>Ale sednete a jedete.Jednoduše ho potřebujete.
Koho mate ma mysli?
S muzi si ja nic nezacinam. Mám pěknou choť a jsem šťastně ženat[cool]

>To samé je s polityky.
Tak to ja teda nevim. S temi si ja netykam[bliji]

>Pokradou si všichni, ale některé
>potřebujete na snížení daní, jiné na lepší penze, další
>třeba na zrušení Temelína.Stačí si vybrat.Jako to auto.
Politiky nevybírám, odpadkové koše taky ne[velký smích]

A to svedomi, pane....tak si teda predstavte, ze by bylo koho volit a ja bych se volby dobrovolne vzdal.Ja bych to klidne i udelal, ale to podelane svedomi by mi to nedovolilo.[naštvaný]

Podelane svedomi.[oči v sloup]

V [cool]

110389

13.07.2006 16:42

Deníček Evropana

RE: ..............?

V. Sodek 62.?.?.?

to Sandwalker:
Plná podpora Vašemu příspěvku z mé strany, pane.
Další krůček k naplnění "vlasatého" odkazu
V [cool]
world peace

110440

opojným kouzlem letního dne
namíchá Vám, Mindy
svěží nápoj dobré nálady.


Pro Vás, k dnešním narozeninám
http://i2.tinypic.com/1zx5jqs.jpg

110486

14tý červenec namíchá [smích]

Vám, Ben Hure, jako chlapovi, přeji, abyste každý den viděl krásné ženy s ještě krásnější duši
a nemusel se přitom stěhovat do místních luhů a hájů. Do mist, tak důvěrně známých z dob,
kdy Vaše maminka starost o dítě své měla, koláč upekla....

Hey
Happy birthday, home boy [smích]

110499

14.07.2006 09:33

Experiment s lidským zoufalstvím

RE: Nevím jak v ČR,

V. Sodek 62.?.?.?

>ale v Německu jsou israelská avokáda hodně prodávaná, a jsou výborná. Rád a často je kupuji.
Nenapsal jste ovšem, jestli jsou jedlá,aby pak nedocházelo ke [bliji] [cool] .
A nekupujte tak casto. Misto jednoho kupte aspon dve [chechtot]
To druhe uz snad nebude dopravou tak podchlazene,az ztrhane.Treba nebude ani cerne u pecky.
Ten maslove zluty nadech v Nemecku muzete docilit umelym barvivem Yellow#5.[velký smích]

P.S. Vite jak chutná takové Hass avokado, zrovna ze stromu spadlé,
žárem Kalifornského slunce nassáklé?
Hmm,...Švédovi se taky nesnažím vysvětlit, jak chutná "pravé Moravské burčák" od stréca z Rakvic [velký smích]

Ale nezávisle na avokádech, Čochtane.
Ta Vaše zahleděnost, směr ===> Okupovaná Palestina, je už propálena a až prijdou na to, ze si z nich utahujete, udelaji Vam baci baci na zadek,....ti zlí sionisté.A az tam budete, nemohl byste sebou vzit puget kopretin a nacpat je do hlavni tech guns, kterymi odstreluji decka?

Ale, žádná křeč, protože co se bezpečí týká,
nejlépe na tom asi bude země, kde Golem byl stvořen.
I mohutnou základnu, pollution-free, zde postaví. [vyplazený jazyk]


V [cool]

110505

23.07.2006 14:59

Brání se Izrael, nebo útočí?

RE: Máš smůlu

V. Sodek 62.?.?.?

Zrovna reportuji, ze jsme dodali Israeli "bunker-busting" munici.

A kdozepak to dodal?
A jakymi penezi palatil?

Jsme -$8.544.927.000.000,-

[bliji]sionlobby

111246

30.07.2006 17:00

Chmurná tradice pokračuje

RE: TEKKNO opravdu ne ://///

V. Sodek 62.?.?.?

...a ven pouze maximálně psychadelickej trance, ktrerej doslova ptáky a živočichy přitahuje.

