Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 84 příspěveků, 4 různá jména: <nic>, cirkus, Cogito, Lance.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

30.11.2010 09:36

Diabol Kim? Alebo nie?

RE: Válka je válka

46.?.?.?

>Co se tyce severni Koreje a jejich touhy mit pokoj, myslim, ze
>cely clanek je mimo.
No, ten clanek naznacuje, ze autor je dost do problematiky zasvecen, coz v pripade Severni Koreje neni bezne, tedy ani jednoduche. Napada me otazka: Byl autor v Koreji? Vas, vodniku007, se neptam.

233451

01.12.2010 03:28

Cikánská otázka v ČR

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

46.?.?.?

Predevsim chci zduraznit, ze se neztotoznuji s vasim tvrzenim, ze
>článek je dle mě slabý výdech ničeho
Ja jej hodnotim jako kvalitnejsi nez dobry. Jazyk kultivovany a opodstatneni duvodu ma obsirne a verohodne - nezajem cikanu o praci, smysl pro zneuzivani vyhod, nizka inteligence, kriminalita atd. Nevim, jestli existuje pro verejnost informace, kolik cikanu je v ceskych veznicich v pomeru s necikany, ale myslim si, ze vzhledem k jejich celkovemu poctu to procento veznenych cikanu bude znacne prevysujici. (Snad to neni statni tajemstvi.) Proto se nehodlam pizlat ve vasich detailech, jsou, vzhledem k vyse mnou uvedenych duvodu, uhybne jako v Mlade fronte.
Na clanku me vsak vadi jina zalezitost: Zminka o DSSS, jakkoliv chce vyznivat jako objektivni, ma nadech skryte reklamy. Tim vice, ze v predeslem prubehu textu se nevyskytuje zadny nazev politicke strany, zadny popis ideologie, vse je v obecne rovine, a nahle posledni dva odstavce naprosto diletansky vybuch. Ja osobne bych ten text skoncil slovy
>pravděpodobnost je mizivá.
Tim zbytkem tu predchozi pomerne kvalitni uroven znacne vyznamove znehodnotil.

233507

01.12.2010 09:51

Cikánská otázka v ČR

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

46.?.?.?

>Nejsem si jistý, jestli přirovnání k NSDAP je pro DSSS tou
>správnou reklamou...
Pro nekoho ne, pro kratkozrake muze byt. Projdete si ty dva zminovane odstavce bez usklebku a treba mi date za pravdu.

233519

01.12.2010 16:01

Cikánská otázka v ČR

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

46.?.?.?

>tato problematika u nás neřeší účinným způsobem.
Ano, toto je perfektne vystizeno. A ptam se: Kdo to ma ucinnym zpusobem resit? Obcan? Nebo vlada? Kdo tedy za to nereseni muze? Ano, jednou to odnesou i ti slusni. Diky vlade. Ze je jako celek nesmyslne a neopodstatnene zvyhodnuje. Nic netrva vecne. Zlorad nevyjimaje.

233546

01.12.2010 16:12

Cikánská otázka v ČR

RE: hon na čarodejnice nebo vlastní neschopnost?

46.?.?.?

Pane autore, promitnete si to, co jsem napsal. Zde to je:
>Na clanku me vsak vadi jina zalezitost: Zminka o DSSS, jakkoliv chce vyznivat jako objektivni, ma nadech skryte reklamy. Tim vice, ze v predeslem prubehu textu se nevyskytuje zadny nazev politicke strany, zadny popis ideologie, vse je v obecne rovine, a nahle posledni dva odstavce naprosto diletansky vybuch.
Zminka o DSSS je jakoby zaonacena do jakesi negace, ale je tam zminena. Vypada jako mucholapka. Jeste jednou opakuji - ty dva odstavce to znehodnotily. Ale podivejte se: Mohu se mylit, pozeptejte se nekoho, kdo ma s tim remeslem zkusenost, a treba me posadi na prdel. Tak to v zivote chodi. Ja ale i presto budu presvedcen o tom, ze ty dva odstavce jste si mohl odpustit. Jinak vam rozumim. Autor se tezce smiruje nad svym textem s cizi vizi.

233547

06.12.2010 10:51

David Irving - Morgenthauův plán

Neverim stoprocentne slovum,

46.?.?.?

>že největší hrozbou po skončení války nebude zdecimované Německo, ale bolševický Sovětský svaz.
Totiz tak uporne dominantne, jak se chovaji nyni Spojene staty, se takto chovaji uz davno. Je zrejme, ze internacionalni komunismus slouzil Rusum jako nastroj, jako protivaha te ukoristene zeme, a taky, aby si udrzeli pred tou zlodejskou zemi svoje panstvi, nabyte dolgorukymi slechtici ve zbrani.

233781

07.12.2010 10:53

Čas se zrychluje, zintenzivňují se změny a ty opravdu podstatné se blíží

RE: Pěkný článek, díky

46.?.?.?

>Člověk vpadne do teto společnosti a posadí ho k televizi, pak
>internetu, pokračuje vzděláním, vysněnou kariérou, kterou
>letí životem a neohlíží se zpět. Nehledí na následky
>svého konání. Chce být dravý, krásný, bohatý. Vidí to
>denně na Nově, Primě. Život se mu smrskne na krátké
>textové správy, práci, hypotéku.
Libi se mi to vase vyjadreni, ne vsak ze bych byl unesen obsahemn, nybrz kvuli tomu, jak pravdive jste vystihl ten zakladni problem. Bohuzel takovy je cely pokrokovy svet. A lide v zaostalych zemich nam ty "vyhody" zavidi.
Dalsi cast textu me uz ale nastvala:
>Jak jde dohromady nová
>stíhačka Gripen a několik tisíc bezdomovců? Jak nový Pandur
>a invalidé, na které není v rozpočtu místo? Kolik takových
>příkladů najdeme za 10 minut? Jak vytvořit spravedlivou
>společnost
Pred lety byl v Cesku duchodovy fond. Vladci jej prosustrovali, ale ne tim, ze by preplaceli ty, pro ktere byl vyclenen. Zlostne je, ze nekteri ti o to "zaslouzili" darmozrouti tam kvasi dodnes, vetsinu doby probenduji v poslanecke kantyne a v sini se objevuji az na hlasovani, aby pro znotyrovani spolecnosti odhlasovali napravu na ukor davu, kdyz sami pro sebe si uzakonili vydelky znacne nepomerne. Lzou nam do oci, vondrovsky krivi huby do ironickeho usklebku jako by se vratili z Bohnic, a my porad nic. Porad ta zada hrbime. Nejhorsi je, ze nase zeme neni vyjimkou. Tak pitomi jsou vice ci mene i davy v ostatnich pokrokovych zemich. Svet se riti do sracek.

233863

08.12.2010 12:08

Vyjímečný stav ve Španělsku

Co zapricinilo krizi?

46.?.?.?

Vseobecne se uvadi, ze vlady zemi, ktere se dostaly do financnich problemu anebo jim ty problemy hrozi, jako treba nasi republice, poskytly v minulych letech verejnym usekum vice penez, nez mely, a proto se ted ty vydaje musi na ukor vsech lidi snizit. Zamysleme se vsak konkretne, ktere to jsou zeme, a jestli ty zeme maji svoje armady v byvale Jugoslavii, Afganistanu ci Iraku. A taky se zamysleme nad zememi, ktere se do tamejsich valek nezapletly, jestli se taky nalezaji na hrane bankrotu...
Asi se prava cisla, ktera ty valky zucastnene zeme stoji, nedozvime, a proto nelze jednoznacne prohlasit, ze to zavinily z velke casti ucast na tech valkach, ja ale mam pocit, ze tomu tak je a ze veskere ty oblbujici vlady se vlastne dopousteji na svych obcanech zlocinu proti lidskosti tim, ze ty prostredky mami z verejnosti, a nektere vlady, jako treba ta Necasova, ma v umyslu odvod na nasi armady v nekolika valecnych zemich navysit.

233906

12.12.2010 08:19

Pravice nebo levice?

RE: Velmi zajímavá diskuse o ekonomice - vyjímečně pravdomluvný ministr financí Slovenska!

46.?.?.?

>USA jsou rakovinou celé planety! Jenom komunistické Číně
>ročně dluží dalších cca 200 miliard USD! Americká
>tasemnice vysává a destabilizuje celý svět!
Vyvstavaji navazujici otazky: Skonci Spojene staty s timto trendem? Pokud neskonci (coz skoro prichazi v uvahu, ze to proste z takoveho rozjezdu uz nejde), do jakych poloh a situaci to nejen tam, ale na celem svete dospeje? Muze se stat, ze to neskonci valkou? Je vubec mozne, ze zeme, ktera bude na totalnim dne a pritom ma takovy zbrojni arzenal, bude se na ten arzenal jenom mlcky divat? (Uz ani nezminuji, ze si ta zeme stale vic a vic vynucuje nadvladu nad svetem.) Jeste jednou se zeptam - je vubec pravdepodobne, ze v te ekonomicky zoufale situaci nechytne ta zeme na svoje zbrane, aby se domnele zachranila?

234077

14.12.2010 00:07

Vyřešte problém s osobou blízkou!

RE: Blbečkové z D-fens zapomněli na jedno naprosto jednoduché řešení - jezdit podle předpisů!

46.?.?.?

>Souhlasím s Vámi,při dodržování předpisů žádný
>problém nehrozí.
Akorát vas vytlaci do kotrmelcu ze srazu vykvet spolecnosti s vysokym IQ. [zmaten]

234201

14.12.2010 13:50

WikiLeaks: Velký nebezpečný podvod americké vlády

Objevil jsem na internetu

46.?.?.?

nejakou stanici ze Saint Louis. Poslouchal jsem ji dnes skoro dvě hodiny, v Cesku od ctvrt na jedenact do dvanacti dopoledne. Jednalo se o tzv. Talk Show. Tema - oficialni nazev nevim, ale tak, jak tam hovorili o US vlade, ze bylo namireno na politickou situaci. Tvrdim, ze se takto narovinu nepise ani na Zvedavci. Reporter mel sveho hosta, asi nejakeho spisovatele, potoze se zminoval o nejakych svych knihách, a ten se vyjadroval k nazorum volajicich. Nevyskytl se tam jediny nazor, ktery by se US vlady zastal. Tercem byly vsudypritomne kamery, donaseni, ideologie, nespravedlive soudni rozsudky, prihravani bankeru vlade, mnozici se dane, ale taky hlasy narovinu upozornujici vladu, ze maji doma zbrane a budou svoji rodinu branit ostosest. No, nabyl jsem presvedceni, ze atmosfera u americkych obcanu dost prituhuje. To jsem skutecne necekal.

