Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 85 příspěveků, 5 různých jmén: <nic>, Baron, Baron van der Colorado, Baron_USA, Vcelicka.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

13.09.2002 09:48

Klonované myši mají stovky abnormálních genů

RE: Klonované myši mají stovky abnormálních genů

Baron_USA 12.?.?.?

Trochu pořádku do dat.Tohle je velice odborná otázka,takže se pokusím


nezacházet příliš do termínů,aby porozumněli pokuď možno všichni.
Genetické mutace se odehrávají každou vteřinu kolem nás.Jinak se
tomuto ději

říká přirozený výběr./Je velice kruté zjištění a lékaři tento jev
znají

nejlépe ,že tento přirozený výběr byl u člověka tak cca před 100 lety
potlačen

masívní zdravotní péčí,ale nechtějí na tento fakt příliš
slyšet.Humanismus je sice krásná věc,ale foukat přírodě do polévky se
nevyplácí.V lidském rodě se množí choroby,protože se oslabuje

kmenový fundus člověka.Zdravotnictví sice umí lidské jedince
zachránit,

ale způsobí tím,že se do reprodukčního věku dostávají slabší
jedinci,kteří by podle

zákonů přírody měli umřít ještě před tím,než by dosáhli dospělosti a
šíří se

tak choroby po genetické ose,většinou mužskou populací.
Už slyším Vaše rozčilené komentáře,jaký jsem nelida,ale příroda nezná
nějaký soucit a smrt

jedince je pro ni přirozený akt.
V USA existuje poměrně odborně přijatelná studie,která jako tézi
odhaduje,

že dnes již skoro 80% pacientů v nemocnicích je proto,že u jejich
předků

byl porušen tento přírodní zákon a jejich předci měli umřít dříve,než
se

stačili reprodukovat.
Nemocnost přibývá v lidském rodě geometrickou řadou.Stoupá hlavně
počet

alergií,asmatických projevů,hemofilií,inzulínových nedostatečností
apod./

Tuhle odbočku od genových manipulací jsem si dovolil proto,aby bylo
jasno,

že jsme již jako lidstvo bezděky velice hrubým a krutým způsobem do
naší základní genové výbavy sáhli a bohužel se raději o tomto krutém
omylu

lékařské vědy příliš nemluví,protože nikdo neví ,jak z této
šlamastiky

ven.Zkuste říci jako lékař nějaké matce,tak milá paní, vy jste
porodila

špatného člověka a on by měl z hlediska přírodních zákonů umřít a to
nejlépe

ihned.Příroda pracuje s omylem - mutací a to je pochod ,který vlastně
vede,

ale za hodně dlouho / stovky a tisíce generací/,ke zušlechťování toho
kterého

druhu živočicha,člověka v to nevyjímaje.Každý živý organismus na této
planetě

je tomuto procesu podřízen.Od viru,baktérie až po člověka.
Z této téze jasně vyplývá.Buď se podaří tyhle genetické jevy
zvládnout,alespoň

do té míry,že nedojde ke katastrofě / bezděký únik organizmu,který
všechno

zničí - to není scifi - to je tvrdá vědecká realita /,potom je docela
možné,

že budou k prospěchu lidstva,ale spíše nás čeká ta horší
alternativa,že dojde

při výzkumu a posléze jeho aplikacích k nečekaným a nekontrolovaným
mutacím,kde

Velice zajimave napsane, jiste ze by se dalo uvazovat i timto smerem. Vyzkum je ovsem markantne jiny. Zasahovani do prirodniho zakona zcela normalni. Pokud premyslite jako opice, zustanete opici. Priroda ani Buh, nedali cloveku urcite parametry, clovek je ucenlivy na rozdil od opic.

3907

15.09.2002 10:06

Mít v dnešní Americe děti? - děkuji nechci

RE: Slova Kristova se naplnuji ..

Baron_USA 12.?.?.?

Evangelium Sv. Lukase, kapitola 23:
(Bible Kralicka)
[28] A obrátiv se k nim Jezís, dí: Dcery Jeruzalémské, neplactez nade
mnou, ale radeji samy nad sebou placte a nad svými detmi.

[29] Nebo aj, prijdou dnové, v nichzto reknou: +Blahoslavené neplodné,
~a bricha, kteráz nerodila, a prsy, kteréz nekrmily. [Iz 54:1; Mt
24:19]

[30] Tehdyt pocnou ríci k horám: Padnete *na nás, a pahrbkum:
Prikrejte nás!


(King James Version)
[27] And there followed him a great company of people, and of women,
which also bewailed and lamented him.

[28] But Jesus turning unto them said, Daughters of Jerusalem, weep
not for me, but weep for yourselves, and for your children.

[29] For, behold, the days are coming, in the which they shall say,
Blessed are the barren, and the wombs that never bare, and the paps
which never gave suck.

[30] Then shall they begin to say to the mountains, Fall on us; and to
the hills, Cover us.

Albert, zvedavec neni bible a Krista neber nadarmo do ust neposvecenych.
Zamysli se nad sebou a pomodli za ty, jez hresi jako ty.

3930

16.09.2002 10:16

Ekonomie internetové společnosti: Zvědavec má finanční problémy

Z kamaradskeho pohledu

Baron 12.?.?.?

Vladimire, nemyslim si, ze kdokoliv z nas, vcetne Mikina, Milo, Brnaka a dalsich, jasame nad tim, ze dochazis k nazoru, ze si nemuzes dovolit praci skoro plny uvazek na Zvedavci, aniz by te nekdo finacne podporoval. Tve zene se nedivim, ze konecne praskla do stolu a rekla, ze se neco musi zmenit. Tve uvahy jsou velice logicke, tva cisla k uvaham jeste trosicku prehazene. Kdysi davno me jedna zena rikala: "YOU MUST PULL YOUR SELF BY YOUR OWN BOOT STRAPS!"
Zda se mi to docela rozumne prohlaseni. Pokud bych by na tvem miste a uvazoval rozumne, v prvni rade bych si nasel JAKE-KOLIV zamestnani uz jenom proto, abych se dostal zpet do chodu zivota.

Pokud mohu rici nazor z meho pohledu, prvorade bych se omluvil sve zivitelce a slibil bych ji, ze behem mesice bude vse napraveno. Bez dalsiho sneni o Zvedavci a zapominani plavek v satne, bych prvorade zacal hledat jake-koliv zamestnani, treba i prodavani kamer nebo bot, cokoliv a na plny uvazek. Toronto je velke, urcite nekde misto maji.
Necekal bych, jestli par ctenaru se nade mnou smiluje a posle mi almuznu. Za preklady, ktere jsi udelal hlavne pro Cechy a Slovaky, nedostanes zaplaceno ani to, co dostava obycejny prekladatel. Jiste vis, ze prekladatele jsou placeni 10 centu za slovo. Trochu matematiky, posledni tvuj preklad byl 16903 znaku, pokud pocitam v prumeru, ze sest znaku tvori slovo, za clanek by jsi dostal $ 281.72. Neni to moc, ale uz by to melo nejaky smysl. Noviny Denver Post plati $120.00 za clanek, je to teda skoro double. Tve preklady jsou dobre, i kdyz Daddy neni fotr ale tatinek.
Nezdrzuj se snem o tom, ze te Zvedavec uzivi. Nejses PBS, ktere musi "zebrat" kazdych 1/2 roku. Tve clanky, ktere maji hodne pristupu, jsou mnohym velice urazlive, nemuzes tedy existovat jako PBS. Uz v zadnem pripade nemuzes existovat, jako insertni sdelovaci prostredky. Nikdo, kdo ma sebemensi business, by s tebou neinseroval, to ti skoro stoprocentne zarucuji. Muzes tedy pokracovat jako pokracuji ja, zadarmo a s laskou. Opravdu potrebujes zamestnani, jako sul. Potrebujes najit svou soudnost, potrebujes si zlepsit sebevedomi a to ne tim, ze za kazdou cenu budes urazet vsechny kolem sebe. Potrebujes opravdu rozumnou spolecnost a ne zaplavu bezdomovcu nastvanych na svet, jako jsi momentalne ty. Zvedavec je proveden jednickove, pokus se nabidnout svuj service dalsim strankam, ovsem opravdu prvorade padej do prace. Dej vedet, pokud pujde do tuheho, telefon mas!

