Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 84 příspěveků, 1 jméno: jude.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

14.11.2005 16:05

Mordechai Vanunu: „To, že má Izrael atomovou bombu, mu dovoluje provádět beze strachu jeho politiku apartheidu.“

PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !

jude 62.?.?.?

Nazev Palestina je odvozen od Pelistejcu,Egejskeho naroda z 12 stoleti pred obcanskym letopoctem,sidliciho podel Stredozemniho more v pobrezni nizine kde se dnes nachazi Israel a Gaza.Ve druhem stoleti obcanskeho letopoctu,po potlaceni posledniho zidovskeho povstani,Rimane poprve pouzili nazev Palestina pro Judeu(jizni cast dnesniho Zapadniho brehu Jordanu),pokouseli se tak minimalizovat pouzivani zidovskeho oznaceni teto casti Israele.Arabske slovo "Filastin" je odvozeno z tohoto latinskeho nazvu!Dvanact israelskych kmenu vytvorilo prvni konstitucni monarchii v Palestine kolem roku 1000 pred obcanskym letopoctem.Druhy kral David poprve udelal Jerusalem hlavnim mestem. Palestina byla nakonec rozdelena na dve oddelena kralovstvi,zidovska nezavislost trvala dele nez 400 let.Tedy mnohem dele nez sve nezavislosti uzivaji USA!Kdyz se Zide zacali vracet do Palestiny ve velkem mnozstvi v roce 1882,zilo zde mene nez 250 000 Arabu a vetsina z nich se objevila v nedavne dobe!NEJVETSI POCET ARABSKE POPULACE V NEDAVNEM OBDOBI BYLA POMERNE NOVYMI PRISTEHOVALCI nebo POTOMKY LIDI KTERI IMIGROVALI DO PALESTINY PRED 70 LETY! Palestina NIKDY nebyla jen arabskou zemi,byla zde pouze pouzivana Arabstina po muslimske invazi v 7 stoleti.ZADNY Arabsky nebo Palestinsky stat NIKDY v Palestine neexistoval!!!Kdyz slavny Arabsko-americky historik Pricetonske University Prof.Philip Hitti vypovidal proti deleni pred Anglo-amerckou komisi v roce 1946 rekl:"V dejinach neni podobny stat jako Palestina ,absolutne zadna!" Palestina neni nikde uvedena v Quranu,presneji jako svata zeme(al-Arad al-Muqaddash)! Pred rozdelenim palestinsti Arabove nepovazovali za samostatny narod! Kdyz se sesel prvni Kongres Muslimsko-Krestanske Asociace v Jerusaleme v unoru 1919 k vybrani Palestinskych predstavitelu pro Parizskou mirovou konferenci jejich rezoluce znela:"My povazujeme Palestinu za cast arabske Syrie,nikdy jsme se neoddelili od Syrie na zadny dobu! My jsme spojeni s ni narodne,nabozensky,jazykove,prirodne,ekonomicky i geograficky. "V roce 1937 mistni Arabsky vudce Auni Bey Abdul-Hadi rekl Peelove komisi,ktera v zasade navrhla rozdeleni Palestiny:"Neni zadna jina zeme jako Palestina!"Palestina je pojem vynalezeny Sionisty!Podle byble neni zadna Palestina!Nase zeme byla po staleti casti Syrie!!!Predstavitel Arabske komise OSN predlozil prikaz Generalniho shromazdeni v kvetnu 1947 ktery pravil"Palestina byla casti Provincie Syrie" a "politicky palestinsti Arabove nebyli nezavisli ve vyznamu zvlastni politicke jednotky."O par let pozdeji Ahmed Shuqeiri(pozdeji predseda OOP) rekl rade bezpecnosti:"Je to obecna znalost,ze Palestina neexistuje,existuje poze jizni Syrie."Nacionalismus Palestinskych Arabu je prevazne veci obdobi po I svetove valce a nestal se zavaznym politickym hnutim do Sestidenni valky (1967) a do Israeskeho dobyti Zapadniho brehu Jordanu.

