Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 43 příspěveků, 2 různá jména: Old Shaterhand, Old Shatterhand.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

24.11.2005 11:41

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Já si myslím pane Shatterhande

Old Shaterhand 193.?.?.?

Pokud trváte na tom, že nezbytnou podmínkou kultury je demokracie, tak si v mém předchozím příspěvku škrtněte všude slovo kultura a nahraďte slovem společnost.

Názor na vývoz demokracie můžeme mít různý, ale to neznamená, že kvůli jeho názoru označím někoho za zlého. A paní Kubová označila pana Stworu za zlého dřív, než on ji označil za estébačku, že ano? Takže si dál myslím, že by to měli smazat a snažit se názor druhého pochopit (pochopit není totéž, co souhlasit), a ne se navzájem hned soudit. Já tam vidím chyby na obou stranách.

Btw, nevnucujte mi pořád ta dvě "tt". Možné je obojí a já si vybral jedno t. Já také respektuji, že nemáte ráda oslovení slečno.

79980

24.11.2005 13:25

Ptáci

A čemu se divíme?

Old Shaterhand 193.?.?.?

Za vším jsou stále stejné dvě lidské vlastnosti, a to sebestřednost a strach. Myslíme si, že jsme lepší než soused, že náš národ je lepší, než jiný, že jsme oprávněni vnucovat naše zvyky druhým, a taky si myslíme, že jsme lepší a máme větší cenu, než zvířata. A máme strach, že toto své postavení ztratíme, nebo ještě hůř, že by se mohlo ukázat, že si příliš fandíme a ztratíme o sobě iluze.

79985

24.11.2005 15:29

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Tak jo pane Shaterhande

Old Shaterhand 193.?.?.?

Omluva přijata, ta snad ani nebyla nutná.

http://www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=644

Tam se oba hádali celkem kultivovaně, zřejmě si museli udělat ještě něco mezi tím. Ale do toho šťourat nebudu, nebo budu taky za slídivého estébáka.

P. Stwora se zle nezachoval - nebo se na tom výprasku snad podílel nebo jej prosazoval? Ne, on jen říkal, že to není tak hrozné a impulsivně přiznal zadostiučinění, když si vzpomněl na příkoří, která mu způsobily ženy. Co vy víte, třeba ho maminka doma bila rákoskou. To je reakce hnusná, ale pochopitelná a zcela zapadající do schématu JÁ > MY x ONI < ON, jak se táhne celou historií lidstva. Jestli si za oni dosadíte kapitalisty, Židy, Němce, psy, ptáky, staré lidi, Němce, ženy - je to stále to samé a bohužel to patří k lidské přirozenosti. K té skutečné lidské přirozenosti, ne k té proklamované, která uznává jen tu hezkou stránku.

79996

24.11.2005 15:47

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Tak jo pane Shaterhande

Old Shaterhand 193.?.?.?

Omluva se přijímá a snad jí ani nebylo třeba.

Možná se nechám přesvědčit, ale ne Vašimi argumenty, ale svými:
"http://www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=644" - tam spolu paní Kubová a pan Stwora komunikovali kultivovaně a zřejmě se muselo stát něco mezitím, co je znepřátelilo. Ale do toho už šťourat nebudu, nebo budu za slídivého estébáka označen i já.

Ale k tomu, co mi tu teď tvrdíte Vy: pan S. se zle nezachoval. On dokonce ani neschválil to násilí. On jen primárně vyjádřil názor, že bychom se do toho (my nadřazení civilizovaní) neměli míchat, a že se té dívce zas až tak moc nestalo. A nadto přiznal, že pociťuje jisté zadostiučinění, protože mu Kanaďanky, to jest ženy, pijí krev. To je hnusné, ale vůbec ne nepochopitelné - naopak, krásně to zapadá do vzorce JÁ > MY x ONI < ON(A), který platí, co je lidstvo lidstvem a je součástí lidské přirozenosti. Ne té proklamované, ale té skutečné lidské přirozenosti, která má i odvrácenou tvář. Dosaďte si tam Němce, Židy, psy, kočky, ptáky (když teď máme tu slavnou chřipku), buržousty, staré lidi, bohaté, ženy - ve všech případech generalizace bohužel fungují. Kdyby nefungovaly, nevznikl by feminismus ani žádné jiné hnutí bojující proti škatulkování.

