Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané leho

Nalezeno 2594 příspěveků, 41 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

28.11.2005 07:06

Odpověď ortodoxních židů na kritiku íránského prezidenta

RE: Dodnes nemaji v holocaustovem museu 6 milionu jmen-between 1933 and 1945, 1,500,000 Jews emigrated to Britain, Swede

leho 66.?.?.?

Roberte, 80 tisíc z necelých 120 tisíc československých Židů se po válce nevrátilo a nikdo z nich si nepřišel vyzvednou svůj majetek, nemovitosti, peníze uložené v bankách a osobní věci, které si poschovávali u sousedů, například. Můj dědeček coby účastník odboje za 2. svět. války se staral mimo jiné o židovský majetek těchto deportovaných Židů. Jako školní inspektor jich mnoho znal osobně. Po válce ale se nikdo z nich nevrátil a majetek přes velké snažení dědečka nenašel ani vzdálené příbuzné. Všichni zmizeli v ozdravovnách jako Buchenwald, Osvětim či Dachau. Asi se jim tam všem tak líbilo, že tam radostí pomřeli...

80647

28.11.2005 17:39

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

leho 160.?.?.?

>Mazej zpatky na to svoje JDL(jednotna debilni liga),tady fakt
>nemas co delat....

To je fakt, ja taky ne. Tohle je webzin komousu a nacku...

80709

28.11.2005 17:53

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

>pak bych vám dal na výběr vězení na Kubě

Na te Kube je rezim take pekne nelidsky. Pry vsichni vezni tam pribiraji na vaze ...

80711

28.11.2005 20:00

Ptáci

Zbytecny je predevsim Zvedavec a jemu podobni...

leho 160.?.?.?

V clanku se pise:
Je nás už příliš hodně na této planetě a jsme zbyteční.

Zbytecni jsou predevsim lide provozujici webziny jakym je napr. Zvedavec, pak dale propagandisticke platky oslavujici smrtonosnou ideologii islamskych vrahu a v neposledni rade lide, kteri tuto ideologii siri ohnem a mecem. A pak jsou samozrejme zbytecni vsichni, kdo prosazuji jakoukoliv jinou smrtonostnou ideoligii od komunismu, fasismu az po nacismus. Pokud se zbavime techto charakteru, lidi na nasi maticce Zemi viditelne ubude a pak budeme mit vice casu a energie na reseni mnoha problemu trapicich nasi civilizaci, jako napr. zastavit niceni destnych pralesu, pozastavit tvorbu sklenikovych plynu, ptaci chripku, nemoc silenych krav, atd, atd...

80731

28.11.2005 20:11

Mlčení okupantů

RE: Neni vitezu ,jen porazenych.

leho 160.?.?.?

>There where 696 625 troops that served in the gulf war. 183629
>filed for disability and 9592 died. What happened to them?

Zcela urcite nic. Jak jinak si vysvetlit, ze za vice nez 16 let sluzby v US Army jsem neslysel o jedinem umrti a nevim ani o jedinem skutecnem onemocneni Gulf War syndromu? Jsou to vsechno nesmysly modnich anti-ami fandu...

80732

28.11.2005 20:27

Ptáci

RE: Zbytecny je predevsim Zvedavec a jemu podobni...

leho 160.?.?.?

>Ovšem jak snížení lidské populace pozitivně ovlivní boj s
>nemocí šílených krav či ptačí chřipkou, tak z toho jsem
>už úplně jelen.

Babko, ja mam predevsim na mysli to, ze v pripade, ze tyhle individua se uz nebudou na Zemi vyskytovat, tak budeme mit hlavne financni prostredky tyto problemy resit a venovat se necemu jinemu nez valceni s dzihadisty, komunisty a nacisty. Nikoli snizeni lidske populace, ale spise uvolneni prostredku a lidskych zdroju...

80736

28.11.2005 20:32

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Corvusi, Arkan bude asi tezko veznen na Guantanamu, protoze neni dzihadista a nehrozi mu, ze bude chycen se zbrani v ruce pri dzihadu proti Velkemu Satanu...

80737

28.11.2005 20:42

Mlčení okupantů

RE: AK 47 versus M - 16

leho 160.?.?.?

>Sergante naprojektovat pancerovani vozidla americke armady tak,
>ze odala pouze vlastnim pechotnim zbranim

Bartosku, pouze v tve fantazii. Samozrejme pacerovani je projektovano predevsim na odolnost proti zbranim protivnika...

80740

28.11.2005 20:44

Mlčení okupantů

RE: AK 47 versus M - 16

leho 160.?.?.?

>technologicky navrch. Samo, pabcerovani Humvee proti M16 staci.
>Proti AKckam uz asi ne

Trodasi, ujistuji te, ze proti AKckam pancerovani zarucene staci...

80741

28.11.2005 20:49

Mlčení okupantů

RE: '..Jeden z hromadných hrobů odhalili partyzáni ..'

leho 160.?.?.?

>Takze uz to z vas vylezlo. Vase lziva doktrina se jmenuje
>demokracie.

A co je vase pravdiva doktrina? Komunismus, to celkem chapu, tenkrat vam bylo o hodne lepe, ze...?? Take jste se, Katzi, prizivil na mrtvolach ze 100 milionu obeti te vasi doktriny??

80743

28.11.2005 20:55

Mlčení okupantů

RE: AK 47 versus M - 16

leho 160.?.?.?

>jsem si uz vsiml zbrani, drzenych US
>vojaky (nikolik jako valecnou korist) s velmi jednoznacne a jasne
>identifikovatelnym AK - zasobnikem zakrivenym a dlouhym

Ze bys nam tu vylepil nejaky obrazek, jak moji kolegove hromadne pouzivaji AKcka v Iraku?


>Zas jedna tva lez padla, leho

Ale, skutecne? To, ze tady placas uplne kraviny neznamena, ze ja lzu...

80744

28.11.2005 21:05

Mlčení okupantů

RE: Americky

leho 160.?.?.?

>Up to $US194 billion ($263 billion) in Iraqi oil revenues are
>going to multinational oil companies under long-term contracts,
>and not to the Iraqi people, a social and environmental group
>said.


Samozrejme, velke korporace vydiraji cely svet tak, ze lide vsude zerou hlinu. Za Saddama ovsem profit z ropy sel irackemu lidu, neni liz pravda?

80746

28.11.2005 21:18

Mlčení okupantů

RE: K diskuzi 5.56 vs. 7.62

leho 160.?.?.?

>Tim se take snadno vysvetli
>proc .30"(7.62mm) doleti dale a s vetsi pruraznosti.

To je fakt jedine v pripade, kdyz strilim z kulometu M60 nebo M240. Ale co se tyce Kalasnikova to je uplne neco jineho, to je zbran na kratkou vzdalenost a pro boj typu "sprey and prey". Ovsem takhle bojovala jeste nedavno Ruda armada a pokud vzyvame soudruhy jako sve bohy, tak samozrejme je tento zpusob boje jediny spravny, ze zbrojnosi?

>Ty jsou ale velmi drahe a 'bozi bojovnici' je jeste nemaji, paklize je >jeste neukoristili

To pises o fanatickych islamistech? Ale oni jich moc neukoristili, drtiva vetsina vyzbroje nasich 2000 padlych dzihadistum do rukou nepadla. No kdybys nahodou mel na mysli nekoho jineho dodam, ze vesty americkych vojaku maji zaruku odolnosti proti veskere zname 7.62mm munici, tedy i te, ktera se pouziva v M60 a M240, ktera je o poznani pruraznejsi, nez AKckova munice, ale to ty jiste vis, jses prece odbornik, ze...??

