Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 28 příspěveků, 13 různých jmén: <nic>, belinko, Brancoleone, djobcek, kameh, kornetko3, kri, LenTak, Miriam, Mizu, Patrezz, Peto, supino1.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

06.03.2006 12:06

Poselství

RE: Dobrý článek

Brancoleone 213.?.?.?

Cesi nie su krestansky narod, tak ako nie su krestansky narod ziadny slovania a ani nikdy neboli. Krestansvo je len judaizmus v modrom. Je to len frakcia judaizmu, ktora ma na par veci odlisny nazor ale v podstate je to jedno za osemnast a druhe bez dvoch za dvadsat. Este ste nepoculi slovne spojenie krestansko-zidovska kultura? A nie su nahodou krestansky a zidovsky boh jedno? A co s tym vsetkym maju slovania? Nic! Rovnako ako s tym nemaju nic spolocne ziadne europske narody. Cele krestanstvo si drzia len ako akusi barlicku, ktora lieci ich strach so smrti. Bodka.

Keby sa turci neboli zastavili pri Viedni, tak tu dnes mame namiesto kostolov mesity. No a potom by bol nasou jedinou nadejou navrat k tradicnym islamskym hodnotam alebo ako?

96154

06.03.2006 15:05

Poselství

RE: Dobrý článek

Brancoleone 213.?.?.?

A vam to nepride ani trochu smiesne? Staci tak malo a pravda je loz, loz je pravda. Stacila by taka mala vec, ako narodit sa o par sto kilometrov dalej a ta spravna strana neni krestanstvo ale islam alebo este dalej a je to budhismus alebo este dalej atd...

A nejakeho jahweho by som sa neobaval, myslim ze casy nabozenstiev zalozenych na vselijakych "zvestovateloch" su spocitane. Doba sa posunula. Dnes je tak lahke nachadzat odpovede a konfrontovat tu svoju pravdu. Nabozenstva sa zatial sice drzia ale maju to cim dalej tazsie, nakolko neponukaju ziadnu osobnu skusenost. Chyba im duchovny rozmer a to je jednoducho fakt. V podstate by sa dali zhrnut do vety: "Boh je decko s mravcou farmou a ty bud dobry, lebo ked ho nastves bude zle". Chapem, ze su ludia, ktorym vyhovuje odovzdat svoj zivot do ruk bozich, vsak je take prijemne vzdat sa zodpovednosti a mat moznost pri kazdom svojom zlyhani, zvalit vsetko na boziu volu. Problem ale je, ze tento system je z dlhodobeho hladiska asi neudrzatelny. To nariekanie nad zapadnym materializmom, mamonom, hlupnutim pred TV a podobne... Vsetky tieto "neduhy" nie su zpricinene tym, ze sa ludia odvracaju od krestanstva ale je to jeho nasledok. Krestanske chapanie sveta smerujem presne sem. Nie je to jeho zlyhanie, je to jeho prirodzena vyvojova faza. Lebo jedinym zmyslom zivota podla krestanstva, je nepokaslat si to u stvoritela. Potom kazdy hladi len na to, sprijemnit si to na tomto svete ako sa len da, kedze tu o nic nejde. Krestanstvo nedava absolutne ziadny zmysel sucasnosti - ziadny.

96175

06.03.2006 18:56

Poselství

RE: Dobrý článek

Brancoleone 213.?.?.?

Vsak presne o tom hovorim! Toto sibnute porovnavanie a vytahovanie (sa). Nase nabozenstvo je lepsie lebo... Je to nevycerpatelny zdroj dovodov na konfrontaciu. Minule sa nejaky chumaj rano zobudil v bielom dome a zistil, ze k nemu prehovoril boh s tym ze: "jdi Georgi a pobij neverici" a na druhej strane ma dalsi sibnuty zvestovatel podobne mysticke skusenosti ibaze s Alahom. V ktorom storoci to zijeme? A kde to skonci? Jedneho pekneho dna nejakeho magora osvieti a sibne mi na hlavu atomovku - v mene jeho boha. Som presvedceny o tom ze sa to raz stane, lebo vsetky ingrediencie su uz namiesane. A tu je ten najvacsi problem, lebo vzdy sa najde dost ludi ktory su schopny ho nasledovat kamkolvek z jedineho dovodu - LEBO VERIA! Krestanstvo sice hovorilo nieco o hladani boha vo svojom sdrci, zaroven ale vsetky pokusy prenasledovalo ako kacirstvo. Dnes je zakladnou ideou nepytat sa, verit a nasledovat - aj do priepasti.

