Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané Jarmila

Nalezeno 4198 příspěveků, 799 různých IP adres

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

05.10.2005 12:32

Moc make-upu

No, já to mám taky tak,

Jarmila 85.?.?.?

když se hezky nalíčím a obleču sexy, tak ještě i dnes, kdy už jsem "po sezóně" jak se říká, muži po mně zvědavě loupnou očima. Ale když si hezky umyju obličej mýdlem a obleču si doma tepláky- tak jako bych odešla. [velký smích]

73367

05.10.2005 13:51

Moc make-upu

Ježíšmarjá pane Táborský nechte už toho!

Jarmila 85.?.?.?

nebo dneska z toho chechtotu už nevyjdu. Já jsem dneska díky Vám tak dobře naložená, že nejsem ani schopna nic udělat, jenom se furt směju.
A pro všechny ostatní- svou fotku tady šoupnout nemohu, protože v počítači žádnou nemám. A i kdybych nějakou měla, tak bych ji sem stejně nedala, protože o žádnou popularitu nestojím.

To máte pravdu Karlíku, ten zájem mužů trvá pořád- a tak je to správné a tak to má být. [velký smích]

A už vážně letím za svými povinnostmi.

73383

05.10.2005 21:24

Moc make-upu

mě dneska slzí oči

Jarmila 85.?.?.?

celý den jen z Vás pane Táborský. [velký smích] Mně se dneska o Vás snad bude i zdát. No to bude ale hróózné.[chechtot] Já dneska kudy jsem chodila, tudy jsem se tlemila, když jsem si vzpomněla na ty bonoby. Holt všechno se vším souvisí. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

73412

05.10.2005 21:35

Nesnadný život Manuela Lopeze

RE: jako důvod pro vojenské operace se Severní Koreou by se měl používat 9/11 (?)

Jarmila 85.?.?.?

No já nevím alexo, jak by se vám líbilo, kdyby vás v Pákistánu násilím provdali jako čtrnáctileté děvče, bez ohledu na vaši sexuální orientaci nějakému padesátiletému páprdovi- jak by se vám taková "jiná kultura rovnocenná západu" líbila. [naštvaný] A když by si ten páprda usmyslel, že se mu vlastně nelíbíte a nařknul by vás, že jste mu byla i nevěrná a uřízl vám za to nos a zanedlouho i beztrestně zabil- tak co? Tohle je jiná "kultura"? [zmaten] [zmaten]

73417

05.10.2005 22:26

Nesnadný život Manuela Lopeze

No tak jo alexo, odpovím, já vím co vás zajíma

Jarmila 85.?.?.?

omlouvám se i Karlovi- to je ale poslední příspěvek, neb jdu spát. Přemýšlela jsem dneska o těch adaptovaných dětech. Tak tedy trvám na tom, že by měli mít přednost v adaptaci hlavně bezdětné heterosexuální páry. Ale kdyby náhodou bylo těch dětí takový přebytek (jakože není), tak by měly mít možnost adaptovat i třeba rozvedené bezdětné ženy- a nakonec i ty lesbičky, protože je to pořád lepší než ten ústav. Ale rovnou říkám, že ideální řešení by to nebylo, protože malé děti jsou velmi konzervativní a jsou děsně háklivé na to, když žijí v nějakém výstředním prostředí, že se od jiných děti odlišují. Já jsem celé dětství těžce nesla, že jsem neměla tátu- já jsem se za to styděla. A stejně tak by se stydělo dítě za to, kdyby spolu žily dvě ženy a neskrývaly se vůbec s tím, že jsou jiné než ty ostatní. To adaptované děcko by se za to stydělo. No a zde se dopustím diskriminace- tvrdě trvám na tom, že dvěma homosexuálním mužům by děti rozhodně být svěřovány neměly, to už tedy radši ten ústav.
Dobrou noc.

73425

08.10.2005 14:41

Nové notebooky obsahují podivné obvody

Záhady mého počítače

Jarmila 85.?.?.?

Někdy mám pocit, že mi mé věci v počítači kdekdo čte. Věčně nějaký trojský kůň, věčně nějaký problém. Sotva nějaký problém vyřeším, ihned se objeví další, a tak nikdy nevím, jakou záhadou zas budu překvapena. Stáhla jsem si nějaké antivirové programy- jenže na ploše počítače se mi těch antišpionů objevilo nějak moc. Jmenují se: Spybot- Search…,Spybot-Search and…, Spy Remover (ten připomíná velké oko) a spybotsd13. Prostě když jdu na internet, tak jsem jako ti v té reality show- nevím, kdo mě sleduje. Ale stejně jako jim mi to též nějak přestalo vadit a někdy mě dokonce cynicky napadá: no tak vážení, jestli vás někoho zajímá, co ta stará vochechule zase mundí na tom svém počítači, tak si klidně počtěte. Ještě něco nevíte? Zajímá vás i barva mých očí, vlasů, velikost bot či mé podprdy, výška, váha, hloubka? Tak mi napište rovnou, já Vám to prozradím, nemusíte mi slídit v počítači.[velký smích]
Vlastně když člověk diskutuje v internetových diskusích, tak je úplně stejný exhibicionista jako ti v té vile Vyvolených- a stejně tak se vystavuje pohledům neviditelného Velkého Bratra. [zmaten]
Další záhada se na mě vynořila. Přišel mi email nadepsaný- Elektronický sběr dat, a předmět: Shocking document. V dopise bylo napsáno toto:

Potvrzujeme prijeti posty z Vaseho e-mailu. V pripade nejasnosti nebo
technickych problemu Vas budeme znovu kontaktovat. Prejeme hezky den a
tesime se na dalsi spolupraci.

CSU, odbor gescniho zpracovani Brno
601 59 Brno, Jezuitska 2
tel.: 542 528 111, fax.: 542 528 323
www.brno.czso.cz

A já jsem jim odepsala:

Vážení,
ani v nejmenším mi není jasné, co to znamená, že potvrzujete přijetí pošty z mého e-mailu. Mohli byste mi vysvětlit o co se vlastně jedná? Čte mi snad někdo moji poštu nebo co? A na jakou další spolupráci se těšíte? Vůbec nic mi není z vašeho sdělení jasné. Prosím o vysvětlení.

Ale už mi nikdo nic nevysvětlil.[naštvaný]

73575

08.10.2005 21:29

Nové notebooky obsahují podivné obvody

RE: Záhady mého počítače

Jarmila 85.?.?.?

No, moc se mi tu nekřeňte kavole, ta hloubka byla jen nastražena vějička- byla jsem zvědavá, kdo se nachytá jako první, ale vás jsem tedy nečekala. Čekala jsem někoho jiného, ale ten dotyčný asi kouká na nějaký přiblblý fotbal nebo co. Vám nic neprozradím, jedině až když Vy prozradíte jako první. [velký smích]

73580

09.10.2005 08:44

Nové notebooky obsahují podivné obvody

Díky moc trodasi za rady

Jarmila 85.?.?.?

já už na internet chodím jenom výhradně přes fire fox. Ale tuhle se mi předevčírem stalo, že i když jsem byla řádně připojena na internet, stejně jsem marně klikala na firefox- neotvíral se. Jako správný závislák jsem se zděsila pomyšlení, že se ten den nedostanu na internet, tak jsem okamžitě volala na eurotel,že tam mají nějakou závadu. Ti mi ale řekli, že z jejich strany to není, že mám asi zavirovaný počítač- a ať ho zkusím restartovat. Tak jsem to zkusila a fakt internet začal fungovat. Dneska pro změnu mi zase nefunguje ctrl-c a následně ctrl-v, prostě nemohu přenášet adresy na lištu. No, dejte počítačovému analfabetovi do ruky počítač a bude denně na něco nevěřícně zírat jako vrána. [překvapení] [oči v sloup] [zmaten] [velký smích]

73631

09.10.2005 18:24

Nové notebooky obsahují podivné obvody

pane Michale Vargo

Jarmila 85.?.?.?

tak s tím počítačem, respektive s hardwarem jsem x-krát běžela do opravny s požadavkem, ať mi tam namontují ty nejmodernější ochrany co existují. Jsou tam takoví ti pobledlí, brýlatí počítačoví pavoučci, co nikdy nevylezou na slunce- pokývali hlavami, pak mi to jako spravili, zinkasovali tučnou provizi- a viry řádí dál.Pak mi sem tam pomohl s něčím jeden známý, jenže ten je teď v Austrálii, a kolem mě široko daleko všichni stejní počítačoví imbecilové jako jsem já včetně mých dcer. Takže co? Nic.

73674

09.10.2005 18:41

Nové notebooky obsahují podivné obvody

Díky TS za vysvětlení

Jarmila 85.?.?.?

některých počítačových záhad, ale používat více identit nebudu, protože si za svými názory stojím a je mi srdečně jedno,co si o tom myslí případný "Velký Bratr". [velký smích]
Internetové bankovnictví nevedu a vším ostatním jsou ohroženi všichni lidé, kteří používají počítač, takže jestli je můj počítač děravý jak ementál a kdejaká krysa si v něm hlodá- no tak co, ať si hlodá, když ji to baví. [mrknutí jedním okem]
Akorát by mě tedy mrzelo, kdyby můj počítač byl ten "zombie". Sice přesně taky nevím, čím by ten zombie ostatním mohl tolik škodit, když jsou oproti mě tak dobře vším možným zabezpečení, ale snad to není taková hrůza. [oči v sloup]

73675

09.10.2005 20:51

Nové notebooky obsahují podivné obvody

asi takhle pano Vargo

Jarmila 85.?.?.?

už jsme si s mužem říkali, že až koupíme nový počítač, změníme i servis. Ale jinak je těžké něco urgovat, když tomu všemu rozumíte jako koza petrželi. No a ti bledí počítačoví pavoučci jsou si toho moc dobře vědomi, takže toho zneužívají. Když Vám nejezdí auto, tak to i jako laický řidič snadno poznáte. Ale když Vám nejede počítač, tak jen koukáte a zíráte a koukáte, a pak hledáte nějaké řešení a to řešení se najde, ale je zase jen dočasné.

73688

09.10.2005 21:00

Nové notebooky obsahují podivné obvody

Mně to ty slečny dělaly zadarmo

Jarmila 85.?.?.?

pane Vargo, mě to tak sere ty namyšlený řeči chlapů! Ale Vy jste to těm slečnám taky dělal zadarmo- nebo ne? Co si o sobě vy muži vůbec myslíte? Jste kingové, že? A ženy jsou vaše služky.

73689

09.10.2005 21:21

Nové notebooky obsahují podivné obvody

aby ne!

Jarmila 85.?.?.?

mám dvě dcery, takže moc dobře vím, co jsou dnešní chlapi za svoloč! Když se s ním nevyspí, tak je kurva, a když se s ním vyspí, tak je taky kurva. Ježišmarjá rozmyslete se už konečně, co vlastně chcete. Jestli chcete vášnivé ženské, co vás uhánějí, nebo mrtvoly,co vás pořád odmítají.

73695

09.10.2005 21:41

Nové notebooky obsahují podivné obvody

pane Michale

Jarmila 85.?.?.?

Me uz delaly slecny zdarmo takovych veci......ale co Vam budu vykladat.

Jen mi vysvětlete podrobně a psychologicky tuhle větu a pak budu spokojená.

