Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky podepsané rickover

Nalezeno 163 příspěveků, 7 různých IP adres

Stránka: 1 2

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

22.09.2006 21:23

Střílení psů v Iráku

pes je podle Koránu nečisté zvíře,

rickover 82.?.?.?

a irák je mohamedánská země, tak co je na tom špatného, neislámského?

117384

25.09.2006 16:18

Kdo chystá bomby v Praze?

RE: Sice ne primo k veci ale ....

rickover 82.?.?.?

Souhlasím, tenhle spolek vylizovačů nastavených mohamedánských zadků (viz jejich podpora Ahmadínežádovi) je zcela určitě zárukou "spravedlnosti" pro německý národ - stejně jako obdobný spolek u nás, který si říká Národní(sic!!!)Odpor (rovněž vylizovači nastavených mohamedánských zadků, viz jejich žádost presidentovi) [chechtot] [chechtot] [chechtot]

117628

25.09.2006 16:26

Přicházející kolaps sionismu

RE: Podmínky cenzůry?

rickover 82.?.?.?

Hele, bobečku, a proč, když ti mocní Židé vše ovládají, nedokázali nikdy zabránit ani jenomu pogromu na sebe, ani jednému vyhánění, holocaustu, antisemitským kampaním v médiích [překvapení] [překvapení] [překvapení] Pakliže bych přijal teorií o židovském spiknutí, šlo by o největší spiklenecké diletanty v dějinách [chechtot] Není to způsobeno tím, že nebezpečí pro český národ je inde...třeba u muslimů [velký smích]

117629

02.10.2006 20:11

Izraelský rabín vyzývá k vyhlazení všech palestinských mužů

Jen řekl to samé, co

rickover 86.?.?.?

bez povšimnutí říká Ahmadínežád, Naralláh, Hamás, a spousta dalších, včetně zdejších nazi o vyhlazování všech Židů (tj. včetně žen a dětí, prý jsou to také "bojovníci"). Tak v čem je vlastně problém, že na palestinské ženy a děti ("bojovníky" odpoví-li se na islám stejným metrem) zapomněl? [chechtot] [chechtot] [chechtot]

118212

K těm tajným kódům a proroctvím - proč se nikdy žádné nesplnilo, proč třeba na základě odhaleného proroctví např. Židé nezabránili svým deportacím, pogromům a holocaustu na sebe, pokud je odhalení biblických kódů až tak precizní o možné hrozbě těchto událostí by přece byli včas informováni...stejně jako křesťané z Nového Zákona před velkou Francouzskou Revolucí, VŘSR, Hitlerem....anebo, že by všechna takováto proroctví stejně jako např. Protokoly mudrců Siónských a Tajné dějiny jezuitů byly jenom výmysl a bluf určený pro pitomce a naivky, co každému na cokoliv skočí...to nejspíš. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

118252

03.10.2006 11:49

Nový návrh z dielne NSA alebo stelesnenie Vlasteneckého zákona

Strašné a odpudivé, typicky americké:

rickover 62.?.?.?

Poctivý pracující člověk aby se dneska v té ultratotalitní busho-fašistické kapitalistické Americe snad bál zase unést letadlo a odpálit mrakodrap, protože mu na to přijdou předem a ještě si pro něj klidně dojdou i třeba do Iráku nebo do Afghánistánu. Takhle tu revoluci neuděláme a islám do západního světa nerozšíříme. Honem,honem,honem,kamarádi,humanisté,pomozte nám: demonstrujte, posílejte petice, dělejte kampaně, strašte lidi, že je to porušení jejich základních občanských práv, ať zblbnou a ty hrozné fašistické zákony o našem sledování se zruší. A my ať můžeme házet bomby do kaváren a do vlaků, střílet do lidí na ulicích, upižlávat hlavy rukojmím a unášet letadla v klidu, v pohodě a bez nebezpečí, že nás kdejací fašističtí usáci chytnou a zavřou na Guantanámo. Pryč s Bushistou a světovým imperialisticko-sionisticko-jezuitským spiknutím!!! Ať žije al-Pajdá, Salám Hnusajn a venezuelská kamarád Šavléz!!! Ať žije, soudruzi soukmenovci a bratři v Alláhu, naše permanentní celosvětová revoluce!!! [chechtot] [chechtot] [chechtot]

118253

06.10.2006 21:58

Prekazí Rusko túto vojnu?

RE: Zajímavý názor

rickover 82.?.?.?

Omyl, nepřítelem křesťanů jsou muslimové: Židé ani USA nevypalují naše kostely, nevraždí naše kněze, jeptišky a řadové věřící, neodvlékají naše lidi do otroctví (Súdán) a ani nemají v plánu nás vymazat ze světa. A Židé ani Američané nikdy křesťanům neublížili (JK popravili Římané). Takže my křesťané jsme na straně Israele a USA, muslimy rádi přenecháme nacistům a komunistům.

118564

07.10.2006 16:29

Prekazí Rusko túto vojnu?

RE: Zajímavý názor

rickover 86.?.?.?

Přečti si Tajné dějiny jezuitů - tam zase zjistíš, že přesně to samé, co Protokoly mudrců Siónských přisuzují Židům, uvedené veledílo přisuzuje jezuitům. Někdy je dobré přečíst si více knížek a nebýt fanatik, pak jeden na propagandu o agentech Mossadu/jezuitech převlečených za Araby/jezuity tak snadno nenaletí.[chechtot] [chechtot] [chechtot]

118614

08.10.2006 19:31

Není důležité, co řekl Havel

Pamatuji si velmi dobře Václava Havla

rickover 86.?.?.?

i listopad 1989 (tehdy jsem dokonce byl členem podnikového stávkového výboru a občanského fóra[smích] takže pár slov k Havlovi:

1) V letech 1968 - 9 ho Dubčekův režim ignoroval, proto si klidně jezdil do ciziny nejen on i např. Klaus.
2) Před 1989 byl skutečně státem pronásledovanou osobou, Chartu 77 mu režim nikdy neodpustil, i když vzhledem k tomu, že každé jeho zatčení bylo okomentováno v západním tisku a politickém spektru si k němu nedovolili to, co si běžně dovolovali k "neznámým disidentům" - viz vražda pana Wonky. A spoustu podobných věcí, co zavál čas. Každý politický vězeň totiž opravdu neměl známé na Svobodné Evropě.
3)Pokud budete tvrdit, že Charta 77 a Několik vět nebyly v zásadě protikomunistické dokumenty, spíše vyzývaly rudou vládu k dodržování vlastních zákonů, v jistém smyslu budete mít pravdu. Jenže bolševici měli natolik paranoidní strach o moc, že protistátního spiklence dokázali udělat i z ochmelky, co v hospodě vypráví politickou anekdotu (za tohle se skutečně zavíralo, říkalo se tomu trestný čin pobuřování), proto ač chartisté nebyli v pravém slova smyslu antikomunisté, stali se symbolem antikomunismu.
4)Havlovo "sametové" převzetí moci? Nebyl jsem nadšen a nejsem nadšen ani nyní, že rudý mor nebyl vymýcen. Jenže ta druhá alternativa byl zásah armády a občanská válka. Co je horší? Nevím, soudit nechci. Jen upozorňuji, že 17.11.1989 byl ve skutečnosti vnitrostranický puč v KSČ, co se organisátorům vymknul z rukou, původně měl být vykopnut a lidem předhozen Jakeš a Štěpán, a režim měl být nahrazen "perestrojkou po česku" (předseda vlády slušovický Čuba, mezi věrchuškou např. Mohorita, Ulčák abych jmenoval známější-tehdy-jména...), která měla bolševiky zakonzervovat u moci. S chartisty počítali jako s křovím, tuze se divili, když to pak neukočírovali[smích]
5) Havlova amnestie - koncem prosince 1989 došlo ve věznicích ke vzpourám vězňů a co bylo horší, policie odmítala jakkoliv zasáhnout, protože "nějaký Havel nám nevelí", poté v lednové amnestií 1990 řada soudů a soudců ÚMYSLNĚ pouštěla na svobodu lidi, na které se amnestie NIKDY nevztahovala, tj. na trestné činy vraždy, znásilnění a pohlavního zneužívání. Takže problémy s aminou řešte ze soudci, nikoli s Havlem. Úmyslné nedodržení zákona o amnestií a záměrné propouštění vrahů, co měli zůstat sedět, byl jeden z posledních pozdravů KSČ československému lidu, mělo to Havla a nekomunistické politiky zdiskreditovat, bohužel řada lidí na provokaci KSČ opravdu naletěla. Ještě připomínám, že dost lidí, co měli na amnestií nárok, naopak nechali záměrně sedět.
6) Nutná připomínka k policajtům: tehdy to byla skutečně nezvládnutelná svinská rudá verbež, nového českého republikového ministra vnitra Hradílka
zcela odmítli poslouchat jako nadřízeného, česká policie byla v rukou komunistů ještě řadu měsíc...

Kráceno (Editor)

118697

08.10.2006 19:33

Není důležité, co řekl Havel

pokrač:

rickover 86.?.?.?

6) Nutná připomínka k policajtům: tehdy to byla skutečně nezvládnutelná svinská rudá verbež, nového českého republikového ministra vnitra Hradílka
zcela odmítli poslouchat jako nadřízeného, česká policie byla v rukou komunistů ještě řadu měsíců po listopadu, federální ministr Sacher, když se pokoušel vyhazovat estébáky, musel k tomu použít samopalníky, soudruzi se klidili do důchodu až pod hrozbou nabité zbraně. Situace se začala zlepšovat až za Rumla. Termínem zlepšovat myslím fakt, že policií postupně začali ovládat nadřízení, nikoli kamarádi z uličního výboru. Za Grosse se opět vrátila stará praxe, kdy policie pracuje na politickou objednávku. (Viz odposlechy opozičních politiků - ale i např. bývalého husitského patriarcha Schwarze, presidenta Klause a některých novinářů na příkaz ČSSD pro jejich vnitřní potřebu, nedělám si iluse, že ODS se nepokusí o to samé.)
7) Rozdělení republiky: Platí to samé, co jsem řekl o "sametové revoluci". Jednou alternativou bylo to, co si dohodli mezi sebou Klaus, Havel, Mečiar a spol., druhou byla občanská válka - ač to zní neuvěřitelně, existovali tehdy vlivní lidé, co opravdu byli ochotni válčit se Slováky o jejich požadovanou nezávislost. Myslíte, že jugoslávská cesta by byla lepší, schází vám ty desetitisíce mrtvých? Třetí cesty nebylo, Slováci tehdy skutečně chtěli většinově samostatnost, ne společný stát s námi.
8) Havlovo moralisování a presidentování - mnohdy nechutné, ale furt se to dalo poslouchat a snést lépe než rudé žvásty, to platí i o většině našich polistopadových politiků. Nejsmutnější je fakt, že Havlova jistá průměrnost a neuchopitelnost ho v prostředí našich ostatních politiků opravdu transformovala na velikána. Je skutečně jedním z největších polistopadových politiků, mimo Havla, Zemana, Klause, Luxe, Bendu a Grebeníčka je a po roce 1989 i byl zbytek naší politické scény jenom hnůj. Tihle alespoň měli formát, ti ostatní byli a jsou jen ubozí a trapní paroubci. Posuzuji formát politiků, nikoli své politické sympatie, proto se nedivte, že antikomunista jmenuje Grebeníčka[smích].
9) Kritisovat něco, co se událo před 17 lety je jednoduché, mnohé věci člověk pochopí, až když nejsou aktuální, tehdy jsme prostě neměli dost kvalitních lidí k lepšímu převratu. Kdyby ti, co tehdy seděli, kritisovali a čekali na zázraky, zdvihli své zadky a šli nám pomoci, je možné a domnívám se, že i jisté, že by se leccos udělalo kvalitněji a rychleji. To platí i pro dnešní dobu. Pokud se vám bolševici ve státních strukturách nelíbí, tak je nevolte, z těch struktur je vykopejte sami a nestěžujte si trapně, že někdo před 17 lety bolševiky zapomněl postřílet - je fakt, že kdyby něco opravdu šlo tak jednoduše udělat, jak si u počítačů myslíte, možná byste se divili.

118698

11.10.2006 17:08

Venezuelský prezident Hugo Chávez: Povstaňte proti Říši

bolševik Chávez,

rickover 82.?.?.?

když už blábolí o bezvýznamném bolševikovi Chomskému a podobných týpcích by se alespoň měl přestat křižovat a brát si Boha za svědka - Bůh nás křesťanů není pro Cháveze, ale proti němu.

118880

11.10.2006 17:14

Korejský rotvajler na čínském vodítku

RE: Pozitkar soudruh Kim

rickover 82.?.?.?

Tahle antiami pathologie je normální, USA jsou podle nich vždy špatní. KLDR si pořídila jadernou zbraň na Jižní Koreu, to je jediný stát, který musí mít z KLDR vítr. V případě další komunistické agrese proti Jižní Koreji přejme jihokorejskému lida a jeho statečné armádě mnoho štěstí.

