Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 103 příspěveků, 7 různých jmén: <nic>, anonym, antinovakus, Botičky, Botičky od Diora, Dotěrnej Dědek, Pindos.

Stránka: 1 2

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

22.06.2012 14:00

Útok na média v Americe

RE: -

Pindos 94.?.?.?

Každý názor nevelebící strýčka sama pochází z Moskvy. Správně. Mně zase zajímá kým je placen Völkischer idnes/lidovky Beobachter?
Zdravím do usa

270942

17.10.2012 10:45

Rudý říjen

RE: a takto

94.?.?.?

Laciné žvasty si nechte prosím na svůj Parteikonferenz a akceptujte svůj volební debakl.

277319

18.12.2012 09:50

Rusko mění u Sýrie směr

RE: Ad výrok Bogdanova

anonym 94.?.?.?

http://czech.ruvr.ru/2012_12_14/Rusko-nepotesilo-pratele-syrskeho-narodu/

280746

14.10.2013 12:16

Vědci potvrdili přítomnost polonia v tkáních Arafata

RE: وداعا و لا تنسى أن أقول مرحبا إلى الله منا

94.?.?.?

Jste laciný a jednoduchý demagog, nic světoborného. Bohudík [smích]

297824

27.01.2014 16:19

Morový dech „arabského jara“ na Ukrajině

Bezděky jsem se přidal ke skandování "Sláva hrdinovi", HEIL,novakusi !

antinovakus 94.?.?.?

"Sláva hrdinovi" je tradiční heslo banderovců, by jste mohl vědět... Řekl bych že vím jaké myšlenkové pochody nám chcete vnutit. A taky co jste zač... [naštvaný]

303357

27.01.2014 16:31

Morový dech „arabského jara“ na Ukrajině

RE: Proč jsou na Zvědavci pro-ruské články, které nejsou zdaleka objektivní?

antinovakus 94.?.?.?

Víte, proč v USA nikdy neproběhl vojenský převrat? Protože tam USA nemají žádnou ambasádu. Ani USAID, Humans RW...Hugo Chávez

Držet si yankees od těla je zárukou nesnesitelné lehkosti bytí, to byste mohl vědět [velký smích]

303359

10.02.2014 16:00

O čo ide v Kyjeve

RE: Čulík se odhalil - ale co je to za chlapa, který bojuje s holkama?

94.?.?.?

Výborný příspěvek, plně se s Vaším názorem ztotožňuji. Dolejší a Čulík, Pat a Mat - šach-mat. [bliji]

304395

21.02.2014 16:12

Nová americko-ruská studená válka

Bylo nebylo...

Dotěrnej Dědek 94.?.?.?

Jednou se takhle na ukrajinském náměstí Nezávislosti shromáždili... Velvyslanci USA, Francie, Španělska, Německa, Dánska, představitelka vlády USA Victoria Nuland, senátoři USA Chris Murphy a John McCain, ministr zahraničí Německa Guido Westerwelle, ministr zahraničí Nizozemska Frans Timmermans, vrchní komisařka pro zahraniční vztahy a bezpečnost EU Catherine Ashton, bývalý prezident Gruzie Mikheil Saakashvili, europoslanec Jacek Protasiewicz, litevský ministr zahraničí Linas Linkevičius, mluvčí litevského parlamentu Loreta Grauzhinene, bývalý premiér Polska Jaroslaw Kaczynski, český senátor Jaromír Štětina...
...a obvinili Rusko z vměšování do vnitřních záležitostí Ukrajiny.

305088

24.02.2014 14:07

Geopolitika ukrajinského konfliktu: návrat k základům

RE: Návrat k základům?

94.?.?.?

Hlúposť, 5mln boli odvážaní do stepí kazachstanu, kvôli rozvoju poľnohospodárstva - bol tam dokonca aj dubček, téma široká, ale nič, nebola to jednoduchá doba, bolo to obdobie po občianskej vojne.

305267

10.03.2014 11:34

Rabování Ukrajiny začalo

RE: pavt

Botičky od Diora 94.?.?.?

...Putin je za šaška, kterému se dokazuje samozřejmé, že vojáci jsou opravdu ruští…

Proč odmítáte tu velkou pravděpodobnost, že se Ruský prezident po americku vysmál do ksichtu svých západních "partnerů"? Že jim tím dal najevo co si o nich myslí? Je to totiž jediný jazyk kterému oni rozumějí... [chechtot]

306326

14.03.2014 09:26

Rusko nebo Amerika: Kdo je skutečný agresor?

Bandité stříleli z kanceláře tzv. velitele Majdanu

Botičky od Diora 94.?.?.?

Malý dnešní dodatek k tématu:

Na účastníky protestních akcí a příslušníky pořádkových sil v Kyjevě stříleli z kanceláře tak zvaného velitele Majdanu, který teď stojí v čele ukrajinské bezpečnostní rady.
Prohlásil to vyslanec Ruské federace při OSN Vitalij Čurkin na čtvrtečním zasedání Rady bezpečnosti světové organizace.
„Násilné činy spáchané v Kyjevě vyžadují pečlivé mezinárodní vyšetřování“, zdůraznil Čurkin a upozornil na to, že obrázek kyjevské a západní propagandy naprosto obrací naruby informace o tom, že jak po příslušnících pořádkových sil, tak i po protestujících stříleli jedni a titíž provokatéři

http://czech.ruvr.ru/news/2014_03_14/Na-protestujici-v-Kyjeve-strileli-z-kancelare-velitele-Majdanu-Curkin-8010/

306603

14.04.2014 15:05

Kyjev zařadil zpátečku ohledně referenda

RE: Yatsenyuk je obyčejný židobolševik ....

Botičky od Diora 94.?.?.?

Znovu a znovu chci upozornit na důležitou součást mystifikace dnešní nevídané protiruské kampaně: Ztotožňovali jsme si Rusko se Sovětským svazem – a ONI s tím nyní pracují. Zvláště „jasné“ nám to bylo po osmašedesátém. Nedávno jsem si mimochodem uvědomil, že v pražských ulicích jsem tehdy viděl postupně převážně „Rusy“, kteří vypadali jako Uzbeci – protože to byli Uzbeci. Rodilé ruské vojáky tehdy sovětské velení brzy vystřídalo, protože mohli být „nespolehliví“. Ale o to vlastně dnes už nejde. O jedno však ano – a velmi: V zoufalství z těch valících se lží o Rusku a Vladimíru Putinovi se nám nesmí stát, abychom upadli do opačného extrému. Nám (Vy ne), kteří jsme rozhodnuti používat vlastní hlavu, ať to stojí, co stojí. Dnešní Rusko samozřejmě představuje obrovskou naději pro každého, kdo ještě nerezignoval na naši křesťanskou civilizaci, na její základy, podstatu, hodnoty. V „zeleném“, homosexualistickém, feministickém, pussyriotském a mnoha další šílenstvích, jimiž se projevuje hluboký úpadek Západu, extrémně podporovaný elitami EU, Spojených států – a tím pádem i většiny našich kolaborantů, je Rusko „paradoxně“ zářícím majákem. Tak jako jím kdysi pro většinu z nás byla (možná mylně) pochodeň v ruce Sochy svobody u vjezdu do newyorského přístavu. Příliš jsme na to spoléhali, příliš jsme tomu věřili – a probuzení bylo o to tvrdší. Rusko je dnes náš velký spojenec v zápase o svobodu, o svět „normálních“ přirozených hodnot, který se nám nyní vzdaluje. Ale přesto si neodpustím: „Spása“ v přeneseném slova smyslu může přijít pouze od nás: od naší víry, od naší trpělivosti, od našeho odhodlání, od naší práce.

308450

15.04.2014 12:23

Provolání k obyvatelům západní a centrální Ukrajiny

RE: Ani na chvíli si nemyslím, že jedni jsou zlí a druzí dobří!!!

Botičky od Diora 94.?.?.?

Dobrý den, Človíčku v plísni. Dnešní rusofóbie je jako vždy výpovědí o nás, nikoliv o Rusku. Vaše tupá rusofóbie je jasným projevem snahy o vymezování se. Jejím obsahem samozřejmě není konkrétní znalost dnešního Ruska a geneze systému, který v Rusku dnes vládne. Je spíše směsí českého orientalismu (pocitu nadřazenosti ke všemu a všem na východ od našich hranic, spojeného se sebepotrzováním naší příslušnosti k Západu - český Übermensch) a závislosti na západních diskurzích o dnešním Rusku, které jsou ale čím dál tím více výrazem velmocenského soupeření.
Kritizovat Vaši rusofóbii v takovém primitivním a vulgarizovaném pojetí ale rozhodně neznamená vidět Rusko růžovýma očima, já jsem si toho naprosto vědom...Ostatně každý, kdo měl možnost v dnešním Rusku pobývat déle než pár dnů o něm musí mít poměrně realistickou představu. Každý, kdo zná ruské dějiny, tuší, že imperium a jeho budování je centrálním zájmem Ruska od doby Petra Velikého. Jenže česká rusofóbie není kritikou imperialismu,ani v ruském a už vůbec ne v západním pojetí, nestaví na racionalitě a ani nepředstavuje propracovanou zahraničněpolitickou doktrínu. Je jako skoro všechno v poslední době v české politice - řízenou hysterií - a hraje podobnou roli, jakou hrálo v minulých volbách Řecko v podání ods. Zdá se, že jsme zase sami a mobilizujeme naše pohraniční pevnůstky v rámci ničeho jiného než studené občanské války, kterou před rokem a něco zahájily prezidentské volby. Zamyslete se nad sebou. Dobrý večer, Človíčku v plísni. Dnešní rusofóbie je jako vždy výpovědí o nás, nikoliv o Rusku. Vaše tupá rusofóbie je jasným projevem snahy o vymezování se. Jejím obsahem samozřejmě není konkrétní znalost dnešního Ruska a geneze systému, který v Rusku dnes vládne. Je spíše směsí českého orientalismu (pocitu nadřazenosti ke všemu a všem na východ od našich hranic, spojeného se sebepotrzováním naší příslušnosti k Západu) a závislosti na západních diskurzích o dnešním Rusku, které jsou ale čím dál tím více výrazem velmocenského soupeření.
Kritizovat Vaši rusofóbii v takovém primitivním a vulgarizovaném pojetí ale rozhodně neznamená vidět Rusko růžovýma očima, já jsem si toho naprosto vědom... Ostatně každý, kdo měl možnost v dnešním Rusku pobývat déle než pár dnů o něm musí mít poměrně realistickou představu. Každý, kdo zná ruské dějiny, tuší, že imperium a jeho budování je centrálním zájmem Ruska od doby Petra Velikého. Jenže česká rusofóbie není kritikou imperialismu, ani v ruském a už vůbec ne v západním pojetí, nestaví na racionalitě a ani nepředstavuje propracovanou zahraničněpolitickou doktrínu. Je jako skoro všechno v poslední době v české politice - řízenou hysterií - a hraje podobnou roli, jakou hrálo v minulých volbách Řecko v podání ods. Zamyslete se nad sebou-diskutujte,netrollujte.

308517

16.04.2014 13:13

Příštích 24 hodin je pro Ukrajinu klíčových

Driftová osmička v Slavjansku

Botičky od Diora 94.?.?.?

Mrkněte se jak oslavovali ukr. vojáci vztyčení ruské vlajky na svých mašinách:

http://vk.com/video248885626_168775376?list=d171366a8eb1e0f7b9

Tomu říkám drift! [chechtot]

308576

22.04.2014 13:05

Akce „Káva pro Zvědavce“ pomáhá

RE: Gratuluji a do nich!

Botičky od Diora 94.?.?.?

Bezvýhradně podporující a sami šířící anglosaské euroatlantické "hodnoty" a "kulturu". [cool]

308834

29.04.2014 16:38

USA a Japonsko si hrají v Asii s ohněm

RE: Napsal jsem tu pod clankem

Botičky od Diora 94.?.?.?

Ano, je to děsivé a vzorec je samozřejmě nezaměnitelný. Začíná to svatouškovským káráním, ekonomickými sankcemi a žhavou rétorikou, a rychle to eskaluje do tajného bombardování, útoků bezpilotními letouny, masivního ničení civilní infrastruktury, milionů utíkajících uprchlíků, zdecimovaní měst, eskader smrti, masového lidského masakru, rozsáhlých škod na prostředí, a neochvějně to sklouzává do anarchie zkrachovalého státu; a toto vše je doprovázeno opakováním vyčpělé státní propagandy chrlené z každé korporátní hlásné trouby západních médií.

Nevyvíjeli se takto věci v Afghánistánu, Jugošce, Iráku, Libyi a Sýrii atd?

309168

05.05.2014 11:43

V Oděse zabíjejí bez rozdílu ženy, staré lidi i děti

RE: Jsme pupeční šňůrou svázání s Wolf Streetem

Botičky od Diora 94.?.?.?

Takhle, s milým úsměvem, vraždily:

http://www.politnavigator.net/opublikovany-snimki-...

tyto uvědomělé ukrajinské fešandy:
Дарья Мариен Одесса Французский № 23 кв.6
Алла Колесник Одесса Люсдорфская дорога 2кв5
Ксения 0930905988 южный фронт — объединение одесских ультрас Одесса Гоголя 23. Анжела Аравина живет на поселке

Reakce diskutérů jsou dost drsné.

309595

05.05.2014 12:07

V Oděse zabíjejí bez rozdílu ženy, staré lidi i děti

RE: Je to tu ČR horší,než se na první pohled jeví.....

Botičky od Diora 94.?.?.?

Mrkni sem:

http://www.czechfreepress.cz/dalsi-blogy/palata-hy...

309597

14.05.2014 11:00

Ukrajina: Hra na čekanou

RE: Vysledky referenda

Botičky od Diora 94.?.?.?