Nepopieram ze sa najdu aj svetle priklady ludi, co zasvatili zivot buhu a pomahaniu inym ale to skor vyzera tak, ze sa im to nepodarilo vdaka cirkvi ale napriek cirkvi.

A prestante stale vsetko hadzat na zidov (a aj na kohokolvek ineho), je to prejav slabostva. Podla toho co hovorite, by v pripade zeby zidia v tomto momente vymreli na nejaky zahadny virus, zavladol raj na zemi. Za sucasny boom materializmu nemoze Marx ani ziadny iny posuk. Ono sa to sem dostalo preto, lebo nikam inam sa to dostat nemohlo - vola sa to kauzalita. Vsak ty najvyzsi predstavitelia toho vasho skveleho krestanstva su materialisti jak svina, lepsi vzor uz ich ovecky ani mat nemozu - najbezpecnejsia cesta do kralovstva nebeskeho je obliect si purpurovy talar a ovesat sa zlatom. Problem ale je niekde inde. Clovek ma v sebe zakodovanu potrebu napredovania a sebazdokonalovania a kedze krestanstvo nijaky priestor pre vlastny vyvoj nedava, ludia vsetku svoju energiu venuju svetskym veciam. A toto neplati len pre krestanstvo.

96222

22.02.2007 23:45

Jednotná perspektiva 2010

RE: Pripravovat se na valku!

213.?.?.?

No a tu je asi reakcia
"Americká ministerka zahraničných vecí Condoleezza Riceová vo štvrtok vyhlásila, že Spojené štáty americké nemajú v úmysle zaútočiť na Irán. "Verejne vyhlasujem, že Spojené štáty netúžia po žiadnej konfrontácii s Iránom. Našou možnosťou je presviedčať zodpovedných ľudí v Iráne, že ich súčasný postoj je deštruktívny,""

129395

08.03.2007 20:49

Proč Rusy dráždí americký radar v Brdech?

RE: NWO-radarek

213.?.?.?

Tak to vyzera ze na Novinkach Vas nemaju v laske.
"Pro tohoto exota po pražském jaru bylo pro jeho hyperaktivní spolupráci s STB a KGB v ČSSR tak těsno,že po dohodě s velvyslanectvím USA a závazkem spolupráce změnil zaměstnavatele.Proto ten Texas."
Texaský Čížek,rodným jménem Günter Schüler

130426

14.03.2007 21:13

Tragedie tuctu ďábelských mužů

RE: Jak válčit s Íránem

213.?.?.?

Pan stein55 co poviete na tieto uryvky
"Eugen Šoltýs alias Jenő Schlossmann,
(Erinnerungen an die jüdische Religionsgemeinde Spisska Stara Ves, Zürich 1987)
“slušné a korektné spolunažívanie občanov, národnostných a náboženských skupín na celom Zamagurí sa na nepoznanie zmenilo pod vplyvom vojnového fašizmu... Ľudácky orientovaná dorastajúca inteligencia... vštepovala národnostnú a náboženskú nenávisť, ktorá vyústila v deportáciu Židov z celého okresu. Ani jeden nežidovský občan zo Spišskej Starej Vsi sa nemôže pochváliť tým, že zachránil čo len jedného židovského spoluobčana."


"Mnohí Kežmarčania a ľudia z blízkeho okolia pomáhali pri záchrane Židov. Je však i to pravdou, že si dali za to poriadne zaplatiť - i keď aj to je pravda, že pritom riskovali svoje životy. Medailu Spravodlivý medzi národmi - teda za bezplatnú pomoc pri záchrane viacerých rodín získal napr. kežmarský učiteľ Vladimír Antol a Žofia Lebdovičová z Mlynčekov."

Ale pravda je je len jednam, ta Vasa.

A jeden clanok na pobavenie plagiator
Je asi taky smerodatni ako ten Vas.

130825

17.03.2007 11:14

Vrátit Svěrákovi jeho lahve?

RE: Skraloup na minulosti

LenTak 213.?.?.?

A kedze nechceli vliezt do inej prdele.....
Ale co kazdy normalni clovek uz vysledok pozna.

131011

04.04.2007 18:51

Fenomén YouTube

RE: YouTube... a cenzura.

LenTak 213.?.?.?

Vy asy nie ste zo slovenska ak neviete ze terennemu vozidlu sa hovori slangovo dzip (Jeep)pre jeho vysoku oblubenost.
Humvee sa mozno pouziva na anglickych strankach.
Bezstrarostne a "na slepo" sa nepatri urazat druhych.

132242

13.05.2007 01:53

Keď sa dôvera a ochota pomôcť nevypláca

Týranie zvierat

Miriam 213.?.?.?

Zakazuje sa týranie zvierat, ktorým je každé konanie, ktoré spôsobí zvieraťu trvalé alebo dlhodobé poškodenie zdravia, poruchu správania sa, neprimeranú bolesť, poranenie alebo utrpenie, obmedzuje jeho výživu a napájanie, dopuje zvieratá alebo im podáva chemické a omamné látky, poškodzujúce ich zdravie, používa predmety alebo pomôcky vyvolávajúce bolesť, zasahuje do priebehu pôrodu spôsobom, ktorý zväčšuje bolesť, štve zviera proti zvieraťu, použije živé zviera ako cenu alebo prémiu v súťažiach, propaguje týranie zvierat, opustí zviera s úmyslom zbaviť sa ho.

V prípade zistenia týrania psa sa obráťte na špeciálnu linku Slobody zvierat, tel.č.: 0903 727 014, 0903 727 015 alebo na Regionálnu veterinárnu a potravinovú správu, tel č.: 64 46 12 07.

Toto som našla na internete, možno to pomôže. Tí ľudia by mali byt potrestaný, čo takéto niečo urobia.

30556

19.05.2007 11:23

Jsou Windows Vista záměrně zmrzačená?

No jasne

Mizu 213.?.?.?

Nech uz to pisal ktokolvek, tak si dost prikrasloval zle informacie v neprospech Visty. Ked som ten clanok cital, tak som si pripadal ako pri citani nejakej recenzie na smejdny a zbytocne zabezpeceny DVD prehravac alebo co. Vista sa urcite nijak drasticky nezatazuje "kontrolovanim" vystupov...
Ak by to bola pravda, tak by na nete bolo plno takychto nadavok na Microsoft, no ja som narazil len na tuto.
Vista nie je ziadna katastrofa, podla mna je to najlepsi operacny system od Microsoftu a kto ju nema, nemoze s cistym svedomim na nu nadavat.
Jedinym problemom su len tie ovladace, ale to je uz neschopnost firiem s produktami.

135661

08.11.2007 00:59

Neturei Karta uvítala návštěvu prezidenta Ahmadínežáda v USA

RE: I have a dream!

213.?.?.?

Jedna vec je istá. Extrémizmus je namierený vo všetkých krajinách, proti všetkým národom. Druhá vec je, prečo sa židia nesnažili vo väčšom množstve, resp. aktívnejšie zapájať do boja za slobodu Palestíny a zastavenie faš.... v Izraeli? Odporúčam, pozrieť si niečo od: Albert Pike: otec plánu totalitnej svetovlády. Nielen podľa toho usudzujem, že židia majú skutočne problém a fašizmus je len otázkou času pri pokračovaní takejto politiky. Je známe disproporčné zastúpenie židov v politike, hlavne v ľavicových blokoch, ktoré sú jednoznačnými zástancami menšín, hlavne tých neprispôsobivých. A navyše stoja takmer za každým zákonom o zvyšovaní kvót pre prisťahovalcov. Dokonca opierajú sa o vedecké dôkazy, že sú najintelig. národom pod slnkom. To ale značí, že o vývoji a smerovaní tejto politiky museli dobre vedieť. A teda, ak to podporovali svojimi peniazmi, médiami a všetkým s tým súvisiacim, sú jednoznačne vinní. Majú poslednú šancu zastaviť to šialenstvo, no mne to skôr príde, že okrem tejto skupinky ortodoxných deduškov a niekoľkých židov, ktorí sú momentálne lojálni voči Rusku je už len väčšina židov, ktorí sa riadia heslom: s jedlom rastie chuť. V ich prípade sa už dávno jedna o obžerstvo, a to je, pokiaľ správne viem, hriech smrteľný. Dúfam, že v prípade rozpútania pripravovaného šialenstva sa už konečne mi všetci Slovania spojíme a: nebudeme útočiť, ale primerane sa brániť. Možno snívam, predsa len už je pokročila hodina no nič viac si neprajem ako zmierenie a vytvorenie federácie resp. konfed. slovanských štátov.

146686

15.04.2008 19:09

Slovenský tiskový zákon

RE: Vysvětlení práva na odpověď

belinko 213.?.?.?

Neverim vlastnym ociam...Fesi,nebiem co si pozeral Ty,ale ucitel dostal priestor na vyjadrenie-on ho vsak odmietol.Okrem toho vcera to pustili aj pohlad z druhej strany.

159197

23.04.2008 21:38

Státní moc si posvítila na mormonskou polygamní sektu

RE: Upřesnění

supino1 213.?.?.?

