Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 192 příspěveků, 57 různých jmén: <nic>, :-), *, Ali, Barosso, Cinkalhuhňal, Clington, Demokrad, Duka, Džany, funňk, Geronimo, Hanz, Havel, Hele vole., Hhuňmkvik, Hmlmhm, HmmŇam, Hmňamhuh, Hmňammhuh, hmněhmně, Hmňmm, Hmňňaammm, Hmňňňhuh, HonzaXX, HrrrNaně, huhňal, Huhňalmalskal, huhňalMlaskal, huňhal, Huňhalmlaskal, Ježek, krad, Marx, Mlaskal, Mlaskalahuňhal., MlasMlask, mňamhuh, Motýl, Muhamed, Namzetol, Nedemokrad, Někdo, Nemluvka, Nemzet, Nikdo1, Občan, Prasáček, Prasašek, Švéd, Ukrujajev, Vasil, Věřící, Xu-An, xy, xyxz, yenkí.

Stránka: 1 2

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

23.09.2014 19:34

Rusko a Čína změní energetickou mapu světa

EU - užitečný blbec

Nemluvka 89.?.?.?

EU je v roli užitečného blbce a bude jenom čumět v jaké to prdeli vlastně uvízla. Přijde mi, jako jakási banda hlupáku, která si říká EU, neví co se kolem ni děje a neumí si spočítat, kolik je 2+2 [chechtot]. Idioti, mají strach, že nebude dost plynu pro Evropu v zimě, tak poslechnou USA a zruší jižní potok. K neuvěření. Jedno slovanské přísloví říká: Kdo žije z cizího rozumu, tak ať do svého nechá nas#rat. Kdo dřív vystoupí z EU, ten vyhraje.

317910

23.09.2014 21:49

Rusko a Čína změní energetickou mapu světa

RE: Proto

89.?.?.?

Aby už vymřela stará klika největších buržoustů, kteří vysávají celý svět, jako starej Rothschild, Rockefeller, přestárlý Soros, vykopávka Zbigniew Brzezinský, který furt bojuje se sovětským svazem a další přestárlá svoloč, která doposud bojuje ve studené válce a nic jiného neumí a nejraděj by zničila svět stylem po nás potopa. Až jich nebude, a to už nebude dlouho trvat, svět se rychle změní k lepšímu.

317920

23.09.2014 23:00

Rusko a Čína změní energetickou mapu světa

RE: Proto

89.?.?.?

Asi na tom něco bude. Zde, velice zajímavý odkaz:

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/1322-rotschildove-rodina-ktera-manipuluje-s-celym-svetem

Je tam par překlepu, ale jinak dobré. Ale asi tak jednoduché to zas nebude. Přijdou noví Rothschildové. Válka mezi říši zla tvořena Rothschildy a zbytkem světa asi proběhne. Co si asi takoví ilumináti vlastně mysli o lidech? 1$ pro Rothschilda je víc, než 10.000 lidských životů, to je jisté. Pokud to půjde takhle dál, nová éra otroctví nás nemine. Mám silný pocit, že už jsme v ní.

317925

24.09.2014 17:53

Boj proti ISIS má za cíl svržení Assada, přiznává velvyslankyně

To bylo jasné od začátku

89.?.?.?

Amíci si ISIS samy vytvořili, vyzbrojili a asi jen tak z plezíru to nebylo a vůdce ISIS je agentem Mosadu. Tak to asi o něčem svědčí, že ISIS už byl dobře naplánován v zemi největší demokracie a svobody USA, za účelem svržení Assada. Myslím, že je to úplně normální činnost demokratických instituci, za dosažení svých cílů, pro blaho lidstva.

317968

24.09.2014 20:49

Rusko a Čína změní energetickou mapu světa

RE: EU - užitečný blbec

89.?.?.?

V EU jsou pečlivě vybírání inteligentně podprůměrní vůdci, aby zas toho moc nevyvedli. Žádný nemá charisma, nebo oslnivou inteligenci. Žádná koncepce se od EU nečeká, je to přece vazalský stát USA, tak na co je Evropě nějaká vize...prostě jakýsi pastát, bez budoucnosti. Základní heslo Bruselu je: žrát a válet se. Prostě banda hlupáků, nevážicí si pracujícího člověka. Protože, práce je ten poslední šanc, jak získat škváru a glanc a je to pouze pro primitivy, pracovat, že jo. Nerespektuje se zde základní existenční pravidlo, že kdo pracuje, má se mít dobře a kdo nepracuje, má se mít špatně. A tak problémy narůstají a narůstají, až nás všechny přerostou.

317975

24.09.2014 21:31

Boj proti ISIS má za cíl svržení Assada, přiznává velvyslankyně

Kam jsme to dospěli?

89.?.?.?

Dnes je vidět, že vstup do NATO a EU nás neskutečně poškodil a uvrhl mezi kolonie. Nikdy tu už nic nebude, než bezdomovci ,žebráci, přebujelý státní moloch, policie k hovnu, a soudy ke dvojitému hovnu, sranda armáda a exekutoři. Jedním slovem: demokracie.

317980

02.11.2014 21:29

Totální válka kvůli petro dolaru

Bůh vynalezl řád, ďábel demokracii

Věřící 89.?.?.?

Dnes má všude Ďábel navrch...a podle toho taky žijeme. Tradiční hodnoty neplatí. Je porušen základní postulát v západních společnostech i v našem státě a to jest: Kdo pracuje, má se mít dobře. Kdo nepracuje má se mít špatně. A to neplatí! No a nejvíc nepracujících zastánců ďábla, kteří se mají velice dobře, je koncentrovano v americe. A od toho se odvíjí cela světová situace, říše zla jde do totální války. Ale, jak to už říkal, jeden ze tři světových vojevůdců, kteří nikdy neprohráli žádnou válku, bratr Žižka, PRAVDA ZVÍTĚZÍ. A tak očekávám optimistické zprávy...[smích], že zvítězí bůh.

320225

04.11.2014 18:45

Totální válka kvůli petro dolaru

Nesmysl - Rusko válku nechce

Barosso 89.?.?.?

Rusové nikdy žádné války, na rozdíl od USA, nevyhledávali. Zatím byli vždy do nějakého konfliktu vmanipulování skvělou západní demokracii. Demokracie, zas tak mnoho v historii lidstva nepředvedla, vždy skončila válkou.

320312

05.11.2014 17:59

Soulož do zadku

A tomu se říká svoboda a demokracie

89.?.?.?

Za komančů jsem na takové věci nikdy ani nepomyslel...Byli jsme zdraví a o nemocech jako svrab, neštovice, syfilis a AIDS jsme pouze četli v novinách. Dnes máme svobodu a demokracii, AIDS, neštovice, svrab, syfilis a ebolu a šuškame se do rici. Skvělé...jen tak tak dál, demokrati zdegenerování.

320378

05.11.2014 18:37

Boj miliardářů, který rozdělil Ukrajinu

Celý západní demokratický svět žije ve lži a pokrytectví

89.?.?.?

Lže se všude a ve všem. Všichni se tváří, že bojují za svobodu a demokracii a přitom podporují střílení s raketometu a děl do obydlených sídlišť pokojných obyvatel. Kdo to kdy viděl? Co pak může být v jednom kraji 3 000 000 teroristů? Nikdo nechce vyšetřovat masové hroby nevinných postřílených a znásilněných žen. Všude jsou podporování loupežníci po celém světe, kterým se říká oligarchové a tohle je v zájmu skvělých demokratických západních hodnot. V hubě sama svoboda a demokracie a v rukách samopaly rozsévající smrt, pokrytci demokratický. A žádný se nad tím nepozastaví. Ale všichni by si měli uvědomit, že když se to toleruje tady, může se to tolerovat i jinde, například u nás.

A jeden ze života: Jezdím do práce sockou, tramvají. Jednou do tramvaje přistoupili dva bezdomovci. Řidičovi tramvaje se nějak posul pásek s ohlašováním tramvajových zastávek a tak to hlásilo o jednu stanici napřed. Jeden z bezdomovců, když to slyšel povídá na celou tramvaj tomu druhému: " Slyšíš, Franto, oni lžou už i v ty tramvaji".

320382

14.11.2014 20:25

„Němečtí politici jsou americké loutky“

Ano, demokracie je pouhou iluzí.

Geronimo 89.?.?.?

Nikdy nic tak ďábelského, kromě pekla, nebylo vymyšleno. A už to takhle nehumánně, agresívně, funguje několik tisíc let a lidé se nepoučí a nepoučí. Zatím každá demokracie skončila válkou. A myslím, že jakýkoli sytém, který dokáže zabezpečit mír, třeba socialistický, je mnohem lepší, než jakákoli skvělá válka. Neboli, bídný mír, je mnohem, mnohem lepší, než bohatá válka.
Humanitní demokracie neexistuje. Jenom krimi-demokracie.

321058

17.11.2014 18:01

Viktoru Orbánovi vyhrožováno protestním hnutím majdanského stylu

Další v hledáčku - Zeman

Huňhalmlaskal 89.?.?.?

