Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 29 příspěveků, 1 jméno: popolvar.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

05.04.2013 21:10

Konfiskace úspor v Kanadě?

RE: Měna v 50. letech

popolvar 85.?.?.?

Prepáč Duanitta194, ale nepáči sa mi ako na to reaguješ, z oboch tvojich príspevkov cítiť škodoradosť, že na to doplatili tí bohatší s účtami nad 100 000 EUR.Zase ta závisť a škodorasť voči tím, čo majú viac ako ja. Veď v našej spoločnosti už neplatí to rímske "rozdeľuj a panuj", tu už je vyšší level "my sa rozdelíme sami ..." Plus, aké je to bohatstvo /100 000 EUR/ v dnešnej dobe, veď za tie prachy ani neprefinancuješ kúpu stavebného pozemku a stavbu slušného rodinného domu. A v tejto súvislosti ma napadá: čo klienti, ktorí zobrali bezúčelový úver, pôžičku, atď. a zrazu im to zoberú, lebo je to nad 100 000?
To si nikto neuvedomuje, že z jednej strany boli porušené zákonné a ústavné práva jednotlivca? Teraz je to nad 100 000, zajtra to moze byt nad 10 000. Veď na tých účtoch je minimum čiernych peňazí /tie boli zavčasu upratané/, gro sú legálne úspory, výhry, dedičstvá, predaje nehnuteľností... A to všetko už raz bolo zdanené.
Podľa toho, čo sa deje a ako reagujú ľudia, alebo sa zamýšľajú /viď. disk. príspevok p. Stworu "o tichu po pěšine" v Kanade/ toto je zámer a test.
Výsledok testu: 1. ľudia stratia dôveru v banky a banky v tejto podobe skončia - GP je to jedno, ináč by to takto neriskovali
2. ľudia sa budú zubami-nechtami držať tohto skapíňajúceho systému - tak ich strihajme, zdierajme, môžme si s nimi robiť, čo chceme, lebo už totálne osprosteli a nezostal v nich kúsok slobodnej vôle, sebaúcty, vzdoru... sú to len bioroboty. A ak im to nakoniec predsa len dôjde, tak to necháme padnúť neskôr.

287682

06.04.2013 10:14

Operace se zdařila, evropský pacient zemřel

RE: Bohatí na dluh, ale ne bohabojní

popolvar 85.?.?.?

Ha-ha, tak toto je len ilúzia, že vaše dcéry niečo vlastnia. Kúpené nehnuteľnosti na hypopôžičky, záložné právo, atď. Majiteľom nehnuteľnostívaších dcér je v skutočnosti banka a to až do momentu splatenia posledného dlžného centu. A keďže to vaše deti splácajú peniazmi z prenájmu, tak tie pôžičky sú isto min. na 20 rokov. Všetko je OK, pokiaľ bude finančný a realitný sektor fungovať aspoň v mantineloch posledných cca 30 rokov. Ináč ma "Houston" problém. Padnú ceny nehnuteľností - banka bude žiadať navýšenie zábezpeky. Hyperinflácia - nájom nepokryje výšku splátky /tá bude rádovo vyššia/. Problémy banky - banka môže požadovať okamžité splatenie úveru. Ale aspoň si dcéry môžu potom zaspomínať, ako dobre si niekedy žili...

287718

11.04.2013 20:29

Indie: Geneticky upravené osivo, zemědělská produktivita a politický podvod

RE: Tento článek jsem nepochopil.

popolvar 85.?.?.?

Jednoduché:
1. skorumpovanosť vládnych predstaviteľov /predseda vláda a minister poľnohospodárstva/ za poriadny úplatok od Monsanta nastavujú podmienky v poľnohospodárstve tak, aby bol rozšírený vplyv Monsanta
2. znížiť počet farmárov zo 148 mil. na 1 mil. - ľahšie ovplyvníte a prinútite 1 mil. farmárov,ktorých pôdna výmera bude oproti terajšiemu stavu 148 x väčšia, k používaniu pesticídov a následne GMO osív /na veľkých výmerách je proste problém pestovať plodiny tradičným spôsobom bez chémie - veľké monokultúry sú proste rajom pre škodcov a choroby rastlín/, veľké plochy bez ťažkých mechanizmov neobrobíte - to vedie zase k znižovaniu úrodnosti a životaschopnosti pôdy ako živého organizmu cez zhutňovanie = utláčanie pôdy, a to
3. povedie k produkcii potravín so zníženým obsahom životne dôležitých živín a zvýšeným obsahom rezíduí pesticídov, plus genetické mutácie rastlín, čo zase povedie ku genocíde obyvateľstva - znížená plodnosť, skrátenie života, zvýšená chorobnosť /tu nastúpi ďalší genocídny hráč - klasická západná farmácia/
Výsledok: redukcia obyvateľstva a odpojenie preživšej časti populácie od prírody, HNR = Boha, v druhej najľudnatejšej krajine sveta - spojenca Ruska, Číny a Iránu... a ešte sa pritom aj pekne nabalia...
Zbytok nech si každý domyslí sám.

288030

12.04.2013 20:17

Finanční války: Nejlepší obranou je útok (II)

RE: Klienti jako rukojmí bank

popolvar 85.?.?.?

"poteším",ak máte hypotéku, tak ani vaše bývanie...To bude bezdomovcov...