>Monogamní vztah je jediný dlouhodobě udržitelný základ pro
>funkční společnost.

To je možné, ale nikoliv jisté.

Povedzme, že je to dosť pravdepodobné. Istá je jedine smrť, aj večne živý Lenin vlastne neprežil ani storočie po smrti.

Mnohomužstvo je menej známe, ale existuje. Domnievam sa, že z hľadiska z hľadiska spoločnosti je výhodnejšia monogamia. Neviem si dosť dobre predstaviť zákonné povolenie polyandrie...teda zákon sa vydať dá, ale koľko by bolo záujemcov z mužskej strany populácie, aký zmysel? A polygamia, bohužiaľ, vyvoláva práve tie nežiadúce stavy. Frustrovaných samcov, vulgárne povedané, napísané.
Ekonomická otázka je dôležitá, ale emocionalite sa asi nevyrovná. Nezhody, týranie, v manželstve by mala zrejme riešiť spoločnosť. A som strašne rád, že nemusím o takýchto veciach rozhodovať.
Osobný názor: skôr uznávam mnohomužstvo či mnohoženstvo, než "manželstvo" rovnakého pohlavia.

159703

06.05.2008 18:05

Spin doktoři nasadili nejtěžší kalibry

RE: Radar je tady!

kornetko3 213.?.?.?

priznávam sa: ja naozaj nenávidím USA!!! je na tom niečo zlé? rozdúchavam nenávisť ja alebo je to samotné USA, ktoré má nepriateľa na každom kroku, zastrašuje svoje vlastné obyvateľstvo a v honbe za ziskom jej už dnes nestojí v ceste takmer nič. alebo môžem nenávidieť len oficiálnych nepriateľov, ktorých mi USA povolia? sloboda slova sa stáva len pojmom, z demokracie samej sa stáva diktatúra sama o sebe, keď už je naočkovaná v každej krajine často násilím. alebo že to takto vyzerať, budeme sa tváriť, ako skvele si žijeme a báť sa, aby sme si nepohnevali strýka Sama, lebo môžem byť na rade aj my...

160534

03.07.2008 11:04

Írán nechce válku

RE: Kolikrát toho ještě budeme muset skousnout ?

213.?.?.?

Mozno sa da nezapajat do svinstiev USA, alebo mierne nesuhlasit a nezapajat sa (myslim tym neposielat vojakov na "dobrodruzne vypravy"), ale asi nic viac.... Inak nas caka humanitarne bombardovanie inteligentnymi demokratickymi bombami, alebo nejake embargo, ktore prinuti zvrhnutie sice demokraticky zvolenej, ale nedemokratickej vlady alebo nieco podobne...

Najhorsie na tom je, ze ak sa odklonime od USA (EU, Izraela), budeme sa musiet k niekomu "priklonit" a to je v buducnosti mozno Cina, India, Rusko. Este ten posledne menovany je prijatelny, ale sme pred rokom 1989 ale dufam ze na inej kvalite vztahov a tie sa mohli za tych cca 20 rokov upravit aj bez toho STB pucu v 89 tom, ktory bol zorganizovany len na rabovacku...

Pekna buducnost.....

164293

10.07.2008 06:24

Využívání utrpení světa k zisku

RE: Příliš velké riziko

Patrezz 213.?.?.?

pje: krásne povedané, hlavne tá posledná veta - viem čo myslíš [smích]

165019

16.07.2008 22:46

Ano, Írán bude napaden

RE: Můj názor

213.?.?.?

Vypocty su jedna vec a prax druha. Bez testov to nejde. kompozitny valec je v skutocnosti spickova ocel alebo spalovacia komora vzniknuta navinutim sklenneho vlakna a pohonna hmota nie je obycajny strelny prach. Gyroskopy v patricnej kvalite sa nedaju porovnavat napriklad s takymi co zabezpecuju stalilizaciu tankovej hlavne pocas jazdy. Nie je gyroskop ako gyroskop.

Pochybujem ze technologiu MIRV mozu v dohladnom case zvladnut. Ani v Indii a Cine ju este nemaju. Dokonca ani Izarel nema takuto technologiu. Vstup navratoveho telesa do atmosfery nie je len tak, bez ablativneho alebo kapacitneho chladenia to nejde. Tych Vasich 100 000 hlavic zhori pri navrate.

Vsetko co sa tyka VX je teoria. Teoreticky staci aj to male mnozstvo, pokial ho dostanete cele a za optimalnych podmienok, ktore nie su. Preto ich primarne zaujima jadrova technologia.

