Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 46 příspěveků, 27 různých jmén: <nic>, ?, Afgáneček, Agent CIA, Amadeus, Amík, Amík_vole, Demokrad, HonzíkX, Jojo:, Klausík, Maxi, Maxík, Mužik, Myslete!, Myslivna, nikdo, Pepíík, plus, Q5_Q8, Qamík, TenCo nekrad, Tokamak, Vlezdoprdelista, xaxaxa, Yenkí, Yenkirk.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

28.12.2013 23:08

Dali byste si rande s nezaměstnaným?

Ale má chybu!

HonzíkX 89.?.?.?

Č.7 "a nyní nemá práci více než 102 milionů Američanů v produktivním věku". USA má kolem 330 milionů obyvatel. Takže 102 milionu nezaměstnaných v produktivním věku, je nejmíň 50% nezaměstnanost a to je pěkný nesmysl. Mělo by se zde přece jen vše posuzovat objektivně a ne zaujatě, pak to vypadá jako v demokracii, kde se jenom lže, podvádí a krade...a nejlépe s imunitou.

301501

10.01.2014 15:50

Politika roku 2014 a v následných letech

RE: Mám na to stejný názor...

HonzíkX 89.?.?.?

Tady je vidět, čeho je schopná demokracie a svoboda, na americký způsob. No a my to tady chceme taky.

302331

11.01.2014 23:35

Politika roku 2014 a v následných letech

RE: Mám na to stejný názor...

89.?.?.?

Pokud dnes člověk slyší: svoboda a demokracie, tak z toho vždy kouká nějaká lotrovina. Nechápu, že na to ještě někdo slyší. Jako bych se pohyboval mezi mentálně slabšími, kteří nedokážou žit v realitě a pořád papouškují, že demokracie je to nejlepší. A přitom je zdrojem všeho zla na zeměkouli.

302391

13.01.2014 19:20

Demokracie, podvod a šalba – jedno a totéž

Konečně někdo pojmenoval věci pravým jménem

HonzíkX 89.?.?.?

Když někdo kritizuje demokracii, zpravidla nikdo nediskutuje, protože je to názor blázna, nebo nějakého ultra radikála. Pořád se na demokracii všichni dívají jako na písmo boží, které je svaté a nic lepšího není. Jsem rád, že takový příspěvek přišel. Dnes každý prezident a politik omílá demokracii dokola, jak se musí budovat a na tradice vlastního národa se kašle. Už národ není. A přitom historie jasně říká, že demokracie vede většinu lidí do otroctví a zpravidla vždy konči chaosem násilím a válkou. Lidí jsou posedlý vidinou bohatství, kterou demokracie nabízí, ale to je jako hrát hazardní hru, vždy nakonec vyhrává majitel kasina. A před kasinem spousta žebráků, kteří tleskají demokracii, jak je skvělá.

302470

13.01.2014 21:54

Demokracie, podvod a šalba – jedno a totéž

RE: Konečně někdo pojmenoval věci pravým jménem

HonzíkX 89.?.?.?

Nepíšu o tom problému poprvé. Ale jak popíšu o demokracii, co je zač, jako bych byl prašivý. Nikdo nekomunikuje. Je vidět, že lidé se na jednu stranu bojí a na druhé mají zmatek. Demokracie je přece to vytoužené, co chtěli, ale nějak to nefunguje. Přeci všichni říkají, že nic lepšího neznají. Tak ten diskutující, bude určitě zatvrzelý komouš, nebo fašoun. A drží se zpátky. I když jsem neměl komouše rád, osobně si myslím, že přechod od reálného socialismu zpět k demokracií je krok zpět o 2000 let. A to nedomýšlím, kde by byl vývoj za socialismu, kdyby nebyl brzděn neustálými výdaji na zbrojení za studené války. Velice rád vzpomínám na časy, kdy byli i jiné hodnoty, než peníze. A řešení do budoucna..., zpravidla ty nejtěžší a nejzapeklitější problémy se vyřeší samy. Myslím, že si přece jen z minulosti neseme instinkt sebezachování, který dnes je potlačován, nebo přímo na nás někdo experimentuje, co vydržíme. Bílý člověk je určen k vymření, ale kdo to určil? To nikdo neví.

302478

13.01.2014 22:19

Demokracie, podvod a šalba – jedno a totéž

RE: demokracie není systém

89.?.?.?

Souhlasím, DEMOKRACIE JE UTOPIE, je to stejné jako s komunismem. Demokracie je dobrá, ale chce to lidí. Ale lidé jsou, jací jsou a jiní nebudou. Takže je dobrá pouze pro podvodníky, lháře a zloděje. Slušný člověk určitě se skloní před tradici, poctivosti a odpovědnosti, ale demokrat ne. Kdo obhajuje demokracii, je taky podvodník, lhář a zloděj důchodců, děti a nemocných. Prostě hyena. A vidíme to dnes kolem sebe v realitě...

302480

14.01.2014 19:56

Popálená Natálka a téměř ubitý Patrik. Jak pokračují jejich příběhy?

Genocida původního českého obyvatelstva je zřejmá

89.?.?.?

