Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané rem

Nalezeno 82 příspěveků, 8 různých IP adres

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

22.03.2011 17:13

Svět po Fukušimě: popírání jaderného rizika pokračuje

RE: Článek obsahuje prvky demagogie.

rem 89.?.?.?

Pro 7 mld. hlav na planetě energeticky neřešitelné. Jediná cesta vrátit populaci max. na 2 mld.

240061

14.04.2011 21:22

Potřebujeme nového Erharda

Potřebujeme nového Erharda a možná i Pinocheta

rem 89.?.?.?

Po 20-ti letech máme naprosto zdevastovaný a degenerovaný systém, cíleně vytvořený úzkou skupinou nedotknutelných figur, ovládajících ekonomiku a politiku. Mají pod palcem policii (nic proti nim se nevyšetří), státní zastupitelství a soudy (nic proti nim se neodsoudí). Teď se už perou bez skrupulí před očima svých "voličů" i sami mezi sebou, protože penězovodů od ovčanů je jen konečné množství a nenažranost zúčastněných na stříhání ovcí se zvyšuje. Ale strach nemají, není z čeho. Dobře vědí, jak to tady bylo v roce 1989. Organizované předání moci od komančů komančům a k tomu vybrané, vychované, ze začátku vděčné a potom vstřícné skupině vyvolených proběhl hladce za jásotu pečlivě usměrňovaného obyvatelstva s ideály a vírou na lepší budoucnost. Dokonce si to nechali i odcinkat klíčema - to spojuje národ a funguje - pravda a láska zvítězí, nejsme jako oni, a tak podobně. No a tak jsme se dostali až do dnešních časů, kdy si tito političtí kašpaři odleva doprava pod taktovkou "ekonomických elit" mohou dovolit cokoliv. Myslíte, že je třeba mít strach z občanů, kteří se dokázali naposledy opravdu sjednotit k odporu proti Hitlerovi v roce 1938? Konečně, i to jim naše tehdejší politická reprezentace odpískala...
Naši mocní a všehoschopní jsou přesvědčeni, že jsme opravdu ovce. Nebo se mýlím? To by bylo jenom dobře. Kde ale dnes najít toho Erharda?

241853

02.05.2011 22:01

Visí nad Evropou jaderná hrozba?

Nepleteme se...

rem 89.?.?.?

Myslím, že se vůbec nepleteme (nepletete). Něco velkého a nepříjemného se musí stát a hodně rychle, protože loutkáři už přes mainstream média a ty své vládní kašpary dlouho JIMI a JEJICH žoldáky "vysmívané konspirační teorie" nedokážou udržet na uzdě. Když hledáme hlavní cíl vládnoucích elitních klubů, kterýpak to asi je? Už delší dobu (alespoň pro mne) ten, že si uvědomili nemožnost koexistence 7 miliard lidí na planetě. To JE ohrožuje. Špatně se to ovládá a moc to žere zdroje. Takže podle mne je high light motivem JEJICH snah a JEJICH hlavním cílem drastické snížení populace. Když se kácí les, lítají třísky. Ale při dnešní technologické úrovni to možná už dokážou udělat pro sebe "výběrově tím správným způsobem".

243168

05.05.2011 06:17

Visí nad Evropou jaderná hrozba?

RE: Je konec.

rem 89.?.?.?

Svět ovládají sotva 2 promile individuí a kolektivní rozhodnutí té obrovské většiny neexistuje, to je bohužel fikce.

243397

18.05.2011 20:43

Pozor na stavění strašáků

RE: Planeta již je zachráněna, jenom novináři to ještě nevědí

rem 89.?.?.?

Milý vážený pane, i kdyby jste měl nakrásně pravdu a ještě k tomu byla zítra zázračně představena fungující technologie na získávání "Teslovy" volné energie, myslíte, že by dnešní vládci světa (superbanky, ropné a plynárenské korporace, celý podvodný OZE byznys) dovolili tyto technologie zavést do komerčního užívání "ve prospěch lidstva"? Na čem by pak vydělávali, koho odírali? Dnes tedy určitě ne, možná tak za 2 století, ale to už bude tenhle podivný biodruh, zvaný člověk, pouhou epizodkou historie této planety.

244340

25.07.2011 21:56

Jsem pro trest smrti – a vykonat ho rychle

RE: Vladimíre, tohle je opravdu FALSE FLAG

rem 89.?.?.?

Souhlas, funguje JIM to pořád stejně a osvědčeně. Čím větší tragédie a šok pro většinu lidí, tím líp pro NĚ.
1. Lekce Norsku - "Libyan show must go on"
2. Rozeštvat lidi ještě více mezi sebou - "Rozděl a panuj"
Další podrobnosti kolem této pravděpodobně další "false flag" na:
http://tarpley.net/2011/07/24/norway-terror-attacks-a-false-flag/

249027

26.07.2011 20:02

Ještě jednou masový vrah Breivik

RE: je jedno jak se to stalo a kdo to udělal

rem 89.?.?.?

To je přesně do středu terče.
Snad až na ten marx-chlév, ten byl poplatný a "dobře" posloužil v jiné, minulé době. Dnes je to globální korporátní despotismus.
Minulost, jak správně uvádíte, nezměníme. Obávám se však, že s našimi prostředky (zatím ještě internetem) nezměníme ani budoucnost. ONI už vlastní vše. Za pár stříbrných i duše JIM oddaně sloužících vykonavatelů, poskoků a kašparů. Ti už nás, všechny ostatní, dávno prodali...

249149

27.07.2011 18:34

Ještě jednou masový vrah Breivik

RE: Test

rem 89.?.?.?

Máte naprostou pravdu, všechny ismy i všechna umělá, cíleně pokroucená a úzkou skupinou (nad)lidí účelově vytvořená náboženská dogmata, jsou jenom iluze. Nicméně tyto iluze super zabírají a nesou stále více plodů pro TY, co je stvořili a s obrovským úspěchem tyto iluze cpou do hlav většiny. Tak to bylo od dávných dob lidské společnosti na této planetě, tak to je a bude i dál. Jak tomu bránit, jak to změnit? Obávám se, že ač s Vámi souhlasím (většina by měla táhnout za jeden provaz...), je to utopie. Nejste ve svém nadčasovém vnímání reality (spíše MATRIXU) a pozitivním myšlení určitě sám, ale patříte ke zcela zanedbatelné minoritě, aby šlo otočit vnímání a myšlení zbylé obrovské většiny otroků (oveček, chcete-li). V dnešní době je to ještě umocněno faktorem obrovského nárůstu populace (v polovině 20.století nás bylo asi 2,5 mld., dnes téměř 7 miliard. A s malým zjednodušením platí rovnice:
Kvalita lidské společnosti = konst. / množství lidí na planetě
Aby se pak nedařilo elitám vymývat mozky většině...

249239

12.08.2011 21:47

Bouře nejnižší sociální třídy: produkt nemocné kultury

Bohatí a chudí rabující paraziti. A ti ostatní.

rem 89.?.?.?

To je jen zákonitý vývoj a důsledek hluboce nemocné společnosti, systému. Úpadek školství, neexistující výchova v mnoha rodinách a dnes již také hodně dětí, rodicích se do prostředí, kde svou úplnou rodinu nikdy nepoznají, kult násilí, agresivní reklama, vymývání mozků mainsteamem pod kuratelou globálních finančních a korporátních „elit“, absence pozitivních vzorů a vzorců chování, pochybné vnímání pojmu „lidská práva“. Společnost bez kultury nebo s pokryteckou kulturou.
Jak může prosperovat a dobře koexistovat společenství lidí, kde 10% nejbohatších parazitů vlastní 90% všech hodnot, 20% nejchudších parazitů nepracuje (velká část z nich vlivem výše uvedeného „vkladu“, který jim dal do vínku od narození systém) a i kdyby chtěli pracovat, práce pro ně není. A 70% ovcí to všechno platí. Zvyšující se počet důchodců, „zatěžujících“ systém, nezapočítán.
A trendy? 10% podíl bohatých parazitů pomalu klesá (přesto jejich podíl na celosvětovém vlastnictví hodnot stoupá), 20% podíl chudých parazitů rychle roste. Procento otroků, kteří to všechno platí, klesá.
Závěry pro blízkou budoucnost si jistě každý udělá sám. Já to vidím na tvrdý restart systému [smích]

250692

09.10.2011 04:23

Operace Trojský kůň

RE: Čtvrteční jednání

rem 89.?.?.?

http://ee.dunres.sk/clanky.php?id=2225
Tam máš historický vývoj, přítomnost i zářnou budoucnost. A je úplně jedno, na čem se ti kašpaři ve čtvrtek domluvili..

254852

25.10.2011 01:31

Umělá opozice Nového světového řádu

Orwell se netrefil jenom o 30 let

rem 89.?.?.?

Jak geniální a přesto prosté řešení naše milá, reálně vládnoucí globální elita zvolila. Většinový soubor lidských entit s vymytými palicemi médii, ovládaný vnucenými dluhy, šílenou reklamou, hypermarketovým konzumem, přiblblou kulturou, glorifikací sportovních a "uměleckých" model, gender, multikultutními a dalšími "korektnostmi" plus pečlivě vytvářenými a podsouvanými konflikty, si NWO sám (pod elitní režií) "vybojuje". Jen to slovo solidarita a socialismus bych si dovolil vyměnit za globální korporátní fašismus. A co čeká stádo ovcí pod diktátem všemocných a jejich privilegovaných výkonných loutek? Novodobé "demokratické" otroctví s přesným harmonogramem vč. pravidel, kdy a jak se bude stříhat, kdy, kde a jak se bude porážet. Orwell se seknul jen o 30 let...

255882

25.10.2011 01:47

Evropu čeká výměna vládnoucích skupin

Výměna ano, ale nikoliv vládnoucích skupin

rem 89.?.?.?

K výměnám určitě dojde. Nikoliv však vládnoucí skupiny (elity elit), když tak jen a pouze politické reprezentace, vděčných slouhů systému, kašparů na drátkách. Kdyby mohly volby něco změnit, už by je ty skutečně vládnoucí elity dávno zrušily. Konečně, ještě pár let a pro novou, globální, osvícenou, zítra celoevropskou a pozítří celosvětovou vládu, už stejně nebudou žádné volby potřebné...

255883

02.11.2011 01:28

Opožděná obžaloba (na úsvitu IV. odboje?)

Řády se mění, lidé zůstávají stejní

rem 89.?.?.?

Řády se mění, lidé (a hlavně jejich podstata, vlastnosti) zůstávají. K poznámce editora - není důvod se obávat nějakého návratu k bývalým (aspoň tak nazývaným) social- či komun- "ismům". Tak to není, tak to nefunguje. Žádná nová doba, epocha, řád se neopakoval. Tak jako se v současnosti neopakuje (nazvěme ho tak pracovně) tržní kapitalismus na národních (státních) základech poválečného období. Ten se vytratil šílenou (a prosazenou) myšlenkou globalizace postupně od 80-tých let minulého století. Škoda, že jsme o něj, my dříve narození v Českých zemích, dohodou velmocí (pokolikáté už o nás bez nás?) přišli. Teď žijeme ve všeobjímajícím finančně-korporátním fašismu. Jak dlouho vydrží? Těžko říci, v této formě křeče dlouho asi ne. Avšak po další krvavé řeži (jen za těchto podmínek a okolností se co je svět světem, mění řády a struktury společnosti) přijde něco dalšího, dosud přesně nepojmenovaného (nebo už pojmenovaného - třeba pracovně NWO?). Iluze si však nedělejme. Ti, kteří ho budou řídit (vlastnit), budou stejní "altruisté", jako současní a minulí vlastníci moci a "pravdy". Smůla, nějak to tady, na této planetě, divně stvořitel naprogramoval. Tedy, myslím pro tu velkou většinu lidí… [smích]

256420

21.11.2011 20:35

Má Evropská unie nastaveno datum \"spotřebovat do\"?