Odkial viete, ze mozu poslat az 50 ton na Prahu? Ked nemaju cim.
Maju snad par kusov striel, ktore stale presuvaju, aby o ne neprisli. A s tym dostrelia len na Izrael. Ze by ich mali v Libanone co i len jeden kus je nemozne, nanajvys niekolko taktickych. To nie su veci, ktore sa daju len tak schovat a presuvat.

Myslite si, ze CR je taka dolezita pre Iran? Pochybujem. Vsetko co maju nasadia na Izrael a blizke zakladne USA.

Ak nieco spadne na Prahu, tak to bude len z Ruska. Napriklad v sile 0.55MT. Oproti tomu je uplne hypotetickych a nerealnych 50 ton VX nicim.

Cely konflikt medzi Izraelom a Iranom moze mat rozne scenare. Vedlajsi efekt je abnormalna cena ropy, pripadne jadrovy spad najviac prave v Pakistane, Indii, Cine a nieco aj u nas. Poskodenie ozonovej vrstvy. V pripade ze to prerastie v konflikt USA a Rusko, mozno Cina moze nastat situacia, ktora znici celu nasu civilizaciu a zvysok sveta vrhne o storocia naspat. Staci maly omyl v situacii, ked o vsetkom rozhodnu minuty.

165539

10.10.2008 19:48

Je kapitalismus u konce s dechem?

Peniaze dávno stratili materiálneho nositeľa.

kameh 213.?.?.?

Po definitívnom páde zlatého štandardu (vo forme zlatej devízy) v roku 1971 v USA. Stratili vtedy už svetové peniaze v podobe dolára materiálneho nositeľa a stali sa viac menej imaginárnymi. To ešte načas umožnilo výmenu zlatého štandardu za tzv. pertodoláre a zdalo sa, že týmto opatrením je budúca kríza peňazí zažehnaná. Potom dovtedy známa cyklická hospodárska kríza kapitalizmu prešla od svojej sychrónnej podoby zasahujúcej všetky odvetvia k asynchónnej podobe zasahujúcej ibe niektoré odvetvia. A tak sa zrodili, energetická, potravinová, finančné a iné krízy prebiehajúce teraz v rôznych časových horozontoch. Všetky peniaze sa postupne,ľudovo povedané,premenili na dlh. pokiaľ sa takto nastavená globálna ekonomika nebude ďalej zadlžovať, tak celý systém krachne. S ním sa zosype celá monetárnma sústava sveta, lebo všetky národné meny sú vždy nejak prepojené. Klasická hospodárska kríza sa tak stala vlastne pernamentnou. Jej asynchrónne zložky sa začali v čase fungovať tak, že amplytúda prepadov sústavne narastá. Výsledky takéhoto ekonomického pohybu sú pre radových členov spoločností zničujúce. Záchrana kapitalistického systému sa bude hľadať v zoštátňovaní, ale tento kyslý socializmus fungovať asi nebude. A tak najväčšia zlodejina všetkých čias sa teraz ocitá na javisku sveta.