73699

09.10.2005 22:07

Nové notebooky obsahují podivné obvody

jo, přemýšlíte nad tím dobře pane Michale

Jarmila 85.?.?.?

a hlavně jste se velmi dobře vykroutil z mé otázky, co jste myslel tou větou, že vám to slečny dělají zadarmo. Víte, s tímhle jsem se já rovněž u mužů potýkala celý život: když jsem se s nimi vyspala, tak to bylo špatně a když ne, taky taky špatně. A je to tak doteď. A když si potom přečte člověk názory biologa Zrzavého, který napsal na Psu, že ženy jsou vzácné zboží, protože jsou nedostupné, tak se musí jenom hořce smát. Muži jsou v sexu prostě děsně zranitelní, uvědomují si to, a proto pořád ženy tak velmi deptají. Odmítají vášnivky i ty chladné, a nepřetržitě je deptají, jen aby nemuseli přiznat, že když se jim nepostaví tak jsou prostě v háji. [zmaten]

73706

10.10.2005 06:46

Nové notebooky obsahují podivné obvody

Můj jediný problém je v tom

Jarmila 85.?.?.?

že bych pozdě zvečera před spaním už nikam neměla do diskusí přispívat své příspěvky. [velký smích] Protože ten večer se domnívám, že jsem třeskutě střízlivá, ale když si to pak všechno ráno přečtu, tak se chytám za hlavu. [naštvaný]

73742

10.10.2005 06:57

Nové notebooky obsahují podivné obvody

jsem na tu adresu nahlédla druide

Jarmila 85.?.?.?

ale je tam jakýsi žlutý trojúhelník s varováním v angličtině.A kde je nějaké varování, kterému ani nerozumím, tak na to pochopitelně neklikám. A taky dodnes odmítám si vmontovat do počítače ten zásuvný modul, který se mi pořád všude vnucuje, když vůbec nerozumím, co to vlastně je. [mrknutí jedním okem]

73744

10.10.2005 07:29

Nové notebooky obsahují podivné obvody

Já jsem včera vybuchla pane Michale

Jarmila 85.?.?.?

kvůli té jedné jediné Vaší větičce, kterou jste mi doteď nevysvětlil. Jste velmi inteligentní muž, proto mě zarazil Váš postoj, jakým způsobem pojímáte ženy. Proto jsem chtěla, abyste mi to vysvětlil. Protože je dost tragédie, když zrovna takoví inteligentní muži jako Vy berou ženy tak konzumním způsobem. Primitivové mě nazajímají, mě zajímají postoje inteligentních mužů.
Již dříve jsem tady na Zvědavci psala, že lidé žili 6 milionů let v promiskuitních tlupách, kde si muži a ženy byli v sexu rovni. Civilizace nám ale přinesla to, že si muži uzurpují právo být kdykoliv promiskuitní- ale ženy za totéž nepřetržitě na tisíc způsobů trestají. A pak se ještě vynoří evolucionisti a „vědecky“ nám vysvětlí, že ženy jsou v sexu vybíravé, protože mají to své jedno umolousané vajíčko, kdežto muži jsou promiskuitní rozsévači, takže mají od přírody svým ženám kdykoliv právo zahnout. Je ta současná morálka zkrátka celá postavená na hlavu a Vy jste toho důkazem.
[oči v sloup]

73748

10.10.2005 07:58

Nové notebooky obsahují podivné obvody

Vážený oji

Jarmila 85.?.?.?

moje názory vycházejí z toho,že by si měli být muži a ženy i v sexu rovni. Jestliže ale dnešní evolucionisti o lidské sexualitě na potkání lžou, pak mojí reakcí je, že jim dokazuji, že nemají pravdu- že lidské chování se neskrývá v genech, ale v dané morálce a kultuře. Vy sám jste tuhle napsal moc hezký článek o tom, jak lovci loví na podnikovém večírku. Tak jen doufám, že když jste čestvě šťastně ženatý, že nikde nic nelovíte,protože si odpovědně uvědomujete, že pokud chcete mít věrnou a hodnou ženu- tak sám musíte být věrný a hodný.Protože vztahy,tak jak si je představují evolucionisti prostě v reálu nefungují a ve velkém se rozpadají.A to je ta zmršená současná západní morálka. [vyplazený jazyk]

73751

10.10.2005 08:10

Nové notebooky obsahují podivné obvody

jako vždy se mýlíte alexo

Jarmila 85.?.?.?

když mě pořád strkáte do jednoho pytle s feministkami. Měla byste si uvědomit, že skutečné feministky si přejí rozpad rodiny, aby se ženy konečně od těch "parazitů" definitivně osvobodily, kdežto já bojuji za zachování rodiny a pevných citových vazeb. Že generalizuji? A kdo negeneralizuje? Generalizují úplně všichni, když v novinách a časopisech vysvětlují obecné ženské nebo mužské chování. A kdo úplně nejvíc generalizuje jsou evolucionisti, kteří šíření svých bludů postavili na genech. [překvapení]

73754

10.10.2005 08:20

Otázka k mužům: Nechali byste se vykleštit?

Vtipné, vtipné Tome

Jarmila 85.?.?.?

ale říkejte si co chcete- ale musíte stejně uznat, že s tou češtinou mám pravdu.[chechtot] Ten můj web je samozřejmě ještě pořád hodně nedokonalý, ale počkejte, až jednoho dne všechny kapitoly definitivně vylepším a přepracuji, tak to bude bomba! Teď předělávám kapitolu Lidé a to se evolucionisti sakra podiví, až ji uvidí. [velký smích]

73756

10.10.2005 08:32

Nové notebooky obsahují podivné obvody

Tak tohle je už snad poslední příspěvek

Jarmila 85.?.?.?

no já si myslím paní Katjo, že mi mé manželství docela dobře vyšlo, když už jsem 28 let vdaná. [mrknutí jedním okem] Ne, samozřejmě nejsou všichni chlapi svoloč, ale problém je, že se ten výběr slušných mužů, vhodných do manželství dnešním dívkám čím dál víc zužuje. A když už se tedy vdají, stejně si obvykle nepolepší, protože statisticky se každé druhé manželství stejně rozvádí. Takže musíte uznat, že někde něco ve společnosti opravdu nehraje, že něco je špatně, že něco je v rozkladu. [oči v sloup]

73759

10.10.2005 11:38

Nové notebooky obsahují podivné obvody

RE: pane Michale

Jarmila 85.?.?.?

vy moc dobře víte Michale čím jste se provinil- že o vaši orientaci vůbec nejde. Právě to Vaše rychlé "přemýšlivé nepřemýšlení" odhalilo Vaše pravé smýšlení o ženách. Ale dobrá, tak už toho nechme. [vyplazený jazyk] Když jsem Vám včera psala, tak už jsem měla litr vína v hlavě- to možná taky není příliš vhodné k diskutování. Asi si zakážu chodit večer na internet.

73770

10.10.2005 21:24

Nové notebooky obsahují podivné obvody

RE: Záhady mého počítače

Jarmila 85.?.?.?

to je ale záhada, já tomu Vašemu textu kavolo nějak nerozumím. Jestli to nebude zase tím, že jsem se zase jaksi opájela svým oblíbeným vínem.[chechtot] Z čeho jste to ochořel? Naděje na dně Mariánského příkopu- co to jenom může být? A ještě ke všemu má ta mrška příbuznou- no z toho jsem už úplně jelen. A skotačí kolem Vás a směje se vám, no to je ale mrška! Nemůžete ji poznat, natožpak chňapnout- to já taky ne! Jo, s tím souhlasím, to tedy zasloužíte, když jste se o tu svou řádně nestaral- jen ať Vás utrápí, už jen za tu Vaši nepatřičnou zvědavost na tu mou hloubku. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

73822

10.10.2005 22:12

Nové notebooky obsahují podivné obvody

RE: Záhady mého počítače

Jarmila 85.?.?.?

Já že o Vás Karlíku zdůrazňuji, že jste alkoholik? To tedy nevím, jak jste k takovéme přesvědčení došel. Jestli jste si nevšimnul,tak já si Vás vůbec nevšímám. Pro mě za mě, klidně se jděte léčit, mě je tu úplně jedno jak žijete. [velký smích] Promiňte mi tedy ten jistý cynismus, je mi Vás líto, ale chápate- já stejně s tím vaším alkoholismem nic nenadělám. [mrknutí jedním okem]

73836

11.10.2005 22:11

Byli jsme v kanadské restauraci...

Teď mě to před spaním napadlo

Jarmila 85.?.?.?

všimněte si, že se tady o jídle vybavují hlavně muži. Ale my ženy, které to jídlo denně musíme vařit nemáme zájem se o tom ještě vybavovat. Tady vidíte, že i když v českých seriálech pořád ukazují ženské v zástěrách, jak stojí u plotny a něco tam klohní- že to není náš koníček, přírodou nám vrozený, ale nepříjemná povinnost, abychom ty hladové krky něčím nakrmily. Protože kdyby to byl náš koníček, tak by se tu dneska vyskytovaly jen samé ženské, které by nadšeně psaly o tom, jak vaří to a hento. A vzhledem k tomu, že tomu tak není, tak to o něčem vypovídá. Jen samí mlsní chlapi a jen dvě ženské. Dobrý psychologický obrázek.[chechtot]
Dobrou noc.

73956

12.10.2005 07:37

Byli jsme v kanadské restauraci...

Máte pravdu google

Jarmila 85.?.?.?

právě jsem si to teď ráno uvědomila, že problém je ve mně samotné, že to já sama jsem prostě zlá jedovka. Tak to je ale hrozné zjištění.Jsem zlá a zatrpklá jedovka, mám zlý střípek v oku. Nejhorší na tom ale je, že lepší už to asi se mnou nebude, i když se budu snažit být milejší. Jen v jediném jste se zmýlil: piju bílé víno.

73998

12.10.2005 15:09

Byli jsme v kanadské restauraci...

jen se mi všichni chechtejte

Jarmila 85.?.?.?

tak dobrá, ještě jednou si sypu popel na hlavu- jsem hrozná! Zasloužím si posměch. Ale ty halušky taky ráda vařím a umím je dělat- aby ne, když jsem poloviční Slovenka.

74029

13.10.2005 08:12

Svoloč tohoto světa

Tak si to tak neberte oji

Jarmila 85.?.?.?

vždyť víte, že jsem to tak nemyslela. Ježišmarjá, napřed pan Vladimír a teď zase Vy![smích] Mě to pak ráno taky mrzelo, když jsem si přečetla, co jsem tam vše naplácala v alkoholovém opojení. Však jsem taky zrovna dneska svému muži zrána říkala, že přestanu pít po večerech víno, ale budu popíjet zdravý urologický čaj, abych si ty ledviny pěkně zdravě propláchla od toho alkoholového svinstva, co mi zatemňuje rozum.[oči v sloup]
Já vím, že jsou NĚKTERÉ ženské taky pěkná svoloč, stejně jako NĚKTEŘÍ muži. Heleďte se, zrovna jsem se včera večer musela smát, když jsem si četla komentáře na Psu- neboť tam tohle slovo zrovna použil taky jeden diskutující, když napsal:

Večer je úroveň debat daleko vyšší, protože tu neotravuje ta úřednická svoloč.