118882

11.10.2006 17:29

Zabíjejte Araby a křičte o antisemitismu

RE: V Iráku zahynulo od invaze z roku 2003 přes 650 000 iráckých civilistů

rickover 82.?.?.?

Peru, Kongo, Indonésií, Salvador, Nicaraguu, Kubu a Guatemalu bombardovali USA kdy?
A Japonsko, že se snažilo v roce 1945 vzdát, ano nejtvrději na Okinawě a Iwodžimě [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Jsi dobrý agitátor, ale víš také kdo a kde zorganisoval komunistické převraty zdařilé i nezdařilé, též od roku 1945 - Čína, KLDR,Jižní Korea, VDR, Jižní Vietnam, Laos, Kambodža, Barma, Indonésie, Filipíny, Malajsie, Irán, Guatemala, Honduras, Kuba, Salvador, Nicaragua, Kolumbie, Venezuela, Chile, Peru, Argentina, Uruguay, Ethiopie, Angola, Mosambik, Alžír, Lybie, Jižní Jemen, Irák, Sýrie, Egypt, Libanon, Zaire, Ghana, Guinea-Bissau, Súdán, Kongo-Brazzaville, Madagascar, Namibie, JAR, ČSR, Maďarsko, Rumunsko, Polsko, NDR, Řecko? Kdo organisoval teroristické akce v západní Evropě NSR, Francie, Itálie, Španělsko, Severní Irsko, Turecko. Myslím, že SSSR byl lepší [chechtot] [chechtot] [chechtot] P:S: Nezapomeň napsat, že v těch zemích "bojoval lid", to jste nám vždycky vykládali. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

118886

17.10.2006 18:10

Co se stalo v roce 1969?

RE: re

rickover 82.?.?.?

Srovnávat společenský přínos metaře s přínosem Noama Chomského je urážkou metařů, ti jsou na rozdíl od zmíněné levičácké zrůdy pro společnost opravdovým přínosem.

119433

20.10.2006 12:13

Válka se zvířaty

RE: Němečtí nacionální socialisté a pokusy na zvířatech

rickover 86.?.?.?

To je samozřejmé - vždyť přece měli v lágrech nevyčerpatelný dostatek lidského materiálu. A nejen 3.říše i věrný japonský spojenec prováděl v lágrech v MandžuKuo biologické a lékařské pokusy, včetně pitev zaživa na lidském materiálu. Takže tedy, jak jsem to pochopil: všechny ty podvodné kampaně za ochranu zvířat jsou v rukou nacistů[smích]abyste znova mohli dělat pokusy na lidském materiálu: na Židech, na Číňanech, na válečných zajatcích USA a GB - nic proti pokusům na lidech, ale pro změnu by mohl jako lidský materiál být použit nacista.

119617

26.10.2006 21:53

Jen 16 % Američanů věří oficiálnímu mýtu o 11. září

Jen upřesnění:

rickover 86.?.?.?

JFK nebyla vládní (tj. US) operace, akci provedla KGB a Warrenova komis to ututlala, aby mezi USA a SSSR nedošlo k jaderné válce. Tohle se vědělo již v 60.letech, dodatečné kamufláže na tom nic nemění.

120074

04.11.2006 17:15

Senátní dějství ústavní krize

Jasný vzkaz

rickover 86.?.?.?

od voličů dostal Paroubek a ČSSD - aby předali moc vítězi parlamentních voleb, tj. ODS (ať již si o téhle partaji myslím cokoliv). Paroubek to neučinil dodnes, je to výsměch voličům, výsměch ústavě, výsměch demokracií, prostě to nevadí, že jsem prohrál volby, u moci zůstanu, někoho podplatím, někoho zastraším, volby nevolby, veřejnost nám nadlidem z ČSSD do toho kecat nebude.

120663

04.11.2006 17:33

Ad: Je to střet civilizací

Zcela určitě věřím

rickover 86.?.?.?

mohamedánovi Lhoťanovi jeho výmysly o Mossadu[smích] Ano, zajisté New York (3000 zavražděných), Beslan (přes 300), Madrid, Bombaj a Bali (200), Londýn a Dillí (50), Thajsko ( 1 700), Východní Timor (250 000), Súdán (2 milióny), Biafra (2 milióny), Arménie (1 500 000), Indie (50 - 70 miliónů jen za vlády Velkých Mughalů), Srbsko, Bosna, Bulharsko, Valašsko, Uhersko, Byzancie, Persie, Říše Visigótů (milióny až desítky miliónů mrtvých) to samozřejmě udělal Mossad[smích], Bush[smích] a jezuité[smích], eventuálně se to udělalo samo[smích], nebo k tomu vůbec nedošlo[smích] kdepak naši mírumilovní, diskriminovaní a ubližovaní mohamedáni. [chechtot] [chechtot] [chechtot] jenom ten Korán, jak je mírumilobný [chechtot] [chechtot] [chechtot]

120664

04.11.2006 17:41

S blogery jako s teroristy

Za veřejnou obhajobu teroristů

rickover 86.?.?.?

bych klidně dával i trest smrti. Nechápu duševní procesy člověka, který např. vidí létat do povětří vlaky v Madridů plné nevinných cestujících, žen, dětí a takový čin schvaluje a raduje se nad ním, že je to prý "odboj". Přesně na tyhle lidé, na obhájce teroristů je třeba se tvrdě zaměřit, obyčejným teráčům stačí zotavovna Guantanámo.

120665

09.11.2006 16:27

Obrací se karta?

RE: Dva konce jedné hole.

rickover 86.?.?.?

Naprostý souhlas. Díky legálním interrupcím alespoň nemusíme řešit tisíciletou otázku, jak zareagovat, když k nám přijde milenka a řekne "čekám dítě, musíme se vzít, kde budeme bydlet, kdy půjdeš naše požádat je o moji ruku" apod. Dříve jsme si museli naše milenky opatrně a pečlivě vybírat, doprošovat se sexu, být zdvořilí, charakterní, pracovití, dvorní a chlapsky plnit své sliby. Nyní díky tomu, že jste nám skočily na laciný špek (tj. na vylhaný heft, že potrat je prý "vaše právo"[smích], si můžeme konečně zašukat kdykoliv s kýmokliv a bez jakékoliv omezení, bez zodpovědnosti k vám i k dětem a bez jakéhokoliv nudného požadavku na slušné jednání od nás. Ještě jednou vám zdvořile děkuji za váš angažovaný příspěvek a vyjadřuji plný souhlas s interrupcemi.

121012

15.11.2006 15:02

Tragédie, fraška, a to nejhorší teprve přijde

Ale

rickover 86.?.?.?

to vůbec nejhorší bude, až vám tu mohamedánskou svini Saddáma Hussajna konečně po zásluze zhoupnou na špagátu, to bude zase zoufalého řevu českých bolševiků, nacistů a islamofašistů, moc se na ten okamžik těším [chechtot] [chechtot] [chechtot]

121447

18.11.2006 14:05

Démon Kracios

Takže

rickover 86.?.?.?

jak jsem pochopil, lepší je teda to otroctví.... takže autore: Mazej na plantáž, špíno podřadná, a když nebudeš pořádně makat, hodím tě pro výstrahu ostatním zaživa svým psům k žrádlu, jo a tvoji ženu a dceru dneska vošukám, zítra je vošuká můj kůň a ty mu také nastavíš prdel, pokud ne obě zabiju, pokud ano pozítří je prodám - nějaký problém, rabe? [naštvaný]

121611

23.11.2006 15:42

Jako za bolševika...

RE: krokodyli slzy

rickover 86.?.?.?

(Zrušeno. Urážíte diskutující)

122090

24.11.2006 11:50

Potvrzeno: Izrael použil v Libanonu uran!

RE: Typická novinařina !

rickover 62.?.?.?

Sice máš recht, ale na zvedavci je vysoký počet čaských nacistů, bolševiků a islamistů, co se vyžívají v antisemitismu, který by jim i Hitler mohl závidět. Takže je nezajímá technická stránka věci, ale jen propaganda. Politkorektně správný názor musíš mít povinně ve smyslu: jééé [překvapení] urááán [naštvaný] atomová válkááá [pláč] ti strašliví zidácííí [bliji] do plynu s nimííí [vyplazený jazyk] . Pouze s tímto "kvalitním" názorem oslovíš, protože jinak Ti většina zdejších přispívatelů ani neporozumí.

122169

27.11.2006 18:15

Jak můžeme dovolit, aby to pokračovalo?

Ti "ubozí a trpící" Palestinci

rickover 62.?.?.?

dostávají ročně 500 mio dolarů z Evropské Unie a další stamilióny dolarů z prostředků OSN (50 % VŠECH výdajů OSN na VŠECHNY uprchlíky světa), nemluvě o dalších stamiliónech dolarů od Iránu. Pokud by chtěli doopravdy svůj stát, mohli ho vyhlásit před 50 lety, nic jim v tom nebránilo - jenže holt oni si usmysleli nerespektovat rozhodnutí správce bývalého tureckého území - OSN a rozhodli se vyhladit Israel z mapy světa, Gaza a West Bank jim nestačila. (West Bank je jádro a nejúrodnější část historické Judeje, takže na rozdělení doplatili spíše Židé.) Za všechny finanční prostředky (dříve do nich cpala stamilióny dolarů i Varšavská Smlouva) si pořizovali kvalitní zbraně, unášeli západoevropská letadla a vraždili nevinné cestující a členy posádek, pokusili se neúspěšně ovládnout Jordánsko, kde povraždili desetitisíce jordánských Arabů, v polovině 70.let to samé provedli - úspěšně - v Libanonu, zabili 144 000 Libanonců a zničili jim celý jejich stát. V roce 1990 řádili v Saddámem Hussajnem anektovaném Kuvajtu tak, že i irácké Republikánské Gardy a tajná policie byli šokováni. Dnes 10 000 Palestinců si v Iráku hraje na "irácký odboj" a denodenně masakruje irácké civilisty. V Iránu působí jako mučitelé tamních politických vězňů - dokáží dělat věci na které Peršan nemá žaludek. V dnešním Libanonu působí v řadách Hisbulláhu. No a v Israeli se nikdy nezmohli navíc, než na vyhazování do povětří autobusů, restaurací a dětských diskoték a nepřetržité denodenní ostřelování území Israele ze svých raketometů. Takže na soucit žádný nárok nemají, jako Čech nemám důvod podporovat zločince a a litovat vrahy, kterých se samotní jejich muslimští soukmenovci štítí. A Israel ať si klidně brání své území, jsou v právu a jediné, co dělají špatně je, že jsou příliš ohleduplní.

122373

30.11.2006 19:22

Evropa na prahu 21.století

RE: Osud

rickover 86.?.?.?

Chudáci popírači holocaustu, určitě se jich budu zastávat, určitě je mi jich šíleně líto a určitě se jejich tragickým osudem ohrožují moje lidská práva [chechtot] [chechtot] [chechtot] Ať si je brání jim rovní? teráči z Hamásu, Hisbulláhu, Guantanáma, Ahmadínežád a naši bolševici a fašisté. [velký smích]

122546

30.11.2006 19:59

USA jsou unášeny vlnou zbrojní bonanzy

zapomněls

rickover 86.?.?.?

autore do toho výčtu jako obvykla uvést Rusko, Čínu a vývoj jaderných zbraní v Iránu a KLDR - USA je bohatá země, mohou si zbraně dovolit, tak ať je jen vyvážejí, ať je nějaká protiváha.

122547

02.12.2006 14:20

Zápas o příští generaci

RE: Dzihad

rickover 86.?.?.?

Nic proti tomu, souhlas, tak ať na nás přestanou mohamedáni házet bomby, sesbírají si svých pět ramadánů a vypadnou z Evropy a bude klid.

122646

02.12.2006 15:32

Zápas o příští generaci

RE: Dzihad

rickover 86.?.?.?

Jenže Amíci a Israelci si nezačali jako první to je ten rozdíl. Ale hlavně mohamedánská sběř nemá v Evropě co dělat, to je naše země a naše země patří nám, ne jim, mají své státy - ať se všichni ti "nepostradatelní" a "diskriminovaní" pseudopřistěhovalci seberou, vezmou si s sebou tu směšnou modlu, toho pedofila a tu snůšku nesmyslů a táhnou, odkud přivandrovali, nepotřebujeme je tu a scházet v Evropě nebudou.

(Upozornuji vas, ze vyroky typu "mohamedánská sběř" nebudu vice akceptovat. Mame-li byt tolerantni, pak musime byt tolerantni ke vsem, coz znamena OPRAVDU KE VSEM. Priste vam takovy prispevek neprojde. Tentokrat jej vsak ponechavam, aby ctenari pochopili, kdyz bude vas prispevek zrusen, proc tomu tak bude. E)

122652

06.02.2007 15:34

Kto stojí za svetovým terorizmom?

RE: cinske

rickover 86.?.?.?

Mne to připomíná zásady marxleninismu, islámu, Paroubka a multikulturalismu. Až na islám uplatňované proti vlastním národům, viďte, soudruzi.

127927

06.02.2007 15:40

Kterak ministryně na argumenty zapomněla...