172765

Zaujímavé, že nejaká novinárska topánka hodená po nejakom potentátovi porobila také vzruchy. Mne sa zdá, že je to len ďalší kamienok v tej kope klamstiev.
Mr. Bush Jr. prezident USA, ako veľmi dobrý klamár, dostal oveľa menej, než by si zaslúžil. Nejaká novinárska topánka ťažko dosiahne jeho kvalít. Kvalít v klamstve, tuposti a primitivizme. Vysvetlím, okrem toho ako sa dostal ku kreslu v prvých voľbách (chrbtica, páteř, ho určite nebolela), klamár je to, a veľký, ak si jeho taťka podával ruky so Saddámom?...nič o ňom nevedel?...Ak nie je klamár v tomto bode, získal bod za blbosť, tuposť či primitivizmus.
Jasné, vyčítam mu veci, za ktoré nemohol. Pri prvých voľbách, jeho prezidentských , boli také prechmaty, že niekde na východe, u nás či u vás alebo v Rusku by o tom svetové médiá, tzv. nezávislé, žvatlali, omieľali, oveľa dlhšie.
Slávny november, tuším 11., bol vlastne čo?. Stále nie som si istý, keďže vyšetrovacej komisii vláda (v USA teda prezident) nedovolili vedieť všetko. A to bol dôvod na útok na Afganistan...vôbec nesúhlasím s myslením talibov (sú to primitívni debili, nič viac). Teraz stojí na zamyslenie, prečo??.. majú USA také problémy v Afgáne. Asi preto, že vychovali..nie, vyzbrojili Talibov proti ZSSR. A tu treba vidieť istý rozdiel, ZSSR bol symbol studenej vojny a vedúci štát komunistického tábora, Rusko je síce stále v opozícii voči USA, ale ťažko ho označiť za baštu komunizmu. Takže USA si vychovali neposlušných žiačikov, Taliban. Stále nechápem, prečo sa tam majú vyskytovať naši vojaci. Aj keď sú to profesionálni vojaci. To bol problém USA a ZSSR. ZSSR je už kaput, takže to zostal problém USA.
Irak? Je až nehorázne podobný, v minulosti cca 40 rokov. Ešte nebolo doriešené a vysvetlené prečo Irak obsadil Kuvajt, a že starý Bush to hneď riešil, mladý Bush vedome a úmyselne klamal celý zvyšok sveta o ohrození sveta irackými jadrovými a biologickými zbraňami. (Ak by to Irak, aj cez embargo, dokázal, nezostáva mi, len mu gratulovať). Takže, niekomu chýbali peniažky vo vrecku...hurááá...ide sa na Irak. Fajn, nič sa síce nenašlo, diktátor je obesený (nemal som ho rád, len poukazujem, že na vyhnanie beštie používame BEŠTIU...ľudstvo znamená ten plurál), a čo ďalej??? Saddám bol síce diktátor ale mal poriadok..aký-taký, dnes je tam demokracia a bordel (dalo by sa to nazvať aj horšie) a US Army najväčší nepriateľ. Toto bolo treba? Toto Bush Jr. ako prezident najsilnejšieho štátu na Zemi chcel dokázať?
Ak len toto?, tak sa mu to podarilo fest.
Čo ešte napísať o takom debílkovi?
Osobne ma viac irituje uznanie Kosova Českou republikou. Síce sa zdá, že je to problém ČR, a ďalších štátov,ale nie tak celkom.
Ale rozmýšľanie o Benešových dekrétoch, o postnorimberskom zriadení Európy už nechám na iných, lepších a fundovanejších.

178489

26.03.2009 11:55

Policie provedla razii u majitele domény wikileaks.de

RE: Sláva demokracii,

Kameh 213.?.?.?

Fila máte úplnú pravdu. Ja som na rozdiel od Vás skeptickejšieho názoru. Mám za to, že nám niektoré bábkové vlády inšatolované v 80. rokoch a tzv. "staré demokracie", utešene hnednú. Postupujúcou krízou a najmä jej budúcou druhou vlnou sa to bude len zhoršovať. Obrana Internetu sa musí stať verejnou záležitosťou všetkých ľudí na tejto plnéte. Na Slovensku sa používa jedno ľudové porekadlo "Skapínajúci kôň najviac kope". Keďže riešenie krízy ďalšou infláciou v USA je len oddialením istého pádu, tak sa teraz hraje o čas. Práve v ňom je možné šklbať z verejných financií čo sa ešte dá. Ak sa objavia informácie z demaskovaním nekalého postupu politikov,nasleduje policajný zásah. Atakov na slobodu slova pod rúškom nastupujúceho fašizujúceho zákonodárstva bude čoraz viac. Je fajn, že Zvedavec takéto postupy netoleruje.

187328

08.05.2009 03:43

Krize moci

RE: Poloha dole....

supino1 213.?.?.?

A kto z nás, všetkých ľudí na svete, ..."nepochádza"...z neolitických lovcov?...Druhý odstavec Vášho príspevku je úplná somarina....

190645

16.09.2009 22:15

Tak ako je to vlastne s tými útokmi psov na ľudí

Nenechajte sa ocuchavat!

Peto 213.?.?.?

Mam 39rokov a od narodenia som vyrastal v mnohodetnej rodine, kde vzdy bol pes.Jedna z mojich vobec prvych fotiek bola so psom, psov poznam dobre, nikdy som sa psov nebal a mam ich ozaj rad.Zazitkov so psami, milych aj nemilych mam tiez dost.
Pisem preto, ze vcera opat dvaja uteceni psi takmer na smrt dohryzli (a oskalpovali)2-rocne dieta a dohryzli aj jeho staru mamu.
Suhlasim s tym, ze za to, ako sa pes sprava je do znacnej miery zodpovedny jeho majitel. A kedze ludia su rozni,neraz hlupi, nevzdelani,a hlavne bezohladni a neraz aj agresivni(majitelia psov tiez) a tak to potom so psami aj vyzera.
Preto si myslim, ako pisal aj predchadzajuci pisatel, ze pes na verejnosti by mal mat vzdy nahubok a byt na voditku.
Rozhodne nesuhlasim s pisatelom clanku, ktory uvadza, ze sa treba psom nechat onuchat a "nejako" sa pri tom tvarit...
To je podla mna pekna blbost! Co ked sa mu nebudem pacit,ked bude mat zuby 2cm od mojho zadku? To je vazeni priatelia uz prilis neskoro! A TO VAM NIKTO NEZARUCI, ze sa nieco podobne nestane... Riešenie? Nedovolim ziadnemu psovi bez nahubku, aby sa ku mne priblizil na vzdialenost, mensiu ako 1m. Mam vo vrecku vzdy kaser s kayenskym korenim a pokial sa ku mne podozrivy pes priblizi, mam ho hned v ruke a v pripade potreby sa nerozpakujem ho pouzit.( Zatial, sa to chvalabohu nestalo, hoci to uz hrozilo). Ked by to nestacilo a pes by mal skutocne nepriatelske umysly), v druhom vrecku mam noz s 13cm cepelou a aj napriek mojmu pozitivnemu vztahu ku psom, ked treba viem co s nim...