78156

14.11.2005 16:23

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

Židé jsou vyvoleným národem Boha. Je to tisíciletá pravda zaznamenaná ve Stárém zákoně, kterou uznávají i křesťané. Je logické, že někteří lidé jiné národnosti protestují. Závist je závist...

To, že si Bůh vybral Židy jeko vyvolený národ ještě neznaméná, že jsou nadřazení...

78158

14.11.2005 16:46

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

Já bych měl připomínku k Vašemu článku. Napsal jste nadpis - "Je Izrael vyvoleným národem?" Izrael samozřejmě vyvoleným národem není, protože Izrael není národ. Izrael je stát židovského národa. Nadpis by měl proto například znít - "Jsou Židé vyvoleným národem?"

78162

14.11.2005 16:58

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

Já bych k tomu jako národnostní Žid něco dodal. K Judaismu může konvertovat každý člověk každé národnosti.

78165

14.11.2005 17:01

Mordechai Vanunu: „To, že má Izrael atomovou bombu, mu dovoluje provádět beze strachu jeho politiku apartheidu.“

RE: PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !

jude 62.?.?.?

Palestinská národnost neexistuje, je to výmysl. Dnešní Palestinci jsou potomci Arabů ze Sýrie, Jordánska, Libanonu, Turecka, atd.

78168

14.11.2005 17:15

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

Komu židé vadí?

jude 62.?.?.?

Komu Židé vadí? http://eridanus.cz/Filosofie/Nabozenstvi/Judaismus/Kuras_Benjamin__kapitola_12.htm

78172

14.11.2005 17:50

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

Nemáte pravdu pane Sýkoro. Ano, trvám na tom, že Izrael není národ a Vaše odkazy mi to jen potvrdily(přečtěte si to ještě jednou).

Můžeme je nazývat takto - Izraelský národ, Izraelité, Židé, Židovský národ. Samotný název(slovo) Izrael znamená státní útvar.

Je to podobné jako například Slovensko. Slovensko není národ, ale státní útvar. Slovenský národ však existuje. Stejně tak můžeme říkat Slováci.

Už chápete pane Sýkoro?

S pozdravem Karel Ben-Karpeles

78180

14.11.2005 17:58

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

Napsal jsem panu Čulíkovi(šefredaktor Blistů), že Vás název nedává smysl. Ve svém vlastním zájmu, byste si to měl dát do pořádku.

S pozdravem Karel Ben-Karpeles

78185

14.11.2005 18:10

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

Tak to je fajn. Jinak je Váš článek velice pěkný. [smích]

78191

14.11.2005 18:58

Mordechai Vanunu: „To, že má Izrael atomovou bombu, mu dovoluje provádět beze strachu jeho politiku apartheidu.“

RE: PALESTINSKÝ STÁT NEMÁ PRÁVO NA EXISTENCI ! ! !

jude 62.?.?.?

Proč neměli sudetští Němci svůj vlastní německý stát? Žilo jich přece v Českoslovenku hodne, ne?

Už chápete???

78204

14.11.2005 19:12

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

Židovský národ je genetický národ. Každý Žid musí velice důkladně dokazovat svůj rodokmen, stejně jako můj prapradědeček dokazoval svůj původ a jeho prapradědeček dokazoval svůj původ atd.

78209

14.11.2005 23:16

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

Chtěl jste říci podle Nového zákona...

78251

14.11.2005 23:30

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

Použil jste význam celé Bible, tak jsem se ozval. Já jsem Žid a Vy jste křesťan, takže se v v některých otázckách k B-hu asi neshodneme.

S pozdravem Karel Ben-Karpeles

78255

14.11.2005 23:42

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

Na Tanach máme zřejmě stejný názor.

Kdyby nebyly rozdíli mezi Židy a křesťany, nebylo by křesťansktví a judaismus, ale jedno společné náboženství. Vy jistě ty rozdíly chápete...

Šalom uvracha Karel Ben-Karpeles

78259

14.11.2005 23:58

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

A my Židé přemýšlíme, co nám tento ekumenický dialog přinese a k čemu je dobrý...

78261

15.11.2005 08:34

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

Konvertita většinou zůstane konvertitou a jen těžko splodí potomka s "pravou" Židovkou. Konvertita je vyznavač Judaismu, nikoliv příslušník národa.

