Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 83 příspěveků, 5 různých jmén: <nic>, Dežo, Don, KALIK, rv.

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

29.10.2008 10:00

Konec pravice v Čechách?

STOP ODS

Don 193.?.?.?

Chtěl bych jen upozornit na fakt, který se vůbec v povolebních úvahách nevyskytuje a to, že míra nenávisti vůči současné vládě kolaborantů a hochštaplerů je ve společnosti obrovská. V podstatě nelze najít člověka, který by nebyl naštvaný (kromě pár pomatených Pražáků). Pokud bude schválen radar a další zrůdnosti této vlády, tak to bude v příštích volbách znamenta zánik Strany zelených, KDU-ČSL a ODS se dostane na úroveň Unie svobody.

174209

25.02.2009 10:34

Prý je zamilovanost choroba

láska vs. zamilovanost

KALIK 193.?.?.?

Mnozí si pletou dva pojmy jako je láska a zamilovanost. Zamilovanost je tu od toho, aby to usnadnilo rozmnožování. Zamilovanost jde ruku v ruce se sexuálním puzením. Je to tedy čistě účelová věc. Láska je však něco úplně jiného...

184546

25.02.2009 10:41

Krize

Peníze v rukou státu

KALIK 193.?.?.?

Doporučuji nastudovat:
http://www.libinst.cz/etexts/rothbard_penize.pdf

184548

Souhlasím s tím, že začít se musí od sebe. Není možná nadávat na ty nahoře a přitom být stejný jako oni. Jakákoliv změna musí jít odspodu, jinak to prostě nebude mít sílu a váhu. Svým vlastním příkladem můžeme změnit ty okolo sebe a ty zase ty okolo sebe a tak dále. Změna je možná jen změnou sebe sama, změnou vlastního myšlení. Do té doby budeme manipulováni, bude s námi zacházeno jako s ovcemi a nic se nezmění. Budem pouze vedeni pastýři do pekla. Vezměme svůj život do vlastních rukou.

209518

Tady nejde o samotného Ježíše, ale o jeho poselství lásky. Miluj ostatní, jak miluješ sám sebe. Miluj své nepřátele. apod. Tímhle když se každý budeme řídit, bude ráj na světě [smích] Já se o to snažím, s menšími či většími úspěchy. Každopádně věřím, že když se většina společnosti změní, není možné, aby nahoře zůstali ti stejní neřádi. Prostě ti dole to nedovolí. Lidé se chopí svých práv, svých životů. Ti nahoře nemůžou potom vyhrát. Bez změny, obrody společnosti není možno dělat nic, protože budeme uválcováni většinou ve srabu. Ze shora se nidky nic v dobré neobrátilo. Musí se začít s vlastním mikrosvětem a poté hranice možného rozšiřovat. Když na tomhle všichni zapracujeme, změna se uděje sama od sebe [smích]

209571

15.01.2010 14:37

Farmaceutické firmy těží z falešné pandemie, říká zdravotní šéf ER

RE: The Council of Europe - není Evropská komise

kalik 193.?.?.?

Takhle by se mohlo zdát, že z více peněz v ekonomice nemá nikdo prospěch, ale není tomu tak. První pouští peníze do oběhu stát a poté banky. Stát má "natisknuté" peníze v ruce první má z nich největší užitek, protože v době vypuštění je v ekonomice pořád stejně peněz jako před tím. Peníze neztratí hodnotu ihned, ale až potom, co se dostanou hlouběji do ekonomiky. Záleží na tom, jak rychle se k těmto penězům dostanete. Ten poslední (třeba státní zaměstnanci) jsou většinou na konci a mají tak černého petra. První emitent tedy koupí za stejné peníze nejvíc.

209658

16.02.2010 11:13

Co znamená být Indiánem v Kanadě

indiáni

kalik 193.?.?.?

Četl jsem Mayovky, ale představu o indiánech jsem si udělal až z knihy Malý velký muž, i když i to může být sporný zdroj informací. Indiáni nebyli mírumilovní a to ani vůči jiným kmenům. Dá se říci, že měli jinou mentalitu, jinou filozofii lišící se od té křesťanské. Byla jim zabrána půda tak se asi těžko můžeme divit, že jsou dosud nespokojení. Pokud bílý člověk přišel do Kanady, měl se s indiány domluvit, případně odtáhnout někam, kde by ho přijmuli. On si však vybral cizí území a vojensky si zabral cizí půdu. Že Kanaďani cítí jistou vinu, je zřejmé z toho, jak indiánům v některých věcech ustupují. Je však vidět, že se tyto dva systémy (indiánský x bělošský) ne úplně slučují. To je hot daň za předchozí bezpráví. Máme však právo soudit tuto odlišnou kulturu a frustraci z pohledu někoho, kdo násilím zabral cizí území?

212678

18.02.2010 09:45

Demogratůru si rozvrácet nedáme!

RE: Demagogie

193.?.?.?

Hoď jsem nějaké odkazy na ta videa. Díky

212847

Problém je právě důvěra lidí ve vědu a v odborníky. Je to o tom, že lidi už nepoužívají vlastní mozek a radši nechávají myšlení na jiných a pokud jsou ve společnosti primární hodnotou peníze, tak pak to dopadá takto. U nás to taky začíná najíždět. Bráním se lékům a prášků, co to jde, v zájmu svého zdraví.

217568

27.04.2010 10:01

Produkujete vlastní potraviny? Podle návrhu nového zákona je to trestný čin

RE: Potlačování soběstačnosti.

kalik 193.?.?.?

Ono se studní a MVE je to papírování odůvodněné. Zásoby pitné vody jsou klíčové pro naše přežití. Bez vody moc dlouho nepřežijeme a proto její využívání musí být regulováno, aby se tyto životně důležité přírodní zdroje nevydrancovaly, neznečištily. V případě MVE jde zase o ochranu toku a jeho biologických funkcí v případě nedodržování minimálního zůstatkového průtoku v korytě. Povrchové a podzemní vody si proto zcela určitě zaslouží maximální pozornost.

218077

27.04.2010 11:01

Produkujete vlastní potraviny? Podle návrhu nového zákona je to trestný čin

RE: Potlačování soběstačnosti.

kalik 193.?.?.?

Pokud úřad nečiní jak má, tak pak jedině si stěžovat nadřízenému orgánu. Nicméně bránit vám ve vybudování studny s tímto odvůdněním vám dle mého nemůže.

MVE může mít mnoho podob nejen jez-náhon-turbina-odpad-tok. Může to být třeba taky MVE umístěná přímo v toku, což je koncept zmiňovaný vámi. Tady bude asi stěžejní stavební část MVE, která zasáhne do koryta toku, čímž koryto do jisté míry ovlivní. I to je potřeba zhodnotit.

218084

27.04.2010 15:02

Produkujete vlastní potraviny? Podle návrhu nového zákona je to trestný čin

RE: Potlačování soběstačnosti.

kalik 193.?.?.?

Regulací se míní třeba povolování odběrů. K odběru podzemní vody musíte mít povolení vodoprávního úřadu. Ten vám ho může udělit nebo taky ne, pokud by tím byla ohrožena bilance podzemních vod v daném území, případně z jiných důvodů. Zásoby podzemní vody jsou omezené a ne každý může mít povolený odběr. Proto mluvím o regulaci. Regulátor je v tomto případě stát. Na co potom vodu používáte je naprosto vaše věc, ale mělo by to být v souladu s povolením. Splachování pitnou vodou WC je naprosto normální věc, i když v případě jenom splachování je to mrhání vzácným přírodním zdrojem.

218103

30.04.2010 09:00

Inspirační foto

kalik 193.?.?.?

