Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 140 příspěveků, 3 různá jména: <nic>, n.z., novy zacatek.

Stránka: 1 2

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

27.09.2011 22:09

Proberme se, Švejkové!

RE: Takových výzev je milion do roka

n.z. 99.?.?.?

Chcete vedet co dal? Tady to mate: http://www.valach.info//
A je to domaci vyroba, zadny dovoz takze tomu muzete i verit.

Na zacatku prijde myslenka, pak slova, pak akce... vse poporadku. Mate na to silu?

254040

28.09.2011 19:24

Proberme se, Švejkové!

RE: Těším se na další článek

n.z. 99.?.?.?

Nu a jak vy si predstavujete projev nesouhlasu? Souhlasem? Nemyslite, ze to by bylo trochu prekombinovane. Kohak kritizuje dost nevybiravym zpusobem Pantucka za dobry cin projevu vzdoru a to me tak trochu, eh... dojalo.

Proc Kohak povazuje "obcanskou neposlusnost" za "nezralou" mi uz vubec nedochazi. Povazuji kazdy aktivni cin odporu za vyraz vlastenectvi a hodny pochvaly. Falesna autorita moci je tim drakem co nam pije krev, ne?! Nikdy bych nelitoval zadne rany ji zasazene, byt i spatne mirene. Kdyz se kaci les litaji trisky rika stara moudrost.

254121

29.09.2011 23:46

Proberme se, Švejkové!

RE: Těším se na další článek

n.z. 99.?.?.?

Ta poznamka o "obcanske neposlusnosti" byla kohakova, ne moje.

Takze, jak rikate - vlastne se nam vse libi jak to je; budme radi ze jsme na tomto prekrasnem a temer dokonalem svete. Vlastne i tenhle muj pripis je zbytecnej. Neni uz vic o cem mluvit. Vy musite bejt stastnej clovek. Zavidim vam vasi lenost myslet.

254173

30.09.2011 20:36

Krajský soud zamítl odvolání a rozhodl: vinen v plném rozsahu

Jako vsichni ostatni

n.z. 99.?.?.?

tuhle aferu naseho dobreho editora se zajmem a urcitym politovanim sleduji vicemene od zacatku. Premyslim uz dlouho zda mam ci nemam k tomu neco pridat, zda to ma vubec nejaky smysl. Ze se namocil do pekne bryndy z ktere jen tak nevyjde muselo byt jasne uz dopredu. Proc se do ni namocil? Vsak vime, ze. Zvedavost.

Predmetem toho problemu je jakysi clanek od nekoho jineho o nejakych cislech. Dalo by se rict, nedopatreni. Je to skutecne nedopatreni? Myslim, ze kazdemu musi byt predem jasne, ze tohle je tema ktereho je neradno se dotykat. Nakonec my jsme My a oni jsou ONI. Je nemozne se s nimi porovnavat, nema tudiz smyslu se jim do jejich veci michat. Proc take? Ale stalo se a ted ma nas mily editor plnou hlavu jak s tim nalozit: vini ho z cinnosti ktera muze udajne vest "k omezeni lidskych prav urcite skupiny". Lidicky - podivejte se na tu definici: vzdyt je to samo cistokrevna hovadina. Nase vlastni prava jsou omezovana dnes a denne a to na vech frontach.... a zijeme s tim, mlcky a vicemene poslusne. Cely svet je na tom zalozen. Vzdy nekdo nekoho 'potlacuje', jinak bychom nebyli kde jsme dnes.

Ted je tu akci nejak treba 'dorazit'. Oni ji dorazi, o tom neni pochyb ale i my bychom si meli protrit zrak a uvedomit si: nejlepsi je se na to vy%rat. Ja jsem v te Osvetimi byl, rovnez tak v Mejdanku a v Trzeblince; bylo to asi 20let po skonceni valky. Jo, byla tam dusna atmosfera, o tom neni pochyb a to nebyl slyset rev kap a na vezich nebyly videt kulomety. Videl jsem plynove komory? Ne, videl jsem velkokapacitni sprchy s drzadly jak zvenci tak zevnitr. Nahore v prvnim patre byla vylevka a pod ni lezely dve piksly s napisem ZYKLON B. Jeste to asi po sobe nestacili lajdaci uklidit.... No, a ted mi reknete, kolik inteligence/ lidskeho usudku je nutno k tomu aby i docela obycejnej trouba chapal o co jde. Jak rikam, nechat to plavat je to nejlepsi reseni.

Je to asi podobna zalezitost jako v tom filmu kdy samuraj presekl v letu mecem polstar, ktery byl na nej nade dvermi policen. Chteli by jste se s nim sermovat holyma rukama?? Ja ne.

254251

01.10.2011 15:15

Krajský soud zamítl odvolání a rozhodl: vinen v plném rozsahu

RE: Co tady...

n.z. 99.?.?.?

Ja se tomu take divim ze tam pobyva (kdyz pred tim odesel) ale soucasne to chapu. Zvedavec k tomu aby byl aktualni a mel vztaznost k soucasnemu Cesku, ne jen ve vzpominkach na nej potrebuje trvaly styk. Takze z toho pohledu editorova pritomnost tam dava smysl. Timle zpusobem je Zvedavec zazivnejsi a neni kuprikladu jen pro ozivovani pameti prestarlych emigrantu. Zhrnuje nejsirsi mozne publikum.

Z toho duvodu a pro ten ucel se vsichni nejak podilime na zivote v zemi. At uz ucenim se o pomerech, predavanim zkusenosti ci kritikou. Jedinou vyjimku povazuji za zdrave nevyhnutelnou a tou je vyhnuti se pichani do "vyvolenych". Vim, neni to jednoduche to dodrzet, ale dopad te druhe alternativy je hmatatelny. Proc si pridelavat problem, ktery nejsme schopni resit a ktery je nad nase sily?