3956

16.09.2002 22:57

Ekonomie internetové společnosti: Zvědavec má finanční problémy

Zvědavec má fina

Baron 12.?.?.?

Je ctenaru a prispevatelu tolik,aby mohli zajistit predplatnym,ci
jinou formou financnich prispevku
zivotaschopnost(ekonomickou)Zvedavce?

Aja, podle mych poctu ANI NAHODOU, a to jsme zatim nedosli k cislu kolik by takove predplatne stalo. Nemam Vladimira stats takze mohu pouzit pouze logiku.
Stalich zainterestovanych ctenaru je asi padesat pokud kazdy zaplati $5.00 USD mesicne Vladimira hruby prijem bude $250.00 mesicne. Za tuto almuznu bude Vladimir nucen psat clanky ktery se predplatitelum budou libit. Jinak receno bude je muset bavit. Nebude tedy psat Jak poznas zida ani Mam prihrateho syna.
Po zdaneni a odpoctu vydaju za servera Vladimirovi zustane asi tak na jidlo pro rodinu na jeden tyden. Jeho Ceska audience si nedovoli 150 Kc nebo skoro 200 Sk platit mesicne americka ktera si to dovolit muze mu je platit nebude nikdo z nas v USA nema zajem cist ze je US Army ta nejhorsi na svete ze president Bush je vrah malych deti. Ze americane jsou pakarny atd. Jediny sponzor se muze stat www.KKK.com ale pokud se podivas na jejich web stranky zjistis ze nejen ze nemaji soudne mysleni ale jsou neschopni dat dohromady pouze prumernou web-page. Zvedavec ma vysokou uroven provedeni web-stranek. Jeho ruzna statisticka data jsou primo senzacni, clanky jsou slabe ale Vladimir nebyl nikdy spisovatel ani novinar. Je programator a to jednickovy!!! Webova bublina praskla a TV to jeste stale vyhrava. Je teda smula, ze tak nadany clovek, jako je Vladimir neni schopen sehnat zamestnani ve svem oboru. Faktem je, ze zazraky se stanou ovsem Vladimir v Boha neveri a jakou-koli viru povazuje za berly...

3983

19.09.2002 08:59

Nová teologie moci

RE: Moderni Izrael je Satanuv Svaz

12.?.?.?

http://www.halturnershow.com/JewsKillPalestinian.html
http://www.halturnershow.com/IsraeliAtrocities.html
Albert ses nemocnej!!
FILTHY, RAT JEWS IN ISRAEL MURDER UNARMED, NAKED PALESTINIAN
Proves once again that Israel is a terrorist nation

4023

20.09.2002 04:17

Nová teologie moci

RE: Nová teologie moci

Baron 12.?.?.?

To, ze lide zidovskeho puvodu drzi pri sobe, to nemuze nidko vyvracet.
Takze jista spoluprace mezi temito lidmi je a je vetsi nez mezi jinymi
narody. Tomu opet nemuze nikdo odporovat, protoze to je fakt historii
podlozeny. To, ze zide smysleji zpusobem "my(zide) a ty ostatni" to je
taky pravda. Hledat pocatek toho vseho by se mi asi jen tezko
podarilo, ale stalo se tak uz davno.

Casto se narazi na to, ze existuje mezi lidmi zidovskeho puvodu jakesi
kospirativni smysleni. To je svym zpusobem pravda, vynutily si to
podminky ve kterych zili po staleti. To, ze maji radi penize, tomu
opet nelze odporovat a maji je radsi nez "nezide". Mimochodem mnoho
zidovskych rodin spolupracuje s Mosadem (radi pomohou, kdyz muzou) a
jsou svemu narodu hluboce oddani. Nechovam vuci nim zadny typ
nenavisti, ale neverim jim. Pokud se setkam s clovekem o kterem vim,
ze je zid, mam se na pozoru. Oni vnitrne pochopitelne nemuzou
zapomenout na pogromy a ustavicne pronasledovani od nas ostanich
"nezidu".

S radosti Vam vyvratim Vase stereotipovani. Mohu Vam rict z vlastni zkusenosti, ze Zide pri sobe stoji stejne jako Cesi, Moravaci, Slovaci, Polaci atd. Je totiz totalni nesmysl, ze jakykoliv narod si pomaha vice nez narod druhy. Vzdy zalezi na tom v jake situaci se ten ci onen octne. Priklad 1968 Praha lide byli k sobe velice slusni. Jiste mohu dat daleko vice prikladu a datumu. Dnes bouchaji bomby kolem Israelitu a Palestincu a tak tyto dva narody drzi kazdy se svou narodnosti.
Co se tyce penez opet nemate pravdu, je to pouze myt, story, jak jiste vite z davnejsi historie nikdo jiny nez Israelite nesmeli pujcovat penize. Israelite byli jedini, kteri mohli uctovat procenta za penize pujcene, z toho vznikli bajky o lichvarich. Nikdo neni nadsen platit penize pouze za pujcku, novy zakon to primo zakazuje.
Zide v USA jsou prevazne demokrate, souhlasim s Vami ze radi pomohou druhym ale vsem, ne pouze zidum. Pokud neverite zidum jste na tom velice spatne. Je vubec mozne, vzit skupinu lidi podle narodnosti a bez premysleni rict, ze teto skupine neverite? Vsichni Cesi piji pivo, vsichni Moravaci vino, vsichni Polaci vodku atd. nezni tato prohlaseni stupidne? Nebojte se Zidu, zacnete se bat sam sebe, pisete znacne inteligentne slohove, ted se pokuste jeste o myslenkovou napln.

4032

30.09.2002 07:34

Zážitek

RE: Brnaku, ty arasidsky pablbe ...

Baron 12.?.?.?

Alberte, nejsem Brnak tak bych asi nemel odpovidat, zarazilo me, ze jsi chodil na vejsku... hmm do pateho patra? Dokonce o sobe rikas, ze jsi slechtic. Alberte probud se....

4216

30.09.2002 07:38

Zážitek

RE: Zážitek

Baron 12.?.?.?

Alberte zidacku mi ti stejne neuverime ze nemas vobrisku. Vis zase az tak moc vychcanej zid nejses. Je to velice pruzracne, prestan tak ocividne nadavat na zidy. Zachovej klid, do plynu te neposlem.

4217

29.10.2002 08:29

Rozbité sny

RE: Rozbité sny

Baron 12.?.?.?

Podle hesla, nikdy nebylo tak spatne aby nemohlo byt hur. Nekdy je az neuveritelne co zde ctu, je mozne, ze proto se stale navracim, cekam, ze se to zmeni ale ono se to nemeni, jen to je porad horsi.
Snad, az se americka ekonomie opet obrati a v Kanade bude dost prace snad potom se dozvime, ze nebude hur ale lepe. Ekonomie se pohybuje v ciklech to uz snad neni novinka. Milionari jsou milionari proto, ze vykoristuji masy, to neni taky novinka ovsem to slovo vykoristuji si vymysleli bolsevici. V kapitalismu muze vyniknout kazdy kdo ma trosku rozumu no a ti ostatni se vztekaji, ze ho nemaj. Jo zivot....

5030

06.11.2002 09:35

Bats (Netopýři)

RE: Vy to nevíte?

Baron 12.?.?.?

>>POlitická korektnost je nakažlivá. Prudce. Každý, kdo žije
>nějaký

>>čas v tzv. západní vyspělé společnosti, je postižen. Stačí
>krátký

>>pobyt. Nemoc postihuje 95% lidí. Najdou se jedinci, kteří si
>

>>uchovají imunitu,ale je jich málo. Většině se zatemní mozek a
>

>>začne blbnout. Ať je to feminismus, nebo rasismus, všechno
>jedno.

>>Zvláště ženy jsou nachylné tomuto druhu infekce. A to
>nemyslím

>>jako srandu. To je vypozorovaný fakt. Navíc neexistuje
>vyléčení.

>>Kdo to jednou dostane, není mu pomoci. Proto je politická
>>korektnost tak nebezpečná.
>
>>
>>P.S. Ajo, to není nic proti vám. Vy za to nemůžete, tak, jako
>

>>člověk nemůže za chřipku. Píšu to tady, protože je třeba to
>>pojmenovat a přistupovat k tomu jako k chorobě.
>
>...mate pocit,ze jsem nakazena?[smích]

Aja vis jaky je rozdil mezi "Rakosnikem" a Ostravakem?
"Rakosnik" dela a mluvi cesky..... [smích]

5335

08.11.2002 09:23

Summit NATO v Praze - mám s tím problémy

RE: Summit NATO v Praze - mám s tím problémy

Baron 12.?.?.?