RE: To nie je experiment!!!

rem 89.?.?.?

Trafil si klinec po hlavičke nebo po našem hřebík na hlavu!
Kolem 90% lidí = Homo pecus lotis. Ten malý zbytek, odečteme-li ještě otrokáře a jejich výkonné zkorumpované poskoky, to nemá šanci zvrátit. Proto čím dřív, tím líp, pryč z tohoto pokryteckého matrixu, nejhoršího otroctví v dějinách, globál-korporativního fašismu.

257461

27.11.2011 17:50

NATO skrývá přípravy na vojenskou akci proti Sýrii

Válka bude. Už proto, že:

rem 89.?.?.?

Po mnoho tisíciletí, co Homo sapiens, tedy spíše Homo gregarius obývá tuto planetu, řežou se jedinci tohoto druhu mezi sebou takovým způsobem, jaký nemá u jiných živých tvorů a druhů obdobu. Nikoli z hladu, nutnosti přežít, zachovat rod. Řežeme se pro moc, slávu, bohatství a zajištění kontroly nad ostatními.
Nenechme se mýlit často zkresleným pohledem a pocitem, který pramení z naší poměrně velmi krátké osobní životní episody, ve které sbíráme své zkušenosti, znalosti a poznatky. Jsme ovlivněni z velké části těmi, kteří jsou právě u moci (u reálné moci). „Kdo ovládá minulost, ovládá budoucnost, kdo ovládá přítomnost, ovládá minulost“. Tím jsme všichni determinováni.
Nenechme se mýlit, že téměř celá jedna generace v Evropě nezažila válku. Ty předchozí si jich užily v pravidelných krátkých cyklech jednu za druhou, kam až zpět dohlédneme. Ta anomálie po WWII tu byla právě proto, že mocní a všehoschopní financovali, ovládali a zkoušeli oba systémy.
V dnešní době už je po zkouškách, doba pokročila, technologie se vyvinuly, finanční systém „zdokonalil“ a dluhy otrokům byly vnuceny. Nový systém, globální finančně-korporátní fašismus vítězí. Stále užší elita vyvolených vládců nad vším, spolu se svými zkorumpovanými poskoky, jistě už brzy dokáží pod těmi neušlechtilejšími hesly zase ovce poštvat proti sobě. Vždyť kolotoč válka-obnova-krize se nesmí zastavit. To je podle vyvolených hybná síla tohoto podivného homo-druhu, na takovém kolotoči se nejlépe vydělává.
A co takhle kolotoč zastavit a zkusit zařadit dlouhodobou prosperitu i pro většinu ostatních? Ne, nikdy, jednak by to neneslo zisky, oslabuje to moc a nějak nám to není, bohužel, dáno v genech. Ani té úzké, moc držící, „špičce vyvolených vládců“, ani té většině ovládaných otroků, kteří se nikdy v historii neuměli a ani dnes neumí proti svým otrokářům bránit.

257742

02.12.2011 22:45

Syrská časovaná bomba

RE: který perverzní úchyl tohle vymýšlí!

rem 89.?.?.?

re: udo1
Je to skvěle popsaná realita, jenže z jiného levelu. Kolik lidí má šanci si to přečíst (na rozdíl od Kyklopova mainstreamu)? Kolik lidí pochopit (na rozdíl od jednoduchých, podbízejících se, manipulujících a vnucených Kyklopových pravd)?
Že by v dnešní bitvě pomohlo nějaké další velké zatmění nad Halysem, působící paradoxně prozření a vyjasnění v hlavách národů? No možná, ale Kyklopovi by před tím někdo musel (minimálně) vypíchnout to voko[smích]

258007

18.12.2011 22:48

Havel

RE: Už konečně vím, pro jaké ubožáky je tenhle server

rem 89.?.?.?

Vážený Holý Jene,
rozhodl jste se dobře. Tohle opravdu není server pro Vás. Ale přesto, zkuste se zamyslet nad tím, čemu slouží ty neskutečné a pokrytecké adorace zemřelého v mainstreamu.
BTW, měl bych typ na člověka, který si naši velkou úctu navždy opravdu zaslouží. Jeho jméno je Karel Kryl.

258818

27.12.2011 23:35

B´nai B´rith a Česko(slovensko)

Dávno už si vzali a patří jim naše životy

rem 89.?.?.?

Tisíce let je vždy nějakou "vyvolenou, málo početnou partou mocných grázlů" vtloukáno do hlav většině ostatních, na ně otročících lidí, to stejné: Ohni hřbet, makej, neptej se, poslouchej, plať daně, úroky z úroků a po smrti budeš „odměněn“. Vždy pod krásným, tím nejvzletnějším a skvěle prefabrikovaným příběhem, ideologií, falešnou církevní institucí, pokryteckým společenským systémem. A ovce bečí a nechávají se stříhat tím lépe a účinněji, čím se postupně zlepšují a vyvíjejí obecné technologie a tím i technologie ovládání stáda a technologie moci.

Bohužel jen velmi malé procento lidí si je schopno uvědomit, že víra není žádná masová atrakce, nýbrž navýsost svobodné a individuální právo. Do té doby, něž si to uvědomí dostatečná většina lidí, nic se nezmění a drtivá většina lidí je odsouzena žít v otroctví zvůle, násilí, fetiše spotřeby, vnuceného dluhu, mamonu, vyrobených a podsouvaných ikon a model. A to, ať už systém jeho aktuální reální majitelé a vládci nazvou jakkoliv.

Obávám se, že bez pomoci z vnějších sfér, nového osvícení lidských duší a restartu vědomí i bytí, nemáme proti stále sílícímu a zdokonalujícímu se zlu „vyvolenců“ žádnou šanci.

259685

12.01.2012 20:02

Církev nemá žádné právo na restituce

Má právo, nemá právo...

rem 89.?.?.?

Nejdříve poněkud obecněji. Řešit v situaci staletí trvajícího a podobného stavu společnosti a vztahů v lidských pospolitostech dilema "má právo" nebo "nemá právo" je absurdní. Jak kdysi zpíval Karel Černoch dokonalý Borovcův text v písni „Jsem pro“:

Jsem jenom jeden z těch,
co chtěli klidně žít.
Pak však přišel rozkaz, abych šel
včera přítel, dnes už nepřítel.
Pušku v ruce kráčet, zpívat, střílet,
všechno na povel.

Jsem pro, aby válku ved tento svět,
zbraně nesměj nám zrezivět,
tak hleď, abys ten svět
smet generále.

Jsem pro, vždyť bejt proti
nepomůže nic,
neboť ten kdo má zbraní víc,
má i právo, pravdu, recht a tak dále…

„Neboť ten, kdo má zbraní víc, má i právo, pravdu, recht a tak dále.“ To je ta klíčová věta, která o všem rozhoduje. A nejde jen o zbraně chladné, palné, chemické, či jaderné. Úžasnými zbraněmi jsou hlavně ty úctyhodné instituce, jak ty „elitní“ v pozadí, které reálně vlastní a vládnou, tak ty na očích veřejnosti, které jsou tou výkonnou zbraní pro ovládání většiny lidí. Instituce politických stran, instituce církevní, mediální mainstreamové kolosy. Dokud si lidé neuvědomí, že právě politické strany (a jejich „globalizované“ produkty jako např. Bruselský Omyl) nebo církevní instituce, jsou tady úplně ze stejného důvodu, jako klasické korporace, tady k vytvoření maximálního zisku a zajištění co nejvyšších prebend pro své protagonisty, nic se nemůže změnit. A kde jinde mohou tyto instituce zajistit vyšší a vyšší zisky a příjmy pro své (nepočetné) bratrstvo, než na svých (početných) ovcích. Nikde jinde zdroje nejsou. Bez těch miliard stříhaných ovcí by neměl parazit hostitele.
Nu a teď k těm církvím. Podívejme se třeba na katolickou. Vždyť vatikánská banka je dle bilanční sumy asi pátá největší banka na světě. A dnes je v české kotlině ta nejvýhodnější doba, aby za apatie většiny občanů, došlo k dalšímu přerozdělování majetků jak hmotných, tak finančních. Navenek pod vzletným heslem „Co bylo ukradeno, musí být vráceno“. Vyvracejte tuto dokonalou mantru. Ani pár odvážných právních expertů a jejich analýzy nikdo ze 100% zainteresovaných a vládnoucích nebude poslouchat. Hlavně rychle, je na to dobrá doba a jsme u lizu. Nedělejme si iluze o tom, že bude vrácený majetek a nadhodnocené finanční náhrady sloužit jen církvím. Škoda, že nemůžeme vidět již uzavřené „Smlouvy o smlouvách budoucích“ mezi církevními a politickými institucemi (tedy jejich „syny“ a „dcerami“ a.s. a s.r.o.) na pozemky, lesy, vybrané budovy za více, než nestandardních podmínek…

260858

12.01.2012 20:04

Církev nemá žádné právo na restituce

Má právo, nemá právo

rem 89.?.?.?

...dokončení:
Takže skončím tak, jak jsem začal. “Kdo má zbraní víc, má i právo, pravdu, recht.“ A naše vláda i parlament, ta Česká Globalizovaná Korporátní Instituce s.r.o., má zbraní dost. I proto, že vládne z určité části užitečným idiotům a zatím i z dostatečné části ovcím. V této situaci řešit dilema „práva“, v tomto případě restitučního, je boj s větrnými mlýny.
Přes to všechno, co jsem napsal, jsem přesvědčen, že víra je nedílnou součástí lidských životů , lidské duše. Jenže jaký je vztah víry a etablovaných církevních institucí? Víra není žádná masová atrakce, je to navýsost svobodné a individuální právo volby.

260859

16.01.2012 19:43

Když válečné hry obživnou

RE: Cvičení bylo sice odložené...

rem 89.?.?.?

... ale jaro bude brzy. Já to vidím na "Jarní úsvit" zpoza Jarního Kopce [mrknutí jedním okem]

261179

16.01.2012 23:25

Když válečné hry obživnou

RE: Cvičení bylo sice odložené...

rem 89.?.?.?

...ale už táhnou k zálivu lodičku. To by bylo, aby se do ní "zlí Peršani" netrefili.
http://www.voxvictims.com/2012/01/16/iran-americko...

261194

23.01.2012 23:19

V Íránu se hraje o hegemonii dolaru

Bude to "zajímavé"...

rem 89.?.?.?