Těžko se chápou důvody proč tomu tak je. Možná je něco zmíněné v příspěvku nahoře o doporučené literatuře. Nechápu naprosto nadřazené postavení menšinové cikánské společnosti nad většinovou pracující společnosti. Ale o Cikánech už psal Jan Hus, jako o lidech bez duše a poslech pekla. Mistr Hus byl upálen v r. 1415. To je už 700 let a zatím se cikánská mentalita za 700 let nezměnila. Vy, demokrati, pominete, ale cikán, zůstane cikánem. Furt budou lhát, jak se říká na slovenský, cigánit, podvádět, krást, dělat vytrvalou malou kriminalitu, ale pracovat nebudou nikdy. A když jeden pracuje, tak pan Čulík začne vytrubovat na BL, že všichni nejsou stejní a jejich přínos pro společnost je obrovský. Ano, obrovská zátěž na společnou kasu. Vy demokrati to vedete dobře, do prdele. Kdo pracuje, má se podle vás, mít co nejhůř. To je proti vám zlatej i STBák Babiš. Dle nejlepšího demokratického mínění se mají mít dobře pouze, buzeranti, morgoši a chudáci vězňově, samozřejmě všichni neprávem odsouzení.

302548

14.01.2014 21:30

Popálená Natálka a téměř ubitý Patrik. Jak pokračují jejich příběhy?

RE: Únia mužov-co učí Ing. L. Balvín moderní Sokrates

89.?.?.?

Myslím, že je na tom veliký podíl pravdy. Asi má dnes návrh žensky myšlení s každým vyjít po dobrém a všichni se budeme mít dobře. Ale to je zpravidla u těch žen, co nemakají a těch je pořád dost. Třeba takové skvělé kundy Riot. Z čeho asi humanistky žijí? Nebo z čeho se každý den v Kyjevě vaří boršč pro stovky, nebo tisíce demonstrantu už 2 měsíce? Prostě není nad demokracii.. Tam je peněz...,ale asi jen pro někoho... [vyplazený jazyk]

302554

19.01.2014 21:35

Radost vládnout tomuto národu

Dnes máme demokracii, slobodu a strach.

xaxaxa 89.?.?.?

Všichni jsme chtěli demokracii a svobodu, vždyť jsme žili v totalitě. Dokud nám to neřekl král lhářů Havel, že žijeme v totalitě tak jsme to nevěděli. A tak za jásotu, jsme volili OF. Byli to veselé časy, chytraček Klaus rozdával statní majetek a my jsme opět budovali světlé zítřky. Ale velice brzy se ukázalo, že vše je jenom propaganda USA a lež. Obelhali všechny. Dnes se bojí skoro každý. Bohatí, že je zavřou za ukradnuté miliardy a taky se bojí mafie. Obyčejní lidí se bojí, že přijdou o práci. Bojí se taky, že budou vydírání a šikanování svým zaměstnavatelem, bojí se exekutora, bojí se kriminality a v důchodu, že nevyžijí s důchodem a nikdo jim nepomůže. Musím říct, že mi schází doba, když jsem se před barákem potkával ze sousedy, povídali jsme si, žertovali a smáli se. Kdo byl slušný, ten se nemusel bát ani komančů a Stb. Kdežto dnes si grázlové říkají, demokrati.

302810

19.01.2014 22:26

Radost vládnout tomuto národu

Čím to je, že demokracie jde strach?

89.?.?.?

Všichni jsme chtěli demokracii a svobodu, vždyť jsme žili v totalitě. Dokud nám to neřekl král lhářů Havel, že žijeme v totalitě tak jsme to nevěděli. A tak za jásotu, jsme volili OF. Byli to veselé časy, chytraček Klaus rozdával statní majetek a my jsme opět budovali světlé zítřky. Ale velice brzy se ukázalo, že vše je jenom propaganda USA a lež. Obelhali všechny. Dnes se bojí skoro každý. Bohatí, že je zavřou za ukradnuté miliardy a taky se bojí mafie. Obyčejní lidí se bojí, že přijdou o práci. Bojí se taky, že budou vydírání a šikanování svým zaměstnavatelem, bojí se exekutora, bojí se kriminality a v důchodu, že nevyžijí s důchodem a nikdo jim nepomůže. Musím říct, že mi schází doba, když jsem se před barákem potkával ze sousedy, povídali jsme si, žertovali a smáli se. Kdo byl slušný, ten se nemusel bát ani komančů a Stb. Kdežto dnes si grázlové říkají, demokrati a obavy z budoucna máme všichni. Nakonec, každá demokracie skončila násilím a válkou…

302811

21.01.2014 18:37

Kdo a proč zničil československý průmysl

RE: Naprostý souhlas, ale ještě o čkolství

Myslete! 89.?.?.?

Myslím, že velice výstižný a pravdivý příspěvek, na který dnešní skvělá demokratický systém, nedokáže odpovědět, pouze obelhávat..., jako s Palachem. Už i mistr Halík, opěvuje budovatele socialismu a uvědomělého bojovníka za Pražské jaro. J. Palacha. Nakonec, kde je demokracie, tam to nestojí za nic.
Ale chtěl jsem autorovi oponovat v tom, že bez průmyslového školství, nebude žádný průmysl. Víme všichni, že odborných řemesel ubývá. Dnes se plní jakési normy v počtu vysokoškolských vzdělaných lidí, na jakýsi počet obyvatel. A tak se všichni hrnou na střední školy, bez přijímaček. Úroveň je otřesná. Na základkách se neučí matematika a bez matematiky není technické odbornosti. Dnes je ve školství pravidlo počet děti=počet peněz ve škole. A kantoři jsou nucení nechat procházet idioty ve škole, které by za socialismu, vyhodili i z kravína. Navíc, je průměrný věk učitelů - techniků je přes 50 let a nových je velice málo. Vede to pořád stará garda, která má ještě smysl pro odpovědnost. Mladý člověk, který má rodinu, nepůjde do školství a ožebračovat svou rodinu. Úroveň školství je nízká, jako celý tenhle skomírající stát ve skvělém demokratickém ráji. Nezávidím budoucí generaci vůbec nic. Jsem rád, že jsem žil v totalitě a ničeho se nebál, než v dnešní demokracii a svobodě, kde se všichni bojí všeho.