>O "demokraticky" zvolených prezidentech v případě Bushe
>- to je snad fór, Čermáku ne ? A o jejich oblíbenosti svědčí
>počet něch ochraňujících policistů. Kdysi se státníci procházeli
>po Praze bez obav a občané dokonce i v noci!

Hmm zajiste ale tenkrat byly Hradcany dreveny a Semik hribe......

5397

08.11.2002 09:40

Summit NATO v Praze - mám s tím problémy

RE: Summit NATO v Praze - mám s tím problémy

Baron 12.?.?.?

>Děkuji za radu. Pokusím se nad tím zamyslet.
>
>Jen bych chtěl upozornit, že slovo zmrd nepovažuji za
>vulgární. Považoval jsem, ale změnil jsem názor po Petrově
>příspěvku "Jak pokořit zmrda"
>(http://www.zvedavec.org/humorSQL.php?clanek_id=340).

Pouze bych chtel upozornit, ze pokud budete trosicku dele stat nahy u bazenu, take se vam nebude zdat, ze nahota je na verejnosti neprirozena....
ps: prosim ale moc dlouho nepremyslej to pry boli...

5398

11.11.2002 09:49

Sklapni, Johne!

RE: Sklapni, Johne!

Baron 12.?.?.?

Albert a co zidi ty dneska ne?

5473

15.11.2002 08:58

Blamovaná civilizace

RE: Dvojity metr

Baron 12.?.?.?

Jezis Kristus nescetnekrtate rekl: "He (vsimni si nerikal to co je dnes moderni "she/he"[mrknutí jedním okem] that hath ears, let him hear". Ci "Having eyes, see ye not? and having ears, hear ye not? and do ye not remember?"

Alberte, byl bych moc rad, kdyby jsi zde vysvetlil jak je to mozne, ze citujes zidovskeho krale Jezise Krista zida, zidy nepokladas za belochy a myslis si, ze svymi nazory zastupujes bilou rasu. To, ze Jezis Kristus mluvil o "HE" bylo jeste v jeho starem svete vyvojem neuvazene.

5640

15.11.2002 09:01

Blamovaná civilizace

RE: Blamovaná civilizace

Baron 12.?.?.?

Roberte, co kdyby si nam jednou napsal neco o Australii... urcite o tom vis vic nez o americe.

5641

16.11.2002 18:55

Internet a svoboda projevu

RE: Internet a svoboda projevu

Baron 12.?.?.?

Zisko ty si nasel novou hracku co? No pokud se ti nelibi v Cechach muzes se take vystehovat k opicim urcite ti s nima bude dobre.
Cau mamlase

5660

17.11.2002 05:44

Blamovaná civilizace

RE: Dvojity metr (dokonceni)

Baron 12.?.?.?

Aleberte, dekuji za vycerpavajici odpoved na mou otazku. Ma otazka byla neco podobneho, jako kdybych se zeptal, co jsi mel k veceri.
S urcitosti verim, ze bys nerozebral otazku treba na brambory, ktere puvodne byly privezeny z Ameriky a prepestovany na Jizni Morave a pak skoro zahubeny zlymi Americany a jejich mandelinkou bramborovou. Rex je vzdy prelozen pouze jako kral takze presne jak sem psal, kral zidovsky. Jeste jednou dekuji a doufam, ze snad priste se dockam prime odpovedi a ne nejakeho pochybneho dejepisu.

5681

19.11.2002 10:07

Internet a svoboda projevu

RE: Internet a svoboda projevu

Baron 12.?.?.?

Mikine ja se na zaslepeneho Zisku nezlobim, on vi co je na TV Nova ja ne [smích]tady to nepromitaj!

5776

20.11.2002 09:07

Válečná rizika současného energetického systému

RE: Válečná rizika současného energetického systému

Baron 12.?.?.?

Stefane, kdyby si aspon rekl KOKOTI! To by ti sluselo vic.
cau madarsky emigrante, tentokrat mas pravdu.

5814

21.11.2002 09:35

Internet a svoboda projevu

RE: Vidím, že se tady schází pěkná sebranka

Baron 12.?.?.?

Mrtvolko mrtvolko, zustan mrtvolkou a uz se nevracej, myslim, ze vetsina zde by po tobe hodila kamenem. Bez se obracet do hrobu.

5865

22.11.2002 04:26

Našel jsem sám sebe v jednom šiku - s komunisty

RE: Našel jsem sám sebe v jednom šiku - s komunisty

Baron 12.?.?.?

Honzo, precet jsem si tvoji pripominku 3x odesel jsem v 69 roce, cesky jeste umim ale co jsi napsal je mi zahadou.Muzes nam naznacit
WO CO GO?

5908

25.11.2002 03:52

Anekdota, která se Američanům nebude líbit

RE: Anekdota, která se Američanům nebude líbit

Baron 12.?.?.?

Albert libi, je to dobre udelana reklama,velci myslitele ji rozsiri do sveta. Ty ovsem z toho zadne penize mit nebudes, pouze ostudu.

6049

25.11.2002 06:32

Irák není jen Saddam Hussein

Irák není jen Saddam Hussein

Baron 12.?.?.?

Pane Vanku,

mohu Vam odpovedet pouze velice zkracene z duvodu zde povolenych 3000 znaku a take editovani teto diskuze. Pokud sledujeme vyvoj v Iraku vime, ze Irak a Sadam byli coby spojenci USA ... USA predavalo Iraku satelitni informace pri valce s Iranem. Pouze po problematickem napadeni Kuvajtu, se situace zmenila.

Co se ispektoru tyce, ti odesli, pouze aby predesli mozne brzke vyhozeni. V te dobe nemeli pristup do ruznych strategickych mist,
Sadamovych palacu a pod.

Nesouhlasite s Bushem o moznosti Iraku a jeho vyroby jadernych zbrani. V pripade, ze by se tak stalo mate alternativu jak se Sadamovi ubranite? Vzdyt sam rikate, proc Spojene Staty nezautocili?

Take posloucham pana Rittera mluvi velice presvedcive, ovsem jeho opozice ma dobre protiklady.

Ano nas president se nekdy chova jako dobry syn sveho otce, ne jednou prohlasil, ze chce zlikvidovat Sadama protoze Sadam chtel zlikvidovat jeho otce. Predpokladam, ze Vy na jeho miste, by jste jednal vice jako statnik a urcite ne tak pruhledne.

Jak jiste vite, Irak v devadesatych letech byl co do poctu ctvrta nejsilnejsi armada na svete. Chcete tvrdit, ze Sadam neni schopen tuto armadu jeste vylepsit?

Ptate se, proc Spojene Staty nezautocily pred patnacti lety? Zcela jednoducha odpoved, nebylo to v planu. Pokud by Spojene Staty meli utocit v kazde situaci spachaneho bezpravi, my danovi poplatnici bychom nedelali nic jineho nez platili utoky na jine.

Co se tyka zasob vojenskeho materialu, mluvite jako male decko. Jiste si uvedomujete, ze s kazdym vojenskym materialem jde take mlady zdravy clovek. V pripade Nevady pri zkouskach vojenske techniky nikdo nestrili zpatky a ztraty na lidskych zivotech jsou velice male.

Pokud verite, ze valka v primem prenosu je lakava, musim pouze podotktnout, ze snad pro Vas, vyslouzileho vojaka, pro nas, kteri na vojnu rukovali s nechuti / museli, je valka velice nezajimava.

Co se tyce ekonomicke stranky z te jste asi ve skole propad. Vyzkousejte to na sobe, znicte si par veci a snazte se je nahradit novymi. Jsem zvedav, jak na to ekonomicky doplatite. Tech mnoho lidi o kterych mluvite najde uplatneni pri vyrobe jinych stroju, pristroju, ba i hracek do kazde domacnosti.

