Zpátky na příspěvek ›

Všechny příspěvky ze stejné IP adresy

Nalezeno 448 příspěveků, 7 různých jmén: <nic>, Hugo, Hugo Fibiger, Hugo-toho času čekatel, Hugof, Hugos, Hugov.

Stránka: 1 2 3 4 5

Setříděno od nejstaršího, přetřídit od nejnovějšího

28.05.2007 01:36

Případ týraného Ondřeje

RE: Zmateni :)

Hugof 81.?.?.?

1) Netuším, jakou máte motivaci se v případu šťourat: Tedy, nevím, nakolik nejste zainteresována disinterpretovat skutečné dění kolem rodin Mauerů, Škrlů, Skálových či Bašů. Vaše iniciativa zde mi totiž spíše připadá, jako snaha napomáhat v mlžení - nedokážu se přesvědčit, že by jste svým konstrukcím opravdu věřila, jak jsou naivní a směšné. (Např. nechápu, proč stále hledáte nějakou Aničku, když z Klokánku takřka prokazatelně utíkala Škrlová a u soudu "zaskakovala malá Skálová - Aničku nikdy nikdo vlastně neviděl - existuje prakticky jen její podvodně vyrobená "identita".)

2) Případ nese jasné znaky sketářského (náboženského) jednání - patrně s patologickým pozadím (nepřekvapilo by mě, kdyby šlo o dávnou vraždu, jíž má konání jednajících osob krýt), jeden z vývodů médií - snaha učinit z Barbory Škrlové "neposkvrněnou pannu" jako personu grata Božského zázraku - mi připadne značně škrobený. Náboženské blouznivce neřídí zpravidla víra (ani pomýlená), ale jednoduše prospěch těch, kdo podobné šaškárny plánují a režírují - peníze, mnohdy snaha krýt zločin - u náboženských sekt povětšinou sexuálně motivovaný. Možná i sexuální motiv bych docela předpokládal již ze skutečnosti, že starý pán Josef Škrla (mimochodem pravděpodobně u CASD aktivní duchovní) vedl skautský oddíl a tábor Mravenci.

136247

28.05.2007 01:37

Případ týraného Ondřeje

RE: Zmateni :)

Hugof 81.?.?.?

3) Podezřelá je struktura OS Paprsek - jde o nezávislé skupiny, navzájem nepropojené, bez jasného způsobu financování. To by spíše odpovídalo některé paralelní akvizice George Sorose, ale nejsem si jist, nakolik se on sám kompromituje s náboženskými skupinami. Církevní kruhy se v poslední době potýkají s podivným jevem. Z USA k nám přišla "móda" přetahování celých diakonií (křesťanských obcí) do vlivu jakési nové náboženské skupiny. Kdysi jsem něco konkrétního na toto téma četl a způsob získávání věřících byl velmi detailně popsán - na tento případ sedí, jak ušitý. Mám docela podezření na "novokřesťanskou církev", jež se sice distancuje od konkrétního náboženského směru - dokonce popírá přímý vliv na věřící, ale způsoby "zřizování domácích modliteben", či vliv prostřednictvím "víry v pravého Ježíše" velmi připomíná "Hnutí Grálu", jež se ústy jejich mluvčího Zatloukala od jmenovaných již dříve prý distancovala, pro jejich radikalismus. Což trochu připomíná také způsob jednání Scientistů. Kdosi z okolí Skálových navíc hovořil o "Poselství Grálu", což nemusí být to samé, co "Hnutí Grálu"...

4) Patočkův způsob někdejšího pokusu převzetí moci pomocí intrik a diktátu ve Straně Zelených trochu ukazuje spíše na jeho primární vliv na skupinu - i jeho způsob "pomáhání" rodině Mauerových. Možná je tedy hlavní osobou "příběhu". Bylo by dobré zjistit, neexistují-li nějaké jeho vazby na Škrlu z dřívějška a nebyl například protagonistou některého z táborů Mravenců. Jeho povaha nese znaky mocenské patologie (kterou již projevil u Zelených) a způsob, jakým financuje např. své Hnutí Duha, vykazuje silné znaky jedné z vlivových akvizicí George Sorose a rodiny Rotschildů (Fordova Nadace).

5) Takto by pak nemuselo jít primárně o náboženskou záležitost, ale ryze politicky motivovanou sérii "kiksů" - CIA si, holt, příště vybere chytřejšího residenta, než Patočku, ačkoliv i v rámci Fordovy Nadace je patrně CIA, jako instituce, možná jednou ze zneužívaných, čímž bychom se pak kruhem mohli dostat zpět k náboženské sektě...

Jestliže na vás nesedí bod č. 1, pak jste pouze naivní duše a zbytek je už určen patrně komukoliv jinému, než vám... ;o)

136248

28.05.2007 01:40

Případ týraného Ondřeje

RE: Zmateni :)

Hugof 81.?.?.?

... v každém případě jsem vám podal dostatek vysvětlení, proč je lépe (alespoň do částečného vyjasnění případu) pro oba chlapce lepší, když budou pod dozorem státu. Pokud by minimálně polovina z výše zmíněného byla pravda, pak bych se možná obával i o životy obou chlapců...

Bushova rodina nechala v 87. roce bez pardónu odstřelit dva mladý puberťáky, jen aby se zbavila svědků pašování drog pro CIA...

136249

28.05.2007 01:46

Debata o základnách nevěcná

RE: Kdo jsou ti teroristé?

Hugof 81.?.?.?

Začínám si vše ukládat... Otázkou je, kdy začne "velké vybírání těch, co si pamatujou a ještě si ukládají"... Jak vidno, amíci potřebujou prostor Brd, jako soli! Pro koncentrák, kam nás začnou davově zavírat, jako za měsíc v USA...

Neboli: Bod číslo 4 PNAC: Ovládnout "mezinárodní společný prostor" internetu!

136250

28.05.2007 02:00

Případ týraného Ondřeje

RE: Zmateni :)

Hugof 81.?.?.?

> Náboženské blouznivce neřídí zpravidla víra (ani pomýlená),
> ale jednoduše prospěch těch, kdo podobné šaškárny plánují
> a režírují - peníze, mnohdy snaha krýt zločin

Na tomto místě bych ještě připoměl onen inzerát, který zde kdosi postoval výše!

Ano i skutečnost, že Klára Mauerová hledala ke koupi nemovitost na samotě v oblastni Jižních Čech v ceně 1 milion Kč spíše ukazuje na sektářskou záležitost.

Osobně bych se pídil, co je v oblasti zajímavého pro zainteresované osoby případu - souvisí to nějak třeba s tábory SO Mravenci?

136251

28.05.2007 06:02

Debata o základnách nevěcná

RE: Kdo jsou ti teroristé?

Hugof 81.?.?.?

Vy jste stejný demagog, jako Kohlíček - Kohlíček má alespoň snahu tušit - vy máte "názor pravý" jasný - jak zní dnešní heslo těch pravých: "O názoru se nepřemýšlí - ten buďto je, nebo není!" Je hezké, že jej máte.

Já totiž tu Kevinovu zprávu stopoval po zdroji a jsem taky nešťastnej, že stránky, kde byla, vypadají jinak!

Ostatně z parametrů toho, co nám cpou Amíci z Kwajalein jasně vyplývá to, že se to právě takto stát mohlo - lidským pochybením - Amíci však tvrdí (spolu s Topolánkem, který už vůbec netuší "vo čom de řeč"), že v ČR už až na věky se žádná lidská chyba nekoná!

Na Kwajalein si teda akorát stěžujou zdravotně postižení, kterých se to netýká, protože až umřou na Ebeye (kam je Amíci vystěhovali kvůli radaru - NE, že NE), tak Amíkům klesne povinost platit nájem...

ČR (narozdíl od Kwajalein) nikdo platit nájem nebude. Topolánek si je jistý, že "Es Kommt Der Tag!", takže až tu Amíci budou, tak mrtví a nemocní v okolí Brd budou "kolaterální ztráty" a ČR už bude stejně Knížectví, ve kterém bude rozhodovat Princ Charles of Schwarzenberg, kdo je nemocný a kdo zdravý!

Dokud budeš živý, Juliane, budeš makat pro blaho Říše, až se z tebe bude kouřit! Těšíš se? ;o)

136255

28.05.2007 06:04

Debata o základnách nevěcná

RE: Kdo jsou ti teroristé?

Hugof 81.?.?.?

IMHO - USS Eisenhower není USS Nimitz! V tom se pleteš...

USS Eisenhower je průzkumná floila čítající maximálně 5 lodních plavidel, včetně minolovek...

136256

28.05.2007 06:10

Případ týraného Ondřeje

RE: Zmateni :)

Hugof 81.?.?.?

IMHO: Možná Ondra nepřenese přes srdce, že nemůže spát "svobodně" na betonové podlaze s rukama svázanýma za zády a jíst jako zvíře ústy přímo z misky!

Asi mu bude dost vadit měkká postel a stravování příborem u stolu - možná máte pravdu - zvyk je železná košile - zkuste si chvíli zvykat na Ondrovy "zvyklosti" a pak si povíme, jak vám bude vadit civilizovaný život.

Netvrdím, že bych si na postel a lžíci zvykal snadno...

136257

31.05.2007 00:14

Típni tu cigaretu, soudruhu

RE: Náklady na léčbu

Hugof 81.?.?.?

Jako velký problém právě takový a mnohé další problémy s "ubýváním kuřáků" řešilo francouzské ministerstvo zdravotnictví, když v roce 1998 vydalo alarmující zprávu, ze které vyplývalo, že francouzský sociální a zdravotní systém má velmi vážné problémy poté, co po 10 letech intenzivní protikuřácké kampaně ve Francii poklesl počet kuřáků o 20%!

Tehdy se to už začalo řešit právě markantním zvyšováním daně uvalené na tabákové výrobky.

Takže to vlastně nakonec vypadá, že ne že kuřáci doplácejí na své zdraví markantně více, než nekuřáci, ale navíc doplácejí právě na fakt, že počet kuřáků - tedy i přínos do společné kasy - trvale klesá! ;o)

136492

31.05.2007 00:25

Jen tak...

RE: Tak nevím...

Hugof 81.?.?.?

Náhodou! Dobrý postřeh. S tím, že už nám začínají mizet informace z přímých odkazů!

Jakmile někdo vyštrachá (například na CIA.gov) zajímavou informaci (například tu, že CIA dodnes hledá Usámu Bin Ládina z důvodu jeho teroristických útoků na americké ambasády v Africe, ale z WTC jej neviní, ač to stále omílá Vláda USA), informace zmizí promtně během několika týdnů!

Podobné je to například s výrokem Alexandra Vondry o tom, že raketovou základnu v ČR nabídl Američanům on s Pehem!