302919

23.01.2014 21:22

Šukají ještě vůbec lidi v Čechii?

Tak, takhle vypadá svoboda a demokracie.

? 89.?.?.?

Dnes máme svobodu, demokracii a strach. Dřív byla totalita a legrace byla všude a holky se nám líbili...a my zase jim. To bylo normální a nikdo se nebál. Vždy přeskočila jiskra a byla legrace. Lidé žertovali, zdravili se vesele se sousedy, povídali si a smáli se a to je dnes totalitní přežitek. Dnes je vše o penězích… Mladým nezávidím vůbec nic...snad jejich mládí, ale to bych řekl, že je normální. Kdo by stal o ten stres, šikanu v práci, bezpráví, kriminalitu a nejistotu ve všem? A tomu se říká, že jeto to, co může být nejlepší na světě.

303138

23.01.2014 22:32

Šukají ještě vůbec lidi v Čechii?

Ty jsi nákejchuj

TenCo nekrad 89.?.?.?

Tady se zde mele páté přes deváté. Tenhle článek nemá hlavu ani patu. Morálních principů je pouze pět a jejich porušení není trestné. A to se s demokracií moc nesnáší. Tak minule jsem četl o umírání děti v rozvojových zemích, taky pěkný nesmysl a brnkání na city idiotům aby platili podvodníkům. Tak tam stálo: že 35 miliard dolarů by vyřešilo hlad na zemi, to jest jen zlomek na zbrojení. Nemyslím, že by zbrojení bylo prospěšné. Ale když dáme 35 miliard řekněme hladovějícím, tak co asi udělají? Za pět let namrdají stejnou armádu hladových krků o které se nedokážou postarat a budou chtít na záchranu lidstva 70 miliard dolarů. Lidumilové demokratických zemí neboli podvodníci s lidským soucitem budou chtít 100 miliard $. Za 10 let se počet hladovějících opět zdvojnásobí a bude požadavek na 120 miliard $. Kdo to bude platit? Snad humanisti a lidumilové? Určitě si zase políčí na mou kapsu. Taky by se mi líbilo povalovat se, šukat a řvát, že nemám co do huby. Lidi, kteří neumí hospodárně žít, nemají právo na existenci. Dnes nám exekutorská demokratická komora dává jasně najevo, jak je to s penězi a s těmi, co neumí hospodařit…a na to se umírá.

303149

25.01.2014 22:47

Šukají ještě vůbec lidi v Čechii?

RE: Ty jsi nákejchuj

89.?.?.?

Právě si myslím, že je to velice tvrdá realita dneška. A je to vidět na každém kroku v naši skvělé demokratické společnosti, kdy exekutoři vyhazuji na ulici rodiny i s dětmi. A jak dlouho vydrží byt živí na ulici? Dva roky, pět let? A že je to mimo realitu? To asi zas promluvil jeden demokrad. Takže to pořád platí ve společnosti volného trhu, kdo neumí hospodařit, nemá právo na existenci, tedy kromě cikánů.

303269

25.01.2014 22:50

Šukají ještě vůbec lidi v Čechii?

RE: Právě, že jenom šukaj

89.?.?.?

Ale co jim zbývá? Zadlužené, bez mužů - alkoholiků, feťáku a gamblerů. Tak si takhle přivydělávají. Nakonec ve svobodné demokratické společnosti je to normální, ne?

303270

28.01.2014 20:31

Janukovičův poslední krok by mohl učinit rozdělení Ukrajiny nevyhnutelným

RE: Proč zesměšňovat Janukoviče? Protože je to chuj!

Tokamak 89.?.?.?

Jak by řekl každý Ukrajinec. Dlouho otálel a teď sám zhoří, prezident. Oheň se musí hasit hned v zárodku a ne když už hoří celá stodola. To se už bude muset nechat vyhořet. Snad u toho také pojde, tajtrlík, prezident, hrobník Ukrajiny. Ten je jako náš bláznivej Véna, lidumil, a demokrat, co nechal rozvrátit republiku. To jsou veliké zásluhy, leda tak za vlastizradu, na vlastním národě. Nevím proč metálové lezou do politiky, když neví, co se kolem nich děje?

303469

28.01.2014 21:05

Janukovičův poslední krok by mohl učinit rozdělení Ukrajiny nevyhnutelným

K čemu je prezident, který obětuje vlastní lidí?

Myslivna 89.?.?.?

Je k neuvěření, jak nechal Janukovič jednat se svou policii a ti chlapi i přes oběti to vydrželi a nakonec je zradil kdo? Vlezdoprdelista Janukovič. Nevím, čeho se tak bojí? Aby grázlové nedostali přes držku? Lukašenko se s nimi nemazlil, seřezal je na hromadu a do týdne je vykopal z Běloruska. Už za dob Cézara, byl Cézar kritizován, povaleči ze senátu, že seřezal barbary, kteří dnes řádí na Ukrajině. A on jim odpověděl: že pro něho má daleko větší cenu jeden Říman, než 10.000 barbarů. U Janukoviče je to naopak. Jeden tzv. protestující má cenu 10.000 Ukrajinců. Jak je vidět, doba se mění. Prostě prezident zbabělec, vlastizrádce, prezident k ničemu. Jako náš tajtrlík Véna.