Dnes nám to pěkně předvedli na Albertově. Jediný prezident za celou "slavnou" dobu ČR, který se stará o lidí. Tak na něho poštvou studentský smrady. Samozřejmě mladý, hloupý, bez rozumu a životných zkušenosti. Takový člověk by se neměl mít právo vyjadřovat k ničemu a ne být loutkou v rukách nepřátel našeho státu, jako neřiditelná časovaná bomba. Volební právo a právo vyjadřovat se k politické situaci by měl mít jen ten: KDO PLATÍ DANĚ. Moc dobře se kecá do všeho tomu, kdo nenese za nic odpovědnost a navíc dostane kapesné za účast na demonstraci. Vyjmul bych u toho důchodce, ti se už naplatili dost. Ostatní neplatiči, by neměli žádný právo se k ničemu vyjadřovat, protože netvoří žádné hodnoty. Myslím, že až budou studenti pracovat, velice rychle změní svůj názor. Když studují, jsou velice pravicoví, když začnou pracovat a mít rodiny rychle mění svoje názory. No a ostatním demokratickým grázlům, podvodníkům z daněmi a kriminálníkům by se odebíralo právo automatický. Základní lidské právo člověka je právo na slušnou a fungující společnost, což žádná demokracie nezajišťuje.

321158

19.11.2014 20:05

Žádná americká ambasáda! Všechno bylo spontánní!

Že americká ambasáda něco připravuje proti Zemanovi, se už ví 3 týdny

Prasáček 89.?.?.?

To je ale spontánnost, přesně podle amerického gusta. Kdo zlobí bude potrestán. Napřed Orbán pak Zeman a taky Fico. A idioti z Prahy jim dělají medvědí službu. Už bratr Žižka nevěřil zrádným Pražákům a pořád je to u nich stejný. Nevíce, za co bojují, zaprodají za jidášský groš, vlastní rodinu, národ a poslouchají cizáky, aby porobili celý národ. Do Vltavy s nimi.
Nechápu, jak někdo může schvalovat: střílení těžkým dělostřelectvem do obytných sídlišť, škol a nemocnic a začišťovací akce, esesáckého stylu se stovkami obětí v masových hrobech na Donbase? S tím snad nemůže nikdo souhlasit. Pražáci ano a ještě tomu říkají, že bojují za lidská práva (asi právo, zabíjet nevinné) a za demokracii. A Zeman to neschvaluje, tak se teď budou realizovat, za podpory, peněz a organizace SIAJEJ z americké ambasády. Už dávno vše spontánně naplánované. Ale Zeman je prezident suverénního státu. Pražáci jsou vlezdoprdelové a poskoci vykutálené západní politiky tzv. demokratické. Nikdy to s námi nemysleli dobře. Zeman vše dělá z přesvědčení, v tom je jeho síla. Pražáci za peníze a to funguje jenom pokud se platí..., pak si střelí do gati.

A něco z historie:
http://youtu.be/l5P9Pzscshs
http://youtu.be/ItA_zASJ8PM

321453

20.11.2014 22:07

Mistr převratů z NED nespouští ČR z očí

Demokracie jsou kecy pro hlupáky

Prasašek 89.?.?.?

Ano na prvním místě jsou lidská práva a až na posledním peníze. Dějiny se opakuji a zdá se, že nakonec budeme muset jít proti všem, jako za časů bratra Žižky. Jenom proradní Pražáci se zaprodali cizákům, jako za časů Husitů a nejvíc v časech po Bíle Hoře. Pokud budeme jednotní, nikdo z námi nehne. Ale jednotní nebudeme a s pádem Zemana, padne i naděje na svobodu a nezávislost, Českého národa, na novodobé otrokářské, demokratické politice USA. Už se na Zemana brousí kudly a bude nám všem ještě horko. Zdali na nás taky pošlou křížové výpravy, jako za časů bratra Žižky? Už takového vojevůdce mít nebudeme. A nejlepší řešení je vystoupení z EU a NATO. A to okamžitě. Nejsme národ otroků, tedy kromě Pražáků. Ale vše musí uzrát...

P.S.: Víte co mají společného Alexandr Veliký, Caesar a Jan Žižka společného? Nikdy neprohráli žádnou válku.

321616

20.11.2014 23:36

Mistr převratů z NED nespouští ČR z očí

RE: počátek demontáže demokracie

Prasáček 89.?.?.?

Historie se opakuje. První, kdo začal boj za normální podmínky pro život lidí na zeměkouli, začal u nás v Čechách, prvním reformátorem moderních myšlenek, Janem Husem. Pro Čechy to byl svatý muž, " svatá církev katolická, to do dnešních dní nepochopila". Pokračovalo to Francouzkou revoluci a revoluci v Rusku i v Německu a sociální myšlenku už se nikdy nepodařilo z myšlení lidí vymazat. Dnes je prvním odpůrcem v celém skvělém demokratickém světě Zeman. Možná nás čeká nová třicetiletá válka, (demokracie totiž nic jiného neumí). Ale už touhu po normálních časech, bez demokracie, nikdo nezastaví. Zeman asi dopadne jako Jan Hus, ale po něm přijde Žižka....a těžte se sv#n*, demokratické.

321620

02.12.2014 18:31

Třetí pohled na „Jsme (my, mladší generace) obětí systému?“

To jsou plody demokracie

Cinkalhuhňal 89.?.?.?

A všichni tleskají jak je to skvělé. A přitom všichni vidíme, že je to na dvě věci. Ta druhá je na nic. Tak si cinkejte dál a dělejte svobodné otroky. Demokrati se budou mít...volové.

322512

02.12.2014 20:41

Třetí pohled na „Jsme (my, mladší generace) obětí systému?“

Je to jasné, je to kapitalismus...

Mlaskal 89.?.?.?

Jenomže dnes je vykořisťovatelský kapitalismus spojený se svobodou a demokracii a tak je to to nejlepší, co vymyslel svět. Všude se lže, že je tomu tak. Ale všichni to podvědomě cítíme, že je to všechno jedna velká lež. Ale proti demokracii není možné vystoupit. To je největší zaklínadlo, že je to pro dobro všech. A tak, dokud bude světu demokracie, vždy bude dobře jenom pro horních 10.000 ostatní budou nikdo, neboli placení otroci.
A něco ze života: Minule jsem šel kolem veřejné instituce a odcházejícího důchodce z práce, zdravil vrátný "čest práci". Všichni kolem se ušklíbali a tak mně napadlo, komu by vlastně ta čest měla patřit, když ne práci? Asi podvodníkům, zlodějům a demokratům, kteří tuhle společnost přivedli na buben a pracujícímu člověku se vysmívají. Ano jim patří dnes čest.
A to je všude, kam se kolem člověk podívá. Američan u nás žijící nám vykládá, že český člověk nechápe, že na konci každého obchodu, vztahu, partnerství, je podraz. A u nich v americe je to naprosto normální. Kvůli obchodu a zisku je možné cokoli. K neuvěření a před námi se předvádějí, jak je to spravedlivá společnost, končicí podvodem a taky ji patří čest. K neuvěření a lidí to podporují a pak si tady stěžují. Jdete tady všichni do Qajzlu. Volíte demokracii a pak si stěžujete, že vás někdo podrazil, ve všem. To je přece základní pravidlo demokracie, kapitalismu a té jejich svobody. Celý západní systém je jedno velké letadlo a už mu dochází palivo. A brzo spadne..., nebo bude válka. Zatím v historii každá demokracie skončila válkou. Tak nevím, co je na to zastaralém, prohnilém systému tak skvělého. Lepší bídný mír, než bohatá válka.

322526

02.12.2014 21:49

Třetí pohled na „Jsme (my, mladší generace) obětí systému?“

Nesmysl...,

MlasMlask 89.?.?.?

Kdo umí, ten umí...
Nevím, proč někdo flákače a předvádějícího, nic neumějícího se vlezdoprdelistu protěžuje víc, než schopné lidí. Lidové přísloví říká: Toho koně nejvíc bijí, který nejvíc, tahá. Ale dnešnímu podnikateli a managerovi, který se všemu naučil sám, to zřejmě vyhovuje. U Bati servisáci, kteří nic nedělali brali nejvíc peněz. Proč? Protože jim mašiny fungovali a nejvíc vyráběli. Ale hlupákům mašiny stály a nic nevydělali. U tebe bych chtěl dělat, voolee.

322543

Vymřeme na hrátky a přetvářky o humanitě, lidských právech a demokracii...ani si toho nevšimneme a budeme z hlediska historie posuzování jako neživotaschopná, slepá linie bělochu, neschopna se prosadit v boji o přežití...

322548

02.12.2014 23:00

Třetí pohled na „Jsme (my, mladší generace) obětí systému?“

RE: Je to jasné, je to kapitalismus...

hmněhmně 89.?.?.?

Jak je to vůbec jenom možné, že v zemi, kde nejsou tzv. lidská práva a demokracie, kde je tvrdý kapitalismus, řízený komunistickou stranou Číny dosahuje největšího pokroku na zeměkouli? To máme zavírat oči, nebo co? A říkat, že skvěla demokratická bída je lepší než hnusné komunistické blaho?

322553

06.12.2014 00:46

Význam zrušení South Stream

RE: Velice nepřesný článek

89.?.?.?

Dost dobrý, Rusové táhnou po celém svém území ropovody a plynovody a neumějí vyrobit trubku pro plyn. To jsou, ale debilové, ty Rusové. [smích]
Zdá se, že jsi lokajem jiného státu, než českého, tak si mluv v zájmu své mateřské země a neser do nás debbilee. My v Čechách nechceme místodržícího, jako byl Havel, nebo Černohorec, ale svobodného, nezávislého Krále, neboli prezidenta Zemana, který to z námi mysli dobře. Ty určitě chceš jenom naše peníze. Tychuju.

322806

10.12.2014 22:03

Trestné izraelské demolice domů

Co se do toho mícháte?

yenkí 89.?.?.?

