Všechny příspěvky podepsané NAFTAK
Nalezeno 151 příspěveků, 20 různých IP adres
Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího
07.12.2004 17:07
Nový izraelský plán na zlepšení komunikací je vnímán jako apartheid
RE: Nový izraelský plán na zlepšení komunikací je vnímán jako apartheid
NAFTAK 62.?.?.?
Namůžu s tebou nesouhlasit a pouze potvrzuji co říkáš(nebo říkáte) oni ti clapečci ukřivdění dostali "svoji zem" zpátky po 2500 letech, což nemá na světě obdoby.V kolonizovaných oblastech doslova vymazali 400 vesnic a 20 měst z povrchu zemského a pořád jsou "hrozní chudáci" . Zkrátka sionismus je judaistický nacismus,a snad na ně jednou taky dojde.Spoléhám na číňany
20.12.2004 20:44
15 let od sametu IV. – Policie splývá s organizovaným zločinem
15 let od sametu IV. – Policie splývá s organizovaným zločinem
NAFTAK 62.?.?.?
To už dávno věděli naši staří fotři,
dokud budou peníze, budou taky lotři.
Nehledejte spravedlnost jako červa v mouce,
neplaťte si advokáta ale rovnou soudce.
Nejsem zas tak paranoidní, že bych rejpal ve všem,
nejvíc si však relaxuji, když si blbnu veršem.
21.12.2004 10:42
15 let od sametu IV. – Policie splývá s organizovaným zločinem
RE: 15 let od sametu IV.
NAFTAK 62.?.?.?
Absolutní souhlas v tomto případě s vámi. Když boševici zabírali továrny a na místo odborníků zasedli holiči, ševci a pekaři(tím se nechci dotknout těchto profesí) tak jsme to pociťovali celých 40 let.Navíc kdyby se vyměnila celá garnitůra po bolševivících tak by se to posralo ještě víc.Existují stůdie ,že po jakékoliv revoluci ,či převratu apod. při výměně 70%úředníků bývalého režimu to přestane fungovat.Proto si pan Masaryk nechal veškeré úřednictvo z C.K. Rakouska. Sundali si orlíčky nasadili si lvíčky-a teď si musím rejpnout, Kohn se přejmenoval na Konopáska, Sáře dal do klopy čsl. trikoloru a začal jí řikat Šárka. Příště to holt nechce moc zvonit klíčema,ale potichu ze zadu vylézt na tribunu.A nebo se na ně vykašlat a lézt po horách jako já.
Když zamázli Chodorovského,tak jeho spoluakcionář Něvzlin(jako náhodou předseda ruského židovského kongresu)zbalil pár milionů a požádal v Izraeli o politický azyl,který samozřejmě hned dostal. Poté upozornil Sharon Putina,že má obavy z vlny antisemitismu v Rusku. Vše popsal časopis "Týden" již loni.Bohužel si nepamatuji číslo, ale v redakci vám ho klidně zdělí, když sdělíte téma "jukos".Je vskutku povedené když někdo spáchá zločin vyloženě kriminálního charakteru a dostane azyl za politické pronásledování. Milí zůčastnění, to se ještě dočkáme věcí,že budeme oči vyvalovat.Bohužel zblblá většina je pořád přivírá.
23.12.2004 18:35
Otcovská práva v Kanadě neexistují
Otcovská práva v Kanadě neexistují
NAFTAK 62.?.?.?
Všem zůčastněným dávám absolutně za pravdu, i když mě osobně se to netýká, žiji v normální rodině s normálnima ženskejma, které vědi,že když chlapovi funguje rodina tak se pro ně může přetrhnout.Všechny
feministické spolky jsou doslova zločinecké,(odstavení otce od rodiny) a je proti nim neustále potřeba kdekoliv bojovat,což alespoň dělám denně osvětou,hlavně mezi mladýma, kteří si myslí, že se jim nemůže nic takového stát.Mohl bych pokračovat,ještě 1000000slov. Alespoň jeden pro obveselení:
Víte jaký je rozdíl mezi domácím násilím a domácí zabijačkou?
Při domácí zabijačce to většinou odnese úplně nevinná svině.
Katolík je za dubem, co má asi za lubem?
Žid opřený o břízku sám si dělá obřízku.
Islamik se chvěje, Hind se tomu směje.
Jen já chytrý ateista já mám pravdu dozajista,
šoumeni i netykavci, že je sranda ve "Zvědavci" ?
Tak se snad ze všech těch zpráv v příštím roce
nepo....m Ahoj Naftak.
Pane Modráček jste muj člověk,Já tu Nahotu feminizmu mám + Základy mužského feminizmu a Pepu Hausmanna znám osobně. Je to skvělý charakterní člověk a mimo ruky bych za něj dal do ohně i..ale nebudu se moc rozplývat(aby to nečetl a nezpychl )
to před tím jsem zrovna psal proto, abych záměrně popíchnul nějakého feminodohyžďolezce a ono nic. Hezký rok přeje Nafťák
Jinak ty příměry s Tsunami a jak chcípnem pod odpadků tunami, v těch nepodepsaných veršíkách jsou samoz. ode mne.Mě se o feminizmu a o sionizmu a vůbec o všem, píše ve verších tak nějak lehčeji tak ještě jednou ahoj.
02.01.2005 20:23
Rozpaky nad humanitární pomocí
RE: Zvedavec stejne nebezpecny jako Mein Kampf
NAFTAK 62.?.?.?
Když tak všechno sleduji podle gusta mého,
nejlepší všech prezidentů by byl jistě Leho.
Učil by tě kdo je parchant, koho máš mít rád,
nesměl by jsi svého "taťku" ovšem nikdy srát.
Hergot Janičko to vás ti světoví zachraňovači a žurnalisti co o tom "pravdivě" píšou asi taky pěkně nadzvedli.Mě znepokojují podobné otázky(Barma a pod.)a co s tím tak asi uděláme? Odpovím:
h...o. Pan Murdock který vlastní 3/4 všech medií na světě, by se
nám asi taky nevěnoval,tak můžem jenom čekat co bude dál.
Oni blbci z Apenladdu pod vlnami Tsunami
a my "chytří" kompjutroví pod odpadků tunami.
PS.Už jsem to někde v diskuzi použil,tak pardon,že se opakuji.
08.01.2005 23:57
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
NAFTAK 62.?.?.?
Akorát ,že nejsem anonym ,ale Nafťák, já se pod toho El Cida zapoměl podepsat a navíc to zkrátka s tim PC ještě neumim(vždyť už jsem taky starší model)
09.01.2005 10:41
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
NAFTAK 62.?.?.?
Podle toho jak rychle spěchali do svatého města a podle tuhosti.>>Nejsem ani náhodou obhájce islamu, ale když vím, že jim
>křižáci >na svých výpravách jedli děti,tak bych byl ve
>výrazech >opatrnější.
>
>PANE NAFTAK a delali si je na rozni do ruzova, nebo jen tak
>na rychlo?
>
>
09.01.2005 11:19
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje
NAFTAK 62.?.?.?
Ty děti jsem péct neviděl,(v příspěvku to víc zabere) tak starý přece jenom nejsem a v enciklopediích obrázky též nemají.Vím,že jsem je viděl v nějaké publikaci,jako lidový záznam amaterských malířů ztvárňujících to, co při kříž.výpravách viděli.Že ti kluci křižáčtí nebyli všichni altruisti,na tom se snad ale shodnem.
Potkal jsem se v Paříži s kamarádem Novákem
vždycky známým orthodoxním katolickým křižákem.
Prohlednu ho a zeptám se: "kde máš Jardo kříž"?
"Ani se mě vole neptej, je tu za to "Mříž".
Už mě nemlaťte riligiozníci. Ahoj Nafťák.
Ještě jste mohl napsat motanina,sračka,blábol,hovadina,kravina,atd.Buď se na Zvědavce nedívejte(máte Blesk,Novu a jiné)a nebo se k tomu co je na tom článku motanina,sračka...a viz výše uvedená podstatná jména, vyjadřete, jinak si budu myslet ,že vám váš osobní psychiatr nedává dost uklidňujících medikamentů, a vy v návalu nekontrolovatelného vzteku zapomenete čtenářům něco konkrétního zdělit. Za sebe bych to řekl veršem.
Na Zvědavci se mě líbí je to moje parketa,
vždyť tu svojí paranoiu můžu šířit do světa.
Nafťák
P.S. koukejte se naštvat a trochu se rozepsat
Je jasné,že tabák zabije víc lidí než alkohol a všechny ostatní drogy dohromady(shodne se na tom už spousta vědeckých studií),ale co s tím když je to už tak "rozjetý" a platí se z toho tak všem státům šílené a však velmi prospěšné daně.
