Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Be

Nalezeno 33 příspěveků, 2 různé IP adresy

Setříděno od nejnovějšího, přetřídit od nejstaršího

13.05.2004 19:44

Některé viry vám mohou změnit více než jen domovskou stránku

Některé viry vám mohou změnit více než jen domovsk

Be 212.?.?.?

pro ty, co se nemohou rozloučit s IE doporučuji nějakou nadstavbu- např. Avantbrowser- www.avantbrowser.com . Avantbrowser lze nastavit tak, aby se zastavila vyskakovací okna, aby se automaticky smazala historie navštívených stránek a vyčistily se dočasné soubory internetu. Kde to jde, doporučuji Mozillu a nebo Firefox - jsou zdarma a výborné.

28951

26.04.2004 20:06

Zajímavý dopis židovského rabího

RE: Zajímavý dopis židovského rabího

Be 212.?.?.?

Nepotěšil jste mne, Včeličko ! Ty stránky jsou dost trapný. Na Zvědavci se sice vyskytují lidé zvláštní ( třeba ti, kteří tady přepočítávají mrtvoly a kapacity krematorií), ale občas je diskuse celkem zajímavá a když se neplýtvá údy, i docela zábavná. Kde jinde si člověk počte o třepotající se vlajce na Měsíci, či si vymění jako já s albertem názory na četnost análního styku v latinské Americe? Je ale pravda, že Zvědavec býval lepší, dneska na mne vyskočí židovské spiknutí z každého druhého článku. Ale " bojovat" s panem Stworou trapnými veršovánkami? Zvědavec se zlikviduje sám, když bude pokračovat v kursu, který nabral před časem přebíráním článků z obskurních webů typu www.osud.cz a různých z hrobu vylezlých komunistických tajemníků, proloženo citáty z Bichle od alberta .
Lidé, měl jsem vás rád, bděte!
sayonara
od Karlových Varů zdraví všechny dobré lidičky ať jsou na Aljašce, v Estados Unidos či Down Under
Be ( or not)

28397

25.04.2004 20:09

Zajímavý dopis židovského rabího

Zajímavý dopis židovského rabího

Be 212.?.?.?

Když už nám tady z Austrálie vysvětlili, že druhou světovou rozpoutali Jews, mohli by nám vysvětlit, proč se do války zapojili Japonci?
Já být na místě pana Nohejla, tak si všímám spíše vlivu Asie v Austrálii. Možná by nebylo od věci, začít se učit čínsky. Když jdu přes ulici, taky se podívám doleva i doprava.
Sayonara
P.S. v posl. době jsem měl absenci na těchto stránkách- kam se poděl Dr. Murt , dost mi tady chybí .Mikina taky postrádám. Zůstali tady až na vyjímky jen náboženští blouznivci- no aspoň to tu není suchopárné- no až se budu tady nudit, přejdu na www.vesmirnilide.cz, když na www.osud.cz je zabava placená.
Have I Offended Someone ? F.Zappa

28371

01.04.2004 16:23

Od května nám bude EU nařizovat cenu másla

RE: Od května nám bude EU nařizovat cenu másla

Be 212.?.?.?

http://www.mozzim.com/uzitek/e-kody.htm
seznam E kodů, třeba E 300 je kyselina askorbová, jinak také známá jako vitamin C.

Co se týče másla - blázniví Češi máslo moc nekupujou, nahradili ji Ramou a jinými margaríny

27300

24.03.2004 15:29

Nové tarify Českého Telecomu

Nové tarify Českého Telecomu

Be 194.?.?.?

Jen drobná úprava : napětí v síti je 230 V, předpokládám , že by Telekom toto nesnižoval, bylo by to na něj moc složité. Já jsem se letos s Telekomem taky rozešel - mají opravdu úděsnou představu o telekomunikačních službách .

26988

15.03.2004 19:10

Ernst Zündel bojovníkem za lidská práva?

Ernst Zündel bojovníkem za lidská práva?

Be 194.?.?.?