RE: Nechápu

rickover 86.?.?.?

Tím by si nezvýšil/a popularitu, spousta lidí sleduje politiku, ví oč jde a radar s protiraketovou základnou proti iránským Shahabům si přeje a ruské výhrůžky je jen ubezpečují, že uvažují správně. Včetně příspěvků našich rusofilů a islamofilů, ty také jen ubezpečují, že jejich pisatelům (samozřejmě) nejde o obranu vlasti, ale o její oslabení vůči jaderným zbraním nepřítele. Toť vše. P:S: V článku je (úmyslná) chyba: Topolánek ukázal vztyčený prostřeník poslancům za KSČM a ČSSD, nikoli svým ministrům.

127929

08.02.2007 14:50

Írán: válka se blíží

Mno, pominu-li jako pamětník a očitý svědek tehdejších událostí fakt,

rickover 86.?.?.?

že islámskorevoluční Irán dlouhé měsíce před zahájením iránsko-irácké války vyhrožoval válkou Iráku i všem ostatním arabským státům Zálivu přesně stejnými slovy jako dnes hovoří o vymazání Židů z mapy světa(takže vinit Hussajna z rozpoutání iránsko-irácké války je dost sporné), pominu-li, že si Iránci udělali z malého a bezbranného Libanonu svůj protentokrát pro zástupný boj s Israelem, jehož účet platí někdo jiný a pominu-li Iránské Islámské Revoluční Gardy v Sýrií, Iráku, Somálsku (resp. dnes v bažinách na pomezí Somálska a Keně, kam je zahnala ethiopská a somálská armáda) a v Súdánu, tak chudák porevoluční Irán opravdu "nikoho nenapadl". Položme si tedy otázku, co by se stalo, kdyby článek byl pravdivý a USA ten režim dementních středověkých raketojaderných dědků, co tam Peršanům v roce 1979 dosadila podivuhodná účelová koalice GB, F, BRD, Arafáta a Varšavské Smlouvy opravdu zašlápli, co by to pro nás, jako Čechy znamenalo: 1) zase by zmizel další zastaralý, zbytečný a nepotřebný uměle vytvořený relikt studené války 2)zase by zmizela další pošahaná krvavá středověká diktatura, co má na svědomí statisíce mrtvých Peršanů a vržení jejich za šacha vzkvétající a tolerantní země o tisíc let zpět 3) Nukleární Shahaby by přestaly ohrožovat obyvatelstvo České Republiky a Evropy 4) USA a státům Latinské Ameriky by odpadla starost s iránskými jadernými raketami rozmístěnými ve spřátelené vnezuelské satrapií 5) Západní svět, včetně České Republiky, která do něho nedílně patří, by získal ropu, zemní plyn a trh pro své výrobky, zatímco Rusové a Číňané by, podobně jako v Iráku, utřeli hubu 6) Chávéz, naše milované bruselské multikultůry, Hamás, Hisbulláh, Al-Pajdá a čeští komunisté, fašisté a islamisté by po Hussajnovi zase přišli o dalšího výborného a spolehlivého komplice.Takže?[smích]

128177

22.02.2007 14:49

Hon na sexčarodějnice: dva případy

RE: zneuzivani deti?

rickover 86.?.?.?

Milý texasčížku - jsi vedle. Debilita a dementnost US pedofilománie a pedofilofóbie nemá souvislost s žádnými "týranými a zneužívanými dětičkami" - ty si rač všechny strčit do míst, kde záda pozbývají své slušné jméno, v případě ČR i v případě USA, nějaký aktivisty vylhaný nárůst počtu "trpících dětiček" kdekoliv na světě mne skutečně absolutně nezajímá. P:S: Když jsem kdysi četl Kaplického Kladivo na čarodějnice, zaujala mne scénka: měšťan č.1: kde je inkvisitor? měšťan č.2: Chvála Pánu Bohu již není, na císařský rozkaz byly všechny jeho podvodné procesy zastaveny. Američanům upřímně přeji statečného člověka, který podobně jako to v uvedeném díle udělal J. V. císař Leopold II., konečně všechny ty vaše podvodné procesy s "pedofily" a "sexharašiteli", všechny ty vaše seznamy "pedofilů" a celou tu dementní neamerickou, antiamerickou a anticivilisační atmosféru ukončí. A nám přeji, abychom se v tomhle po vás neopičili a pedofilofobní atmosféru nechali za Atlantikem.

129369

28.02.2007 16:39

Zvířecí holocaust

RE: Od tématu vůbec neutíkám

rickover 86.?.?.?

Tvoje příspěvky mi připomněly jednoho milovníka pejsků a vážné hudby, co současně plánoval vyvraždění celých národů - máte stejný druh myšlení.

129683

28.02.2007 16:53

Psáno před rozsudkem

Vážený popírači holocaustu,

rickover 86.?.?.?

ten kriminál tobě i tobě podobným sedí. Jednou z největších podlostí, co může člověk člověku udělat je lhát. Platí to i pro účelové lhaní a překrucování dějin. Platí to i pro popírání předem naplánované genocidy Židů a Slovanů - my jsme měli přijít po nich, pro Čechy ve střední Evropě není místo, jak ujistil i soukmenovec Heydrich. Platí to i o lhaní, že těch 6 miliónů Židů, které jste prokazatelně zplynovali a vystříleli nikdy neexistovalo. Je fakt, že je hnusné, že se trestá pouze lhaní o údajné neexistenci holocaustu Židů, že se smí veřejně lhát, že nikdy neexistovala genocida Arménů, Vendée, nebo že WTC si odpálili USA sami. Ale důležité je, že alespoň jedna historická lež byla potrestána, třeba časem přijdou na řadu i ty další.

129684

28.02.2007 17:09

Komu patří poslanecký mandát?

RE: Souhlas

rickover 86.?.?.?

Já vidím jeden zásadní problém: pan Paroubek, když se rozhodl neuznat výsledky voleb a půl roku jsme díky jeho mocichtivosti neměli vládu s mandátem od voličů, totiž rád prohlašoval, že s pomocí KSČM a několika přeběhlíků z ODS/Zelených sestaví vládu a aby ho na základě tohoto tvrzení Klaus pověřil sestavením takové vlády. Topolánek ovšem Paroubka přechytračil a udělal to samé, čím Paroubek vyhrožoval, takže Paroubek uklouzl jen na vlastní banánové slupce, kterou chystal ostatním. A tady je onen problém, pokud se chytračilo ze strany ČSSD, nikomu to nevadilo, pokud to samé udělá ODS je oheň na střeše. Uznávám, že mne šokuje česká politická scéna, kde poslanec zvolený za stranu X znenadání po svém zvolení prohlásí, že se stal členem strany Y a že tahle praxe by měla zmizet, jenže ti "zrádci" nevystoupili z ČSSD (byli vyloučeni) a neřekli, že zakládají novou stranu, nebo že přestupují do jiné. Pouze odmítli hlasovat jednotně po linií stranického sekretariátu a pokud je skutečně otrávil Paroubkův styl jen jim za to tleskám - Paroubkova nenažraná mocichtivost a jeho fýrerprincip šokuje i v českých poměrech. A jednotného hlasování jsem si užil za bolševiků - ale i za Paroubka, dodnes vzpomínám na předvolební parní válec KSČM + ČSSD.

129685

10.03.2007 17:15

Proč Rusy dráždí americký radar v Brdech?

No

rickover 86.?.?.?

dobře, ale je mi to zcela jedno - přesněji řečeno je mi zcela jedno, co si o radaru myslí Rusáci, ti by měli raději vzpomenout na rok 1968 a šoupat nohama. Takže ať si ho u nás Ami klidně postaví, na iránské Shahaby bude fungovat docela obstojně.

130526

10.03.2007 17:38

Afghánistán: Taliban hlásí comeback

Za vlády Talibanu

rickover 86.?.?.?

(hnutí založené v roce 1994 saudipenězmi a částí pákistánské tajné služby o dva roky později dobyli Kábul a převzali moc)v Afghánistánu zavedli následující úpravy:
Ženy se museli povinně zahalit do burky, nesměly pracovat, řídit auto, chodit do školy a jakkoliv se vzdělávat, nesměly se objevit na veřejnosti bez doprovodu mužského člena rodiny
Pro všechny tj. muže i ženy platilo: zákaz sledovat TV, video, filmy, poslouchat hudbu, mít internet, zákaz tancovat, zákaz hrát šachy a karty, pouštět draky, zákaz alkoholu, pro muže zákaz se holit a být na veřejnosti bez turbanu.
Vzdělání přístupné pouze mužům bylo v celé zemi omezeno na studium Koránu, v zemi se byly zavedeny výkony trestu smrti kamenováním a shazováním z výšky, jinými tresty bylo bičování a usekávání končetin. Mimo běžnou kriminalitu se trest smrti vztahoval na mj. odpadlictví od islámu, homosexualitu a také tzv. "nevěru" (tj. předmanželský, nebo mimomanželský sex) Poté, co na Taliban udeřili USA, celý režim se zhroutil jako domeček z karet, přestože se tehdy Ami prorokovala tvrdá porážka, Afghánci za Taliban zrovna moc nebojovali. By mne zajímalo, u vášnivých českých obhájců Talibanu, PROČ Afgháncům takový režim přejete, znova jim ho vnucujete, to je tak nenávidíte, vám připadá takový režim normální[smích])))chtěli byste něco takového zavést i u nás, že je tak obdivujete? [bliji]

130531

13.03.2007 16:50

Tragedie tuctu ďábelských mužů

RE: www.aljazeera.com

rickover 86.?.?.?

"...Tehdy policie našla na ulici opilého a nahého muže. Jeho ruce byly spoutány a v ústech měl gumový míček. I přes opilost, byl muž údajně schopen podat policistům údaje o své totožnosti a postavení..." - mno, mne by spíš napadlo, že velvyslanec, co má spoutané ruce a v hubě míček, prožil něco zcela jiného, než orgie sádlo-máslo a určitě není odvoláván z důvodů sexorientace zvláštního ražení. I když chápu, že levičácké novinky to záměrně presentovaly po svém.
[chechtot] [chechtot] [chechtot]

130722

29.03.2007 18:11

Rakety straší před Černínským palácem

Správně:

rickover 86.?.?.?

radar i antirakety v Polsku pomůžou zabezpečit Českou Republiku před iránskými jadernými Shahaby. Ví to dost lidí, hlavně odpůrci radaru, kteří by chtěli mít naši vlast před mohamedánským jaderným holocaustem zcela bezbrannou. A je jen správně, že i druhá strana veřejně vyjadřuje svůj názor. Mne osobně by vedle domečku s kopulí a četou radarových operátorů nevadila ani opravdová velká US základna - aby komunisté, fašisté a mohamedáni, stejně jako jejich car Putin Podržtaška I. měli pořádný důvod pro zlost.

131835

29.03.2007 18:22

Operace Bite je plánována na 6. dubna, varují ruské vojenské zdroje

Pokud je to pravda, pak tedy

rickover 86.?.?.?

přeji spojeneckým pilotům pevnou mušku a dobrý lov při jejich odvážné misi na záchranu i českého národa před chytaným mulláhomafiánským jaderným holocaustem Evropy. Spíše, než genštáb army byste měli vybombardovat Iránské Islámské Revoluční Gardy, ty mají kvalitnější zbraně, Shahaby a jaderný program je pod jejich kontrolou. Army je více spjata s iránským lidem a mohla by využít oslabení Gard k převratu. No a pokud byste trefili i medresy v Quommu mulláhomafiáni by přišli i o spoustu kamarádů, potenciálních Ahmadínežádů. Ještě jednou : DOBRÝ LOV!

131836

08.04.2007 16:08

Američané nabídli Britům agresivní vojenské řešení

RE: Rusi idú príkladom

rickover 86.?.?.?

Přesně řečeno, jenže tady na téhle stránce je většina přispívatelů přesvědčena, že když terorista provede "revoluční akci" tak se mu ještě zatleská.

132475

09.04.2007 18:14

Američané nabídli Britům agresivní vojenské řešení

RE: Pro pány Sid, Rickover a ostatní

rickover 86.?.?.?

Proč ten dvojí metr EU? Každý chrání svého spojence: Hamás vraždí Židy a to antisemitské EU nijak nevadí a považují za nepřítele číslo 1 USA, což evropským "spojencům" rovněž nijak nevadí, zatímco mudžahedíni vedou boj proti islamofašistickému režimu, což EU, která dělá Ahmadínežádovi - viz poslední akce proti 15 britským námořníkům, nikdo z evropských "spojenců" se Britů nezastal, Američané byli jediní - podržtašku šíleně vadí. [bliji]

132518

09.04.2007 18:28

Co by měla Hillary Clintonová vědět o palestinských učebnicích

Ator článku záměrně lže:

rickover 86.?.?.?