288056

13.04.2013 16:08

Indie: Geneticky upravené osivo, zemědělská produktivita a politický podvod

RE: souhlasím s predmetem článku

popolvar 85.?.?.?

sám som vyštudovaný poľnohospodársky inžinier s viac ako 15-ročnou praxou, plus záhradka ako hobby -relax. Prešiel som postupne v záhradke všetkým: predjarné postreky, postreky proti škodcom, plesniam, atď., atď. Prvé 2-3 roky úroda bola vyššia, krajšia, či aj zdravšia, to som vtedy neriešil. Od 4. roku to stagnovalo až degradovalo a náklady na chémiu rástli. Tak som s tým prestal. Trvalo cca 4-5 rokov, pokiaľ sa záhrada prirodzene zregenerovala, zbavila jedov a cudzorodých látok. Nestriekam nič, ani múčnatku, ani plesne, ani škodcov, akurát manuálne zlikvidujem mravce a premnožené vošky na mladých výhonkoch, keď je už toho veľa. Jedine čo okrem, maštaľného hnoja a kompostu využívam, je biologické hnojivo Darina a pracujem v súlade s lunárnymi cyklami a fázami zvieratníka. Paradajky, ak nemrzne, oberám na voľnom záhone ešte aj začiatkom októbra, a to som severnejšie ako Poprad, cca 100 km na východ. O chuti a výživnej sile plodov ani nehovorím. V podstate návrat k poznatkom v čase opomenutým, no napriek tomu stále funkčným.
Z poľnohospodárskej veľkovýroby som už cca 8 rokov preč.
Stretol som sa s bývalými kolegami nie tak dávno a preberali sme aj túto tému, tému poľnohospodárstva bez pesticídov a kvanta umelých hnojív. Navrhoval som im, aby sa začali postupne pripravovať na takéto poľnohospodárstvo, pretože inej trvalo udržateľnej možnosti do budúcna niet. Najsmutnejšie na tom bolo to, že si to ani nevedia predstaviť v podmienkach veľkovýroby. V tomto majú zo svojho pohľadu pravdu... ono tie stáhektárové lány monokultúr ani bez chémie nejakú rentabilnú úrodu nie sú schopné priniesť. Proste monokultúra terajších odrôd a šľachtencov na veľkej ploche je menej obranyschopná. To ako keby v miliónovom meste žili len 35 roční blonďaví, 180 cm vysokí úradníci /uhladení, oholení s kultivovaným prejavom, idoly mestskej slečinky, ale v prírode mimo mestského pohodlia neživotaschopní/ - a nikto iný. Veď to musí vydochnúť... /tu poprosím zdržať sa protinámietok o veľkoproducentoch "bio"potravín v rámci EU. To sú len potraviny, kde je znížená dávka pesticídov a tie najagresívnejšie sú vylúčené. To už na seminároch o biopoľnohospodárstve začiatkom tisícročia sme sa smiali nad bio produktmi z Holandska a spol. To by vtedy bola "BIO" celá produkcia Slovenska pri tej mizérii vstupov aj bez akýchkoľvek certifikátov/. Proste cestou ďalšej intenzifikácie a koncentrácie výroby v poľnohospodárstve ľudstvo nevyživíme. Zámerne som použil nevyživíme, lebo nasýtiť ešte ako tak. /to sú tie stavy, keď sa najeme "normálnej" stravy a ešte nás niečo núti kutrať v chladničke: "ešte by sme si niečo dali". Proste brucho plné, ale nič výživné.../nemá to nič do činenia s kalóriami a inými nezmyselnými hodnoteniami kvality potravín/. Preto je všade taká široká ponuka a kampaň na doplnky výživy. Sama oficiálna poľnohospodárska a potravinová "veda" vie...

Automaticky kráceno

288064

13.04.2013 16:12

Indie: Geneticky upravené osivo, zemědělská produktivita a politický podvod

RE: souhlasím s predmetem článku

popolvar 85.?.?.?

pokračovanie...
že terajšia tzv. "normálna" strava je neplnohodnotná... To je ako s holobytom - byt mám, ale či sa dá v ňom aj plnohodnotne bývať?

288066

18.04.2013 19:45

Trh s papírovým zlatem kolabuje

RE: ...pěníze...

popolvar 85.?.?.?

Ani nie.Ak sa človek zamyslí nad potenciálom ľudského mozgu /ktorý "evolučnou" degeneráciou ľudstva/jedinca ako takého/ využívame na cca 3-5%, už jedinci s vedome využívanou kapacitou cca 10% konajú "zázraky". Bude to mať súvislosť s MIM = Matéria - Informácia - Miera = proces s/tvorenia/,o ktorej tu často informuje udo1 a spol. Skúste si preštudovať dielo Stanislava Sohra, z ktorého prakticky čerpá DIP = dispozičná prognostika, tá pracuje /aj keď za pomoci "barličky"/ s kapacitou mozgu bežnému jedincovi nedostupnou. To, že niečo nepoznáme, alebo tomu nerozumieme, neznamená, že to neexistuje/nie je možné.

288365

18.04.2013 19:53

Trh s papírovým zlatem kolabuje

RE: Trh s papírovým zlatem kolabuje

popolvar 85.?.?.?