Stačilo, abych se o tom zmínil na pár diskusích a článek je fuč! ;o)

Takže on ten šum sice funguje, ale citlivá témata a nehodící se informace se v něm cenzurují dále - možná jen díky tomu šumu ne tak nápadně...

136494

31.05.2007 00:38

Případ týraného Ondřeje

Sektářství je dnes vpravdě globální problém!

Hugof 81.?.?.?

Výborné tipy na zdroje informací!

Totiž - budiž ostatně varováním, že dnes celý Svět podléhá Psy-Ops útoku nebezpečné sekty - je to sekta neokonzervativců ve Washingtonu! A vůbec nám to nepřipadne alarmující - velká část veřejnosti hltá každé slovo Bushovo, ač on sám tvrdí, že jest povolán Bohem!

Sekta nemusí být problémem úzké skupinky lidí, ale může mít ten nejglobálnější charakter a důsledky, jaké si vůbec můžeme představit - například dnes se jedna z nebezpečných náboženských sekt pokouší zatáhnout celou ČR do globální války proti Rusku a Číně...

136495

31.05.2007 01:07

Případ týraného Ondřeje

RE: Sekta?

Hugof 81.?.?.?

A propos: Nevěřím, že je Patočka jen využitý idiot - na to je Patočka příliš autoritativní, vypočítavý a intrikářský!

Viz jeho účast v počátcích jeho mise u Literárních novin, viz jeho působení ve Straně Zelených, viz financování jeho Hnutí Duha z peněz George Sorose (Open Society Fund) či CIA (Fordova nadace)...

http://www.hnutiduha.cz/publikace/vz_2005.pdf
http://www.blisty.cz/art/27485.html
http://www.ceska-media.cz/article.html?id=196314
http://www.blisty.cz/art/22356.html
http://www.blisty.cz/files/isarc/0007/20000711l.html
http://www.blisty.cz/art/22290.html

Prostě za tím čuju ďáblovinu mnohem satanštějších rozměrů, než jak se to snaží i sám Patočka interpretovat v tisku - dle mého není jen využitým idiotem, ale spíše organizátorem celé frašky...

136498

31.05.2007 01:21

Típni tu cigaretu, soudruhu

RE: Dobře sepsaný článek

Hugof 81.?.?.?

Pravda! John Kerry by mohl vyprávět, jak mu u BCCI protekly miliardy dolarů z obchodu s kokainem organizovaným rodinou G.H.W.Bushe ještě v dobách, kdy tento šarmantní budoucí president USA vykonával jinou stěžejní funkci pro velkopašeráka a velkodistributora drog nezbytnou: Generálního presidenta CIA... ;o)

Ostatně Kerry by mohl vyprávět i o obřích varnách Heroinu na Palestinsko-Afgánské hranici, kde je nechala zřídit CIA a jako polotovaru používala právě Opia od Talibánu...

My zde řešíme problém s tabákem a zatím naši vzorové a vládci ve velkém obchodují s nesrovnatelně tvrdšími drogami.

A ještě dodám:

Nedávno se řešilo, na co může být dobrá základna v Brdech s prostornými podzemními skladovacími prostorami, o které DynCorp a Halliburton projevily zájem: Přesně na to! ČR a Praha je velmi atraktivní heroinovou cestou z Afgánistánu! Nebylo by kulantní, kdyby největší distributor drog na Světě - CIA - měla nedaleko Prahy silného spojence s prostornými sklady?

136499

31.05.2007 01:27

Típni tu cigaretu, soudruhu

O 60% lepší odolnost před rakovinou

Hugof 81.?.?.?

vám dodá i jen bývalé požívání nikotinu - dokonce by možná mohly pomáhat i nikotinové náhražky.

Já na to teda peču a zatím si stále huntuju peněženku tabákem, ale už vím, že jsem za zenitem - do 30 let rakovinu nedostanu a mohl bych přestat - jenže se šíleně mění psychika a myšlení!

Můj otčím poté, co přestal kouřit, pověsil na hřebík i fotografii a byl přitom hodně dobrej člen Klimkovického klubu!

Dnes je prakticky pasivní ve všem - mě ještě spousta věcí zajímá, takže nemíním přestávat ve věku, kdy přestal on...

136500

31.05.2007 01:31

Típni tu cigaretu, soudruhu

Navíc sleduju tu intelektuální devastaci v USA následkem úbytku kuřáků

Hugof 81.?.?.?

Všimli jste si například, jak málo dobrých a chytrých filmů se točí v Hollywoodu od doby, kdy přestala Amerika oficiálně kouřit???

Od roku 2000 je dobrý americký film hodně vzácnou výjimkou - a to byla fabrika, která dokázal hodit na trh ještě v 80. letech stovky filmů ročně a nejméně 2 desítky z toho byly vysloveně hody!

Obávám se, že jak nám tabák přinesl v průběhu minulého století ten nejpronikavější pokrok, s tabákem se jej opět vzdáme.

136501

01.06.2007 02:28

Reakce na výhrůžku „buď radar nebo povinná vojna“

Prostě tak...

Hugof 81.?.?.?

Vladimíre! Mea Culpa! Vím, že jsem to způsobil já, že jsem Janu Čulíkovi zaslal odkaz na zmíněnou stránku, ale z předmětného vyplývá, že Vondra (Vejvoda, Havel, Telička, Dlouhý...) podepsali PRO PNAC pouze jakýsi protest k tragédii v Beslanu! Aniž jsem si dokonale pročetl ten dokument, poukázal jsem na něj. Možná jsem se stal tedy obětí stejného impulzívního omylu, jako Jan Čulík (mne osobně snad omlouvá nedokonalá znalost Anglického jazyka), ale vzhledem k tomu, že jsem nebyl sám a podobnému pocitu podlehli i rodilí Američané:

http://www.king-george.biz/wst_page5.html

mohu se ptát: Nakolik jest tedy tvůrce (či spolutvůrce spolu s Brucem Jacksonem) obou "Dopisů Osmi", dle Trilateral Commission list a Bilderberg Group stále jednatel Dutko Group (ač ve funkcích Ministra zahraničí a pak Vicepremiéra a náměstka Ministra zahraničí), prostřednictvím Open Society Fund (a jeho poboček) a Ford Fundation též adresátem americké finanční podpory, skutečně bez viny?

... tedy s čistým štítem a s upřímným srdcem sloužící zájmům lidu, jemuž a jeho Ústavě pak skládal v minulém roce i opakovaně letos slib věrnosti?

136601

01.06.2007 02:37

Típni tu cigaretu, soudruhu

RE: O 60% lepší odolnost před rakovinou

Hugof 81.?.?.?

... a vy osobně jste bez drogy dosáhl čeho pozitivního, dobrého, pronikavého či lidstvu přínosného?

136602

01.06.2007 02:46

Típni tu cigaretu, soudruhu

RE: Kuraci s nekuraky

Hugof 81.?.?.?

Bylo by dobré, kdybyste v zájmu pokroku vyšrouboval žárovky! Edison i Tesla si rádi zapálili viržínko či dýmku.

Pak by bylo dobré, kdybyste přestal zneužívat: Televizoru, automobilu, plastů, umělých vláken, knih, jejichž autory byli kuřáci, podobně též přestal poslouchat hudbu, jíž komponovali kuřáci, pak také nesledoval filmy či divadelní hry, které vyprodukovali kuřáci....

... a až budete umírat hlady, nedostatkem a nudou, vzpomeňte, že to byli kuřáci, co vás zbavili života - existencí, vynálezy, invencí - jež prostě nekuřáci zrovna neměli...

Amyši to zkouší. Docela jim to jde! ;o)

136603

01.06.2007 07:13

Reakce na výhrůžku „buď radar nebo povinná vojna“

RE: Nemyslim, ze Vondra vyhrozoval

Hugof 81.?.?.?

Vondra nevyhrožoval v onom pravém slova smyslu - l tomu právě nyní nemá ani dostatečnou pravomoc!

Vondra především ve své argumentaci OPĚT přílře a stroze lhal!

Stejně jako nedávno ve svém výroku, že republikáni i demokraté jsou ve věci radaru v Kongresu jednotni, ač lidé, kteří pro zjištění pravého stavu věcí Kongres navštívili, tvrdili opak!

Zde zase míchal Vondra hrušky s jabkama, a aniž by měl dostatečnou pravomoc vůbec o tomto problému hovořit fundovaně, natož aby byl dostatečně obeznámen s problematikou, dogmaticky vynášel soudy o faktu, jenž nepřísluší do jeho kompetence, dokonce ani do kompetence premiéra a jen s výhradami do kompetence Ministryně obrany!

To, že se Vondra ve vládě chová jako lhář, podvodník a zrádce zájmů státu i lidu, jemuž na Ústavu ČR přísahal, je meritum problému...

136609

01.06.2007 07:19

Reakce na výhrůžku „buď radar nebo povinná vojna“

RE: Prostě tak...

Hugof 81.?.?.?

Máte pravdu, že kdyby nechtěl být Vondra spojován s tak kontroverzní záležitostí, jako je PNAC, pak by inicioval kroky vedoucí k vynětí jeho jména v souvislosti s tímto velmocenským pamfletem. Naopak - Vondra svou dosavadní činností dokazuje a prokazuje, že všechny jeho snahy vedou ke splnění národních zájmů USA, i kdyby měl jít přímo proti zájmům svých občanů!

To je příkře v rozporu s Ústavou ČR, jíž je povinován věrností již z důvodu českého občanství a na níž pak ve veřejném zájmu přísahal - a to hned několikrát ve svém životě!

Toto už opravdu jako vlastizrada vypadá, a to bez jakýchkoliv konotací na naši socialistickou minulost...

136610

01.06.2007 07:23

Reakce na výhrůžku „buď radar nebo povinná vojna“

RE: Nemyslim, ze Vondra vyhrozoval

Hugof 81.?.?.?

Mluvíte nesmysly, pokud slučujete obranu USA s obranou NATO!

Systém, jenž Vondra prosazuje k instalaci v Polsku a ČR nemá s obranou NATO zhola nic společného a je si toho vědom stejně on sám, jako naši partneři v NATO!

Spojovat NMD s NATO je stejný nesmysl, jako tvrdit, že moje "adopce" na dálku rozšiřuje dědičné schopnosti mého DNA...

136611

01.06.2007 07:45

Típni tu cigaretu, soudruhu

RE: Kuraci s nekuraky

Hugof 81.?.?.?

Taky jste pozapoměl uvést, že země, jež je daleko před námi co do pokroku a ve svém tažení proti tabáku zcela na špici, také okupuje jiné země, aby vůbec přežila, má dnes fašistickou ústavu, 9 bilionů dolarů zahraničního a 40 bilionů dolarů vnitřního dluhu, deficit zahraničního obchodu téměř 20%, jejich hospodářský růst osciluje od roku 2001 mezi 0,5-nyní 1,3% HDP...