79999

24.11.2005 15:48

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Tak jo pane Shaterhande

Old Shaterhand 193.?.?.?

Proč se mi to tam neobjevilo hned - já myslel, že to neodešlo a píšu se tu s tím znova, sakra.

80000

Omyl. Já nenapsal, že vaše jednání je neomluvitelné a jeho je omluvitelné, napsal jsem, že by byla na místě omluva na obou stranách. Chápu stejně dobře vás, jste prostě impulsivní a když se spravedlivě naštvete, občas se neovládnete, a chápu i jeho. Souhlasím s vámi. Vás kritizuji za formu, jeho za obsah i formu. Co nechápu, že vás to žere i po třech letech a neustále to oba živíte.

80192

Tak v tom případě cenzurujte i mne. Jste pěkně samolibý, víte to?

Btw, co je to off topic? Podle čeho posoudíte, co ještě není off topic a co ano? A proč vám to vůbec vadí a máte tu takové nesmyslné pravidlo? Proč bych si tady nemohl s paní Kubovou povídat třeba o vláčcích PICO?

Měl jsem pocit, že tady se necenzuruje, což je důvod dát si tenhle web do záložek, ale začíná to vypadat, že jsem se unáhlil.

80199

Tady je to ale vážně nepřehledné, tohoto jsem si všiml až teď. Dík za vysvětlení.

80206

28.11.2005 16:28

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 193.?.?.?

Také se dobře bavím. Prostě vydáme glejt, že deviace není deviace, a je po problému [smích]

Takže asi takto: Třináctiletá s třináctiletým - to není deviace, není to sice úplně normální, ale dá se to pochopit. (Jo, a taky to není trestné, trest z toho kouká maximálně pro rodiče, že o své děti špatně dbali.)

Zato třináctiletá se čtyřicetiletým, tak to už deviace je. Podobně jako třeba masochismus či sadismus. Normální dospělý chlap prostě se třináctkou nejde, a nevím, proč bychom měli deviantům, jako je Pavel Opočenský, dávat rozhřešení na úkor dětí. Prostě Kořenský i ta chudinka z Kataru či vodkaď jsou devianti a pokud devianty být nechtějí, nechť se léčí. Kromě toho, v téhle deviaci je notná dávka zbabělosti - dá se pochopit, když si čtyřicátník, který má doma nehezkou čtyřicítku, najde dvacetileou milenku, ale pokud si najde třináctiletou, pak to dělá ze zbabělosti, protože na starší si netroufne.

Jinak navrhuji vydat papír, že AIDS nikdy není a nebyla [cool]

80704

28.11.2005 17:01

Pilátovo krédo

RE: I ty Brute (Čapku) ?

Old Shaterhand 193.?.?.?

Ajajaj, chyba se mi vloudila, nejponíženější omluva všem Kořenským. Mělo být Opočenský samozřejmě [pláč]

80706

29.11.2005 16:06

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Paní Kubová tady srovnávala svedení nebo snad i znásilnění třináctileté s brutálním zavražděním třin

Old Shaterhand 193.?.?.?

Jestli jsem pana Stworu správně pochopil, tak jeho odpověď na první otázku by asi měla znít "jak která".

A v takovém případě nemůže odpověď na druhou otázku, leda byste ji formulovala "dá se 13letý člověk snadno odlišit od 18letého - nebo ne?"

80879

29.11.2005 16:57

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Paní Kubová tady srovnávala svedení nebo snad i znásilnění třináctileté s brutálním zavražděním třin

Old Shaterhand 193.?.?.?

Když tak nad tím přemýšlím, ta odpověď na první otázku v podání pana Stwory by měla znít takto: "jak která, záleží na tom, jestli už měla měsíčky".

V takovém případě by odpověď na vaši druhou otázku musela znít "13letá dívka se od 18leté poznat snadno dá, ale nedá se poznat, jestli je to ještě dítě".

Pan Stwora prostě odmítá paušální věkovou hranici mezi dítětem a dospělým.