Co se do toho mícháte, když tomu vůbec nerozumíte? Tady se už diskutuje jenom z principu. Fandím Americe, tak je proamerické dobré. Jsem proti, tak je zase vše protiamerické dobré. Kdyby to tak šlo, aby si Izrael a Palestina vyřešili svůj problém samy, tak už by byl vyřešen nejmíň před 10 lety. Ale amíci to nepřipustí, to je jasné.

323153

13.12.2014 20:48

Oddělování Evropy

Z toho nekouká noc dobrého...

HmmŇam 89.?.?.?

Stačí na to selský rozum. Z EU a USA a TTIP nic dobrého nevzejde. Nevím dokdy si tady západní politici chtějí hrát na svobodu, demokracii a lidská práva? Tady tomu už nikdo nevěří, myslím si, že už ani samy tomu nevěří. A všichni bojují s komunismem a totalitou. A nikdo si neuvědomuje, kdo je agresor odkud vane zlo. Bývalí režim zabezpečil mír na 50 let, dnes už 65 let. Války se zpravidla vyskytovala po 20-ti, 30-ti létech. 1805 – Napoleonské války, 1848 – revoluční obrozenecké války, 1866 Rakousko- Pruská bitva u Hradce Králové, 1914 – 1. Světová válka, 1939 – II. světová válka. Když jsem pak narukoval na vojnu, moc optimismu jsem neměl, zdá nebude další válka.Ale ty komunistické kurvy zabezpečili mír a v písničce nějaký avantgarda se vysmívá a taky sýr, a válka nebyla přes 55 let, dnes už více. Ale to těm komunistickým kurvám nestačilo. Jako první na zeměkouli, u nás, zavedli celoplošnou zdravotní péči pro všechny obyvatele. Dodnes, takovou pitomost nemá spousta evropských státu, jako Řecko, Itálie. Ale těm komunistickým sviním to bylo pořád málo. Zavedli místo 6 denního pracovního týdne 5 denní. To pak museli skvělé svobodné demokratické státy udělat taky a poškodilo příjmy svobodných podnikatelů. Ale dnes to demokracie vše napraví. Za dva roky budou Vaší synové a vnuci v demokratické válce, zdravotní péče se bude plně platit, protože to nic nevydělává, no a v práci se už na to nebude hledět, jak dlouho děláš, pokud jí budeš chtít mít. No když s Tvou skvělou Amerikou se podepíše ekonomická smlouva TTIP, která to s námi myslí velice dobře, tak vás jednou vaši vnuci proklejí, pokud nějaké máte, no a teplouší to budou mít složité. Budou pečlivě, svou skvělou sexuální orientací, před islamisty utajovat. Europa už nebude křesťanská. Už dnes je to ochromený, nesvéprávný, neživotaschopný, stagnující moloch. Z toho nekouká nic dobrého...

323338

13.12.2014 23:30

Oddělování Evropy

A řekni tohle demokratovi...

Marx 89.?.?.?

Odkaz:
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/nazory-a-petice/Ladislav-Kasuka-Kapitalismus-je-opet-v-krizi-a-ve-slepe-ulicce-a-neni-to-poprve-349975

323347

24.12.2014 17:55

Omyly svatého Mikuláše

České vánoce jsou tak trochu jiné...

89.?.?.?

Je štědrý večer a koukám se na pohádky v televizí. Je boží hod a v televizí je pohádka: Láska rohatá. A budou další pohádky o čertech v: Z pekla štěstí, Z Čerty nejsou žerty a další. Je vidět, že u nás se vice věří peklu, než kněžím, církvi a jejím představeným. Dnes jsou to pohádky, ale peklo potrestá každou nespravedlnost, podlost, klam a vůbec prohřešek proti 10-ti božím přikázáním. Bůh říká, že i když budeš hříšníkem a budeš činit pokání, půjdeš do nebe. A tak na zemi narůstá nespravedlnost. Češi mají s církvemi svou historickou zkušenost a nevěří na světskou a božskou spravedlnost. Jedině peklo je ke všem stejné, ať chudý, nebo bohatý. A proto u nás čerti vzbuzují sympatie a řadí nás mimo většinu skvělého demokratického křesťanského světa.[smích]
Ať peklo bylo, nebo nebylo, bylo vymyšleno dobře. Aby si žáden na světě nemyslel, že mu něco podlého a zlého jen tak projde.

http://youtu.be/l5P9Pzscshs
http://youtu.be/ItA_zASJ8PM

323981

24.12.2014 23:49

Omyly svatého Mikuláše

RE: České vánoce jsou tak trochu jiné...

* 89.?.?.?

Čert je spravedlivý a každého hříšníka, ať je bohatý, chudý, nebo demokrat, vezme do pekla.

323995

03.01.2015 20:26

USA nemohou začít na Ukrajině velkou válku

70 let míru, pro demokraty, je příliš dlouhá doba

Demokrad 89.?.?.?

Válka se v Evropě zpravidla se vyskytovala po 20-ti, 30-ti letech. 1805 – Napoleonské války, 1848 – revoluční obrozenecké války, 1850, nebo tak nějak, Rakousko- Pruská bitva u Hradce Králové, 1914 – 1. Světová válka, 1939 – II. světová válka...Po druhé světové válce komunistické kurvy, vybudovali silnou armádu a zabezpečili mír na 55 let. Ještě dnes z toho žijeme a válka zde nebyla již 70 let. Ale za 25 let demokracie se opět všechno vrátilo k normálu a 30-ti léty cyklus se opět obnovil. No a my skvělí demokrati se už těšíme na novou válku s tím zamr(d)aným Ruskem, jak pomašírujeme bít Rusa, za lepší zítřky našich přátel v USA, kteří na nás myslí ve dne v noci, abychom se měli dobře nejméně tak, jako voni. Co nevidět, nejdéle do dvou let už to vypukne. Já se tak těším [smích]

324324

07.01.2015 17:27

Konec Lotyšska

My to chceme, aby to dopadlo takhle i u nás, jako v Lotyšsku.

Demokrad 89.?.?.?

Taky na tom usilovně pracují naši demokrati od 90-tých let a není to o moc lepší... Ale, názory západu jsou pro mne svaté. Co chtějí, to by jsme měli udělat, protože na rozdíl, od těch zkur/vených komančů, myslí to s námi dobře. Lepší je se mýlit s Washingtonem, než mít pravdu s Moskvou. To dá rozum.

324567

07.01.2015 19:09

Konec Lotyšska

RE: My to chceme, aby to dopadlo takhle i u nás, jako v Lotyšsku.

krad 89.?.?.?

Jo, je to jen otázkou času kdy mně vyvedou z domu a zastřelí u potoka. Nemyslete si, že když kliknete na nějaký odkaz, že neví kdo to byl..? [smích]

A tady něco pro povzbuzení, jak to s námi dopadne:

http://cassad.net/tv/videos/616/

Jen pro silnější povahy.

324575

08.01.2015 16:11

Kolik muslimských zemí USA bombardovaly nebo okupovaly od roku 1980?

A pak ty konce....

huhňal 89.?.?.?

Jen pro silnější povahy:

http://cassad.net/tv/videos/616/

A za vším hledej USA a jejich pověstnou CIA. Například, ještě na Ukrajině nedopadlo na zem sestřelené letadlo a už se vědělo, kdo ho sestřelil. Ve francii, už půl hodinu po masakru, ( jako u nás na národní třídě v roce 1989), se ví, že to byla Jemenská odnož Ali-kady. Zdá se, že Jemen bude mít problémy. CIA, nikdy nespí.

324651

09.01.2015 16:35

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Útočníci zapomněli v autě své doklady

xy 89.?.?.?

Je to stejné jako se sestřeleným letadlem nad Ukrajinou. Ještě nedopadlo na zem a už se vědělo, kdo ho sestřelil. Teď taky. Hodinu po atentátu už se vědělo, že to je Jemenská odnož AL-kady. Že by teď, byl v hledáčku SIAJEJ Jemen?

324740

09.01.2015 17:03

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

ČR v NATO by měla něco udělat pro bezpečnost Evropy!

huňhal 89.?.?.?

Udělat aspoň nějakou užitečnou věc, namísto nesmyslných válek někde v tramtárii. A to: nakoupit alespoň 10 strážných vojenských člunu a vyslat je do středozemního moře, aby hlídali kolem afrického pobřeží a stříleli opice ze stromu. A pak zavést deportace celých rodin muslimů, ze kterých se rekrutují bojovníci, zpátky do země jejich původů, do muslimského ráje.
Myslím, že jsme měli veliké štěstí, že ti zkur/vení komanči nás chránili proti černému moru. Západ má co chtěl, ať si to taky vyžere a nás ať do svých tzv. humanitárních problému netahají!
Co by asi tak řekl náš Huňhalmlaskal: že na vině jsou nepřizpůsobiví Evropani. Teď alespoň pravdoláskaří mlčí - vymaštěna tlupa hlupáků.
Rychle řešení: Vystoupit z EU a NATO a obnovit hlídaní hranic ČR.

324742

09.01.2015 17:47

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Hele vole

Hele vole. 89.?.?.?

Co tady musulman v Europě pohledává? Co? To ta vaše skvěla demokracie natahála kde jakou havěť a ještě si na tom založí byznys. Když už tady ten musulman je, tak ať drží hubu a krok a když se mu to nelíbí, tak ať si zabalí saky paky a táhne do svého sedmého ráje. A ne tady nějaké nesmyslné srovnávání s křesťanstvem a nastolování nějakého práva šaria. A debilové je v tom ještě podporují. Ten tady nemá co vůbec mluvit a ať je rád, že je rád. V případě jakýchkoli problému okamžitá deportace do země původu a ať se tam modli od rána do večera. Proč v západních státech existují celé muslimské uzavřené městské čtvrti, kam nechodí ani policie, stát ve státě a EU parlament je ještě obhajuje. Zeptej se Němců, jak milují muslimy a další ... Holanďani, Francouzi, Angličany.