No a víte kdo to napsal? Ten pán je známý, uznáváný a moudrý soudce. Tak, a určitě to nemyslel tak, že by si doopravdy myslel, že skutečně všichni úředníci do jednoho jsou svoloč.[velký smích]


74078

13.10.2005 21:21

Svoloč tohoto světa

Jo to je zajímavé Oji

Jarmila 85.?.?.?

to si přečtěte ty názory- to je o té svoloči.[překvapení]) Brumi dostal za svůj kvalitní názor 121 hlasů, kdežto Čestmír, ani jeden.[naštvaný]



brummi 12.10. 2005 - 22.110.broadband3.iol.cz Hlasuj, toto je kvalitní názor - 121 hlasů

MEZI NÁMA CHLAPAMA!!! VĚŘTE NĚČEMU, CO TÝDEN KRVÁCÍ A STEJNĚ TO NEZDECHNE!!!



Čestmír dnes 9:35:58 - 140.80.broadband2.iol.cz Hlasuj, toto je kvalitní názor

Tahle hláška je dost stará, ale podívejte se taky na maminy, který to kolikrát odnesou samy. Těch je asi víc...

74168

13.10.2005 21:35

Svoloč tohoto světa

Vidíte to trošku zkresleně oji

Jarmila 85.?.?.?

souhlasím s Vámi a to naprosto v tom, že vytvářet nějaké umělé kvóty a zvýhodňovat nějaké skupiny na úkor druhých je hloupost. Však taky ty soudržky feministky nikdo nebere- nikdo už je ani nečte, poněvadž ony tam mají plnou hubu rovných příležitostí- ale přitom zrušily i diskuse na hlavní stránce, aby nikdo nemohl projevil ani svůj názor. Přitom ty diskuse před dvěma roky zrušily naprosto neoprávněně, poněvadž tam diskutovali velmi vzdělaní lidé a nikdo z nich nebyl vulgární. Zejména si vzpomínám na Matěje, to byl takový sečtělý student práv, který tam na těch stránkách rád filosofoval o všem možném.
Ale v čem se mýlíte- víte, ženy jsou podstatně zranitelnější svoloč, protože jsou fyzicky slabší, a protože jsou méně agresivní než muži(nemají testosteron)- kromě tedy mě [velký smích] , rodí děti, čili tímto faktem mají též velmi zkomplikovaný život a jsou podstatně celosvětově chudší než muži. Proto se spíš zastávám této chudé svoloče, protože je zranitelnější než ta druhá svoloč. [oči v sloup]

74173

13.10.2005 21:39

Svoloč tohoto světa

ba né alexo

Jarmila 85.?.?.?

ty diskuse na internetu, to je průřez celou společností. A ke všemu tou inteligetnější částí. Představte si to tak, jako když vyseknete kousek masa z celého zvířete. Ať ho vyseknete z kterékoliv části, vždy je to maso toho určitého zvířete.

74174

14.10.2005 10:14

Svoloč tohoto světa

pane google, venku je krásně

Jarmila 85.?.?.?

takže se mi nechce s nikým se zde momentálně dohadovat a ke všemu nemám ani čas- ale Vám tedy musím odepsat! Vy totiž popíráte zdravý rozum, logiku, matematiku i skutečnou statistiku. Je to stejné, jako byste nám tady dokazoval, že pokud se v hospodách perou chlapi, tak ve většině případů statisticky v těch rvačkách vítězí sušinkové nad hromotluky.
Vsadím se, že pokud by zde přišla řeč na znásilnění, tak Vy byste sem promptně dodal ihned všelijaké grafy a statistiky od mnichovských kriminalistů, které by jasně dokazovaly, že ve skutečnosti ženy znásilňují muže. A to tím způsobem, že nejprve je velmi rafinovaně svádějí, ale pokud se jim to nezdaří, tak se prostě na ně vrhnou, brutálně je přeperou a znásilní.[chechtot] [chechtot] [chechtot]
Che chééééé… já se snad posměju…muži sa hanbia nahlásit na policii, že dostali nákladačku od vlastnej ženy…cha chááááá, to snad ani není možné, já snad umřu smíchy…. realisticky pomer násilných žien k násilným mužom je cca 7:3, chachacha… óóóch …já už nemůžu ….ještě že jsem se nedočetla, že ve skutečnosti doma maká při domácích pracích cca o 100 procent víc mužů než žen a odvádajů lepšů prácu- to už by se smíchy i po.., no nechci říkat co. Jo, to je ta slavná mužská logika. [velký smích] [velký smích] [velký smích]

74234

14.10.2005 18:21

Svoloč tohoto světa

pane google znáte teorii her

Jarmila 85.?.?.?

a matematické zákonitosti? Tak když vedle sebe postavíte dva tvory, jedno jestli dva medvědy, slony, zajíce, dva chlapy, dvě ženské, nebo ženskou a chlapa- pokud z nich je jeden silnější a ten druhý slabší, tak prostě VŽDY vítězí ten silnější. Akorát si ten silnější může vybrat: buď dá tomu slabému nakládačku, nebo ho nechá velkoryse být, nebo si on sám nechá od něj nabít. Vybírá se ale vždycky svobodně on, nikoliv ten slabý tvor. Takže pokud si silnější muži nechají doma od slabších žen dát nakládačku, tak je to z jejich svobodné vůle, líbí se jim to, protože jsou masochisti. [mrknutí jedním okem]

jinak co tak pozoruji svět kolem sebe, tak pochopitelně jsou biti ti slabší tvorové a není to nikdy naopak. Já osobně jsem tedy v životě měla štěstí, já jsem dostala za celý život od mužů snad tak tři facky a jedenkrát pěstí do břicha. Sama jsem ovšem za celý svůj život nikdy nikomu nedala ani jednu facku. To ovšem ale nepočítám sourozencké rvačky v dětství, protože ty byly na život a na smrt. Tak tohle je taková moje soukromá souhrnná statistika.

74294

14.10.2005 18:26

Svoloč tohoto světa

Computing for girls

Jarmila 85.?.?.?

Správně TS, s tím souhlasím- jen ať se dívky pěkně zaučují, budou to pro život potřebovat. Ale co tam máte TS pro zralé ženy? [oči v sloup]

74297

14.10.2005 21:52

Svoloč tohoto světa

Ale no tak TS

Jarmila 85.?.?.?

nebudeme se přít o detaily. Jasně že občas může vyhrát i chytrý David nad tupým Goliášem- protože byl chytřejší, nebo rychlejší. Ale STATISTICKY platí to co říkám já- a obzvláště v dlouhodobém partnerském vztahu. Takže síla JE to nejdůležitější. Četla jsem, že domácí násilí se třeba nevyhýbá ani v manželstvích, kde jsou oba vysokoškoláci. No představte si tu pěknou scénu, jak slabší manželka se rozmáchne a dá drzému vysokoškolákovi do držky. [velký smích]

74313

15.10.2005 08:56

Svoloč tohoto světa

Chechééé, pane google

Jarmila 85.?.?.?

Vy mě pořád rozesmáváte. Uhnul jste k pornu, protože Vám došly argumenty- a myslíte si, že se nechám nachytat? Takže mám nakonec pravdu já s tou svou teorii her, nikoliv Vy s těmi svými kriminálními statistikami z Mnichova, viďte?
Scénu z filmu Ghost Dog neznám, protože jsem ten film neviděla. Nevím o jakých silných ženách mluvíte, třeba já osobně jsem byla vždy velmi zranitelná, všechno se mě dotklo, všechno mě bolelo- v mém případě o silné ženě nemůže být vůbec žádná řeč. Nikdy jsem nebyla a nejsem v žádné organizaci, v žádném hnutí bojujícím za rovnoprávnost, jedinou drzost, kterou jsem si dovolila je, že jsem vystavila na netu své názory na svět a život kolem nás. To snad můžu pane google, ne? Dokud je ta možnost, dokud nám to ještě vrchnost nezakázala.[cool]

Ale jestli Vám moje názory vadí, klidně se můžeme bavit spolu už jen o jídle. Včera jsem například udělala ty halušky, když tu o nich byla ta řeč. Já je totiž dělám na svůj specifický způsob. Brynza mi nechutná, dávala jsem tam jistou dobu balkánský sýr, jenže ten má sklon k plesnivosti. Tak teď tam dávám rovnou plísňový sýr- a nemáto to chybu. Taky udělám hodně škvarků, ale z uzeného bůčku a hodně cibule, na proužky nakrájené. To zamíchám přímo do halušek, pak to ozdobím nahoře tou nadrobno nakrájenou nivou a přidám na talíř jen tak na ozdobu kupičku sterilovaného zelí. Výborné!! [smích]

74359

15.10.2005 09:52

Svoloč tohoto světa

RE: Chechééé, pane google

Jarmila 85.?.?.?

Ten balkánský sýr je velmi zrádný, protože už z obchodu si ho člověk může donést plesnivý, aniž o tom tuší. Ta plíseň je totiž taky bílá, není na něm vidět, takže člověk si to nic netuše nakrájí, ale teprve podle divné nahořklé chuti pozná, že ten sýr je už nějak chycený. Až teprve když ho podrobněji zblízka zkoumám, tak zjistím, že je tam ta bílá plíseň. To se stává tomu balenému balkánskému sýru, tomu na váhu, jak si ho člověk rovnou kupuje u pultu takové nebezpečí hrozí míň.
S tou anglickou slaninou to tedy zkusím taky- ale myslím si, že ten rozdíl nebude až tak výrazný. On ten libový vařený uzený bůček je taky velmi lahodný. Tam je ale velké nebezpečí, že jak se jednou člověk do něho pustí, tak už neví kdy přestat. Pořád chodí a uždibuje a to i v případě, když ho dám do lednice, aby už nebyl na očích- a příští den člověk na váze skučí nad těmi svými hříchy. [naštvaný]
Jo určitě, to kysané zelí je určitě ještě lepší, jenže já ho nemívám při ruce, kdežto to sterilované mám doma do zásoby vždy připravené.
Že bych zkusila smíchat apetito s plísňovým sýrem? Že bych to spolu dohromady krátce na pánvi spojila? A co to zkusit spojit s lučinou? Ta je taky jemná.

74363

15.10.2005 12:12

Islám

udivujete mě alexo

Jarmila 85.?.?.?

buďte ráda, že jste ráda a nepomluvejte západní kulturu ve prospěch islámu. už Vás vidím někde v Pákistánu nebo Afghánistánu- on by vlastně stačil i ten Irán nebo Irák, jak si lebedíte že jste muslimka a že jste násilím provdána coby patnáctiletá za nějakého starého dědka, kterému musíte být kdykoliv po vůli jinak s Vámi zatočí, až kameny lítají. [velký smích]

Takovéhle pomlouvání věru není na místě- ale stejně mám poslední dobou dojem, jestli my se tady v diskusích nezabýváme hloupostmi a podružnostmi, zatímco za dveřmi již čeká plánovité vyhubení alespoň jedné miliardy lidstva s pomocí ptačí chřipky. [naštvaný]
Nepodařilo se mi sehnat ani vakcínu, ani tamiflu, tak teď už mohu spoléhat jen na svou vlastní dobrou imunitu. [zmaten]

74379

15.10.2005 20:01

Svoloč tohoto světa

V každém případě jsem Vám vděčná pane google

Jarmila 85.?.?.?