S perskou kartou se hraje o hegemonii dolaru, ale také o další, tu nejdokonalejší hegemonii banksterů. Hraje se o další velkou válku. Šílení „vyvolenci“, vlastníci světa a šíleného kolabujícího finančního systému tlačí přes „svou“ izraelskou vládu a loutkové režimy v USA i EU americkou armádu a NATO do další velké války. Teče jim do bot, ty obrovské finanční podvody, 9/11 a další zvěrstva se začínají provalovat. Jsou schopni obětovat Ameriku, Evropu, Asii, konflikt s Ruskem, Čínou, jsou schopni opět obětovat miliony Židů, obyvatel Izraele.
Už chybí je kousek k tomu, aby si potřebná část z 300 milionů amíků uvědomila, že si jejich vlády od roku 1913 půjčují na úrok od soukromé banksterské instituce (FEDu), vyrábějícího dolar z ničeho, a jehož akcionáři jsou ti samí vlastníci těch největších soukromých bank, kde si půjčují na superúrok podruhé. Je už jenom krátký čas do okamžiku, než potřebné nadkritické skupině lidí na světě dojde, jak to celé „funguje“. Kdo financoval v posledních dvou stoletích všechny války na všech stranách konfliktu, všechny „revoluce“, kdo profituje z obchodu s drogami, které tak „nezištně“ drží v ilegalitě, kdo dosazuje a vraždí presidenty, rozhoduje, kdo kde bude vládnout a kdy padne.
Paradoxem je, že východiskem a řešením by mohlo být „probuzení“ těch správných vojáků právě v US Army a NATO. Právě oni by měli mít schopnost a moc utnout hydře palici a přestat umírat i rozsévat násilí a smrt po světě za cizí zájmy malé skupinky fanatiků.

261554

03.02.2012 18:38

Dávejte si pozor na to, co píšete v diskuzích za články ve Zvědavci

Dávejte si pozor...

rem 89.?.?.?

Podivná kauza, chápal bych ještě policejní "Předvolání k podání vysvětlení", vč. sepsání protokolu a seznámení se se všemi "policejními poznatky", vedoucími Bc.Zaineresovaného Zaúkolovaného Vrchního Komisaře k tomuto úkonu. Ale takovýto paskvilní dopis!?
A podivná reakce na něho, podložená "právní radou"!?
Svůj názor na to všechno si ale, vážení návštěvníci, přispivatelé a diskutéři, musíme opravdu udělat každý podle svého nejlepšího vědomí a svědomí...

262519

07.03.2012 22:22

USA se pokouší svrhnout Putinovu vládu

Ordo ab chao

rem 89.?.?.?

Po staletí stále stejný scénář siosekty - pozor!, nezaměňovat s židy obecně, mnoho z nich již bylo spolu s nežidy v minulosti sektou obětováno a bude zase. Jako nutné kolaterální ztráty pro splnění konečného cíle.

V minulosti Francouzská revoluce, WWI, bolševická revoluce, WWII. Dnes Irák, Afghanistán, "arabské jaro", Libye, Sýrie, snaha o destabilizaci Ruska, přes nesplatitelné dluhy většiny evropských států příprava konfliktů v Evropě...

"Ordo ab chao". Jak staré, ale jak účinné. Snad ještě malé upřesnění toho vše říkajícího citátu, tedy konečného cíle oné skutečně dnes většině lidí vládnoucí sekty. Rodinných klanů, nemajících vlast, domov, kořeny, neuznávajících základní morální principy, neznajících soucit. Sekty, posedlé chtíčem vlastnit, ovládat a zotročit. Sekty, která je programově připravena obětovat všechny a všechno, jen ne sebe: "NÁŠ vyvolený pořádek z vašeho (NÁMI cíleně vytvářeného) chaosu". A část najmutých a dobře placených užitečných idiotů, deprivantů a sociopatů, nepatřících k sektě (politické, mediální, „kulturní i vědecké“ prostitutky), jim v tom mohutně pomáhají.

A co na to v současnosti většina ovcí? Zatím pořád v nekonečném zástupu pochodují na konečné ostříhání...

264852

08.03.2012 16:05

Skončíme jako Řecko

Řecko bude jen první, pak přijdou na řadu všichni ostatní...

rem 217.?.?.?

Dopadneme jako Řecko. A nejenom my. Je to příkaz z vrcholu pyramidy. Systém vytlouká klín klínem, tedy tvoří záměrně nesplatitelné dluhů států, přecházející na občanstvo formou zvyšování daní a zavádění nesmyslných nových daní, či dalších skrytých daní (povolenky, podpory OZE, možná borci vymyslí i daň z hlavy na úhradu dluhové služby států...)
O co reálně jde?
ECB "léčí" krizi tisknutím (naklikáním) dalších nekrytých peněz v řádu nového bilionu eur (asi 25 bilionů korun). Pro lepší pochopení této operace - nejde o žádnou záchranu Řecka ani reálné ekonomiky, ale o přežití zvráceného bankovního systému. FED je v zákulisí neustále a na tuto operaci přispěl ECB přes SWAP operace zatím 1 bilionem USD a přidá další. ECB na základě této operace, která je mimo bilanci FEDu (aby o tom nevěděl americký daňový poplatník), v klidu může „nakupovat“ (neboli přebírat) od evropských bank znehodnocené dluhopisy v nominální hodnotě, přestože tržní hodnota dluhopisů je jistě u mnohých čistá nula. Naklikají se EURa a pošlou se na účty těchto nesolventních bank s úrokem 1%. Tyto banky potom nakupují opět dluhopisy států a inkasují z ničeho úrokový diferenciál. Jedná se tedy o vysoce ziskový obchod. Ale jen do chvíle, kdy jsou státy (tedy většinově občané přes daně) schopny (schopni) dluhopisy splácet.
Potom tedy tvrzení, že "největšími dlužníky jsou státy, které na tom logicky vydělají", je pravdivé tehdy a jen tehdy, když státy = politici, tedy politické a ostatní prostitutky = agenti bankovních zájmů. Na tom samozřejmě tyto naše spojené a "lidumilné" entity vydělávají, protože jsou u penězotvorby a penězovodů první, mají k nim přístup prakticky v neomezeném množství a umí je rychle "přetavit" do reálných hodnot pro sebe. Proto je jim jedno, jakou mají nebo budou mít peníze reálnou hodnotu pro většinu ovcí, umístěných do širokého základu, tj. na poslední, nejnižší místo pyramidy. Do té doby, než si to potřebná nutná část lidí v tomto nejnižším levelu uvědomí, můžou si politické a ostatní loutky finanční sekty odprava do leva dělat s ovcemi, co se jim zamane, či co dostanou přikázáno z "vrcholu" pyramidy.
A všechny hlavní politické loutky moc dobře vědí, že to tak již dlouho funguje. Ale nepřestanou, opět odprava do leva, oblbovat lidi hrou na demokracii. Vytvořili podle "nejvyššího zadání" systém kleptokratické partajkracie a slouží jen a jen zlu. A v neposlední řadě také jen a jen sobě. Ale žádný strom neroste do nebe…
Vítejte v naší postindustriální ekonomice finančního stylu, kde došlo k totálnímu odtržení finančního sektoru od produktivních investic, podmiňujících zaměstnanost a prosperitu většiny lidí.
Místo toho nezřízeně bohatnou "obdivovaní" finanční mágové (výrobci virtuálních peněz z ničeho, vlastníci bank, globálních korporací a drži...

Automaticky kráceno

264894

08.03.2012 16:07

Skončíme jako Řecko

Řecko je jen první ...

rem 217.?.?.?

... Místo toho nezřízeně bohatnou "obdivovaní" finanční mágové (výrobci virtuálních peněz z ničeho, vlastníci bank, globálních korporací a držitelé dluhopisů) jen za to, že zatěžují státy, většinu občanů a celé ekonomiky nesplatitelným dluhem.

264895

20.06.2012 19:10

Na správné straně historie

Lavrov to ví, je to mezi řádky...

rem 89.?.?.?

Konečným cílem PARAZITA, po všech těch proběhlých a probíhajících NATOdemokratických revolucích na Balkáně, v Iráku, Afghánistánu, Libyi i jinde v Africe a připravovaných pro Sýrii i Írán je... ... no přece Rusko. A Čína. To Lavrov moc dobře ví. Už více než 300 let na tom PARAZIT maká a nedá pokoj, dokud MU nebude patřit celý svět, všechny zdroje. A s tím i 7 mld. nebo možná jen 4 mld. nebo možná jen 2 mld. otroků. Jestli se MU nepodaří rozložit PARAdemokraticky Rusko zevnitř, bude to mít novověký CHAZAR-PARAZIT těžší, než si myslí. Raději padnout v boji a restartovat systém, než se podrobit a sloužit MU v otrockém matrixu nejvyššího stupně, jaký kdy existoval.

270855

20.06.2012 22:54

Na správné straně historie

RE: Lavrov to ví, je to mezi řádky...

rem 89.?.?.?

Bohužel, bězný člověk si dnes většinově v zákeřné spletené síti GLOBÁLNÍHO PARAZITA opravdu vybírá "dobro". Vnucené "dobro" - totální otroctví...

270864

06.07.2012 21:23

Finanční puč v Evropě: Vláda bank, pro banky

RE: předlužené banky

rem 89.?.?.?

V dnešní téměř již institucializované "EU bankovní unii" a téměř celosvětové neoficiální, ale fungující, finančně-korporátní unii je bankám (tedy jejich vlastníkům) u pr.ele rating i ty uměle vytvořené "agentury", patřící stejným vlastníkům[smích]
Tady jde o zachování a urychlování toku přerozdělování reálných majetků (nemovitých, půdy, zdrojů a celých států, území) od téměř všech k téměř "nikomu". Je jedno, kolik bank či korporací přitom spolu s většinou lidí padne, hlavně že ty "podnikatelské globální produkty", které zůstanou, posílí. Tak se "tvoří" globální světovláda, je to plán na mnoho generací, ale funguje. A z většiny reakcí nechápajících a nebránících se ovcí (hlavně na mainsreamových serverech) je zřejmé, že se samovyvolencům (tedy téměř "nikomu")) bude "dařit" až do prozářeného konce této podivuhodné a nepovedené civilizace.

271606

26.07.2012 18:31

Dluh federální vlády se pátým rokem po sobě zvyšuje o více než o bilion ročně

Dluh je ten nejlepší prostředek k ...

rem 89.?.?.?

Dluhy sice splatit nejdou, ale přes tento šílený virtuální finanční systém a globální korporace lze zničit všechny národní státy a z drtivé většiny lidí udělat přes jejich i státní virtuální dluhy poslušné otroky. K tomu (než většina lidí začne rýt drškou zem a vzbouří se) se přes správně nastavené a načasované "demokratické osvobozovací" teroristické revoluce v arabských zemích, (vedené těmi nejmilitantnějšími islamisty (salafističtí sunnité), dnes paradoxně (sic!) s maximální podporou "západních" loutkových vlád), postaví proti sobě islám kontra křesťanské země spolu s Izraelem. A bude řežba veliká. Přesně tak, jak to popsal v 80-tých letech 19.století Albert Pike - ten se musí v hrobě (pekle) jen tetelit, jak to všechno jeho následovníkům-vyvolencům vychází.
Viz.: http://www.threeworldwars.com/albert-pike2.htm
Dnes už vyvolenci vlastní téměř všechno - finanční systém, korporace, média i VIP kašpary a poskoky v loutkových vládách, masmédiích, vědě, „kultuře“, sportu…
A pak, po velké řežbě č.3 už této nepočetné globální, beznárodní a hlavně bezcitné a nelidské finančně-korporátní "superelitě", dnes ještě stále se většinově zaštiťující "židovstvím" a "jejich utrpením" (Izrael a mnoho „obyčejných židů“ bude v konečné fázi opět obětováno), nic nestojí v cestě. Jeden globální svět, jeden globální systém, jedna vyvolená globální „dědičná elitní“ vláda, jedna globální "církev" (chcete-li, jedno náboženství) a k tomu patřičný, dobře regulovaný, ovládaný a "vděčný" počet otroků, správně rozkastovaných v Matrixu.
Přesně podle JEJICH dávného snu – na věky věků. Až by se chtělo dodat - a nikdy jinak[smích]. Zatím to má ale přece jen jeden malý háček. Čínu na Rusko. Podřídí se plánu? Nebo už jsou podřízeni? Toť otázka…!