Pokud ne, chtěl napsat obvyklou propagandistickou slátaninu a žádnou palestinskou učebnici nikdy neviděl. Israel, West Bank a Gaza je na PALESTINSKÝCH mapách označované jako jedno jediné území, "okupované", o existence Israele nikde ani slovo, navíc žádná palestinská vláda nikdy neuznala právo Israele na existenci. O palestinských, dětičkách producírujících se pod vedením dospělých instruktorů v perfektních maskovacích uniformách šitých na míru se samopaly v ruce a střílejícími do cvičných terčů, popř. v TV veřejně recitujících básničky o židovských prasatech a hlásajících, že se chtějí stát sebevražednými útočníky se lze nejlépe dozvědět z palestinských zdrojů. Oni o sobě tohle otevřeně říkají, že mnozí z nás jsou naočkováni rudoprávní nenávistí k Israeli a USA a nechtějí nic vědět, za to Palestinci nemůžou. A dementní Evropská Unie tuhle svinskou propagandu nalévanou palestinským dětem do hlav platí, nechápu proč. [bliji]

132520

Toho jsem si všiml již v 70. a 80.letech - každý terorista, každý letecký pirát, co vraždil na Západě byl "nevinný" a i eventuální doznání bylo "vynucené" a hlavně nesměl být potrestán, protože musely být odstraněny "příčiny" jeho jednání, obvykle chudoba, USA, nezaměstnanost, Israel, imperialismus, apartheid a podobná vědecky dokázaná strašidla. Dneska je to u alkajdistů to samé, doufám, že tomu podařenému "nevinnému" dají pořádný flastr a upřímně mu přeji, aby v krimu uklouzl na umývárce.

133087

28.04.2007 13:41

Jose Padilla a žaloba stavěná na cuketách

RE: Já jen vzpomínám,

rickover 86.?.?.?

Ano, přesně tak. A tady u toho teroristy je to to samé - já si třeba vzpomínám na 70. a 80.leta, podobnost čistě náhodná, ETA, IRA, RAF, Rudé Brigády, Prima Linea, palestinská OOP a podobné spolky vraždily po celé západní Evropě, ale když byl někdo chycen, ten řev o "nevinných"... [bliji] [bliji] [bliji] Je to to samé, akorát s islamistickým, nikoli komunistickým znaménkem: všichni teráči z Guantanáma jsou "nevinní" [bliji] [bliji] [bliji]

134148

28.04.2007 13:44

Dopis anonymního amerického vojáka z Iráku: Oznamujeme jen desetinu svých mrtvých

RE: Bohu žel - to je slovo proti slovu !

rickover 86.?.?.?

Je to alkajdistický propagandistický žvást a výmysl stejně jako "655 000 mrtvých Iráčanů". pro naše komunisty a fašisty je to ovšem "pravda" [chechtot] [chechtot] [chechtot]

134149

02.05.2007 22:27

Zbláznil se Havel?

RE: Havel ma pravdu

rickover 86.?.?.?

Dovolím si pouzit tvuj info system, citace jsou tvoje.



Mám tomu rozumět tak, že p. Havlovi se cosi zdá a to je dostatečný důvod? Skutečně je pouhé zdání důvodem k instalaci cizí vojenské základny na území suverénního státu?

Ano, skutecnost, ze Iran vyviji rakety s planovanym dostrelem 3 500 az 4 000 km je dost dobrym duvodem ke stavbe protiraketove obrany v Evrope, nezda se to jen Havlovi ale i Turecku a Indii, ktere jiz na sve protiraketove obrane pracuji, takze proc ne my.

Opravdu? Že se z dosavadních jedenácti zkoušek podařilo šest, kdy o akci všichni věděli a cíle ještě vysílaly své souřadnice? A že již dnes existují systémy, které se vůbec nepohybují po předvídatelných balistických drahách?

Ten system je na Shahaby a ty letaji po predvidatelnych drahach, v casti tykajicich se zkousek lzes, ale ono to v podstate neva, i kdyby tak je lepsi kdyz z 11 raket dopadne jen 5, nez vsech 11, nemyslis, komunisto.

Vážně? Opravdu se chceme podepsat pod všechny agrese, které v duchu šíření demokracie podnikly USA? Tohle je asi stěžejní otázka. Zda vnímat osvoboditelské akce USA jako skutečná osvobození. Mimochodem, víme, že Írán už pár set let nikoho nenapadl?

Iracane vnimaji svrzeni Hussajna jako sve osvobozeni a Persane take nejsou temi stredovekymi dedky nadseni, takze si nedelej starost.

Tak tohle mi naprosto uniká. Jak nás ten deštník ochrání před námi samými.

Protoze islamismus do Evropy prosazuje a Iran podporuje Brusel, proto to jeho kvetnate prirovnani, ano ochrani nas to pred dusledky akci bruselskych multikultur.

Tohle jediné jsem asi pochopil. Přeložím to do českého jazyka: "Drželi jste hubu tenkrát, držte ji i teď!" (Děkuji M.Y.) Není to tak?

Ano, je tomu presne tak, komuniste nemaji co se vyjadrovat k obrane zeme kterou nenavidi a kterou vydali jiz jednou do rukou Rusaku.

Hmm, nefunguje teď, proč by měl fungovat v budoucnosti, když i v současnosti jej překonávají vlastní zkušební rakety? Skutečně musí fungovat všechno, na co se vydaly miliardy?

Ano, kdyby to nefungovalo, nevadilo by vam to


Ano, morální stránka. Budeme se podílet na agresivní politice USA?

Kde vede USA agresivni politiku, komunisto


Ano, tento argument je vskutku nedovařený. Nicméně je jisté, že by nám základna NATO umožnila kontrolu, na rozdíl o základny USA.

Jiz si predstavuji jak by nase obrana fungovala kdyby velel francouzsky general, hehehe, to by tu rakety dopadaly zcela bez odporu.

134389

03.05.2007 13:45

Byl tvrdý zásah policie v Brně namístě?

Ty dementní nacihuby

rickover 86.?.?.?

z Národního Odporu - není to ten spolek, jehož členové se hlasitě nabízeli Ahmadínežádovi, že za něho půjdou bojovat? Pěkní "vlastenci" [chechtot] [bliji]

134492

právě takoví mudrlanti jako Holbrooke, který ze zášti k vlastní zemi je schopen udělat cokoliv, na jemu podobné si vzpomínám ještě z útlého mládí, z doby vietnamské války. [bliji] P:S: A mír v Bosně? Zakonservoval islamisty a postavil USA do role viníka, namísto západní Evropy, která celou Yugo válku totálně zpackala. [bliji]

134573

04.05.2007 11:32

Rozdělení a krádež

Lživé jsou již první věty příspěvku:

rickover 86.?.?.?

tzv. "Palestinci", přesněji palestinští Arabové na dotyčné území přitáhli v rámci arabského džihádu v 7.stol. n. l. a kulturně, ani geneticky nemají nic společného s jakýmkoliv předešlým obyvatelstvem. Židé se na toto území dostali v letetch cca 1200 až 1300 př.n.l., tedy o dva tisíce let před Araby. Židovský stát zde existoval s přestávkami až do časů Říma, kdy byl jimi jako prefektura Judea anektován, ve 2.stol. n.l. Římané po porážce židovského povstání si vymysleli název Palestinae a území takto přejmenovali, židovské osídlení tu přetrvalo až do 20.stol., vlastníci se měnili (Římané, Byzancie, Chalífát, Turci, křižácká Levanta, Egypt, Turecko). Poslední vlastník - Turecko - o toto území přišel v důsledku prohrané WW1, území se stalo Mandátním územím Společnosti Národů pod svěřeneckou správou GB. Nástupnická organisace SN - OSN po WW2 rozdělila území na státy židovský a arabský, z historického hlediska těmi okradenými byli Židé (West Bank je nedílnou součástí jejich historického území, OSN udělala asi to samé, jako kdyby sudeťákům dali východočeský kraj a odtrhli ho od Čech). Z hlediska Židů šlo v Israeli o obnovení státní samostatnosti, z hlediska Arabů o dárek OSN v podobě dalšího uměle vytvořeného arabského státu. Že si Arabové tohoto nevážili a naopak chtěli a doposud chtějí celý Israel vymazat z mapy světa je jen jejich problém. Pokud by "Palestinci" byli normální národ, jejich stát by existoval již více jak 50 let, stejně jako Israel.

134574

06.05.2007 17:11

1. máj v Brně - popření demokratických principů

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

rickover 86.?.?.?

Ale má pravdu, to víš, že si pamatuji na různé komentáře, jak je to dobře, že to těm "feťákům" nandali[smích])). A navíc Národní Odpor vyplodil aktivisty, co veřejně žádali, aby mohli jít bojovat za Ahmadínežáda - takže nikoliv vlastenci, ale vlastizrádci. Takže si postěžuj, jak jsi pronásledovaný, dobře ti tak a celý ten vlastizrádný hnůj zvaný Národní Odpor klidně ať třeba postřílí.

134757

06.05.2007 19:29

1. máj v Brně - popření demokratických principů

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

rickover 86.?.?.?

Každý Čech, který je ochoten bojovat v řadách islámu proti komukoliv je VLASTIZRÁDCE. Islám jinověrce buď vyvražďuje nebo je vyvraždí po předchozím zotročení, Čech, který bojuje v řadách islámu, připravuje genocidu českého národa, po vzoru např. arménské genocidy. A za takovouto vlastizradu patří jen kulka u nejbližší zdi.

134766

06.05.2007 19:41

Rozdělení a krádež

RE: Dukaz zidovstvi pro nastavajiciho manzela se nepovedl.

rickover 86.?.?.?

Před cca 1000 lety vymřelí Chazaři, (smazáno - bez osobních urážek, prosím-pozn.editor), neměli nic společného ani s Židy, ani s Mongoly a Tatary. A dokonce ani nesužovali Evropu, Chazarská Říše udržela své území (dolní tok Volhy a Donu, svahy Kavkazu) proti náporu arabských džihádistů a zabránila tak těmto hordám proniknout do Evropy přes Velkou Step. Takže Chazarům bychom měli být vděčni za jejich statečný boj, český národ by bez jejich boje možná vůbec nevznikl. A mohamedáni nezapomínají na dávné bojovné káfiry, nedivím se jejich nenávisti, divím se jen lžím českých nacistů, co se paktují s mohamedány, odvěkými nepřáteli evropské civilisace, čeští vojáci od Moháče, Vídně i Zenty se musí v hrobech obracet. Jste mi to pěkní "vlastenci" - vlastizrádný humus, hnůj a hnus. [bliji] [bliji] [bliji]

134767

08.05.2007 13:23

1. máj v Brně - popření demokratických principů

RE: Zda se mi to nebo tady nackove prskaj??:))

rickover 86.?.?.?

Talmud nic takového neobsahuje. Zato Korán přikazuje mohamedánům vyhubit VŠECHNY nevěřící. Nejprve si přečti víc, než pouze Protokoly Siónských mudrců a pak poučuj. A Kristem se neoháněj už vůbec. A vztahy mezi křesťany a mohamedány[smích])) Myslíš, že jsme zapomněli na desítky miliónů našich bratří a sester vyvražděných a zotročených ve jménu Alláha v severní a východní Africe, v Sýrií, Anatolií, Mesopotámií, Iberií, na Balkáně, v Rusku, Persií, Indií, na naše dávná zničená města, vesnice a domy, na spálené svaté spisy a zhanobené posvátné chrámy a hroby? Nezapomněli jsme na minulost a nezapomínáme ani na arménskou, biaferskou, východotimorskou a súdánskou genocidu křesťanů ze strany mohamedánů a sledujeme i současný alkajdistický a baasistický teror vůči našim assyrským bratřím a sestrám v Iráku. Podobně jako na mohamedánský genocidní teror a vyhlazování nezapomněli naši přátelé a spojenci zoroastriánci, buddhisté, hinduisté a Židé. P:S: A ani jsme nezapomněli na teror vůči Svaté Církvi ze strany svobodných zednářů, bolševiků a nacistů, stejně jako Židé nezapomněli na Voltairův antisemitismus, Dreyfusse, pogromy, holocaust a stalinský rudý teror, abych ve výčtu těch, co Židy i nás pomlouvali, uráželi a vraždili a činí tak doposud, kvůli mohamedánům neopomněl i atheisty, zejména ty bolševické a nacistické, co si s mohamedány tak podivně a náramně dobře přizvukují. Takže Židy nás nestraš, ti na rozdíl od výše zmíněných křesťanům, ani ostatním Čechům neubližovali a neubližují.

134880

08.05.2007 13:49

Prosím, Bože, včely ne

RE: Hynou, protože jsou to ruské včely.

rickover 86.?.?.?

Možnost tiché biologické války bych zcela nevylučoval[smích] Zejména proto, že např. politika EU zaměřená na dlouhodobé snižování stavu naší domorodé populace a dovozu mohamedánských přistěhovalců je klasickou tichou a nenápadnou genocidou, spojenou s tichým a nenápadným nahrazením původní populace jinou, tedy v podstatě jde o regulérní tichou biologickou válkou, kterou proti domorodé Evropě vedou vrcholné evropské struktury marxistického typu. Takže když vyhlazují nás, proč ne včely, jejich masový úhyn bude mít těžký dopad na naši výživu a tím pádem i na nás. Záleží samozřejmě v kterých zemích to je, aby si člověk tipnul, odkud vítr vane: pokud tedy příspěvek není poplach, ale pravdivý, pak zasažené oblasti USA, Kanada, Brazílie, Evropa a Tchajwan eventuální možnou bioválkou proti včelám by odpovídaly, že za tím je Brusel, Moskva nebo Mekka. P:S: Putin ale nemusí o věci vědět, Rusko je veliké a bolševiky prolezlé.