Prokleté slovo referendum, co přitom představuje právo lidí na sebeurčení všude na světě ve svobodných zemích, tedy v zemích, které nemají nic společného s Ruskem. V něm je totiž všecko nelegální. Referendum o Krymu, Luhansku nebo Doněcku - účast byla obrovská, drtivé vítězství pro nezávislost bylo nepochybné, totéž co se týká transparentnosti; veřejné hlasování, skleněné urny, za dozoru západních novinářů, většinou z hlavních německých médií, ale také ze zpravodajské agentury Kyodo News nebo Washington Post. Přesto Západ východoukr. referendum neuznává, ovšem lidová hlasování na Falklandách či Gibraltaru jsou bez problému platná, že. Mnozí asi už zapomněli, že více než sto tisíc lidí podepsalo petici za odtržení Texasu a už i 80.000 za odtržení Aljašky... Washington se k ní postavil jednoznačně zamítavě. “Naši otcové-zakladatelé sepsali Ústavu Spojených států ‘za účelem zformování dokonalejší unie’,” uvedl Bílý dům. “V tom dokumentu zaručili právo na změnu vlády pomocí hlasování - práva, za které bojovaly generace Američanů. Ale nezaručili právo odejít.” Holt, svobodná Amerika; hlasovat sice svobodně můžete, ale jen pro ty věci, které my sami povolíme… [oči v sloup]

310088

19.05.2014 11:01

Svět jako továrna na popelníčky

Rusko je světová Velmoc, ať se Vám to líbí nebo ne

Botičky od Diora 94.?.?.?

"... ktery narod by chtel zkurvenou politiku, par oligarchu, korupci a pro zbytek naroda bidu. To je to, co Slovane umi..."
Ale kdepak, puso, skutečnost je úplně jiná [smích] Stačí si všimnout jaký režim naordinoval Váš západní svět Ukrajině a navíc za jakou cenu - popis sedí docela přesně, nemyslíte? Jste ztraceni v čase a v historii, držíte se polopravd a přežitých dogmat. Plivete na Rusko a není se čemu divit,chápu,za vším je neznalost a špatná orientace v politice. Přestante být vůči nim zahořklí , momentálně je Rusko více svobodné a více dělá pro lidi na celém světě než si umíte v těch vašich hlavinkách připustit. Máte oči nevidíte,máte uši neslyšíte,máte dar řeči,ale raději mlčte,když pravdu neznáte. To co vy nechápete jednou budou vaši vnuci (pokud budete nějakou Gertrudou omylem připuštěn) obdivovat . Mrzí mě,že je vás tolik zaslepených. A v hlavách jste schopni udržet jen to co bylo.Kdyby Rusko v pravou chvíli - doslova v hodině dvanácté nevygenerovalo do svého čela silného politika schopného centralizovat rozpadající se stát, bylo by již dnes rozparcelováno "humanisty a demokratizátory" a jejich místními oligarchickými loutkami. A proměněno v závislou kolonii. Jsem velice rád, že dnes tvoří mocenskou protiváhu a nastavuje zrcadlo zahraniční politice dvojího metru "humanity, demokracie a lidských práv." Paradoxně Rusko je dnes tou zemí, která symbolizuje jakési hodnoty a západ dekadenci a úpadek. Karta se obrátila, hošánku. Strach z Ruska smíšený s pohrdáním vším ruským byl totiž pevně zabudován do základů naší novodobé identity a bez něj bychom byli ztraceni. Obzvlášť Vy.
Viele Grüße und ALLES GUTE [velký smích]

310277

20.05.2014 11:40

Svět jako továrna na popelníčky

RE: Rusko je světová Velmoc, ať se Vám to líbí nebo ne

Botičky od Diora 94.?.?.?

Materialismus je zřejmě Vaše modla, já se tomu nedivím - mít just seventeen a vegetit si v usa na dluh je pro jednodušší lidé přitažlivé. Ve světě existuje jednoduchá logika: blahobyt jednoho je vždy na úkor někoho jiného. Západ prý Studenou válku vyhrál, už čtvrt století vycucává "Vychodni blok" a "tak zapadni země maji daleko vyssi zivotni uroven naz zemevychodniho bloku". To je tak evidentní, že bych to považoval za plýtvání slabikami. I zde bych použil Vaše neotesaní výrazivo: "to take neokecate".
Naši potomci si jednou budou klást otázku: Co jste proti tomu udělali? A my jim odpovíme už dnes: Nic – protože proti tomu se dá udělat pouze jedno, a to s českým národem nejde. S Vámi taky ne.

310341

20.05.2014 11:48

Svět jako továrna na popelníčky

K tomu nam dopomahej Buh. !

Botičky od Diora 94.?.?.?

O tom nepochybujte, anonymní oslíku, na tom se pilně restitučně pracuje... [naštvaný]
Restituční peníze se vrátí TOP09 a ODS zpátky ve formě podpory budoucí volební kampaně aby nám vládli navěky. Církev umí být vděčná.
Kapitalismus a katolicismus jsou široce otevřená okna k fašismu a krásně se navzájem restitučně doplňují a podporují... Podle toho co vidím a slyším v médiích, co se učí na školách, co a v jakém stylu se nabízí v knihkupectvích, dávám tomuto tvrzení za pravdu:
S majetkem roste moc
a o tu zde běží:
Aby mohli spojit síly
pravice a kněží...

310342

23.05.2014 15:14

Zakrývání vojenského naddimenzování USA-NATO

UČIT SE - UČIT SE - UČIT SE...

Botičky od Diora 94.?.?.?

"... nicim nepotvrdene spravy..."??? ALE JDĚTE, HALANE. Pentagon na svých stránkách přiznal, že imitovaný útok Su - 24 k na torpédoborec amerického námořnictva měl demoralizující účinek na posádku Pentagon v pondělí, 14.04., vydala prohlášení, ve kterém tvrdí, že ruský Su -24 bombardér v sobotu letěl několikrát u US Navy torpédoborec Donald Cook v Černém moři a zároveň několikrát simulované bojové útoky . Podle agentury Reuter mluvčí Pentagonu plukovník Steven Warren uvedl že dvanáctkrát ruský bombardér letěl v nízké výšce, jen 160m!, v blízkosti amerického torpédoborce. Prohlásil tyto manévry za děsivé a nepřijatelné , protože demoralizovali zaměstnance na lodi a měly negativní dopad na obecné psychologické klima v armádě. Simulovaný útok vedl k tomu, že 27 členů posádky torpédoborce podalo rezignaci. V komentáři ke svému činu dodali, že neměli v úmyslu vystavit svůj život nebezpečí. V důsledku toho byl " Donald Cook " nucen vyplout s nedostatečným počtem personálu. Propuštěných 27 členů posádky mohou následovat další což ohrožuje pokračování úspěšné prováděného úkolu . [pláč]

310536

13.06.2014 10:28

Politické procesy padesátých let

RE: take este raz

Botičky od Diora 94.?.?.?

V roku 1956 zacal podporovat Egypt a Arabov...

Ufff, ale generalisimus J.V.Stalin zemřel o 3 roky dříve... [zmaten]

311598

10.07.2014 09:52

Operace Polonia a Solidarita

RE: a co nas rok 68?

Botičky 94.?.?.?

Napište prosím o tom víc, hodně mně to zajímá. Díky!

313054

11.07.2014 13:07

Izraelská zákonodárkyně vyzývá ke genocidě Palestinců…

GERMANY 1940 - ISRAEL 2014

Botičky 94.?.?.?

Všechna slova jsou zbytečná:

http://whatreallyhappened.com/IMAGES/GazaHolo/inde...

313122

14.08.2014 12:45

NATO štve Rusko do války

RE: Do podzimu padne východ Ukrajiny

Botičky 94.?.?.?

Těch Jalt je už nějak moc... V září 2013 zaplatil jeden z nejbohatších ukrajinských oligarchů Viktor Pinčuk elitní strategickou konferenci o budoucnosti Ukrajiny, která se konala v tomtéž paláci v Jaltě na Krymu, kde se setkali Roosevelt, Churchill a Stalin, aby rozhodli o budoucnosti Evropy v roce 1945. The Economist, jeden z předních listů, o tom referoval jako o „přehlídce divoké diplomacie", přičemž uvedl, že: „O budoucnosti Ukrajiny, zemi s 48 milióny lidí, a Evropy se rozhodovalo v reálném čase." Mezi účastníky byli Bill a Hillary Clintonovi, bývalý šéf CIA generál David Petreus, bývalý ministr financí SSa Lawrence Summers, bývalý šéf Světové banky Robert Zoellick, švédský ministr zahraničních věcí Carl Bildt, Šimon Perez, Tony Blair, Gerhard Schröder, Dominique Strauss-Kahn, Mario Monti, litevská prezidentka Dalia Grybauskaiteová a vlivný polský ministr zahraničních věcí Radek Sikorski. Přítomni byli také Viktor Janukovič, který byl o pět měsíců později odstaven, a jeho nedávno zvolený nástupce Petro Porošenko. Bývalý ministr energetiky SSA Bill Richardson tam hovořil o revoluci spojené s břidlicovým plynem, od níž si SSA slibují, že ji využijí k oslabení Ruska, tj. že těžba břidlicového plynu nahradí ruské zásoby zemního plynu. Těžištěm diskuze byla „Prohloubená a komplexní dohoda o volném obchodu" (Deep and Comprehensive Free Trade Agreement – DCFTA) mezi Ukrajinou a Evropskou unií a ukrajinské vyhlídky na integraci se Západem. Vše se neslo v duchu euforie z vyhlídky, že Ukrajina zpřetrhá své vazby s Ruskem ve prospěch Západu. Krása! Na rozdíl od Bilderbergu tato jednání nebyla tajná. Zhruba desítce amerických VIP a značnému počtu představitelů evropské politické elity tam čelil Putinův poradce Sergej Glazjev, který vysvětlil pozici Ruska naprosto jasně. A bylo po Jaltě [cool]

315401

15.08.2014 16:22

Nepronesený projev Vitalije Čurkina

RE: Dva velmi závažné filmy k šíření

Botičky 94.?.?.?

kytičko, zvlášť děkuji za zaslání linku k 2.filmu, krátký ale velice silný.
DĚKUII!

315474

18.08.2014 09:44

O víkendu je na iDnes všechno jinak

Opravdu máme mlčet?

Botičky 94.?.?.?

„Když přišli nacisté pro komunisty, mlčel jsem; nebyl jsem přece komunista.
Když zavírali sociální demokraty, mlčel jsem; nebyl jsem přece sociální demokrat.
Když přišli pro odboráře, mlčel jsem; nebyl jsem přece odborář.
Když přišli pro Židy, mlčel jsem, nebyl jsem přece Žid.
Když přišli pro mě, nebyl už nikdo, kdo by se mohl ozvat.“
Martin Niemöller

315640

19.08.2014 09:54

O víkendu je na iDnes všechno jinak

RE: Opravdu máme mlčet?

Botičky 94.?.?.?

Souhlas. Jak se vyjadril velky francouzsky spisovatel Emile Zola:
"Civilizace nedosahne sveho vrcholu,pokud posledni kamen z posledniho kostela nedopadne na posledniho kneze".

315739

Asi sotva někdo pochybuje, že píšete laciné hlouposti. Proč? [oči v sloup]
Prosím netrollovat ale diskutovat. Nebo raději mlčet.

315757

19.08.2014 13:04

Jižní kotel

BarbaroSSa 2.0

Botičky 94.?.?.?

V souvislosti s včera oznámeným zničením 20.brigády UA i v/u článkem jsem si uvědomil pár skutečností.UA přestavuje nějak akceschopnou sílu max.30 tisíc bojovníků.To je počet,co není schopen plně kontrolovat Novorossii i za míru,natož vytvořit souvislou frontu.UA funguje jak USA ve Vietnamu-princip opěrných bodů,z nichž ničí vše kolem dělostřelectvem,a v noci s*re bobky strachy.Kromě výpadů do okolí,lovu na civilisty,prokazování činnosti chuntě, nemají ponětí o tom,kde je vysoce mobilní a neustále se přemísťující nepřítel,který podniká partyzánskou válku hit-and-run,hlavně tam,kde vázne UA zásobování.Celá mapa toho,kdo kontroluje jakou oblast je pouhá fikce.Stejnou pohádkou je vize odříznutí Donbasu od Ruska,kontrola Ukr/Ru hranice. Síly UA slábnou,konskripce nefunguje,opolčenců přibývá-z původních cca 3500 je jich dost přes 10 tisíc.Podle Clausewitze nemá UA nárok materiálně,lidsky,strategicky,takticky-dezerce neslábnou a mrazicích vagónů s mrtvolami na cestě na Západ přibývá-to k morálce vrahů vlastních spoluobčanů nepřidá.Čas pracuje pro opolčence. Bez munice,proviantu,nafty,schopného velení a bojové morálky mančaftu to nejde. UA přes den ničí infrastrukturu,v noci umírá. Těžkej pokr....

315760

28.08.2014 10:34

Znát souvislosti: Bolševický převrat

RE: Musím souhlasit s jik

Botičky 94.?.?.?

Pan MoUdrostrak vede [cool]

316289

03.09.2014 11:31

Putinův poradce: Přechod na novou globální ekonomiku si bude vyžadovat válku

RE: ...a pátá kolona (nejen v září) v Rusku?

Botičky 94.?.?.?

Jasně že vědí, bílé rukavičky a masky už dávno spadly. Jak by tento útok měl vypadat, představil Jevgenij Fjodorov, poslanec ruské státní Dumy. Ten do větru neplácá. Na zářijové volby gubernátora by do Petrohradu mělo dorazit několik desítek tisíc na Ukrajině vyškolených mladých lidí nemajících žádné zábrany a ochotných třeba střílet na lidi z jedoucích aut. Proti údajně zfalšovaným výsledkům voleb by se měly konat masové demonstrace, proti nově zvolenému gubernátorovi se šířit občanská neposlušnost. Na mnoha místech státní správy už nyní pracuje množství uplacených lidí namočených v korupci, na něž není spolehnutí, kteří by spolu se zkompromitovanými politiky mohli ze dne na den změnit o 180 stupňů své politické názory. Právě tací, spolu s mediálními presstituty, by byli onou pátou kolonou, která by destabilizovala stát a umožnila pozdější vojenské napadení zvenčí. Následoval by rozklad policie, pouliční válka, která by se ve známé formě pravdolásky přenesla i na další choulostivá místa, např. do Kaliningradu, Moskvy, Jekatěrinburgu či na Kavkaz.

316671

05.09.2014 10:40

Porošenko v hrsti Washingtonu již od r. 2006

Výzvy a petice proti putinismu - GO, Prague Majdan, GO!