Vase podotknuti o humanitarni pomoci je opet vedle. Trvale niceni vysledku teto prace ktera z prevazne vetsiny prichazi opet jen z USA?
Podle Vaseho predpokladu by USA melo vybirat $$ a dat


Myslim, ze podobne myslenky o zbrojnim prumyslu byli psany v Rudem Pravu ale to byla jina doba to jsme si jeste mysleli, ze dzinsy jsou americke monterky, snad si to jeste pamatujete.

USA odbira 1/3 vyrobene nafty ve svete. Ekonomie v USA je ovlivnovana kazdym centem zvyseni nebo snizeni ceny nafty, prestantete byt najivni. Valka v Iraku pouze zhorsi USA ekonomii nikoli zlepsi.

Dekuji za pochopeni jineho nahledu na vec. Tentokrate to mate z klavesnice Americkeho danoveho poplatnika. Preji vam v Cechach mnoho uspechu a hlavne co nejdriv pochopit Americky kapitalismus

6057

25.11.2002 07:01

Našel jsem sám sebe v jednom šiku - s komunisty

RE: Euro-American Centrism

Baron 12.?.?.?

Honzo, docela vtipne napsane.. s tou hromadkou masa coz byla kdysi
holcicka je to opravdu dramaticke. Mesic v uplnku s Pakistankou (predpokladam) vetry... gratuluji, ano uz se tesim na povidku o rychlem dechu a buseni srdce. V mnohem s tebou souhlasim ovsem promin, nasim bratrum cernochum platit za otroctvi nebudu.

Ale opravdu, tvoje kratke povidani jsem cetl 3x a vubec jsem nemel tuseni o co jde.....

6058

25.11.2002 07:10

Našel jsem sám sebe v jednom šiku - s komunisty

RE: Našel jsem sám sebe v jednom šiku - s komunisty

Baron 12.?.?.?

A ty si jelimane myslis, ze jsme 1968 my uprchlici museli nejake duvody davat? Myslis, ze fotky sovetskych tanku nestacili? Myslis, ze kazdy je takovy hnup jako ty?

6059

25.11.2002 19:57

Irák není jen Saddam Hussein

RE: Irák není jen Saddam Hussein

Baron 12.?.?.?

Muj drahy hungarsky emigrante, munice se da prodat a nemusi se nicit. Skoro mi zajima proc se jeste nadale zdrzujes v teto zemi.

6091

26.11.2002 08:05

Irák není jen Saddam Hussein

RE: Irák není jen Saddam Hussein

Baron 12.?.?.?

pardon rumunsky cikane, mluv slusne kdyz mluvis s cikanskym baronem
tvoje etnika neni moc zajimava, spis me zajimalo, kdyz ta amerika tolik smrdi proc se jeste nadale zdrzujes, takovy lide jako jsi ty mi primo kadej, najdi si vesnici kde nemusis nadavat.

6120

28.11.2002 06:23

Našel jsem sám sebe v jednom šiku - s komunisty

RE: Našel jsem sám sebe v jednom šiku - s komunisty

Baron 12.?.?.?

Brnaku, nejses nahodou muj bracha? Zapomel si ale napsat, ze tata mel usetrenych 650,000 korun a ze pouze prvnich 5K bylo jedna ku 5kc
dalsich snad 50K jedna ku 50 kc no a tim to koncilo. Takze tatu obrali nejen o zivnost ale o to co za celou dobu setril a pak ho jeste poslali budovat Ostravu. No ale tam uz stastne vyrustal pan Stwora v novych domech a sirokych ulicich. Ja jsem take budoval ale pozdeji nez muj otec. At zije OSTRAVA!!!

6220

01.12.2002 05:15

Bude znovu pogrom na Židy?

Bude znovu pogrom na Židy?

Baron 12.?.?.?

ZAMYSLENI JE VELICE ROZVAZNE, TATIK MEL PRAVDU. JE TO OVSEM OSUD ZIDU, TRPET ZA SVE CHOVANI. POKUD BY ZIDE BYLI JAKO CESI, URCITE BY NEMELI PROBLEM. ZIDE, JAK JE POZORUJI SAM, ZIJI V NAPROSTEM ODLOUCENI OD SPOLECNOSTI, VE KTERE SE NACHAZI, NA DRUHE STRANE CESI SE ASIMILUJI S JINOU SPOLECNOSTI BEHEM NEKOLIKA MALA LET. NEKTERYM LIDEM JE PROTI SRSTI SE ZMENIT V INDIANA, POKUD ZAHLEDNOU PERI, ANO, NAPROSTO SOUHLASIM, ZIDE BUDOU TRPET ZA SVE PRESVEDCENI. NECHT JIM BUH DA VECNE NEBE. CO SE TYCE RYZIHO CESSTVI JMENO VALTR SE MI ZDA POUZE VELICE POCESTENE GERMANSKE JMENO WALTER.

6299

02.12.2002 01:29

Bude znovu pogrom na Židy?

RE: Bude znovu pogrom na Židy?

Baron 12.?.?.?

Jane mas naprostou pravdu, tak hura do Israele a pomlatit tech 2,5 milionu, at jsou cisla zabitych zidu v poradku. To je prece slendrian, aby nekdo zabil 1.5 milionu nevinnych lidi a oni mu rekli, ze jich bylo 4 miliony.

6337

02.12.2002 01:38

Bude znovu pogrom na Židy?

RE: Bude znovu pogrom na Židy?

Baron 12.?.?.?

Jiri, nechtel jsem v zadnem pripade napadat tve cesstvi, je obdivuhodne, ze se snazis zachovat korektni cestinu. Chtel jsem
pouze zduraznit ze ryzi cesstvi ve tvem pripade muze byt zidovskeho puvodu. Ovsem i to neni nic spatneho.

6338

02.12.2002 06:38

Bude znovu pogrom na Židy?

RE: Bude znovu pogrom na Židy?

Baron 12.?.?.?

Ajo mas pravdu ale on se snad omluvi... (matej).. je holt nekdy Matej.

6343

02.12.2002 06:46

Bude znovu pogrom na Židy?

Mily Anonyme

Baron 12.?.?.?

Zapomel si pripsat sve jmeno a pro co, nebo proti cemu jses ty.
To, ze ti nesedi jakykoliv jiny nazor nez tvuj to uz vime, ted jeste promluv k veci a pouc nas.

6344

02.12.2002 19:04

Bude znovu pogrom na Židy?

RE: Bude znovu pogrom na Židy?

Baron 12.?.?.?

Jane, da se ric naopak. Snazim se cist prispevek take mezi radky.
Zde jsou tvoje "mezi radky"

Co tim chci rict clanek hezky, ale myslite, ze mate sanci donutit lidi alspon k diskuzi o padesat let danem a nemenem "faktu a pravde" ?
P.S. jestly oni ti majitele tech kramku neodtahly do izraele .......

6365

03.12.2002 09:48

Bude znovu pogrom na Židy?

RE: Bude znovu pogrom na Židy?

Baron 12.?.?.?

Pane Rys, nikterak me nevadi Vam vykat ba kdybyste si pral Vam mohu onikat, nemeni to ofsem fakt, ze jste hnup. Neni mi jasne, kde vidite me nepochopeni Vaseho zvastu, nebo dokonce klickovani mezi kapkami. Vas vyrok o zidech nebyl pro mne novinkou o ktere bych neslysel mnohokrate pred Vami. Nikterak si nefandete, ze to byl momentalni objev spatnych poctu. Je to proste zhovadilost se o necem takovem vubec dohadovat. Stejne, jako se s Vami nebudu dohadovat o tom, jestli je zeme placata a nebo jesli pristani americanu na mesici je Hollywoodsky filmovy trik.
Preji Vam heskeho dne.

6381

04.12.2002 07:48

Bude znovu pogrom na Židy?

RE: Bude znovu pogrom na Židy?

Baron 12.?.?.?

VONI PAN JAN RYS JSOU NESMIRNEJ VUL!

6406

04.12.2002 21:55

Bude znovu pogrom na Židy?

RE: Bude znovu pogrom na Židy?

Baron 12.?.?.?

Voni Rys jsou vul, pri psani na pocitaci se davaji nohy pod stul. V jedne vete 3 chyby? Tot hruza Palivce.

6432

04.12.2002 22:16

Volnost odchází spolu s naší svobodou

RE: Volnost odchází spolu s naší svobodou

Baron 12.?.?.?

Tak si zase nalej, zase mas ubrecenou vopici co?