234226

14.12.2010 16:14

Rasistický rabín: Trend směrem k náboženskému extremismu v Izraeli

RE: Úplně rozumný názor

46.?.?.?

>Klid s Izraelem obecně i na Středním východě nastane tehdy,
>až bude v Izraeli vláda, která jasně řekne a pojmenuje
>všechna příkoří, kterých se dopustili především na
>Palestincích, přijme podmínky na vyrovnání,stáhne se z
>okupovaných území a nechá vzniknout za mezinárodní kontroly
>a garancí stát Palestina!
To se nikdy nestane. Nasledoval by atentat. Ustupky z ukradeneho uzemi se tam klasifikuji jako prohra ve valce. Tvrde a neuprosne.

234238

15.12.2010 09:41

Je čas pomáhat

RE: Moc smutný příběh

46.?.?.?

>Možná by nebylo od věci zaangažovat finanční poradenství
>jako jednu z garancí k úvěru. Finanční poradce je zdarma a
>kolikrát dokáže neznalému pomoci. Dalo by se udělat mnohé
>ABY se snížilo riziko pro pád do dluhové pasti. Jen
>vzdělávat a vzdělávat NESTAČÍ. Už vidím jak Kalousek
>vychová národ finančních a právních expertů. Jednoduše se
>chce vyhnout svým povinnostem a odpovědnost za úvěrový
>systém háže na toho nejposlednějšího občana.
Kalousek a dnešní spol. to nepotřebuje. Jim jde na jejich mlýn nevědomost davu a z toho vyverající nezdatnost. Berme vladce a jejich prisluhovace jako kurvy.
Zrovna dnes v noci jsem se o tom slove "kurvy" presvedcil. Je nejaky sramec kolem nejake zakazky. Snaha na tom soucasnem setrivem ministerstvu byla navysit cenu zakazky o tri miliardy, aby vladnouci a ocistovaci ODS mohla stopit pul miliardy pro svoji stranu. A vite, jak to informovala CT? Ze ta pulka miliardy mela byt prevedena na JEDNU politickou stranu. Ne jmenovite na tu vladnouci, ale na jakoukoliv, tedy aby prvni a vseobecny dojem byl i treba na CSSD. Kdyby se o stopeni tech penez snazila CSSD, to by byla ihned zduraznovana CT do umdleni. V tomto pripade ta spina byla rozetrena do neurcita. Znovu opakuji: Jsou to kurvy!!!!!!!!!!!!!!!

234272

17.12.2010 14:15

Je čas pomáhat

RE: Hezky tady hovoříte, ale od začátku mrazů již umrzlo 15 lidí , většinou bezdomovců!!!!

46.?.?.?

>Kazdej chciplej na chodniku je tvrdou ranou svetovemu teroru...
>...je to svoloc, ktera se nezapojila do spolecneho boje.
Pardon, trochu jsem vas vyrok upravil, aby jasneji vystihl vase velice vystizna, malebne vyjadrena jatra demokracie.

234435

18.12.2010 16:55

Genetické manipulácie – katastrofa genetického inžinierstva

RE: Monsanto GMO + hliník - pokračování

46.?.?.?

>lidská slepota a ignorace jsou udivující.
>Zvláště proto, že u těch co vidí, je jejich schopnost
>vidět zamlžena penězi, nebo nabídkou dobrého postu. Když to
>nepomůže tak zastrašováním a celou řadou dalších
>osvědčených nátlakových metod a pochopitelně korporátními
>masmédii ve službách těchto nadnárodních společností.
Tyto PRAVDIVE vety by mely by zarit na "bilboardy" vsude, kde jen to jde. Tedy mely by byt i mementy vsech webu, usilujicich o spolecenske vzpamatovani. To je zaklad nadeje, ze v tom padu se lid jako celek zachyti.

234481

19.12.2010 07:08

Rusko by nevyhrálo případnou válku ani s NATO, ani s Čínou

Rusove valku neprohraji

46.?.?.?

Vzpomenme na Kutuzova. Obelstil Napoleona a vyhral, kdyz uz to na vitezstvi nevypadalo. Totez Stalin. Atd. Navic Rusove jako narod vlastni cosi, co nikdo. Jsou schopni a ochotni obetovat se pro svoji zem. Zapad se sice snazi vnucenym pojetim zapadniho stylu zivota schopnost Rusu obetovat se pro vlast do maxima vymytit, ale to i v pripade nabyti se v momente lamani chleba v nich zborti v nenapodobitelnou odhodlanost. Rusove valku proste neprohraji.
Pozor! Nejsem rusofil, nezeru je, vzpominam si na sed a beznadej, kdy se u nas politicky angazovali, a nechtel bych to pojeti znovu prozivat. Neco jineho je vsak posouzeni jejich valecne strategie, valecnych schopnosti. Ty jsou ojedinele.

234512

19.12.2010 19:27

Rusko by nevyhrálo případnou válku ani s NATO, ani s Čínou

RE: Rusove valku neprohraji

46.?.?.?

>A o Rusovi? ano, Rus je schopen se obětovat pro svou zem!
>Kdežto am. vojákovi dojde hajzlpapír a neválčí - to je
>podstatný rozdíl! [chechtot]
Jeste jsem zapomnel podotknout, ze je rozdil, jestli se valci obranne doma, anebo okupacne/dobyvacne. Utocna armada musi byt nekolikanasobne vetsi a taky musi zajistit zasobovani komplikovanejsi cestou. V pripade Afghanistanu to Rusove poznali na vlastni kuzi. Pokud je rec o prepadu Ruska, byla by to pro nej valka obranna.

234549

20.12.2010 08:52

Rusko by nevyhrálo případnou válku ani s NATO, ani s Čínou

RE: Nezabúdajte,

46.?.?.?

>že pred vojnou s Ruskom by boli proti nemu poštvané menšiny a
>štáty v okolí.
Vy nezapomente, ze Rusove v takove situaci jednaji tvrde a neuprosne - proste nezastavi se pred maximalni tvrdosti ani ve chvili, kdy jejich zasah usmrti i vlastni vojaky/civilni obyvatele/deti/duchodce - platil a bude platit jejich cynicky postoj: nas mnogo. Je to strasne, ale dosud to vyhravalo valecne konflikty.
Videl jsem pred mnoha lety (asi 1980) dokument o expanzi Cinanu do CCCP v okoli reky Usuri (asi 1970). V te oblasti nebyla pouze cinska dobyvacna armada, ale i obranna sovetska. CCCP po opakovanych varovnych signalech, ktere nebyly Cinany vubec respektovany, pouzil laserovou zbran a byl zjednan behem chvilky poradek, ktery tam panuje dodnes. Vzpominam si, ze po shlednuti toho dokumentarniho snimku jsem mozna mesic poradne nespal. Proto po vsech tech poznatcich tvrdim, ze Rusi si umi zjednat ve chvilich rozhodujicich poradek. Maximalni krutosti! Otresne, avsak vitezne!!!

234573

21.12.2010 06:37

Nové čtení o židovském životě

Tak, jak to ukazuje Venezuela,

46.?.?.?

by mela postupovat kazda zeme proti USA a jejimu chranenci.

21. 12. 2010
Venezuelská vláda formálně odmítla nominaci amerického diplomata Larryho Palmera na funkci velvyslance USA v Caracasu. Americké ministerstvo zahraničí na krok venezuelského režimu reagovalo varováním, že záležitost bude mít dopad na americko-venezuelské vztahy. Venezuelský prezident Hugo Chávez už v sobotu oznámil, že Palmerovi, jehož obvinil z nedostatku respektu vůči jeho vládě, nepovolí vstup do své země. "Kdykoli vidíte severoamerického velvyslance, díváte se na spiklence, intrikána a špiona a všechny ty, kdo s ním pracují," prohlásil Chávez.

234617

22.12.2010 02:23

Rusko by nevyhrálo případnou válku ani s NATO, ani s Čínou

RE: Ruská vojenská reforma a případná válka

46.?.?.?

>Tie americké holubice mieru.
Upresneni: Pozdejsi Picassovy holubice miru ve sluzbach Americanu...
(Ty jsou trapnejsi nez uplne prvni. Pozdeji je totiz malir uz placal jako na bezicim pasu, ke konci i senilne kubisticky. Takze posledni jinotajne stvury klidne propujcme Amikum. Ty budou pro jejich poselstvi miru nejsymbolictejsi.)

234669

26.12.2010 03:58

Kauza Drobil? Na každou svini se najde řezník

RE: Pravicujme, mobilisujme, tunelujme - zisk panu, ztratu a naklady kmanu:-)

46.?.?.?

>>V této souvislosti si tentokrát nemohu odpustit kritiku Václava Klause.

>>Jsem ale hrubě nespokojen s jeho hodnocením kauzy Drobil. Podle mého názoru měl být zděšen nikoli z postupu pana Michálka, ale z toho, co se kolem celé kauzy děje, na co poukazuje a jaké důkazy, ať už byly získány jakkoli, jsou předkládány.
Drobil je ODeSak, Michalek ne. Drobil krome pokracovani v trendu rozkradani pro ODS by soucasne i kryl ODeSackou minulost, zatimco nestranik Michalek, kdyz si troufl rypnout do soucasnosti, by si eventualne mohl DOVOLIT NAKOUKNOUT i do minulosti. "Ten lump zasluhujici kritiku!" To prece nemohl hradni pan dopustit, protoze
>Nitky konci vzdy u protagonistu z Prognostaku, lobbistu tancicich za ruske, cinske a zbrojarske (Made in USA) nesmrdici prachy.

234901

26.12.2010 17:10

Kauza Drobil? Na každou svini se najde řezník

RE: Já už těch kauz pamatuju....

46.?.?.?

>aha [velký smích] takže máme jednoho generálního viníka za všecko [velký smích]
>...a ještě 18 let zpátky. prostě arcisatan pro méněcenné a
>pro všechen proiletariát, co? -božínku!!! jak může být
>někdo tak tupej???
Pane, mam jeden docela tupy dotaz a rad bych se od vas dockal chytre odpovedi: Kdo za prusery v zemi muze? Tupy clovek v davu anebo jedinec, ktery zem ridi? Po te vasi dosavadni reakci mam dojem, ze dojednoho zaka propadajici trida muze za to, ze se nenechala od ucitelky nic naucit... (Že by ta trida jako celek uz takto zahy projevila silny talent pro politickou karieru?)

234922

27.12.2010 05:04

Kauza Drobil? Na každou svini se najde řezník

RE: Já už těch kauz pamatuju....

46.?.?.?