Dnes je 15. března a tak mi přijde zvláště pěkné, jak tady je obhajován pan Zundel lidmi, kteří pocházejí převážně z Boehmen und Mahren . Copak by nám pan Z. asi řekl na téma Protektorát ? My Češi si vůbec nevážíme toho, co pro nás chtěli soukmenovci pana Z. udělat.! No ale on možná žádný Protektorát nebyl ( bude to židovská propaganda) . O děti z Lidic bylo taky dobře postaráno, určitě se měly ve vybraných německých rodinách lépe, než v nějaké české vesnici. Škoda, že o názorech pana bojovníka za lidská práva na tohle téma nevíme víc.
Pan Z. nemůže být bojovník za lidská práva, ale jen za nadlidská .

26605

17.10.2003 18:21

Novodobí otroci

Novodobí otroci

Be 194.?.?.?

V ČR je to tak, že kolektivní smlouva vyjednaná odbory se vztahuje na všechny zaměstnance podniku včetně platových tarifů a je zakázána diskriminace podle členství či nečlenství v odborech. Platy jsou tajné a těžko si můžete stěžovat, že berete míň , než kolega za stejnou práci.Výška platu často nezávisí na kvalitě práce, ale na sympatiích nadřízeného. Já jsem byl v odborech, ale v našem podniku se ostatní funkcionáři vůbec neorientovali v problematice (prý se na nás zákoník práce nevztahuje, když jsme akciová společnost) a lepší se nenašli. Nejdůležitější problém na schůzi : proč jsme zrušili vánoční kolekce a odkud pojede autobus s dětmi na tábor. V podstatě je to dnes spolek zajiš´tující sportovní aktivity odborářů a návštěvy koncertů a divadel. Takže jsem ukončil členství.
Ze sabotáže malého podnikání odbory strach nemám- v malých podnicích zde většinou odbory nejsou .

20897

26.09.2003 08:37

Pokec s Američankou

Pokec s Američankou

Be 194.?.?.?

Pokud zná 17 letá Američanka dílo Franka Zappy ( nějak se na něj v Čechách zapomnělo ), tak to s ní rozhodně nebude tak špatné [smích] !

Co by asi FZ říkal dnešní době ?

20078

03.09.2003 10:54

Pátek

Pátek

Be 212.?.?.?

Nevím, kde autor žije, ale pochybuji, že by byl odkázán jen na nakupování v hypermarketu. Pokud žije v Praze , může si nákup objednat po internetu a nemusí se trápit ( ale to by nám tu nemohl předvádět svou oduševnělost [smích] ).Možná je autor líný vyrazit pěšky do nejbližší samoobsluhy? No jeho problémy bych chtěl mít [smích]

19014

12.08.2003 20:45

Kdo ovládá české soudnictví?

Kdo ovládá české soudnictví?

Be 212.?.?.?

Nemyslím si, že by pan vydavatel chtěl zpřístupnit historický dokument . Jeho motivy mohu těžko pochopit, do hlavy mu nevidím. Za vydání Mein K. bych ho nesoudil . Ona je teď posledních deset let tendence psát o nacismu a wehrmachtu a SS "nezaujatě " a obálky knih jsou náležitě výpravné a názvy knih téměř oslavují hrdinné německé vojáky a jejich zbraně. U nás ve městě jeden úchyl před lety zneužil a umučil třináctiletého kluka , za čas byla vidět v trafikách knížka "Když vraždil Kahánek" .No cenzuru nemáme, ale žaludek se mi obrací, když vidím co mohou podobní " vydavatelé" dát na trh .

17959

29.07.2003 20:35

Jídlo? Nemáte na vybranou

RE: Drž se páky, Mikine.

Be 212.?.?.?

tak už zbývají jen insekticidy [smích]

17171

13.07.2003 18:31

Autoritářství puštěné z řetězů

RE: Disidenti

Be 212.?.?.?