80747

28.11.2005 21:25

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

>A navíc moje reakce byla o něčem úplně jiném. Byla o tom,
>že pan Arkan by raději seděl nevinný v americkém vězení.
>Chápete?

Na Guantanamu nejsou zadna nevinatka. Ovsem z pozice dzihadistu a jejich fandu jsou tito vezni nevinni. Takze, Corvusi, svym zpusobem jako fanda fanatickych islamistu vlastne mate pravdu...

80750

28.11.2005 21:53

Odpověď ortodoxních židů na kritiku íránského prezidenta

RE: Rozumní Židé?

leho 160.?.?.?

>Ale no tak kemo copak CSSR nemelo Narodni shromazdeni a poslanci
>nebyli voleni za vysoke volebni ucasti 90% a vice.

Bartosku, jako komunista v dnesni dobe jste smesny a zaroven k placi i kdyz vam tuto osvedcenou bolsevickou propagandu tady asi leckdo basti. To jste neslysel, co za komunistu znamenalo jit pri volbach za plentu a treba se odvazit vubec k volbam neprijit?

80752

28.11.2005 21:58

Odpověď ortodoxních židů na kritiku íránského prezidenta

RE: Dodnes nemaji v holocaustovem museu 6 milionu jmen-between 1933 and 1945, 1,500,000 Jews emigrated to Britain, Swede

leho 160.?.?.?

A co delal vas dedecek, Gejdosi? Kolaboroval s Gestapem a pak vcas vstoupil do strany? Nebo to byl tatinek...??

80754

28.11.2005 22:02

Odpověď ortodoxních židů na kritiku íránského prezidenta

RE: Tady jde hlavne o to ,ze cisla obeti jsou nadnesena a propaganda lzi je ocividna.

leho 160.?.?.?

Roberte, uz jste se skoro naucil delat mezeru za carkou, jako takhle, ale vy to delate vetsinou obracenen a je tudiz hodne namahave ty vase slinty cist. Takze ja se radeji ani nenamaham...

80756

28.11.2005 22:11

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Na Guantanamu jsou kreatury a vrazi, kteri byli chyceni se zbrani v ruce, nikoliv lide, na kterych bylo vynuceno priznani mucenim. Nechapu, proc by se na tyhle charaktery mela vztahovat ustava USA, stejne tak, jako na Padillu a jemu podobne. Jelikoz si zvolili bojovat proti Velkemu Satanu se zbrani v ruce, ustava se na ne nevztahuje i kdyby byli milionkrat obcane teto zeme. Corvusi, pokud se zastavate kreatur a vrahu, kteri sedi v Guantatnamu, tak jste fanda dzihadistu, at chcete nebo ne...

80761

29.11.2005 00:14

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

>Guvernator Texasu Goerge Walker Bush za svuj cas poslal
>stejnym zpusobem na smrt 153 lidi, coz je o 11 vice.

Trodasi, ono je trosku neco jineho poslat na smrt 142 nevinnych vesnicanu a 153 radne odsouzenych vrahu. Je opravdu uzasne, ze nekteri lide nejsou schopni porozumet rozdilu mezi odsouzenym vrahem a nevinnym vesnicanem...

80773

29.11.2005 00:51

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Trodasi, k atentatu na prezidenta v USA doslo a nejenom jednou. Naposledy to bylo na Reagana a vsichni vime, ze atentatnikovi se v lecebne pro dusevne chore dari vice nez dobre. Pokud vim, Reagan nenechal popravit vsechny z mestecka ci ctvrte odkud atentatnik pochazi. Neni duvod si myslet, ze Bush by na atentat na svoji osobu reagoval jinak nez Reagan. Nebo ty mas kristalovou kouli a tedy vis vsechno lepe...???

80777

29.11.2005 00:55

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

>Ujasneme si to. US army prokazatelne vrazdi nevinne
>civilisty.

Ujasneme si to, Trodasi. Jako vojak US Army vim na 100%, ze US Army nevrazdi nevinne civilisty. Ovsem pokud magora opasaneho dynamitem nepovazujeme za nevinneho civilistu, ze, Trodasi...

80778

29.11.2005 02:15

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Jak chteli zaridit, aby Irak MEL ZHN:

leho 160.?.?.?

>To se take skutecne stalo. Mozna si pamatujete, pocatkem valky se
>v jiznim Kurdsku stal cely konvoj obeti 'pratelske palby'. Jak v
>prave americke gangsterce..... Al Capone by to lepe neudelal.

Nepamatujeme, Zape, moh' bys nam trosku nasi starnouci pamet osvezit??

80785

29.11.2005 04:56

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 66.?.?.?

Corvusi, v zadnem pripade fanatickym islamskym vrahum neprislusi zadna prava vyhrazena pouze pro obcany me zeme. Pokud chcete podobne jako jisti pomatenci v tehle diskusi aby se na ne vztahovala ustava USA, tak jste jasne na jejich strane...

80803

29.11.2005 05:15

Mlčení okupantů

RE: Autor pravděpodobně vymyšlený

leho 66.?.?.?

>Leho, v jednom vasem prispevku rikate, ze clanek je neduveryhodny
>protoze ho napsal" Polak"

Katzi, jako módní anti-ami fanatik jseš také tzv. funkční negramot, já nikde nenapsal, že článek je nedůvěryhodný, protože ho napsal Polák. Článek je nedůvěryhodný, protože jsou v něm nesmysly od začátku do konce. Jeden z nich ti tu zopakuji: Američtí vojáci nikdy neumírají sami, jelikož v bojové zóně nikam sami nechodí a všichni o sobě vědí. Takže není možné utajit jediného mrtvého vojáka. Tohle ví všichni normálně uvažující lidé, ovšem kromě Zvědavců a charakterů jim podobných...

80807

29.11.2005 05:18

Odpověď ortodoxních židů na kritiku íránského prezidenta

RE: Dodnes nemaji v holocaustovem museu 6 milionu jmen-between 1933 and 1945, 1,500,000 Jews emigrated to Britain, Swede

leho 66.?.?.?

>Neodpovedel jste na otazku sergante, tak pro koho spravoval
>dedecek zidovsky majetek pro Nemce nebo pro komance?

Ani pro jednoho ani pro druhého. On osobně schovával pouze co schovat mohl svým známým, zbytek organizoval v rámci činnosti Petičního výboru Věrni zůstaneme...

80808

29.11.2005 15:23

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

leho 66.?.?.?

>No alespon to neni webzin teroristicke organizace.....

Nemá k tomu daleko...

80869

29.11.2005 16:54

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

>Talibán v Afgánistánu instaloval v 80. letech sám velký
>generál Casey!

Samozrejme, Hugo, a do WTC vleteli Spejbl s Hurvinkem, to uz jsem taky nekde slysel...

80889

29.11.2005 17:02

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

No jo, Misu, a co zprava kongresu o 9/11? To je vymysl CIA, NSA, FBI..?? Asi tezko, ono totiz slyseni bylo verejne a kazdy se na nej mohl divat na CSpanu. Jiste jsi knizku cet. Aha, asi ne, to je pro tebe podvratna literatura a takova se necte, ze ...???

80893

29.11.2005 18:17

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

leho 160.?.?.?

>Na jedno jste ale zapoměl, anebo jste nečetl všechny
>lehoviny - totiž ten pán pod zn. "leho" je psychopatický
>válečný štváč a zločinec

Gejdosi, prosim, budte alespon trosku originalni, pridavne jmeno psychopaticky jsem tu zacal uzivat ja ve spojeni s osobou vaseho oblibence Saddama Husajna a jeho synacku. Jelikoz vy mate sve moralni hodnoty tak pomichane a na hlavu postavene, takze jsou psychopati jako Saddam se svymi synacky normalni lide a normalni lide jsou u vas psychopati...