Čech si vezme třeba Němku a splodí spolu potomky a ten potomek už nemá čistou českou krev. České země byly dlouhou dobu ve spojení s Rak.-Uh. a česká a německá krev se velice promíchala? Kdo dnes v ČR může řící, že je "pravý" Čech?

A co Francie? V současné době žije na území Francie asi 4,3 miliony cizinců, tj. zhruba 7% obyvatelstva. Asi 12 milionů osob pochází z poměrně nedávné imigrace (do Francie přišel rodič nebo prarodič).Téměř každý čtvrtý Francouz tak má zahraniční předky.

Myslím, že Židé jsou na tom geneticky mnohem líp než ostatní národy Evropy. Vždy dodržovali zásadu linie, právě proto, aby udrželi židovskou krev.

78286

15.11.2005 09:01

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

Jen se vyjadřuji k nepravostem a nepřesnostem, které tu zazněli...

78289

15.11.2005 09:36

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

Žádný rasisum nehlásám. Vy jste zpochybnil Židovský národ a já se bránil. Nemám nic proti Němcům ani Čechům. Sám mám otce Žida a matku Češku.

Nemám nic proti jiné rase ani národu.

78292

15.11.2005 15:36

Zpráva z prvního slyšení – krajský soud Mannheim, 8.11.05

RE: Je Izrael vyvoleným národem?

jude 62.?.?.?

To je konstatování faktu. Přece, když spolu Čech a Němka splodí potomka, tak tento potomek má dvě národnosti. Tou čistou krví jsem myslel, že nemá jednostrannou národnost.

78312

Konečně ty zločince chytili. Doufám, že dostanou opodstatněný trest.

78666

Zündel je blázen. O holocaustu máme mnoho poznatků a monoho důkazů. Já znám osobně velice mnoho lidí, kteří si tím prošli. Na naší Židovské obci je takovýchto lidí hodně...

78680

Zajímavý článek - http://www.blisty.cz/2005/2/3/art21809.html

78685

Demagogické a účelové texty snad každý rozumný a trochu informovaný člověk pozná.

78688

no comment

78693

Ztráta času to asi opravdu je...

78695

Nesnažte se to pochopit...

Mě je pan Zündel a spol v podstatě ukradený. Jen je mi líto, že někdo takto uvažuje.

78699

I demokratická společnost má své mantinely. Stejně jako zakazuje založení nacistických a fašistických stran, tak i chrání společnost před informacemi, které obhajují nacistický režim a zpochybňují jeho zločiny, které jsou jasně prokazatelné.

78702

Já jsem samozřejmě pro potrestání zločinů komunismu i nezákonností sionismu.

78708

Ten kdo popírá zločiny komunismu a sionismu si také zalouží odsouzení.

78717

Zločiny komunsmu snad nemusím popisovat. Byl to totalitní režim a v každé totalitě se konají nezákonnosti. Jen bodově, stalinismus, gulagy, neostalinismus, normalizace, zavírání, nesvoboda slova, atd. Ale ti, kdo za to byli odpovědní, jsou dnes již většinou mrtví. Ti, kdo tyto zločiny dnes popírají by samozřejmě také měli být potrestáni.

A zločiny sionismu jsou spíše válečného typu. Měli by být potrestány nezákonnosti jednotlivých vojenských důstojníků.

78719

Ten kdo popírá holocaust je stejný zločinec jako nacista.

78766

17.11.2005 18:26

Germar Rudolf deportován z USA do Německa. A David Irving zadržen rakouskou policií

RE: Jenomže obvykle se tak neděje.

jude 62.?.?.?

Znovuprověření zločinů nacismu v koncentračních táborech není zakázené. Ale když pan Zündel účelově a demagogicky popírá holocaust bez důkazu, to je zločinné. Jestliže bude mít pan Zündel důkaz o svých tvrzeních, jistě ho soud osvobodí. Já si myslím, že žádný důkaz nemá...

78769

17.11.2005 18:44

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

Juščensko

jude 62.?.?.?