to: ZAJDANus
Celkove s tebou souhlasim, az na to, ze sis tady prihral svoji polivcicku s psychotrance.
Je mi 48 , techno scena je mi blizka,brko neodmitnu.
Vas, cajickare, nikterak nepreferuji, protoze mezi vami je taky dost velke procento nefachcenku a kdybyste meli dost financnich prostredku, tak jedete v LSD a Ecku, protoze to s psychotrance music zije v symbioze. Nac byste jeli amphetaminy, ktere jedou spise s rytmem, tepem,... k tomu Redbull a Icetea....zadny alkohol.
Dovedes si predstavit dechovku bez alkoholu?
Tak se nevytahuj a nech brouka zit.
A abys mel predstavu, kde a jak se taky posloucha Techno na Bose soundsystem, tak tady mas foto.To aby sis nemyslel, ze vsichni v Brne chodi jen na Orion diskošku, heh.

http://i7.tinypic.com/21e6rno.jpg

112041

31.07.2006 08:22

Chmurná tradice pokračuje

RE: TEKKNO opravdu ne ://///

V. Sodek 62.?.?.?

Ale kdepak, mlady pane,...nic Vam nenutim.
O drogach jste zacal psat vy a jen tak mimochodem jste vyjmul svou psychotrance group.
Jen jsem chtel upozornit, ze nejste o nic lepsi nez ostatni, vcetne tech tekkno i disco posluchacu. Nic Vam nenutim a sveho jointa si dam, kdyz posloucham svu Minimal, ktery posloucham od doby , kdy jste se Vy narodil.Jinak teda jsem odkojen Hard rock music a svuj Novoromantismus 80tych let jsem si taky projel naplno, stejne jako 70ta leta s Underground music.
Taxe moc neplaste a nechte zit vsechny skupiny, vcetne dechovkaru a tekkno posluchacu.
Jen me popudila ta Vase nadutost. A jak jsem poznal nektere z vasich lidi, tak to byly dost hlavy vyhulene. Takze nikoliv pouzivani THC, ale zneuzivani. A to vase skupina umi.Vyhulujte si hlavy dal, je to jen vase vec,........ale neponizujte ostatni.Na to pravo nemate.

112097

31.07.2006 21:55

Chmurná tradice pokračuje

RE: TEKKNO opravdu ne ://///

V. Sodek 62.?.?.?

>nutíte!!!...neumíte si představit určitou kulturu bez
>přívlastků!!!
[překvapení]

>a jestli máme vyhulené hlavy není až tak
>podstatné....podstatné a faktické jsou činy co jsme po sobě
>zanechali....
A vy jste jiz po sobe neco zanechali?
Muzete ukazat na neco konkretniho? Neco, nac jste pysni a prineslo to neco i jinym, nez posluchacum psychotrance?

>Ti tekknaři těch činů moc nemají...a Vy to víte...proč
>chcete neustále obhajovat něco jen z principu?
Nic neobhajuji, jen mi vadi vety typu:
Osobně bych Czechtekky zakázal.....Povolil bych poze hangárové RAVE party. Když vezmete 50procent komunity Czechteku a podíváte se na jejich životní výsledky...bída a děs.
Takhle se projevoval bolsevik v 70tych. A zakazoval a zaviral a mlatil jen proto, ze jsme meli o par centimetru delsi vlasy nez bylo rudym povuli. A kdyz toto slysim od 27leteho, tak se mi dela zle od zaludku. Navic od borca, ktery si radej zapali speqa, nez cokoliv jineho. Nestydite se, mlady pane?

>Je to jako bych obhajoval restauraci kde vaří špatně a
>otřesně a Vy mi budete tvrdit, že je to jejich
>standart...vždyť třeba nějaké dítě dostane salmonelu!!! [překvapení]

Jejich muziku nepolykate, salmonelu nedostanete. Ja v jejich stylu taky nejedu, ale to jeste neznamena, ze je budu pomlouvat na websites. Pausalne hazet vsechny vyznavace tekkno do jednoho pytle, tak to pane prr. Ukazte mi vetsi skupinu lidi, kde nenajdete nejakeho toho zmrdika. Jsou vsude. V nasich radach, stejne jako i v tech vasich a mezi trampy jakbysmet.
Radej si pustim Swayzak,...udelam zajiste lepe.
Pekny vecer, preji.

112217

01.08.2006 21:13

Je na čase vyloučit USA z RB

RE: dobra idea

V. Sodek 62.?.?.?

to: stein55

Par vynatku z Talmudu

Hilkhoth Akum /X,1/
Do not save Christians in danger of death.