Dnes každý radí, jak se to mělo v osmdesátém devátém udělat ! Když by na Hrad nešel Havel a do funkcí disidenti- tak kdo ?Já mám zkušenost z města o 18 000 obyvatelích . Když rezignovala velká část poslanců, najednou se ukázalo, že není kým je doplnit . Když to vzdal místopředseda NV , nebyl za něj žádný náhradník- na půl roku do řádných voleb se do toho nikomu nechtělo . S kým jste chtěl jít trestat komunisty ? Policie nebyla-bylo VB ( téměř 100% z nich v KSČ) armáda to samý, soudci byli v jaké straně - no přeci KSČ. Jistě, bylo dost slušných lidí, kteří by mohli do funkcí, ale ti se politikou nechtěli zabývat. První měsíc nebylo vůbec nic jisté, pamatuji , jak jsme jeli do Prahy na nějakou schůzi Občanského Fora a tam se docela vážně řešilo to, že mají myslivci zbraně a ty by mohli použít ke zvrácení situace ( on si za socialismu nemohl koupit pušku jen tak kde kdo!). Takže až budete chtít napadat disidenty , že se dostali k moci , tak zároveň prosím napište , komu zabrali ta lukrativní místa, kdo tam chtěl a kvůli disidentům nemohl ?!Sem s těmi jmény, pane Alberte !Víte, tomu režimu se říkalo TOTALITA , to je od slova TOTÁLNÍ ! Takže ať jste chtěl dělat cokoli - předsedu místních filatelistů, zahrádkářů, pracovat s dětmi , žádat o pas , prostě všechno možné , projednávali to komunisté ! Ti nekomunisté neměli kde získat organisační schopnosti , vzájemně se neznali ve větším počtu a často se navíc později zjistilo, že mnozí z nich byli horší, než mnozí členové KSČ a udávali o 106 . Prostě jednou větou: byl to zmatek a obrovská improvizace .
Já osobně žádného disidenta v našem ani jiném městě neznal, Havla jsem jen jednou zahlédl v tehdy západoněmecké televizi ARD, kterou bylo možné u nás sledovat !
A nezapomínejte na to, že zde byla sovětská armáda !
Takže pane Alberte - ta jména spravedlivých a čestných odborníků do vlády a parlamentu Československa ( na česko- slovenské vztahy nezapomínejme, prosím)!
Já vidím jen jednu alternativu - Blanické rytíře [smích]

16298

08.07.2003 14:57

Mýtus o malém Izraeli

RE: Mýtus o malém Izraeli

Be 212.?.?.?

Pane Nohejle , já jsem přece psal. že je to možné ! A jak sám vidím , jsou opravdu VELMI DOBŘE maskováni [velký smích] ( NEJLÍP ASI KOREJCI )

16007

07.07.2003 20:30

Mýtus o malém Izraeli

Mýtus o malém Izraeli

Be 212.?.?.?

V jednom z prvních příspěvků je napsáno, že židé jsou v každé vládě . No to je možné, ale v čínské, japonské, indické, a brazilské jsou tedy obzvlášť dobře maskováni [smích]

Moji čínští přátelé nějak nemohou pochopit , proč se tady lidé tolik přou [smích]

Pro Malvariku : já bych to s těmi chápajícími ženami neviděl tak idylicky . Celý život dělám v převážně ženském kolektivu a mohu říci , že ženy dokáží být pořádné bestie (i moje žena říká, že s muži se pracuje lépe, ale jí to tak netrápí , protože nemusí trávit pracovní dobu s kolegyněmi)

15976

01.07.2003 11:12

Reakce na referendum

RE: totalitní světovláda

Be 212.?.?.?

Jak jsi mne připravil málem o život ? - No skoro jsem se udusil smíchy ! Já jsem až u německých hranic, takže do de to mám blíž , než na Slovensko . Nenapadlo mne , že si někdo vybere yahoo.de , ale já jsem si vlastně taky vybral phantomemail.com , potom , co jsem se podíval odkud mi jeden Nigerijec nabízel miliony .

15721

30.06.2003 18:27

Reakce na referendum

RE: totalitní světovláda

Be 212.?.?.?

hele Murte, moc se nechechtej. Do ca to mám daleko , dle do de to mám z cz kousek ! Tys mne nedávno málem připravil o život ! Tvůj styl psaní je

15683

30.06.2003 18:20

Zahraničně-politická orientace Česka: USA, Izrael a... války

RE: To je teď nějaká móda na Zvědavci

Be 212.?.?.?