272525

29.07.2012 01:18

Trest smrti - neúčinný a nehumánní přežitek

Trochu absurdní, nezdá se Vám?

rem 89.?.?.?

Řešit "spravedlivou odplatu" a zabývat se "humanitou" např. při neomluvitelých odejmutích života jinému (jiným) v "mírové době", když v dějinách lidstva, kam až dohlédneme, se v nekonečných zinscenovaných válkách vraždí nevinní civilisté, děti, ženy, starci, jak na běžícím pásu. Tu ve jménu toho, tu onoho (boha či neznaboha). Tato vládnoucí i otrocká bioentita se věru tvůrcům vůbec nepovedla...

272654

05.08.2012 23:19

Páteční zpráva o pracovních místech: Další lži od „našeho“ velkého bratra

Nejsmrtelnějším nepřítelem světa je Washington...

rem 89.?.?.?

... tedy paraziti, kteří jej ovládají. No co, databanku semen alias „Depozitář Soudného dne“ na Špicberkách už máme a další bunkry také. A nějaká nezaměstnanost, nesplatitelné uměle vytvořené dluhy? Žádnej problém, až to vypukne(me), proběhne(me) a skončí(me), komu zbudou hlavičky a ručičky, bude mít práce až nad hlavičku a plné ručičky. A bude bez dluhů - tedy alespoň na začátku... [smích]

273016

06.08.2012 02:51

Syrská krev leptá novou čáru do písku

Divné, že, ale jen na první pohled...

rem 89.?.?.?

Vypadá to celé divně, že? Nu, pojďme se na ten parodox podívat z širšího úhlu pohledu, třeba od prapůvodu všeho, současného finančně-korporátního systému, vlastněného našimi milými samovyvolenci (BTW, např. Katar je už dnes jen jejich s.r.o.):
Vnucené dluhy už nikdy splatit nejdou, ale přes tento šílený virtuální finanční systém a globální korporace lze zničit všechny národní státy a z drtivé většiny lidí udělat přes jejich osobní i státní virtuální dluhy poslušné otroky. A k tomu je ještě třeba, než většina lidí ve "vyspělé" Evropě a severní Emerice začne rýt drškou zem a vzbouří se, vytvořit znovu tu pravou „revoluční“ situaci. Přes správně nastavené a načasované demon-kra(ka)tické teroristické revoluce v arabských zemích, vedené těmi nejmilitantnějšími islamisty (salafističtí sunnité), dnes paradoxně (sic!) s maximální podporou západních loutkových vlád a žoldnéřů, postavit proti sobě islám kontra zbytko-křesťanské země spolu s Izraelem. A bude wojna weliká. Přesně tak, jak to popsal v 80-tých letech 19.století Albert Pike - ten se musí v pekle tetelit, jak to všechno jeho následovníkům-vyvolencům vychází.
Viz.: http://www.threeworldwars.com/albert-pike2.htm
Dnes už jeho následovníci-vyvolenci vlastní téměř všechno - finanční systém, korporace, média i VIP kašpary a poskoky v loutkových vládách, justici, masmédiích, vědě, „kultuře“, sportu…
A pak, po WWIII, už této nepočetné globální, bezcitné a nelidské samovyvolené "superelitě", dnes ještě stále se většinově pragmaticky zaštiťující "židovstvím a jejich utrpením" (ačkoliv se semitskými židy nemají a nikdy neměli nic společného, ostatně Izrael a mnoho „obyčejných židů“ bude v konečné fázi opět obětováno), nic nestojí v cestě. Jeden globální svět, jeden globální systém, jedna vyvolená globální dědičná elitní vláda, jedna globální "církev" (chcete-li jedno náboženství) a k tomu dobře regulovaný, početně ohraničený, skvěle ovládatelný a "vděčný" počet otroků, správně rozkastovaných v Matrixu.
Přesně podle JEJICH dávného snu – na věky věků. Až by se chtělo dodat - a nikdy jinak[smích]. Zatím to má ale přece jen jeden malý háček. Čínu a Rusko. Podřídí se plánu? Nebo už jsou podřízeni? Toť otázka, přímo osudová!

273032

16.08.2012 19:05

Jsme na cestě k Norimberským zákonům?

RE: ...o patro výš je další podlaha...

rem 89.?.?.?

Hodně dobře, takhle to už pár tisíciletí nějak pochoduje. Ale nechtějte, janko, aby to většina pochopila. Na to nikdy v minulosti, ani dnes, většina nemá a nejspíše nikdy nebude mít potenciál. To si ta skupina potomků (vždy s prstem na tepu doby i na spoušti všech zásadních událostí) dovedla a dovede ohlídat. A jejich pozice i motivace si pozici udržet je opravdu nesmírně mocná (silná). Vždyť kdyby většina (nedej JEJICH bože) prozřela a zmizela v novém paradigmatu, co by potom "naši milou skupinu potomků" živilo? [smích]

273428

21.08.2012 02:31

Znepokojivé důkazy, že centrální banky a insideři z Wall Street se rychle připravují na něco VELKÉHO

Co je doma, to se počítá, vše ostatní jsou jen kolaterální ztráty...

rem 89.?.?.?

Žádný problém nemůže být vyřešen na stejné úrovni myšlení, která ten problém stvořila (Einstein).

A my, tedy drtivá většina lidí, máme "drobný" problém ve dvou oblastech:
1. Dopustili jsme, že nemáme žádnou moc a sílu o způsobu řešení ani o levelu, ve kterém bude problém řešen, spolurozhodovat.
2. Úroveň myšlení "elit", ve které bude rozhodnuto a vyřešeno, bude pro tu většinu totálně destruktivní.

273625

25.08.2012 14:40

Americké zoufalství se vynořuje v Sýrii na povrch

RE: Ruska vojska se vynorila v Syrii driv, nez americke zoufalstvi

rem 89.?.?.?

Víš co, Trolle, podívej se na tohle:
http://www.youtube.com/watch?v=Wjk2pgQ_dPQ&feature...
... a pak zase něco chytrýho napiš!

273844

Na velikosti (v tomto případě [smích]) nezáleží, tady záleží na reálné absolutní moci politické (i když pečlivě skryté), tedy vše si koupit, zaplatit, zlobovat, ovlivnit a odřídit. A k tomu "stačí" vlastnit pár globálních finančně-korporátních hyder a lžimédií (cca 500 kousků).
Tedy, kdo vládne Izraelu, vládne i Emerice. A ani Mileikowsky-Netanjahu, ani Obama-Hussein to nejsou, to jsou jen tiskoví mluvčí skutečných vlastniků moci a „hybatelů dějinami“.
Aneb, jak řekl blahé paměti Josef Švejk: "Bude se to řezat". A necelých 65 let před ním na smrtelné posteli jistá Gutele Schnapperová, manželka Mayera Amschela Rothschilda: „Pokud by moji synové nechtěli války, nebylo by žádných“.
Tož, asi tak je to s tými bábkami a bábkovodičmi…

274025

30.08.2012 21:17

Míří Mitt Romney k postu prezidenta Spojených států?

Bush = Obama = Romney

rem 89.?.?.?

Clinton, Bushové, Obama, Romney. Divadlo jednou za 4 roky pro vymytý palice (první a poslední výsada "vyspělé demokracie", stejně jako v Evropě [smích] ). Střídání na prezidentském postu je to samé, jako když vlastník-parazit Exxonu, BP, GS, JPM nebo jiné globální big korporace či finanční too big to fail pijavice mění tiskového mluvčího. O tom, kdo bude vykonávat jejich rozkazy z Oválné pracovny rozhodují právě tyto, celému světu "drahé elity". A příslušníci těchto vyvolených kmenů a rodů reálně vládnou ve velké části světa, i když často skrytě přes své poskoky, a to již stovky let.
Doporučuji článek výborného Toniho Cartalucciho "2012 US Elections: Obamney vs. Rombama":
http://www.prisonplanet.com/2012-us-elections-obam...
I v US začínají lidé přemýšlet vlastní hlavou a snad jich bude přibývat.

274162

08.09.2012 20:05

Dostihy USA/OSN/NATO s cílem dosáhnout globální plnospektrální převahy. Část I

Dostihy podle Alberta Pikea

rem 89.?.?.?

Nejdokonalejší řízená demolice objektů, jaká kdy byla plánovaně na světě provedena, je stejný podvod na stádo, jako finanční systém frakčních rezerv a absurdně legální derivátové šílenství. Jen ta self-demolice je pro většinu čitelnější...

274592

10.09.2012 20:26

Obamova geopolitická čínská „osa“

Odepsaná Amerika? Spíš odepsaný svět (1)

rem 89.?.?.?

Nejen odepsaná Amerika, jak píše PCR, ale v podstatě celý odepsaný zglobalizovaný svět…
V současném vnuceném a vševládnoucím finančním systému, stojícím na principu frakčních rezerv a tedy výroby „peněz“ z ničeho, který stále globálně roste a dominuje, je zcela zbytečné řešit, zda je možné se z jeho dluhového otroctví dostat jakoukoliv evoluční, postupnou a bezkonfliktní změnou. Toto jediné legální Ponziho schéma (největší podvod v dějinách), které koncentruje stále mohutnější kapitál, majetky a tím i neomezenou moc do rukou malé skupiny vrcholových parazitů-vyvolenců, je bez zásadní systémové a globální (sic!) změny paradigmatu neporazitelné. Vlastníci finančně-korporátního systému mají tu opravdovou, reálnou moc, protože si všechno od politiky, přes veřejné instituce, až po média koupí, zalobbují, zaplatí a tím také ovládají.
Ano, pokud máte příslušný myšlenkový potenciál a schopnosti, můžete podnikat, hrát na burze nebo se stát politickou, či jinou servisní (snad lépe servilní) „elitou“ a do jisté míry na systému profitovat. Tvůrci systému si byli a stále jsou velmi dobře vědomi dvou faktů:
1. Většina lidí tento potenciál nemá, musí „prodávat“ jen svou pracovní sílu (kdyby to bylo jinak, kdo by také pro tento systém pracoval a tvořil reálnou hodnotu, která se dá mnohonásobně protočit ve virtuálním kasínu).
2. Tato většinová skupina lidí, ale i většina živnostníků, malopodnikatelů a miniinvestorů je u peněz vždy až jako poslední, takže jakoukoliv šílenou bilanci v systému nakonec většinově „zaplatí“.
A jak se nám to všechno oligopolizuje a globalizuje, zcela logicky střední třída mizí, propadá se k chudobě a její minulé příjmy se přelévají ke stále menší a menši skupině nejbohatších a všemocných, k majitelům systému. Společnost míří od přirozené nerovnosti k totální nesouměřitelnosti. Narůstá napětí a agresivita, které budou vyřešeny, jako tolikrát v minulosti. Zmanipulovaná a frustrovaná stáda se za své otrokáře (v konfliktech vždy fyzicky nezúčastněné a vpovzdálí vydělávající) zase pořežou ve jménu Toho nebo Onoho mezi sebou. Není otázka jestli to vypukne, ale jen kdy to vypukne. Jedna malá naděje na satisfakci dnes ale přece jen existuje. Díky dnešní „úrovni“ technologií by ani nejvyšší příčky pyramidy tentokrát nemusely vyjít se zdravou kůží.