"Pánové, podívejte tam nahoru na balkón. Ta je ale má..." [velký smích]

218400

30.04.2010 09:22

Tragédií k upevnění moci

kalik 193.?.?.?

Autor článku tak nějak vystihl moje pocity z oné "tragédie". Že nám dennodenně na silnicích umírají lidi, to už nikoho nevzruší. Nějaká válka v Iráku, to je taky nuda, ale jakmile shodou okolností spadne jedno vládní letadlo, je to tragédie vpravdě Shakespearovská. Ano, je to omezenost lidská.

218402

30.04.2010 09:40

Kultura strachu

RE: Klausovo vlastenectví

kalik 193.?.?.?

Člověk, co jedná proti svému přesvědčení, není pro mě dobrý člověk. To Klaus předvedl i v případě LS, kdy podepsal proti svému přesvědčení. To ukazuje maximálně na jeho "ohebnost" a ne na postoj a morální sílu. Klaus umí krásně mluvit, ale činy za něj hovoří jasně. To prostě neokecá.

218407

Ego je ono JÁ a troufám si říci, že pokud je ego hodně silné, tak existuje jen ono já. Politik s tímto rysem velkého ega nemůže být politik a to z principu, že prostě myslí jen na sebe. Za ego si můžeme dosadit sobectví, aroganci, agresi a myslím, že nebudeme daleko od pravdy. Zbavit se svého velkého ega a umenšit ho co nejvíce, to je potřeba. Zvládnout svoje ego, abychom vládli jemu a ne on nám. Z toho mi vychází, že egoistickej politik nemůže dobře hájit zájmy většiny ostatních lidí. Vždy bude prosazovat, co bude výhodné jen pro něj, případně pár dobrých kamarádů.

218708

Kdybych byl paranoidní, tak bys se ptal, jestli ta havárie nemá sloužit nějakému vyššímu cílu. Kdo by na tom mohl mít zájem?

219725

21.05.2010 12:08

Ropná katastrofa v Mexickém zálivu – čím hůř, tím líp

RE: Tahle katastrofa je nejvetsi katastrofou v celem lidskem obdobi.

kalik 193.?.?.?

Přesně tak, ropa je vlastně směs různých uhlovodíků a různé měrné hmotnosti. Některé jsou lehčí než voda, některé těžší. Při havárii třeba benzínu, jakožto frakci, která je lehčí než voda, stačí na vodu hodit norné stěny a stáhnout to skimmerem. S ropou to tak jednoduchý není.

219822

21.05.2010 12:15

Pozitivní dojmy vyhrají volby

RE: Malou či velkou stranu?

kalik 193.?.?.?

Mojí volbou je rozhodně ČPS s důrazem na svobodu přístupu k informacím, protože bez té ani Zvědavec nebude.

219825

25.05.2010 15:10

Nejvyšší soud: Obvinění ze sexuálních zločinů mohou zůstat ve vězení

RE: Není to ale tak úplně od věci, jen bych to dělal jinak.

kalik 193.?.?.?

Chápu vaše rozhořčení, ale toto rozhořčení by vás nemělo ovládat. Je to úkol pro vás.

220092

26.05.2010 08:38

Volby zla

ČPS

kalik 193.?.?.?

Protože mi záleží na volnému přístupu k informacím na internetu, budu volit Českou pirátskou stranu, která snad jediná má smysluplný program.

220158

To je pořád o tom, jestli volby mohou něco změnit, když všichni čtou stejné noviny a sledují stejné televize? Dokud lidé neprohlédnou, že je s nimi vyjebáváno, tak není naděje k nápravě. Tohle je vážně všechno jenom o lidech. Lidé musí chtít přestat být ovce, ale že by to k tomu směřovalo, jsem si nevšiml. Možná to kroužkování je první impulz. Já si pořád stojím za tím, že na změnu ještě nedozrála doba, tedy nepřišla nějaká ta katastrofa.

221569

09.07.2010 09:28

Ve jménu kuřáků!

kalik 193.?.?.?

Pokud připustíme, že kouření škodí zdraví, tak je nesmysl tvrdit, že pasivní kouření není zdraví škodlivé, navíc kdy uvážíme, že kuřák kouří s filtrem, kdežto pasivní kužád tahá startky bez filtru, jak tu zde bylo citováno [velký smích]

Ne, nejsem militantní nekuřád, párkrát jsem to zkusil, asi jako každý a i tak nejsem pro celoplošné tažení proti kuřákům za předpokladu, že svým kouřením neovlivňují druhé. Ať si kouří, je to jejich věc, jejich právo, ale ať mě tím kouřem neotravuje život víc než je zdrávo. Kuř si, ale tak, aby si neovlivňoval druhé (neškodil jim). Pak je všechno v pořádku. Ano, proč by nemohly být kuřácké i nekuřácké hospody? Jsem i pro tohle. A ještě něco. Jeden z důvodů, proč se nekouří v budovách je protipožární ochrana.

Shrňme to. Ať si každý kouří, co snese, ale pokud připustíme, že kouření škodí škodí zdraví a pasivní rovněž, buďme ohleduplní a neničme zbytečně ostatním zdraví. Když budu dělat něco z ředidlem, taky to nebudu dělat v cimře plné lidí [mrknutí jedním okem]

Ještě poznámka. Sousta nevole proti kuřákům je způsobená právě jejich neohleduplností. Příklad může být to, že i když je zakázáno kouřit na ostrůvcích zastávek MHD, přesto to spousta kuřáků bez uzardění dělá. Tohle je zbytečné a vytváří to onen militantismus.

223617

13.07.2010 12:15

Americká ekonomika padá - 1. část

RE: Analýzy, analýzy, analýzy ..

kalik 193.?.?.?

A to je právě ta perverze dnešní doby....

223967

15.07.2010 07:12

Dejte si rajče

kalik 193.?.?.?

No, vysvětlujte to vegetariánům, že mají jíst maso [velký smích]

224099

20.07.2010 07:56

Zamyšlení nad diskuzí za článkem o kouření

RE: tolerance

kalik 193.?.?.?

Není pravda, že neexistuje místo, nebo způsob, aby kuřáci neovlivňovali nekuřáky. Kuřácké místnosti (utěsněné) např. Další způsob je vyfukování dýmu do do nějakého zásobníků, který by si po práci odnesl domů [velký smích] Ne, vždycky to jde nějak ošetřit [smích] Ono je to stejné, jako když váš pec někoho pokouše. Pes je dle práva věc a za tu zodpovídáte vy jako člověk. S kouřem je to podobné. Různé analogie se dají dělat na počkání. Vždycky je to o tom, že svým projevem, škodím, nebo negativně ovlivňuju druhé. To je ta akce vůči druhým, třebas nevědomá, nezamýšlená. Není to zas tak složitý.

224515

20.07.2010 10:31

Technologická revoluce a budoucnost svobody, 2. část

RE: Malý postřeh

kalik 193.?.?.?

Která vláda hraje se svými občany fér? Která vláda netají informace před veřejností? Je jasné, že vlády nevidí ve svých voličích klienty, ty, kterým by se měli zpovídat. Tohle může vyřešit jen jedno a to vzít si vládu zase zpět a dát jí lidem, jinak to bude pořád to samé.

224531

20.07.2010 11:58

Ach ten zdravý, nekuřácký svět

tolerance a lidská slušnost

kalik 193.?.?.?