Je to stejné jak na Ukrajině. Ještě před roken každý volal slávu na Juščenka, nosil oranžovou barvu,... Dnes už má Juščensko za sebou korupční aféru, neprůhlednou privatizaci atd. Prostě klasika. Ale když se to všechno vezme zpět, stejně byl Juščenko nejlepší volbou.

Když jsem v r.89 stál a díval se na balkón, kde stáli Havel a spol. říkal jsem si, že tito lidé dají pokoj až budou sedět na těch židlích, na kterých seděli tehdejší komunisté, a které jsme mi uvolnili pro ně...

78775

Protože ten, kdo zpochynuje a říká to nahlas, je plně odpovědný za svá slova. Jsou jasné důkazy, že holocaust není žádný výmysl. Ať ten zpochybňovač ukáže protidůkaz.

78787

A který zpochybňovatel holocaustu ukázal skutečný důkaz?

78793

Přece tito lidé žádnou debatu nepotřebují. Vědci se jejich důkazům jen zasmáli. Jejich teorie jsou naprosto smyšlené. Přečtěte si článek - http://www.blisty.cz/2005/2/3/art21809.html

78799

Já nevidím důvod zpochybňovat komory. Přece existuje tolik důkazů. Lidé jako Zündel dělají vymyšlené analýzy. Jasně, ty komory tam byly jen na oko a oni je nacisté zabíjeli jinak, že? Nebo je nezabíjeli a ty mrtvoly byly taky jen vymyšlené?

78805

Myslím, že kdyby ukázali jasné a prokazatelné důkazy, soud by je osvobodil.

http://www.english.uiuc.edu/maps/holocaust/map.htm

78812

Ano zákonem, aby se dali trestat lidé, kteří to zpochybňují. Stejně jak nemůžete propagovat nacismus, tak nemůžete popírat holoucaust(v podstatě je to také určitý druh propagace nacismu a jeho obhajování).

78813

17.11.2005 20:26

16 let poté – zvítězila pravda a láska?

RE: Juščensko-je to stejný korupčník jako Klaus?

jude 62.?.?.?

Na Ukrajině sice prosákla korupční aféra, ale hlavy za to nepadaly. Alespoň ne ty, které za to byly odpovědné.

78816

http://www.holocaust.cz/cz2/resources/texts/zeman_irving

78817

Mám opačný názor. Smutné je, že vůvec věříte, že je to mýtus.

78849

Věřte si dál svým popíračům...

78850

Pan Zündel nepopírá jen plynové komory, ale holocaust jako celek. Něco jiného je smrt v pracovním táboře z nedostatku jídla, kvůli nemocem, z vyčerpání a něco jiného je systematické vyhlazování. Pan Zündel tomu druhému nevěří a tím "omlouvá" nacistický režim.

Doporučuji tyto weby:
http://www.holocaust.cz
http://www.ushmm.org

78855

Vy si totiž stále neuvědomujete tu šílenost, kterou Ernst Zündel předvádí.

78857

Ernst Zündel popírá nacistickou politiku - tzv. "Konečné řešení" Prohlašuje, že chtěl nacistický režim židovský národ izolovat od německého a využít na pracovní účely. Připouští také špatné zacházení s těmito lidmi, které mělo za následek (podle něj někdy) smrt. Popírá politiku vyhlazení národa jako celku.

78862

Jetliže nějaký vědec udělá analýzu, kde dojde k závěru, že plynové komory nebyly používány, nemá pravdu, protože expertní týmy vítězných států po 2. světové válce velice pečlivě zkoumaly problematiku koncentračních táborů. Od metod, přes úřední zápisy, atd. Tato věc je dávno uzavřená a bylo nápsáno mnoho komplexních zpráv a analýz, které vše podrobně mapují.

78866

On není stíhaný za propagaci nacismu, ale za popírání holocaustu.

78869

V tom se asi lišíme. Kdyby například nějaký člen KSČM popíral zločiny 50. let a stalinismu, byl by okamžitě odsouzen.

Stejné je to i s popíráním holocaustu.

78873

V tomto se lišíme a proto už nemám co říct.