324747

09.01.2015 20:37

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

Taktika muslimu, aneb pohled do historie dobití Kypru Osmany

Hmňamhuh 89.?.?.?

Muslimové opakují stále osvědčenou taktiku, která se osvědčila při dobití Kypru. Na dobité území rychle vysadili veliké množství civilního obyvatelstva, tady asi 20.000 lidí, které křesťane nedokázali ani pozabíjet ani deportovat, ani je přesvědčit konvertovat. A tak se situace pořád dokola opakuje. Napřed přijde obyčejní lidé, civilní muslimské obyvatelstvo, kteří připraví půdu a pak za nimi vojsko...Bůh nás ochraňuj. A volové z EU jsou ještě proti nám, za mé daně. Namísto toho, aby mně chránili, tak na mně serrouuu. Hovada demokratický.

http://www.militaria.cz/cz/clanky/valky-a-valecnici/dobyti-kypru-10-11.html

324774

09.01.2015 22:28

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

Nevím jak vy..?

Švéd 89.?.?.?

Ale, já jdu na mešity vylepovat srdíčka ze vzkazem, máme Vás rádi.

324787

09.01.2015 22:35

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Jak dlouho si necha svet nalhavat ??????

89.?.?.?

Furt, pořád a immerwährend. Protože ve vládách je spoustu líných oslů a volů. Komu není vzhůry dáno v apatice nekoupí. Bohužel se všichni najednou sešli v tomhle letopočtu v EU. To smůla, co?

324788

09.01.2015 22:49

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Hele vole

Demokrad 89.?.?.?

Tak ať tady maká a nemíchá se nám do života. Nevím, proč žije v zemi svých nepřátel? Já bych do juesej nešel ani za nic. To raději požádám o politický azyl na Kubě. [smích]. Mají tam perfektní zdravotnictví a jinak co mi bude chybět, pořád teplo a budu jim dělat přednášky o demokracii, ať ví co je to za svinstvo.

324791

09.01.2015 23:03

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: je čas

89.?.?.?

Není nad Kubu. Je se třeba učit španělský. Tam je teplo a nejsou tam muslimové, špičkové zdravotnictví, a amící můžou jenom závidět a žijí tam dokonce lidí. Když jsem, jako mládenec odjížděl od rodičů, bylo mi moc těžko. Ale můj děda mi říkal, neboj se. Tam taky žijí lidí. Taky byl v těžké době ve světě. A já jsem pak zjistil, že doopravdy tam, kam jsem přijel, jsou taky lidí. Ale zkus odstěhovat do muslimského světa. Nejsem si jistý, zdali tam taky žijí lidí...Dnes si myslím, že tam lidí nežijí, jenom muslimové...

324793

10.01.2015 00:25

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Hele vole

89.?.?.?

A zapomněl jsem dodat. K tomu přidat oligarchy a tzv. byznysmeni, kteří to způsobili. Odeslat je do Arábie taky, ale napřed uřezat koule a dát mu 10 manželek, ať se vyřádí v sedmém nebi. Nakonec, stačila by i jedna koule. Nechápu, jak těmhle vychcancům může lest na ruku celá EU. Prý Turky potřebuji, aby jím rostla ekonomika. To věřím, že je potřebují, ale jenom jakýmsi podnikatelům, kteří tvrdí, že tuhle práci by Němci nedělali. Ale to je nesmysl, dělali by. I uklízečka má své nezastupitelné místo. Tady je vidět, jak nadnárodní společnosti, kvůli nějakým penězům, likvidují Evropskou civilizaci a národ. Ale idioti si neuvědomují, že jsou s tím národem spjatí. Myslí si, že když mají peníze, tak můžou všechno. Ale nemůžou. A muslima neuplatí a nakonec jim při velikém štěstí, pouze uřízne koule.

324800

10.01.2015 18:47

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

K neuvěření

89.?.?.?

Čtu všude o pochybení tajných služeb, vlády, kde koho, ale nikdo se nezmíní ano slůvkem o pochybení muslimů, kteří vychovali teroristy. Je vidět, že celá Evropa má strach a idioti demokratický se obviňují mezi sebou, namísto toho, aby jednali.

324831

11.01.2015 19:42

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

Za co vlastně dnes 1,5 milionu lidí v Paříží demonstrovalo?

mňamhuh 89.?.?.?

Koukám na zprávy a i náš premiér Sobotka je v Paříží na nějaké demonstraci...Vůbec jsem nepochopil o čem ta demonstrace vlastně byla. Prý demonstrace jednoty. To jako za socialismu jsme všude měli jednotu, jako prodejnu potravin, nebo tělovýchovnou jednotu, mládežnickou jednotu a všechny ostatní jednoty? Mám silný pocit, že Evropa vůbec neprocitla a s těmi, co dnes vládnou se tady nedá nic kloudného vybudovat. V USA je vidět, že vláda reaguje a má jakýsi směr a cíl. Tady nic. Všichni chlácholí a omlouvají se a obviňují odpovědné orgány, jenom se neděje to, co by mělo. Nemá to cenu. Jednoho krásného dne naších vrchních 10.000 nasedne do letadel, odletí i naloupeným majetkem a nás v tom nechají samých a possserrttese.

324876

11.01.2015 21:31

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

RE: Za co vlastně dnes 1,5 milionu lidí v Paříží demonstrovalo?

89.?.?.?

Demonstrace jako na 1. máje. Všichni jsou za jedno, vláda, demonstrující, policajti, černí, bílí, žlutí i barevní, ale žádný problém to neřeší. Jako tenkrát...

324880

12.01.2015 17:17

Kruhy na vodě

Zklamal jste mne pane Stwora

89.?.?.?

Nevím, proč bych měl být xenofob, že si hájím svou kulturu, své tradice, svůj názor na svět, podle kterého žiju. Když ostatní dělají to samé, nevidím žádný důvod k tomu abych ustupoval . Každý o své místo na slunci se musí umět postarat sám. Snaž se člověče a pomůže Ti i bůh. Nebudu brát hračky svým dětem a dávat je sousedovým, aby o mně náhodou soused nemyslel, že jsem rasista. Nikoho neobtěžuju, nežádám o žádné sociální dávky, pracuju a platím daně. Nevím co je na tom špatného, když chci aby ostatní dělali to samé. Kolik si kdo vydělá poctivou prací, nebo podnikáním, mne nezajímá. Proč se do našeho sociálního systému zařazují lidé, kteří pro tuhle společnost nikdy nic nepřinesli? S Vašima názory naprosto nesouhlasím! Nemůžu se ohýbat před lidmi, kteří mnou pohrdají a ještě se mi tady říka, že si za to můžu sám. Tak to ani náhodou!

324977

12.01.2015 18:39

Kruhy na vodě

RE: Zklamal jste mne pane Stwora

89.?.?.?

Nechce se mi nikoho nenávidět. Cítím se duševně a fyzický v pořádku, mám práci a holky se mi líbí [smích]. Co víc si může člověk přát? Měl jsem vždy optimistický přístup k životu a chci si ho ještě užívat. Ať jsou v tom muslimové nevinní, nebo vinní, nerad bych čekal, až se nachomýtnu k nějakému atentátu. Prostě se zde řeší západní problém na náš účet a schyluje se k velkému průserů. A od toho bych se tvrdě distancoval. Nevím jak vy? Ale já od muslima nic pozitivního nečekám. A nevím proč čekat až...? Nepodporují ani holé vymaštěné lepky, stejně jako muslimské kozy bradky. Ale čím dřív se teror potlačí tím lépe. Ono se to stejně bude muset v budoucnu řešit, ale na mírové řešení už bude pozdě. A tak jako tak nakonec se to bude řešit silou. A vidím to víc negativně, že to západoevropská demokracie neustojí. Pak přijde na řadu vyřizování účtu. Nevím, proč bych se měl nechat jen tak podřezat? Protože si to přeje nějaký imám? Nevěřím v mírové soužití s muslimem!

324989

12.01.2015 18:43

Kruhy na vodě

RE: Zklamal jste mne pane Stwora

89.?.?.?

Nevěř lidem, kteří nemají smysl pro humor.

324990

12.01.2015 20:06

Kruhy na vodě

RE: Tak jste mne zas tolik nezklamal...:-).

Nikdo1 89.?.?.?

Myslím, že je tady několik paralelních problému. Jedno je špatné svědomí otrokářských koloniálních států především Anglie a Francie a dovolili svým otrokům se nastěhovat do země zaslíbené, kde se pomnožili a už zde vyrůstá 3. a 4. generace muslimů, která se velice rychle radikalizuje. A pak to mírové soužití, mezi křesťany a muslimy, bylo dáno především porážkou Osmanů a dalších muslimských zemí v Evropě a v bývalém SSSR a mír jim byl, řekl bych, vnucen. Jinak bychom bojovali dodnes. Takže na jedné straně množství přistěhovalců a na druhé straně jejích víra, která nevím proč, je v jejich životě tak důležitá. Ale to je jejich věc. A ta víra způsobuje, nenávist vůči všemu nemuslimskému, netolerantnosti a nakonec rasismus s prvky fašizmu, kde se v písmu svatém, Koránu, popisuje, jak zabít bezvěrce. To takový Jehovista nikdy nikomu neublížil. A ten satirik je pouhý zástupní problém. Jenom se čekalo na něco příhodného. Kdyby se dokázali duchovně povznést a měli smysl pro humor, tak se nad tím zasmáli, život šel dál a nejvíc by byli naštvaní satirici, že se minuli účinkem. Ale to muslim neumí. A nevím, podle jakého práva, vnucuje svůj styl života celé Evropě?
No a to jsem ještě velice slušnej. Člověk nikdy neví?

325002

12.01.2015 22:31

Kruhy na vodě

RE: Tak jste mne zas tolik nezklamal...:-).

89.?.?.?

A to zas já jsem žil v zemi, kde probíhali osmanské - křesťanské války. Já je samozřejmě nezažil, ani moji rodiče je nezažili a ani děda z babi, ale legendy po nich se vyprávěli velice barvitě. Velice bych doporučoval odtučňovací kurz, pro dámy, které by chtěli zhubnout, absolvováním pochodu se svázanými rukami a lasem připoutanému ke koňskému sedlu z Prešporku do Cařihradu za občasného popohánění bičem. Na den jedno jablko a 2 litry vody. To by z nich byli krasavice. A to byli ještě lidumilové, protože ty otrokyně chtěli dobře prodat. A když poslouchám dnešní realitu, tak mně to tak nějak ty pověstí připomíná. Bohužel, mně otrokyni neprodají. [zmaten].
Jinak mám i osobní zkušenost s muslimy v našem prostředí jsou velice slušní, neměl jsem z nimi žádné problémy, akorát moc kouří. Ale pokud chceme žít v míru, tak islám, NE! Nelze bourat kostely a stavět mešity. Nakonec k čemu? Vždyť to neví ani bojovník ISIL. Nás už to nezajímá a oni neví co chtějí a tak se vrací někam do 13. století. Nevím proč bych své děti a vnuky měl nahnat někam do 14. století? Ale vše už probíhá setrvačnosti a už se nepřemýšlí proč.

325022

13.01.2015 20:25

Kruhy na vodě

Všichni nalítli podvodníkům.

Ali 89.?.?.?

Největší podvodníci jaký po světě chodili se jmenovali: Mojžíš, Ježíš a Mohamed.

325088

24.01.2015 20:35

Zvláštnosti ruského národného charakteru

Co to tu meleš za nesmysle?

huhňalMlaskal 89.?.?.?

To jako že se kvůli tvým zassrraným očím mají vystřílet všichni rusky mluvicí lidí, jo? Demokrate. Nebo kvůli někomu, co si to přeje v milovaném ráji USA, nebo EU. Těm lidem na východě Ukrajiny se nedivím, že povstali proti genocidě, kterou proti ním rozpoutal mírumilovný stoupenec západu Porošenko. Taky jim nic jiného nezbylo, když chtějí žit a taky bych to tak udělal a bránil se. A ještě to šikovně hodí na Rusko a Putina. Jste mazaní chlapíci, ale už vás máme přečtený a u nás v Čechách můžete blbnout akorát malé děti a dávat jim za to lízátka, vole.

325768

24.01.2015 21:34

Zvláštnosti ruského národného charakteru

RE: kam vystěhovat cikány

funňk 89.?.?.?

Výborný nápad. A ještě by byli mezi svými. Tenhle příspěvek by si měl povinně přečíst každý politik a samozřejmě realizovat.

325771

25.01.2015 01:55

Zvláštnosti ruského národného charakteru

RE: Co to tu meleš za nesmysle?

89.?.?.?

Jo, nechám se zastřelit, protože si to přeješ demokrate. Vůbec jsi nepochopil, že to ti lidé na východní Ukrajině tak chtějí. A zatím právo na sebeurčení národů nikdo nezrušil. Mezinárodní právo platí pouze když se to hodí demokratům. Ale když naší demokratičtí fašisti masově popravují lidí na Donbase v hromadných hrobech , jako za bláznivého Ady před 70 léty, dnes o Osvětíme mluvila celý den ČT, tak to je v pořádku. Jsou to přece jenom Rusové. Měl by ses léčit nácku. Nemůžeš lidí k něčemu nutit proti jejich vůli, a vyvražďovat je kvůli čemukoli, natož kvůli jejich rodnému jazyku. Měli by jsme v Čechách všechny slováky poslat do rici a kdo by nešel tak zastřelit jako na Donbase. Líbilo by se ti to? Chtěli jste samostatnost, tak ji máte, tak co sem teď lezete. Kam se člověk dnes podívá tak je u nás samý slovenskýchujapíča.

325785

25.01.2015 12:16

Zvláštnosti ruského národného charakteru

RE: Co to tu meleš za nesmysle?

89.?.?.?

No ano, Slováci mají nárok na samostatný stát, ale Krym nemá právo. To jako podle demokratického klíče, co? Taky jste se hrdě přihlásili k tradicím fašistického slovenská a koukám, že ti vůbec nevadí střílet s raketomety, děly, houfnicemi a minomety do bytovek a rodinných domů s obyčejným obyvatelstvem. Rusko, které tady očerňuješ, hra tady druhořadou roli, pouze pomáhá strádajícímu obyvatelstvu východu Ukrajiny.

325799

25.01.2015 17:59

Zvláštnosti ruského národného charakteru

RE: Co to tu meleš za nesmysle?

Huhňal 89.?.?.?

Škoda je hádzať perly sviniam.

325827

25.01.2015 19:39

Zvláštnosti ruského národného charakteru

RE: kam cikány____Naše bohatství ochrání jen imigrace

89.?.?.?

Tak kam s nimi? To je otázka [smích]. Makat to nechce, chce to brát pouze podpory a samozřejmě jenom válet se, nadávat lidem do bílých sviní, šukat a množit se. A stát to samozřejmě podporuje. Taky by se mi to líbilo. Ale mně to nikdo nedá. Já musím makat a platit daně a když jsem byl na podpoře jako nezaměstnaný, dostal jsem po 30 letech práce téměř stejnou výši podpory jako nemakačenko, co s bídou oddělal rok. A to je ta demokratická spravedlnost.
Sociální dávky jsou z 80% pouze pro cikány. Tak kam s nimi? kdyby bylo kam, tak v rozpočtu by se hned ušetřilo 100 miliard korun českých.

325830

29.01.2015 15:38

Rusko na muške

Víme toho málo

:-) 89.?.?.?

Myslím, že jsme na to moc malí páni, aby jsme dokázali odhadnout, kdo co a jak a co je cílem. Které jsou cíle skutečné a které fiktivní.
To jako zpráva: Největší letadlo na světě, Antonov An-225 Mrija, přistálo v pondělí odpoledne na ostravském Letišti v Mošnově a zajišťuje dopravu 16 obrněných vozidel z Česka do Afriky. Informace, která země je cílovou zemí a kdo je klientem české zbrojovky, není veřejná.
Ale dnes už bojují obrněnci v Donbase, já to čtu mezi řádky. Tak to vidíte, je těžko se dopátrat pravdy. Říkají nám jen co chtějí. Takový Zvědavec, je pouhým ostrůvkem nezávislých názorů a informaci. Hlavně, ať nám vydrží. [smích]

326033

30.01.2015 10:40

Washington se vzbouřil proti Obamovi

Bylo by zajímavé vědět

89.?.?.?

Bylo by zajímavé vědět, kolik z těch nově navrhovaných pánu, jsou členové Svobodné zednářské organizace?
A pak pánové jako Zbigniew Brzezinski a SOROS, jsou už téměř devadesátnici a zdá se, že jsou uživatele technologii pro dlouhověkost. Zajímalo by mne, zdali ještě ve svých 120 letech, budou svět obtěžovat svýma představami o světě z dob studené války (70 a 80 léta minulého tisíciletí)?
To se asi nedovím, ale těm Američanům se divím. Vývoj společnosti je vždy v pohybu. Kdo se nepřizpůsobí, nepřežije. Nemůže věčně svět fungovat podle Sorose a Brzezinského.

326085

30.01.2015 14:16

Podivné očkování s americkým akcentem

Když je řeč o zlatě...

89.?.?.?

Tak kde je české zlato? Když se odvážely v 90-tých létech z Čech 2/3 zlatého pokladu, kde byli různé zlaté předměty, například české zlaté dukáty a další cennosti, tak se nebrala v úvahu jejich historická hodnota, ale bralo se to na váhu, jako surové zlato. Toho času premiér pan Klaus a guvernér ČNB pan Tošovský se k tomu nikdy nevyjádřili. Byl to pěkný podfuk, jako celá demokracie. Akorát Češi to nechápou, že na konci každého obchodu je podraz. Ve svobodě je to normální, když se necháš podvést...,je to tvůj problém. A takhle funguje celý svobodný demokratický svět.

326098

30.01.2015 16:16

Washington se vzbouřil proti Obamovi

RE: A v ČR:

Demokrad 89.?.?.?

Zaorálek udělal velkou chybu. Skončí i se svou ČSSD. Vždy jsem si myslel, že má rozum, ale žije z cizího rozumu, dostává ho od myslitelů za velkou louži, kteří to s námi myslí velice dobře. Příští volby už ani ODS, ani ČSSD si neškrtnou!

326104

30.01.2015 16:54

Washington se vzbouřil proti Obamovi

RE: Příprava.

Ježek 89.?.?.?