>za průsery v zemi může každý, kdo ovlivnil okolnosti či
>umožnil, aby se zločiny mohly dít a zůstaly nepotrestány.
>těch lidí je tedy mnoho... ne jen jedna mediálně známá
>figura. takže ne jen jedinec, co "to řídí", ale i tupci,
>kteří mu to umožňují a jsou mu po vůli, aby si z nich
>udělal de facto spolupachatele, vykonavatele.
No, dobre. Ale 90 procent tupeho davu v tom prsty nema. Sam jste to mezi radky napsal.

>příměr s údajně vadným učitelem či propadající třídou
>je úplně mimo.
Jak pro koho. Pro me, podle vasich meritek tupce, to jasne potvrzuje princip rozlozeni sil. Pro vas tedy asi to, ze tupci dole jsou za prijate zakony zodpovedni prinejmensim tak, jako ti, co zakony vymysleji a odhlasovavaji. Hm, vidim, ze na takove chapani je zapotrebi propracovat se z pozice tupce na vzdelance.

>ono totiž v tom zkaženém socialistickém
>plebsu po 50 letech totality, zhrbenosti a udavačství mnoho
>kvalitních lidí nezůstalo.
Ale zustalo. Kdyby ne, tak uz po tom "korektnim kapitalistickem" vytunelovani by nehlasovali pro ty, kdo pro moznost vytunelovani "nechali zhasnout svetla".
>korektním kapitalismem
Vidim, ze mate vzdelany smysl pro srandu, kdyz dokazete ucenne vymyslet takove prujmy (pardon) pojmy. (Vlastne on ten pojem je skutecne slovnim prujmem.)

>a o politickou kariéru máš zájem zřejmě ty. já určitě ne.
Touto odpovedi jste potvrdil, ze jste skutecne vzdelanec se smyslem pro srandu. Tupec by na moji nadnesenou poznamku
>>(Že by ta trida jako celek uz takto zahy projevila silny talent pro politickou karieru?)
neumel takto vyspele zareagovat. No, hlavne ze vam chutna.

234966

27.12.2010 06:33

Kauza Drobil? Na každou svini se najde řezník

RE: Už toho bylo dost. Pochopili jsme jak funguje mafiánský systém.

46.?.?.?

>Tmo, přemýšlel jste někdy o tom, proč Vás nikdo nemá rád?
To nemuzete vedet. Treba ho ma rad Klaus, Topolanek, Drobil, Vondra a podobni vzdelanci. Zavidenihodni pratele.

234974

27.12.2010 07:00

Kauza Drobil? Na každou svini se najde řezník

RE: Už toho bylo dost. Pochopili jsme jak funguje mafiánský systém.

46.?.?.?

>Tmo, přemýšlel jste někdy o tom, proč Vás nikdo nemá rád?
To nemuzete vedet. Treba ho ma rad Klaus, Topolanek, Drobil, Vondra a podobni vzdelanci. Zavidenihodni pratele.

234977

27.12.2010 08:36

Kauza Drobil? Na každou svini se najde řezník

RE: Už toho bylo dost. Pochopili jsme jak funguje mafiánský systém.

46.?.?.?

>>>Tmo, přemýšlel jste někdy o tom, proč Vás nikdo nemá rád?

>>To nemuzete vedet. Treba ho ma rad Klaus, Topolanek, Drobil,
>>Vondra a podobni vzdelanci. Zavidenihodni pratele.

>(Příspěvky urážející ostatní přispěvatele nemusí a
>nebudou zveřejněny. Držte se prosím tématu. Díky –
>moderátor.)


Ctenari, muzete, prosim vas, posoudit, pokud se v tomto prispevku nebude moderator posocialisticku pizlat a uraci se jej propustit, jestli muj predesly prispevek "urazi ostatni prispivatele" a jestli se drzi ci "nedrzi tematu", ktery nese nazev -
Kauza Drobil? Na každou svini se najde řezník?
Mylim se, ze moderator me napomina neopravnene, anebo ma pravdu on? Domnivam se totiz, ze diskutujici, na nehoz jsem reagoval, byl negativnejsi nez ja, a navic tusim, ze diskutujiciho, o nemz jsme se oba nejak vyjadrili, dokaze potesit to, ze ho muze mit rad prezident republiky a spol. Ono to totiz opravdu vypada, podle jeho predeslych stanovisek, ze ho to skutecne muze potesit.

(Napomenul jsem Vás neoprávněně - omluvy. Moderátor)

234982

29.12.2010 03:44

Veselé Vánoce z Korei

Rad bych se zeptal,

46.?.?.?

jestli se mylim anebo ne. Premyslim nad uvedenim Koreje v jednotnem cisle. Jsou to prece dva staty, nebo ne? Jaky je jejich oficialni postaveni? Tim pres pul stoleti trvajicim primerim je to pro me jaksi zamotane. Proto uz treba nazev - Vesele Vanoce z Korei... - mi jaksi nesedi tim, ze je myslena jedna Korea. Vyhledal jsem si anglicky original a zjistil jsem, ze to neni jen zalezitost prekladatele, nybrz i autora. Severni Koreu uvadi s velkym N a jizni Koreu s velkym S. To je nesporne spravne - zcela urcite se jedna o 2 Koreje. Ale nedokazu se smirit s tim, ze v nazvu clanku neni vyraz Korea v mnoznem cisle. Jak v anglictine, tak i v cestine. Mylim se? Tentyz problem spatruji ve vete - Vojenské síly v Korei - jak v prekladu tak i v originale.

Minime-li korejsky poloostrov, tedy jako geologicky utvar, v anglictine je asi spravne napsano slovo korejsky s velkym K, zatimco v cestine by snad melo byt s malym k. Nebo ze bych se mylil i tomto pripade?

235079

29.12.2010 09:33

Proroctví apokalypsy

RE: Podařený článek

46.?.?.?

Damy a panove! Zmlknete a jdeme do sebe. Toto je bozim sdelenim, ne jenom lecjakym s davu. Toto je alfa a omega naseho preziti!!!

235084

31.12.2010 09:14

Na přelomu roku

Vite, co je zarazejici?

46.?.?.?

Ze se o korupci otevrene mluvi snad kazdy den, tu a tam je pristizen vinik, je zjisteno, ze korupce je prorostla vsemi vladami, tu a tam nekdo za to lapi, a presto se kdekdo do korupce pousti znovu. Nad tim mi zustava rozum stat. Mate pravdu, pane Stwora, ze svet je doslova ochromen tim prorostym hnojem a ze moc sanci nemame. Ja si presto myslim, ze jednoho dne svet povstane. Vznet vzejde necekane a z nejake prehlizene blbosti. Anebo z mohutne prirodni katastrofy. V tu ja doufam vic. Zeme je uz radne provrtana, neda se tusit a ani ocekavat, co z toho muze vzejit. Jestli ke katastrofickmu zemetreseni a naslednem vyboceni z osy, ci k uniku vody ze zemskeho povrchu, jak se to uz deje na severozápadě Kanady, proste ta zkusenost tu jeste neni...
Tento clanek je neco jako cosi novorocniho, ale v teto situaci jaksi nejde nic funkcniho prat, snad jen zdravi...

235218

06.01.2011 19:42

Zlehčování zboží

RE: Totožný nie je totožný

46.?.?.?

>Pracujem prevažne v západnom zahraničí a takmer všetko
>kupujem tam. Nie je to lacnejšie, ale je to /väčšinou/
>kvalitnejšie.
Ano? I nemecke veprove a vajicka?

>Ten istý výrobok je tam nepančovaný. Všimli
>ste si, že na výrobkoch okrem angl. a nemčiny bývajú buď
>východoeurópske popisy alebo, ak si to kúpite na Západe, tak
>západoeurópske. Podľa toho ich poznáte, na aký trh sú
>určené. Verte, že rozdiel je niekedy veľmi výrazný.
Ano! Treba dnes u nemeckeho veproveho a vajicek!!!

235672

07.01.2011 07:04

Zlehčování zboží

RE: Totožný nie je totožný

46.?.?.?

>V tomhle bodě bych důkladným Němcům věřil, pokud to má
>jít podle norem, tak do toho budou šlapat a průsery a
>vychcaný nenažraní hajzlíci jsou všude.
No jo. Ale kdyz to cislo je tak vysoke. Takze kdyz je vysoke, jedna se stale o "vychcany nenazrany hajzliky", tedy mezi radky o jedince, anebo neuplne, nedokonale, lehkovazne ci dokonce zamerne povolne normy? Na zaklade teto otazky se ptam dal: Kde byla kontrola, ktera by prusvih mohla zachytit vcas, tedy pred rozvozem, dokonce az do zahranici?
Vite, v ceske TV mel jeden redaktor po oznameni teto informace zhruba nasledujici pripominku: "Prekvapuje me, ze musime dovazet maso a vejce z Nemecka, kdyz by ten export nemusel v pripade nasi zeme vubec existovat, anebo kdyz uz by mel byt nejaky prodej, nemel by byt opacnym smerem? My prece mame tu kontrolu sviznejsi." (Netvrdim tim, ze dokonalejsi, ale vystupni kontroly pry u nas existuji..., nevim, nemohu to nejak proverit, dolozit.) Ptam se, jestli ta kauza nejak nesouvisi prave s touto pripominkou, trebaze to vypada uz na prvni pohled jako opravdu nesouvisejici. Totiz kdyz tak sleduji, jake kejkle se pro uskutecneni jakykoliv prodeje v posledni dobe celosvetove vymnysleji, ze i zdanlive nesouvislosti mohou nakonec souviset.

235709

07.01.2011 07:10

Turecko nejvíce ohrožují USA a Izrael, myslí si Turci

Pikantni nesouvisle zauzleni

46.?.?.?

>Řecko hodnotí jako hrozbu jen 2,3 % dotázaných Turků, ještě méně - jen 2 % dotázaných - si myslí, že hrozbou pro Turecko jsou Irák, Rusko či Arménie, a 1,3 % osob se domnívá, že Turecko neohrožuje nikdo.
Prave CT 24 oznamila, ze Recko bylo kritizovano EU za umysl postavit na hranici s Tureckem vysokou zed.

235710

07.01.2011 08:24

Veselé Vánoce z Korei

RE: Rad bych vysvětlil několik problémů spojených

46.?.?.?

Clanek je uz z hlavni stranky pryc a prave jsem narazil v iDnes na problém, který jsem tu naznačil. Cast nadpisu toho clanku zni:

http://zpravy.idnes.cz/hrozi-nova-valka-koreji-jaderny-konflikt-by-prinesl-az-milion-mrtvych-1es-/zpr_nato.asp?c=A110106_160414_zpr_nato_inc

"Hrozí nová válka Korejí?" Tedy Koreje jsou brany v mnoznem čísle, ne, tak jak se to snazite vysvetlit vy.