Opakuji, pokud se budeme vzájemně respektovat, nevidím v kouření žádný problém. Já respektuju, že si kuřák rád zapálí a nevidím v tom žádný problém. Problém nastává, když si zapálí v mé blízkosti a vyfukuje dým na mě. Co nějaká ohleduplnost? Přinejmenším se zeptat? Pokud je kuřák takovýto "asociál", pak se netřeba divit averzi lidí vůči těmto lidem. Je to averze nikoliv vůči kouření samotnému, ale vůči této "asociálnosti". Je to tedy čistě o lidské slušnosti. Kouření je až zástupný problém. Navíc je úplně jedno, zda-li kouření škodí zdraví či nikoliv. Stačí už jen to, že to může druhým smrdět, že jim pak smrtí od kouře všechno včetně vlasů, oblečení atd. O ničem jiném to není. Když už chceme o tom tedy debatovat, debatujme o skutečných problémech, ne o zástupných věcech.

224538

15.11.2010 10:35

Teraz už zdania aj vzduch, čo dýchame?

RE: Obevuje se neco,co uz bylo obeveno pred 50 roky,ale,ve jmenu mamonu se mlci.

kalik 193.?.?.?

Pokud jde o rakovinu, zkusil bych i MMS

232416

18.11.2010 07:02

Proč nebudu používat Student Agency

Přátelé

kalik 193.?.?.?

Já teda nevím, co pouštějí na zmiňované lince ta program, ale při cestě Praha-Plzeň to jsou Přátelé, což považuji za celkem dobrý sitcom, který dokonce i pobaví. Je tedy pravda, že na jednu hodinu, co cesta trvá, se toho moc vymyslet nedá, ale furt lepší, než kdyby tam pouštěli "růžovku".

232553

19.11.2010 07:56

Proč nebudu používat Student Agency

RE: A co v letadle

kalik 193.?.?.?

Mně nikdo nenutil být připoutaný. Do mikrofonu stewardka sdělila, jen doporučení a tím to haslo. Stejně se většinou poutám a to především kvůli sobě a řekl bych, že jsem jeden z mála.

232650

Peníze, ano. Je vidět, že lidé pořád ještě nechtějí přemýšlet, nemají k tomu důvod. U tiskovin, televize apod. hledají spíš únik od reality, odpočinout si. Lidí ještě nedostali pořádným klackem přes hlavu, je to tak. Lidí, kteří chtějí uniknout z matrixu je málo. Do té doby, než lidi začnou mít větší existenční problémy, to bude s weby jako Zvdavec.org pořád stejné. Nemohu si pomoci, ale udrží je jen to nadšenectví. Jesti nadšenectví zmizí, může se server zavřít.

Nemohu si pomoci, ale takovéto osvětové servery prostě mají v osudu řeholi, s tím se musí počítat. Ale musím si i postěžovat. Článků je tu relativně dost, možná až moc, ale zabývají se tím samým pořád dokola a většinou jsou negativně laděné. Člověk přečte ty dva tři články na Zvědavci a odchází děsně zdachmanej a bez nálady. Tím nepopírám výbornou informační a osvětovou kvalitu článků, ale pro pravidelného čtenáře jako jsem já, je to ubíjející. Často se do čtení článků už nutím. Víc pozitivních vizí a návrhů řešení by neuškodilo. Pokud budeme vidět budoucnost černě, černá se skutečně stane a to už jen díky naším myslím, které si tu budoucnost de facto přejí.

233068

A byl by takový problém sem dávat pouze články v originále s tím, že platící lidé by měli možnost si otevřít okno s překladem? Články v originálu by byly normálně volně přístupné.

233098

Vy si ale neuvědomujete, že realita je jiná. Myslím tím realita čtenářů. Jasně, ideální by bylo, kdyby každý platil za všechno (pro někoho), ale pro čtenáře je nejlepší, když neplatí nic. To je realita. Jeden ze způsobů, jak zlikvidovat web, je ho zpoplatnit, protože to odežene čtenáře a vytvoří to jakousi "sektu" bez větší vazby na realitu. Určitě je lepší web nezpoplatňovat a hledat jiné zdroje financování. A když už zpoplatnit, tak za lidovku, aby to nepřišlo drahý ani důchodcovi. K čemu jinak takovej web, který čte jen pár lidí a platí díky menší návštěvnosti "mega" předplatné? Tenhle web by měl hrát především osvětovou roli, měl by lidi probudit, ale bez lidí to nemá smysl.

233114

15.12.2010 12:48

Je čas pomáhat

princip

kalik 193.?.?.?

Článek asi měl být o tom pomáhání a až druhotně o tom, jestli si ten či onen zaslouží pomoc, zda-li není podvodník, lenoch a já nevím co ještě. Ono hodnotit něčí situaci, v který se nachází, je dosti problematické. Osobně bych se hodnocením a soudům prostě vyhnul. Pomoc v každém případě by měla následovat vždycky, od každého z nás. Každý z nás může druhé osobě nějak pomoci, více či méně. Jde tedy o princip pomoci, pochopení pro situaci druhého člověka, nehodnocení, nesouzení, soucítění, pokory. Jinak řečeno, jde tu o lidskost, o podstatu. Jak jinak udělat lepší svět, když nebudeme sami lepší?

Důležitá je ona pokora. Pokora tím, že jsme si vědomi, že každý člověk je jiný, má jiné dispozice, jiné mentální nastavení, má různé šrámy na duši atd. Pokora v tom, že na každého čekají v životě zkoušky. Zkouška je i to, že budeme milovat, pomáhat, nebudeme hodnotit, soudit. Být člověkem, to je zkouška nad zkoušky.

234289

16.12.2010 07:43

Je čas pomáhat

RE: Úžasný článek

kalik 193.?.?.?

Ono "zdravé sobectví" se možná může zdát bohulibé, ale pořád je to jen sobectví i když o něco snesitelnější. Cesta je naopak pomáhat a nic za to nečekat s tím, že když někdo pomůže, je to bonus navíc.

234362

17.12.2010 08:55

Je čas pomáhat

RE: Ach jo

kalik 193.?.?.?

A není to úplně jedno, co je Martina zač, jak se zachovala nebo nezachovala, jestli je dobrá nebo špatná? Není nejdůležitější to, že jsou lidi schopni, ochotni pomoci, soucítit, darovat, ...? Ano, v pomoci můžeme natrefit na podvodníky, ale to je pouze jejich problém. Důležitější je ten akt od nás, vědomí, co děláme, s jakým úmyslem to děláme, čeho chceme docílit. Druhého nezměníme, ale sami sebe můžeme.

234424

18.01.2011 09:30

Malé vítězství rozumu

tolerance

kalik 193.?.?.?

Já si myslím, že obě skupiny obyvatelstva (kuřáci a nekuřáci) mohou spolu žít, pokud se budou tolerovat. Nevidím nic špatného na tom, že si kuřák zakouří v kavárně, pokud je tato zřetelně označena jako kuřácká a kouř se nedostává do prostor mimo kuřácký prostor. I kdyby nebyla žádná nekuřácká kavárna, nevadilo by mi to, páč kavárna není pro mě životně důležitá, obejdu se bez ní. Důležité je však vymezit vztah mezi kuřáky a nekuřáky v prostorech, kam musí chodit obě skupiny (státní instituce). Soukromé podniky by se však neměly v tomto omezovat. Ať si zacílí na tu nebo onu skupinu podle libosti. Jako nekuřák prostě nebudu chodit tam, kde se kouří, tečka.

236290

18.01.2011 09:40

Malé vítězství rozumu

RE: tolerance

kalik 193.?.?.?