303471

31.01.2014 16:59

Ukrajina: Destabilizace v běhu

Jak se ta demokracie dobře skloňuje...

Agent CIA 89.?.?.?

Jak lehce USA rozhodují co je demokratické a co protidemokratické. Hrozné slovo, proti kterému není obrany. Jako zde zmíněný strašák „protidemokratických“ zákonů, přijatých ukrajinským parlamentem 16. ledna. Hned je všechno jasné. Oni to v USA vědí nejlíp, co a jak. Co je demokratické a co není. A samy doma o demokracii neví vůbec nic. Takový hnus jako v americe se jen tak nevidí. Viděl jsem, jak v Manhattanu ožírá krysa ucho spícího, nebo spíš zhuleného bezdomovce. Takový hnus se jen tak nevidí. Chtělo se mi při tom pohledu zvracet. Ale to je v pořádku, to je demokracie a navíc v americe. Ukrajinci ještě neví, co jich čeká ve skvělé demokracii. A kolik jich na demokracii zařve a krysy opět budou mít pré.

303696

03.02.2014 18:54

Kde jsou vaše světové výrobky, pánové?

RE: Problém je blíž, než si připouštíme je v demokracii

Yenkí 89.?.?.?

Jdi do paďous se svoji demokracii. Zatím nikde nefungovala a nikdy fungovat nebude, nese s sebou jenom byrokracii a nestabilitu a jedině co funguje je hon za penězi za každou cenu. Zavedla se konkurence a ta zničila kvalitu zboží. Protože každý chce v konkurenčním prostředí obstát a tak se na výrobcích šidí, kde se dá. Od potravin, průmyslové výrobky až po cesty. A pak že Masaryk řekl. Co pak, je snad Masaryk bůh? Podívejte, kolik toho nalhal tajtrlík Véna Havlů! A demokrati pořád jen lžou a jak lhát, na tom už pracují 300 let. A tak blbce co tady píší o demokracii obelhávají, aby mohli v pohodě krást. A takový jako ty jim za to ještě tleskají a chodí jich volit. K neuvěření. Tak se mi zdá, že moc lidi tady neprocitlo. Aspoň autor článku prohlédl, co se tady děje. Dík aspoň za to málo, co občas někdo tady pravdivě napíše.

303921

03.02.2014 19:37

Kde jsou vaše světové výrobky, pánové?

RE: Tak jako OSVČ se pokusím odpovědět...

Jojo: 89.?.?.?

PAVT taky není v obraze - Stehlík a Poldi patří k sobě. Stehlík položil miliardovou firmu, aby založil novou za pár milionu, tak takhle funguje. Jinak je nesmysl porovnávat dnešek s rokem 1989. Protože dnes, kdyby zůstali komanči u moci by jsme byli úplně jinde, vývoj by se nezastavil a ty výrobky, co dnes, sem tam někdo klepe na koleně, by se běžně hromadně vyráběli. Pamatuji si když pořád sháněli lidí na přesčasy a zakázky se pořád nestíhali ať to byla Tesla, nebo Škodovka...A co je z toho dneska. Svobodnej demokratickej ráj. Když člověk vidí, co se kolem děje, tak jen čeká, kdy ho to semele taky. OSVČ si zvrtne, nebo zlomí nohu a je taky v prdely... [vyplazený jazyk]

303930

03.02.2014 20:55

Kde jsou vaše světové výrobky, pánové?

RE: Schopnosti a jejich (ne)využívání

Yenkí 89.?.?.?

Jak vidět, tak můžou. Dokonce znám několik takových. Lidí skromní, pracující, moc nevydělají, žijí spíš podprůměrně a volí ODS. Prý co si tady povídáme, je komunistická propaganda. A komunisti jim chtějí jenom zle. Řídí se oficiálními zprávami a ani 25 let krachu této skvěle demokracie, jich nepřesvědčilo, že by to mohlo být jinak. Vůbec nepoužívají svůj rozum. Na východě jsem slyšel takové přísloví, že kdo žije podle cizí hlavy, tak ať do svoji nechá nasxxxrat.

303937

03.02.2014 23:28

Kde jsou vaše světové výrobky, pánové?

RE: Chamtivost a lenost,česká specialita?

Amadeus 89.?.?.?

Cikánský způsob života má navrch. Asi je těch Čechů míň než uvádějí statistiky a to víc je cikánu, kteří jsou Češi. Za 50 let už Češti debilové nebudou, snad jenom ve skanzenu. A konečně zde nastane cikánský ráj dotovaný z peněz EU, pro kterou všichni demokrati tak hoří. Že takovému Kalouskovi, Tykačovi, Grosovi, Klausovi není hanba chodit mezi lidmi. Lidí bez svědomí. Jak říkal mistr Hus: poslové pekla.

303947

06.02.2014 22:52

Státe, vrať nám naše děti! Zní hlasitě v zemích západní Evropy

Jakých 66 českých rodin?

nikdo 89.?.?.?