Tak to alespoň zakážeme na tramvajové zastávce.Zakonodárci budou vypadat ušlechtile a lidumilně.Okolo zastávky se přežene mezi tím deset náklaďáků( z toho pět s blbě seřízenýma vstř.čerpadlama nafty)a my kol stojící nekuřáci mužeme klidně příště vyhulit(až tam ty auta nepojedou) stovky cigaret za minutu(i když tech.nemožné)abychom dohnali v plících množství sraček vypuštěných výfuky aut. Ahoj Nafťák(jednou za 14dní doutníkový kuřák)
Četl jsem je(protokoly sion.m.) s komentářema i bez i Mein Kampf též s komentářema i bez a vúbec spoustu kontr.knih(jak se jim s oblibou říká)Věřit si můžete čemu chcete, i že Protokoly Sion.mudrců byl falsifikát carské ochranky, též jsem to četl.Zatím se mě to nikdo nepokusil vyvrátit ani dokázat, tak to mám i ve vztahu k bohu.Můžu věřit ale nepotřebuji prostředníka který mě umožňuje setkání s bohem za peníze(tím myslím církve)a pak můžu nevěřit historikům(ti dokážou změnit i to co už se stalo),že ku př. Sionské protokoly jsou podvrh. Ahoj Nafťák
Spousta dnešních stařečků byla taky za toho Klémy Truhláře zavřená
a moc se o ně nikdo nezajímá(lepší když umřou)nemusí se vyplácet peníze. Koukám,že jste mladý dravý liberal,dle razatního hodnocení Zvědavce. Jedno se vám ale opravdu nepovedlo a to je hodnocení Stwory jako antisemity. Já mám spoustu kamarádů tzv.židovského původu a těm je na blití z toho co jejich spolunaboženští politici v Izraeli provádějí.Trochu se naučte slovník. Semité se nazývají podle otce Noea Séma, který za velkou zbožnost dostal od boha zemi "vyvolenou" .Mezi semity patří Arabové,Aramejci,Kannanejci,Hebrejci atd. Jeli pan Stwora antisemita tak mě upřesněte, které,že to kmeny nemá rád. Jestli například nemáte rád Araby a Filištínské(dnes palestínské)tak jste antisemita též. Ahoj Nafťák.
Jasná páka taky bych to tak napsal. Nejlepší pohlavní ůchylka a nejméně trestná je statuofílie(prznění soch)tam většinou se svým orgánem na ženu z bronzu či mramoru nemáš šanci.Jedna z nejdražších je pyrofílie.Udělat se před zapáleným stohem velkého družstva to už stojí prachy(samozřejmě když tě chytnou po zapálení) Ahoj celý rok, ať je sranda i smutných témat. Nafťák.
14.01.2005 18:13
V jedné z novějších epizod seriálu Star Trek byla možná myšlenka
V jedné z novějších epizod seriálu Star Trek byla možná myšlenka
NAFTAK 62.?.?.?
Kdybych věděl co je Star Trek to bych si tak pískal,
mohl bych ho napalovat,publicitu získal.
Vy všichni tu zasvěceně, jen jaksi o hovně,
je to tím, že s kamarády trávím noci u ohně.
Šmíroval jsem až jsem zjistil, je to něco z vesmíru,
už mě šije moje žena dva skafandry na míru.
Jeden bude na oblohu a ten druhý do kytek,
umřu asi bez Star Treku, nevzdělaný dobytek.
Ahoj Nafťák. P,S. jdu se optat dcery ta na mě volá,že
ví "vo co gou"
Hru jsem viděl a moc se mě líbila. Ženy z mého příbuzenstva na tom byly dokonce podruhé,(i když lístky moc laciné nebyly) a nebýt jich doporučení, tak bych ten kus asi neviděl. Pokaždé tam je většinou jiných druh diváků.(vy jste byli parta z firmy a lístky dostali)) Jelikož ty které žijí okolo mě jsou většinou tzv. normální tak se i normálně v divadle chovaly a spíš i chlapům fandily. Moje dcera dokonce řekla, cituji: "ty vypatlaný feministky by na to měly jít povinně.Jinak věčné téma muž a žena je dost obehraná písníčka. Každé pohlaví a každý jednotlivec reaguje na slova druhého individuelně. Řeknuli kupříkladu ženě, že nejchytřejší buňka v ženském těle je spermie, tak se vůbec neurazí, ale při nejbližší příležitosti mě řekne že jí připadám jako písmeno "Q". No přece nulu s ocáskem. Nebo mě přirovná k starému hrnku bez ucha. "Není za co chytit ale je mě to líto vyhodit". Připomenuli jí stupnici žen ve zvířecí říši:žába,kočka,slepice, kráva, optá se mě kam jí řadím. Řeknu: "takové zvíře už neni" a tak to jede 32 let manželství.Mame opačné zájmy ve všem, ale to "nejdůležitější" (každý ať si dosadí podle svého)funguje. Teď mám pro ní hit: Jaký je rozdíl mezi domácím násilím a domácí zabíjačkou? Při domácí zabíjačce to většinou odnese úplně nevinná svině. A jedeme dál.
Ahoj Nafťák.
29.01.2005 12:36
Proč Češi tolik potřebují Opensource
RE: Proč Češi tolik potřebují Opensource
NAFTAK 62.?.?.?
Stefane, všeobecně to tak asi je, neboť i já jsem se ze začátku divil, že moje dcera Věra chodí zadarmo jako dobrovolnice do nemocnice a do zařízení pro opuštěné děti. Má sebou našeho retrívra(čuba Luisa)a říká se tomu canisterapie. Výsledky má skvělé a největší odměnu kterou kdy dostala bylo max.pochvalný list. Zdálo se mně dříve trochu zvláštní, že muže mít takovou trpělivost a v dnešní době (což je z podivem) dokonce bez honoráře. Když jsem se jí ale snažil vést celý život k čestnosti a slušnosti(hubu si nabije sama) tak bych jí nyní přece nemohl od těchto aktivit odrazovat a jsem upřímně rád, že je společesky i s naší fenkou někomu užitečná. Že bolševik lidi poznamenal to je svatá pravda. Další pravda je že se ti parchanti(z větší části) báli stranických prověrek. Dnešní plutokrati na celém světě(nevim jak bych se mezi nimi sám choval) mají tolik peněz že se nebojí ničeho a zaplatí si i soudce. Jinak život je krásný a na zhoupnutí to není(nesmíš myslet na lotry)a pořád to stojí za to žít. Ahoj Nafťák. P.S. Optimista je blbec který nemá informace.
Možná, že mezi ně patřím.
Kdo má na Aju E-mail nemůžu se dopátrat protože to neumim
Nebo mně poraďte v jejich článcích nikde mail není a a nebo je
a já obstarožní blbec se nemůžu prokutat.
Na internet by se měl dělat řidičák
Naftak. Mail:katfan@seznam.cz
p.s. katfan si neplést z kaftanem
Podzim 2006 (Vzpomínky železničáře)
Jede Stáňa po kolejích s drezínou jak lasička a vzpomíná s nostalgií když byl v státě jednička. "Všechno na mě vymysleli ve všem jsem byl nevinně, výhoz pro pár milionů, věříte té kravině?
Všechno mně pak zabavili i mé snubní prsteny, strachy se teď počůrávám sháním prachy na pleny. Před rokem jsem, blbec jeden, je to chyby lávky, snížil vlastně i sám sobě sociální dávky. Z Barrandova vypadl jsem, mám náhradní byt, a občany spoluromy bývám občas zbit. Pomožte mně lidé zlatí do vlády chci zas, jsem upřímný,spravedlivý, nikdy žádný ras. Kdo by mě zas do Strakovky pomoh' najít průchod, tomu se já revanšuji a zvednu mu důchod.
Na tajném pak zasedání společně se zpijem, vždyť demokrat sociální umí CARPE DIEM.
Asi to tak nedopadne, protože boží mlýny proti větrným a vodním jsou hrozně neefektivní a pomalé. Kdo dokáže namazat jejich rezavá ložiska, ať mně zavolá. Nafťák.
05.02.2005 17:36
Tisk kašle na své povinnosti v Iráku
RE: Tak co Vy, seržante leho, ukecanej bojovníku za demogracii
NAFTAK 62.?.?.?
To bych u toho chtěl být ovšem taky. Jsem po operaci ruky, takže se ani prát nemužu.
Jako věrný syn otce svého,
poslouchal bych kázání seržanta Leho,
až restaurací by slavnostní hlas zněl,
jak svět sice nevypadá ale vypadat by měl.
To myslím vážně pozvěte mě. Nafťák
Je to jasné už dávno, tak jak píšete. Kdo jsme bez viny hoďme kamenem. Ale myslím si,že jím trocha lečby i sarkastickou až urážející kritikou neuškodí. Stejně na nich nic neulpí, v oklepávání jsou všichni mistři a ve svádění průserů na někoho jiného, úplní kouzelníci.
Nadávejte urážejte co se do nich vejde,
ačkoliv to v dnešním světě bez těch lotrů nejde.
Jsou to zmije v politice, které dobře znám,
co bych já tak asi dělal kdybych tam byl sám.
Nejdřív bych se rozkoukával a pak hodně blil,
nebo bych si zamnul ruce a hned s vlky vyl.