254287

03.10.2011 14:51

Tunelování

Mam za to, ze toto je popis

n.z. 99.?.?.?

jen pocatecni faze. Pozdeji cast znacna takto zesoukromeneho narodniho majetku presla do cizich rukou (vlastni Cesi vubec neco v Praze?). A k doplneni prehledu je neco zde:
http://www.novinky.cz/ekonomika/246318-schodek-sta...

Statni dluh. Statni dluh neni nez vyrazem toho, ze zeme/ stat vlastne prechodne-trvale odevzdal hospodarstvi tzv. veritelum. V dnesnim svete to ovsem neni zadny unikat a o tom ta cela "trzni ekonomie" je. Ma nekdo nejake 'dobre zpravy', krome tech co se kaze v kostele ?

254359

03.10.2011 15:22

Šluknovská výzva zní: Občane braň se!

RE: evakuovat cikány nejlépe na okraj republiky do ghett

n.z. 99.?.?.?

Rikate evakuovat. Mam napad: Recko s nescetnym poctem ostrovu je na prodej. Proc si jeden ostrov nepronajmout, nalozit je do letadla a se statni poctou je nechat 'odletet'. Samozrejme na dobrovolnem zaklade. A nechat je zivit na naklady EU kdyz se jich tak zastava. Tmavsi by se tam citili jako doma; myslim ze hodne z nich by po tom skocili. Je to jen fantazie nebo co?

254362

18.10.2011 18:52

Okupuj Wall Street a „Americký podzim“: Jde o „barevnou revoluci“?

RE: Protestuje už i Bílý dům

n.z. 99.?.?.?

Ja si vsimam tez poznamky kdo je autorem pamatniku MLK: CINAN a material je CINSKA ZULA. Je tohleto uz vubec mozne? Pripada mi to, ze globalizace si dela srandu sama ze sebe. Tak daleko to doslo. Jeden by si nasledne myslel, ze Cina musi byt nejaky raj. Tak tomu ale zrejme neni, delnici nemaji odvolani a hodne Cinanu je stale ochotnych se premistit do Severni Ameriky, coz se take deje.

To nahle 'pochopeni' vatjhauzu pro hnuti 99% me neprekvapuje. Miska Gorbacev se prave tak svezl na nove vlne nepmanu v byvalem Sovetskem Svazu a jako zaminku vymyslel se svymi poradci perestrojku. Kdyz to vyslo jemu, proc ne Obamousamovi? Ze to vypada na diskreditaci hnuti? Co na tom, musi to projit svym pochodem a urcite to nejake zmeny prinese. Fyzika spolecenskych tlaku se neda oblbnout. At se kolo americke rulety toci!

255418

21.12.2011 19:15

A od zítra se nařizuje truchlit

RE: Václav Havel o Václavu Klausovi a Češích rok 1994:

n.z. 99.?.?.?

Tenhle klip vice nez co jineho vystihuje ceskou povahu: je to ukazka ceskeho potouhlictvi (ten vyraz jsem si pujcil od Jardy Hutky a vim, ze dokonale sedi). Ceska POTOUHLOST je to, co se delo za prvni republiky, ceska POTOUCHLOST je to, co se delo za tvz. socialismu a ceska POTOUCHLOST je to, co se deje nyni. Ceska POTOUCHLOST je to co ctu na techto diskuzich. Cesi si nezaslouzi si sami vladnout, protoze to neumi. Neumi, neznaji a nerespektuji nic a nedaji uznani nicemu. Jen sve zavistivosti a svemu nekonecnemu zarohackemu POTOUCHLICTVI. Cesi potrebuji cizince aby to udelali za ne. O Boze, kde je to slavne a skvele Rakousko?! Jedina ceska zachrana a ten (debil) Masarik s kumpany jej rozbili! Neuveritelna tragedie!!

259168

21.12.2011 20:16

A od zítra se nařizuje truchlit

RE: Politická korektnost-duševní vězení

n.z. 99.?.?.?

Pane orakl, jen tak pro doplneni:
nebyl to Havel, kdo znicil Ceskoslovenskou republiku. Byli to a v nekolika vlnach predne Slovaci. Prvne to byli slovensti clenove parlamentu, kteri mimo jine prosadili 2x zmenu nazvu statu. V konecne fazi pak pan premier Pestiar. Ten vas konecne osvobodil od "cekeho porucnistvi". V konecnem uctu jste vyrhali; ceho jeste zadat, pane orakl? Proc kritizovat postmortem Havla za co nenese vinu? Vy se na to urcite pamatujete! [cool]

259178

21.12.2011 22:45

A od zítra se nařizuje truchlit

RE: Václav Havel o Václavu Klausovi a Češích rok 1994:

n.z. 99.?.?.?

Zrcadlo pro ty, co maji odvahu se videt v pravem svetle.

259208

22.12.2011 03:30

A od zítra se nařizuje truchlit

RE: Václav Havel o Václavu Klausovi a Češích rok 1994:

n.z. 99.?.?.?

Hapsburkove jsou uz za nami. Ja mluvim o Rakousku jako o prirozenych spojencich, ne o monarchii. Rakouska republika vznikla jen o tyden pozdeji co CSR; tehda se neproziravi politici mohli domluvit na federalni forme, ale nestalo se to pro jejich falesnou sebeduveru a zaslepenost.

V brzke budoucnosti se najde cesta jak to napravit. Vznikne zcela prirozene tim jak se zacne borit nesmyslny behemont zvany EU; vsak naznaky toho jsou vsude. Narody ktere k sobe maji blizko by mely takove prilezitosti konecne vyuzit. Dokonce bych rad videl novy utvar kolem Visegradske ctyrky. Tim by se vyresilo hodne i ve vztazich Slovaci-Madari. Az se vliv USA v Evrope jeste vice oslabi bude i Polsko hledat prirozene spojence a tady je tez najde. Sen o silnem a nezavislem stredu Evropy je realny. A frantici s fricky se zase vrati k tomu co meli predtim. S bruselskym nesmyslem bude konec, verte tomu!