235714

10.01.2011 07:37

Zlehčování zboží

RE: Totožný nie je totožný

46.?.?.?

>>Kde byla kontrola, ktera by prusvih mohla zachytit vcas, tedy pred rozvozem, dokonce az do zahranici?
Je 10.ledna kolem sedme ráno, prave hovoril v CT 24 namestek ministra zemedelstvi CR. Na otazku, jestli k podobne situaci muze dojit i u nas, odpovedel: "My delame ruzne prubezne kontroly, i u vsech krmiv, proto vyskyt obdobneho problemu je mensi a jeste mensi by bylo pripadne rozsireni." Co z toho vyplyva? Netreba slov!!! (Vzpominate, jak se jeste donedavna Nemci osivali nad nasimi potravinami...?) A jeste vic se priklanim k tomu, co rekl redaktor, jak jsem uz napsal minule:
>"Prekvapuje me, ze musime dovazet maso a vejce z Nemecka, kdyz by ten export nemusel v pripade nasi zeme vubec existovat, anebo kdyz uz by mel byt nejaky prodej, nemel by byt opacnym smerem?"
A dodavam, co jsem uz tady taky napsal, a co navic ted jeste i podtrhuji:
>Ptam se, jestli ta kauza nejak nesouvisi prave s touto
>pripominkou, trebaze to vypada uz na prvni pohled jako opravdu
>nesouvisejici. Totiz kdyz tak sleduji, jake kejkle se pro
>uskutecneni jakykoliv prodeje v posledni dobe celosvetove
>vymnysleji, ze i zdanlive nesouvislosti mohou nakonec souviset.

235790

Ze Sarkozy bude pri nastavajici navsteve tlacit na Obamu, aby lidove receno neco udelal s MMF. Nesporne jakys takys prislib.

235792

11.01.2011 21:26

Kritická analýza trhu a ekonomické krize

Slovni sracka s hrubkou

46.?.?.?

>Přelom 80. a 90. let minulého století byl zlomový v mnoha směrech. Dosud bipolární svět se náhle změnil. Západní kapitalismus slaví vítězství nad socialistickým experimentem a jeho vůdčí mocnost USA začíná pomýšlet na svět unipolární. Zrodila se idea Nového světového řádu (New World Order).
Vyzniva to pro me jako for. Opravdu si myslíte, ze NWO se zrodil na prelomu 80. a 90. letech minuleho stoleti?

Nekdo si prede mnou mysli, ze
>Článek je perfektní, vystihuje situaci přesně a výstižne - Ďakujem autorovi, je to na Nobelovu cenu.
Perfektni? Nobelova cena? Uboha prostoto!

235872

12.01.2011 15:13

Univerzálne riešenie kríz

Zprava z Prava

46.?.?.?

Obama chce zavést internetové občanky pro snadnější identifikaci lidí na webu

http://www.novinky.cz/internet-a-pc/222158-obama-chce-zavest-internetove-obcanky-pro-snadnejsi-identifikaci-lidi-na-webu.html

Vyjmuto z textu:
>...není cílem této iniciativy svázat svobodu lidí. „Mluvíme o posílení on-line bezpečnosti a soukromí,“ uvedl ministr obchodu s tím, že nová identifikace by přinesla řadu pozitiv. „Lidé by si s novým systémem nemuseli pamatovat desítky hesel na různé webové služby, ale jednoduše by použili unikátní identifikační systém,“ dodal.
O, jak uslechtile! Pak ze si USA nezaslouzi polibek.

235904

13.01.2011 08:29

Kritická analýza trhu a ekonomické krize

RE: Slovni sracka s hrubkou

46.?.?.?

>Takže pokud celý článek hodnotíte jen podle jednoho nepřesného vyjádření, dáváte najevo, že jej chcete za každou cenu shodit.
Jeden totalne nepresny udaj jasne zpochybnuje a tim znevazuje zbytek, proto je cely neduveryhodny.
>A s ním i ty (což jste si asi nemohl odpustit), kteří ho ocenily.
Co si zasluhuje jedinec, ktery neduveryhodnost odmenuje nobelovkou? Navic, co takova odmena hovori o odmenujicim?
>Není to naopak (bez relevantní protiargumentace) ubohost z vaší strany?_
OK, zde je nekolik poukazu:
>>O co tu jde? Rok 2000 znamenal konec ekonomiky postavené na systematickém rozvoji technologií a tvorbě pozitivní hodnoty, která přináší novou kvalitu do lidského života. Namísto ověřených výrobních postupů a hodnototvorných procesů nastoupily byznys procesy, namísto kvalitativních znaků podstaty a jejich racionálního rozlišení vystoupily do popředí iluzivní znaky povrchu, jimiž se podněcují lidské afekty a nejnižší instinkty, namísto stability a trvanlivosti se vnucuje neustálá změna, dráždivá či lidské smysly šokující inovace. Smyslem již není poskytnout trvanlivý a praktický výrobek, nýbrž zlákat kupující na stále rafinovanější zbytečnosti.
Predstavte si, ze ten odstavec by byl zbaven prvni pulky, pro me dost pindajici, asi takto:
"O co tu jde? Rok 2000 dostal postupně většinu světa od ekonomiky postavené..." Atd.
To zkraceni jasne vypovida, co autor zbytecne a navic navrsil tou prvni polovinou.

>>Většina firem se dostává na područí bank
Snad by melo znit namisto na podruci do podruci, ne?
A co to je za odborny udaj - vetsina? Ano, povida se to na pavlacich a i zde, ale pro duveryhodnost, jako je tento clanek predstavovan, chybi dukaz, odkaz na odbornou statistiku.
>>10% populace ovládá 80% finančních zdrojů.
>>80% finančních prostředků bude postupně umrtveno v bankách
Znovu chybi dukaz, odkaz na odbornou statistiku.

Vic se tim nehodlam zabyvat. Snad to pochopite, proc bych clanek nekorunoval nobelevkou.

235941

13.01.2011 21:03

Kritická analýza trhu a ekonomické krize

RE: Slovni sracka s hrubkou

46.?.?.?

Prislibil jsem, ze se timto problemem uz nebudu zabyvat, ale kdyz jste se do toho vlozil i vy, muj umysl padl.
>Nemám potřebu se proti Vašim zaujatým a emocionálně
>vypjatým výpadům obhajovat.
Proboha! Co je na mych vstupech "zaujate a emocialne vypjate"? To by me teda zajimalo. Vzdyt jsem chladnokrevne oskatulkoval realitu, a kdyz kdosi si pomyslel, ze jsem vyrukoval bez argumentu, zase chladnokrevne funkcne jsem je predlozil. Tato vase tri vyse zvyraznena slova me jen ujistila v tom, ze co a jak jsem dosud o vasem clanku napsal, jsem vystizne a opravnene napsal.
>NWO je novodobý plán, který byl iniciován za prezidentství
>J.F.Kennedyho v roce 1961 (atd.)
Zase: Pustil jste se sahodlouze do neceho, co s dosavadnim mnou vznesenym nesouvisi. Nerozumim, proc mi tim v teto chvili argumentujete. Jednak rok 1961 popira vase predesle
>>Přelom 80. a 90. let minulého století byl zlomový v mnoha směrech.
>>Zrodila se idea Nového světového řádu (New World Order),
a navic navrsene naznacujete, ze jako bych dal najevo, ze o NWO vim pendrek.
Pane, zkuste si napsat nekolik basnicek a pak si treba uvedomite, co je vrseni slov jenom pro vrseni, a z cela si utrete nekolik zachrannych kapicek.

235982

14.01.2011 07:32

Kritická analýza trhu a ekonomické krize

RE: Slovni sracka s hrubkou

46.?.?.?

>Nemohu si pomoci, ale Vy nejste jen emocionálně vypjatý,
>přímo se vztekáte,
Teda, vy nejste jenom "spisovatel", vy jste taky psycholog, ktery dokonce umi urcovat diagnozu i na dalku. Obdivuji takovou potenci.
>Rok 1961 nic nepopírá, protože ta studie byla dokončená v
>roce 1966 a teprve v mnou zmíněných letech se dostala na
>veřejnost.
Po vpadu CCCP v roce 1968 zareagovali uprchli socialiste s lidskou tvari naprosto zajimave: Ze USA propasly moznost rozsirit svuj vliv, jako predstupne pro demokraticke upraveni sveta. (Napr. Pelikan)
>vše, co píši, má svůj objektivní základ.
Pred reakci na toto vase tvrzeni jsem si prosel nekolik vasich predeslych clanku. Hledal jsem naprostou nezavislost, marne. V kazdem clanku se obnazujete jako nakloneny jednim a stale stejnym smerem. Jak muze byt takto jednim smerem nasmerovany clovek "naprosto nezavisly"? Ta schopnost je cosi nadpozemskeho, nejspis...
>Je mi líto, že jste
>nepřispěl ničím vhodným ani zajímavým do diskuse.
Zase podle predeslych clanku a jejich diskuzi: Pokud nekdo zareaguje na vas kriticky, je "nevhodny". Co je pricinou Vasi nedotknutelnosti? Ze by samolibost?
Co se tyka me, zminil jsem treba, ze nepouzivate dukazy/odkazy, ale vy nic, jen vam zbyla energie mirici na me:
>k čemu vůbec takový příspěvek má sloužit? Máte v tom
>alespoň jasno?
Vite, pane "spisovateli", mne bylo jasne to, o cem dnes pisete vy, uz v dobe, kdy doslo k atentatu na Kennedyho.
Pokud dospejete k vuli hledat, k cemu ma moje starecka zkusenost slouzit, zamyslete se, jestli se vam nahodou nesnazim ukazat cestu k tvurci pokore, ktera "spisovatele" teprve povysuje na spisovatele.
Uz opravdu mlcim, aby nas editor netipnul.

236019

16.01.2011 04:05

Česká média nejsou tak úplně ztracena

ABL - bezpecnostni agentura

46.?.?.?