Pro Německé bulíky- máme svůj rozum. [smích]

I když jsme žili za socialismu v sovětské sféře vlivu, pořád jsme měli velikou, velikou autonomii. Musela se zachovat určitá politická linie, ale ten zbytek byl na nás. I v roce 1968 říkal Brežněv: Eto vaše dělo. A zasáhnout nechtěl. Až když viděli revolucionáři, že to nejde jinak, tak začali řvát o vystoupení z Varšavské smlouvy a vstupu do NATO. To pak sovětům nic jiného nezbylo, než zasáhnout. Co by asi dělala USA, kdyby Dánsko chtělo vystoupit z NATO a vstoupit do VZ?
To jenom na okraj, ale chtěl jsem říct, že vy na západě jste Američany poslouchali na slovo. Nikdo neoponoval, žádný odpor a udělali jste úplně všechno co chtěli a každý kdo měl jiný názor, byl smeten. Neměli jste žádnou autonomii, žádnou. Šli jste za USA jako ovce. A stále žádnou autonomií nemáte. Dnes jste kde? Odpověz si sám... S námi na východě jsou problémy. Ve vládě osoby, loajální vůči EU a USA, ale lidí nevěří a pochybují. Neříkám, že u vás nejsou dobré věci, ale negativa převažují. Kdo zůstane v EU zanikne, kdo vystoupí, přežije. A zaplať pánbůh, za našeho prezidenta.

326107

30.01.2015 19:12

Washington se vzbouřil proti Obamovi

RE: Příprava.

89.?.?.?

To je dobře. Ale oba bulící, bych řekl, že máme pravdu [smích].

326114

30.01.2015 19:53

Washington se vzbouřil proti Obamovi

RE: A v ČR:

89.?.?.?

Dobrý komentář. Jak říkají Rusové: Lepší bídná svoboda, než jakákoli válka. EU prožrala budoucnost svých dětí a už ji čeká jen to horší. Kdo vystoupí z EU vyhraje. Uvidíme, co se bude dít v Řecku.
Hodně mi to připomíná klasický příběh ze života. Jako když se mladý perspektivný muž (východní Evropa), přižení do zkrachovaného statku (EU). A všichni kolem něj mu dávají na vědomí, jaký je to chudák, ať je rád, že ho mezi sebe vzali. A on, blbec, tomu věří. A přitom bez něho, by pošli hlady. To je ta dnešní politika EU. Možná, že je trochu potřebujme, ale ne zas tolik, aby jsme dělali před slavnou EU a USA panáčky. Ale u nás to nikdo jinak neumí, až na Zemana. To ministr zahraničí má z něj noční můry, chudák. Jak by rád jel na návštěvu USA a ono mu to nevychází, akorát ho vždy pojjebbou.

326117

31.01.2015 16:44

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Jaká demokracie ?

HrrrNaně 89.?.?.?

Demokracie je značka s prošlou zárukou. Dnes jenom hlupáci věří tomu, že je to nejlepší, co bylo vymyšleno. Mé zkušenosti zatím říkají, že je to, to nejhorší, co jsem zažil. Dnes už je i chleba šizený. Za minulého režimu byl vrcholem vědy marxismus-leninismus a dál se to nerozvíjelo, ale stagnovalo. Dnes je na tom demokracie úplně stejně. Taký je tím nejlepším (co se vymyslelo před 2000lety) a opět se dál nerozvíjí a stagnuje. Přivádí nás to do časů kolonializace Ameriky. Každá demokracie zatím v historií skončila násilím, válkou a pohromou. Musí přijít spravedlivější rád, který konečně demokracií přeskočí a zloděj bude zlodějem a slušný člověk slušným a ne naopak. Klasický prvek demokracie. Povaleč krade a vysmívá se pracujícímu člověku a ptá se: máte něco proti demokracii? Tak kradněte taky. Úžasná filozofie a církev svatá je s tím zajedno a krade taky. A dělníka, když něco ukradne, zavřou.

326155

31.01.2015 17:17

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Jaká demokracie ?

89.?.?.?

Demokracie nás vrací někam o 300 let zpátky ve vývoji. Opět jenom bohatí a chudí. Bezduchý mamon má přednost především, dokonce i před zdravím. Díky skvělé demokracií, se začíná prosazovat islamismus, který nás hodí o dalších 500 let zpět a jsme ve středověku. Kdoby to nechtěl? Ale to my, demokraté, přece chceme. Jak je vidět všechny Marxovi poučky platí, ale o parazitech se spletl. Tady parazit přežívá svého nositelé. Jako Ebola.

326161

31.01.2015 17:34

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Proč by měla být demokracie na Západě mtrvá?

89.?.?.?

Tak a kdo si ještě přeje západní demokracii? [smích], [smích]
Už jsme teď vymřelý národ. Přežívají jenom nejschopnější. Jak vidět, demokraté to nejsou. Protože jsou to volové a vůl jak víme, nemá koule. [smích], [smích] Tak, kdo je tady demokrat, ať ozve, vůl jeden. [smích]

326163

31.01.2015 19:01

Podivné očkování s americkým akcentem

RE: Genocida bile rasy uz davno zapocala,aniz by to lide vzali v uvahu.

89.?.?.?

Mate pravdu, jsou to jen hloupé žvásty ignorantů, kteří na minulem režimu neviděli nic dobrého. Oni, ty komunistický kurrvy, jako první zavedli v Evropě celoplošný zdravotní zabezpečení obyvatelstva v 60. létech. A taky očkování, což bylo velice dobře. A dodneška jsou na to lidí zvykli a tu péči vyžaduji. Ale už budou brzo platit, jak je to zvykem v každé spořádané, svobodné demokratické společnosti.
Kdo pak je to dnes bojovník za lidská práva? Vychcaná, lína, vychytrala svině, která chce vydělávat na jakýchsi smyšlených problémech, které nikdy neexistovali, jako mlask, mlask, huňhhmm, fuňkmm Havel a jemu rovní grázlové. To se platí nejlépe. Slušný člověk se jim vyhne na hony. Psychopati zamindrákovaní a říkají tomu svoboda a demokracie, no hnus. A přitom první likviduji vlastní (bílý) národ, pod jakýmisi pseudopavědami.

326166

31.01.2015 21:37

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Tak soudruzi a nyní kontrolní otázka. Jak nám ta ekonomika vlastně funguje v tom rozvinutým kapitalismu?

:-) 89.?.?.?

Moc dobrý pane. Strouhám poklonu. Tak to jsou ty demokratický konce.

326177

31.01.2015 21:53

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Jaká demokracie ?

Hmňmm 89.?.?.?

Nesmysl, všechny národy, které se řídili demokracií zanikly, nebo dnes živoří. Kde je velké demokratické Řecko? Velký Řím? Co se stalo dnes ze západními demokratickými zeměmi. Za chvílí bude po nich věta. Demokracie nedokáže nic řešit, je velice, velice slabá. A pořád, že to chce lidí. Další nesmysl. Lidí jsou jací jsou a jiní nebudou. Kdyby byli, tak už jsme všichni v komunismu. Je to úplně stejná utopie, kterou využívá pouze chamtivá nemorální část lidstva. Co demokrat, to zloděj. Zatím mně žádný demokrat nepřesvědčil, že to tak není. Podívejte se na prudký odklon USA od demokracie. Protože chtějí přežít, ale kradou veselé dál a mlží něco o demokratických nesmyslel, do kterých je pořád zahleděná Europa. Někdy pochybují i o jejich duševním zdraví. A Švýcarsko brzo velice rád a rychle opustí demokracii. Stačilo by jim poklepal na jejich zlodějské banky a demokracie je pryč. Jsou to pouze báchorky pro hlupáky.

326179

31.01.2015 22:38

Podivné očkování s americkým akcentem

RE: Genocida bile rasy uz davno zapocala,aniz by to lide vzali v uvahu.

89.?.?.?

A tomu se říká demokracie.

326180

01.02.2015 00:13

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Jaká demokracie ?

Nedemokrad 89.?.?.?

Každá svoboda a demokracie končí u bankovní přepážky, to by si měl uvědomit každý uvědomělý demokrad.

326184

01.02.2015 00:41

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Demokracie? Co to je? Vždyť to nikdy nikdo v Evropě neviděl.

89.?.?.?

To myslíte, že bude zde opět masakr jako v Alexandrii, nebo v Kyjevě na majdanu, nebo stejný, jako u nás na Národní třídě v roce 1989? Velice se mně líbí, jak děti u maturitních zkoušek rozebírají masakr na národní třídě v roce 1989. Myslím, že takový masakr by si přály všechny země blízkého východu a Ukrajiny a bývalé Jugoslávie. To víte, není nad pravdu a lásku.
Co dodat? Pouze svině pokrytecký demokratický.

326185

01.02.2015 10:58

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Jaká demokracie ?

89.?.?.?

Jen si popovídej. Čas velice rychle ukáže, kdo má pravdu. Do 10 let bude rozhodnuto.

326202

01.02.2015 11:41

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Jaká demokracie ?

89.?.?.?

Je zajímavé, že v dobách válek, sociálních nepokojů, do kterých je dostala demokracie,najednou všichni omezují demokratické svobody a práva. Proč asi? Co pak s demokracii se nedá bojovat? Najednou se může střílet do dělníků, může popravovat, věznit bez soudu, a tiše se o demokracii mlčí, co?

326205

01.02.2015 15:08

Podivné očkování s americkým akcentem

RE: Genocida bile rasy uz davno zapocala,aniz by to lide vzali v uvahu.

89.?.?.?

Za socialismu jsem byl 7x v kazachstánské poušti, Kyzyl-kum. Pokaždé jsem byl jsem očkován nějakou očkovací směsí složenou z místních nemoci. Jako žlutá horečka, cholera, mor, tyfus, zimnice a co já vím, ještě. Reakce mého těla, po každém očkování, byla stále prudší. Ale nikdy jsem si domu nepřinesl žádnou nemoc. Socialismus je už 26 let pryč a já jsem zatím v pohodě. Nechápu, proč mají američtí vojáci problémy po očkování? Možná, že by se jejich demokratická vláda, chtěla se svých vysloužilců zbavit. A pak věř demokratovi.

326212

01.02.2015 17:31

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Jaká demokracie ?

89.?.?.?

Demokracie je objevem před 2500 lety. Jak to že za tu dobu není celý svět demokratický? Kde byla těch 2000 let? Jak to že nevzkvétá celá zeměkoule už 2000 let? Proč už dávno nejsme v demokratickým ráji? Tak dlouho zde neexistoval ani jeden diktátor, ani otrokářský řád, ani feudalismus. Tak kde jsou ty skvěly plody demokracie na které se tady čeká? A vono furt nic. Ale pořád se to omílá dokola, jak je to skvěle a je to o ničem. Tahat z hrobu 2000 let mrtvého nebožtíka a křísit ho k životu, nemá cenu. To ví každý.

326217

01.02.2015 20:06

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Proč by měla být demokracie na Západě mtrvá?

89.?.?.?

Tak za 1. tady se o žádném typu demokracie nemluví, pro mne je jenom jedná, naprosto neschopná nic řešit,
a za 2. zajímalo by mne, za co by ti tvorové měli být postavený mimo zákon?

326223

01.02.2015 20:13

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Jaká demokracie ?

89.?.?.?

To říkal hlupákům, když je potřeboval nahnat do války. A vládnoucí vrstva se toho rychle chopila a idioti to opakuji do dnes.

326224

01.02.2015 21:48

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Jaká demokracie ?

89.?.?.?

Smekám, pane. Velice výstižné. Vládnoucí vrstvy žijí velice společenským, sociálním až socialistickým životem, ale u těch dole, prosazují tvrdý individualismus, co kdyby se opět domluvili, jako tenkrát?

326228

01.02.2015 21:56

Je demokracia na Západe mŕtva?

RE: Jaká demokracie ?

89.?.?.?

Ten lepší systém už tu byl. Potřeboval pár kosmetických úprav, pouze kosmetických. Namísto toho byl okamžitě ukřižován. Za své mládí nepamatují nějakého žebráka, natož bezdomovce. Modli se k bohu, abys ty, ani tvé děti v tomhle demokratickém ráji, jednou nebyli bezdomovci, nebo žebráci. A pak je demokracie to nejlepší, protože to řekl sir W. Churchill? Ten měl patent na rozum, viď. Taky byl pěkně zkorumpovaný a kradl kde mohl. Straka demokratická.

326230

05.02.2015 19:30

USA „bojují“ s teroristy vedenými fiktivními vůdci

Zbraně, pro Ukrajinu nebudou

89.?.?.?

Protože Ukrajinci neumí bojovat. Tak tam namísto zbraní vyslali zmíněných 50.000 žoldáků NATO. Zdali mají zbraně o tom se nikde nepíše. Asi fasují květiny. Například, jenom z Polska bylo na území Ukrajiny vysazeno několik dělostřeleckých pluku pravidelné armády a další podpůrné, zabezpečovací a útočné jednotky (v tomhle případě i s výzbrojí). A to nemluvě o ostatních členech NATO. Rusové jich napočítali na 50.000. Ani zdaleka, to na Ukrajině nekončí. Divím se Rusům, že už to dávno nepokropili a tu svoloč z NATO, už nevyhnali a byl by klid. Stejně se těm na západě nezavděčí, tak nevím o co jim ještě jde?

326457

05.02.2015 22:24

USA „bojují“ s teroristy vedenými fiktivními vůdci

RE: Zbraně, pro Ukrajinu nebudou

89.?.?.?

Jenom pro rusky slyšící:

http://youtu.be/ONMhnppJ_5k

326466

08.02.2015 22:11

A s nimi přišlo peklo…

Každý demokrat se tři krát denně modlí k ďáblovi.

89.?.?.?

A všichni demokrati mají genetickou úchylku. Když slyší o penězích, jsou schopní pro ně udělat cokoli. Třeba si postavit zlaté tele a modlit se k němu, jako Jude za časů Mojžíše při odchodu z Egypta. Obavám se, že u těchto mentálně postižených lidí, nemá lidský život žádnou cenu. Kdoví kolik lidí, takový demokrat dokáže zničit, zabít, zlikvidovat, kvůli stokoruně?

326643

09.02.2015 21:37

Turecko a Gazprom. Geopolitika plynovodů

Proč má EU najednou takovou starost o Ukrajinu?

89.?.?.?

Chudý, ničím nezajímavý stát. Nic tak důležitého nemá. 40.000.000 polo-hladovějících lidí u vlády mafie, dnes nejlepší přátele EU. Tak proč najednou taková péče z Francie a Německa? Rwandy si nikdo ani nevšiml a milion mrtvých, jako když švihneš demokratickým proutkem. Tak se mi zdá, že demokrati bez mozku, najednou procitli z kómatu a všimli si náhodou, že Rusové neustoupí a stojíme na prahu 3. světové, tentokrát demokratické války, jako vždy za posledních 2500 let. Jak to říkal ten římský historik? Po první válce se ještě vzpamatovali, po druhé zdegenerovali a po třetí už se přestalo mluvit: německý a francouzský a možná i anglický.

326695

09.02.2015 21:54

Turecko a Gazprom. Geopolitika plynovodů

Co je EU?

89.?.?.?

Otrok USA a sirotek bez Ruska. Prostě hraje si na někoho a přitom je to nikdo. To je EU. Jak říká české přísloví: kdo uteče, ten vyhraje.

326698

12.02.2015 18:38

Saúdská Arábie slíbila drahou ropu Rusku, když svrhne Assada

To by se Saudům líbilo, dacanům v habitech.

89.?.?.?

To by se Saudům líbilo a ještě by to poškodilo Ruskou důvěryhodnost, kterou teď na blízkém východě, Rusové mají. To asi se Saudům, americkým podskokům moc nelíbí, že z Ruskem začíná spolupracuje Turecko, Řecko, Egypt, Irán, no a pořád Sýrie. Ti nedopadnou dobře...

Tady předpověď: Baby Vangi o EU a Syrii

http://youtu.be/6xhsLT8VI5Y

326943

12.02.2015 20:13

Ukrajina: Vladimir Putin dává přednost „špatnému míru“

RE: po utření slz....

89.?.?.?

To všechno za 25 let, co jsme chtěli, nám přinesla svoboda a demokracie. Dodnes tyhle dvě slova, jsou zaklínadlem všeho dnešního dění a nikdo si netroufne o tom pochybovat. Ani Zeman. Všichni se modlí k demokracii, jako něco neměnného, nezpochybnitelného, věčného, nejlepšího a co nám za těch 25 let a celou svou tisíciletou historii předvedla? Samé čiré zlo, bezpráví, pomluvy, léčky, pokrytectví, podfuky, korupci, podrazy, sociální napětí, násilí a války. A všichni jako omámení tleskají, jak je to skvěle. A Čína, protože porušuje lidská práva, si své zkorumpované demokraty popravuje. Kdo to kdy viděl, aby se tohle dělo u skvělých západních demokratických hodnot? Kalousek by za západní demokratické hodnoty dal duši, jen se ho zeptejte. A co teprve, až přijde svoboda. To se teprve ději věci. Když se říká, západní demokracie, každý ví, že se bude krást. To není to nejhorší, ale když se řekne svoboda, tak to už se bude střílet, není nad boj za svobodu. Akorát tu svobodu, každý potřebuje k něčemu jinému. Jeden k loupení a vraždění a druhý k nastolení spravenějšího režimu. Říkám spravenějšímu,ne spravedlivému, i to je lepší, než jakékoli skvělé západní hodnoty.

326949

12.02.2015 20:27

Saúdská Arábie slíbila drahou ropu Rusku, když svrhne Assada

V roce 2016, bude Evropa studená a opuštěná...

89.?.?.?

Zajímavá předpověď Baby Vangi. Asi by bylo dobře se někam odstěhovat. JUSA bude nejspíš taky vyřízená, tak možná někam do jižní ameriky.

326951

13.02.2015 21:06

Ukrajina: Vladimir Putin dává přednost „špatnému míru“

RE: po utření slz....

89.?.?.?

Ano, Kalousek by za skvělé západní demokratické hodnoty dal duši, ale ne svoji. Třeba Schwarzenbergovou. [smích].

327042

14.02.2015 18:50

Problém Moskvy: Jednání s imbecily a vazaly

RE: Jaká přemnožená chudina?

89.?.?.?

Přemnožená chudina umírá hromadně na ulicích jako bezdomovci. Ona ta hromada mrtvol není vidět, protože je roztroušená po celé republice. Nikdy jsem žádnou statistiku neviděl, kolik bezdomovců denně umírá, ale jeden to určitě nebude. Ale můžou si za to sami. Takže přemnožená chudiny rychle ubývá, ale přemnožená cikánská, dobře vypasená, zatím menšina, pořád roste. Cikánů máme pořád málo. Všichni kdesi v úřadech, ve vládě se třesou na to, aby mohli někomu kdesi někde vykázat, jak se má dobře nepracující cikánská většina dobře. Nevím, dokdy bude z čeho brát? Naše nesvéprávná, lokajská vláda v prospěch nás otroků nic nevyřeší. A všimněte si, že už 25 let se ve vládě vymýšlí, jak obyčejnému člověku zkomplikovat život. Kromě toho, že zmizli fronty na banány moc pozitivního nepřišlo. A teď k tomu ještě demokracie s výhleden na brzkou reálnou válku.
Tak si doufám klíčníci, že jste si taky dnes dali banán.

327090

14.02.2015 19:29

Problém Moskvy: Jednání s imbecily a vazaly

RE: Jaká přemnožená chudina?

89.?.?.?

Tak mně oznam [smích], třeba do JUSA. Určitě už na mne čekají. Akorát nevím za co? To bys mi mohl prozradit.
A pak že se vše veliký bratr doví...[smích].

327096

14.02.2015 19:51

Zbytečná dohoda, kterou všichni chtěli

Vysledek se dal čekat.

Huhňal 89.?.?.?

Každému, kdo sleduje boj o Donbas, třeba v ruské TV, je jasné, že jsou to naprosté nesmysle, co je té dohodě. Ukrajinský fašisté vystříleli na východě 50.000 svých obyvatel, protože mluvili rusky. Co pak jde na to zapomenout? Nebo si Perošenko myslí, že se to jen smaže a život půjde dál? Nebude to lehké, ale ukrajinská armáda bude poražená na hlavu. ( ukrajinská armádá - žoldáci ze západu), kteří bojují za svobodu a demokracii tím, že střílejí do bytovek a rodinných domech po civilním obyvatelstvu, těch zmrzačených a zabitých...žen, dětí, strých lidí...a EU A USA tomu tleská a mají plnou hubu míru a na zádech zbrojní arzenál. Nevím, kdo tady může ještě věřit naší NATovské oficiální propagandě? Rozhodně v mém zájmu není válka za humny, hlavně když ti co to způsobili, amící, jsou v klidu v bezpečí za mořem.

327098

14.02.2015 21:48

Zbytečná dohoda, kterou všichni chtěli

RE: Vysledek se dal čekat.

Hmňňaammm 89.?.?.?

V Americkém senátu je kvůli tomu dusno. Senátor JOHN McCAIN, vyjadřuje obavy z toho, že se Zacharčenko brzo vylodí u New Yorku a obsadí Washington. Proto musí USA tvrdě udeřit dřív, než bude pozdě, pro záchranu západních demokratických hodnot. Jak říkal i Kalousek: pro záchranu západních demokratických hodnot jsem připraven obětovat i duši. Akorát neřekl, čí duší. Tajtrlíci, lidumilové, předvoj mírumilovného lidstva. A idioti je volí a říkají tomu ještě navíc demokracie. Volové.

327109

14.02.2015 22:31

Zbytečná dohoda, kterou všichni chtěli

RE: Pyrrhovo vítězství.

89.?.?.?

Tak to jsou pouze autorovi smyšlenky. Samozřejmě šlo vyvést z Debalceva hordy profesionálních vrahů, hlavně z USa, Polska, Litvi, Švedska a dalších mírotvorných demokratických států. Je jich něco přes 2000. Kde se tam vzali? A co tam chtějí? A tak západ je chce odtamtud vyvést. Jako ve virtuální hře. Když vyhrávají, je to dobře a když prohrávají, tak to neplatí a hraje se od začátku. Pánové si spletli realitu s virtuálním světem a oni to tak nechtěli, aby lidí umírali. Uděláme restart a vše bude v pořádku.
Nikdy nebude, dokud nebude zničena říše zla, demokratická zrůda za oceánem.

327113

14.02.2015 23:14

Zbytečná dohoda, kterou všichni chtěli

RE: Vysledek se dal čekat.

89.?.?.?

Ale to není jeho duše, to je mu přece jedno, ne? Jak se říká, udělá hrdinský čin, ale za sebe z toho klesajícího balonu vyhodí někoho jiného. Jak je to u demokratů zvykem. A pak o tom barvitě bude povídat v ČT, jak bojoval za demokracii. A diváci budou u toho brečet a říkat, jaký je ten Kalousek hrdina a že je třeba přitvrdit sankce proti Rusku.
Kam se na to sserre Goebbels, ale to se soudruzi v Americe naučili od něho. Ale my máme Švejka a ten nám už o tom povídal před 100 lety, akorát to oni ještě neví, že je máme přečtený. [smích]

327115

15.02.2015 19:21

Zbytečná dohoda, kterou všichni chtěli

My to na Zvědavci víme už dávno

89.?.?.?

U Debalceve je obklíčeno 2200 vojáků NATO. Proč to nikde nepíšou!

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Cesky...

327168

15.02.2015 19:25

Zbytečná dohoda, kterou všichni chtěli

Další skvěly vynalez demokracie - genocída

89.?.?.?

V Krasnoarmijsku Doněcké oblasti - byl prapor UK-Dnipro-1 na předměstí nalezen hromadný hrob 286znásilněných mladých žen 18-25let. Pohřešováno je 400 mladých žen. Sdělil předseda Doňecké lid. vlády Alexandr Zacharčenko.
V Čechách chceme, aby to u nás taky tak bylo. Proto podporujeme fašistickou Ukrajinu a říkáme tomu demokracie. Prý nikdo nic lepšího nevymyslel.

327169

16.02.2015 17:42

Washington se sabotováním minské dohody nelení

Proč na západě se kritizuje pouze krok "B"

89.?.?.?

Před krokem "B" byl určitě, napřed krok "A". A o tom je ticho po pěšině. Co dělal kníže na majdanu, co tam chtěli Američani? Kde se vzali masové hroby na východní Ukrajině? A tak dále...,Tu narafičenou krizi samozřejmě Rusové vyřeší, ale není možné opomenout, že za vše špatné, co se dnes na Ukrajině děje, můžou USA a jejich přisluhovače EU a 20 let připravované UkrNacioGvardy za 5 miliard $. Jak říkám, pryč z EU a NATO. Vlastně v EU jsme pouze kvůli NATO. To samé chtěli udělat s Ukrajinou. A jak to s námi dopadlo? 25 let stagnace, dodnes se žije z toho, co nás naučili za socialismu. Jinak zlikvidováno, co se dalo. Strojírenství, textilní průmysl, zemědělství, dřevařský průmysl, chemický průmysl atd...skomírající sociální sféra. A pořád všude plné huby západních demokratických hodnot. No a to samé bude na Ukrajině, akorát si tam všechno rozmlátili, my jsme si to aspoň rozkradli.

327223

16.02.2015 20:02

Washington se sabotováním minské dohody nelení

RE: Tanečky kolem Děbalceva... pro toto?

Hanz 89.?.?.?

Kde pak. Všechny nahnat na Donbas a zapojit do práce za obnovu toho co zničili. Pěkně za byt a stravu, dokud všechno neobnoví třeba na 20 let. Pak by si to všichni napříště dobře rozmysleli, co budou dělat.

327233

17.02.2015 18:15

Novinářka CNN: „Vlády nás platí za falšování událostí“

Jak se to dělá:

Huhňal 89.?.?.?

V Maďarsku je demonstrace proti Putinovi v Budapešti. Zpráva na novinkách: http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/361932...
No a Maďarka jako řemen, svlečená dívka, křičela před parlamentem: „Putin go home,“. Já myslel, že Maďarky budou křičet: „Putyin hazamenni“. No a to je celý jejich boj za svobodu. Přitáhnou si s televizním štábem štětku, pardon PUSSY ze stejně takového zkurrvvenéého státu, jako je ta PUSSY, nechají ji řvát: „Putin go home“ a pak napíšou, že maďaří protestovali proti Putinovi. Celých 25 let po nádherné sametové revoluci poslouchám jenom samé lži, podvody a pořád špatné zprávy...Teď už nás připravují na válku, demokrati.

327316

17.02.2015 18:47

Novinářka CNN: „Vlády nás platí za falšování událostí“

RE: Jsou USA fašistickou zemí?

89.?.?.?

Ještě si počkáme na pochody s pochodněmi, jinak už tomu nic nechybí. Lágry mají, vůdce taky, hegemonií taky...

327326

18.02.2015 17:59

Novinářka CNN: „Vlády nás platí za falšování událostí“

RE: Jak se to dělá:

89.?.?.?

Ano jsme rozčarování. Protože nikdo taky nepočítá s tým, že placená televize a rádio z peněz daňových poplatníku, budou pořád lhát. Vy Americe taky víte prd, kdy vám lžou a kdy říkají pravdu. A dost jsem skeptický k tomu, že průměrně vzdělaný američan, je schopný odloučit zrno od plev. Už to předem vylučuje systém vzdělání v JUESA. A taky nám vadí, jak říkal americký novinář Erik Best, že na konci každé dohody, každého kšeftu je podfuk. A to je v západním demokratickém světě naprosto normální, že se lže, podvádí a podráží, za účelem dosažení svých cílů. A to Češi zatím nepochopili. A asi nepochopíme, že tohle má být to nejlepší, co existuje. Protože přece jenom nějaký zbytek morálky v lidech zůstal a lež se odsuzuje, a dohody se plní a umíme číst mezi řádky.
No a teď by chtělo zas amíkům vysvětlit, co je to morálka.

327382

Stránka: 1 2

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 83 čtenářů částkou 11 205 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 3

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Tajný islamista zabil v Paříži čtyři policisty04.10.19 11:33 Francie 2

"Protiprávně" sterilizované ženy mají šanci na výpalné odškodnění 300 tisíc korun03.10.19 22:16 Česká republika 5

Gott pred smrťou ľutoval jednu vec, že s rodinou otáľal až do neskorého veku03.10.19 19:48 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,12 Kč
Euro
25,72 Kč
Libra
29,71 Kč
Kanadský dolar
17,60 Kč
Australský dolar
15,79 Kč
Švýcarský frank
23,42 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
36,08 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 500,86 Kč
1 unce stříbra
405,57 Kč
Bitcoin
186 567,78 Kč

Poslední aktualizace: 18.10.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?