Snad 66 cikánských rodin, kteří říkají, že jsou Češi. Cikány nikdo nepředělá. Už jsou zde 400 let a zatím nás nijak neobohatili jejich multikulturou. Spíš naopak, okradly kde mohli a kdyby mohli zabíjet a vraždit, už by jsme zde nebyl ani jeden. Kdo je slušný, pracuje a stará se o své děti, tak se nemusí bát ničeho. Slušný člověk se nemusel bát ani za okupace, ani komunistů. Bohužel dnes, za svobody a demokracie se bojí každý. Dnes každý úchyl, trestanec, podvratný živel a demokrat má navrch, nad obyčejným, slušným pracujícím člověkem. Heslo demokracie: práci se živý pouze hlupáci, skvěla to společnost...

304232

14.02.2014 23:46

Americký sen je mrtev!

Podívejte se na plody demokracie

89.?.?.?

Tady se podívejte voliči demokratických stran, co ta vaše skvělá demokracie dokáže. Stáhnout z lidí kůží a ostatní ještě tomu tleskají. Co demokrat to barbar, lhář, loupežník, zloděj a podvodník. V demokracii se grázlům žije dobře, ale všichni slušní lidé, mají strach. Za socialismu to bylo naopak. Grázlové měli strach a tak bojovali za demokracii a hlupáci se k nim přidali a tak dnes trpí, ale já jim to demokratické blaho přeji [smích]). Demokrati jsou, jak říkal Jan Hus, lidé bez duše, poslové pekla.

304737

16.02.2014 21:53

Rozhodné NE Bruselu je přitakání boji o záchranu člověka

Vystoupit z EU a NATO

Klausík 89.?.?.?

Už to říkám takovou dobu, že kdyby nás neobelhal milovaný Havel a nevstoupili bychom do EU a NATO, tak by rázem bylo vyřešeno 85% problému. Všichni zastánci NATO říkají, že pak by obrana byla příliš drahá. Ale obrana státu a armáda stmeluje národ. A to se teď nehodí EU, nějaký národ. Prý svět patří nemakačenkům, hajzlům, a především demokratům a ne slušným pracujícím lidem. Asi by armáda nebyla špičková, ale nejezdila by nikde po světě, ale starala se o potřeby vlastního národa. Z dospívajících by nebyli děti ve 30-ti letech. Že bychom neměli špičkovou životní úroveň? Kdo ji dnes má? Ale byli jsme všichni zaměstnání, náš průmysl, zemědělství a hospodářství by vzkvétalo a měly bychom jedno z nejrozvinutějších hospodářství na světě s minimální nezaměstnanosti. Všechno by asi nebylo nej, ale měli bychom hodně odvětví, kde jsme velice dobří a EU by k nám rada jezdila se poučit, jak se to děla. No a dnes jsme kde, pod vedením skvělých demokratických stran? Dnes jsme nikdo. Národ na vymření, neboli v rici. Dnes máme svobodu demokracii a strach. To jsem vždy chtěl, abych dřel a hlupáci do mě kopali, že pracují málo, protože chtějí, abych pracoval za čtyři, když von nepracuje ani za jednoho a sežere za pět. K nevíře a hlupáci ještě tomu tleskají.

304858

16.02.2014 23:04

Rozhodné NE Bruselu je přitakání boji o záchranu člověka

RE: Ten článek je blábol

Vlezdoprdelista 89.?.?.?

Ty jsi blábol. Proč bychom měli byt někde, když jsme v Čechách? Tydebile? Jaký Švýcaři, Norové? Nepotřebujeme nikoho, poseroutko. Když to dokážou debilové, jako demokrati, tak to dokážeme taky. Jenom zbabělci lezou do análů hlupákům. Slušný člověk se nemusí bát ničeho. A nevím, v čem jsme, jako Češi, tak špatní a ostatní tak dobří? To by mně zajímalo. Názor uvědomělého demokrata si vždy rád vyslechnu.

304867

06.03.2014 15:28

Evropská unie se připravuje na sezónu „honu na čarodějnice“

Vystoupit z EU a NATO

Maxi 89.?.?.?

Žádná jiná cesta není. A opět vytvořit vlastní armádu a vlastní ekonomiku a je z 80% po problémech. Dost státu takhle existuje, tak nevím, proč by nemohla ČR?

306090

07.03.2014 19:45

Evropská unie se připravuje na sezónu „honu na čarodějnice“

RE: Vystoupit z EU a NATO

Maxík 89.?.?.?

Ale, ale...zdá se, že máme strach, že na nás EU a USA uvalí ekonomické sankce. Kdo se bojí nesmí do lesa. Jinak, nemá cenu cokoli tady, psát. Maďaří se nebojí a dali si jasný cíl. Vystoupit z EU. Taky jejich ministr zahraničí neběhal po Ukrajině a nemlel nesmysly.

306153

11.03.2014 20:54

Manipulace se zlatem: poslední novinky

RE: A o tom to je

Maxík 89.?.?.?

Vystoupit z EU a NATO. A budovat svůj nezávislý průmysl a obchod a taky slepice a jinou zemědělskou produkci. Hlady bychom neumřeli, nebyla by zde Kuba a rozhodně zde by bylo líp, než třeba ve Finsku a stát by prosperoval. Ale, co by tomu říkali pánové z EU? No a o tom to je. Co by říkali...? Kdo není s nimi, je automatický proti ním. To je skvělý myšlení, burana z EU a našich buranu taky...

306417

12.03.2014 19:33

Putin promlouvá

RE: Nesmime zapominat na to,

Demokrad 89.?.?.?