Firma ABL je firmou bezpecnostni a jako takova byla registrovana. Neznam sirku jeji pusobnosti, ale tusim, ze jedna z nich - spehovani - muze byt legalni. Spehovani, samozrejme, muze mit ruzne duvody. Sledovani z politickych duvodu je asi z hlediska prava nepripustne, ale zaobaleny duvod muze znit - korupce.
Ze tam litaji statisice, me nijak nepopuzuje, pokud je nezaplatil stat, nybrz soukromnik, ktery si domluvil kontrakt.
MfD je prokazatelne pro-odesacka, cili v zakulisi tohoto media muze byt politicka snaha o zlikvidovani mozku ABL - dnesniho ministra dopravy - ktery neustupne miri na byvale nekalosti, takze nejvyssi predstavitele ODS muhou byt eventualne tercem driv nebo pozdeji jakbysmet, coz by tuto stranu oslabilo na hodne dlouho. Je zrejme, ze to si MfD nepreje.
To, ze Vit Barta mlci, je logicke. Nekolikrat strana VV dokazala, ze media o nich informuji zkreslene. Barta rekl, ze je pripraven hovorit o tom jen s premierem, ten vsak chce, aby se vyjadril verejne. Tezko posoudit situaci, kdyz ji nezname celou, a protoze se jedna o praci bezpecnostni, asi se nikdy uplne vsechno nedozvime.

236189

16.01.2011 09:22

Média v Americe: Prodávají názory, nazývají to zprávami

Mozna to muze nejak souviset i vysvetlovat

46.?.?.?

Úryvek z Lidovych novin:
"Mladší Reagan vzpomíná, jak jeho otec s neobvyklými obtížemi hledal slova a vypadal "nepřítomně a zmateně" během debat se svým demokratickým soupeřem o Bílý dům Walterem Mondalem v roce 1984."
(Podotykam: Reagan byl prezidentem USA v letech 1981 az 1989)
Lidovky pokracuji:
"Ron Reagan se domnívá, že podezření na nástup choroby mohl mít jeho otec v roce 1986, kdy přelétával přes známé kaňony severně od Los Angeles a už si nedokázal vybavit jejich jména."

http://www.lidovky.cz/reagan-mel-alzheimerovu-chorobu-uz-jako-prezident-tvrdi-jeho-syn-py1-/lide.asp?c=A110115_171556_lide_ter

Jiste si nekdo vybavi nejaky, treba jen maly uryvek z Reaganova projevu: To neco rekl a kdyz nasledoval potlesk, on se na maly okamzik zahledel kamsi na bok - smerem na doprovazejici muze. To bylo pro neho typicke, delaval to porad. Tehdy me napadalo, ze prednasel nauceny text jako svoji roli a pri tom aplausu (kdy mel cas) se vzdy vyrecne koukl na poradce s jakoby otazkou: - rekl jsem to tak spravne? - Dosud jsem si nepomyslel, ze by to mohlo byt nasledkem alzheimru, dnes vsak zacinam verit tomu, ze za tim pohledem na pripadne poradce se mohla skryvat nejistota a obava, ze treba neco pokazil.
A US media nic. Ze by si toho nikdo nevsiml, kdyz i me to na dalku privadelo k pocitu, ze v tom jeho pocinani bylo cosi nebezneho, a pak jsem si pokladal otazku - proc tak nemocensky hleda nejmocnejsi z nejmocnejsich kolem sebe neco jako ujisteni, ci dokonce az neco jako pochvalu...?
Netvrdim, ze tomu tak opravdu bylo, ale jedna vec je jista: Alzheimer byl na ceste, tedy podle jeho syna, a ten uz svymi aspekty mohl prezidenta chvilkove privadet mimo realitu.
A ted si predstavme, ze takovy clovek mel moznost malym komjutrikem odstartovat valku, pokud mu jej vubec poradci ponechali...

236196

17.01.2011 05:50

Kritická analýza trhu a ekonomické krize

RE: Slovni sracka s hrubkou

46.?.?.?

>jo vztekas se, uz od zacatku, jak male decko, a na to skutecne
>nikdo nemusi byt psycholog aby to poznal [velký smích]
Posiluje me v sebeduvere skutecnost, ze z mych prispevku jste dokazal zvyraznit pouze naprosto nefunkcni aspekty. Budte na svoje vnimani a nasledne impulsy hrdy. [vyplazený jazyk]

236238

18.01.2011 05:50

Malé vítězství rozumu

Jsem nekurak,

46.?.?.?

a kdyz mi nezbyva nic jineho, nez s takovym clovekem jednat, zaujimam uhybnou pozici, abych ten puch necitil. Nemohu si pomoci, opravdu je mi protivny. Odobne stanovisko jsem, pane Stwora, zaujimal k vasim dosavadnim nazorum, byt jen pres pocitac.

Navzdory jakekoliv neprijatelnosti, kurakum zakladni pravo na rovnopravnou existenci neupiram, kdyz prodej cigaret neni mimo zakon. S vasi soucasnou argumentaci souhlasim - je pravdiva, vecna a neprustrelna, a naopak na druhe strane jsem maximalne kriticky k vladam, ze kdyz uplatnuji zakony proti necemu, proc to neco nepodchytnou hned u pramene, tedy v tomto pripade zakazem vyroby a prodeje cigaret.

236276

18.01.2011 08:54

Malé vítězství rozumu

RE: Vnímáme vás tak,

46.?.?.?

>jako občany druhé kategorie. My nekuřáci vás kuřáky. I
>zvířata jsou našemu srdci bližší, nežli vy. Snad se na
>nás i vztahují Norimberské zákony, neboť vámi opovrhujeme
>stejně, jako rasisté opovrhovali jinými národy.
Pane, zákony zeme, ve ktere zijete, neznam, myslim vsak, ze takovy pristup k jinemu cloveku, je uz na hrane unosnosti ve vetsine civilizovanych zemich. Pardon, nemohu pokracovat... [bliji]

236287

19.01.2011 03:28

Malé vítězství rozumu

RE: Ten argument že to je prosazování nacismu

46.?.?.?

>.. Takze vlastne sabotuji dnesni pravicove deemograticke socialni
>inzenyrstvi a z titulu koureni se okradaji nevedomky o svobodu.
>Proto je v zajmu svobody a boje proti terorismu, jakoz i putinum,
>- nutne ucinit kroky a prikrocit ke konecnemu vyreseni kuracke
>otazky. Proto dnesni demograticti hitlernici musi pusobit na
>vsech mistech nasi pravicove spolecnosti s neviditelnymi pakami,
>- od Mukaceva az do Praglu, od omalovanek az do SCIA, ..

>.. nehulit, truchlit, volit - a bude poradek !!
Zapomnel jste dodat, ze na holó kost si sahat nedame. [zmaten] [oči v sloup]
[překvapení]

236384

19.01.2011 05:17

Malé vítězství rozumu

RE: Jsem nekurak,

46.?.?.?

>Někdy si říkám,zda by pro mne nebylo lepší si ještě
>větším kouřením nechat více otupit čich a chuť. To abych
>necítil příšerný smrad automobilových
>zplodin,smog,smradlavou kávu z plesnivé Robusty,kulér ve
>světlém Radegastu nadstaveným sladem z řepného cukru (to aby
>získal zlatavou barvu,jinak by byl světlý až moc),aromáty z
>patoků honosící se názvem "víno"... Mohl bych vyjmenovat
>seznam takovýchto pseudoproduktů a otravin na celou stránku.
Nemam potiz s vami souhlasit, akorat ze ja to resim jinak. A o to prave jde. [mrknutí jedním okem]

>A o to právě jde. Stát vytváří dojem,že "jako" něco pro
>ovčana dělá. Například že dbá o jeho zdraví. Aby nemusel
>dýchat tabákový dým. Bohužel pro nás všechny,tímto
>manévrem jen zastírá skutečné problémy a tím je
>například svolení firmám (které nám dávají práci)
>prodávat otraviny. Nemám pro ten humus přiléhavější
>název.
Zase s vami souhlasim.

>Třeba vám to dojde už teď. V horším případě,až
>začnete trpět různými nemocemi z nekvalitní stravy. Je to
>vaše věc.
Toto se mi vsak nezda. Pisete mi to jakoby proto, ze vedome hazu do sebe bezmyslenkovite kdeco. Ne, ne. Sice vim, ze mohu dopadnout, jak mi to naznacujete, ale ve vyberu potravin a aktivity jsem trosku vybiravejsi. A co se tyka jidla, spis toho spraskavam min nez vic. Takze jakesi malo v ramci prevence delam, ale asi je to opravdu stale malo, protoze treba prave ted jsem jaksi nachcipany. A i kdyz se jedna o chripku, pridavaji se kdovijake neduhy, ktere by s chripkou nemely mit co do činěni.

Nezlobte se ale, pane, clonit jednu hruzu druhou se mi zda (bez snahy vas urazit, cestne slovo) jako pubertalni vyvrcholeni napadu. [smích]

236388

19.01.2011 13:11

Malé vítězství rozumu

RE: Jsem nekurak,

46.?.?.?

>Neuchrání,naopak bude to po nich ještě horší a navíc vám
>zadělají na častější chřipky a nemoci pohybového
>ústrojí a předčasné stárnutí jako padání vlasů,zubů a
>vrásčitost. Je na vás,zda si potřebné,mnohdy šokující
>informace ohledně potravy a příčinách nemocí seženete.
Dekuji za peci. Blizi se mi sedmdesatka, na adresu mych sedin slysim tu a tam projevy zavisti, trebaze jich uz coby blond ubylo, usmivam se svymi zuby, i kdyz i tech uz ubylo, no a co jeste? Kazdy rok si odbydu jednu chripku a v te dobe beru jedine svinska antibio. (Letos jsem uz prelezen, protoze ted sleduji az do odpolednich hodin Australia Open.) Jinak jsem v hromade z velke vetsiny z ovoce a zeleniny, kterou obohacuji převazne rybami, denne nachodim hodiny (kdyz nesoplim), bydlim v miste, kudy projede denne (abych to neprehnal) snad 10 aut, a co by vas jeste mohlo zajimat...? Jo vrasky! Ty mam. Nekdy me strasi, zejmena ve dne, pripominaji stari. Nedostatky: Netancim, ale lozim na jeviste, a kocmrduji na Zvedavci. Staci? Uspel jsem?
[velký smích]

236410

20.01.2011 08:17

Poněkud odlišný pohled na kauzu ABL

RE: Poněkud jednostranný pohled na ABL

46.?.?.?