Ahoj NFT.
Absolutní souhlas s vámi. Navíc Vanunu je opravdu štramák a divím se, že ho ještě nepřejelo "nějaké auto náhodou". AHOJ NFT:
Souhlasim s tebou, nemám strach, že by byli amíci přitroublí, jsou jenom rukojmím politiků jako jinde na světě.
Těžko orel ku svobodě velkou rychlost nabírá,
když mu lišák v těle kyslík hezky čipem přivírá.
Krátká mistrovská zpráva.Hned bych to podepsal neb to vidím stejně.
Ale raději: Lev byl vždycky králem zvířat,uměl také řvát,
a jmenovec z lidské říše hlavně dobře psát.
NFT.
Ani kuchař nezůstane, vyperou mu prádlo,
vždyť tutově každodenně přikrádal si žradlo.
Nezůstane vůbec nikdo neboť každý krad,
jen bacily sifilisu a pak hrozný smrad.
to jsem ale kurva, ani jsem si nechtěl přisolit, ale úplně v minutě to ze mě nějak vylétlo.(promiňte vulgární spontannost) NFT.
Když k huse tak knedlíky
když státník tak veliký
když veliký tak Bedřich
když lotr tak Berdych.
Ahoj NFT.
02.03.2005 17:21
Jak je to v České republice s příjmy, výdaji, úsporami a jejich pravděpodobností?
RE: Jak je to v České republice s příjmy, výdaji, úsporami a jejich pravděpodobností?
NAFTAK 62.?.?.?
Mluvíš mně z duše. Seknul jsem na začátek verš a pak jsem teprv nakouknul do debaty, a ejhle Zvědoušové nejsou žádní blbci a vědí své. Alespoň ty určitě. Ahoj NFT.
Jsem starý, blbý asi jako necky,
dřív mladý a rychlý jako Gretzky,
proto vím co je žít na plný pecky,
jíst lososy i salám métský.
Žil jsem v různých partách,
kde různé byly kulty,
a teď nevím co je žít multikulti.
Mám kamarády co navštívili basy,
i co jsou jiné než bíle rasy.
Je to jistě název "vlezlý", moderní a folklorní,
lepší pro mě TOLERANTNI, nežli multi-kultůrní.
Už mě ty floskule ve "světové mluvě" nějak serou. Ahoj Nafťák
Je to hrůza, ale už jsem na vše rezignoval.(ale jenom v politice:lol Snad budu ještě jednou
volit i když nevim koho a pak se uvidí,iluze si dávno nedělám. Jsme přece všichni v "Ose Dobra" (WHITE HAUS,TEL AVIV,KREML) takže se vlastně nemáme čeho obávat, ani politiků. Ti nás vlastně obav zbavují a my si toho nevážíme
Ahoj NFT.
P.S. Moc se nenasírejte, Ať vám neprdne někde v hlavě žilka, jděte do lesa a na pivo. Za zvýšený tlak ti chlapci z parlamentu nestojí Věnujete se tanci? a nebo Modré šanci? či Rudému kanci?
24.04.2005 21:24
Prirodzená ekonómia - svetový blahobyt v harmónii s prírodou
RE: Prirodzená ekonómia - svetový blahobyt v harmónii s prírodou
NAFTAK 62.?.?.?
Myslím si totéž. Lidi jsou kurvy, ve smyslu urvi co urvi. Ale jak toho "nového" člověka vychovat to fakt nevím. Vždyť už ani žádný národ nemá ve svých tzv. žijících elitách nějakého příkladně se chovajícího muže či ženu, kterého by, pokud v nich nevyhasnul všechen morální plamínek, uctívali, napodobovali. Pokud mají, tak je to člověk většinou tak skromný, který si myslí, že to je normální a do jakéhokoliv svého "zviditelnění" se nehrne,takže širší veřejnosti je utajen...a to je na povídání na román,takže ahoj Abeli.
04.05.2005 21:53
Je důvod být pyšný na české vojáky v Afghánistánu?
RE: Albert a Peleska - zname firmy.
NAFTAK 57.?.?.?
Dušane, jen tak pro zajímavost,nehledejte v tom žádnou ideologii.
V Kaddáfího Líbii nemají ženy co dělat(chlapi se musí starat o rodiny a vydělávat peníze)tak jich 95% studuje různé školy. Reportáž je s časopisu Týden č.18 nebo 19. Není také na škodu vědět co si muslimky o svém žití myslí.Záleží vždy kde to je, kdo to je, kdo o tom píše a pro koho.
15.07.2005 20:48
Český svaz bojovníků za „svobodu“?
Bojovníci se většinou bojej a válečníci válej, ale nezlehčovat.
NAFTAK 62.?.?.?
Muj tatinek jako člen odbojové skupiny "Trávnice" byl po válce,
ve svazu protifašistických bojovníků. V 60 letech když byl těžce nemocen,
jsem chodil do jeho rajonu v Dejvicích ulice mjr. Schramma vybírat příspěvky od členů této organizace. Hodně jich mělo číslo z koncentr, táborů. Jaké bylo moje překvapení když jsem se o d táty dozvěděl, že většina z nich tam byla za šmelinu
během války.To jsem tehdy nějak nemohl zkousnout, ale dneska už si z toho dokážu dělat i legraci. Vše je celkem dobře zachyceno v českém filmu "Musíme si pomáhat".
Během války miliony lidí zažilo miliony protichudných příběhů, které se vymykají
jakémukoliv historickému hodnocení. Viz na př. Když muj táta na Malé straně v roce 1940 v hospodě Regent dal přes držku majorovi od SS(byli na to svědci) a nic se mu nestalo.Bylo to asi tím, že uměl dobře německy a hádka vznikla kvůli ženě. navíc měl zkrátka asi hodně štěstí, což bohužel jiní neměli. Jinak o bojovnících za svobodu si myslím své a nic moc hezkého to zrovna není. Tak jen do mě. Nafťák
Zrní dávat pipinkám to je vždycky dobré,
ale v našem případě podal bych jim modré.
Nevím zdali by to bylo ještě trochu humánní,
kdybych zase myškám dával žluté zrno normální. >..je ovsem ten, ze vas seredne pozobaji, jakmile vam zobani
>dojde...
>
>Coz bude pri jejich nenazranosti velmi rychle
Dokonce je na to vtip:iPotkají se kamarádi a jeden říká druhému: "Koho budeš Fando volit?" Fanda odpoví: "Jarouši asi komunisty". Jarda: "to budeme volit všichni, ale za kterou stranu".i Takže Jarmilo nic si s toho nedělejte, jsme v tom všichni. Možná,že nás zachrání nějaká DEUX ECH MACHINA a když ne, tak život jde dál. Akorát je můžu trochu "slovem porejpat" to je tak vše, ale že bych si kvůli těm lotříkům špagátek přes břevno hodil to ani náhodou. Jo to kdyby zvědavci volili Mě Míru Nafťáka 1. to by byl jiný pořádek na světě. Je pravda, že ačkoliv jsem internacionalista,altruista a filantrop,tak první rok po mém nástupu by určité čety(co u nich jejich velitel máchá šavlí a křičí:"pal") pracovali na tři šichty a potom by se improvizovalo. Tak všechno zpět, to jsou jenom hospodské kecy "politického nekorektála", v hospodě 5 cen. skupiny, a zároveň aliby pro NWO-estébáky, aby věděli, že jsem velice konformní daňový poplatník, který klidně půjde za trest s kaprálem Nasáklem, cvičit kvergrify, než odjede na frontu proti Teroristánu, kam mě pošlou poručíci Dubové(i hlavy)držící ministerské posty. Tak už dost, jenom né srandy. Ahoj Nafťák PS: Ježíši jak já bych se vykecával, ale když jsem starý a na klávesnici hrozně pomalý.
Ahoj pane Sodku.
Jaký mít vztah k barevným,říkal otec slovy:
"Miluj chlapče barevné,nejvíc ovšem kovy".
Měď=70kč
Nerez=20kč
Bronz=40kč atd. No on to táta neříkal, protože byl až pomatený intrërnacionál
a tahal černoušky ze studentsských kolejí, domů mámě i na vánoce.(chudák musela dělat 20kg. brambor. salátu) Ale hodilo se mně to do rýmu tak jsem to tam seknul. Ahoj NFT.
10.11.2005 23:24
Masakr ve Fallůdži rok poté: Důkazy o použití chemických zbraní
RE: Už jsem se k videu vyjádřil: Komunistická propaganda
NAFTAK 84.?.?.?
Vysvětli mně hochu milý, nazývaný Leho,
jak se pozná komunista dle názoru tvého.
Jednoduše podle řečí,nebo v Kremlu v hrobce klečí?,
neb,že jeho mamina, oplakává Lenina?
Poznám toho kdo je slepý, ten má hůl a brýle,
někdy taky demagoga v plné jeho síle.
Bolševik je možná každý od Vimperka k Azorům,
kdo se denně nepřiklání k "správným" lidským názorům.