200531

17.01.2010 18:08

Masakr v Račaku a „humanitární“ bombardování Jugoslávie

RE: Humanitni bombardování

kri 213.?.?.?

>Můžete nějak doložit existenci Celosvětového židovského
>kongresu v r. 1933? Já jsem na toto téma našel zhruba toto: V
>dubnu 1933 vydali Němci toto prohlášení: "Němci braňte se,
>nenakupujte u židů".

>Jako odpověď na toto prohlášení začali židovští
>obchodníci bojkotovat německé zboží, což komentoval
>britský Daily Express dne 24.3.1633 tímto titulkem: "Židé
>vyhlásili válku Německu"

>
>Takže, co je tady vlastně "Urban legend"?

precitaj si to po sebe prosim ta este raz. odhliadnuc od toho nestaneho preklepu 1633 (ma byt 1933) si vsimni:

nie je duben mesiacom po breznu? [velký smích]

209756

28.07.2010 20:28

Střední třída v USA se rychle zmenšuje. A zde jsou statistiky, které to dokazují

RE: jeden vetsi blabol nez druhy

kri 213.?.?.?

nie taky fed nestahoval penize???
http://www.upnito.sk/0/55z9xqbashxax66rwz62tukuw87twadr.PNG
PS chod sa hrat naspat na to tvoje pieskovisko [smích]

225063

22.12.2010 21:18

Pochybnosti o udržitelnosti eura

RE: Nemecký verejný dlh dosiahne historický rekord

kri 213.?.?.?

kapitalizmus bude fungovat ak budu v bankach 100% rezervy. cast ludi si spori a nasporenu sumu poziciavaju banky, aby netrpezlivi naplnili svoje potreby. hovorime o dokonalom previazani uspor na investicie. krach ekonomiky je dosledkom toho, ze pri sucasnom fungovani monetarneho penazneho systemu sa pani sporivi minuli (nikto prakticky nesetril). vdaka systemu frakcnych rezerv su zadlzeni prakticky vsetci. ani druhy extrem pre ekomoniku nie je dobry, a to ten, ked vsetci sporia. penazny obeh musi fungovat ako krvny obeh, peniaze sa nesmu stracat a nesmie sa ich objem neustale zvysovat. to by bol zaciatok pre fungujuci kapitalizmus, ktory je ale ako sa ukazuje prave u svojho konca.

ten dlh, ceska ale aj slovenska rastie preto, co si vyssie opisal. o povinnosti tlacit dlhopisy. preco staty netlacia peniaze? preco necinia tak ako franklin, lincoln, kennedy?

na zaver jeden citat:

Thomas A. Edison:

„Ľudia, ktorí neobrátia lopatu plnú hliny na projekte (Muscle Shoals Dam), neprispejú librou materiálu, získajú viac peňazí od Spojených Štátov než ľudia, ktorí zásobujú všetok materiál a vykonávajú všetku prácu. Toto je hrozná vec ohľadom úroku…"

ďalej pokračuje,

"No tu je pointa: Ak Národ môže vydať dolárový dlhopis, môže vydať dolárovú bankovku. Element, ktorý činí dlhopis dobrým, činí dobrým aj bankovku. Rozdiel medzi dlhopisom a bankovkou je ten, že dlhopis umožňuje brokerovi získať dvojnásobné množstvo hodnoty dlhopisu a ďalších 20%, kým mena, spravodlivý druh poskytovaný Ústavou, neplatí nikomu, len tým, ktorí prispievajú nejakým užitočným spôsobom. Je absurdné tvrdiť, že naša krajina môže vydávať dlhopisy a nemôže vydávať menu. Oba sú prísľuby platby, no jedno vykrmuje požičiavateľa peňazí a druhé pomáha Ľudu. Ak mena vydávaná Ľudom nie je dobrá, potom dlhopisy nie sú taktiež dobré. Je to hrozná situácia, keď sa Vláda, aby zabezpečila národné bohatstvo, musí zadlžiť a podriadiť sa ničivým úrokovým požiadavkám z rúk mužov, ktorí kontrolujú fiktívnu hodnotu zlata. Úrok je vynálezom Satana.“

234736

26.05.2011 17:46

Ron Paul reaguje na poslední Obamův projev

RE: K doplneni editora

supino1 213.?.?.?