274647

10.09.2012 20:28

Obamova geopolitická čínská „osa“

Odepsaná Amerika? Spíš odepsaný svět (2)

rem 89.?.?.?

A s jakými cíli byl tento systém vytvořen a vnucen, za jakým účelem a co všechno zcela zákonitě způsobuje, ilustrují již poměrně staré, ale stále platné citáty jeho vrcholových protagonistů, patřících k jeho zakladatelům:
Mayer Amschel Rothschild řekl v roce 1790: "Dovolte mi, abych mohl vydávat a kontrolovat peníze národa a nebude mne zajímat, kdo národu píše zákony."
Jeho manželka, Gütle Schnaperová, těsně před svou smrtí v roce 1849 nenuceně konstatovala: "Pokud by moji synové nechtěli války, nebylo by žádných."
A jejich následovníci se svých konečných cílů na světovládu nevzdají. Jejich pocit absolutní moci i neohrozitelnosti je nekonečný. Kůže, nekůže…

274648

11.09.2012 23:21

Reorganizace Pacifiku

RE: Možná,že celý světový systém je nutné přebudovat na

rem 89.?.?.?

Když čtu takový a podobné komentáře, vždycky si říkám, jestli je na tom líp věřící optimista nebo nevěřící realista. V řiti budou nakonec oba dva stejně, jen ten optimista tam dokráčí tak nějak optimisticky [smích]
Žijete na planetě Zemi uprostřed podivného druhu, který si říká poněkud paradoxně Homo sapiens a jehož dlouhodobá historie, kam až dohlédnete, je historií válek, brutálních konfliktů a lidmi vyvolaných katastrof. A to nejen při změnách paradigmatu. Nedejte se mýlit krátkostí jednoho lidského života a poměrně výjimečné situace, kdy to jedna nebo dvě generace na omezeném území zatím nezažila in natura [smích]

274686

13.09.2012 23:07

„Nezávislé Kosovo“: Patologická zločinná struktura globální úrovně (II)

Panthera pardus orientalis et Homo sapiens

rem 89.?.?.?

Nedávno jsem četl o demilitarizovaném pásmu mezi oběma Koreami. Ta z obou stran zaminovaná linie se strážními věžemi přes celý Korejský poloostrov, široká kolem šesti kilometrů, se stala paradoxně útočištěm jinde ohrožených zvířat i rostlin. Viděl jsem nádherné fotky netknuté přírody, kam se lidská noha nedostala už přes půl století. Louky, lesy, mokřady, jinde vyhynulý jeřáb mandžuský a nádherný levhart mandžuský. Ano, levharti loví i zabíjejí, ale vždy jen pro zachování rodu a v symbióze s ostatními druhy a přírodou.
Potom si přečtu tento článek a další podobné se stejně otřesným obsahem, kterých dnes stále přibývá a dokonale charakterizují lidskou "vyspělou" společnost, její morálku a kvalitu.
Zdá se, že jistý podivný živočišný druh je na planetě Zemi již dlouho nadbytečný. A levhart mandžuský to opravdu není.

274791

14.09.2012 13:32

Úpadek Západu: Tragédie nebo komedie?

Tragédie nebo komedie?

rem 217.?.?.?

Řekl bych, tragikomedie, přímo tragická fraška. A nejenom v Americe a nejenom v politice. Základem těchto politických manýrů je na hlavu postavená ekonomika.
Po včerejším oznámení vrhne Ben Shalom Bernanke měsíc co měsíc 40 mld. virtuálních doláčů do derivátového kasína (objem HDP celého světa vloni cca 65 bil. USD, objem zobchodovaných derivátů cca 650 bil. USD). Koukejte, jak nám ty burzy pěkně jedou nahoru, Býci bučí blahem a Ovce budou zase jen bečet při stříhání...
Tato šílená konstrukce Ponziho finančního schématu umožňuje další přesun bohatství od téměř všech k téměř nikomu. Agónie se zase o trochu prodlouží a Ben Shalom i Super Mario & their boys (FED i ECB) pokračují ve výrobě stádem dosud nepochopitelně akceptovaného virtuálního hajzpapíru. Máte úspory, vklady v důchodových fondech? Zapomeňte, nemáte. A řekněte to i dětem, Ben i Mário vyluxují i budoucí závazky států, plynoucí např. ze sociálních (především důchodových) a zdravotních sytémů. Kdo s čím zachází, tím také schází, milí Amíci a EUropané, taková je banksterská demogracie. Jak se to nakonec vyřeší? Jako vždy v minulosti. Stáda, než se stanou neovladatelnými, si zase dají ve jménu Toho či Onoho a svých "vůdců" po hubě mezi sebou. O to se především hraje i dnes.

274818

14.09.2012 20:38

Úpadek Západu: Tragédie nebo komedie?

RE: Tragédie nebo komedie?

rem 89.?.?.?

Zdravím Kysučana, janka i ostatní Zvědavce,

na malém prostoru jsem popsal co se děje a s velkou pravděpodobností bude dít v době blízké. S Vaším rozsáhlým komentářem nemám sebemenší problém, až na jednu jedinou věc. Je zcela jisté, že hlavní tváře FEDu i ECB jsou vysoko nastrčené figury, které rádi dělají nařízenou špinavou práci. Stejně tak, jako všechna ta ostatní servisní (možná lépe servilní) politická, masmediální i z velké části vědecká a "kulturní" "elita". A kdo velí? No říkejme JIM třeba autocenzurně "CML", oni si to o sobě myslí již dlouhá staletí. Jsou opravdu mocní. A cítí se naprosto neohrozitelnými, v tom je JEJICH jediná slabina. ONI pro své globální ovládnutí planety potřebují velký a v podstatě mezináboženský konflikt, po kterém zdecimovaným stádům nabídnou a lehce prosadí "náboženství" jediné, universální, tj. neomezenou víru v JEJICH světovládu.

Horečnou snahu o vyvolání mezináboženského střetu vidíte dnes každý den. Že je to zase, jako v minulosti, jen zneužití zfanatizovaných lidí, ti lidé, bohužel (sic!), nevidí a nejsou schopni většinově pochopit. A to je ta věc, s kterou ve Vašem jinak skvělém rozboru, nesouhlasím. Nevidím dostatečný počet, sílu, ani odhodlání lidí, postavit se této obludné manipulaci na odpor.

Jedna skutečnost však může být dnes pro nás přece jen malou satisfakcí. Pokud se JIM, tak jako mnohokrát v minulosti, podaří rozpoutat další válku, tentokrát nemusejí ani loutkáři zůstat nezasaženi. I přes JEJICH suverénní pocit neohrozitelnosti.

274842

15.09.2012 18:35

Úpadek Západu: Tragédie nebo komedie?

RE: Tragédie nebo komedie?

rem 89.?.?.?

CML = "centrální mozek lidstva" [smích]

274885

17.09.2012 15:25

Islamistická teroristická síť CIA

Když chceš válčit, vytvoř si nepřítele

rem 217.?.?.?

Stvořili Al-CIAdu, bojovali 10 let proti Al-CIAdě, pak znovu s maximální "gun and money" podporou udělali z Al-CIAdy bojovníky za svobodu a "novou demogracii", aby zase mohli bojovat proti Al-CIAdě. To by opravdu blbej nevymyslel. Cui bono?
Těm, kterým už stará náboženství svůj účel na lokální úrovni splnila. A naposledy poslouží, jako roznětka ke konfliktu tak devastujícího rozměru, aby bylo možné ve vhodné chvíli zdecimovaným stádům nabídnout novou spásu, Mesiáše, Mahdího, nové globální "náboženství" a osvícené celoplanetární vedení... Vždyť i ty podvody ve finančním systému se musí v neposlední řadě nějak "odčarovat".
A umíte si snad představit možnost prosadit globální vládnutí za současné existence několika náboženských, naprosto nesmiřitelných dogmat, která ovládají v různých částech světa jejich více či méně zfanatizované vyznavače?

274997

19.09.2012 21:34

Nevinnost muslimů: Rouhání jako politická taktika

Nepoučitelnost stád

rem 89.?.?.?

Tak už to tu máme zase. Jako tolikrát v historii. Ve jménu Toho či Onoho, proti Těm nebo Jiným, za tu jedinou správnou naši Jednu pravdu nebo jedinou správnou naši Druhou pravdu. K tomu už tisíce let slouží náboženství. K zfanatizování davu, ovládnutí davu, zajištění jeho absolutní kontroly k plnění ve finále jakýchkoliv příkazů.
A náboženská stáda, a to jakékoliv z těch třech dominantních Abrahamovských náboženství, si ani po tisícíletích nejsou schopna uvědomit, že jsou jen zneužívaným nástrojem pro cíle náboženských vůdců, pevně spojených s ekonomicko-finančními a politickými deprivanty.
Stáda si pořád neuvědomují, že víra není žádná masová atrakce, ale navýsost individuální a nádherné lidské právo. S vírou nemá žádné z těchto institucionalizovaných náboženství absolutně nic společného. A dokud na to lidé nepřijdou, budou odsouzeni zase bojovat, válčit a umírat ve jménu Toho či Jiného, reálně ale pro své psychopatické "vůdce", z důvodů ať už „pravých“ nebo pod falešnou vlajkou.
Tak rychle znovu do toho, třeba po dalším velkém masakru se ve většině palic konečně rozsvítí…

275098

28.09.2012 02:17

Izrael usiluje o válku s Íránem, aby udržel pod pokličkou 9/11

Tohle na sračkometech neuvidíte!!!

rem 89.?.?.?

Dne 26.9. se v New Yorku setkali u příležitosti Yom Kippur sefarddští rabíni s Ahmadinejahdem:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedd...
Kdo umí trochu anglicky, udělá si obrázek o "nepřátelství" sefardských Židů a Peršanů.
Co by nám k tomu asi řekl Mileikowsky-Netanjahu a ostatní sionisti, dnes ovládající Izrael a opět zneužívající Židy? A co na to ostatní Chazaři/Ashkenazi a jejich pokrytečtí slouhové na všech úrovních, snažící se přes další válku ovládnout svět?
To video na CNN, ABC, FOX, BBC, ani českých sračkometech neuvidíte!
Nenechte si vymývat palice a zjistěte si, o co se již dlouho a dnes téměř ve finále opravdu hraje!

275715

12.10.2012 10:25

Dluhy

RE: Život na dlh

rem 217.?.?.?

Život na virtuální dluh, aneb "Jak z virtuálního finančního systému vydolovat reálné bohatství", aneb "Parazit zabíjí svého hostitele":

Ověřitelná data od IMF, BIS a WIFE za rok 2010:
objem světového HDP .................................................. 63 bilionů USD,
objem zobchodovaných akcií a dluhopisů .................... 87 bilionů USD,
objem zobchodovaných finančních devivátů ....... 601 bilionů USD.

A včil babo mudruj. Tady je nezbytné něco o skvělém "finančním systému", Ponziho schématu, vědět...

276989

15.10.2012 01:54

Volby

"Volby" a národy i státy v koutě...

rem 89.?.?.?