Aj keď Vaším úmyslom bolo podpichnúť prispievateľa nad Vami, v konečnom dôsledku máte obaja pravdu, presne v tom poradí, ako sú aj vaše príspevky. Cez manipuláciu trhu k manipulácii ovplyvniteľných jedincov.
Ak ATS /obchodný robot -počítačový softvér/ pracuje s dostatočne veľkým objemom automaticky ovplyvňuje svojimi obchodmi trh. Preto niektorí seriózni traideri cez ATS dbajú na to, aby robot nepracoval s príliš veľkým balíkom, aby ho na trhu nebolo "vidieť", t.j. aby neovplyvňoval svojími obchodmi samotný trh.

288366

19.04.2013 20:29

Trh s papírovým zlatem kolabuje

RE: Trh s papírovým zlatem kolabuje

popolvar 85.?.?.?

S tým falošným pocitom,že keď držím zlato, tak si udržím hodnotu, máte pravdu. Jediným rozumným dôvodom, prečo si časť hotovosti zameniť radšej za zlato /fyzické investičné, malé gramáže a doma, žiadny bankový trezor/, je to, že keď ten podfuk s tými papierikmi, čo sa volajú peniaze naviazanými na dlh, praskne a vznikne nová mena/y naviazané na niečo iné /či to bude kWh, alebo.../ bude to chvíľu trvať a vtedy môže byť zlato prechodne akceptované ako prostriedok výmeny - za papieriky už Vám nikto nič nepredá. Ináč je investícia do zlata a je jedno či fyzické, alebo papierové takisto len čisto špekulácia so všetkými rizikami, ako akcie, komodity...
Aspoň takto to vnímam ja.

288427

20.04.2013 18:00

Trh s papírovým zlatem kolabuje

RE: Trh s papírovým zlatem kolabuje

popolvar 85.?.?.?

"Pruser s penezi totiz je, ze jestli maji slouzit jako dokonaly a funkcni prostredek smeny, tak ovsem nesmi mit ZADNOU hodnotu!"
Tak toto zase v mojom ponímaní stráca logiku a zmysel. Keďže je to prostriedok zmeny, musí mať presne hodnotu toho, za čo som to zmenil. To znamená, ak "x" jednotiek nejakej meny /prostriedku zmeny/ môžem zameniť za "y" pecňov chleba, tak v danom momente to pre mňa má hodnotu tých "y" pecňov chleba. Podľa môjho názoru mena bude mať vždy takú hodnotu na akej sa populácia dohodne a zhodne. Zhruba chápem, ako to myslíte, ale to by som skôr vyjadril vetou: "Peniaze nesmú robiť peniaze, musia byť len obeživom."

288485

27.04.2013 17:59

Merkel Evropě: „Připravte se na postoupení své suverenity“

RE: Merkel není Bůh!

popolvar 85.?.?.?

Nie je to len v Čechách ,ale aj na Slovensku. Máte pravdu politici, aj keby chceli s tým niečo spraviť - nespravia. Prečo? Kvôli tomuto: aj keby sa k moci dostala vláda, ktorá by sa rozhodla hájiť národné záujmy na úkor internacionálnych snáh globalizátorov, priviedla by krajinu k ekonomickej izolácií cez rôzné priame aj utajené sankcie /trest svetových elít za "nacionalizmus"/, čo by viedlo k prechodnému zhoršeniu komerčnej kvality života a konzumného pohodlia, pravdepodobne aj vojnovým útrapám, ala Sýria, Srbsko. Myslíte/me si, že terajšie obyvateľstvo naších krajín by to akceptovalo? Má vôbec nejaké ideály, je ochotné /okrem mamonu/ za niečo bojovať, priniesť obetu? Odpoveď asi väčšina z nás pozná. Preto politici to za nás nespravia, ani iniciatíva z ich strany nevzíde. Bojovať na dvoch frontoch - zahraničná politika a vnútorná politika bez väčšinovej podpory obyvateľstva je politickou a existenčnou samovraždou. Proste pokiaľ to ľuďom nedôjde, tak sa nič pozitívne v tomto smere neudeje. Iniciatíva = tlak na zmenu, musí prísť z dola, od občanov.

288944

27.04.2013 18:55

Merkel Evropě: „Připravte se na postoupení své suverenity“

RE: Dá se nějak doložit,

popolvar 85.?.?.?