>Kdo lže ten krade
Ano, mate pravdu. Ano, VV jsou lhari. Reknete mi vsak, kdo tam mezi temi politiky takovy neni? Ukazte na nej prstem. Myslite, ze poctivec by tam dlouho vydrzel? Tezko. Budto by odesel sam anebo byl nejak prinucen.
ABL byl a je byznys. Byl pod ministrem Bartou, kdyz jeste ministrem nebyl, ted je ten byznys pod jeho bratrem. Ta ministrozkusenost a nyni navaznost na bratra nebezpecne zavani znacnou udernou silou. Obeti muze byt kdekdo, tedy i kterykoliv politik ci politicka strana. Dokonce i nejvyssi predstavitel nas vsech. Dosud tomu bylo jinak. Lhala a kradla leva strana, lhala a kradla i prava strana. Pokud nikdo z nich neprekrocil ramec unosnosti a nepatricnosti neprobublaly na povrch, navzajem se obe "znepratelene" strany kryly. Ministr Barta si pred ministrovanim "osahal" v pritmi politickou situaci, poznal jeji zakulisi - principy, "kulturu", ruzne souvislosti, a ted v urcite spojitosti s bratrem ma k dispozici hledacek na konkretni cile, a muze konat. Myslite, ze ho muze mit nekdo v teto zemi rad? Mozna ani ten nejposlednejsi lapiduch anebo drevorubec v nejzapadlejsi visce. A zname to vsichni, vzdyt zijeme v realite: Pokud nas nekdo preroste, priklanime se k zakulisnim podrazum. Proto to, co se o ministru Bartovi dozvidame, je mozno posuzovat zcasti jako pomluvy a podrazy a samozrejme i jako pravdu. To nezapiram. Ano, je v tom nasem state spiny vsude tolik, ze je tezke v jakekoliv malickosti se vyznat. Polozme si vsak posledni, zachrannou zakladni otazku: Chceme s tim nasim hnojem neco udelat, nebo ne? Pokud ne, sestrelme Bartu a VVecka a patlejme se ve sracce. Pokud se ale chceme z problemu vyskrabat, ponechejme jemu-jim ty podivne paky, at nekalosti vyplavou na povrch...

236465

24.01.2011 01:29

Smrt „sociální Evropy“

Dotaz pro obeznamenejsi

46.?.?.?

Vcera jsem hovoril s jednim Kanadanem pracujicim ve verejnem sektoru. Pry tak nejak dva tydny se tam kazdy den v mediich pretrasa politicka situace v Cesku - opet udajne silne vzrusta rusky vliv, zase se zmnohonasobil pocet ceskych uchazecu o emigraci v Kanade, a proto Kanada zakazala vydavat Cechum VISA. Co je na tom pravdy.
Omlouvam se, ze jsem mimo misu, ale nevim, kam bych tuto myslenku mohl umistit.

236687

24.01.2011 04:40

To že je elita národa?

Jen vic seznamu,

46.?.?.?

jen vic nahravek, vzdyt prece vsichni vime, jak je snadne v momentech zmen prevlekani kabatu, kdyz neni dukazu.

236696

29.01.2011 17:06

Nejlepší reforma školství: Zrušení?

Pardon. Mimo misu, ale dulezite!!!

46.?.?.?

http://www.paprsky1.de/hudba__filmy_a_videa/film/gentechnika/gentechnika.html)

237051

30.01.2011 07:53

Vůdcové nepokojů na Středním východě vycvičeni v Americe

RE: Mubarak je loutka

46.?.?.?

Zaregistroval jsem na TV Al Jazeera (channel 53):
Izrael mlci, je zrejme, ze z egyptske rebelie vyjde porazen. A US president to potvrdil: Necha proverit, jestli bude nadale kazdy rok posilat Egyptu 1,5 bilionu dolaru. Ty penize dostava (kdo, stat nebo president?) proto, aby byl Egypt loajalni k Izraeli...! Takze si USA pestovalo Mubaraka k obrazu svemu. Ze byl nedemokraticky..., no a co? Ted vsak Obama opakuje, co Mubarak musi pripustit, protoze kazdy egyptsky obcan ma pravo... bla bla bla.
Pak ze neni ta politika moralni zalezitosti? [bliji]

237082

30.01.2011 08:01

Do hola!

Jak na vas bude nahlizet soudce?

46.?.?.?

A co zalobce? Jiste jste mu prihral na paradni uder - podivejte se, vase ctihodnosti, na toho cloveka, nevyjadruje ta hola hlava jeho naklonnost ke skeenheads?

237083

bych zmenil jedno: pod nazvem Zvedavec bych uvedl (stejne graficky, jak je uvedeno ted) "webzine hledajici pravdu".
Pod dosavadnim "nekorektni" se skryva mnoho ruznych variant, predstav a vizi (napr. nestaly, nepřesny, chybny, muze i nepravdivy, atd.; podle představ, odhodlani, zamereni kterehokoliv cloveka) - jsou to pojmy, jak vidno, negativni, v nekterych pripadech hodne a az neduveryhodne, coz muze vyvolavat, a vyvolava nahled zaobaleny do slova - bohuzel. Myslim si, ze to je na skodu principu "zvidavosti" a "hledani", cili pojmu, kterymi tento webzine svoji cinnost nejednou obhajoval tady i u soudu.
Jina vec je ovsem prakticky pristup ke zvidavosti a hledani. Tady bych kriticky poukazal na to, ze jej jasne hned na prvni pohled, ze se nejedna jenom o hledani, nybrz o jasny postoj, jasny zajem. Ne v diskuzi, ta samozrejme musi byt vedena a je dobre, ze je, ze vsech moznych uhlu, ale forma skladby predkladanych clanku je spise jednosmerna nez nezavisla.
Co se tyka dyzajnu, ten bych vubec nemenil. Jednak je vydareny, dale prijemny na oci (to hlavne) a pak je vseobecne cenne, kdyz neco trva dlouho beze zmeny - v mediich je valutou pojem - existoval beze zmeny tak a tak dlouho.

237159

01.02.2011 05:29

Vánoce s vůní Polska

Nerozumim tomu, nejsem ekonom.

46.?.?.?

Po vetsinu sveho zivota, uz pomerne dlouheho, jsem slychal (v posledni dobe uz spise ne), ze nemaje surovin, musime zakladat nasi ekonomiku na praci. Na jejim vyvozu. Presto porad kdejakou vyrobu prodavame do zahranici a vlada neni schopna zakrocit. Bylo by to totiz nedemokraticke. Obavam se toho dna, kam s takovou dospejeme, bude to ztrata uplne vseho. Dokonce i cesstvi. To bude neco jako zapomenuta epizodka.
At zije a vzkveta svoboda a demokracie!!!

237290

02.02.2011 06:56

Krutá realita

RE: Vážená

46.?.?.?

>Můžete si trvat na čem chcete, ale tento článek rasisticky
>motivovaný JE.
Ano, autorka clanku je rasisticka, protoze kdyby nebyla, nemela by zlomenou ruku a ani premie.[bliji]
Kurva, ta vlada je pitoma!!! [pláč]

237429

02.02.2011 07:23

Budoucnost Egypta: válka s Izraelem

Spolehnuti na egyptske vojaky

46.?.?.?

Matne si vzpominam, ze pri jedne valce (v druhe polovine 20. stoleti) byla egyptska armada tak prekvapena prepadem sve zeme, ze si nejen nevystrelila, ale dokonce nekteri jeji vojaci utikali od svych kanonu.
Pak na zaklade teto zkusenosti nalezli jini utocici vojaci pri dalsim vpadu na egyptske uzemi egyptske vojaky pripoutane retezy ke kanonum. Zase ani nevystrelili.
(Omlouvam se, jestli v mem tvrzeni jsou nepresnosti, tehdy jsem to vnimal na "pul ucha", nicmene si vybavuji, ze k necemu takovemu doslo. Pametnici, upresnete.)
No, a dnes, i kdyz egyptsti vojaci dostali napred premie, selhali znovu, nezareagovali tak, jak meli, trebaze byli dopredu pripravovani a vlastne placeni. Pro me vyplyva jedine: Arab je maximalne nespolehlivy. Geneticky, rikam si pro sebe, trebaze o genetice vim hovno, a proto nechci mit s nimi nic spolecneho.

237432

>Číňan odmala ví to, co my ne, bez kopií brzy zahyne. Proto
>všude hledá, shání, brousí, až narostly mu z toho vousy.
Cinan hlavne umi bez kecu pracovat. Poznal jsem to na vlastni oci. Zil jsem blizko nich mnoho let.

237447

02.02.2011 12:49

Budoucnost Egypta: válka s Izraelem

RE: Pouhopouhá spekulace

46.?.?.?

>Jak známo tak Mubarakův režim je silně Pro USraelský. Snahy
>opozice o změnu se tedy logicky jeví jako VZPOURA proti této
>orientaci ve jménu TOUHY po nastolení Islamistické teokracie.
Mate pravdu, avsak castecnou. Tu zbyvajici realitu zastituji vynatkem z clanku v iDnes:
"V Egyptě dnes žije asi 81 milionů lidí. Před šedesáti lety to bylo 21 milionů, před dvěma staletími jen tři miliony. To jsou čísla, která by bez otřesů nevydržela žádná země na světě.
Vysoká porodnost zatím nejeví žádné známky poklesu. Jednou se to zastaví, ale to už by mohlo být pozdě.
Lidské mraveniště v Egyptě má přitom k dispozici stejně zoufale málo plochy jako dřív. Je to jen úzký pás země podél Nilu a část pobřeží. Dohromady tvoří obyvatelnou plochu Egypta území o ploše asi poloviny Česka. Drtivou většinu země totiž pokrývá bezútěšná poušť, kde se nedá žít ani nic pěstovat."

http://cestovani.idnes.cz/egypt-za-hradbou-turistickych-palacu-slumy-negramotnost-a-bida-prelidneni-1um-/igsvet.asp?c=A110201_092107_igsvet_tom

V Egypte se soustalo neuvazene, mozna porad, mozna vetsinove bez smyslu zaopatrit deti. Prevlada tam negramotnost. Ted se takove davy domahaji demokracie a zlepseni ekonomiky. Ty pozadavky lze pochopit. Byl k dispozici internet, zapadni vymozenosti jsou jim zname. Co za techto okolnosti ceka nove vladce? Budou schopni ty pozadavky splnit? To proste nepujde. Ta zeme jakoukoliv pravdepodobnost davno pozbyla. Kdyz se o to pokusi demokrate, pohori a budou na tom hur nez Mubarak, protoze vseobecna moralka znacne poklesne (dosud tomu tak bylo v kazde zdemokratizovane zemi, i u nas) a mene gramotny dav bude neudrzitelny. Tedy hlupak, kdo se o vladnuti pokusi. Bude se to rovnat sebevrazde. A kdyz se dostanou k moci tvrdi islamiste, silou viry dojde ke spojeni arabskeho sveta..., k cemu toto dospeje, tezko odhadnout.

237467

03.02.2011 07:40

Krutá realita

RE: Neříkejme jim už Romové!

46.?.?.?