6434

06.12.2002 10:20

Bude znovu pogrom na Židy?

RE: Bude znovu pogrom na Židy?

Baron 12.?.?.?

Alebert timhle nas nevoblbnes zide araside.

6510

07.12.2002 09:53

Proč nás tak nenávidí?

Proč nás tak nenávidí?

Baron 12.?.?.?

Absolutne zasnu jak ste zde vsichni, kteri v Americe nezijete, velice znali americkych pomeru. Preji vam Alah il Alah.

6544

07.12.2002 10:18

Proč nás tak nenávidí?

RE: Proč nás tak nenávidí?

Baron 12.?.?.?

Oskare, privest pana Stworu k rozumu je stejne nemozne, jako obratit muslima na krestanskou viru.
Vse co zde ctu, je totalne mimo misu. Nevidim, ze by se nekdo opravdu zamyslel nad tim, ze muslimove mohou nenavidet Ameriku pouze proto, ze nesmirne bohatstvi, ktere ziskavaji za naftu jim totalne nici zivot, tak dobre zabehly statisice let. Muslimove nechteji, aby zeny byli rovnopravne, aby vsichni napodobovali "zapadni" zivot. Je ovsem skoro nemozne se ubranit TV, autum, drahemu osaceni a zapominani na Alaha.

6546

09.12.2002 03:19

Proč nás tak nenávidí?

RE: Proč nás tak nenávidí?

Baron 12.?.?.?

Nosil ten Arab sukni a nebo byl uz civilizovany?

6641

09.12.2002 03:43

Proč nás tak nenávidí?

RE: Proč nás tak nenávidí?

Baron 12.?.?.?

co muze od nich ocekavat zbytek sveta.

Penize Pavle Penize!

6643

11.12.2002 02:16

Chraňme muže!

Chraňme muže!

Baron 12.?.?.?

Neni nad pracujici zenu a zdraveho muze! [smích]

6730

12.12.2002 08:55

Odložme nenávist

Odložme nenávist

Baron 12.?.?.?

Prvorade bych se pisatele clanku chtel optat, co mysli pod slovem zradce. Co ja si predstavim pod slovem zradce, je clovek, ktery neco slibil a nedodrzel, zradce je v mem slovniku velice negativni slovo, stejne jako podvodnik a zlodej. Dalsi slovo, ktere pisatel pouziva v negativnim pohledu je dobrodruh. Mnoho z nas emigrantu nikoho a nic nezrazovali pouze podle porekadla moudrejsi ustoupi odesli z vlasti. Mnozi z nas, by z velke pravdepodobnosti skoncili nekde v politicke veznici. Nasi "pratele" v cele s komunistickou stranou by se o to postarali. Dobrodruh je clovek, ktery touzi po dobrodruzstvi, ale nikoliv v negativnim slova smyslu. Jiz samo slovo napovida ve svem kmenu, ze se jedna o dobro. Jinak by to nebyl dobrodruh, ale zlodruh. Napsat o emigraci je patrne velice tezke, ale pokud bude pisatel premyslet timto zpusobem, vyrovna se pouze hrubemu mysliteli, ktery s nim sdilel kupe ve vlaku, je patrne z vypraveni, ze hromotluk videl svet pouze na TV, a snad i o tom se da pochybovat. Kamaradi, kteri ziji celou dobu v Cechach o zadnych zradcich nemluvi, pouze nekdy si povzdechnou, ze nemeli tolik sily odejit take. Ti co mluvi o zradcich mi jednoho dne snad ukazi, jak bojovali proti totalismu komunisticke strany, pokud si pamatuji, kazdy druhy byl pomocnikem rezimu, at uz duvernik STB, nebo clen pomocne straze VB, tito dobromilove nam emigrantum pak s radosti vysvetli, ze jsme zradili svou rodnou zem. Jsem rad, ze jsem jeden s tech kteri placenim dani v USA pomohli presidentu Reganovi zbourat berlinskou zed a tim zacit bourat komunistickou nadvladu.

6783

12.12.2002 23:17

Odložme nenávist

RE: Jiny pohled

Baron 12.?.?.?

>>Na zaver jedna otazka myslite si, ze byl spravny postup na obranu vlasti pristup bratri Masinu ? Ja ano.<<

A voni pan Rys, pokud se ptaji, meli by nam prosim rict, kdo jsou br. Masinu, pak jim muzeme odpovedet na danou otazku.

6823

13.12.2002 19:21

Odložme nenávist

RE: Jiny pohled

Baron 12.?.?.?

Voni Rys musi mit posledni slovo. To, ze voni si mozna pamatujou drevene Hradcany a Semika jeste kdyz byl hribe, neznamena, ze maji na souzeni, kdo je Lyska Bystroouska. Po jejich otazce, jsem se sel podivat a s hruzou jsem zjistil, co voni motaji do diskuze o emigraci.
Voni jsou urcite vzdelany clovek. Ted jeste neco napisou o Salzmannovi. S jistotou ho voni musej znat. No a co nam reknou o 21. srpnu roku 1968, maji voni nejake vzpominky? Nebo to byla opravdu revoluce? Voni snad muzou prestat kazit zajimavou diskuzi o emigraci. Nase emigrace nebyla o protikomunistickem boji, nase emigrace byla o rezignaci a opusteni zeme, kde vyhled na budocnost smrdel zaprodanim, zada ohybanim, lhanim a pretvarovanim. Oni maj hambu na sve tvari, ne ti, kteri neprozili prosekuce padesatych let, kde si komuniste pouze vymenovali koryta. Vedi voni vubec o zivotech Cechu v zahranici? Vedi voni, jak tezke bylo odejit s myslenkou nenavratnosti? A ted s dovolenim ostatnich diskuteru a pana redaktora bych rad prilozil kratke povidani ktere podle obsahu pise clovek ktery prozival leta "normalizace"..

6866

13.12.2002 19:53

Odložme nenávist

RE: Jiny pohled

Baron 12.?.?.?

Citat z vaseho pramenu informaci...

Do roku 1989 málokdo z nás někdy slyšel o bratrech Mašínových a Milanu Paumerovi, kteří se před dávnými lety probojovali na Západ.

Tot dvacet let po mem odchodu z Ceskoslovenska.

Zde mate pohled cloveka, ktery se pravdepodobne v te dobe prave rodil: PREKOPIROVANO z http://www.bratri-masinove.cz/odboj/uvod.asp

Kde je problém ?

Potíž v docenění činů bratří Mašínů spočívá ve velmi široce rozšířené vlastnosti - neschopností akceptovat odlišnosti v chování, přístupech, sociálním postavení.

Nyní použiji hodně silný výraz, ale jiný termín opravdu nevystihuje stav objektivní reality lépe. Vysoké procento "našich" rodičů a prarodičů - rozuměj rodičů a prarodičů mé generace - kolaborovalo s režimem. Kolaborovalo v tom smyslu, že přistoupilo na hru, řízenou zločinnou stranou. Chodilo do práce, stálo fronty na bůček, vysedávalo před televizí, poslušně vstupovalo do strany, z pohodlnosti nevysvětlovalo svým dětem pravdu o zřízení, ve kterém jsme žili, bylo rádo, že se milostivě může jednou za čas podívat do Jugoslávie..........

POKRACOVANI ZNATE Z VLASTNI ZKUSENOSTI......

6869

14.12.2002 03:02

Odložme nenávist

RE: Jiny pohled

Baron 12.?.?.?

Pouze kratce pane Rys, podle diakritiky je mozne poznat, ze je to zacatek clanku, ktery jsem nasel na Vami doporucene strance(pred tim, nez jste ji laskave doporucil). Bylo by teda dobre, pokud neco doporucujete aby jste to take cetl.

Jiste jiz z informaci o Americe vite, ze pro nas zde je pomerne dosti problematicke psat s diakritikou. Vazim si Vasi naklonosti.
Preji dobry den

>Proboha !
>ja Vas prece o nicem nepresvecuji ! Ja se jen slusne zeptal do
>davu diskutujicich. A rozhodne protoze nekdo bude mit jiny nazor
>nez ja nebudu ho soudit. Proste me osobne to pripada uzasne a
>spravne.