Pokusím se vysvětlit.Občas zajdu na tyhle stránky, názory jsou zde všelijaké a každý má právo mít a hájit svůj, ale když zde čtu názory či celé přetištěné články z www.osud.cz a nebo odkaz na knihu absolventa teologické fakulty o tom, jak nás chce někdo ovládat ( v textu je třeba to, že součástí identifikačního čísla je 666- to je myslím nějaké satanovo poznávací znamení(?))-viz. diskuse k článku"Reakce na referendum" tak si říkám, jestli už to ti lidé nepřehánějí .
Jinak se omlouvám, ale dostatečně jsem si neuvědomil, že velká část přispěvatelů je z Čech- možná mne zmýlilo to, že nejaktivnější židobijci jsou ,zdá se v Kanadě ( Austrálii do toho nezahrnuji, ze spolehlivého zdroje jsem se dozvěděl, že pan R.N. emunest je židovský agent, který schválně píše ulítlé příspěvky, aby si lidé mysleli, že antisionisté jsou pomatenci !).
Takže beru zpět- rád vás v Čechách uvidím ! Mikina jsem zmínil proto, že mi přijde jako nejrozumnější přispěvatel, i když jsem s ním také polemizoval.Mikin na rozdíl ode mne kus světa viděl, já byl nejdál na východě za Volhou na cvičení raketových vojsk a na západě 10 kilometrů za hranicemi v německém Selbu [smích] .
Jinak- na rozdíl od Mikina jsem levicově orientován , ale také vím, že většině chudých stačí, když zbohatnou sami , takže na Revoluci nevěřím.Neměl jsem v oblibě Ronalda, nemám ani George, ale antiamerické články zde na Zvědavci mi také připadají už moc zavilé.
Koukám, že jsem se v těch souvětích zase pěkně zamotal.
Zdravím do Ameriky i Austrálie
P.S. bacha na Čínu (žida nepotkám, jak je rok dlouhý, ale Číňanů ...)

15682

28.06.2003 14:14

Reakce na referendum

totalitní světovláda

Be 212.?.?.?

Pane Nohejle, ten odkaz jste sem neměl dávat ! Bude lepší " odstřihnout " seznam použité literatury a tisku [smích] ! Ty knihy v angličtině neznám, ale jako bývalý knihkupec vím , co se vydávalo v nakladatelství Svoboda či Horizont za normalizace ! A použitý tisk : Zemědělské noviny , Magazín 2000 ( pro neznalé - ufologie, záhady pyramid ...)Nový dnešek (to už si z nás autor fakt dělá srandu) fakta X ( další ufologové)Fantastická fakta ( némlich to samý ) a korunuje to Špígl ( ne německý , ale páně Froňka blahé paměti -takový nafialovělý hnus na toaletním papíře ).
No a celé to sepsal absolvent teologické fakulty.No já osobně beru ty , co věří v toho chlapíka , kterej sice uměl chodit po vodě a jiné podivuhodné věci , ale z římského kriminálu utéct neuměl a pak se nechal přišpendlit na ráhno- tak tyhle beru s rezervou .
Tady už chybí jen Ivo Benda a www.vesmirnilide.cz [smích]

Samozřejmě nepopírám, že nějaké skupiny lidí uvažují o světovládě a kontrole lidí ( stejně by se ale musely nejdřív dohodnout s Číňany)

15598

24.06.2003 13:10

Kde je těch 77 procent?

Kde je těch 77 procent?

Be 212.?.?.?

http://www.scac.cz/index.html

15413

24.06.2003 13:03

Kde je těch 77 procent?

Kde je těch 77 procent?

Be 212.?.?.?

Brzy po uzavření volebních místností byly známy odhady výsledků , které se jen velmi málo liší od skutečnosti , pokud se zeptáte alespoň tisícovky lidí - to se dělá i při volbách( zde to bylo mnohem jednodušší-ano,ne,nehlasoval ).Nehledal bych v tom záhadu .
Já byl v referendu PRO.
Agitace byla možná někdy trapná, ale "dopis" z Německa , fotografie a dnešní "parte" jsou co?Nejsou euroskeptici/eurorealisté trochu hysteričtí ?
A proč ein reich,ein euro,ein fuhrer tak vadí "místním" židobijcům?