Botičky od Diora 94.?.?.?

http://tomaspeszynski.blog.idnes.cz/c/424724/Vyzvy-a-petice-proti-putinismu.html [bliji]

Z článku jsem nepochopil kdy spustí střelbu na kolemjdoucí?? Nevím, jestli je zrovna od polských "intelektuálů" moudré v této situaci připomínat krátkozrakost evropských politiků v roce 1939, když se jednalo o Gdaňsk. Nějak při té příležitosti nelze opomenout krátkozrakost poláků, kteří se v roce 1938 velmi ochotně připojili k Hitlerovi, aby si urvali taky kousek Československa. Polsko vrátilo poslední zbytek našeho území, které zabralo počátkem 2.sv.v., až v roce 1958 (Orava)…

316788

05.09.2014 13:59

Porošenko v hrsti Washingtonu již od r. 2006

RE: Výzvy a petice proti putinismu - GO, Prague Majdan, GO!

Botičky od Diora 94.?.?.?

Též o tom nepochybuji, hugo. Na parl. listech jsem se dozvědel, že už 11.05.2014 přistál na kyjevském letišti v režimu přísného utajení letoun, odbavený armádou, a nikoli civilními pracovníky letiště. Z paluby byly vyloženy vojenské uniformy vzoru NATO, 500 balení amfetaminu a nádoby opatřené označením otravných látek. Na pokyn kyjevské správy SBU neprošli ozbrojenci, náklad ani nádoby s otravnými látkami kontrolou a opustili budovu ve vozech s tónovanými skly. Provázel je příslušník americké CIA Richard Michael. Na palubě letounu, který právě přistál, byli rovněž ozbrojenci “Pravého sektoru” a polské privátní vojenské firmy ASBS Othago (Analizi Systemowe Bartolomiej Sienkiewicz), založené před několika lety nynějším polským ministrem vnitra Sienkiewiczem. Cca týden - 10 dnů jsou likvidováni 1000 příslušníků polského "elitního" útvaru "Mazur" v doněckém kotli...Polsko se formování eskader smrti aktivně účastní od září 2013, kdy šéf ministerstva zahraničí Sikorski pozval 88 (ach, ta symbolika) členů “Pravého sektoru” na výcvik v Centru policejní přípravy ve městě Legionowo, ležícím 23 km od Varšavy. Militanti převážně mužského pohlaví ve věku kolem 40 let, kteří tam dorazili pod krytím programu univerzitní výměny, prošli měsíčním přípravným kursem, v němž se školili v organizaci masových protestů, stavbě barikád, okupaci budov státních institucí, taktice boje v ulicích, postupech střelby včetně sniperské. Polský týdeník Nie z Legionowa publikuje fotografie, zachycující ukrajinské fašisty v nacistických uniformách hned vedle polských instruktorů v civilu… Jeszcze Polska nie zginęła [naštvaný]

316800

08.09.2014 15:29

Ukrajina ve válce USA proti Evropské unii

RE: Amnesty International

Botičky od Diora 94.?.?.?

Amnesty International je propaganda ministerstva zahraničí USA a největší překážka v ochraně lidských práv na zemi:

http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/627-amnesty-international-je-propaganda-ministerstva-zahranici-usa-a-nejvetsi-prekazka-v-ochrane-lidskych-prav-na-zemi.aspx

316965

10.09.2014 13:36

Polsko jako oběť koloniálních ambicí

RE: Není kouře bez ohně!

Botičky od Diora 94.?.?.?

Katynské události mají dost krutou předehru a podepsal se pod ní náš aktuální brother in arms Polsko. O tom se dnes velmi nerado mluví:
V dopise předsedy rusko-ukrajinské delegace na mírových jednáních s Polskem A. Loffy adresovanému předsedovi polské delegace J. Dombrovskému ze dne 9. ledna 1921 se konstatuje: „Podle zpráv Amerického svazu křesťanské mládeže (oddělení pomoci válečným zajatcům v Polsku, zpráva ze dne 20. října 1920) jsou váleční zajatci umístěni v prostorách absolutně nevyhovujících pro bydlení: Chybí zde jakýkoliv nábytek, jakákoliv vybavení pro spaní, takže se spí na podlaze bez matrací a přikrývek. Skoro všechna okna jsou beze skel, ve zdech jsou díry. Všude jsme pozorovali, že váleční zajatci nemají skoro vůbec žádnou obuv a prádlo, je zde extrémní nedostatek oděvů. Tak například v táborech v Strzałkowě, Tuchole a Dombu si zajatci nemění prádlo po dobu tří měsíců, přičemž většina z nich má jen jedno prádlo, a mnozí jsou bez prádla úplně. V Dombu je většina zajatců bosých, a v táboře u štábu 18. divize nemá většina z nich žádné oblečení“. Milovanou zábavou některých polských kavaléristů („nejlepších v Evropě“) bylo rozestavět zajaté rudoarmějce po celé ploše jezdeckého placu a učit se na nich jak v plném cvalu přetnout v pase člověka svou „bohatýrskou“ paží. Odvážní pánové sekali zajatce „za letu, v obratu“. Placů pro tréninky jezdeckého sekání bylo nepočítaně. Stejně jako táborů smrti. V Pulawy, Dombu, Strzałkowě, Tuchole, Baranovičích... Posádky odvážných kavaleristů byly v každém menším městě. V září 1923 národní komisař pro zahraniční záležitosti RSFSR G.V. Čičerin odeslal protestní nótu, ve které obvinil polské státní orgány z „obrovské viny...v souvislosti s hrozným zacházením s ruskými zajatci“, které mělo za následek, že „ze 130 tisíc ruských zajatců v Polsku jich zemřelo 60 tisíc“.
Před několika lety v odpovědi na žádost Generální prokuratury Ruska provést šetření ve věci smrti rudoarmějců prohlásila polská ministryně vnitra Ch. Suchocká kategoricky, že žádné šetření se vést nebude, a o existenci polských táborů smrti „nemůže být ani řeč“.

317123

10.09.2014 13:42

Polsko jako oběť koloniálních ambicí

POKRAČOVÁNÍ

Botičky od Diora 94.?.?.?

A dále – z písemného hlášení o táboře v Belostoku velitele sanitárního oddělení ministerstva pro vojenské záležitosti Polska (prosinec 1919):
„Navštívil jsem zajatecký tábor v Belostoku a nyní pod vlivem prvních dojmů jsem se odvážil obrátit se na pana generála jako hlavního lékaře polské armády s popisem toho hrozného obrazu, který se naskytne každému, kdo přijede do tábora... zločiny všech orgánů fungujících v táboře hanobí naše jméno, a polskou armádu rovněž, stejně jako v Brest-Litovsku. V táboře je na každém kroku špína, nepořádek, které ani nelze popsat, zanedbanost a lidská bída, do nebe volající po odplatě. Před dveřmi baráků jsou hromady lidských výkalů, nemocní jsou zesláblí do takové míry, že nemohou ani dojít na záchod... samotné baráky jsou přeplněny, mezi „zdravými“ je spousta nemocných. Podle mého názoru se mezi 1400 zajatci zdravý nenajde. Přikrytí pouze hadry, tisknou se k sobě a vzájemně se zahřívají. Od nemocných úplavicí a gangrénou, od nohou oteklých z hladu jde smrad. V baráku, který měl být právě vyklizen, leželi mezi jinými nemocnými dva zvlášť těžce nemocní ve vlastních výkalech prosakujících z kalhot, kteří již neměli sílu, aby se zvedli a posunuli na suché místo na pryčně...“
Úplný text „Váleční zajatci v polsko-sovětské válce“ – materiál z Wikipedie...
Tohle se opravdu stalo. Slavná Rzeczpospolita Polska sprostě umučila a zavraždila 60.000 Rudoarmejců. Měli také rodiny, také milovali život a ani od něj moc nechtěli. Bohužel tento pan gruzínského původu:
http://www.youtube.com/watch?v=8yYGktui8bs
měl velmi dobrou, skoro sloní paměť a polské zákeřné zvěrstvo oplatil stejnou mincí, ať si nezvykají - v 3x menším měřítku, oko za oko - zub za zub. Já odsuzuji každé vraždění a chci aby se delikátně nezamlčovaly ani polské zločiny, jinak se budou opakovat v větším měřítku než teď na Ukrajině...

317124

10.09.2014 13:50

Polsko jako oběť koloniálních ambicí

Polákům je třeba trochu osvěžit paměť

Botičky od Diora 94.?.?.?

Každý národ si svoji historii průběžně přizpůsobuje podle aktuální situace: tu něco zamlčí, na něco se pohlédne jinak, něco se naopak postaví do popředí, ale vcelku jde výklad tak nějak kontinuálně. Například my se díváme na husity jako na zdroj především vojenské hrdosti. Nejen komunisti, Masarykova republika se jimi zaklínala daleko více - legionáři se viděli jako jejich přímí pokračovatelé, katolíci je vidí zase jako lupiče a ničitele, nicméně obě strany je uznávají jako vynikající válečníky, před kterými se třásla celá Evropa včetně papežů (ti nejvíc). Jiní v nich vidí předchůdce reformace - ti co s ní souhlasí i ti co ji odsuzují. Jen Poláci (alespoň co já vím) to mají domotané a naprosto nekontinuálně vykládají historii svého státu. Na konci 18. století Polský stát zanikl (trojí dělení Polska). Jeho území si rozdělilo Prusko (Slezsko a severní a severozápadní část) Rusko (východní část včetně Varšavy) a Rakousko (dnešní Zakarpatskou Ukrajinu a Halič). K Obnově došlo na začátku 20. let 20. století (Pilsudski). Po počátečních zmatcích byla stanovena hranice tak, že Slezsko zůstalo Německu, Zakarpatská Ukrajina připadla Československu (Podkarpatská Rus),Maďarsku a Rumunsku (cca Halič). Poláci původně neměli vůbec přístup k moři!! Aby ho dosáhli byl vytvořen tzv. Koridor. Tzn. úzký pruh země z centrálních oblastí Polska k moři, kde jim připadly přístavy Štětín a Gdyně. Gdaňsk byl tzv. svobodným městem. Tím Německo přišlo o přímé spojení s Východním Pruskem a byla jedna z hlavních příčin II. SV, kdy nacionalisté (později nacisté) přísahali Polákům krvavou odvetu. A v tomto dostáli slibům vrchovatě! Pro ilustraci - hranice s Německem končily pro nás u Opavy. Právě vítězství Rusů v II SV zajistilo, že Německo muselo odevzdat Polsku celé průmyslové Slezsko - centrum Breslau (Wroclaw),Dále Polsko dostalo větší část Východního Pruska (Allenstein = Olštýn). Tyto oblasti byly jinak téměř 100% německé! Poláci tedy přišli o kousek Haliče, která jim stejně historicky nepatřila - válčili o ní s Ukrajinci (viz třeba Ohněm a mečem). A nyní nejvíce nadávají na Rusy? Tak ať vrátí co dostali darem pávě od Rusů. Ti to prosadili v Jaltě a Postupimi. A když už jsme u toho, tak Poláci vyhnali daleko více Němců než my ze Sudet. Jenže toto (a nejen toto - včetně útoků na naše území) Poláci rádi zamlčují a dělají, jakoby se to vůbec nestalo. Jako by zde polský stát byl kontinuálně tisíc let. a hrají si na velké Západoevropany.

317125

10.09.2014 13:56

Polsko jako oběť koloniálních ambicí

RE: Není kouře bez ohně!

Botičky od Diora 94.?.?.?

Miss "lindsay", věnujte prosím této zprávě pozornost:
Dne 18.06.2012 Evropský soud v Štrasburku (7 soudců) senzačně rozhodl, že dokumenty o "sovětských zvěrstev V Katyni", předloženy Gorbačovem a Jelcinem, jsou falzifikátem s autorem Alexandr Jakovlev... Mám o tom velice podrobný materiál. Mezi zajatými v Katyni byli i Wojczech Jaruzelski a Menahem Begin (velký nepřítel SSSR), oba později velcí státníci, oba tvrdili totéž - nevraždilo NKVD ale Gestapo... Popud přišel v 2007 a 2009 od potomků zavražděných polských důstojníků - chtěli vysoudit na Rusko 100 miliard dolarů. Nevíte proč se o tom u nás a ani u Vás v USA a Německu nepíše?

317126

10.09.2014 14:05

Polsko jako oběť koloniálních ambicí

Vatikán nepodporuje fašistov, ale židov??

Botičky od Diora 94.?.?.?

Opravdu? K Vašemu tvrzení mám jen 3 slova:

KRYSÍ STEZKY (Ratlines)....

317127

11.09.2014 14:41

Polsko jako oběť koloniálních ambicí

RE: Kladsko

Botičky od Diora 94.?.?.?

Není tomu tak, Stalin v tom nejede: Polsko vrátilo poslední zbytek čs. území, které zabralo počátkem 2.SV, v roce 1958 (Orava)…

317242

12.09.2014 10:05

Skotské referendum

Braveheart

Botičky od Diora 94.?.?.?

S napětím sledují blížící se referendum nejen Katalánci či Baskové, kteří mají v plánu odtrhnout se od Španělska, ale například i Irové? Panečku, to je skoro jak nějaká Separatistická internacionála. To samo? To musí těšit toho pana Eichberga, co hlásá: "Balkanizace pro každého!"
Obyvatelé ukrajinského Donbasu drží palce Skotům a tedy logicky i lídrovi hnutí za nezávislost Alexi Salmondovi. A Alex Salmond zase naoplátku plně podporuje sankce EU proti Rusku a je odhodlán je plně podporovat, i kdyby si Skotsko zvolilo nezávislost. Úplně stejně jako ten Cameron. Tak se kluci aspoň na něčem shodnou:
First Minister Alex Salmond said: "The Scottish government continues to make our concerns about the situation in Ukraine clear and we fully support EU sanctions against Russia. (BBC News, 8 August 2014)
Independent Scotland would support the EU sanctions against Moscow amid the Ukrainian crisis, First Minister of Scotland Alex Salmond said Thursday at the press briefing on the anniversary of the referendum when Scots voted to reestablish a Scottish parliament after 300 years. "I don't agree with significant aspects of Russian policy in Ukraine," Salmond said. "We have indicated our support for the sanctions taken, not just by the UK Government, but also the EU. (RIA Novosti, 11/09/2014)

317294

19.09.2014 14:20

Proč jsem oficiálně nepodpořil projekt Rekonstrukce státu

RE: Bez potřeby adorovat ...