že jste mi otevřel oči, že jsem si díky vaší kritice uvědomila, že bych neměla mít furt křivou hubu a chovat se jako ten trpaslík Brumla ze Sněhurky a sedmi trpaslíků,co na všechno a na všechny nadává. Zkrátka, že bych neměla být taková jedovka. Uvědomila jsem si, že je to způsobené tím, že se každý večer nadájím vínem, a když už jsem pak nažbrundaná, tak mám na sebe vztek- a tak jsem si chodila zchladit žáhu na někom na internetu. Takže teď již druhý den spořádaně popíjím bylinkový čaj- a je to Vaše zásluha. Díky.[smích]

A teď k Vaší odpovědi: pochopitelně s Vámi nesouhlasím, neboť se můžete ohánět lživými statistikami jak chcete, pokud ty statistiky existují, tak prostě nemohou být pravdivé. To už se zpívá i v té lidové písničce- žena muže bít nemůže protože ho nepřemůže. Prostě všechno co jste mi teď odepsal je jen z Vaší strany už takové nic neříkající mlžení. [mrknutí jedním okem]

74413

16.10.2005 07:29

Islám

Co Vám mám tohle říct?

Jarmila 85.?.?.?

To znamená alexo, že když já bych si teď založila nějaké zbrusu nové náboženství a začala lidem řezat hlavy- tak Vy byste to moje náboženství omluvila tím, že si ještě neprodělalo svůj vývoj jako křesťanství, takže to chce svůj čas?
Islámské země vlastní internet, mobily, atomovky, všechny moderní technologie tohoto světa- a přesto se dál budou držet tvrdošíjně svých středověkých dogmat? Já Vám řeknu kde je hlavní problém! Ta jejich víra je násilím a uměle udržovaná seshora. Je držena mocí, přestože už dávno měla proběhnout odluka církve od státu.

A co se týče té ptačí chřipky, mé obavy, že již začala vybíjená lidstva jsou oprávněné- ten virus, co se přenáší z člověka na člověka již existuje.

74475

16.10.2005 07:48

Islám

Budu reagovat jajo

Jarmila 85.?.?.?

Když jsem zde zveřejnila svou Reformu voleb, o které se moravští podnikatelé vyjádřili, že je funkční, a že by se dala se celosvětově použít, tak první příspěvek pod tou reformou byl tento: Doporučuji léčení, je to klasický případ toho, že čím víc žena přemýšlí, tím se stává nebezpečnější. To bylo napsáno v 6.23. Pak dlouhou dobu nic a pak až v 17.O7 napsala první příspěvek baba Blažková.
O čem tohleto svědčí? O hlubokém pohrdání ženami v této zemi.A dále: Bylo tady zmíněno, že na Novinkách zvítězil bezkonkurenčně názor, že tvor který týden krvácí a nezdechne je vždy podezřelý. Byla to odezva na to, že lesbička, matka tří dětí požádala dárce semene o výživné. Přitom kdyby byli muži objektivní, tak by musel zvítězit názor tohoto typu: za blbost se platí! Všichni tři zúčastnění se totiž dopustili chyby. ten chlap měl udělat notářsky ověřenou smlouvu, že po něm nic nebudou chtít. A ta matka tří dětí měla udělat smlouvu, že její partnerka po rozchodu bude platiti na děti.
Takže se nedivte milý jajo, že mě takovéhle reakce českých mužů na unternetu taky hluboce uráží, třebaže se mě přímo netýkají.Nedovedu si představit, že bych podobným způsobem vtipkovala o mužích- o jejich zdechání. [naštvaný]

74476

16.10.2005 08:29

Fanatický apetit státní moci po odposlouchávání

jediné co mě na celé věci těší

Jarmila 85.?.?.?

je to, že jsou pečlivě sledovaní a hlídaní také všichni vrcholní politici tohoto světa včetně i těch našich zapráskaných českých malých blbečků. Takže taky nemají vůbec žádné soukromí- a vsadím se, že dokonce ani při těch nejjintimnějších chvílích. [velký smích]

74478

16.10.2005 14:32

Islám

Omyl alexo!

Jarmila 85.?.?.?

Islám není stejně agresivní jako křesťanství, protože na rozdíl od islámu je křesťanství DOBROVOLNÉ! Islám není dobrovolný a to je na něm to špatné. V islámských zemích se například pohybují náboženské hlídky, a která ženská není dostatečně zahalená tak ji zbičují. Samozřejmě že je papež připitomělý, když je proti kondomům v Africe a obzvláště a dvakrát tak je směšný v situaci, kdy právě ty kondomy používá celý západní svět- a ještě ke všemu kvůli konzumnímu sexu. Ať si zamete před vlastním prahem a pak ať káže hladovým chudákům v Africe. Vždyť já vím, že není západ bez chyby, taky se mi spousta věcí hnusí- ale to neznamená, že budu kvůli tomu vyzdvihovat středověký islám. Islámské země by měly pro své konání omluvu jedině tehdy, kdyby byly od světa odděleny jako nějaká neprostupná civilizace, kam se ještě nedostal vůbec žádný misionář. Tak jak se to stalo badatelům ještě v 70.letech dvacátého století, že se dostali do neprostupných pralesů Brazílie, kde narazili na kmeny lidožroutů. Ti vědci si natočili svou vlastní smrt, jak je ti lidožrouti postupně konzumovali- zůstali po nich jen ty natočené filmy. Takže ty kmeny byly omluvitelné, protože se ještě nesetkali s lidskou civilizací. Ale islámské země omluvitelné nejsou, protože se chovají jak středověký dobytek. Pokud se jim něco na západních zemích nelíbí, mají jim to vytknout a poukázat na kvality svého života- jenže nemají co ukazovat, nemají se s čím chlubit, protože jsou to prachobyčejné totalitní státy řízené seshora vlivným a bohatým duchovenstvem.

74495

16.10.2005 14:47

Fanatický apetit státní moci po odposlouchávání

Jak to můžete vědět alexo

Jarmila 85.?.?.?

že mě nikdo nepozoruje při intimních chvílích? V dnešní době není jisté vůbec nic. Když si vzpomenu, že již před dvaceti lety byl natočen film Ucho, kde měli protagonisti štěnice i na záchodě, nebo na sugestivní americký film Rozhovor- tak si o dnešní době nedělám vůbec žádné iluze. Ještě jsem si vzpomněla na vyprávění Jana Rumla, jak vykládal, že za komunistů nalezli štěnice i ve své ložnici.Za těch dvacet let "pokrok" postoupil ještě víc, takže od té doby už jsou patrně šmírování už nejen nebezpeční disidenti, ale prakticky kdekdo, kdo za šmírování stojí. Třeba i jen hezká dvacetiletá holka co střídá milence.

Demonstrovat před Strakovku nepůjdu, protože by to bylo stejně zbytečné.[oči v sloup]

74496

16.10.2005 17:42

Islám

RE: Budu reagovat jajo

Jarmila 85.?.?.?

tak tedy JaJo, nevím jak jste přišel na to, že já mluvím za skupinu osob. Já mluvím vždy a všude výhradně jen sama za sebe. Můj vztah k mužům je taky velmi pěkný- kdo mě osobně zná, tak pěje o mně jen samou chválu. Vás by nenapadlo hlásat maskulinistické názory a mě by nenapadlo hlásat feministické názory- protože já hlásám výhradně SVOJE názory. Jestli jsem ve vzteku a v opilosti zde napsala, že jsou muži svoloč, tak jsem k tomu měla důvod a ten důvod pan oji pečlivě vynechal. A já ho taky nemíním připomínat, protože je to vše příliš takové, no prostě nechci už nic vysvětlovat, kašlu na to!

74508

16.10.2005 20:38

Islám

No tak asi takhle

Jarmila 85.?.?.?

ano, je mi jasné, že co člověk říká a píše, to o něm hodně vypovídá. Takže co na to říkám? Že mi není jasné, proč mi tady v diskusi v téměř každém svém příspěvku nadáváte, že jsem hloupá. Nadávám já snad Vám? Ano, to o něčem vypovídá- cítíte se nade mnou patrně nějak nadřazena. Dělá Vám to dobře?
Co se týče jaderných zbraní, tak nevím, proč je má Izrael, Pákistán, ani Indie. A taky nevím proč proti nim nikdo nezasáhne. Spokojena? Aby měl Irán jaderné zbraně, s tím bych souhlasila v době, kdy to byla normální civizovaná země, to bylo tenkrát když tam vládl Réza Páhlaví. Dneska bych těm náboženským fanatikům do ruk jaderné zbraně nedala.
Je možné, že neuvěřitelně paušalizuji a je taky možné že jsem neuvěřitelně hloupá. Ale nehraju si na někoho, kdo sežral všechnu moudrost světa- tím ovšem nemyslím Vás Alexo s velkým A.[mrknutí jedním okem]



74528

16.10.2005 21:24

Islám

RE: No tak asi takhle

Jarmila 85.?.?.?

tak jo, vyhrála jste Alexo. Cítím se jak zpráskaný pes, sežrala jsem Šalamounovo hovno, v televizi je taky hovno, místo mého oblíbeného vínka taky hovno...tak už půjdu radši spát a nechám si o Vás zdát.[velký smích]
Ale mám radost alespoň z toho, že jsem Vaší mladé naivní dušičce udělala dobře, že je dušííčka v peří. [oči v sloup]

74539

17.10.2005 13:00

Islám

Omyl Tome!

Jarmila 85.?.?.?

Že mě někdo polil v dětství děravou naběrečkou, to je to nejmenší. Naopak to není zas až tak špatné, protože sichr je sichr- když je člověk pokřtěný, tak přece jen má jakous takous šanci a naději, že se nedostane do pekla.[naštvaný] [velký smích] Na Moravě jsem chodila do náboženství až do třetí třídy a nijak mě to psychicky nepoznamenalo- jsem stejně neznaboh. Daleko víc člověka poznamená a okleští od jeho přirozené povahy striktní výchova, která je na malé holčičky daleko přísnější než na chlapce. Nepřipadá mi agresivní tahat děti v dětství do kostela- já například jsem se tam mohla se sestrou utlouct smíchy, když jsme tam tak viděli lidi čekat v pokleku s vyplazeným jazykem na jakousi miniaturní oplatku. Je to osobní věcí rodičů jak vedou své děti, zda ke kostelničení, k postelničení či drogám- za to křesťanství opravdu nemůže, protože je opravdu DOBROVOLNÉ. Smutné ovšem je, že už dávno není žádným pilířem západní morálky, protože pilířem se stal konzum a peníze. [zmaten]


74618

20.10.2005 07:00

Svoloč tohoto světa

Až na to Jirko F

Jarmila 85.?.?.?

že jsem o něco výše popisovala teorii her- přečtěte si to. Když Vy mi předložíte statistiku, že je statisticky dokázáno, že 70 procent pětiletých dětí mlátí svoje rodiče- že to tak má zaznamenáno mnichovská kriminálka, tak Vám pochopitelně rovněž nebudu věřit a můžete mi předkládat tisíc takových statistik. A proč? Protože to odporuje vší logice a zdravému rozumu. Proto.
Když teď dostali dva pánové Nobelovku za teorii her, tak Vám předem umí matematicky a logicky spočítat různé děje ve společnosti- aniž by se ohlíželi na jakoukoliv existující statistiku. No a totéž platí o vztazích muž-žena. Jestliže je muž obecně mnohem silnější než žena, tak prostě NEMÚŽE platit, že žena mlátí muže. Chápete? [mrknutí jedním okem]

74828

20.10.2005 08:50

Svoloč tohoto světa

Nijak ve zlém

Jarmila 85.?.?.?