>Tohle slovo odmítám používat a setrvávám u původního
>označení Cikáni! Proč? Protože už samo slovo Romové
>považuji za nepřípustný rasismus. A při vyslovení slova
>Nerom mě úplně mrazí v zádech. [naštvaný] Proč?
>
>Protože rom znamená v cikánštině člověk.
>Znamená to ale, že já - Čech - jsem Nerom = Nečlověk =
>Untermensch? Žeby lidi byli jenom Romové a ostatní jsou
>pod-lidi? (Gádža = Neromové = Nelidi?)
V Rumunsku vyvstal problem:
"Romy budeme oficiálně označovat jako Cikány, plánuje Rumunsko", zni nazev clanku na adrese:

http://www.lidovky.cz/romy-budeme-oficialne-oznacovat-jako-cikany-planuje-rumunsko-put-/ln_zahranici.asp?c=A110202_194403_ln_zahranici_pks

V clanku se mimo jineho pise:
"Nápad se ovšem nelíbí romským sdružením, kteří pojmenování Cikáni považují za hanlivé. Podle nich je toto označení spojováno s významy jako je například chudoba, nevzdělanost a národní vykořeněnost."
To je tedy drzost jako hrom! Co si, kurva, ti Rumuni mysli?!

237542

03.02.2011 08:13

Měl by Zvědavec opustit svou značku „politicky nekorektní“?

RE: článek o ničem

46.?.?.?

>možná by to chtělo přejmenovat "zvědavec" třeba na "alternativní žvanírna" [mrknutí jedním okem]
Ja jsem sice v teto diskuzi uz svuj navrh pro podtitul uvedl -webzine hledajici pravdu- a stale si myslim, ze vypovida verneji to, co a jak se vybarvuje pod soucasnym podtitulem Zvedavce, ale sebekriticky uznavam, ze vas navrh na doplneni titulu by se mi opravdu (a vazne) libil vic.

Zvědavec
alternativní žvanírna

No, povazte, nebyla by to parada? Dokonce pan Stwora by se mohl pred ruznymi porotci i estradne branit - vzdyt vidite, ze se jedna o zvanirnu. Uz si predstavuji prokuratorovy povadle koutky, i kdyz realita by asi byla jinaci. [pláč]

237543

>Číňan odmala ví to, co my ne, bez kopií brzy zahyne.
Pane, musim reagovat na ta vase slova jeste jednou:

http://www.youtube.com/watch?v=4Q6NbYywbSY

237554

05.02.2011 06:29

Jak Čína získala v balkánské válce neviditelný letoun Američanů

RE: Nic se nedeje nahodou,vse je planovane, valky zacinaji na stole organisatoru.

46.?.?.?

>V USA ted maji take zpoved,jak to bylo vlastne se smrti
>presidenta Kennedyho, par lidi,kteri jsou primymi ucastniky, cas
>od casu se znacnym odstupem roku nakonec promluvi,mnozi tesne
>pred smrti reknou, v cem byli zucastneni,timto zpusobem mnohe
>veci prijdou napovrch.
Nejen to. Kratce po atentatu bylo vysetrovani zastaveno a veskera dokumentace smerovala do sejfu. Duvod si uz nepamatuji, vzpominam si jen na jedno: vysetrovani bylo zmrazeno na 50 let (to bylo oficialne receno, zrejme proto, aby bylo umozneno vsem, kteri se na atentatu ci na jeho naslednem mlzeni nejak podileli, v poklidu dozit; to si rikam ja sam pro sebe a ted pro zvedavce). Asi se mame na co tesit, z te padesatky zbyvaji uz jen dva roky. Sam jsem na to velice zvedavy. Tehdy jsem mel uz po vojne a vice nez o politiku jsem se zajimal coby rodic o domacnost, ale zprava o usmrceni Kennedyho byla tak ohromujici, ze mi jako zcela ojedinela zalezitost setrvala v podvedomi az dosud. Proto vzdy zvysuji pozornost pri kazde zmince.

237643

06.02.2011 09:28

Krutá realita

Cameron se přidal k Merkelové. Multikulturalismus podle něj selhal

46.?.?.?

>5. února 2011 MNICHOV - Podle britského premiéra Davida Camerona by evropské země měly otočit v postoji k muslimskému extremismu, a to jak na domácí půdě tak v rámci vojenských operací v zahraničí. Multikulturalismus jako přístup k integraci Muslimů do společnosti podle něj selhal. Cameron to řekl ve svém projevu na bezpečnostní konferenci v Mnichově.

>"Je na čase otočit list a opustit dosavadní nefungující politiku. Místo předstírání, že extremismus neexistuje, bychom mu měli čelit," vyzval Cameron. Podle šéfa britské vlády vedl dosavadní multikulturní přístup pouze k oddělení různých kultur mezi sebou a od hlavního kulturního proudu.

>"Neumíme Muslimům nabídnout vizi společnosti, do níž by chtěli patřit, potom se cítí vykořeněni," přiznal britský premiér. Vyzval, aby Británie v přístupu k přistěhovalcům nahradila pasivní toleranci aktivním a silným liberalismem a jasně se tak přihlásila k hodnotám jako jsou svoboda projevu, právní stát a rovnost před spravedlností.

http://www.lidovky.cz/cameron-se-pridal-k-merkelove-multikulturalismus-podle-nej-selhal-1d1-/ln_zahranici.asp?c=A110205_124616_ln_zahranici_ogo

Je to prvni nenapadny krucek, je vsak vecny, jasne vedouci k zevseobecneni. Zamente vyraz muslim treba za cikan anebo za jeste nejakou jinou, potize vytvarejici skupinu lidi...; patrit k nejake takove skupine, zacal bych se zavcas upozadovat!!!

237692

07.02.2011 13:50

Budoucnost Egypta: válka s Izraelem

RE: Hlavním problémem je asuánská přehrada

46.?.?.?

>Nevěřím různým konspiračním teoriím že revoluce v
>Egyptě je řízená sionisty,
Plne s vami souhlasim.

>sionisté jsou se současným
>stavem spokojeni a změnou režimu v Egyptě nemohou nic získat
>ale jen ztratit.
Tady jste se zamotal. Spokojeny muze byt clovek jen se ziskem, se ztratou pochybuji.

>Chtěl bych upozornit na to že hlavním strategickým problémem
>Egypta je Asuánská přehrada, ta je sice pro Egypt životně
>důležitá, protože bez regulace průtoku vody v Nilu by se v
>Egyptě nemohlo uživit 80 milionů lidí ale je problém že
>kdyby jí Izrael vybombardoval povodňová vlna by smetla celé
>údolí Nilu včetně Káhiry.
Je to vase domnenka anebo se opirate o vedecke vyjadreni? Pokud se jedna o to druhe, muzete nabidnout odkaz?

237750

>Nemyslim ze nejaka mena padne. Neni to v zajmu elit. Myslim ze k
>cemu dojde je vymena sluzeb. Eliminujete tim taxovatelnost a
>neuzitecne lidi.
Je uz pripraveno "amero", spolecne platidlo pro USA, Kanadu a Mexiko. Dyzajn je hotov, mozna se uz chrli i bankovky. Tim USA znacne posili. Vodu, olej, plyn, drevo i vzduch z Kanady ma uz byznysove pod svymi lidmi, levnou mexickou pracovni silu taky, no, a kdyz si pripocteme ten nejduraznejsi faktor - nejsilnejsi armadu, neni o budoucnosti cehokoliv pochybovat. Ten dnesni svet je k popukani. Avsak ne od radosti.

237773

12.02.2011 09:39

Mubarak padl. Co bude dál?

RE: včera to bylo v televizi..

46.?.?.?

>Jestli jich
>je 70, nebo 75, možná dokonce i 100, či jen 50, je úplně
>jedno. Prostě na jedné straně má nejvyšší představitel
>země majetek za miliardy a na druhé straně "obyčejní"
>občané té samé země chcípají hlady!
>
>Samozřejmě informace je nutné filtrovat, ale to, že Mubarack
>je miliardář, jako všichni jemu podobní šizuňkové, navíc
>podporovaní Usa a spol., tak to bych já osobně zrovna
>nerozporoval.
Souhlas.
Na CNN oznámili, ze v Egypte jsou mezi 30 az 40 procenty obyvatelstva lide do 30 let. Coz uz samo o sobe je pozoruhodne cislo. Ta tricitka se vsak ztotoznuje s dobou Mubarakovy vlady. Bylo neco jeho pricinou (zajmem) toho souladu? Nebo jen nahoda? To snad ani nemuze tvrdit "nejduveryhodnejsi" Mlada fronta. A tak co je v pozadi...?
Vyjdeme nejak kompromisne z toho cisla. Tretina nemusi mit jeste volebni pravo, nicmene tu tretinu mohou "nahodne" zastoupit hlasy starsich, kteri se k "tricatnikum" pridaji. Hlas pri volbach, ktery dosahne 35 procent, vitezi.
Jaka je ta "mubarakovska" generace? Obavam se, ze prozapadni a tim i pro smysl pro mirove jednani s Izraelem. Tedy vidici se..., no, v tom hnoji, ktery tu zname, a ktery oni tam nemohou vnimat. Uprimne receno, tu cestu, kterou nacal Mubarak na Blizkem Vychode, bude ta "jeho" generace nasledovat. Vsadme se!

237938

12.02.2011 17:55

Mubarak padl. Co bude dál?

RE: včera to bylo v televizi..

46.?.?.?

The British Guardian newspaper cites Middle Eastern sources placing the wealth of Mubarak and his family at somewhere between $40 billion and $70 billion. That's a pretty good pension for government work. The world's richest man--Mexican business magnate Carlos Slim--is worth about $54 billion, by comparison. Bill Gates is close behind, with a net worth of about $53 billion.

237969

15.02.2011 04:12

Neskromný pan Čulík

RE: Proč tak jízlivě ?

46.?.?.?

>Čulík nikdy nikde neřekl, že
>BL sponzoruje glasgowská universita, a že čerpá z fondu o
>výši 4,7 milionu liber - až teď (opravte mě, jestli se
>mýlím). Považuji to přinejmenším za neetické.
>
>Tím, že žádá o příspěvky, vytváří dojem,
>že je nezávislý. Tedy závislý jen na svých čtenářích.
>Předkládá články a témata, jako kdyby je vybíral jen on.
>
>Nestydí se žádat od lidí peníze, které ve skutečnosti
>nepotřebuje. A lidi mu platí v dobré víře, že (a)
>pomáhají udržet dobrý zdroj informací (b) ty informace
>nejsou propaganda. A to je na pováženou.
Perfektne vystizeno. Navic se domnívám, že to dělá v pracovní dobu. Pane Stwora, kolik hodin denně Zvedavci PRUMERNE venujete?
A je tu jeste jedna zavada: BL nedavaji moznost vyjadrit se ctenari v diskuzi. (Vychazim ze situace pred dvema roky,od te doby BL nectu.) Jakous takous moznost ctenari "meli/maji" jen formou sepsani dalsiho clanku. Ne kazdy se vsak k tomu odvazi, nebo na to ma (to uz vyzaduje prece jen vetsi schopnosti nez napsat dve vety, ze autor nema pravdu z toho a onoho duvodu), a ne kazdemu BL kdeco zverejni. Vim, o cem pisu. Medium bez moznosti diskutovat je zrovna takova vada na krase jako jakkoliv manipulovana (viz iDnes).

238106

18.02.2011 02:37

Cesta do Argentiny

Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?

46.?.?.?

TORONTO - Prime Minister Stephen Harper says there are better ways for Americans to raise money than to charge Canadians to get into their country.

U.S. President Barack Obama wants to charge Canadians entering the U.S. by air or sea a $5.50 inspection fee, although private vehicles would be exempt.

"They're running deficits down there well over a trillion dollars a year," Harper said Thursday. "Some 40 per cent plus of the American spending is financed by borrowing. These are enormously challenging figures."

But Harper says the inspection fee is not a ''useful'' way to raise revenue.

"We want to ensure that trade and travel is easier, not more difficult, and we don't need additional taxes on that kind of economic activity," said Harper.

Visitors from Canada, Mexico and a number of Caribbean countries have been exempt from passenger inspection fees.

238251

19.02.2011 05:09

Cesta do Argentiny

RE: o cestě

46.?.?.?

>Jinak je škoda ze nenavštívíte i Venezuelu, zajímalo by mě jak moc je její obraz našimi sdělovacími prostředky deformovaný.
6. Caracas se na seznamu 10 nejnebezpečnějších měst ocitl už v roce 2010. Své místo si hlavní město Venezuely udrželo i letos. V metropoli panuje vysoká kriminalita, v ulicích často dochází k vraždám a ozbrojeným přepadením. Často se vyskytují "rychlé únosy," kdy pachatelé turistu unesou a propustí ho, až když je jim zaplaceno. Velkým problémem je i policie, která je v těchto únosech často také "namočená." V rámci boje proti obchodu s drogami místní Národní gardy (Guardía Nacional) propichují ocelovými tyčemi každé zavazadlo při kontrole na mezinárodním letišti, čímž dochází k poškození zavazadel i jejich obsahu. A nelze opomenout ani kapsáře, hotelové zloděje a různé podvodníky v ulicích.
http://cestovani.lidovky.cz/10-nejnebezpecnejsich-mest-sveta-aneb-kam-v-roce-2011-nejezdit-pn8-/nej-tipy.asp?c=A110217_145816_nej-tipy_glu
[zmaten]

238288

19.02.2011 05:18

Vivat Disent!

Jsem o tom presvedcen davno

46.?.?.?

a Egypt me v tom znovu ujistil:
Davy (nenasilnicke) v ulicich jsou hybatelem. Nechapu, proc uz v ceskych ulicich nejsou.

238289

19.02.2011 07:10

Cesta do Argentiny

RE: o cestě

46.?.?.?

>Jak najít nějaký objektivní pohled? Upřímně řečeno celá střední a jižní Amerika je relativně nebezpečná, co se týče drobných krádeží, „opuštěných“ pláží a některých částí velkých měst.
Projel jsem velky kus Peru, Mexika, Guatemaly a Hondurasu, a nic zaporne necekaneho (krome vysokohorske nevolnosti) me nepotkalo. A to jsem byl v Mexico City prave v den nejvetsiho mexickeho svatku, kdy v ulicich byly miliony lidi! Je ovsem fakt, ze krome davu lidi tam byly, kam se clovek podival, i policejni a vojenske kordony se samopaly v pohotovosti... a ze jsem prosel za to odpoledne sesti rentgeny..., ale at tak ci onak, proste je fakt, ze ta zeme si tu bezpecnost umela zajistit.

238293

19.02.2011 07:19

Vivat Disent!

RE: Jsem o tom presvedcen davno

46.?.?.?

>"Kdyz nenasilne davy hybaji ulicemi "signalizuje, ze neco musi
>byt chybne, davy v ulicich po 30 letech tlaku musi byt vzdy
>trochu nasilne , specialne kdyz uz bylo 300 mrtvych nemyslite
>??, neco chybi na obrazku??
Problemem tech tri stovek mrtvych v Egypte je vsak to, ze..., videl jste, jak policejni auta najizdela do davu protestujicich? Ja tu nenasilnost podtrhl proto, aby nenasilne byly ty davy protestujicich a nenechali se ani vyprovokovat k nejake eventualni nasilne pomste.
Jiste vzpominate na "herce" mrtveho v roce 1989... Provokateri pri protestech mohou prekvapit kdovijakymi triky.

238294

19.02.2011 09:55

Cesta do Argentiny

RE: Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?

46.?.?.?

>Pokud jsem pochopil správně zatím je to jen návrh. Editor
>tedy nebude stavět Spojené Státy na nohy [smích]
Vim a vedel jsem to, ale mam i takovou zkusenost, ze nekteri amici v takovych chvilich dokazi byt "progresivnejsi" nez zakony.

238296

20.02.2011 12:43

Cesta do Argentiny

RE: Budete se uz podilet na splaceni am. dluhu?

46.?.?.?

>Jak tenhle odstavec souvisi s vyletem do Argentiny?
Vysvetluji zrejme z predeslych vstupu:
>>>U.S. President Barack Obama wants to charge Canadians entering the U.S. by air or sea a $5.50 inspection fee, although private vehicles would be exempt.

>>mam i takovou zkusenost, ze nekteri amici v takovych chvilich dokazi byt "progresivnejsi" nez zakony.
Nechci to tvrdit, ale mam pocit, ze z Toronta do Argentiny se leta pres US uzemi. Pokud ne, beru vsechno nazpet.

238354

22.02.2011 07:37

Jen pár otázek, abyste se mohli velmi vážně a poctivě zamyslet

RE: Je to dobre vystizene ,ale ,ne ze strany tech,co chteji vladnout.

46.?.?.?

Pane, tim prispevkem umocnenym fotkou jste vyhmatnul podstatu daneho tematu - nemoc tohoto sveta. Ano, bohuzel, vsechno je tak (v prdeli), jak jste popsal. Vzdavam vam hold, vystizneji bych to nedokazal, ale slzy pri tom potlacit nedokazi.
A uz to lepsi nebude, protoze ta nemoc je nevylecitelna. Myslim, ze nevyhnutelna zahuba je spravedlivejsim resenim, nez pokracovani jen v castecne ozdravenem klimatu.

238429

Nejste originalni, spis trapny, asi pred pulrokem jsem dostal tento odkaz:
http://go.funpic.hu

238440

Vite, pane, moje reakce na vas prispevek byla umerna tomu vami zverejnenemu "vtipu", protoze ja jsem ten sam vtip dostal v anglictine asi o pul roku drive, nez jste to zde napsal vy. [vyplazený jazyk]

>Zato Vy jste s tema Vasema trapnejma cancama na clanku o ceste
>pana Stwory do Argentiny co se tyce bezpecnosti turistu v Mexiku
>originalni enough! FAKT SI MYSLITE ZE KAZDEJ KROME VAS SEDI NA
>PRDELI DOMA A ZNA VELKY HOVNO?!
Hmmm, uznavam, jste borec! [oči v sloup]

238493

23.02.2011 10:22

Jen pár otázek, abyste se mohli velmi vážně a poctivě zamyslet

RE: Jako v tom forku

46.?.?.?

Jezismarie, ja se fakt muzu tema vasima ftipama umlatit smichy. Taky bych chtel byt takovy. Ale, bohuzel, moji rodice byli skoupejsi.
(Zapatpanbu.)

238494

17.05.2011 08:16

Hrozí Evropě občanská válka?

Válka v Evropě

Lance 46.?.?.?

Přátelé, všichni jsme lidé a jsme si rovni bez rozdílu, ale rozdílné kultury jsou prostě rozdílné kultury a mentality. Tolerance vyznání je třeba, ale neměla by se tím omezovat hostitelská kultura... Rozdílné kultury nemohou spolu vycházet stejně jako rozdílné ekonomiky pod jednou měnou - Euro.

Jsem přesdvědčen, že hrozí válka v Evropě, ale ne občanská. Budeme zapojeni do mezinárodního konfliktu. Nastane další evropské 11. září... USA a kapitalismus padá a bude potřebovat stéblo...

Současně přijde potravinová krize

244228

24.10.2011 10:19

Další válečný zločin NATO v přímém přenosu

Příliš předčasná diagnóza

Cogito 46.?.?.?

LPA zveřejnila výňatek z článku uveřejněného dne 27.4. 2011 na webu Národního sjednocení, který v těchto dnech je zvláště aktuální:

"Národní sjednocení je na straně statečného libyjského lidu, vedeného panem Muammarem Kaddáfím, jenž brání svoji státní suverenitu, nezávislost a skutečnou svobodu, zajištěnou jim jejich politickým a právním systémem, odvozující se od knihy proroka Mohameda, a to i přes to, že nám, Evropanům, je toto náboženství cizí."
Ladislav Malý, jednatel NSJ.
www.narodnisjednoceni.cz

255828

23.04.2016 17:46

Belgické kostely se mění na ubytovny pro imigranty

RE: Pseudonymy Zdenka Vr. z Ostravy

cirkus 46.?.?.?

Toto je jeho vizitka, má tam i uvedený bankovní účet, aby mu lidi posílaly peníze na prasárny [smích] http://pohranicnik.blogspot.cz/

347973

Káva pro Zvědavce

38

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 11 525 korun, což je 38 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Ďalšie 4 obete imigrantov, ktoré médiam nestoja ani za zmienku19.10.19 19:30 Rakousko 0

Africký okupant v Itálii: My jsme tady doma19.10.19 16:43 Itálie 2

Mějte panenky černošek a černoušků. K tomu nabádá ministerská příručka mikrojeslím19.10.19 02:59 Česká republika 1

Kalergiho plán na steroidech: další čerstvá várka okupantů dorazila do Chorvatska19.10.19 00:32 Chorvatsko 1

Idnes dokumentuje, jak v Polsku natočili vznik fake news, nejlépe, jak svede: výrobou fake news!18.10.19 15:19 Česká republika 0

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 4

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 11

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Měnové kurzy

USD
22,95 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
15,73 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,24 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
35,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 204,69 Kč
1 unce stříbra
402,72 Kč
Bitcoin
182 283,85 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?