>Dekuji za Vas nazor nic vic nic min.
>Kde je problem ?
>
>P.S. jeste me velice zajima a to bez nejakeho osobniho utoku jak
>jste myslel v souvislosti s moji otazkou toto :

>Potíž v docenění činů bratří Mašínů spočívá ve velmi široce
>rozšířené vlastnosti - neschopností akceptovat odlišnosti v
>chování, přístupech, sociálním postavení.


6884

16.12.2002 01:36

Odložme nenávist

RE: Odlozˇme nenávist - fnˇuky a stesky

Baron 12.?.?.?

Brnaku akorat ta matika je trosku vedle, jinak je to naprosto spravne. Pokud jsi mohl dokazat, ze jedes za mati/tatou/brachou tak jsi si mohl vymenit pouze polovinu ne teda 15 dolaru na den ale jen sedum padesat. Pokud jsi zdedil nejake penize tak ty bolsevici vymenovali jedna ku deseti a pobolsevici jedna ku dvaceti peti, jenze jsi tam musel jet osobne a bolsevici te tam nepustili [smích]
Takze matika $1.00=5 bonu 5 bonu x 5= 25 korun coz byl normalni kurs. Rad bych se obohacoval tvoji matikou [smích]

6938

18.12.2002 05:08

Odložme nenávist

RE: Jiny pohled

Baron 12.?.?.?

Ano Jeffry posral mas pravdu, jak rika jinej kamarad, mel sem bejt informovanej, hmm a to ja nebyl.. tak se holt omlouvam ze nevim uplne vsecho [smích] Tez te zdravim...

7019

19.12.2002 04:12

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist-pro pana Valtra

Baron 12.?.?.?

Aja, jako ve skole [smích] pi ucitelko, zrada je kdyz...........[smích]

7056

20.12.2002 06:53

Odložme nenávist

RE: Odlozˇme nenávist-pro pana Valtra

Baron 12.?.?.?

>Nikdy jsem k nim nepatřil a proto jsem nemusel utect.

VOLE, MY SME NEUTIKALI PROTOZE SME PATRILI K BOLSEVIKUM, MY SME UTIKALI PROTOZE SME K NIM PATRIT NECHTELI. TO BY I TUPCOVI JAKO SI TY MOHLO DOJIT.[smích]

TO, ZE TE NEKDO NARKNUL Z NELOALITY NAZNACUJE, ZE JSI JIM BYL HODNE BLIZKO [pláč]

7105

20.12.2002 07:12

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist-pro pana Valtra

Baron 12.?.?.?

BYL BYCH NESMIRNE RAD, KDYBY SI NAPSAL CLANEK Z TVEHO UHLU POHLEDU, NEMUSI TO BYT ANI "PROTICLANEK" DIK PREDEM

>>Přemýšlím, že bych k tomuhle článku napsal protičlánek (mám už pár poznámek)<<

POKUD MAS OBAVU, ZE ZDE NEBUDE ZVEREJNEN, RADI HO ZVEREJNIME NA
http://domov-trampu.home.attbi.com

7106

21.12.2002 07:39

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist-pro pana Valtra

Baron 12.?.?.?

Pane Pavlas, ja ani nevidim smysl ve vasem LINK neznam Vasi znalost anglictiny ale podle Vaseho LINK moc anglicky neumite. Je naprosto jasne, ze jste nepochopil.

7154

21.12.2002 08:12

Odložme nenávist

RE: Odlozˇme nenávist-pro pana Valtra

Baron 12.?.?.?

Zizko jednooky mudrci, zabehni na zachod koukni do zrdcadla a kdyz te nikdo neuvidi dej si poradnou facku, snad se aspon trosicku vzpamatujes. Jinak se neboj, ja na tebe nekricim mam pouze trosicku silnejsi hlas.

7155

25.12.2002 10:20

O srandě

O srandě

Baron van der Colorado 12.?.?.?

pan Werich pise bezvadne, ovsem co se poctu pana Hrdlicky tyce, hmm nevim nevim, pripada mi, ze prezdivky nepocita za jmeno, i kdyz v mnoha pripadech, prave prezdivka cloveka je pouzivana v jeho denim zivote casteji nez jmeno... Takze Hrdlicko znova pocitat.

7241

26.12.2002 07:15

O srandě

RE: O srandě

Baron 12.?.?.?

Aja skoda, nakonec nam zde zbydou jednooci hrdinove, neodchazej,
jmeno a bydlyste neni pro nas dulezite, dulezity je pruzny nazor.

7248

26.12.2002 07:29

Odložme nenávist

RE: Odložme nenávist

Baron 12.?.?.?

Stefanku, napadlo te, ze treba ten byznys vlastni (ten ony clovek) a je proste linej si chodit cist zvedavce do kancelare? No jsem rad, ze jsi trosicku obratil, nakonec se ti u nas v Americe bude libit. Vse nejlepsi do noveho roku preji vsem.

7249

27.12.2002 08:50

O srandě

RE: O srandě

Baron 12.?.?.?

Ajo to jsem moc rad, ze to neni pouze nickem, uz jsem mel obavu, ze na tebe zapusobil pan Werich ktery to myslel uuuuplne jinak, on totiz mluvil o Anonymu, ne cloveku, ktery pouziva umelecke jmeno / prezdivku. Kdyz sem pozadal svoji pritelkyni aby ti pomohla v diskuzi, odpovedela zcela hbite, ze na hospodskou debatu nema cas.
Jina divka, Jirina Kokesova to take vzdala. Pratelu mi stale ubyva (na techto strankach) nikoli vsak umiranim. Zensky rozmer zde asi nespatrime, solidni uvazovani o americke politice take ne a o zidech a Israelu se nic poradneho take nedozvime. Na druhe strane si muzes precist jakesi dva tabory nazoru. Moralku kterou by ti chtel VLASTENEC Valtr nakukat, nemusis brat vazne. No a ze pan Hrdlicka pise stejne dobre jako pan Werich by te melo srdecne rozesmat. Uz se zde jednou ojevilo ze pan Stwora pise stejne dobre jako pan spisovatel Capek. Stejne jsem si jeste nenasel jinou zabavu, rad prijdu na zvedavce jako jsem se rad zastavoval u nas na rohu v hospode. Take tam bylo par blaznu kteri jsou dnes asi v Bohnicich ale hospodsky pokazde prisel z nejakou novinkou jako to dela pan Stwora. No bude mi po tobe a tvych nazorech smutno.

7270

06.01.2003 04:59

První Štědrý den v Kanadě - dodatek

RE: První Štědrý den v Kanadě - dodatek

Baron 12.?.?.?

Brnaku, kdyz se trosicku zamyslim nad 48 e-mails pro pana Valtra, nejak mi nejde do hlavy, proc tak malo lidi p. Valtra povzbuzuje na zvedavci [smích]

7515

13.01.2003 07:03

Zastaví něco americké fašisty?

Delate si srandu z p. Stwory?

Baron 12.?.?.?

Myslim si pane, ze Vase zesmesnovani p. Stwory co se tyce kurat a hrabani je primo hnusne. Vase placani o Ceskych Legiich padle na hlavu. Pan Stwora si zaslouzi vse co dostane, vy se mu laskave potouchle nevysmivejte.

>>>
"Ank Kure Zadarmo Nehrabe"
A kdyz uz jsme tak u toho zlata, uz jste prispeli na Zvedavce? Dneska jde o neco vic nez kolem Mnichova. Dneska nejde jen o nejakou zemi a nejake diktatory. Za co tady Vladimir bojuje jsou LIDSKA PRAVA A SVOBODA NAS VSECH.<<<

7696

14.01.2003 05:08

Zastaví něco americké fašisty?

Vijagro Vijagro

Baron 12.?.?.?

Uz delsi dobu sleduju tvuj nazor. Nekdy se zda, ze jses docela rozumny, nekdy zase jako kdyby te popad slak. Ted kdyz pises o te domaci zveri si rikam jestli nejses nahodou Beeeeeda. Je uzasne kolik toho vis o americke agresi jsem zvedav ke komu se pridas az se Madari budou mlatit se Slovakama. V pripade napadeni Sloveska Cinskou armadou (ktera je blize Slovensku nez USA) nam prosim nevolej, seber kus klacku nebo T 55 a hura do boje. Nas z vaseho boje vynech. To, ze Cina bude dalsi agresor je naprosto jiste, zatim maji v armade 200 milionu vojaku, jenze na rozdil od vas my zde mame vsechny jejich devcata.
Good Luck ... <>

7741

14.01.2003 21:51

Zastaví něco americké fašisty?

