Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 2191 příspěveků, 7 různých jmén: <nic>, // / >< nemax, Beze jména, Chrastej, Ka, Karel z Čech, registrovaný Karel z Če.

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

14.12.2004 19:09

Několik ne nezajímavých faktů o volbách v USA

RE: Několik ne nezajímavých faktů o volbách v USA

Karel z Čech 212.?.?.?

> Nejaky byvaly pilny zacek marxismu leninismu. Ze ano ?

Alois, napiš nám něco bližšího o tom, co mají volby v bušistánu společného s marxismem leninismem. Snad nepočítali hlasy pro Křoví američtí komunisti?

38603

14.12.2004 19:13

Několik ne nezajímavých faktů o volbách v USA

RE: Několik ne nezajímavých faktů o volbách v USA

Karel z Čech 212.?.?.?

>>9/11 bylo ¨prinemensim posveceno vladou USA, kdyz ne
>>zorganizovano.

>
>
>Trodasi, uz nemam co rict. Akorat se zeptam, jake mate
>dukazy, ze to tak bylo?? Protoze to rika kazdy?

Lojzo, jaké máte důkazy, že to tak nebylo?

Jake na toto mohou mit ti nasi mili bushiste
dukazy. Jeden s nich to po par sklenickach rekl
a vsichni se k nemu pridali. A je to s jejich
myslenim vzdycky. Argumentovat s temito lidmi ?
Zkuste neco rict !!! A ukamenuji vas. Ne dukazy
ale, nadavkama.




38604

14.12.2004 19:26

Několik ne nezajímavých faktů o volbách v USA

RE: Několik ne nezajímavých faktů o volbách v USA

Karel z Čech 212.?.?.?

>>souhlasit s okupaci Iraku ? Neni to hodne podobne ?,
>Podobne to neni v nicem. Po sovetske okupaci byl zaveden
>podobny rezim jako za Saddama i kdyz ne tak tvrdy. Americkou
>okupaci byl naopak tenhle rezim svrzen, coz je vseobecne
>znama vec, ale priznivcum Zvedavce to nejak uniklo...

Podobné to je kaprále leho v tom, že rusové u nás zavedli prosovětský režim a bušisti v Iráku proamerický režim. Tedy obě okupační velmoci odstranily v cizí zemi politický režim jejich vládě nenakloněný a dosadili na nich závislou loutkovou vládu. Tedy vláda v USA jako v CCCP - stejní zločinci.

38605

14.12.2004 20:14

Několik ne nezajímavých faktů o volbách v USA

RE: Několik ne nezajímavých faktů o volbách v USA

Karel z Čech 212.?.?.?

>Pokud souhlasite s invazi USA do Iraku, pak jste musel i
>souhlasit s invazi do byvale CSSR - hm.

>
>Pane Lev,
>vzdyt na toto se neda odpovedet, proboha !!!!!
>

Tady končí logika a nastupuje náboženství.
Nejlepší je Bush!
Také ze všech dosavadních prezidentů nejlépe baví svět.
Třeba když se dáví preclíkem. Nebo móňo pod okem ze sledování sportovního přenosu. Porcování kašírovaného krocana a mnoho dalších humorných scének.
Už jen zbývá objednat si na http://www.darkyzvesmiru.cz/ant.htm gel speciálně vyvinutý NASA, chovat si v něm vlastního bušíka a mít tak Národní bezpečnost USA pěkně pod pokličkou - tedy v tomto případě pod víčkem. Hlavně NEKRMIT!

38607

14.12.2004 22:00

USA chyceny v Kabulu

RE: USA chyceny v Kabulu

Karel z Čech 212.?.?.?

> i za Hitlera byl v Cechach klid ,potom jsme kolaboranty
>honili po ulicich,nekde je umlatili,nekde povesili na lampu
>a nekteri vstoupili do KSC a plodili chytre muze jako je
>Vaclav4 [smích]

No a ti nejchytřejší odjeli na Floridu, protože tam dobře platí a je tam stále teplo, že lékaři Včeličko?

38609

14.12.2004 22:11

USA chyceny v Kabulu

RE: USA chyceny v Kabulu

Karel z Čech 212.?.?.?

>Jen si tak predstavuji nejakeho cloveka co
>po prve otevre Zvedavce a uvidi prispevek
>pana Vaclava. Co asi udela ? Jaka bude jeho
>reakce ? Kdo bude dale pokracovat a kdo velice
>rychle zkonci ?

Pokud ten člověk, co poprvé otevře Zvědavce, bude jako pan Lojza, tak z nedostatku argumentů bude ostatní posílat do Iráku a zkoumat jejich duševní obzor.

38610

14.12.2004 22:18

USA chyceny v Kabulu

RE: USA chyceny v Kabulu

Karel z Čech 212.?.?.?

>
>>Nebylo by lepsi,kdyby kazdy stat si hledel sveho talire a
>>nestrkal nos do ciziho !!!
>
>Samozrejme USA nesmi strkat svuj nos nikam, ale kazdy stat
>ma pravo zbourat jakykoliv pocet mrakodrapu v Manhattanu, ze
>ano...

A kterýpak stát boural mrakodrapy na Manhattanu? Zatím víme jen to, že za bouráním 9.11. stála vláda USA a CIA. Ale Afgánská vláda tehdy jako i dnes vládla pouze v Kábulu a blízkém okolí a (i to častou pouze jen ve dne). Na jakoukoliv činnost kdekoliv jinde neměla žádnou sílu a neměla na tom ani žádný zájem.

38611

14.12.2004 22:27

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Karel z Čech 212.?.?.?

>Delto, tak se priste neplette a nekecejte do niceho co je
>mimo CZ.

Profesore 68, když umíte tak dobře radit jiným, že také neporadíte sám sobě a že se sám podle svých rad neřídíte? Proč strkáte nos do věcí, které se vás již netýkají?

38612

14.12.2004 22:44

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Karel z Čech 212.?.?.?

>Máte časopis (ezin), jehož podstatou je vyjadřování
>vlastních nebo prezentace cizích, ale konvenujících názorů.
>A rozčilujete se / pohoršujete se nad tím, že si jiný
>majitel ezinu dovolil vyjádřit svůj názor. Proč?

Protože Čulík káže vodu a pije víno. Jiné by rád učil demokracii, ale nesouhlasné názory umlčuje. Proto také na BL "demokraticky" zrušil diskuzi čtenářů, aby neměl žádné oponenty. Takhle lépe jako učitel vynikne.

38613

14.12.2004 22:58

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Karel z Čech 212.?.?.?

>Uz jste nekdy zazil, jak se chovaji trebas k Indianum belosi
>kdyz se stane a nekdo je prijme do prace ? Ja jim opravdu
>nezavidim kdyz musi vyjit se svym primitivnim, barbarskym >bosem. To je potom pro takoveho noveho zamestnance primo >horror. Proto je radeji doma a bere socialni podporu. Rozumite
>me prosim aspon trosku ? Jenom trosku ?

Lojzo, nemůžete srovnávat primitivního američana s kultivovaných Čechem. Je to nesrovnatelné. Kdyby si někdo u nás dovolil i jen požadovat na cikánovi, aby pracoval stejným způsobem a za stejných podmínek jako ostatní lidé, byl by hned oheň na střeše, že nezohledňuje zvláštní podmínky minorotního nekvalifikovaného etnika. To by hned přijel řešit nejen Uhl,Jařab, ale i sám Havel. A z Británie by nás hned poučovali o tom, jací jsme rasisté.

38614

15.12.2004 12:28

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Karel z Čech 212.?.?.?

Článek mě nahrává k trochu obecnější úvaze. Zde na Zvědavci proti sobě v diskuzích stojí skupina schvalující a propagující intervenční války v Afganistánu a v Iráku a skupina odpůrců těchto válek. Že nejde o skupinu agresívních válečníků a skupinu pacifistů dokumentuje, diskuze k článku "Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy", kde odpůrci války zastávají razantnější postupy proti cikánům a naopak válečníci včele s Aloisem požadují vstřícné přístupy většinové populace k cikánskému etniku. Samozřejmě, že cikáni v ČR nejsou to samé jako imigranti v Nové Skotii, ovšem problém vzájemného soužití je zde společný.
V této souvislosti si dovolím upozornit na pár článků Františka Novotného (mrožoviny) na Neviditelném psu. Jde zejména o starší článek "O jednom pacifistickém bludu" http://pes.eunet.cz/clanky/2004/08/38545_21_0_0.html a pak na pokračování vycházející "Kořeny válčení 1" http://pes.eunet.cz/clanky/2004/12/40481_21_0_0.html a "Kořeny válečnictví 2" http://pes.eunet.cz/clanky/2004/12/40482_21_0_0.html . Z posledního uvedeného článku k problému vzájemného soužití etnik cituji:
Zřejmě platí, že poté, co si bojovnější, ale zaostalejší civilizace nájezdem podrobí vyspělejší, jsou možné jenom dva scénáře. Buď asimilace dobyvatelů, kteří sice vytvoří novou vládnoucí elitu, ale kultivovanou poraženými, nebo civilizační rozvrat, pokud dobyvatelé tvrdošíjně setrvají u svých původních kulturních vzorců.
Je zřejmé, že v moderní době, může mít "nájezd" i formu infiltrace, třebas z ekonomických důvodů.

Myslím, že je to řečeno tak srozumitelně, že k tomu není co dodat.
Mrožovy články jsou samozřejmě předmětem diskuze na NP ač patrně budou mít ještě další pokračování, když ještě Novotný neučinil klasický shrnující závěr. Nepochybně však i za současného stavu mohou být podnětné pro čtenáře Zvědavce.

38658

15.12.2004 12:39

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

212.?.?.?

Lojzo, předpokládám, že když jsi psal
>Uz jste nekdy zazil, jak se chovaji trebas k Indianum belosi
>kdyz se stane a nekdo je prijme do prace ? Ja jim opravdu
>nezavidim kdyz musi vyjit se svym primitivnim, barbarskym >bosem. To je potom pro takoveho noveho zamestnance primo >horror. Proto je radeji doma a bere socialni podporu.
tak si neměl na mysli lidi akademicky vzdělané.

38659

15.12.2004 23:04

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Karel z Čech 212.?.?.?

Pro Kanadu by mohly být užitečné třeba holandské zkušenosti :
...Téměř 600 tisíc z nich neumí po dlouholetém pobytu snad ani slovo z naší řeči a západní kultura je jim cizí.
...Enormní populační vzrůst je způsoben výhradně (tzv) nezápadními přistěhovalci. Nejen přistěhovaci samými, nýbrž především jejich početnými dětmi. Z 55 tisíc dělníků (gastarbeiders), kteří přišli v roce 1972 do Holandska (odpovědná osoba: tehdejší křesťansko-demokratický premiér Lubbers, dnes šéf organisace OSN pro uprchlíky - J.T.) jsou jich mezitím statisíce, ale jen 20% z nich pracuje za mzdu. Zbytek žije z různých sociálních podpor. V pěti letech mezi 1992-1997 přišlo do naší země 200 tisíc uchazečů o asyl. To stálo tehdy holandský stát přibližně 9 miliard euro.
...
Je ale skutečností, že nás průměrná přistěhovalecká rodina rodiče a 2 děti stojí 230 tisíc euro.To je hrůza pro ty všelijaké ideology, kteří tvrdili, že všichni ti přistěhovalci jsou "obohacením" naší společnosti a že jsou "nezbytní" pro kompensaci stárnutí naší společnosti.


celý článek na http://pes.eunet.cz/clanky/2004/11/39949.html

38684

15.12.2004 23:15

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Karel z Čech 212.?.?.?

A abych jen nekopíroval články, tak něco z vlastní hlavy:
Pokud Kanada nabídne pobyt našim cikánským spoluobčanům, tak v krátké době může mít nejméně nových 200.000 imigrantů. Slovensko rovněž může vypomoci nějakými 400.000, aby jim tam ještě nějací zůstali. Kanadě to pomůže, nám to pomůže, cikáni budou spokojení - prostě zavládne všeobecná spokojenost.
Navíc pro Kanadu to bude mít ohromnou výhodu, že takové řešení nijak nezvýší nebezpečí islámského fundamentalismu v Kanadě.

38685

15.12.2004 23:21

USA chyceny v Kabulu

RE: USA chyceny v Kabulu

Karel z Čech 212.?.?.?

Také tam Rusové byli 10 let a ovládali značnou část území státu, kdežto USA jsou tam chvíli a působí jen v Kábulu, ze kterého pořádají jen krátké lovecké výpravy na lidi v dalších částech Afganistánu.

38686

17.12.2004 14:35

Nežide, hraj!

RE: Nežide, hraj!

Karel z Čech 212.?.?.?


>... Tak jako tak si
>myslim, ze reaguji tak, jako kazdej nekulturni zbabelej
>nevyspelej narod, kdyz dostane zbrane a moc do rukou -
>terorizuji je hur nez Hitler terorizoval Zidy.

Vždyť jsou to také asiaté, kteří navíc neměli 2.000 let možnost jako národ se kulturně vyvíjet.To, že sem tam někdo z židů získal vzdělání a vynikl třeba ve vědě, neříká nic o národu jako celku. Vynikající lidé se vyskytli mezi všemi národy nebo skoro všemi. Ovšem vynikli jen ti, co se zcivilizovali. Židé si nesou kulturu Starého zákona, Tóry i pasteveckých loupeživých Chazarů. Co jiného tedy lze od nich čekat? Své tradiční zvyky nevymění ani za americké dolary. Proč by to také dělali, když jsou národ Bohem vyvolený? A jejich Bůh si to zřejmě -podle nich- přeje, aby s jinými (nevyvolenými) národy jednali jako s bezprávnými.

38803

17.12.2004 17:18

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Karel z Čech 212.?.?.?

>Moje babička (ač nežidovka) se za války v té vymyšlené
>Osvětimi ocitla a věřte, že to co viděla se jí nezdálo.
>
>Osobně věřím tomu, co prožila má babička než tomu co na
>nějakých stránkách (na které dáváte odkazy) vyblil nějaký
>zapšklý rasista. A ty kecy o tom, jak si to Židi všechno
>vymysleli a jak si jezdili do koncentráků válet šunky za
>peníze árijského pracujícího lidu, mě tudíž nedojímají.

TraTome, co se rozčilujete. Nikdo přece nepíše, že koncentráky byly rekreační zařízení. Ono ani dnes v době míru není pobyt ve věznici lázeňským pobytem. Něco takového by přece byl nesmysl. I když koncentrační tábory nebyly věznicemi, ale tábory pracovními. Nebyli v nich drženi pouze židé, ale příslušníci prakticky všech válčících národů, včetně Němců. Nikdo také nezpochybňuje, že chování ostrahy k zavřeným lidem se lišilo podle toho, z jakého národa či státu zavřený člověk byl. Nepochybně v jiných podmínkách byli drženi jako váleční zajatci třeba britové a ve zcela jiných rusové. Zřejmě jiný režim měli lidé zavření za obecně kriminální činnost a jiný za politické - protistátní delikty. Stejně jako dnes patrně (samozřejmě jsem to nezažil) i tenkrát byly v různých koncentrácích různé režimy - dnes vězení s dozorem, vězení s ostrahou a pod. - 4 základní stupně přísnosti.
Sám však píšete, že babička, ač nežidovka, byla v Osvětimi. A měla tam snad nějaké lepší podmínky jak ostatní věznění?
Tedy nemluvme o tom, že když naprostá většina lidí se za války měla špatně, tak že by lidé zavření v koncentrácích byli na rekreaci. Něco takového si snad nemůže myslet nikdo! Proto nás nemusíte přesvědčovat, že lidé v koncentrácích umírali a že s nimi nebylo jednáno v rukavičkách. Je to všeobecně známý fakt. Normální úvahou také lze dospět k tomu, že zavření lidé v německých a ruských koncentrácích se měli rozhodně hůř, než internovaní Japonci v USA, kde se neválčilo.

38809

17.12.2004 17:29

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Karel z Čech 212.?.?.?

>No, to je fajn, z Nove Scotie jsme se dostali az k
>bibli...Precetla jsem si vsechny reakce pozorne a nikdo mi
>jako zdravotnici nevysvetlil, jak muze Duch Svaty vstoupit
>do zeny a nebo to byl Buh? A jak otehotnela a jeste byla
>pannou?

>Do Bible jsem se take sem tam podivala, jsem katolicka a
>tato udalost me nechava na pochybach. Byt pannou, otehotnet,
>porodit a bez sexu.

>Je mozne, ze tehdy tomu lide verili, ale dnes?
>Tato pasaz z Bible je absolutne nemozna....

Nic není nemožného. Třeba dnešní domácí domácí zvířata také rodí bez sexu. Třeba Bůh udělal to samé, co dnes dělají okresní inseminátoři. Nebo, aby to nebylo tak vulgární, co dělají lékaři při umělém oplodnění. A Mařena mohla zůstat pannou.

Jsem si vědom, že knihu knih znevažuji, ale jak uvádím na příkladném vysvětlení, nic není nemožného. Jak jsme se učili ve škole, Ruský člověk nezná slovo Nejde to! To samé Pánbůh. Když Pánbůh dopustí i motyka spustí.
Kdo nevěří, ať tam běží!

38810

20.12.2004 16:57

Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

RE: Zaplavíme Novou Scotii imigranty a vy držte huby!

Karel z Čech 212.?.?.?

>Vsichni jsme bozimi detmi.
>
>Nakonec kazdy necemu verime
> [smích]
Chlápek si takhle umře a dostane se do pekla.
Hned k němu přijde čert a povídá “Já jsem tvůj uváděcí čert a ukážu ti, jak to tady chodí.”
Chodí spolu po té obrovské pekelné říši a čert říká: “Vidíš, tamhle je bar. Tam normálně přijdeš, objednáš si něco k pití, co budeš chtít, a dostaneš to. Můžeš chlastat jak chceš, všechno je to zadara, taky lehký holky tady jsou, můžeš si nějakou vybrat, nebo třeba dvě a užívat si s nima jak dlouho vydržíš.
Vidíš tamhle na parkovišti ty auta? Tak do kterýhokoliv si můžeš vlézt a jezdit po pekle jak budeš chtím, benzín zadara…všechno prostě v pohodě.”
Chlápek začíná být už docela nadšenej, fakt se mu v pekle líbí.
Čert ale nekončí. “Vidíš, tady to je jídelna, sem přijdeš, řekneš jaký jídlo chceš, může to být jakákoliv lahůdka, a za chvíli to dostaneš a můžeš dlabat kolik se do tebe vejde, všechno samozřejmě grátis.”
No chlápek už je celej šťastnej a už by nejradši vyrazil do pekelnýho baru, když v tom se proti němu otevřou dveře a tam maníci v obrovských kotlech se vaří a úpí bolestí a hrůzou a čerti poskakujou okolo a přikládají pod kotle…
“No ale čerte, co má tohle jako znamenat?", ztuhne ten novej chlapík.
“Toho si nevšímej", říká mu čert,” to jsou katolíci, oni to tak chtějí…”

38906

20.12.2004 19:37

USA chyceny v Kabulu

RE: USA chyceny v Kabulu

Karel z Čech 212.?.?.?

>Pane Vaclav,
>kdo vas proboha drzi ? Bezte do Ikaqu

Do Iráku raději ne. Tam Bušík zavedl bezvládí.
"Rusko a Čína pohlížejí na chaos v Iráku, který se tam americké jednotky snaží zvládnout, se smíšenými pocity: jsou silně znepokojeny tím, co považují za ničím neomezované, nepředvídatelné americké chování, a pociťují škodolibost nad fiaskem, které Americe způsobila neschopnost části vysokých civilních armádních činitelů a kariérismus mezi generály, mnoho z nichž dobře vědělo, že válku v Iráku nelze vyhrát, avšak neměli odvahu k tomu, aby to svým nadřízeným otevřeně řekli."
http://www.blisty.cz/2004/12/20/art21137.html

38909

20.12.2004 19:41

USA chyceny v Kabulu

RE: USA chyceny v Kabulu

Karel z Čech 212.?.?.?

>pane pestiteli bambusu Karle, Floridu bych vam
>nedoporucoval, fouka tam vitr a maj tam krokodyly. V lete
>maji hnusne vedro a prumerny vek je asi petapadesat. [smích]

Tak proč tam na penzi stále ještě tvrdnete?

38910

20.12.2004 19:49

USA chyceny v Kabulu

RE: Zdělanče Lojzo Mikine,

Karel z Čech 212.?.?.?

>to koukám, jak tady Karlovi z Čech znalecky doporučujete
>Churchilovi spisy a vyzýváte ho, aby se dal do studia a
>analyzi Platonove "Demokracie". Ještě, že ho taky nenutíte
>do čtení učebnice českého pravopysu - to bi bilo ůplně v
>prdely.

>
Jak Lojzík naslouchá při obědě vzdělancům, tak pochytil několik názvů knih a stále zde s nimi opruzuje. Bohužel jiné autory a knihy si nezapamatoval. Zřejmě u toho naslouchání dělá zároveň i jinou práci a tak se nemůže dobře soustředit. Tak chybička se vloudí.

38911

20.12.2004 20:04

USA chyceny v Kabulu

RE: USA chyceny v Kabulu

Karel z Čech 212.?.?.?

>>To "něco jako české paneláky" byly paneláky, které tam
>>postavili Rusové...Zatím jsem nějak neslyšel, že by tam
>>Američané něco stavěli.
>
>Samozrejme ze neslysel, nebot se o tom nikde nemluvi ani
>nepise. Amici tam samozrejme staveji o sto sest, mosty,
>silnice, cisticky vody, a celkovou infrastrukturu aby tam
>lidi nemuseli zit jak v zumpe.

>

Četaři leho, mohl byste upřesnit, kde v Afganistánu bušistánci cokoliv staví, když z Kábulu se bojí vystrčit nos, aby přes něj nedostali? Když z Kábulu jednou za rok vyrazí, tak jsou toho plné noviny, jakou uspořádali velkou akci na talibance.
Pokud tam amíci cokoliv stavějí, tak je to pouze ze stavebnice Lego, aby si ukrátili dlouhou chvíli.

38912

20.12.2004 20:13

USA chyceny v Kabulu

RE: USA chyceny v Kabulu

Karel z Čech 212.?.?.?

>Ale Karle, neni prece zadnym tajemstvim, ze americke
>zakladny jsou po celem Afghanistanu. Ale jak uz jsem jednou
>napsal, pokud vite jak velke uzemi ovladaji americti vojaci
>(a NATO) ve srovnani s Rudou Armadou, tak nam dejte vedet
>zdroj vasich info, radi si pocteme...

Četaři leho, nepřu se s vámi, že bušisti mají celý Afganistán plně pod kontrolou, Neunikne jim ani myš. Pomocí družic vidí úplně všechno. Ovšem tím také ta jejich kontrola Afganistánu končí.
Nevím však, co považujete za americké základny po celém Afganistánu? Tím máte na mysli území, nad které se odváží americká letadla? Pozemní základnu mají pouze jedinou, v Kábulu. Při plnění úkolu dělat ochranku afgánskému presidentu jinou základnu nepotřebují.

38913

22.12.2004 20:59

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Karel z Čech 212.?.?.?

>
>zobrazí bez problémů pouze Internet Explorer!?

Mám IE a nemám ho modrého ani zeleného, mám jen čtverečky s červeným křížkem.

38958

22.12.2004 21:12

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Karel z Čech 212.?.?.?

Máte pravdu pane Nohejl. Rudou ideologii jsme vyměnili za ideologii bušistickou. Naši politici stále musí někomu leštit řiť. Bez toho již nedokáží žít. Stejně tak naše německé noviny, americké televize NOVA a PRIMA i zaměstnanecká ČT. A v pozadí stojí jako vždy ti s jarmulkami, co vlastní banky a media po celém světě. Nevystrkují moc rohy, nechávají zdání konkurenčního tření, ale vše je tak propletené, že ať se děje, co se děje, oni vždy z toho mají profit.

38959

22.12.2004 21:19

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Šťastné a veselé roky příští,

Karel z Čech 212.?.?.?

ve zdraví, doufám, že i duševním prožité.

Slona, symbol štěstí, ze srdce Vám posílám,
milé dámy páni,
by jste v zdraví přežili, co tu zkoušej s námi.
Mengele již neprovádí nelidské své pokusy,
za to naši politici, mají nás, …no, za husy.
Nejdříve nás oškubají do zlatova vypečou,
Když se pěkně napapají k imunitě utečou.
Nic si z toho nedělejte, mohlo by být ještě hůře,
když si sami nepomůžem, ani čert nám nepomůže.
Tak si žijme lidsky šťastní, v našem malém státečku,
nenechme však politiky, dělat z nás houf blbečků.



38960

22.12.2004 23:20

Nežide, hraj!

RE: Nežide, hraj!

Karel z Čech 212.?.?.?

http://www.blisty.cz/img.php?id=17982&size=400&mg=0

38964

25.12.2004 12:06

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Karel z Čech 212.?.?.?

>.... Na takovy si nechame chleba
>uschnout do prislusne tvrdosti ,to je kamene, a potom
>zkousime co je tvrdsi. Hlava nebo chleba.

Není chleba jako chleba. Můj otec vzpomínal, jak když byl malý, tak pekli chleba doma jedou za tři týdny. I po třech týdnech byl prý výborný, lepší, jak ty dnešní. Druhů chleba dnes lze koupit přehršel. Za tři dny je však nepoživatelný - ztvrdne na kámen nebo zabalený zplesniví. Stejně tak druhy rohlíků. Nadávali jsme sice dříve na gumové rohlíky, ale dnes vyhledávám právě ty gumové. Na těch drobivých, co se sami rozpadají na strouhanku, si nepochutnám. Stejně tak si nemůžu pochutnat na bílém chlebu, co se peče na jihu (Jugoslávie, Maďarsko a pod.). To není chleba, ale bílá buchta.
Správný chleba se peče ze žitné mouky (dnes se míchá žitná s pšeničnou). Žitný je proti pšeničnému trochu kyselejší, ale je zdravětší. A když už si budete péci žitný chléb, je dobré si nechat trochu kvásku a uvařit si z něj podkrkonošské kyselo. Recepty jistě jsou na internetu. Talíř pravého kysela s brambory, houbami a vajíčkem s cibulí - takovou pochoutku ve světě nikde nedostanete. Dnes je to i u nás vzácnost, protože žitný kvásek se nikde nekoupí. Člověk si ho musí udělat doma. V Liberci však kyselo dostanete jako vybranou specialitu v nejlepších restauracích.

39053

25.12.2004 12:26

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Karel z Čech 212.?.?.?

recepty na kyselo
http://www.kuchtik.cz/tisk.asp?cl=12611
http://denik.hvezdarna.cz/2004_05_01_archiv.html - na stránce skoro dole,

http://houby.humlak.cz/recepty/minikuchar/horske_kyselo.htm - co má společného s horským kyselem nevím,
http://www.recept.cz/recept.asp?recept_scr=1903 - také trochu jiné.

Teď mi dochází, že kromě kvásku ze žitné mouky bude možná v Kanadě i v USA problém obstarat si normální houby. Kyselo s kupovanými žampiony jsem ještě nikdy nezkoušel.

39054

28.12.2004 23:06

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Karel z Čech 212.?.?.?

>Vazeny pane Bartek. Vase postrehy opravdu odpovidaji
>skutecnosti. Vubec se nedivim, ze 75 % lidi v Cesku
>ma duvod nenavidet USA a Kanadu. Jste velice dobre
>informovan.
>Nebo ne ?
>
To není nenávist, ale neláska a netýká se Kanady, jen bušistánu. A příčinou není skutečnost, zda-li se v USA jako u nás prodává balená voda či nikoliv.
Pravým důvodem je skutečnost, že ta pravá Bushova osa zla sídlí v USA, což některým američanům ještě nedošlo.


39144

28.12.2004 23:11

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Karel z Čech 212.?.?.?

>To opravdu "vazeny" pane Vaclave si zase a zase
>prejete, aby zase teklo vice krve ? Jeste toho
>nemate dost ?

Lojzíku, válečníkem jsi přece ty, to si nenech od nikodo vzít. Ty jsi přece pro válku proti všem v zájmu rozšiřování bušistánské civilizace.

Až žije Santa Coca-cola!

39145

28.12.2004 23:24

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Karel z Čech 212.?.?.?

>pane Karle, nevim co myslite pod pojmem "normalni houby"
>pokud mate na mysli houby lesni (divoke), mame moznost si
>jich nasbirat kose.
Samozřejmě jsem měl na mysli lesní divoké houby.
>Nemusime ani bezet do lesa hned po rozbresku, houby zde
>zbiraji jen evropane a to pouze emigranti. Prevazna vetsina
>americanu neduveruje sve znalosti hub a tak kupuji zampiony.
>Jiste v obchodech najdete take jine pestovane houby ktere se
>pouzivaji hlavne v cinske nebo japonske kuchyni.

>O houby v Americe nebo Kanade neni nouze [smích]))
Samozřejmě, že vím, že houby v Kanadě i v USA rostou, jenže málokdo si dovolí je volně v lese sbírat. A není to specialita jen amerického kontinentu. Ani v evpropských severských státech se divoké houby moc nesbírají a proto třeba takové Finsko je houbařský ráj - tak nádherné křemenáky a v takovém množství se u nás nikdy nenajdou. Ovšem sbírat je tam turisté nesmí.
No a v Americe - přece normální člověk nepůjde do lesa si houby nasbírat, když si je může koupit v supermarketu (tedy jen uměle pěstované).
Ovšem houby na Floridě - snad jen nějaké ty stromové.

39146

28.12.2004 23:30

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Karel z Čech 212.?.?.?

>Nedavno jsem v Praze v metru
>zaslech jednu pani, ze mela navstevu a pak za ten mesic
>platila jenom za vodu pres tisic kc.
No to jste se jí měl hned také zeptat, kolik procent alkoholu ta voda obsahovala?

Skutečností je, že poplatky za vodu stále stoupají, ale v tisících za měsíc? - to platí snad nějaké veřejné lázně, no a pochopitelně velké podniky, které mají značnou spotřebu vody .

39147

28.12.2004 23:38

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Karel z Čech 212.?.?.?

>>UK gallon (4.546092 litru), kterým se měří v Kanadě.
>
>pane Taborsky kupte si novy altlas. Kanada meri na litry a
>kilometry... uz nejaky cas.

>
>Tato stranka je dobrym pomocnikem
> [smích]
>http://www.goodcooking.com/conversions/liq_dry.htm

A nevíte náhodou pane Včeličko, kdy i bušistán přejde z mílí na km a z liber na kg?

39148

29.12.2004 13:04

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Karel z Čech 212.?.?.?

>Zdravim pane Karle z Cech. Ted sice nevim, jak to minite s
>tema houbama na Floride, ale musim Vas ujistit, ze tento rok
>jsem mel pred mym DOMEM !! v trave na Floride, urodu Jedel
>Bedel ( doufam, ze jsem to napsal spravne - Jedla Bedla ).
Také vás zdravím pane Lev. Myslel jsem to tak, že na jihu v teple patrně mnoho druhů jedlých hub možná neroste, když, tak jiné druhy, než na které jsme zvyklí u nás. Snad si z minulosti pamatujete, že letní houby za mnoho nestojí, často jsou napadány červy a tak se k jídlu nehodí. Pevné a zdravé jsou houby podzimní.
Pokud jste našel Bedlu jedlou, tak jste udělal chybu, že jste si ji neupravil jako řízky. Bedly na tento způsob jsou velmi chutné. Do kysela se však nehodí. Tam patří houby hřibovité.
Mě na pozemku také rostou houby - z těch jedlých, co znám, žampiony a podmáslíci = klouzci. Kromě nich i mnoho druhů jiných. Ty však neznám a tak je k jídlu nesbírám.
Kamarád mě letos zavedl ve své zahradě na místo, kde mu rostlo asi 25 klouzků. Chodil je denně zalévat a vytahoval je očima. Je to radost najít takovou nečekanou úrodu.
Jinak to letos s houbami nebylo nijak slavné. Je to dva nebo tři roky, co byla mimořádná nadúroda, kdy plný košík jste měl za půl hodiny.

39167

29.12.2004 13:24

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Karel z Čech 212.?.?.?

>Upravte si tedy vas nazor, jak sam pisete, vite ze zde houby
>rostou, no a tak nevim, kdyz je nekdo zbiral doma, proc by
>si nezasel do lesa tady. Rozdil bude asi jen v tom, ze mi
>jsme nemeli Cernobyl takze nase houby jeste v noci nesviti.
Pane Nesemerede PhD Včeličko, neměli jste Černobyl, měli jste jiné havárie. Černobyl pro vaší informaci není v Čechách, tak nevím, proč o něm píšete.
> [smích]
>Nevim jak jste to myslel s tou Floridou, u nas v New Yorku
>houby rostou vice nez na Brdech. (aby nedoslo k nedorozumeni
>jedna se o stat NY)
Jen tak pro zajímavost pane Včeličko, kolikrát jste si zašel letos do lesa na houby. Kolik sklenic hub jste si letos nasušil (do bramboračky) a kolik máte naloženo v octě a v soli? V obchodě se sice nakládané v octu také dají koupit, ale není nad vlastní. Ty vám dávají radost na několikrát - při sběru, při nakládání a pak při jídle.
Zdravím vás do NY

39168

29.12.2004 14:29

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

212.?.?.?

>Upravte si tedy vas nazor, jak sam pisete, vite ze zde houby
>rostou, no a tak nevim, kdyz je nekdo zbiral doma, proc by
>si nezasel do lesa tady. Rozdil bude asi jen v tom, ze mi
>jsme nemeli Cernobyl takze nase houby jeste v noci nesviti.
Pane Nesemerede PhD Včeličko, neměli jste Černobyl, měli jste jiné havárie. Černobyl pro vaší informaci není v Čechách, tak nevím, proč o něm píšete.
> [smích]
>Nevim jak jste to myslel s tou Floridou, u nas v New Yorku
>houby rostou vice nez na Brdech. (aby nedoslo k nedorozumeni
>jedna se o stat NY)
To s Floridou, to byl renonc.
Jen tak pro zajímavost pane Včeličko, kolikrát jste si zašel letos do lesa na houby. Kolik sklenic hub jste si letos nasušil (do bramboračky) a kolik máte naloženo v octě a v soli? V obchodě se sice nakládané v octu také dají koupit, ale není nad vlastní. Ty vám dávají radost na několikrát - při sběru, při nakládání a pak při jídle.
Zdravím vás do Buffala

39170

30.12.2004 00:04

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Karel z Čech 212.?.?.?

Lojzo, nejsem blázen, abych jel do Bušistánu nechat si brát otisky prstů a fotografovat se pro policejní archiv. Je to jistě výsledek vyspělé demokracie, že vám to stát dělá zadarmo, ale my z méně demokratických států o takové dobrodiní nestojíme. V té mé Suché Vrbce je mi určitě líp, než by mi bylo při sepisováním kádrového dotazníku pro bušistánské úřady, aby mi daly vstupní vízum. Něco podobného, jako je dnes nyní u vás, u nás praktikovali komunisti do r. 1989. Od té doby jsem policejnému šmírování již odvykl a nemám zájem si na něj jet do Bušistánu opět zvykat. V Sovětském svazu byli v tomto směru ještě dál. Tam lidé museli mít policejní povolení v návštěvě vedlejší vesnice. Bush to u vás jistě zavede brzy také.
Proto využij vánočního volna k samostudiu metod KGB, aby si se připravil na to, co vás ještě všechno čeká. Nám už je to jedno, máme to za sebou.

39185

30.12.2004 13:46

Učitelem v Kanadě

Učitelem v Kanadě

Karel z Čech 212.?.?.?

Smutné povídání o tom, jak prkotiny dokáží člověku ztrpčovat život a kazit mu chuť do práce.
Ono u nás je to to samé v bledě růžovém. Zatím tady lidé neharaší (sexuálně), jen naši poslanci si vzali vzor z dekadentní ameriky a harašení hodlají zavádět, ale ostatní problémy ve školství budou podobné. Navíc proti Kanadě scházejí i peníze - kde, ve kterém druhu činnosti u nás nechybí?

To snižování náročnosti na žáky je snad obecným trendem. Rodiče si to žádají, tak proč by si učitel měl dělat zbytečné problémy?Rozhodně ne však světovým. Stačí srovnat s japonskou školou a zřejmě podobné Japonsku to bude v Číně. Prostě některé země chtějí jít dopředu, jiné žijí v přesvědčeni, že již žijí v blahobytu, mají dost a tedy není třeba snahu přehánět. Racionální jádro v tom určitě je. Chtělo by to však hledět i do budoucnosti, k jakým výsledkům takové školství povede a jak se to projeví v ekonomice státu. Politik však má mandant jen na 4 roky a za 4 roky se toho tak mnoho nezmění.

39202

30.12.2004 18:43

15 let od sametu IV. – Policie splývá s organizovaným zločinem

RE: 15 let od sametu IV. – Policie splývá s organizovaným zločinem

Karel z Čech 212.?.?.?

>Predmet:V roce 1938 byl muzem roku Hitler , a ted je jim Bush.
>
>Datum : Pondeli ,20,Prosince 2004.
>
>Bush vyhral magazinu Time soutez.
>
>AP- Po opetnem volebnim vitezstvi a " upravenim ruznych
>politickychzakonu ,aby se zcela hodily pod velikansky klobouk >vudcovi vlady" U.S.president George Bush byl opet vybran >casopisem Time ,jako osoba roku.

V soutěži o gaunera roku dávám Bushovi také svůj hlas.
Je to přední světový organizátor státního terorismu.
V této své bušistům milé činnosti může soupeřit pouze se Sharonem.
http://img2.kompost.cz/images/images0/obr_65800.jpg

39208

30.12.2004 19:10

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Karel z Čech 212.?.?.?

Pepsiáš a Kokakuláš

http://img2.kompost.cz/images/images5/obr_65555.jpg

39209

30.12.2004 20:02

Puč v pražské židovské obci

Puč v pražské židovské obci

Karel z Čech 212.?.?.?

http://www.blisty.cz/img.php?id=17982&size=400&mg=0

39211

30.12.2004 20:16

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Karel z Čech 212.?.?.?

Pane Modráčku,
z Lojzíka a jeho řečí si nic nedělejte. On už je takový.
Je zdělán tak, že kdo s ním nesdílí stejný názor, tak nemá podle něj vzdělání. To už tady zkoušel na mnoha lidech. Zdělání má na Zvědavci pouze on, protože mnoho odposlechl, když vzdělaní lidé spolu při obědě hovořili. Nevím sice, co Lojza dělá, snad vydává obědy někde v menze a tak sem tam něco zaslechne. Musí se mu však uznat, že před vzdělanými lidmi má respekt. Bohužel k jeho škodě vzdělaného člověka mimo jídelnu nepozná. A tak každému doporučuje, aby začal studovat. Lojzík je takový zdejší LENIN- učit se, učit se, učit se! Sám už přečetl celkem tři knihy a každému je zde doporučuje jako vrchol světové vzdělanosti.
Zatím nemá význam ho o čemkoli přesvědčovat. Snad, podaří-li se mu knih přečíst více, bude s ním trochu rozumnější řeč.

39212

30.12.2004 20:24

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Karel z Čech 212.?.?.?


>Web sem, web tam, nám už je to všechno jedno,
>web sem, web tam - my už máme Bílej dům!
>
Nejen Bílý dům, ale už i Ukrajinu.

Juščenko s jarmulkou je ke shlédnutí na
http://www.joj.sk/tvarchiv/video/?video=12577

39213

30.12.2004 20:53

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Karel z Čech 212.?.?.?

Nějaké problémy v Židovské obci patrně budou :
http://www.natia.cz/archiv1/209.htm
http://lidovky.centrum.cz/domov/clanek.phtml?id=281777
http://ihned.cz/index.php?p=002000_d&article[id]=14597750
http://ihned.cz/2-15388300-002000_d-42
http://ihned.cz/index.php?p=002000_d&article[id]=15378440
http://img.ihned.cz/attachment.php/11842380/atu8EFGHLMNjk6PQWcefhqz0STUw2RVm/Obec1.jpg

39214

30.12.2004 21:11

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Karel z Čech 212.?.?.?

http://lidovky.centrum.cz/domov/clanek.phtml?id=281777

Studijní literatura :
Protokoly sionskych mudrcu
http://www.nsec-88.org/knihy/Psm.html

39215

30.12.2004 21:49

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Karel z Čech 212.?.?.?

Informace z první ruky
http://www.kehilaprag.cz/phpnuke/themes/Milo/images/pzo-logo1.gif
http://www.kehilaprag.cz/phpnuke/modules.php?name=News&file=article&sid=4
http://www.kehilaprag.cz/phpnuke/modules.php?name=News&file=article&sid=9
http://www.kehilaprag.cz/phpnuke/modules.php?name=News&file=article&sid=6

39218

30.12.2004 22:02

Ranná rozcvička

RE: Ranná rozcvička

Karel z Čech 212.?.?.?

A to jste ještě neviděl toto :
http://www.blisty.cz/img.php?id=17998&size=300&mg=0

Na BL http://www.blisty.cz/ je k tomu obsáhlá diskuze. Vyplývá z ní, že není důvod se pohoršovat.

39219

30.12.2004 22:16

Kdo ukradl Jukos?

RE: Kdo ukradl Jukos?

Karel z Čech 212.?.?.?

>>Pane Boze, nadel pod stromecek Ceskemu narodu jeho
>vlastniho

>>Putina, amen!
>
>
> co tak Stalina ?
>

Kohokoliv, jen tohoto nikoliv!
http://img2.kompost.cz/images/images0/obr_65550.jpg

39221

30.12.2004 22:25

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Karel z Čech 212.?.?.?

>Karlicku,
>a to ti nestaci ?
>
>Preji ti pekne Vanoce a vsechno nejlepsi
>v Noven Roku.
>

Lojzíku POZOR !!!
Američanům prý bude do budoucna nadělovat (a už i naděloval) namísto Santa Coca-coly Santa Ladin


http://img2.kompost.cz/images/images11/obr_65561.jpg

39222

04.01.2005 11:11

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Radeji psy a kocky, nez deti, zeny, starce, muze??

Karel z Čech 212.?.?.?

Lojzo, přečeti si co si napsal:
>Mila pani Ajo,
>tak to teda nevim. Vy nemate rada jeho zahranicni
>politiku. To by jste me musela napsat presne co.
>Ze vystupuje ostre proti vsem zemim co maji v ru-
>kach nuklearni zbrane ? Jako je trebas Korea ci Iran ?
Zatím Bush ukázal, že umí ostře vystupovat proti zemím, které žádné atomové zbraně nemají a které nemají ani pořádnou armádu, která by dokázala proti vetřelcům svůj stát bránit, jako byly Afganistán a Irák.

>Ze stoji NAPROSTO neutralne na strane Israele
>a Palestincu a snazi se je co nejvice usmirit ?
Jak se asi stojí naprosto NEUTRÁLNĚ na straně některého státu a neutrálně se snaží usmrtit co nejvíc příslušníků jiného národa?
>Nebo proto, ze dela vse mozne proto aby svet zitrka
>byl svet bez diktatoru ????
Skutečně by mě zajímalo, jak se snaží třeba zbavit Sauskou Arábii nebo Pakistán diktatury. Zřejmě tím, že mu nevadí atomové zbraně v rukou vojenské diktatury v Pakistánu a vlády Izraele. Izrael je demokracie asi taková, jako byly demokracie v otrokářském Řecku a Římu a v rasistické Jihoafrické republice a Rhodésii, než tam došlo ke změně režimu. Tedy demokracie jen pro vybranou skupinu obyvatel a teror proti obyvatelstvu bezprávnému (Palestincům).
>Vy si opravdu myslite, ze udrzet DEMOKRACII ve svete
>se da delat jen a jen v rukavickach ?
Demokracie Saudů a vojenských diktatur v Pakistánu a v Barmě se v rukavičkách skutečně udržet nedá.A už rozhodně se nedá hamburgerová demokracie zavést do Iráku, Afganistánu ani do Íránu.

39611

04.01.2005 13:59

Rozpaky nad humanitární pomocí

RE: Rozpaky nad humanitární pomocí

Karel z Čech 212.?.?.?

>Vyšachování tatínka z rodiny nedá žádnou práci a bývalý
>manžel spolu se státem už mamince peníze opatří.Bohužel pak
>děti vychovávají jenom maminky a kolotoč se roztáčí.Ze
>studie dětských psychologů (Bakalář , Matějíček atd.)se
>dozvíte smutnou pravdu, že téměř všichni mladiství vrazi
>mají "milující" maminku, ale každému chybí tatínek, který by
>případného zabíjejícího maminčiného nezbedníka, občas
>pořádně proplesk.

Dovolím si připojit ještě jeden argument. Na Neviditelném psu se nyní diskutuje ke knize Proč se lidé zabíjejí od prof.RNDr. Jana Zrzavého CSc. Některé pravdy, které běžně považujeme za nezpochybnitelné, se statisticky ukazují jako naprosto nepravdivé. Matky ohrožují své děti na životě ve skutečnosti 2,5 krát častěji než otcové. Kniha se pochopitelně zaobírá nejen vraždícími maminkami a macechami. Myslím si, že pro čtenáře Zvědavce může být předmětný článek s diskuzí k němu zajímavý a přínosný.
http://pes.eunet.cz/clanky/2005/01/40883_0_0_0.html

39621

04.01.2005 15:30

Výstava

Výstava

Karel z Čech 212.?.?.?

Lidé se baví všelijak. Psí výstava mi připadá lepší, než třeba psí zápasy.
Někdo si zakládá na své sbírce známek, jiný na svém chovu čistokrevných psů. Já mám raději ořecha pouliční směs. Takový pes je zpravidla mnohem zdravější a méně degenerovaný, než čistokrevná rasa. Ty chudáky s modrou krví (PP) lituji. Svoji příbuzenskou plemenitbu si nezpůsobují sami, určuje jim ji člověk - chovatel a to jak jinak, než v zájmu svého finančního prospěchu z prodeje čistokrevných potomků.Chovatel se pak svým zdegenerovaným výtvorem s uříznutým ocáskem a s kupírovanýma ušima chlubí na psí výstavě.
No snad ty chirurgické zkrášlovací zákroky u psů jsou méně bolestivé, jak u žen, které chtějí vypadat jako vystavované mladé krasavice.

39631

04.01.2005 16:08

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Karel z Čech 212.?.?.?

>"2) Činnost těchto organizací supluje církevní institut
>odpustků a rozhřešení. Dnešní moderní člověk zatížen
>každodenním hříchem si jednoduše může koupit klid na duši.
>Je to docela pozitivní jev.

Jen tak mě v té souvislosti napadá, že za komunistů charitativní organizace nebyly třeba. Snad to bylo tím, že nebyli žádní bezdomovci, žádní žebráci a pokud někam přišla přírodní pohroma, tak stát poskytl postiženým nutnou pomoc.
Vybíral se příspěvek na fond solidarity, který sloužil na poskytování humanitární pomoci do jiných států. Dobrovolně povinný příspěvek ve výší jistého procenta z platu byl každopádně jiného charakteru, než dnes vybírané odpustky. Stát také hospodaření s vybranými příspěvky kontroloval. Tedy existovala jakási jistota, že se na vybraných penězích nebude nikdo přiživovat a že skončí na účelu, ke kterému jejich vybírání bylo deklarováno.

Zcela souhlasím s tím, že lidem po přírodní pohromě je třeba pomoci a to i dobrovolnými sbírkami. Pokud se však podíváme na seznam sbírek vedený ministerstvem vnitra http://www.mvcr.cz/agenda/sbirky/ , jde převážně o suplování činnosti státu.

39633

04.01.2005 16:20

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Karel z Čech 212.?.?.?

>Ale vim pane Idealisto. Vim dokonce velice dobre.
>Chcete aby to meli chudobni a ne bohati. Aby to
>bylo rovne. To by byl potom zase komunismus a vite
>jak ten komunismus vypada prakticky. Ten chudobny
>nemuze nikdy investovat. On ale nevi jak na to. Jen
>at to jde do rujou toho bohatsiho, ten investovat
>umi, postavi postavi, dva tri hoteli a zamestna
>dalsich, co vim 60 chudobnych lidi. Je pravda, ze
>"ztroustne", ale to uz je jeho vec.

Vida jak si umíme všechno vysvětlit tak, jak potřebujeme. Nač dávat pomoc chudému, který by příspěvek projedl, když lze přispět bohatému, aby ještě více zbohatl tím, že investuje, zavede nějakou výrobu a bude nám moci poskytnutou pomoc vrátit dodávkami levných surovin nebo výrobků. Navíc přitom zaměstná i další lidi. Jen tak se nám poskytnutá pomoc může vrátit ve formě dalších zisků. Z chudáka by nic nekáplo, tak ať chcípne hlady.
Jak logické!

39635

04.01.2005 17:43

Ápenland

RE: Ápenland

Karel z Čech 212.?.?.?

>Dobrý den,
>myslím, že by se to nemělo přehánět. Domorodec je člověk,
>který žije na daném místě dlouhodobě. Nebude mi vadit, pokud
>o mě Američan nazve domorodcem ve vstahu k České republice.

Usuzuji, že milkey -- milkey (zavináč) worldnet (tečka) att (tečka) net -- 68.?.?.? neměl na mysli domorodce, ale zmiňované "domorotce".

Jinak označení opičích ostrovů bych si dovolil neodvozovat od chudoby a zaostalosti tamních obyvatel, ale od Opičího ostrova Srí Lanky - sídla bájného opičího krále Hanumana. Přeneseně pak lze označení "opičí země" vztáhnout i na území obývané hinduisty, z jejich náboženských legend Hanuman pochází.

39640

04.01.2005 17:53

Ápenland

RE: Ápenland

Karel z Čech 212.?.?.?

>
>>
>>Z článku jsem pochopil, že autorka je členka prvního proudu
>

>>a brojí proti produ druhém.
>
>Je jedno v jakem jste proudu. Jste nositel vznesene
>civilizace a pokroku. Nebo si myslite, ze "domorodci", jak
>je nazyvate, nevidi Minoltu na Vasem krku, satelitni telefon
>a smesne obleceni zakryvajici to co oni odhaluji?

>A nevim jestli autorka proti necemu broji. Hlavne je
>zmatena.

Proti čemu autorka článku brojí musí snad být z posledního odstavce článku zřejmé každému, kdo umí číst, či alespoň slabikovat. Naprosto s ní souhlasím. Zmatenost autorky článku jsem přes usilovné hledání nikde nenašel.

39641

04.01.2005 18:27

Ápenland

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Karel z Čech 212.?.?.?

>opryskane domy, rozbite cesty, cmoudici tovarny, prazdne
>regaly v obchodech, fronty na toaletni papir a nasrane
>obliceje lidi. Kdyz se to shrne, tak to byl apenland. Neni
>se vubec cemu divit, ze se na zapad dival na zeme vychodniho
>bloku jako na nekolik desitek let zaostale za zapadnim
>svetem.

Pane profesore 68, země východního bloku zcela nepochybně zaostávaly za zeměmi západními v konzumním způsobu života. O tom nemůže být sporu. Zaostávaly však také v množství bezdomovců, žebráků a nezaměstnaných. Zaostávaly v násilné i v majetkové trestné činnosti. Za 40 let budování t.zv. socialismu neskončila na dně Orlické přehrady ani desetina počtu lidí, co po roce 1990.
Měnovou reformou v r. 1953 stát ožebračil značný počet lidí. Velká část národa, jak se z různých článků dozvídám, však neměla záložní peníze ani na povolenou výměnu 1:5 a tedy nijak ochuzena nebyla. Nevím, zda na to jsou někde nějaké statistiky veřejně dostupné. Ovšem po r. 1990 byly ožebračeny statisíce lidí, kteří si své peníze uložili do zkrachovalých bank a peněžních fondů, zřízených často zahraničními podnikateli nebo s jejich spoluúčastí.
Naše kultura byla zasažena nejen cenzurou, ale i poválečným budovatelským entuziasmem. Přesto vytvořila moho cenných literárních děl, filmů a pod. Od 90. roku v kinech a v televizi běží většinou jen americký brak opěvující kult násilí a to samé najdete i na pultech knihkupectví.
Nehoruji pro návrat starých časů, kriticky však vnímám, že proti předchozí době jsme si nijak zvlášť nepomohli.

39642

04.01.2005 19:20

Ápenland

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Karel z Čech 212.?.?.?

Lojzo, jsi si tak jistý tím, že každý, kdo má nějaké výhrady k americké hamburgerové společnosti blahobytu a kultuře násilí, musí být komunistou?
Já osobně jsem komunisty volil naposledy před rokem 1989 - kandidátku Národní fronty - jiná nebyla. Nehodlám je volit ani nyní a jsem přesvědčen, že nikdy v ČR nebudou nejsilnější politickou stranou. Nevidím žádný důvod, abych podle tvé rady volil Grebeníčka.
K americké kultuře má výhrady celý ostatní svět. Všetně Francie a Německa, kterým Bush nemůže přijít na jméno. Jsou proto všichni Francouzi a Němci komunisty? Ani v Iráku či v Afganistánu proti americkým zločincům nebojují komunisté. Dokonce ani v Íránu, který chce Bush vojensky napadnout, podle mého žádní komunisté nejsou.
Tvé výpady proti mě si tedy zdůvodňuji starou pravdou, že Zloděj křičí : chyťte zloděje!
Čest tvojí záslužné práci soudruhu Lojzo!

39649

06.01.2005 12:26

Zločincem snadno a rychle

RE: Zločincem snadno a rychle

Karel z Čech 212.?.?.?


>Pokud ovsem ten clovek opravdu nechtel nikomu ublizit a za
>sve dovadeni se omluvi, do vezeni nejspis nepujde. Takze je
>to vsechno vlastne o nicem.

Podle vás kemo, když spořádaný člověk je z ničeho nic zavřený, musí zaplatit 100.000 USD kauce a pak je souzen, tak je to o ničem? To v takové zemi, kde by mě mohl policajt jen tak pro jakoukoliv prkotinu kdykoliv svobodně zavřít, bych nechtěl nikdy žít a to ani pár dnů.

U nás nejsme na takové zacházení zvyklí. Pokud by slušný člověk byl nějakou náhodou předveden na polici (a pak ihned propuštěn), tak z toho bude mít celoživotní trauma. Už jen z té ostudy, že policajti pro něj přijeli domů a sousedi to viděli. Samozřejmě, že jinak to berou kriminálníci, kteří si už něco odseděli.

připadá mi, že dnes pojem Svobodná Amerika značí, že v tamních krajích mohou SVOBODNĚ kohokoliv kdykoliv zavřít, neomezeně dlouho držet pod zámkem a za použití všech možných metod a prostředků z něj tahat informace, doznání a pak ho svobodně odsoudit třeba na 300 let nucených prací. Co neodpracuje sám, musí odpracovat jeho dědici a případně i jejich dědici. No prostě země netušených možností.

39793

06.01.2005 12:39

Zločincem snadno a rychle

RE: Zločincem snadno a rychle

Karel z Čech 212.?.?.?

>svoboda je ovsem v tom, ze si muzete koupit hned tri knizky
>o teto vrazde na amazon.com

>Znate jeste jednu zemi, kde muzete zit svobodne jako v USA?
>Pokud ano dejte mi vedet, mozna ze se prestehuji, stejne je
>v Buffalu ted velka zima

Pane Včeličko, vemte si poučení z článku, kupte od Vietnamců pár laserových baterek (u nás toho mají plné stánky a sada ze za pár korun) a rozdejte to dětem v okolí. Pak svobodně budete moci v base sepisovat své zážitky a když je vydáte knižně, tak ještě zbohatnete. Navíc určitě vám v base dobře zatopí, aby vám nebyla v Buffalu zima a na státní útraty vás budou i zdravě krmit. Co by za takové pohodlí dali chudáci ze tsunami postižených oblastí.

39794

06.01.2005 12:44

Zločincem snadno a rychle

RE: Zločincem snadno a rychle

Karel z Čech 212.?.?.?

>To snad ani neni možný,že se mohlo opravdu stát [chechtot] Pokud
>to neni forek nějakých novinářů např.z časopisu Hrom [chechtot]
>tak to v americe maj opravdu těžkou buzeraci!

To jste se hrubě dotkl některých usedlíků z Bušistánu. Pan Včelička vás určitě opraví, že to není žádná buzerace, ale americké pojetí svobody.
Pojem SVOBODA označuje něco jiného v Evropě a něco jiného v Bušistánu. Proto se jen obtížně s bušistánci domlouváme.

39795

06.01.2005 12:51

Zločincem snadno a rychle

RE: Zločincem snadno a rychle

Karel z Čech 212.?.?.?

Z jedné totality jste přešel do jiné totality, jen trochu odlišné.

39796

06.01.2005 13:06

Ápenland

RE: Ápenland

Karel z Čech 212.?.?.?

Hanuman nebyl králem Tamilců či jiného národa, ale skutečných opic a vedl tažení (válku) opic z Cejlonu, tj. ze svého sídla, ze své země, do Indie. Proto také opičí král.

39797

06.01.2005 13:31

Ápenland

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Karel z Čech 212.?.?.?

>Jestli panu Karlovi z Ceska pamet jeste aspon trochu slouzi,
>jiste si vzpomene, ze zebrota a bezdomovectvi bylo
>ilegalni.

>V kriminalech tito lide nebyli tak na ocich jako dnes.
>Veru, hloupejsi argument na podporu komunismu jsem jeste
>necetl. [oči v sloup]

Ano, příživnictví bylo trestné, bytů bylo málo, ale každý někde bydlel a pokud by byt neměl, tak stát měl povinnost mu byt nebo ubytování zajistit. Samozřejmě, že nikoliv pod mostem. I práci měl každý i když se v zaměstnání třeba jen flákal, tak mzdu na obživu dostal. Nebylo to správné ani spravedlivé, avšak žebrat nemusel nikdo. Dnes jsou lidé často k žebrání nuceni nouzí. Možná, že mezi žebráky jsou nějací milionáři. O tom psal již Neruda v 19. století, jak Přivedla žebráka na mizinu. Většinou však žebrají lidé bez nezbytných prostředků k obživě.

39798

06.01.2005 14:00

Ápenland

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Karel z Čech 212.?.?.?

>Me se vubec zda, ze pan Karel ztratil likvidaci
>komunismu v Ceske kotline moc, ne-li vsechno.
>Nikdo tady ba i jinde tolik nad touto ztratou
>neplace.

Skutečně se ti to jen zdá. Nestěžoval jsem si za komunistů, důvod ke stížnostem nemám ani nyní. Ono záleží hlavně na člověku samotném, jak si dokáže poradit a o sebe a rodinu se postarat. Režimy se mění, ale lidé zůstávají, musí žít a chod událostí nijak zvlášť neovlivní.
Nepláču nad žádnou ztrátou, jen srovnávám. Z vlastní zkušenosti a nestranně. Mohu si to dovolit, protože dnes mě nikdo nemůže nijak nutit (ani násilím ani výhodami), abych napsal něco, co nechci a čemu nevěřím nebo abych něco nepsal. Jsem svobodný a finančně nezávislý. Naprosto mi nezáleží na tom, zdali se to, co dělám a jak to dělám, někomu líbí nebo nelíbí. Je mi to zcela jedno. Pracovat v konfliktu s jinými lidmi je moje povolání (slušně placené), jsem na to zvyklý a tedy mě to nemůže vyvést z rovnováhy. Tak bez jakýchkoliv obav si mohu dovolit psát pravdu, tedy jak to vidím já. Nad připomínkami některých přispěvatelů, že nemám vzdělání nebo zkušenosti, se mohu jen útrpně usmívat, protože vím své. Nemám ani důvod se tím nad jiné vyvyšovat a tak se v debatě zesměšňovat.

39803

06.01.2005 20:53

Ápenland

RE: Ápenland

Karel z Čech 212.?.?.?

Paní Jasmíno, je to tak, že někdo má rád holky, jiný vdolky. Musíme připustit, že jsou lidé, co vidí smysl života v hromadění peněz a majetku. Ovšem jsou i lidé vyznávající jiné hodnoty, než hmotný majetek. Již Jan Neruda před sto lety psal : Pro trochu lásky šel bych světa kraj, šel s hlavou odkrytou a šel bych bosý.... I dnes jsou lidé a není jich málo, kteří hledají štěstí v jiných věcech, než jsou peníze.
Nyní jsem pro manželku zvětšoval citát, který se sem do této debaty přímo hodí a proto si ho dovolím zkopírovat :
Není trvalého štěstí v žádném z předmětů světa. Je v nás. Tohle, bohužel, lidé moc nevědí. Pachtí se za štěstím celé životy, hledají ho ve všem možném, v lidech, věcech, v majetku, zábavách, dokonce i v drogách, ale tam, kde skutečně štěstí je, většinou hledat nejdou. Připomíná mi to jezdce, který hledá koně, na kterém sedí.
Eduard Tomáš

Mnozí čtenáři jistě pochopí a ti, co nikoliv, tak je to jejich škoda.

39844

06.01.2005 21:23

Ápenland

RE: Patrilo Cesko mezi Ápenlands?

Karel z Čech 212.?.?.?

Šedesát osmičko, nemohu, než vám dát za pravdu, Co jsme si zvolili, to máme. Zvolili jsme si prospěcháře, kteří svůj osobní prospěch nadřazují nad prospěch celku. Po desítkách let hmotného nedostatku se všichni snaží stát se bohatšími a to za jakoukoliv cenu. Konzum se stal modlou.
Možná za pár let se situace změní, ale jistě to nebude tak hned. Společenský vývoj má své zákonitosti, které jednotlivec nemůže změnit.
A co bych chtěl já? Aby se svět trochu zlidštil. Abychom se neřídili ve svém počínání jen hlediskem osobního prospěchu. Aby se na jednání lidí, kteří poskytnou pomoc potřebným, se nepřiživovali lidské hyeny, jak se často a v souladu se zákonem dnes děje. Aby lidé vůči ostatním se chovali tak, jak chtějí, aby se ostatní chovali k nim samým - tedy se základní lidskou slušností.
Skutečně nejsme ovce, ale někteří lidé by velmi rádi z ostatních nemyslící ovce udělali.

39855

06.01.2005 21:41

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Karel z Čech 212.?.?.?

>No, pane Karle, jedna hruza uz byla ta
>dobrovolna-povinnost(pokud me pamet neklame, i jakesi
>znamky-nalepky nam soudruzi udelovali a penize rovnou vzali
>z vyplaty.)

>A druha- vzpominam si, ovsem matne a nepresne, ze ze
>zmineneho fondu si "soudruzi z NDR" sveho casu vybudovali
>jakysi zabavny park.

>Byla a je to pekna sebranka, tedy ti soudruzi.

Souhlasím s vámí paní Ajo. Také komunisty za tuto činnost nijak nechválím. Jen jsem si pro objektivitu dovolil poznamenat, že dnešní charitativní příspěvky mají jiný charakter, než byly dobrovolně povinné příspěvky na fond solidarity. To jen Lojza a Sidonius -- ZdenekM si z mého příspěvku vyvodili, že kumunistický režim velebím. Je to však jen jejich problém, že neumí číst či čtenému textu nedokáží porozumět.

39856

06.01.2005 21:48

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Karel z Čech 212.?.?.?

>Pane Idealisto, ja nikomu rady nedavam. Kdo by me
>tady poslouchal ? Me nikdo nikdy neposloucha a nikdo
>nikdy poslouchat nebude. Vam se to uz stalo, ze vas
>nekdo poslouchal ?
>Lojza

A představ si Lojzo, že příspěvky Idealisty rád čtu. I když někdy nesouhlasím, tak jsem si vědom, že jsou od zkušeného a moudrého člověka, kterému je přínosné naslouchat. Od něho se člověk může poučit.
Bohužel o tvých příspěvcích nic podobného napsat nemohu. Ty je skutečně škoda času číst.

39857

06.01.2005 22:06

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Karel z Čech 212.?.?.?

>Tak takovouhle větu jste mohl vysoukat ze "Sebraných spisů"
>s.Biĺaka, nebo Milouše Jakeše. Pokud ovšem nejste "pamětník"
>a zasloužilý člen té nejrovnější strany. Jinak každému, komu
>je přes 30 let a žil v tom komančském ráji, je jasné jak to
>bylo. Bezdomovci byli zavření a žebráci, to byl skoro celý
>národ, ovšem s povinností pracovat.
Jsem pamětník, ale nikoliv zasloužilý či jiný člen komunistické strany. Jako pamětník vím, že lidé často nebydleli nejlíp. Na byty se léta muselo čekat. Ovšem bezdomovci nebyli zavření, protože neexistovali. Žebráci byli ve velkých městech, ale dali by se na prstech spočítat.Se současným stavem je to nesrovnatelné. Stabilní nemakačenkové problémy s policií skutečně měli.
Ano, žilo se u nás většinou chudě. Ale na postavení domku, družstevního bytu a chaty i na skromnou zahraniční dovolenou příjem většině lidí postačoval.


39858

06.01.2005 22:28

Zločincem snadno a rychle

RE: Zločincem snadno a rychle

Karel z Čech 212.?.?.?

>Karlicku, to ti opravdu jenom pripada.Stejne me
>ale fascinujes znalostima zdejsich pomeru.
>Skoda, ze to mas vsechno jen s druhe ruky.
Lojzíku, i kdybych to měl třeba z páté ruky, tak stát, ve kterém zavřou člověka za to, že si hraje s laserovým ukazovátkem, nepovažuji za stát svobodných lidí.
>V roce 74 kdyz zde byli po prve rodicove, tak jsem
>jim koupil bezdratove radio. Maminka mohla volat
>tatinkovi s domu do mesta co ma prikoupit. Ale netrvalo
>to dlouho. Hrdinove pana Karla je oba dva povolali
>na mistni SNB a byli vysetrovani vice nez 8 hodin.
>Male radijka byla jim odebrana a byli vazne upozorneni
>uz nikdy vice.
Neví, jaká radia jsi rodičům koupil, ale od 70. let byly běžně v prodeji vysílačky s dosahem cca 1 km (už si to přesně nepamatuji). Problém zřejmě nebyl ve vysílačkách jako takových, ale spíše v pásmu radiových vln, na kterých vysílaly. Patrně pracovaly na pásmu vyhrazeném třeba radioamatérům, policii, hasičům, armádě, či pro jiné účely. Jestliže vysílačky narušovaly jiná radiová spojení, nedivil bych se, že byly policií zabaveny. Určitě ani v USA nelze vysílat na libovolném pásmu.
Obdobné problémy byly i s televizory. Systémy PAL, SECAM a j. byly původně nekompatibilní. Prostě na americkou televizi se v Evropě nic nedalo chytit.
Ono stačí všimnout si amerických aut s řízením vpravo. Problém s takovým autem by byl i dnes v celé Evropě. Souvislost s komunisty v tom nevidím žádnou.

39863

06.01.2005 22:48

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Karel z Čech 212.?.?.?

>Von totiz pan Karel, tak velky opevovatel komousu
>zapomel, ze kdyz se delala takova nejaka inventura
>vkladu ve Svycararskych bankach po 10 letech po padu
>komunismu v zemich "RAJE NA ZEMI" tak se zjistilo
>ze ti, jeho tolik milovani soudruzi si tyto penizky
>ulozili prave ve Svycarskych bankach. Stejne tak jeho
>hrdinove jako Saddam ci Araffat. Ted jsou tam miliony.
>Penizky okresnich a krajskych predsedu jeho strany
>byvalych ministru a jinych komunistickych pohlavaru.
>
No to koukám Lojzo, jaký máš přehled. Že ty v těch švýcarských bankách ty peníze počítáš? Jinak bys to přece nemohl vědět, když švýcaři úzkostlivě zachovávají bankovní tajemství.

39864

06.01.2005 23:08

Rozpaky nad humanitární pomocí

RE: Zvedavec stejne nebezpecny jako Mein Kampf

Karel z Čech 212.?.?.?

>magory, takze ti taky patri do te same kategorie). Ja neznam
>z dnesni doby podobny nabozensky fanatismus. Zide, krestane
>ani nikdo jiny na sebe nevezme pas z dynamitu. Nebo,
>Pelesko, vy vite o nejakem takovem nabozenstvi dneska?

Leho, vy jste přesvědčen o tom, že Iráčané bojují proti okupantům v Iráku jen proto, že to nejsou muslimové? Takovou hovadinu si snad ani vy nemůžete myslet! To přece nemá s náboženstvím zcela nic společného. Sám vrchní Satan v Bílém domě tvrdí, že nevede válku proti muslimům.

39865

06.01.2005 23:28

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Přiznávám se – jsem sociopat

Karel z Čech 212.?.?.?

>nedávno během pár let proběhly dvě svetové války ? To byla
>teprve neucta člověka ke zvířatům, přírodě a k sobě samému.
>Já bych to osobně viděl nejméně na zvednutí hladiny
>světových moří o 3 metry, počátek nové doby ledové a zárověň
>50km velký astroid dopadnuvší přímo na Berlín ........ o ono
>nic [smích]

Ač na žádného Boha nevěřím, tak jsem přesvědčen, že to všechno přijde a bude to dost brzy. Vždyť se lidstvo o to snaží seč může.
http://www.blisty.cz/2004/2/24/art17106.html

39868

06.01.2005 23:33

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Přiznávám se – jsem sociopat

Karel z Čech 212.?.?.?

>Dale jsem se zminenou vetou nijak nechtel dotknout inzenyru.
>Zdanliva podoba, pokud jste se v ni nasli, je jen nahodna.
>Jsem uprimne presvedcen, ze drtiva vetsina inzenyru jsou
>obcane s vysokym moralnim kreditem.

>
>Pokud se vsak zminena veta nejakeho inzenyra dotkla, tak se
>mu hluboce omlouvam.

Vážený pane, inteligentním lidem se omlouvat nemusíte, protože váš příspěvek pochopili a na to, co si myslí kreténi, se klidně vykašlete. Dělal byste si vrásky pro něco, co za to nestojí.

39869

07.01.2005 10:03

Rozpaky nad humanitární pomocí

RE: Zvedavec stejne nebezpecny jako Mein Kampf

Karel z Čech 212.?.?.?

Kdyby byl Lojza zaměstnán na Goebelsově ministerstvu, tak zaručeně udělá kariéru. Všichni všude chtějí mír jen pobudové válčí.
Jen zapomněl dodat, proč Bush ty pobudy do světa posílá válčit. Navíc mi americká armáda ani ty soukromé armády nepřipadají jako spolek pobudů. Ale nehodlám to Lojzovi vyvracet.

39901

07.01.2005 10:15

2004 - rok mučení

2004 - rok mučení

Karel z Čech 212.?.?.?

Část dopisu vězeňkyně z věznice Abú Ghurajb v Iráku:
...Jsem Vaše sestra v Bohu (Fátima). Znásilnili mne za jediný den více než devětkrát. Dokážete to pochopit? Představte si některou z Vašich sester, jak je znásilňována. Proč byste si to nemohli představit, když i já jsem Vaše sestra! Se mnou je 13 dívek, všechny neprovdané. Všechny byly znásilněny před očima a ušima kdekoho.

Nedovolí nám se modlit. Vzali nám šaty a nedovolí nám se obléknout. Zatímco píši tento list, jedna z dívek se usmrtila. Byla krutě znásilněna. Voják ji bil do prsou a stehen. Podrobil ji neuvěřitelným mukám.....

http://www.blisty.cz/2005/1/7/art21425.html

39902

07.01.2005 11:57

Návrat klasických žoldáků

RE: Návrat klasických žoldáků

Karel z Čech 212.?.?.?

Izraelci již pracují na demokratické volbě Palestinského prezidenta :
"Izrael zatkl kandidáta na palestinského prezidenta"
http://lidovky.centrum.cz/svet/clanek.phtml?id=320709

39908

07.01.2005 15:16

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

212.?.?.?


>Zajimave bylo pane Karle z cehunova,

Milý pane doktore Vosičko, dovoluji si vás upozornit, že jsem z České republiky.

39929

07.01.2005 15:50

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Karel z Čech 212.?.?.?

>To me vubec ale vubec neprekvapuje Karle.
>
>Vzdyt jsou vzdycky proti komunistum,
Kopat s davem do mrtvoly, toť hrdinství!
Navíc je to i jednodušší, než se zamyslet nad tím, jak se mohlo stát, že komunismus byla svého času myšlena přitahující miliony lidí. Miliony lidí (přímo stamiliony) se také pokusily tuto myšlenku uskutečnit v praxi. Přes půl století komunisté drželi imperiální kapitalistické státy v šachu. Byla to velmocenská síla ovládající třetinu světa.
Jak je to všechno možné, byla-li to taková blbost, jak se dnes módně tvrdí? Jak je možné, že i dnes mají u nás komunisté podporu cca 10% voličů?
>lidem co se pletou do politiky a prdlajs tomu rozumi.
Jaké štěstí Lojzo, že tě máme a že nám dovedeš poradit. Co bychom si bez tebe a tvých zkušeností počali? Ty jsi jistě nejednu politickou stranu přivedl do parlamentu.
>A tim se pomom nemusi nic naucit, upravit si
>nazor a podobne. Proste reknou vse je v rukach
>pejzatych zidu a tim padem " padla klec ".
Pejzatí židé mají skutečně za ušima. Hlavně vědí, kdy mohou sami vylézt na světlo a kdy mají namísto sebe vystrčit na pódium nějakého hlupáka, co jim žere z ruky a kterého pak snadno obětují.

39934

07.01.2005 16:07

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Karel z Čech 212.?.?.?

Zeměpisně je Izrael v Asii zcela nepochybně. Ovšem izraelci nejsou jen tak obyčejní asiaté. Oni jsou vyškolení Hitlerem. Prostě je to Národ Vyvolený!
Pro úplnost - v Izraeli žijí i normální slušní lidé. Je jich zatím bohužel menšina.

39938

07.01.2005 16:19

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Karel z Čech 212.?.?.?

V civilizovaných státech pane P.Peshmergu byla krevní msta postavena mimo zákon, stejně jako vyšetřovací metody svaté inkvizice. Ovšem vám to zřejmě nic neříká.

39942

10.01.2005 23:14

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Karel z Čech 212.?.?.?

>> Vlastni Iranci uz si zabili
>>za tu dobu kolem 300 deti. Jejich byvaly vudce Saddam
>Co to je za hovadinu? Iranu Saddam nevladnul.
>>za den zprovodil ze sveta 200 deti, DENNE. To vam vsechno
>>bohuzel uslo.

Je dobré si připomenout takový malý testík, neboť časem některé skutečnosti upadají do zapomnění.
http://www.casodej.cz/iq-test.htm

40255

12.01.2005 16:12

Povolání v ohrožení

RE: Povolání v ohrožení

Karel z Čech 212.?.?.?

>Klauzule tykajici si povolavani v pripade ohrozeni statu ve
>srovnani s timto povazuji za nepodstatne.

Ohrožení státu již pomalu nastává. Rodí se stále míň a míň dětí a nebude na kom vybírat daně.
Společné povolávání mladých mužů a žen na krátkodobá několikatýdenní cvičení by tento trend mohlo zvrátit.
Je vidět, že naši politici myslí na budoucnost.

40401

12.01.2005 17:18

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Karel z Čech 212.?.?.?

>Řešení je možné a naprosto logické. Rozdělit Irák na tři
>části, kurdský sever, šíajtský jih, a sunnitský střed. Ze
>severu vystěhovat arabské obyvatelstvo a vytvořit autonomní
>oblast,

Tak to rozhodně Turecko nepřipustí, aby vzniklo cokoliv, co by mohlo být považováno za kurdské.
Ovšem i tak by se řešení dalo najít. Co takhle vystěhovat všechny Iráčany do palestiny a irácké území přidělit Izraeli. Iráčané by mohli být pouštěni do Iráku jen na propustky na dobu výkonu práce. Izrael již má s takovým řešením bohaté zkušenosti a jistě by si už sám poradil.
Jak se dnes stále zřetelněji ukazuje, tak stejně všichni sunnité, šíité i Kurdové jsou teroristé a tak by byli za zdí.

40404

12.01.2005 17:32

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Karel z Čech 212.?.?.?

>Teď jsem si přečetl své příspěvky, a opravdu nevím, kde jsem
>se zmiňoval o krevní mstě. Pokud jde o vyšetřovací metody,
>opět zdůrazňuji, že pokud jde o teroristy a vrahy, k
>dosažení výsledků a záchraně možných nových obětí je
>zapotřebí použít metod, které tyto výsledky zaručí. Ještě
>jednou "účel světi prostředky" a nakonec lidé jsou
>zainteresováni na konečných výsledcích a nikoliv na tom
>jakým způsobem jich bylo dosaženo.

Mgr Paed .Peshmergu, mohl byste prozradit, jak rozeznáte teroristu či vraha od spořádaného občana? Už jsem pár vrahů osobně viděl, ale žádný z nich to neměl napsáno na čele.
Stejně tak, pokud si vzpomínám, tak jak při demonstracích před listopadem 1989, tak později při zasedání MMF v Praze nebo při akcích proti demonstrantům bojkotujícím průběh Velké pardubické policajti mlátili hlava nehlava každého, kdo jim přišel pod ruku bez ohledu, zda to byl demonstrant nebo náhodně okoloprocházející člověk či v Praze divák vycházející z kina. Policajti měli sice školení, ale to rozpozání občanů spořádaných od nespořádaných činí v praxi jisté potíže.

40406

12.01.2005 17:40

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Karel z Čech 212.?.?.?

>Dobre pane Brazda, mate pravdu.
>A nezeptate se pri tom pana Peleska jak on vi jak to
>vypada v mucirnach v Israeli ? To jen pro presnost.
>Cim to ma pan Peleska podlozene, ze jsou takove podminky
>v jejich zalarech ci eventuelne v "mucirnach".
Pokud máš Lojzo zájem zjistit, jak to vypadá v mučírnách v Izraeli, stačí přejít na jakýkoliv arabský web, kde "zákazníci" těchto izraelských humánitárních zařízení hovoří o svých zkušenostech.
Zrušení izraelské směrnice o zákazu mučení vězňů pravdivost takových výpovědí se zdá potvrzovat.

40409

12.01.2005 17:46

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Karel z Čech 212.?.?.?

>
> je velmi zajimave, ze v tech "krutych" dobach nebylo slyset
>o hladomoru, kmenovych a nabozenskych valkach, tak jako ted
>v dobe, kdy si vladnou sami a vetsinu casu travi cekanim na
>pomoc zvenku a obvinovanim okolniho sveta ze situace do
>ktere se po shozeni "jha kolonialismu" dostali.

Má jakýsi matný dojem, že v dobách slávy koloniálních impérií nebyl internet ještě na dostatečné výši a i novináři se starali spíše o věci koloniálním státům a jejich občanům bližší. Ovšem taková drobná válčička, při které Italové stříleli z kulometů do Habešanů ozbrojených luky a šípy se dosatala i do učebnic dějepisu.

40410

12.01.2005 18:32

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Karel z Čech 212.?.?.?

>Pane Ignaci, najdete si tady nekde odkaz jednoho
>z vas pana Karla s Cech. Tomu vy verit budete, je to
>vas clovek, stejne jako clovek pani Aji. Ten uvedl
>zde linku na Carodeje. Tam se psalo, ze v Iraku zem-
>relo hlady od roku 1981 do roku 92 asi 750.000 deti.
>Pekne si to podelte 365 x 10 a prijdete na to vyjde
>vam cislo 200 na den. Priste napiste na OSN ze jsou
>to baronove Prasilove a ne me.
>A do Bohnic me prosim neposilejte.
>
Amo, do r. 1997 zemřelo 750.000 dětí, ale nikoliv vinou Saddáma Husajna, ale v důsledku sankcí OSN, prosazených USA.
http://www.casodej.cz/iq-test.htm

Tedy nejsou to oběti Saddáma, ale vlády USA.
Nelze každou americkou špinavost svalovat na Saddáma.

40415

12.01.2005 18:46

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Karel z Čech 212.?.?.?

>Ja videl a slysel, jak jim Americani dali 2x varovani.
>Civiliste neodesli. Nebo, ze bych mel halucinace ?

Patrně ti civilisté neprošli školením bezpečnosti práce jako pokladní v OKD v Ostravě. http://www.ceskenoviny.cz/domov/index_view.php?id=109913
Ta peníze dobrovolně vydala a tak se jí nic nestalo.

40416

12.01.2005 19:36

Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje

Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje

Karel z Čech 212.?.?.?

Nevím, co jsem komu špatného udělal, že mi desetkrát denně cpe na okrazovku okno s nabídkou zelené karty do USA - v různých vybarvení a já to okno musím zavírat.
Nestojím o to, nechat se jet ponižovat do bušistánu.

Zřejmě stejné nabídky vyskakují i na monitorech počítačů v muslimských zemích. Vůbec se tedy nedivím, že někoho taková pofidérní nabídka zláká. I u nás se v počátcích soudobého kapitalismu našlo dost lidí, kteří uvěřili reklamním dopisům, že vyhráli milion. Hloupých chudáků, kteří by chtěli zbohatnout, se jistě všude najde dost. Nedivím se, když někteří z nich se do USA skutečně vydají.
Lze k tomu říci pouze tolik: O co si z Ameriky říkáte, to se vám dostane.

40419

12.01.2005 19:51

Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje

RE: Muslimská invaze do Evropy úspěšně pokračuje

Karel z Čech 212.?.?.?

>Na druhe strane bych nechapal cloveka, v jehos zemi se lepe
>zije aby prave odcestoval do Cech. Pocasi tam neni nikterak
>valne, ovzdusi take ne. No a pokud si myslite, ze je lepe
>vymrit po meci, proc ne, on uz se nekdo najde, komu se bude
>libit v zemi Ceske.

A jak mi Včeličko vysvětlíte ty tisíce zejména mladých američanů, kteří jsou v Praze a v okolních městech. Jsou tady měsíce a roky a živí se učením angličtiny, pokud nepodnikají a nijak se jim nazpět nechce.
Pro úplnost dodávám, že mi nijak nevadí, nechci je v žádném případě vyhánět. Naopak, považuji je za mnohem rozumnější, než jsou mnozí američané v bušistánu nebo v Kanadě. Protiamerické demonstrace v Praze nejhorlivěji organizují právě oni. Proto jsem na jejich straně. Dokonce jsem tak mírumilovný, že mi nevadí ani těch pár stovek "státních zaměstnanců" bušistické vlády, kteří v Praze lenoší. V tom našem "centru vesmíru" toho mnoho podělat ani nemohou.

40421

12.01.2005 20:05

Rok posilování moci

RE: Rok posilování moci

Karel z Čech 212.?.?.?

>Ne, Češi to nejsou, protože ti píší zleva doprava. [chechtot]

A také nepracují nejen v sobotu.

40423

13.01.2005 10:42

Proč říkám NE antievropské ústavě

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Karel z Čech 212.?.?.?

>
> Autor, cesky "myslitel", este do minuleho maja do europy
>nepatril. Dnes uz ale broji proti imigrantom, ktori do
>europy "nepatria". A ak konkretne ste vy, drahy autor, tu
>zapadnu europu vybudoval? Pretoze verim, ze sa bavime o
>zapadnej europy, do tej vychodnej sa imigranti po milionoch
>nehrnu.

Stojane Jakotyči, evropská ústava řeší to, co se bude dít i na našem území, tedy území ČR. Proto do ní máme co mluvit, ať už jsme EU budovali či nikoliv. Ze své země jsme nikam neemigrovali, žijeme tady po staletí a tedy máme také právo rozhodovat o tom, kdo k nám může imigrovat a kdo nikoliv.
Do svého domu si zvu jen koho já chci. Nikdo nemá právo se ke mě cpát proti mé vůli.

40470

13.01.2005 10:58

Povolání v ohrožení

RE: Povolání v ohrožení

Karel z Čech 212.?.?.?

>Mila Kiti, souhlasim s vasim nazorem na zakon. Co se tyka
>prvni linie ve valecnem stavu, budu ta posledni, co by se
>tam hrnula a konecne, jakakoliv zbran je mi odporna...A
>pokud by k necemu doslo, nesmime zapominat na nuklearni
>zbrane a tak schovavat se za peci nebo v prvni linii, je
>uplne jedno.....

Milá Jarko, obavy z nukleárních zbraní nejsou dnes aktuální. Kdo by nás také těmito zbraněmi mohl ohrožovat? Francie? Rusko? Británie? - určitě ne, protože radioaktivní spad by je ohrozil v takovém případě také. Severní Korea? - určitě ne, Korejci by tu bombu museli nést do Evropy na zádech a je to přece jen kus cesty. Čína? Indie? Pakistán? - tam mají jiné starosti, než se zabývat Evropou.
Jediné reálné nebezpečí hrozí z Bušistánu a z Izraele. V obou těchto zemích vládnou dost velcí blbci, kteří by použití nukleárních zbraní byli schopni a technicky by to pro ně nebyl problém.

40471

13.01.2005 11:17

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Karel z Čech 212.?.?.?

>Pane Karle z Cech, pan Lojza ale cetl neco z "Čaroděje" a
>ne z Časoděděje. Takze prosim pochopte, ze pan Lojza ma
>informace i statisticke, z jineho zdroje. Prijemny vecer
>preji.

>
Pane Lve, buďme velkorysí. To že má Lojza problémy se čtením je omluvitelné - kdo jsme bez chyby? Mnohem víc mi u něj vadí, že má problémy s pochopením čteného textu. Vidíte to tady ne konkrétní věci, ke které diskutujeme. Lojza si přečte, že sankce OSN a USA proti Iráku způsobili smrt 750 tisíc dětí v Iráku a Lojza z toho udělá, že Saddám denně vraždil 200 dětí z denní kvóty 450 lidí.
Ještě napíše, že k tomu dospěl s kalkulačkou.
To už si ale nevykalkuloval, že při 450 mrtvých denně by musel denně strávil 8 hodin podřezáváním svých obětí s normou jeden mrtvý za 1 minutu a půl hodinovou přestávkou na občerstvení podle Zákoníku práce. A to včetně sobot a nedělí a bez nároku na dovolenou na zotavenou. Taková dřina podle Lojzy po dobu snad 12 let - no to přece není v lidských silách vydržet.
Lojza, jak se tady předvádí, jistě Saddámovi asistoval - stopkama mu měřil čas, aby řádně plnil normu a ani rauchenpauzu mu jistě nedopřál.

40472

13.01.2005 11:24

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Karel z Čech 212.?.?.?

>
>>Vlastni Iranci
>Iranci jsou obyvatele Iranu
>>Jejich byvaly vudce Saddam
>Saddam vladl Iraku
>>A do Bohnic me prosim neposilejte.
>Tak kam? Do paty obecny zopaknout si zemak? Co bude pro vas
>stravitelnejsi?

>
Pane Ignáci, Lojza to nahlíží z globálu. Iráčané, Íránci, Palestinci, Syřané, Afgánci - všichni si zaslouží bombardování a není proto důvod je rozlišovat. Je to bušistánský národní zájem (a těch pejzatých co v sobotu nepracují v pozadí).

40474

13.01.2005 12:08

Zločincem snadno a rychle

RE: Zločincem snadno a rychle

Karel z Čech 212.?.?.?

>Strach neni jen pro jeden narod ,president Bush uvalil
>strach na cely svet a dal jasne na vedomi ,kdo neni s nami
>je s terroristy.

>Tak tedy strach je celosvetovi,touto novou treti svetovou
>valkou ,ktera jen tak hned nezkonci bude zit cela jedna
>lidska generace ve strachu ,nebot nove organisovane
>jednotky-komanda smrti-zasahnou kdykoliv a kdekoliv ve svete
>,kde pan Bush a jemu prisluhujici uznaji za vhodne,tudiz
>zadna vlada nema nad Vami svrchovane pravo,toto pravo si
>privlastnil president Bush proti komukoliv na svete.

Bohužel máte pravdu pane Nohejl. I u nás se najdou rozsévači strachu, co Bushovi přizvukují. Není to tak dávno, v souvislosti s tím, jak jeden americký vědec začal rozesílat obálky s antraxem, vypukla antraxová hysterie i v ČR. Školáci z hecu začali trousit mouku a cukr po ulicích a chodbách budov a naši policajti a hasiči okamžitě začali zajišťovat místa činu a hledat teroristy. Několik lidí také bylo odsouzeno pro obecné ohrožení a šíření poplašné zprávy.

40479

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Německá SPD vyloučila kritika migrace Sarrazina03.08.20 22:23 Německo 0

Po antisemitismu máme anticikanismus...02.08.20 16:24 Česká republika 3

Migranti do Čech! padlo na půdě německého parlamentu01.08.20 10:33 Česká republika 0

Google umožní černochům označit své firmy jako "black owned"01.08.20 10:08 USA 3

Simpsonovi, rok 201031.07.20 23:35 Neurčeno 1

Černoch ve vlaku do Prahy obvinil personal z rasismu, protože dostal chleba31.07.20 20:32 Česká republika 5

Kdo nemiluje LGBT, nedostane peníze29.07.20 21:39 Evropská unie 1

Poslanec Foldyna varuje velmi ostrými slovy před Istanbulskou dohodou28.07.20 23:20 Česká republika 9

Proč spěchají s vakcínou27.07.20 12:42 Neurčeno 15

Vláda chce vytunelovat ze státního rozpočtu další 2 miliardy27.07.20 02:28 Česká republika 3

Katedrálu v Nantes zapálil černošský migrant z Rwandy26.07.20 09:45 Francie 8

Hoax v přímém přenosu (bohužel)24.07.20 20:48 Řecko 1

Teror lůzy: Spisovatelka souhlasila s Rowlingovou, že muži nemenstruují. Je bez práce24.07.20 18:05 Neurčeno 7

Deset migrantů 2,5 hodiny znásilňovalo 18ti letou Němku24.07.20 12:14 Německo 2

Bílý muž chrání vlastním tělem partnerku, kterou napadla tlupa agresivních černošek21.07.20 16:16 USA 9

Jak vznikají mrtví: chlápek, který se zabil na motocyklu, je veden ve statistice zemřelých na kovid21.07.20 15:43 USA 2

Zajímavý projev poslankyně Sary Cunialové v italském parlamentu 14.5.202018.07.20 12:50 Itálie 0

Ve Francii už zase hoří katedrála18.07.20 11:04 Francie 10

Nikdo nezemřel na koronavirus! Důležitá odhalení Dr. ​​Stojana Alexova, titulky CZ15.07.20 19:46 Bulharsko 9

Lidé, s koronavirem je to jinak!15.07.20 18:51 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
22,38 Kč
Euro
26,30 Kč
Libra
29,21 Kč
Kanadský dolar
16,69 Kč
Australský dolar
15,91 Kč
Švýcarský frank
24,34 Kč
100 japonských jenů
21,09 Kč
Čínský juan
3,21 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,50 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 057,21 Kč
1 unce stříbra
542,56 Kč
Bitcoin
254 521,27 Kč

Poslední aktualizace: 3.8.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?