134882

08.05.2007 14:20

„Nová generácia ruských atómových zbraní by Európu ohrozovala“

RE: Kde je logika?

rickover 86.?.?.?

"...A hlavně nevim, koho napadla taková kravina, že Irán či někdo jinej vyrobí zepar (třeba 5) raket a ty odpálí na USA či Evropu!
Myslíte, že jsou iránci idioti? Na to nepotřebujem odvetný uder USA ani NATO, na to by stačil jaderný úder Francie, aby jim z Iranu nic nezbylo!!!..."
[chechtot] [chechtot] [chechtot]
Jako vtip to ujde, ale Irán má, milý pane, ve své ústavě povinnost rozšířit islám do celého světa, jejich Revoluční Gardy to mají ve své přísaze a vedení iránského státu to ani neskrývá. Proč si asi vyvíjejí jaderné zbraně, k čemu asi potřebují vyvíjené Shahab 4 s plánovaným doletem 3 500 až 4 000 km, proč tolik poplachu a lží okolo plánované protiraketové základny ve střední Evropě, která zcela zjevně může udělat z iránských Shahabů šrot, zato ale nemůže Rusy ničím ohrozit, pokud si tedy Putin opravdu nenaplánoval rozdělit se s ajatolláhy o Evropu, jim západní, nás zpět pod ruskou nadvládu - zájem Rusů, aby Evropa neměla ochranu před iránskými Shahaby je podezřelý, obzvláště, když si antirakety urychleně pořizují i Indové a Israelci (oba vlastní) a Turci (dovoz). Pokud jde o vaši poznámečku směrem k Francií - co myslíte, že se stane, když iránské Shahaby 4 dopadnou na některý z následujících cílů: Praha, Bratislava, Varšava, Budapešť, Kijev, Bukurešť, Sofia, Minsk, Wilno, Riga, Tallin a Vídeň. Napovím vám - ze strany Francie se nestane absolutně nic. Všichni měli možnost pozorovat, jak si tento stát vykládá plnění spojeneckých závazků, všichni, nejen dříve Beneš a nyní Bush, Putin, nebo Ahmadínežád, proto neuvažujte ani omylem, že by naši francouzští "spojenci" provedli po zničení Prahy odvetný úder na Irán, nebo kohokoliv jiného. Jediný stát, který by se nás v takovém případě zastal by byly USA: samozřejmě, pokud by ustály zuřivý řev EU, GB, F, NATa, Ruska, Číny - a přirozeně i našich komunistů - že "nevyprovokovaným útokem na nevinný Irán a drzým vměšováním se do bezvýznamného konfliktu mezi Českem a Iránem, který je přece nemusí vůbec zajímat, ohrožují USáčtí barbarští imperialisté světový mír."

134884

11.05.2007 15:55

Britský voják odhaluje hrůzy války ve „strašné“ Basře

To bude "bývalý voják"

rickover 86.?.?.?

asi jako je Paroubek demokrat. Sice nebyl ani v army ani v Basře, ale krásně o tom umí vyprávět tu "pravdu". [chechtot] [chechtot] [chechtot]

135171

11.05.2007 16:13

Hnutí k potlačení rodičovské autority

RE: Chtějí nás vykynožit

rickover 86.?.?.?

Ano "...tichá a plíživá genocida bílé rasy..." [chechtot] Vzpomněl jsem si na jistého pana HAVLA, nikoli expresidenta, ale aktivistu zeleného hnutí a za ochranu zvířat, shoda jmen je náhodná: rodilý Čech bílý jak zákon káže a pan inženýr mne vysvětloval, jak bílá rasa škodí světu a proto je třeba ji vyhladit, po mém upozornění na barvu jeho kůže a na jeho národnost mne ubezpečil, že se nemusím bát, že české území zůstane neosídleno, že tady budou bydlet Číňané a černoši, toto vše mi sděloval ve stavu střízlivém a zjevně při plném duševním zdraví. Takže oni se s tím v soukromém rozhovoru s tím koho si (mylně) vytypují ani netají. Všechny ty zednářské lóže, co navenek vystupují jako obhájci práv žen, dětí, zvířat, homosexuálů, mohamedánů atd., všechny ty aktivistické levičácké, nacistické a promohamedánské spolky mají za cíl nás tiše a nenápadně vyhladit, ač je to naše vlastní krev. A ještě jednoho si všimněte, všichni tihle lidé nenávidí USA, papeže a Israel, tuší v nich soupeře, který by jejich plán mohl zvrátit. No uvidíme, třeba se bílá rasa vzchopí a návratem ke křesťanství a jeho hodnotám jim udělá čáru přes rozpočet.

135175

11.05.2007 16:18

Otevřený dopis starostovi Městské části Praha Klánovice Ing. Ladislavu Hrabalovi

RE: Nohu z plynu pane Vrbo

rickover 86.?.?.?

Milý pane: Demokracie MUSÍ mít pojistná ventil před Hitlery, Leniny a Ahmadínežády...a také před jejich přičinlivými podržtaškami ze spolků typu AFA. Jinak její existence postrádá smysl.

135177

11.05.2007 16:31

Zabraňte vzniku autoritativního režimu

Ano samozřejmě:

rickover 86.?.?.?

Určitě se k vám soudruzi aktivisté přidám. Ale až poté, co mi vysvělíte k čemu potřebuje Irán vyvíjené rakety Shahab 4 s plánovaným doletem 3500 až 4000 km a jaderné zbraně, proč pan Ahmadínežád svým stoupencům oznámil cca před 6 měsíci začátek jaderné války vedoucí k vítězství islámu na celém světě do dvou let a čím se má moje vlast bránit, až po ukončení vývoje potřebné technologie Irán udeří a Rusko vznese své požadavky vůči Evropě a Evropská Unie zase vznese své požadavky vůči obyvatelstvu EU. A vzhledem k tomu, že nehodlám žít ani pod komunisty ani pod mohamedány a na rozdíl od vás nejsem vlastizrádce, proč bych tady nesměl mít radar a v Polsku antirakety, které chystanou operaci Ruska a Chalífátu proti Evropě - včetně přičinlivých bruselských podržtašek - překazí.

135179

11.05.2007 16:37

Bývalý irácký kolaborant odhalil, jak Američané vyvolávají sektářské násilí v Iráku

RE: Informační hodnota článku je nula

rickover 86.?.?.?

Přesně tak - a navíc propagandisté blábolí nesmysly, když si myslí, že v zájmu USA je v Iráku vyvolat nepokoje, které celou akci proti Hussajnovi znevěrohodní. Násilí v Iráku objektivně nahrává cílům Bruselu, Moskvy a Mekky, nikoliv Washingtonu.

135180

12.05.2007 17:37

Zabraňte vzniku autoritativního režimu

RE: Ano samozřejmě:

rickover 84.?.?.?

žádné jaderné zařízení v Iránu NENÍ kontrolováno MAAE, Irán jakékoliv zkoušky odmítl a doposud odmítá - to je také důvodem sankcí (lépe řečeno "sankcí", Rusko, Čína a Francie drží nad ajatolláhy ochrannou ruku). Irán také zahájil jaderný program TAJNĚ - přišlo se na to víceméně náhodou, díky iránskému exilu. Takže pravdu nemluvíš, pokud by neusilovali o jaderné zbraně, nic nebudou tajit a nebudou se vzpěčovat kontrolám MAAE. Jaderné zbraně - resp. program, chceš-li - vyvíjejí od začátku 90.let, dost dlouhá doba na to, aby byli (mimimálně) těsně před dokončením - Pákistánu s tajnou pomocí Číny, Francie, Německa, Nizozemí a Švýcarska to samé trvalo cca 20 let, není důvod si myslet, že Iránci jsou hloupější.
P:S: Jaderné zbraně Israele mi nevadí, Israel jimi nikomu nevyhrožuje a ani nemá v ústavě judaisaci celého světa.

135240

13.05.2007 13:39

Zabraňte vzniku autoritativního režimu

RE: Ano samozřejmě:

rickover 86.?.?.?

Právě do doby, než si Irán obstará potřebné jaderné zbraně tady lidé, dbající o bezpečnost Čechů chtějí postavit radar a v Polsku antiraketovou základnu - obojí je totiž potřeba stavět hned, v okamžiku, kdy nepřítel již má jaderné rakety připravené k odpalu je pozdě. Irán zcela veřejně (viz Chomejního projev v Quomm 1980) vyhlásil, že jeho cílem je nastolit islám na celém světě, mají to v ústavě i v přísaze Revolučních Gard, není důvod jim nevěřit, ať si myslím o Ahmadínežádovi co chci, varují nás předem, slovem i písmem.
Pokud nevidíš, co Irán dělá v Iráku, Libanonu, Gaze, Somálsku, protři si zrak - a ani v iránsko-irácké válce není zcela jasný viník: Hussajnův Irák sice vypálil první výstřely, ale celé měsíce předtím se z Teheránu valila lavina válečných výhružek na adresu Iráku i ostatních arabských zemí Zálivu, takže není vyloučeno, že shromážděné Revoluční Gardy pouze předběhl (tady pravda nikdy nevyjde najevo, podobně jako v otázce zda 22 .6 .1941 opravdu Hitker zaútočil opravdu nečekaně, nebo zda Stalina přechytračil a předběhl, jak tvrdí Suvorov)
A co se týče Israele, vždy začali válčit, až když byli napadeni, pokud Arabové nechají tuto zemí na pokoji, bude na Blízkém Východě mír, pokud ne bude válka, Židé se nenechají vyvražďovat jako ovce, mají zkušenosti z WW2 i z pogromů v Rusku a ve Francií koncem 19.století. A že mají zájem na míru i mnohokrát prokázali viz mírová smlouva s Egyptem a Jordánskem + jejich jednostranné stažení z jižního Libanonu, West Banku a Gazy + Palestinci nedodržená dohoda z Osla.
P:S: Víš v čem je největší problém? Že dobu od 70.let osobně pamatuji, takže se nenechám lacino obelhat[smích]))

135276

13.05.2007 13:53

Polemika o transhumanismu

:)))))

rickover 86.?.?.?

"...Nejsme ale v současnosti za pomoci moderního zemědělství, medicíny a technologie obecně nadlidmi v porovnání s takovým neolitickým lovcem-sběračem? Minimálně se dožíváme dvojnásobného věku. Ztratili jsme proto něco z citu nebo lásky?..."
Tohle mne opravdo dostalo[smích])))
a) v neolitu existovali i pastevecké a zemědělské kultury, lov a sběr byl projevem primitivismu.
b) dožíváme se V PRUMĚRU dvojnásobného věku
c) ano, hochu, ztratili jsme téměř veškerý cit a lásku, jsme si nevěrní, rozbíjíme dětem rodinu, nejsme ochotni postarat se o své rodič, děti jsme prohlásili za "shluky buněk" a vraždíme je ještě v lůně jejich matek a staré a nemocné spoluobčanu zase vraždíme v programech euthanasie, vymysleli jsme si gilotiny, genocidy, revoluce, komunismus, fašismus, svobodné zednářství a islám.
Tohle a spoustu dalších věcí neolitický lovec-sběrač neznal.

135279

13.05.2007 19:46

Zabraňte vzniku autoritativního režimu

RE: Ano samozřejmě:

rickover 86.?.?.?

V roce 1948 byl Israel napaden okamžitě po vyhlášení nezávislosti Egyptem, Jordánskem, Libanopnem, Sýrií, Irákem a Saudi - docela slušná koalice.
V roce 1956 vyhlásil Egypt blokádu Tiránské úžiny - blokáda je válečný akt, následovala válka (do ní se ovšem zamíchali GB a F kvůli znárodněnému=ukradenému Suezskému průplavu.
V roce 1967 následovala rovněž blokáda Tiránské úžiny a poté válka Israele s Egyptem, Irákem, Sýrií a Jordánskem.
V roce 1973 válka po útoku Sýrie a Egypta.
V roce 1982 po mnoha letech otřelování Israele válka s Arafátovými hordami okupujícími Libanon.
A nedávno po mnohaletém ostřelování Israele válka s Hisbulláhem okupujícím Libanon.
Ani v jednom jediném případě NEBYL Israel útočník. Takže máš smůlu.
Nebezpečím pro dnešní Židy není Israel, ale davy mohamedánských šílenců snažících se 60 let vyhladit Židy z mapy světa, v jistém smyslu se dá i řící, že spousta mohamedánů jsou obětmi pletichaření svých vlastních vlád. Desetitisíce Jordánců, Libanonců, Kuvajťanů a Iráčanů povražděných palestinskými hordami ze svých pokrevních bratří zrovna radost neměly. V Israeli žije 1 milión Arabů, co mají plnoprávné občanství z výjimkou povinné vojenské služby, jejich životní úroveňa stupeň demokracie jim Arabové v ostatních státech jen závidí.
6 milónů Židů zavražděných nacisty ti připadá málo, "žádné nebezpečí", no jo smůla[smích])), velkolepý plán vyhladit všechny Židy se neukutečnil, konečné řešení židovské otázky nevyšlo. A ke konečnému řešení české otázky ani nedošlo[smích]))ač Čech podle Hitlera nemá ve třední Evropě co pohledávat, jsme tu. A Židé také.