Ti co svět nám kočírují pravdu mají zajisté,
klidně o nás rozkecají, že jsme třeba fašisté.
K doplnění podotýkám, ať to není fádní,
správný názor na svět může, být pouze jen "vládní".
Nafťák
PS:Kolik cípů dobrá hvězda asi musí míti,
aby lidstvo procitnulo a nebylo v řiti.
Do dneška ty co jsem zažil, byly pouhá lest,
nikdy méně než pět cípu, nikdy víc než šest.
15.11.2005 21:27
Masakr ve Fallůdži rok poté: Důkazy o použití chemických zbraní
RE: Lidska blbost a hrabivost je horsi nez atomova -nuklearni katastrofa.
NAFTAK 84.?.?.?
Snažím se být mimo diskuzi, ale někdy mě to nějak nejde. Můžete mně proto vysvětlit co znamená váš citát:"vojáci zajišťují ekonomickou přestavbu země zbědované třicetiletým diktátorským režimem". Já vám napíšu podobný a též odpovězte. " V červnu roku 1941 poskytnul pan Hitler internacionální pomoc
lidu SSSR".
>>O smíšených
>>snatcích mluví rabíni jako o druhém Holocaustu a vždy je
>>zakazovali a zakazují. Shalom
>
>Nezakazuji. V USA jsou smisena manzelstvi bezna...
>Tímto přiznáváte, že USA vladnou rabíni a že nic nezakazují?
a nebo jste zapoměl, že kongresmeni a rabíni ještě nejsou jedno a totéž a nebo jste veselá kopa, která ví, že když napíše mimořádnou blbost, tak se někdo chytne?
A já vůl vracející se z podnětné hosposké diskuze kterou doporučuji všem psychoušům na "Zvědavci"(lepší než freudovská šamanská psychoanalýza)jsem trouba zabral na udičku. Jenomže já mám výhodu, já se s toho vyspím, ale co vy spasiteli lidstva, jak vy se s tím vyrovnáte?
17.11.2005 12:55
Germar Rudolf deportován z USA do Německa. A David Irving zadržen rakouskou policií
RE: Hurá
NAFTAK 84.?.?.?
>Demagogické a účelové texty snad každý rozumný a trochu
>informovaný člověk pozná.
Jestli si myslíte, že to jste vy, tak pán bůh s námi blbými a neinformovanými. Byl byste skvělý inkvizitor, jen nevím jakým způsobem byste mě před tím, než mě zastřelíte mučil. Někdy je i pro oběť bolestné mučení čtení různých rádoby fundovaných článků. Většinou začínají: "Všichni rozumní a demokraticky smýšlející lidé víme..."a teď následuje proud naprosto demagogických žvastů, na které když někdo neadekvátně(dle představ pisatele) odpoví, ihned dostane cejch rasisty,xenofoba,demagoga,nacisty,fašisty,psychopata,komunisty, a pod.Takže jak poznám rozumného a informovaného člověka? když jsem uplně blbý a nerozumný? Případně kdybyste mně doporučil nějakého freudovského psychoanalitického šamana, který by mně dal tzv. do kupy, abych už měl konečně správný světonázor. Před 16 lety to byl povinný marxistický, teď upně přesně nevím který ve světě "frčí".
23.11.2005 12:31
Mlčení okupantů
Dost bylo urážení jednoho z nejlepších pisatelů(výtka pro MISU)
NAFTAK 84.?.?.?
>Teda Leho, ja cumim. Dobry!!! Vidis, nakonec z tebe bude
>novinar.
>Ale proc to pises polsky?
Leho piše velmi dobře není žádný pitomec,
dokonce je v Praze 9 po něm nazván Lehovec.
To vy asi nevidíte a jste proto sketa,
že se po něm nejmenuje Pakistán či Kréta.
>"Za každou tvoji zpověď ti rozhřešení dám
>tak se jiní modlej duši v suchu mám
>
>Já pro ten svatej klid dám si možná říct
>do ucha píchnu hvězdu a do nosu kříž
>
>Ježíš má tisíc podob a bozi ještě víc
>abych neurazil, dám na krk půlměsíc
>
>Každýmu díl a můžu klidně spát
>bejt zloděj, bonzák a falešně hrát"
>
Blažková to je dobré, to je tvoje? Samozřejmě podle toho hodně lidí žije,
nejsem puritán, ale rozhodně si myslím, že mezi ně(zapl.pán b.)ty lotry nepatřím.Ještě by se to nechalo(ty verše) moc a moc rozšířit,Ahoj NFT.
Ty já znám(teda už jsem je slyšel)ale to to bude stářím, že mě to nedošlo, i když v dubnu 60 to zase není tak hrozné. Srandovní je že to mám stejně z Hitlerem tedy 20/4. Kdybych si to dal na tričko, tak v tom inkvizitoři budou jistě hledat to co mají a už bych byl "nazi" s předponou neo.
Teď když zrovna píši tak mám tričko s kterým také určitě někoho štvu, je na něm: Feminizmus není sranda
jako lehká viroza,
ale velmi nebezpečná
endogenní psychoza.
Zaplať pán bůh, že těch ženských co jsou se mnou doma(jedna už 33let ve svazku manželském) se to netýká. Jinak ahoj NFT.
>>To stejné mimochodem dělají dnešní feministky, které také
>
>>mluví o rovnosti, ve skutečnosti jim jde o nadřazenost.
>>Rovnost už dávno mají.
>
>Dovolím si nesouhlasit,mohu?
>
>Nevím,jak o ode mně vyzní,ale přesto bych chtěla přidat
>malou poznámečku.
>
>Všechno dění ve světě je často založeno na zákonu
>příčiny a důsledku(akce-reakce pro fyziky).Proč ženy začly
>brojit proti mužům?Opomiňme klasický feminismus,protože
>stejně jako každý jiný -ismus je to jen
>nálepka,škatulka,pod kterou se buď schovávají lidé,aby
>někam patřili,nebo těmito nálepkami ostatní značkují
>ty,kteří se jim z nějakého důvodu nelíbí.Proč se snaží
>ženy vyrovnat mužům?Není to náhodou reakce na nějaký
>historický fakt?V období patriarchátu(tedy asi 6000 let)jsou
>ženy v ústraní,jsou brány pouze jako rodičky a vychovatelky
>dětí,často tuto roli převzali s radostí,často však z musu
>a donucení.Nemyslíte,že feminismus je pouhá
>reakce(podotýkám,že z mého pohledu poněkud nešťastná)na
>minulost?
Není to asi reakce na minulost, kde mimochodem měla patriarchární rodina dost důležitou funkci téměř v každém státě tohoto světa, je to podle mě docela dobrý politický kšeft, z kterého se nechají vytřískat slušné peníze.
Jestliže něco fungovalo 6000let, tak proč se domnívat, že to stálo za prd a pokoušet se to rozložit, né vždy férovými prostředky. Znám mnoho inteligentních žen ve svém okolí s adekvátním vzděláním a vybranou mluvou, které se o nich vyjadřují jako o frustrovaných krávách(až je musím krotit ve výrazech)které se chtějí dostat do jakékoliv institucí(samozřejmě hlavně státních)bez jakéhokoliv "boje",tím myslím bez testů, konkurzů,zkušeností a jiných předepsaných procedur, pro získání určitého postavení.Je to povídání na hodně dlouho,a s nejasným výsledkem jakého si souzvuku zůčastněných diskutérů. Musím končit a připravit svým kočičkám svačiny do práce a přežehlit jim "tanga"(žehlí se to vůbec?)
Ahoj NFT.
28.11.2005 09:23
Pilátovo krédo
Od bible až k úplným blbostem se někdy v odpovědích na fund.články člověk dostane. No né?
NAFTAK 84.?.?.?
>K tomu feminismu - já se opravdu za feministku nepovažuju,
>člověk jenom občas musí mít ostřejší lokty a
>proříznutější hubu, když už nemá tu fyzickou převahu.
Tak já mám doma velkou fyzickou převahu,což je výhoda ,že ty svoje ženské nemusím mlátit řetězem,ale jen pet lahví(samozřejmě prázdnou)aby se nedalo fyzicky zjistit "domácí násilí" a hubu mám natolik proříznutou, že by mě byly vidět zuby moudrosti, kdybych nějaké měl(levou 8 nahoře mě trhali před 14 dny).Jinak tu, co se mnou sdílí osud 33let, týram natolik psychicky, že mě vyhání na čundr už v úterý(a to většinou v neděli přijedu z minulého)a jelikož už v mrazech sama pod širákem spát nechce, tak zůstává v Praze coby klasická hause-wife. Mám dokonce jistotu,že jí ta role vyhovuje a tak mě nezbýva než zabalit ranec a vyrazit s kamarády, dle financí, buď na Brdy a nebo Yukon.Byl jsem tam, i tam,samozřejmě na Brdech 1000xvice. Navíc mě k vánocům koupí notebook, ne z nějaké mimořádné lásky, ale proto, že bych jí s vlastním PC zabral komodu a asi zrušil kytku na ní, což by nikdy nedopustila.Za to jsem jí vlastně vděčný a tak, když jsem v říjnu zapoměl na 33výročí svatby(ona samozřejmě taky)zvu jí na večeři 2 prosince což je od svatby 33let,33dní a 33hodin.Snad nám to ten němec, tuším Alzheimer nepokazí. Ahoj všem, nějak jsem se dostal uplně mimo mísu debaty. NFT
PS:když já doma tak ona
Když já
tak ona
když já neustále
tak i s dcerou
a když ona to co já, tak ja většinou co ona. Dcera Věra někdy se mnou, někdy proti, ale všichni celkově 10x
>Rudej mozku Taborsky, tak nam tu vylepte klauzuli Bill of Rights,
>ktera zarucuje dzihadistum pravo na jejich boj za zniceni Velkeho
>Satana...
