Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 606 příspěveků, 2 různá jména: <nic>, Aja.

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

26.11.2004 16:01

Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

RE: Pohádka na dobrou noc pro socany, kterým jen slovo ODS nahání hrůzu

Aja 24.?.?.?

Paní Ajo, to je dost komplikovaný probvlém, politickými teoretiky dosud nedostatečně řešený

At se koukaj snazit,chlapci.[smích]

Od původního dělení, kdo jak sedí v anglickém parlamentu přes marxistické dělení podle poměr k hájení zájmů kapitálu v 19. a v 1.pol. 20. století. Někdy od 60. a 70. let takové dělení postupně ztrácí stále více smysl.

To jiste, nakonec se od sebe lisily realne programy a cile levice i pravice a to stat od statu, ovsem s vyjimkou, dnes uz postkomunistickych zemi.

Uznejte sama, která politická strana v reálném politice v USA je stranou levicovou, (pomineme-li bezvýznamnou komunistickou stranu USA)? Jistě žádná. Proč tedy používat takové dělení politického spektra? Jaký je praktický přínos takovéhoto dělení? Naprosto žádný, naopak zastírá a zatemňuje objektivní skutečnost.

Pravda, snad s vyjimkou pohledu na snatky homosexualu a interupci tehotenstvi, se demokrati a republikani v USA az tak moc nelisi.
V Kanade(ktera je oproti USA celkove znacne doleva) je ta nejlevicovejsi NDP temer bez vlivu, Liberalove jsou take nahnuti doleva(na zdravotnictvi zdarma si nedame sahnou!!..a take to podle toho vypada) a konzervativci se ne a ne znovu stat pankanadskou stranou.
Realny prinos takoveho deleni neni asi na nic(krome "podkurovani"volice),ale...dosli jsme uz tam, aby se "delilo" jinak? Pokud ano,jak?
Jsou-li programy politickych stran tak malo rozdilne a atraktivni(pricemz realne a realizovatelne),ma vice stran vubec smysl? Nerikejte mi, ze spejeme k vlade jedne strany.

37600

26.11.2004 17:07

Sirka

Sirka

Aja 24.?.?.?

...a jeje, tak se mi jevi, ze jsem mela drzet zobacek, co?
Jsem rada, ze nedrzela. [vyplazený jazyk]
Pro Kavola-Vy nevite, ze jsem vystoupila z cervene knihovny a tudiz mi "stastny konec" naprosto vyhovuje? [mrknutí jedním okem]

37605

27.11.2004 13:39

Výměna baterie

Výměna baterie

Aja 24.?.?.?

At zije Quebec!
Ve Wall Mart mi vymenili baterii, platila jsem jen za ni(neco kolem 2$),nikoliv za praci.
Pokud si vzpominam, driv se v Cechach prodavaci vyucili v 3-letem ucebnim oboru, tedy asi umeli, ale zakaznik je vetsinou otravoval, zdrzoval (od ceho?), nemeli ho moc radi a casto to davali najevo.
Tady se take neco zmenilo-bud ja, preslo to prvni nadseni z usmevavych prodavacu, nebo se zmenili oni.Casto neumi poradit ani ve specializovanych obchodech, prodavacem se muze stat kazdy,neni treba ani dokoncit patou secondary.
Ale negeneralizovala bych az tak moc, v obchudcich, kde je vsechno osobnejsi a ma to lidske rozmery, je povetsinou radost nakupovat(pokud je nakupovani radost).Jen jestli ty obchudky preziji.

37651

29.11.2004 04:34

Výměna baterie

RE: Výměna baterie

Aja 24.?.?.?

Vy mate boty z toulaveho telete.
Vitejte zpatky,Stefane.

37752

29.11.2004 14:05

Sirka

RE: Sirka

Aja 24.?.?.?

..no jo,ale ja to mam na brigadu trosku z ruky, tak se snazim malicko pomoct jinak(ted nemam na mysli tyhle moje recicky,co vas zlobi). [mrknutí jedním okem]

37783

29.11.2004 14:49

Výměna baterie

RE: Výměna baterie

Aja 24.?.?.?

>co boty pani Ajo pocitac [smích]

....takze byl vlastne rozlitanej uplne celej.

37785

29.11.2004 14:55

Výměna baterie

RE: Výměna baterie

Aja 24.?.?.?

Nebojte,pani Jarko,na nove hodinky budete mit finance.Koupite si cinske za par korun,bude to levnejsi,nez vymena baterie,ci oprava.
Je treba konzumovat, konzumovat, konzumovat.....
Mit jedny Primky na pul zivota,ci boty od Baty na nekolik sezon,tak to tedy ne, s tim je konec. [smích]

37786

29.11.2004 17:47

Setapouch, sobí hnusec!

RE: Setapouch, sobí hnusec!

Aja 24.?.?.?

Mate asi pravdu,pani Jarko.Jiste je to dilema a ne nezbytne nutne otazka rasizmu.
Netusim,zda se nekdo z oboru adopce nekdy venoval studiu nasledku dopadu rozdilnosti kultur na adoptovane deti.
V ramci sveho zamestnani prichazim do styku s rodinami,ktere adoptovali cinske deti(tedy pouze holcicky,chlapce Cina k adopci nedava).Prekvapujici je,ze je zrejme snazsi adoptovat malou Cinanku,nez ditko z quebecke.Jak se na to budou divat cinske deti az dorostou, naprosto odtrzene od svych tradic a kultury(byt zrejme ekonomicky lepe zajistene,tot otazka).
Dalsi priklad je z okruhu mych ceskych znamych,kdy jejich dcera,vychovana do jisteho veku v Cechach, posleze zde v Quebecu, porodila ditko, otec je cernoch, ktery se zahy prestal starat a zmizel ze zivota ditete docela. Holcicka je tedy obklopena vesmes "bilymi" a tak dochazi k takovym paradoxum:byla jsem ve zminene rodine na party,ktere se zucatnila i cernosska rodina,jejich prichod mala cerna holcicka okomentovala " Co tady ti cerni delaji?"....tedy zaradila se mezi "bile", zatim je mala, ale jak to asi ponese pozdeji, s cim a s kym se asi ztotozni?Nedelame jim ze zivota gulas, byt s nejlepsimi umysly?

37791

01.12.2004 12:36

Vedení Jukosu prchá z Ruska

RE: Vedení Jukosu prchá z Ruska

Aja 24.?.?.?

Mozna by se dalo neco najit v antikvariatech v cestine.
Rozhodne v edici Anticka knihovna vysly dva dily jeho "Valka zidovska".

37900

03.12.2004 14:22

Ukrajina - velká reality show?

RE: Ukrajina

Aja 24.?.?.?

Kdyz uz nam tu delate test z historie,pane Dolecku,pak musite priznat,ze chcete-li hovorit o Kyjevske Rusi,tezko se vyhnete zidovske otazce.Krestanstvi a jeho pocatky souvisi s vladou knezny Olgy.Krestanska misie Cyrila a Metodeje smerovala mezi Chazary,kteri vyznavali zidovstvi a pohanstvi.

Jak to bylo na Ukrajine za vlady Stalina vi vsichni,vyhladovel je tak zrudnym zpusobem,ze dochazelo ke kanibalismu.

Chortica-od roku 1492 hlavni sidlo zaporozskych kozaku.

Stepan Bandera-ukrajinsky nacionalista,odsouzen za vrazdu,propusten v roce 1939(puvodne dostal trest smrti),clen vlady,za 2.WW veznen v nemeckem koncentracnim tabore,v roce 1959 v Nemecku umira na otravu jedem(mluvi se o tom,ze byl otraven pravdepodobne na prikaz Chrusceva).

Julia Timoshenko-mlada,vzdelana(a docela hezka [mrknutí jedním okem] ) zenska,v politicke opozici se svoji stranou Motherland.

Jo, a na Ukrajine jsem nebyla.

38004

04.12.2004 17:46

Oscar - príbeh jedného bígla

Oscar - príbeh jedného bígla

Aja 24.?.?.?

Driv,nez tu nekdo zacne zase neco o pathosu a sentimentalite [mrknutí jedním okem]
....beru tohle cteni, jako vanocni darek.A mam z nej radost.

38025

05.12.2004 18:41

Ukrajina - velká reality show?

RE: Ukrajina

Aja 24.?.?.?

Byt dobra nebo ne, neni nijak dulezite.
Neco jsou znalosti ze skoly, neco si jeden najde, kdyz se zacne zajimat.
Jen bych vam chtela pripomenout, ze rusophilu je na Ukrajine 48%,tedy tezko o nich muzete mluvit, jako o mensine(i kdyz, ciste matematicky, to mensina je) a tudiz tezko s jejich nazorem nepocitat, prehlizet a ignorovat

38043

06.12.2004 02:10

Oscar - príbeh jedného bígla

Oscar - príbeh jedného bígla

Aja 24.?.?.?

To Google a 68

...okamzite bezte diskutovat jinam.

38053

09.12.2004 19:15

Ukrajina - velká reality show?

RE: Ukrajina

Aja 24.?.?.?

Vezmu to od zadu, pane Dolecku.
Logika neni ani chytra, ani hloupa, logika je logika, tecka.
Muze byt, ze procento neni presne, ruzne zdroje uvadeji cisla lehce se lisici, vyjdeme tedy z tech vasich 4o%.
Co to na veci meni?Co to zmeni na tom, jak Stalin posunoval cele narody, jak se mu zlibilo?Mluvil jste tu o historii Ukrajiny, podivejte se do ni znovu, cim vsim prosla a kdo vsechno presel pres ni.
Neni nutne nic precislovat,to za prve,za druhe netvrdim, ze Ukrajina patri Rusku, jen jsem si dovolila poznamenat, ze tech 40% nemuzete zadupat do zeme a mavnutim ruky umlcet.Chcete jim sdelit, ze dneska nemaji na Ukrajine co delat, at tahnou odkud prisli?

38182

10.12.2004 15:10

Nejvyšší soud posvětil sňatky gayů a lesbiček

Nejvyšší soud posvětil sňatky gayů a lesbiček

Aja 24.?.?.?

Mne neni porad tak docela jasne, zda je homosexualita nemoc, uchylka, volba a nebo ted dokonce norma(ze zakona).
Nekdo se tu zminil, ze zeny byvaji k homosexualum tolerantnejsi,
mozna, fakt je, ze nevim o zadne, ktera by hodlala nekoho napichovat na kul, ci byla hrda na nekoho, kdo homosexuala prizabil.
Soude podle komentaru, v mnoha muzich vyvolava tohle tema neprimerene vasne.
Se snatky mezi lidmi stejneho pohlavi nesouhlasim(jako by se me na to nekdo ptal [smích] ) a rozhodne bych nechtela byt ditkem v takove rodine(na to se zase, pro zmenu, nezepta nikdo zmineneho ditka).

38267

10.12.2004 18:29

Nejvyšší soud posvětil sňatky gayů a lesbiček

RE: V decaku

Aja 24.?.?.?

Nechci byt ani v decaku, ani v homosexualni rodine.
Nemohla by me adoptovat klasicka rodina?Jsem docela hodna holka.[smích]

38288

10.12.2004 18:34

Nejvyšší soud posvětil sňatky gayů a lesbiček

RE: Nejvyšší soud posvětil sňatky gayů a lesbiček

Aja 24.?.?.?

Dobry,Emmo,a ted mi reknete, myslite si, ze tuhle kdesi zakorenenou nenavist(cert vi proc) k odlisnosti vyresi zakonem snatek, pripadne adopce deti?

38289

10.12.2004 21:19

Nejvyšší soud posvětil sňatky gayů a lesbiček

RE: V decaku

Aja 24.?.?.?

V tom je zakopany pes, zadny vyber. Dite si nevybira, zda chce zit v deckem domove, v rodine, ktera ho odlozila, v rodine tradicni a nebo v rodine homosexualni.Ditete se nikdo nepta, jen kazdy tvrdi, ze jedne v jeho nejlepsim zajmu.Za dite se rozhoduje.

38298

10.12.2004 21:22

Nejvyšší soud posvětil sňatky gayů a lesbiček

RE: V decaku

Aja 24.?.?.?

Na dalku to nejde a finance byste si moc nepomohl.
Muj vek jste hezky a hlavne taktne naznacil, ale prece jenom musim do duchodu jeste chvili pracovat.

38299

11.12.2004 13:21

Nejvyšší soud posvětil sňatky gayů a lesbiček

RE: Nejvyšší soud posvětil sňatky gayů a lesbiček

Aja 24.?.?.?

Homosexualita neni nemoc a uz vubec to neni volba. Dalo by se to oznacit za uchylku, ale ne v chapani deviace.

Ted jste me zmatl.Deviace znamena uchylku,odklon,odboceni. Jak se tedy da chapat jinak?

Homosexualni chovani je mozno pozorovat u mnoha zivocisnych druhu. Ale pouze lide v tom vidi problem.

..a kdo jiny, nez lide, by v tom mel videt problem?

U vetsiny prispevku tu vidim nabozensky podtext. U dost velke casti antisemicky v podtextu krestanskeho smysleni pisatele. Pricenz si titi lide neuvedomuji, ze ani stary zakon neschvaluje homosexualni chovani.
Troufam si tvrdit, ze negativni pohled na homosexualitu je zapricenen nabozenstvim a nerozlisuji pritom, zda ti lide uznavaji jen stary zakon, ci i novy zakon, ci nejnovejsi koran.


Ackoliv reagujete na muj komentar, nemyslim, ze se me tato cast tyka, respektive, nedavam nicemu zadny podtext, ani skryty, i kdyz krestanskou moralkou jsme ovlivneni vsichni, at uz chceme ci ne.
Ano, mam negativni pohled na homosexualni manzelstvi s pripadnou adopci deti, stejne, jako se podivne divam na zeny, ktere se rozhodnou mit deti a krome oplodneni k tomu odmitaji muzskeho.Proste o neco sveho potomka pripravi.
Je to muj osobni nazor a pohled na tuto zalezitost a ma daleko k nejake nenavisti, homofobii a vystupovani na barikady.


38344

11.12.2004 20:02

Nový izraelský plán na zlepšení komunikací je vnímán jako apartheid

RE: Terrorismus zavedli na Střední Východ Židi

24.?.?.?

http://www.zoa.org/pubs/DeirYassin.htm
http://www.alliancefr.com/1948/massacres.html
Dve adresy, dva ruzne pohledy na udalosti Deir Yassin.
Kdyz vyjdu z predpokladu, ze nejste ani Arab ani Zid(u nich se da predpokladat,ze si kazdy svoji skutecnost prikrasli), nechapu, proc nehledate pravdu(a ta se nekdy tezko hleda i kdyz je clovek ocitym svedkem), proc mate tendenci se klonit jen k te jedne.Proc se vam zda, ze Saddam zavrazdil moc Iracanu, zatimco vase armada nepresne urceny, ale zcela jiste zanedbatelny pocet.
A nad par stovkama mrtvych v Deir Yassinu doslova mavnete rukou.
P.S.Povsimnete si,ze jeden zdroj informaci je sionisticky a druhy francouzsky(ocity svedek).

38365

11.12.2004 20:30

Nový izraelský plán na zlepšení komunikací je vnímán jako apartheid

RE: Terrorismus zavedli na Střední Východ Židi

Aja 24.?.?.?

Tady Aja, tady Aja.
Omlouvam se,nejsem anonym.

38367

12.12.2004 17:47

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Aja 24.?.?.?

Stále čekám, kdy nám konečně pan Čulík oznámí, že si jednu či více cikánských rodin bere k sobě na byt. A on nic!

Pane Stworo, to byl argument a nebo jste si jenom ulevil?

38420

12.12.2004 18:33

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Aja 24.?.?.?

A jak si ten skutek predstavujete? Ma si Culik skutecne vzit par cikanu domu, aby posleze usoudil, ze Hitler mel pravdu?
Jine reseni by nebylo mozne?
P.S.Mate pocit, ze politicka korektnost se da vynulovat "osobnim prikladem"? Z poza te "zdi korektnosti" neni do podzamci moc videt.

38424

12.12.2004 19:22

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Aja 24.?.?.?

Feministky se neleci, ty se vdavaji(skvela terapie).[mrknutí jedním okem]
Je-li politicka korektnost nelecitelna, je zbytecne, aby Culik bral cikany na byt.Tady by mohla pomoct legislativa, kdyby se nekomu chtelo a prece jenom dohledl do podhradi, tedy ciste nahodou.

38431

12.12.2004 20:52

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Aja 24.?.?.?

Ale ne, co by s nima Culik delal?
Myslim legislativou vymezene mantinely; jako mensina zit v ramci vseobecne uznavanych norem.Pracovat,snazit se, nezneuzivat.

38435

12.12.2004 21:13

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

RE: Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

Aja 24.?.?.?

No jo, ja vim, to jsme zpatky u politicke korektnosti.
Pak uz nezbyva nez cekat, jak to dopadne.

38439

13.12.2004 02:52

Britské listy si opět střílejí do vlastní nohy

RE: Ještě bych doplnil

Aja 24.?.?.?

Dik za pripomenuti.Trochu mi beha mraz po zadech.

38470

16.12.2004 15:04

USA chyceny v Kabulu

RE: Politruku četaři z povolání leho,

Aja 24.?.?.?

Dle svedectvi jednoho meho velice dobreho kamarada, medika US Army, Afghanci umiraji na choroby, ktere v civilizovanych zemich uz davno neexistuji, jako napriklad zapal slepeho streva.
...ale no tak, pane leho, prece vam vas kamarad medik US army nevykladal, ze vymyslel vakcinu proti zanetu apendixu.Pokud ano, tak mu neverte, protoze tahle choroba se vyskytuje i u vas v USA.

38723

16.12.2004 19:48

USA chyceny v Kabulu

RE: Politruku četaři z povolání leho,

Aja 24.?.?.?

>
>>...ale no tak, pane leho, prece vam vas kamarad medik US
>>army nevykladal, ze vymyslel vakcinu proti zanetu
>>apendixu.Pokud ano, tak mu neverte, protoze tahle choroba
>se

>>vyskytuje i u vas v USA.
>
>Jiste, ale v drtive vetsine pripadu se na to neumira, ze
>ano...

>
>
To zajiste, pokud se zavcasu nediagnostikuje, pripadne slepe strevo chirurgicky neodstrani, ale v puvodnim komentari byla rec o chorobach, ktere se v civilizovanych zemich uz daaavno nevyskytuji.Zanet slepeho streva do teto kategorie nepatri a tak jsem vas jenom chtela upozornit, ze onen medik asi trosicku keca.
To jen proto, abyste vedel, ze argumenty vasich znamych, ktere nam tu obcas predlozite, nemusi byt nutne spravne.

38744

16.12.2004 20:03

Agent s teplou vodou

RE: Agent s teplou vodou

Aja 24.?.?.?

S "tukanim na dvere" se zatim v Kanade neda moc nic delat(tedy krome za a)-ignorovat zvoneni a tukani, za b)-vystoupit tvrde,jako Pert Velky), ale v soucastne dobe byl v parlamentu predlozen navrh zakona, ktery by mohl chranit lidi, kteri si nepreji byt obtezovani telemarketingem.Pokud zakon projde, budou se moci uzivatele telefonu a odpurci nabidek cehokoli po telefonu, nechat zapsat na registr,ktery udajne budou muset telemarketingove spolecnosti respektovat.Tusim,ze v USA uz neco takoveho je.

38747

17.12.2004 12:58

Agent s teplou vodou

RE: Agent s teplou vodou

Aja 24.?.?.?

No, s charitou je to vubec specielni, to mate pravdu.
Podate prst a druha strana ziska pocit, ze jste milionar a chce celou ruku a to nekolikrat do roka.
Navic jsou nekdy az agresivni a snazi se ve vas vzbudit pocit spatneho svedomi.
Jestli podomni obchodnici prodavaji ruznou vetes, charita se tvari, ze nam prodava odpustky.
Nakonec je treba si vybrat, komu clovek financne ci jinak prispeje, vsechny je zachranit nemuzu, at delam co delam.

38793

17.12.2004 14:27

USA chyceny v Kabulu

RE: Politruku četaři z povolání leho,

Aja 24.?.?.?

Tak znovu a od zacatku, pane leho.
Napsal jste, ze vas kamarad medik rekl, ze choroby, jako napriklad zanet slepeho streva uz davno v civilizovanych zemich nejsou.
Ja jsem vam na to, celkem vlidne odvetila, ze tahle choroba nepatri mezi ty, proti kterym se da ockovat, tudiz i nadale existuji vsude, tedy i vas v USA.Vas kamarad vam dava nepresne informace.
A vy jste odpovedel:
Takze dle vas Taliban se staral o sve obcany a zavedl vyspelou lekarskou peci? To nekecal jenom on, bylo jich o neco vic a vsichni se nejak vzacne shoduji i kdyz se navzajem neznaji. Vy jste byl(a) v Afghanistanu, ze to tak hezky znate?

Pro vasi informaci, jsem zenska.
Kde jsem se zminila o lekarske peci na vysoke urovni(zdarma a pro vsechny) v Afganistanu? Muzete mi to, prosim pripomenout?
Ne pane, v Afganistanu jsem nebyla a nic hezky neznam.Ale jsem si sakra jista, ze zanet slepeho streva nepatri mezi "zlikvidovane" choroby a ze vy nejste schopen precist a pochopit par vcelku jednoduchych vet.





38802

18.12.2004 19:33

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Aja 24.?.?.?

...tak zadne prejidani a nadmerne piti alkohooolu, vanocni pohoda je "jinde".
Do pristiho roku, kopec zdravi (ti drive narozeni vi, o cem mluvim , tem mladsim je souzeno k tomu casem dojit). [smích]
Zdravim vanocne vsechny zvedavce i Zvedavce.
Aja

38851

19.12.2004 17:54

Ano, Virginie, Santa Claus existuje

RE: Ano, Virginie, Santa Claus existuje

Aja 24.?.?.?

Ja jsem spis pres ryby, pane Lojzo.
Kde jste koupil becherovku?
Jsem na suchu povinne, prodejny alkoholu jsou v Quebecu ve stavce. [pláč]

38876

23.12.2004 03:05

Pekli jsme chleba

Pekli jsme chleba

Aja 24.?.?.?

Ufff, jak je to vsude skoro stejne.
Kdyz muj muz rekne-udelame,znamena to ze udelam ja.
Kdyz se ozve-udelam,rozumi se, ze udelame oba. [smích]
Dotaz, pane Stwora. Chtela jsem se poptat na mouku, to uz jste zodpovedel. Ted jeste kvasnice. Ty mistni susene a nebo "kvasnice, kvasnice"?
Dekuji.

38972

23.12.2004 12:13

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Aja 24.?.?.?

Kvasnice-kvasnice se daji v Montrealu koupit na St.-Laurent v polskych, madarskych obchodech. U vas urcite take...nekde.
Dik za upresneni, oba recepty "zkusime". [mrknutí jedním okem]
Jo, jeste neco, v tech evropskych prodejnach se da povetsinou koupit i chleba-chleba.Bochnik nekrajeny, bali ho do papiroveho pytliku a ma rozpraskanou a krupavou kurku.Jen je to trochu z ruky, spis jako lahudka, kdyz je cesta kolem.Da se ale uchovat, celkem bez ujmy na kvalite, v mrazaku.

38990

23.12.2004 17:56

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Aja 24.?.?.?

>Co to je semolina a jak vypada cups mleko?

Pani Jarko,
nekdo pozapomnel na ctenare v Cechach.
Semolina je hruba(tusim psenicna) mouka.
Cup je hrnecek (na ty se tu casto odmeruje mnozstvi, misto vazeni). Takze v receptu jsou mineny dva hrnecky mleka.

38995

23.12.2004 20:06

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Aja 24.?.?.?

I vam, Jarko, vanocni pohodu a optismu kopec v novem roce. [smích]

39002

24.12.2004 04:28

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Aja 24.?.?.?


>
>ehm ehm, můj slovník říká, že semolina je krupice
>
>no a Longman Family Dictionary nám to upřesňuje takto:
>semolina n the purified hard parts left after milling of
>(hard) wheat used for pasta and in milk pudding

>
>původně jsem se ovšem domníval, že je to mouka kukuřičná
>... tak já nevím [zmaten]

Muze byt, obsah meho sacku z Proviga rika, ze je to hruba mouka.
Kdyz nakupuju, slovnik nechavam zahalet doma. [smích]

39025

24.12.2004 04:35

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Aja 24.?.?.?

>Kdybych ho koupil v zidovskym delicatesu tak vim zcela
>urcite ze mel stat asi 70% mene. Ale zida neusmlouvas.Jinak
>ze zprav (streda) na Nova tak zidovstvo se vcera popralo(v
>Praze) o vedeni a musela zasahovat policie.Pozor nikdo se
>ale nejmenuje Kohen jenom sami Jerabek Konicek a Postulka.
>Ani ty ksichty tam nemaj tak dabelsky(predloha pro malire
>dablu) jako zde v zemi vyvolene a naklonene. Putin jim ale
>dal , nevedeji co blekotat sleduji je peclive na MSCNN .

Vy jste vazne temi Zidy posedly, hovor na ne stocite, at se jedna o cemkoliv.Vam se o nich musi i zdat,ze?
Joo, v tech obchodech na St.Laurent, co kupuju chleba, tak je to u madarskych a polskych Zidu. Bochnik je vetsi nez ze supermarketu a kdyz to prepocitate, vyjde libra zhruba na stejnou cenu.A chleba je dobrouckej.

39026

25.12.2004 14:12

Pekli jsme chleba

RE: Pekli jsme chleba

Aja 24.?.?.?

Tedy, pane Taborsky, to vod vas neni hezky.
Jednak jste pani Jarce zkomlikoval "hrneckovani" a druhak mne zkazil Vanoce.
Povazte, ze jsem az dosud pouzivala na odmerovani tekutych i sypkych ingredienci rucne malovany cup po babicce!!!
Namyslete, jak ty vysledky receptu mohly vypadat. [smích]
Kanada jede uz nejaky patek na metrickou soustavu, pravda je, ze na vetsine zbozi v obchodech jsou rozmery, obsah atd. uvadeny v obou soutavach.

39055

29.12.2004 02:20

Puč v pražské židovské obci

Puč v pražské židovské obci

Aja 24.?.?.?

Vy jste vskutku roztomili.
Styl psani pana Krale mi nijak moc nevyhovuje, ale o to tak moc nejde.
Psal tu uz o "bordelu" v Cechach a to celkem proslo.
Zminil se o tom, jak se v "Maislovce mydli hlava-nehlava" a uz z toho kouka antisemitismus.
Prijde vam to zcela normalni, ze kritizovat se muze kde kdo, s vyjimkou obce zidovske a reditele zemekoule?

39155

29.12.2004 02:38

Pekli jsme chleba

Pekli jsme chleba

Aja 24.?.?.?

I ja budu mimo misku, neda mi to. Naposledy jsem se tady rozcilila, kdyz Albert napsal, ze sedel vedle smradlaveho Zida.
Ted uz se mi rozcilovat nechce.
Bud mam problem s "cichovejma bunkama" a nebo litam do jine Prahy, nez ostatni. Ne, ze bych nepotkala v Cechach nekoho, kdo nelibe vonel, ale proporcionelne to bude asi jako v Quebecu.A ze by moji "mili frantici" pachli vic,nez kanadsky, ci americky prumerny obcanek?Neeee.
Moji rodice-duchodci nemaji problem se sprchovat podle potreby, koupelnu prede mnou nezamykaji.
...a ze se nekdo vykoupe a vodou splachne toaletu? Usetri trochu penez a k prirode je to docela ohleduplne gesto vedene selskym rozumem.
Tak, a ted zase bezte pect chleba.Uz jsem se vykecala.

39156

29.12.2004 15:02

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Aja 24.?.?.?

>Ajo vzpamatujte se ten clanek je blabol co veta to
>polopravda ci nepravda(podle mne lez).

Pred casem jsem cetla rozhovor v Karlem Sidonem. Je, podle jeho slov, jasne, ze se v prazske zidovske obci neco deje, boj o moc, nekam "zalozene" miliony.Zda se vam to nemozne?.
Ale treba je to proto, ze se pan Sidon citi dotceny a dela vlnky (pripomnel, ze je Zid po otci, nikoliv po mamince).
Me neprekvapuje, ze se v psani pana Krale hleda pravda a polopravda(to se nakonec hleda v kazdem textu), me stale jeste udivuje, ze "obranou je narceni z antisemitizmu".

39171

29.12.2004 23:17

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Aja 24.?.?.?

Mate pravdu, slova zacinaji ztracet vyznam, uz jsem si zvykla, ze me naucili, ze antisemitismis zni jako sproste slovo.
Presto mi clanek pana Krale nepripada protizidovsky.Kdyz se obuje do pomeru v Cechach, da se to vykladat jako proticeske?
Za protizidovske gesto povazuji, kdyz tu v Montreale kdosi vypalil knihovnu zidovske skoly a zdi popsal nenavistnymi vzkazy.
Ale tenhle clanek?
Precetla jsem si, ze je pan Kral advokat, neni tedy novinar, ani spisovatel. Jeho clanek se neda povazovat za pouze informativni, ani za investigativni.Malo dukazu, mnoho vlastnich nazoru a zaveru.Snad za jakysi editorial.
Je-li tenhle vyplod toatalni nesmysl, nemel by byt problem ho vyvratit a nebo, jak navrhujete, ignorovat.
Nakonec, binec je v kazde socialni, politicke, nabozenske, zajmove a co ja vim, jake jeste skupine, proc by se to melo vyhnout skupine asi 3 000 ceskych Zidu.

39183

30.12.2004 03:21

Puč v pražské židovské obci

RE: Puč v pražské židovské obci

Aja 24.?.?.?

>Vy si jiste delate srandu?
..nedelam.
Vy ste nejspis clanek vubec
>necetla...nebo Vam uniklo "porno", "spiknuti" o pornu,
>policie, ktera se "boji" atp?
Cetla a neuniklo.
To, ze v zidovske obci
>problemy jsou nikdo nezastira, ale to co stvorilo individum
>pod pseudonymem Kral je donebevolajici.Hleda se
>pravda/polopravda...v clanku se zadna pravda hledat neda
>protoze tam vubec neni [smích])
..ani zdibicek?

39191

31.12.2004 17:35

Přiznávám se – jsem sociopat

Přiznávám se – jsem sociopat

Aja 24.?.?.?

Empatie a compassion jsou normalni, nebo by mely byt.
Mne na tom na vsem vadi medialni zrudnost.
Na hromady mrtvol se uz nemohu divat, ne proto, ze by me smrt az tolik desila, ale pripadam si jako voyeur.
Cim vic nam ji budou ukazovat, tim vic se staneme k problemu otupelymi a obrousenymi.
Vzpominam si pred lety, snad to bylo po zemetreseni v Mexiku, ale nejsem si jista-novinari predvadeli desivy zaber na malou holcicku, ktera byla zaklinena v troskach a po krk ve vode.Nekolik dni takhle umirala a hyeny s kamerou byli schopne denne ukazovat tohle dite, jak kdyby slo o soap operu.
Strasi mi to do dnes.

39297

31.12.2004 18:32

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Radeji psy a kocky, nez deti, zeny, starce, muze??

Aja 24.?.?.?

Ale no tak, pane Lojzo, odkud ta vase jistota, ze pokud se nekomu nelibi v bolsevizmu, musi se mu nezbytne nutne libit vsechno v kapitalizmu?
Nenavidi bolsevizmus, nemam rada zahranicni politiku Bushe a Sharona.Co mam delat?

39302

01.01.2005 22:52

Rozpaky nad humanitární pomocí

Rozpaky nad humanitární pomocí

Aja 24.?.?.?

http://www.blesk.cz/Clanek47944.htm
..a nerikejte mi, ze ctu bulvar, ja to vim.Ctou ho ti, co ho odsuzuji, jinak by ho nemohli zatracovat. [mrknutí jedním okem]

39377

01.01.2005 23:04

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Přiznávám se – jsem sociopat

Aja 24.?.?.?

...tak to na me sedi, vcetne toho, ze mlatim meho muze. [chechtot]

39380

02.01.2005 17:40

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Radeji psy a kocky, nez deti, zeny, starce, muze??

Aja 24.?.?.?

>Mila pani Ajo,
>tak to teda nevim.
Jsem mimo misku.Tak to mi teda asi neporadite, pane Lojzo, na otazku odpovidate otazkou.

Vy nemate rada jeho zahranicni
>politiku. To by jste me musela napsat presne co.

Ale o tom uz jsem tady mlela nescislnekrat.

>Ze vystupuje ostre proti vsem zemim co maji v ru-
>kach nuklearni zbrane ? Jako je trebas Korea ci
>Iran ?

Ne, spis mi vadi, ze nevystupuje proti vsem zemim,ktere vlastni zminenou zbran.Jsou na "atomovky" dva metry?

Ze stoji NAPROSTO neutralne na strane Israele
>a Palestincu a snazi se je co nejvice usmirit ?

Pane Lojzo, opravdu neutralne?

>Nebo proto, ze dela vse mozne proto aby svet zitrka
>byl svet bez diktatoru ????

Och, to by byl ideal, kdyby to bylo, jak rikate.Jenze o je ve vyberu diktatoru, ktere chce likvidovat, velmi selektivni.

>Vy si opravdu myslite, ze udrzet DEMOKRACII ve svete
>se da delat jen a jen v rukavickach ?

A vy si myslite, ze to jde lip v "boxerkach" a s flintickou?

Mne ale slo o neco jineho; vy se tu porad delite na levicaky a pravicaky a ja se necitim vyhranene ani vlevo ani vpravo a kupodivu z toho nemam zadny paranoidni pocit.
To mi vadi, to deleni, stejne, jako slovni plosna likvidace, jak Zidu, tak Arabu.

39462

02.01.2005 17:57

Ještě k těm sbírkám

RE: Ještě k těm sbírkám

Aja 24.?.?.?

Mate vskutku zvlastni pohled na "pomoc".
Predstavuju si vas s kalkulackou v ruce, nad mapou sveta.

39464

02.01.2005 22:19

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Radeji psy a kocky, nez deti, zeny, starce, muze??

Aja 24.?.?.?

Stale jsme off topic.

Proboha pani AJO !!!!!!!!!!!!!!!!!

Jsou na atomovku dva metry !!!!!!
Jedny atomovky jsou v rukach DEMOKRATIKYCH statu
a druhe v rukach diktatoru !!! Jako toho Korejskeho
psychopata ci v rukach nabozenskych vudcu v IRANU
Toto proboha je preci rozhodujici !!!


Samozrejme nejsem nadsena, ze atomove zbrane vlastni Korea,
a jiste je zbytecne vam pripominat, ze zatim jediny, kdo atomovou zbran pouzil, byl ten nejdemokratictejsi stat ze vsech demokratickych.
Pokud hodlate protiargumentovat stylem, ze se tim urychlil konec 2WW a zachranilo se spoustu lidskych zivotu, hlasim rovnou, ze je to argument z oblasti "kdyby bylo byvalo..."

Ano neutralne !!!!
USA nema opravdu zajem o zadnou valku mezi Palestinci
a Israelem. Vynakladaji miliardy aby tam udrzeli mir.
Prectete si nejake jine prameny nez je Zvedavec.


Bez komentare. [chechtot]

ja myslim, ze prevazne na lidi co maji vzdelani
a na lidi co nemaji, co stale zustavaji v mysleni
klasiku Marxe a Lenina, kterym se nepodarilo
jeste prekonat mysleni ze demokracie je to jedine
co stoji za to bojovat a mysleni nasich dedecku
a babicek, ze ZIDE MOHOU ZA VSECHNO


Nevim, zda ma vzdelani neco spolecneho s politickym nahledem na svet.
Casto, pane Lojzo, pouzivate terminy z psychologie a psychiatrie, jiste vam nebude cizi pojem setrvacneho mysleni, mam dojem, ze je to vas pripad.

39487

04.01.2005 00:54

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Radeji psy a kocky, nez deti, zeny, starce, muze??

Aja 24.?.?.?

Dobre, pane Lojzo, nechame toho.
Ze jste nucen na me zmenit nazor, toho vskutku nelitujte.
Nevim, z ceho jste usoudil, ze popiram vyznam vzdelani.
A ptam se(odpovidat nemusite)-jak ovlivnuje vzdelani pohled na svet?Muj dedecek mel jen zakladni vzdelani a nazory nesmirne rozumneho cloveka, vyvozoval zavery z toho, co videl, prozil, cetl.
Znam inzenyra a to je vam uplnej blbec.

39578

04.01.2005 01:44

Obhajoba charitativních organizací

Obhajoba charitativních organizací

Aja 24.?.?.?

Diky,oji.
Z meho pohledu je to naprosto odpovidajici(mozna jen me realite).
Dotaz-co vite o nadaci Paraple?
Ja malo, ale zaujalo me to.Mozna nekriticky,krome jineho, vzhledem k angazovanosti pana Sveraka(jsem letity a nekriticky fanda Cimrmanu) a taky proto, ze mam v Cechach kamarada paraplegika.
Je Paraple spolehlive? Je to neziskova organizace? Jak funguje?
Diky. Aja

39585

05.01.2005 01:05

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Aja 24.?.?.?

Dekuju, oji, opet jste potesil a pohnul me k dobrym skutkum.[smích]

39672

05.01.2005 02:02

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Aja 24.?.?.?

No, pane Karle, jedna hruza uz byla ta dobrovolna-povinnost(pokud me pamet neklame, i jakesi znamky-nalepky nam soudruzi udelovali a penize rovnou vzali z vyplaty.)
A druha- vzpominam si, ovsem matne a nepresne, ze ze zmineneho fondu si "soudruzi z NDR" sveho casu vybudovali jakysi zabavny park.
Byla a je to pekna sebranka, tedy ti soudruzi.

39678

05.01.2005 02:08

Přiznávám se – jsem sociopat

RE: Přiznávám se – jsem sociopat

Aja 24.?.?.?

Brnaku, prestante me kopat do holene, uz jste me kopl do leve(ucitelky jsou slepice a blbenky- to jste nevedel? zvlaste pak ty, co studovaly za bolsevika-zrovna jsem o tom pred nedavnem s nekym mluvila) a ted do prave- informacni hodnota textu- (povsimnete si, ze za carkou delam, pokud si vzpomenu, mezeru).

39680

06.01.2005 16:27

Zločincem snadno a rychle

Zločincem snadno a rychle

Aja 24.?.?.?

Ne, ze bych mela velky prehled pres laserova ukazovatka, ale to, ktere si koupil pan Banach, musi byt jaksi specielni, tedy prinejmensim jeho cena $ 100 je znacne vysoka.
To moje, ktere mam kvuli kocce (miluje "lov na svetelny bod"- nebojte, nesvitim ji do oci) stalo $5 (kanadskych, prosim).

39822

07.01.2005 15:06

Obhajoba charitativních organizací

RE: Obhajoba charitativních organizací

Aja 24.?.?.?

Ano, žilo se u nás většinou chudě. Ale na postavení domku, družstevního bytu a chaty i na skromnou zahraniční dovolenou příjem většině lidí postačoval
Ja nevim, pane Karle, ale bud se mijime o generaci a nebo jsem zila v jinem Ceskoslovensku, nez vy, pripadne jsem se pohybovala mezi naprosto neschopnymi lidmi.
To, co ted povim, neni plac nad ekonomickou situaci a ani nakonec nebyla mym duvodem k opusteni CSSR.
Pohybovala jsem se mezi, rekneme partou 20 kamaradu (sredoskolaci a vysokoskolaci). Mezi nimi tri auta, dve chaty,neco statnich bytu,rada bydlela v bytech s rodici, ci prarodici, tri druzstevni byty(po letech bydleni u manzelovy maminky a sestry, jsme se i my zmohli na druzstevni dvougarsonku), na dovolenou jsme jezdili na vodu-Vltava, Luznice.
Nase zelinarka mela vilku na Hrebenkach, jezdila mercedesem a kazdy rok dostavala "valutovy prislib" na dovolenou v zahranici a mela dva druzstevni byty,oba prazdne.
Sakra, uz jsem zase mimo misu.

39925

07.01.2005 15:23

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Aja 24.?.?.?

>Demokracie musí použít všechny dostupné prostředky, aby
>nebyla zmařena a rozvrácena. Katolické církvi se to daří již
>2000 let, tak proč by se to nedařilo i demokracii, když je
>postavena na křesťanských základech.

...a kam az ta demokracie muze s "dostupnymi prostredky" zajit?
A ktery prostredek je uz pro jeji obranu nedostupny, pane Zizko?
Kdyz se spolecnost povazuje za demokratickou, ma snad pravo pouzivat ke sve udajne obrane (a sireni) stejne prostredky, jako pouziva jeji protivnik, ktereho povazuje za barbara a prisla mu ukazat, jak ta demokracie ma vypadat?

39930

07.01.2005 15:38

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Aja 24.?.?.?

Cetli, i svazanej do kozelce dokazal unikat.Kdo to zvladne?

39932

07.01.2005 15:57

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Aja 24.?.?.?

..neprovokuju,ptam se. Vy to zvladate? Ja ne, docela obycejne se bojim.

39935

07.01.2005 16:08

Obhajoba charitativních organizací

Obhajoba charitativních organizací

Aja 24.?.?.?

Pane Karle, nemate klapicku na odpoved a tak tedy tudy.
Nechcete se domluvit s panem Stworou, treba by nebyl proti, a napsat neco ucelenejsiho o porovnani komunistickeho rezimu s tim soucasnym? Takhle se tu placame vecne mimo misu, at se rozvine debata na spravnem miste.
Pro jistotu dodavam, ze to myslim vazne, neprovokuju.
I kdyz vlastne pred casem tu neco v tom smyslu pan Stwora uz zverejnil, ale to by snad nemelo vadit.

39939

07.01.2005 17:12

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Aja 24.?.?.?

>Jak vypadá "svázání do kozelce"?

Uplne stejne, jako stoceni do klubicka. [smích] ...a rika se tomu prenatalni poloha, ne?

39947

07.01.2005 17:19

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Aja 24.?.?.?

Nelpím na životě.
Ja docela ano, i pres ten fatalne nevyhnutelny konec.
Falokratický monoteismus je silným generátorem STRACHu. Ale to je jaxi mimo tematický okruh Zvědavce.
Proc? Protoze je to prilis teologicke, ci hodne intelektualni pro nas Zvedavce? [smích]
Prece strach s psychickym ci fyzickym mucenim uzce souvisi.

39948

07.01.2005 20:33

Slovensko hľadá superstar

RE: Slovensko hľadá superstar

Aja 24.?.?.?

Pane Bartek, jakpak fungovala pomoc bliznimu pred proniknutim mobilu na Slovensko a do Cech?

39960

07.01.2005 21:02

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Aja 24.?.?.?

Zhrnuté: Predstavitelia spoločnosti (každej) musia používať prostriedky, ktoré sú optimálne. (Vrátalne omnoho brutálnejších, ako používa nepriateľ.)

Takze, kdyz si ucinim zaver z vaseho shrnuti, nutne dojdu k anarchii a vzestupne spirale nasili a to vse ve jmenu zachovani demokracie, pomoci aplikovane politicke moci.Hmmmm...

39964

08.01.2005 12:37

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Aja 24.?.?.?

>Skúste si prečítať niečo od Churchilla (napríklad Dejiny
>anglicky hovoriacich národov).

Cetla, ne zrovna tohle, ale cetla.A....?

40023

08.01.2005 13:02

Slovensko hľadá superstar

RE: pokracovanie

Aja 24.?.?.?

Neviem cim to je, ale zda sa mi, ze sa zo zo zbierok na pomoc tam ci onam uz vytratil duch dobrovolnosti a velkodusnosti a nahradili ho akesi europske "preteky" kto je lepsi a kto da viac. Myslim, ze by malo byt na svedomi a srdci kazdeho cloveka ako a kolko prispeje tam ci onam. Ale robit z toho dostihy s komentarmi ako je Slovensko menejcenna krajina iba preto, ze prispela o XX korun menej ako Burundi posuva zmysel zbierok niekam, kde ho asi nechceme mat. Alebo ano ???

Mate pravdu, zacina to byt hystericky zavod bez lidskych dimenzi.
Nas quebecky prvni ministr je Kanadou a vlastni opozici fackovany uz nekolik dni pri kazde mozne i nemozne prilezitosti.Uvolnil totiz financni pomoc ve vysi zatim jenom $100 000.Vsechny presvedcuje o tom, ze jakmile se situace v postizenych oblastech vyjasni, posle na misto na pomoc odborniky(zdravotni personal, pedagogy, techniky), stejne,jako to udelal pri podobnych prilezitostech uz nekolikrat drive.
Nic platne, delaji z nej skrblika.
Tak se zda, ze ani Slovensko, ani Quebec zavod nevyhraji. [smích]
Chce se mi verit, ze o to ani nejde.Snad o lidskou solidaritu.



40025

08.01.2005 19:23

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Aja 24.?.?.?

Jejich byvaly vudce Saddam za
den zprovodil ze sveta 200 deti, DENNE.


Byl u moci 20 let, zabil 200 deti denne, tak si to ted spocitejte.
Nehodlam ubirat nic z jeho krutackych metod, ale tady prehanite, ne?

40052

08.01.2005 19:39

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Aja 24.?.?.?

A ptám se jakto, že se "nesmyslně" nevraždí na jihu Iráku či v kurdské oblasti. Tam si dovedou udržet relativní klid, to jen v sunni části se stále vraždí, protože úspěšné volby by znamenaly konec nadvlády menšiny (sunnitů) nad zbytkem iráckého obyvatelstva.

Jen drobnou pripominku.Ten soucasny binec tam ani tak neprisel ze strany sunnitu, jako spis od chiitu (Mogtada Al- Sadr, jeho otce a bratry zavrazdila Saddamova tajna policie).
Chiiti nechteji ani vladu sunnitu ,ale ani soucasnou loutkovou vladu.
Az Irak opusti posledni americky vojak, muzete se tesit na Irackou islamskou republiku.Pak jeste nezapomente na vudce jednotlivych tribu, bez jejichz podpory toho taky moc nejde a jak to asi dopadne?

40053

08.01.2005 20:39

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Aja 24.?.?.?

Duveruj, ale proveruj.
Mate, pane Lojzo, nejaky duveryhodny link na zminenych 200 deti denne? Ja to nemuzu najit. Dekuji.

40060

09.01.2005 02:01

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Aja 24.?.?.?

Za dobu jeho "furerovani" prislo o zivot dva miliony lidi.
To vydelte 12 roky jeho krutovlady a poctem dni.
365 x 12 a pocet dni delte 2 miliony a mate ze to bylo
zhruba asi 450 lidi +. Ze 450 lidi je to asi 200 deti


..jeste neco, pane Lojzo.Byl u moci 20 let, kam se vam podelo tech 8? Nebo snad byl po dobu onech osmi let hodnej kluk?
A nezapomente, porad mi dluzite dukaz o 200 zabitych detech denne.

40087

11.01.2005 13:04

2004 - rok mučení

RE: 2004 - rok mučení

Aja 24.?.?.?


>
>Kdyby tech deti zabil 100, 50, 20 nebo jedno denne, tak by
>podle vas Sadam Hussein byl slusny clovek ? Na Sadamovy
>zverstva potrebujete dukazy a na americka ne? Jakymi
>moralnimi zasadami se to ridite ? Nebo snad take verite
>propagaci pana Moora, ktery nam predstavuje ve filmu Sadamuv
>Irak jako poklidne misto, kde si deti hraji s kotatky. 80 %
>francouzu tomu veri, ze by jste se v te Kanade tolik
>pofranctila, to vam opravdu nepreju. Pak take asi verite
>panu Lvovi ze existuje tekuty fosfor.

>
Clovek, ktery zabije dite, nemuze byt slusny clovek.Aby mohl byt souzen, je treba dukazu.
Pan Lojza mi tu sdelil, ze po dobu 20 let Saddam vrazdil 200 deti denne.Je to dukazne jen proto,ze to napsal pan Lojza?
Jak to myslite s dukazy na americka zversta?
Mate pochybnosti o me moralce?Nemusite. Ja vam vadim hlavne proto, ze se na svet divam jinak, nez vy.
Mooruv film jsem nevidela.
"80 % francouzu tomu veri"...mam se i vas zeptat na link?
Okoli, v kterem zijeme, nas bezesporu ovlivnuje, ale proc bych se mela "pofranctovat"?
Vy me povazujete nejen za nemoralni, ale i snadno ovlivnitelnou.
To je ovsem vas problem.
Ze mame rozdilne nazory je jenom v poradku, ale pouzivat na jejich podporu "podivna tvrzeni", to uz je jina vec.

40305

12.01.2005 00:43

Povolání v ohrožení

RE: Povolání v ohrožení

Aja 24.?.?.?

>Mno, ono to je vlastně, z biologického hlediska, buřt.
>Všechno je to pathologický stav. Ona i sama menstruace je
>proti přírodě a u žádné jiné živočišné skupiny než u
>moderního člověka k ní za normálních okolností nedochází.

>
>
>
>
>Dochazi u vsech savcu pane Jiri Taborsky. Je to v kazde
>ucebnici biologie od 8 tridy strednich skol. Precte si
>to nekolikrat a pak muzeme o tom i diskutovat.
>
>

Nedochazi, pane Lojzo, odvodte si a prelozte vyznam slova menstruace do cestiny a uvidite, ze samicky savcu neprodukuji vajicka kazdy mesic.

40341

12.01.2005 15:55

Povolání v ohrožení

RE: Povolání v ohrožení

Aja 24.?.?.?

Jo,pane Lojzo, neni perioda jako prerioda. [mrknutí jedním okem]

40397

12.01.2005 20:38

Povolání v ohrožení

Povolání v ohrožení

Aja 24.?.?.?

Uz nekolik dnu nad tim marne premyslim.
Je to takhle?
Navrh zakona (nebo jeho novelizace) podava vlada, schvaluji ci zamitaji parlament a senat.
I kdyz pripustim, ze feministicke lobby muze byt znacne vlivne, nejde mi to do palice.
Od navrhu zakona az po jeho schvaleni projde radou cteni, nikoho nenapadne, ze je postaveny na hlavu? Tedy z meho pohledu, nekomu se muze zdat logicky a spravny.
Na tohle snad melo byt primo celostatni referendum.Je asi vysoce pravdepodobne, jak pise oji, ze zustane zakon jen na papire, zadny vojensky konflikt(snad) nehrozi.Ale je to divny precedent.
Jakou vetsinou musi byt zakon odsouhlasen, aby prosel?

40425

12.01.2005 21:35

Povolání v ohrožení

RE: Povolání v ohrožení

Aja 24.?.?.?

Pockejte, Kitty, pockejte...vy chcete rict, ze cely balik zakonu se zvladne jednim hromadnym hlasovanim, tedy ze se nehlasuje jednotlive ke kazdemu navrhu? Ufff...
V tom pripade opravdu nezbude nic jineho, nez si predstavit tu nejhorsi alternativu a pak se radovat, ze to dopadlo o neco lip, nebo, ze to nebylo tak hrozne.To podle toho, je-li jeden pesimista nebo optimista.
A nevite, kolik je potreba hlasu, aby ten "balicek" prosel?

40430

12.01.2005 21:40

Povolání v ohrožení

RE: Povolání v ohrožení

Aja 24.?.?.?

...jsem z vas udelala Kitty, omlouvam se [zahanbení]

40431

13.01.2005 19:57

Proč říkám NE antievropské ústavě

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Aja 24.?.?.?

Doufam, ze vam na vasi tendeci postouchnout Cechy proti Slovakum,nikdo neskoci.

40505

13.01.2005 20:29

Proč říkám NE antievropské ústavě

RE: Proč říkám NE antievropské ústavě

Aja 24.?.?.?

> Pardon, asi som sa nevyjadril jasne. Moj argument nema nic
>spolocne s Cechmi a Slovakmi. Slovaci su na tom takisto ako
>Cesi, ved poslednych sto rokov historie prakticky zdielame.
>

>
> Ide mi o to, ze pred rokom sme dorazne buchali na dvere
>Europy aby nas vpustili dnu, a teraz tu argumentujeme, preco
>by mali tie dvere byt vodotesne uzavrete. Preco sme my
>(Slovaci a Cesi) lepsi ako Turci? Ako imigranti zo Severnej
>Afriky?

>
>
To je ta zazracna moc medii.
Nevim, jak probihala informacni kampan pred vstupem do EU na Slovensku(predpokladam, ze obdobne,jako v Cechach), ale tu ceskou jsem trochu sledovala.
Vsude byl davan prostor k vyjadreni pro ANO, lidem byl servirovany jen viditelne a casto pofiderni vyhody vstupu do EU.
Najit nazory euroskeptiku, to dalo hrabani prstickem,a nikdo je nenechal mluvit moc nahlas.
Nejsme lepsi, jsme jen jini(historicky, kulturne), kdyz se povede nas radne promichat, budeme pak vsichni stejni.To by se mi nelibilo. Ale to se pravdepodobne nepodari a v tom pripade nastanou problemy a to se mi taky nelibi.
A neptejte se mi, jak z toho ven, nevim.A ani mi nemusite pripominat, ze jsem sama privandrovalec do Kanady. [smích]

40509

14.01.2005 04:24

Rok posilování moci

RE: Koureni

Aja 24.?.?.?

Kdyz to pomuze, na chvili zavru zobak.[mrknutí jedním okem]

40548

15.01.2005 20:18

Rok posilování moci

RE: Rok posilování moci

Aja 24.?.?.?

Možná by neuškodila to odporná reklama, kde jsou ukazovány vnitřnosti kuřáků v porovnání s nekuřáky a další chuťovky. Tady už by kuřácká lobby zapracovat může a možná také zapracovala. U takové

V Kanade uz ty "hezke obrazky" na krabicce cigaret jsou povinne, ale moc to kuraky neodradi.
Koureni muze byt i zdravi prospesne. Neverite?
V Montreale se ted hovori o tom, ze z Olympijskeho stadionu se udela treningove centrum pro spickove sportovce a bude se financovat z tax na tabak ( a snad se k tomu ma pridat i taxa na "junky food", ktera ma byt ,udajne, za tim ucelem zvysena).
Prislo by mi docela logicke, kdyz uz odborne kruhy maji jistotu, ze ten ci onen je nemocny z koureni a stoji zdravotnictvi kopu penez, aby ty dolarky z tabakovych tax sly na lecbu kuraku, kdyz uz si ji, de facto, predplatili. [mrknutí jedním okem]

40636

16.01.2005 20:11

Feminismus jeskynního muže

Feminismus jeskynního muže

Aja 24.?.?.?

Jevi se mi to jako umele vytvoreny problem.
Ne vsechny zensky jsou blondyny, slepice, nebo spinavy intelektualky a ne vsichni muzsky jsou dobry jen na prenaseni tezkejch predmetu, ci "macho".
Oji, kdyz uz jste v ty kultuuure, nemuze zhodnotit i Monolog vaginy? [mrknutí jedním okem]
Zas nas nekdo manipuluje a naseptava nam a my(muzsky i zensky na to skocime).Neeeee.

40688

17.01.2005 04:18

Feminismus jeskynního muže

RE: Feminismus jeskynního muže

Aja 24.?.?.?

>Ajo, na Monology vaginy jsem nesel, protoze hra byla
>prezentovana jako feministicka hra. Mozna byla dobra, mozna
>ne. Zkratka nevim.

To byl z me strany nepovedny vtip.[pláč]
Vyrazila jsem, ale udelala jsem to, co nikdy predtim, opustila jsem divadlo ( a to jsem sla s tim, ze se chci poucit, jak vypada feminismus v dramaticke forme).
>
>Nakonec i Caveman mohl byt vynikajici v jinem slozeni
>divaku, ale mel jsem proste pech.

Muze byt.Spoludivaky si nevybirate.

>
>Na toho Duska jsem se fakt tesil.
>Vite, ze se snazi praktikovat samanismus?
>
>

Nevim, ja jsem rada, ze vubec vim, ze je.Nezazila jsem ho, byla jsem uz mimo CSSR.Znam ho zprostredkovane, pres kamarady, co mu fandi, nebo fandili(jo,jo jsou i odpadlici).

>PS na prenaseni tezkych predmetu jsem fakt dobrej.
>
> [velký smích]

No, huraaaa!

40715

19.01.2005 13:56

Ach vy ľudia!

RE: Ach vy ľudia!

Aja 24.?.?.?

> Těch pár pomatenců, kteří říkají, že mají radši zvířata než lidi
Jen pár? Běžte někdy do kina na válečný film. Na plátně umírají stovky vojáků a s nikým to ani nehne. Ale když trefí koně, začnou všichni brečet.

Cemu se divite? Lidi si valku zvolili, kone nikoliv.
Vám bych nedoporučoval číst žádné knížky, ale podívat se na REALITU. Přihlašte se jako dobrovolník v Unicef a jeďte třeba na týden na nějakou humanitární misi. Kdybyste tam byl a měl po ruce psa, sám byste ho naporcoval, abyste zachránil život těm, kteří umírají hladem.
Z jakeho duvodu by vztah ke zviratum vylucoval lasku k detem a clovecenstvu vubec?
Pokud je nekdo citove vyrazne vazany ke zvireti( vetsinou starsi, opusteni lide), je to zase chyba lidi, nechaji nekoho ve spolecenske izolaci; ke komu se ma onen jeden upnout?
P.S.Jeste v takove situaci nejsem, presto mam moji kocku docela rada. [velký smích]

40865

19.01.2005 15:30

Ach vy ľudia!

RE: Ach vy ľudia!

Aja 24.?.?.?


Lidi? Jací lidi? Lidi jako Bush si zvolí válku z bezpečí svého Bílého domu a statisíce vojáků a civilistů musí kvůli tomu nedobrovolně zemřít. Snižuje snad rozhodnutí Bushů a jemu podobných hodnotu jejich života?

O nikoliv, nesnizuje. Jen lide se mohou Bushum branit, kone ne.
Jste 100% pacifista, nebo jen nemate rad zvirata?

Z žádného, ale o tom nemluvím. Pokud se někdo láskyplně stará o svého psa a je mu jendo, že za dveřmi mu umírá dítě hladem, je to nehumánní.

Generalizujete.
Opakuji,i presto, ze tvrdite, ze o tom neni rec- vztah ke zvireti nevylucuje empatii k utrpeni deti, potazmo lidi(..az na patologicke vyjimky-psi boticky, kabatky, maslicky, diamantove obojky atd., ale ty se najdou v kazde oblasti).

Ale i oni mohou teoreticky adoptovat třeba sirotka aids, zachránit mu tak život a upnout se na něj. Která africká matka by neposlala své hladovějící dítě na výchovu z jejího pohledu extrémně bohatým a luxusně si žijícím důchodcům z ČR? Té se třeba o policii, o povinném zdravotním pojištění nebo jen o tekoucí vodě nemůže ani zdát.

Vidite v tehle ceste reseni problemu? Adoptovani deti do rodin ceskych duchodcu?
To je kratkozrake.
Souhlasim s " das hladovemu rybu a nasytis ho na den, naucis ho rybolovu a on bude schopen zivit se sam".
Kdyz pomuzete s prevenci a vzdelavanim, bude to trvale reseni a nemusite prestat mit rad vaseho psa.





40879

19.01.2005 21:12

Ach vy ľudia!

RE: Ach vy ľudia!

Aja 24.?.?.?

> Opakuji,i presto, ze tvrdite, ze o tom neni rec- vztah ke zvireti nevylucuje empatii k utrpeni deti, potazmo lidi....
V tom s vámi vřele souhlasím. Už to vidím - špatně jsem se vyjádřil. I já mám vřelý vztah ke zvířatům. Ale pokud se má někdo rozhodnout, zda darovat 100 Kč na psí útulek nebo na hladovějící děti a rozhodne se pro psí útulek (pro psí šampon, dečku...), pak jedná nehumánně. Dokazuje tím, že pohodlí zvířete je pro něj cennější než život člověka.


Snazite se dostat lidi do nekomfortni situace, totiz aby se citili provinile, ze maji radi sveho psa (coz ztotoznujete s nelaskou k diteti).
Travale posazujete hladove deti do pet shopu, vedle psich decek.
TUMAS, VYBER SI.
To je muzete posadit do kasy kina, divadla, vystavni sine. Same "zbytecnosti", vedle zakladniho prava na slusny zivot.
Ale o tom to prece neni.
Je to o vztahu pes-clovek,clovek-pes.
B.Bardottovou vetsinou lidi povazuji za cvoka, ale ma pravdu v jednom, "mam jedno srdce a tam se musi vejit clovek i zvire".

40900

20.01.2005 19:26

Ach vy ľudia!

RE: Ach vy ľudia!

Aja 24.?.?.?

> To je muzete posadit do kasy kina, divadla, vystavni sine. Same "zbytecnosti", vedle zakladniho prava na slusny zivot.
I to je částečně pravda. Ono to tak ve skutečnosti je, jen se nám to těžko přiznává. Příklad se psy jsem vybral, protože se v něm, na rozdíl od kina, jedná o investici (dar) živému tvorovi. Dále viz můj dnešní příspěvek o výběru ledničky.

Myslim, ze dalsi diskuze ztraci smysl.
Zaciname se opakovat a tak, jako nekteri "milovnici domacich zviratek" i vy zacinate prechazet do absurdna a uchylujete se k extremum.
Pravdepodobne jste rozeny misionar a to, jak uznate, neni dano vsem.

40982

21.01.2005 18:07

Na obranu České republiky

RE: Cesti studenti jedni z nejhorsich na svete

Aja 24.?.?.?

Kdyz vy mate, pane leho, hrozne moc znamych, kteri vam trvale dodavaji zarucene informace.
...a to ja mam znamou profesorku, ktera si nemohla ceske studenty vynachvalit.

41100

21.01.2005 20:07

Žalobce nebude žalovat muslimské noviny za nenávistné články vůči Židům

Žalobce nebude žalovat muslimské noviny za nenávistné články vůči Židům

Aja 24.?.?.?

Budu trosicku mimo misku, ale ne moc.Citim potrebu sdelit a polozit neco otazek.
V soucasne dobe dozniva v Quebecu, da se rict, skandal.Vzbudil vlnu nesouhlasu a udivu na vsech urovnich a vzesel vlastne z quebecke vlady.
Statni skolstvi je tu laicke, kdo chce skoly nabozenske, otvira soukrome( a tak tu je asi 17 zidovskych skol, recke pravoslavne, muslimske a katolicke).
Statni skoly jsou financovane 100 % vladou, na soukrome prispiva vlada 60 %.
Kteresi noviny "vycenichaly", ze vlada udela dohodu se zidovskymi privatnimi skolami o tzv. asociaci a bude je financovat stejne, jako skoly statni, tedy 100%.
Nastal tanecek, poboureni.Prvni ministr se nejprve neprojevoval, posleze ohajoval(pry v ramci sblizeni kultur), posleze pod tlakem rozhodnuti zrusil.
A ted ty otazky?
Vyuziva zidovska komunita "syndromu vecne obeti" ve svuj prospech?
Da se sblizovat pres penize?
Vychazeji vlady vstric zidovskym pozadavkum( o to financovani zadaji vladu udajne uz 10 let), protoze je to politicky korektni a opak by byl neunosny?
Nekdy jsem z toho jelen.Vy ne?

41117

22.01.2005 12:59

Žalobce nebude žalovat muslimské noviny za nenávistné články vůči Židům

RE: Žalobce nebude žalovat muslimské noviny za nenávistné články vůči Židům

Aja 24.?.?.?

...tak vam, Tome, pekne dekuju, jdu vyrabovat moje konto a zkouset se "sblizovat s bliznim". [smích]

41163

22.01.2005 13:13

Na obranu České republiky

RE: Cesti studenti jedni z nejhorsich na svete

Aja 24.?.?.?

>Ajo, tak rovnou napiste, ze jsem si to vymyslel. Cesti
>studenti tedy uz nepodvadi pri testech, pri vyuce drtiva
>vetsina dava pozor, necte pod lavici ci si nedela domaci
>ukoly do jinych predmetu? To se vsechno tak rapidne zmenilo
>od doby "Sametu"?

..to ne, leho, to netvrdim, ale zcela dobrovolne se priznavam (pan Stwora promine), ze muj prispevek byl "nasiraci".
Tak, jako mi vadi, kdyz nekdo dela blby ze vsech Americanu, tak stejne tak( pravdepodobne vic) je mi proti srsti, kdyz vy delate idioty ze vsech Cechu. Vite, takove to celoplosne hodnoceni a pausalni odsouzeni.
Nekde tu byla rec o hrdosti, mam mezery, neumim si pod tim terminem nic moc predstavit. Byt hrdy na neco a na nekoho, neumim.Mam k nekomu, ci necemu vztah, mozna obdiv, nevim.
A to, k cemu mam vztah, branim.

41165

22.01.2005 13:23

Žalobce nebude žalovat muslimské noviny za nenávistné články vůči Židům

RE: Žalobce nebude žalovat muslimské noviny za nenávistné články vůči Židům

Aja 24.?.?.?

>Nema to pani Ajo nejakou spojitost s tim, ze nejaka
>dobra duse jim nedavno vypalila skolni knihovnu v
>jedne s tech zidovskych skol ?
>Tusim, ze ten dobrak proste sebral nejakou zapalnou
>bombu a hodil ji do jejich knihovny. Ted sedi v
>chladku na 4 roky, ze ano ? Duvod ? Pry nema rad
>Zidy.
>
>

Ja nevim, pane Lojzo, vsichni tu spojitost popiraji(oficialni kruhy), ale fakt je, ze ten prislib 100% dotace na privatni skoly padl prave pri znovuotevreni vypalene skolni knihovny.
Knihovnu zapalil muslimsky kluk, udajne tim chtel upozornit na Palestinu. Rozsudek byl vynesen, tusim vcera, ci predevcirem.
Ze by to financovani mela byt naplast na bolistku?

41166

22.01.2005 21:52

Žalobce nebude žalovat muslimské noviny za nenávistné články vůči Židům

RE: Žalobce nebude žalovat muslimské noviny za nenávistné články vůči Židům

Aja 24.?.?.?

>Ale starou bačkoru pochopila správně. Prej, vyrabovat
>vlastní konto! Ti gojímové a gojímky budou imrvére chudí a
>závistiví, protože jsou mešuge a nedovedou pochopit první
>pravidlo kšeftu - že se musí rabovat cizí konta!


Oprava: Jdu vyrabovat sousedovic konto(abych ukazala, jak jsem ucenliva, priberu i credit cards) a specham se "sblizovat".
Dobry, ne?

41185

23.01.2005 16:54

Na obranu České republiky

RE: Cesti studenti jedni z nejhorsich na svete

Aja 24.?.?.?

>Ajo, takze vy jste hrda(y) na podvadejici ceske studenty? A
>na dalsi velmi negativni jevy v dnesni ceske spolecnosti?
>Muzete mi poradit, na co bych mel byt hrdy jako Cech,
>samozrejme krome velmistru v hokeji, Hradcan a schopnosti
>Cechu pracovat pod cizim managementem? Jen tak mimochodem,
>rada uspesnych Cechu v zahranici uz nejsou Cesi, takze ty ja
>nepocitam...Jo a to jsem jeste nenapsal o prazskych
>taxikarich, taktez kapitola sama pro sebe, ktera nema v
>zapadnich zemich obdoby...
Abych vyresila vase dilema, leho, hodim se do stredniho rodu a to i pres to, ze jsem vam uz rikalo, ze jsem zenska.
Ne, nejsem hrdo, snazilo jsem se vam vysvetlit, ze si pod pojmem "hrdo na neco, ci nekoho", neumim moc nic predstavit.
Napsalo jsem vam, ze nemam rado "plosne odsouzeni" a ve vasem pripade "plosne zbozneni" celych narodu, socialnich, ba i zajmovych skupin.
Ano, souhlasim, jsou v Cechach mizerove, podvodnici.Nesouhlasim s tim, ze vsichni taxikari jsou zlodeji a vsichni studenti podvodnici.
P.S.Vsadilo bych se, ze vy se radite mezi ty, kteri uz nejsou Cesi a jsou uspesni v sirem svete.

41222

23.01.2005 17:07

Žalobce nebude žalovat muslimské noviny za nenávistné články vůči Židům

RE: Žalobce nebude žalovat muslimské noviny za nenávistné články vůči Židům

Aja 24.?.?.?

Oprava cislo 2)
Tome, okamzite odvolejte moji "rabovaci navstevu" u pana Taborskeho......jsem se rozhodla, ze se pres penize nebudu sblizovat.
K clanku.....jdu premyslet, proc ta Luxemburgova rekla:"Svoboda je predevsim svobodou lidi s jinymi nazory"...naivka, jedna.

41225

23.01.2005 17:21

Na obranu České republiky

RE: Na obranu České republiky

Aja 24.?.?.?

Pane Lojzo, znate tenhle Kryluv text?

Píseň neznámého vojína
(1969)

Zpráva z tisku:
„Obě delegace položily pak věnce na hrob Neznámého vojína."
A co na to Neznámý vojín? V čele klaka pak ctnostné rodiny a náruč chryzantém černá saka a žena hrdiny pod paží s amantem
Kytky v dlaních a pásky smuteční civí tu před branou
Ulpěl na nich pach síně taneční s bolestí sehranou

Co tady čumíte? Vlezte mi někam! Copak si myslíte že na to čekám?
Co tady civíte? Táhněte domů! Pomníky stavíte Prosím vás komu?

Jednou za čas se páni ustrnou a při jdou poklečet Je to trapas
když s pózou mistrnou zkoušejí zabrečet Pak se zvednou
a hraje muzika písničku mizernou
Ještě jednou se trapně polyká nad hrobem s lucernou

Co tady civíte? Zkoušíte vzdechnout Copak si myslíte
že jsem chtěl zdechnout? Z lampasů je nám zle proč nám sem leze?
Kašlu vám na fángle! Já jsem chtěl kněze!

Nejlíp je mi když kočky na hrobě v noci se mrouskají
ježto s těmi co střílej po sobě vůbec nic nemají

Mňoukaj tence a nikdy neprosí Neslouží hrdinům
Žádné věnce pak na hrob nenosí Neznámým vojínům
Kolik vám platějí za tenhle nápad? Táhněte raději
s děvkama chrápat! Co mi to říkáte?
Že šel bych zas? Rád?
Odpověď čekáte? Nasrat!
Jo nasrat!








41229

Stránka: 1 2 3 4 5 6 7

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 12

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 9

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 0

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Další rána feminacistek: chtějí mít příjmení jako chlapi, nepřechýlená14.05.20 15:00 Česká republika 12

Tvrdá cenzura dokumentu PLANDEMIC!14.05.20 12:50 USA 7

Měnové kurzy

USD
24,05 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,99 Kč
Kanadský dolar
17,68 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,01 Kč
100 japonských jenů
22,35 Kč
Čínský juan
3,37 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,76 Kč
Ukrajinská hřivna
0,90 Kč
100 rublů
34,65 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 842,94 Kč
1 unce stříbra
440,15 Kč
Bitcoin
229 292,45 Kč

Poslední aktualizace: 1.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?