Obecně by podobných zákonů nebylo potřeba, kdyby lidem byla vlastní obyčejná lidská slušnost. Nekuřák by neměl omezovat kuřáka, když si to dělá soukromě nebo se soukmenovci v odděleném prostoru a kuřák by neměl omezovat nekuřáky svými produkty, které nemá pod kontrolou. Když se sejde kuřák s nekuřákem, měl by se dle slušnosti kuřák dotázat nekuřáka, zda-li může v jeho přítomnosti kouřit a pokud odpoví, že nikoliv, měl by kuřák nekuřákovu prosbu vyslyšet. Být obyčejné lidské slušnosti a tolerance, nebude potřeba půlka zákonů, které tu jsou stejně jen od toho, že lidi nerespektují už nic, co bylo dřív svaté, pokud to tak mohu napsat.

236292

18.01.2011 14:38

Česká média nejsou tak úplně ztracena

RE: Naivní kolouškové :-)

kalik 193.?.?.?

Já vaše úsilí oceňuji a pozitivní zprávy velmi vítám!

236312

Obecně si myslím, že přímá demokracie je možná jen při principu jeden člověk jeden hlas a to u všech otázek společnosti (včetně odborných). Není možné vylučovat někoho z podílu na věcech veřejný z jakýchkoliv důvodů. Není možné si myslet, že Pepa od vedle z hospody nemůže rozumět školství, když přinejmenším jakýmsi školstvím prošel. I tento člověk by měl mít právo se k uvedeným věcem vyjádřit. Mnohdy může mít lepší vhled do problematiky než "odborník". Přenese se tak odpovědnost za věci veřejné na celou společnost (pozitiva i negativa). Lidé by se více angažovali, zajímali by se, vzdělávali by se. Ano, v přechodovém období mezi zastupitelskou a přímou demokracií to bude více problematické, ale tento proces učení se být integrálním členem společnosti je nutností. Navíc není nutné zavádět změny v demokracii skokově, ale zavádět přímou demokracii postupně.

242737

Ano, je to logičtější, aby odborník měl větší sílu hlasu, ale bojím se ujmutí moci nad konkrétními oblastmi některými zájmovými skupinami, tak jako je tomu dnes. Navíc to sejímá odpovědnost za odborné otázky z veřejnosti, která se bude cítit "vyřazená" ze správy věcí veřejných. Může zase nastat situace jako dnes, že lidé budou politikou znechuceni, že stejně nemohou nic změnit a to je jednoznačně špatně. Právě proto navrhuju systém jeden člověk jeden hlas na vše. Angažovanost veřejnosti tak bude maximální. Odborníci by měli pouze veřejnosti podávat objektivní informace o daném problému (viz. ty servery), ale rozhodování bych nechal na všech lidech. I toho Frantu od vedle bych nepodceňoval, dnes pouze chlastá, ale jakmile zjistí, že s ním někdo počítá, angažuje se. Dnes ví, že nic nezmění a proto se o politiku nezajímá.

242787

16.06.2011 07:36

Nevěřím na spontánní revoluce

změna

kalik 193.?.?.?

Nesouhlasím s autorem v tom, že nastolené režimy po revoluci byly horší než ty před tím. Situace lidi se často zlepšila, ne sice nějak moc výrazně, ale posun tu byl. Spíše než o revoluci šlo evoluci po malých krocích. Jsem přesvědčen, že stojíme v současné době na křižovatce a záleží jen na nás, jaký směr určíme a zda-li se konečně poučíme, že zastupitelská demokracie, kapitalismus a "darwinismus" nejsou to pravé ořechové a že by bylo na čase si vytvořit něco vlastního, lidového, odspoda. Elita to tlačí jedním směrem, lidé spontánně druhým. Záleží na tom, kdo bude vytrvalejší, silnější. Budou-li lidé pořád ovce, pak se nám tu vytvoří jakýsi orwellovský svět. Pokud se lidi aktivizují, mohlo by to vyústit v lepší společnost. Vše to ale záleží na těch lidech, na vědomí. Jak se zdá, zatím ještě nenastal správný okamžik, který by dokázal lidi vyburcovat. Jako nejpravděpodobnější rozbušku vidím v krachu finančního systému. Jak vidno, dlouho to trvat nebude.

246147

16.06.2011 13:29

Nevěřím na spontánní revoluce

RE: změna

kalik 193.?.?.?

Souhlasím s vámi. No nakonec to bude jakási syntéza jak režimu tak vývoje technologie. To nejpodstatnější je však vývoj jedince, jeho uvažování, smýšlení, světonázoru. I ten režim a technologie je pouze substrát pro výboj jedince, respektive naopak. Vývoj jedince tvoří režim a technologie, jsou jeho obrazem [smích]

246167

20.06.2011 12:28

Hovořil jsem s mužem obviněným z dvojnásobné vraždy

Olomoucký soud začal řešit vraždu manželů, jejich těla se nenašla

kalik 193.?.?.?

http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/olomoucky-soud-za...

246470

12.07.2011 18:11

Drzost OS Romea je ohromující

RE: Možno za chvíľku dostanete pán Stwora novú obsielku od súdu.

Dežo 193.?.?.?

Možná Sanyasi dostanete od soudu obsílku - za pomluvu ...

247799

12.07.2011 18:16

Drzost OS Romea je ohromující

RE: Možno za chvíľku dostanete pán Stwora novú obsielku od súdu.

Dežo 193.?.?.?

tak kde se to hrome v Řecku zadrhlo ?

Mimochodem, nevšiml jste si, že naše státní pokladna má 1.5 bilionu dluh!

A nejde jen o sociální dávky, nějak jste vynechal zdravotní pojištění, náklady na školné, obecní infrastrukturu, policii, soudy, občanská sdružení typu romea ... to všechno někdo platí, a nezaměstnaní to nejsou [smích]

Mimochodem, argumentace typu "ono to stojí jen pár miliard" je naprosto zcestná - jednak to není pár miliard, druhak nelze jednu špatnost omlouvat druhou, údajně větší ... nebo přestanete trestat krádeže, protože loupež je horší a taky se děje ? jo já zapoměl, to je fakticky smutná pravda, díky štědrému limitu 5000kč ...

247800

15.07.2011 08:12

Rozhovor se stromem

vegetační klid

kalik 193.?.?.?

Bylo by dobré kácet stromy v době vegetačního klidu, pak by ho to nemusel ani bolet.

248000

18.07.2011 08:13

Kameny s doporučeními v Georgii

Nejspornější bod

kalik 193.?.?.?

Nejspornější bod je ta populace pod 500 mil. Není důvodu se bát přelidnění, protože Země si s tím poradí. Ostatní body nejsou zase tak od věci, ale je si potřeba uvědomit, kdo by měl ve světové vládě hlavní slovo, jak by se vládlo, co by to znamenalo pro normální lidi. Vše to závisí na uvědomění lidí. Pokud by měli rozhodovat stejní psychopati jako dnes, pak by to nebyl dobrý nápad. Dřív nebo později to k nějaké formě světové vlády povede. Jen je otázka, komu to bude ku prospěchu.

248217

19.07.2011 11:23

Kameny s doporučeními v Georgii

RE: Nejspornější bod

kalik 193.?.?.?

Já váš názor chápu, ale jak říkám, drancování zdrojů je taky pouze důsledek vědomí lidí. Není potřeba mít spotřební společnost, je možno dělat věci kvalitně, aby dlouho vydržely. Nemusí mít každý auto, může se využívat MHD, auta nemusí jezdit na ropu, dnes už ne. Jidla je dost, jen toho, co se denně vyhodí v americe by nakrmilo půlku světa. Není potřeba válčit a tyto peníze by zahnaly bídu na světě. Zdrojů je dost a dost, ale lidé se nechtějí dělit. Až budou ochotni, vyřeší se 90% dnešních světových problémů. Zatím k tomu lidi ještě nedošli.