135292

14.05.2007 11:03

Senátor John Kerry: Budova WTC č.7 byla stržena úmyslně

Soudruh senátor

rickover 86.?.?.?

na sebe upozornil již dvakrát, poprvé, když zradil své bojové kamarády z vietnamské války, podruhé když neunesl tíhu volební porážky a pokusil se "vyhrát" pomocí volebního podvodu. Takže úvahami tohoto muže není třeba se zvlášť zabývat.

135334

14.05.2007 11:08

Gruzínský prezident na Petříně

Pokud

rickover 86.?.?.?

president svrchovaného státu, jakým bezpochyby Gruzie je, pobývá v cizí zemi, náleží mu ochrana bez ohledu na to, zda jde o pobyt soukromý, nebo oficiální. A na snaze Gruzie dostat se do NATO v podstatě není nic divného, chtějí si pojistit nezávislost proti rozpínavému ruskému impériu. A na spojeneckých gestech České Republiky vůči Gruzií také není nic nenormálního, ukazuje to jen, že na rozdíl od "spojenců" typu Francie,Německa, Španělska a Itálie se dokážeme chovat.

135335

15.05.2007 16:34

Gruzínský prezident na Petříně

RE: Ad ricover

rickover 86.?.?.?

Na pobožnosti mi bylo dobře, děkuji za optání, leč my katolíci nemáme ani synagógy, ani rabíny, u nás se říká kostel a farář.

135391

15.05.2007 16:45

Zabraňte vzniku autoritativního režimu

RE: Ano samozřejmě:

rickover 86.?.?.?

Pouč mne, prosím, nevzdělaného a hloupého, kdy Israel - ministát o velikosti cca půlky Moravy - na někoho zaútočil, kdy někomu vyhrožoval smazáním z mapy světa, kdy a komu vyhrožoval jadernými zbraněmi a pokud možno použij jiný zdroj, než komunistickou propagandu z let před 1989, kterou jako starší člověk, co pamatuje 70.léta znám zpaměti. [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

135393

15.05.2007 16:54

Právní spor: Uznejte druhou generaci obětí Šoa

RE: vzkriesenie dedičného hriechu?

rickover 86.?.?.?

Francouzští zednáři z konce 18.století, co se rozhodli vyhladit evropskou židokřesťanskou civilisaci a jejich pokračovatelé v podobě nacionalistů, bolševiků a fašistů ona semena zaseli. A Německo nechť poděkuje za bezpodmínečnou kapitulaci 8.5.1945 a její následky Hitlerovi a všem kdo ho tehdy i dnes podporují. A těm, kdo by ho chtěli oživit i třeba pomocí výmyslů typu tohoto "právního sporu" anebo spíše připravovanou islamisací Evropy, v čemž se Německo spolu s Francií velice silně angažuje. Takže až meč islámského džihádu dopadne na Němce, budou mít zas jen to, co sami chtěli a co sami sobě připravují, viz eurabie...

135394

18.05.2007 17:34

Co sděluje Sarkozy?

RE: satansky pozdrav, ne

rickover 86.?.?.?

Mimo jste i Vy[smích])) Svobodní zednáři sice nemají nic společného ze Židy, to je pravda, ale je to extrémně protikřesťanský mezinárodní spolek s cílem vyhladit křesťanství (a i Židy jako předchůdce křesťanů) z mapy světa. Nemají a neměli nikdy nic společného s žádnými "ochrankami prchajících templářských rytířů", ani "staviteli chrámů" apod. Mezi jejich nejznámější akce patří Velká Francouzská Revoluce, ale angažovali se i před ní (zrušení jezuitského řády - opory Církve)a také poté (mexická "revoluce", Velká Říjnová Socialistická Revoluce). Vedle praktického života jsou i literárně činní - nejznámějšími jejich díly jsou Protokoly mudrců Siónských a Tajné dějiny jezuitů. Jsou organisovaní ve stylu tajné služby, vyhledávají členy pouze z významných členů společnosti (politici, generálové, mediální a finanční magnáti, vysocí duchovní) sami si vytipují a nabídnou členství, přihlásit se k nim nelze. Za vyzrazení důvěrných informací trestají provinilce smrtí (někdy dávají zabitému do kapsy kus cihly jako symbol). Původně se jednalo o protestanty, katolíky bylo zakázáno přijímat a přísahalo se na zničení katolické Církve, později bylo možno přijímat i katolíky (díky tomu pronikli do hierarchie), ale o náboženství u nich nejde, formálně jsou neutrální, špičky svobodných zednářů jsou ale podezírány ze satanismu, včetně praktikování krvavých lidských obětí - jednoznačné důkazy pro toto však chybí.

135628

22.05.2007 18:17

Tálibán oznámil řadu operací po celé zemi 16. - 17. května 2007

Jak z toho vybruslí?

rickover 86.?.?.?

Naprosto jednoduše - nebudou dbát na západní "humanisty", co podporují Taliban a ty ozbrojence vyhladí. Mimochodem "podporu" Talibanu prokázali Afghánci již při invasi - nechali je bojovat si za ten svůj "islámský emirát" samy, národ nehnul prstem: Ono není divu, ničení starých kulturních památek, masové popravy, kamenování žen, bičování, utínání končetin, vylupování očí, zákaz hudby, filmů, videa, holit se, hrát šachy, pouštět draky, zákaz ženám jakkoliv se vzdělávat a vycházet z domovů bez doprovodu mužského člana rodiny a v povinné burce nevzbuzovalo v Afgháncích nadšení, TOHLE jejich tradice nebyla. Takže Taliban se může spoléhat jen na jediné spojence, evropské komunisty a fašisty, kteří jejich systém podporují, pokud afghánská armáda a její spojenci ustojí jejich celosvětovou mediální kampaň, budou talibanci jen obtížnými šváby, určenými k zašlápnutí. P:S: Opravdu si autor myslí, že když se někdo svévolně prohlásí za "revoluční" (např.) hnutí a začne vraždit obyvatelstvo a označovat zavražděné za "špehy", "kolaboranty" apod., že si tím vynutí podporu?[smích])) Ať se lépe vzdělá v dějinách revolucí...i kontrarevolucí[smích]))určitě bych nespolupracoval s vládními a třeba i cizími vojsky, kdyby mi nějací samozvaní "partyzáni" umučili někoho z rodiny[smích]))

135922

25.05.2007 11:31

V Ženevě hořela synagoga, policie hledá žháře - antisemitu

Ano samozřejmě, jednalo se o

rickover 86.?.?.?

antisemitský útok - pouze zapomněli na jedny ze tří antisemitů, na komunisty. Synagógu podpálil buď komunista, nebo nácek, nebo mohamedán, mimochodem tohle trio se podepisuje také na hanobení našich kostelů, Židé nejsou jediní, koho urážejí, pomlouvají a hanobí posvátné chrámy. P:S: V Iráku se několikrát stalo, že alkajdisté odpálili i mešitu, důvodem je, že část sunnitských mohamedánů považuje šiity za kacíře, ale běžné to není.

136142

25.05.2007 20:54

V Ženevě hořela synagoga, policie hledá žháře - antisemitu

RE: pozar synagogy v Zeneve

rickover 86.?.?.?

Na 100% věřím, Žid bude určitě odesílat zprávu na antisemitské stránky [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Jako fórek oceňuji, dlouho jsem se tak nepobavil, díky "Žide Karle" [chechtot] [chechtot] [chechtot]
S pozdravem.

136179

29.05.2007 12:31

Fiasko na sobotní demonstraci Ne základnám

RE: Jsem pro radar

rickover 86.?.?.?

1) Území ČR bude ochráněno před iránskými raketojadernými údery - za předpokladu, že v Polsku budou antirakety, samozřejmě.

2) Význam ČR v rámci Evropy a NATO nesmírně vzroste, neboť zařízení zabezpečí ochranu před iránskými Shahaby i celé Evropě - za výše uvedeného předpokladu.

3) Rusku bude existence tohoto zařízení připomínat, že ČR již opravdu není a nebude v ruské sféře vlivu

4) Dlouhodobě se stabilisuje demokracie v ČR - ve státech, kde jsou vojenské základny USA zpravidla nedochází ke komunistickým převratům.

5) Zvýší se bezpečnost ČR před napadením jinými státy - dotyčné země budou VŽDY muset uvažovat, co v takovém případě udělá USA, nyní jsme sice členy NATO, stejně jako USA, ale "spojenci" typu Francie, Německa, Španělska a Itálie se dost odkopali, proto je třeba radar i spešl dvoustranná smlouva s USA, po vzoru Poláků - netýká se teheránských fanatiků, ti chtějí rozpoutat jadernou válku i za cenu možného zničení jejich vlastní země.

6) Kladným rozhodnutím ČR dokáže Bruselu, Moskvě, OSN i mohamedánům, že musí počítat s tím, že naše země má vlastní nezávislou zahraniční politiku, že jsme samostatný stát a ne poslušná loutka bruselských multikultůr a nejrůznějších nátlakových lobby.

7) Vzhledem k tomu, kdo je "proti radaru" - viz článek prokáže vláda ČR obyvatelstvu ČR, že není prodlouženou rukou KSČ, že názor komunistů je nezajímá, že je nezajímají ani ruské výhružky, že skutečně myslí na naši bezpečnost a z hlediska bezpečnosti, že dokáží uvažovat i o tom, co by mohlo nastat za pět let - tím se zvýší i důvěra občanů ČR v demokratický systém.

136343

29.05.2007 12:45

Horší než si kdo umí představit

Ano,

rickover 86.?.?.?

ten pán vidí, co vidět chce, budiž: 1) má na to právo, 2)chápu, Hussajn byl miláček evropské levice, byť hrál vlastní hru a z evropských užitečných idiotů měl leda srandu - a přirozeně i profit, ze kterého ostatně těží baasisté a alkkajdisté v Iráku dodnes.
Ze svých mladých let mám ale zkušenost, že pokud opravdu člověk chce mít přehled, co se kde doopravdy děje, musí se seznámit i se stanoviskem druhé strany, proto jsem nejen pravidelně četl Rudé Práva, ale také poslouchal Hlas Ameriky a vlastní názor jsem si dělal až po delší době.
Takže: http://www.eurabia.cz/ShowArticle.aspx?ArtId=939
Autor není Angličen, pochází z Blízkého Východu.
Jen zkouška pro většinu zdejších. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

136344

29.05.2007 19:27

Český premiér označil palestinský odboj za barbarství

Připomínky:

rickover 86.?.?.?

1) Proč autor píše "izrael" - Israel je mezinárodně uznávaný stát, členská země OSN.
2) Pokud k té události došlo, Topolánek nemá pravdu - "odboj" který dokáže pouze odpalovat bomby a rakety na tržištích, pizzeriích a dětských diskotékách není "barbarský", je pouze zbabělý. Za barbarské lze označit chování Palestinců v Jordánsku, Libanonu, Iránu, Kuvajtu a Iráku: tyto národy Blízkého Východu mají s palestinskými surovými vrahy statisíců svých spoluobčanů více zkušeností, než Israel.
3) Osobně by mi udělalo radost, kdyby se palestinské vyslanectví v Praze uzavřelo, pokud některý z arabských států by k tomu měl námitky, můžeme se klidně dohodnout na ukončení diplomatických a obchodních styků i s nimi. Araby, ani jiné mohamedány k ničemu nepotřebujeme.

136381

Bush si dovolil opravdu hodně: když banda islámských náboženských fanatiků ze zálohy zaútočila na jeho zemi a povraždila v New Yorku 3 000 Američanů a cizinců - hostů USA, nestáhl zbaběle ocas mezi nohy, jak je zvykem u nás v Evropě a jak si někteří myslí, že je normální takto jednat a od USA též očekávali zbabělost a kapitulantství, naopak na teroristy si tvrdě došlápnul. Svrhnul dvě teroristické diktatury, jichž se bálo a štítilo jejich vlastní obyvatelstvo a pochytané teroristy vsadil do chládku na Guantanámu. V současné době představuje pro všechny teroristy světa, pro všechny nepřátele svobody a demokracie hrozbu č.1 a svět je díky němu bezpečnější. Vedle Reagana, ktarý uzbrojil Říši Rudého Ďábla vstoupí do dějin jako jeden z největších USA presidentů, můžou na něho být hrdi Američané a jsme na něho hrdi i my, spojenci USA. Štěkání na adresu GWB jen dokazuje, že je to muž na svém místě, běda světu a běda svobodě, jestliže lidé jistého ražení chválí amerického presidenta, dobře pamatuji smutné, beznaděj vzbuzující časy za Cartera (vlastně bych měl jásat jako občan tehdejší členské země Varšavské Smlouvy[smích], komunismus a islamismus tehdy postupovali ve světě vítězně na všech frontách). Modlím se za zdraví Bushe - ale hlavně za to, aby Američané v příštích volbách zvolili do čela své země někoho takového, jako je Bush, statečného obhájce svobody a proklínaného nepřítele všech totalitně smýšlejících nepřátel svobodz, demokracie a lidské důstojnosti.