78875

Měl byste si hlavně uvědomit, že žádnému popíračí nejde o vyjasnění žádné metody, ale o ospravedlnění zločineckého režimu, ať už nacistického nebo komunistického.

78877

Měl byste si hlavně uvědomit, že žádnému popíračí nejde o vyjasnění žádné metody, ale o ospravedlnění zločineckého režimu, ať už nacistického nebo komunistického

O válce v Iráku bysme se asi dokázali bavit dlouho, ale to utíkáme od tématu.

Jak asi víte, komunisticou stranu si založit můžete, ale nacistickou ne. Určitý rozdíl v tom snad vidíte. Komunista dnes ve sněmovně chodit může, ale je to komunista názorově omezený naší ústavou, zákonama, atd. Nacista chodit po sněmovně nemůže vůbec.

78883

Oni se toho samozřejmě nevzdali dobrovolně.

78886

18.11.2005 00:31

Germar Rudolf deportován z USA do Německa. A David Irving zadržen rakouskou policií

RE: Ale, ale, jaký to kausální nexus, pane jude!

jude 62.?.?.?

Víte kolik týmú už na této problematicé pracovalo? Sověti, francouzi, američani, němci, angličané, poláci, atd. Byly to velice početné týmy expertů, které samozřejmě pracovali jak v terénu tak i v bývalých archivech, úřadech atd.

Otázkou je, komu věříte víc, jestli mnoha expertům různých mezinárodních organizací nebo jednou tzv. "vědci", který sympatizuje s neonacismem.

Nikdo není odsouzen bez argumetů. Když Německo, Rakousko a další státy schvalovaly zákon o popíraní holocaustu (jsou v něm uvědeny všechny podmínky pro stíhání, včetně popírání metod) vězte, že tyto země schválili tento zákon na základě určitých skutečností, jasných důkazů od mezinárodně uznaných zpráv. Ne že jedna babka povídala, že se používaly plynové komory...

78890

18.11.2005 01:02

Germar Rudolf deportován z USA do Německa. A David Irving zadržen rakouskou policií

RE: Ale, ale, jaký to kausální nexus, pane jude!

jude 62.?.?.?

Jestliže někdo popírá jednu vyhlazovací metodu metodu neměl by být za to odsouzen k trestu odnětí svobody. To je můj názor. Jak to vyřeší německá justice je na ní. Pokud vědec zpochybní nějkou metodu, je to podnět pro diskusi a případné oponování na čistě vědecké a historické úrovni.

Ale jak už jsem psal. lidé jako Zündel nezpochybňují žádnou metodu, ale holocaust jako celek.

78896

Odlišujme vědce a neonacistického popírače holocaustu. Dobrou noc. [smích]

78900

Jedna věta, kterou David Irving pronesl, myslím mluví za vše - "Hitler o holocaustu nevěděl."

78935

Těmto revizionistům nejde o nějaké metody, ale o ospravedlnění nacistického režimu.

78953

JHVH (Elohim) je B-h, který si vyvolil židovský národ a je s ním dodnes...

78957

1,5 mil. a skoro 6 mil. je rozdíl

http://www.english.uiuc.edu/maps/holocaust/map.htm

A když někdo řekne, že Hitler o holokaustu nevěděl, že za holokaust může jen pár důstojníků a úředníků. To není ospravedlnění nacistického reřimu?

78966

Soud se přece nikomu nemá vysmát do obličeje. Když schvalovali země jako Německo, Rakousko atd. zákon o popíraní holokaustu(který obsahuje všechny body pro možné stíhaní), asi ho schválily na základě nějakých důkazů... A ne že jedna babka povídala, že bylo usmrceno 6 mil. lidí.

78969

Samozřejmě. Žádný holokaust nebyl. Fotky a videa mrtvol byly pouze montáže. A 6 milionů předválečných obyvatel odletělo na Mars.

78972

Mu nikdo nemusí nic vysvětlovat. Když vrah někoho zabije, také mu soud nebude vysvětlovat, že to dělat neměl, ale rovnou mu dá trest. Každý je za své činy sám odpovědný(pokud není zbaven svépravnosti).

A já se prám. Je dobře, že nějaký Turek zpochybňuje genocidu na Armenech? Já říkám, že to dobré není...

78977

Pokud se někdo veřejně zeptá, jestli těch lidí nezemřelo méně než 6 mil. nikdo ho za to nestíhá.

Ernst Zündel se ale neptá, on je si jist, že jich bylo méně. Zpochybňuje metody vraždění, počet zavražděných i rozhodovací proces o těchto činnech.

A pokud jde o výši trestu. Určitě pan Zündel není stejná bestie jako ten kdo vyvražďoval. Například osvětimský velitel Rudolf Höss byl odsouzen k trestu smrti. To panu Zündelovi nehrozí.

78982

Když někdo v ČR bude prohlašovat, že stalinismus neměl za následek smrt lidí, ale že to byl mírumilovný, ekonicky vynikající režim, který se ničím neprovinil, okamžitě bude českou policií zatčen a soudem odsouzen. A nikdo mu nebude předkládat důkazy o zločinech stalinismu.

78986

Jestli byl horší nacismus nebo stalinismus není namístě posuzovat. Oba režimy byly zrůdné. Je jasné, že až do konce SSSR byly informace o počtu obětí stalinismu utajovány. Dnes se mluví o nejméně 40 mil. obětí stalinismu.

78993

Můj otec zemřel v Buchenwaldu. Na naší židovské obci jsou lidé, kteří přežili holocaust. Zkuste jim říci do očí to svoje "milion sem milion tam".

78995

Odhaduje se, že nejméně 40 milionů lidí zemřelo díky stalinismu. Přesný počet není znám a to díky SSSR a Ruské federaci, která některé dokumenty ještě dnes nechce zveřejnit.

Naopak u nacisitického holocaustu přesné počty známe, protože nacistický režim padl a vítězné státy mohly klidně zkoumat všechny skutečnosti.

Zde máte mapu s počty obětí:
http://www.english.uiuc.edu/maps/holocaust/map.htm

79000

Přeji příjemnou procházku a také hezký víkend.

79006

To nikdo neřekl. [smích] Tyto čísla jsou mezinárodně uznávané. Ale klidně si říkejte, že nejsou pravdivá.

79011

26.11.2005 17:59

Pilátovo krédo

RE: Biblia a tzv. Biblia.

jude 62.?.?.?

Nějak jsem nepochopil Vaši námitku. Nevidím rozdíl mezi slovy "Židé" a "Judejci".

80324

26.11.2005 18:11

Pilátovo krédo

RE: Biblia a tzv. Biblia.

jude 62.?.?.?

Bohužel nemáte pravdu...

80328

26.11.2005 22:11

Pilátovo krédo

IRVING ZMĚNIL NÁZOR !!!

jude 62.?.?.?

(sice to nesovisí s článkem Karla Čapka, ale využiji tohoto místa)

IRVING ZMĚNIL NÁZOR !!!

Sedmašedesátiletý britský historik David Irving podle svého obhájce změnil - alespoň z části - své názory. Irving byl v úterý v Rakousku obžalován z popírání holokaustu. Nyní už například neodmítá existenci plynových komor v nacistických vyhlazovacích táborech.

zdroj: iHNed.cz

80368

26.11.2005 22:22

Pilátovo krédo

RE: IRVING ZMĚNIL NÁZOR !!!

jude 62.?.?.?

To je fakt. Irving je stejná morální nula jako Slánský.

80373

26.11.2005 22:42

Pilátovo krédo

IRVING ZMĚNIL NÁZOR !!! (podrobnější informace)

jude 62.?.?.?

Obhájce britského historika Davida Irvinga, obžalovaného v Rakousku z popírání holokausu, zakládá jeho obhajobu na tom, že jeho klient přehodnotil své názory.

VÍDEŇ 24. listopadu

Britský historik David Irving, který byl v úterý v Rakousku obžalován z popírání holokaustu, podle svého obhájce změnil, přinejmenším částečně, své názory. Sedmašedesátiletý Brit prý teď už například nepopírá existenci plynových komor v nacistických vyhlazovacích táborech.