Jedine súhlasiť musím....ale..."v mene mieru budeme bojovať s celým svetom"...aháá...to boli komouši, teraz sú to demokrati

244779

17.06.2011 03:14

Konopí – velká zelená naděje

RE: Zname tema

djobcek 213.?.?.?

ja o tejto teme viem viac,ako vy tusite. vo vekovej kategorii v ktorej som vyrastal, ludia okolo mna skusali vsetko. s odstupom par rokov vidim, kto kde skoncil a mozem prehlasit, ze NIKOHO k tvrdym drogam nedoviedol alkohol, ale IBA tych, ktory si miesto alkoholu dali radsej travu. ja osobne nepijem ani nefajcim takze to nieje obhajoba alkoholu

246242

17.06.2011 03:21

Konopí – velká zelená naděje

RE: Zname tema

djobcek 213.?.?.?

o trave viem dost, nie z novin ci z telky, ale zo zivota okolo mna. problem na ktory tu VSETCI zabudate je ten, ze 95% uzivatelov travy nehladi na liecivy efekt ani nic podobne, takze vase reci beriem ako dost zbytocny zahmlievanie, kedze tych 95% to berie presne preto, preco skor ci neskor vela z nich siahne po niecom tvrdsom

246243

Káva pro Zvědavce

30

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc únor přispělo 77 čtenářů částkou 10 636 korun, což je 30 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Co vlastně chtěl sdělit světu šílený střelec?20.02.20 20:48 Německo 1

Z Bruselu koncem února přijede na neposlušné Čechy kárná výprava, vedená sudetskými Němci20.02.20 18:06 Česká republika 0

Patočka kvůli Křečkovi napráskal Babiše Macronovi."Vyhoďte Babiše z ALDE!" žádá.20.02.20 17:11 Česká republika 0

Jak pan Křeček uzemnil Stehlíkovou20.02.20 10:55 Česká republika 2

Devět obětí střelby v Německu, pachatel je po smrti 20.02.20 08:25 Německo 5

Masové šílenství švédské mládeže19.02.20 15:46 Švédsko 5

Šokující čísla z Číny19.02.20 07:36 Čína 9

Cena zlata soupá19.02.20 06:51 Neurčeno 0

Sebemenší náznak pravdy o černoších vede ke konci kariéry17.02.20 23:36 Británie 0

Recyklace je lež zaplacená ropou17.02.20 09:24 Neurčeno 0

Neffův Neviditelný pes začíná být příjemně viditelný16.02.20 19:24 Česká republika 2

Niektoré švajčianske kantóny pozastavili používanie 5G vysielačov. Švajčiarske úrady začali testovať ich bezpečnosť15.02.20 13:53 Švýcarsko 5

Státní dluh vzrostl na 1,64 bilionu, na dividentách odteklo 299 miliard14.02.20 16:16 Česká republika 4

Česká vláda opět provádí rektální alpinismus Izraeli14.02.20 16:08 Česká republika 1

Dokud budu prezident, rodiče budou máma a táta, řekl Putin14.02.20 16:05 Rusko 0

Výročí leteckého útoku na Prahu14.02.20 15:26 Česká republika 2

Neuvěřitelná justiční zvůle: Odmítnout ubytovat Rusy je OK, verbálně odmítnout migranty je trestné13.02.20 17:16 Česká republika 2

Parlamentní listy rozkrývají temné smlouvy Člověka v plísni tísni13.02.20 14:09 Česká republika 1

Křeček je nový ombudsman!12.02.20 20:31 Česká republika 4

Už je to tady zase: Prodavačku vyhodili z práce za názor. Ideopolicie zasáhla11.02.20 09:15 Česká republika 10

Měnové kurzy

USD
23,23 Kč
Euro
25,08 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,38 Kč
Švýcarský frank
23,63 Kč
100 japonských jenů
20,77 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,86 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
37 669,39 Kč
1 unce stříbra
427,44 Kč
Bitcoin
224 201,14 Kč

Poslední aktualizace: 20.2.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?