RE: Vijagro Vijagro

Baron 12.?.?.?

, aj ked, uprimne, ani trochu nechapem................

Prave toho jsem se vsimnul...konsultuj sveho psychiatra, nemohu ti pomoc.
Znova preji dobreho dne...

7762

16.01.2003 08:43

Napsal mi pan Kuras

Napsal mi pan Kuras

Baron 12.?.?.?

Je opravdu zajimave, ze pan Stwora nechape, ze nekteri se nechteji slucovat s nazory tim, ze by do neho psali. Marne se nas par ctenaru snazi aspon o balanc. Neverim tomu, ze pokud by pan Kuras nebo Ulc publikoval ve zvedavci, ze by cely zvedavec byl jiny. Proste hospoda na Zizkove zustane hospodou na Zizkove. Ctvrta cenovka by musela mit novy management. Nikdy jsem nenasel vysvetleni, ktere jsem napsal do zvedavce proc odchazim ja. Proc rusim svou Realitni Poradnu. Zrejme to nebylo pro pana Stworu tak dulezite, aby nechat cist sve ctenare me vysvetleni. Proc odchazim, proc ho zadam o zruseni vseho co jsem do zvedavce napsal. Nebylo to proto, ze jsem mel strach z prosekuce, nebo snad proto, ze si o sobe myslim, ze mam vice inteligence. Nechci se ovsem slucovat s webzinem ve kterem se tezko hleda laska a porozumeni.
I kdyz na druhe strane je zde k nalezeni, kdyz se jedna o psa nebo kocku tam snad laska p.Stwory exituje a i zde je mozne, ze pouze jednostrane. Nebrani mi to ovsem tento webzin cist, da se rict, ze deni hosty rospozvavam velice dobre, verim tedy tomu, ze i pan Ulc i pan Kuras s radosti prijdou a prectou si nase prupovidky. Mozna, ze tato hospoda bude pro ne stejne zajimava jako hospoda v Praze u Tygra.

7841

17.01.2003 05:02

Napsal mi pan Kuras

Pro vazenou pani Aju-vterku

Baron 12.?.?.?

Nechodim na Zvedavce tak dlouho,tudiz nevim do jake miry se jeho obsah zmenil,byl v pocatcich jiny?Byl bliz hospode U tygra v dobe,kdy jste tu mel vasi Realitni poradnu,nez je ted?Nebyl tedy od pocatku svym zamerenim takovy,jako je nyni?
Zdravi vas Aja -vterka

Ajo Vterko,[smích] z meho uhlu pohledu byl zvedavec naprosto jiny, ja jsem zacinal v te dobe svoji website trampskou a Vladimir jeho zvedavce. Psali jsme si email i trikrat denne. Vladimir dokonce oslavil sve narozeniny priletem na tydeni dovolenou v Denveru. Vim, ze Vladimir ma zlate srdce, nevim ovsem co ho privedlo k tak strasne nenavisti vuci vsemu. Zeny, verici, at zide ci krestane. Israel, Amerika, to vse uz bylo poplivano. Nemel jsem tuseni, ze Vladimir ma v sobe tolik jedu o ktery se musi podelit. Presto rad prichazim a ctu si ku prikladu vase prispevky. (a vubec si nemyslim, ze jste vtirava)Ctu si i jine prispevky/nazory a nektere vynechavam uz podle toho kdo je psal. Zvedavec se hodne zmenil od clanku' jak poznas zida/zmrda. Snad jsem zodpovedel vasi otazku. Preji krasny den ba i dalsi stoleti [smích]

7898

20.01.2003 08:48

Zastaví něco americké fašisty?

RE: Zastaví něco americké fašisty?

Baron 12.?.?.?

TO JE ZLOCINOST, PRESTANTE VARGOVI DAVAT DROGY !!!!>Drogy ne!

8002

21.01.2003 07:48

Ještě jednou pan poslanec Vidím

RE: Ješte...

Baron 12.?.?.?

pan Rys opet zabodoval, snad nam naivnim vysvetli kdo teda tu email psal. pokud to byl pana Vidima sekretar, jeste stale je to odpoved od senatora Vidima, pochybuji, ze pozadal svacinarku nebo vratneho.
Na druhe strane je zcela mozne, ze v cechach jsou jine maniry. Zde v USA odpovida senator, nebo representant.>No vazeni diskutujici jen jedna poznamecka.
>Kazdy kdo si mysli, ze na email a naslednou reakci odpovidal
>poslanec Vidim tak je opravdu naivka prvniho stupne.

>Mozna to je, ale zpusobeno tim ze jste daleko a ve vasich
>soucasnych bydlidtich se politici chovaji jinak........

8040

22.01.2003 06:52

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Čechoslovakismus - český imperialismus?

Baron 12.?.?.?

Rado, po slusnem rozvodu to tak byva, snad vice by mi zajimalo proc se rozpojili Cechoslovaci v zahranici!?

8086

22.01.2003 07:21

Napsal mi pan Kuras

RE: Napsal mi pan Kuras

Baron 12.?.?.?

Stefane uz sem se lek, ze to vzdas a budes si rikat Stefan_vterka
byla by to vecna skoda, stejne, kdyz se nad tim zamyslis, co muze east_trader vedet o americe.. on zije v nemecku. Ty preci zijes tady tak neutikej a bran svou hroudu, nekousej ruku ktera ti dava chleba.. jo a s tema dedkama, kolik ze je ti let?

8087

23.01.2003 02:47

Čechoslovakismus - český imperialismus?

RE: Čechoslovakismus - český imperialismus?

Baron 12.?.?.?

>>> a ani zde na zapade nevidim, ze bychom se nejak oddelovali>
stefan<<<
Jak jsi se vsim Stefane, ja to vidim trosicku jinak. Zde v Deveru jsme meli Ceskoslovensky klub, dnes mame Cesky club a Slovensky club, jsem rad, ze v miste kde ty zijes to tak neni. O' BTW zminujes se o dedkach v diskuzi na zvedavci. Snad jednoho dne pochopis, ze ucta ke starsim se vyplaci. Kdyz to nepochopis, stari se nedozijes, nekdo te placne jeste jako mladeho [smích]

8125

23.01.2003 05:04

Ještě jednou pan poslanec Vidím

RE: Ješte...

Baron 12.?.?.?

pane Rys a to jako proc jsem HOVADO? Proto, ze se ptam nebo proto, ze rikam/pisi, ze jste zabodoval. Myslite HOVADO jako mouchu ktera leze na dobytek? Jak ste to myslel, muzete trosicku rozsirit Vasi slovni zasobu? Pokud Vam ovsem strika pena od ust, chvilicku si odpocinte. Pry hluboke dychani pomaha. Mozna onan, nevim, musite si pomoci sam.
Ted snad jeste kdyby ste odpovedel na mou original otazku, Vite, jsem opravdu najivni v tom, ze si myslim, ze prave na vase napadeni odpovidam ja... hmmm nebo je to moje sekretarka?

8132

23.01.2003 05:11

Ještě jednou pan poslanec Vidím

RE: Ještě jednou pan poslanec Vidím

Baron 12.?.?.?

Pavle co kdyby jsi si treba rikal levaP vsichni by te okamzite poznali a pan Stwora by pochopil, ze je ti to putna [smích]

8133

30.01.2003 05:18

Čechoslovakismus - český imperialismus?

RE: Otravuje mne to více než Vás-pro Mila

Baron 12.?.?.?

Ahoj Ajo, tady prestarly Baron,[smích] no vidim, ze najednou mame problem na zvedavci s vekem, jak tady jeden mladik pise, vek nezarucuje moudrost, snad jedine co zarucuje je vyssi vydaje za zdravotni pojisteni:0( Zatim mne ovsem nepripada, ze na zvedavce chodi domov duchodcu i kdyz nas osobity kamarad Stefan si to mysli. Na druhe strane je zajimave, ze se zde vetsina prispivajicich boji ba i naznacit svuj vek. Ba'zen (strach) I kdyz redaktor k ni nekdy nabada je hrozna vec. Prave ti bojacni pujdou bojovat do Iraku aby predbehli Sadama. Timto se primlouvam za Milu aby jste mu odpustila za slova ktera urcite tak nemyslel, vzdyt ani on neni zadny mladik [smích]))
zdar, deda vseveda

8365

30.01.2003 05:24

Čechoslovakismus - český imperialismus?