Irving, který má být v pátek předveden před soudce, byl zadržen 11. listopadu ve Štýrsku na základě zatykače vydaného již v roce 1989. Rakouská justice mu klade za vinu mimo jiné i dvě přednášky, které přednesl před 16 lety ve Vídni a Leobenu a v nichž popíral existenci plynových komor ve vyhlazovacím táboře v Osvětimi.

Popírání holokaustu je v Rakousku stejně jako v řadě dalších zemí včetně ČR trestným činem a může teoreticky vynést až desetileté vězení. Podle rakouské agentury APA hrozí Irvingovi trest odnětí svobody od jednoho do šesti let.

Představitel britské krajní pravice Irving podle advokáta Elmara Kresbacha připouští, že jeho někdejší prohlášení mohla být interpretována jako popírání nacistických plynových komor, ale teď prý už jejich existenci uznává.

"Změnil některé názory, které ho tak nechvalně proslavili. Dnes připouští, že si názory vytvořil na základě individuálních zdrojů, které mohly být provokativní, nesprávně interpretované nebo prostě nepravdivé," uvedl advokát. Nejvíce jej prý přesvědčilo studium bývalých sovětských archivů, které byly zpřístupněny zahraničním vědcům v 90. letech.

Kresbach naznačil, že Irving obvinění, která proti němu byla vznesena, neodmítne. Místo toho se obhajoba zaměří právě na poukazování na změnu Irvingových názorů. V pátek bude požadovat propuštění z vyšetřovací vazby na kauci.

80376

26.11.2005 23:19

Pilátovo krédo

RE: IRVING ZMĚNIL NÁZOR !!! (podrobnější informace)

jude 62.?.?.?

Nesnažte se to obkecávat. Irving našel důkazy o existenci plynových komor v bývalých sovětských archivech. Uznal, že neměl pravdu.

80381

26.11.2005 23:33

Pilátovo krédo

RE: IRVING ZMĚNIL NÁZOR !!! (podrobnější informace)

jude 62.?.?.?

To si nemyslím...

80386

27.11.2005 09:06

Pilátovo krédo

RE: IRVING ZMĚNIL NÁZOR !!! (podrobnější informace)

jude 62.?.?.?

Katolik revue je hnusná nacionalistická stránka, kterou čte snad jen Miroslav Sládek...

80463

27.11.2005 09:53

Pilátovo krédo

RE: Biblia a tzv. Biblia.

jude 62.?.?.?

Judeanci byli národnostně Židé. Byl to jeden z hebrejských, izraelitských kmenů.

80468

27.11.2005 11:15

Pilátovo krédo

RE: IRVING ZMĚNIL NÁZOR !!!

jude 62.?.?.?

Vy tu řekl, že Slánský se samožřejmě nepřiznal ke svým zločinům. A já jsem řekl, že Irving se samozřejmě nepřiznal k tomu, že popíral holocaust a plynové komory, ale prohlásil, že si je naprosto jist existencí plynových komor.

Irving je stejná morální nula před soudem, jako Slánký! Trochu jste můj příspěvek nepochopil Vratislave.

80484

27.11.2005 14:15

Pilátovo krédo

RE: Biblia a tzv. Biblia.

jude 62.?.?.?

Neříkáte pravdu. Zjistěte si historická fakta.

80503

27.11.2005 14:44

Pilátovo krédo

RE: Biblia a tzv. Biblia.

jude 62.?.?.?

Já jsem ale nemluvil o Chazarech, ale o izraelských kmenech.

80510

27.11.2005 17:37

Pilátovo krédo

RE: Biblia a tzv. Biblia.

jude 62.?.?.?

Já nevím, kde je to na netu. Zajděte si do knihovny.

80533

27.11.2005 20:15

Pilátovo krédo

RE: Biblia a tzv. Biblia.

jude 62.?.?.?

Důkazy jsou, ale ne na netu. Kdyby si nebyl tak líný, našel by sis to.

80568

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 12

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 9

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 0

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Měnové kurzy

USD
24,05 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,99 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,01 Kč
100 japonských jenů
22,35 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,76 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
34,65 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 842,94 Kč
1 unce stříbra
440,15 Kč
Bitcoin
229 292,45 Kč

Poslední aktualizace: 1.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?