259228

25.12.2011 22:12

A do nového podobne

Muj prispevek, jestli mohu

n.z. 99.?.?.?

http://www.dailymotion.com/video/x4zdli_israel-kamakawiwoole_shortfilms

Aloha, Bruddah Iz!
Stesti, pratelstvi a mir!

259540

01.01.2012 16:25

Sociologie andělů

Tenhle clanek je paskvilem

n.z. 99.?.?.?

a jakousi ozvenou dlouhodobeho tmarstvi (ci 'popularni' interpretaci predlozene vycuranym klerem po stoleti hloupemu lidu) a jako takovy slouzi vice k pobaveni nez k vaznemu zameru narusit hegemonii a silu Viry. Ta sama je universalni, vse pretrvavajici a nemenna. Existuje a bude existovat be ohledu na stav 'pokroku'. Bez ni je clovek jen prazdna nadoba a chce-li provozovat 'neviru' jako poslani zivota skonci v beznadeji, pripadne v zoufalstvi. Dekuji, nechci.

Navrhoval bych vsem vaznym uchazecum o subjekt videt zalezitosti v urcitem poradku - Duchovno - Dusevno - Vira. Neni diskuse o tom, ze jsou 'veci nad vecmi ktere vidime' tedy Duchovno. Odtamtud pochazi sama materialni (a nematerialni) existence sveta. Dusevno je vyrazem pritomnosti nasi (ne-materialni) duse a jeji reakce na Duchovno. Jeji existence je nejevidentnejsi pri narozeni a smrti. Vira je nezbytna k dusevnimu preziti a jeji forma je dana nedokonalosti cloveka poznat 'fakta'. Tudiz, kritizovat ci zesmesnovat Duchovno na zaklade interpretace Viry je bez podstaty a nema smysl. Snazim se svuj pohled kondensovat; doufam, ze to dava premyslivemu ctenari smysl.

259971

02.01.2012 00:19

Malá záchodová úvaha

Leccos se mohlo casem zmenit,

n.z. 99.?.?.?

ale v mem pripade jsem po prichodu do Severni Ameriky okamzite videl, ze se nachazim v kulturnejsi oblasti. Proc? Protoze verejne zachody byly moderni a ciste a nesmrdely jako ty v Evrope. Chci upozornit na jeden podstatny detail a tim je mozna rozdilnost v mistnich 'podkulturach' uvnitr SA. Kuprikladu to, co vidite v Kalifornii ci na Floride, neni nezbytne to same co se pouziva (ci jak si lide pocinaji) v Ontariu.

Po me dlouholete zkusenosti povazuji Ontario az za prehnane puritanske, pokud jde o zachody urcite. Napriklad v novych "community centres" ktere jsem navstivil je az ctvrtina plochy venovana zachodum a koupelnam. Nekdy clovek ani nevi zda je v pripravne jidla (jsou vetsinou v blizkosti) ci na zachode (tady se rika 'koupelne').

Jak by si nekdo opomnel myt ruce pri navsteve zachodu mi pripada nepochopitelne. Na rozdil od vetsinou neprakticke Evropy je zachod a koupelna zde jedna mistnost, takze nemusime se 'spinavyma' rukama sahat na dve kliky a tim roznaset bacily. Pokud jde o bidety, mam zato, ze je to dobra vec, ale vse je jen vec zvyku. Neni to nezbytne znakem 'vyssi' ci 'nizsi' kultury.

259998

09.02.2012 16:48

Tak už to víme

RE: .

n.z. 99.?.?.?

Autor to pravdepodobne myslel dobre; nicmene je poplatny trendu. Souhlasim s vasimy vyvody v pridavku. V souhrnu se domnivam, ze ten 'vyzkum' a deleni jednotlivcu na "levico-pravicove" je casti toho, co Makow nazyva 'ruse' (mlzeni). Je to velmi ucinny prostredek jak zanalepkovat a zavrit do 'kotce'.

Chapu, ze jste to sem dal jako 'perlicku' a s dilem urciteho nadhledu coz dokazuje i nadpis. Trochu mene chvalitebnou casti takoveho vyzkumu je, ze za to plati kanadsky danovy poplatnik.

262892

09.02.2012 18:23

Paulův tábor považuje výsledky hlasování v Nevadě za podvod

Jak se to dela - jsme toho svedky

n.z. 99.?.?.?

Romney je kun elit, to je jasna vec. Jeho vzhled a presentace jsou jak z ucebnice "Jak udelat politika". Pro nas obecenstvo je to opet prilezitost se neco dovedet o systemu, jeho pozadi a jak pracuje.

Moje iluze v tomto smeru skoncily pri sledovani procesu likvidace Reform party of Canada, Vetsina duleziteho rozhodovani se nedela v plenu (tehda jiz Spojene konservativni) strany, ale za plentou. Tak se stalo, ze 'kupovanim prizne' kandidatu a cachovanim za vydatne pomoci penez to nakonec 'vyhral' sampion Bay Street (kanadska pobocka Wall Street) Harper.

Odplivnout si a odejit; je to takzka beznadejne. To rkouc mam o to vetsi obdiv k podporovatem R.Paula.

262899

11.02.2012 13:40

Paulův tábor považuje výsledky hlasování v Nevadě za podvod

RE: ne pouze v Nevade

n.z. 99.?.?.?

Nemate to dobre promyslene; to co rikate je jako kdyz 'nahazuje maltu'. Velmi povrchni. Uvedomte si: system vam zadarmo nic neda a to jakykoli. Jestlize se nejaky system (pavdepodobne z duvodu polpulismu) uvoli vam neco na oko dat, trikrat vic vam sebere na danich. To je puvod ozebracovani lidi vic nez co jineho. Dalsi vec je universalne aplikovatelne pravo politicke svobody, ktere jiz davno pravem neni, atd.