80905

29.11.2005 18:39

Neslavný konec plateb prostřednictvím SMS

RE: Ale lidi, co radite....

leho 160.?.?.?

>Podivejte jak 'nezvedavci'
>vyvadi, to je dobre znameni!

A jak 'nezvedavci' vyvadi, Zape? Ja coby jeden z nich si nejsem zadneho vyvadeni vedom. Nebo vis neco co ja nevim?

80906

29.11.2005 20:29

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

>2. Ale vztahují se na ně smlouvy o lidských a občanských
>právech, a ty podepsaly i USA.

Jake ma pravo magor a podle jake mezinarodni smlouvy, co napriklad postavi ke zdi ucitele ve skole a nebo se hodla odpalit v davu skolaku?

80926

29.11.2005 21:24

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Ould Ceterhande, a i v pripade, ze je nade vsi pochyby, ze tento magor vi o dalsich utocich proti nevinnym civilistum, tak ho nesmim nijak znervoznit pri vyslechu, ze, tak nejak je to podle tech smluv. Kdyby nahodou soudruh magor nechtel mi rict nic konkretniho o planech jeho pochopu, tak mu nesmim zkrivit ani vlasek na hlave, nemluve mu vrazit par facek nebo na nej nechat stekat psa. To uz by bylo muceni a to je neprijatelne...

80935

29.11.2005 21:26

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Kemo, ono se prokazalo pouze asi 143 zavrazdenych, protoze se nasly jejich mrtvoly. Celkem z vesnice se pohresuje pres 400 lidi, kteri po vice nez 20 letech tezko budou mezi zivymi...

80936

29.11.2005 21:36

Mlčení okupantů

RE: Neni vitezu ,jen porazenych.

leho 160.?.?.?

>Dyť to pane Roberte značce "leho" říkám pořád ! Že je
>psychopatický válečný zločinec a štváč a tedy, že jej
>čeká mezinárodní tribunál pro válečné zločince proti
>lidskosti.

Svrzeni a zavreni do satlavy nejhorsiho diktatora na Zemi je zlocin proti lidskosti? Hmm, mozna pro takove pokorne slouhy podobnych diktatoru jako vy, Gejdosi, pak to celkem chapu...

80940

29.11.2005 21:38

Mlčení okupantů

RE: Neni vitezu ,jen porazenych.

leho 160.?.?.?

>Americka armada zamestnava predevsim ,hluche a slepe,kdyby
>slyseli a videli,tak by nikdy se nestali zoldneri, aby sli nekam
>nekoho zabijet

US Army nezamestnava hluche a slepe a jejich ukolem neni jit jen tak nekoho zabijet. Hluchy a slepy jste vy Roberte, vzhledem k vasemu veku se zas tak moc nedivim. Mel byste jit do domova duchodcu, v Australii jsou pry takove domovy docela pekne...

80941

29.11.2005 21:42

Německý kočkopes je na světě

RE: Proc tu neni prispevek

leho 160.?.?.?

>ze briskne naklusou do Iraqu, az to
>Italove pristi rok odvolaji?

Naklusanim do Iraku by si podstatne vylepsili resume. Ostatne Italove tradicne jako vojaci stoji za starou belu, bez nich si tam poradime daleko lepe nez s nimi...

80944

29.11.2005 22:08

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

>A teď buďte tak hodný a prozraďte mi, ke které ze 4 složek
>patříte. Jméno, hodnost a jednotku si můžete nechat pro sebe

Jsem US Army Sergeant First Class. V Iraku jsem byl pridelen k 8/229 AVN, tzv. Letajici tygri (Flying Tigers). Blog jednoho meho kolegy jsem tu uz uvadel a s radosti zase uvedu:

http://flyingtigersiniraq.blogspot.com/

80954

30.11.2005 00:24

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Jiste, Misu, jenomze jejich argumentace je typu "Zeme nemuze byt kulata kdyz vypada jako placka", jinak receno hloupoucka...

80982

30.11.2005 00:27

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

>Takže dobrovolník u letectva.

Ne, dobrovolnik u armady. Letectvo a armada je dost velky rozdil...

80983

30.11.2005 02:43

Derniéra Stanislava Grosse

RE: Derniéra Stanislava Grosse

leho 160.?.?.?

>můžeme oba systémy srovnávat - a
>srovnávat např. který za dobu svého trvání napáchal víc
>špatností!?

Komunismus byl system, ktery napachal nejvic spatnosti v historii lidstva. Tolik mrtvol a zmarenych zivotu nikdy nikdo za tak kratkou dobu nezmaril. A to jeste nepocitam vykurvenou vice nez pulku sveta pro pristi generace vcetne znicenych lidskych hodnot a zivotniho prostredi...

80988

30.11.2005 06:09

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 66.?.?.?

A kde jste sloužil vy, soudruhu Táborský? Copak jste nám ve svém příspěvku nového řekl, nebo jste jenom Zvědavce obohatil novou metodou zesměšňování vašeho třídního nepřítele abyste zakryl tak svoje vlastní mentální nedostatky?

81017

30.11.2005 06:23

Kdo ovládá Ameriku? IV.

RE: Dve procenta ?!

leho 66.?.?.?

>Kema mate pocit, ze lidem na Zvedavci schazi usudek, schopnost
>myslet

To jste se René, trefil velmi přesně. Hlavně schopnost myslet na Zvědavci se téměř nevyskytuje...

81021

30.11.2005 17:00

Kdo ovládá Ameriku? IV.

RE: Dve procenta ?!

leho 160.?.?.?

>Potrefena husa se vzdycky ozve!

Presne tak, Bartosku, nezklamal jste...

81109

30.11.2005 17:02

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

>Politruku leho,
>
>soudruhu říkejte kemovi a ostatním členům posádky Vaší
>obrněné kadibudky, já Váš soudruh nejsem.

Muj soudruh, soudruhu Taborsky, rozhodne nejste, to je pravda. Ale jste soudruh svych rudych soudruhu uz hlavne podle kvality a zamereni vasich prispevku...

81110

30.11.2005 17:09

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

Clanek Novinek je napsan z pozice komunistu a dzihadistu a kupodivu neni v nem nic fakticky spatne. Pokud Bush a Cheney vyzaduji tvrdy pristup k zajatym dzihadistum, tak to je jedine dobre a v zajmu USA. Chapu, Bartosku, ze jako skalnimu komunistovi jde tento fakt velmi proti srsti a rad byste videl v cele me zeme lunatika jako Peanubraina Cartera nebo souloznika Clintona, u kterych zajmy jejich zeme rozhodne na prvnim miste nebyly...

81112

30.11.2005 17:59

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

...a uplne nejvetsi svine jsou komunisti, kteri s uspechem za sve vlady vyhubili asi tak 100 milionu lidi nepocitaje v to stamiliony promarnenych a znicenych zivotu. Ideologie fanatickych islamistu neni moc odlisna od ideologie rudych soudruhu. Ti, kteri stale pokracuji v sireni bud rude nebo islamske smrtonosne ideologie jsou velke svine rovnez, jako napriklad vyse zmineny soudruh...

81121

30.11.2005 18:15

Neslavný konec plateb prostřednictvím SMS

RE: elektronicke platby

leho 160.?.?.?

>No, ale protoze previti se uci rychle,
>tak uz do USA zkouseji importovat platby za vedeni uctu.