Botičky od Diora 94.?.?.?

....jaká byla v SSSR oproti ČSSR chudoba...
Asi ani tehdy Vám nedošlo, že ten "chudší" SSSR Abramovič, Berezovský, Chodorkovský apod. to vidí jinak...) měl za sebou VŘSR, Občanskou a 2 světové války a přesto tehdy živil půlku světa. Včetně Vás.

317723

23.09.2014 15:07

Nástup fašismu

RE: Nástup fašizmu

Botičky od Diora 94.?.?.?

Kapitalismus a katolicismus jsou široce otevřená okna k fašismu a krásně se navzájem doplňují a restitučně podporují...

317889

24.09.2014 08:38

Nástup fašismu

RE: Nástup fašizmu

Botičky od Diora 94.?.?.?

Ten nastrčený vycvičený pošuk to neudělá - zadarmo i kuře nehrabe.

317939

24.09.2014 08:47

Nástup fašismu

RE: Fasizmus dostal vyprask

Botičky od Diora 94.?.?.?

Tak proč zrovna ‚ruský aparátčík KGB‘ a post-sovětský agent Putin, jak ho nazývají média, nabírá ve světě tolik na popularitě? Nevím, kolik Rusko utrácí na PR. Ale vím, kolik na to utrácí Spojené státy, a ta suma je opravdu mega-obrovská. Ale i tak to stádo bílejch ovcí začíná více a více vidět, že něco je špatně. Začínají si uvědomovat, že Strýček Sam je už trochu moc provařený a v budoucnu bude ještě provařenější, a že ty americké povídačky o ‚teroristech‘ nic nezmění na tom, až vám pod okna vpadnou obrněné vozy a budou střílet žurnalisty, jako k tomu došlo ve Fergusonu. A vás vytáhnou bez soudu z baráku a na zbytek života strčí do žaláře CIA, např. třeba v Polsku. A tohle všechno je přeci v souladu s ‚demokratickými‘ právy, jako za časů NSDAP a požáru Reichstagu.

317940

24.09.2014 09:01

Devizové swapy v současném světě, vznik globálního devizového kartelu (II)

RE: Zúčtovací „centrum

Botičky od Diora 94.?.?.?

Souhlas. Odstavení dolaru jako světové rezervní měny se nedá provést přes noc. Jak Rusko tak i Čína(a hlavně Čína!)vlastní obrovské množství dluhopisů USA v dolarech. Kdyby tyto dluhopisy byly ve velkém množství dány na trh,tím by okamžitě poklesla jejich hodnota, a jak Rusko tak i Čína by na tom prodělaly obrovské sumy. Ve stejné pozici by se ocitly i bohaté arabské ropné státy vlastnící též dluhopisy USA ve větším množství. Odstavování dolaru jako světové rezervní měny je dlouhodobý nevratný logický proces, který se nedá nijak uspěchat, aniž by došlo ke ztrátám v táboře odpůrců dolaru.

317942

24.09.2014 12:40

Nástup fašismu

Nástup trollů

Botičky od Diora 94.?.?.?

Schováváte se za lacinou ironii v naději že Vám to projde. Víte, když se někomu jako Vy 100x dá jasně najevo že jeho "názory" na tomto webu nepatří a že jeho mediální přítomnost zde není žádaná ale on přesto od rána do večera rozmazává zde své rádoby intelektuální blítky, tak nezaujatého člověka nechtěně napadnou různé myšlenky, třeba že ten duchovní hobbit Dobrý den si zde v potu tváře vydělává na svou skývu chleba a novou hnědou uniformu
[oči v sloup]
Zkuste šířit "upřímně" (dle výraziva Vašeho stájového kolegy) své bludy na iDěsu, tam budete mezi svými a íčková odměna Vás nemine. A držte se tématu [chechtot]

317953

26.09.2014 15:18

Hrozící americký průšvih v Iráku a Sýrii

RE: Rada

Botičky od Diora 94.?.?.?

Pane Stwora, Vaši kolegové z outsidermedia.cz už toho nastrčeného profi-trolla dávno nasměrovali do (_!_) a dobře udělali [chechtot]

318082

26.09.2014 15:28

Hrozící americký průšvih v Iráku a Sýrii

RE: Realita na kapačkách,

Botičky od Diora 94.?.?.?

Se svým soukmenovcem antikomoušem si můžete podat ruce. Říká se, že nejsou hloupé otázky ale jen hloupé odpovědi. Vy ale na tom nestavte. U Vás platí že ... výjimky potvrzují pravidlo [chechtot]
Zmar vaší práci, jste zoufalci.
S ohledem na Vaše IQ počtu programů automatické pračky velice stručně:

Evropa zemře s Amerikou anebo bude žít s Ruskem.

318083

17.10.2014 12:28

Polsko a jeho historie

Opět havloidní chapání historie...

Botičky od Diora 94.?.?.?

nevíte nic o tom, jaká zvěrstva páchali Poláci na zajatcích v době 1.sv.války, což byl daleko horší masakr než Katyň. Zdroj, ze kterého cituji část:
http://dolezite.sk/Katyn-Predohra-Dv5fls.html
Ve zprávě ministr generál Z. Gordynski citival K.Habichta. Oslovuji vás jako hlavní lékař polské armády.... Podobně jako v Brestě trestní nedbalost které se dopouštějí orgány tábora, způsobili hanbu svému jménu a polské armádě. Všude v táboře je špína a tábor je v havarijním stavu. Exkrementy jsou přímo před dveřmi baráků, infikovaní vězni jsou příliš slabí na to aby došli na WC. Kasárny jsou přelidněné a mnoho z údajně zdravých vězňů je evidentně nakažených. Lidé v hadrech se zhromažďují k sobě za účelem zůstat v teple. Ve vzduců je zápach vězňů kteří trpí úplavicí a gangrény, s opuchnutými nohami jako důsledek hladu.
Dále jsou popisovány kruté tresty jako bití ostnatým drátem a podobně. Velitel brestlitevského tábora vězňům řekl toto:" Vy, bolševici, jste přišli odnést naši zem. Tak vám dáme naši zem. Nemám právo vás zabít, ale budu vás krmit tak,že v jednom okamžiku,budete všichni mrtvi. Součtově ve všech koncentračních táborech bylo takto nelidsky umučeno o desítky tisíc vězňů víc, než kolik bylo zastřeleno polských důstojníků v Katyni. V době Rusko-čečenské války, přibližně v době teroristických zločinů v Beslanu, byl ve Varšavě otevřen kruhový objezd, který nazvali po čečenském generálu Dudájevovi a prohlásili: Protesty ruské strany nás Poláky nezajímají. Tímto činem vzdáváme hold legendárnímu vůdci za nezávislost Čečenska. Tento štvavý přístup některých Poláků se opakuje i v současné krizi na Ukrajině.
Jsem přesvědčen, že záštiplný tón a neustálé útoky, především vůči Rusům, Polákům neprospívají. Měli bychom společně myslet na mírovou budoucnost. Válka není řešením.

319265

17.10.2014 12:34

Polsko a jeho historie

RE: FreeBrn

Botičky od Diora 94.?.?.?

Vaše Gobbelsova verze Katyně (udělali to Rusové), která je teď obecně uznávána, přestože Joseph Goebbels v podobných případech vždycky kryl německé zločiny a házel je na jiné, se opírá jen o listinné důkazy. "Lejstra" však nebyla nikdy důkladně prozkoumána, jestli nejde o podvrh.
Svědectví? - Nejsou!
Věcné důkazy? JSOU, ale pro to, že masakr udělali Němci! V tělech obětí nebo v jejich blízkosti byly nalezeny pouze kulky z německých zbraní. Vysvětluje se to údajnou rafinovaností NKVD. Ale oni snad mohli vědět, že oblast jednou obsadí Němci a Rusové ji zase dostanou zpět?
Jistě, v rámci 2. světové války byla celá událost prkotina (Němci nechali zemřít hlady statisíce zajatců a nikdo to neřeší, atd. ) ale bylo by dobré znát pravdu...

Katynské události mají dost krutou předehru a podepsal se pod ní náš aktuální brother in arms Polsko. O tom se dnes velmi nerado mluví:

V dopise předsedy rusko-ukrajinské delegace na mírových jednáních s Polskem A. Loffy adresovanému předsedovi polské delegace J. Dombrovskému ze dne 9. ledna 1921 se konstatuje: „Podle zpráv Amerického svazu křesťanské mládeže (oddělení pomoci válečným zajatcům v Polsku, zpráva ze dne 20. října 1920) jsou váleční zajatci umístěni v prostorách absolutně nevyhovujících pro bydlení: Chybí zde jakýkoliv nábytek, jakákoliv vybavení pro spaní, takže se spí na podlaze bez matrací a přikrývek. Skoro všechna okna jsou beze skel, ve zdech jsou díry. Všude jsme pozorovali, že váleční zajatci nemají skoro vůbec žádnou obuv a prádlo, je zde extrémní nedostatek oděvů. Tak například v táborech v Strzałkowě, Tuchole a Dombu si zajatci nemění prádlo po dobu tří měsíců, přičemž většina z nich má jen jedno prádlo, a mnozí jsou bez prádla úplně. V Dombu je většina zajatců bosých, a v táboře u štábu 18. divize nemá většina z nich žádné oblečení“. Milovanou zábavou některých polských kavaléristů („nejlepších v Evropě“) bylo rozestavět zajaté rudoarmějce po celé ploše jezdeckého placu a učit se na nich jak v plném cvalu přetnout v pase člověka svou „bohatýrskou“ paží. Odvážní pánové sekali zajatce „za letu, v obratu“. Placů pro tréninky jezdeckého sekání bylo nepočítaně. Stejně jako táborů smrti. V Pulawy, Dombu, Strzałkowě, Tuchole, Baranovičích... Posádky odvážných kavaleristů byly v každém menším městě. V září 1923 národní komisař pro zahraniční záležitosti RSFSR G.V. Čičerin odeslal protestní nótu, ve které obvinil polské státní orgány z „obrovské viny...v souvislosti s hrozným zacházením s ruskými zajatci“, které mělo za následek, že „ze 130 tisíc ruských zajatců v Polsku jich zemřelo 60 tisíc“.
Před několika lety v odpovědi na žádost Generální prokuratury Ruska provést šetření ve věci smrti rudoarmějců prohlásila polská ministryně vnitra Ch. Suchocká kategoricky, že žádné šetření...

Automaticky kráceno

319266

17.10.2014 12:37

Polsko a jeho historie

RE: FreeBrn

Botičky od Diora 94.?.?.?

nikdy nebude a o existenci polských táborů smrti „nemůže být ani řeč“. Jak roztomile polské...
A dále – z písemného hlášení o táboře v Belostoku velitele sanitárního oddělení ministerstva pro vojenské záležitosti Polska (prosinec 1919):
„Navštívil jsem zajatecký tábor v Belostoku a nyní pod vlivem prvních dojmů jsem se odvážil obrátit se na pana generála jako hlavního lékaře polské armády s popisem toho hrozného obrazu, který se naskytne každému, kdo přijede do tábora... zločiny všech orgánů fungujících v táboře hanobí naše jméno, a polskou armádu rovněž, stejně jako v Brest-Litovsku. V táboře je na každém kroku špína, nepořádek, které ani nelze popsat, zanedbanost a lidská bída, do nebe volající po odplatě. Před dveřmi baráků jsou hromady lidských výkalů, nemocní jsou zesláblí do takové míry, že nemohou ani dojít na záchod... samotné baráky jsou přeplněny, mezi „zdravými“ je spousta nemocných. Podle mého názoru se mezi 1400 zajatci zdravý nenajde. Přikrytí pouze hadry, tisknou se k sobě a vzájemně se zahřívají. Od nemocných úplavicí a gangrénou, od nohou oteklých z hladu jde smrad. V baráku, který měl být právě vyklizen, leželi mezi jinými nemocnými dva zvlášť těžce nemocní ve vlastních výkalech prosakujících z kalhot, kteří již neměli sílu, aby se zvedli a posunuli na suché místo na pryčně...“
Úplný text „Váleční zajatci v polsko-sovětské válce“ – materiál z Wikipedie
Tohle se opravdu stalo. Slavná Rzeczpospolita Polska sprostě umučila a zavraždila 60.000 Rudoarmejců. Měli také rodiny, také milovali život a ani od něj moc nechtěli. Bohužel pro Vás tento pan gruzínského původu:
http://www.youtube.com/watch?v=ITYmLYz7Z60&feature=related
měl velmi dobrou, skoro sloní paměť.

319267

17.10.2014 12:46

Polsko a jeho historie

Nevzdělanému demagogovi pavt78

Botičky od Diora 94.?.?.?