Pripoustim, ze PR zni trochu naivne. Jeho pristup je jaksi navratit se na prvopocatek; vse se zda byt pro nej trzni zalezitosti, primo a jasne. Ale v tom co rika a asi by skutecne (v hypotetickem pripade volebniho vitezstvi) uplatnil a z reakce jeho oponentu je jasne, ze jeho pozice skutecne system ohrozuje. A to je dobra zprava pro slusne lidi celosvetove.

263030

29.02.2012 01:11

Tajemství zmrtvýchvstání češtiny

Nejak jsem se zase dostal na Zvedavce

n.z. 99.?.?.?

a nemohu verit co vidim. Zmrtvychvstani cestiny?? To je v soucasne dobe jen nejake zbozne prani. Ta se dobrovolnicky Cechy samymi mrsi a degraduje. Pri styku s Cechy mi pripada, ze je to uz uplne jina rec, nez ta co se mluvila kdyz sem tam zil. Nenici se jen anglicizmy, ale i novymi zkomoleninami. Dale, nevim proc by se mela nase rec srovnavat s aglictinou. A ani nechapu proc by mela nase rec mela byt nejak 'vyvolena'.

Anglictina je rec blbcu a pro blbce (nema tvarnost a schopnost se regenerovat a ozivovat). Je zasekla na stupni v jakem se nachazi od exploze pop culture 60.let. Slysel jsem od Kanadanu (i Americanu) nescislnekrat - "english is stupid language". To znamena, ze jim samym nedostacuje. Anglictina je asi odedavna predurcena jako rec NWO. Byla poznamenana snad vsemi moznymi jazyky ktere asimilovala. Slysel jsem Welsana, ktery si myslel, ze mluvime "italsky". Jinak samozrejme 'andelstinu' poznamenala nejvic nemcina - je to vedecky dolozeno. Anglove sami byli pred prichodem Normanu na vymreni. Na soucasne aglictine je 'anglickeho' krome tech prskavych zvuku velmi malo. Anglicky mluvici Nemci to berou hakem a vyslovuji je "dze".

Mam jedno zajimave pozorovani, ktere by melo podchytit zajem: kdyz jsem se pred 20ti lety zacal ucit (zde v Kanade) spanelstinu byla se mnou ve tride tez jedna Polka. Kdyz se probiraly detaily mluvnice najednou radostne zvolala - vzdyt je to jako polstina! Ja jsem si musel sam pro sebe priznat - je to skoro jako cestina! A taky ze je. Obroditele pouzili vsak italstnu jako vstupni branu k obnove cestiny. Takze, tady mate namet reci s kterou se porovnavat. Ciao!

264171

04.03.2012 14:21

Jak jsem vezl motor do Ruska

Tak to je Belo-rusko, rikate

n.z. 99.?.?.?

Ze tam panuje (vne Schengenu) uredni siml by se nechalo cekat a vlastne me to ani neprekvapuje. Ted' vam reknu neco z nasi "nejpokrocilejsi hranice sveta" - tj. mezi USA a Kanadou. Pracoval jsem dole na TN (pracovni viza) ktere mi pred koncem roku proslo bez toho, ze bych mel obnoveni. Rekl jsem si: no co, lide snad maji 'common sense' a nechaji me projit. CHYBA LAVKY! Zadrzeli me na celnici na letisti v Toronte a cekal jsem tam pres 12hodin nez me dovolili (asi coby potencialnimu cernemu pasazerovi) se vratit do meho bydliste a cekat nez mi zamestnavatel Fedexem poslal nove visa. Pak jsem jiz 'jen' pristi den prosel obvyklou (prisnou a doternou) celni pohranicni kontrolou. To vse bylo davno pred 9-11. Jo, urad je urad, kdeko-li na svete. Pravda, to 'vsimne' jsem neplatil a ja nekourim. Americti urednici jsou prece 'nepodplatitelni', ze.

264611

04.03.2012 18:04

Jak jsem vezl motor do Ruska

RE: Pašování za ČSSR

n.z. 99.?.?.?

Ze se do toho pletu.... clovece vy by jste mel byt povazovan za "zlatousteho" Kolik takove uprimnosti clovek dnes slysi? Nez vsak co si vylevat srdce, nic tim nezmenime. Jakakoli nostalgie je nanic, jen podryva cloveku sebevedomi. Budme realiste a starejme se hlavne o sebe a sve rodiny. Pojem narod je v tomto svete vesmes stejne jen iluzorni.

264625

04.03.2012 22:14

Jak jsem vezl motor do Ruska

RE: Pašování za ČSSR

n.z. 99.?.?.?

Na toho pred vami jste reagovat nemusel, ten je jeste evidentne nevyzraly (slusne receno toho moc nepoznal). Je ale dobre ze to pisete hlavne z toho duvodu, ze je to takrikajic z prvni ruky. Ja si pri cestach dolu (naposled jsem byl na stredozapade v r.08) vzdy uvedomuji, jak jsem to prosvih, ze jsem se zasek do Kanady. V U.S. je stale daleko vice respektu jak individuelne tak i stat vuci obcanum nez zde. Ti co kecaji o fasismu fantaziruji; v Cesku by se jim museli v porovnani dusit. Radeji dale nemluvit.

Eura vseobecne je vydrezurovany dav bez toho, zda je to pred valkou, po valce ci nyni. Jsou vsichni jak 'vyzehleni'. A to bez rozdilu, zda jsou to anglani, polaci, cesi ci rusove (ac ti asi nejmene). Kazdy je zvykly poslouchat autoritu, protoze nema zadny smysl pro svou vlastni hodnotu. Pritom ale podvadi jak je jen mozno. Nejaka hrdost je v coudu.

264638

05.03.2012 16:22

Jak jsem vezl motor do Ruska

RE: Pašování za ČSSR

n.z. 99.?.?.?

Pletete, tak jako mnoho dalsich dobrovolne-neznalych, dve veci: stav mysli a chovani skotecnych lidi A trend officielni politiky. Lide jsou skveli a jsem si jist, ze by jste mel jejich porozumeni. Oficielni linka je diktovana jestraby, velkoobchodem, velko-bankami a AIPACem. Mam jeste neco dale vysvetlovat??