Rene, trosku vedle, ono je to naopak. Neni to tak davno, co se bezne v USA platilo za vedeni konta a az tak za poslednich 5-10 let se stalo beznym vedeni konta zadarmo i bez minimalniho vkladu. Dokonce vam mnohe banky dovoli jit do minusu, ovsem pak si uctuji za dluznou castku urok. Prijmy, ktere banky drive vybiraly za vedeni kont dneska banky dostanou ze zakazniku jinak, napriklad poplatky za uzivani ATM karet u konkurence...

81122

30.11.2005 18:54

Kdo ovládá Ameriku? IV.

RE: V souvislosti s vlivem medii

leho 160.?.?.?

>Jednou z jeho hlavnich motivaci jsou penize, druhotne ukazy se
>daji svest na pritomnost v okupacni jednotce- kryci manevr.

Sodku, penize jsou zdaleka na poslednim miste v me motivaci psani na Zvedavci, nikdo me za to neplati, nejsem totiz operativec zadne rozvedky, jak si tady mnozi mysli. Uz jsem se zminoval, proc sem pisu: Jsem fascinovan fanatickou zabednenosti individui sem pisicich, milionkrat jim mohu opakovat jak se veci maji, jelikoz bud primo vim jak to je z vlastnich zkusenosti nebo vim veci od mych kolegu a presto si tyhle individua porad melou tu svou...

81129

30.11.2005 19:02

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

>zeby us-Robocopi nemali odvahu, si to so Slovenskom rozdat?

Rozdavani netreba, v Iraku maji bojovou jednotku zenistu na rozdil od Cechu, jejichz nekolika vojenskym policistum jejich vlada nehodla dovolit ani strilet na dzihadisty v pripade ohrozeni...

81132

30.11.2005 20:45

Kdo ovládá Ameriku? IV.

RE: V souvislosti s vlivem medii

leho 160.?.?.?

Soudruhu Taborsky, editor - neboli admin me neodhalil ale sproste prasknul. Vy, komuniste, mate takove metody ocividne zazite...

81139

01.12.2005 00:52

Kdo ovládá Ameriku? IV.

RE: USA media

leho 160.?.?.?

Vcelicko, vite, jake jsou duvody proc lide na Blizkem vychode nenavidi Ameriku? V clanku Blicich listu a ani nikde jinde se to pochopitelne nedoctete a pritom je to tak jednoduche. Ekonomika vsech statu v teto oblasti uz pekne dlouho stagnuje a jeji rust je nejhorsi na celem svete, vlastne se o zadny rust nejedna, spise je to kolaps. Co se tyce skolstvi, tak tam to jde jeste hur nez od deseti k peti, kluci (divky vetsinou zustavaji negramotne jelikoz se jedna o bytosti urcene pouze k rozeni deti a k otroctvi v domacnosti) se uci vetsinou nazpamet Koran a nenavidet USA v madrasach. Mladi lide nemaji zde vubec perspektivu v zivote, takze nemohou v zadnem pripade pocitat s nejakou seberealizaci kdyz nezdedi nejaky milionek $$$ na uplatky. No a jelikoz v zemich jako Saudska Arabie a Egypt jsou vlady zavisle na dobrych vztazich s Velkym Satanem, pak nenavist obcanu k USA je vyjadrenim nenavisti k vlade v jejich zemi, jelikoz kritika jejich vlad je nejmene tak pripustna jako verejna kritika komunistickeho rezimu CSSR v nasi byvale vlasti. A co by s tim nase vlada mela pak delat? Uplatnovat tu samou politiku jako Reaganova vlada vuci SSSR. Ovsem babo rad jak to delat, kdyz cely zapadni svet si vozi prdele v autech a financuje tak vyse zmineny arabsky bordel...

81174

01.12.2005 03:15

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Bohem vybrani samozvolenci a jejich vrazdy,jisteze Bohem pozehnane,kulkou,z holocaustu zakoupene.

leho 66.?.?.?

Roberte, vy jste pachatele tehle vrazd a zohaveni bez jakychkoliv pochyb osobne vypatral?

81192

01.12.2005 16:57

Kdo ovládá Ameriku? IV.

RE: USA media

leho 66.?.?.?

Dášo, co vlastně jste chtěla říci? To, že školství a ekonomika upadá v muslimských zemích je fakt, který si může každý gramotný člověk přečíst ze statistik bez toho aby byl odborník. A nebo je to jinak? Je také nepopiratelný fakt, že pokud mladí muži v těchto zemích si nenajdou kariéru v džihádu, tak jsou v drtivé většině nezaměstnaní a velmi chudí. Ženy mohou mít kariéru většinou pouze doma jako mašiny na děti a rohožky u dvěří. Nebo je tomu jinak? Vás jako ženu tohle ani trochu nezlobí? A v neposledni řadě pokud si pamatuji, tak v Rudém právu se psalo proti USA a ne pro, to vy nevíte? To mě také do jisté míry fascinuje...

81277

01.12.2005 17:46

Kdo ovládá Ameriku? IV.

RE: USA media

leho 66.?.?.?

>Doufejte, že ty vaše příspěvky vystřižené z Rudého
>Práva nebudou nikdy číst vaši chlebodárci.

Dášo, vy tady vykládáte o Rudém právu aniž byste vůbec měla ponětí jak vlastně takový článek Rudého práva vypadal. On totiž vypadal přesně jako váš poslední příspěvek. Nekonkrétní napadání a pouze prázdná nic neříkající bla bla. Dodnes si pamatuji co Rudé právo například psalo po každém projevu Reagana. Napsali něco Hitlerovi, že projev byl snůškou lží a pomluv, že Reagan je úplný blbec, ale nic konkrétního nemohli napsat, to by si pak lidé mohli říci, že vlastně Reagan má pravdu. Na ten samý způsob jsou vaše příspěvky. Pokud byste náhodou chtěla, abyste nevypadala hloupě, tak napište konkrétně v čem nemám pravdu a proč. Pak můžeme mít nějakou debatu, ale takhle vypadáte velmi hloupě, jelikož to vypadá, že nejste schopná se na dané téma vůbec bavit...

81280

01.12.2005 23:19

Kdo ovládá Ameriku? IV.

RE: V souvislosti s vlivem medii

leho 160.?.?.?

>Proto buď tak laskavé
>milé leho a oslovuj jen ty, jichž se tvé příspěvky
>týkají.

Ti, ktere jsem oslovil ve svem minulem prispevku, vedi velmi presne, koho ja myslim. Jak vidim, jedna z potrefenych hus se ozvala...

81338

01.12.2005 23:28

Kdo ovládá Ameriku? IV.

RE: USA media

leho 160.?.?.?

Daso, ve svem predchozim prispevku jsem psal konkretne o velmi slabem hospodarskem rustu a vzdelavacim systemu v zemich Blizkeho vychodu, takove clanky v Rudem pravu nikdy nebyly. Vy jste odepsala pouze napadenim me osoby a nicim konkretnim, tak jako kdysi psavalo Rude pravo. Cinite tak i ve vasem poslednim prispevku. Vlastne si nepamatuji, ze byste kdy byla schopna se k necemu konktretnimu nekdy vyjadrit. Tvrdite, ze jste mne napadla velmi konkretne, ale ja ve vasich dvou prispevcich nevidim nic o skolstvi a ekonomice zemi Stredniho vychodu. Muzete mi pripomenout, kde a kdy jste se k tomu tady vyjadrila?

81339

01.12.2005 23:51

Jíme potraviny z ropy

RE: Ptal jsem se taky:

leho 160.?.?.?