Vaše pravdoláskařská propaganda ve stylu ČT24 je úchvatná [chechtot] Koncentrační tábory vymyslel Stalin.... Tak to určitě bude pravda. Jen se podívejte na média na internetu a sledujte přídavná jména používaná ve slovní kombinaci „koncentrační tábor“. 80% z nich bude „Stalinovy koncentrační tábory“ a 20% „Hitlerovy koncentrační tábory“. No, britské, polské, finské, americké a další koncentrační tábory nejsou zmíněny vůbec – žádné odkazy. Ty lze pravděpodobně najít ve speciální literatuře, obíhající v počtu 100-500 výtisků.
Nicméně jsou to „osvícení námořníci“, kteří jsou považováni za průkopníky táborů smrti. V r. 1900 se Britové pokoušeli nahnat všechny búrské civilisty (potomky holandských osadníků) do táborů. Zdůrazňuji – pouze ženy a děti. Všechny muže poslali do koncentračních táborů na ostrově Sv. Helena a do Indie. Za pouhé dva roky bylo v koncentračních táborech zabito 4,000 žen a 22,000 dětí. To v porovnání s 3 miliony vězňů Gulagu nevypadá mnoho.
Nicméně tyto tři miliony obětí zemřely během 70 let, v zemi se 180 miliony obyvateli. Britové zlikvidovali jednu šestinu búrských žen a dětí za dva roky. A to zde uvádím minimální čísla. Podle ostatních zdrojů šlo o 30-40,000 zabitých žen a dětí.
Američané zlikvidovali v 19. století přes 90% Indiánů, kdežto Britové vyhladili přes 90% domorodců v Austrálii. Na ostrově Tasmánie, o velikosti regionů Moskvy a Vladimiru dohromady, koloniální vojska a bílí osadníci čistili území po 40 let a zabili při tom všechny místní obyvatele, včetně žen a dětí. V době, kdy se narodil Josef Džugašvili (Stalin) byli v Tasmánii vybity všichni domorodci, do posledního!.
Během druhé světové války bylo základní strategií Anglie a Spojených států zabíjení žen a dětí. Zatímco Rusové a Němci bojovali u Moskvy, Leningradu, Stalingradu, Kursku a Kyjeva, Anglo-američané systematicky likvidovali německé ženy a děti. Obrovské množství peněz bylo utraceno za výrobu tisíců velkých strategických bombardérů, které srovnaly se zemí německá města, ale v operacích proti tankům a pěchotě účinné nebyly.
Tisíce článků a desítky knih byly napsány o tom, jak vězni stavěli kanály Bělomorbalt, Moskevský a Volha-Don. Je tam hromada hrůzostrašných, ale bohužel technicky negramotných podrobností. Z nějakého důvodu je žádný upřímný člověk nikdy neporovnal s výstavbou Panamského a Suezského kanálu. Kolik lidí tam bylo zaměstnáno? Kolik z nich zemřelo? Bohužel ruské anti-stalinisty nezajímá vůbec žádný kanál. Ti chtějí jen děsivé historky.

319269

17.10.2014 13:11

Polsko a jeho historie

A nejan to, pane "Nikdo"...

Botičky od Diora 94.?.?.?

Trochu nám spadl hřebínek, když se 01.10.2008 proláklo z nově odtajněných dokumentů sovětské rozvědky, že Sovětský svaz byl v roce 1938 připraven jít Praze vojensky na pomoc, pokud by se Československo postavilo nacistickému Německu. Praha však o tuto vojenskou pomoc pod tlakem Londýna a Paříže nepožádala. Sověti měli s Francií a Československem dohodu o vzájemné pomoci v případě německé agrese, ale SSSR směl pomoc poskytnout jedině až poté, kdy by francouzská vojska přiložila “ruku k dílu”, což se ovšem nestalo a místo toho vznikla Mnichovská dohoda. Podle dokumentů rozvědky nebyla tato alibistická zrada pokusem uklidnit Hitlera na účet Československa. Západní země se jen snažily zbaběle nasměrovat fašistické Německo na východ, tedy na SSSR, aby se samy zachránily. Sovětská rozvědka také včas nahlásila informace o chystaném polském záboru Těšínska. V archivech se zachovala zpráva britského velvyslance ve Varšavě poslaná ministerstvu zahraničí v Londýně, že v případě německého vpádu do Československa polské vedení vtrhne na Těšínsko. A pak už měly věci rychlý spád. Počátkem roku 1938 vznikl Svaz Poláků v Československu, který po vzoru henleinovců vystoupil s požadavkem rozsáhlé autonomie, směřující k revizi hranic na Těšínsku. Zástupci polské menšiny koordinovali na pokyn z Varšavy svůj postup s německou menšinou a slovenskými autonomisty. Takhle to bylo.

319273

20.10.2014 11:23

Polské eskadry smrti na Ukrajině

RE: Polská stopa v dějinách.

Botičky od Diora 94.?.?.?

Tvrdí to ... šéf ÚSTR a současný ministr "kultury", černopr.elník Herman

http://www.ustrcr.cz/cs/srpen-1968-chronologie

a přirozeně všechna mainstreamová média. Tak to musí být pravda. Na našich new brothers in arms nesmí padnout ani náznak podezření z invazích aktivit.
Osobně jsem viděl něm. tanky na Žižkově. Ty nejsou jako Rusové, ty nevyjednávají a nevysvětlují, ty rovnou schiessen a Češi to intuitivně pochopili. Jako v období 1938-1945.

319414

22.10.2014 16:48

Pokus o revizi výsledků 2.světové války

RE: Perfektní a objektivní anallýza

Botičky od Diora 94.?.?.?

Drachy soukmenofce, tobrše ste to napsal. Nemecky fojak byl tobry a chodny fojak, on immer pšinašet der Zivilisation pro ta slovanska ferbež. A ona to unsere Gemeinwohl nechtit chapat! [pláč]

319571

22.10.2014 16:54

Pokus o revizi výsledků 2.světové války

Co se týká hladomoru, je to prostší...

Botičky od Diora 94.?.?.?

Další laciné kecy, jedno hloupé a nepodložené propagandistické havloidní klišé za druhým... Tím nás krmíte: "Na Ukrajině v letech 1933-1934 zahynulo 5 milionů Ukrajinců během velkého hladomoru vyvolaného kolektivizací zemědělství".
Je ustálený fakt, že neúrody v Rusku se opakovaly každých 6-7 let. V letech občanské války 1921-1922 se pod hrozbou hladu a epidemií nacházelo 23 gubernií s počtem obyvatelstva 32 milionů. Ano, hlad byl, ale sovětská moc organizovala boj s touto pohromou. Z hladovějících oblastí se přesídlilo do úrodných oblastí 5,053 milionu lidí. O těchto lidech antikomunističtí demagogové vytvářejí dojem, že zemřeli hladem. Právě zde je nejvíce výmyslů kolem tzv. "Hladomoru". Jakoby bolševici vzali od chudých rolníků všechno zrno, a ti museli potom hladovět.
Rolníci nebyli schopni uživit národ. Bylo třeba mechanizovat zemědělství, ale rolník si traktor nemohl dovolit. Proto jedinou ekonomickou cestou pro SSSR byla kolektivizace zemědělství. Rolníci dávali půdu (kterou dostali od vlády před 10lety), inventář, dobytek do společného hospodářství a začínali pracovat dohromady. Produktivita prudce rostla díky dělbě práce a zavedení mechanizace, kterou poskytl stát. Přitom měl kolchozník příjmy z vlastního hospodářství. Stalin se postaral, aby měl kolchozník více půdy než soukromník, aby každý měl krávu. Jak se ve městě objevila pracovní místa, část rolníků odcházela pracovat do průmyslu. Výsledkem bylo, že v průběhu života jedné generace se polovina obyvatelstva země přemístila z vesnice do města bez nejmenších ekonomických a společenských otřesů! Velkým hitem pravdoláskařů jako jste Vy je hladomor na Ukrajině v roce 1932. V roce 1930 objem chlebového obilí na Ukrajině činil 6,92 milionu tun (30 % celkového objemu produkce), v roce 1931 7,39 milionu tun (40 %) a v roce 1932 pouze 4,28 milionu tun (29 %). Proč se snížila úroda zrna v roce 1932 jen na 29% ve srovnání s rokem 1931? A proč hlad postihl v podstatě pouze Ukrajinu a Don? V té době padlo rozhodnutí o vytváření kolchozů. A rolníci se nechtěli vzdát svých polí ve prospěch celku. Nechtěli se vzdát půdy, kterou jim komunisté dali deset let před tím. Do té doby neměli nic. Nenasytnost, antikolchozní propaganda a záškodnictví bylo příčinou hladomoru. Na Ukrajině a Donu zem orali ne koňmi, jako v centrálním Rusku, protože na černozemi je to pro koně vysilující, proto orali s voly. A voli, vole, to je hovězina, která se dá jíst. Obyvatelstvo zabíjelo a konzumovalo svůj dobytek, odmítajíc ho odevzdat do kolektivního vlastnictví. Proto v roce 1932 na Ukrajině a na Donu obdělali sotva třetinu úrodné země - to je opravdová příčina hladu. Proč tak málo zaseli? Stavy volů se na Ukrajině snížily z 593,7 tisíc (v roce 1929) na 105,2 tisíc (1932) to znamená šestkrát méně!

319572

22.10.2014 16:55

Pokus o revizi výsledků 2.světové války

RE: Co se týká hladomoru, je to prostší...

Botičky od Diora 94.?.?.?

Nebylo čím obdělávat půdu. Žádné obilí bolševici nezabírali, naopak, snížili objem výkupu. Otázkou je o počet obětí "hladomoru", který si způsobili Ukrajinci a kozáci sami. Množství úmrtí hlady bylo minimální. Ale bez pochyby - hlad ovlivnil nemocnost obyvatelstva a délku života a tomu odpovídající úmrtnost a porodnost obyvatelstva. Přesto podle údajů počet obyvatel Ukrajiny k 1. 1. 1927 byl 29 043 000 lidí, a k 1. 1. 1939 to bylo 30 946 000 lidí. Tedy žádná tragédie. Žádné miliony mrtvých hladem, o kterých mluví dnešní demagogové a anonymové na Zvědavce. Wikipedie píše, že "počet mrtvých při UMĚLE vyvolaném hladomoru na Ukrajině se odhaduje na 3,5 miliónu. Takto se lže o minulosti....

319573

22.10.2014 17:11

Pokus o revizi výsledků 2.světové války

Ano, je to nastrčení demagog...

Botičky od Diora 94.?.?.?

... snad víte jak Zvědavec leží havloidům v žaludku. Tak ten anonym zde plní ideologické zadání svých chlebodárců, nic nového:

http://www.osud.cz/zapad-si-plati-internetove-trolly-pusobi-v-zoldu-velkych-medialnich-domu

Obzvlášť šťavnaté je tvrzení pravdoláskařů "v tísní" , že počty obětí stalinismu v letech 1928-1953 se dají souhrnně stanovit na 60 milionů osob. Jinde hovoří o celkem 100 milionech obětí sociálního experimentu zvaného socialismus, přesně jako ten "anonym", do toho přidá trochu umělého slitování a soucitu a PR-polívčička alá Havel je hotová. No, to jsou zajímavá čísla. Autor není zvlášť nadaný a asi neví, že před válkou měl Sovětský svaz cca 135 milionů obyvatel. To máme 60 milionů popravených, 22 milionů vojáků zahynulo ve válce proti chlebodárcům tohoto "anonyma". Další miliony zemřely věkem. Jak je potom možné, že v roce 1953 měl SSSR 150 milionů obyvatel? Sakra, to asi měla každá sovětská žena 20 dětí. [chechtot]

319575

23.10.2014 10:04

Pokus o revizi výsledků 2.světové války

E.Snowden Vás zdraví

Botičky od Diora 94.?.?.?

"Kolega"-provokátor z http://czech.prague.usembassy.gov/ zaúkolovaný kontrolou na zvedavec.org je, ehm .... ZVĚDAVÝ [chechtot]

319625

23.10.2014 10:30

Pokus o revizi výsledků 2.světové války

RE: no -

Botičky od Diora 94.?.?.?

S Katyni to je jako s ukrajinskym holodomorem, zbytecne bych se v tom nehrabal, akorat budou rozdmychavat antisemitismus.O historii Ruska za vlady bolseviku se toho moc nevi, nekdo nema zajem se v tom moc stourat, misto toho se vybral Stalin jako puvodce vseho zla.O jmenech jako Kaganovic, Jagoda, Finkelstein, Radek-Apfelbaum a dalsich se toho v mediich i literature moc nedozvite.Zide se radi hlasi ke svym nositelum nobelovych cen, ke svym masovym vrahum uz tak ne. A hloupi Polaci se v tom budou neustale babrat a toho masla na hlave maji pritom taky dost.

319630

23.10.2014 10:44

Pokus o revizi výsledků 2.světové války

A USA opravdu nemají na svědomí miliony mrtvých...

Botičky od Diora 94.?.?.?

v soutěži o kašpara diskuze Vám dávám za tenhle Váš geniální příspěvek svůj hlas. Prosím pište dál, patříte do dnešní doby, jste jejím intelektuálním kořením. Svých čtenářů najdete vždy dost, ovšem nespoléhejte, že si Vás budou kupovat na volném trhu a nesnažte se nabízet svá dílka jiným než obskurním nakladatelstvím typu iDěs a Völkischer Beobachter.
Ať se Vám daří.

319632

23.10.2014 10:55

Čí ponorka ve švédských vodách?

RE: Ruský volný pád

Botičky od Diora 94.?.?.?

Západ si platí internetové trolly, působí v žoldu velkých mediálních domů

Zajímavá četba ale konat by měl ADMIN. Už (ani ne moc) pomalu dochází ke změně názorové platformy na zvedavec.org

319634

23.10.2014 18:21

Pokus o revizi výsledků 2.světové války

RE: E.Snowden Vás zdraví

Botičky od Diora 94.?.?.?

Dost nahnědlý soukmenovče, s Vámi je to jak na kolotoči: odpovím karloidovi "dobrý den", na čemž se na mně vrhne jiná (opravdu "jiná"?) anonymní hyena s kulhajícím vzděláním co by s chutí věšela. Vy na ten web rozhodně nepatříte, zkuste iDěs, tam budete mezi svými, dostanete í-čka [chechtot]
Nebojte, anonymní tvore, Svatý Havel nezemřel a jeho myšlenky žijí dále. Jenom je trochu zarážející, že těm jeho "moudrům" věří čím dále méně lidí. Z jeho věrných už mnoho nezbývá. Pár politických mrtvol a la Kocáb a několik exemplářů řídnoucí havlistické kulturní fronty. Bude to asi tím, že havlistický vak s penězi (Bakala) poněkud splaskl. Jste jeden z mála, mentálně znevýhodněných jedinců, kteří ještě "ideálům" havlismu věří. "Komu není z hůry dáno v apatice nekoupí"...
Zmar Vaší zoufalé práci. Pokud se budete chtít pouštět do nějaké polemiky, a ještě při tom psát, budete muset nějaké to školství navštívit a alespoň se seznámit s existencí toho, co chcete kritizovat, jinak se může stát, že budete pouze a jen bezmyšlenkovitě oponovat. A najít odvahu se podepsat [mrknutí jedním okem]

319663

24.10.2014 14:53

Pokus o revizi výsledků 2.světové války

RE: no -

Botičky od Diora 94.?.?.?