248356

02.08.2011 07:45

Česká republika nemá účinný protikorupční zákon

přímá demokracie

kalik 193.?.?.?

Není jiné demokracie než přímé.

249684

15.08.2011 07:49

O co šlo na Prague Pride

RE: Hmmm.

193.?.?.?

V destrukci "tradičních hodnot" nevidím zas takový problém, páč po každém konci něco nového může začít. Dnešní hodnoty (názory) jsou názory právě tradiční, tedy de facto zděděné a naučené. Po destrukci těchto "hodnot" si z vytvořeného vakua mohou každý uplácat vlastní hodnoty za použití svého vlastního mozku, což by bylo jistě velmi pozitivní. Vzdát se naučeného a vytvořit si vlastní, které mi vyhovují. Společnost je něčím sešněrována, utáhnuta. Je na čase se uvolnit a vzít budoucnost do vlastních rukou.

250970

15.08.2011 08:46

Pochody hrdých teplých - znak naší doby

Proč vám to vadí?

kalik 193.?.?.?

Já si nemyslím, že takovéto akce rozkládají společnost. Zdravého a sebevědomého člověka toto nemůže nijak poškodit. Co společenské hodnoty, poškodí se tím? Nemyslím si. Je to prostor k diskuzi, co je společnosti škodlivé a co ne. Pokud to společnosti škodlivé není (nikdo nikoho nenutí být homosexuálem, nikoho nebijí, nezabíjí), tak v tom nevidím problém. Já svoji sexuální orientaci znám a necítím se být ohrožen. Ohrožen se může cítit ten, co si sám není jistý (svým názorem a snad i orientací). Ano, možná to je to pořádáno za účelem provokace společnosti, ale jde o to, zda-li nás to vyprovokuje, či nikoli. Není nutné mít proti negativní a netolerantní myšlenky proti části obyvatelstva. Jedno jsme a to i včetně homosexuálů. Pokud nám to má rozbít zažité společenské normy, proč ne? Z nuly si každý pak může udělat vlastní sadu hodnot, ale bude nad tím více přemýšlet a ne jen bezmyšlenkovitě přijímat. V tom vidím pozitivum. Pokud se necháme mezi sebou rozeštvat, pak jsme prohráli. Jsme všichni lidi, jsme Jedno.

250973

15.08.2011 09:38

Pochody hrdých teplých - znak naší doby

RE: Sme skutočne j e d n o?

kalik 193.?.?.?

Máte v tom trochu zmatek, jsme individuality a zároveň jsme Jedno, máme stejný základ, duši atd. Jednota nepopírá dualitu, páč dualita tvoří Jednotu. Vědomí individuality a oddělenosti stojí za současným marasmem světa. I ti "zlí" jsou tu potřeba. Bez duality není vývoj. Přesto je nutné zdůraznit, že neexistují "zlí", páč nikdo nedělá nic, co by z jeho pohledu nebylo dobré. To "zlé" všechny "dobré" podněcuje si uvědomovat, co chtějí být, co skutečně jsou. Těžko se toto přesvědčení vysvětluje ostatním, proto mi promiňte mojí možnou neobratnost.

250985

15.08.2011 11:12

Pochody hrdých teplých - znak naší doby

RE: Sme skutočne j e d n o?

kalik 193.?.?.?

Duše je pro každého stejná. Není větší nebo menší duše. Co se liší jsou vzpomínky, zkušenosti a stupeň poznání. Vše ostatní se váže na dualitu přítomnou v tomto prostředí. Ale i v tomto prostředí lze vnímat Jednotu. Všichni jsme organismy se stejnými základními stavebními prvky, máme stejné životní projevy, jsou v jednom životním prostředí, dýcháme jeden vzduch, pijeme jednu vodu a díváme se na jednu oblohu. Mně je to zřejmé a je mi smutno, že to nevidí víc lidí, protože pokud se máme někam pohnout, posunout se k lepšímu, bude potřeba tohleto poznat. Ono to rozdělování, že žádná duše není stejná, že jsme každý jiný, že jeden je černej, bílej, další homosexuál, žena, další bezrukej, bezokej, prostě úplně jinej, to nás po tisíciletí dostalo tak, kde jsme, před zánikem jako celku. Nebo pochopíme vyšší podstatu nás samých a posuneme se dál. Na pochodu homosexuálů tedy nevidím nic divného, pokud stejná práva mají i "normální" lidé.

251001

26.10.2011 09:14

Korporativismus není kapitalismus

Kolektivismus

kalik 193.?.?.?

Autor článku uvádí, že kolektivismus superbohatých je cestou k úspěchu, ale varuje před kolektivismem obyčejných lidí. Zajímavé.

255975

30.11.2011 09:37

Čtyři zážitky z cesty Praha Toronto

Zase to kouření...

kalik 193.?.?.?

Mně osobně nevadí nějaké "pasivní kouření", když je to občasné a v nutných situacích (kolik takových je?). Vadí mi především to, že z kouře načichne moje oblečení a vlasy. Tady, jako kdekoliv jinde, by měla platit slušnost a nekouřit tam, kde je nekuřák. Pokud budem sluší, tak ať si kuřáci kouří třeba do aleluja. Jinak řečeno, spor o kouření je pouze spor o slušnosti.

257867

10.01.2012 10:58

Píšou mi psaní justiční páni

RE: x

kalik 193.?.?.?

já poslal dar 500,- na soudní výlohy a 499,- na další půl rok předplatné [smích]

260637

10.02.2012 13:41

Držba fyzického zlata je reálnou cestou z nadcházejícího chaosu

RE: Nekteri to stale nechapou

kalik 193.?.?.?

Ano, je to dohoda. Ano, dřív se opravdu přímo směňovalo, ale pak se usoudilo, že je lepší pro směnu požít prostředníka, třeba ty mušle, což přineslo spoustu pozitiv a onu směnu to velmi usnadnilo. Zlato nebo mušle, to je jedno. Důležité je, aby se to nedalo padělat, což u zlata jde velmi blbě. Papírky zlato vyměnily právě z toho důvodu, že se lépe falšovaly. Zlato má další výhody jako je chemická stálost, což je velmi výhodná vlastnost pro peněžní směnu [smích] Proč se však vracet k výměnnému obchodu, když je to zcela určitě horší způsob směny? Nejlepší by ovšem bylo zrušit peníze komplet, ale k tomu ještě musí lidé trošku vyspět [smích]

262976

13.04.2012 07:16

Proti záměru těžby břidlicových plynů v Českém krasu i jinde v ČR

Průzkum ložisek břidlicového plynu byl povolen chybně, uznal ministr

193.?.?.?

Průzkum ložisek břidlicového plynu byl povolen chybně, uznal ministr

266855

19.04.2012 10:41

Kanadští mlátiči tuleňů zmasakrují 400,000 tuleních mláďat

RE: O čem je tento článek?

kalik 193.?.?.?

Ten anonym jsem já, jen jsem se zapomněl přihlásit, snad mi to prominete [smích] Mluví z vás pouze emoce, nikoliv rozum. Zvířata se mezi sebou zabíjí normálně a to buď z důvodu jídla nebo i z jiných důvodů. Lidí zvířata celkem běžně loví, chovají a pak podobně zabíjejí. Že se občas stane exces a zvíře trpí, to se stává i v přírodě. Ano, je to nedbalost, je to trestuhodné. Nicméně nic z toho na věci nemění, že článek je jaksi laděn a něco jiného říká obrazová dokumentace. Ať tedy ukážou ty srdceryvné morbidnosti, které popisují v článku. O nic jiného i nejde. Zároveň tím nepopírám, že se něco takového neděje, ale jako seriózní dokument mi to nepřipadá. Je z toho patrná jasná cílenost na city, tedy manipulace. Alespoň tak to vidím já.