Rovnítko ano, ale v tomto význame: Nemecko je skutočne ekonomickým/a následne polickým = mocenským nástrojom EU a EU je nástrojom niekoho v "pozadí" na presadzovanie globálnych záujmov v rámci Európy.
Sú pre túto funkciu najvhodnejším kandidátom kvôli ich disciplinovanosti = poslušnosti, pracovitosti a celkovému "zošľachteniu, možno by bolo lepšie použiť "vyšľachteniu" - robia to, na čo bol nemecký národ "vytvorený".
K nám, potomkom Slovanov na území čiech, Moravy a Slovenska:
Sme bez národnej hrdosti, nemáme žiadnu vlastnú národnú koncepciu rozvoja a vývoja. Stratili sme spätosť s rodnou zemou, vlastná krajina a súkmeňovci sú pre nás len potenciálom na obohatenie cez vydrancovanie prírody a ožobračenie blížneho. Nevážime si krajinu našich predkov, nevážime si sami seba. Výsledky už máme: sme nádenníkmi = otrokmi vo vlastnej krajine. Ekonomickú moc majú cudzinci a aj našinci, ktorí majú akú takú ekonomickú moc, sa správajú ešte horšie ako cudzinci. Stratili sme továrne, teraz je na rade pôda, cirkevné reštitúcie to začali, množstvo poľnohospodárskej pôdy a podnikov cez nastrčených našincov je už tiež v rukách cudzincov, zbytok sa dokončí v nasledujúcich rokoch. Maďarský premiér Orbán to pochopil - preto čelí takej masívnej kritike zo strany EÚ...
Nie sme potomkami, nekoluje nám v žilách krv na šich hrdinných predkov. Tí zomreli mladí v bojoch za svoje ideály, sny... Potomkov plodili drábi a ďalší prisluhovači systému. Máme v žilách krv zbabelcov, kolaborantov a pätolizačov. Trocha tvrdá realita, ale keď sa zamyslíte, tak mi dáte za pravdu. Ale aj stým sa dá niečo robiť. Je to ako s dvoma synmi otca alkoholika:
Jeden je alkoholik, neúspešný v živote - "čo sa čudujete, veď čím iným môžem byť, keď aj môj otec bol alkoholik" a druhý "abstinent" úspešný v živote, vzorom pre iných "viete, môj otec bol alkoholik". Je to vec postoja ... Generácia /degenerácia/ rokov 1989 až 2013 to "alkoholicky" dotiahla až sem. Otázkou je, aký postoj zaujme následná generácia. Či bude pre potomkov generáciou predkov - hrdinov, alebo zbabelými "plodičmi potomkov". Je na každom z nás, kam sa zaradí aspoň v očiach vlastných potomkov, niektorí v očiach celého národa, ak tu ešte nejaký "zbude".

288947

27.04.2013 20:21

Tři diagnozy

autor vyjadril to, čo cítia a vnímajú mnohí...

popolvar 85.?.?.?

Je tu mnoho podnetných a výpovedných príspevkov k článku, ktorý nás ako keby zjednocoval vo vnímaní skutkového stavu našej domoviny. Prečo k tomu tak došlo? 1. Pohodlnosť a vzdanie sa zodpovednosti. Radšej o ničom rozhodovať, vzdať sa zodpovednosti a odovzdať svoju moc iným, nech oni rozhodnú, nech sa oni postarajú, len nech ja mám pokoj pre seba, svoje pohodlie, na pivko, na telku, atď. 2. Dosledovať = skontrolovať, preveriť. Toto nerobíme v ničom. A najmä nie pri politikoch a vláde. Keď už sme "pristúpili" na frašku menom voľby - veď sme ich volili na základe nejakých volebných programov, ktorými nám ťahali "medové motúzy" popod nos - tak to kontrolujme, trvajme na plnení, reklamujme, žalujme za podvod... Alebo radšej na pivko? Je to pohodlnejšie, veď ešte mám za čo...
Niekto tu balí kufre. Je to jednoduchšie, ľahšie. Ísť si užívať tam, kde ľudia boli voči sebe zodpovednejší, menej leniví, kde aspoň niečo dosledovali. Ale ak aj tam zlenivejú, kam utečieš potom? A prečo si nerobíš poriadok doma, prečo sa tlačíš k iným?
Nám sa tiež nepáči, že Európu zaplavujú afričania, moslimovia, aziati - politickí, ekonomickí utečenci. Ak si v každej krajine necháme svojou nevšímavosťou, lenivosťou a zbabelosťou spraviť bordel, kam budeme všetci utekať? Teraz budem troška tvrdší a opäť použijem to, čo som napísal už minule: Sme bez národnej hrdosti, nemáme žiadnu vlastnú národnú koncepciu rozvoja a vývoja. Stratili sme spätosť s rodnou zemou, vlastná krajina a súkmeňovci sú pre nás len potenciálom na obohatenie cez vydrancovanie prírody a ožobračenie blížneho. Nevážime si krajinu našich predkov, nevážime si sami seba. Výsledky už máme: sme nádenníkmi = otrokmi vo vlastnej krajine. Ekonomickú moc majú cudzinci a aj našinci, ktorí majú akú takú ekonomickú moc, sa správajú ešte horšie ako cudzinci. Stratili sme továrne, teraz je na rade pôda, cirkevné reštitúcie to začali, množstvo poľnohospodárskej pôdy a podnikov cez nastrčených našincov je už tiež v rukách cudzincov, zbytok sa dokončí v nasledujúcich rokoch. Maďarský premiér Orbán to pochopil - preto čelí takej masívnej kritike zo strany EÚ...
Nie sme potomkami, nekoluje nám v žilách krv našich hrdinných predkov. Tí zomreli mladí v bojoch za svoje ideály, sny... Potomkov plodili drábi a ďalší prisluhovači systému. Máme v žilách krv zbabelcov, kolaborantov a pätolizačov. Trocha tvrdá realita, ale keď sa zamyslíte, tak mi dáte za pravdu. Ale aj stým sa dá niečo robiť. Je to ako s dvoma synmi otca alkoholika:
Jeden je alkoholik, neúspešný v živote - "čo sa čudujete, veď čím iným môžem byť, keď aj môj otec bol alkoholik" a druhý "abstinent" úspešný v živote, vzorom pre iných "viete, môj otec bol alkoholik". Je to vec postoja ... Generácia /degenerácia/ rokov 1989 až 2013 to "alkoholicky" dotiahla až sem. Otázkou je, aký postoj zaujme následná generácia. Či bude pre potomko...