Mimochodem, povinnou vojenskou sluzbu jsem v CSSR odslouzil a polevala me hruza, ze bych mel byt pouzit coby vercajk k nejake 'soudruzske' akci jako treba proti Solidarite v Polsku. To byl take jeden z motivujicich faktoru proc jsem plachnul ze zeme.

264688

12.03.2012 04:22

Hříchy Tomáše Halíka a boj o češství

Tomuto zde pritomnemu klubu sebemrskacu

n.z. 99.?.?.?

bych chtel predhodit jednu namitku: jak se mozne, ze takovy poctem maly narod jeste za poslednich 22 let nezmizel? (Ac argumentace naznacuje, ze je v procesu mizeni, ja ji nepovazuji za spravnou.) Je to prave jeho schopnosti sebemrskacstvi (nebo sebepopirani, chcete-li). Prece je znamo, ze obranne serum se dodava do tela omezenou nakazou, ne?

Vlezdoprdelizmus cizim (silnejsim) kulturam je prece uplne idealni taktika jak prezit. Zatim vzdy s uspechem pracovala. Vlezdoritolistu neni mozne povazovat za blbce, alespon' ne v mem chapani. Je to dokonala taktika, je to boj trikem - v prirode se uplatnuje v sirokem meritku; at se vsichni od Cechu uci!

265082

13.03.2012 13:41

Hříchy Tomáše Halíka a boj o češství

RE: Tomuto zde pritomnemu klubu sebemrskacu

n.z. 99.?.?.?

Cesi tam budou brzo take.
http://www.novinky.cz/domaci/261695-cesi-zacnou-brzy-prirozene-vymirat-spasou-jsou-migranti.html?ref=zpravy-dne

A pak prijedou blanicti rytiri.....

265148

20.03.2012 02:30

Wen signalizuje něco nového

RE: Mandát nebies

n.z. 99.?.?.?

To bych rad vedel odkud tuto 'znalost' mate. Z posledniho Emperora? (Ja jsem to nevidel ale vim o cem to je.) O "vuli nebes" mluvil ve sve kronice Kosmas, rikal tomu "bozi uradek" a to byl zpusob prastare kmenove 'demokracie'. To uz je ale davno prezile snad s vyjimkou Afganistanu.

Ja vam neco povim, a to vsem, hlavne tem predchozim. Ja verim, ze demokracie je nejen praktikovatelna, ale i nutna. Totiz, jejim provozovanim se dostane z lidi to nejlepsi, aktivnim a druznym zpusobem.

V me znalosti o asijske pvaze (a verte mi, neco o tom vim) je celkem neco jineho nez v evropske. Evropane, snad na malou vyjimku Nemcu, se vyzivaji v pletichareni a rozdelovani se. Asiate ne, jsou zvykli zit a myslet vice 'komunalne', ve prospech komunity. Dalo by se tez rict - nesobecky. Maji respekt k uprimnemu vyjadreni nazozu a schopnost ho podporit, at to stoji co to stoji. A casto vidime, specificky v Cine, ze se to necha dokazat. Asie a Cina hlavne se hodne zmenily. Nemeli by jsme se na ne podivat blize a neco se priucit? Ne, nejsou zasadne lepsi nez my, maji jen lepsi 'common sense'.

Nemyslim si, ze mame patent na nic, ani na to pivo. Natoz na demokracii. Cinske Tsingtao je docela dobre.

265525

21.03.2012 00:14

Wen signalizuje něco nového

RE: Mandát nebies

n.z. 99.?.?.?

Nako mi nedochazi rozdil (ac se tu to do hojnosti diskutovalo) mezi res-publikou a demo-gracii. Mam zato, ze to je to same. Soucasne ale slysim (kuprikladu na strance R.Paula) diskuze a pre tehoz druhu. Myslim, ze se jedna o 'red-herring'. Osvicena monarchie... setsakra, neni to o tech illuminatech? Ac na druhou stranu, my jsme zrejme jednoho primo tragicky minuli - posledniho cisare Karla.

Ja vidim demo-gracii coby formu sousedske kooperace, ne souteze; proto mi tam ta fgurka beranka nejak nezapada. Uspesna koexistence je mozna jen na urovni dobrovolnosti, ne vsudypritomneho podezreni z ukladu a zrady. Duvera povysuje nositele vic nez toho, kdo je ji dan. Proto se v zaveru volebniho obdobi role vymeni a vsichni jsou spokojeni. Primo idealni svet.

Stara civilizace...? Nu proc by stara mela mit predpoklady prezit lepe nez mlada? Co takovi Sumerane, Babylonane, Etruskove? Jsou jeste kolem? Cinane jsou, ale jak vidno aby byli i nadale poznavaji, ze se musi 'pretransformovat'. Jinak to s nimi dopadne jako s dynosaury.

Pivo - mate muj souhlas. To jmeno je pry po meste kde se dela. Meli ho pod palcem kdysi Nemci. Od znameho Cinana jsem se dovedel, ze mistni je povazovali za relativne ferovou chasu. Jeho vlastni ded obdrzel od nemeckych kolonizatoru velky majetek. Navic se naucil zdarma vyborne nemecky aniz by musel lezt pod necky.

265583

21.03.2012 15:06

Jak jsme nevychutnali návštěvu CN Tower

RE: To je jak u blbejch

n.z. 99.?.?.?