267252

16.07.2012 09:56

Nejvyšší soud: Diskuze je ze zákona zakázána

Příspěvek

kalik 193.?.?.?

Odeslán příspěvek 500,- na soudní výlohy. Vydržet a nevzdávat se!

271973

28.11.2012 12:04

Je Zvědavec v ČR a na Slovensku blokován?

UPC

kalik 193.?.?.?

Mám stejný problém s UPC. Doma zkusím ještě tu vyrovnávací paměť.

279686

29.11.2012 10:07

Je Zvědavec v ČR a na Slovensku blokován?

RE: UPC

kalik 193.?.?.?

Včera jsem zkoušel ping nechytlo se to, prohlížečem to tedy být nemůže. Je to sice UPC, ale dřív to bývávalo připojení přes Karneval (kabelovka), než to UPC koupil.

279746

07.12.2012 09:07

Janečkova pozitivní evoluce – raz dva tři, show dva tři

Pozitivní (r)evoluce

kalik 193.?.?.?

Na Jenečkovo "šou" jsem osobně nebyl, ač jsem jednu chvíli myslel, že se na něj půjdu podívat. Nakonec jsem usoudil, že by to bylo zbytečně promarněných několik hodin života. Kouknul jsem na záznam vystoupení v Lucerně a zjistil jsem, že jsem udělal jen dobře, že jsem tam nešel. Janeček byl divně topornej, stejně tak moderátoři, kteří se snažili, co to šlo, aby z Janečka vykouzlili "Ježíše". Okolo nového volebního systému nic konkrétně nevysvětlil, nevysvětlil, jak to má fungovat, aby se tam nedostali ti zlojedi. Jeho proklamace byly jen prázdná zvolání a jeho přesvědčování, že je to snad každému jasné, že je to logické, matematicky dokonalé apod. se ukázaly jako prázdná slova. Zesměšňování diskutujících, pokud poukázali na skutečné problémy, cenzura na netu a ona arogance je pro mě jasnou známkou, že Janeček není tím, za koho se vydává. Nevěřím mu ani to, že je to matematik, natož geniální, jak se ho snažili moderátoři presentovat. Vychválen moderátory byl velmi, ale bylo vidět, že ani oni tomu snad nevěří. Bylo to zvláštně toporné, neautentické. Samotný pan Janeček na mě působil jako puberťák (nedospělý, nemoudrý), šarm žádnej, slovní projev spíše nepříjemnej. Pozvaná maminka na pódium byla jasná manipulace. Hosty bych hodnotil spíše kladně, ale asi nevěděli, do čeho jsou a kdo to je Janeček. Tak to na mě působilo.

280180

05.03.2013 08:34

Velezradil Klaus?

Velezrada je v tomto podání fraška

193.?.?.?

Z těch několika bodů má jakýsi morální význam jen ta amnestie, což byla prasárna nejvyššího řádu. Za to měla zodpovědnost nést i vláda v čele se svazákem Nečasem. Všichni jsou to diletanti, co neznají ani zákony, které sami tvoří. Nikdo se nikoho na nic neptá a koná se tak, jako by zde byl stále feudalismus, kde plebs nemá žádná práva, snad jen na smrt. Pokud bych chtěl Klause za něco peskovat, byla by to určitě privatizace, která jednoznačně poškodila (zdevastovala) ČR a vydala nás do nadnárodních nikým nevolených rukou. Je ironií, že Klaus zdevastoval ekonomicky ČR, vydal nás všanc cizincům, ale potom neustále (slovně) brojil proti oslabování suverenity země z pohledu EU. Kapitalista jako vládce mu nevadí, ale EU je zlo nejvyšší. Prostě k smíchu.

285833

10.04.2013 07:30

Kdo je terorista?

"Přemnožení"

kalik 193.?.?.?

Přemnožení je další z nesmyslů, které nám tlačí do hlavy a lidé tomu věří stejně, jako věří, že dvojčata shodili muslimští teroristé. Země je schopná pojmout mnohem víc lidí a technologie jsou už dnes na takové úrovni, že není problém je zaopatřit. Problém, který tomu teď brání, je neefektivita současného ekonomického systému, kdy neuvěřitelně plýtvá zdroji, kdy se blokují klíčové efektivní technologie apod. Dále by bylo určitě na debatu, proč se rodí stále víc lidí, když na západě lidí ubývá a zda-li to nemá co do činění se zaostalostí některých krajin, kde neexistuje sociální systém, kdy se lidé musí starat sami o sebe. Jakékoliv umělé a násilné redukce lidí jsou hrůzné a překvapuje mě, že tuto myšlenku editor sdílí [bliji]

287917

11.04.2013 09:24

Kdo je terorista?

RE: Titulok

kalik 193.?.?.?

Tady si s vámi dovolím nesouhlasit. Zelenina bez ochucení (třeba kořením) mi rovněž moc nejede, s masem bez soli a koření to bude asi to samé. Tepelná úprava masa je celkem běžná stejně jako tepelná úprava zeleniny, pečení chleba a já nevím co ještě. Navíc pokud jde např. o ryby, nemusí se ani to maso tepelně upravovat (viz. Sushi) atd. Pokud jde o historii, člověk zpočátku asi byl spíše býložravec, ale stejně jako např. opice si přilepšoval hmyzem a občas i tím masem a tak si myslím, že by to bylo vhodné i dnes, tj. více zeleniny, obilovin atd. a jako doplněk občas maso. Co mi však ale připadá zásadní, že naše civilizace jí zbytečně moc a že toho jídla skutečně potřebujeme mnohem méně, že není třeba se přežírat. I stravování jde bohužel v duchu konzumní společnosti.

288001

28.08.2013 15:23

Co je to juvenilní justice

Dočetl jsem zhruba do půlky...

kalik 193.?.?.?

a mám dojem, že pisatelka, ač s ní v lecčems souhlasím, je mírně řečeno emočně excitovaná a tím i neobjektivní. Na sociální pracovníky se dívá jako na malé Hitlery s neomezenou pravomocí rovnající se skoro bohu. Nevím, jak je to v případě sociálních pracovníků, ale pracuji na podobné pozici v jiném oboru a mohu říci, že pravomoci řadových pracovníků jsou spíše malé. Vše musí jít podle zákona, vše je napadnutelné a proti rozhodnutím se dá vždycky odvolat. Mohu z praxe říci, že odvolatel má velkou šanci, že bude rozhodnutí buď zrušeno nebo zmírněno. Divil bych se, kdyby to bylo u sociálních pracovníků jinak. Zákony jsou, jaké jsou a umožňují mnohé výklady a v tom se právníci umí vyžívat. Z práva se pak stává spíše právničina a o podstatu už mnohdy tolik nejde.

295101

29.08.2013 13:35

Budeme nuceni ukončit činnost

RE: Zdravím

kalik 193.?.?.?

Souhlasím, zajímavých článků je zde méně a méně. Asi je to dáno i tím, jak kdo zde dlouho je a zda-li se již neposunul někam jinam co se zaměření pozornosti týče. Dřív jsem tu trávil čtením dost času, dnes už jen nakukuju a jednotlivé zajímavé články přečtu. Většinu však jen přečtu nadpis, případně proskenuju. Pořád nějak nechápu, co je na tomhle webu tak drahé, pokud to tedy není myšleno jako hlavní pracovní náplň pana Stwory, ale množství a kvalita článků tomu dle mého názoru neodpovídá. Kupodivu nejzajímavější články píše sám pan Stwora, ale je jich málo.