Takže tím svým příspěvkem jste tedy chtěl Pavle vyjádřit co- když to nebylo ve zlém? To co já tady dokazuji není přece podle hesla- podle sebe soudím Tebe. Já nikoho nemlátím a nikdy jsem nemlátila, a když tedy říkáte, že naštěstí populace nejsou jen samé Jarmily- co je na tomto Vašem prohlášení- "nic ve zlém"? [zmaten]

74838

20.10.2005 08:54

Svoloč tohoto světa

Hezký vtip pane google

Jarmila 85.?.?.?

to jsem se zas po ránu zasmála. [chechtot]
A ten o tom slovenském kokotovi znáte? Já myslím, že určitě ano, to bych se moc divila, kdyby ne. [velký smích]

74839

20.10.2005 11:12

Svoloč tohoto světa

Znáte to Pavle

Jarmila 85.?.?.?

vše co se hodí na ženský se zároveň hodí i na mužský. Takže i muži se dají rovněž rozdělit na voly, namyšlené kohoutky, či na moudré muže, kteří jsou dokonce i velmi přitažliví fešáci.
No, to by právě na světě nebyla vůbec žádná nuda, kdyby byla každá jako jarmila.[vyplazený jazyk] Asi tak nudná nejsem, když stačí abych plácla jedno jediné slůvko a hned se kolem něho točí tolik řečí.[mrknutí jedním okem]

74861

20.10.2005 11:17

Svoloč tohoto světa

já jsem Vás jen testovala pane google

Jarmila 85.?.?.?

jak zareagujete na tu mou hlášku. Zda s humorem, či s agresí. Oni Slováci bývají takoví dost výbušní. [velký smích] A zvláště když se napijí- viz. můj případ.[naštvaný] Ale zareagoval jste hezky, líbí se mi Vaše psaní, ale ten vtip bohužel neznám. [vyplazený jazyk]

74862

21.10.2005 08:15

Krejčíř začíná mluvit

Už tenkrát

Jarmila 85.?.?.?

když byl brutálně zavražděn pan Janíček jsem na Psu tvrdila, že nám vládnou ti nejhorší gauneři, estébáci a mafiáni. V době, kdy se ještě o Grossovi na Psu diskutéři mazlivě vyjadřovali jako o "Standíkovi", tak já už jsem se o něm vyjadřovala jako o zločinci. A dneska už pro mě nemá smysl se o české politice vůbec bavit, protože už je to vše zase úplně v pytli. Komunisti zcela opět uchvátili moc v zemi, neboť pravice u nás neexistuje, protože Topolánek, Tlustý, Langr- to jsou taky domluvení bolševici. [naštvaný]

74957

23.10.2005 07:46

Krejčíř začíná mluvit

RE: Už tenkrát

Jarmila 85.?.?.?

aneb svět se řítí do řiti. [oči v sloup]

75164

23.10.2005 21:52

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Offenderi sexualni v USA

Jarmila 85.?.?.?

Včeličko, jděte se vycpat s takovými lichotkami.[naštvaný] Ty Vaše lichotky jsou ve skutečnosti urážky. Chytrých ženských je stejné množství jako chytrých chlapů. A stejně tak blbých chlapů je stejné množství jako blbých ženských. Tak už si kasakru nechte těch těch hloupých řečí, nebo Vás označím za hlupáka. [oči v sloup]
A doufám, že se nezačnete ohánět Nobelovkama, to už byste mě nasral úplně.(Musím tedy přiznat, že jsem si dneska dala víno, co mi přinesl můj muž, který pořád jaksi nechápe, že situace je dost vážná. Ale všimněte si, že nemluvím o svoloči.) [velký smích]

75213

23.10.2005 22:47

Soudce Košela potvrzen ve funkci

A když už jsem v tom lamentování

Jarmila 85.?.?.?

tak ještě něco: uvědomte si laskavě pane včeličko, že muži mají ve vzdělávání tisíciletou tradici, kdežto ženy mají dovoleno vyšší vzdělání asi tak 50 let. Takže to bude ještě nějakou dobu trvat, než muže úplně doženou.

Nevím v jakých žijete Vy v podmínkách-ale paní Blažková o sobě prozradila, že je v podstatě velmi mladá holka, má dvě děti a živí je sama. Vsadím se, že Vy byste se v takové situaci úplně posral!! Víte co to je starat se o malé děti? To je 24 hodin nepřetržitých starostí a práce.
Tak a teď mohu jít teprve klidně spát.

75220

24.10.2005 22:29

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Offenderi sexualni v USA

Jarmila 85.?.?.?

A já se také tímto omlouvám všem, kterým jsem se ještě neomluvila. [velký smích] Zejména panu Včeličkovi, Oji a všem dalším, kterým jsem způsobila těžkou psychickou újmu.
A teď již opět mohu jít klidně spát a nechat si barevné sny zdát. [oči v sloup]
A kdeže je ten pan Táborský, který by mě tak rozesmál, že bych svůj kyselý ksicht odložila? Sakra, vloni mi ještě kluci na plovárně řekli slečno, ale letos už mi tak nikdo neřekl, tak to už asi opravdu stárnu a je ze mě ta stará vochechule. [zmaten] [naštvaný]

75331

29.10.2005 16:49

Dvě stovky policistů dohlížely na sedmdesát demonstrantů

Skutečně ty komunistické Novinky tu diskusi vymazaly

Jarmila 85.?.?.?

a místo toho tam napsaly toto:
Jelikož se v diskusi objevila spousta příspěvků překračující pravidla slušného chování, byla diskuse u toho článku zrušena. Všem slušným diskujícím se redakce omlouvá.

Přitom já jsem tu diskusi ráno na popud trodase četla a neviděla jsem tam vůbec nic špatného proti pravidlům slušného chování- jenom tam prostě vítězily názory, že svoboda slova se nemá vzdělanému historikovi panu Zündelovi upírat.
Ano, je to tak, na komunistických Novinkách existuje cenzura jako prase- mně taky do hodiny smazávali kritiku na české poměry nebo když jsem kritizovala nemorálního Uzla a tak podobně.


76071

03.11.2005 21:57

Francie: srážky policie s imigranty neustávají

Ano, souhlasím zcela s panem Vladimírem

Jarmila 85.?.?.?

otázka černých a bílých lidí je příliš složitá na to, abychom to redukovali na konstatování, že si bílí momentálně počínají vychytraleji. Všechno vězí v kultuře, nikoliv v genech.

76775

08.11.2005 15:39

Mnoho Izraelců věří, že si Francie stávající nepokoje “zaslouží”

Včera jsem shlédla drastický film

Jarmila 85.?.?.?

jmenoval se Saló aneb 120 dnů Sodomy . Ten film natočil režisér-homosexuál Passolini před 30 lety, tedy roku 1975 a ten film je dodnes ve většině států zakázaný. Pojednává o tom, jak v roce 1945 za války „samovyvolení“ unesli na nějaký zámeček skupinu nevinných hochů a dívek, které 4 měsíce sexuálně zneužívali tím nejdrastičtějším způsobem. Den co den ty nejotřesnější praktiky včetně pojídání exkrementů. Ta brutalita ve filmu nebyla samoúčelná, ale kritizovala skutečnost, že se Italové proti mocným fašistům a jejich spojencům nikdy nebyli schopni vzbouřit-stejně jako ve filmu se nenašel nikdo z těch týraných, kdo by se postavil, naopak na sebe ještě vzájemně donášeli. Na konci filmu „ti mocní“ své otroky pro zábavu umučili tím nestrašnějším způsobem- vypichování očí zaživa, umlácení, oběšení, upálení. No a že Passolini trošku obrazem naznačil o jaké mocné jde- tak sám dopadl velmi špatně, byl umlácen k smrti a přejet autem na pláži.

77357

08.11.2005 17:22

Mnoho Izraelců věří, že si Francie stávající nepokoje “zaslouží”

RE: Včera jsem shlédla drastický film

Jarmila 85.?.?.?

No, shlédla jsem to až do konce, protože jsem byla připravena na nejhorší. Byla jsem totiž dopředu upozorněna, že když to viděli lidé po revoluci, tak mnozí z nich zvraceli přímo v hledišti. Ovšem nebyla mi v tom filmu jasná jediná věc. Jak tam načapali toho karabiniéra v posteli s tou černoškou, tak on vyskočil a místo pravou rukou hajloval levou rukou zaťatou v pěst. Já bych tedy taky hajlovala levou rukou, protože jsem levák- ale v tom filmu to byl asi symbol nějakého odporu, ale nevím jakého.

77366

10.11.2005 10:58

Jak to bylo s omluvou za VyHubené

Jo a v Austrálii, tam se teď taky dějí věci

Jarmila 85.?.?.?

projednávali tam teď nový protiterostický zákon, který by umožňoval lidi zavřít až na 14 dní bez sdělení obvinění, a podezřelí lidé, že by mohli být taky sledováni i s pomocí jakýchsi čipů. A když se to spoustě občanů nelíbilo, protože to spousta lidí považovala za zásah do lidských práv, tak zničehožnic předevčírem zatkli patnáct lidí, co prý chtěli v Sydney spáchat pumové sebevražedné atentáty. To je náhodička, co? Takže teď mají samozřejmě pádný argument k tomu, že je ten zákon potřebný. A takhle se pomalu ubírá k totalitě celý svět.

Na druhé straně určité meze slušnosti, morálky a cenzury být musí, bezbřehý liberalismus není na místě, protože jedině nahrává zločincům, nikoliv slušným lidem. Není to tak dávno, co jeden český pornoherec chtěl drze v Terezíně nahrávat porno.

A co se týče mého názoru na novináře oficiálních velkých médií? Že to jsou ty největší prodejné k…y pod sluncem. Píšou ve prospěch toho, kdo víc zaplatí.[pláč] [naštvaný] [zmaten]

77573

10.11.2005 16:53

Jak to bylo s omluvou za VyHubené

Konec civilizace aneb co tím chci naznačit.

Jarmila 85.?.?.?

Tuhle mi napsal jeden můj čtenář svůj názor, že svět je v dnešní době ovládán zhruba asi tak 40 tisíci lidmi, kteří tvoří jádro světové finanční oligarchie- jsou jakousi „hlavou planety“,která rozhoduje nejméně na padesát tahů dopředu, co, kde a jak v kterém státě s kým a jakým způsobem zatočí, či kam přehodí hromadu peněz na nějaký účel. Já s tímto názorem souhlasím, protože ten rukopis jejich promyšlených činů je čím dál tím víc zřetelnější. Jenom si myslím, že těch lidí je víc. Různé události ve světě skládají mozaiku, kerá čím dál víc ukazuje, že všichni spějeme ke světové totalitě. Z dnešních zpráv: hotelový teror v Jordánsku. Jordánsko je spojenec USA- a co bude v té zemi následovat? Větší hlídání všech občanů a totalita. Výbuchy v metru v Londýně se také Blairovi- spojenci Bushe- velmi hodily k utužení totality. Ale momentálně drobně pohořel, protože mu kolegové neschválili prodloužení lhůty podezřelých z terorismu ze 14 na 90 dní. Schválili „jenom“ 28 dní.