Mate pravdu, ze je to "jako u blbejch". Je v tom plno hypokracie. Jen pro presnost: v Kanade lze vlastnit legalne strelne abrane vcetne tzv. restricted. Mezi ne patri pistole s kratkou hlavni a take urcite 'utocne' zbrane coz jsou komercni derivaty vojenskych. Tyto zbrane lze skladovat v byte/ dome za predpokladu, ze se tak deje s patricnou mirou bezpecnosti (v sejfu a pod.). Autorita si vyminuje pravo vas v tom smeru (po predchozim oznameni) proverit. Pro zajimavost: pravidla (ohledne druhu zbrani) se behem poslednich asi 15let drasticky zmenila. Vzpominam, ze bylo mozno koupit zcela legalne i vojenske (dovezene) s upravou na strelbu jednotlivymi ranami. Pokud mam dobrou informaci, je stale mozno koupit derivat csl. samopalu Vz.58 (s prodlouzenou hlavni na 18palcu). Asi proto je v platnosti vyjimka o ktere jsem se zminil.

Obrovsky rozdil v porovnani s CR je v tom, ze vy nesmite s temito legalne drzenymi zbranemi na ulici! Tudiz, muzete je vlastnit jako 'sberatel', ci 'sportovni strelec' a nebo 'lovec' ale NIKDY pro sebeobranu. To je v Kanade proste NO-NO. Se zbrani na ulici muze legalne jen policista. Jsme domnele spolecnost bez "nasilneho zlocinu", alespon si na ni hrajeme.

Ted k legalnimu pouziti. Mate-li v umyslu si jit kuprikladu zastrilet do klubu brokovnici na baterii(trap) nebo si 'zaplinkat' malorazkou, nalozite si svoji zbran bez munice, do uzavreneho a uzamykatelneho prostoru automobilu/pickupu/SUV a zcela legalne s ni dojedete na strelnici k zcela legalnimu pouziti. Sam jsem to tak v minulosti bez problemu delal. Jak je to s okolnostmi pri pouziti k lovu nevim, ale ocekaval bych ze podobne. Ale opet, hodne za polednich 15-20 let prituhlo. Byla zde kdysi skoro-svoboda (s P.E.Trudeau to nema nic spolecneho).

To je legalni pozice a jeji interpretace, pokud ja ji znam; ve slovickareni se nevyzivam. V praxi ovsem je zcela jasne, ze urcity pocet individui stale pri sobe nosi a bude nosit, na verejnosti, ukrytou zbran. To je ovsem kategorie 'lidi' s kterymi se jako slusny clovek nebudete chtit merit. Strili se vetsinou sami mezi sebou a to je ok. Paklize se pri tom nanachomytne nezucastneny kolemstojici civilista.

265630

28.03.2012 03:03

Pravdivý příběh skupiny Bilderberg

Ted se trochu nadechneme

n.z. 99.?.?.?

a zase vydechneme a jeste jednou.... nu a trochu zapremyslejme. Ze Estulin je 'ruske' jmeno? Nebo dokonce litevske? Nu dobre, rekneme ze ano. Ze pry ta rodina vycestovala ze SS za dob tuheho breznevismu, kdy prislusnici jen jiste etnicke skupiny meli povoleno? Aaaah, nebudme tak uzkoprsi, rekneme ze ano. V LA je zase rabin Naftalin Estulin; asi shoda jmen.

Dejme tomu, ze mate splasene kone (ja vim, dnes to jsou vic splasene automobily) a chcete je znovu uvest do stavu ukaznenosti; co udelate? Postavite se jim vstric a nechate se jimi smest? Anebo chvili budete poklusavat podle nich a pritom jim se snazit je zachytit za uzdu (rekneme ze ji jeste maji) a pomalu je zpomalit a zmenit smer jejich trysku na cval.... a postupne vychazkovy poklus? Ja bych rekl to druhe.

Par veci mi na tom Eshtulinovici nesedi. V jednom hovoru tvrdi, ze vyzvedne sluzby jsou patrioticke a ze "by vas nenapadlo o tom pochybovat". V jinem zase s presvedcenim kaze o tom, ze at si lide neblbnou hlavu "konspiracnimi teoriemi", ze ti bildrberci nejsou az tak sadisticti, nicmene to jsou tak trochu sobecti stryckove. O tech ostatnich ani slova.

Nicmene, zda se jako odvazny clovek - odhalil obrovske tajemstvi (jak se k nemu coby vystehovalec udajne bez konekci dostal je fantasmagoras) a ti odhaleni provinilci jej nechaji klidne zit dal a stavet chram sve slavy? Vydavat knihy, delat i-view atd.; dokonce si i potrepat pravici s Fidelem. Zadna obvineni ze spineni povesti, zadna obvineni z nactiutrhavani. Proste, ta jejich sila je tak obrovska, ze ani nestoji za pouziti. No vidite, to je prece ta svoboda, ze? Jste uplne bezpecni, muzete si rozhlasovat co hrdlo raci. Chce to nekdo zkusit? Zname jich par - skoncili v base.

Nu, proc spechat k zaverum? Zijem prece v dobe medialnich valek, ne?! Uz se brzy vyjasni jako to nejjasnejsi rano. A pak pozname pravdu.

266009

28.03.2012 04:08

Další trestní oznámení na OS Zvědavec, tentokrát kvůli daním

RE: Prestante jim delat blbce!

n.z. 99.?.?.?

Ja to take nechapu proc je vydavatel takovy dzentlman. Je tu hodne kvalitnich nazoru a rad a lide to mysli opravdu dobre - je to citit. Pane Vydavatel, prosim zaujmete uz konecne bojove postaveni. A odtedka jim mirte rovnou na bradu!!

266011

29.03.2012 14:45

Vynořující se infrastruktura policejního státu nového světového řádu

Velmi pripadny clanek

n.z. 99.?.?.?

Makow je 'divoch', ale tentokrat je uplny realista. Ano, v posledni dobe se vlady celeho tzv. zapadniho sveta pokousi uplatnovat "smirovaci" opatreni s variabilni mirou uspechu. Tu svobodu kterou i-net prinesl, zaciname pomalu ale jiste ztracet. Oficielni snaha "zabranit pedofilnim aktivitam" je absolutne neodmitnutelna; skvely i kdyz hnusny tah.