Dost nahnědlý soukmenovče. O tom že jste rafinovaně nastrčený provokatér nelze pochybovat. Dovolím se nejít s mainstreemem, asi tu pár lidí jako jste Vy, naštvu. Ale od toho ten web je, víte. Kdo ze zde přítomných má nějaké ponětí o tom, co musel řešit Stalin, aby SSSR udržel pohromadě? A jaké k tomu měl a jaké musel k tomu použít prostředky? Co vlastně bylo na jeho rozkaz a co dělali jeho podřízení sami od sebe? Co vlastně dělal pod tlakem okolností a co ze své svobodné vůle? A co vlastně přesně se tam událo? V čem třeba Chruščov říkal pravdu a v čem ten kukuřičný ukro-car lhal, jako když tiskne? Já vám to řeknu. Všichni o tom víme velké ho... Jsme napumpovaní propagandou, Vy obzvlášť. Nenapadlo nikoho, že tak jako dnešní propaganda dělá z černého bílé a lže jako když tiskne, dělala to i tenkrát? Stačí Vám na to Vaše IQ počtu programů automatické pračky? Dozvídáme se o stovkách miliónů obětí a dalších nesmyslech, protože tu nesedí elementární počty. Ale Vy, soukmenovče, to rád papouškujete jako kdyby ČT, iDěs, Völkischer Beobachter a jiná Vaše méééédia nám nestačí. Je to od Vás velice nehezké.
Ostatně, kdyby nebylo Stalina s jeho totalitní diktaturou a Rusko by bylo Trockého a Bucharinovou svobodnou a demokratickou zemí, tož už dávno by bylo podkolonií Západu a do mrtě vyrabované. Nebo si snad někdo myslí, že ne? Tak mlčte.

319715

29.10.2014 09:52

Polské koncentrační tábory a jejich ruské oběti

RE: tragedia protibolsevickych akcii v rokoch 1918-1920 je v tom

Botičky od Diora 94.?.?.?

Konečně se mluví o tom, jaká zvěrstva páchali Poláci na zajatcích v době 1.sv.války, což byl daleko horší masakr než Katyň. Zdroj, ze kterého cituji část:

http://dolezite.sk/Katyn-Predohra-Dv5fls.html

Ve zprávě ministr generál Z. Gordynski citival K.Habichta. Oslovuji vás jako hlavní lékař polské armády.... Podobně jako v Brestě trestní nedbalost které se dopouštějí orgány tábora, způsobili hanbu svému jménu a polské armádě. Všude v táboře je špína a tábor je v havarijním stavu. Exkrementy jsou přímo před dveřmi baráků, infikovaní vězni jsou příliš slabí na to aby došli na WC. Kasárny jsou přelidněné a mnoho z údajně zdravých vězňů je evidentně nakažených. Lidé v hadrech se zhromažďují k sobě za účelem zůstat v teple. Ve vzduců je zápach vězňů kteří trpí úplavicí a gangrény, s opuchnutými nohami jako důsledek hladu.
Dále jsou popisovány kruté tresty jako bití ostnatým drátem a podobně. Velitel brestlitevského tábora vězňům řekl toto:" Vy, bolševici, jste přišli odnést naši zem. Tak vám dáme naši zem. Nemám právo vás zabít, ale budu vás krmit tak,že v jednom okamžiku,budete všichni mrtvi. Součtově ve všech koncentračních táborech bylo takto nelidsky umučeno o desítky tisíc vězňů víc, než kolik bylo zastřeleno polských důstojníků v Katyni. V době Rusko-čečenské války, přibližně v době teroristických zločinů v Beslanu, byl ve Varšavě otevřen kruhový objezd, který nazvali po čečenském generálu Dudájevovi a prohlásili: Protesty ruské strany nás Poláky nezajímají. Tímto činem vzdáváme hold legendárnímu vůdci za nezávislost Čečenska. Tento štvavý přístup některých Poláků se opakuje i v současné krizi na Ukrajině.
Jsem přesvědčen, že záštiplný tón a neustálé útoky, především vůči Rusům, Polákům neprospívají. Měli bychom společně myslet na mírovou budoucnost. Válka není řešením.

319953

29.10.2014 09:56

Polské koncentrační tábory a jejich ruské oběti

Obdivuji odvahu provozovatele tohoto webu

Botičky od Diora 94.?.?.?

V dopise předsedy rusko-ukrajinské delegace na mírových jednáních s Polskem A. Loffy adresovanému předsedovi polské delegace J. Dombrovskému ze dne 9. ledna 1921 se konstatuje: „Podle zpráv Amerického svazu křesťanské mládeže (oddělení pomoci válečným zajatcům v Polsku, zpráva ze dne 20. října 1920) jsou váleční zajatci umístěni v prostorách absolutně nevyhovujících pro bydlení: Chybí zde jakýkoliv nábytek, jakákoliv vybavení pro spaní, takže se spí na podlaze bez matrací a přikrývek. Skoro všechna okna jsou beze skel, ve zdech jsou díry. Všude jsme pozorovali, že váleční zajatci nemají skoro vůbec žádnou obuv a prádlo, je zde extrémní nedostatek oděvů. Tak například v táborech v Strzałkowě, Tuchole a Dombu si zajatci nemění prádlo po dobu tří měsíců, přičemž většina z nich má jen jedno prádlo, a mnozí jsou bez prádla úplně. V Dombu je většina zajatců bosých, a v táboře u štábu 18. divize nemá většina z nich žádné oblečení“. Milovanou zábavou některých polských kavaléristů („nejlepších v Evropě“) bylo rozestavět zajaté rudoarmějce po celé ploše jezdeckého placu a učit se na nich jak v plném cvalu přetnout v pase člověka svou „bohatýrskou“ paží. Odvážní pánové sekali zajatce „za letu, v obratu“. Placů pro tréninky jezdeckého sekání bylo nepočítaně. Stejně jako táborů smrti. V Pulawy, Dombu, Strzałkowě, Tuchole, Baranovičích... Posádky odvážných kavaleristů byly v každém menším městě. V září 1923 národní komisař pro zahraniční záležitosti RSFSR G.V. Čičerin odeslal protestní nótu, ve které obvinil polské státní orgány z „obrovské viny...v souvislosti s hrozným zacházením s ruskými zajatci“, které mělo za následek, že „ze 130 tisíc ruských zajatců v Polsku jich zemřelo 60 tisíc“.
Před několika lety v odpovědi na žádost Generální prokuratury Ruska provést šetření ve věci smrti rudoarmějců prohlásila polská ministryně vnitra Ch. Suchocká kategoricky, že žádné šetření se vést nebude, a o existenci polských táborů smrti „nemůže být ani řeč“.
A dále – z písemného hlášení o táboře v Belostoku velitele sanitárního oddělení ministerstva pro vojenské záležitosti Polska (prosinec 1919):
„Navštívil jsem zajatecký tábor v Belostoku a nyní pod vlivem prvních dojmů jsem se odvážil obrátit se na pana generála jako hlavního lékaře polské armády s popisem toho hrozného obrazu, který se naskytne každému, kdo přijede do tábora... zločiny všech orgánů fungujících v táboře hanobí naše jméno, a polskou armádu rovněž, stejně jako v Brest-Litovsku. V táboře je na každém kroku špína, nepořádek, které ani nelze popsat, zanedbanost a lidská bída, do nebe volající po odplatě.

319954

29.10.2014 09:57

Polské koncentrační tábory a jejich ruské oběti

..... pokračování

Botičky od Diora 94.?.?.?

Před dveřmi baráků jsou hromady lidských výkalů, nemocní jsou zesláblí do takové míry, že nemohou ani dojít na záchod... samotné baráky jsou přeplněny, mezi „zdravými“ je spousta nemocných. Podle mého názoru se mezi 1400 zajatci zdravý nenajde. Přikrytí pouze hadry, tisknou se k sobě a vzájemně se zahřívají. Od nemocných úplavicí a gangrénou, od nohou oteklých z hladu jde smrad. V baráku, který měl být právě vyklizen, leželi mezi jinými nemocnými dva zvlášť těžce nemocní ve vlastních výkalech prosakujících z kalhot, kteří již neměli sílu, aby se zvedli a posunuli na suché místo na pryčně...“
Úplný text „Váleční zajatci v polsko-sovětské válce“ – materiál z Wikipedie

319955

31.10.2014 09:45

Jak bude akciový trh reagovat na konec kvantitativního uvolňování?

Zatím je to tak. Ale jen zatím...

Botičky od Diora 94.?.?.?

Odstavení dolaru jako světové rezervní měny se nedá provést přes noc. Jak Rusko tak i Čína(a hlavně Čína!)vlastní obrovské množství dluhopisů USA v dolarech. Kdyby tyto dluhopisy byly ve velkém množství dány na trh, tím by okamžitě poklesla jejich hodnota, a jak Rusko tak i Čína by na tom prodělaly obrovské sumy. To se nedělá, aspoň ne naráz. Ve stejné pozici by se ocitly i bohaté arabské ropné státy vlastnící též dluhopisy USA ve větším množství. Odstavování dolaru jako světové rezervní měny je dlouhodobý nevratný logický proces,který se nedá nijak uspěchat, aniž by došlo ke ztrátám v táboře odpůrců dolaru. Jen sledujte křeče Vámi zmíněných loutkovodičů, je to velmi zajímavé [vyplazený jazyk]

320099

31.10.2014 09:58

Jak bude akciový trh reagovat na konec kvantitativního uvolňování?

Nemáte pravdu....

Botičky od Diora 94.?.?.?

... zelenkavá barva tiskárny FEDu také má svoji cenu [chechtot]

320100

31.10.2014 10:05

Jak bude akciový trh reagovat na konec kvantitativního uvolňování?

RE: .

Botičky od Diora 94.?.?.?

Pokud se budete chtít pouštět do nějaké polemiky, a ještě při tom psát (u Vás: trollovat), budete muset nějaké to školství navštívit a alespoň se seznámit s existencí toho, co chcete kritizovat, jinak se může stát, že budete pouze a jen bezmyšlenkovitě oponovat. Víte, on existuje jeden velmi jednoduchý důvod, proč se někdo (ať stát, podnik nebo jednotlivec) rozhodne vlastnit jakékoliv platidlo (zlato, něčí měnu nebo třeba olivy). Je to víra, že až bude sám něco potřebovat, že se mu to podaří za toto platidlo pořídit. A pokud má zrovna nadbytek, ukládá do rezervy a hledá platidlo, které neztratí příliš hodnotu (ať už hnilobou, jako u oliv, nebo tím, že nikdo o toto platidlo nebude mít zájem). Hledá tedy vhodnou "rezervní měnu". No a tady přeskočím kousek historie peněz a přejdu k dnešku. Ropa byla obchodována výhradně za dolary, což drželo poptávku po dolarech. "Každý" potřebuje ropu, aby mohl vyrábět. Takže potřebuje dolary, aby ji koupil. A tak je ochotný přijímat dolary za své zboží. Jedna měna, žádná ztráta z konverze. Všem se to vyplatí a ze všeho nevíc emitorovi této měny.
Proč se ale opouští americký dolar jako rezervní měna? Dochází k nekontrolovanému (většinou držitelů dolaru) nárustu množství dolarů na trhu. Obsazením nových trhů pro dolar a inflací se emise nových dolarů trochu kompenzuje (vlastně se tak vytrácí). Ale dochází zároveň k tomu, že dolar v čase hnije stejně jako ty olivy. A nikdo (krom FEDu) nedokáže významně o(v)livnit, jak rychlá ta hniloba bude.
A tu přichází alternativy... Rubl, který má být opět krytý zlatem a jehož hodnotu by pomohl držet ruský vývoz energií. Juan, který má být krytý obrovským vývozem Číny. Bitcoin (a jemu podobné měny), který má mít natvrdo omezenou emisi. Ale staré (a pohodlné) úvahy se opouštějí pomalu. Vlastně ta válka, kterou teď mnoho lidí nevnímá, se vede o budoucí nadvládu v měnové oblasti. Euro po torpédování skrz Řecko a spol. se dostalo poněkud ze hry.
Tak seďte a dívejte se. Velcí hráči tu hru dokáží sehrát i bez Vás. A možná si časem sám rád uložíte své rezervy v rublech či juanech [chechtot]
Zůstávám v silně omezené míře úcty k Vám.

320101

10.11.2014 13:34

Hysterická kampaň proti Zemanovi pochází z dílny amerického velvyslanectví

RE: ta hysterie ovoce nese

Botičky od Diora 94.?.?.?

Ať máme k Miloši Zemanovi jakékoli výhrady, představme si, co za šílenosti by dnes znělo z Hradu, kdyby se médiím podařilo prosadit v prezidentské volbě Karla Schwarzenberga.
Je proto dobré slyšet, že v této době stojí prezident na straně normálních lidí, kteří mu dali svůj hlas. A není divu, že také jeho pražská schwarzenbergovská „elitní“ kavárna vláčí svými médii. Ale bude hůř.

320703

10.11.2014 13:41

Hysterická kampaň proti Zemanovi pochází z dílny amerického velvyslanectví

Bůh odpouští, MY nikoliv!

Botičky od Diora 94.?.?.?

MY, KTEŘÍ SE NAZÝVÁME DEMOKRATÉ, dnes slavnostně prohlašujeme a přisáháme:

Nikdy, co živi budem, neodpustíme Miloši Zemanovi, že v prezidentské volbě porazil našeho miláčka Karla Schwarzenberga. Tuto volbu sami pro sebe – bez jakéhokoli ohledu na to, že jí bylo dosaženo miliónovým rozdílem v počtu hlasů – až do konce svých dní neuznáme a budeme ji proto vždy, všude a na všech úrovních a při všech příležitostech co nejostřeji zpochybňovat, budeme na prezidenta útočit ze všech pozic, které zaujímáme, všechna média, ve kterých máme svoje lidi, namíříme na prezidentovy slabůstky – a když nebudou dost odpudivé – nafoukneme je, rozkošatíme a přibarvíme, máme na tohle odborníky, umělce i psychology na ovlivňování davu. Ze všech hlavní kanónů, houfnic a hmoždířů do něj budeme zkrátka pálit i bušit a to tak dlouho a usilovně, dokud pod našimi ranami neklesne, abychom MY, kteří se nazýváme DEMOKRATY, mohli hlasy občanů z předchozí prezidentské volby hodit do kouta, a na prezidentský stolec povolali toho jediného, námi vyvoleného K.S.

Protože taková je naše vůle, tak si to přejeme my, jediní v tomto státě , jež jsou přirozenou povahou věcí povoláni k tomu, abychom určili a stanovili, kdo má v čele našeho státu stát a komu musí být tato pocta naopak z rukou vyrvána.

Takto to dnes slavnostně prohlašujeme MY, KTEŘÍ SE NAZÝVÁME DEMOKRATÉ!

320706

10.11.2014 14:06

Hysterická kampaň proti Zemanovi pochází z dílny amerického velvyslanectví

RE: Do zinkáno v Gott/line již jest

Botičky od Diora 94.?.?.?

Zmíněný týpek "omerta...": 38 příspěveků z 35!! různých IP adres [překvapení]

320708

19.11.2014 15:37

Žádná americká ambasáda! Všechno bylo spontánní!

RE: Krytí ambasády bylo připraveno předem

Botičky od Diora 94.?.?.?

Magistrat hl.m. Prahy registroval jako organizátora „veselice“ na Národní třídě společnost Opona o.p.s, která očekávala účast až 30000 lidí. Když se podívate na jejich stránky, zjistíte, že jejich hlavním partnerem je ... US ambassy in Prague, of course. Marek Vocel, který je zakladatelem o.ps. je zároveň obchodním manažerem společnosti pořádající různé eventy a hlavně byl managerem prezidentské volební kampaně Karla Schwarzenberga. Za tuto kampaň obdržel Českou cenu za public relations jako absolutní vítěz 8. ročníku. Jinak na FB svolával lidi „do zbraně“ člověk s příhodným jménem Přikryl. Spojení Martin Přikryl a MARK/BBDO mi pořád něco připomínalo a pak jsem si to uvědomil.Slavný dokument Český sen, který odhaluje manipulativní praktiky reklamních agentur, které si v té době lidi neuměly ani představit. Tento člověk v plísni je/byl bezesporu velmi schopný tvůrce kolektivního názoru (manipulace) co si má člověk koupit, myslet, dělat…kam jít v době kdy facebook nebyl tak rozšířen v ČR. Zkrátka nemůžu uvěřit v jeho nezištný, neangažovaný občanský postoj. To opravdu ne! Jeho názory ve filmu a pootevřená kuchyně do vytváření zájmu o někým zaplacený produkt je varující.

321413

20.11.2014 09:05

Žádná americká ambasáda! Všechno bylo spontánní!

Nesouhlasím!

Botičky od Diora 94.?.?.?

Největší zlo, jímž trpí svět, není síla zlých, nýbrž slabost dobrých.
Romain Rolland

A má pravdu ten chlapec, na Klárově jsem to zažil na vlastní kůži...

321539

25.11.2014 13:01

O prezidentech, barvách a tak...

Začněte jinak a tentokrát správně:

Botičky od Diora 94.?.?.?

ČR byla donucena mými chlebodárci vstoupit do NATO za vlády našeho současného pána prezidenta...
Tak je to správné, tak to má být [velký smích]

321945

03.12.2014 09:57

O prezidentech, barvách a tak...

Nepiš hlouposti, navrdlej osle

Botičky od Diora 94.?.?.?

... pokud nemáš co říct - mlč.
Možná už něco podobného někdo jinde napsal, nevím, nemám čas pročítat celý internet. Ať je M. Zeman jaký chce, je to dost inteligentní člověk a jistě dobře ví, že si nemůže ani v soukromí pšouknout, aby havloidní užitečné idiotstvo (HUI) nezačalo vřískat, že špiní "čest této země" a podobné bláboly. Proto mi připadá dost divné, že hned po nechutných demonstracích ze 17.11. oznámil úmysl pozvat sem Putina, čímž opět zamával HUI rudým hadrem před očima, i když nemusel a dobře věděl, že tím jen přileje benzín do ohně. Kdoví, jestli Zeman není jen součástí nějaké vyšší hry a prostě jen nedostal pokyn se znemožnit, aby uvolnil místo někomu jinému, "globálně kompatibilnějšímu.." Šajznberg? Babiš? Někdo "nový"?
Každý jenom trochu rozumně uvažující člověk dobře ví, že politika je řízena úplně někým jiným v pozadí, a že politici jsou jsou jen dosazené loutky, mající za úkol udržovat systém v předem nalinkovaném chodu a odvádět pozornost od těch, kteří vládnou ve skutečnosti. Celá slavná demokracie je jen hra na ni a uměle vytvořené odnože: pravice x levice, modří x oranžoví, Republikáni x Demokrati, trautenberg x Zeman atd..., jsou jen různá chapadla téže chobotnice, mající za úkol jen uměle rozdělit společnost a odvádět její pozornost žádoucím směrem. Daří se to.. Zeman je od sametového převratu vrcholný politik a je tedy jaksi "v klubu" a podle mne je jen součástí "hry." Prostě dostal za úkol být ten špatný, aby byl snadno sesaditelný a média a zmanipulovaní HUI mu v tom moc rádi pomohou. Asi nastal čas. Ve vrcholné politice se nic neděje samo od sebe a je to vždy v pozadí pečlivě připraveno. Možná Milošovi křivdím, ale z hlouposti či nepříčetnosti bych ho neobviňoval. Otázka je, jakou roli v tom bude hrát agent "geniální matematik" Janeček, se Švejnarem a Dlouhým v pozadí. Čekají nás asi dost zajímavé následující měsíce a pěkné to nebude..

322585

03.12.2014 10:26

Otevírání bran do třetí světové války

Svěřeno roli Demagoga jste zvládnul za 1!

Botičky od Diora 94.?.?.?

Svobodný a naprosto objektivní a nezávislý tisk anglosaského světa nemůže unést, že svět má osobnost, která vládne chytře, bez použití humanitárního bombardování a bez střel s plochou dráhou letu. To se nepromíjí. Pokud někdo šíří zášť nejen k lidem s jinými názory, to jako Vy, ale i k celým národnostním etnikům, pak by v žádném případě neměl hořekovat nad tím, že se může sám stát terčem nesouhlasu někoho jiného. Např. jeho dlouhodobé neutuchající štvaní proti prezidentu Putinovi hraničí s paranoidní posedlostí až fanatismem (ovšem ten je, jak známo, stejně jen příznakem potlačené pochybnosti). V současné době se skutečná demokracie přestěhovala do Ruska a v Americe a na Západě už téměř žádná není. Zdá se vám to paradoxní? Můžete se však vsadit, že tomu tak je. Obviňovat Putina z jeho minulosti v KGB a nezmínit přitom minulost George Herberta Walkera Bushe v CIA je prostě směšné. Putin ze svých zkušeností vytěžil to nejlepší. Dokázal reformovat Rusko, vzkřísil jeho zašlou slávu, která byla během sovětské éry potlačována. Zkrátka a dobře, přivedl skomírající zemi zpět k životu! Napravil bývalé omyly a i s až vášnivým puntičkářstvím je napravuje i nadále. K Vaší lítosti [smích]

322588

08.12.2014 10:23

Prezident disident

Pohádka ... ?

Botičky od Diora 94.?.?.?

Byl jednou jeden prezident. Ten, protože neměl mnoho pochopení pro jednoduchost a příliš se tím netajil, a protože navzdory módnímu politicko - společenskému trendu zůstával svůj, u jednoduchých a době poplatných nebyl v oblibě. A protože mezi nejvíce postižené obojím výše uvedeným patřili mnozí novináři, stalo se, co se stát muselo: schytával to od nich hned dvojnásob - v rámci plnění zadání jejich zaměstnavatelů a navrch osobně - za otevřenou kritiku, kterou je častoval. A protože i hodně podprůměrný novinář ví, jak zacházet se slůvky, aby u čtenářů, posluchačů či diváků dosáhnul žádoucího, společným úsilím mediálních slouhů se prezidentův obraz začal měnit k nepoznání podle receptu: tohle se ignoruje, tamto naopak zdůrazní, i když třeba nejde o nic, co by nedělali jiní, a máme obraz hotov.Pozoruhodně podobná je i geneze mediálního obrazu jiného vzdorného prezidenta. Dělá se to nějak takto: coby globální hráč - hegemon, ve snaze sanovat svoji ohroženou pozici, táhnu bílými s úmyslem vyprovokovat soupeře k něčemu neuváženému, co bych vzápětí využil ve svůj prospěch. Jenže ouvej - protihráč můj úmysl prohlédne, protitah důkladně zváží a zhatí tak mé naděje na snadné vítězství. Nu což, přejdu na již vyzkoušený plán B - užiji propagandu a, i když jsem to já, kdo učinil první tah a kdo si vůbec neláme hlavu s pravidly, hodím na něj vše, co hodit lze a udělám z něj vydřiducha. A proti vydřiduchům je přece třeba se spojit a rozhodně a tvrdě zasáhnout, to jistě každý pochopí!
A tak se, mimo jiné, u nás doma na náměstí objevila červená karta. Jenže to má háček, milí zlatí demokrati - tou kartou ve skutečnosti vystavujete stop právě demokracii, neboť demokracie je, mimo jiné, i povinnost snášet volbu většiny i tehdy, když se mi velmi nelíbí. A naopak v dané geopolitické konstelaci dáváte zelenou pro nástup další fáze šíření „svobody a demokracie“ v další zemi, která se sice coby kanónenfutr proti Rusku nehodí tolik jako Ukrajina, ale k Rusku a jeho trhům nemá zas tak daleko, takže když z ní nelze víc vytřískat, alespoň ji lze roztřískat - tak či onak nelze prodělat!Nabízí se otázka: jakpak se asi bude propagandou zpracovaným užitečným idiotům, hluchoslepým ideologickým dogmatikům či placeným kolaborantům líbit, až jim budou kolem uší hvízdat kulky a kolem nich padat k zemi jejich blízcí? Že je to nepravděpodobné? Pak je nanejvýš vhodné se poohlédnout malinko východněji - do míst, kam transatlantičtí „demokraté“ investovali pět miliard. Nebo si připomenout, jak, a to zcela nadčasově, definoval počínání mocných pošetilců Karel Kryl: „Dějiny, když tvoří se, pro hlavy na míse štkát nesmí se!“
Takže už zbývá jen poslední otázka: NEzemáci - opravdu hodláte na mísu americkým oligarchům přispět z vlastního resp. z restitučního?

322948

08.12.2014 11:18

Význam zrušení South Stream

RE: Velice nepřesný článek

Botičky od Diora 94.?.?.?

O jakém "ruském imperialismu" tu melete a bezmyšlenkovitě papouškujete Khárla? Po rozpadu SSSR tucet státu dostalo nezávislost ale to nic. V lepších školách Vás naučí, že nejdříve západní elita vyhlásila křížovou výpravu proti Rusku ve jménu papežství (teutonští rytíři), pak ve jménu zednářství (Napoleon), pak opět ve jménu papežství (Krymská válka), pak ve jménu imperialismu (První světová válka), pak ve jménu rasové nadřazenosti (Druhá světová válka), pak ve jménu demokracie a kapitalismu (první Studená válka) a nyní se bude „druhá Studená válka“ vést ve jménu homosexuality a sekularismu. Marx měl skutečně pravdu, když řekl, že „historie se opakuje, nejdříve jako tragédie, pak jako fraška“.
Vaše smutná omezenost děsí... [pláč]

322956

08.12.2014 12:22

Jak fungují české mediální agentury pro průzkum veřejného mínění?

Není ten Aeronet divnej? Ne, není.

Botičky od Diora 94.?.?.?

Echo24 je havlistická vysílačka, která plní americkou objednávku na české mediální scéně. V jejím čele stojí pan Balšínek, bývalý šéfredaktor Havlovek (Lidových Novin). Ten byl odejit z Lidovek poté, co Mafru zakoupil Agrofert. Jenže to bylo trochu jinak, že nebyl odejit ale pouze předelegován za vyšším úkolem, prací na novém alternativním projektu Echo24. Vznik serveru Echo24 byl připravovaný jako gerilový protipól projektu Petra Hájka Protiproud a všech alternativních serverů jako AC24, Zvědavec, NWOO.org, Blisty, Parlamentní listy a v neposlední řadě AE News. Do té doby žádná taková counter-vysílačka neexistovala. Echo24 je gerilový list, který se těžce naváží do všech zpravodajských serverů mimo mainstream, o našem AE News vedou neuvěřitelně lživou kampaň, dělají z vlastenců doslova Kremlem sponzorované operativce. Echo24 ale útočí i na jiné subjekty, např. ty, které stojí vlevo na politické scéně:
http://www.halonoviny. cz/articles/view/31466707

Jakkoliv se Echo24 snaží vypadat profesionálně, ve skutečnosti dělají pouze špinavou práci za velká mainstream média a vedou gerilovou žurnalistiku. Kdo financuje Echo24, kdo platí jejich redaktorům výplaty, jako zpravodajský start-up si výplaty mezd těžko mohli zajistit prodejem elektronického předplatného nebo reklamy, to jsou otázky, které tady visí jako velký otazník. Kdokoliv má jiný než mainstreamový názor, okamžitě na něho zaútočí redakce Echo24. Jako by to snad byl účel vzniku jejich start-upu. Kdo jim dal rozjezdový kapitál? Kdo je sponzoruje?

322963

08.12.2014 12:26

Jak fungují české mediální agentury pro průzkum veřejného mínění?

RE: ČT zveřejnila nepříznivý průzkum pro Zemana.

Botičky od Diora 94.?.?.?

Vtipné [smích] Tak nazdraví, krasavice! [chechtot]

322964

09.12.2014 09:44

Rezoluce umožňuje Obamovi vyhlásit válku Rusku

Vzkaz od Vladimíra Putina západním PARTNERŮM

Botičky od Diora 94.?.?.?

Chtěli jste studenou válku, tady ji máte, ba přímo arktickou; vy máte armádu, kde a kdy si pomyslíte, já ji budu mít jako pátou kolonu na zadním dvorku vašeho Augiášova chlívku. A věřte, že si nějakého spřízněného Heráklése určitě seženu, aby ten váš hnůj vykydal; už světu smrdíte hodně dlouho… [mrknutí jedním okem]

323004

10.12.2014 09:46

Tábor smrti Talerhof (1)

RE: užitečný článek

Botičky od Diora 94.?.?.?