Tzv. „politické strany“ jsou už vlastně na smetišti dějin. V současném globálním a nadnárodně ovládaném ekonomickém prostoru, kde velí a REÁLNĚ vládne finančně-korporátní mafie, už žádná „politická strana“ nedělá politiku podle svého (z nutnosti deklarovaného) programu, tedy pro svůj stát, většinu obyvatel "ještě-států", svých voli-čů. A ze stále v čase klesající volební účasti je poznat, že to čím dál tím větší procento občanů vnímá a frašky se neúčastní.
Státy a jejich loutkové politické reprezentace dávno ztratily (i když by nakrásně chtěly) možnost a schopnost vládnout suverénně, a to v závislosti na tom, jak postupně každý státní útvar ztrácí svou suverenitu i základní soběstačnost (zapomeňme na výjimečné postavení Švýcarska - pokladny nemocných mocných a Norska, těžícího ze svého nezměrného nerostného bohatství).
Volbami stvořené lokální parlamenty a vlády ve státech Evropy (i regionech států) se staly pro jejich „vítěze“ jen vstupenkou pro účast na z jiných sfér dovolené, sdílené a velmi omezené moci, v intencích a úzkých mantinelech povoleného globálního, přesně směrovaného projektu. A urvání si kousku koláče po dobu „zvolení“ za kolaboraci s chobotnicí i pro sebe.
Je celkem jedno, „vládne-li“ v jednotlivých státech něco jako by „zprava“ nebo jako by „zleva“. To pravo-levé dělení je mantra a past na lidi (voli-če), aby se řezali mezi sebou o pseudoideje a vnucovaná témata, aby si nevšimli, kdo a jak s nimi hraje betla (toho zásadního, ekonomického).
Dnes je čas nevolených SuperMáriů, eurovalů, Brus-komisí a vývozu „démonkracie“ jak do evropských států, tak jinam po světě. A 8 z deseti „ekonomických expertů“ Vám bude tvrdit, že je to (i přes jisté přechodné problémy) v pořádku. Ty zbylé dva experty, kteří vědí, je poměrně lehké naší masomediální žumpou umlčet a zdiskreditovat.
Systém se stal klidnou a postupnou cestou neopravitelným, nereformovatelným. Evropa, s ní Česko, ale i US jsou k pádu až na samé dno a k rytí držkou v zemi velikého množství lidí, už odsouzeny. Ale je to logické. Bez sáhnutí si až na dno, bez velkých obětí a nového, zcela jiného typu vzorů, se systémové změny v životě společností nedějí. To je zcela zřejmé i z dlouhodobé historie. Až potom může přijít zcela jiný typ společnosti, spojený s morální obnovou vědomí potřebné většiny lidí. Až potom přijde i systémově nové rozdělování vytvářeného bohatství právě tou většinou. Pro tu většinu. Je jen otázka, jak velká většina se toho jednou dožije…

277153

18.10.2012 14:00

Celosvětová drogová mafie a banky (I. díl)

RE: To sú prachy!

rem 217.?.?.?

No vidíš, jak je to jednoduchý. Chceš ovládnout celý svět, všechny ovce?
Musíš postupně. Začneš přes prachy, které si "nakreslíš" a předstíráš, že jsou "kryté" zlatem. Vnutíš úvěry a lichvu regionálním panovníkům. Jejich poddaní, ovládané ovce, to platí. A rosteš. Získáváš moc (tu nejvyšší, neviditelnou) a bohatství, kterým se nechlubíš, jen jej rozmnožuješ. Tisíce pečlivě vybíraných a skvěle zaplacených poskoků ti rádo pomůže. Ovládáš obchod s otroky i drogami. A rosteš.
Čas běží a technologie se vylepšují, stejně tak tvá technologie moci a vlivu. Vnutíš "vládnoucím" ve státech a zemích svůj finanční systém a půjčuješ své soukromé, vyrobené prachy z ničeho, státům i lidem v nich. A oni to žerou, úžer, neúžer! A rosteš.
Pozitivní národní identitu i hrdost zničíš přes despotického vůdce, kterého jsi ve správný čas stvořil a odfinancoval. Variantu prosperity lidu pospolitého zničíš a zdiskredituješ tzv. "socialismem a komunismem", které v ten pravý čas stvoříš, provozuješ a zase zrušíš. Pomocníků, sociopatů na fázi jedna, dva i tři najdeš dost. Však sis je taky dobře vychoval a zaplatil. Svou vyvolenost, ke všemu, co konáš, schováš za holokaust opravdu v drtivé většině nevinných obětí. A rosteš.
Už plně ovládáš vnucený finanční systém, bankovně-korporátní globální hydru, zbrojní komplex s jeho žoldáckou nadnárodní organizací, vyvážející tvé démonkratické ambice do celého světa. Ovládáš většinu v „ještě-státech“ vládnoucích deprivantů a buduješ nadnárodní poslušné struktury, třesoucí se na tebou milostivě dovolený a zprostředkovaný malý podíl na „moci“, vlivu a bohatství. Ovládáš masmédia, jejich presstituty s hypotékou i vyráběné „VIP modly“ na všech úrovních pro potěchu a jako „vzor“ ovcím.
Jdeš do finále, píše se rok 2012 a konečný cíl je blízko. Udělal jsi velký kus práce a ani to netrvalo tak dlouho, necelých 300 let. Jak to bylo jednoduchý, když se ovce nebrání, že?

277418

08.11.2012 15:09

Politici si udělali z českého národa fackovacího panáka

Těžké kalibry a metoda FIFO

rem 217.?.?.?

Současný, pro většinu lidí šílený, globalizovaný společensko-ekonomický systém - zmetek, dorazil naplno do ČR.
V posledních dvou dnech tento vrchol arogance moci, arogance síly a arogance peněz mohou sledovat i v české kokotlině všichni, kdo nemají hlavu jen na čepici. A to v přímém přenosu.
Kdo ovládá zdroje (prachy, banky, korporace) má i moc a ovládá politické loutky, státní aparát, mediální presstitutky, justici, policii. A totálně deprivované politické zrůdy si už dnes mohou dovolit (s požehnáním svých loutkovodičů) cokoliv. Toto je pravá tvář demokracie 21.století.
To už není ani o základních funkcích státu. Stát již v podstatě neexistuje, je to zprivatizovaná firma mocných, kterým platí ustrašení a zadlužovaní lidé výpalné a z posledních sil si chrání své malé písečky v naději, že občas nějaký drobeček propadne až k nim a bude líp. Nebude, i když si můžeme "demokraticky" na fórech pindat, co nás napadne, nic se nezmění - v tom je ta "demokratická" finta.
Demonstrace, stávky? Tomu se deprivanti smějou a s přehledem většině lidí vysvětlí, že si škodí sami sobě. Tak je totiž nastaven systém. Změna jednou přijde, tak jako tolikrát v historii.
A až to příjde, zase budou úřadovat velké kalibry. Metoda FIFO (první do skladu, první ze skladu), ať se byznys "bomby, kulky, tanky" točí, tady platí víc, než kde jinde. A lidi jsou po stovky let tragikou historie, vytvářené (a znetvořené) hrstkou všemocných, nepoučitelní...

278681

13.01.2013 03:56

Volební divadlo – první kolo

Viva la Commedia

rem 89.?.?.?

Český stát (i ostatní evropské státy), jako suverénní a svéprávná instituce už neexistuje, tím spíše národní stát. To vědí vlastníci globální moci i mainstreamových mediálních sračkometů a jejich pohůnci velmi dobře. A zpracovat potřebnou část tupého stáda na určitém území (v tomto případě v kokotlině), aby si zvolila poslední hřeb do rakve dnešní pseudosamostatnosti není vůbec těžké.
Pro mladé ovce je Karel cool, umí jazyky (až na češtinu - kdo by se tím dnes zabýval) a svět nám ho bude závidět.
Pro staré ovce je Karel lidumil, vždyť jeho předci na Orlíku pomáhali poddaným (psali to v Blesku i jinde) a svět nám ho bude závidět.
Pro střední generaci je Karel formát, nikdy si nezadal s komáry, i když nosí červené ponožky. To se počítá a svět nám ho bude závidět.
Co na tom, že je předsedou (fíkovým listem) strany Kalousků, Drábků, Hegerů, Parkanových a dalších, kteří devastují a ničí poslední zbytky sociálního státu, případně se podílejí na jeho rozkradení. Co na tom, že je za „Česko“ nejčastějším účastníkem sletů Bilderberg Group, konferencí „rozděl lidi, sjednoť území i moc a panuj“.
Narodil jsem se v Československu, stádní chování a výplachy mozků mně byly před r.89, tak jako i dnes, nesmírně odporné. Svou národní identitu a hrdost jsem vzhledem k vývoji společnosti za posledních více než dvacet let jak v České republice, tak v celé Evropě, zcela ztratil.
Prezident, volby, stát? V tomto pokryteckém systému fungování společnosti jen hořká komedie a postupně odumírající zbytečnost. A do obou se Karel náramně hodí…

282151

13.01.2013 21:11

Volební divadlo – první kolo

Vy ten pokrok nevidíte??? :)

rem 89.?.?.?

Dříve a není to tak dávno, se dědily královské, císařské, knížecí a další tituly, k tomu příslušející Země, panství a poddaní. Dnes se dědí vlastnictví gigantických korporací i mediálních sračkometů, ovládajících stáda, která demograticky volí slouhy vyvolených vlastníků. No, není to pokrok? [smích]

282227

16.01.2013 16:19

Otevřený dopis panu Karlu Schwarzenbergovi

Absurdní divadlo

rem 217.?.?.?

Zdá se, že česká kokotlina nemá jiného zásadního problému, než vnucenou Sofiinu volbu. Přitom je to tak prosté. Volby padly pro deprivanty, ovládající (nejen) srdce Evropy, do ideální doby. Chléb a hry, to si stádo žádá. A když chleba ubývá, tak alespoň hry. Těch se ovcím dostává opravdu měrou vrchovatou. Tisíce a tisíce protichůdných názorů „odborníků nejpovolanějších“ a mediálních presstitutek dále rozděluje už tak rozdělené osazenstvo kotliny. A to je jeden ze základních účelů této hry na demokracii, totálně pokřivené mediální manipulací.
A stádo běží ke žlabu, kam slouhové vládců sypou toho času nepoživatelnou krmi. A stádo slepě věří, že se v jeho části žlabu dobře nažere.
Všechno je, jak má být, funguje, jak má fungovat. To mediální i političtí krmiči, natož reálně vládnoucí deprivanti, moc dobře vědí. Vědí, kde stádo nakonec skončí. Tak jako vždycky v his-TOR-ii, na jatkách. S Kchárlem asi o trochu dříve…

282532

18.01.2013 22:49

O Schwarzenbergově prezidentství bylo možná rozhodnuto už v roce 2008

RE: O SLZE V OKU NAD ZEDNÁŘSKÝM BRATREM..

rem 89.?.?.?

Dobrá karta, Carto, ale...
Neberte otrokům iluze! Jsou to poslední, co jim zbývá a žijí s nimi už stovky, ba tisíce let [smích]

282751

22.01.2013 20:38

Zemský škůdce prezidentem?

Tak trochu odlehčíme

rem 89.?.?.?

Schwarzenberga podpořilo 1200 vědců !
Petice zde:
http://www.petice24.com/signatures/prohlaeni_vdc_leka_a_v_uitel_k_volb_prezidenta/start/360
č.364 - Mirra Callousec, Blowhard (Austalia), Gunk-Sledge University, Professor of booze chemistry
Tak to nemá chybu, pane Professore [smích][smích][smích] [chechtot]

283155

Z tohoto fanatismu:
http://www.youtube.com/watch?v=kYDrE6Fy7fI&feature...
a této bizarnosti:
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=6m5cW0UhLqs
by mohl mít radost tak jedině Kim Ir-sen. A bohužel také nejspíš nemalá část voli-čů, toho času přebývajících (bůh ví proč) v české kotlince.