Automaticky kráceno

288949

27.04.2013 20:40

Tři diagnozy

RE: autor vyjadril to, čo cítia a vnímajú mnohí...

popolvar 85.?.?.?

Pokračovanie: Či bude pre potomkov generáciou predkov - hrdinov, alebo zbabelými "plodičmi potomkov". Je na každom z nás, kam sa zaradí aspoň v očiach vlastných potomkov, niektorí aj v očiach celého národa, ak tu ešte nejaký "zbude".
"Mysli globálne, konaj lokálne!" A aby tvoje konanie malo zmysel, bolo na osoh tebe a tvojmu okoliu, mysli, vzdelávaj sa, používaj zdravý sedliacky rozum /mierou svojho chápania robíš na seba, mierou svojho nechápania robíš na tých, ktorí chápu viac/ a buď otvorený aj iným názorom, Nemusíš s nimi hneď súhlasiť, ani hneď zavrhnúť. Pouvažuj, v čom môžu byť pravdivé. A konaj, to, čo môžeš a vieš, čo ti tvoja odvaha a znalosti umožnia. Vplývaj na svoje najbližšie okolie, svojimi znalosťami, vedením, činmi, životom - buď príkladom, svetlom. Nemôžeš iných zmeniť, len seba. Ostatní tvoju zmenu uvidia. Je na nich, či ťa budú nasledovať, alebo nie. Je to ako MLM v biznise - najúčinnejšie, najrýchlešie, s minimálnymi nákladmi /čas, námaha/ a rastie to geometricky. Politici, verejná správa - kontroluj komunálnu politiku, zaujímaj sa, buď "otravný" nenechaj ich "dýchať". Brusel je ďaleko, ale smetie a domovú daň platíš, tam kde bývaš... Asi som sa trocha rozohnil...

288953

27.04.2013 21:05

Stovky tisíc kachňat jsou v Číně předhazovány hadům nebo vybíjeny

RE: akce a reakce

popolvar 85.?.?.?

" kdo neco prežene, príliš riskuje, nebo má ješte navíc smulu, tak se mu to vrátí jako obyčejný dusledek, který dríve nepochopil, a ne jako trest". Vystihol ste to správne a presne to je tá "karma".
Správne, Boh netrestá, on sa takými "prkotinami" nezaoberá. Poriešil to cez určité pravidlá hry zvanej "život" na hracej ploche "vesmír". Čiže, kto niečo preženie, tak sa mu to vráti ako dôsledok. Jedna z najvýstižnejších definícií karmy od človeka,čo ani v pojem karmu neverí. Ten život je ale krásny a prekvapivý.

288955

27.04.2013 21:15

Stovky tisíc kachňat jsou v Číně předhazovány hadům nebo vybíjeny

RE: akce a reakce

popolvar 85.?.?.?

Dovolím si nesúhlasiť. Nebol to výmysel, tých, čo sa chceli vyhnúť.
Ani sa len "spoľahli" na relatívnu pomalosť "božích mlynov", ktoré niekedy domelú až v ďalšom žívote, prípadne si to "vyžerú" priami potomkovia.
Apropo, aj s tou pomalosťou už to nie je až taká pravda, v poslednom čase tie "karmické" účinky sú bleskurýchle, len mnohí si to neuvedomujú... Ono to totiž nie je spojené s vyhlásením rozsudku a málokto pozná sadzobník, takže mnohým uniká súvislosť a spojitosť.

288956

27.04.2013 21:45

Stovky tisíc kachňat jsou v Číně předhazovány hadům nebo vybíjeny

RE: akce a reakce

popolvar 85.?.?.?

Toto je reakciou na všetky príspevky ohľadom vegetariánstva a jedenia mäsa. Všetci máte zo svojho uhla pohľadu pravdu. Jak vegetariánstvo, tak jedenie mäsa sú len rubom a lícom jednej mince, mince, v ktorej je človek súčasťou prírody na hrubohmotnej úrovni a zároveň článkom potravinového reťazca so svojimi nárokmi na priestor pre zabezpečenie svojej obživy a prežitia. Som vegetariánom = konkurentom bylinožravcov a plodožravcov, čo sa týka plochy, na ktorej chcem dopestovať vegetariánsku potravu pre seba, t.j. tieto plochy musím chrániť: oplotením, zábranami, prípadne reguláciou populácie konkurentov rastlinnej potravy, cez nasadenie predátorov, alebo sa predátorom stanem ja a tu sa časť vegetariánov stáva pojedačmi mäsa, neskôr sa ich "poľom" stáva aj chov a šľachtenie domácich zvierat. To je jedna cesta, je na rozhodnutí každého z nás, čo si vyberie, čo mu vyhovuje. Dôležitá je miera "ľudskosti" pri získavaní mäsitej potravy. Gro vyšľachtených zvierat nie je schopných prežiť v prírode, je to umelý výtvor človeka.
Existuje aj druhá minca, minca, v ktorej je život pre človeka "safari" prírodou. Som pozorovateľom, možno aj ochutnávačom plodov - ovocia pre "pohladenie" zmyslov, ale plne nezávislý na hrubohmotnej strave. Existuje aj "pránická" výživa. Veď aj človek je len komplex tiel rôznej energetickej hustoty. Otázkou je, na ktoré sa zameriam, čo uprednostním. /Koho zaujme pránická výživa, nech si naštuduje dielo Jashmueeny - pôvodom Nórka, žijúca v Austrálii, jedna z mnohých, ktorá nie je odkázaná na klasickú potravu/.