Velmi pokroková a progresivně se rozvíjející země.

Výše zmíněným jsem jen naznačil, že měl tabák v naší nejprogresivnější historii velmi zásadní místo. Ano - já jako závislý nemám objektivní stanovisko k tabáku - v tom máte zcela jistě pravdu, jen upozorňuji, že zatracovat konzumenty drog je ošidné.

Já například bych jiné drogy neužíval, ale nevyčítám Jimimu Hendrixovi, že tak činil. Měl možná nejen podivuhodnější život (při jeho krátkosti), než já, ale zanechal po sobě dílo, jímž se zapsal do historie lidstva velmi výrazně.

To lze tvrdit jen o málu lidí z mého okolí, kteří mi svou neopodstatněnou agresivitou, silnými vozy i nafoukaností, s jakou mi vykládají o tom, jak mám žít, otravují život neskonale více, než tak činím já, když si doma zapálím cigaretu...

Leč vězte, že kyslík je velmi karcinogenní látka a jeho nadměrná konzumace zvyšuje riziko rakoviny následkem zvýšené tvorby oxidantů v těle. Člověk si málokdy může opravdu vybírat... ;o)

136614

01.06.2007 19:37

Reakce na výhrůžku „buď radar nebo povinná vojna“

RE: radar se stane prvnim cilem v pripade konfliktu?

Hugof 81.?.?.?

Neboj, PGUčko! Všechny důležité radary jsou zaměřeny - abys měl kromobyčejnou radost - GenerálPoručíku... ;o)

136675

04.06.2007 04:51

Odejde Bush v roce 2009?

Vážení diskutéři:

Hugof 81.?.?.?

Neuvědomujete si možná základní a veledůležitou věc, kterou si uvědomil Ryan Thurston, když dal dohromady svůj scénář k "filmu jednoho herce": "Who Killed John O´Neil", v jehož pointě nacházíme základní sdělení:

Jako byl FBI řízený a zorganizovaný teroristický útok na WTC v roce 1993 jen Public Rellation pro zpitomělou nic netušící veřejnost ve smyslu: "WTC muslimské fundamentalisty velice zajímá a považují je za symbol západní svobody, demokracie a prosperity, i když jste si vy, hňupové, mysleli, že za něj považují Sochu Svobody a Capitol!",

a teprve teroristický útok na WTC v roce 2001 (organizovaný a provedený kdoví kým, neb vyšetřování nikdy korektně neproběhlo a nebylo oficiálně ukončeno) byl onou ostrou akcí - jakýmsi Reichstagem Bushovy nomenklatury,

pak atentát v Oklahoma City v roce 1995 - provedený bělochy a rodilými Američany - a koho zajímá, že při soudním přelíčení CIA zablokovala dokumentaci nejen vypovídající o vstazích mezi Timothy McVeighem, Terry Nicholsem, Muhammadem Attou a jiným CIA placeným agentem ISI - Omarem Seikh Saeedem, o zálibě Timothyho McVeigha v kokainu, jíž sdílel s Attou (patrně jej získávajíc ze stejného zdroje, pro který jej pašoval Barry Seal přes arkansasskou Menu) - nakonec také hovořící o faktu, že Timothy McVeigh krátce před bombovým útokem v Oklahoma City navštívil CIA provozovaný a podporovaný výcvikový tábor Skupiny Abu Sajáfa na Filipínách, kterou vyzbrojovali v minulosti simultánně stejně USA jako Francie, Velká Británie a Japonsko a jež prakticky ve stejný den, kdy v USA popravili Timothyho McVeigha (ve spikleneckého 11. 6. 2001) - oni, patrně jako dar svým chlebodárcům, popravili jednoho ze svých tehdejších amerických rukojmích - Guillerma Sobera -

pak tento čin byl též jen Public Rellation zatím nedokončené série! PR, jež bude napříště hlásat s konečnou platností to, co mělo být americkými uzurpátory moci v roce 1995 pouze naznačeno: "Vidíte vy hňupové, že teroristé nejsou jen mezi odpornými muslimskými radikály, ale i mezi vámi samotnými - a mezi vámi je také budeme usvědčovat!"

Ryan Thurston soudí, že teroristický čin v Oklahoma City na své dokončení teprve čeká! Možná v další magické 11-ce: 5. 6. 2007 - já se jen modlím, aby to místo, kde se má celá věc odbýt, nebylo v Praze!

I když to docela okatě naznačil Bush nejen svou reautorizací National Security and Homeland Security Presidential Directive 9. 5. 2007, ale i svým prohlášením o důležitosti prohlášení, jež má právě v Praze pronést!

Bush je synem svého otce a vnukem svého děda. Jeho otec stvožil Al Kajdu. Jeho děd stvořil německý nacismus a spolurozpoutal 2. světovou válku - s počátkem v Praze...

136814

04.06.2007 05:18

Osm set amerických Rambů a desítky tisíc českých policistů budou v Praze hlídat generalisima Bushe

Zejména na Agátu bych nezapomínal!

Hugof 81.?.?.?

Velmi výkonné zařízení Agáta monitoruje mobilní komunikaci v okolí minimálně 100 metrů od epicentra - zapisuje obsahy hovorů i zasílaných SMS, uložený obsah mobilních telefonů a karet a taktéž telefonní čísla inkriminovaných mobilních telefonů v dosahu i z obsahu jejich telefonních seznamů...

O tom, že lze Agátou odposlouchávat majitele mobilního telefonu i v případě, že netelefonuje snad nemá ani smyslu hovořit - mnozí státní příslušníci někdejších satelitů CCCP, ale i Ruska samotného vědí, proč vypínají mobil v případě, že chtějí sdělit něco zásadního.

Abychom se nedivili, že když si nedáme pozor na hubu a mobil, tak našim známým, příbuzným a přátelům i nám samotným někdo iniciativní vyrazí dveře...

Agáta je původně izraelský vynález, pražská centrála PČR vlastní jeden exemplář.

136815

04.06.2007 12:51

Demonstrace proti Bushovi bude!

Je to tu!

Hugof 81.?.?.?

Ministerstvo vnitra nepovolilo protesty proti americkému prezidentovi u bran Pražského hradu.

Ivan Langer nezapře kovaného agenta StB, KGB a GRU! Na tom ani Sacherův výnos z roku 1992 o skartaci záznamů StB klíčových osob naší "demokracie" nic nezmění!

Ivan Langer se prostě demaskuje sám a dobrovolně! ;o)

136852

04.06.2007 12:59

Osm set amerických Rambů a desítky tisíc českých policistů budou v Praze hlídat generalisima Bushe

RE: Zejména na Agátu bych nezapomínal!

Hugof 81.?.?.?

Ano... Vím, že si mě najdou - právě proto je dobré, aby zbytek Světa věděl...

136853

Myslím si, že zhnědlí Modří mají pravdu!!!

Antiamerikanismus je opravdu velmi patologickou záležitostí! Zvláště, pokud postihuje zbytek Světa za hranicemi Kruhové pracovny... [překvapení]/

136854

Ta loutka je symbol!

Stejně, jako je jeho děd symbolem německého nacismu a "tvůrcem" odznaku Gestapa a SS,

stejně, jako je jeho otec symbolem nejmocnějším státem Světa posvěceného obchodu s drogami, tvůrcem Al Quaeda a takřka usvědčeným vrahem vlastních - nedospělých - občanů.

Jako symbol možná v Praze končí - aby jej nahradil nový symbol: Symbol naší věrnosti Národním zájmům USA!

136855

04.06.2007 13:24

Odejde Bush v roce 2009?

RE: Hnusne divadlo

Hugof 81.?.?.?

Nemohu si pomoci, ale toto divadlo se mi zdá velmi hnusné!

A jelikož je mi zmiňovaná skutečnost známa již měsíc (a to ve všech jejích konotacích, popř...), zdá se mi toto "špatné" divadlo stále hnusnější a hnusnější...

136859

04.06.2007 17:50

Reakce na výhrůžku „buď radar nebo povinná vojna“

RE: nebudu řešit kdo je horší.

Hugof 81.?.?.?

Nepřehánějte! Spojenci druhé katošky byl Bin Láden, Talibán a Saddám Husain!

Sorry! Láden a Talibán jsou jakožto spojenci USA dnes spíše kategorie číslo 1!

My jsme tak 3-ka až 4-ka - jinak by nás Bush perspektivně neobětoval...

136880

04.06.2007 17:59

Osm set amerických Rambů a desítky tisíc českých policistů budou v Praze hlídat generalisima Bushe

RE: samozrejme, ze ho strazia, Bushovika.

Hugof 81.?.?.?

... anebo, když bude třeba zlomit odpor nevděčných Čechů...

136881

04.06.2007 18:37

Demonstrace proti Bushovi bude!

RE: Je to tu!

Hugof 81.?.?.?

Vzhledem k tomu, že bylo Ivánkovi 22, nemyslím, že byl ještě dítě. Spíše "mládí vpřed"! Dnešní 20-leté děti se počertech "politicky" angažují a vysokoškoláci bývají nadšenými podivnými postavami dnešních demonstrací proti proudu - stačí si projít fotodokumentace Štěpána Kotrby...

Pravdou je, že se sám Cibulka podivuje, jak se Langerovo jméno mohlo ze "svazků" vytratit, ač jeho reference byly jednoznačné. Langerovy obligátní a pravidelné čistky v "domácí" expozituře v Olomouci jsou už legendární stejně, jako nevraživost ze strany expozitury bruntálské...

Proč se mnohá exponovaná jména nedostala v souvislosti s StB, GRU či KGB do všeobecného povědomí se sice Cibulka jaksi "řečnicky" podivuje, ale sám pak nabízí pravděpodobný důvod v podobě kopie dokumentu Richarda Sachera, umístěného na stránkách jeho Pravého bloku.

Vložený obrázek

On Ivánek se podle Petra Cibulky velmi činí i dnes! Stejně, jako se podle stejného zdroje činil v minulosti... Mnohdy je velmi nelehké Cibulkovi neuvěřit! ;o)

136884

04.06.2007 18:58

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

Problém je trochu v tom,

Hugof 81.?.?.?

že fungující EU by mohla být jedinou šancí Evropy, jak čelit nepříjemným mocenským tlakům jak ze strany USA, tak ze strany (dnes Putinova) Ruska.