Pane Leho nenechte se unášet hněvem, potom píšete adjektivum
"rudý" foneticky "rudej". Když rudej, tak k tomu patří "Taborskej".
Jinak Velký Satanášek, to jsou asi USA ,že? Neberte to na lehkou váhu, ale až váš příspěvek vyhodnotí analitik z CIA, tak byste mohl mít oplétačky. Říkat Tatovy a Mámě světové demokracie Satan, to opravdu není hezké.
24.12.2005 12:14
Britská vláda bude od nového roku šmírovat každou cestu každým autem na Ostrovech
RE: Smirovani lidi
NAFTAK 84.?.?.?
Pavle mám tytéž zkušenosti, pouze s tím rozdílem, že jsem to zažil na jiné polokouli a v srdci Evropy. Někdy člověk sice nemůže věřit ani sám sobě, hlavně ve stáří. To v případě když se chce jenom up...out a přitom se po..re. Můžu bojovat jen pasivní rezistencí(že kašlu na jejich státní akce)a nebo břitkým veršem (jako K.H.Borovský.)A hlavně osvětou mezi svými přáteli, kteří těm lotrům ještě občas něco baští. Ahoj Nafťák.
PS: Kdybych mohl jednoduše jak z kuličkou z rulety
zasáhnout tak v hracím poli všechny šmejdy z planety.
Mohl bych to asi zkoušet, klamem, trikem, falší,
jsou ti "hoši" nesmrtelné a rodí se další.
Teď poslouchej jednu radu co ti Nafťák praví,
vyřaď gengstry ze své hlavy a nekaž si zdraví.
25.12.2005 17:53
Kde mají stát mořské víly?
Každý je tím co si myslí, že zrovna je, i když si ti druzí myslí, úplně něco jiného.
NAFTAK 84.?.?.?
To by mě vzal psotník, kde je český vodník?
a pak slovo do pranice, kde je česká klekánice?
Tak se dívá do zajista na hru český šovinista.
A ti z jihu "mama mia" kde že mají pinokia?
Nechci vlítnou do hádek, ve světě je poooohhhádek.
Chybí zkrátka k radosti ty zázračné bytosti.
Každý je přec čím chce býti,třeba skokem do prázdna,
maličko si zariskuje, prohlásí ho za blázna.
Svět pohádek ten je krásný, my jsme zatím v řiti,
nám tu vládnou z masa kostí, jenom paraziti.
Nafťák
27.12.2005 12:46
Kde mají stát mořské víly?
Zbytečné slovní přestřelky, až do vypsání pastelky.,
NAFTAK 84.?.?.?
Z jeskyně vyšli dva voli. Slllááááva,
akorát, že ten druhý vůl byl kráááva.
Z jeskyně vyšli tři voli,kde se to v ní bere,
akorát že ten třetí vůl, to byl ještě tele.
Diskuzi jsem zběžně prolít, jako skautík tábor,
nevím zda jsem muž či žena, ale jistě magor.
Možna ,tím že uvažuji, ne moc chytře vždycky,
blázen jsem, a nebo blázna, obojí zní lidsky.
Ahoj Nafťák.
29.12.2005 13:29
Kde mají stát mořské víly?
RE: Zbytečné slovní přestřelky, až do vypsání pastelky.,
NAFTAK 84.?.?.?
Mě je ůplně jedno kdo z jeskyně vyšel, ale vím že v ní budu v mrazu spát na silvestra, jestli jí najdu. Spíše budu z kamarády spát venku. V očích běžných
lidí budeme voli(kdo to kdy viděl spát v mraze v lese)a jestli si o mě někdo myslí že jsem býk tak to si nejsem jist.
30.12.2005 16:08
Kde mají stát mořské víly?
RE: Zbytečné slovní přestřelky, až do vypsání pastelky.,
NAFTAK 84.?.?.?
>Loučíme se s tebou.
Třeba z mrtvých vstanu a založím novou stranu.
Bude to tentokrat bez řečí strana jeskyní a člověčí.
Ahoj gdosáči,
06.01.2006 10:12
Ježíšek existuje! Jmenuje se Rosukrenergo
RE: Neni od veci.. ale vy jste long star
NAFTAK 84.?.?.?
Pane Leho, jste si jist, že jste nesnědl nebo nevypil něco otráveného, co by vám mohlo poškodit cerebrus ?
Jak jste přišel na to že by pan Trodas chtěl něco platit džihadistům a proč do toho pletete mrakodrapy? Já se občas snažím analyzovat vaše myšlenkové pochody a nevím jestli bysi na vás nevylámali zuby i přední specialisté na psychiatrii,ale dejte se opravdu trochu dohromady. Možná, že je to váš zvláštní styl humoru a já to nějak nechápu a potom se vám omlouvám. Ale alespoń mně naznačte, ať vás začnu chápat alespoň 1% svého mozku, pak bych vám byl i nápomocen, proti smečce komunistických, fašistických, antisemitských,antiamerických,antidemokratických,antifeministických,antihomosexualních,rasistických, nacistických sympatizantů,(promiňte jestli jsem nějakou skupinu vynechal) kteří se vás snaží "uštěkat". Nafťák.
06.01.2006 12:51
Ježíšek existuje! Jmenuje se Rosukrenergo
RE: Neni od veci.. ale vy jste long star
NAFTAK 84.?.?.?
Promiňte , na ty jsem nějak zapoměl.
10.01.2006 17:58
Česká média: Šaron na prvních stranách
RE: Na názoru idiotů naopak velmi záleží
NAFTAK 84.?.?.?
Každý idiot s volebním právem je totiž doslova zlatý nuget pro dnešní politiky ,jelikož daleko lépe sedne na lep, než ptáček, volič inteligentní.V parlamentních demokraciích je spousta blbů i chytrých lidí.Dle výsledků voleb
a stavu vlád ve světě, kterých si Nilberte myslíte že je víc??? NFT
10.01.2006 18:57
Česká média: Šaron na prvních stranách
RE: Takže OSN nechtělo stát Izrael a má spadeno na české vodníky
NAFTAK 84.?.?.?
Vodníku!Taky bych to tak viděl a tak nemusím nic podotýkat k tvému příspěvku,
ale napadla mě taková blbost vodnická
Každý dnešní český vodník, ten se dočte v tóře,
že ten správný vždy pochází, od mrtvého moře.
Na sezení nemá vrbu, ale nový ratan,
fráček ten už vyšel z mody, nyní frčí kaftan.
No ještě fůra různých nápadů by tu byla, ale neblokujme pisatelům, mediání svět blbinama.
>Ale ma pravdu v tom, kdyz si date na cas, kdy se muzete pokud se
>budete snazit dobrat k svym korenum, dat si pauzu od okolniho
>sveta ( radio, TV, Internet). Ja jsem si to absolvoval, a protoze
>do mel byl vlozen bojovy duch jsem na Zvedavci a snazim se
>informacemi "nakazit" sve okoli. Delam to po trochach, abych
>nebyl povazovany za toho za lajnou.
Taky se zabývám "ideologickou diverzí" a docela se mně daří,
jen státní média, mě jí občas maří. Ale dosti "televizním
žroutům" a naivkům, co je zajíma jen fotbal a rum, jsem v hlavě vystavěl
nový dům. Mají v něm zatím někdy zmatek, čas ve světě jim ho sám upraví,chce to jen nějaký pátek. Ahoj NFT.
Dík, Vždycky jsem rád, když v nepřeberném množství vtipů a postřehů, mně někdo překvapí něčím co jsem neznal,(alespoň v podobné verzi) i když je to dost vážné téma, uděl jsi mně radost. Je to v (nadsázce) naprosto výstižné.
Nebylo by špatné ještě to rozšířit. Potkají se dvě planety a ta jedna se ptá té druhé"
Tak co, jak se vede?
"Ále, co ti mám povídat, někde jsem chytila lidi, a co s tím chceš dělat", říká ta druhá,"byla jsem u nevyššího a ten mě řekl abych se vypotila, teda globálně hodně oteplila a za pouhý den(u viru 100let)prý budu mít pokoj.
Ahoj NFT.
Taky jsem to slyšel. Prý dokonce studoval dálkově při práci.
Rudo, je to mimo mísu, ale(zvědavost) otázka. Kdy jsi "sloužil v Žatci.
Já tam na "KOREJI" byl v roce 1964-66 u Vel. roje, na LI-2(okopírovaná DC 3) jako mechanik.
Byl to utvar 2710 A vrtulníky byly jenom u tohoto útvaru. Takže jsi tam byl později a nebo dříve? Ahoj NFT.
Na pivo jsme chodili do Velemyšlevse čili do Šlosu, do Žiželic taky
a do Hradčan(směr Chomutov). Do Žatce jsme chodili do všech hospod a hlavně se prát s tankánama, se střídavým ůspěchem. Hochman(nebo Hofman?) byl můj velitel a mimo tvé MI-4 pilotoval i "můj" LI-2. Byl fajn protože když mně vyrazili(podle rengenu přerazili) v Žiželicích při rvačce dva spodní zoubky, tak mně zavonanačil nejlepší zubař. servis v UVN. Kde jsem dostal "můstek s erárním zlatem a ještě jsem byl hrdina, kterému údajně při poletové prohlídce "ujeli montážní schůdky.No ale to se dostávám do veselých vojenských příhod, které nezůčastněné nemůžou zajímat.Ahoj NFT.
Moc dík. Krátká a velice výstižná.
Když pan Izer u Mountfieldu točil kolem štěstí,
tak mu chlapci izraelští málem dali pěstí.
Stěžoval si velvyslanec proč, že tomu satanu,
nezabrání zesměšnění židovského kaftanu.
Tak pan Izer rychle seknul s kaftanem i kloboukem,
jinak by snad asi vylít pěkně velkým obloukem.
Ve firmě se domluvili a nebo se báli,
že by potom žalobami peníze z nich sáli.
Je to vždycky k popukání,až zas pustí z pysku,
že tu máme lidský přístup a svobodu tisku. Nafťák
PS. Někdy si to, (je to pravda)trochu více beru.
Jinak se tu všichni mějte, vždyť já na ně s..u.
Vodňajsi, když oni je všechny drží za koule penězma. Panáčci mají půjčky a hypoteky a tak musí tančit jak šéfové pískají a psat co jim řeknou. A tak se fakt bojí až jsou posraní, takže na nějaké hrdinství nemají čas, poněvadž jinak by je tak nechali napsat na hajzlu akorát SERVIT JE VUL, a to by to ještě museli zkontrolovat tajné služby, jestli to není kryptogram, Ahoj jdu chrápat, abych načerpal síly na zítřejší den a mohl s plným elánem podkopávat bojovníky za "demokracii a svobodu". Teď jsem si vzpoměl, možná, že to znáš:
Nehledejte spravedlnost jako červa v mouce,
neplaťte si advokáta, ale rovnou soudce.
Ahoj NFT.
Chtěl jsem škrtící strunou provést euthanasii svojí tchyni Jiřince, a praskla.Teda ta struna. (Kde udělali britští výrobci chybu?) Tak s tou zkrácenou strunou krájíme knedlíky a zase je mír mezi námi. To jedem muj starší kamarád na Vlachovce před lety tančil s dívkou polku. Pořád to brali doleva a dívka byla neustále vetší a větší. Pak mu řekla tiše."vememe to zase doprava..jó? vytáčí se mně protéza". To je vidět jaké byly tenkrát výrobky, s kvalitních přírodních materiálů s dokonalými závity. Dneska už někdy člověk nemůže věřit ani sám sobě...chce se uprdnout a po....se. A to jsou borci, kterí už zkoušeli banžídžamping na vlastní tasemnici.
Ahoj srandisti NFT
Dík, Ajo za připomínku, ale ze socialního zabezpečení by mně chodila provize
,do kriminálu na přilepšenou, protože babička bere penzi už 40 let a přitom nikdy moc nemákla.Ahoj PS-V červnu slavim 60, bude to venku v přírodě pro více lidí, škrtící struny schovám a rád tě uvidim i s bližníma. Ahoj NFT.
>Aco já?!!! Jsem pohledný, zaopatřený čtyřicátník s
>vlastním rožněm.
To by každý Gdosy cosi, s rožněm kolem vlastní osy,
chtěl se zbavit mámy ženy a naslouchat její steny.
Struny mám jen na knedlíky, posilni se lahvičkou,
jeli rožeň s kurvítkama, umlať si jí paličkou.
Gdosýka Cosíka zdraví Nafťák.
Ti dva co jsou vedle sebe, uzavřeli sázku,
kdo ve světě přepracuje velmi drzou cházku.
Ten nalevo přitom trochu asi zaspal dobu,
schůzka je však zajímavá, tak vyskočil z hrobu.
Hrobeček to vlastně není, utek´jako mlíko,
nezvyknul si v Kremlu ještě, na skleněné víko.
Morbidní jsou spokojení, a tak zpátky ke spojení.
Je pravda,že bez spojení, malo kdy je velení,
masy třeba vychovávat, potřebují vedení.
Naopak zas při "spojení" vždycky vzniká dítě,
U "dětí" však na obrázku, je otázka-"chci tě"?
Ahoj Nafťák
18.02.2006 10:40
Pivo z pytle ven
RE: Takovou exkurzi bych bral i když by mě těžko někdo překvapil..
NAFTAK 62.?.?.?
A snad vím o čem mluvim, když v jednom velikém pivovaru pracuji 37let.
O pivu už se toho napsalo spousta, a teď zrovna je v zeměděl. muzeu na Letné
(kousek od technického) docela ucelená výstava o vzniku piva.(ze stud. důvodů jsem tam byl 2x.)Jinak jsem dokonce roku 1975 zhora zmíněné dřevěné sudy zavážel po hospodách/50lit,100lit,200lit)plus váha dubového dřeva/cca 30kg,60kg,90kg. Běžně jsem rozvezl 200hl.denně. Dřevěné sudy měly tu výhodu, že dobře izolovaly při transportu. V hliníkových v pozdější době při dopravě buď pivo mrzlo,a nebo v létě zase lítali špunty. Jednou jsem takto vykropil při cestě linkový autobus Praha-K.Vary, který mě předjížděl, neklimatizován(jak jinak tehdy) s otevřenými okénky. Do Varů se vozil jedině "hutný" ležák, takže dámy v let.šatech byly ulepené jako děcka od cukr.vaty, ale bohužel nejenom kolem úst.A zase k článku. Každý pivovar má vodárnu s pískov. a uhlel. filtrama a udělá si vodu na pivo jakou chce.V Goldenu v Coloradu sice anoncují, vodu z horských bystřin, ale i to pivo má takovou chuť(jinak se budete divit, pil jsem v US skvosty, to až na konci). Až vám někdo řekne, že pivo "Plzeň" pije protože je "zásadité", tak mu dejte hned přes držku, protože mně to řeklo už nezávisle na sobě asi 10 lidí. A je to v podstatě stejná lež, kterým někdo vyplachuje pivařům hlavu, jako ostatním v politice. Všechny piva jsou "kyselá" PH tak 4,3 až 4,7. Pivo "plzeň" má rád a piji ho s chutí, ovšem kde se vzala zrovna "lékařská léčivost" tohoto nápoje, který už za bolševiků doporučovali doktoři slovy, "no tak ty 2 plzně si pane Rambousek dejte, ať mám od vás klid", to je mně záhadou. "Plzeň"je míň prokvašená na rozdíl třeba od Budvaru, takže má víc zbytkových cukrů (diabetici neděste se)a Budvar má zase víc alkoholu, protože je víc prokvašen a tím má míň zbyt. cukrů. Takže jeden praví: "po Budvaru mě bolí hlava a po Plzni ne, druhý zase říká :" Mně po té Plzni roste víc břicho než po Budvaru ale zase nejsem tak vožralej" a pořád dokola.Za další. Pivo které kvasí a zraje v těch dlouhých nádobách(trčících do nebe, ve všech moder. pivovarech)ušetří spoustu lidí a energie(spileční,sklepáci+ dlouhá doba zrání ve slepě, nároky na delší chlazení atd.)a pokud se neliší chutí nějak výrazně od klas.technologie kvašení a zrání,tak to udělá každý pivovar(holt,prachy,prachy,prachy)Nejsem z toho nadšen, ale asi s tím nic neudělám. Dejte ochutnat člověku dvě skoro chuťově stejná piva,a řekněte mu ,že to jedno je 2x tak drahé protože je to "klasika". Většina si vezme to lacinější. Dále, na světě je spousta druhů piv a je absolutní blbost tvrdit ,že české pivo je nejlepší, a kupřikladu tvdit,že je 100 milionů blbců, když pijí Irský Guiness. Pivní rodokmen je neuvěřitelně pestrý. Všichni"desítkáři"(nebojte se,mám 10%taky rád, ale moc si nepochutnám)a te...
Kráceno (Editor)
18.02.2006 11:18
Pivo z pytle ven
Pokračování - exkurzi bych bral i když by mě těžko někdo překvapil..