Gejdosi, a co ta orna puda, ktera lezi ladem a kde nelze sklidit, protoze na uzemi neni infrastruktura jako silnice a skladiste? Mam na mysli hlavne Moldavii a jizni oblasti Ruska, kde pred revoluci v roce 1917 byvavaly 3 sklizne do roka a dnes s bidou stihnou sklidit jednou a jeste jim vetsina urody shnije na poli. Co se tyce rozlohou, jsou tyto urodne oblasti na vetsim uzemi nez veskera obdelana puda v USA, ktera zivi pulku planety. A co se tyce regulovani poctu obyvatel, napadlo vas nekdy, ze demokracie v niz je uzakonena rovnopravnost zen je nejlepsi antikoncepce? V demokratickych statech totiz kdyz maji zeny na vyber bud kupu deti a nebo karieru, tak mnohe si vyberou karieru a s rustem populace je konec. Uz jsem o tom tady psal nekolikrat a samozrejme nikdo nedokazal argumentovat jinak nez nadavkami...

81341

02.12.2005 17:15

Jíme potraviny z ropy

RE: Ptal jsem se taky:

leho 160.?.?.?

>To o cem mluvis se tyka mozna puvodnich Evropanu, ale imigranti a
>ostatni zeme jsou na tom s porodnosti uplne jinak...

Samozrejme, jelikoz jsou ze zemi, kde zensky slouzi jako masiny na rozeni deti a rohozky u dveri. Jinak pokud v jejich zemich budou mit ta sama prava jako u nas, tak jednak prestanou imigrovat a jednak s porodnosti se stane to same jako vsude jinde...

81427

02.12.2005 17:17

Jíme potraviny z ropy

RE: Ptal jsem se taky:

leho 160.?.?.?

Gejdodame, takze v SSSR byli zemedelci dobri? Uroda jim na polich nikde nehnila? A jste si jisty, ze to misto, kde jste se zucastnil sklizne se nejmenovalo Potemkin?

81429

02.12.2005 17:21

Jíme potraviny z ropy

RE: Ludstvu to patri

leho 160.?.?.?

>Proto v ekonomicky vyspělé konzumní společnosti je
>porodnost nízká, děti jsou jen přítěží.

Nesouhlasim. Nahore jsem uz o tom psal. Porodnost klesa umerne s pravy zen ve spolecnosti, jelikoz v takove spolecnosti hodne zen odmita byt pouze masinami na rozeni deti a chteji mit kariery. To, ze spolecnosti s rovnopravnosti zen jsou take spolecnosti ekonomicky vyspele je pouze pruvodni jev...

81430

02.12.2005 21:11

Kdo ovládá Ameriku? IV.

RE: USA media

leho 160.?.?.?

>Mladi lide nemaji zde vubec
>perspektivu v zivote, takze nemohou v zadnem pripade pocitat s
>nejakou seberealizaci kdyz nezdedi nejaky milionek $$$ na
>uplatky.

>Je bohapustá naprosto nepodložená lež. Bláboly v podobném
>duchu (tím mám na mysli kraviny vycucané z prstu)vycházely
>kdysi v komunistickém tisku. A na to jsem narážela.

Daso, ja jsem cetl zpravu UN asi pred rokem a pul a byla velmi kriticka, prakticky oznacila vetsinu zemi v oblasti co se tyce rustu ekonomiky a vzdelani jako nejhorsi na svete vcetne zemi jako Saudska Arabie, Katar, Kuvajt, atd. Cetl jsem take knizku od Stephena Glaina Mullahs, Merchants and Militants, ktery dochazi k tem samym zaverum a vini bushovu vladu, ze si neuvedomuje, ze je to prave chudoba a beznadej, ktera vyrabi v oblasti teroristy. Akorat Glain jaksi taksi prehlizi fakt, ze prave tohle je stezejni bod bushovy politiky. I kdyz Glain je modni antibushovec, v knizce podava osobni svedectvi sveho mnohaleteho pusobeni v oblasti. Pochybuji, ze si vymysli a lze. Daso a odkud vy vite, jak to v techto zemich chodi?

81447

02.12.2005 21:24

Jíme potraviny z ropy

RE: Ptal jsem se taky:

leho 160.?.?.?

>Buďte méně skoupý na slovíčko a vymáčkněte se, co jste
>chtěl vlastně sdělit .

Gejdosi, ja nechtel sdelit nic, ja chtel po vas neco sdelit. Myslim, ze jsem formuloval sve otazky zcela jasne. Psal jste, ze jste se v SSSR zucastnil boje o zrno. Zeptal jsem se vas, zdali si myslite, jestli jsou v SSSR dobri zemedelci. Pak jsem se vas ptal, jestli jim nehnilo obili na poli. No a pak jestli se to misto, kde jste byl, nejmenovalo nahodou Potemkin. Nechapu, co je na techto otazkach nejasneho...

81449

02.12.2005 22:59

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: To Leho - ceho se boji?

leho 160.?.?.?

>Chci rici - kolik je
>zdokumentovanych pripadu, ze US army v Iraku strili na vse, co se
>hybe aniz jsou pod palbou? Destitky? Stovky?

Pouze v tve fantazii, Trodasi. Ja nevidel ani jediny zdokumentovany pripad a to ze jsme probirali pri mitingach v Iraku hodne pripadu prestrelek. Ale je mnoho pripadu, kdy americti vojaci nestrileli kdyz meli a tak ohrozili zivoty svoje a svych druhu. Uz jsem tady, Trodasi, o tom psal vic nez parkrat. Takova je realita a ne ta, kterou jsi si vybajil ve sve makovicce...

81462

03.12.2005 13:53

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 66.?.?.?

>Nejen komunismus nosí bídu Kemo. Koukněte se občas také
>kolem sebe. Řeknu vám, že do doby zavedení "demokracie" v ČR
>jsem nikdy neviděla kolem sebe tolik živořících lidí.

To jste určitě neviděla ty, kteří sedí v base kvůli svému názoru...

81501

03.12.2005 14:02

Kdo ovládá Ameriku? IV.

RE: USA media

leho 66.?.?.?

>>Daso a odkud
>>vy vite, jak to v techto zemich chodi?
>
>Leho, už vás někdo upozornil, že žijeme v 21.století?
>Skutečně nejsem odkázaná pouze na informace od Marca Pola a
>samozřejmě ty vaše zasvěcené.

Takže vy nevíte nic a zase jen tak plácáte...

81502

03.12.2005 19:29

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

leho 160.?.?.?

>ale pane Leho to snad ne. ja osobne preferuji cloveka ktery v
>kulatem ofisu provozuje lasku, nez cloveka ktery v kulatem ofisu
>planuje zhoubu lidi.

Vcelicko, vy fanaticke dzihadisty nazyvate lidmi? Vy tedy jako prezidenta preferujete cloveka, ktery v pracovni dobe radeji nez venovani se svemu uradu, soulozi? Vite, ten pruser, ve kterem se nachazime, vdecime hlavne Peanutbrainovi Carterovi a Souloznikovi Clintovovi. Kdyby tihle panove delali svou praci a meli v prvni rade na pameti zajmy sve zeme, v Iraku bychom uz davno nevalcili...

81535

03.12.2005 20:46

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 160.?.?.?

>A kdo sedí v base kvůli svým názorům?

Ted ne, ale driv za rudych soudruhu. Mel jsem na mysli minuly cas...

81545

03.12.2005 21:08

Jíme potraviny z ropy

RE: Clank je bohuzel typickou slataninou doby.......

leho 160.?.?.?