Dala by se vest uvaha o tom, zda je ta 'znalost meho mysleni a jednani' skutecne tak 'zranujici' vuci me osobne. Nejsem docela v souladu s takovym argumentem, tedy ne plosne. To by ale zabralo hodne mista a je to jina, i kdyz souvisejici tematika. Necham ji na moment stranou.

Jednu zasadni vec si kazdy musi uvedomit, specielne clovek v Cesku: Kanada NENI narod. Je to podivny a nesourody slepenec vice-mene autonomnich narodnich skupin. V jistem smyslu to zapada dobre do schematu NWO, na druhou stranu to predstavuje velkou 'vyzvu' (tahle verse slova NAROCNOST se mi hrozne libi) pro bezpecnostni system. Tedy, to co zavedou a vyzkousi zde, bude asi fundovat vsude. Good starting point!

266067

22.04.2012 15:19

Demonstrovat? Jistě ano! Ale víme, co vlastně chceme?

RE: Jediná cesta - drobná práce politická

n.z. 99.?.?.?

Libi se mi Vas prispevek a myslim, ze mate v mnohem pravdu. Pivo v rukou (a o to hure v hlave) Cecha se zda byt efektivnim amortizatorem jeho intelektualni schopnosti. Proto ho predchozi system poskytoval v takovem mnozstvi a laci. To je treba odriznout jako prvni artikl. Dale, rikate zapojit se do "drobne politicke prace". Presne tak a navic podilet se! Opet, neni co vytknout.

Dale mam za to, ze implicitne navozujete, ze nema sanci na uspech neco 'totalne noveho a vysneneho'. S tim opet souhlasim. Neverim, ze nejakym vytazenim kralika z klobouku se najde reseni. Konkretne nevidim serioznost cile HV v tom, ze chce okamzitou demisi vlady plus Vaska. Potom pry se bude zabyvat "budovanim noveho systemu"... jak prosim? Nejlepe je skutecne vyuzit JEJICH stranickeho systemu a vyuzit jej co nejchytreji a s plnou vervou k vlastni odpovednosti. Odpovednosti v projevu, v akci a v planu pro budoucno. Inspirujici projev nemusi byt plamenny, ale musi byt prodnesen se smyslem a jazykem bezneho cloveka. To MA mozna sanci. Jednej lokalne a mysli globalne!

267467

03.05.2012 04:36

Hugo Chavez může prohrát prezidentské volby

RE: pokud by Chavez prohrál volby

n.z. 99.?.?.?

V podstate s vami souhlasim, mate o tom evidentne prehled. Pokud by "chavez" prohral volby, tak v tom okamziku by je s nim prohralo nejmene 50% obyvatelstva. V nadchazejicich volbach neni ani tak dulezite jak bude opozice "chytra", ale jak hloupi budou uzitecni blbci ze strednich trid. Kdyz si nebudou schopni uvedomit, ze prohrou Chaveze vrhnou zemi bud do obcanske valky daleko horsi nez v sousedni Kolumbii (prosty lid si nenecha vzit co uz jednou ziskal), tak si ten titul zaslouzi. I oni sami prijdou o to co meli. Behem Chavezovy vlady byla zarucena a respektovana pluralita o jake se te zemi predtim ani nesnilo; s jejim koncem bude konec i s tim.

K pochopeni vaznosti situace bych doporucoval se podivat na toho panacka Caprilese. Ma jeste jeden pridomek - Radonski (jeho koreny v zemi jsou velice melke) a tem jasne vi, do ktere party patri a komu nahrava. Je zahodno aby si na nej dali Venezuelane velky pozor, je to proradna devka. Mluvi o jednote, ale ma za lubem docela neco jineho. Hugo to vi a nazval-li ho prasetem, neprehanel.

268158

05.06.2012 01:36

Volby v Mexiku: Spiknutí proti Obradorovi

Opet AMLO - jak to tentokrat dopadne?

n.z. 99.?.?.?

Pamatuji se, kdyz se zucastnil poprve v presidentskych volbacb. Vypadalo to z pocatku nadejne - a nadeje se vznasela vysoko. Pak to jako podle 'zakona gravity' skoncilo opet na zemi; jak se dalo cekat jinak? Dnes je situace trochu odlisna, je ve funkci nekolik pokrokovych vlad skrz cely jizni subkontinent; je to skoro jako hnuti. A navic, soucasna pro-americka vlada mnoho nadseni behem sveho terminu nevyvolala. Jeden Mexican mi to v soukromem hovoru popsal takto: "Mexiko je polomrtvola, ktere nepomuze ani penicilin a oni ji chteji lecit aspirinem!". Doufam, ze AMLO, vlastne Mexicane sami tentokrat zaboduji. Duch realisticke a narodne-zodpovedne politiky vane od Tierra del fuego az k Rio Grande.

270261

05.06.2012 02:56

Volby v Mexiku: Spiknutí proti Obradorovi

RE: Bolehlav

n.z. 99.?.?.?

Servus Canario

Jedne z veci, ktere jsem si tez vsiml je jak Santos 'nadbiha' Chavezovi. Samozrejme to nemyslim vazne. Ale Santos urcite vi co dela: nechce zustat v Latinske Amrice jedinou zemi blbcu ( i kdyz Peru se mi zda takove podivne, ale to asi bylo vzdy). A co me opravdu dojalo bylo jak letel na Kubu(!) aby tam podepsal s Chavezem nejake smlouvy o spolupraci. Starymu Uribe z toho asi prdne v kouli a Obama bude brzy srat magi v kostkach. Proste jak vidis, mam z toho taky radost.

270265

05.06.2012 12:07

Volby v Mexiku: Spiknutí proti Obradorovi

RE: Bolehlav cili zjednodusovani

n.z. 99.?.?.?