NAFTAK 62.?.?.?
a tedy říkám, bohužel že všechna lehčí piva tedy většinou "desiny" jso u si podobná jako vajíčka. Zase mají tu výhodu, že se souběžně z konzumací těchto piv " na dlouhé tratě" nechají vyměnit tašky na střeše, sekat zahrada a i holit břitvou, což u silnějších piv,"na krátké tratě",
která mám na pochutnání, nikoliv na žízeň nedporučuji.Jinak ze třech návštěv v sev.Americe (celkem asi rok) jsem si přinesl velice zajímavé dojmy, ohledně piva.Psal jsem to v "Piv Kurýru" na 5 pokračování.
Ze třech tisíc(což se stále mění)pivovarů různé kapacity,jich pět největších jako Anheuser-Bush a třeba Miller drží 98%procent obchodu a na těch zbývajicích 2995 zbývají 2%. Takže musíš jezdit a shánět a shánět, a najdeš.V roce 2003 jsem si přivezl asi 10 piv do Prahy(pro svou jedin.chuť)
V Bendu v Oregonu,(Kupř Obsidian Stout) ve White Horse v Yukon teritory, V Minesotě(August Shel)a spousty jiných, ale to by mně zase bylo kráceno edit.Až přespolní a přesoceanští přijedete do stověžaté(synagogy a minarety nepočítám)"matičky" Prahy skočím s vámi do "Pivní galerie". Je to značková prodejna(ul.U Průhonu, přes koleje od býv.Holešov. pivovaru Měšťan) Mají tam asi 100 druhů piv z malých českých pivovárků.Na čepu vždy 2 druhy a vždy je se na co "těšit.Povím vám jak chodí dozorovat 2x do roka rabín dozorovat a i spoustu zajímavostí kolem tohoto "nezastupitelného moku", ve velké škále ušlechtilých nápojů. Je však pravdou, že žádný pivovar nevyrobil tak dobré pivo, aby ho hostinskej nedokázal "zabít". Ahoj Nafťák.
Neni nejlepší, protože nejlepší piva prostě neexistují, jako neexistuje
nejlepší náboženství. Ale musím říct ,že v kategorii pšeničných piv je skvělé.(pil jsem ho) Nejste vy jedna lokální patriotko z toho kraje, co o jeho pivu tak hezky píšete? Ahoj Nafťák.
18.02.2006 21:13
Pivo z pytle ven
RE: Rád bych se někoho zeptal,-možná to vím,možná né.
NAFTAK 62.?.?.?
Pivu je dobře v tmavé lahvi, a asi je jedno jestli je hnědá nebo zelená.
Měli jsme je do teď (ve Starouši) hnědé, ale poněvadž belgičtí šéfové,
mají svojí(teď už i naší-poněvadž jsme spojeni)Stellu Artois v zelených, tak holt jí budeme mít
taky.A jinak se Zdenku nenech mýlit, že sudové není pasterizované. Je a na tuti. Sice ne jako flašky, které projíždějí tunelem s 82stup. teplem, ale průtokovým pasterem.(kde je menší teplota ,kratší dobu) Jinak jsem velký ctitel svrchně kvašených piv a typ
India Ale Pale, jsou zvláště v létě pochutnání. Nesmí je ale hodnotit člověk typu ("PP")neboli průtokový pitomec, který pije jeden druh piva celý život a po 5 litrech denně. Já si dával na Yukonu v Dawsonu pšeničné Cranberry Wheat,Amber Ale-Arctic Red a ještě jiná, ovšem mimo typu lager, poněvadž těch máme plnou evropu a znám jich dost.Nejlepší jsou dnes Micro-brewery poněvadž s tím pivem nikdo nehejbe a vychlastá se tam kde se uvaří.A když je někdo fajnšmekr,tak ať si na něj zajede.Tak bych to vyděl nejradši i s jídlem. Jenomže kamiony jezdí třeba 10 let(z nadsázkou) po
světě a pořád mají "čerstvé"(stabilizátorama nacpané) potraviny. Nakopal bych všechny korporace do prdele, ale to bych musel asi být někde jinde, než 37 let v pivovaru. Ahoj
NFT.
Plzeńský pivovar patří pod SAAB (south africans breweries)
a múžou si to míchat s čím chtějí. Tisková lhavčí,(malokdy je
to mluvčí), ti stejně nic neřekne ,protože by jí vykopli, kdyby řekla pravdu.
Nelam si tím hlavu, já bych ti mohl vyprávět "věci". Duležité je jestli ti to chutná a nepátrej po pivních míchárnách, ať nejsi namíchnutý . Ahoj NFT.
19.02.2006 13:41
Pivo z pytle ven
RE: Pokračování - exkurzi bych bral i když by mě těžko někdo překvapil..
NAFTAK 62.?.?.?
Byl jsem tam taky asi před 8 lety a ta voda je tam fakt skvělá,Dokonce jsem byl ve sklepě u pramene(místní jsou na to hrdí)
hlavně aby stačila na výrobu piva,protože spotřeba(na vaření a věci kolem) je neuvěřitelná. Byl jsem tam čundrem na kole a přijímal mě nějaký podsládek Fišera. Teď už je vše zase asi jinak. To jejich pivo mně moc chutná,i když před třiceti lety( možná ještě před 20)nedala vůbec pít.Takže všechna čest,
co s tím dělají teď. Uvidíme co se bude dít a jaký bude mít majitel záměr?
Ahoj NFT. Ps: Podkováňský pivovar přežije i atomový úder, neboť je velice dobře schován mezi dvěma hřbety. Ten by možná nevypátrali ani zbrojní inspektoři.
19.02.2006 13:48
Pivo z pytle ven
RE: Rád bych se někoho zeptal,-možná to vím,možná né.
NAFTAK 62.?.?.?
O tom se nehádám ani v nejmenším, pouze tvrdím, že všechny velké pivovary
mají pasterizační linky na KEG sudy, to je vše. Na téma pivo bychom se
museli sejít Ahoj NFT.
22.02.2006 10:24
Velká farmaceutická firma prosazuje “zázračnou medicínu” pro nemocné postižené syndromem PH
Neriskuj a bašti, než to s tebou praští.
NAFTAK 62.?.?.?
Hodně lidí v mém okolí, je to chyby lávky?
bere denně neustále, dvě dvojité dávky.
Příbalový letáček, to je ovšem klasa:
"kdo nežere naše léky toho čeká basa".
Chci rozstřílet televizi, dávám loka z flašky,
nějak mně to nepomáhá: "kurva kde mám prášky".
Ahoj Nafťák
Pane Brutusi. Jistě jste ten "žvást"(já taky)četl, když ho odsuzujete,
prosil bych, abyste jenom tu nejvíce do očí bijící nepravdu, zde zkusil
uvést.Rád bych věděl jestli se shodnem v názorech. Z této knihy čerpali i
na vojenské akademii ve West pointu, tak bychom jim mohli spolu napsat aby
se vyvarovali této nebezpečné knihy, a nedej bože neoslabili světový mír.
Navic máte sympatickou přezdívku(jistě se váže k římským dějinám) a jsem rád, že se našel konečně někdo, kdo na tomto rasisticko-antisemisticko-
xenofobisticko nenávistném seskupení, plném paranoidních amaterských pseudo
historiků dokázal říct nebojácně pravdu. Pamatuji jak jsem se bál za komunistů vyjádřit také svůj názor a musel skrývat svůj obdiv k Izraeli.
Dnes mohu křičet od rána do večera: "Ať žije Izrael, záruka světového míru"
a vůbec nikdo mě za to netrestá. To svědčí o naší dynamicky se rozvíjející
společnosti, kterou si pisálky ze "Špionavce" rozvrátit nedáme. Moc hezkých
dní v boji(po odpovědi možná společném) za lepší zítřky přeje Nafťák.
06.03.2006 16:01
OSN přijalo rezoluci zakazující revizionismus
RE: Hmm mravenečku?zpozorni!
NAFTAK 62.?.?.?
Neváhej a prostuduj od Solženicyna dějiny rusko-židovských vztahů 1795-1995 v knize nazvané 200 let pospolu, velice zajímavý dokument. obzvlašť 2 díl kapitola "v lágrech" budeš překvapen kdo je řídil a vůbec kdo a jak se podílel na nejrozkladnější revoluci ruského národa. Ahoj Nafťák.
To je zajímavý citát, je váš vlastní a nebo už to někdo řekl?
Nejsem snad uplný blb, ale tenhle jsem opravdu neznal. Dík NFT.
>autor teto knihy je neskutecne zakomplexovany kokot. A kokot v
>tomto smyslu neni nadavka, ale "lekarsky" termin z trilogie knih
>"Dr. X. Crementa"
ˇJá ho znám(Hausmanna) osobně a je to můj kamarád. Neřekl bych, že je kokot a knihy Dr.X.Crementa jsem též četl.