že je třeba bojovat i za lidské povinnosti, nejenom za lidská práva. Myslím, že je to velice důležité, aby to bylo v rovnováze. Bez povinnosti, nejsou žádná práva, to je snad jasné, ne? [zmaten]

306474

19.03.2014 06:52

Prioritní opatření v souvislosti s vojenskou agresí Ruské federace – návrh usnesení ze dne 17. 3. 2014

Asi budou muset vystřilet cele svoje loupeživé vedení

Maxík 89.?.?.?

V podstatě u moci na Ukrajině dnes jsou všichni lupiči. Odhlasovali si, že se budou muset vystřílet. Ještě aby se to ujalo v EU a máme po problémech. [chechtot]

306968

28.03.2014 21:00

Přelud občanské společnosti

Co na to historie?

Q5_Q8 89.?.?.?

Historické fakta říkají, že zatím nejlíp fungoval národní stát. Stejná kultura, jazyk, vyznání. Žádná multikultura nic dobrého nepřinesla. Jenom svár, nepokoje a násilí. I dnes pokud ještě náhodou něco funguje, tak se to okamžitě likviduje. Demokracii vyhovuje chaos, problémy, šikan, neurvalost a nevraživost mezi lidmi a každé násilí vítáno. A říká se tomu svoboda a demokracie. Komu tohle vyhovuje? Je zajímavé, že dělníkovi zdaní cesták a na banky s 50 miliardovým ziskem nikdo nesáhne. Kam jdou zisky z těch bank. Kdo vlastní bankovní domy? A komu prospívá válka?

307533

03.04.2014 17:15

Ukrajina souhlasila, že se stane dějištěm válečných her NATO

Rusové by neměli váhat, ale jednat.

Maxík 89.?.?.?

A měli by rychle obsadit, zbylou část rusky mluvicí Ukrajiny. Ať je klid. Kam kročí noha amerického vojáka, už tam zůstane a opět zde máme napětí, jako za Kubánské krize, hned za humny. To skvěle NATO je zárukou budoucích válek, to je jisty.

307844

17.04.2014 23:28

Washington je nejhorším nepřítelem lidstva

Je vidět, že USA a jeji skvělá demokracie má problém....

Yenkirk 89.?.?.?

Skvělé politice USA a jejím demokratickým principům, nevěří už ani jejich spojenci. Ukrajina to jasně ukázala, "do prdele s EU". Asi jsou na světě jenom amící. Nevěří jim ani vlezdoprdelistí, ale za prachy co by neudělali? Mají obrovský problém s důvěrou. A otázka vztahu je vždy otázkou důvěry. Ať je to jak chce, nemyslí to s námi dobře, nakonec ani se svými lidmi. Mluví nesmysly o liberalismu, multikulturalismu a přitom chtějí vykořisťovat celý svět. Dnes na šéfa NATO Anderse Fogha Rasmussena vytáhl Putin, že ho odposlouchával. On řekl, že to není pravda. Přitom každý ví, že to tak bylo, ale že je Rasmussen skvělej zasloužilý demokrat, tak se řekne, že lže Putin. Ale nevěří tomu ani Obama, ani celý demokratický svět. Oni mezi sebou moc dobře ví, co jsou to za demokratický dobytek a že Rasmussen je pěkný demokratické hovado a udělal to. Prostě to pokrytectví o skvělém demokratickém ráji už moc lidí nezajímá. Všichni vidí to pokrytectví a že je to jeden za druhým podraz a můžou si říkat, co chtějí. Většina světa už ví, co jsou zač a všude ztrácejí důvěru, prolhanci. Budoucnost jim nepatří, to je jisté

308664

18.04.2014 20:26

Washington je nejhorším nepřítelem lidstva

RE: Demokratický se stává v pojetí USA synonymem pro teroristický

Maxík 89.?.?.?

Ano, ono se vždy řekne, že tohle není demokracie. Ale žijeme v tom dál. Nic se nemění. Pořád stejná písnička a podstata se pro obyčejného člověka i bohatého nemění. Prostě demokracie nevyřeší nic. Je to přežitek se starověku, který se táhne dějinami jako nástroj pro udržení moci nejbohatších. Miliardář, tady číst a psát příspěvky nebude a my ostatní to tady máme namísto hospody.

308691

18.04.2014 22:05

Obamova hra: Je Putin lákán do pasti?

RE: Jde o to, jestli ta past je dost pevná,

Amík_vole 89.?.?.?

Trubek už je víc a další se staví. North trasa už existuje a south se staví. Pak se Ukrajině zavřou trubky a Ukrajina muže dovážet plyn z USA za 20$ za 1000 kubíku a Rusové utřou. Demokrati se už třesou na to, jak budou pomáhat Ukrajině.

308693

20.04.2014 01:32

Washington je nejhorším nepřítelem lidstva

Pokud se má obhájit nějaká lumpárna, tak se vytáhne Severní Korea, nebo Kuba

Demokrad 89.?.?.?

Každý demokrat, dnes hájí skvělou nezaměstnanost tím, že v severní Koreji je mnohem hůř. Ale žádný demokratický lidumil, budovatel té nejlepší společnosti, co svět znal, nikdy nevezme v potaz, neúspěchy Československé socialistické republiky z 60-tých let, kdy celá západní demokratická veřejnost jenom čuměla a tiše nám záviděla, co socialistický systém dokázal. Nebo 80 - létá, nebo konec 80-tých let, i rok 1989, sice to nebylo nejlepší, ale bylo to pořád dobrý. To jaksi říct , normálním lidem nejde, že se mají hůř proto, že jsou ve svobodě a demokracii...? Takže nejhůř na světě dnes, je žit v bývalých socialistických zemích. Ale na Kubě bych docela rád jednou strávil svůj důchod. Musím, se začít učit španělský.