15412

18.06.2003 09:50

Co se děje v Americe?

RE: Co se děje v Americe?Kdo ji vladne a pouziva .

Be 212.?.?.?

To jsem nevěděl, že Bomber Harris - britský generál , který organisoval nálety na nacistické Německo, byl žid( no , možná má pan Nohejl lepší informace ).????

15141

13.06.2003 10:24

Kniha, o které byste měli vědět

RE: Kniha, o které byste měli vědět

Be 212.?.?.?

Já myslím , že pan Murt JE strašně chytrý !
Národ problémy nemá - problémy maj lidi .

Pan Bakalář by mohl taky pro zajímavost srovnat lidi ne podle ras , ale pohlaví - věřte mi, já znám chytrých žen dost málo !I ten šicí stroj pro ně musel vymyslet chlap ! Možná nebýt nás chytrých chlapů, žili bychom v jeskyních . Z bílé rasy jsou nejchytřejší Švýcaři - proto tak dlouho otáleli s volebním právem žen !

14916

04.06.2003 08:50

Kladivo na rasisty

Kladivo na rasisty

Be 212.?.?.?

No on je celkem úspěch , když je nějaký nácek vůbec vyšetřován za napadení - možná , kdyby se šel sám udat [smích] a nebo zmlátil omylem policistu [smích] a nebo to zachytila kamera televize . Od nás byl policista co nosil hákenkrajc za trest přeložený do Prahy [smích] .V jednom městě na karlovarsku náckové napadli na velikonoce baseballovými pálkami tři kluky a dokonce vystřelili z nelegálně držené pistole , přijeli policisté a pravili " čau kluci, co tady blbnete " . Policie dala pak do novin zprávu , že se popraly dvě skupiny koledníků [smích] .Teprve po ohlášení demonstrace proti rasovému a fašistickému násilí byli náckové obviněni . Po skončení demonstrace byly policistům předány pomlázky , aby dokázali rozlišit koledníka s pomlázkou od naciskinheada .
Rasistické násilí není jen obyčejné násilnictví - naciskinheadi se organisují , cvičí se v bojových uměních , ozbrojují se a mají příznivce mezi mnohými policisty .Náckové mlátí drogově závislé, ale dealeři jim vadí jen arabští ; náckové prý chtějí , aby cikáni pracovali a přitom prohlašují , že je jiní připravují o pracovní příležitosti .

14674

04.06.2003 08:00

O ztraceném image

O ztraceném image

Be 212.?.?.?

Já se lépe bavím (i když mi bude za chvíli 50 ) tady: http://www.vosanajazyku.com/ nebo: http://www.youngprimitive.cz/index2.php
Pro Mikina - být "mánička" na menším městě bylo trochu jiné ( alespoň v letech 70 až 85 ), já byl navíc jediný ve třídě na gymnasiu , kdo nebyl v SSM - protože jsem bral svoji levicovost vážně [smích]

14673

06.05.2003 08:29

Zločin Ernsta Zundela

Zločin Ernsta Zundela

Be 212.?.?.?

Je moc hezké , že jde tolika chytrým lidem o historickou pravdu . Pan Zundel jistě ví , kam se všichni ti Židé poděli - mne jen potěší , když se dozvím , že třeba Poláček nebo Vančura si spokojeně žili donedávna někde v Argentině , že děti z Lidic si dosud šťastně žijí a děkují osudu , že se o ně německý Nadčlověk dobře postaral .Jak jsme my Češi nevděční , vždyť v Boehmen und Mahren bylo tak dobře - jen se podívejte na filmy ze čtyřicátých let - úplná idyla . A co jsme my nevděčníci udělali - toho nádherného člověka R.Heydricha jsme nechali zastřelit ! A jak jsme se odvděčili tomu oduševnělému knihkupci K.H.Frankovi ! A přitom jejich známí říkali , že to byli takoví milí lidé ! A pan Hitler měl prý velmi rád svého psa - no přece je známo - kdo má rád zvířata , má rád i lidi .
Škoda , že v Čechách nemáme takové odborníky na historickou pravdu . Zachraňují to jen naciskinheadi - ti prosazují historickou pravdu kácením náhrobků na židovských hřbitovech . Také tvrdí , že koncentráky a plyn jsou lež ( akorát to pak pokazí tím , že pak napíšou na zeď nápis : Židi do plynu ).