(Nechran krestany, kdyz smrt utoci) - volny preklad


Zohar /I,25a/
Christians to be destroyed as idolators.

( Budiz zniceni modlarssti krestane ) - volny preklad


Abhodah Zarah /26b/ T
Even the best of the Goim should be killed.

( I ti nejlepsi z goyim maji byt zabiti ) - volny preklad


Sepher Or Israel /177b/
If Jew kills Christian commits no sin.

( Neni pro zida hrich zabit krestana )-volny preklad

Hilkhoth Akum /X,1/
Make no agreement and show no mercy to Christians.

( Zadne dohody, ci slitovani s krestany. )-volny preklad



1/Pomuzes dekodovat tyto vynatky tak, aby jsi zachoval nedotknutelnost tve viry v b-ha?

2/Plati to stejne pro nas, pohany?

3/Jsi ochoten naznacit, jestli pohan muze byt clovekem (fair play nadsazka) i jinak, nez
konvertovat na vasi viru?

4/ Neni ti lito mene majetnych Zidu, trpicich za ty vsechny ismy? Vcetne sionismu.

5/ Neni vam blbe brat chleba od ust nasich deti formou dotaci pro Israel, vyboxovanou vasi lobby v US? Jsi clovek,..a ten se podeli i se psem, kdyz je jidla poskrovnu.

6/ Umite rict: Uz mame dost, jiz pomoc nepotrebujeme....?

Nejsi zadny blbec, tak prosim kvalitni odpoved, nebo me posli do p...le.
Beru obe verze.

V [cool]
world peace

112336

01.08.2006 22:29

Chmurná tradice pokračuje

RE: TEKKNO opravdu ne ://///

V. Sodek 62.?.?.?

to pastinak:
No jo,...trochu jsem ulííít. Dobre mi tak,heh.
Od tech zakazu jsem utekl a tady v Brne jsem dal prostor i jejich skupine.Bez financnich naroku z me strany, podotykam. Jsou v poho, ale pro me trochu popik (ale takovy beru[mrknutí jedním okem] ).
Taxi vzpominam, kdyz s prvni psychotrance music vlitli na scenu Nemci - Tangerine dream. Zacal jsem to poslouchat hloubeji v 76tym, ale to uz jeli od 67ho roku. Bolsevik zakazoval hlavne hard rock a underground music a tlacil tu svou pop Vondrackova-Gott.Ten zacinajici trance byl absolutne mimo jejich vnimani, coz byl ulet. A dnes, stoupenec psychotrance by zakazoval.
Ach jo,...ty bolsevicke nazory snad nikdy nezhynou.
Zucastnil jsem se v San Bernardino mountains "US festival83". Ty tri dny tam bylo na 400tisic lidi.
Odjizdeli, prijizdeli podle toho, jakou muziku chteli slyset.

http://www.woz.org/US/


P.S. Na kaktus v Mexico jsem si nedovolil sahnout, ...ve volne prirode jsou pod ochranou,...a to je dobře.
Ale ani Mezcal cerva jsem nespolknul. Su sracka [velký smích] ( i tresne otviram jednu po druhe, maliny jakbysmet, heh.)

V[cool]

112347

01.08.2006 23:31

Chmurná tradice pokračuje

RE: TEKKNO opravdu ne ://///

V. Sodek 62.?.?.?

Ale Vodniku, tam zrovna ne, ale na potoku...rikali jsme tomu Doubravka, myslim.
Tam ale jsem byl s Kodlem , Marcelou z Frisca a jeji borec,...uz je to davno.
Ale Pallos Verdes vylet,....
Tam ano. Ale precti si to cele, slo o neco jineho. [mrknutí jedním okem]

112351

02.08.2006 03:33

Je na čase vyloučit USA z RB

RE: dobra idea

V. Sodek 62.?.?.?

>dam ti odpovede ako jedinec, ok ?
OK, beru.
A jako jedinci zijicimu v dnesni dobe:
Jsou pro tebe tato slova z Talmud stale platna, nebo jsi ochoten pristoupit na myslenku, ze i goyim jsou lide (homo sappiens sappiens)?
To znamena,...popres tato tvrzeni z Talmud?