Ti, kdo usilují o komplikace v rámci integrací evropských států do EU, ideálně o demontáž EU (např. ODS, a to prostřednictvím elitního mančaftu Vondra, Palouš, Šedivý, Hybášková - za vydatného a mocného přispění Vondrových přátel Bruce Jacksona - ředitele Boeing Lockheed Martin - a Ronalda D. Asmuse - ředitele German Marshall Fund), současně usilují o včlenění ČR do sféry vazalsky devotných "přátel" USA v podobě, v jaké jimi byly v minulosti např. Afgánistán, Irák, přechodnou dobu i Írán (zejména v čase, kdy byl pro CIA zdrojem prostředků pro financování Contras a budování toho, co dnes známe jako islámský fundamentalismus - viz tzv. Irangate a aféra Iran-Contras - z nezákonného prodeje zbraní Íránu) nebo Panama - před tím, než i ony upadly v destruktivní nemilost.

Jakou cenu má "přátelství" USA je tedy nabíledni - z tohoto pohledu je pak jen zjevné, že ono "přátelství" má skutečnou cenu jen pro ty, kdo jej iniciují - v době "konce přátelství" již bývají zpravidla za vodou s tučným honorářem za "přátelství" na dožití - pro předmětné státy je pak jen důvodem příští destrukce a bolesti jejich obyvatel...

136889

04.06.2007 19:20

Demonstrace proti Bushovi bude!

RE: Je to tu!

Hugof 81.?.?.?

Ono navíc nedávné "šokující odhalení" Sacherovy spolupráce s StB může být silně účelové. Cibulka deklaruje silnou závislost Langerovu i Klausovu na jejich minulé vazby - ODS patrně směřuje k čistce, kterou Cibulka předpokládal již v době, kdy podobnou čistku provedla jiná bývala aktivní agentka komunistické rozvědky - STASI - Angela Merkelová - v CDU-CSU Helmuta Khola. Nejen Cibulka, ale i Štefan Murín na serveru Proti prúdu o tom velmi podrobně informoval již dříve - jen Petr Cibulka zmiňoval podobnosti mezi vztahy uvnitř ODS a německé CDU-CSU v době, kdy Merkelová byla pravou rukou Kholova teamu...

136892

04.06.2007 19:25

Odejde Bush v roce 2009?

RE: Vážení diskutéři:

Hugof 81.?.?.?

Nemyslím, že půjde o běžnou záležitost - na to se Bush příliš exponoval před návštěvou...

Ale máš recht, že uvidíme. Nechme se mile překvapit. ;o)

136893

05.06.2007 00:00

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

RE: Příspěvek čtenáře ePortál

Hugof 81.?.?.?

k ePortálu mám stejné výhrady, jako k Eurarabia.cz, leč(!) čtenář Petr je (či býval - nechť sdělí on sám) poradcem Václava Klause a k jeho slovům (i kdyby mělo dojít - a to ideálně - pouze k Euro-Asijskému konkurečnímu prostředí) bych přidal své signum, jako k většině vyjádření Radima Lhotáka zde i jinde na Internetu...

136916

05.06.2007 00:05

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

RE: Co vas tak sokuje - ze kazi vou a piji vino!

Hugof 81.?.?.?

"Írán citelně utrpěl přičiněním USA. Připomínáme, že USA svrhly demokraticky zvolenou vládu Dr. M. Mossadeka a vrátily šáha na Paví trůn – „nejvelkolepější úspěch CIA“. Po 25 let vládl šáh železnou rukou Íránu ku prospěchu amerických ropných korporací, než jeho tyranii svrhly miliony íránských obyvatel, za cenu strašlivých obětí na životech. Po 27 uplynulých let zabraňovaly americké sankce právu Íránu na rozvoj a přinášely velké utrpení jeho lidu."

Citace z šlánku "Zastavte válku proti Íránu dříve, než začne!" z Britských listů...

136918

05.06.2007 00:08

Demonstrace proti Bushovi bude!

RE: Je to tu!

Hugof 81.?.?.?

Na magorovi Cibulkovi je nejalarmujícnější to, že s odstupem let mu realita dává za pravdu...

Což nejvíce sere ty, kdož jej v aktuálním čase označovali za magora...

136919

Stačí členství Prescotta Bushe ve Skull And Bones ve 20. letech? Nebo existují větší náhody? Třeba, že jediné tři ocelově kostřené budovy v dějinách lidstva, zřítivší se následkem požáru, byly ty v WTC 11. září 2001?

Prescott Bush a George Herbert Walker nejen "letmo obchodovali"!

Spolu s Fritzem Thyssenem byli duchovními otci WWII!!

Prescott Bush a George Herbert Walker dokonce správcovali celé podniky a doly NSDAP do roku 1942!

V jejich Silesian Steel a AG Farben pracovali a umírali Židé nejen z Polska! Oba o tom moc dobře věděli! Stejně, jako věděl Albert Speer, že ti, koho vystěhovává z Berlína na základě "rasové nečistoty" končí v pecích Treblinky nebo našeho Terezína!

Ne nadarmo je za to - jako jedny z mála v USA - odsoudil Nejvyšší soud USA ke ztrátě majetku a pokutě 1,5 milionu Dolarů!

Prescott Bush a jeho tchán byli architekti toho, na čem vydělali lidé okolo Military Industrial Complex v roce 1945!

Není divu, že se nakonec v průběhu desetiletí spojili a vytvořili mafii, která právě nyní ovládá Svět!

136923

05.06.2007 00:32

Reakce na výhrůžku „buď radar nebo povinná vojna“

RE: Tenhle duch

Hugof 81.?.?.?

Ano! SSSR nebyl spojenec, ale nakonec okupant! Ač se tvářil, jako spojenec!

Velmi trefný příměr s dneškem!

136924

05.06.2007 00:35

Reakce na výhrůžku „buď radar nebo povinná vojna“

RE: Nemyslim, ze Vondra vyhrozoval

Hugof 81.?.?.?

Prostě díky za inspiraci! Vy sám víte, proč!

136925

05.06.2007 08:53

Demonstrace proti Bushovi bude!

RE: Je to tu!

Hugof 81.?.?.?

Vlastně jsem na vaši námitku původně chtěl odpovědět, ale nebyl jsem si jist, zda to má vůbec smysl... ;o)

Jestliže se někdo zabývá takovou sumou šílených a kontroverzních informací, jako to dělá Cibulka, pak nemůže být normální, i kdyby se na vstupu poměrně normálním jevil...

Tedy - do jaké míry jsme normálními my ostatní, když na svá bedra bereme závaží pouhého "vědění" či "tušení souvislostí"...

Cibulka prakticky nemůže nebýt patologickou osobností již z principu.

136949

05.06.2007 08:59

Odejde Bush v roce 2009?

RE: Hnusne divadlo

Hugof 81.?.?.?

Takhle perfektní neměla KSČ skóre snad ani v 50. letech!

Ostatně i Paroubek se Zaorálkem by mohli patrně vyprávět...

Pravdou je, že onen princip "Národní fronty" byl poměrně spravedlivý co do zákonnosti - co do aplikace v realitě zhovadilosti reálného socialismu, už to bylo poměrně horší... [oči v sloup]

Já osobně jsem levičák, jak stehno! To poslední, co bych si přál, je návrat naší socialistické minulosti... [velký smích]

136950

05.06.2007 09:04

Odejde Bush v roce 2009?

RE: Hnusne divadlo

Hugof 81.?.?.?

Ostatně, obávám se, že až vymřeme my někdejší mladí, co jsme se snažili vidět politiku poměrně spravedlivě demokraticky a v předmětu "Občanská výchova" jsme dostávali výborné za odpověď: "...vzhledem k Leninovu výroku, že socialismus je úplná elektrifikace, je Sovětský svaz zemí rozvojovou...", zbydou již snad jen zoufalí vizionáři bezvýchodnosti a demagogičtí uzurpátoři moci, jako je Vondra...

136951

05.06.2007 09:28

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

RE: Pánům jde o moc

Hugof 81.?.?.?

Svým způsobem je to výborné vodítko!

Někdejší odtažitost Klausova se zdála býti motivována zájmem občanů ČR, ale stejně jsem si s ní nevěděl rady. Teprve nyní ODS ukazuje reálně, o jaké zájmy to vlastně skutečně šlo.

Díky za inspiraci! ;o)

136953

Jsem zvjedaf, zda-li páně Bushovi taky přibalí k CD historii písně a komu byla zpívána její původní verze! ;o)

136958

05.06.2007 10:05

Reakce na výhrůžku „buď radar nebo povinná vojna“

RE: Tenhle duch

Hugof 81.?.?.?

160 milionů dolarů na přistěhování radaru do Brd nestačí!

Ale na základy pro radar, koncentrační tábor a podzemní sklad drog tranzitovaný přes ČR z Afgánsko-Pákistánského pomezí i s naftovými generátory je to zase příliš mnoho...

Vzhledem k nadstandardnímu výkonu radarů (už víme, že nebude jen jeden či jen dva) je naftový generátor velmi nákladná záležitost, pak nukleární reaktor není zas taková fantasmagorie - do současného rozpočtu se vejde...

Ironií budiž, že my, ani naše vláda, nevíme nic, ale Julian už ví úplně vše! ;o)

136960

05.06.2007 10:25

Výzva: Ať mír dál zůstává s touto krajinou...

RE: Zpivat je hezke

Hugof 81.?.?.?

Da! Chvatit, továrišč!

136962

05.06.2007 12:25

Výzva: Ať mír dál zůstává s touto krajinou...

RE: jo jo

Hugof 81.?.?.?

Už pár tuctu modrých pionýrských šátků barvím! Modré svazácké vázanky jsou ve frontě - jen nevím - svazácká košile má být kanárkově žlutá, zelená nebo rudá?

Už vím!!! No, přeci hnědá!

136973

05.06.2007 12:29

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

RE: Treba sa zorientovať

Hugof 81.?.?.?

Jistou logiku to má!

Současná modrá nomenklatura varuje prozatím proti zhovadilému agresivnímu Rusku! S velmi malou účinností...

Muslimská Evropa je ale jiný kafe! Většina modro-hnědých serverů ji už má namodelovánu do 5 let! Eurarabia už je prakticky muslimská...

136974

05.06.2007 12:41

Demonstrace proti Bushovi bude!

RE: Je to tu!

Hugof 81.?.?.?

Problém je, že spiklenectví prostě hýbe touto planetou:

Trust AEI (jehož součástí trojice Vondra, Vejvoda , Schwarzenberg je též), Trilateral Commission, Bilderberg, PNAC, Council on Foreighn Rellations...

Je toho mnoho, co sekcí té stále stejné ovládající skupiny, má mafie katů...

Celé národy jsou prodávány k eutanázii svými vůdci - jsme jedním z nich...

136977

05.06.2007 12:49

Reakce na výhrůžku „buď radar nebo povinná vojna“

RE: Tenhle duch

Hugof 81.?.?.?

Ale ano, Kubyk! My s tebou principiálně souhlasíme!

I nám vadí někdejší nadšení komunisté a agenti StB, jako je Langer, Topolánek či Vondra (současně GRU i CIA) a Schwarzenberg ve vládě, která brojí proti komunistickému myšlení!