13417

05.05.2003 08:54

Zločin Ernsta Zundela

Zločin Ernsta Zundela

Be 212.?.?.?

Nevím , proč třeba pan Nohejl a spol. opouštěli ČR ? Já jsem slyšel od mnoha solidně vypadajících starších lidí jak bylo u nás dobře , loni jsem v autobuse vyslechl výlev jednoho pána , který dělal dozorce v Jáchymově a ten celý brunátný líčil , jak se lže o Jáchymovských lágrech - vězni si prý v kantýně mohli za dobrý výkon koupit i čokoládu a salám .
Když jsem byl v roce 70 na vojně , objevil jsem na baráku výtisk Playboye ( bohužel fotky byly už vystříhané a tak jsem si aspoň četl ) a tam bylo v několika příspěvcích čtenářů tvrzení , že drogy a prostituci v USA mají na svědomí Rusové .
No a pak si přečtu příspěvky na Zvědavci a jsem zase o něco chytřejší ...

13359

04.05.2003 15:02

Zločin Ernsta Zundela

Zločin Ernsta Zundela

Be 212.?.?.?

Přečetl jsem si příspěvky a na nich je dobře vidět jeden z poznatků psychologie : pokud jsem někomu ublížil ( v tomto případě zřejmě pisatelé nevědomky cítí vinu za vraždění židů ) , zdůvodňuji tu nenávist tím, že on si to vlastně zaslouží .
Ještě že existují tyto stránky , jinak bych se nedozvěděl , že nebyly žádné rasistické zákony , nebyly koncentráky a možná ani nebyla 2nd WW.Divím se , že tu nebyl žádný vzpomínkový článek 20 dubna . Ještě tu chybí návrh na vrácení Sudet .Do sekce romantika doporučuji podobizny Adolfa , Tisa atd. Vždyť oni to s námi mysleli dobře a my jsme si ani nevážili toho , že by jsme my Slované mohli sloužit germánskému nadčlověku .
Smutný konec Zvědavce

13318

15.01.2003 19:09

Evropa je prolezlá socialismem

RE: Evropa je prolezlá socialismem

Be 212.?.?.?

Mýlíte se ! Ohrožení lidstva je od jinud . Viz www.vesmirnilide.cz [smích]

7806

08.01.2003 19:45

Dopis Havlovi

RE: Padouch nebo hrdina - vzˇdytˇ jsme jedna rodin

Be 212.?.?.?

To jsem nevěděl , že po Pol Potovi v Kambodži nějaká ekonomika zbyla [smích] . Pro vás je Thajsko synonymem prosperující země , pro jiné synonymem sexuální turistiky a rájem pedofilů a exportérem prostitutek do Evropy , dodavatelem nevěst pro Němce . Ale nemá cenu se přít , budoucnost patří ČÍNĚ [smích]

7591

07.01.2003 10:02

Dopis Havlovi

Padouch nebo hrdina - vždyť jsme jedna rodina

Be 212.?.?.?

Že byly ty režimy nedemokratické ? Proč se stydíte napsat , že ti diktátoři byli stejní vrazi , jako ti komunističtí . On někdo tím , že nechal zavraždit salvadorského arcibiskupa a nějaké jeptišky bojoval proti komunismu ( to je jen malý příklad ) ? Myslíte , že mučení antikomunistou bolí méně ? Vaše zdůvodnění je podobné komunistickému : když se kácí les , létají třísky !

Pol Pota jsem zmínil proto , že o jeho odstranění se nepokusily demokratické státy a vietnamce označily za agresory a okupanty . Já jsem nedělal žádný výčet pravicových diktátorů , jen jsem vynechal ty méně známé a výkonné (??) . Momentálně jsem si nevzpomenul na další týpky typu třeba Jonase Savimbiho nebo Noriegy .