>ortodoxny zidia neuznavaju existenciu statu izrael
Spor v tomto bode je dobre znamy.
Jsi ty, jako neorthodoxni, ochoten akceptovat jejich verzi a nepouzivat vyhod umele vytvoreneho statu na uzemi zvanem Palestina? Myslim si, ze zide muzou zit spolecne s muslimy, krestany i jinymi nabozenskymi skupinami v symbioze na uzemi palestinskem a mohli by akceptovat thezi svych orthodoxnich spoluvercu. Nevidim na tom nic spatneho.Vzdyt temer nikdo z vas puvod semitsky nema.
Jako maly kluk jsem kazdorocne jezdival do Tater a myslim si, ze takova Mala Fatra je tvemu srdci i dusi mnohem blize nez jakekoliv misto, kde zijes nyni. Vzdyt vis, ze to tady mame b-ohem zapujceno na dobu urcitou, tak proc nezustat tam, kde jsi se narodil, kdyz uz ti mistni arabsti natives davaji tak jasne najevo, ze jsi nevitany a okupant navic? To bych si opravdu radej dal s bacou zincicu a halusky.
Rudy ismus na Slovensku uz neni tak silny a , dle meho, sionismus ti zas tak blizky neni.Treba se ale mylim,...nemuzu vedet vse.
K bodu 4 / Zide(by blood), jako obeti valecnych intrik v dobe WW2, nemuseli byt uplne blbi, ale obetmi se stali. Fasismus, ruku v ruce se sionismem byl jejich katem. A kdyby byli bohati jako jini jejich spoluverci, Dachau a jine koncentraky by nepoznali. To, co pripravil fasismus pro ne, nyni jejich spoluverci provadeji nekolik desitek let na jinych lidech, jineho vyznani, jineho genetickeho seskupeni ( ironii zustava, ze tech semitskych genu ti nyni utlacovani lide maji mozna i vice nez samotni Zide(by blood).
K bodu5 / Jsme nasilim dojeni. Nechceme, aby nase tax money podporovaly jakykoliv ismus.Nemohl bys, prosim, rici tvym sousedum, ze nasilim dojene mleko je zkysle a kdyby to vratili zpet do USA, tak bysme si z toho "jakokyseleho" mleka mohli udelat aspon tvaroh pro nase deti. Jim to neuskodi ( tobe snad take ne e ), bohati jste dost, mate celkem vyrovnany rozpocet,...ale my jsme kvuli sionlobby zadluzeni az po usi.Jako US citizens,moje ctyrclenna rodina dluzi v techto dnech vice nez $200.000,-
Dik za moznou pomoc[mrknutí jedním okem]

>2. ako gojov oznacuje ortodoxne zidovstvo vsetkych nezidov; tym
>padom aj neveriacich, ako pises pohanov
Pohane jsou verici[mrknutí jedním okem]
>slovo clovek je po hebrejsky ben adam (syn adama), ci
>je pohan, alebo nie, ked sa zu pytas.
Takze, i bez obrizky jsem povazovan za cloveka?
Takze mi stale nekdo lze[pláč]
Bud lze Talmud, nebo nekteri ze zdejsich dopisovatelu.

>tak urobte proti_lobby – recepty nemam.
To musi prijit samo,...jen tak- prirodni cestou
El futuro de los E.E.U.U. pertenece a los latinos cristianos[mrknutí jedním okem]


>ja zijem dnes a som tam doma, kde si krajam chleba; na ten si aj sam
>zarobim.
Nechutnal by ti vic ten v rodnem kraji upeceny,... podtatranskú kyselú vodú zapíjaný?
Ruku na srdce, šohaj.

V [cool]
world peace

112379

02.08.2006 17:21

Ano, tohle je holocaust

RE: K obětování dětí

V. Sodek 62.?.?.?

Pokud jsou ti sionisté tak skvělí, vyvolení a lepší až nejlepší na celém světě v přilehlém kosmíru, pak tedy proč řeší svůj nárok na stát tak, jak to předvádějí od jeho vzniku?

Hade, to je preci jasne.
Top chazarstvo, schovavajici se za viru zidovskou, nashromazdilo od dob vybirani desatku peknou hromadu, kterou vali pred sebou asi tak tisic let. Odvaleli hromadu za more,zbrojni prumysl neni pro ne spatny bussines, ze[mrknutí jedním okem].
A dnes, pomoci agresivnich patronu od Sharona az po nejakeho toho serzanta, pekne kumuluji ten svuj majetek si vali si kule na Maui.Vsak se vzdycky najde nejaky blbec, ktery za par stribrnych proda i svou dusi, nebo aspon rozbije, roztrha co se jen da.
Ze tece krev,...je to moc nesere.Zidovskou viru prijali prece z vypocitavosi, nikoliv z hlubokeho presvedceni.Zustalo to v nich, jen ta forma vybirani desatku se zmenila.
Ale k.rwa jsou tvrdi, co?
Ti vlezdoprdelkove, ktere muzeme potkat i zde na websites, by se jim radi vyrovnali,...ale vohnout je vohnout.
A taky tim [bliji] vohnoutem taky zustane.

P.S. politicky nekorektni prispevek [cool] [velký smích] [cool]

112469

03.08.2006 15:11

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: I can see your point, ale ja zase ano, hmm

V. Sodek 62.?.?.?

nemohu - I connot - zapor
Lve
Vy uz jste z tech [bliji]neoconnotu uplne popleteneyy.
Uz tam nechodte, ...skodi to zdravi. [cool]

112573

04.08.2006 08:11

Ortodoxní židé žádají ukončení sionistických zvěrstev na Blízkém východě

RE: Na této diskusi je roztomilé,

V. Sodek 62.?.?.?

jednoduche vysvetleni, pane J.H.
Financni podporu, prichazejici z jedne kapsy,by radej videli jen u sebe. Podpora orthodoxnim Zidum , kteri navic nesouhlasi se vznikem Israele, se jim moc nelibi. Radej vse pro sebe, ze [mrknutí jedním okem]
Ale ze obsah te kapsy byl nakraden, a to z penez US danovych poplatniku, tak to uz je moc nezajima. Jak typicke pro [bliji] jejich myšlení.

P.S. ....a ta jejich rychlá reakce, heh



V [cool]
world peace

112626

04.08.2006 10:51

Hizballáh zničil izraelskou válečnou loď

RE: MF

V. Sodek 62.?.?.?

...a přitom ho v podstatě americký tank píchal hlavní do zadku.
Ano,hlaven US tanku mel u zadku, ale u nej doma v kuchyni.
Ten tank musel ronit obri slzy, kdyz byl poslan okupovat zemi s tisiciletou tradici, rizen zaprodanym pacholkem, placenym z nakradenych penez.

V[zmaten]
world peace

112638

04.08.2006 10:57

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Domácí vězeni po zatčení na základě obvinění z terorismu podle Patriot Act?

V. Sodek 62.?.?.?

Žádný zmatek,pane Lve.
Vyšší dívčí [mrknutí jedním okem]

112639

04.08.2006 11:18

O blogu na ČT24

RE: muzu potvrdit...

V. Sodek 62.?.?.?

Proboha - pokud se už inteligenčne srovnáváte s hamburgerožrouty, kvůli kterým musí být podrobný návod i na jídelním příboru...

Pane
Obrazne receno, tvaruzkozroutkam musim napsat,ze se linkovaci tuzkou na oci tyto nevypichavaji,
ale pouze konturuji.
Nebo treba ze se rtenka nepolyka, ale pouze na rty nanasi.

Tak kliiidek, ...s temi hamburgerzrouty [cool]

112642

04.08.2006 11:43

Ano, tohle je holocaust

RE: Neodvratný stav

V. Sodek 62.?.?.?

to je ten ciel !
stein55


Možná váš, ale nikoliv cíl sionistů [mrknutí jedním okem]
Ale když se podívám zpětně na tvůj poslední příspěvek směřovaný k mé osobě, tak jsem si všimnul, žes' vybral a odpovídal jen na to, nač jsi měl chuť odpovídat. Ostatní šlo pod stůl [mrknutí jedním okem]
Jako třeba zmínka o původu semitském atd. Kdybys vysvětlil, uvítal bych s povděkem.

Ale tak to chodí....nic nevyčítám.

V [cool]
world peace

112646

04.08.2006 12:31

Hizballáh zničil izraelskou válečnou loď

RE: MF

V. Sodek 62.?.?.?

to:MF
Jste rodily Iracan?
Pokud nejste, tak si nejdriv zamette doma pred svým prahem. Mate hovno co strkat hlavne nasich tanku do kuchyne cizich narodu. A navic za nase penize.

V
world peace

112647

04.08.2006 16:17

Ano, tohle je holocaust

RE: Neodvratný stav

V. Sodek 62.?.?.?

to:stein55


>>Jako třeba zmínka o původu semitském atd. Kdybys vysvětlil,
>>uvítal bych s povděkem.

>pozrem si to, len mi udaj prosim cislo prispevku a meno clanku
>tak, aby som nemusel "doblba" hladat [smích]

>stein55

--------------
Je na čase vyloučit USA z RB
viz
dobra idea
112379
----------------
dik za odpoved, stein55

V [cool]
world peace

112665

Spec. pro Vodnika - ....
2 SandWalker:
[zmaten]
Tady jste slapl dost vedle. A uplne zbytecne.

112728

06.08.2006 11:48

Ošklivé káčátko Mel Gibson

RE: Nadlidi, lidi a podlidi

V. Sodek 62.?.?.?

Možná, že mají trošku náskok před ostatními v tom celkovém vývoji ....

V navaznosti na tento nazor, Zdenku.
Myslis, ze tak chytry clovek jako byl RABBI JEHUDA LÖW BEN BÉZALEL,kabbaly znaly, neudelal zakladni chybu pri tvoreni Golema prave v tom, ze ho nechal uplacat z hliny mistni a nenechal si tuto dovezt z mista, ktere nikdy nebylo krizovatkou vsech moznych vlivu [velký smích]
Jj,...prostredi. Kvuli tomu uprostred se i znasilnuje.
A kdyz to neni mezi nohami, ale je to prostredi nachazejici se mezi nepohodlnymi araby (i temi s geny Semitu ), prostredi strategicky dulezite,.....tak se znasilni i cestina,nebo slovenstina.


P.S. Omluva za nepouzivani nabodenicek dluuuhyyych i kraaatkyyych [cool]

V [mrknutí jedním okem]
world peace

112782

...akonahle vylezie ten hrdinsky prispievatel z anonymnity, dam odpoved ...

to: stein55
A jsi si zcela jist, ze to nedopadne stejne jako pri me otazce, kterou jsi presel?
Pro me by to znamenalo dost, protoze se o puvodu semitskem a antisemitismu dosti pise.
Od tebe, stein55, bych vysvetleni bral urcite lepe. [cool]

P.S. staci kliknout na me jmeno [mrknutí jedním okem]

112825

07.08.2006 08:21

Spějeme do záhuby

Agentum W4C

V. Sodek 62.?.?.?

Pozn. red.:....... Rozhovory nejsou povoleny a o našich přispěvatelích nejsou sdělovány osobní informace kvůli ochraně jejich bezpečnosti

Osobni informace treba nejsou sdelovany vami, redaktory, ale od toho jsou preci nasazeni "agenti s teplou vodou". Treba jsou to kanadsti obcane,češtinu ovladajici, ritni alpinismus provozujici.
At uz maji duvod jakykoliv, [bliji] špína je špína.

P.S. Sve prispevky pisu pod svym pravym jmenem jen proto,aby si agenti s teplou vodou nemysleli, ze se jich bojime.

V [cool]
world peace

112864

07.08.2006 09:51

Spějeme do záhuby

RE: Konečně se zachází s teroristy

V. Sodek 62.?.?.?

>tak, jak si to zaslouží. Zabij teroristu, posílíš mír ! A
>udělej to dřív, než on zabije tebe.

A uz sis, Čochtane, nejakeho toho terroristu vytvoril?
Nejakeho toho osobniho, na miru usiteho. [mrknutí jedním okem]

V [cool]
world peace

112873

08.08.2006 17:15

Zažila jsem bombardování v Libanonu…

RE: Mitgefangen, mitgehangen

V. Sodek 62.?.?.?

...dnes, ked sa jedna o moje vitalne zaujmy, ktore som ochotny aj so zbranou v ruke chranit,...

to:stein55

Obelhali jste nas, danove US poplatniky. Vase vitalne zaujmy budou mit brzo ozvenu,jenz bude znit jako kruceni v brichu generace nasich deti. Az budou oni hladovet, vratite zpet?
Stein55,.....nevratite.
Goyim, dle vasi strany ( nikoliv tebe osobne ), byli stvoreni prave proto. Trochu zparchantele mysleni, nemyslis?
Ale ty stejne neodpovis. Jako naposled. Proste se ti to nehodi do kramu.
Skoda

V [zmaten]
world peace

113063

09.08.2006 05:24

O blogu na ČT24

RE: muzu potvrdit...

V. Sodek 62.?.?.?

to: Rejpal
A byl vy jste vubec nekdy v Kalifornii, ze mate takove blbe pripominky?

113148

Mindy, kazda obec ma nejakou tu skodnou. Proc by mela byt Prazska zidovska obec vyjimkou?
Vsak oni si tu nulku najdou [mrknutí jedním okem]

113306

10.08.2006 10:30

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

RE: Uz toho mate plne mozky!!!!

V. Sodek 62.?.?.?

A co budeme dělat mi tady????

Mi tady budeme navštěvovat doučovací kroužky českého jazyka.
Přeci si netrhnem ostudu psaním hrubých chyb. [mrknutí jedním okem]

113349

>ako vidim/citam, tak maju pani radi posledne slovo. nech sa paci
>!

>stein55

to: stein55
V mem pripade sis nechal posledni slovo ty [mrknutí jedním okem]

Subject : Delivery Status Notification (Failure)

| | | Inbox
This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

stein55@post.sk

113354

11.08.2006 11:05

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

RE: Uz toho mate plne mozky!!!!

V. Sodek 62.?.?.?

Jenomže se ti jinobarevní začali do těch mateřských koloniálních zemí cpát až hezkých pár let poté, co byli zbaveni dobrodiní koloniální správy
----------------------------
to: anonym85

JEDNOU SE JEDEN CPE TAM, PODRUHE ZASE JINY (JINOBAREVNY,JINOJAZYCNY, JINOBOHONEVERNY...)
NACPE TOMU DRUHEMU DO KUCHYNE a to jen proto, ze v te dobe ma trochu lepsi lode, trochu toho strelneho prachu s kouskem zelezne trubky v ruce.

A ten Vami pouzity vyraz:
[bliji] Mateřská koloniální země

Ale ten, vami uplatnovany, rasismus Vam osobne nikterak nevycitam.
Vsichni jsme obetmi tohoto "nutneho zla", protoze Matka Priroda se s nikym moc nepara.
A proto Ji verim. A proto v Ni verim - (zdar Arkane)

Krizeni, a z toho plynouci Imunita ( proti blablarasobludu ) je dobrym lekem, ktery muze pomoci, ale pri spatnem naordinovani ( k tomu mame sve Samany, Rabiny, Kneze, Druidy....) pak muze i zabit nasi dusi.

Priroda bude shovivavejsi jen k tem imunnim, nikoliv k prislusnikum vetsiny, ci mensiny.
Doufam, ze nastane doba, kdy vsechny nase deti budou imunni proti liske blbosti, nesnasenlivosti a vsem nasledkum blboismů.

V [cool]
world peace

113483

11.08.2006 16:07

Americké základny v Čechách

RE: O te prevazne vetsine

V. Sodek 62.?.?.?

Pokud tedy vladne a nadale dela to, co dela - patri vsichni Amici do jednoho pytle a vzdalenost sem netahejte.

Trodas,....přibrzď.
.....a měl by ses slušným lidem, v USA narozeným, omluvit.
Někteří třeba nemají ještě právo volit a tímto ovlivnit dění v rodné zemi. Ale ty svým paušálem je hážeš do jednoho pytle s vlezdoprdelky.
V tomto bodě jsi dost mimo.
Tak klííídeq,...homeboy [mrknutí jedním okem]

113524

11.08.2006 17:14

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

RE: Uz toho mate plne mozky!!!!

V. Sodek 62.?.?.?

Rasa zde až tak nehraje roli, snad jen jakéhosi "zvýrazňovače" nepřirozenosti daného stavu.

Tak to bych i veril, anonyme, ze mate Durynk syndrom. Neni to nemoc, pouze tzv. stav nevyrovnanosti se s danym faktem.Tento melo hodne Durynku, kdyz videli v 6.stoleti prichazet prvni Slovany na tuto pudu, patrici bohyni zvane Matka Priroda.
Zluty maloobchod, sedy velkoobchod, modry export/import, bile podily z akcii.....nejaky problem? [zmaten]


V [cool]
world peace

113527

11.08.2006 21:45

Americké základny v Čechách

RE: O te prevazne vetsine

V. Sodek 62.?.?.?

>Ne, nepribrzdim.

Trodas
Mnoho z tech, jenz nazyvas prislusniky naroda grazlu, parchantu a zlocincu,
nemaji s politikou co do cineni. Jeden se zrovna vratil domu z rande a kdyz jsem mu precetl co si o nem myslis, tak mu to prislo, jako v USA narozenemu cloveku, docela lito.
Z me strany, za ty tve prihlouple narazky na lidi,ktere mam rad a jsou mi blizci, bys zaslouzil aspon symbolicky pohlavek. Ale to bys me mohl zazalovat za ublizeni na zdravi ( a urcite by sis na to najal nejakeho dobreho pravnika-Zide jsou docela dobri a kovani pravnici -lol-), nebo aspon bys pozadoval nahradu skody za skla a obroucky.
Soudit lidi za pasivitu, aniz bys jednotlive prihlizel ke kazdemu pripadu zvlast, neni vubec dobre.
Tak toto je konkretni argument z me strany, homeboy [cool]

113564

12.08.2006 01:35

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

RE: Uz toho mate plne mozky!!!!

V. Sodek 62.?.?.?

>teď, když Vietnamky zde rodí ve velkém
Rodi nove obcany Ceske republiky,tudiz nove Cechy.
Pokud ovsem podlehaji tem zakonum, ktere degraduji lidskou dustojnost ,pak je to horsi.
Budou ztraceni v rodne zemi. A toto si Vy, obcan CR, prejete?
Prosim, jak je libo. [smích]

>, to už bude obtížnější...Bez boje jsme se vzdali
>části národního bohatství ve prospěch přišelců
Neprisli,...narodili se zde.

>V době, na kterou narážíte, tady mnoho
>Durynků nevraživě na Slovany nehledělo, jednak se formovali
>za Krušnými horami o nějaké to století později, ...
Jsou nalezy (respektive interpretace nalezu) z Prahy,
kde se na obou brezich Vltavy maji posledni Durynkove a prvni Slovane prekryvat uz nekdy v 1. polovine 6. stoleti [mrknutí jedním okem]

> Do uprázdněné oblasti se pak vetřeli Slované.
Par se jich , mozna, vetrelo, ale miliony se nasledne narodili [mrknutí jedním okem]

>Zda toto zakládá jakýsi morální
>nárok na pozdější kolonizaci české kotliny bytostmi z JV
>Asie, nevím.
Vedet nic takoveho nemusite. Mel byste ale vedet, ze akceptovat cloveka a jeho prava na v zemi, kde se narodil, jsou prava svata kazdemu cloveku s dusi dobrou.
Ale Vas nazor akceptuji a v zadnem pripade s timto nazorem "nevalcim".
Ale az budete tato svata prava atakovat Vy, vytahnu i bambitku, nebo i prak se skobami.
v[cool]
World peace, homeboy

113594

12.08.2006 10:50

Holanďané se stávají cizinci ve vlastní zemi

RE: pan

V. Sodek 62.?.?.?

to:šona
Jsem rad za Vas vstup s hodnotnym prispevkem. Myslim, ze by bylo vhodne i pripomenout, ze pokud mozek zeny nechce, ztezi zena dosahne jakehokoliv druhu orgasmu, vcetne tech kombinovanych [mrknutí jedním okem]
A kdyz uz se zminujeme o techto zalezitostech tak dodetailu, bylo by dobre taky pripomenout dulezitou ulohu zenskych nader, hlavne o zmenach vjemu spojenych s orgasmem, pred a po porodu.
Sam osobne jsem proti jakemukolik zasahu, pokud si toto zena sama nepreje.

113621

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 0

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 8

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 11

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 1

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 7

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 7

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Měnové kurzy

USD
24,88 Kč
Euro
27,41 Kč
Libra
30,80 Kč
Kanadský dolar
17,63 Kč
Australský dolar
15,23 Kč
Švýcarský frank
25,87 Kč
100 japonských jenů
23,08 Kč
Čínský juan
3,51 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,59 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
31,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 426,91 Kč
1 unce stříbra
349,85 Kč
Bitcoin
158 840,33 Kč

Poslední aktualizace: 1.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 655 395