283373

Spadly masky. Vzhledem k průběhu kampaně v posledním týdnu a nehorázné adoraci jednoho z kandidátů na úkor druhého za pomoci absolutního mediálního brainwashingu, začínám mít pocit, že to musí být test na vybraném "volebním vzorku". Test, pokud toto absurdní fanatické divadlo projde, a až jeho jasnost, nově zvolená urozená hlava státu opustí Zamini, bude mít tu čest časem potvrdit, jako první v Evropě, nové ministry na Lamini, Pramini, Hojmini a Mírmini.

283414

29.01.2013 01:23

¡No pasarán!

Dejme lidem informace

rem 89.?.?.?

Tohle také ještě dost souvisí s hráběmi a naší "novou kulturní frontou petentů":
http://afinabul.blog.cz/1301/velky-kulturny-podvod
Souvisí však i s globálním ohlupovacím ergegorem. To se těžko láme. Tak alespoň dík za malý český úspěch.

283869

09.04.2013 00:06

Co stojí za konfliktem USA-Severní Korea?

Vládnoucí dynastie

rem 89.?.?.?

Přečtěte si o vládnoucích politických dynastiích na severu a jihu Koreje:
http://www.finmag.cz/cs/finmag/kaleidoskop/korejsk...
Kdopak to má pod palcem? Komu to takto vyhovuje?
A podobné politické "kariérně předurčené" rody a dynastie "řídí" po generace US, GB, rozhodující evropské státy, dnes EU-superstát.
Kdopak to má pod palcem? Komu to takto vyhovuje?
Ovcím určitě nikoliv. Přesto je pořád dokola volí, a když ti nad nimi občas písknou, tak se za ně ovce mezi sebou beze smyslu dokonce i vraždí.
Ani tisíciletá, opakující se historie většinu "obyčejných lidí" zatím nepřinutila a nenaučila myslet...

287853

26.04.2013 10:56

Tři diagnozy

Co k tomu dodat?

rem 217.?.?.?

Snad jen, že jde o celkem věrohodný popis skutečnosti, která ale pro historii bytí lidského stáda na planetě Zemi platila od nepaměti. Mění se jen vnější kulisy a technologické podmínky a tím i metody, ve kterých se většina ovládaných a pár ovládajících pohybují.

A žádný zázračný lék na změnu myšlení a chování stáda, tedy zásadní změnu paradigmatu, neexistuje.

Snad jedině tento od Shakespeara [smích] :

Ubohá duše, v hříšném vězíš těle,
tělesné pudy se v něm vzpurně sváří,
proč uvnitř zmíráš, hladovíš jak v cele,
tvůj zevnějšek však nádherou jen září.

K čemu ten lesk, když zajde v krátké době?
Proč pouhá schránka má tě tolik stát?
Pro radost červů, co pozřou ji v hrobě?
Pro ně se pachtíš? Jim chceš všechno dát?

Hleď z nouze udělat svou ctnost,
co jemu schází, v tom zkus najít lék,
pozemskou bídu vyměň za věčnost,
bohatou uvnitř, chudou navenek.

Ze smrti žij, co ze života žije,
Smrt Smrti navždy smrtelnost z nás smyje.

288873

14.06.2013 14:59

Zatýkají v horních patrech. Tak už to začalo? Ale kdepak

Nic, než další šachová partie

rem 217.?.?.?

Omlouvám se šachu, té geniálně vymyšlené hře, ale pro ilustraci dění je ideální.
Hráči: gauneři s velkým krytím – bílé, gauneři s malým krytím, černé
Publikum – všichni „obyčejní“ ostatní
Rozhodčí – gauneři bez krytí
Hra: gauneři s velkým krytím (toho času bílé figury) likvidují gaunery s malým krytím (toho času černé figury). O všem rozhodují gauneři, kteří žádné krytí nepotřebují, neboť vlastní gaunery s velkým i malým krytím (jiné si nevybírají). Stejně tak vlastní díky jimi stvořenému systému i publikum. A obecenstvo pod supermediální masáží se už začíná těšit na novou „spravedlivější“ hru, které dají punc třeba další „volby“. A tak pořád dokola, až do konce věků…

291430

04.07.2013 11:31

Svět je pro Snowdena malý

Jak se ze stínu vládne světu?

rem 217.?.?.?

Vezměme to chronologicky:
9/11, Irák a Afghanistán na sračky. Libye, stát s nejvyšší životní úrovní v Africe, zničen. Proxy válka „přátel Sýrie“ mezi Syřany a žoldáky běží. Egypt na hrnci, umně rozdělen na k smrti se nenávidějící frakce. Jó, když se daří, tak se daří. Demokracie prostě na CELÉM světě bude! A o tom, co je to demokracie, rozhodujeme MY, „přátelé Řádu Nového Světa“.
A role US of America? Má smůlu, ta podivná sešlost emigrantů ze zbytku světa, která zahájila svou skvělou existenci na cizím území totální genocidou původních obyvatel severní Ameriky. Sešlost byla prostě HRÁČI vybrána (protože se osvědčila) pro vyvolávání a udržování základního chaosu. Pro vyšší, a tím ještě méně pochopitelný, level chaosu mají hlavní HRÁČI(=téměř NIKDO) s osudy lidí(=téměř VŠECH) jiné nástroje a proxy figurky. Ty figurky aktuálně třeba viz. „aféry“ Assange nebo Snowden.
Ordo ab Chao. Divide et Impera. A deprivovaná EUropa přijde na řadu v relativně blízké budoucnosti. Už je zaděláno...

292697

04.07.2013 16:51

Svět je pro Snowdena malý

RE: Snowden

rem 89.?.?.?

Ano, hodně dobrý. Huxley se musí v pekle při pohledu na současný "obrozený" Bilderberg tetelit blahem - to je, panečku, PŘIROZENÝ VÝBĚR. Polo-bioroboti už jsme a biorobotů nebude za čas potřeba víc, než miliarda. Taky doporučuju k překladu.
A tohle by bylo bez překladu:
http://www.finmag.cz/cs/finmag/ekonomika/recept-na...
Taky dobrý, i když proti "obrozencům"...

292707

19.07.2013 16:32

Kdo zabíjí mužství v Česku

RE: Nikdy není pozdě!

rem 217.?.?.?

Nikdy není pozdě. Těch, kteří si dnešní, "elitními klany" tisíce let vytvářenou REALITU (smutnou pravdu) uvědomují, je sice málo, ale jejich poznání a dějinnou zkušenost jim NIKDO nemůže vzít (i když se o to klany se svým zkorumpovaným servisem deprivantů všemožně a usilovně snaží).
Současné paradigma je neopravitelné. Velkému třesknutí se generace zotročených biorobotů, obývajících dnes Zemi, už zítra nebo pozítří nemohou nevyhnout.
A ti, kteří si nesou poznání REALITY v sobě, budou mít časem šanci postavit LIDSKÝ systém na planetě znovu a lépe.

293533

01.09.2013 15:58

Jak Američané falšují informace před útokem na suverénní státy

Očekávaný vývoj událostí

rem 89.?.?.?

http://czech.ruvr.ru/2013_09_01/Francouzska-vlada-...
Ve správném čase a ve správnou dobu instalovaný jakobín, užitečný idiot Hollande, zachraňuje situaci. Dějiny se opakují v rostoucí a mohutnící spirále, Pikeovi následovníci to mají pevně v ruce a Francie má v jejich plánek zase své "čestné" místo.
Na co se tedy můžeme zanedlouho "těšit"? Na nového Napoleona, tentokrát globálního. A ten už určitě nebude z Francie...

295354

02.09.2013 01:57

Amerika totálně zdiskreditována

Věrolomná a trapná loutka Kerry

rem 89.?.?.?

John (Kohn) Kerry a Bashar Asad s manželkami u jednoho stolu:
http://wertyzreport.files.wordpress.com/2013/09/11...

Dále snad raději bez komentáře...

295364

02.09.2013 10:22

Amerika totálně zdiskreditována

RE: Věrolomná a trapná loutka Kerry

rem 217.?.?.?

Války jsou zločiny „elit“.

Co dělali loutkoví vůdci US of America v minulosti?
Lhali o Pearl Harboru.
Lhali o Zátoce sviní a atentátu na JFK.
Lhali o Tonkinském zálivu a válce ve Vietnamu.
Lhali o aféře Iran-Contra.
Lhali o válce v Perském zálivu.
Lhali o 9/11 a válce v Iráku.
Lhali o Libyi.
Lhali o atentátu v Bostonu.

Co dělají loutkoví vůdci US of America, resp. Spojených států sion-saúdsko-amerických, dnes?
Lžou o Sýrii.

Co budou dělat „elity“ prostřednictvím svých (výše uvedených) kašpárků zítra?
Budou lhát o Íránu.

Petro-dolar a Fed musí zvítězit…

Lidi, přestaňte JIM to už konečně žrát! Pamatujte: Na bojišti umírá první pravda!

295382

03.09.2013 11:56

Učiní Obama ze sebe válečného zločince?

Kolaterální ztráty

rem 217.?.?.?

Dobrá analýza "wo co go" je tady:
http://zo.trimbroker.com/financne-analyzy/Syrsku-v...
Armády, ať už číkoliv, rebelové, ať už odkukoliv, jsou jen figurkami na šachovnici mocenských zájmů (pořád těch samých).
A chudáci syrští lidé, ať už jakéhokoliv vyznání? Jen okrajové ztráty. Tak, jako v každé hloupé válce o moc (jiné nejsou).
A demokracie? To je v tomto, jako i v mnoha jiných případech, jen sprosté slovo.

295461

04.09.2013 11:14

Írán, nikoliv Sýrie je skutečným cílem Západu

Můžeme snad při znalosti historie očekávat jiný vývoj?

rem 89.?.?.?

Za vším, co se děje ve světě, hledej touhu po moci a ovládání lidí i zdrojů. Za vším, co se děje ve světě, hledej prachy a byznys. Proto se vedly, vedou a povedou války tak dlouho, až největší z fanatiků zmáčkne ten poslední knoflík - "The Final Countdown".

Sýrie má dnes jenom smůlu, že leží, kde leží, a že se zrovna hodí. Je k dispozici dost dobrých analýz (bez patosu, zatemňování skutečnosti a keců o "demogracii". Jedna je třeba tady:
http://zo.trimbroker.com/financne-analyzy/Syrsku-v...

Armády (ať už číkoliv), rebelové (ať už odkudkoliv), jsou zde jen figurkami na šachovnici mocenských zájmů (pořád těch samých). Jde jen o plyn+plynovody, zbraně, byznys a pyramidu (digitálních) prachů, které umí (pořád ti samí) okamžitě přetavit do hmotných hodnot, vytvořených otroky systému. Jde o dobytí vyššího levelu moci a ovládání lidí. Proto nesmí petro-dolar, Fed, Saúdi ani Bibi Mileikowski (toho času Netanjahu a spol.) padnout. Na to máme užitečné idioty Obamy, Hollandy, Camerony, armády, rebely i mainstream. Všechno ostatní, hlavně lidé, jsou jen kolaterální ztráty.