K Havlovi : Havel není špatný president , jeho morální kvality nejsou o nic menší , než u těch , co ho odsuzují . Není horší president než je francouzský , italský , polský , maďarský ..... já s panem Havlem v mnohém nesouhlasím ( humanitární bombardování ) ale psát o něm , že je opilec a otírat se o jeho ženu je podle mne ubohé .Proč nepotkávám ty skvělé vzdělané vysoce morální osoby , co sem píší ? Proč se nám nepředstaví a nenabídnou své skvělé schopnosti ? Vždyť je to jednoduché : president nařídí , zařídí , postará se , vždyť na to má moc , vždyť vládne !

7559

04.01.2003 20:51

Dopis Havlovi

Dopis Havlovi

Be 212.?.?.?

Zoufalý dopis zoufalého člověka . Jeho dopis chápu , ale jeho názory nesdílím . Žádný ideální president neexistuje a lidi nelze předělat . Utrpení za komunismu není kvalifikace . Mnoho členů komunistické strany žádný komunismus budovat nechtělo , šlo jim jen o peníze a postavení a kdyby tu neomezeně vládla strana puntíkatých , tak budou puntíkatí . Vkládat naděje do jednoho člověka je naivní . Já jsem zažil změnu režimu na malém městě - všichni volali ať vypadne předseda NV a komunističtí poslanci a když místopředseda rezignoval , tak tu funkci nikdo nechtěl a nejenže nebylo z koho vybírat , ale lidé se museli přemlouvat . A té naivity co všude bylo .

Komunisté za sebou mají hromady mrtvol a nezměrné utrpení , ale to neznamená , že druhá strana je čistá . Západ čile obchodoval jak s komunistickými diktaturami , tak podporoval kdejakého diktátora , stačilo , že byl antikomunista . Pinochet , Stroessner , Duvalier , salvadorští řezníci a řezníci z Guatemaly . Portugalští fašisté a řečtí plukovníci , Reza Pahlaví a puč v Iráku , podpora Suharta , podpora Li syn mana v Koreji , to bylo snad morální ? A co Pol Pot ? Toho snad vyhnali antikomunisté ? Vždyť byl v OSN zástupce polpotovského režimu jen díky podpoře Západu .

7480

16.12.2002 10:30

Rozhodli Irové v nedávném referendu správně?

RE: Rozhodli Irové v nedávném referendu správně?

Be 212.?.?.?

Postoj p. Baráka je podle mne ukázka vulgárního liberalismu ( tak jako existoval vulgární marxismus ). Pokud je spojen s Liberálním institutem , tak je předem jasno - tenhle spolek je v Čechách dobře znám .Pane Stworo ,přečtěte si také něco jiného od pánů z LI a uděláte si obrázek o pravém liberalismu v Čechách [smích]>>Můžete stručně shrnout, proč konkrétně vás
>>"mrazí" ?
>
>Napsal jste, že (cituji) "Spousta věcí se prostě
>centrálně

>řídit a financovat musí. Také je nutná určitá míra
>socialismu...
".

>
>Mrazí mne z toho, že nevidíte, jak sebevražedné je centrální
>řízení, z toho, jak krátkou máte paměť, vždyť jsme v centálním
>řízení žili 50 let. A ta zmínka o určité míře socialismu - no to
>už je jak zlý sen. Co je to "určitá míra?" a kdo ji
>bude určovat? A jak se zamezí, aby ta míra nepřekročila
>"svou určitost"?

>
>Proč pořád čekáte, že se stát o vás bude starat? Kde se bere ten
>pocit, že to je povinnost státu? Copak nechápate, že stát nemá
>vlastní prostředky, protože nic neprodukuje? Má jen to, co vzal
>(ukradl) svým občanům. Může pouze přerozdělovat tyto prostředky.
>Protože ale živí obrovskou armádu darmošlapů, svých vlastních
>zaměstnanců a má další ambiciozní plány, nikdy nemůže být dost
>peněz ve státní pokladně. Stát to řeší buď tím, že zvýšuje daňové
>zatížení, nebo tím, že tiskne další peníze (čímž znehodnocuje
>úspory svých občanů), popř. tak, že zadlužuje budoucnost vašich
>dětí. Jiná možnost neexistuje. Ekonomické zákony platí i pro
>stát. Rozdíl mezi státem a jednotlivcem (či firmou) je v tom, že
>jednotlivci/firmě banka půjčku odmítne, není-li tato dostatečně
>krytá. Stát si může půjčovat do vlastního úplného zhroucení
>vydáváním dalších a dalších dluhopisů.