Na tom něco je. Nechť je tedy hranice pružná. Může být. Pak je ale namístě otázka, podle čeho tu hranici budeme určovat. A tady už s panem Stworou zásadně nesouhlasím, že by to měla být jen tělesná kritéria či dokonce jen způsobilost mít děti. Tady moje neutralita končí a trvám na tom, že když už připustím pružnou a ne pevně stanovenou hranici mezi dospělostí a dětstvím, tak při jejím určení musí hrát roli především psychická kritéria a tělesná vůbec ne.

A TEĎ BYCH MĚL PRO PANA STWORU ČTYŘI OTÁZKY JÁ:

1. Připustím-li, že hranicí mezi dětsvím a dospělostí má být první menstruace, jaký bude ekvivalent u chlapců? První poluce?

2. Připustím-li, že hranicí mezi dětsvím a dospělostí má být první menstruace, jak to bude s lidmi, kteří prostě nemenstruují, protože mají nějakou vadu, jsou z tohoto hlediska mrzáci?

3. Připustím-li, že hranicí mezi dětsvím a dospělostí má být první menstruace, znamená pro Vás takto formulovaný předěl mezi dětstvím a dospělostí pouze dovolení mít sex, nebo je rozdíl mezi dospělostí a dětstvím ještě v něčem jiném? (Teď Vám nahrávám, schválně, jestli se chytíte.)

4. Připustím-li, že hranicí mezi dětsvím a dospělostí má být první menstruace, KOMU TÍM POMOHU?

ZEJMÉNA ODPOVĚĎ NA POSLEDNÍ OTÁZKU BY MNE VELMI ZAJÍMALA.

A ještě mne napadlo, PANÍ KUBOVÁ, jestli jste opravdu právnička, co kdybyste panu Stworovi nezištně vysvětlila, jak se to má s tím trestním stíháním toho kluka za to, že přeložil Harryho Pottera do češtiny? (Mimochodem, Harry Potter nic moc, Pán prstenů je mnohem, mnohem lepší.)

80891

30.11.2005 17:08

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Paní Kubová tady srovnávala svedení nebo snad i znásilnění třináctileté s brutálním zavražděním třin

Old Shatterhand 193.?.?.?

Jestliže je někdo schopen poslat dítě na jistou smrt, pak je to prase.

Jestliže ten někdo je Palestinec, pak je to palestinské prase.

Jediný, kdo má nárok protestovat, jsou prasata, kterých by se srovnání s takovými zrůdami mohlo nepříjemně dotknout.

81111

30.11.2005 17:10

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 193.?.?.?

Aha, takže ti letci, které máte v jednotce, patří pod armádní letectvo. OK.

81113

30.11.2005 17:43

Nevinen! Izraelský důstojník, který vystřílel 17 kulek do palestinské školačky, byl osvobozen

RE: Paní Kubová tady srovnávala svedení nebo snad i znásilnění třináctileté s brutálním zavražděním třin

Old Shatterhand 193.?.?.?

>>Jediný sporný moment je v tom střílení do již mrtvé či
>>polomrtvé dívky. Už jsem tady někde psal, že to patří k
>>vojenské taktice...
>Mno, to je moc pěkná vojenská taktika, zastřelit všechno, co
>se dostane do střeženého prostoru, i kdyby to bylo tříleté
>dítě. To jste zase za paní Kubovou pěkně upřesnil, kde je
>hranice mezi dítětem a dospělým; jistě učůrává
>vděčností.

Vidím, že vaše zacházení s fakty je taky docela volné. Zapište si za uši, vy civilizovaný nafoukaný Amíku či za co se to považujete, že jsem nemluvil za paní Kubovou, ale že jsem vám citoval vojenskou taktiku. Oni ty vojáci mají také nějaké instrukce, víte?

>
>>S tím pohlavním zneužitím se pletete. Někde si to
>>vygooglujte, ale v Česku každý chlap ví, že soulož či
>>podobné aktivity s holkou pod 15 rovná se pohlavní
>zneužití.