Dovolím si něco s historie. V meziválečném období vypěstovaly takzvané západní demokracie fašismus, což dokazuje nesporné pokrevní spojení mezi jejich demokracií a hitlerovci. Také předvedli morální meze pádu své civilizace. Mimochodem, fašismus se nezrodil v Itálii a Německu, ale ve "staré" "dobré" Anglii. Britská koloniální politika - to byla čistě fašistická politika. Nejdůslednějšími nositeli fašistické ideologie byli britští koloniální úředníci a důstojníci, kterým patří prvenství ve vytvoření prvních koncentračních táborů v novodobé historii během anglo-búrské války v letech 1899-1902 a tajné společnosti "Ztracená legie". Tento prototyp budoucích vojsk SS oslavoval R. Kipling, když napsal, že v legii mohli sloužit "jen lidé se srdci vikingů." Co se týká jednoho z prvních národů, který se stal obětí britského kolonialismu - Irů, tak během hladomoru v roce 1847, ne nějaký zkostnatělý maloměšťák, ale anglický filozof Thomas Carlyle navrhoval nabarvit na černo dva miliony Irů a prodávat je jako otroky do Brazílie. Ve skutečnosti byl Thomas Carlyle duchovním předchůdcem fašismu. To on, aniž by připustil jakékoliv pochybnosti, zformuloval tuto filozofickou perlu: "Koho nebe učinilo otrokem, toho žádné parlamentní hlasování neučiní svobodným člověkem". Vynikající indický spisovatel a myslitel Rabíndranáth Thákur hořce poznamenal: "Jen se podívejte, jak Anglie ztučněla z jídla hladovějící Indie! Ale mnoho lidí v Británii věří, že krmit je - to je velké poslání Indie! Co na tom, že v zájmu prosperity a růstu Anglie žije celý národ v otroctví. Cizí civilizace, pokud se to dá nazvat civilizací, nás oloupila. Přijde den, kdy z vůle osudu budou Angličané nuceni opustit Indii, která je zatím ještě součástí jejich říše. Jakou Indii, jakou děsivou bídu zanechají po svém odchodu, jaké zpustošení!" Hitler byl pouze žákem britských kolonialistů. Považoval za rozumné a spravedlivé, že "stovky tisíc lidí v Anglii si mohou užívat odpočinek, protože na ně pracují miliony pracujících "cizích ras." V tomto ohledu se v mentalitě západní elity nic nezměnilo ani dnes. Rasismus, xenofobie, nenávist, násilí - všechny tyto ideologické atributy fašismu v jejím myšlení dominují. Nějací cameronové, olandové, merklové se od přímočarého Thomase Carlyle liší pouze tím, že u těch prvních jsou všechny jejich carlylevské perly maskovány závojem náboženského pokrytectví a vzletného politického žvanění o demokracii a svobodě.

323091

12.12.2014 13:10

Rusko a Turecko se ukotvují v Euroasii

RE: Evropa na odpis

Botičky od Diora 94.?.?.?

Evropa zemře s Amerikou anebo bude žít s Ruskem...

323251

18.12.2014 15:58

EU požaduje, aby Rusko nouzově vyplatilo EU a Ukrajinu

RE: Rychlý konec Ruska

Botičky od Diora 94.?.?.?

Bohužel, EU a NATO, takto jediní aktéři, kteří by mohli přivést Kyjev k rozumu, se rozhodli nebrat ohledy na utrpení lidí a dát přednost principu státoprávnímu, takže Kyjev má volné ruce k použití libovolné síly k vynucení si své vůle válkou – občanskou válkou – i s bianco šekem na válečné zločiny. Před Rusy z Donbasu se tak otevírají v zásadě jen tři možnosti, jedna horší než druhá: 1. budou ze svých domovů vyhnáni, 2. budou ve svých domovech zabiti, 3. přežijí a zůstanou, ale už nebudou na Donbase doma a Ukrajinu už nebudou nikdy respektovat jako svoji vlast. Na každý pád ale o svoji zemi přijdou, už ji nebudou moci považovat za svoji. Existuje jen jediná další varianta – že by se do věci vložilo otevřeně Rusko a rozhodlo v neprospěch Kyjeva silou, ale ta hrozí tak nepředvídatelnými důsledky, že k ní, přes všechny sympatie k separatistům, doufejme nedojde. V podstatě nejsme svědky ničeho jiného, než byli lidé před 100 lety: vražedného šílenství ve jménu čáry na mapě. A záruka, že na hekatomby tentokrát nedojde, žádná není. Stojí nějaká Ukrajina za to? Stojí nějaká Ukrajina za válku, smrt, bídu a utrpení? Stál by vůbec nějaký stát za to? Rozpadlo se Československo, rozpadl se Súdán, rozpadla se Etiopie, rozpadla se Jugoslávie, rozpadl se Sovětský svaz, proč by se neměla rozpadnou Ukrajina, když to chtějí sami lidé, kteří v ní žijí?

323640

09.01.2015 10:38

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

Tak kdopak nám to vraždí v Paříži?

Botičky od Diora 94.?.?.?

Myslím si, že paralela s 11.09.2001 je na místě. Libyjský kat Sarkozy, který se všelijak pokouší o návrat do Elysejského paláce, včera prohlásil, že „Francie byla napadena a musí se bránit.“. Zdá se mi, že téměř přesně kopíruje brepty Bushe. Ono to 11. září změnilo svět. Hodně. Zahájilo nekončící sérii amerických intervenčních válek (aby se neřeklo, občas i pod hlavičkou NATO). Umožnilo naplno rozjet scénář NWOrder-u. Vládnoucí moci posloužilo k téměř úplnému „vygumování“ zbývajících občanských svobod. Přeměnilo Západ na jednu velkou věznici – špiclování a odposlechy všech a všude. Yes, we scan! Legalizovalo obnovení praktik středověkého mučení na americké základně na Kubě a „spojených laboratořích“ CIA v Polsku a spol., určených pro výzkum lámání všeho lidského v člověku. Stvořilo „obraz nepřítele“ – islámského teroristy – zosobněného figurkou Usámy bin-Ládina. Tento agent CIA i „jeho“ Al-Kajda měli rovněž značku made in USA. Pamatujete ještě, prezident Bush tehdy prohlásil, že SSa čelí útoku, vyhlásil „válku proti terorismu“ – a vpadl do islámských zemí. Dnes již žádný soudný člověk nepochybuje, že 11. září byl umělý konstrukt, který stvořil „islámský terorismus“, který se teprve v důsledku toho stal realitou. Dávejme si proto nyní velký pozor. Důležité jsou první interpretace, první mediální obraz. Tady je mnoho podobných znaků, typických pro CIA-operace typu 11. září: Atentát přišel jako rána z čistého nebe. Obětí ovšem pro změnu nejsou neznámí civilisté, ale novináři (útok na svobodu slova vždy funguje, troll „x“indl nám o tom zadarmo a rád poví). Navíc z časopisu, který je známý svými protiislámskými postoji. Jinak vše běží podle klasického scénáře: Atentát je – překvapivě – poměrně dobře zdokumentován. „Náhodou“ jej zachytilo několik videí, včetně zvuku. Teroristé volají pověstné „Bůh je velký“ a demonstrativně na ulici ještě střílejí do zraněného bezbranného policisty. A především – bezpečně zmizí. Poprava francouzských novinářů byla v každém případě připravena dobře. A uskutečněna v pravou chvíli. To je moc „náhod“ najednou. Divadlo jako z dílny zkušených amerických PR-agentur. Kdyby si takový Tomio Okamura 48h počkal, nemusel se stát předmětem mediální štvanice…

324709

12.01.2015 15:34

Kruhy na vodě

RE: ===Chvilka nenávisti...

Botičky od Diora 94.?.?.?

Odkud prosím čerpáte info o tom co se děje v KLDR?

324961

13.01.2015 16:36

Dluhy brání Kyjevu použít mezinárodní úvěry v rozpočtu

Dluhy hodně brání Kyjevu... A jak.

Botičky od Diora 94.?.?.?

Loňského roku předala Ukrajina Rusku státní dluhopisy ve výši 30 miliard dolarů. Zároveň oba státy uzavřely dohodu, že poměr veřejného dluhu k HDP nesmí překročit 60 %, jinak může Rusko okamžitě žádat splacení dluhopisů. Úvěry MMF, EU a dalších institucí jako i propad HDP Ukrajiny o 10% zvýšili poměr veřejného dluhu k HDP z 41% v roce 2013 na 71% v současné době! Rusko bude žádat svoje peníze, tím pádem Ukrajina bude muset vyhlásit úpadek, aby splnila oprávněné nároky Ruska. A to všechno v souladu s mezinárodním právem... Poslední zpráva MMF hovoří o potřebě dalších 19 miliard usd půjček pro Ukrajinu, to však zvyšuje veřejný dluh Ukrajiny k HDP a zároveň zvyšuje nároky Ruska na vyplacení státních dluhopisů. Navíc v roce 2018 vyprší splatnost starých státních dluhopisů Ukrajiny vůči Rusku ve výši 49 miliard dolarů! Proč se tedy Putin usmívá? Protože bez Ruska je ukrajinská otázka prakticky neřešitelná a EU drží proti ruským trumfům černého Petra – vyhladovělou fašizoidní západní Ukrajinu. Rozumně smýšlející lidé na Západu se tedy ptají, s čeho že tedy EU bude poskytovat Ukrajině další úvěry a splácet stávající vůči Rusku. Výsledek sankcí může být tedy následující. Hodně evropských firem, které jsou obchodně vázané na Rusko (6200 jen ze SRN), tak zkrachují, nebo přijdou o zisky. Jejich zaměstnanci přijdou o práci a státu se mohutně zvýší sociální náklady. Státy budou tlačeny k větším odvodům do evropské kasy, aby bylo na ukrajinskou černou díru, a všechno zaplatí zas a jen daňový poplatníci. Jak plyne z informace ukrajinské centrální banky, inflace hřivny se zvýšila oproti stejnému období loňského roku o 60% a do konce roku se očekává její růst na 90% oproti loňsku. Ukrajinci se tedy pod juntou mají na co těšit. A zima je na krku, Herr General Winter už klepe na dveře, včera Kyjev zvýšil cenu plynu pro domácnosti 4x......

325077

14.01.2015 15:50

Dluhy brání Kyjevu použít mezinárodní úvěry v rozpočtu

RE: Dluhy hodně brání Kyjevu... A jak.

Botičky od Diora 94.?.?.?

"Nepočítejte s tím, že když jste jednou využili slabost Ruska, že budete pobírat dividendy věčně. Rusové si vždycky přijdou pro své peníze. A když přijdou - nespoléhejte na jakoby vás ospravedlňující jezuitské dohody, jež jste podepsali. Nemají ani cenu papíru, na kterém jsou napsány. Proto stojí za to hrát s Rusy fér nebo nehrát vůbec."

Otto von Bismarck.... Zde nemám co dodat.

325138

14.01.2015 16:39

Tak nám zabili „Harakiri“!

RE: Obrázek je víc, než plno slov

Botičky od Diora 94.?.?.?

Přijde chlap s kalašnikovem do redakce Charlie Hebdo.

“To jsou ale blbý vtipy,“ řekne šéfredaktor.

„No právě….“ [chechtot]

325142

23.01.2015 13:08

Trollování Ruska

Jak za starých časů ....

Botičky od Diora 94.?.?.?

... budou vítat Židi v Osvětimi opět Němci, Litevci, Lotyši, Ukrajinci, Poláci, Chorvaté....

325696

04.02.2015 10:04

Velká americká slepá ulička

Dej Bůh sílu Putinovi a Rusku, ať to vyhrají, když už k něčemu dojde.

Botičky od Diora 94.?.?.?

Často čtu na zdejších stránkách i jinde články o pádu dolaru, ale v těch článcích, z mého pohledu chybí to základní: přece naprostá finanční provázanost transatlantického bankovnictví. Však Evropa utopila své starobní důchody v us-hypotečním trhu s nemovitostmi v roce 2008 a jediná cesta na záchranu těch prostředků je skrze udržení dolaru při životě. Krach hypotečního trhu v usa nebyl o ničem jiném, než o vzetí si Evropské Unie za rukojmí ve věci přežití amerického dolaru. To je celý. TTIP je produktem krachu amerického hypotekárního trhu v roce 2008. Jediná cesta, jak zachránit německé starobní důchody utopené v amerických dřevěných domcích, které už vlastně shnily mezitím, je záchrana dolaru a otevření amerického vývozního trhu pro evropské, zejména však a v první řadě německé, firmy. Proto Angela Merkelová jde na ruku Obamovi ohledně těch neslavných sankcí proti Rusku, není to z nějaké servility k němu, jde o záchranu německých starobních důchodů. Amerika je si závazku vědoma, Obama ví, že musí sjednotit trh s EU, že musí dovolit Evropě volný dovoz zboží do usa, protože jinak by přišel default dolaru a hromadné zbavování se dolarových rezerv v Evropě, přesně po vzoru Ruska a Činy, kteří dali dolaru sbohem už před časem. Amerika připravila Evropu o peníze v roce 2008, Evropa je teď bude chtít zpátky skrze vývoz svého zboží na trhy usa.

326335

16.02.2015 17:08

Washington se sabotováním minské dohody nelení

RE: Tanečky kolem Děbalceva... pro toto?

Botičky od Diora 94.?.?.?

Přesně jako za války, jen skopčáci tam (zatím) chybí...

327221

20.02.2015 15:54

Strategické dopady bitvy o Debalcevo

...treba zase Turci budou neco kutit s amikama

Botičky od Diora 94.?.?.?

Nebudou, právě naopak. Turecko buduje vlastní, nezávislé na NATO PVO: minulý týden skončilo výběrové řízení. Vyhráli Číňané.

327528

Stránka: 1 2

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 1

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
27,29 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,45 Kč
100 japonských jenů
22,01 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 944,01 Kč
1 unce stříbra
562,76 Kč
Bitcoin
297 763,25 Kč

Poslední aktualizace: 26.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?