>
>Je to nekonečná spirála, ve které občan pokaždé prohraje.
>Neexistuje free lunch - jako občan vždy zaplatíte více, než jste
>dostal. Jediné řešení je omezit vliv státu, zmenšit jeho
>administrativu a nedovolit, aby do všeho kecal.

>
>V případě EU se děje přesný opak.
>
>Ostatně tohle, co jsem právě napsal, je mnohem lépe a důkladněji
>vysvětleno a popsáno ve výše uvedeném odkazu.

6946

16.12.2002 10:29

Rozhodli Irové v nedávném referendu správně?

RE: Rozhodli Irové v nedávném referendu správně?

Be 212.?.?.?

Postoj p. Baráka je podle mne ukázka vulgárního liberalismu ( tak jako existoval vulgární marxismus ). Pokud je spojen s Liberálním institutem , tak je předem jasno - tenhle spolek je v Čechách dobře znám .Pane Stworo ,přečtěte si také něco jiného od pánů z LI a uděláte si obrázek o pravém liberalismu v Čechách [smích]

6945

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co nikdo neříká o lockdown29.11.20 23:02 Neurčeno 0

Seznamte se: Soudruh Vrábel, Vyvolený informátor29.11.20 17:01 USA 1

Policejní robocapové zastavili zločin28.11.20 11:19 Česká republika 6

Jak migranti "obohatili" Švédsko27.11.20 21:12 Švédsko 1

České nemocnice jsou motivovány umístit co nejvíc covidových pacientů na JIPce27.11.20 21:02 Česká republika 2

Vláda se chystá vymývat nám za naše peníze mozky. BigPharma se tetelí radostí27.11.20 17:07 Česká republika 1

Odporné. Jako by to ani nebyli živí tvorové27.11.20 16:50 Dánsko 3

V Georgii a Michiganu byl právě vypuštěn Kraken26.11.20 17:24 USA 0

Sčítání hlasů v USA zřejmě ovlivňuje Harry Potter26.11.20 17:00 USA 7

Virginie: Mezi 5:07-5:12 ráno po volební noci zmizelo 169.000 hlasů26.11.20 16:33 USA 0

Obama napadl Hispánce za masivní podporu Trumpa a následně to od Hispánců schytal 26.11.20 10:59 USA 0

Volební fact-checker Facebooku dal v roce 2017 cenu Bidenovi, zaměstnanci dotují demokraty26.11.20 10:11 USA 0

Nevadský soudce odsouhlasil, aby Trumpův tým předložil soudu své důkazy o volebních podvodech26.11.20 09:21 USA 0

Pensylvánská soudkyně pozastavila certifikaci výsledků voleb 26.11.20 09:05 USA 2

Sadistická vláda nám dovolí nadechnout se, než zase přiškrtí25.11.20 22:48 Česká republika 2

Vývoj náboženství ve světě 1946 - 201925.11.20 12:36 Neurčeno 2

Novinky.cz zase straší covidem v Polsku, skutečnost je zřejmě jiná25.11.20 11:07 Polsko 0

Neuvěřitelně otevřený článek o teroru politické korektnosti na Expres.cz23.11.20 18:31 Česká republika 3

Sidney Powell: It will be BIBLICAL - advokátka bez obalu odhaluje podvody ve volbách23.11.20 13:53 USA 3

Newsroom ČT24 má jasno: hurá, očkovat!22.11.20 11:13 Česká republika 8

Měnové kurzy

USD
22,00 Kč
Euro
26,28 Kč
Libra
29,34 Kč
Kanadský dolar
16,94 Kč
Australský dolar
16,17 Kč
Švýcarský frank
24,28 Kč
100 japonských jenů
21,07 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
5,87 Kč
100 maď. forintů
7,32 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
28,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 197,33 Kč
1 unce stříbra
495,89 Kč
Bitcoin
422 457,45 Kč

Poslední aktualizace: 30.11.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 56 930 023