288957

08.05.2013 19:02

Španělsko dávno za hranicí smrti

RE: reseni

popolvar 85.?.?.?

Ak by pracovníci vlastnili podnik, tak by pracovali inak - v podstate menej. Je to tak. Viď. bývalé poľnohospodárske družstvá. Pracovali tam družstevníci = vlastníci = podielnici, aj normálni zamestnanci, a často tí "cudzí" pracovali oveľa lepšie, ako "vlastníci". Ono je to o povahe jednotlivca a jeho vzťahu k práci. Pre väčšinu je práca nutné zlo, minimum jednotlivcov nájde v zamestnaní svoju sebarealizáciu.
Je jedno, kto vlastní, kto pracuje, vždy by to malo byť postavené na vzťahu Človeka k Človeku, zamestnávateľ by pri odmeňovaní si mal uvedomovať, že aj ten pracujúci nie je otrok, ale tiež niekto, kto živí rodinu a má právo na dôstojný život /nemôže byť každý podnikateľom, majiteľom, proste stupeň sofistikácie výroby, špecializácia, koncentrácia potrebuje aj zamestnancov aj riadiace kádre aj vlastníkov - vizionárov/. Na druhej strane aj zamestnanec by sa mal snažiť pracovať so "srdcom" a odviesť poctivý kus roboty.

289359

08.05.2013 19:23

Španělsko dávno za hranicí smrti

RE: Vysvetlenie prosím

popolvar 85.?.?.?

Aby si Nemci dvihli mzdy o 30%? Blbosť! Práveže Nemci ako jediní pochopili, že ak si chcú zachovať maximum výrobných kapacít vo vlastnej krajine, tak sa musia mzdami priblížiť = znížiť smerom k úrovni Číny. Dnes je svet globalizovaný, voľný pohyb tovaru, atď. Väčšina chce lacno kupovať od druhých a draho seba predávať. Ale pri dnešnom fungovaní sveta, mám na mysli výrobu, obchod, spotrebu, to čo bolo niekedy v rámci jednej krajiny umelo cez clá, ochranu domácej produkcie možné, dnes už nie je. Svet sa stal krajinou. Draho sa môžem predať jedine vtedy ak som jedinečný = výnimočný /to čo dokážem ja, tak nikto iný/, lebo ak dokážem len to, čo aj ten podpriemerný, tak musím so svojou cenou na jeho úroveň. A na druhej strane - tu v EÚ už sme príliš komerčne rozhýčkaní... nestačil by občas len chleba s maslom, to musíme každý deň žrať šunku?

289366

08.05.2013 19:32

Španělsko dávno za hranicí smrti

RE: Španělsko dávno za hranicí smrti

popolvar 85.?.?.?

Bez problémov, a predsa z tej miliardy potencionálnych záujemcov 99% tomu neuverí, lebo 10% je pre nich nemožné, nepochopiteľné, poznajú len 2% z banky a všetko čo je nad 2% smrdí pre nich podvodom.

289367

16.06.2013 21:50

FDA schválil první GMO chřipkovou vakcínu

RE: Doktor Pohyb je zadarmo!

popolvar 85.?.?.?

prečo bycikel nie? Veď ten je ešte zdravší, ako beh, šetrí kolenné kĺby a šľachy na nohách.

291608

21.06.2013 19:09

Na pozadí globálních summitů

RE: Tak trochu jiný pohled

popolvar 85.?.?.?

naviguj trocha bližšie, nenašiel som...

291917

23.06.2013 16:16

Okrádání o zdraví a bohatství: Bitva o budoucnost lidstva

RE: Lidé jsou jen oni

popolvar 85.?.?.?