A co bude dále v budoucnu následovat? Nevidím to vůbec růžově, tipnu si. „Světová hlava“ rozpoutá všude teror a nevraživost všech se všemi, až se začnou všichni mydlit- a do toho ještě vypustí nějaký ten virus ptačí chřipky, ať je to veselejší. Proč to budou dělat? Protože potřebují vyhubit asi tak 4 miliardy lidí. Take to jednoho dne skutečně spustí a nastane Konec civilizace. Ovšem nikoliv úplný, zbude asi 2 miliardy lidí- ale ti už budou TOTÁLNĚ pod kontrolou vítězů, kteří zde na této planetě konečně nastolí Ten nejkrásnější svět- přesně jak to předpověděl Huxley.[pláč] [naštvaný] [zmaten]

77608

11.11.2005 07:13

Jak to bylo s omluvou za VyHubené

Teď nevím, ale tohle je asi reakce

Jarmila 85.?.?.?

na Petra Velikého, nikoliv na mě, se domnívám. Protože on trpěl s manželkou 13 let, nikoliv já. Já již trpím s manželem 28 let. [velký smích]
Jasmína, to je hezké jméno, však se tak jmenuje i moje dcera. Sice je poněkud muslimské, ale takové světové- a do dnešní doby se tak nějak hodí. [oči v sloup]

77735

11.11.2005 07:31

Jak to bylo s omluvou za VyHubené

Vzpomínky na budoucnost

Jarmila 85.?.?.?

Ne, to nemám z Bondyho, to mám už dětství. Moje máma totiž nám už jako malým dětem vyprávěla o proroctví Sibylly. Pamatuji se na tato proroctví: Že nastane doba, kdy budou ženy k nerozeznání od mužů, že budou rozorány všechny meze a uvaleny nepřiměřené daně takřka na všechno, i na vzduch, který dýcháme. Že otec bude nenávidět syna, matka dceru, každý každého- až vypukne válka. Ta válka bude tak strašná, že po ní na celém světě zůstane jen tolik lidí, co se pod plachetku jediného vozu vejde. (tu plachetku si obzvláště pamatuji). A tito zbylí lidé se budou vzájemně nesmírně milovat.

Nemám tušení, kde k těm proroctvím matka přišla, protože po revoluci jsem si koupila jakousi knížku o Sibylliných proroctvích- ale nic takového tam nebylo. Ale pokud se tedy ta Sibylla ve svém proroctví nemýlila, to by tedy znamenalo, že by ani ta „světová hlava“ nepřežila. A z toho mám škodolibou radost, che che. Všechny ty nakradené bilióóóny by jim byly na dvě věci: na hovno a na hovno.[velký smích]

Žádný Nejkrásnější svět by se nekonal- a z toho možná mají sami vítr, proto se obezřetně rozmýšlejí jak dál, aby nakonec sami sobě neublížili. [oči v sloup]

77738

ale také je mi zde něco velmi divné. Divím se, že ho Izrael přece jen potají radši neoddělala. Bylo by to praktičtější, než ho pořád hlídat. Vždyť existuje tolik rozmanitých nemocí a my jsme všichni tak křehké květinky- takže kdyby ho dostala nějaká nemoc, tak by nikdo za nic nemohl. Jenže on asi toho na ně ještě moc hodně ví, takže kdyby umřel, vyšlo by to najevo. To by ale znamenalo, že má někde u někoho schované ty důležité důkazy. Tady se mi ale zase zdá divné, že by Mossad byl tak neschopný a nic nevypátral. No, už těch úvah radši nechám, nebo budu jak inspektor Colombo.[mrknutí jedním okem]

Dcera nám vyprávěla, jaké drastické podrobné prohlídky se provádějí na letišti, než někoho vpustí do Izraele. Pak nám ale ukázala fotky, jaké překrásné, cizokrajné barevné půlmetrové ryby plavou hned u břehu Rudého moře. Chobotnice a barevné korály lze spatřit o kousek dál. Když jsme tu nádheru s mužem viděli, rozhodli jsme se, že tam letos taky pojedeme. Zakoupila jsem si předražené dioptrické potápěčské brýle, abych lépe viděla- ale nakonec jsme místo do Izraele jeli do (teď by se to hezky rýmovalo[velký smích] ) do Bulharska. Tam ovšem v Černém moři nic nebylo k vidění, ani s dioptrickými brýlemi. [zmaten] [oči v sloup] [překvapení]

77878

12.11.2005 08:25

Jak to bylo s omluvou za VyHubené

Moje dcera také není muslimka

Jarmila 85.?.?.?

jenom se mi prostě líbily pohádky Tisíce a jedné noci, kde se vyskytovala i princezna Jasmínka. [smích]

77880

12.11.2005 08:32

Jak to bylo s omluvou za VyHubené

RE: Vzpomínky na budoucnost

Jarmila 85.?.?.?

já se normálně o žádná proroctví a okultní vědy nezajímám,protože tomu nevěřím, ale tohle byla výjimka, protože nám matka poněkud neprozřetelně již jako malým dětem nasadila brouka do hlavy. Ale budiž jí omluvou, že to byla prostá žena z lidu, která jen předávala dál, co sama v dětství slyšela. Takže já vlastně celý život jen čekám, kdy už nastane ta celosvětová katastrofa. [naštvaný]

77881

12.11.2005 21:04

Jak to bylo s omluvou za VyHubené

RE: Vzpomínky na budoucnost

Jarmila 85.?.?.?

Ale ano, samozřejmě že si toho všímám! Já už jsem si toho všímala už za komunistů, abyste věděl pane google. Jak tak oni pořád strašili nukleární válkou a skloňovali denně jaderné zbraně v sedmi pádech- bez jaderných zbraní, k jaderným zbraním, o jaderných zbraních, s jadernými zbraněmi …tak právě tenkrát jsem se rozhodla, že nebudu mít nikdy děti, aby v budoucnosti nikdy netrpěly. No, nesplnila jsem to- a teď mám občas výčitky svědomí, co s nimi bude. Ten článeček byste měl v každém případě napsat- čím víc varovných článků, tím líp. Třeba by se dal svět ještě zachránit?

77938

13.11.2005 08:42

Jak to bylo s omluvou za VyHubené

RE: Vzpomínky na budoucnost

Jarmila 85.?.?.?

Je to strašné, co píšete pane Gejdoš, ale intuitivně s Vámi ve všem souhlasím. Omlouvám se, to jsem včera spletla, ta odpověď patřila samozřejmě Vám, ne panu googlovi. Ano, vzpomínám si, že právě kolem toho roku 1970 vzniklo snad nejvíc filmů o celosvětové katastrofě, mezi nimi i slavný americký film Planeta opic. Příznačná tam byla ta scéna, jak ten kosmonaut na pláži hrábl do písku, a tam se mu zjevila tvář povalené Sochy svobody. Ještě si vzpomínám na další velmi sugestivní katastrofický film z té doby. Byl o tom, jak se námořníci z ponorky vylodili v Austrálii, aby zjistili alespoň tam známky nějakého života- protože všude jinde byl již veškerý život zcela zničen. Ale i Austrálie byla úplně vylidněná a mrtvá (domy, veškerý majetek, vše zůstalo nedotčeno a zachováno, protože lidi i zvířata byli vyhubeni buď neutronovkou, nebo virama, už si nevzpomínám, jakým způsobem) a námořníci věděli, že i je čeká stejný osud. A skutečně, film končil tím, jak po ulici poletovaly větrem poháněné papíry- a to byla jediná známka pohybu v tom totálně mrtvém světě.

Vzpomínám si matně i na ta Fatimská proroctví, ale asi jsem o nich jen někde četla nějakou zmínku, nevím o čem přesně pojednávala.Jisté je však jedno, že skutečně již před těmi 35 lety existovaly obrovské obavy o zničení světa. Doteď se mi v mozku teprve rozkládá ta apokalypsa z toho filmu Saló-aneb 120 dnů Sodomy. Bylo to celé tak hrůzné, že jsem paraxně dostala útlum a koukala na to klidně a fascinovaně jako myš zhypnotizovaná hadem. Ale teď se mi to v duši teprve rozkládá a dávám Vám za pravdu pane Gejdoši- zkáza nás nemine. Ale ten článek rozhodně napište.

77986

13.11.2005 08:48

Jak to bylo s omluvou za VyHubené

RE: Vzpomínky na budoucnost

Jarmila 85.?.?.?

oprava- paradoxně. Já už ani psát neumím, jdu radši dělat něco užitečného,uklízet a vařit oběd.

77987

13.11.2005 19:15

Jak to bylo s omluvou za VyHubené

RE: Vzpomínky na budoucnost

Jarmila 85.?.?.?

Tož pište, pište, jsem značně zvědavá. Znám jednoho kluka, který tvrdí, že do tohoto světa nepřivodí nikdy žádné potomky, aby nemuseli zkoumat, proč proboha tady na tom světě jsou a co tady vůbec pohledávají.No, jsem zvědavá zda to dodrží, jestli ho příroda nepřemůže stejně jako mě. [oči v sloup]

78033

No schválně: hádejte proč mají Židi dlouhé nosy? Nevíte?
Protože je to zadarmo. [velký smích]

78036

Nezvojtila jsem to- jak jsem to koupila, tak jsem to prodala. Já jsem to opravdu slyšela tak, že nikoliv vzduch, ale ty velké nosy jsou od přírody zadarmo- tak proč si už rovnou nepořídit ten největší, když je k mání zadarmo,ne? [velký smích]

http://www.masada2000.org/Amram_Mitzna.gif

Ale není mi jasná ještě jedna věc. Když ten pan Vanunu přešel na křesťanskou víru, co se tím pro něho změnilo, když vyměnil jednoho Boha za jiného? Který z těch Bohů je lepší, nadřazenější, či podřadnější- nebo jsou si ve všem rovni? Nebo je židovský a křesťanský bůh tentýž? A co Alláh?
Mám v tom všem nějaký zmatek.

78092

pane Sýkoro, ale ani z Vašeho vysvětlení nejsem kdovíjak moudrá. Potíž je totiž v tom, že nemám čas to vše podrobně zkoumat a důkladně se nad tím vším zamýšlet. Pochybuji ovšem, že by kdy muslimové uznali, že Alláh je vlastně Ježíš Kristus. A stejně mi ani po přečtení Vašeho článku není jasné, co se změnilo pro pana Vanunu, když přešel ke křesťanství. Zůstal tak jako tak věřící v jediného Boha, podle mne se pro něho vůbec nic nezměnilo,ne?

A taky jsem nahlédla na ten Váš dnešní článek, ve kterém se ptáte, zda je Izrael vyvoleným národem:
http://www.blisty.cz/2005/11/14/art25744.html
Z toho článku rovněž nejsem kdovíjak moudrá, jsem holt nevzdělaný primitiv.[oči v sloup]

78112

14.11.2005 14:32

Mordechai Vanunu: „To, že má Izrael atomovou bombu, mu dovoluje provádět beze strachu jeho politiku apartheidu.“

Je vidět, že jste velmi vzdělaný pane Karle S.