Třeba najde někdy v budoucnu někdo sílu, aby Sacherem zablokované seznamy těchto "obránců demokracie" odtajnil...

136978

08.06.2007 08:47

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

RE: Co Vás tak šokuje:)))

Hugof 81.?.?.?

Zřejmě máte pravdu - je lépe býti zjevným otrokem dokonale podřízeným vůli a síle Velkého Bratra (u Sovětů to bylo stejně bez diskuse, jako se to rýsuje u zbrojní mašinerie americké), než být diskutabilním partnerem komplikovaného evropského soustátí - blbec si pak ví jen těžko rady se svým kontroverzním rovnoprávným postavením - u přímého podřízení Pentagonu a "národním zájmům USA" bude mít blbec jasno... ;o)

137174

08.06.2007 08:54

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

RE: Orgán!

Hugof 81.?.?.?

Zato paní Hybášková je aktivní ažaž! ;o)

Nedávným srdceryvným výstupem v EP, kde EP a zejména Itálii (která vydala tehdy 13 zatykačů na agenty CIA pro protiprávní a nepodložené persekuce, mučení a únosy stovky italských občanů) a Německo (které se potýká s podobnými "akcemi" CIA) kritizovala za jejich odsuzování nezákonné americké politiky, když přeci americká vláda bojuje za JEJÍ ZÁJMY(!), bylo excelentní.

Hybášková nezapře ani (po)hlavního přítele, ani jeho loutkáře...

137175

08.06.2007 09:03

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Hugof 81.?.?.?

Řekl bych, že právě takové řešení je velmi pozitivní právě ve vztahu k politickým a (v souvislosti s americkou fašistickou zahraniční politikou) válečným uprchlíkům stejně, jako k partnerům EU.

My se na to chceme dívat jako stát, kterému je nařízeno, aby se o alikvotní část uprchlíků postaral v rámci nařízení EU.

Ale ona je vlastně pravda trochu jinde. Jako jeden z prvních "záchytných" států jsme vlastně povinni se o uprchlíky "postarat" a to včetně agendy s tím související - nevpouštět je do jejich destinací (povětšinou jsou jejich cílem Německo, Francie či Velká Británie) a ponechávat je u nás (včetně nákladů s jejich přežitím spojených) do doby, dokud se nevyřídí jejich uprchlický statut, nebo rozhodovat o jejich navrácení ze zemí, odkud přicházejí.

Toto nařízení by spíše mohlo odlehčit jak nám (když většina z uprchlíků končí u nás či na Slovensku), tak u uprchlíkům samotným - jejich existence bude řešena rychleji.

137177

08.06.2007 09:06

Česko s bratrskými USA proti Evropské unii

RE: Treba sa zorientovať - na to hejde nereagovat!!!

Hugof 81.?.?.?

Pokud těmi mladými krásnými a silnými nebudou Truxa, Voseček, Čáslavka, kavárník Kotas a jejich řídící důstojník Hybášková, mohlo by to klapnout! [velký smích]

137178

02.07.2007 16:34

Rozloučení se Zvědavcem

Fašizující tendence???

Hugof 81.?.?.?

Nevšiml jsem si! Naopak jsem podléhal pocitu, že do Zvědavce přispívá kupodivu někdo s velkou (a odvážnou) důvěrou v demokracii! Někdo, kdo pochopil, že mondénní a tendenční útoky na nástroje EU mají jediný cíl - nastolit majoritní vliv Washingtonu... Že zrovna tento postoj je na Žvědavci nevítán je překvapující více, než názorový rozkol mezi panem Stworou a kýmkoliv... [pláč]

139009

08.07.2007 03:17

Svobodný je ten kdo zví, co to znamená, a bude na té pravdě trvat

Obecně jsem žil v představě, že Clintnovým výnosem z roku 1985

Hugof 81.?.?.?

se stal Dolar prakticky jen směnkou - půjčkou za oplátku. Již počátek roku 2001 (a následný katastrofický pokles růstu HDP až na 0,5% v tomto roce) velmi názorně ukázal, co udělá s Dolarem příchod nové, silné měny. Takto s Dolarem zakývalo to, co se i v prostředí Wallstreetu začalo v tom roce frekventovat jako PetroEuro. Fakt, že Irák a následně hned i Írán (následováni vcelku masivně dalšími zeměmi OPEC) začal ropu obchodovat ochotně v nové evropské měně položil Dolar prakticky na kolena. To byl taky ten důvod, proč muselo dojít k tomu, čeho jsme svědky od 11. září 2001... Válka na Blízkém Východě je tedy válkou s novou Evropou! Dolar bez pohybu je dokonale mrtvý Dolar. Říkávám s oblibou, že hodnota Dolaru je existenčně závislá na pohybu - bez něj nemá cenu ani potištěného papíru... Dalším faktem zůstává, že Dolar, jako bezcená směnka, je svou zadlužeností rukojmím vládnoucí špičky USA - Dolar je kryt svým dluhem - každý, kdo by se jen nepozorností přičinil o jeho znehodnocení (tedy přestal s ním obchodovat), vydává se do rizika totálního krachu - zadluženy jsou USA totiž přímo fatálně prakticky v celém Světě (9 bilionů Dolarů činí jen přímý zahraniční dluh, přičemž dalších 50 bilionů Dolarů dluží americká vláda zbytku světa minimálně prostřednictvím vlastních občanů) - pád Dolaru tedy učiní z "kapitálu" amerického dluhu díru do rozpočtu každého státu Světa... USA tedy z Dolaru učinily své velmi atraktivní rukojmí, což dnes tvoří podstatný (ne-li jediný) aspekt hodnoty této měny...

Díky válce v Zálivu se nakonec růst HDP USA vyšplhal zpět na "evropských" 2,5-2,7%, ale deficit zahraničního obchodu USA dnes už přeskočil hranici 17% a za minulý rok činil něco kolem 735 miliard Dolarů (v porovnání s EU, jejíž deficit činil - tuším - kolem 172 miliard Euro)... Takže velká sláva to stále nebude. Ačkoliv se USA stále tváří jako hospodářsky nejsilnější stát Světa, jejich síla je v podstatě pouze ve výši jejich dluhu a kapacitě zbrojního arzenálu... Podotýkám jen, že i HDP USA je jen něco o bilion dolarů vyšší, než ono evropské (tedy 12 bilionů dolarů vs. 11 bilionů dolarů v Evropě). Útěcho může snad jen být, že USA je méně početný stát, než EU - ale tím se i násobí dluhová zátěž jednotlivého obyvatele USA, jež dne činí již více než 30.000 dolarů na hlavu - včetně starců a kojenců...

Takto jsem alespoň pochopil logiku dnešního cashflow USA... ;o)

139350

15.08.2007 11:43

“Situace je špatná. Horší než špatná. Je šílená”

Problém bude patrně to,

Hugof 81.?.?.?

že si nikdo nepřejeme revoluci. Nejen nikdo v USA, ale nikdo v Evropě, dokonce nikdo v Asii, dokonce ani nikdo v Rusku...

Revoluce by totiž znamenala zhroucení. Zhroucení Dolaru, světových trhů, totální globální ekonomickou krizi. Krizi, jakou tato civilizace nikdy v minulosti nezažila. Už jen proto, že by to byl pád z takové výšky komfortu - blahobytu.

Všichni si přejeme aby USA ve své brutální hegemonii pokračovaly. Aby svůj nespravedlivý boj dobojovaly do vítězného konce i za cenu několikanásobně vyšších obětí, než je těch přes milion mrtvých, co již stačily od roku 2001 vyvraždit - ovšem s nadějí, že právě nám se tato vraždicí hydra vyhne - že právě my tu strašnou řež, která nás teprve čeká, přežijeme.

Ano - my všichni jsme kolaboranti téhle nespravedlivé smrtící moci. Už jen proto, že jsme ochotni připustit, že se to děje. Úplně stejně, jako jsme byli ochotni žít v komunisty ovládaném státě, aniž jsme masově protestovali.

Současná americká vláda totiž použila jako zastrašovací prostředek a rukojmí svých zájmů Dolar - nejefektivnější prostředek k ovládání nás všech.

141778

15.08.2007 17:47

“Situace je špatná. Horší než špatná. Je šílená”

Přesně!

Hugof 81.?.?.?

A nechceme-li o to přijít, musí zahynout miliardy! Ne směšný milion směšných iráčanů! [překvapení]((

141790

20.08.2007 04:10

Jak mě kontaktovali z Prague Post

Interesantním problémem objektivity českých médií

Hugof 81.?.?.?

je zejména manipulace jejich vstupů! Autocenzura jednotlivých autorů, redaktorů a reportérů našich informačních médií je pak jen jakousi pověstnou červavou a svraštělou třešínku na těchto velmi zvětralých nechutných sorbetech...

Všimněte si, milí čtenáři, kdo je podepsán pod informačním servisem většiny klíčových zpravodajských kanálů v ČR! Ať jde o socialistický, lidový, křesťanský, pravicový či údajně "veřejnoprávní" hlásnou troubu amerických zájmů v ČR, najdeme u nich nenápadnou poznámečku o "servisních službách" nenápadné společnosti NEWTON IT...

Ono tak dokonale nepokryté otáčení zásluh ze zjevného zdroje na oslovené je dokonalým opisem toho, jak v dobách nejtužšího socialismu komunikovalo s "lidem" Rudé Právo a podobné tehdejší propagandistické plátky. Mladá fronta Dnes, Právo i dokonce Česká televize dnes navazuje na velmi výraznou tradici!

142065

20.08.2007 04:23

Jak mě kontaktovali z Prague Post

Interesantním problémem objektivity českých médií...

Hugof 81.?.?.?

Víme (není-li tomu tak, pak vězme!), že Appian Group prostřednictvím podobně nemajetných a uměle živených "dceřinných" společností, bydlících původně (a možná ještě stále i dnes) na stejné londýnské adrese, ve stejném patře a zaměstnávající tutéž jedinou sekretářku v ČR postupně (a skandálně) s minimálním kapitálem dokázala skoupit nejen klíčové energetické společnosti v ČR (např. Mosteckou uhelnou, OKD či podstatnou část společnosti ČEZ), ale dokázala prostřednictvím další své dceřinné společnosti NEWTON IT dokonale "usměrnit" informační tok i náplň většiny médií v ČR, a to nejen přímo prostřednictvím vlastních informačních vstupů, ale velmi malou oklikou i ovlivňováním jediné oficiální tiskové kanceláře v ČR: ČTK...

