Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 44 příspěveků, 1 jméno: Lev.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

21.10.2005 05:10

Irácké referendum bylo možná zmanipulované

RE: Iráčané dnes

Lev 68.?.?.?

Irácká armáda musí získat kontrolu nad územím a musíme ze země dostat zahraniční teroristy, kteří jsou zdrojem problémů.
______________________________________________

Sakrys kulovy kemo, konecne jste napsal kus pravdy. Za to, pujdete jeste pred smrti do Nebe, pokud jste myslel tim, ze ti "zahranicni" teroriste jsou vasi pokrevni "lehoviste" [mrknutí jedním okem]

74946

21.10.2005 05:28

Demonstrace na protest věznění Ernsta Zündela

Kuřáci

Lev 68.?.?.?

Kdo, koho a komu vykouří prvnímu a co ?? [chechtot]

http://www.prop.sk/havel_bush.jpg

Zajímalo by mě, kde má Bush svou levou ruku a Hafel, svou pravou. Kdo to ví, ať odpoví [velký smích] A copak tam dělá Ciryl ? Viceméně čumí, jako sova z nudlí.

74948

24.10.2005 02:40

Soudce Košela potvrzen ve funkci

Ubohá Včelička to dostala vlepený přímo mezi voči ....

Lev 68.?.?.?

Vcelicka 24.?.?.?
zenska, jste si jista ze nejste chlap, tak chytrou zenskou jsem jeste nevidel, no asi je to ma zivotni smula
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jarmila 85.?.?.?
Reakce na 75198
Včeličko, jděte se vycpat s takovými lichotkami. Ty Vaše lichotky jsou ve skutečnosti urážky. Chytrých ženských je stejné množství jako chytrých chlapů. A stejně tak blbých chlapů je stejné množství jako blbých ženských. Tak už si kasakru nechte těch těch hloupých řečí, nebo Vás označím za hlupáka.
A doufám, že se nezačnete ohánět Nobelovkama, to už byste mě nasral úplně.(Musím tedy přiznat, že jsem si dneska dala víno, co mi přinesl můj muž, který pořád jaksi nechápe, že situace je dost vážná. Ale všimněte si, že nemluvím o svoloči.)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A když už jsem v tom lamentování

Jarmila 85.?.?.?
Reakce na 75198
tak ještě něco: uvědomte si laskavě pane včeličko, že muži mají ve vzdělávání tisíciletou tradici, kdežto ženy mají dovoleno vyšší vzdělání asi tak 50 let. Takže to bude ještě nějakou dobu trvat, než muže úplně doženou.

Nevím v jakých žijete Vy v podmínkách-ale paní Blažková o sobě prozradila, že je v podstatě velmi mladá holka, má dvě děti a živí je sama. Vsadím se, že Vy byste se v takové situaci úplně posral!! Víte co to je starat se o malé děti? To je 24 hodin nepřetržitých starostí a práce.
Tak a teď mohu jít teprve klidně spát.
____________________________________________________

Čmeláku Včeldo, to bylo teď ústních "facek" od paní Jarmily, cooo ??. A já pořád říkám chlapům neotesaným "bacha chlapi, na ostrej ženskej jazyk" no a už je to tady, trochu nepozornosti od čmeláka Včeldy a už to má vlepený mezi vočima .... chichichi hiha [chechtot] [chechtot]

75245

24.10.2005 05:08

Saddamovi soudci prošli korektním školením

RE: Mimo téma - Export, Import

Lev 68.?.?.?

ale ale pane leffe, ze by zase nevolnost zaludku? Mam sem dat vasi fotku aby se zvedavci konecne zasmali? Zacinate byt v nevyhode, uz nejste anonym [velký smích] Prestante laskave nadavat USArmy, nebo se uz neukazujte na americke pude [pláč]
_____________________________________________

no Čmeličko, já mám váš portrét taktéž v archívu. Jste skutečný elegán:

http://www.holocaust.cz/images/news/wiesenthal

Čmeličko, tak sem s tou mou fotografii. A pokud si myslíte, že nějaký "lehomol" zastupuje US Army, tak jste na pěkném omylu. Nakonec, jak jste zde uvedl, že i když zde, na Zvědavci "leha" oslovujete "pane !! leho" a přitom prýýýý chodite s ním chlastat pivo. Nikdy jste se Čmeličko nepochlubil, že děláte
"lehovi" v Iráku pucfleka, hm [cool]

75250

24.10.2005 21:46

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Ne, duveru v ceske soudy nema nikdo koho znam...

Lev 68.?.?.?

trodasi, proboha kam na tyhle zhovadilosti chodíte?
Pedofilie je hrůzná a nebezpečná úchylka, která páchá nezvratné škody především na psychice dítěte. Je neomluvitelná.
________________________________________________________

200% souhlas !!! Pedofilove do kriminalu a STERILIZOVAT !! nafurt !! [naštvaný]

75323

24.10.2005 21:52

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Offenderi sexualni v USA

Lev 68.?.?.?

TIMTO SE TAKE OMLOUVAM VSEM, KTERYM JSEM SE JESTE NEOMLUVIL.
_________________________________________________

Čmeličko, kéžby jste to myslel alespoň jednou, jedinkykrát upřímně - lišáku ! [cool]

75326

24.10.2005 22:55

Soudce Košela potvrzen ve funkci

RE: Offenderi sexualni v USA

Lev 68.?.?.?

Sakra, vloni mi ještě kluci na plovárně řekli slečno, ale letos už mi tak nikdo neřekl, tak to už asi opravdu stárnu a je ze mě ta stará vochechule. [zmaten] [naštvaný]
________________________________________

Pani Jarmilo, hodte nam Vasi fotku do areny a pak teprve, se budeme bavit bud o "vochechuli" a nebo o "slecne". Zalezi jen na Vas - osud je ve Vasich rukou [velký smích] [velký smích]

75337

25.10.2005 03:02

Saddamovi soudci prošli korektním školením

RE: Proč to tedy nejde v Iraku dnes tak lehce?

Lev 68.?.?.?

Jak pan Leho podotkl, ponevadz se s nimi (muhamedany) moc mazleji.
Vcera zavrazdili muhamedi 2 civilni contractory. Jednoho postrelili a pak se ho snazili zaziva upalit. Male decka u tohoto 'divadla' skrepcili radosti, divali se nato a uprkem bezeli pro vice slamy a hazeli to na toho nestastnika, ktery za hrozneho revu umrel.
Ucastnici tehle 'popravy' byly spratci ne starsi deseti let.
Tam si uz ted pestuji dalsi generaci bezcitnych vrahu. Tohle jsou muslimove. Podobne veci mozna delali krestani nekdy pred 2.000 let. Pak nam zde nekdo chce vykladat ze jsou to povstalci, odbojari atd.
No mercy for those bastards !
__________________________________________________

Petre Veliky, ceho je moc, tak toho je prilis - VY JSTE FASISTA JAKO VYSITY !!! Pral bych vam, aby vam vtrhli bastardi okupacni, zabili vase deti a jeste k tomu, nez vas zastrelili, znasilnili pred vasima ocima vasi manzelku. No a ted mluvte chlape. Pochopitelne, ze ti okupacni bastardi, podle vas a ubozacka "leha", budou v pravu. [naštvaný] [naštvaný]

Pochopte uz jednou provzdy, ze US armada, nema co delat v Iraku. Saddama mate u soudu, zbrane hromadneho niceni se nenasly, tak si vemte sveho usraneho "leha" a tahnete domu zasrani okupanti. Ja je zazil v 68 a mam na to odporne vzpominky - jako na bastardy, kteri podporuji okupaci, jako vy sam a vam podobni, at jste kdekoliv !!


75357

25.10.2005 04:11

Saddamovi soudci prošli korektním školením

RE: Proč to tedy nejde v Iraku dnes tak lehce?

Lev 68.?.?.?

To byli komunisti pane Lev.
Lide kteri prisli svobodu a demokracii zardousit, ne ji zavest.
Nevadi vam, ze jste ted na jejich strane? Ze zde pomoci pomluv, sprostych nadavek a lzi takovym a jim podobnym pomahate?
A navic z Ameriky?! [oči v sloup]
______________________________________________

Kemo, vy jste chudy duchem a nejsem sam, kdo to na Zvedavci rika. Jinak k te vasi fasounske poznamce nemam co napsat ...... my vas uz zde zname kulovy kemo ! Vy jste ten spravny ubozacek o kterych se rika "koho chleba jis, toho pisen zpivej". Akorat problem je ten, ze udajne zijete ( pokud uz neumirate ) v Kanade. [oči v sloup]

75365

25.10.2005 06:01

Saddamovi soudci prošli korektním školením

RE: Proč to tedy nejde v Iraku dnes tak lehce?

Lev 68.?.?.?

A co jeste umite (krome urazek) ? Co takhle nejaky argument ? Informaci ? Myslenku?
Zkuste to, poprve v zivote to muze byt tezke, ale nemate co ztratit. [velký smích] [velký smích]
__________________________________________

Kulovy kemo, "koprivu mraz nespali". Ja se snazim vas ( ale nejanom vas !! ) urazet, jak se da, ale na vás a váš kadibudkovy tym, to nema zadny vliv.

"Zkuste to, poprve v zivote to muze byt tezke, ale nemate co ztratit"

Tak tohle vy se kulovy kemo pokousite urcite radku let a vysledek ja zase jen - kulovy kemo ! [velký smích]

75383

25.10.2005 06:07

Saddamovi soudci prošli korektním školením

RE: Proč to tedy nejde v Iraku dnes tak lehce?

Lev 68.?.?.?

Ale ma pane Lev a jestli to nechapete, tak :

I call this one "Message From America"
____________________________________________

Blatniku, vy jdete do haje hnedyho a radeji se zase urazte a nedelejte na Zvedavci dusno. Mam pocit, ze ten priblble vypadajici orel, s tim zvednutym paratem, vypada urcite lip, nez vy Hurvinku. Jste jenom k smichu chlape [chechtot] [chechtot] [chechtot]

75385

25.10.2005 06:18

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: Módní idiocká propaganda

Lev 68.?.?.?

Nebylo, civilisté by dostali týden ultimátum opustit město...
_________________________________________________

To je pripad pro kazajku ...... tak muze premyslet jen "leho", on ma na to patent [zmaten] V jakemze Svete on to zije ? v realnem ?? [zmaten] [zmaten]

75387

26.10.2005 01:13

Člověk z fotografie

"leho" opet prasi:

Lev 68.?.?.?

Nutno připomenout, že autor píše do komunistického webu Campo Antiimperialista a komunisté, jak známo, si na pravdomluvnost nikdy moc nepotrpěli. Takže článek beru s velkou rezervou a ano, považuji ho za populární anti-ami propagandu...
_______________________________________________________

Sakra "leho" a do ceho pise nas soudruh president Bush ? Do zachodove desky ?? My biti amici mame stesti, ze Bush se svym bilodomnim klanem, nam NIKDY !! nelhal. To jsou ti nasi spravni neokoni. Kde se na ne hrabou bolsevici, pche, ze ano .... [chechtot]

75520

26.10.2005 01:49

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: Módní idiocká propaganda

Lev 68.?.?.?

U ženy mě zajímá pouze zda-li má funkčního bobra a kozy, zda její Bartholinské žlázy dobře fungují a dobře maže (abych nemusel zbytečně kupovat water-based K2) a zda po souloži dokáže "ukuchtit" jídlo, které se dá jíst. Intelektuální rozhovory si ponechávám pro jinou, mužskou, společnost.
___________________________________________________

"Chlape" ?!!? Arkane/Peshmergo, vy jste nechutne prase. [naštvaný] [naštvaný]

75525

26.10.2005 02:17

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: Zmínění američtí vojáci

Lev 68.?.?.?

Na mapách, které měli piloti k dispozici, lanovka nebyla zanesena. Při rychlosti, jakou se letadlo pohybovalo, piloti vůbec neměli šanci si lanovky všimnout a ani postřehnout, co se vlastně stalo. O neštěstí se dověděli asi až hodinu po přistání. Vinu za neštěstí má systém, který dovolil, že piloti neměli k dispozici nejnověší mapy...
________________________________________________

'leho", vas superboss Bush je ve lhani proti vam uplny bridil. Bud to delate schvalne, nebo to myslite vazne ?[zmaten]? a nebo, si z nas delate peknou diru do zadku. Boze, proc ja musim tak trpet, protoze, nejaky "leho" !! Vzdyt to nebylo poprve, kdy USF, se prohanely tak nizko nad timto terenem. Italove si stezovali uz daleko pred tou nestastnou prihodou. A k tomu jsou jeste nejake letecke normy, jak muze ten ci onen stroj kvuli vztlaku nizko - minimalne !! letet. No jo, ono ti nasi amici na vsechno serou. To same, jako Rusaci - vso jest bolsoje a nas mnozka ! [chechtot] Takze jake pak srani. My amici jsme prece frajeri, my si muzeme dovolit to, o cem si lide ve Svete, mohou nechat jen zdat. Ze ano "leho" ....

75529

26.10.2005 02:35

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: Arabasi jsou dobytek, serte na ne!

Lev 68.?.?.?

Dnes dovrsil pocet obeti americkych vojaku 2000. To zde maji nase zname cisla urcite radost !
_________________________________________________

Jo jo Petre Veliky. Co vsechno prosty, nezamestnany, mlady American udela, po naverbovani, jako zoldak do US armady. Ti mrtvi, jak statisticky rikate - 2000, mohou podekovat, vcetne svych rodin, Bilemu domovu pro postizene a Velkemu Izraeli ! [naštvaný] A nebo obvinujete nekoho jineho ? Byly Spojene Staty nekym napadeny ? Prozatim, ani ne ptaci chripkou ( a jsme vubec na ni pripraveni ?? [zmaten] ) Aha, my bojujeme proti teroru s terorem vymyslenym nasimi vudci z BD preventivne mimo uzemi USA. Uz to zacinam chapat, tak jako vy Petre. A ti hnusni dzihadiste nam v tech dalekych zemich Orientu, vrazdi nase deti. Musime ty dzihadske muhamedany Petre, vyhladit ! Hmmm, jak posetile .....

75530

26.10.2005 02:57

Saddamovi soudci prošli korektním školením

To si nemohu nechat ujit

Lev 68.?.?.?

Tohleto povazuji, za vtip tydne:

http://www.zvedavec.org/images/temp/CTsign.jpg

Nejvice me dojala [chechtot] [chechtot] ta omluva "We Apologize", [chechtot] za narozeni toho nestastnika v tomto prekrasnem state USA [velký smích]

75535

26.10.2005 03:52

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: '..Byly Spojene Staty nekym napadeny ..' ?

Lev 68.?.?.?

Je videt ze uz jste pane Lev zapomnel na 9/11. To byl utok na USA.
__________________________________________

Jezismarja Petre Veliky, co to zde placate ?! Prvni zde hlasite 2000 US boy's zabitych v Iraku a ted zde pletete 9/11 ?! Co ma Irak spolecneho s 9/11 ?! Ja bych taky mohl rict ze 9/11 a holyghoust a nebo jak to dnesni Vyvoleni pojmenovali, ma hodne spolecneho s 68 rokem okupace Ceskoslovenska. Vsimnete si Petre, jak krasne ty vsechny udalosti navazuji harmonicky do sebe. A vite co je na tom vsem nejkrasnejsi, ze my "ovce", jdeme do valek a ani nevime proc - ideologie ?, tak ta je uz dnes jen k smichu. Ale pokud penize hovori, tak vsichni naslouchaji a to je ta nejlepsi dnesni "ideologie".

Ale, to jsem uz hodne Petre odbocil. Podle me by se meli hledat teroriste vycviceni za podezrelych okolnosti ?!?! v Saudske Arabii ( Saudi Arabia ). Tam !! mela byt udelana cistka a ne !! v Iraku Petre. No a kdyby to skutecne nebylo v tom Iraku, tak tim padem by jste uz nemohl Petre psat o "urezavani hlav tupym nozem" to fakt boli [chechtot]

75541

26.10.2005 04:04

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: '..Byly Spojene Staty nekym napadeny ..' ?

Lev 68.?.?.?

Mimochodem, diky vasim recem o podlidech vas jiz radim k fasistum.
________________________________________________

Souhlas Misu ...... a ja bych jeste dodal, ze to zavani i rasizmem a antisemitizmem - ale ne !! tim zidovskym, pochopitelne [mrknutí jedním okem]

75543

26.10.2005 04:24

Krejčíř začíná mluvit

RE: A rady zpoza tý kaluže...

Lev 68.?.?.?

Vazeny pane Matousek. Ja jsem taktez emigrant a kdyz me nekdo z Ceska nazve "zasranym emigrantem", tak to urcite neudela - nerekne z duvodu nejake zavisti, ale z duvodu me emigrantske nadrazenosti a ma k tomu absolutni pravo a vubec bych se na takoveho krajana, nezlobil. Nevim, proc Brnak, alias "68", se sere, do nasich soukmenovcu v Ceskomoraveslezku ?! a vykrikuje neco, ze tam maji bordel a podobne. Nakonec vy, i my vsichni nadavame na systemy svych zemi - USA, Kanada, ve kterych sami dnes zijeme a k tomu jsme zde jen !! jako emigranti. Musime byt jako "emigranti" soudni ke svym ceskym soukmenovcum a NE !! se nad ne povysovat. Pokud ale nejaky "soudny" emigrant povazuje urazeni svych soukmenovcu doma, v Cesku, tak podle me, to neni zadna soudnost, ale uboha a levna povysenost a "zasrany emigrant" mu patri [cool]

75548

26.10.2005 04:34

Člověk z fotografie

RE: Sakra,

Lev 68.?.?.?

jezisi Misu, v Iraku se voli podle demokratickeho modelu USA. Jenomze ti iracane jsou uz z toho deni tak zblbli, ze si asi mysli, ze kdyz odvoli a budou na vse prikyvovat, tak nase hrdinna US armada pujde domu ( USA ) odpocivat a do Iraku se uz nevrati. Nemohu sice za Iracany hovorit, ale tak v kostce, by to mohlo nejak vypadat. [mrknutí jedním okem]

75554

26.10.2005 04:54

Saddamovi soudci prošli korektním školením

RE: Nejvice me dojala ta omluva

Lev 68.?.?.?

Tak moment, mate v tom gulas. Jestli je to zmanipulovane foto, jsou reci o svobode (asi projevu) k nicemu, nemaji v tomto pripade vyznam (takovych ceduli vam nasekam za hodinu X MB). A jinak s cim ze to ti Americane nesouhlasi? S mistem narozeni G. W. Bushe? Ono je nejasne i toto? No toto?!
______________________________________

Ne Misu. Ted nevim, jak to vy myslite a taktez vas nechci poucovat. Ale ta cedule vita lidi jedouci do statu Connecticut a zaroven informuje, ze se v tomto state narodil veliky svetovy vudce G.W.Bush a pod tim je s litosti napsana omluva ( "We Apologize" - "My se Omlouvame" ), ze se ten de...lek, narodil zrovna v tom state Connecticut. [velký smích]

75557

26.10.2005 13:42

Člověk z fotografie

RE: Sakra,

Lev 68.?.?.?

pane leffe opravdu nevim jak muzete zit v americe a psat takove zhovadilosti, dnes jak jiste vite ze zprav v US of A napocitali 2000 vojaka zabiteho v Iraku. Nemyslite ze to vase povidani neni zrovna na miste?
___________________________________________________

Poslouchaji Vcelicka, ja na vase zhovadile kecy kakam. Ja jsem proti agresy, at je kdekoliv a jakakoliv a NIKDY !! ji nebudu schvalovat a podporovat, tak jako vy v sedesatem osmem i nyni. Zerte tem lumpum z ruky ! Jste bez patere ubozaku !

75624

26.10.2005 14:51

Saddamovi soudci prošli korektním školením

RE: Nejvice me dojala ta omluva

Lev 68.?.?.?

Bidelník Lev se snaží vysvětlovat, co a jak, ale ani ho chudáka nenapadne, že by to opravdu mohla být fotomontáž. Jen dál vysvětluj "králi šelem", od tebe se vždy rád nechám poučit, aby sis nemyslel, že hážeš perly bravkům [oči v sloup] .
___________________________________________

Hele Zdendo Mathouszkowitz, starejte se radejitz o vasi Canadu. To udelate nejlip a do USA se nam porad neserte. Takovych volu tady mama v USA dost a i dost velka cast jich pise do Zvedavce. Takze radejitz zustante sedet v "lehove" kadibudce. No a ty perly vam uz skutecne prestanu hazet - nezaslouzite si je.

75635

27.10.2005 14:00

Člověk z fotografie

RE: ..mate dvoji

Lev 68.?.?.?

Ta kape se napadne podoba Haloween kostymu za ctrnact dol. z K-martu.
______________________________________________

Jen tak dal Blatniku. Takovi fašouni, jako vy a kulovy kemo, maji z lidske tragedie srandu. Nezapomente na Bozi mlyny, at vas neco podobneho jeste nepotka - i kdyz jste fašouni, tak bych vam to ani moc nepral [cool]

75719

27.10.2005 15:41

Člověk z fotografie

RE: Sakra,

Lev 68.?.?.?

>Víte Leho, mohli bychom vámi prezentované důvody útoku na
>Irák snad i akceptovat, kdyby je váš prezident tak často
>neměnil.

>1. držení chemických a biologických zbraní a jasné důkazy
>o jejich připravovaném použití. Bum, zbraně nikdy nebyly
>nalezeny, dnes už víme, že to byla účelová lež k
>získání podpory ostatních zemí.

>2. svržení Saddámova režimu a "osvobození" Iráčanů od
>tyrana. Bum, Iráčané neprojevují dostatečnou vděčnost a
>jak to tak vypadá nepovažují USA za osvoboditele , ale za
>okupanty. Čím to je?

>3. Sám Bůh přikazuje Bushovi zaútočit na Irák (nový
>způsob šíření křesťanství ?).Bum, tento rozhovor byl beze
>svědků a patří spíše do oblasti psychiatrie.

>4. Likvidace režimu, který na svém území shromažďuje
>teroristy a podporuje jejich útoky proti USA. Bum, teroristé z
>okolních zemí se houfně začali stahovat na území Iráku až
>po invazi USA. A to z důvodu boje proti agresorovi.

>Takže co argument to lež. Nemůžete čekat, že budete každou
>chvíli měnit či doplňovat důvody k napadení svrchovaného
>státu a ostatní vám to budou žrát.
______________________________________________

Mate stoprocentni pravdu pani Daso. Ale, nez oschl inkoust na Vasem pergamenu, mistr "leho", prisel s dalsi lzi:

USA neobsadily Irák jenom kvůli ZHN, ale hlavně kvůli nedodržení podmínek příměří z roku 1991. Dále Irák ignoroval asi 17 rezolucí OSN a to se ani nezmiňuji o korupci programu "Ropa za potraviny". Jednalo se o podobnou situaci jako ve 30. letech s Německem. Nebo si také myslíte, že Iráku se mělo dovolit obsadit Kuvajt a pak v pohodě financovat saddámovo impérium nákupem ropy?
75734
_______________________________________________

Priklonil bych se k te korupci v OSN, hm, ale kdo vi, kde ty penize vsude sly pri rozdelovani, ze ano ...


75739

28.10.2005 13:30

Kdo profituje z ptačí chřipky?

RE: prelidnena planeta

Lev 68.?.?.?

My tři Ti asi musíme "pít" hodně krev, že se do nás neustále navážíš, Ty slovenský dráteníku. [vyplazený jazyk]
___________________________________________________

Toto může napsat jen užitečný idiot - šábes boy [cool]

75887

28.10.2005 16:26

Proč půjdu podpořit Ernsta Zündela

RE: Jste ubožáci

Lev 68.?.?.?

Pane Adapa. Taktez i mi se moc libi, jak slusne !!! seriozne s urcitou lehkosti a srozumitelne pisete. Vazim si Vas - Lev

75909

28.10.2005 16:45

Proč půjdu podpořit Ernsta Zündela

RE: Jste ubožáci

Lev 68.?.?.?

>Zdravím pane Lev,
> děkuji za Váš kompliment, jen abych se nezačal červenat [smích]
>Pane Lev, pokud si mne vážíte a líbí se Vám můj styl
>diskuze tak uvítám, když mi budete tykat, zní mi to lépe
>než oslovení "pane Adapa" [smích]

> Také já mám rád styl Vašich příspěvků, když se někdy
>rozjedete stojí to vážně za to [smích] Vy mi sem k Zvědavci
>pasujete a kdybyste sem přestal přispívat Vaše příspěvky
>by mi zde vážně scházely.
__________________________________________________

[smích] Oh !! tak to me jeste nikdo na Zvedavci tak mile nepochvalil - dekuji milionkrat Adapo. Pochopitelne, ze prijimam Vasi - Tvoji !nabidku na tykani. I Ty mi prosim tykej, i kdyz letos oslavim sve 160-sate narozeniny [velký smích]

Preji Ti Adapo, pevne zdravi, stesti a hodne uspechu ve Tvem podnikani ! [mrknutí jedním okem] S uctou - Lev


75913

28.10.2005 16:51

Kdo profituje z ptačí chřipky?

Fuj ! hnus Arkane !!!

Lev 68.?.?.?

Drzé čelo lepší než poplužní dvůr. Netrpíte náhodou
PMS? Vezmou si aspirin a vyměněj vložku. Určitě jim to
prospěje, pak můžou pokračovat v "kouření". [vyplazený jazyk]
___________________________________________________

Jdete do hajzlu Arkane. [naštvaný] [naštvaný] Doufam, ze Editor vas zde nenecha uz vice "ucinkovat" Jste ZLY !! clovek ?!? ( pokud jsem ted neurazil lidskou rasu ).

Mam radeji "leha" nez odporneho slizouna Arkana !

75914

28.10.2005 17:10

Španělský soud vydal zatykač na vojáky USA v Iráku

RE: Vždyť je to směšné (Baldwin)

Lev 68.?.?.?

>Vy jste smesnej zakuklenej komous pane Baldwin. Vite co? Ja mam
>doma Baldwin make organ/varhany. Jste z rodiny Baldwin, ktera
>privedla na svet tenhle fantastickej musical instrument?

>Po precteni Vaseho odpuzujiciho prispevku, pokazde kdyz budu
>mijet v mem obyvaku ty varhany viditelne nesouci Vase jmeno se mi
>udela blbe.

>Doufam ze je nebudu muset odvezt na smetiste.
____________________________________________

Jediny clovek - pan Baldwin Petre Veliky, ktery s vama aspon trochu pohnul !
[velký smích]
No jen si pockejte. Horsi chvile jeste prijdou Petre Veliky, az vas napadnou ti prokleti muhamedi s temi levicaky a odriznou vam koule tupym nozem. Uz vas Peto predem lituji [pláč] [pláč]

75915

29.10.2005 03:37

Proč půjdu podpořit Ernsta Zündela

RE: Jste ubožáci

Lev 68.?.?.?

kurna Levisko, to teda gratulujem. myslel som, ze si starsi!
mas len 4,1 x viac nez ja.
_______________________________________________________

Kurňa google, tak jsem to spocital na prstech jedne ruky [zmaten] a Ty mas podle toho potom, 81,1 roku [překvapení] . Tak to mi jeste muzes chodit pro pivo ( i kdyz nepiju [mrknutí jedním okem] ), mladiku [velký smích] [velký smích]

76013

29.10.2005 03:50

Proč půjdu podpořit Ernsta Zündela

RE: Jste ubožáci

Lev 68.?.?.?

>No- me se na panu Lvovi nelibilo kdyz napsal, ze pan Leho neni americky vojak, ale kanadsky obcan a pak to nemohl dokazat. A jeste u toho sproste nadaval.

No to vite kemo, ze nadavam, zvlast, kdyz se lze, prekrouci a hlavne - vrazdi pro penize a pro lhare a vubec - vrazdi a k tomu jeste legalne. A pak kemo, ani vy jste mi/nam na Zvedavci nikdy nedokazal, ze muj tridni [chechtot] nepritel "leho", jako vystrizen z Rudeho Prava, je US citizen a nebo jo?

>Ale jinak mam take rad styl jeho prispevku a kdyby sem prestal prispivat, taktez by me zde schazel.

Moc mila a simrava vase ironie kemo, ale ja to od vas beru, jelikoz neni z ceho u vas vybirat, hmm [vyplazený jazyk] . No jiste kemo, kdybych zde nebyl a podobni vasi oponenti, tak byste si zde psal asi jen sam pro sebe [oči v sloup]


76014

29.10.2005 03:57

Proč půjdu podpořit Ernsta Zündela

RE: Jste ubožáci

Lev 68.?.?.?

I v tom s vami musim Kemo souhlasit, bez sprostych a pitomych komantaru pana Lva by uz Zvedavec ani nebyl Zvedavcem. Byla by to opravdu velka skoda, kdyby se mu stala nejaka nehoda a prestal do Zvedavce prispivat. To bych snad neprezil.
__________________________________________

No a pro vas Blatniku alias Hurvinku, mam jen kratickou zpravu: bezte se vycpat !

76015

29.10.2005 13:33

Proč půjdu podpořit Ernsta Zündela

NEJSME !! ubozaci !

Lev 68.?.?.?

Ke Lvovi - souhlasím s tím, že je takový prudší a dokáže se pořádně rozkurážit, ale prostě to tak k němu nějak patří. Já jeho příspěvky sledoval ještě předtím než jsem si dodal odvahy a napsal tady první příspěvěk.
______________________________________________

No tak vidis Vláďo, aspon k necemu jsem na tom Zvedavci "dobry" [mrknutí jedním okem] Po precteni mych par prispevku, Te to vyburcovalo, aby jsi i Ty, necim do Zvedavce prispel [velký smích]

76060

29.10.2005 13:52

Člověk z fotografie

RE: instalovani Pinocheta jaks-taks fungovalo v jizni Americe

Lev 68.?.?.?

>Podobným způsobem to praktikovali i v Argentině, proto je tam
>do dnešního dne kolem 30000 "desaparidos" (zmizelých
>občanů). Jenže namísto helikopter používala argentiská
>armáda transportních letadel, kam se jich vešlo více a
>snížily se podstatně náklady. I ve vietnamské válce bylo
>pár vietkongů vyhozeno z helikopter, aby přinutili ty druhé k
>výpovědím. Je to sice nestandardní řešení nicméně velice
>účinné a permanentně permanentní. Ušetří se na
>ubytování, krmení vězňů, nedochází ke vzpourám a
>hladovkám a hlavně je to bez novinářů a TV kamer. Kdyby to
>Izraelci praktikovali v Negevské poušti, za krátkou dobu by
>nebyly věznice tak přeplněné.

>Za té poslední války izraelská armáda ani někdy nebrala
>egyptské vojáky jako zajatce, prostě jim prostříleli
>nákladní vozy a džípy a nechali je v poušti zemřít
>žízní. Dodnes jsou tam stovky nepohřbených vojáků.
_______________________________________________________

Arkane/Peshmergo, jak vas tak ctu, tak vy musite byt nejen zly clovek, ale strasne kruta bestie, ktera se sadisticky vyziva v muceni a tyrani lidi. Takovi, jako vy, uz zacinaji v mladi, tyranim a mucenim zvirat [naštvaný] Je mi z vas hnusne pane [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

76064

29.10.2005 14:20

Dvě stovky policistů dohlížely na sedmdesát demonstrantů

RE: Zvědavec pevně v táboře neonacismu s "lehem" vcele

Lev 68.?.?.?

..... se na něj vztahuje zákon o zákazu šíření nacistické ideologie. Dle mého názoru by rozhodně mělo být šíření této zhoubné ideologie trestné na celém světě...
______________________________________________

No v tom pripade, byste mel uz "leho" sedet v lapaku s dozivotnim trestem. No vidite "leho", i vy se dovedete odsoudit s vasim anti-ami/nazi smyslenim !

76066

29.10.2005 21:41

Dvě stovky policistů dohlížely na sedmdesát demonstrantů

RE: Hrstka odvaznych ?

Lev 68.?.?.?

Hm, a za hodinu uz ten zatceny sedi v hospode a pinda nesmysly o svem hrdinstvi. Hlavne, ze ten hrdina schovava tvar pred fotografem.

To jediny co mu hrozi je, ze by ho nekdo znamy mohl poznat a dat mu pekne do drzky
_____________________________________________

No jasny, co muze z takove Blatnikove "hlavy" vzejit - jen nasili a nasili je fasismus a Blatnik je kdo ......... ??

76100

29.10.2005 21:45

Dvě stovky policistů dohlížely na sedmdesát demonstrantů

RE: Madeleine

Lev 68.?.?.?

Alex Juchelka 129.?.?.?
_______________________________

......... [smích] no to snad neniiiii mozne .......... zdravim Vas velmi srdecne pane Juchelka. Opet mezi nami na Zvedavci. Mam velikou radost [smích] [smích] [smích] [smích]

76101

29.10.2005 21:55

Dvě stovky policistů dohlížely na sedmdesát demonstrantů

RE: Zvědavec pevně v táboře neonacismu s

Lev 68.?.?.?

.......... nikomu nestoji.
____________________________

Blatniku, ze vam nestoji, tak to je vas problem [oči v sloup] ale, zeby nikomu, tak to se mi nechce skutecne verit .......

76105

29.10.2005 22:14

Dvě stovky policistů dohlížely na sedmdesát demonstrantů

RE: Hrstka odvaznych ?

Lev 68.?.?.?

Nevim kdo je Blatnik pane Lev a je mi jedno co vychazi z jeho hlavy, ale za sebe vam mohu rici, ze jsem se zadne demonstrace v zivote nezucastnil a nezucastnim. Prenecham to debilum, kteri maji sklony k nasili a snazi se touto nasilnou formou vnucovat svoji vuli vetsine. To je smysl demonstraci i tech zdanlive pokojnych.
___________________________________________

Blatnik jste vy a k tomu jeste pomixovany s Hurvinkem a nehrejte si zde na schovavanou ............... no a co se tyce demonstraci ?! tak to je veliky pilir demokracie pane Blatniku. Jenomze u vas je slovo "demokracie" chapano jako u nas slovo - totalita ! ze ano ....

............. debilum, kteri maji sklony k nasili a snazi se touto nasilnou formou vnucovat svoji vuli vetsine.

To pisete vy ?!? pane Blatniku ?? Ja bych nikdy nepredpokladal, ze k sobe budete tak kriticky ...... a k tomu jeste verejne [oči v sloup] a na Zvedavci [překvapení] tak tomu se rika "gol" Blatniku.

76109

29.10.2005 22:31

Člověk z fotografie

RE: jak vas tak ctu, tak vy musite byt nejen zly clovek,

Lev 68.?.?.?

pane Petre on leffik ma velice vyhraneny pocit o tom, kdo je dobry a kdo spatny a vobycejne se mu z toho dela velice zle, to se asi zase precpal macesama [zmaten]
________________________________

Vcelaku, co to tady placate, vzdyt tomu neni vubec rozumet. ..... vy jste z te medoviny uplnej kuku, ze ano ...... [oči v sloup]

76110

30.10.2005 04:17

Dvě stovky policistů dohlížely na sedmdesát demonstrantů

RE: Hrstka odvaznych ?

Lev 68.?.?.?

Nepotrebuji Hurvinku Blatniku tolik psanych slov, ktere jste snesl na moji hlavu. Vidim, ze se potrebujete s nekym pobavit, ale ja se s vama a s Peshmerkou, tluchubou bavit nepotrebuji - skutecne ne !

Co se tyce "demokracie" a "demonstrace" , tak o tom si jeste jednou prectete muj predesly ( vam !! ) prispevek. Nikde jsem neuvedl, ze souhlasim s nejakou "demonstraci" !! Takze štěkáte a močíte, na špatnej strom Hurvinku, i kdyz demonstrace jsou demokraticke, ze ano Blatniku [velký smích] Za vasi totality jsme si mohli nechat o demonstracich snit. Akorat jste nas nechali Blatniku "demonstrovat" na Prvniho maje, ze ano .....

76139

30.10.2005 04:56

Člověk z fotografie

RE: instalovani Pinocheta jaks-taks fungovalo v jizni Americe

Lev 68.?.?.?

Cestujici roztrhani bombou v autobuse pana Lva prilis nedojmou.
Zkuste mu ale sahnout na komouse a teroristy a z pana Lva je najednou utlocitny humanista. [oči v sloup]
___________________________________

Kulovy kemo, je videt, ze se dobre umite bavit na cizi ucet - jasny, vdyt to je jedna z charekteristik vyvolenych - proste, nedat nic, ale vyryzovat co nejvic, ze ano kulovy kemo [cool]

Jak vy kemo zase vite, jakpak to bylo s tou bombou v tom autobuse. Nedal ji tam, jen tak nahodou, nekdo z vasich soukmenovcu z vasi kadibudky ? ani bych se tomu moc nedivil. Vy jste totiz schopni vseho ! tak a o to se teda budu hodne nyni zajimat

76145

Káva pro Zvědavce

74

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc květen přispělo 148 čtenářů částkou 25 993 korun, což je 74 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Milí čtenáři,

stalo se už smutným koloritem Zvědavce, že na konci měsíce musím žádat o finanční příspěvek na provoz serveru. Každý měsíc něco chybí, ale ještě nikdy se nevybralo tak málo, jako tento měsíc. Snažím se dělat tuto práci poctivě, ale nemohu do nekonečna dotovat provoz z vlastní kapsy. Ty peníze potřebuji, abych mohl udržet nezávislost tohoto serveru a být bez reklam. Vím, že teď hodně z vás má hluboko do kapsy, ale prosím uvažte, zda byste mohli podpořit tento server. Děkuji

Ve zkratce

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 7

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 0

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 10

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Slovenský velvyslanec se v Minsku zúčastnil vojenské přehlídky a skončil14.05.20 11:07 Slovensko 1

Sankce a vězení za zpochybňování karantény13.05.20 17:32 Bolivie 6

Měnové kurzy

USD
24,36 Kč
Euro
27,01 Kč
Libra
30,03 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
16,18 Kč
Švýcarský frank
25,29 Kč
100 japonských jenů
22,68 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
6,06 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,91 Kč
100 rublů
34,50 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 892,76 Kč
1 unce stříbra
424,37 Kč
Bitcoin
231 855,44 Kč

Poslední aktualizace: 29.5.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?