>>Pokud ta holka ještě navíc nesouhlasí, je to znásilnění.
>Nepotřebuji si nic gůglovat, u nás je to "statutory rape" ať
>souhlasí nebo nesouhlasí a napsal jsem, že bych rád doufal,
>kdyby tomu taj bylo i v ČR. Vysvětlil jste mi za paní Kubovou,
>že tomu tak není a všechno pod 15 je v ČR jen pohlavní
>zneužití. Mno, snad se časem zcivilizujete.

Zcivilizovat byste se měl především vy. Především mi přestaňte zákeřně podsouvat, že mluvím za paní Kubovou, mluvím vždy a jen za sebe. Pak se trochu zklidněte, vemte si třeba něco na nervy. A nakonec si znovu přečtěte, co jsem napsal, a možná vám dojde, že jsem napsal jinými slovy totéž, co vy. Jinak nechápu, co vám vadí na uspořádání, kdy do 15 je to zneužití, pokud holka souhlasí, pokud nesouhlasí, je to zneužití a současně znásilnění. Znásilnění se vztahuje k tělu a vůli, zneužití k duši - chcete-li to naplno, pak pohlavní zneužití = zneužití dětské mentální nevyzrálosti k pohlavnímu obcování s ním.

81118

30.11.2005 17:48

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 193.?.?.?

Jo, správně. Pokud to bude nutné a budu muset volit mezi dvěma zly to menší, pak nemám na vybranou a musím být sviňák. Mohu si vybrat jen jestli budu svině malá nebo velká - malá je ta, co mučí jednoho, aby zachránila tisíce, větší ta, která přihlíží, jak někdo jiný hromadně někoho terorizuje, a největší svině je ten terorista (a v případě, že je terorista dítě nebo cvok, tak ten, kdo ho poslal).

81119

30.11.2005 17:50

Obvinění USA z mučení přinutilo americkou administrativu zmírnit žalobu proti Jose Padillovi

RE: Aha, takze co vlastne spachal?

Old Shatterhand 193.?.?.?

Já bych si to s ním radši vyřídil sám.

81120

08.12.2005 12:49

USA v proměnách času

To je dost naivní

Old Shatterhand 193.?.?.?

"Prikladem by mohly vsechny zeme na teto planete ktere nevnucuji jinym jejich zpusob zivota, nepletou se jinym zemim do niceho, proste nemaji ambice vladnout svet."

To je sice moc pěkné, ale současně byste chtěli být v bezpečí, že? A teď mi řekněte, jak toho chcete dosáhnout bez NATO a jak chcete mít funkční NATO bez USA. To by mne fakt zajímalo. Ostatně, byly doby, kdy si USA hleděly samy sebe - a jak moc tehdy Amerika chtěla americký izolacionismus prolomit. Jak moc Churchill stál o to, aby USA vstoupily do války. To, co Richard Král na Americe kritizuje, je cena za to, že jsme relativně v bezpečí. Je hezké kritizovat, když on sám žádnou odpovědnost nemá.

82440

08.12.2005 16:07

USA v proměnách času

RE: To je dost naivní

Old Shatterhand 193.?.?.?

Jeden z nás dvou je paranoik a já to nejsem.

Btw, mně je úplně jedno, co si o Američanech myslí zemědělec kdesi ve střední Americe. To má k objektivnímu hodnocení většinou dost daleko.

Co se Kanady týče, ta je hodně bokem a nic moc tam není. Navíc je to fakticky periferie USA a v NATO je Kanada taky, není-liž pravda?

82480

08.12.2005 16:51

USA v proměnách času

RE: To je dost naivní

Old Shatterhand 193.?.?.?

Ty nukleární hlavice jsou takový malý, nedůležitý detail, ano, to nemá vůbec, ale opravdu vůbec žádný význam. Pryč s nimi. A US Army taky rozpustit. A US Navy. A US Air Force taky. A CIA rozpustit, taky DIA a FBI. Všechno jsou to naprosto zbytečné instituce. A to nemluvím o berňáku.

82491

14.12.2005 17:33

Pár otázek k registrovanému partnerství

RE: K tomuhle se nedá napsat mnoho nového.

Old Shatterhand 193.?.?.?