Vlci = GPP, ten/tí, kto v terajšej dobe vládne konceptuálnou mocou a zneužíva/jú ju pre svoje egoistické ciele.
Pastieri = ideologická /mediálna/, zákonodárna, výkonná, súdna moc, t.j. všetci "prisluhovači" systému, vytvoreného a slúžiaceho na presadenie a dosiahnutie cieľov GPP a zabezpečujúce jeho ochranu.
Ovce = všetci tí, ktorí doteraz nepochopili /nevedia/ a nechcú chápať /vedieť/ a svojou nevedomosťou, lenivosťou, odmietaním osobnej zodpovednosti, stavaním sa do pozície "obete" umožňujú /a pritom si to neuvedomujú, alebo možno aj mnohí uvedomujú/, aby ich pod "tichým" dohľadom vlkov pastieri /väčšina z nich o existencii a skutočnej moci vlkov ani netuší/ strihali, dojili, občas nejakú zarezali /najmä tie, ktoré prinášajú v porovnaní s priemerom stáda menej úžitku, prípadne "strečkujú"/.
Cieľ = absolútna moc nad všetkým okolo, nad všetkým, na čo dokážu dosiahnuť. Čo vlkov k tomu ženie? Ego = narkoman závislý na najsilnejšej droge menom "moc".
Pastieri = figúrky - bábky. Časť z nich si to doteraz neuvedomuje, naopak si myslí, že oni sú tými "loutkovodičmi za oponou", časť to pochopila a samoiniciatívne prijala svoju úlohu a postavenie vo falošnej nádeji, že si u vlkov za svoju kolaboráciu vyslúžia nejaké trvalé privilégia. Žial nedošlo im, že spacifikovaním, zhomogenizovaním a zuniformovaním stáda, už viac nebude potrebný taký počet pastierov a ich psov, postačia aj "elektrické ohradníky a automatizované dojárne a strihacie linky"...
Ešte jedna myšlienka k ovciam = "obetiam": "Komu dávaš vinu, tomu dávaš moc!" ...nad tebou samým... Ak chceš sa "ovca" zbaviť jarma, získaj moc nad sebou tým, že prevezmeš osobnú zodpovednosť a staneš sa "Človekom".
Viny77: ad tvoja debata o kalijuge..., prikláňam sa k tvojmu pohľadu a vysvetleniu. V tomto roku 2013 má veľmi veľa "ľudí" zdvihnutý "boží prst", aby sa spamätali... Zem proste "previbruje" a tí, čo to nestihnú spolu s ňou, tak tu proste nebudú...

292024

23.06.2013 17:11

Okrádání o zdraví a bohatství: Bitva o budoucnost lidstva

RE: demografická regulace

popolvar 85.?.?.?

trefný príspevok, súhlas... ešte tak priradiť lunárny kalendár a ďalšie...
A že to bude robiť cca 50 - 70% obyvateľstva? Pokiaľ by sa ľudia mohli slobodne rozhodnúť, minimálne toľko by to aj spravilo. Výroba potravín týmito spôsobmi je oddych, relax, pocit naplnenia, uspokojenie.
Vo výrobnej sfére aj tak pribúda práca strojov na úkor ľudskej, skutočnými biopotravinami a prechodom ovčanov do stavu Človek, zmiznú /stanú sa nepotrebné/ mnohé odvetvia výroby /gro farmakológie, zdravotníctva, chemický priemysel - jeho odvetvia výroby pesticídov, umelých hnojív.../. Nezmyselným globálnym presunom potravín a iných komodít a produktov naprieč Zemeguľou sa odbremení doprava, údržba a výstavba dopravných trás... a mohli by sme pokračovať ďalej. Kam s týmito ľuďmi? Ako tu raz niekto poznamenal: "Budeme si navzájom prať ponožky?"
Uvedomujeme si koľko zbytočných odvetví prestane spotrebovávať ropu a iné formy energie? Nebude potreba takého množstva poľnohospodárskych plodín a plôch /ad. výroba biopalív - repka na naftu, kukurica na etanol, atď./. Zníži sa chemická zaťaženosť prírody, výmera poľnohospodárskej pôdy, zbytočné stavby... To povedie k rozšíreniu fauny a flóry, čisté rieky a moria sa zarybnia, viac zveri vo voľnej prírode, plochy na sady... Takže poprosím nezaťažujte diskusné príspevky nezmyslami typu "len priemyselná poľno- veľkovýroba s lánami monokultúr /neschopnými bez kvanta chemikálií priniesť, čo len porovnateľnú úrodu s tradičným poľnohospodárstvom postavenom na skutočnom poznaní/ je schopná nasýtiť ľudstvo." To že sa znižuje potravinová sebestačnosť má pramálo spoločného s terajším počtom ľudí... Kto sa zamyslí a nebude myslieť v starých, falošných, zámerne podsúvaných a oficiálne propagovaných vzorcoch myslenia, nájde ešte mnoho ďalšieho...
"Blbci robia len blbosti. Je blbosťou jednu blbosť nahrádzať ďalšou blbosťou. Východiskom je prestať byť blbcom..."

292026

23.06.2013 17:59

Evropské národy v boji proti homosexualitě

RE: Ach jo

popolvar 85.?.?.?

v súlade s mierou povrchného chápania zákonitostí fungovania univerza, bez aspoň základných poznatkoch o energetických telách, jemnohmotných napojeniach, väzieb, karmických záťaží, atď., je možné s Vami v mnohom súhlasiť.
Ale tak ako klasická choroba, telesná ťažkosť, postihnutie je aj homosexualita "niečím za niečo". Vždy je to až dôsledkom /nechcem povedať trestom, aj keby sa to mohlo takto z určitého hľadiska chápať/ nejakého previnenia voči sebe, inému živému tvoru, vesmírnym zákonom a v konečnom dôsledku sa to často dá chápať ako tvrdé upozornenie na to, že: "človeče zastav sa, spamätaj sa, ideš nesprávnym smerom, prehodnoť svoje konanie, život, /často aj ten minulý/..." Preto aj homosexualitu je potrebné takto chápať, homosexuáli si musia niečo uvedomiť, prežiť, zamyslieť sa... je to nechcený "darček" za ich minulý život. Ale keďže premýšľanie "bolí", tak namiesto "rozjímania v ústraní" si "buzny" spravili "z núdze cnosť".
Takže áno - nechať ich na pokoji, ale rezolútne nie - akýmkoľvek snahám o zviditeľňovanie, propagáciu, zrovnoprávňovanie a presadzovanie homosexuality ako normy sexuálneho správania. Je to vo svojej podstate "choroba" a ako každá iná zanikne sama, keď sa odhalí prvotná príčina chorobného = nie normálneho stavu. Alebo má byť choroba normou, normálnym stavom? Smie "ťažký epileptik" šoférovať auto? Smie homosexuál viesť spoločnosť, a svoje postihnutie povyšovať na normu sexuálneho správania spoločnosti?
Ad.ostatné sexuálne úchylky. Čistá zvrátenosť, "choré mozgy", nebezpečné svojmu okoliu a ľudstvu, či už priamo svojou činnosťou, alebo tým, čo to môže priniesť...