308735

03.05.2014 11:06

V Oděse zabíjejí bez rozdílu ženy, staré lidi i děti

Ale, amerika zasahuje velice intenzívně.

89.?.?.?

Nechápu, že někdo může sympatizovat ze státem, který podporuje fašismus, nebo Pol-Pota a Yeng-Sariho a další zrůdy typu Jaceňuk, který veřejně hajluje a hlásí se fašounům. Už mají ve vyvražďovaní obyvatel praxi, demokrati a šiřitele svobody. Navíc Obama s Merklovou obvinili Rusko, že Rusové chtějí změnit povalečný stav hraníc. K neuvěření, takové pokrytectví. Přitom, by mně zajímalo, co dělá americká armáda na území Ukrajiny? A říká se tomu boj za demokracii a svobodu, pakáž jedno zlodějská, nenažraná. Ještě, že existuje Rusko, jinak jsme už byli minimálně ve feudalismu, nebo ještě před feudalismem v době otroků. Přitom si idioti myslí, že budou zrovna na ty lepší straně a nevidí, že karty jsou už rozdané.

309345

24.05.2014 21:45

Globalizace zvláštních jednotek

RE: strycek strach a teta obava...

yenkí 89.?.?.?

Ano, teď máme svobodu, demokracii a strach. Budoucnost nevěští nic dobrého. Zatím každá demokracie v historii skončila válkou.

310614

30.05.2014 01:09

Za co bojují polské eskadry smrti na Ukrajině?

RE: Není Putin jen

plus 89.?.?.?

[smích], moc dobrý. To už jsem se tak dlouho dobře nesmál. Není nad dobrého demokrata, obhajujícího lidská práva. Zítra se o tom budou učit děti ve škole [smích]. A to je bohužel realita spíš k pláči, než k zasmání. Zabíjet lidí jen tak z nevědomosti..., nebo za mzdu, to může udělat jedině demokrat. Zeptejte svých nejbližších, zdali by si chtěli vydělat dobré peníze vražděním lidí, co Vám nic neudělali a nikdy jste je neviděli? Co by vám asi řekli a jak by Vám bylo a jak by jste se cítili? Asi by jste radovali, že zabil 100, nebo 200 Rusů? Nebo by jste jaksi nedopatřením ocitli na straně vražděných, to by se Vám asi moc nelíbilo? Tak svědomí takových lidí bych nechtěl. Ale v demokracii je to normální. Pro peníze cokoli...

310826

30.05.2014 17:05

Irák: Největší ropná loupež v historii?

RE: A tomu se říká demokracie

Pepíík 89.?.?.?

Ano, dnes se všude s oblibou říká, že to co tady je, není demokracie. Ale pořád se v tom žije. Pořád je to reálná demokracie, která zde existuje už dostatečně dlouho a nikdy nebude jiná. Lidí jsou jací jsou, jiní nebudou. Proto myslím, že je to jedno z nejhorších způsobů vládnutí. Vždy na ovládnutí společnosti mají po generace pouze bohatí lidí, kteří neváhají bezohledně uplatnit moc svého majetku na upevnění svého postavení za jakoukoli cenu a ztrát na životech. Ostatní je totiž nezajímají. A dnes vidíme snahy opět uvést stav lidstva do úrovně 18. století. Historie ukázala, nejlepší byly vlády osvícených monarchů.
Dnes je to vidět v Rusku, kde se na západě řve, že jde o autoritářský režim. Ale Putin je přece jen volitelný a Rusové ho volí a mají ho rádi, protože to není žádný Kalousek. A taky se o Rusi náležitě postaral. Kdežto Kalousek na nás s¤ál, kudy chodil.
Dále oproti našemu skvělému demokratickému systému, tyhle dlouhodobé vlády jako například v Číně, dokážou stanovovat dlouhodobé cíle a perspektivy výstavby společnosti. Kdežto u nás se přešlapuje na místě a řeší se nějací přeběhlíci ve vládě, do budoucnosti žádné vize, co nejvíc nahrabat, protože za tři roky už nebudu v parlamentu, to je jediná vize našich demokratických poslanců a vlády. Je zde 25 let stagnace a každý srovnává dnešní životní úroveň s rokem 1989 v ČSSR a nikoho nenapadne si domyslet, jak by na tom byla společnost třeba v ČSSR v roce 2014. Žije se ze dne na den, jako u cikánu, bez nějaké perspektivy do budoucna. Žijeme v izolaci krmení manipulovanými médií a nikdo nám neukáže třeba pokrok v komunistické Číně. Když pojede novinář do Číny, tak nafilmuje Čínský Chánov, protože ho za to odmění, nebo nějaký nesmysle o Tibetu. Ale co pokrokového moderního a dobrého, to ne. Protože je to komunistická Čína.
Bohatý s chudým to nikdy nemyslel dobře a to je ta demokracie, protože je pouze pro někoho, kdo na to má. Tak si myslím, že zatím se jeví nejlepší – osvícena autorita.

310865

31.05.2014 22:35

Irák: Největší ropná loupež v historii?

RE: A tomu se říká demokracie

Pepíík 89.?.?.?