Nejde ani o to "chapat - nechapat". Oni vedi ci alespon tusi o co jde; snazi se tomu vesnes vyhnout. Americane nejsou nepochybne 'blbci' za ktere je svet ma. Coby radovi obcane nemaji ale vyhnuti. Lide jsou casti stada (ovcane) bez ktereho nemohou existovat a tim si zajistuji preziti ze dne na den. Nikdo az na ridke vyjimky nema odvahu se sam vyloucit. To je podkladovy princip 'vynucene loajalnosti' k tak mocnym (ac prazdnym) symbolum jako je vlastenectvi. Tim se ovsem tez vytvari v mysleni lidi konflikt, ktery konci 'sebe-nenavisti' a kapitulaci. Nezname to slovo jiz od nekoho?

270279

06.06.2012 12:42

Volby v Mexiku: Spiknutí proti Obradorovi

RE: Bolehlav

n.z. 99.?.?.?

Diky priteli a zase napis. Zpravy z prvni ruky jsou ty nejlepsi. Vcera jsem poslouchal rozhovot o nasili ve Venezuele. Chavez a jeho vlada tam byla zobrazena kopodivu celkem nezaujate (bylo to na Al jazeera). Take verim tomu co rika Eva Golinger a to, ze soucasny stav je vysledkem rozporu mezi nekterymi guvernery a ustredni vladou. Drogove gangy (predtim vyhnane a Kolumnie) z toho tezi. Drzme palce Chavezovi v nadchazejicich volbach. Je evidentni, ze Venezuela je na ceste k demokracii noveho druhu; ne jen pro bohate ale pro vsechny. Rovnez tak doufam, ze je i Mexico. Hodne zdaru i tobe osobne!

270309

17.06.2012 16:53

Rusko, Čína a WTO (II)

Puvodni pisatel je velmi schopny

n.z. 99.?.?.?

ve svem odhadu situace. Je zde nekolik moznosti ktere se budou do budoucna dale vyvijet. Zaprve je tu otazka: v pripade otoceni zad na WTO, bude BRIC schopny samoexistence? Dale, dojde-li k tomu co je defacto ekonomickou blokadou Zapadu, dojde nasledne k finalni svetove valce? Jak vime v minulosti byla valka vzdy planovana a provadena za ucelem zisku; to by v te pristi jiz neplatilo. Zda se mi tudiz jako alternativa absurdni a to muze byt take duvod proz Zapad tolik 'tlaci na pilu'.

Dalsi hledisko: spojenectvi. Momentalni zdani spojenectvi Ciny a Ruska neni nezbytne prirozene a ani neni trvale. Je je jen veci vhodnosti v dane situaci. Jak autor spravne poukazal tim katalyzator vztahu v Asii je Indie. Oba, Cina (i kdyz o dost mene) ale hlavne Rusko si ji 'namlouvaji'. A vskutnu, Indie ma uzasne ekonomicko-industrialni schopnosti. Vidime to vsude na ekonomicke soucinnosti Zapadu s ni. Indie nejen ze vyrabi zpracovane suroviny, ale i kvalitni finalni vyrobky.

Nicmene, domeni o 'lepsim porozumeni' s Indy nez s Cinany je nematerielni, je to jen iluze - oba jsou dokonale 'vychcani' a z hlediska zapadniho pohledu nespolehlivi. Proto s prihlednutim k temto 'detailum' je dost mozne, ze po pocatenim kole konfliktu muze zcela prirozene vykrystalizovat nejaka nova konstelace. Jaka bude? Budou Zide opet tim silnym faktorem jako v minulosti?

270729

18.06.2012 15:22

Připravují Spojené státy otevřenou intervenci v Mexiku?

RE: Mexico OLE!!

n.z. 99.?.?.?

Tim ze je Mexiko vuci SS v pozici vazala nema velke moznosti volby a rozhodovani o svem osudu. Rovnez je velmi nepravdepodobne, ze Obrador to dotahne na vetsinu. Jisteze americky kapital ma zajem na pouzitelnosti mexicke pracovni sily ve svuj prospech. Cokoli se nezda odborum v Kanade ci ve SS muze byt nalozeno na vagony a preneseno na jih. To nedelaji nakonec jen Americane, ale v pripade automobilu prave tak Nemci a dokonce i Japonci (Nissan).

Pokud jde o ty chytrejsi z Mexicanu tak ti se snazi uplatnit v Kanade. Setkal jsem se s nekolika inzenyry z Mexika. Obycejny powl tradicne smeruje na sever pres Rio Granda. Moje chapani ale je, ze ten soused jiz neni tolik svolny jako byl v minulosti. Postavili tam pro ty ucely plot, ktery by si nezadal s tim co jsme meli kdysi s Nemeckem. I ti z 'nelegalu' kteri to dokazi prekonat nakonec zemrou vysilenim a zizni v pousti. Jsou ale mezi nimi take prislusnici dalsich statu Stredni Ameriky.

Pokud jde o Cechy, obycejni Mexicane jsou ignoranti. V dobe me nastevy pred mnoha lety i kdyz jsem jim muj puvod (ve snaze se odlisit od nemilovanych Americanu) zduraznoval, mi rikali sablonovite "senor gringo". O jejich znalostech historie bych si vubec zadne iluze nedelal. Jsou kulturne do velke miry ovlivneni svym sousedem na severu (vysokoskolske vzdelani se deje v jazyku Anglosasu coz ma svoje vyhody, ale tim se i patricne 'nastavi' jejich mysleni; jejich frazeologie je dokonale 'severoamericka'). S tim se neda nic delat.

270753

Toto je vhodny pretext pro presidenta Chaveze tvrde zakrocit. Takzvana opozice (ve skutecnosti podvratne zivly) zneuzivaji moznosti otevrene demokracie. Je treba vyuzit teto prilezitosti podobne jak to dela jeho ultrapravicova opozice ve VB a SS. Ted ma prilezitost kterou by si nemel nechat uniknout. Kdyz ukaze tvrdou ruku, narod ho bude nadsene nasledovat. 'Apriles' bude uplne bezvyznamny.

274327

Stránka: 1 2

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 1

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 1

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 7

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
173 683,37 Kč

Poslední aktualizace: 4.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?