292030

23.06.2013 18:14

Evropské národy v boji proti homosexualitě

RE: Je třeba si uvědomit...

popolvar 85.?.?.?

no asi ste nepatrili do tej správnej privilegovanej vrstvy, tak sa musíte uspokojiť s osnovami a "učivom" pre masy...

292031

23.06.2013 18:27

Evropské národy v boji proti homosexualitě

RE: Rad bych tady prezentoval....

popolvar 85.?.?.?

...tohle je v podstate problem ktery bezneho obcana netrapi...
Pokiaľ by ich netrápilo iba to, že buzny existujú... tak OK.
Problém je, že bežných občanov netrápi ani to, aký humbuk sa okolo toho robí. A to by ich trápiť malo. Ale čo už, keď väčšina ich riešení a reakcií je v zmysle: "...napij se a nic neřeš..."

292033

23.06.2013 18:32

Evropské národy v boji proti homosexualitě

RE:

popolvar 85.?.?.?

ja by som radšej doporučil KOB, najlepšie v origináloch, alebo čiastočné preklady napr. na www.leva-net.webnode. cz

292034

23.06.2013 18:58

Řád ochránců meče

RE: Masaryk?

popolvar 85.?.?.?

... a ja verím najmä svojej nebohej babke. Tá po cinkaní v 89. povedala: "Vy neviete, čo to je demokracia. Ja som za Masaryka žila. Zlatí komunisti, ešte budete za nimi plakať..." A to v strane nikdy nebola, a aj za socializmu bola schopná ísť na KV KSČ a im osobne vynadať, ak sa jej niečo nepáčilo. Neveril som jej... Žiaľ..

292035

Káva pro Zvědavce

65

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 98 čtenářů částkou 22 644 korun, což je 65 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
12vZg7LszAecMsq3wRW4pNpoUAgGZB8aS5

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Začínám rozumět roli Navalného: užitečný idiot by mohl posloužit k zastavení Nord Stream 223.01.21 12:12 Evropská unie 1

Pane Volný, to bylo hloupé21.01.21 17:14 Česká republika 19

Slovenský lekár objednal pre svojich covidových pacientov Ivermectin. Colníci mu zásielku zabavili20.01.21 19:05 Slovensko 3

Na Seznamu se rozmáhá cenzura jako rakovina20.01.21 08:06 Česká republika 8

Sbohem, Kalousku. A zavři za sebou z druhé strany19.01.21 19:17 Česká republika 8

Chcete, aby skončil Lockdown? 26. ledna máte reálnou možnost to změnit19.01.21 10:14 Česká republika 3

Helena Duke poté, co udala vlastní rodinu, žebrá o peníze18.01.21 14:28 USA 3

Satanisté a jejich poskoci mají Vánoce17.01.21 23:15 Česká republika 3

V Norsku po aplikace vakcíny zemřelo 23 lidí a Blatný by chtěl očkovat15.01.21 20:37 Norsko 4

Humorem proti totalitě15.01.21 18:55 Česká republika 1

Fanatismus a nesmiřitelnost – aneb stane se Helena Duke legendou?15.01.21 16:52 USA 1

V protestu před Kapitolem 6. ledna sehráli roli „agenti provokatéři“ – Interview s Michaelem Yonem14.01.21 11:38 USA 2

Luboš Xaver do Českého rozhlasu patří!13.01.21 22:50 Česká republika 1

Zemanovi už doopravdy hrabe, mrzí ho ukončení okupace Afghánistánu13.01.21 18:25 Česká republika 2

Obnovitelná energie mohla způsobit totální výpadek rozvodné sítě13.01.21 09:36 Rakousko 14

Smlouvy s výrobci vakcín jsou tajné, nemohou je vidět ani europoslanci12.01.21 19:03 Evropská unie 3

Probuďte se: Uzamčení jsou navržena tak, aby vydržela navždy12.01.21 16:01 Neurčeno 4

Současné prodlužování nouzového stavu je porušením mnoha zákonů12.01.21 11:46 Česká republika 0

Velký reset, krátký distopický film s čs titulky11.01.21 23:11 Neurčeno 0

Síť Parler přestala existovat11.01.21 19:03 USA 5

Měnové kurzy

USD
21,47 Kč
Euro
26,13 Kč
Libra
29,37 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,56 Kč
Švýcarský frank
24,25 Kč
100 japonských jenů
20,68 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,76 Kč
100 maď. forintů
7,30 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
28,52 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 840,29 Kč
1 unce stříbra
547,07 Kč
Bitcoin
690 031,48 Kč

Poslední aktualizace: 23.1.2021 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?