136858

04.06.2007 16:21

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

Co Vás tak šokuje:)))

rickover 86.?.?.?

stran těch výroků?[smích]))

1) V čem je Brusel lepší, čím kdy dokázal oprávněnost své existence? v zavádění feminismu? homosexuálního manželství? censury=politkorektnosti? v demontáži křesťanských kořenů Evropy? v antisemitismu? v islamisaci Evropy cestou seshora? ve vyhazování miliard euro na podporu přistěhovalců, které nepotřebujeme, za nesmyslné projekty typu Galileo nebo na podporu Hamásu a na výplaty zbytečným a nepotřebným eurokratům?

2) Vám, autore evidentně vadí existence nezávislého českého státu? Z jakých důvodů je to špatné? Komu stojí nezávislá zahraniční politika ČR v cestě?

3) V čem se Zahradil mýlí? Proč je špatná myšlenka, že by se volalo z USA do Evropy také do Prahy, nejen do Berlína?

4) Postoj bruselských multikultůr vůči USA je přesně takový,jak ho Šebej popsal, v čem se mýlí? Cožpak o USA říkají něco jiného?

136871

06.06.2007 13:56

První místo v řiťolezectví?

RE: ad radar

rickover 82.?.?.?

Připomínka: ty Polskem požadované rakety nebyly PERSHING (operačně-taktické, země-země, jaderná náplň) ale PATRIOT (protiletecké, částečně protiraketové, země-vzduch, konvenční - na rakety typu Scud, taktické země-země). Pokud jde o radar, to jako předpoládáte, že na Marshallových ostrovech nic USA nebudou mít[smích]))tak padlí na hlavu nejsou. Takže zbývá jen dodat, že nemluvíte pravdu, možná jen z důvodu, že neumíte polsky.

137042

07.06.2007 12:17

SME zavádzajúco informuje o terorizme

To si pamatuji ještě z doby bolševismu:

rickover 86.?.?.?

každý chycený terorista byl vždycky "nevinný" [chechtot] [chechtot] [chechtot] Doufám, že toho "Mustafu" co nejdříve vydají do Alžírska, snad ho dokáží potrestat alespoň tam, když se západní Evropa jako obvykle vzpěčuje.

137109

07.06.2007 12:37

Na čem stojí strategická rovnováha USA-Rusko?

Vaše úvaha nedoceňuje

rickover 86.?.?.?

to podstatné, důvod proč to všechno vzniklo: Dnešní Putinovo Rusko opakuje Brežněvovu politiku, co si pamatuji ze 70. let - destabilisace Západu prostřednictvím intensivního vyzbrojování protizápadních států v "rozvojovém světě", dnešní Rusko vyzbrojuje Sýrií a Irán nejmodernějšími zbraňovými systémy, a to i na úkor vlastní armády a otevřeně kalkuluje s iránským raketojaderným útokem na Evropu. Takže umístění protiraketové obrany Evropy v Rusku v rámci "důvěry" by bylo sice krokem politicky hezkým, ale protiraketová obrana Evropy pod kontrolou Ruska by byla zcela nefunkční, iránské Shahaby by v takovém případě dopadaly na evropská velkoměsta zcela bezpečně. Pokud jde o strašák ruského preventivního útoku, jestliže bude systém protiraketové obrany Evropy v rukou USA, jednalo by se v takovém případě o přímé napadení USA a Rusko ví, že v takovém případě by USA odpověděly a z Ruska (a ovšem i z celé planety) by zbyla radioaktivní poušť, takže jen strašák, Rusko chce přežít, v tom se liší od postoje mohamedánů. Mohu ovšem doporučit Rusku, aby tedy v rámci budování té "důvěry" zastavilo dodávky svých nejmodernějších zbraní do "darebáckýh států" a spolu s USA provedlo jaderné a raketové odzbrojení Ahmadínežádova a Asádova režimu, pak by opravdu radar + antirakety v Evropě potřeba nebyly. Ale to se ruským imperialistům pochopitelně chtít nebude. [chechtot] Co se týče Severní Koreji jejich terčem je Japonsko a Jižní Korea, Evropa může pustit KLDR z hlavy, USA a Dálný Východ ovšem nikoli, ale od toho je USA protiraketový systém na Aljašce..

137112

09.06.2007 13:16

Venezuela bez černobílých brýlí

RE: No jo

rickover 86.?.?.?

Americké TV stanice i média štvou proti Bushovi denodenně, aniž bych kdy slyšel, že kterákoliv médium má s vládou potíže. V zájmu pravdy dodávám, že přesně stejně jako proti Bushovi štvaly US média proti Johnsonovi, Nixonovi a Reaganovi, byly to i ty samé "argumenty", stejná slova, jenom jméno presidenta se měnilo. Zato tahle venezuelská TV nijak neštvala proti soudruhovi Chavézovi, pouze si dovolila namísto záběrů 24 hodin denně Chavézových rudých hord pouštět dětské pohádky a telenovely, tohle se ovšem v zemi socialismu neodpouští, naše normalisační TV, kterou dobře pamatuji, také musela denodenně otravovat diváky bolševickou propagandou a obrázky vzájemně se olizujících soudruhů, co si tak rádi tleskali sami sobě.

137248

09.06.2007 13:34

Poláci a Rumuni potvrdili existenci tajných věznic CIA na svém území

RE: Problém je,

rickover 86.?.?.?

Vlády Polska a Rumunska Martyho "zprávu" jednoznačně odmítly, patrně mají, milý pane, lepší informace, než tenhle podplacený ideový spolupracovník alkajdistických teroristů. Na druhé straně lze ale k Martyho "zprávě" dodat asi toto: Pokud měla, nebo i má CIA opravdu věznice pro alkajdistické teroristy, ať si je klidně má a ať si tam s těmi teráči dělají, co chtějí, jejich práce, na rozdíl od "práce" soudruha Martyho a jemu podobných, chrání i bezpečnost mojí a mé rodiny. Pokud vás zaráží moje příkrost vůči teráčům, nedivte se, pamatuji dobře 70. a 80.léta, kdy v té době převážně marxističtí teroristé řádili v západní Evropě, ve Střední a Jižní Americe, Africe i Asií, pamatuji si ty nesčetné davy postřílených, nebo výbuchem roztrhaných lidí, na unesená letadla, na zavražděná rukojmí, na propagandu Rudého Práva, co tyhle odporné, sprosté a zbabělé teroristické vrahy žen a dětí označovalo za "partyzány", "povstalce", "vlastence", "nevinné" apod., pamatuji na zbabělost tehdejší západní Evropy, co se bála teroristy i zatýkat, natož trestat. Takže svůj názor na teroristy jsem si udělal a dnes se jich zastávat také nebudu. Pokud jim CIA "ubližuje", tleskám jim za to, konečně je na světě někdo, kdo se teráčů nebojí. Smrt a zkázu všem teroristům, marxistickým i mohamedánským.

137249

"...(strany složené ze šíitů i sunnitů odmítajících okupaci a loutkovou iráckou vládu)..."

Svobodných voleb se v Iráku zúčastnilo 73% voličů a to i přes krutý teror alkajdistů a baasistů a denodenní výhrůžky smrtí pro voliče i kandidáty, naprosto fantastický výsledek, navíc si zvolili i vládu, kterou Američané nechtěli[překvapení]) Irácké volby prokázaly, že demokracie je proveditelná i v zemi arabské a islámské navzdory našim předsudkům a Češi, kterým za účast ve volbách nikdo smrtí nevyhrožuje a nikdo nám tady nevyhazuje denodenně do povětří samoobsluhy, školky a nemocnice by se měli při pohledu na statistiku své účasti ve volbách před svobodomyslnými a odvážnými Iráčany jen stydět.

Namísto studu, se ale zabýváme bláboly jakéhosi bezvýznamného, teroristického spolku, který nikoho nerepresentuje, nikdo ho nevolil, svévolně se sám za cosi prohlašuje. Připomíná mi různé ty Varšavskou Smlouvou dobře placené africké a jihoamerické "partyzány" ze 70. a 80.let, také je nikdo nikdy nevolil, také dokázali jen vraždit, lhát a zastrašovat bezbranné civilisty a také je komunisté prohlašovali za jediné zákonné představitele a zákonné vlády zase pro změnu prohlašovali za "loukové". [bliji]

137723

19.06.2007 14:40

Ve skutečnosti spáchali puč ti, kteří odmítli výsledky voleb

Hamás se nechal zvolit do vlády

rickover 86.?.?.?

a pak jeho státy EU, Iránem, Ruskem a Sýrií zřízená, financovaná a perfektně vycvičena a po zuby vyzbrojená soukromá armáda tvrdě zašlápla a vyvraždila v Gaze své politické partnery od Fatáhů. To vypadá jen zdánlivě nelogicky, ale je to jen aplikace staré marxistické poučky o přerůstání buržoasní revoluce v socialistickou, bolševikům se také doporučovalo naoko spolupracovat s vybranými proti zavrženým a ve vhodné chvíli své partnery zašlápnout, u nás tohle provedli v roce 1948, v Iránu se tohle pokusili provést v letech 1978 až 1980, jenže islamofašista Chomejní byl rychlejší, své podařené "spojence" předběhl a zašlápnul sám - moc jsem se tehdy upřímně radoval a bavil nad plačtivými a marnými protesty Moskvy kvůli v Teheránu věšeným soudruhům, co se před popravou veřejně "doznávali" ke spolupráci s KGB [chechtot] [chechtot] [chechtot] - dostali po zásluze, nikoho z nich nebyla žádná škoda, leč jejich vrazi představovali přesně ten samý odpad lidské společnosti.

Fatáh i Hamás jsou profesionální zločinci a teroristé jedni i druzí, Fatáh byla přesně ta státy Varšavské Smlouvy v čele se SSSR zřízená, financovaná, perfektně vycvičená a po zuby vyzbrojená soukromá armáda, která pod vedením nositele Nobelovy ceny míru Jásira Arafáta na přelomu 60. a 70.let surově vraždila v Jordánsku místní občany, pokusila se Jordánsko vojensky obsadit a udělat si z něj Fatahstán, byl to ten samý Fatáh, který posléze v 70. letech zaútočil na Libanon, způsobil smrt desetisíců Libanonců a zničil jim celý stát, byl to ten samý Fatáh, který v 60. až 80.letech unášel US a západoevropská letadla, jak na běžícím pásu, vraždil cestující i členy posádkek a ten samý Fatáh, co se celému světu skvěle předvedl zbabělým vyvražděním israelských sportovců na OH v Mnichově 1972. Že je nyní v Gaze jejich kolegové z Hamásu vraždí, je pro ně určitě nemilé, ale je to svým způsobem historická spravedlnost, vykonává ji Hamás, spolek co neumí a nikdy neuměl nic jiného, než vraždit israelské civilisty na autobusových zastávkách, v restauracích a dětských diskotékách, spolek, co je to samé, co Fatáh.

Pro palestinské Araby v Gaze + West Bank, i pro ostatní lidi na celém Blízkém Východě by bylo nejlepší, kdyby se Hamás i Fatáh vzájemně mezi sebou vyvraždili do posledního, pak by snad mohl být podepsán mír mezi Israelci a jimi - stát, vlajku, presidenta, parlament, vládu, ozbrojené síly, území i mezinárodní uznání Arabové v Gaze i na West Banku mají, postačí jen uznat Israel, jedna jediná podmínka míru - pokud by to udělali před cca 60 lety, mohl celý region celou tu dobu žít v míru.

137833

20.06.2007 12:31

Ve skutečnosti spáchali puč ti, kteří odmítli výsledky voleb

RE: Hamás se nechal zvolit do vlády

rickover 86.?.?.?

Hluboký omyl,pane, nejsem Žid, jsem katolík a árijský Čech, dokonce i jako árijec vypadám[smích]))) Narodil jsem se, pravda, v Československu v době, kdy jako bolševický stát podporoval palestinské teroristy nositele Nobelovy ceny míru Jásira Arafáta, ovšem surové vrahy libanonských, ordánských a israelských žen a dětí, entitu zbabělých leteckých pirátů zvaných "Palestinci" jsem osobně z hlediska vyššího principu mravního nepodporoval ani tehdy, byl jsem vždy na straně jejich nesčetných obětí. A tak tomu je i zůstane.

137895

20.06.2007 12:53

Situace v Gaze a podivný postoj českých politiků

Omyl, pane Lhoťane:

rickover 86.?.?.?