>právě z Visconsin a ten mi ale taky říkal, že tam je přes
>20% nezaměstnanost a lidi chcípají hladem

Asi pred dvema roky jsem byl ve Winsconsinu a nevidel jsem nikoho, kdo by chcipal hladem. Zadne zastupy nezamestnanych a chudych jsem take nevidel. O zadne katastrofe v tomto state za posledni dva roky jsem rovnez neslysel. Gejdosi, bud kecate vy nebo ten vas znamy...

81549

03.12.2005 21:35

Jíme potraviny z ropy

RE: Ptal jsem se taky:

leho 160.?.?.?

Daso, vy si myslite, ze v Polsku jsou pocetne rodiny bezne. Jak bezne? Moc asi ne. Dle CIA World Fact Book je rust populace v Polsku 0.03%, tedy rozhodne nic moc. Leda ze by nam nasi imperialisticti soudruzi lhali, jak mnohokrat pred tim, ze? Takze si napred zjistete fakta nez si je zase zacnete cucat z prstu...

81553

03.12.2005 21:37

Jíme potraviny z ropy

RE: Ptal jsem se taky:

leho 160.?.?.?

>Právě na Polsku se dá nejlépe doložit jaký je vztah mezi
>životní úrovní a porodností.

Neda, jelikoz, Daso, zase kecate. Rust populace v Polsku je pouhych 0.03%. Viz muj prispevek dole...

81555

03.12.2005 22:53

Jíme potraviny z ropy

RE: Ptal jsem se taky:

leho 160.?.?.?

Gejdosi, Irak nebyl napaden zadnym omylem. Take nebylo nikdy prokazano, ze Tonkinsky incident byl vyroben schvalne CIA kvuli vyrobeni zaminky utoku na Vietnam a tim mene tahle udalost ma co spolecneho s dneskem, to je historie vice nez 40 let stara. Co je dneska u CIA normalni se musite zeptat CIA, jestli vam to ovsem reknou...

81566

04.12.2005 19:07

Jíme potraviny z ropy

RE: Ptal jsem se taky:

leho 66.?.?.?

Takže, Dášo, jaká je tedy v Polsku podle vás porodnost?

81702

05.12.2005 17:24

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 160.?.?.?

>Žádné auto, žádný přepych, ale obracím-li
>se zpět byl to důstojný život.

Dustojny zivot? Ja si tedy dustojny zivot predstavuji uplne jinak. Jak se mam citit dustojne, kdyz si nemohu precist knizku od meho oblibeneho autora. Jak se mam citit dustojne, kdyz na turisticke ceste na hranicich se nesmim priblizit k obcanu druhe zeme a straz ozbrojena samopalem me odhani abych nahodou s nim nepromluvil. Jak se mam citit dustojne, kdyz nesmim jit na houby na mnoho kilometru od statnich hranic, pry tam na druhe strane jsou nasi tridni nepratele. Jak se mam citit dustojne, kdyz muj telefon je odposlouchavan a vsechny hovory zaznamenavany jestli jsem nahodou neco nespitnul proti strane a vlade. Jak se mam citit dustojne, kdyz jenom shlednout neschvaleny koncert je kriminalni cin. Jak se mam citit dustojne, kdyz nesmim vlastnit knizku od meho oblibeneho autora a ani zadnou gramofonovou desku. Jak se mam citit dustojne, kdyz si neustale musim davat pozor na hubu, jelikoz pustit si ji na spacir je rovnez kriminalni cin. A tak dale, a tak dale...

81901

05.12.2005 18:49

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 160.?.?.?

>Hm, Vy asi nijak. Jak tak koukám, na jednu totalitu nadáváte,
>druhou takovou pomáháte budovat. Jste podivný člověk.

Gejdosi, nechapu jakou totalitu mate na mysli. Predevsim je treba si uvedomit, ze svobody v demokraticke spolecnosti jsou zaruceny pro obcany, kteri se nijakym zpusobem nepodili na jeji zniceni. Ve druhe rade si je treba uvedomit, ze srovnavani omezeni svobod, ktere by jinak garantovaly nepratelum moznost boje za zniceni naseho statu, s komunistickym rezimem v CSSR je naprosty lunatismus. Slusni lide takove omezeni stezi pociti, maximalne se jedna o neprijemnosti pri odbavovani na letistich a tak pod. Nebo vy si myslite, ze by na celem svete mely byt napr. dzihadistum garantovany svobody vybuchovani vsude, kde uznaji za vhodne a ve vrazdeni nevinnych obcanu kdy a kde uznaji za vhodne? Takove svobody jim v zadnem pripade nejsem ochoten garantovat, ba co vic, jsem ochoten jim garantovat zachazeni dle jejich zasluh, tj. ne primo v rukavickach, ze ano...

81912

05.12.2005 19:32

Rakouské pokání

RE: At si zide Izrael nechaji -

leho 160.?.?.?

>- konec koncu, maji pravo na svuj stat, jen se ale budou muset
>zacit szivat s palestinci

Trodasi, zacist se szivat s Palestinci znamena tolerovat jejich lidovy zvyk explodovani v jeruzalemske MHD nebo v nakupnich strediscich?

81918

05.12.2005 20:47

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 160.?.?.?

>Snad je Vám aspoň tohle jasné...

Vase myslenkove pochody mi vubec jasne nejsou. Dukazy nejsou zdaleka shromazdovany pouze a jenom zachazenim bez rukavicek. Ja mam na mysli hlavne zachazeni na bojisti, tj. pokud po nas strili nebo jinak utoci, tak bychom nemeli se bat opetovat strelbu a ne se muset na ne divat, jak kladou k silnici naloze, napriklad. Co se tyce uzakoneni, ze vlada ma pravdu a o nejakem obvinovani z rozvraceni demokracie, si vypujcujete ze vzpominek o CSSR, to nema s nynejsi realitou v USA co delat. A ano, muzete protestovat proti cemukoliv, za to vas nikdo popohanet nebude, ovsem musi to byt protestovani pouze pouzitim nedestruktivnich prostredku, tj. nikoliv kladenim bomb v MHD ci explodovanim v obchodnich strediskach. Take ne podporou teroristickych organizaci a propagandou dzihadistu, takove bych hnal svinskym krokem pryc z me zeme...

81931

05.12.2005 20:51

Rakouské pokání

RE: At si zide Izrael nechaji -

leho 160.?.?.?

>leho, byla doba (a neni to tak davno), kdy se zide dokazali s
>palestinci snest. Ono bude stacit prestat jim vyvlastnovat
>(krasny newspeak pro krast) pudu, buldozerovet domy, strilet deti
>a upirat pravo na jejich majetek, vlast, stat i zivot.

Pokud si Trodasi, neuvedomis, ze Palestincum nikdo nevyvlastnuje domy, nikdo schvalne nestrili jejich deti, nikdo neupira pravo na jejich majetek, stat a zivot, tak se spolu vubec nemuzeme na danne tema bavit...

81932

05.12.2005 21:28

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 160.?.?.?

Karle, predpokladam, ze jsi si vsiml, ze jsem psal o CSSR a nikoliv o nejake hypoteticke zemi, kterou nazyvas Busistan. Do Pakistanu klidne muzes jet odkudkoliv, ale budes mit problemy, kdyz budes pomahat Talibanu v exilu kdesi v pakistanskych horach. V tom pripade by jsi se klidne mohl octnout v kobce byvale KGB neznamo kde a hnit tam, dokud nebudes spolupracovat, ovsem pokud te nezasahne raketa z Predatoru...

81939

05.12.2005 21:29

Jíme potraviny z ropy

RE: Politruku leho:

leho 160.?.?.?

Taborsky, jeste jste nam tu nevysvetlil, jak Bill of Rights se vztahuje na dzihadisty hlavne jako cizi statni prislusniky na cizim uzemi...

81940

05.12.2005 21:35

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 160.?.?.?

Gejdosi, jako argumenty na muj popis skutecnosti pouze vysvetlujete alternativy mych postoju a napadate moji osobu podobne, jak to delali rudi soudruzi. Muzete konkretne napsat proc vlastne se mnou nesouhlasite?

81942

05.12.2005 21:51

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 160.?.?.?

Kdyz pisu o CSSR tak pisu v minulem case a mozna jsi si nevsiml, ze zrovna chvalou na ty casy neplytvam. Jestli to byly "stare dobre casy", tak byly tvoje a ne moje, Karle z Cech...

81948

05.12.2005 23:40

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 160.?.?.?

>Chválou neplýtváš, to je pravda, ale vzpomínáš skoro v
>každém druhém příspěvku. Že si nezapomněl ani po těch
>letech, co si bušistánský žoldák, svědčí o tom, že si v
>ČSSR musel prožít mnoho dobrého. Proto nemůžeš zapomenout.

Karle, opravdu sverazny vyklad duvodu, proc zrovna nehyrim komplimenty komunistickemu rezimu CSSR. Nemam holt na vybranou, kdybych rezim chvalil, tak je to jasne, byl bych komous. Kdyz ho naopak nechvalim, jsem ten samy komous, jelikoz podle tebe na rezim vzpominam z duvodu, ze jsem tam prozil mnoho dobreho. Hmmm...

81964

06.12.2005 00:08

Jíme potraviny z ropy

RE: Ludstvu to patri

leho 160.?.?.?

>statisticka data nejsou
>pristupna, protoze je nezakonne provadet selekci na zaklade
>rasove a etnicke prislusnosti.

Statisticka data na co se tyce mensin a rasovych skupin jsou bezne k dispozici. Viz napriklad data o studentech na kazde univerzite, data ze scitani obyvatel, atd, atd. Takze, Bartosku, vedle jak ta jedle...

http://www.census.gov/hhes/www/income/income04.html

81966

06.12.2005 01:50

Jíme potraviny z ropy

RE: Ludstvu to patri

leho 66.?.?.?

>Jinak mate pravdu byl jsem vedle jako jedle, zaplat panbu, ze
>aspon v pozitivnich kategoriich je to OK. Neodpustim si vsak
>otazku kolik z kategorie hispanci se prelilo do kategorie pro
>bile?

A proč by se mělo přelévat?

81985

06.12.2005 05:26

Podivný případ Jiřiny Šiklové

RE: Oko za oko a zub za zub,to prece je hlavni zidovske heslo,ze ano?

leho 66.?.?.?

>Takze nemuzu pochopit Leha a pani Bovary tu schovivavost ke
>komunistum

Nikdy jsem a zde na Zvědavci zvlášť nikdy nevyjádřil žádnou schovívavost ke komunistům. Opak je pravdou. Jak jste došel k takovému překvapivému závěru, Roberte?

82025

06.12.2005 05:47

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 66.?.?.?

Gejdoši, jak vidno, nejste vůbec schopen formulace konkrétní odpovědi na konkrétní otázku. Napsal jsem:
Slusni lide takove omezeni stezi pociti, maximalne se jedna o neprijemnosti pri odbavovani na letistich a tak pod. Nebo vy si myslite, ze by na celem svete mely byt napr. dzihadistum garantovany svobody vybuchovani vsude, kde uznaji za vhodne a ve vrazdeni nevinnych obcanu kdy a kde uznaji za vhodne?
Myslím, že jsem byl ve svém příspěvku velmi konkrétní. A pak jsem se ještě jednou zeptal, v čem se mnou nesouhlasíte a vy zase melete úplně z cesty...

82029

06.12.2005 15:16

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 66.?.?.?

Je to hrozná legrace, Gejdoši, zase melete úplně z cesty a napadáte mojí osobu místo jediného argumentu. Nevadí, aspoň víme, kde jsme...

82090

06.12.2005 15:26

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 66.?.?.?

Gejdoši, co se týče mých rodičů: Děda byl za války odsouzen k smrti za odbojovou činnost v Petičním výboru Věrni zůstaneme a prožil si téměř 3 roky v nacistických kriminálech. Táta za války byl taktéž v odbojové organizaci, mimo jiné staral se o sestřelené spojenecké piloty a zúčastnil se pražského povstání. Po válce coby s komunisty nespolupracující plukovník staré československé armády byl vězněn, přišel o všechen majetek a jeho první manželka byla umučená v komunistickém vězení. Potom nemohl nikdy pracovat ve větším kolektivu než 36 lidí a já měl kvůli němu černý puntík. Vaše teorie o mých předcích jsou stejně zcestné jako teorie o mě. Gejdoši, jste opravdu trapný...

82093

06.12.2005 17:10

Jíme potraviny z ropy

RE: Ludstvu to patri

leho 160.?.?.?

>Aby bylych bylo v Americe vice, prej to budi lepsi dojem. Me je
>to, ale sumak, podstatna je realita a ne nejaka pitoma
>statistika.

Bartosku, a jak vite jaka je realita bez statistik?

82108

06.12.2005 17:14

Jíme potraviny z ropy

RE: Doba ledova prichazi s slabnutim Golfskeho proudu

leho 160.?.?.?

>Mimochodem - když si polistujete v astronomických ročenkách,
>všimnete si možná, že tak nějak posledních 25 let se s
>nebývalým tempem budují astronomické observatoře na jižní
>polokouli.

Gejdosi, vy asi opravdu potrebujete odbornika, nejlepe naseho znameho doktora Chocholouska. Vy vymyslite blaznive teorie o peti sluncich jako duvod, proc se stavi observatore na jizni polokouli. Predstavte si, vite proc se stavi? Protoze tam skoro zadne nejsou a lide chteji vedet, co je na obloze i tam...

82109

06.12.2005 17:35

Podivný případ Jiřiny Šiklové

RE: Převlíkači kabátů

leho 160.?.?.?

>Zdravím Vratislawe,
> já si jen prostě myslím, že člověk by měl dostat druhou,
>třetí a možná i další šanci.

Ovsem otazka je, jakou sanci? Co se tyce verejnych a vladnich funkci, tam jacikoliv komuniste nemaji absolutne co delat, ani ti pomyleni vcetne byvalych chartistu. Cesi by se meli naucit se vyporadat se svou minulosti a zasadne zavrhnout tento zlocinny system take tim, ze nedovoli tem, kteri se s drivejsim rezimem kdykoliv a jakkoliv identifikovali, pracovat ve statnich funkcich. Naopak, vsichni komuniste by meli vice ci mene pocitovat na sve kuzi, ze za sveho zivota i kdyz se primo na zlocinu nepodileli, tak mu alespon napomahali. Za to by mel kazdy komunista se nejakym zpusobem zodpovidat. Ja jsem pro individuelni posuzovani pripadu a kdyz nekdo i kdyz byl ve strane, ale pak otocil a dal se do sluzeb dobra, tak mu nejakou sanci dat, ale rozhodne ne ve verejne funkci ci ve statnich sluzbach.

82112

06.12.2005 17:46

Podivný případ Jiřiny Šiklové

RE: Převlíkači kabátů

leho 160.?.?.?

>Me se zda, ze soucasna demokracie je provozovana stejnym zpusobem
>jako byl drive komunismus.

Opravdu se vam to, Katzi, jenom zda. Uz jsem tady o tom psal a asi jste prehledl muj prispevek. Muzete si cist knizky od sveho oblibeneho autora? Muzete chodit po turistickych cestach i na hranicich a zadni vojaci se samopalem v ruce vas neodhaneji od turistu z druhe zeme? Kadruje vas nekdo jestli mate spravny spolecensky puvod pred prijetim na studia nebo zamestnani? Muzete spolehlive brebentit na ulici, v hospode, se sousedy bez toho aby vam hrozilo nebezpeci policejniho stihani? Muzete kdekoliv u hranic jit na houby bez toho, aby vas strcili do satlavy, protoze se pohybujete sice jeste hluboko na uzemi sve vlasti, ale jste v tzv. "hranicnim pasmu"? Muzete jet lyzovat par kilometru od ceskych hranic do Rakouska? Kdyz jedete k Jadranu, musite potupne jet oklikou pres Madarsko jenom proto, ze Rakousko je imperialisticky nepritel? A tak dale, a tak dale...

82115

06.12.2005 17:52

Rakouské pokání

RE: At si zide Izrael nechaji -

leho 160.?.?.?

Adapo, verim ti, ja take znam tady nejmene jednoho Palestince. I kdyz to sice nejsou vsichni vrahouni, tak mam dojem, ze v drtive vetsine maji jedno spolecne: Nic co je v jejich zemi spatne je jejich vina. Za vsechno zle muze Izrael a Bush. Videl jsem na CNN v dobe minulych vanoc interview z Gazy, ve kterem docela solidne vypadajici chlapek vinil za tsunami v Asii Bushe. Rekl bych, ze takove nazory v Palestine neni zadny extrem, ale naprosto normalni jev...

82116

06.12.2005 17:57

Kdo ovládá Ameriku? IV.

RE: Co to je toto ? To pisal nejaky nacek?

leho 160.?.?.?

Borisi, vitejte na Zvedavci, komunisticko-nacistickem platku. Autor clanku Strom je podle me dost tvrde kovany nacek...

82117

06.12.2005 18:15

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 160.?.?.?

>Samozřejmě nemůžu vyloučit, že jsem se třeba pomátl či
>že mi to nemyslí či co.

To je velmi pradepodobne. Kazdy ctenar si muze udelat vlastni obrazek.

>Mohl by jste naznačit, jaký
>to argument Vám chybí ? Nechybí Vám nakonec něco jiného ?

Me nechybi vubec nic, Gejdosi, jsem jenom zvedavy. Myslim si totiz, ze by bylo zajimave znat vasi odpoved na otazku, kterou jsem vam uz polozil nejmene 2x:
Nebo vy si myslite, ze by na celem svete mely byt napr. dzihadistum garantovany svobody vybuchovani vsude, kde uznaji za vhodne a ve vrazdeni nevinnych obcanu kdy a kde uznaji za vhodne?
Na tuto otazku je mozno odpovedet velmi proste ano-ne, ale vy porad melete o vsem moznem a vyhybate se odpovedi. Samozrejme odpovidat nemusite, kdyz nechcete, ale tak aspon nemelte pate pres devate. Vypadate totiz velmi nedustojne...

82120

06.12.2005 18:21

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 160.?.?.?

>Takze ve finale syn dzihadistu vrazdi jine dzihadisty

Certe, srovnavat dzihadisty s ceskym odbojem za valky je hodne pomatene. Tehdejsi odbojari chteli znovunastolit demokratickou masarykovu republiku. Ti vasi dzihadiste v Iraku neustanou driv, dokud vsichni na celem svete a hlavne v zemi Velkeho Satana neprejdou na Islam a nezavedou podobny rezim jako v Iranu nebo Saudske Arabii. Rekl bych, ze je dost velky rozdil mezi ceskymi protinacistickymi odbojari a dnesnimi dzihadisty. Rozdil primo propastny...

82121

06.12.2005 18:30

Jíme potraviny z ropy

RE: Gejdosi a Karle

leho 160.?.?.?

>Je to jako byste 'cural proti vetru' Ti 'prevleckabati' jsou
>proste nenapravitelni.

Souhlasim, jsou nenapravitelni, ale jsou v male mensine a tady jde o vetsinu lidi, kteri na Zvedavce zabrousi uplnou nahodou. Myslim si, ze je mozne tyhle lunatiky porazit velmi lehce jejich vlastni zbrani. Podle meho nazoru staci napsat par radek a nezavisli a rozumni ctenari si udelaji vlastni nazor. Akorat je nevyhoda, ze neni mozne s jistotou sledovat jake jsou ty nazory, nebot neni mozne vyslat sondu do mozku vsech lidi, kteri ctou Zvedavce a jeho diskuze a sami nic sem nepisou. Ale ja jsem optimista...

82125

06.12.2005 18:42

Jíme potraviny z ropy

RE: Doba ledova prichazi s slabnutim Golfskeho proudu

leho 160.?.?.?

>Ale dneska je taková doba, že
>třeba Huble udělá práci za několik observatoří a když se
>to vezme kolem dokola, není až zas tak zřejmý důvod
>výstavby tolika dobrých observatoří na jižní polokouli.
>Čili ani ta podle Vás bláznivá teorie o ve skutečnosti
>pouhých dvou Sluncích to skutečně nevysvětluje. Je v tom
>ještě něco jiného. Ale že se pane leho takhle spletete - to
>jste mě udivil.

Gejdosi, opravdu se vam moc omlouvam, ze vase velmi hodnotne prispevky nectu vubec pozorne. Pet slunci nebo dve, to je pro me skoro to same. Vas asi nenapadlo, ze Hubble je jediny teleskop ve vesmiru a ze zdaleka ne kazdy dobry astronom na svete ma pristup k pouziti tohoto jedinecneho pristroje. Rekl bych, ze Hubble neni ani zdaleka schopen pokryt potreby dnesniho vyzkumu a tech par hvezdaren na jizni polokouli to take nevytrhne. Takze se stavi ostosest, hlavne kdyz spickova technologie, ktera bud driv nebyla k dispozici vubec nebo byla tak draha, ze zadne hvezdarny v tehle mistech nepripadaly v uvahu.

82127

06.12.2005 20:06

Podivný případ Jiřiny Šiklové

RE: Leho, bolševickej politruku,,

leho 160.?.?.?

Taborsky, vy jste totalne pomatenej. Ja znam minimalne nekolik lidi, kteri se na vysokou nedostali kvuli nespravnemu tridnimu puvodu. Me osobne kdyz jsem udelal zkousky na elektrotechnickou fakultu na vybornou snizili znamky o dva stupne dolu kvuli tridnimu puvodu abych se nahodou na tuhle skolu nedostal. Docela by me zajimalo, jak a proc jste prisel do USA. Vybrala vas STB jako nelegala a ted mate vztek, ze vam po sametaku vyschnul pramen a nemate narok na bezpracny prijem v zemi Velkeho Satana z donaseni o emigrantech?

82142

06.12.2005 20:11

Jíme potraviny z ropy

RE: Politruku leho:

leho 160.?.?.?

Rudej mozku Taborsky, tak nam tu vylepte klauzuli Bill of Rights, ktera zarucuje dzihadistum pravo na jejich boj za zniceni Velkeho Satana...

82143

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 1

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 8

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 5

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,54 Kč
Euro
26,73 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,10 Kč
Australský dolar
16,48 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,58 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 023,34 Kč
1 unce stříbra
606,90 Kč
Bitcoin
245 915,24 Kč

Poslední aktualizace: 18.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 54 315 679