295184

26.09.2013 08:22

Hrátky kolem horníků

Selský rozum

193.?.?.?

Něco je špatně, ale co? Nemyslím si, že odstupné v takový výši je nějaký problém. Nemyslím si, že horníci neumějí hospodařit a pokud někdo neumí, měl by za to nést následky. To neplatí jen pro horníky ale i pro Bakalu. Ten problém není zavření jednoho dolu, ale systém, který není schopný ocenit potřebnou lidskou práci a zabezpečit prostou existenci občanů státu. Technologie je na takové úrovni, že by neměl být problém zajistit minimální standard pro všechny. Proč tomu není? Jedn z hlavních příčin současné krize je nedostatek peněz tam, kde by měly být a sloužit svému účelu. Kde ty peníze jsou? Stát je nemá, občani také ne, tak kde jsou? Mají být v reálné ekonomice a tam nejsou. Druhá věc je, že placené práce stále ubývá. Vše se automatizuje, robotizuje. Jsme udajně bohatá společnost a přesto jsme nuceni pracovat více a více v zájmu jakési konkurenceschopnosti a nebudem konkurenceschopní, dokud nebudeme pracovat jako číňani, tj. za hrst rýže celý den bez ochrany životního prostředí, bez důchodů, bez zdravotnictví apod. Lidé by už nemuseli tolik pracovat, aby se uživili. Problém je zase a pouze jen v tom nedostatku peněz v reálné ekonomice.

296824

19.12.2013 09:53

A není úniku

RE: Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1

kalik 193.?.?.?

Doporučuji spíše vodní roztok oxidu chloričitého, než peroxid vodíku. Peroxid je poměrně silný oxidant huntující i vlastní tkáň (nejen mikroby). Oxid chloričitý je naproti tomu velmi šetrný, přesto velmi účinný na mikroby. Měl jsem problémy s dásněmi (zarudlé, ustupující krčky). Je pravda, že jsem nikdy čištění zubů moc nedal. Začal jsem místo ústních vod používat právě oxid chloričitý, který si sám vyrábím a dásně jsou zdravé. Sama zubařka se divila. Uvidíme při příští návštěvě u zubařky, jak budou dásně vypadat. Prý by to sama začala doporučovat, pokud by to fungovalo, uvidíme. Nicméně mi bylo sděleno sestřičkou, že na akutní záněty se běžně používá Savo (chlornan sodný), jen je zředěno, což je poměrně brutal a právě i ten peroxid, což je asi o něco lepší varianta. Mnoho preparátů je právě jen to savo a případně nějaká příchuť, aby to lidem chutnalo. To mě celkem zarazilo.

301016

20.12.2013 07:34

A není úniku

RE: Nějak jsem nepochopila, proč je fluorid nebezpečný 1

kalik 193.?.?.?

Ano, jedná se o přípravem MMS či CDS. Já dělám zejména CDS, což je vlasně čistý vodní roztok oxidu chloričitého. Vyrábí se právě z toho chloritanu sodného. Doporučuji názornou a geniálně jednoduchou přípravu CDS (oxidu chloričitého): http://www.youtube.com/watch?v=P4pIjkT-QAA

301107

10.01.2014 07:40

Politika roku 2014 a v následných letech

Negativismus

kalik 193.?.?.?

Na můj vkus trochu moc negativismu, přestože má autor vesměs pravdu. Svět a společnost se zásadně mění, ještě sice nevíme kam, ale nezavrhoval bych změny k lepšímu. Ano, závisí to na každém z nás, zda-li se chceme být ovce, které potřebují nějakého toho pastýře a střihače vlny. Stádo není špatná věc. Je to ochrana před predátory. Blbé je, když se predátor pasuje do role pastýře, který prý stádo ochrání a proto bacha na pastýře. Já nevěřím na dnešní pastýře. Dnes je přístup k informacím na netu, většina lidí je dostatečně vzdělána, aby chápala. Chce to jen chtít a že spousta lidí ještě nechce. Současná krize má nejen svojí negativní stránku, ale i tu pozitivní, katarzi. Je každém z nás, co si vybere. Jestli chce vést (ke zkáze) nebo se povede sám. Nepodporujte systém, který není váš, který nejedná ve vašem zájmu. Nepodporujte "pastýře" vlky. Nedávejte jim své peníze, svoji mentální energii. Z toho oni žijí, z vaší pozornosti, závislosti, neochoty, z vašich peněz. Nekupujte jejich výrobky, podporujte české zemědělce, podnikatele etc.

302312

14.02.2014 08:24

Ústavní soud: pochybovat je trestné!

RE: ...

kalik 193.?.?.?

S tím evropským soudem souhlasím. Doporučuji vydavateli udělat speciální sbírku na tento soud. To, co se u nás děje je už nehoráznost!

304653

26.03.2014 10:43

Nová Sobotková vláda ještě horší než ta předchozí

RE: Senilita

kalik 193.?.?.?

Souhlas. Ta adorace Klause mě zaskočila i u A. Bartoše, kterého jsem si velmi vážil za jeho odvahu a vhled. Svým "uctíváním" Klause se dosti zdiskreditoval. Klaus je jedním z hlavních aktérů, kteří stojí za devastací téhle země. On tomu, co říká, snad i věří. Oceňuji jeho boj proti EU, i když si nejsem jistej, jestli nejde jen o strach ze "socialismu", strach z toho, že by kamarádi už nemohli tak beztrestně tunelovat tenhle stát. Připadá mi tak trošku jako užitečný idiot, který za pochvalu "nadřízených" udělá klidně dvojité salto.

307391

Žádný stát Svahilsko neexistuje, existuje jen stát "Svazijsko" na jihu Afriky. Je to docela rozdíl, protože stát Svahilsko neexistuje, ale jazyk svahilština ano, a tou se mluví v úplně jiné části Afriky, na východě - v Keni, Ugandě a Tanzánii.

307628

19.06.2014 08:58

Jak fungují exekuce v Kanadě

Fikce doručení

193.?.?.?

Různě na internetu čtu o tom, že je institut fikce doručení zločinný. Jelikož znám tento institut i z druhé strany, vím, že je to potřebná věc v případě, že se dotyčný člověk chce vyhnout doručení rozhodnutí a tím i nabytí právní moci a účinnosti tohoto rozhodnutí. Z vlastní praxe vím, že to funguje velmi dobře a nejsou s tím problémy, jaké se o tom píši na internetu. V první řadě je nutné doručovat a to prokazatelně buď do datové schránky nebo poštovní schránky, pokud dotyčný datovou schránku nemá. Datová schránka má mnohé výhody a to nejen pro úřad ale i pro dotyčného. Pokud má dotyčný přístup k internetu, má automaticky přístup i k datovce. Pokud není datovka, doručuje se do místa bydliště. O doručení či uložení musí být prokazatelný doklad. Pokud si dotyčný ve stanovené lhůtě dopis nevyzvedne, nastává fikce doručení. Poté má dotyčný většinou ještě dalších 15 dnů na to, se proti rozhodnutí odvolat. Opravných možností je zde určitě více. Fikce doručení tedy není žádná perverze, pokud se ovšem dělá vše, tak jak má, tedy dle platné legislativy. Je možné, že toho někdo zneužívá, že se stanou nějaké chyby (asi jako v každé lidské činnosti), ale určitě nejde o běžnou praxi na "tyranizování" slušných lidí.

311894

20.06.2014 11:22

Jak fungují exekuce v Kanadě

RE: Fikce doručení

193.?.?.?