Jarmila 85.?.?.?

a co píšete, je nesmírně zajímavé. To by tedy znamenalo, že izraelský národ je skutečně ten nejvyvolenější, když jen on obdržel přímo od Boha Boží slovo- jenže je zde dalších spousta ALE. Tak on ten Alláh už existoval dávno předtím, ale byl pouze jedním z mnoha celkem bezvýznamých bůžků- a teprve až lidé z něho udělali velevýznamného Boha jak se sluší a patří? To ale tak úplně neplatí, ne? Aha, ti lidé byli vlastně osvícení Bohem. Ale kterým Bohem? Ježíšem Kristem, nebo tím bezvýznamným bůžkem Allahem? Nebo tím nejpůvodnějším židovským Bohem? Nedělám si legraci, fakticky tohle nějak nechápu. A nevíte prosím, zda souvisela ta původnější ženská božstva s plodností nebo zemědělstvím? A ty erotické kamenné božské postavy byly mužského nebo ženského rodu? To by potom znamenalo, že skutečně na samém počátku lidského rodu existovaly pouze Bohyně, a teprve později se k nim pozvolna přidávali i různí bohové a bůžkové- stejně jako u starých Řeků. Takže vlastně Bohyně byly vůbec nejpůvodnějším božstvem a to by tedy znamenalo, že ani židovský Bůh nebyl nejpůvodnější, protože lidstvo bylo úplně na začátku oslovováno Bohyněmi!! Ale proč ti Arabové i později obětovali syny, proč ne dcery? A jakým způsobem je obětovali? A za jakým účelem je obětovali? Snad ne kvůli větší úrodě? A úplně na závěr by to znamenalo, že ani Izrael není vyvolený v tom smyslu, že jedině on obdržel Boží slova. Protože již dávno před ním jiné národy obdržely boží slova přímo od různých Bohyň. Takže Ostatní národy sice mají Boží slova a desatero prostřednictvím Izraele- jenže ani Izrael není původní vyvolený národ, oslovený přímo Bohem- oslovené byly různé dřívější národy již dávno před ním. Například jsem se dočetla, že ani Adam a Eva nebyli původními prvními lidmi, protože prvním člověkem světa byla Lilith, která si za muže vzala svého syna Adama, vzniklého samooplzením. Tenhle příběh pak Židé úmyslně pozměnili, aby mohli zničit dřívější Bohyně a podmanit ženy do područí mužů.

Píšu poněkud zmateně- ale snad mi rozumíte, co jsem chtěla vše vyjádřit?

78144

že by jedině židovskému národu bylo dáno plnohodnotné zjevení Boha. Nezdá se mi to právě proto, že vlastně nikdo neví, jak tento proces probíhal. Jenom to co nám vypráví Starý zákon v Bibli by nemělo být směrodatné pro určení něčí vyvolenosti. Protože to může být jen pouhá lež nějakých anonymních bezvýznamných mnichů, kteří si to celé vymysleli a sepsali. Takže nějaký Bůh- Elohim není pro mě vůbec směrodatný, protože mi nikdo nijak nedokázal, že skutečně se Židům zjevil- jak říkám, to všechno prostě může být jen bohapustá starověká lež a nic jiného.

Stejně si myslím, že byste měl něco na ten způsob napsat na Zvědavce- protože tady se o tom dá diskutovat, kdežto na blistech nikoliv. [mrknutí jedním okem]

78160

16.11.2005 06:57

Mordechai Vanunu: „To, že má Izrael atomovou bombu, mu dovoluje provádět beze strachu jeho politiku apartheidu.“

Taky mám ještě jednu otázku pane Karelsi-

Jarmila 85.?.?.?

jak to bylo s Pannou Marií? Byla stejným prorokem jako byl Mohamad,protože se jí rovněž zjevil Bůh- takže již dopředu věděla, že porodí Boha?

78391

ale když Mohamed ani Marie nejsou proroci Boha, který se představil Izraeli- tak předpokládám, že ti starověcí muži, kterým se zjevil ten Elohim,( nebo jak se jmenoval) také nebyli žádnými proroky,ne? A pokud si někdo myslí, že ano,že proroci byli, tak proč si myslí že ano? Kvůli tomu, že se jim zjevil Bůh jako prvním? Ale to říkají ti muži- jenže já jim nevěřím, protože před nimi se lidem zjevilo již tolik jiných bohů!! Vůbec nechápu proč zrovna tenhle Bůh Elohim a žádný jiný by měl být ten pravý. [oči v sloup]

78423

Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak.[naštvaný] [zmaten]

Dneska je ovšem zase všechno jinak- kde je Sovětský svaz, a kde jsme dneska my. Takže je vidět, že nic netrvá věčně, ani láska k jedný slečně, jak se říká. Ale pan Karels je zajímavý muž.

78456

17.11.2005 16:59

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

Vašek, globální šašek

Jarmila 85.?.?.?

nebo spíš lokaj mocných.Také jsem Havlovi na samém počátku věřila. Později jsem si ale všimla jedné zajímavé věci, která mi dala vodítko, že jsem vždy předem věděla, na čí straně pan Pravdoláska bude stát. Bylo to patrně pro něho jednoduché rozhodování- tam kde byla větší hromada peněz a moci- na tu stranu se hrdinně postavil.
Pak jsem věřila Klausovi- zklamal. Pak Cibulkovi-zklamal. Dneska už nevěřím vůbec nikomu. A současní vládnoucí papaláši se chovají vysloveně jako zloději a organizovaní zločinci. Nejhorší je, že technologie moci je pyramidová, takže to v reálu znamená, že do vládnoucích špiček těch stran se vždy dostanou gauneři- a řadoví členové strany drží hubu,jen aby si zachovali svá menší koryta. To platí i pro Topolánkovu ODS.
Z jednoho druhu totality jsme se dostali do jiného druhu totality, toť vše, není co oslavovat a není kam utéct.http://diskuse.dama.cz/img/19953.gif [oči v sloup]

78749

18.11.2005 07:57

Listopad

Zde je ten palec:

Jarmila 85.?.?.?

http://imgs.idnes.cz/diskuse/rukaon.gif

78923

18.11.2005 16:22

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

Ano, pana Anděla jsem také osobně poznala

Jarmila 85.?.?.?

byl to velice čestný člověk a tudíž je nepochybně pravda, co o Havlovi napsal v těch fragmentech, na které jste zde nechal link:
Ihned po ukončení politického teroru a komunistické autokracie jsme zahájili rozsáhlou politickou činnost v tom smyslu, aby se Československá republika a nyní Česká republika, stala skutečně právním a demokratickým státem, jakým se být prohlásila a mnoha mezinárodními akty být i zavázala. Hned počátkem ledna 1990, po zvolení Václava Havla prezidentem, se mi dostalo ve známost, že Československá republika se po skončení komunistického teroru a právní zvůle nehodlá fakticky stát demokratickým a právním státem, přesto, že to oficiálně prohlásila. Prezident mě nechtěl přijmout... a až po opětovném naléhání a čekání před kanceláří prezidenta republiky, pana Václava Havla, mne pan Křižan k němu předvedl. A tu jsem k svému faktickému zděšení zjistil, že naše radost z nového nekomunistického prezidenta byla předčasná. Jako dvojnásobný akademický občan a o celou generaci starší než on - bylo mi tehdy 85 roků - pan prezident Československé republiky jednal se mnou, s jejím řádným občanem a obětí komunistického teroru tak, jak bych si já nikdy nedovolil jednat ani s negramotným pasákem prasat. Stál totiž těsně přede mnou, ale obrácen ke mně zády, řekl mi jen tři krátké věty, z nichž třetí doslovně zněla: "Tady se nebude dělat žádný hon na komunisty!". Je zcela přirozené, že nikdo žádný hon na komunisty dělat nechtěl, ale za tímto sloganem pana Havla se skryli všichni ti komunističtí zločinci, teroristi a vrahové - a bohužel se skrývají dodnes. S hrůzou jsem zjistil, že pan Václav Havel se celou vahou svého úřadu i svou vlastní prestiží postavil za komunistické zločince a tedy proti jejich obětem, i když předtím velmi hlasitě prohlásil, že komunisty spáchané křivdy musí být napraveny. Tím začal můj nový boj za právo a spravedlnost pro všechny lidi, postižené komunistickým násilím, bezprávím, terorem a právní zvůlí...

78998

18.11.2005 16:32

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

Jarmila 85.?.?.?

člověk se může držet morálky, a přesto nemusí být nutně pánbíčkář. [oči v sloup]

79008

18.11.2005 16:45

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

stoprocentní souhlas se vším, co jste tu napsal

Jarmila 85.?.?.?

a ještě bych k tomu spoustu věcí dodala, ale nemám čas. Jen v rychlosti to, že tak jako dva pánové (židovského původu) dostali Nobelovu cenu za teorii her, kde dokázali, že spousta dějů se dá v ekonomice předem předvídat i vymyslet- že přesně totéž platí i v politice. Tím chci říct, že vše, co se událo 17.listopadu bylo dokonale promyšlené,neboť scénáře byly vymyšlené od stolu již v Moskvě- jenže to samé se děje i v současnosti. Takže jak dopadnou u nás volby? Sice zvítězí ODS (jsou to ale také bolševici), jenže většinu budou mít komouši a ČSSD. To bude v praxi znamenat, že organizovaní zločinci opět budou nerušeně krást a dělat si co chtějí- nebude existovat žádná síla, která by jim v jejich zločinném podnikání zabránila. [naštvaný]

79012

18.11.2005 16:53

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

To je dobře pane Karelsi

Jarmila 85.?.?.?

že Vám křesťanství dalo novou naději do života. Je to lepší než propadnout drogám nebo alkoholismu, a tak podobně. Mně ovšem nečiní žádný problém pomyšlení, že po smrti už nic nebude, že se proměním v trošku popela a šmytec. Nebyla jsem zde miliony let před svým narozením a nemusím zde být ani miliony let po své jepičí existenci. Ostatně energie a hmota se ve vesmíru neztrácí, takže tady stejně budu cirkulovat v nějaké jiné molekulární podobě dál. [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích] [velký smích]

79014

18.11.2005 20:30

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

Vystihla jste dnešní situaci naprosto přesně

Jarmila 85.?.?.?

paní Blažková- přesně takhle si to komouši na nás vymysleli. Oni rozkradli republiku- jsou z nich miliardáři, ale z nás a z našich dětí nadělali otroky, kterým se ještě drze pošklebují: Chtěli jste mít demokracii? No tak ji máte!

79072

18.11.2005 20:52

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Podle Zvědavce je 13letá dívka dítě?

Jarmila 85.?.?.?

Ja na tom nic feministickeho nevidim. To mohl napsat kdokoliv kdo si vzpomene na vasi obhajobu nejruznejsich pedofilu.

Nezažila jsem tu žádný článek, ve kterém by pan Stwora obhajoval nejrůznější pedofily typu prince či Opočenského. Ale zažila jsem otřesné diskutéry na Psu, kteří ve velkém obhajovali dospělé čtyřicetileté chlapy, kdežto o hloupých, třináctiletých dětech psali zásadně jako o kurvičkách, které za všechno mohou.

Jinak to co provedl ten voják- že zblízka prostřílel dítě je tak zrůdné, že se o tom nemohu ani dál vyjadřovat.

79078

19.11.2005 08:02

Listopad

RE: kniha o revoluci

Jarmila 85.?.?.?

Nejobjektivnější svědectví té doby je na těchto webech, které tu na Zvědavci zanechali diskututéři pod článkem pana Krále o Havlovi:
http://www.volny.cz/l_kopecky/conspiracy/analyza/mir.htm
http://zpravy24.pantax.cz/
http://casodej.cz/analyza17.htm

Teprve s odstupem 16.let si člověk uvědomí všechny tehdejší souvislosti a veškeré ty podvody, které tenkrát byly na nás, důvěřivých a naivních občanech páchány. Ježíšikriste, když si vzpomenu, jak jsme nadšeně poslouchali Hlas Ameriky a jak jsme strašně fandili Chartě 77- ale když se tam chtěl brácha přihlásit, tak neměl šanci, protože do tak výlučného spolku mohli vstoupit pouze kádrově prověření, nebo Vyvolení.

79134

19.11.2005 09:00

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

Tak jsem si to v tom archivu našla kemo

Jarmila 85.?.?.?

a pochopitelně, že se snížením hranice věku dítěte, kdy může začít sexuálně žít absolutně nesouhlasím! Když si vzpomenu, jaké nevinné děcko jsem byla ve 13. letech a jaký byl tenkrát můj způsob myšlení- tak považuji za naprosto zrůdné, že se najdou lidé, kteří by chtěli ten věk snižovat. Fyzicky jsem sice byla již vyspělá- v té době jsem již měla i menses a prsa stejně velká jako teď- ale mozek naprosto dětský a nezralý! Já si totiž dobře vzpomínám na svůj tehdejší způsob myšlení i na své pubertální činy. Koneckonců, kdo z mužů má dobrou paměť, tak si také jistě dobře vzpomene, jaký puberťák byl ve 13 letech- a to i v případě, když už byl fyzicky vyspělý a byl způsobilý k souložení. Ani v 15.letech jsem nebyla zralá, také jsem byla pořád ještě dítě- ale přece jen už je to o trošku lepší, než věk 14 či 13 let.

Snížením hranice by se dosáhlo jedině toho, že by bylo umožněno pedofilům beztrestně řádit a ničit lidský materiál. Staří dědkové by naprosto legálně korumpovali malé holčičky dárkama- a časem by se z prznění holčiček stala třeba i velká móda. Když se spolu vyspí dva čtrnáctiletí, je to normálka, nijak je to psychicky nepoznamená. Ale když si 40letý chlap kupuje holčičky, skutečně z nich vyrobí budoucí kurvičky. To jsou všechno takové psychologické- ale spíš takřka matematické zákonitosti.

http://diskuse.dama.cz/e/e281.gif [oči v sloup]

79138

mám takové bezvýrazné oči, kafebrandozelené, jak se říká. Prostě po obvodu šedomodré,kolem panenek hnědé, a pak dál spíš zelené- ale celkově malé a bezvýrazné, což mě štve. Nikdy jsem nebyla žádná kdovíjaká kráska- a tak jsem vždy závistivě koukala po těch skutečných kráskách. Pokud se nenamaluji a sexy neobleču, tak jako bych odešla. [naštvaný] [zmaten]

Ale již od útlého dětství se mi líbili modroocí muži, jsem na ně přímo fixovaná. Ale ani modré oči nejsou všechny hezké. Některé jsou nádherné, pomněnkové, ale jiné jsou studené, ocelově modré. Pochopitelně mám modrookého muže s pomněnkovýma očima- a tím pádem i dvě modrooké dcery. [smích]

79142

já jsem byla poprvé zamilovaná již v šesti letech do jednoho desetiletého kluka. Byl moc hezký, měl blankytně modré oči a navíc jsem ho obdivovala, že uměl krásně malovat. Ty kachničky plovoucí po vodě co namaloval vodovkami byly jako živé. Ano, šedomodré oči jsou také velmi hezké, a třeba zelenomodré jsou rovněž velmi zajímavé- takové velmi výrazné. Koneckonců ani ty ocelově modré nejsou tak špatné, když je jejich nositel přitažlivý sympaťák. To jste ale napsal překrásně- pro první lásku bych byl ochoten položit i svůj život. Takové muže miluji, když se dokáží hodně zamilovat. Naopak nesnáším cyniky, kterým není nic svaté.

Jinak si myslím, že láska kvete v každém věku, nač dávat nějaké limity. Klidně třeba šedesátiletý s třicítkou -a naopak třicetiletý s šedesátkou. Když jim to vyhovuje a mají se rádi, tak proč ne. Furt lepší než vulgární sex bez lásky propagovaný všude v pornu na nternetu.http://diskuse.dama.cz/img/24700.gif


79257

20.11.2005 16:50

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

Stal se zázrak!

Jarmila 85.?.?.?

Na Neviditelném psu je článek od Hučína, kde kritizuje Havla za to, že chce zase znepřístupnit archivy StB. Připadá mi to jako zázrak, neboť pes se až dosud takovýmto přílišným kritikám proti Havlovi vyhýbal. A jako zázrak mi připadají tentokrát i komentáře diskutujících, protože nekritizují Hučína, jak to měli "místní inkelikenti" ve zvyku, ale režim a Havla. zde je link:
http://neviditelnypes.zpravy.cz/p_spolecnost.asp?r=p_spolecnost&c=A051118_174126_p_spolecnost_wag

79289

všechna čest- napsal jste to naprosto dokonale. Kdyby byl člověk diplomat, tak by do očí každému mohl říci svou pravdu, aniž by kohokoliv urazil- a ještě by to ten druhý kajícně uznal. To je velké umění říci lidem vše co si člověk myslí, aniž by jakkoliv kohokoliv urazil či ranil- které já také dodnes neovládám. Když mám vztek, nebo je mi srdečně jedno, co na to řekne ten druhý- tak na něho taky vybliju své myšlenky in natura, a to je zlé a to je špatně. A proto přesně chápu pohnutky paní Olgy Kubové, protože má totéž sociální cítění, stejné jako já s jinými, patriarchální společností "vojebávanými" ženskými. Ale stejně tak chápu i pana Vladimíra, pro kterého jsou mladičké dívky- jako patrně pro každého muže velmi přitažlivé, ale třeba si již plně neuvědomuje to, co si uvědomuje většina žen či mámy od dcer. Je to prostě jenom chlap, no. [velký smích]

79429

21.11.2005 16:40

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

To je ale velmi smutný příběh té Vaší kolegyně

Jarmila 85.?.?.?

samozřejmě že to byla ze strany toho mladíka pořád ještě láska- protože jinak by se tolik neobětoval, taková obětavost se normálně hned tak nevidí. To já jsem měla pětapadesátiletou šéfku, s kterou si dopisoval muž, který byl do ní zamilovaný, když jí bylo šestnáct let. A měl již léta svou rodinu a žil již léta v Německu- a stejně na ni nemohl zapomenout a i v těch jejích pětapadesáti létech ji psal zamilované dopisy. Akorát ji pořád vyčítal, že se dala ke komunistům.

Nejen vztah šedesátiletého s třicítkou, ale úplně všechny vztahy jsou stejně tak jako tak velmi křehké a nejisté- takže to máte úplně jedno pane antikomunisto, kdo s kým žije, či kdo si koho vezme. Vezmou se dva pětadvacetiletí, udělají si dvě děti- a stejně se třeba do pěti let rozvedou. Vždyť dneska se rozvádí již takřka každé druhé manželství. Takže když prožije starý s mladou, nebo mladý se starou krásných deset let, že se to oběma velmi líbí- tak zaplaťpánbůh za těch 10 krásných prožitých let- není na tom vůbec nic nezodpovědného.

Jinak já už jsem celkem opelichaná, postarší slípka,-ale dělá mi dobře pomyšlení, že by po mně mohli muži toužit a milovat mě až do pokročilého stáří. Vždyť jak řekl pan Lev, život bez LÁSKY nemá ani cenu. Proč si hezky nesnít, proč si neponechat všechny iluze mládí?

http://diskuse.dama.cz/img/21147.gif

79432

21.11.2005 17:02

Máme stále čas?

Dodnes si pamatuji tu báseň:

Jarmila 85.?.?.?

Velké, širé, rodné lány,
jak jste krásné na vše strany.
Od souvrati ku souvrati,
jak vás dnes to slunko zlatí...

Jo, kdo by si pomyslel, že již Sibylla tu dalekou budoucnost, v minulosti tak trefně vystihne. Napsal jste to moc hezky pane Petře Gejdoši- se vším souhlasím. Akorát jsem si nemohla přečíst ten link o těch záhadných kamenech, protože neumím anglicky. Ale jinak je nad slunce jasné, že nic hezkého nás již v blízké budoucnosti nečeká- a to nemusím být ani žádný prorok. [naštvaný]

79433

22.11.2005 06:44

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

Máte opět pravdu pane Shaterhande

Jarmila 85.?.?.?

je to přesně tak jak píšete- byla to škoda, že se paní Kubová obula tak zhurta do pana Stwory. Protože tentokrát byly její argumenty velmi pádné, a kdyby je napsala neutrálně, nikoliv "nasíracím" způsobem, tak by pan Stwora prostě musel uznat, že má pravdu ona a nepsal by tak rozhořčený výkřik o feministkách.

A ještě jen taková drobná poznámka- není třeba se žen vyptávat, zda jsou paní nebo slečny, popřípadě u některé ženy pořád zdůrazňovat i v jejích třiceti letech, že je slečna- protože podle zásad dobrých mravů je každá pracující žena prostě paní. Vzpomínám si, jak mě to v pětadvaceti letech štvalo, když se mě kdekdo zeptal, jestli jsem slečna nebo mladá paní. To jsem pak nevrle odpověděla, že nikoliv, že nejsem ještě mladá paní, ale klidně mi může říkat stará slečno, když na tom trvá. Takhle mě společnost vlastně násilím nahnala do manželství, přestože jsem o to vůbec nestála. Ale říkala jsem si: no tak dobrá, tak se vdám, za rok se rozvedu- ať mi s tou slečnou konečně již dají pokoj- budu rozvedená paní. [oči v sloup]

79545

22.11.2005 09:28

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

To ne, o večeři vůbec nešlo

Jarmila 85.?.?.?

za socialismu to bylo tak, že ženská, která se neprovdala do třiceti let byla považována za nějakou vadnou, takřka za zrůdu. Tohle už naštěstí pominulo, společnost již netlačí násilím na mladé ženy, že se musí za každou cenu vdát, ale pořád lidi opruzují ještě s tím značkováním: slečna-paní. Dnes není problém pozvat na večeři i hezkou paní, když se Vám líbí.[překvapení]) Ty smajlíky můžete udělat snad buď takhle:[překvapení]), nebo takhle: [smích]
No jo, zdá se, že s těmi smajlíky to nejde.[překvapení](

Ta rubrika erotika není nijak příšerná. Naopak je velmi záslužné, že pan editor myslí i na čtenářky- aby si taky trochu přišly na své. Pro feministky to určitě nedělá, dělá to pro normální ženské, kterým se mužské tělo velmi líbí. Akorát je mi divné, proč ti muži nejsou taky barevní, tak jako zobrazované dívky a abych pravdu řekla, jsou ty modely i dost takové divné, odtažité, řekla bych asexuální, nějaké nepřitažlivé. Já bych si to představovala spíš takhle nějak: [velký smích] http://www.dama.cz/sex/penis_big1.jpg

79562

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 5

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 1

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 2

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 6

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 2

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

Měnové kurzy

USD
25,74 Kč
Euro
27,80 Kč
Libra
31,47 Kč
Kanadský dolar
18,21 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,33 Kč
100 japonských jenů
23,72 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,56 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,36 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 582,60 Kč
1 unce stříbra
369,43 Kč
Bitcoin
173 305,56 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 50 685 830