Myslet si můžete co chcete, ale osobní setkání je úplně něco jiného. Asi budu ve vaších očích taky kokot, ale mně je to jedno.
Jste na omylu, moc to nesype i když má asi 10 re-edici. On to pro prachy
opravdu nepíše, ale to byste ho musel znát.Nikdy jsem nikomu nedělal apologetu, ale Pepovi vždycky. Ahoj NFT.
Je to skutečně tak , i když se to zdá divné.
To jste mně Petře udělal radost, asi tak bych to napsal též, ale jelikož jsem už "starší model"(60) tak bych měl větší práci z psaním a tím bych omezoval sebe a svou rodinu časově. Nepomohl bych te "mojí" oloupat okurky na čalamádu,což musím dělat každý rok v srpnu(dost vysilující)a nejel bych na kole s Luizinkou(zlatá retrívranda)k Vltavě.A nemohl bych 10 minut sledovat vnější svět na TV a používat podobných slov jako "odpadlík Hollywoodu" Mel Gibson. Ahoj Nafťák.
PS.S psychopatickými úchyly rád diskutuji poněvadž mám tlak i v 60 letech
115/65 a takto se při debatě dostanu na normál.
Ajinko, jak to víte? Jednou na čundru na Blatensku ,po druhé na chatě na Orlíku, po třetí na čundru na Brdech a po čtvrté na Podolance na mojí chatě.
Celkem vice než 100 lidí a ještě mně jich dalších 100 chybí do dooslavování.
Ale stejně by mě zajimalo jestli jste to jen tak vystřelila od boku, či vám to někdo z kamarádů prozradil.Jo a od kdy si zase vykáme? Jo už vím je ti hanba tak starýmu chlapovi tykat. Ahoj NFT.
25.09.2006 21:10
Kdo chystá bomby v Praze?
Starý známý a osvědčený vtip o boji proti terorismu
NAFTAK 89.?.?.?
Příjde chlap na policii, a ptá se kde je oddělení pro boj proti terorismu.Policajt povídá: "Co chcete oznámit?" a občan odpoví:"můj soused je napojený na Al Kaidu," to je blbost, jak jste na to přišel"
odpovídá policajt. "Přivezli mu kamion dřeva z Libanonu. To je normální, co je natom divného? Že je rozřezané na 20cm polínka.Na tom taky nevidím nic divného" odvětí policajt." jenomže on každé veme do ruky zatřepe s ním a přitom se usmívá, "tak to už je jiná káva, to je tutově náklad bomb", myslí si policista. Vyplatí udavači odměnu a rozjíždí akci. Denuciant odchází ze strážnice, bere telefon a hlásí sousedovi: " Tak ti Fando posílám, jak jsme se domluvili, tu brigádu na štípání dřeva. Bude to pravděpodobně ta samá parta co ti loni zryla zahrádku
Lhat v rozhlase, v televizi, lhát i denně v novinách,
mluvit řečí přeslazenou, a rejpat se v "kravinách".
To jsou naši miláčkové, a zástupci lidu,
také mě to dříve štvalo, ale teď jsem v klidu.
V celém světě lotři vládnou, kdo to jednou spraví?
Řešení sám žádné nemám, jen si šetřím zdraví.
Sice starý, ještě živý a snad trochu v šejpu,
bez možností lotry svrhnout a tak jenom rejpu.
Ahoj Nafťák
Hrdé na své hory masa, sebejistý projev,
k tomu ze 100 metrů látky skrývající oděv.
Kožní řasy přetékají, naplněne špekem,
sport a dřina není pro ně populárnim lékem.
Liposokce, silikony, dlouhé nehty z plastu,
muže nyní předhánějí v kouření a chlastu.
NFT.
Co v Novém roce méně respektovat? To je to čemu se říká politická korektnost. Má asi tyto aspekty.
1.Moc si hubu neotvírat
2.Menšiny si nedobírat
3.Ale hlavně nepopírat
Co respektovat více? Určitě svobodu slova.
To je právo, jež dodržovat je snad zdrávo.
A na konec!
Chraň nás bože...co bych dodal?
Před těmi jimž svět si prodal.
Polní kurát,polní rabín, ba i polní imám,
před tou "partou služebníků" žádný respekt nemám.
Dokud šlapem zeměkouli, máme jasné vědomí,
tak to dobré snad posvětí, naše čisté svědomí.
Ahoj NFT.
Otáčí se Orwell v hlíně,
stále si svět dělí svině.
Jádro prasat stabilní,
naše obzvlášť servilní.
Ahoj NFT.
30.01.2007 09:00
Demonstrace Ne základnám
Analytik světové historie,současnosti i budocnosti(škoda ho zde)
NAFTAK 89.?.?.?
Dal bych krávě na ucho malý zlatý plíšek,
na něm nápis: "Analytik,mistr texasčížek".
Pustil bych jí na pastvu, do čerstvého vzduchu,
každý by znal hrdinu na chlupatém uchu.
V lenošce si doma hovím, na rameni kocoura,
na ministra už se těším ,chvěje se mně pazoura.
Příjede mně vyznamenat za záchranu Prahy,
zato, že jsem odhalila na letišti vrahy.
Teroristů bylo mnoho, byli z říše ptačí,
co jsem vlastně odhalila, jedna věta stačí.
Al kajda má holuby sama si je cvičí,
když startuje letadlo, ihned k němu fičí.
Proklovají podvozek, pokakají křídla,
cestujícím uzobnou ze skrovného jídla.
Na všechno jsem sama přišla, a šlo mně to hladce,
jeden holub mě to udal byl křesťan a zrádce.
Nehledejte spravedlnost jako červa v mouce,
neplaťte si advokáta, ale rovnou soudce.
I když prachy zaplatíte, ten co vás pak soudí,
usoudí,že málo jste dal,daší peníz loudí.
Pak jedině s kamufláží koupit barev tubu,
namaskován cestou přes park, rozbít soudci hubu.
Když "špinavý Palestínec", to aby byl klid,
použivej v rovnováze též "smradlavý Žid".
Vzdělavej se proto v psaní "politický dovedo",
jinak budeš stále pro mě rasistické hovado.
16.07.2007 10:57
Parlamentarismus a demokracie
Jaká demokracie? jaká vláda lidu? (ještě nejsem v nirváně, ještě nemám klidu
NAFTAK 89.?.?.?
Poslanec či senátor našich peněz predátor.
Světový chlív, i ten náš, kam se hrabe Augiaš.
Vyber z možných témat, co s tím ksindlem dělat?
Už je všechny neguji, za podporu děkuji. Ahoj Nafťák.
Merci naprosto souhlasim a obdivuji,že dokážeš na Zvědavci polemizovat.Já už bohužel tu sílu nemám a pochybuji o všem.Asi jsem nenapravitelný nihilista, ale to je asi věkem (61 let) a zkušenostmi při přetváření světa Vím přesně co se mně jako mravenčímu subjektu na světě nelíbí, tak do toho dokážu občas šlehnout veršem. Kdyby ses mě ale optal jak bych ten svět dokázal racionálně uspořádat tak bych byl v koncích, poněvadž to nevim.Ve svém vnitřním světě jsem naprosto spokojen, ale když kouknu do "vnějšího" tak je problém.Proto na čundrech (což jsem pořád)odmítám politické diskuze,aby se ze mně nestal "kamarádovrah".
Nabídka se nepřijíma odepověď mám hravou,
ani kurva nechce práci, když má makat hlavou.
Tlustá nebo rachitická,natož kurva politická.
30.08.2007 11:10
Univerzita DePaul zrušila třídu, ve které učil profesor s kritickým postojem vůči Izraeli
Rychlý vědomostní kvíz
NAFTAK 89.?.?.?
Proč v říjnové revoluci, všichni hoši z pléna.
pro jistotu změnili si svoje rodná jména?
Za 1. protože se jim ta původní nelibila
2. protože nezněla rusky
3. protože je to zvyk "revolucionářů.
P.S. Vše je pravda a ta největší až za 4.
ale nechci šířit "polopravdy" jako pan Filkenstein.
03.09.2007 09:53
Ministerstvo obrany: černá díra státního rozpočtu
Abys mohl ochráněný po práci vlezt do vany, musíš věřit bezvýhradně ministerstvu obrany.
NAFTAK 89.?.?.?
Vyskytla se z nenadání malá černá díra?
Není možná, není pravda, to je "kýho výra".
Peníze se rozdělují spravedlivě v klidu,
ministerstvo upřímné je, milovníkem lidu.
Naši chlapci ozbrojení, ti se v horách perou,
lidé "málo vlastenečtí" na obranu serou.
Je to válka spravedlivá včetně černých dír,
ten kdo tleská naší vládě posiluje mír.
NFT.
V dnešní době slovo typu: "nezávislý novinář",
není třeba vyslovovat, není třeba komentář.
Nezávislost tu si platí "sametová elita",
někdy v člancích zeleninou můžou být i jelita.
A tak v nové společnosti kde je peníz doména,
jak za stara můžeš volit hajzla nebo kreténa.