Nikdo neříká, že jsou chvíle, kdy je z výše uvedených důvodů doručování problematické. Důvody, proč byla fikce doručení zavedena, jsem říkal - kvůli vychcánkům a gaunerům, proti kterým stát nemohl nic, pokud odmítal zásilku přebrat. Díky těmto lidem se z práva stal nepřehledný a přebujelý paskvil, kvůli kterému se v právu neorientují ani právníci, natož běžní lidé. To není však jen o právu. Kvůli blbcům si všichni komplikujeme zbytečně život. Kvůli blbcům musíme mít stohy papírů a potvrzení, protože když přijde na lámání chleba, tak co není na papíru, tak neexistuje a každý vychcánek vám to u soudu omlátí o hlavu. Nicméně jsem odbočil. Každý člověk někde žije a měl by tam být schopný přebírat poštu a nebo pověřit někoho, aby tu poštu vybíral, případně upozornil dotyčného, že tam má oznámení o uložení a poté jednat. Datová schránka je asi to nejjednodušší, jak spoustě problémům s nedoručením ne-li vyřešit, tak alespoň minimalizovat. V případě objektivních důvodů (nemocnice apod.) jsou jistě možné opravné prostředky jak alespoň zpětně zamezit bezpráví. V konečné fázi by to měli posuzovat soudy, zda-li bylo vše tak, jak mělo být. Chyby se stát mohou vždy. To vše však stále neznamená, že je fikce doručení k ničemu nebo snad něco škodlivého. Každopádně můžete navrhnout, jak jinak lépe (bez možnosti zneužití) doručovat gaunerům. Bohužel, nikdo nic lepšího nevymyslel.

311988

23.06.2014 08:14

Jak fungují exekuce v Kanadě

RE: Fikce doručení

193.?.?.?

Víceméně souhlas. Spravedlnost je dnes výsadou otrlých, kteří mají na to si zaplatit dobré právníky. Jakmile nemůžete přijít k soudu bez toho, aby po vás chtěli poplatek, bez toho, abyste byl před protistranou v nevýhodě díky nemožnosti si zaplatit pořádného právníka, pak si na právní stát či spravedlivý stát můžeme jen hrát. Další věc je, že díky vyčůránkům se soudy mohou protáhnout i na více než 10 let, což by bylo jinak nemyslitelné. Bohužel, právo se stává obrazem stavu společnosti. Z práva se stala palice, kterou vám vyčůránek oblátí o hlavu, pokud neuděláte vše, jak vám zákon předepisuje. Navíc platí stále to, že co právník, to názor. Totéž platí pro soudce. Když nebudete s výrokem soudu nebo úřadu souhlasit a pokud budete dost vytrvalý a budete se odvolávat, máte velkou šanci na to, že vyšší instance bude mít jiný názor na věc a věc zruší, vrátí k novému projednání apod. Často to vidím i ve své praxi. Rozhodně nemůžu říct, že vy vyšší instance či soudy nějak stranily ouřadům, alespoň u nás tomu tak není. Bohužel, čím výš se věc posuzuje, tím víc se řeší jen "právničina" a meritum věci se už neřeší a ani nemůže, páč čím výš, tím víc ten, co rozhoduje je "jenom" právník. Dnes je těžké i z pozice úředníka vyhovět všemu, co ukládá zákon. Zákony jsou víc a víc nabubřelejší. Dřív stačilo, když jste se na obci dohodli starostou, že to bude tak a tak "per huba", tak to tak bylo a nikdo nic nezpochybňoval, nesoudil se. Dnes musí být na vše stohy papíru. Veřejný zájem se dostává spíše do defenzivy a upřednostňuje se zájem soukromý, tedy zájem toho, kdo je schopný. Tak to vidím já.

Když stát nedoručí, nemusí se stát nic, ale taky může. Např. gauner bude dále na svobodě a bude dál páchat další trestné činy což bude mít jistě dopad na společnost. Stát bude obviňován z toho, že je bezzubý, k ničemu apod., když není schopný tomuto zamezit, když není schopný vymoci nápravu. Soudit se se soudem asi nemůžete, ale můžete se odvolat, aby věc posoudila vyšší instance. S úřady se soudit můžete. Pokuta úřadu je jen "přesun" státních prostředků z jedné kapitoly do druhé.

Ano, přenáší se odpovědnost na lidi, vše v zájmu individualismu. Vše dle hesla - stát je špatný, soukromé je dobré. Ať se každý stará sám o sebe, za své atd. Stát se do značné míry stává neakceschopný a to zejména díky nedostatku financí a to proti těm, kdo ty finance mají. Stát je slabší a slabší. Občane, starej se a nemysli si, že budeš mít zastání ve státě. Nechal sis ho rozkrást, zprznit.

312183

25.06.2014 11:50

Jak fungují exekuce v Kanadě

RE: Fikce doručení

193.?.?.?

Věřte mi, pokuty nejsou buzerace. U některých jedinců pomůže k nápravě právě až hrozba vysokou sankcí. U některých ultrabohatých jsou už sankce neúčinné, protože ty sankce jsou žalostně malé. To je problém legislativy. Neříkám, že některé pokuty mohou být chápány některými jako buzerace, protože můžou být nesmyslné. To je ovšem problém opět legislativy a tu schvalují kdo? Snad proto jsem pro přímou demokracii. Technicky na to již vybaveni jsme. Otázka je, jestli jsme už dostatečně vyspěli mentálně. Někdy je však lepší hodit lidi do vody a nechat je plavat.

312268

12.11.2015 10:30

Můj komentář ke zrušené výstavě aktů v knihovně Akademie věd

RE: Autor článku

kalik 193.?.?.?

Já na těch aktech nevidím nic závadného a to ani z toho pohledu, kde byly vystaveny. Furt se tu hraje na to, že obnažené ženské tělo, nebo tělo obecně je něco nevhodného, nepřípustného, skandálního, ale války a násilí nikomu nevadí. Kdyby tam dal nějaké reportážní fotky z válečných zón, asi by to nikomu divné nepřišlo. Tady se spojilo příjemné s vědou. Nevidím na tom nic špatného.

Pokud jde o zviditelnění nějaké feministické organizace, pak možná rychlé stažení fotek naopak zabránilo širší medializaci a tedy větší reklamě dané organizace, protože kdyby se to táhlo delší dobu a bylo to víc na ostří nože, jistě by to zviditelňovalo mnohem více.

341736

21.09.2016 10:15

Myslete na krále Midase

RE: Stěžovat si na podnikatele, že...

kalik 193.?.?.?

Jasně, jenže heslo náš zákazník náš pán předpokládá nějakou morálku, existenci hodnot, ale ty tu prostě nejsou. Dnes ti nejúspěšnější jsou ti nejagresivnější a je to dáno i právě nezájmem veřejnosti. Ale jak říkám, stěžovat si na podnikatele, že je agresivní, neslušný a chce víc a víc je z dnešního pohledu nesmysl a ještě větší nesmysl je to u nadnárodní korporace.

352033

Káva pro Zvědavce

38

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 11 525 korun, což je 38 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Kalergiho plán na steroidech: další čerstvá várka okupantů dorazila do Chorvatska19.10.19 00:32 Chorvatsko 0

Idnes dokumentuje, jak v Polsku natočili vznik fake news, nejlépe, jak svede: výrobou fake news!18.10.19 15:19 Česká republika 0

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 3

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Tajný islamista zabil v Paříži čtyři policisty04.10.19 11:33 Francie 2

Měnové kurzy

USD
22,98 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,65 Kč
Kanadský dolar
17,50 Kč
Australský dolar
15,73 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,19 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,74 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
35,92 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 270,81 Kč
1 unce stříbra
403,44 Kč
Bitcoin
182 176,82 Kč

Poslední aktualizace: 18.10.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?