Velmi by mě zajímalo, jak vlastně skutkově ty vazby pracují! Velmi zjednodušeně však z oficiálních zdrojů jsou vztahy zhruba následující:

Diviš s Koláčkem dostali Appian Group prakticky darem (i s "dobrou americkou pověstí" ) od amerických vlivových skupin - to, že Appian Group patřila někdejším militaristickým a zpravodajským "řídícím důstojníkům" v USA je vcelku známý fakt. Díky Appian Group pak Koláček a Diviš (spolu se svým "belgickým společníkem" ) postupně skoupili zásadní energetické a strojírenské podniky v ČR a současně vstoupili do ČEZu. V této souvislosti mi nikdo nenamluví, že celý tento konglomerát není po faktické stránce majetkem amerických loutkářů maňásků Diviše a Koláčka.

142066

20.08.2007 04:35

Jak mě kontaktovali z Prague Post

Interesantním problémem objektivity českých médií...

Hugof 81.?.?.?

Newton IT je součástí Appian Group, jíž má Appian zásadní vliv na média v ČR - nejen servisem přímo ČTK, ale i v přímých vazbách na Právo, MfD či Vondrův Respekt, Český rozhlas a Profit, kde PR klub, Ewing PR či Ogilvy PR budou spíše servisní složky pracující pro Newton a Appian.

Jak se na chování Newton IT a souvisejících PR složek i informačních médií podílí "nadace" VIA by napověděla obeznámenost se skratou agendou subjektů: Open Society Fund, National Endowment for Democracy, Ford Fundation či German Marchall Fund (například zajímavě popsáno v článcích "Duhové peníze" či "Tvorcovia revolúcií" nebo "Open Society Fund korumpuje novináře, zavádí "nové principy do praxe policie" a ještě se tím chlubí" v tolik zatracovaných Britských listech).

142067

20.08.2007 04:44

Jak mě kontaktovali z Prague Post

Interesantním problémem objektivity českých médií...

Hugof 81.?.?.?

Prostřednictvím jiné pod vliv Appian spadajícící společnosti - Vyšehrad - má opět podivní dvojka Koláček-Diviš již prokázaný vliv nejen na někdejšího ministerského předsedu Špidlu, ale zžejmě i přímo na Václava Klause (a to bez ohledu na to, že sdílí s jeho nadací bezprostřední fyzický prostor) i "Jeho Excelenci" Mirdu Topču, za jehož prosperitu se prý modlí celá plejáda pákistánských muslimských věřících, bylať k tomu vyzývána transparenty a billboardy při jeho nedávné "kostkované" návštěvě Islámabádu...

Vidím to na slušně otevřenou "druhou zpravodajskou frontu", jejíž první línie je již prostřednictvím Alexandra Vondry v této chvíli delší čas přímo ve Vládě ČR.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výběr zajímavých článků z mainstreamových i internetových médií např. zde:

Šéf OKD Koláček zatčen kvůli privatizaci
Jak lze založit impérium s tisícem dolarů v kapse
Duhové peníze
Tvorcovia revolúcií
Open Society Fund korumpuje novináře, zavádí "nové principy do praxe policie" a ještě se tím chlubí
Putin je opět zatracován pro odpor k Sorosovým nečistým praktikám

142068

21.08.2007 10:09

Jak mě kontaktovali z Prague Post

RE: Interesantním problémem objektivity českých médií...

Hugof 81.?.?.?

Pokusím se je soustavně zvládnout a postnu! Celé tohle téma (dle mého) páchne přinejmenším stejně (ne-li více), jako kariéra Alexandra Vondry...

Ten, kdo se ovšem v tomto a souvisejících tématech orientuje nejlépe, je Štěpán Kotrba z Britských listů. Bohužel s ním neudržuji žádný aktuální kontakt...

142201

Je ale možné, že ani ti nejinteligentnější američané neuvědomili, že od 9. 11. 2001 nemají nejdemokratičtější ústavu na Světě, ale paskvil, proti němuž je i Německá říšská ústava z roku 1933 po požáru Reichstagu dokonale liberálním státním zákonem??? [překvapení]

To musí být hodně vymaštěná země, že o tom nemá ani páru... [oči v sloup]

142672

03.09.2007 15:35

Německo neví, zda umožnit policii používat softwarové Trojské koně

RE: Obávám se pane Stwora,

Hugof 81.?.?.?

Jste hodný, že Vám to nevadí! Jste milý, že Vám nevadí (ačkoliv je známou skutečností, že kriminalita mezi policií jse nulová a všichni policisté jsou morálně průzrační a jiskřiví, jako nejryzejší briliant - ctnostnější, než Matka Tereza - a Berdych je vysloveně jen lživou pomluvou rudých záškodníků), že kterýkoliv policista (či jiný správní administrativec) může sledovat nejen tok vašich peněz, zadávaná hesla a přístupové kódy k tajným infomacím o Vaší pracovní aktivitě, číslech účtů, a přístupových rutinách k vašemu kontu, či může navazovat komunikaci s Vašimi blízkými či důvěrnými známými, zjišťovat vaše zdravotní potíže apod.

Jste velmi hodný a milý poctivý člověk, když Vám nevadí, že přičiněním několika desítek, ba dokonce stovek lidí, obeznámených s těmito skutečnostmi, ve Vás nevzbuzuje obavu!

Děkujeme Vám, že nás bavíte! Brzy se budete bavit také! ;o)

143054

04.09.2007 07:52

Německo neví, zda umožnit policii používat softwarové Trojské koně

RE: To SW sa da stiahnut z WEBU.

Hugof 81.?.?.?

Proboha!

Nejde přece o technické řešení! Jak dlouho myslíte, že bude v takovémto systému trvat, než někdo prohlásí: "O TOM ČLOVĚKU TOHO VÍME ŽALOSTNĚ MÁLO! MUSÍ SE PROTI SLEDOVÁNÍ NĚJAK BRÁNIT - TO JE DŮKAZ O JEHO NEČISTÝCH ÚMYSLECH A VYSOKÉ NEBEZPEČNOSTI!"

V podmínkách Patriot Act a Criminal Commission Act je to otázka jistoty ztráty života minimálně na 5 (možná i 10) let, pokud to nebude prakticky rozsudek smrti tak, jak to zákonem navrhuje americký ministr (NE)spravedlnosti - Gonzales...

143075

04.09.2007 08:14

Německo neví, zda umožnit policii používat softwarové Trojské koně

RE: To SW sa da stiahnut z WEBU.

Hugof 81.?.?.?

Není jen pouhou polemikou, že schválení takovéhoto nedemokratického a fašistického zákona v Německu bude mít fatální (tedy precendentní) důsledky i pro justiční prostředí ČR! Možná bude i Terezín rozšířen a někdejší nacističtí pohlaváři zamáčknou nostalgickou slzu a namysl jim vytane cosi o norimberské nespravedlnosti a nepochopení...

143076

04.09.2007 08:28

Německo neví, zda umožnit policii používat softwarové Trojské koně

RE: Obávám se pane Stwora,

Hugof 81.?.?.?

Ano! Jestliže zde někdo hovoří o tom, že aktivní šmírování obyvatelstva je jedinou možnou alternativou jejich ochrany (což já osobně nesdílím - šmírování nejen že nesnižuje kriminalitu, ale lepí na sebe spíše další nebezpečí - zneužití, justiční omyly, ztráta důvěry obyvatel v takto pojímanou ochranu), je alespoň optimistické, že to, co je technicky možné, je alespoň regulováno zákonem. Neetické či ne zrovna zákonné prostředky získávání informací v rámci vyšetřování trestných činů bylo praktikováno již dříve, ale jejich výsledky nebylo možno zneužít přímo v důkazním řízení, což alespoň snižovalo riziko justičních omylů. V případě legalizování takovýchto praktik zákonem vzrůstá riziko zneužití přímo justicí - o pohnutkách jednotlivých členů systému pak lze ze známého (osobní nevraživosti, omyly, lhostejnost k rozporným skutečnostem, profesní ambice) velmi pochybovat, což dává tušit, jakých rozměrů pak nabydou právě justiční přehmaty! Následky jsou nedozírné a například USA mají již z titulu uplatňování Patriot Act 1 a 2 a Criminal Commission Act již minimálně 30.000 takovýchto sporných uvězněných (v rámci koncentračních táborů FEMA to může být číslo jen zlomkové - v USA mizí celé rodiny)...

143074

09.09.2007 21:48

Nekuřáci mají také práva

Ano! Nejdůležitější je, aby kuřáci neměli vůbec žádná práva!

Hugof 81.?.?.?

I kdyby je to mělo život stát! ;o) Možná je jedinou útěchou fakt, že "nekuřáci" s inklinací k rakovině umírají tak mladí... Není to zadostiučinění, ale je to jejich hloupost, že jsou ochotni kvůli reklamě položit život tak mladí...

143461

09.09.2007 22:13

Nekuřáci mají také práva

RE: Ač nekuřák, s článkem nesouhlasím snad ve všem

Hugof 81.?.?.?

Pro mnohého kuřáka je nikotin jedinou šancí, jak přežít 50. rok! Je výmluvné, že to podporují i mainstreemové statistiky... Mnoha "lékařům" to docela zamotává hlavu... ;o)

143462

19.09.2007 13:05

Nový Bushův pudlík

Nevím, jaké máte zkušenosti Vy,

81.?.?.?

ale po mé velmi nekorektní otázece na "www.centrum.cz", což je informační portál Reuters, zda-li po novém vysokoškolském zákonu nás čekají praktiky typu: http://www.youtube.com/watch?v=iqAVvlyVbag , jsem měl velký problém se vůbec ke zpravodajství Reuters připojit...

144115

19.09.2007 15:03

Nový Bushův pudlík

S pudlíkovstvím je to zřejmě zajímavější:

81.?.?.?

V případě bombardování Srbska kvůli Kosovu, byly všechny evropské země negativního názoru (přes polemiku Cirily Svobody a přísně odmítavé stanovisko presidenta Václava Klause, leč podkopané Brucem Jacksonem - presidentem Boeing-Lockheed - a nynějším podvratným ministrem Alexandrem Vondrou sepsaným a Václavem Havlem podepsaným "Dopisem Osmi"), kromě Německa, které šlo "do toho" s USA! V případě invaze do Iráku byla Evropa podobně jednotná (kupodivu včetně předešle nachytaného Německa - až na Brucem Jacksonem a Alexandrem Vondrou sepsaného nového "Dopisu Osmi", Václavem Havlem signovaného), avšak kupodivu předešle radikálně odmítavé, následně "spojenecké" Velké Británie! Prostě USA si najdou pudla vždycky!!!

144116

21.09.2007 02:49

AD: „Al-Káida chce vyvraždění Západu“

Malým detailem budiž,

Hugof 81.?.?.?

že Al-Kajdá, jako organizace, ani jako taková, natož jiná, neexistuje...

Prostě tak!