Do roku 1989 tehdejší Československá soialistická republika neprováděla na Blízkém Východě vyváženou politiku, prováděla radikálně antisemitskou a antiamerickou, zaměřenou na vývoz komunismu do regionu. Podporovala, financovala i vyzbrojovala (nejen) blízkovýchodní teroristy, zejména Arafátův Fatáh i diktátorské režimy, které tam instalovala KGB (Násir, Bumedien, Asád, Kaddáfí, Kásim-Árif-abú Bakr-Hussajn, Chomejní, Daúd-Tarakí-Amín-Karmal-Nadžíbulláh). Chápu, že byli lidé, kterým se to líbilo, ať již se shlédli v marxismu, anebo šli svoji vlastní cestou a byli vděčni (a hlavně měli srandu) z užitečných československých idiotů.
Naopak, teprve po roce 1989 jsme začali dělat vyváženou politiku, konečně jsme uznali i Israel, konečně bylo možno slyšet i druhou stranu a konečně mohli mluvit i ti - viz já - kterým se vývoz komunismu a podpora teroristů a diktátorů (nejen) na Blízkém Východě nelíbila a považovali ji za ohrožení zájmů i dobré pověsti své vlasti.
A islám, resp. "islamofašismus"? O jeho pověst se zasloužili iránští ajatolláhové, Taliban, Dárfúr, Biafra, jižní Súdán, Thajsko, Filipíny, Londýn, Paříž, Madrid, Bombaj, Bali, Hamás, Hisbulláh a van Gogh, nikoli západní politici, nikoli Topolánek.
A Gaza - ať si tam mezi sebou dělají co chtějí, jako Čecha mne to nezajímá a jako křesťana mne zajímá osud 2 000 tamních křesťanů, kterým Hamás vyhrožuje likvidací. (Snad se jim zadaří včas utéci do bezpečí do Israele, nebo do Jižní Ameriky, kam utíkají mohamedány vyhánění blízkovýchodní křesťané.)

137896

25.06.2007 12:27

Krize v Gaze - made in Izrael

Dotaz pro autora článku:

rickover 86.?.?.?

Já jsem Čech a křesťan. Mohl by jste mi, prosím, vyjmenovat nějaký logický důvod proč bych měl podporovat nějaký Hamás, nějaké Palestince, nějaké mohamedány?

138368

27.06.2007 17:43

Putinův válečný pokřik – hrozící střet s Ruskem

Já pamatuji

rickover 86.?.?.?

dobu, kdy ruská ekonomika byla druhá největší na světě a řešili jsme v počtech na ZŠ, kdy bude první, podle mojí početnice se tak mělo stát v roce 1972 [chechtot] [chechtot] [chechtot]
Takže bych Putinovým plánům až tolik nevěřil, stejně jako za komunistů i nyní je to založeno na předpokladu, že "správné" státy porostou a "nesprávné" budou upadat. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

Jinak ale časem skutečně dojde ke změně poměrů Čína a Indie posílí ve starých průmyslových odvětvích (ocel, energetika, cement, šaty, boty), Evropa půjde do pekel a USA zůstanou v čele technologického pokroku následované Israelem, Tchajwanem, Jižní Koreou a Japonskem. Rusko přežije, leč podnikaví Brazilci ho převálcují s nadhledem - státní ekonomika vždy vedla k úpadku, pane Putine i pánové z Bruselu.

138564

28.06.2007 13:24

Nemoci zvířat jako nástroj teroru

RE: Ještě k 11. září

rickover 86.?.?.?

Poté, co mohamedánské komando nalétlo v unesených letadlech do obou WTC mrakodrapů a do Pentagonu (letadlo, co mělo spadnout na Bílý dům se zřítilo po potyčce pasažérů s únosci - nebo si ho tiše sestřelili USA sami?) byli jak mohamedáni, tak jejich bolševičtí a nacističtí přátelé překvapeni tvrdou reakcí USA. Čekali, že se nic nebude dít, podobně jako za Clintona (WTC v garáži, Nairobi, Tanzánie, Jemen cca 500 mrtvých Američanů), ale ono to dopadlo jinak: Al-kajdá se přihlásila, Bush vzápětí vyzval afghánský Taliban k vydání pachatelů, ten to bryskně odmítl, následobvalo US ultimátum a nakonec úder, který Taliban smetl, stejně pak naložili s Hussajnem, co platil rodinám sebevražedných atentátníků. Pochytané alkajdisty odvezli na Guantanámo. Tiše zatleskali Ethi a Somálsku za zašlápnutí UIC a pomohli jim s nimi. Přivedli tím islamofašisty do prekérní situace, spousta výcvikových táborů byla zničena, spousta ozbrojenců pobita, strategická situace se vyvíjí v jejich neprospěch. Naši bolševici přišli po roce s výmyslem (zveřejnilo se to ve Francií), že si US WTC i Pentagon sbourali sami, účelem výmyslu bylo jejich islamofašistické kamarády "vyvinit". Takže od roku 2002 máme "konspirace CIA", paradox je, že sám bin Ládín protestoval a znova zdůraznil, že je to jeho dílo - celkem pochopitelně, z jeho hlediska se nemá zač stydět, nemá důvod to popírat.

Takže nad konspirací k 11.9.2001 mávni rukou, je to stejně věrohodné, jako vodníci na Vltavě. [chechtot]

(Prosím oponenty p. rickovera, ale i ostatní čtenáře, aby na tento příspěvek nereagovali. Rozbor událostí týkajících se 11. září nepatří do této diskuse. Příspěvek, mimochodem plný pejorativ, zveřejňuji jen proto, aby autor nenabýval pocitu, že je "cenzurován" pro své názory. K uvedenému tématu má každý dost prostoru se vyjádřit např. ve fóru. Děkuji. B.v - editor)

138623

29.06.2007 16:59

Patriarchát nebo matriarchát?

Při četbě

rickover 86.?.?.?

podobných textů si vždycky vzpomenu na svou matku, ta říkala, že emancipace - tenkrát za socialismu se tomu samému neříkalo "feminismus" jako dnes, ale "emancipace" - je největší podvod na ženách v historií, že to ženám přineslo akorát jednu zbytečnou směnu denně navíc. Něco na tom je, dříve ženy pracovaly spolu se svými manžely na vlastním hospodářství, či živnosti, nebo obchodu a bydlely s nimi též ve vlastním. Dnes on i ona pracují na cizím, v cizí firmě, bydlí za pronájem v cizím bytě a "doma" se dohadují, kdo na koho vypere a uvaří, nic je vzájemně nespojuje jako dříve, žijeme spolu (většina z nás) jako spolubydlící, co se občas vzájemně použijí jako vyměnitelná sexuální pomůcka, neexistuje MY a NAŠE, pouze JÁ/TY a MOJE/TVOJE. I dítě je pak logicky překážkou, pro práci i pro vlastní život, je lépe si ho nepořizovat, demografický pokles v Evropě má tuto hlubokou příčinu, naše feminismem desítky let pokřivované a již pokřivené vztahy mezi muži a ženami.

Asi nejvíc mne pobavila úvaha, že "..žena, zejména krásná žena, by měla patřit všem a nikomu..." [chechtot] , člověk si představuje žádostivého vzteklounka, co žárlí na souseda, protože soused má doma hezkou manželku, co vzteklounkovi nedá a nedá [chechtot].

I krásná žena - stejně jako i ta ošklivější - má právo vybrat si muže, kterému bude věrná a založí si s ním rodinu, ne být Ančou Utěšitelkou pro všechny, co si řeknou a ještě si libovat, jak je "rovnoprávná" tím, že dá každému.

138744

02.07.2007 10:45

Osvobození Íránu

No doufám že už to brzy bude:

rickover 82.?.?.?

Další zbytečná středověká diktatura, která se dostávala v roce 1979 k moci za výrazné účasti států Varšavské Smlouvy (mimo Francie, NSR, GB, Kaddáfího a Arafáta) bude smetena. Iránci si konečně oddechnou od militarisace, Revolučních Gard, poprav dětí a nesmyslných příkazů a omezení, možná se jim vrátí i mladý šach (na starého vzpomínají velice positivně). No a islamofašisté, nacisté a komunisté budou mít po zániku Varšavské Smlouvy, SSSR, Hussajnova Iráku další důvod k radosti [chechtot] [chechtot] [chechtot]

138985

17.07.2007 15:24

Rusko nabízí Americe svůj nejlepší radar

Ovšemže:

rickover 86.?.?.?

Radar včasné výstrahy - no prosím budiž: ale k čemu je radar včasné výstrahy bez střeleckého a bez antiraket[smích])) Neberu, pane Putine, info typu "za pár minut vám to tam spadne", je z hlediska mojí bezpečnosti k ničemu, to mimochodem máme již nyní - US družice včasné výstrahy. My potřebujeme ještě něco, co útočící iránské Shahaby sestřelí.

139923

17.07.2007 15:28

Neokonzervativec Bill Kristol očekává Bushův útok na Pákistán

RE: Musharaf je náš

rickover 86.?.?.?

Intervence proti státu vlatnícímu jaderné zbraně se dělá zbraněmi, pane, dokonce vzhledem k technologií nemusí být jaderné, každá raketa, každé letadlo nesoucí jadernou zbraň je sestřelitelné a každý sklad jaderných zbraní je zničitelný.

139924

22.07.2007 18:53

Britové budou cvičit v Čechách irácké a afghánské okupační jednotky

Nádherný článek

rickover 86.?.?.?

[chechtot] Akorát nechápu, kohože to irácká a afghánská armáda "okupuje", svojí vlastní zemi lze vlastní armádou nějak "okupovat"? [chechtot] [chechtot] [chechtot] , inu co nadělám, česká armáda také vlastně "okupuje" Českou Republiku a naše volby také vlastně byly "svobodné" a "demokratické" pouze za komunistů.

Afghánci kašlali a kašlou na Taliban a Iráčané zase na Hussajna, těch pár bezvýznamných talibanských, baasistických a alkajdistických pobudům, co se zmůžou leda na to odpálit tržiště plné Afghánců, popř. Iráčanů afghánská a irácká armáda za pomoci svých spojenců vystřílí a Evropanům, co podporují Taliban, alKajdu a BAAS zbyde jen pocit bezmocného vzteku, který jim upřímně přeji.

140246

27.07.2007 13:22

Jak se pod tíhou argumentů snižují počty mrtvých v Osvětimi

Nikoli pod "tíhou argumentů",

rickover 86.?.?.?

Osvětim je velice snadno doložitelná i prokazatelná jako např. genocida Arménů muslimy, genocida křesťanů Římany a spousta dalších historických událostí. Popírači holocaustu ale používají celkem jednoduchý trik: V roce 1945 se číslům tolik nebránili, v Evropě bylo tehdy milióny lidí, kteří mohli říci - počkejte, co to kecáte, já v koncentráku také byl a vím, co se tam dělo. Dnes samozřejmě křičí, že žádný holocaust skoro nebyl, protože očití svědci téměř vymřeli. A lhát se může, až když zemře poslední svědek, pak je možné prohlásit všechny dokumenty za "zfalšované". Tohle věděli i staří Římané, proto, ač křesťany obviňovali ze všeho možného, nikdy je nenapadlo tvrdit, že Ježíš Kristus neexistoval.

Takže za takových deset let se na zvedavci- future objeví článek, v němž se dozvíme, že v Osvětimi nikdo nezemřel ani sešlostí věkem. [chechtot] [chechtot] [chechtot]

140615

01.08.2007 13:33

Co taková slušná dívka jako já dělá na takovémto místě?

?ilá slušná dívko z Kanady:

rickover 86.?.?.?

Mne zase od dětství vrtá hlavou, proč, když všechno vlastní Židé, nedokázali ani zabránit holocaustu a ani antiisraelské propagandě 95% všech médií.
Zkuste si přečíst Protokoly mudrců Siónských a Tajné dějiny jezuitů, zjistíte, že svět řídí zcela jiné síly, než židé, nebo křesťané[smích]))

140922

02.08.2007 14:54

Naše gratulace občanům Turecka

Ano islamofašisté

rickover 86.?.?.?

jen otevřeně ukazují své smýšlení, pro Turecko i Evropu to znamená obnovení tureckých válek a turecké imperialistické agrese na Balkán. Jenže, hoši, ještě je tu turecká armáda, už vás odstavila od moci dvakrát, pokud budete islamisovat Turecko udělá to potřetí - a dá-li Bůh, zatočí s vámi stejně tvrdě jako tehdy Atatuirk, pamatujete se na ten výprask?

140988

Stránka: 1 2

Káva pro Zvědavce

53

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 118 čtenářů částkou 18 511 korun, což je 53 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkuji za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 5

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,36 Kč
Euro
27,46 Kč
Libra
30,38 Kč
Kanadský dolar
17,58 Kč
Australský dolar
16,50 Kč
Švýcarský frank
25,69 Kč
100 japonských jenů
22,37 Kč
Čínský juan
3,48 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,45 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,59 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 967,30 Kč
1 unce stříbra
548,56 Kč
Bitcoin
309 742,99 Kč

Poslední aktualizace: 29.10.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 55 524 280