Závěrem bych řekl, že kde se objeví nositel demokracie a svobody USA, tam se v blízké budoucnosti objeví problémy. Možná, že to vyzní paranoidně, ale myslím si, že žádný Američan jen tak pro nic za nic nejezdí do Europy a po světě. Třeba asi před půlrokem organizoval "Člověk v tísní" po středních školách v ČR průzkum názorů žáků, anglický mluvicí skupinou lidí. Žákům se to líbilo, nemusely se učit a hrála jim u toho kapela debilů a zábavní formou pokládali žákům různé otázky a pak se hrálo, zpívalo, různě cvičilo a nikdo si ani neuvědomoval co jím sděluje. Zdali chodí do kostela, pár blebtu o Havlovi a spousta jiných údajů i to, kdo pije kokakolu a kdo kofolu. K neuvěření. CIA nikdy nespí a myslí s panem Schwarzenbergem a Kalouskem na naše demokratické dobro.

310931

05.07.2014 21:06

Skutečný Majdan je v Novorusku

Putin a jeho 40 miliard dolarů.

Mužik 89.?.?.?

Jak je vidět situaci v posledních dnech na Ukrajině, tak Putin prodal Ruskou část Ukrajiny za 40 miliard dolarů, Jidáš za 40 stříbrných. Protože je má v cizích bankách, tak se oprávněně obava, že o ně přijde. A tak se na Ukrajinu vykašlal. A pak někomu věřte...opět podraz na vlastní lidí, kteří umírají pro plyn a ropu a chrání si svých 40. Myslím, že tohle zjištění bude znamenat rozpad Ruska a ještě větší upevnění světovlády amerického mamonu. Po této krizi, pokud Rusko nezasáhne, bude vyřízeno.

312724

06.07.2014 20:13

Konstantin Knyrik: Je bezodkladně nutná jakákoli reakce Ruska!

Pokud Rusko nezareaguje, rozpadne se.

Amík 89.?.?.?

Rusové přestanou věřit vládě, ruskému nacionalismu, přijde rozčarování, zklamání a pak deprese a apatie. Pak už je jen otázka času dalšího degenerace a rozpadu. Bude to tak, jak Chruščov podkopal důvěru v socialismus a zavedl rozpor slov a činů. Pak už v socialismus nikdo nevěřil. A taky už nikdo nebude věřit v Rusko. Hodně jsem tomu fandil, ale nejsem Rus a tak mně to tolik nemusí bolet. Jak to vidí Rusové, když fašouni provádějí genocidu na jejich národě a jejich vláda nic? To si pak asi na Rusko troufnou všichni a jsme na prahu dalšího skvělého konfliktu v boji o demokracii...

312818

06.07.2014 20:24

Známka toho, kam by mohl ukrajinský konflikt vést?

Tomu měli Rusové zabránit

Qamík 89.?.?.?

Nezdá se mi, že by obyvatele Slavianska a Krematorska za to byli Rusům vděčný, spoléhali na ně. Navěky to bude házet stín na vzájemné vztahy, jako to mají teď Rusové s Polskem. Rusové je zradili…

312822

10.07.2014 19:05

Putin si je dobře vědom hrozby, kterou představuje americká diktatura pro celý svět

Americký imperialismus bych přejmenoval na americký fašismus

Afgáneček 89.?.?.?

V posledním čase se z americké svobody a demokracie odloupla skořápka a stále je vidět víc jeho pravá tvář fašismu. Američane po II. světové válce převzali nejen Hitlerovské zbraně, ale i Hitlerovskou propagandu a ideologií. Dnes je fašismus oficiální politika USA, nejlíp je to vidět právě v zahraniční politice. Naší politici nepoužívají svou hlavu a chodí na rozumy do Bilderbergu, před vyslancem USA, vydávajícím pokyny, stojí v pozoru a svůj rozum nepoužívá nikdo. Někde jsem slyšel přísloví, že kdo žije s cizího rozumu, tak do svého ať nechá nasr#t. Znám, pouze jediného politika v naši politice, který měl svou hlavu a toho jsem nikdy neměl moc rád, je to Klaus. Zeman je proti němu tajtrlík, teď to taky ukázal při smrtelném pracovním úraze 4 žoldáků. Každý ví, že do války se nechodí pro peníze, ale z přesvědčení. Kdo zabíjí pro peníze, je vrah. A media dají samozřejmě prostor nějakému komediantovi, který říká, že je to válka dvou kultur a je lepší, když je to na jejím písečku, než u nás a na druhou stranu hned na to slyšíme z EU o podpoře islámských přistěhovalců. Je to pokrytecký hnus. Afgánec má taky svou rodinu a nechápe, proč by mu měl běhat amíček s čecháčkem po zahradě a taky nevím, co tady v okupované Evropě, od II. světové války USA, dělají islamisté?

313088

Káva pro Zvědavce

38

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 11 525 korun, což je 38 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Kalergiho plán na steroidech: další čerstvá várka okupantů dorazila do Chorvatska19.10.19 00:32 Chorvatsko 0

Idnes dokumentuje, jak v Polsku natočili vznik fake news, nejlépe, jak svede: výrobou fake news!18.10.19 15:19 Česká republika 0

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 3

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Tajný islamista zabil v Paříži čtyři policisty04.10.19 11:33 Francie 2

Měnové kurzy

USD
22,98 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,65 Kč
Kanadský dolar
17,50 Kč
Australský dolar
15,73 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,19 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,74 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
35,92 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 270,81 Kč
1 unce stříbra
403,44 Kč
Bitcoin
182 176,82 Kč

Poslední aktualizace: 18.10.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?