Každý, kdo se hlásí k čemusi, čemu dal jméno Leo Strauss - navíc vymyšlené ne Araby (natož muslimy), ale honibrky (v originálu "writers" ) from Hollywood, je buďto pomatenec, napálenec nebo lhář, podvodník a agent americké zbrojařské lobby, navíc placený z daní amerických poplatníků...

Tím posledním vším je ostatně právě Ossama Ben Laden, toho času patrně více, než cokoliv jiného, navíc správce a ředitel destilačních kolon Heroinu CIA-ISI na Pákistánsko-Afgánské hranici...

V blízké budoucnosti však budeme možná potkávat tohoto sympatického vousáče i v Brdech, okolo zbrusu nových překladových skladišť Heroinu v bývalých bunkrech někdejší Sovětské armády...

144199

21.09.2007 06:29

AD: „Al-Káida chce vyvraždění Západu“

Naopak!

Hugof 81.?.?.?

Naopak! Teroristický útok v Oklahomě v roce 1995 je jen časovaná bomba amerických neocons. Vazby McVeigha a Nicholse na CIA řízený výcvikový tábor "isláských radikálů" (jež dnes americká administrativa taky nazývá Al-Kajdou) a jejich údajná přítomnost na Filipínách, kde se McVegh měl sejít s agentem CIA a údajným členem Al-Kajdá Ramzi Yousefem krátce před útokem v Oklahoma City, byly předmětem sporů při soudu s oběma bílými (a to je ta bomba) teroristy a nakonec i důvodem, proč FBI a CIA zamítla obhájcům obou teroristů přístup k některým - do té doby přístupným - dokumentům týkajícím se jejich údajného napojení na síť Al-Kajdá.

To, co neexistuje, však nemůže být ani přitěžující, ani polehčující okolností! Tam, kde se okolo Al-Kajdá, či něčího "napojení na Al-Kajdá", přetřásají jakékoliv "sporné body", jde vždy o matení veřejnosti, nebo o "propagandistickou předpřípravu".

144209

21.09.2007 06:41

AD: „Al-Káida chce vyvraždění Západu“

RE: Naopak!

Hugof 81.?.?.?

Zajímavou myšlenku vyjádřil Ryan Thurston ve své umělecky licencované, leč velmi dobře natočené a vypointované "filmové spekulaci" - "Kdo zabil Johna O´Neila (Who Killed John O´Neil).

Došel k zajímavé myšlence: "Jestliže nepříliš podařený útok na WTC nákladním vozem napěchovaným výbušninami v roce 1993 (později prokázaný jako údajné selhání FBI, která teroristický útok naplánovala i zabezpečila výbušninami - při údajné "provokaci" teroristů Al-Kajdá - a později kritizovaný Johnem O´Neilem, jako flagrantní selhání FBI - pokud skutečně mělo jít o selhání...) měl být jen přípravou a "upozorněním" na skutečnost, že jsou budovy WTC v hledáčku radikálních islámistů, pak 11. září 2001 tedy bylo tím hlavním útokem, jenž měl přimrazit americkou veřejnost v jejich strachu a umožnit neokonzervativní klice v americké vládě přijmout celý komplex ústavních zákonů, jež z demokratické ústavy USA učinily víc totalitní paskvil, než jak se to podařilo NSDAP a Adolfu Hitlerovi po zinscenovaném požáru Reichstagu.

Pokud je tedy útok v Oklahoma City jen první propagandistickou notickou o nebezpečí, "jež na nebohé američany číhá od jejich vlastních spoluobčanů", pak je nutno se obávat, že tento teroristický čin z roku 1995 bude mít zcela jistě své pokračování v daleko fatálnějším "útoku bílých američanů", který bude důvodem ke konečnému nastolení vyjímečného stavu v USA, rozpuštění Kongresu a nastolení svrchované vlády Presidenta USA za servisních služeb F.E.M.A., bezpečně obsazené a kontrolované neokonzervativci a firmami Halliburton, DynCorp, Kroll, Black Water či Carlyle Group."

144210

21.09.2007 07:38

Akt policejní zvůle nebo něco jiného?

Každý, kdo zde jen letmo polemizuje nad tím, zda se Meyer neprovinil vyrušováním,

Hugof 81.?.?.?

by se měl zamyslet nad tím, kolikrát sklapnul podpadky před komunistickou "bezpečností", když vyrušovali údajní nepřátelé socialismu! Měl by se zastydět za své myšlení, které je právě v tomto případě poplatné komunistické i té předešlé (a v USA opět nastupující) fašistické devotnosti! Každý, kdo je ochoten připustit, že se někdo proviňuje vyrušováním nevhodným názorem je stále komunistou a fašistou v jedné osobě - právě vás socialistická, potažmo fašistická vlast stále potřebuje - demokracii ani svobodu si totiž nezasloužíte!

Pravda pane Frankline?

144212

21.09.2007 14:05

Akt policejní zvůle nebo něco jiného?

RE: Nebyli tam policisté, aby chránili demokracii a svobodu projevu?

Hugof 81.?.?.?

Přesně tak to působí i na mne...

144224

21.09.2007 14:05

Akt policejní zvůle nebo něco jiného?

Jste první, kdo vypozoroval, že je článek adresován protižidovsky!

Hugof 81.?.?.?

Máte můj obdiv! Snad ani v Bartolomějské tak briskně neodhalovali v 80. letech protistátní živly!

144223

21.09.2007 17:53

Akt policejní zvůle nebo něco jiného?

Neměli bychom si ale Johna Kerryho příliš idealizovat!

Hugof 81.?.?.?

Rozhodně to není "democrat against neocons"! Co do své minulosti je naopak jedním z nich:

Byl to právě John Kerry, kdo ve vedení banky BCCI pral pro George Herberta Walkera Bushe (staršího) peníze ze zisku z prodeje CIA pašovaného kokainu od Pablo Escobara (mmj. pro Bushe pašoval i legendární Barry Seal zapletený do vraždy dvou puberťáků - Kevina Ivese a Dona Henryho, kteří byli patrně zabiti Bushovými lidmi, jako svědci překládky drog v arkansasské Meně) či z obchodování heroinu z destilačních kolon CIA na afgánskopákistánském pomezí...

John Kerry byl, stejně jako oba presidenti Bushové či Bill Clinton, členem obskurdního společenstva na universitě v Yale s názvem Scull and Bones, jejichž znak (lebka se skříženými hnáty) byl patrně na popud Prescota Bushe na konci 30. let použit jednotkami SS a Gestapa...

144232

21.09.2007 18:24

AD: „Al-Káida chce vyvraždění Západu“

RE: A ještě něco...

Hugof 81.?.?.?

Ano! 12. září 2001 Usáma Bin Ládin vyjádřil v interview pro CNN soustrast s americkým lidem a oficiálně útok odsoudil! Zřetelně si to pamatuji! Až druhý den - poté, co byl "odhalen" jako hlava do té chvíle naprosto neznámé organizace Al Kajdá (naprosto zjevně vymyšlené) uvedl, že neví nic o arabských teroristech, kteří útok provedli, ale že jejich čin schvaluje...

Oficiální doznání Usámy Bin Ládina k přípravě těchto útoků však neexistuje! Jediným "donáním" je výše zmíněné "schvalování"...

Zřejmě CIA chvíli trvalo, než Usámu Bin Ládina nainstruovala, co má vypovídat. Existují svědectví, že byl Usáma Bin Ládin krátce po útocích WTC911 kontaktován agenty CIA v americké soukromé nemocnici v Pákistánu, kde v té době prodělával delší urologickou léčbu...

144233

21.09.2007 18:30

AD: „Al-Káida chce vyvraždění Západu“

RE: A ještě něco...

Hugof 81.?.?.?

Jen ještě na doplnění: Neexistuje vlastně ani smysluplný důvod, proč by se Bin Ládin k 911 neměl hlásit, pokud jde o jeho práci! Jako údajný zavilý nepřítel USA by měl být na takovýto husarský kousek hrdý! Ostatně, proč by jinak organizoval komplikovaný teroristický útok, jako zastrašovací manévr proti "západní civilizaci", kdyby se k němu následně nehlásil! Nedává to logicky smysl a je neuvěřitelné, jak je dav schopen uvěřit takové dokonalé nelogičnosti jen proto, že je mu dokola takový nesmysl opakován. Usáma bin Ládin sám je oficiálně stíhán za útok na USS Cole (do poslední chvíle, kdy byla stránka s informací o Usámovi přístupná na oficiálním websajtu CIA - navštívil jsem ji na doporučení jednoho článku naposledy v roce 2005!!!), ale nikoliv pro útoky na WTC!

Tudíž se takto usvědčovala současná americká vláda sama ze lží oficiálními stránkami své výzvědné služby a to (dle mé zkušenosti) nejméně do roku 2005 - nedávno jsem se totiž pokoušel onu stránku najít, ale uložený link v bookmarkách už nefungoval - zřejmě CIA někdo na tuto nelogičnost upozornil...

144236

21.09.2007 19:18

Kissingerovo ultimátum Putinovi

Je zcela zjevné, že kdo nemá v tuto chvíli suroviny, snaží se je získat silou!

Hugof 81.?.?.?

A je stejně směšné, že jsme takové ovce, že jsme ochotni věřit našim zkorumpovaným politikům, že hegemonem je v tuto chvíli Rusko, které má vlastních nerostných zdrojů takřka více, než dost - v naprostém protikladu k USA, jež má (zejména energetických) nerostných surovin žalostně málo.

Proč máme věřit hladovému, že sytý chce jíst i za cenu znepřátelení si těch, z nichž by mohl mít užitek?

Máme už totálně vymytý hlavy by Koláčkovo NEWTON IT?

144243

21.09.2007 22:05

Kissingerovo ultimátum Putinovi

RE: narody se deli take podle charakteru

Hugof 81.?.?.?

Mnozí příslušníci Wehrmachtu, Abwehru, SS, SA ba i Gestapa byli přesvědčeni, že rozsévají dobro a činili tak ve velmi dobré víře - jak to ospavedlňuje 56 miliónů obětí WW2?

144261

21.09.2007 22:30

Kissingerovo ultimátum Putinovi

RE: Tak ten titulek

Hugof 81.?.?.?

Budiž ironií, že je to právě Condie, kdo je Jirkovi Křovákovi nejvíce nápomocen ve válečném úsilí (snad jen Chaney její bojové nadšení předčí) a že to byli právě oni "jestřábové z Pentagonu", kteří nejen zrazovali současnou americkou administrativu od útoku na Irák a varovali i Donalda Rumsfelda před nekontrolovatelnými důsledky takového počinu, ale v současnosti jsou to opět pentagonští generálové, kdo se snaží vyhnout i napadení Iránu...

Takto se tedy naplňuje Orwellova vize o lži a pravdě? [překvapení]O

144260

23.09.2007 01:02

AD: „Al-Káida chce vyvraždění Západu“

RE: A ještě něco...