RE: Otravuje mne to více než Vás

Baron 12.?.?.?

Aja za francoustinu pridavam punc, i kdyz by to bylo lepe prelozene [smích] Takovy je zivot [smích]Co Gott mit unc to by se nehodilo? [smích]

8366

30.01.2003 05:41

Kam kráčíš, Microsofte?

RE: Kam kráčíš, Microsofte?

Baron 12.?.?.?

pane Stwora, abyste mohl vyhovet vasim ctenarkam podivejte se na www.dama.cz urcite tam najdete chlapa a dokonce i kritiku od "divek" [smích]

8367

01.02.2003 20:54

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Baron 12.?.?.?

R, jedovata, nejedovata, je videt, ze ani Vy neznate mapu USA Wyskonsyn je hned vedle statu WYOMING, puvodne to byl cesky nacelnik Apachu Vysokoskakajicisyn (kteres-ho jmeno bylo zkraceno na Wyskonsyn). Tento hrdiny nacelnik zalozil nam Americanum velice znamy a prosluly stat vyse jmenovany. Jak jiste take nevite, v tomto state je universita pro obcany sveta s poctem 37 chromozomu, kde mladici a vladci nasi nove zeme zajisti zcela nove dejiny.

8475

01.02.2003 21:34

Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

RE: Zpráva o stavu Unie obrovský úspěch?

Baron 12.?.?.?

Vazeny pane Valtr, dekuji Vam za objasneni puncovani, mam ovsem problem. Za Vase vysvetleni, jsem Vam pridal jeden puncicek, chtel jsem pridat jeste jeden Vasi vyzvedne sluzbe, ale nemohl jsem. Pokud jsi dobre pamatuji vysvetleni panem redaktorem, nelze pridavat nebo ubirat vice nez jeden punc. Nevim tedy jak je mozne, ze behem pouhych 8 minut mohl nekdo (jedinec) snizit kvalitni prispevek pana Nohejla z +7 punciku na -7 punciku. Jedina moznost, coz Vase vyzvedna sluzba asi prehledla, muze byt, ze pan Matej ma dva pocitace v ruznych mistnostech a beha od jednoho k druhemu klikajic na pana Nohejla a ostatni. Dokonce jsem se vsimnul, ze mel takovou drzost, ze zrusil pana redaktora Stworu.
Prosim tedy za lepsi vysvetleni.
s uctou
ps: pri dalsim zamysleni a rozdeleni 8:14=0.5714285 se jedna pouze o 1/2 minuty na punclik, coz pri natahovani stranky po kazdem hodnoceni je trosicku nepravdepodobne, nepredpokladam, ze pan Matej tuto praci odvadi z university kde je moznost napojeni na T-1 i zde jsi aspon myslim, pocitace maji stejnou IP tedy opet nemozne vkonat praci Vami zduraznenou. Premyslim ale na nic neprichazim, zadam Vasi vyzvednou sluzbu o lepsi vysvetleni.

8476

02.02.2003 22:47

Six Americans, one Israeli aboard space shuttle

RE: Six Americans, one Israeli aboard space shuttle

Baron 12.?.?.?

Ivane, dlouho jsi se nezdrzel, pokud lide jako ty odejdou zvedavec zanikne nebo se stane totalne jednostrany. V pripade, ze to myslis vazne preji ti vse nejlepsi.

8521

02.02.2003 23:44

Six Americans, one Israeli aboard space shuttle

RE: Six Americans, one Israeli aboard space shuttle

Baron 12.?.?.?

Stefane muj cikansky emigrante, zdvihni pero byznys nech zidkum.
cau tvuj verny ctenar[smích]

8524

Panove, snad nekdo mate doma slovnik, aby jste si mohli prelozit tuto vetu poradne. Nevim, co vas zarazi u teto vety .....
"Iraqis using humans as human shields would treated as war criminals" [pláč]

9056

22.04.2003 08:22

Jak to bude s placeným obsahem

Jak to bude s placeným obsahem

Baron 12.?.?.?

Vladimire, jsem zvedav jak dlouho budes mlatit tu samou rejzi. Kazdemu snad je jasne, ze nezbyva nic jineho, nez aby jsi sel pracovat. Toto je vlastne BB (buletin board) a nebo take mucholapka na blbce. Je mozne, ze za 1/2 roku ti jeste nedoslo, ze tve prelozeniny nebo naprosto vyvracene uvahy ctou hlavne dusevne postizeni jako jsi ty? Tvoji oblibeni prispivajici Nohejl, Peleska, Stefan, Albert,vlastenec Valtr. Jsou urcite v jednom blazinci, jestli ne na jedne cimre. Nam Milovi, Mikinovi, Brnakovi, Emilovi, Easttraderovi a v posledni dobe Graham Murt take Jirine Kokesove a dalsim, rikas ubozaci, kteri se nevzmohli na solidni argument. Uz se tesim az ty jednou napises solidni clanek natoz argument. Chvilku se jeste placej a pokud napises neco solidniho, klidne ti to napublikuji na nezvedavce zdarma tam si to urcite par tvych ctenaru precte ale musis jim dat opet link na http://domov-trampu.home.attbi.com

12529

22.04.2003 23:37

Jak to bude s placeným obsahem

RE: Jak to bude s placeným obsahem

Baron 12.?.?.?

znacko baron a podobni, uvedomite,ze "freedom of a speech"
*
Znacko Hrdlicko, mas tedy neco proti me free speech? No a to, ze jse jmenujes Holub ale vydavas se za Hrdlicku snad nemusim podotykat. Takze pan Baron, kdyz uz si zde davame tituly.

12590

28.05.2003 07:58

Obavy

Obavy

Vcelicka 12.?.?.?

Krasna pohadka, krasne napsana, pani Mala by mela psat Romany do Kapsy

To: Aja Fterka... Kdo nema predstavivost, necht nechodi na zvedavce.
Bez opravdicke predstavivosti se neda cist ani jeden clanek, clovek musi mit opravdu fantaz.[překvapení]

14445

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 115 čtenářů částkou 17 255 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

stalo se už smutným koloritem Zvědavce, že na konci měsíce musím žádat o finanční příspěvek na provoz serveru. Každý měsíc něco chybí, ale ještě nikdy se nevybralo tak málo, jako tento měsíc. Snažím se dělat tuto práci poctivě, ale nemohu do nekonečna dotovat provoz z vlastní kapsy. Ty peníze potřebuji, abych mohl udržet nezávislost tohoto serveru a být bez reklam. Vím, že teď hodně z vás má hluboko do kapsy, ale prosím uvažte, zda byste mohli podpořit tento server. Děkuji

Ve zkratce

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 6

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Slovenský velvyslanec se v Minsku zúčastnil vojenské přehlídky a skončil14.05.20 11:07 Slovensko 1

Sankce a vězení za zpochybňování karantény13.05.20 17:32 Bolivie 6

Opojení mocí, které bude neustále sílit a bude stále rafinovanější, aneb 5G pod dohledem Spasitelů13.05.20 00:12 Česká republika 0

Musk vyhrožuje, že Tesla může opustit Kalifornii kvůli koronaviru11.05.20 19:57 USA 6

Objevují se další statistiky, že kuřáci jsou odolní vůči koronaviru11.05.20 14:07 Británie 7

V Německu protestují proti šíření paniky10.05.20 22:09 Německo 7

Apel čtyř kardinálů a sedmi biskupů na celou Církev a svět k nejtěžší krizi, která hrozí zničením křesťanské civilizace09.05.20 23:16 Neurčeno 9

Měnové kurzy

USD
24,66 Kč
Euro
27,03 Kč
Libra
30,38 Kč
Kanadský dolar
17,90 Kč
Australský dolar
16,39 Kč
Švýcarský frank
25,52 Kč
100 japonských jenů
22,94 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
6,09 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
34,83 Kč
1 unce (31,1g) zlata
42 137,98 Kč
1 unce stříbra
421,21 Kč
Bitcoin
218 040,10 Kč

Poslední aktualizace: 27.5.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?