>Budu mluvit sama za sebe(jinak to ani nejde),ale myslím,že
>jakýkoliv pár(dva navzájem se milující lidé)by měli mít
>právo

A proč jen dva? Jak k tomu přijdou homosexuální muslimové, ti mohou mít 4 manželky. Kdyby muslim mohl mít 4 manželky a jen jednoho manžela, nebyla by to diskriminace? A co muslimské lesbičky?

83479

14.12.2005 17:55

Velká rasová válka

RE: Pane Gejdosi,

Old Shatterhand 193.?.?.?

A kde je tedy zbytek toho obrazu?

83482

14.12.2005 18:35

Velká rasová válka

RE: Pane Gejdosi,

Old Shatterhand 193.?.?.?

"Použiji pochopitelný a názorný příklad - dešifrátory obrazně odsoudil do pozice mravence. Ten leze po Maroldově "Bitvě u Lipan", kde se na ploše 11m x 95 cm snaží poznat svýma vlastníma mravenčíma očima, co to tady proboha je, že na to všichni ti lidi tak nábožně koukají ! A aby lépe viděl, ještě si pomáhá mikroskopem. Jenže vidí jen nepochopitelnou změť fleků, nic víc. Občas se mu zdá, že něco vidí a chápe. Tak tam jsou skoro všichni vykládači dnes - vidí "prd" ! Úplně stejně by mohli vykládat skvrny na použitém toaletním papíru."

Jsi napsal. Chápu-to tak, že lidi jsou ti mravenci. Takže to, co známe z Nostradama, je jen zlomek Nostradama. A kde je tedy zbytek Nostradama?

83492

15.12.2005 10:59

Názor na současný pokus o právní úpravu euthanasie

RE: HE??!

Old Shatterhand 193.?.?.?

>Mimochodem: obdobně zrůdný mi připadá, když v USA někdo
>dostane trest smrti a čeká na něj 26 let a podobně...


Btw, a proč tomu tak v USA vlastně je? Na co se tak dlouho čeká?

83653

19.12.2005 18:40

Válka s Íránem: nedočkavé čekání

RE: Asi se čas krátí !

Old Shatterhand 193.?.?.?

A to vše bys dělal jen proto, abys zničil USA?

>Cíl by byl jasný - vyřadit USA ze hry odřezáním od energií. USA
>jsou totiž pomalu již všem na světě na obtíž - makat se
>jim nechce, sežerou vše na co příjdou a platí jen
>"harašením zbraněmi". Už to nikoho nebaví.

Odřezat USA od energií jen proto, že tě USA nebaví? Trochu málo na válku.

84416

19.12.2005 18:44

Válka s Íránem: nedočkavé čekání

RE: Asi se čas krátí !

Old Shatterhand 193.?.?.?

To je neskutečný, někteří tak nenávidí USA, že z té nadcházející možné války snad mají i radost - ať všichni chcípnou, hlavně ať chcípnou i USA.

Ty, autor článku, Gejdoš, vy všichni musíte mít z těch USA pěknej mindrák.

84419

03.01.2006 13:31

Čas, aby muži byli zase muži

Feministky a bábovky

Old Shatterhand 193.?.?.?

Nejlepší je, když takové feministce, která má 10 let doma vyšlechtěného skrytého bi- nebo homosexuála, začne cosi scházet, najde si pořádného milence a ve svých 30 až 40 letech konečně pochopí, co je to sex, a přestane být feministkou. Anebo si milence nenajde a pak se z ní během dalších deseti let stane protivná, zapšklá, zlá intelektuálka.

86442

05.01.2006 13:00

USA platí za svůj mediální obraz

A zdroje?

Old Shatterhand 193.?.?.?

Od autora bych čekal buď odkaz na nějaký jeho zdroj třeba na internetu, anebo, pokud je to tajné, informaci, jak se k tomu plánu dostal. Bez toho to jsou jen pohádky ovčí babičky.

86772

05.01.2006 16:13

USA platí za svůj mediální obraz

RE: Pro neschopneho stareho Shatterhanda...

Old Shatterhand 193.?.?.?

Pindat budu: Za prvé, je starostí autora, nikoli čtenáře, když něco tvrdí, aby uvedl zdroje. To je takový dobrý zvyk. Já se kvůli tomu nikde registrovat nemíním. A za druhé, to co mne zajímá, je konkrétní dokument Pentagonu, ne další článek v novinách "Pentagon plánuje ...". Zkušenost mne naučila nevěřit novinářům ani nos mezi očima.

86786

05.01.2006 16:16

USA platí za svůj mediální obraz

RE: Pro neschopneho stareho Shatterhanda...

Old Shatterhand 193.?.?.?

A račte si povšimnout, že já vůbec nezpochybňuji, zda to je či není pravda. Pro mne to prostě není dostatečně věrohodná informace, vy AntiAmifanatiku.

86787

10.01.2006 13:04

Česká média: Šaron na prvních stranách

Takže OSN nechtělo stát Izrael?

Old Shatterhand 193.?.?.?

Trochu jsem hledal, našel rezoluci Valného shromáždění OSN č. 181 z 29.11.1947 - odvolává se na ni i vyhlášení nezávislosti Izraele ze 14.5.1948 - a tam se píše toto:

"Independent Arab and Jewish States and the Special International Regime for the City of Jerusalem, set forth in Part III of this plan, shall come into existence in Palestine two months after the evacuation of the armed forces of the mandatory Power ..."

Takže žádné "vznik tohoto státu je v přímém rozporu s příslušnou rezolucí OSN z roku 1947, která dělí Palestinu na židovskou a palestinskou část" - ona dělí Palestinu na stát židovský a na stát Palestinský.

Úlety Richarda Krále pozoruji již delší dobu, možná by měl přestat spoléhat na to, že jeho čtenáři jsou úplní pitomci a sežerou mu všechno i s navijákem.

A pan Král by měl jako právník také korektně upozornit, že rezoluce Valného shromáždění, s výjimkou úpravy vnitřních záležitostí OSN, nejsou právně závazné, mají charakter pouhého doporučení:
"The General Assembly may discuss any questions relating to the maintenance of international peace and security brought before it by any Member of the United Nations, or by the Security Council, or by a state which is not a Member of the United Nations in accordance with Article 35, paragraph 2, and, except as provided in Article 12, may make RECOMENDATIONS with regard to any such questions to the state or states concerned or to the Security Council or to both. Any such question on which action is necessary shall be referred to the Security Council by the General Assembly either before or after discussion" - to je čl. 11 odst. 2 Charty OSN.

Jak to tak pozoruji, tohle je hodně antisemitský web - člověk má pomalu chuť stát se Semitou a těch Židů se zastat, když vidí tu nenávist pana Krále vůči nim.

87465

10.01.2006 13:09

Co se v mládí naučíš...

RE: Zameťte si před vlastním prahem pane Stworo

Old Shatterhand 193.?.?.?

Ale třeba se třema. Stejně sem asi přestanu chodit, až na výjimky je to tu neuvěřitelná sbírka fanatiků a pošuků všeho druhu, zlatej NP, tam jsou vyloženě nenormální snad jen Janeček s Juchelkou.

87466

10.01.2006 15:23

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Resoluci OSN se ospravedlnil teror vuci Iraku!

Old Shatterhand 193.?.?.?

Běžte se léčit.

87488

12.01.2006 14:04

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Omlouvám se.

Old Shatterhand 193.?.?.?

No to byl, ale feminismus zas nechci řešit já. A služku taky nechci, já chci Johna, který mne včas upozorní, že je čtvrtek a je čas jít hrát kulečník.

87759

12.01.2006 14:09

Pitrova dohoda

RE: Pane Bartošku, Vy jste v právním bezvědomí, koukám.

Old Shatterhand 193.?.?.?

>Milá Drtící pěsti, na Nejvyšším soudě nepracuji již
>čtyři roky. Pan Stwora má zastaralé informace.

Aha.

>
>Pokud jde o eurozatykač, tam byl pravděpodobně problém v tom,
>že podle zparchantělého českého zákona, provádějícího
>normu EU o EZR, je možné eurozatykač vydat pouze ohledně
>trestných činů spáchaných až po 1.11.2004. To je taková
>česká specialita, výtvor našich poslanců (přesně pana
>poslance Kuhnla, stranického kolegy současného ministra
>spravedlnosti Němce), která mým kolegům, kteří se
>extradicemi zabývají, nesmírně komplikuje život.

Aha.

>
>Jak jsem už napsala, EZR není promyšlená věc, a ještě
>kolem něho bude spousta povyku. Počkejte, až u nás lapí
>nějakého zločinného Španěla, a my Španělům oznámíme,
>že jejich EZR neakceptujeme a padoucha propustíme na svobodu.
>Španělská prováděcí legislativa je totiž s tou naší
>absolutně nekompatibilní (naší vinou, nikoliv španělskou).
>Já se v jistém smyslu i docela těším, až se to stane, jak
>se to zase masám přehledně zdůvodní.

A nebylo by tedy lepší ten nesmysl zrušit, když to stejně k ničemu není?

87761

12.01.2006 14:11

Co se v mládí naučíš...

RE: Zameťte si před vlastním prahem pane Stworo

Old Shatterhand 193.?.?.?

Aha, tak závislačka. No, zkuste o Stwořiteli napsat něco hodně ošklivého, a třeba Vás vyslyší.

87762

12.01.2006 14:12

Co se v mládí naučíš...

RE: Just curious:

Old Shatterhand 193.?.?.?

No, v tom to bude, samá pasta a žádný rozum.

87763

12.01.2006 15:54

Česká média: Šaron na prvních stranách

RE: Králi, Králi! co ti vadí?

Old Shatterhand 193.?.?.?

On si to totiž nikdo jiný ani nemohl dovolit - tohle mohl udělat JEDINĚ Šaron. Ale to pan Král nepochopí nebo nechce pochopit, on je z těch, co chtějí, aby Izrael přestal existovat úplně. Ostatně, třeba pro palestinské teroristy musí být představa, že by na Blízkém východě zavládl mír, vyloženě příšerná, přišli by o práci.

87779

12.01.2006 15:57

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Re:

Old Shatterhand 193.?.?.?

Čeho všeho vy si nevšimnete.

Ta Olga Kubová, která mi tu před časem psala, že není feministka, to nejste Vy?

87780

12.01.2006 16:18

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Omlouvám se.

Old Shatterhand 193.?.?.?

>> za komunismu nebyly ženy v ČR nijak diskriminovány
>
>jistě, mohly např. dělat kariéru jako havířky [velký smích]
>

Ale to budou moct i teď. V parlamentu teď prý leží nějaký návrh, kterým zrušíme dohodu mezinárodní organizace práce, která to ženám zakazovala. EUnie totiž řekla, že to je diskriminace, a protože s EUnií se zásadně nehádáme, aby na nás neudělala ty ty ty, tak pěkně uděláme vše, co se po nás žádá.

Zas na druhou stranu, jestli některá po té sbíječce tak touží ....... jen se bojím, že až dojde k závalu, budou kolegové džentlemouni zachraňovat nejdřív ji a dvacet jiných kvůli tomu zbytečně exne (nebo eksne? Asi exne, že jo, to je od exitus a ne od eksitus).

87782

12.01.2006 16:47

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Re:

Old Shatterhand 193.?.?.?

Aha. Takže vy nejste fanatická feministka, ale jen feministka?

87785

12.01.2006 16:58

Čas, aby muži byli zase muži

RE: Re:

Old Shatterhand 193.?.?.?

To jsem nepochybně já. Proč?

87786

13.01.2006 14:48

Pitrova dohoda

RE: No právě, pane Stworo.

Old Shatterhand 193.?.?.?

>Vysvětlit nějak inteligentně rozdíl mezi těmi dvěma
>instituty je teď ve dvě ráno nad moje síly. Snad jen tolik,
>že některé státy světa vydávají vlastní občany (k
>trestnímu řízení nebo odsedění trestu uloženého v jiné
>zemi). Vyhostit (tedy prostě vyšoupnout) vlastního občana
>však slušný stát nemůže. To se dělá jenom cizincům.

Já to zkusím:

Vyhoštění se dělá vždy a zásadně jenom cizincům, a to v okamžiku, kdy ztratí právní důvod se zde zdržovat, třeba že jim vyprší platnost víza. S trestním stíháním to souvisí jen vzdáleně: Vyhoštění může (ale nemusí) být i za trest (třeba odsoudíme cizince za vraždu a zároveň k vyhoštění, čili v okamžiku, kdy si u nás odsedí tu vraždu, bude eskortován někam pryč /problém může být v tom, že ho nikdo nemusí chtít, jediný, kdo je povinen ho přijmout, je stát, jehož je státním příslušníkem/).

Extradice neboli vydání je naopak čistě institut trestního práva procesního: znamená, že někoho, kdo je podezřelý, že něco provedl v cizině, zdržuje se tady a cizí stát si ho chce vyzpovídat, popř. mu na oplátku něco ošklivého provést, dáme do vydávací vazby a soud pak rozhodne, jestli ho dopravíme orgánům onoho pomstychtivého státu nebo ne.

Protože civilizované státy zásadně nevydávají vlastní občany, může se stát, že by třeba občan ČR mohl po návratu domů uniknout trestu za vraždu spáchanou třeba v Kanadě. Pro takové případy existuje možnost předání trestního stíhání z Kanady do Čech, jinými slovy, za vraždu spáchanou v Kanadě bude Čecha uteknuvšího do ČR soudit český soud podle českého práva (tedy pokud se o té vraždě dozví).

Podmínkou vydání i předání je oboustranná trestnost.

A co se eurozatykače týče, ten prolamuje mezi státy EU jak podmínku dvojí trestnosti, jak o tom již psala paní Olga Kubová, tak zásadu, že žádný stát nevydává vlastní občany. Zejména tím druhým prolamuje princip suverenity států a proto je s eurozatykačem obecně takový problém (o formě jeho schválení nemluvě). V ČR ten problém dokonce přerůstá do ústavněprávní roviny, protože ČR patří k té hrstce států světa, které si nucení občanů opustit vlast zakázaly přímo ústavou (a ústavní většinu tady už hodně dlouho nikdo neměl). Je to sice přímá reakce na to, že bývalá StB donutila řadu lidí odejít ze země, ale to neznamená, že ten zákaz nutit někoho opustit vlast neplatí i pro extradici.

Uf.

87913

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 115 čtenářů částkou 17 255 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

stalo se už smutným koloritem Zvědavce, že na konci měsíce musím žádat o finanční příspěvek na provoz serveru. Každý měsíc něco chybí, ale ještě nikdy se nevybralo tak málo, jako tento měsíc. Snažím se dělat tuto práci poctivě, ale nemohu do nekonečna dotovat provoz z vlastní kapsy. Ty peníze potřebuji, abych mohl udržet nezávislost tohoto serveru a být bez reklam. Vím, že teď hodně z vás má hluboko do kapsy, ale prosím uvažte, zda byste mohli podpořit tento server. Děkuji

Ve zkratce

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 6

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Slovenský velvyslanec se v Minsku zúčastnil vojenské přehlídky a skončil14.05.20 11:07 Slovensko 1

Sankce a vězení za zpochybňování karantény13.05.20 17:32 Bolivie 6

Opojení mocí, které bude neustále sílit a bude stále rafinovanější, aneb 5G pod dohledem Spasitelů13.05.20 00:12 Česká republika 0

Musk vyhrožuje, že Tesla může opustit Kalifornii kvůli koronaviru11.05.20 19:57 USA 6

Objevují se další statistiky, že kuřáci jsou odolní vůči koronaviru11.05.20 14:07 Británie 7

V Německu protestují proti šíření paniky10.05.20 22:09 Německo 7

Apel čtyř kardinálů a sedmi biskupů na celou Církev a svět k nejtěžší krizi, která hrozí zničením křesťanské civilizace09.05.20 23:16 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
24,67 Kč
Euro
27,06 Kč
Libra
30,43 Kč
Kanadský dolar
17,85 Kč
Australský dolar
16,39 Kč
Švýcarský frank
25,51 Kč
100 japonských jenů
22,92 Kč
Čínský juan
3,46 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
7,76 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,79 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 280,22 Kč
1 unce stříbra
423,48 Kč
Bitcoin
215 642,55 Kč

Poslední aktualizace: 26.5.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?