Můžeme tohle paradigma změnit? Dle historických zkušeností a paralel jsem v tomto ohledu dost skeptický. Podle dnešní situace i historických zkušeností bych asi spíše vsadil na Final Countdown. A po nějakém (relativně dlouhém) čase znovu a jinak.

295540

08.09.2013 23:37

Bývalí američtí zpravodajští důstojníci varují Obamu

Velký smutek před nevyhnutelným?

rem 89.?.?.?

Lidé,
znáte někoho ve svém okolí, kdo by si tuto syrskou a mnohé další, jim minulé a proběhlé agrese s miliony zbytečně mrtvých, přál? Znáte někoho, kdo věří prodlouženým hlásným troubám fašistických genocidních zločinců v pozadí, pokryteckým kašparům a draze placeným, opitých pseudomocí, marionetám na provázcích těchto ukrytých zrůd?
Ve svém okolí to vidím v poslední době na poměr asi tak 3 ku 7-mi v neprospěch vymytých hlav. Přesto mainstream stále chrlí své bludy - jak se asi presstitutům spí, vždyť většinou nemají IQ tykve a moc dobře vědí…
Jak se asi spí většině politiků v Bruselistánu, kteří se vyjadřují velmi opatrně, rezervovaně až zdrženlivě. Jak vůbec může spát užitečný idiot Hollande, Ayrault, Fabius a s nimi všichni frantíci, kteří mají takové dementy vystrčené dopředu?

Pamatujme, téměř nikdo z většiny lidí nechěl WWI, přesto lidé po sobě stříleli, jak diví, mordovali se a zabíjeli.
Téměř nikdo z většiny lidí nechěl WWII, přesto se opět vzájemně vraždili. A proč? Pro moc, vládnutí, ovládání, prachy a POBAVENÍ hrstky samovyvolených grázlů.


Nevím, co s tím. Je mi hrozně smutno. Proč to všechno?

Lidi, ptejte se po podstatě! Ptejte se QUI BONO? Prosím, nenechte se už více nesmyslně ovládat, vzepřete se tomuhle šílenému matrixu. Nejde přece jen o nás, o naše životy. Jde o naše děti!!!

295788

13.09.2013 15:28

Nevěřím, že agrese vůči Sýrii byla odvrácena

Bernie Sanders

rem 89.?.?.?

I v emerickém senátu sedí LIDÉ. Je jich ale asi zatím málo:
http://www.youtube.com/watch?list=UUD_DaKNac0Ta-2PeHuoQ1uA&v=AQuaUIyUiEs#t=74

296060

15.09.2013 11:06

Putin nastupuje do vedoucí světové role

Historické reminiscence

rem 89.?.?.?

Osama Obama: "Násilí je nutné k nastolení řádu, ve kterém násilí již nebude."
Kdopak to řekl (a dělal) před ním? Obombere, nelez do vany...

296163

29.09.2013 14:22

Kam kráčíš Slovensko? Kam kráčíte Čechy?

RE: Super!

rem 89.?.?.?

Je to přesně, jak píšete, udo1. A co s tím? NIC. V rodině, ani ve škole se to většina ovčanů nedoví a málo kdo k tomu dojde vlastním poznáním.
Při dnešní úrovni technologií by mohlo 7 mld. "Homo sapiens sapiens" žít jak v bavlnce. Ale to by 2. a 3. nejvyšší stupeň pyramidy nesměl být programově obsazován "Homo frikulíny". Bez nich by už dávno padl i ten nejvyšší, 1. stupeň, obsazený tisíciletí deprivanty největšími.
A protože je to pořád stejné (staletí a tisíciletí) viz 1. a 2. odstavec, čeká většinu pořád ten samý kolotoč. Krize-válka-obnova. A permanentní úžer. Až do chvíle, kdy nějaký supermagor (i vlivem technologických možností) šáhne, možná omylem, po velkém červeném knoflíku...

297032

25.10.2013 11:39

Kdo likviduje Ratha?

RE: Naladme Pepiky a Maren/ky

rem 217.?.?.?

"Tak co, zase budeme volit ODS nebo TOPku nebo BABIŠOVCE nebo ČERNOPRDELNÍKY nebo ZELENÝ TEROR nebo SOCANY nebo KOMÁRY?"
[smích] [velký smích] [chechtot]

298573

28.10.2013 14:16

Teď, když máme, co jsme chtěli...

Kdyby volby mohly...

rem 89.?.?.?

Boj o koryta salónních politických loutek na drátkách reálně mocných ekonomických magnátů pokračuje dalším dějstvím. Čekal snad někdo s 20% voli-čů socanů něco jiného? Čekal, ale opět marně. Jsou nepoučitelní. Politika není o programech, idejích a jejich prosazování, je pouze o osobních ambicích a sdílené moci, propůjčené těmi v pozadí. A je celkem jedno, kterou z tzv. etablovaných (rozuměj vnucených) stran – projektů výtahů k moci a osobním výhodám – v našem panoptikálním „pravo-levém spektru“ si „suverénní“ volič vybere.

Nikoliv nepodstatná změna však přece jen nastala. Jeden z ekonomických tygrů, aby uchránil své předlužené podnikatelské aktivity, do toho šel prsama. Občas se při tom střílí do nohy, ale to vůbec nevadí, jak je zřejmé z výsledků. Dalších téměř 20% suverénů nad urnou mu to hodilo. Jak vidno, dotovaná řepka z jejich daní a hnojiva „pracující“ táhnou.

Pseudopravicová ODS s TOPkou dosáhly v minulém období téměř všeho, co potřebovaly. Církevní tunel bude pokračovat, smlouvy o budoucích smlouvách jsou uzavřeny, takže je skvěle našlápnuto. Teď se bude „konsolidovat“, naoko si lízat rány, připravovat další tunel a v opozici se smíchem pohodlně čekat, až po čtyřech letech (možná dříve) zblblý volič zase otočí kormidlo.

Nejsem příznivcem dělení na pravo-levé spektrum, to jsou jen vnucené pasti, pasti, pastičky. Ale když už si na to hrajeme, pak tedy asi takhle:
Kdo chce hodně ingerence státu (dnes spíše Brusele) do svého života i kapsy pod nesmyslným heslem "jistoty" (tedy tzv. levicový volič), nemůže v tomhle panoptiku volit nic jiného, než KOMÁRY (KSČM) - to jsou jediní autentičtí na tzv. "levici".
Kdo chce opak, tedy minimum státních zásahů a co nejnižší daně s tím, že se musí daleko více starat ve VŠEM sám o sebe, nemůže volit nic jiného, než SVOBODNÉ (SSO). To je dnes jediná skutečná tzv. "pravicová" strana v české kokotlince.

298799

10.11.2013 01:05

To snad Evropská komise nemyslí vážně

RE: Článek není přesný ani pravdivý

rem 89.?.?.?

Aby majorita nebyla "stádom oviec" (viz Goethe: "Nikdo není tak beznadějně zotročen jako ti, kdo si myslí, že jsou svobodní." ), musela by lidská společnost existovat na úplně jiných principech, než obecně funguje již tisíce a tisíce let.
Tzn. na jiných principech vnímání světa, výchovy, dělby práce (chcete-li raději činností) a odměňování za ni (chcete-li raději dělení hodnot), na jiných principech školství, kultury. Obecně tedy na komplexně jiných světonázorových principech.
Nikdy v his-tórii to nešlo, i když bylo na světě jen pár desítek či stovek milionů lidí. O to více to nepůjde dnes se 7 mld. ovcí na planetě a systémem zotročení, dovedeném téměř k dokonalosti. Lidi na Zemi to prostě neměli a nemají v genech. Tak snad až někdy jindy a někde jinde [smích]

299430

23.05.2014 10:37

Putin prudce zvyšuje sázky

RE: plyn

rem 217.?.?.?

Plynová otázka - fakta:
Dlouhodobý kontrakt na plyn Rusko - Čína (do roku 2040): 38 mld. m3 plynu za rok.
Spotřeba plynu v ČR za rok: cca 8 mld. m3 plynu.
Tedy, ne že by plyn pro gayropu (+ Odkrojinu) nebyl, bude. Ale jenom pro někoho. Kdo se bude chovat k Rusku slušně. A to současná EU na drátkách Wash.DC, na drátkách ...... (víte JAKÝCH), není. Proto ta zoufalá snaha pseudopoláka kačera Donalda (Tuska) o "společný EU nákup" plynu.
Nord Stream už jede a pojede (Německo, a přes Gazelu možná zbude i pro ČR). South Stream přes Bulharsko, Maďarsko do Rakous pojede v roce 2017. Tyhle investice nemohou ani pro Rusko zůstat "mrtvé".

310517

22.07.2014 19:04

Byla to Putinova raketa!

Nejpodstatnější informace

rem 89.?.?.?

ze všech disinfo, fabulací a polopravd, kterými jsme ze všech stran masírováni:
originál: http://plotnikk.livejournal.com/548710.html
překlad: http://janica9.wordpress.com/2014/07/22/nekolik-sl...

313776

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 23 čtenářů částkou 3 324 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Řecké město Kalamata zrušilo záměr zavést 5G, občané se obávají zdravotních následků05.12.19 22:34 Řecko 2

Jsme palivem pro elitu05.12.19 14:36 Neurčeno 1

Společnost nám nějak fízlovatí už i v lese - udavači likvidují trampské osady04.12.19 03:19 Česká republika 4

Soud EU zamítl českou žalobu proti zbraňové směrnici04.12.19 02:54 Česká republika 3

Pavel Novotný v ruské televizi prosazuje zájmy Německa02.12.19 13:17 Česká republika 13

Babišův ministr Petříček: Přijetí dětí by neohrozilo odmítání kvót na migranty02.12.19 13:01 Česká republika 5

Potichu, ale jistě 02.12.19 00:48 Česká republika 2

Neziskovka z Prahy jednala tajně v Berlíně: Otevřeme migrantům české hranice dokořán01.12.19 21:46 Evropská unie 3

Tři pobodaní v Haagu, dva mrtví v Londýně: černý pátek v EU30.11.19 11:21 Evropská unie 2

Policie chce v Praze testovat sledování obličejů29.11.19 17:09 Česká republika 7

Slovensko chce po Británii své zlato. Haha, good luck29.11.19 15:51 Slovensko 2

Zjevnost předkolapsového stavu našeho civilizačního okruhu28.11.19 14:23 Francie 3

Jihem Francie zmítá islamismus a žhářství28.11.19 08:28 Francie 1

Které mobily emitují nejslabší a nejsilnější záření27.11.19 22:06 Německo 1

Rodiče, jejichž dítě po očkování umře, bude stát odškodňovat27.11.19 12:19 Česká republika 4

Orwell v praxi27.11.19 07:10 Čína 1

PCR se zbláznil, podívejte, co napsal26.11.19 20:17 USA 5

Státní moc zahájila stíhání stoletých starců Jakeše a Štrougala26.11.19 16:21 Česká republika 4

Síla Sibiře26.11.19 15:14 Rusko 3

Assange je na pokraji smrti a musí ihned do nemocnice, varují desítky lékařů25.11.19 23:33 Británie 0

Měnové kurzy

USD
23,00 Kč
Euro
25,55 Kč
Libra
30,26 Kč
Kanadský dolar
17,45 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,30 Kč
100 japonských jenů
21,17 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,11 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 940,30 Kč
1 unce stříbra
390,19 Kč
Bitcoin
170 392,76 Kč

Poslední aktualizace: 6.12.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 49 283 478