Hugof 81.?.?.?

Pokud by měl Bin Ladin prsty v 11.9.2001, byla by to spíše realizace plánů, které se pokoušela do hlav afgánských mudžahedínů nacpat MI6 a ISI v 80. letech minulého století (mmj. i na skotských pláních, kde tehdy prodělávali velmi intenzivní výcvik), leč již dle toho, že ti, kdož měli mít právě z tohoto činu užitek (tedy údajní teroristé Al Kajdá) se ke svému majstrštyku nechtěli hlásit, vzhledem k tomu, že přesně do 12.9.2001 žádná Al Kajdá neexistovala a vzhledem k tomu, že výcvik údajných teroristů Al Kajdá z legendárních "afgánských karet" probíhal pod taktovkou agentů CIA ještě zaručeně okolo 2004-5 v Gruzii (svědectví českých novinářů doprovázejících tehdy konvoj Člověka v tísni, v jehož vedení (představenstvu) sedí například Šimon Pánek (coby předseda) či Igor Blaževič (tedy stejný Šimon Pánek, který současně předsedá radě Sorošova Open Fund Society, jež Člověka v tísni mmj. financuje a stejný Igor Blaževič, jenže jest členem správní rady tamtéž) a ježto víme, že se právě George Soroš velmi angažuje při politických machinacích ve východní (ale i např. v případě kausy Merklová vs. Kohl i v Evropě západní), nepochybuji, že podléháte stejným desinformacím, jako byly nedávné polopravdy ředitele CIA Tenneta... ;o)

144311

23.09.2007 18:34

Kissingerovo ultimátum Putinovi

RE: Tak ten titulek

Hugof 81.?.?.?

Myslím, že globální kroky vedoucí k masivní inflaci Dolaru jsou jen důkazem o směřování k Ameru - svou logiku to má: "Zatížíme jedinou (mocensky povolenou) mezinárodní měnu co nejvyšším dluhem a v ekonomicky neudržitelné situaci provedeme politickoúzemní revoluci (sloučení severo a středoamerické provenience v celistvý poloticko, ekonomicko, územní celek s novou měnou nezatíženou dluhem ´jakýchsi bývalých USA´..." ;o)

144339

23.09.2007 19:08

Konec satelitních TV v Čechách

RE: Kauza

Hugof 81.?.?.?

Alexandr Vondra není žádným kolaborantem! Je jedním z mála, kdo patří k vedoucím pákám současné americké vládní mafie! [mrknutí jedním okem]

144348

23.09.2007 19:11

Konec satelitních TV v Čechách

RE: Limity

Hugof 81.?.?.?

Možnost vybudování raketové základny USA na území ČR nabídli vládě USA už Alexandr Vondra a Jiří Pehe před rokem 1999 - v rámci diskusního serveru "Osma" se z toho Pehe hrdě vyznal! Divíte se ale, že internetové stránky, kde se z tohoto činu zpovídal Jiří Pehe, zmizely bezestopy (cashe Google) ze dnenaden hned poté, kdy jsem na jejich existenci upozornil v jakési diskusi, hned poté, když byl ze stejného poklesku obviněn ex-ministr Tvrdík? ;o) Divíte se, že zednenaden si našla ODS hned dalšího "obětního beránka", kterého na svých besedách v Trokavci a jinde předhazovala, "jako toho, kdo vymyslel radar"? [velký smích]

144344

23.09.2007 19:24

Konec satelitních TV v Čechách

RE: Kauza

Hugof 81.?.?.?

Ono šlo zejména o volební podvod! Mezinárodní závazek, jehož iniciace je v politických kruzích dobře známa již před volbami a široce řešena (ať už jakýmkoliv způsobem) vzápětí po volbách, je evidentním volebním podvodem! O tom ostatně vypovídá i těch 50% voličů ODS, kteří se postavili proti budování americké vojenské základny v ČR! Pokud by se vítězem voleb stala ČSSD a (bohužel tehdy nepravděpodobně) rozpoutala protizákladnovou kampaň, výhrady by byly takřka shodné. Paradoxně se zdá, že by tedy vydělali v tomto případě právě modří na tom, kdyby volby vyhrálo ČSSD... [velký smích]

144349

23.09.2007 21:35

Konec satelitních TV v Čechách

RE: zvuky

Hugof 81.?.?.?

Obávám se, že jde o logický důsledek digitalizace signálu. Všiml jsem si již dávno (mám absolutní sluch), že zejména ve vyšších frekvencích je slyšitelné kolísání od komorního A (respektive od o oktávu vyššího ekvivalentu) k 2čárkovému C. Došel jsem k vysvětlení, že půjde o digitální 5MB bufrování digitálního signálu. Analogový signál TV (a to u všech českých kanálů) je totiž nejdříve vyslán digitálně (tedy v rutině MPEG-2) a teprve pak pro analogové vysílání predefinován z digitálu - to tedy vytváří ten nepříjený cyklický vjem ve vyšších frekvencích. Nevím jen, jestli jest tento nepříjemný vjem odstraněn při příjmu čistého digitálu. 250 Hz je totiž velmi nepříjemná a biologicky až nebezpečná frekvence - o čemž (jaksi - řekněme - náhodou) vědí všichni ti, kdo se u CIA už od poloviny 50. let zabývají technikami PsyOps... [mrknutí jedním okem]

144364

28.09.2007 10:03

Respekt

Respekt jsem míval rád!

Hugof 81.?.?.?

Velmi mne překvapilo, jak lze poléta myšlenkově velmi pestrý list ukočírovat v názorové jednotě, jakou by dnes Respektu mohlo i někdejší Rudé právo i s Prací, Mladou frontou a Semičkou pionýrů závidět!

144623

28.09.2007 10:18

Respekt

Respekt jsem míval rád!

Hugof 81.?.?.?

Zejména v 90. letech, ale ještě dlouho zkraje tisíciletí to byla luxusní tiskovina rozmanité škály názorů a kritických polemik. Ještě v polovině roku 2006 jsem měl pocit, že jsem si v Respektu velice luxusně početl a měl příležitost se smysluplně zamyslet nad různými pohledy na fungování tohohle Světa...

Pak jsem jej delší dobu neviděl (neberu-li v úvahu občasné zastavení nad vždy výtvarně obdivuhodnou obálkou Pavla Reisenauera) a teprve zjara tohoto roku jsem si Respekt koupil tak trochu ze studijních důvodů: Abych se pokusil opajcovat logiku techniky kresby Raisenauerovy, kterou, jak mnozí víte, provádí Pavel Reisenauer průkopnicky již od samého počátku listu přímo v digitální podobě - tabletem....

144621

28.09.2007 10:37

Respekt

Respekt jsem míval rád!

Hugof 81.?.?.?

Co mě ale v té době silně zarazilo, byl náhlý obrat znění i výběru článků v Respektu ke "stranické čistotě" názorů! Tu si Jana Hybášková velmi přísně postěžovala na neopodstatněnou krititiku Evropského parlamentu praktik amerických služeb v Evropě a pošlapávání lidských práv a odsoudila své italské kolegy a oponenty za vymáhání práva a zodpovědnosti za zločiny agentů amerických tajných služeb na území Itálie, tu bylo nutno "vysvětlovat" neopodstatněnost obav po brutálním výkyvu hodnoty Dolaru na světových burzách poté, co se pokusili čínští finančníci udat alespoň malou část amerických obligací...

Ta stranická čistota byla náhle až zarážející! Alexandr Vondra (patrně i s pomocí Jeho excelence Schwarzenberga) evidentně uchopil otěže ideologie svého listu pevně zpět do svých rukou poté, co se navrátil do české politiky (od legionářské mise na podporu "revoluce" Viktora Juščenka na Ukrajině a zmíněný šlechtic nakonec nevytuneloval jednu kavárnu, kterou se mu podařilo zruinovat) a nadále drží směr ideové čistoty Respektu tím správným modrým směrem!

144622

29.09.2007 08:10

Ztraceno v překladu: Ahmadinežád a média

Bush a jeho mafie

Hugof 81.?.?.?

vyhrál volby právě proto, že se staví k homosexualitě odmítavě! V jeho programu bylo naopak homosexualitu neupřednostňovat v takové šíři, jak to ve svém programu měli demokraté. Nechápu, proč se stále někdo točí na islámském odmítání homosexuality (což i já chápu, jako fakt, který islám spoludiskvalifikuje jako obecně přijatelnou filosofii), když úplně stejný vztah k homosexualitě má katolická, protestantská, či pravoslavná církev! Pakliže kritizujeme Ahmadínežáda, že odmítá připouštět přirozenost homosexuality v postavení ve společnosti, proč nekritizujeme stejný postoj vládní špičky bratrů Kaczyńských v Polsku, kteří již mnohokráte prokázali zákazem setkání homosexuálů v polských městech, jak zavilý je jejich postoj k homosexualitě? Jen proto, že polská vláda je pozitivně naladěna současné americké fašistické vládě?

144661

29.09.2007 08:16

Ztraceno v překladu: Ahmadinežád a média

Ostatně stejně jako Bible či Korán i Talmud homosexualitu odmítá!

Hugof 81.?.?.?

Nebo snad máte jakoukoliv zkušenost s osudem homosexuálů v Izraeli?

144662

29.09.2007 18:44

Ztraceno v překladu: Ahmadinežád a média

RE: Ostatně stejně jako Bible či Korán i Talmud homosexualitu odmítá!

Hugof 81.?.?.?

Ale ne!!! I schizofrenik, jako nemocný, je lidskou bytostí!!! Tohle snad nelze akceptovat. I kdyby byl Homosexuál "nemocným jedincem", měl by být tolerován v případě, že nepotlačuje práva kohokoliv jiného! Osobně si dokonce nemyslím, že bychom si měli ošklivit projevy citů mezi homosexuály. V tomto ohledu jsem naprosto "prohomosexuální"...

144696

12.10.2007 13:19

Školství v Iráku:

Máte v tom poněkud binec!

Hugof 81.?.?.?

Tu demokracii v Iráku podkopávají ZEJMÉNA TI, kdo onu válku deklarovaně vyhráli...

145359

Stránka: 1 2 3 4 5

Káva pro Zvědavce

24

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 28 čtenářů částkou 8 386 korun, což je 24 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policii08.04.20 17:36 Česká republika 1

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 1

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 4

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 4

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Měnové kurzy

USD
25,01 Kč
Euro
27,16 Kč
Libra
30,78 Kč
Kanadský dolar
17,80 Kč
Australský dolar
15,32 Kč
Švýcarský frank
25,72 Kč
100 japonských jenů
22,97 Kč
Čínský juan
3,55 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,25 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 236,95 Kč
1 unce stříbra
374,83 Kč
Bitcoin
184 181,26 Kč

Poslední aktualizace: 8.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo ?