Diskuze k článku

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Příspěvků 61

18.11.2004 1:10

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechut

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 213.?.?.?

Poslední zveřejněné obrázky Arafata téměř vylučují možnost,
aby Arafat trpěl konečnou formou AIDS.
Kdo kdy měl možnost vidět pacienta před smrtí na AIDS,
je mu jasné, že Arafat touto chorobou netrpěl!
Pokuď vycházím z kusých zpráv o selhání jater a ledvin,
přikláním se spíše k nějaké formě celkové sepse,
/ a zde je nutno přihlédnout k věku Arafata - na něco většinou
člověk umře a ani nemusí být otráven /
a tudíž je velmi pravděpodobná otrava!
Tato intoxikace však vůbec nemusela proběhnout jako
kriminální čin.
U takhle starého pacienta stačí nějaký "dietní náraz",
který rozeběhne reakci, která má fatální průběh.
Jinak je takový mediální útok na Arafata i po smrti docela
obyčejná prasárna!!!
Sionisté se neštítí vůbec ničeho.

37030

10.12.2004 11:11

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechut

Mil 85.?.?.?

Reakce na 37030

Vy jste lékař? Spíše nějaký léčitel, že? Když děláte diagnózu podle fotky.

38253

18.11.2004 2:08

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Jenik 80.?.?.?

Nemyslim si, p. Stwora, ze jste "antisemita", ale jsem presvedcen o tom, ze jste "arafatofilni" a to uz nechutne je. Pokud nevidite ty zastupy mrtvych civilistu (a zadne "vy zase mlatite cernochy" na to netahejte) a rozkradene penize od EU, tak nevim, co si o tom mam myslet.
Ad Arafat & AIDS. Faktem je, ze priznaky sedi a faktem tez je, ze udrzoval homosexualni vztahy s kdekym. Asi se to jiz nikdy nedozvime. Osobne si myslim, ze bud ten AIDS a nebo "sikovna" otrava. V kazdem pripade jsem rad, ze je na svete o jednoho teroristu mene. A pokud se k nemu prida brzy i Sharon, Kadafi, Mandela a Bush, zlobit se nebudu...[mrknutí jedním okem]

37036

18.11.2004 2:51

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 37036

Viděl jsem jak Arafata nakládají do helikoptéry při převozu do
Francie.
Pacient těsně před úmrtím na AIDS má poškozenou imunitu do té
míry, že u něj vždy dochází k jasně viditelným změnám na obličeji,
protože má napadeny všechny "vstupy" do těla, které již nejsou
chráněny imunitním systémem.
V praxi takový pacient má různým způsobem poškozenu pokožku na
obličeji / jasně viditelné hematomy žilkového charakteru /,
kolem úst a očí tkáň je napadena různými plísněmi a jiným
způsobem poškozena - jasně viditelné změny!!!
Vlasový pokryv a ochlupení na obličeji též chybí.
Arafat však vypadal celkem normálně , vzhledem ke svému věku.
Nechci se dohadovat,ale AIDS to nebyl!!!

37037

18.11.2004 4:35

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 129.?.?.?

Reakce na 37037

>Pacient těsně před úmrtím na AIDS má poškozenou imunitu do
>té míry, že u něj vždy dochází k jasně viditelným změnám na
>obličeji, protože má napadeny všechny "vstupy" do těla, které >již nejsou chráněny imunitním systémem.
>V praxi takový pacient má různým způsobem poškozenu pokožku na
>obličeji / jasně viditelné hematomy žilkového charakteru /
>kolem úst a očí tkáň je napadena různými plísněmi a jiným
>způsobem poškozena - jasně viditelné změny!!! Vlasový pokryv a >ochlupení na obličeji též chybí. Arafat však vypadal celkem >normálně, vzhledem ke svému věku.

Souhlas, i kdyz vous mel dost proridly a na hlave z nejake priciny bez ustani kulicha, ale na AIDS to nevypadalo, tedy alespon ne na posledni tazeni!!!

37048

18.11.2004 3:26

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne

Ariel Shitstein arielshitstein (zavináč) yahoo (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 37036

"Pokud nevidite ty zastupy mrtvych civilistu"
...hmm,sečítám mrtvoly civilistů na obou stranách od roku 1945 a jasně je vidět,že židi mají za opaskem mnohem více trofejí!

"rozkradene penize od EU"
.....existují nějaká přesná čísla,co Palestinci dostali a kolik chybí???Jestliže Arafát něco ukrad-tak mu nasrat na hrob.Rád bych ale viděl konkrétní čísla,nejenom tlachy z nějakého jedovatého,Israelského plátku.Upřímě řečeno,mě zrovna neseděl ten fakt,že ta Arafátova stará treska si válela píču v pohodlí v Paříži,zatímco Palestinci trpí pod Israelským fašismem.

"udrzoval homosexualni vztahy s kdekym"
....pro mě za mě,ať si šoustal třeba s oslem,ale nedělal to na veřejnosti a nevnucoval ten styl života jiným,jako je tomu dnes zvykem ve všech tkzv.vyspělých státech.

"jsem rad, ze je na svete o jednoho teroristu mene"
...je smutné,že celý svět zapoměl na okolnosti,za jakých došlo ke vzniku Israele.Jakým právem mohl někdo rozhodnout,na opačném konci světa,že Palestine,kde židé byli naprostou menšinou,přestane existovat a místo toho vznikne nový stát-Israel a Palestinci budou systematicky vytlačováni a vyhlazováni.
Co že se takhle ty Britský a Amícký dobytkové nervou za vznik svobodného,nezávislého Kurdistánu? Anebo Shiitestan pro Shiite muslims v Iráku??Co Tibet???Punjab state for Sikhs in India???

Takže závěrem abychom to shrnuli-první terroristé byli a jsou židi a z Palestinců terroristy udělali svojím chováním vůči nim!!

37039

18.11.2004 19:52

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne

petersever petersever (zavináč) orangemail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 37039

Souhlas.
Nasili plodi jenom nasili.
A tomu by se Israel nemel divit.

37112

18.11.2004 19:49

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

petersever petersever (zavináč) orangemail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 37036

Radeji bych byl uvital to opacne poradi !

37111

21.11.2004 9:11

???

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 37036

Faktem je, ze priznaky sedi a faktem tez je, ze udrzoval homosexualni vztahy s kdekym.

Nechci se toho mtvého teroristy zastávat (dobře že je po něm), ale teplý s největší pravděpodobností opravdu nebyl. Je pravda, že se oženil až v pokročilém věku, leč to nebývá u profesionálních revolucionářů vyjímkou. Izrael (a především Sharon) by nevynechal jedinou příležitost, jak jej ještě za života zdiskreditovat.

Ta kampaň mi připadá nechutná, nedůstojná a zbytečná, vykonstruovaná spíš senzacechtivými plátky než izraelskou vládou.

37273

18.11.2004 3:03

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

deu 66.?.?.?

>A ještě něco. Než mě tady zase nějaký chytrolín napadne za >můj "antisemitismus", upozorňuji, že Palestinci patří k >semitům stejně jako Židé. Jsou to příbuzné národy.

Omyl, pan Stwora. Nie su to pribuzne narody. Moderni a dnesni samozvani tzv. "Zidia" z vyse 90% semitskeho povodu vobec nie su a predkov v Palestine nikdy nemali. Trochu semitskeho povodu je len asi jednociferna mensina (Shepardi) a ako zrejme viete, tito su v dnesnom Izraeli odstaveni od kormidla, alebo ak chcete od valova.

A cuduj sa svete, v (nie tak davnej) minulosti, pocas poslednych niekolko storoci Osmanskej rise (Ottoman Empire) vedeli tito Shepardi s moslimami v Palestine celkom dobre vychadzat. Celu tu pribliznu rovnovahu na Blizkom vychode narusila az WWI a rozpad Osmanskej rise.
Na Blizkom vychode vyhral a dnes kraluje kadekto, avsak potomkovia Semitov to nie su.

37038

18.11.2004 21:47

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37038

Současní židé jsou semité proto, že se učí (kurzy skoro na všech židovských stránkách) hebrejštinu - semitský jazyk. Zkouška z hebrejštiny vedle obřízky je podmínkou konverze na židovskou víru a k přijetí do židovské obce. Když už pak jeden podstoupil utrpení obřízky, tam má nárok na odškodnění za příkoří, způsobená v minulosti židovským soukmenovcům.

Před vznikem státního útvaru vyvolenců nebyl důvod, aby semitští Shepardi nevycházeli dobře se semitskými Araby.

37117

18.11.2004 23:55

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

deu 66.?.?.?

Reakce na 37117

>Současní židé jsou semité proto, že se učí (kurzy skoro na všech židovských stránkách) hebrejštinu - semitský jazyk.

To nemyslite vazne, ze nie? Osvojenim jazyka sa predsa rasovy povod ziskat neda.

>... semitští Shepardi ...
Shepardi su semitski tiez len z urcitej casti a ani to nikto nevie dokazat ze z akej. Obecne by sa len dalo povedat, ze su to potomkovia zmesi, ktora zila po dlhe starocia v Palestine.

>Před vznikem státního útvaru vyvolenců nebyl důvod ...

Suhlasim s vami, ze pricinou problemov su novopriselci po WWII.
Tych "vyvolencov" by som doporucoval davat do uvodzoviek, pretoze su to len obycajni samozvanci.

37123

19.11.2004 20:47

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37123

>>Současní židé jsou semité proto, že se učí (kurzy skoro na
>všech židovských stránkách) hebrejštinu - semitský jazyk.
>
>To nemyslite vazne, ze nie? Osvojenim jazyka sa predsa
>rasovy povod ziskat neda.
Já si to nemyslím, ale novodobí Židé jsou o tom přesvědčeni. Jen se naučí pár slov, tak hned si dělá nárok na Palestinské území.


>Tych "vyvolencov" by som doporucoval davat do uvodzoviek,
>pretoze su to len obycajni samozvanci.
Také souhlasím, že jsou to samozvanci, ale oni sami se považují za vyvolence. A zkuste jim to vymluvit!

37200

20.11.2004 0:22

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

deu 66.?.?.?

Reakce na 37200

Takze nesikovna ironia.

Pozor na to, lebo tzv. "zidom" takto nevedomky pomahate rozsirovat ich klamstva o ich povode.

37218

22.11.2004 12:13

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37218

>Takze nesikovna ironia.
>
>Pozor na to, lebo tzv. "zidom" takto nevedomky pomahate
>rozsirovat ich klamstva o ich povode.

Pane, vy jste přesvědčen, že když se naučíte čínsky, že se stanete Číňanem?

37340

18.11.2004 3:40

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

albert 66.?.?.?

>A ještě něco. Než mě tady zase nějaký chytrolín napadne za >můj "antisemitismus", upozorňuji, že Palestinci patří k >semitům stejně jako Židé. Jsou to příbuzné národy. Jsem-li >antisemita, logicky vyplývá, že bych měl být i proti >Palestincům. A to, jak vidíte z právě napsaného, příliš zřejmé >není.

Vyraz "anti-semitismus" byl objeven poprve kolem roku 1880. Dovedete si predstavit, ze Shem (biblicky syn Noeho), z jehoz linie meli vzniknout "Shemite" (Semite) mel zit nekdy kolem 2300 BC.
Pak Bible o zadnem semitismu, ci antisemitismu nepise, ba ani dalsich 1880 let v modernim letopoctu se o tom nemluvi, a pak najednou, po 3500 letech, si nekdo vymysli ze je "Semita", a kdyz ti druzi mu nejsou po vuli, tak jsou "antisemite".
NIKDO neni dnes schopen dokazat, je-li semitickeho puvodu, to je Semitou. Period.
Palestinci jsou smisenym lidem, kteri v NZ jsou nazyvani "lidem zeme", stejne tak jako ti kteri prevzali Judaismus. Tj. Zide NZ, z nichz vetsina byla NE-Israelitickeho puvodu (Babylonane, Edomite, Syrians, Fenicane - internacionalni smes). Byli-li ti semitskeho puvodu, nikdo nevi a NENI schopen dokazat. Zahnuty nos ve tvaru "6" neni znakem Semitismu, staci se podivat na zachovale assyrske hlinene tabulky, kdy kolem 720 BC jsou Israelite (Semite) pred assyrskym kralem jsou zobrazeni z profilu, a maji typicke nordicke evropske obliceje a rovne nosy ..
A dnesni zide jsou z (90-95)% absolutne NE-semitickeho puvodu, nebot jsou to potomci turko-mongol-evropskych smesi, tzv. Chazaru.
Zadne strachy, p. Stwora, "antisemita" nejste ! [cool]



37040

18.11.2004 4:15

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechut

milkey milkey (zavináč) worldnet att (tečka) net 68.?.?.?

Proc zrovna homosexual ??? Mohl tam mit klidne hejno nakazenych stetek a cpat se viagrou jak Sadam.

37044

18.11.2004 5:32

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

I ,kdyby mel a nebo nemel,co na tom,v pomeru ,co udela pro svuj narod ,kdo z ceskych politiku udelal v dobe okupace to ,co Arafat?
Jestlize ,ma byt posramocena jeho povest a kope se do mrtvoli,tak si uvedomte ,ze jsme se klaneli syfilickemu Leninovi-Scrull dlouha desetileti a nikomu z internacionalniho tisku nevadil syfilis protoze to byl revolucni zidovsky syfilis,naopak nasi narodni kolaboranti z neho tezili kde se jen dalo a jeste nutili jine ,aby se mu klaneli.
Tohleto manipulovani postihlo i Hitlera ,ze udajne mel syfilis ,samozrejme ,ze to bylo z zidovskeho tisku,jako vsechno ostatni,revolucionari jsou na tom nejlepsi,za delnicke myslenky zid Marx ,syn zidovskeho rabina ,nikdy fysicky nedelajici,zenat se slechticnou ,uvedl do jineho stavu sluzebnou,kterou vyplatil Engels v jehoz tovarnach byly podminky nepredstavitelne.
Takze ,ctenari ,zachovej si cistou mysl a nenech se vlacet propagandou" Bohem vybranych samozvolencu".V jednom ,vsak mel Marx pravdu,dle svych vlastnich zkusenosti,ze materialismus znici krestanstvi,vsak si take na nem dal zalezet,aby pred smrti obevil svuj judaismus.

37051

18.11.2004 19:05

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

albert 216.?.?.?

Reakce na 37051

>Takze ,ctenari ,zachovej si cistou mysl a nenech se vlacet
>propagandou" Bohem vybranych samozvolencu".

Oficialnim mottem Mossadu je :
"By way of deception, thou shalt do war" (Podvodnym zpusobem cin valky). A takto se jmenuje i kniha napsana byvalym agetem Mossadu, Viktorem Ostrovskym popisujici kriminalni triky Mossadu, ktere konsumenti "oficialnich verzi" spolkli jako malinu a zuzlaji ji az dodnes.
Jinym zajimavym dilem o zlocinech zionistu je "In the Beginning There was Terror"
http://desip.igc.org/InTheBeginning.html
Zde se je jeden muze docit o zajimave kolaboraci jiz tehdejsi komunisticke Gotwaldowy vlady se zionisty na vrazde Folke Bernadotte .

Zajimave svedectvi irackeho zida jmenem Naeim Giladi
o zlocinech chazarskych ashkeNAZI zionistu (napr. i atentaty na iracke zidy v Bagdadu), a o diskriminaci vuci nechazarskym zidum :
Jews of Iraq
http://www.bintjbeil.com/E/occupation/ameu_iraqjews.html

Jak pise p. Nohejl, vetsina hlupaku-gojimu se nechava vlacet propagandou, a kdyz zide delaji podvody (napr. ve financnictvi, Barak Alon & spol.), ci se dopousti kriminality, tak hlupaci s vymytymi mozky je jeste za to chvali, "jak jsou sikovni", a "jak se umi vyznat ". Neuveritelne.


37106

18.11.2004 5:40

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

albert 66.?.?.?

Par 'ftipu' pro obveseleni "antisemitu" [zahanbení]

http://www.resist.com/cartoons/jew2.htm
http://www.resist.com/cartoons/jew3.htm
http://www.resist.com/cartoons/jew5.htm
http://www.resist.com/cartoons/jew6.htm

A druhu takoveho jsou dnes - az prebytecne zasoby :
http://www.resist.com/cartoons/jew7.htm

37052

18.11.2004 5:50

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

albert 66.?.?.?

To snad neni mozne : "Svata rasa" - a krast ??? [zahanbení] :rol:


" ...During the past several weeks in the northern West Bank, including in the Itamar area, settlers have stolen olives from Palestinian villagers on a number of occasions.
According to an unconfirmed report, the Itamar settlers also attempted to steal olives during the Wednesday morning attacks..."
http://www.haaretz.com/hasen/spages/502842.html

37054

18.11.2004 6:31

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zionist death squad plans to assassinate Palestinian leaders: sources


TEHRAN (MNA) –- A special Zionist commando group has been established in the West Bank and the Gaza Strip to assassinate Palestinian leaders, informed sources announced on Tuesday.

The group is comprised of members of the Gush Emunim organization, which is connected with extremist Israeli settlers.

The operation is led directly by Israeli intelligence agency (Mossad) chief Meir Dagan, who is strongly opposed to the withdrawal of Israeli forces from the West Bank and Gaza Strip.

The death squad aims to prevent elections from being held in occupied Palestine and to assassinate Palestinian leaders.

The group recently failed in an attempt on the life of Mahmoud Abbas (Abu Mazen), the new chairman of the Palestine Liberation Organization, who may become the next president of the Palestinian Authority.

37058

18.11.2004 6:44

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Jarka jaj (tečka) kreising (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Jak napsal p. Peleska, Arafat nevypadal na AIDS..I P. Nohejl ma pravdu, nenechat se vlacet propagandou. Krom toho, kazdy organismus, zijici v takovych klimatickych podminkach /vsimli jste si, ze lide zijici na dalnem vychode, vypadaji oproti treba evropanum stare? Vemte 40 ti leteho evropana a 40 ti leteho treba Mongola, je to podstatny rozdil i kdyz zivotni sila je ruzna/, dost mozna rychleji starne, ale take to muze byt lety vybudovana ochrana organismu.
Neni co resit i kdyby byl homosexual, udelal pro svuj narod hodne, na to Palestinci nezapomenou. Na to, co prozil v minulosti, nemohu rici, ze se dozil prilis vysokeho veku, ale vcelku to vysoky vek byl. Tak se nedivme, ze mu vynechali jatra a ledviny...Aids to nebyl, kopat by se do neho nemelo, byl to CLOVEK......

37060

18.11.2004 8:28

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

TraTom 194.?.?.?

Není důležité, jak arciterorista Arafat zemřel jako to, že zemřel.
Právě díky smrti předáka OOP mají Filištíni možnost dokázat, zda-li chtějí mír, nebo se to tam zvrhne v občanskou válku.
Ono je totiž jednodušší válčit a ničit a brát za to štědré dotace (třeba i od EU - tedy z našich daní), než si na svůj chléb vezdejší vydělávat obyčejnou a tvrdou prací.

Panu Stworovi bych chtěl za článek poděkovat. Po včerejším příjemném dnu v práci, který trval do 23:00, mi to přišlo vhod. Takto jsem se již dlouho nezasmál.

37071

18.11.2004 17:53

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne

Doktor 63.?.?.?

Reakce na 37071

>Ono je totiž jednodušší válčit a ničit a brát za to štědré
>dotace (třeba i od EU - tedy z našich daní), než si na svůj
>chléb vezdejší vydělávat obyčejnou a tvrdou prací.

To je ale blabol. Kdyby Israel nedostaval od USA USD 3000000000 +++, tak by nevydrzel ekonomicky ani par dnu. Takze pomalu s tou obycejnou a tvrdou praci. To neni zidovsky styl!

37099

18.11.2004 18:54

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 37099

Kdyby Israel nedostaval od USA USD 3000000000 +++,

Proboha jen at toto necte nejvetsi expert na "pejzate
rabiny" a na zidovskou celosvetovou otazku, pan Karel.
On si furt mysli, ze jsou to prave oni, kdo si kupuji
americke multimilionare. Jemu chudakovi jeste nedoslo
ze ti rabini nemaji ani vindru v kapse.
Je to jen typicky priklad toho, jak fanaticka nenavist
muze ovlivnit objektivnost mysleni. Jemu taky jeste ne-
doslo, ze se navzajem nikdy nedomluvi dva Zide. Na
zadne fakulte nemaji ve svem staff dva profesory zi-
dovskeho puvodu. Asi nikde na svete. Oni by se tam
zrovna prvni den pohadali. On si ale presto mysli
ze Zide kolektivne ovladaji chod nasich dejin.
No, co sa da robit ???

37104

18.11.2004 21:35

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37104

Lojzičko, zdravím.
Samozřejmě, že to nečtu. Je tam tolik nul, že do tolika nedokážu počítat.
A o tom, že tyto peníze dostává sionistický stát na nákup amerických zbraní a vybrané organizace, které část peněz vrací do bušistánu jako příspěvky na prezidentskou kampaň, už se tady psalo mnohokrát.
Pejzatých nemakačenků je hodně a chtějí se něčím bavit. Tak zabíjejí čas přepočítáváním US dolarů. Docela dobrá kratochvíle.

37115

19.11.2004 1:33

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne

Lojza 70.?.?.?

Reakce na 37115

už se tady psalo mnohokrát

ano tady se to psalo mnohokrat, to je pravda

tady se psalo a pise veci

37124

19.11.2004 21:06

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37124

>už se tady psalo mnohokrát
>
>ano tady se to psalo mnohokrat, to je pravda
>
>tady se psalo a pise veci
>

Tak si lojzičko přečtěte jinde, jak rabíni přepočítávají marky, švýcarské franky a US dolary, třeba zde od Normana G. Finkelsteina : http://www.volny.cz/l_kopecky/history/finkelstein/holo_3.html

37201

18.11.2004 9:28

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Jsem tu poprve (zavináč) naposled 62.?.?.?

[oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

Něco tak stupidního jsem dlouho nečetla.
Ale jinak se domnívám, že (oprávněná) polemika se spekulacemi o Arafatově smrti (včetně té o nemoci AIDS) umně smíchaná s Jásirkovou obhajobou musí kdejakému diletantovi, který sbírá interpretace, nikoli historická fakta, zasadit broučka do hlavy.
Tak se tu mějte, přeju všem, aby úspšně dokončili základku. [pláč] [pláč]

37077

18.11.2004 9:48

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Copaallegro 213.?.?.?

V kazdem pripade jsem rad, ze je na svete o jednoho teroristu mene. A pokud se k nemu prida brzy i Sharon, Kadafi, Mandela a Bush, zlobit se nebudu...

.... Já bych to pozměnil - pokud by se k Arafatovi na jeho cestě do pekla přidali Rotschildovi, Warbughové, Salomoni, Lehmani a zbytek ze 100 nejbohatších lidí světa se zakřivenými nosy, nebylo by více terorismu.

37080

18.11.2004 15:11

Clanek jak z Rudeho Prava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

V Izraeli jsem byl, dva mesice jsem tam pracoval a troufam si rict, ze mam docela dobrou predstavu, jaky je to narod. Ta moje prace byla vojenskeho charakteru, takze muzu take rict, ze znam jejich armadu a vim, jak bojuje a co se tam vlastne deje mezi nimi a Palestinci. Rovnez znam par Palestincu ve Statech, dokonce jednoho byvaleho terroristu. To jsou docela dobre duvody si myslet, ze mam docela dobrou predstavu o situaci v tehle casti sveta. Dle mych skusenosti co nam predklada Zvedavec nema s realitou nic spolecneho. Clanek je plny vymyslu a polopravd, kdyz budu mit cas a naladu tak mozna napisu neco konkretne...

37088

18.11.2004 15:41

RE: Clanek jak z Rudeho Prava

Copaallegro 213.?.?.?

Reakce na 37088

To, že jste v Izrahell pracoval a ještě, jak píšete ve vojenském průmyslu o něčem svědčí.
Většinu lidí ( Židů ), co znám a co s nadšením do Izry přijeli, aby vyfásli příspěvek, tak plakali jako malé želvy. Pokud si svou mzdu od zaměstnavatele nevybírali den po dni, tak se jim stávalo, že na konci týdne, či měsíce, jim milý zaměstnavatel nadělil velké prd a mohli si jít stěžovat do vrbiček. Ano, mluvím o práci načerno.
Jiný krásný příklad práce pro Velkého Izru je oganizování jakýchsi soutěží např. v architektuře, přičemž co se jim hodí, to lohnou a nejlepšímu dají symbolickou cenu.
Vaše zážitky svědčí o zaujatosti a to se držím ve výrazu zpátky.
A na váš a čas a náladu se klidně vykašlete, stačí, když sem skopčíte nějaké články z Reflexu, či jiného Judenpresse.

37092

18.11.2004 19:22

:o))

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 37088

"V Izraeli jsem byl, dva mesice jsem tam pracoval a troufam si rict, ze mam docela dobrou predstavu, jaky je to narod."

Hm ... [zmaten]
V USA jsem byl, dva mesice jsem tam pracoval a troufam si rict, ze mam docela dobrou predstavu, jaky je to narod....

V Ceske republice jsem byl, dva mesice jsem tam pracoval a troufam si rict, ze mam docela dobrou predstavu, jaky je to narod...

Ve Francii jsem byl, dva mesice jsem tam pracoval a troufam si rict, ze mam docela dobrou predstavu, jaky je to narod...

Dalsi priklady at kazdy sobe doplni sam.

Ja bych rekl, ze si troufate vopravdu hodne. [oči v sloup]

37109

18.11.2004 22:02

RE: Clanek jak z Rudeho Prava

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 37088

Seržante leho, vy jste také všude byl, všechno viděl a všechno znáte a to nejmíň dva krát. Navíc všude máte známé - mezi bušisty i mezi teroristy (vždyť je to vlastně totéž) (nebo že by ste chtěl prozradit, že jste dvojitý agent?), tak se divím, že jste vůbec návštěvu mezi Palestinci přežil.
Také nechápu, když máte tak dobré znalosti a vědomosti, že jste neuvedl alespoň jeden příklad výmyslu nebo polopravdy v článku. Vždyť, jak píšete, je jich tam plno. Tak to zkuste trochu konkretizovat, aby váš příspěvek byl o něčem.

37118

18.11.2004 17:47

Jak se divaji na Palestince Arabove

Peter Veliky 205.?.?.?

V Kanade zname par Arabu, kterym kdyz se zminite o Palestincech, ohrnuji s opovrzenim nos. (Neco jako Cech, kdyz se zacne pretrasat Cikansky problem).
Cim to asi je? Proc jim nikdy ostatni muhamedanske staty nepomohly? Jordansko je dokonce vykopalo ze sve zeme.
Ohledne podezreni ze Arafat trpel s AIDS:
Jeho kolegove a byvala osobni straz vypovidaji dnes, jak znasilnoval prislusniky jeho osobni gardy (bodyguards). Jeden ho dokonce pristihl jak hlasite ricel rozkosi, kdyz jednoho toho nestastnika bral 'na hul' v jeho bunkru.
Jak uz se zde nekdo zminil, patri do te same sebranky spolecne s Mandelou a biskupem Tutu. Milesovic byl proti nemu beranek.
Budiz mu zeme lehka a Alah shovivavej!

37097

18.11.2004 17:48

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechut

Emma Bovary 62.?.?.?

Informace že Arafat byl homosexuál a oddával se sexuálním hrátkám se svými bodyguardy pochází od bývalého šéfa rumunské zpravodajské služby Iona Pacepy který přeběhl na Západ. Osobně tyto zprávy beru s určitou rezervou, přeběhnuvší agenti mají tendenci přehánět a vymýšlet si.

37098

18.11.2004 23:45

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Jurin 80.?.?.?

Spekulovat o příčině úmrtí kohokoliv pouze na základě informací médií je velice jednoduché a ůčelové. Osobně pochybuji o otravě, to je zase propaganda druhé strany, AIDS je skutečně nepravděpodobný. U tak starého pacienta je každé infekční či nádorové onemocnění skutečně vážnou hrozbou, zejména pokud byl jmenovaný zvyklý vystupovat jako suverén a soběstačný jedinec,vůdce určité skupuny přichází vážně v úvahu disimulace obtíží, takže.... Nepřemýšlejte o věcech, o kterých nejste informováni a raději mu přejte lehké odpočinutí, či co uznáváte.

37122

19.11.2004 5:04

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Reknete mi ,kde je nejaka lumparna anejsou v tom zide-Chazari.


Lobbyist wanted Indians to benefit Jewish school

A Jewish lobbyist under investigation by Congress reportedly asked American Indian tribal elders to name a Jewish school as a life insurance beneficiary in payment for lobbying services.
The Senate Indian Affairs committee heard evidence Wednesday regarding allegations that Jack Abramoff charged the Tigua tribe excessive fees for lobbying to allow the tribe to open casinos in Texas, the Washington Post reported Thursday. Abramoff allegedly had been paid previously by competing tribes in a successful effort to shut down the Tiguas’ casinos; he then offered his services to the Tiguas, who were unaware of his earlier work. When the Tiguas ran out of money in 2003, having paid Abramoff millions of dollars in lobbying fees, he offered to continue representing them if elders named the Eshkol school he founded in suburban Maryland in their life insurance policies.

The elders refused. Committee chairman Sen. Ben Nighthorse Campbell (R-Colo.) said he was “horrified” about a scheme that put “prices on the lives of tribal elders,” the paper reported.


37140

19.11.2004 5:23

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Potrebujem dostat Rusko do valky,tak ,jak Americany.

New leader of Russian Jewish group
wants to pursue closer ties to Kremlin


When asked to describe the community’s primary concerns, Slutsker said they coincide with those of Russia as a whole.

“There is an open conflict between fundamentalist Islam and the Western world going on. The interest of the Russian Jewish Diaspora is to avoid, together with other Russians, the escalation of the scenario that is currently developing,” he said, referring to a growing threat of terrorism.

Some Jewish leaders said they expected Slutsker to take an openly pro-Kremlin stance, in line with Putin’s plans to centralize control over political and public aspects of Russian society.

“As an official, as a member of Parliament, Slutsker could hardly say anything else,” said a leading Jewish activist who asked not to be identified.

Under Slutsker’s predecessor, Yevgeny Satanovsky, the RJC took an active interest in Israeli issues. But Slutsker’s words at the news conference gave the impression that he would change course.

“By fighting terrorism in Russia, we are helping Israel. We are Russian citizens and we are not indifferent to the fate of Israel, but RJC does not plan any special programs that would help in Israel’s fight with Palestinian terror,” he said.

Zbozne prani z zidovskych novin hovopri jasne,nahnat goyimi do valky za zidy,proti muslimskemu svetu,co takhle ,kdyby krestane se dali dohromady s muslimskym svetem a na zadny "spek " neskocili,co by potom zide zosnovali,dalsi 11 september ?

37141

19.11.2004 22:50

A proč nechut?

Jan Šimůnek 81.?.?.?

>další území z těch ubohých 22 procent, která zbyla
>z původního státu Palestina, než mu byl zločinně ukraden...
Kdyby Arabové hned po vyhlášení dvoustátí Palestina - Israel nezaútočili, tak k žádnému "ukradení" nemuselo dojít; stejně jako kdyby si sudetští Němci nevydupali Mnichov, tak by nebyli vykopnuti po prohrané válce do Německa.

>Arafatova diskreditace ...
Mezinárodního teroristu diskreditují jeho činy. Už za organizaci atentátu na olympiádě měl viset za nějakou hodně citlivou část těla v průvanu.

>Jen uvažte, jaká absurdnost - sousedící stát blahosklonně
>dovolí prezidentovi vedlejšího státu odejít na léčení do jiné
>země...
Palestina není stát, ale autonomní území Israele. Např. Putin by se asi také vyjadřoval k odjezdu a návratu Basajeva do Čečenska.

>nebyla provedena pitva a Arafat byl hned druhý den po smrti
>pohřben ...
To odpovídá islámskému pohřebnímu rituálu, v tom jsou Židé nevinně. Pokud by to byla otrava, tak by k její diagnostice asi laboratorní testy z několikadenní hospitalizace stačily (alespoň na úrovni vyslovení podezření na otravu).

>Představa pětasedmdesátiletého dědka, který nemá nic lepšího na
>práci, než si do svého téměř zbořeného sídla zvát mladíky...
Mezi nakažením se a vypuknutím choroby může uplynout u AIDS i dest let a další léta se nemoc rozvíjí. Pokud před +- deseti lety zplodil dceru (která AIDS snad nemá, nepřál bych jí to), tak měl i na to, aby se nakazil.

A pokud se týká úvah "nevypadá na AIDS".
Uvědomte si laskavě, že AIDS je dost mnohotvárná nemoc. Ne všichni pacienti umírají s nádory na kůži a s mnohočetnými infekcemi. HIV citlivé buňky jsou i v mozku - a pacient umírá pod pestrou neurologickou symtomatikou (včetně příznaků zničení smyslových buněk, např. v oku), nebo jako totálně nepříčetný (podobně jak bývali nemocní s mozkovou syfilidou). Imunokompetentní buňky jsou i v játrech, takže AIDS může vyvolat i jaterní potíže. Ta játra by ale mohla být poškozena i následkem metastázování nějakého nádoru komplikujícím AIDS nebo finální sepsí.
Nádory (i sekundární u AIDS) se navíc u starších pacientů dost obecně rozvíjejí pomaleji než u lidí mladších. V řadě případů mohou mít i (s trochou cynismu) "dobrou" prognózu: Stihne zemřít bez souvislosti s nádorem. Takže stáří je spíš argument pro než proti.
Arafat prostě nebyl ve věku Ladislava Pohrobka, který to měl odbyto za pár dnů (byť nešlo o AIDS, ale leukemii).

A případné potvrzení této diagnózy bych rozhodně neoznačoval jako "nechutnost". Konec konců, dodalo by mu to jakýsi lidský rozměr.

37208

23.11.2004 17:36

RE: A proč nechut?

peci 62.?.?.?

Reakce na 37208

>>další území z těch ubohých 22 procent, která zbyla
>>z původního státu Palestina, než mu byl zločinně
>ukraden...

>Kdyby Arabové hned po vyhlášení dvoustátí Palestina - Israel
>nezaútočili, tak k žádnému "ukradení" nemuselo dojít; stejně
>jako kdyby si sudetští Němci nevydupali Mnichov, tak by
>nebyli vykopnuti po prohrané válce do Německa.

Tady se silne mylite, vyhlaseni dvou statu Palestiny a Izraele je sice v deklaraci OSN z roku 1948, nicmene vyhlasen byl jen stat Izrael.

>
>>Arafatova diskreditace ...
>Mezinárodního teroristu diskreditují jeho činy. Už za
>organizaci atentátu na olympiádě měl viset za nějakou hodně
>citlivou část těla v průvanu.

>
>>Jen uvažte, jaká absurdnost - sousedící stát blahosklonně
>>dovolí prezidentovi vedlejšího státu odejít na léčení do
>jiné

>>země...
>Palestina není stát, ale autonomní území Israele. Např.
>Putin by se asi také vyjadřoval k odjezdu a návratu Basajeva
>do Čečenska.
]
Opet mylny dojem. Palestina nikdy nebyla a neni soucasni Izraele. Je to spise protektorat Cechy a Morava nez Cecensko a to je velmi silny rozdil !

37408

20.11.2004 21:54

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Jasmina 62.?.?.?

Pane Stwora,nejsou Palestinci potomci Kenaancu?
Preci toho naroda,ktery mel byt vyhuben do posledni mrte jeste za Mojzise-a nebyl...
To by potom nebyli semité.
Nebo se mylim?

37249

20.11.2004 22:45

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Rebel mr (tečka) rebel (zavináč) email (tečka) cz 194.?.?.?

To co tu tvrdíte o Arafatovi je hnus a nesmysl. Speciálně pasáž s Klausem a Polskem. Jak jste možná ještě nepostřehl, Palestina není suverenní stát. Palestina z právního hlediska neexistuje. A prohlášení že Arafat se může vrátit se hodilo spíš jemu, to nebyla žádná židovská propaganda. Izrael podniká proti Palestině kroky, které s sebou nesou i kritické ohlasy ze zahraničí. Izrael není stát populistů. V jeho politice ho plně podporuji - pokud palestinci nehtějí mír a chtějí nadále podnikat sebevražedné atentáty, zaplatí za to.

37251

21.11.2004 1:37

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Rebel vubec nevi,ze od roku 1920 bylo zidu v Palestine jen sotva 12% a to uz zacalo pristehovalectvi od roku 1912,takze ,pane Rebel,doufam ,ze podle Vaseho mysleni prevezmou i cikani Ceskou republiku ,protoze je jich take par procent a ti ostatni do tech 100% nejsou podle Vas duleziti,doufam ,ze rovnez nebudou de fakto uznavat ,ze vubec nekdy existoval Cesky stat,jestli se s e mnou schodujete ,tak zadejte na skolstvi o navrat penez ,nebot Vas nic nenaucili,Vy jste nepostrehl ,ze israel je terroristy vznikly stat a ze tak zvani zide -chazari byli mezi Kaspickym a cernym morem,tudiz nikdy nebyli v palelestine,pred tim zadali Ugandu,cast statu Texas a dokonce i cast severni Australie a take chteli 10% Nemecka ,jak je videt jejich bajny Mojzis ,ktery s nimi nema nic spolecneho se hodne nacestoval,je opravdu s podivem,jak lide neznaji dejiny sveta,ale jak v nich po case zakoreni zidovskam propaganda, co rikam ,Chazarska-mongolsko-tureckych kmenu,co tak loupili po Evrope-zlate hordy se jim rikalo.

37255

21.11.2004 5:24

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 37255

vite pane Nohejl, ja to cetl dnes uplne jinak. Zidi dostali od boha nesmrtelnost, ale tim, ze se krizili s krestany a pohany tuto nesmrtelnost kazdym krizenim ztracely, nakonec uz umirali v petatriceti, ale nasli zemi zaslibenou USA a dnes krasne prosperuji a ziji do osmdesati...prijde opet den, kdy budou nesmrtelni, toho se ovsem vy obycejny smrtelnik nedockate.
Bude jedno, jestli to jsou chazari nebo jini zide, virou a obrizkou specetili kontrakt s Bohem, mate vy nejakou takovou pecet? [smích]

37265

21.11.2004 9:03

"Udělali z něho teroristu"

Leto_Atreides acegi (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Pane Stwora, to snad nemylíte vážně?! Arafat BYL terorista. Před nějakým časem jsem na ČT2 viděl dokument, kde na záběrech z konce 60. let OSOBNĚ cvičil své soukmenovce - vlastence, řekl byste asi vy, vrahy říkám já (ti pak podnikali útoky na CIVILNÍ izraelské obyvatelstvo).

Svět není černobílý, Arafat rovněž nebyl stoprocentním zloduchem; své věci věřil, nebyl technologem moci - a to není málo. Kdyby se soustředil na fyzickou likvidaci lidí jako je Sharon, pochopím to. ZÁMĚRNÉ vraždění civilistů je ale NEOMLUVITELNÉ.

[naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

37272

21.11.2004 15:04

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Dudy 217.?.?.?

Otázkou ostáva, či Suha a vedenie palestínskej samosprávy poznajú všetky Arafatove bankové kontá. V Ramalláhu sa podľa informácií televíznej stanice n-tv hovorí, že Jásir Arafat všade so sebou nosil malú čiernu knižočku, v ktorej mal zapísané všetky čísla kont. Knižočka bez stopy zmizla po jeho odchode do Paríža, kde neskôr umrel. Stala sa tromfom v rukách jeho svetlovlasej manželky?

37281

22.11.2004 1:44

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Vcelicka ,ani nevite ,co jste mne pripomel,ale uzitek budete mit i Vy ,co se nasmejete s tim specetenim s Bohem a s jejich obrizkou.Kdyz Hitler zacal za zidovske penize zbrojit a vyprovokovali jej na pochod do Evropy,tak zide vse vedeli o deset roku napred nez prihlouply krestane,takze nekteri na posledni chvili tu smlouvu s Bohem predali vzrucnemu chirurgovi ,ktery v Cechach nekolik takovych opet upravil mezi krestanske hlupaky,aby usli represaliim ,ktere si vyvolanim valky ,svetovy zidovsky kongres vykoledoval,takze ,ty sliby k Bohu neberte tak vazne ,jsem si jist ,ze po valce ,mozna ten samy duveryhodny chirurg jim pomohl zase zpet do zidovskych rad ke kolektivisaci odskodneho ,z ktereho si udelali malou dovolenou,celkem tech dobraku bylo asi na 400,tak ,jak vidite ,ani zide neveri na silu sveho Boha,spise se zaridi ,kterym smerem fouka vitr,jen si vemte co komunistu ted noci pejzi a kaftan,kdyby komunisti prisli zpet a jednalo se o rozdelovani koryt ,tak se pres noc oholi a prislusny odznak bude zase v klope kabatu,jejich Buh je tam ,kde to dobre sype do jejich kapsy-Marx-jedinym Bohem zidu je smenka.
ATHEIST JEWS ARE THE ANTI CHRIST Christ called them a race of serpents & vipers below. He also said in John 8:39 - 44 "Abraham is not your father", and read it for yourself He said their race is the physical offspring of satan himself!

37301

22.11.2004 8:27

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 37301

pane Nohejl, opet jednickove, ovsem vubec si nedovedu predstavit jak se da predkozka opet prisit, nebo odkud tech chyrurg pouzil kuzi [smích]. No co nadelam, papez je zid, bily muz je z Adama, zbytek je verbez, no a ted v Lidovkach se dozvidam ze sametak byl nahran Moskvou a STB.
Vas ctu se zajmem protoze vim, ze vytahnete zase neco uplne of topic z minuleho stoleti [smích]
dikes...pozdravujte slunnou Australii my tu mame snih [pláč]

37324

22.11.2004 9:49

Jakub Chromy _NENI_ Nillbert Nullingsworth

hicks 62.?.?.?

Vazeni,

uz toho zacinam mit skutecne plne zuby.

Od patku 12.11., kdy jsem zjistil, ze mne (a castecne i novinare MF DNES Jaroslava Kmentu) jiz od 20.10. _NEKOLIK_ jedincu zcela _MYLNE_ zamenuje s osobou Nillbert Nullingswortha.

Tuto zpravu tedy _ZNOVU_ dementuji.

Jsem pouze byvaly organizator (jediny) Petice proti prazske mesite, nejsem zadny SIONISTA, nejsem ani zid. Jsem cech, mam liberalni nazory a ortodoxni zide jsou mi asi tak stejne sympaticti, jako muslimsti radikalove.

V reakci na tuto lzivou kampan jsem vydal tiskove prohlaseni:


http://www.stopmesite.cgi.cz/


Prosim o jeji precteni.

Uz skutecne nevim, co pro popreni techto, moji osobu ohrozujicich, nesmyslu mam udelat.

Zrejme zacnu podavat jedno trestni oznameni pro pomluvu a ochranu osobnosti za druhym, jinak toho asi nikdo nenecha.


Jakub Chromy
organizator Petice proti nove prazske mesite

37333

23.11.2004 4:14

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Vcelicka ,ono toho je vic ,nejlepsi for je ,ze si rabbini vynutili ,ze udelaji kosher i ocel z ocelaren,takze nektere nosne sloupy a pricky z ocele ,platite o neco navic ,dan rabbinovi,ze tomu pozehnal,dokonce jsou tak mazani ,aby z krestanu dostali penize ,tedy platili dan rabbinovi ,ze veci v supermarketech maji male oznaceni ,cehoz si pri nakupu nevsimnete a platite u pokladny dan-kosher,take se vrhli i na mineralni vodu,proste ,vzdy si najdou cestu ,kde a jak ziskat penize,ale ,ta ocel ,to je neprekonatelne ,uznejte sam,takze Vam pada snih a kouknete ,jestli to take neni kosher,jeden nikdy nevi.
Nejsmutnejsi na tom je ,ze "odveleni rabbinove" k americke armade v Iraku,coby politicti komisari ,jez dohlizeji na to ,zda se strili-kosher ,take ,nebot naboje dodav aIsrael,takze kseft bezi na plne obratky a v Israelu se od masin na valecnou vyzbroj jenom kouri,proste ,je nedozenem ,jsou velmi vynalezavi,ze ano/ Kam se na ne hrabem i Bily Dum musi byt urcite kosher take a pozehnani prijde americkeho poplatnika sakramensky draho.
----------


WE CONTROL AMERICA

In a heated debate with Shimon Peres during a Knesset
meeting, about America's support of Israel, this
statement was made:

"Every time we do something, you [Shimon Peres] tell
me America will do this and will do that... I want to
tell you something very clear: Don't worry about
American pressure on Israel. We, the Jewish people,
control America, and the Americans know it."

~ Ariel Sharon, Israeli Prime Minister
(as reported on Kol Yisrael radio)
Israeli Knesset, Tel Aviv
October 3, 2001

37383

23.11.2004 4:24

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Rabbi Levy's ball-park estimates above of kosher-licensing fees only pour fuel on the fire of our curiosity. Can any business be found that really pays only $250 annually? Is the highest amount paid really only $40,000? If rabbi Levy's estimates are accurate, then what harm would be done in disclosing, by mutual consent of all parties, what the fees actually are in many different cases?

And let us not overlook that the estimates cited above are twenty-five years old. If since 1975 kosher fees have been climbing 5% annually, then the 1975 fee of $40,000 would become today's fee of $135,454; and if climbing 10% annually, then the 1975 fee of $40,000 would become today's $433,388; and if climbing 15% annually, then the 1975 fee of $40,000 would become today's fee of $1,316,758.

Examining a more recent mention of a certification fee, we note that in 1992, Maryland rabbi Jonah Gewirtz projected extracting $700,000 in one year from steel manufacturers alone:


How do steel companies get certified? Easy. Gewirtz and his colleagues formed a nonprofit Maryland company that will charge steelmakers a fee for kosher certification. Gewirtz, who is president, estimates annual revenues of up to $700,000. "Nobody gets rich," he says, and adds that he's reminded of a Talmudic saying: "They who do something for the glory of God find their work being done by angels."

37384

23.11.2004 8:29

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 37384

tak to vidite pane Nohejl, dopadlo to tak, ze hruba sul na rohliky v Buffalu, se da sehnat pouze kosher. Nakladane okurky, take pouze kosher, prakticky dosti veci ktere maji evropskou chut najdete u zida a nebo kosher. (pardon u polaka)
No ale kdyz uz jsme u toho blesing, nesmime zapomenou, ze jak bomba na Hiroshimi, tak bomba na Nagasaki dostali pozehnani od nejakeho arcibiskupa a ten je vetsi pohlavar nez nejakej rabin.
Take je nutne nezapomenout na Jehovisty, kteri zebraji od baraku k baraku po celem svete. No a televizni saskove? Na to jeste zidi neprisli, ze muzou litat po podiu a vykrikovat ve jmenu Jezise (pardon oni na nej neveri) tak holt jineho proroka, treba Salamouna.....vsadim se s vami, kdyz prirovname vydelky zidu (a ze jich ve state New York mame pozehnane) a vydelky televiznich komediantu s urcitosti to vyhrajou TV komedianti. No a ty zelezne traverzy se aspon nebudou ohybat haha [velký smích]

37393

24.11.2004 4:02

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Kdyz ma byt rec o AIDS ,tak ,at si lide uvedomi ,kdo s AIDS zacal a ted umiraji miliony lidi tichou smrti,ani Hitler,ktery je lidstvu stale pripominan neodelal desitky milionu timto zido-americkym vynalezem.

UN Report Sounds Grim
New Warning Over AIDS
11-23-4

BRUSSELS (AFP) - The UN warned that the world is facing a "unique development challenge," as new data showed nearly 40 million people now have HIV and over 3 million will die of AIDS this year, the highest tolls in the 23-year history of the killer disease.

The World Health Organisation (WHO) and UNAIDS named Asia and Eastern Europe as the regions where the AIDS virus is spreading the most swiftly and noted the pandemic was advancing alarmingly among women.

37427

24.11.2004 4:30

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Nillbert Nullingsworth 160.?.?.?

Arafat byl v roce 1978 v Rumunsku odposloucháván v motelu kam šel se svým bodyguardem.....

ze záznamu odposlechu rumunské tajné služby:
"Důstojník, který sledoval jeho mikrofony mě spojil živě s ložnicí a řev téměř rozbil mé ušní bubínky. Arafat řval jako tygr a jeho milovník ječel jako hyena."
- generálporučík Ion Pacepa, zástupce šéfa Rumunské špionážní služby
---
Ion Pacepa v knize Rudé obzory dále píše:
...poté, co jsem četl plné zprávy výzvědné služby: "Cítil jsem potřebu se osprchovat kdykoli jsem byl políbený Arafatem, nebo dokonce jen třásl jeho rukou."

ZÁVĚR SI UDĚLEJTE SAMI! [smích]

37432

24.11.2004 9:01

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 37432

>Arafat byl v roce 1978 v Rumunsku .......


>ze záznamu odposlechu rumunské tajné služby.....



>- generálporučík Ion Pacepa, zástupce šéfa Rumunské
>špionážní služby




>ZÁVĚR SI UDĚLEJTE SAMI! [smích]

Nillberte, kolik ti bylo v 78roce?
Co vis o bolsevikovi a jeho praktikach?
Az ti prestane téct mleko po brade, muzes se zacit bavit o sexu.
A pokud pouzivas zpravy tohoto charakteru ke svym poznatkum k obrane sve vysnene zeme - okupovane Palestiny.......
ano, zaver jsme si uz udelali.

37445

24.11.2004 14:37

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Nillbert Nullingsworth 160.?.?.?

Reakce na 37445

O praktikách komunistických taných služeb toho vým hodně.
Mnohem víc než kolik by bylo potřeba na to abych o nich mohl psát. Arafat byl jejich velký spojenec ... neměli důvod ho kompromitovat.
Navíc stejně o něm mluví materiály syrských a egyptských taj.služeb.....
Arafatův šofér byl dubl Mossadu(vozil mu "jinochy" až do kutlochu).
Těch zdrojů je zkrátka víc [velký smích]
---
Palestina neexistuje, nemůže být okupovaným územím - tak se jmenuje článeček na mých www - doporučuji ti ho k přečtení abys zbytečně nefantazíroval.
Mimochodem - na mládí nezáleží- mě považujou od 13 za génia [velký smích]
.... a co tebe ?

37463

25.11.2004 3:25

RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Idealista idealista9 (zavináč) hotmail (tečka) com 62.?.?.?

Reakce na 37463

>O praktikách komunistických taných služeb toho vým hodně.
Dobre, Nillberte
Snazim se uverit, ze o komunistickych tajnych sluzbach výš aspon tolik,jako ovladas cesky jazyk.

>Arafatův šofér byl dubl Mossadu(vozil mu "jinochy" až do
>kutlochu).
A jak teda ty, jinochu.Nechal uz ses zmaknout dvemi vdanymi lesbami?
A pak jeste jednou v soukromym letadle, kdyz jste se spolu vraceli z Acapulca, zpet domu? Co vis o sexu, jako takovemu? Vis ty, co bude hobby treba tve budouci manzelky? Co vis, co muzes vedet....a co jeste nemuzes vedet.
Kritizuj holobradku....az pak po tve smrti budou rozebirat tve aktivity a treba tva vnoucata to budou cist.
Vis co,...víš h...o.
Nebo s ypsilon?

>Palestina neexistuje, nemůže být okupovaným územím - tak se
>jmenuje článeček na mých www - doporučuji ti ho k přečtení
>abys zbytečně nefantazíroval.
Sebechvala smrdi.
Tve sionisticke zvasty nezachrani zivoty lidem, kteri maji pravo na vlast.
Bozi mlyny melou,.....nejsi ty taky takovy ten,ktery najednou zjistil, ze by bylo financne vyhodne vykopat ze zahrobi nejake to jmeno,...a poslouchal jsi prazskou superdisco pop music band Shalom s Mukem v čele?
A pak ti jeblo v hlave a od te doby pises a pises....
>Mimochodem - na mládí nezáleží- mě považujou od 13 za génia
>[velký smích]

>.... a co tebe ?
Ja jsem uz dvacet let nihoho nemusel zadat o vyplatu.
Verim, ze ty nic jineho nedelas, nez natahujes ruku smer okupovana Palestina.
A kdyz jsme u te Palestiny, tak si velice dobre pamatuji, jeste zacatkem sedmdesatych let byla zakreslena ve skolnich mapach.
Kdyby se ty Zle duse chazarske tam tolik netlacily, mohli Zidi i Arabi nadale spolu vegetit na uzemi Palestiny a byl by klid.

37512

24.11.2004 14:18

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Nillbert Nullingsworth 160.?.?.?

Arafat byl v roce 1978 v Rumunsku odposloucháván v motelu kam šel se svým bodyguardem.....

ze záznamu odposlechu rumunské tajné služby:
"Důstojník, který sledoval jeho mikrofony mě spojil živě s ložnicí a řev téměř rozbil mé ušní bubínky. Arafat řval jako tygr a jeho milovník ječel jako hyena."
- generálporučík Ion Pacepa, zástupce šéfa Rumunské špionážní služby
---
Ion Pacepa v knize Rudé obzory dále píše:
...poté, co jsem četl plné zprávy výzvědné služby: "Cítil jsem potřebu se osprchovat kdykoli jsem byl políbený Arafatem, nebo dokonce jen třásl jeho rukou."

ZÁVĚR SI UDĚLEJTE SAMI! [smích]

37460

27.11.2004 14:31

Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Martin 193.?.?.?

Ale Izraelci nikde neřekly že je Arafat homosexuál. To řekly Rumuské tajné služby.

Jinak je od Izrelců hloupé pomlouvat mrtvolu, tím že má AIDS.

37652

Příspěvků: 61

18.11. 01:10 Peleška Milan  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechut
10.12. 11:11 Mil  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechut
18.11. 02:08 Jenik  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
18.11. 02:51 Peleška Milan  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne
18.11. 04:35  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne
18.11. 03:26 Ariel Shitstein  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne
18.11. 19:52 petersever  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne
18.11. 19:49 petersever  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
21.11. 09:11 Leto_Atreides  ???
18.11. 03:03 deu  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
18.11. 21:47 Karel z Čech  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
18.11. 23:55 deu  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
19.11. 20:47 Karel z Čech  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
20.11. 00:22 deu  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
22.11. 12:13 Karel z Čech  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
18.11. 03:40 albert  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
18.11. 04:15 milkey  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechut
18.11. 05:32 Robert Nohejl  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
18.11. 19:05 albert  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
18.11. 05:40 albert  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
18.11. 05:50 albert  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
18.11. 06:31 Robert Nohejl  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
18.11. 06:44 Jarka  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
18.11. 08:28 TraTom  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
18.11. 17:53 Doktor  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne
18.11. 18:54 Lojza  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne
18.11. 21:35 Karel z Čech  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne
19.11. 01:33 Lojza  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne
19.11. 21:06 Karel z Čech  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu ne
18.11. 09:28 Jsem tu poprve  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
18.11. 09:48 Copaallegro  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
18.11. 15:11  Clanek jak z Rudeho Prava
18.11. 15:41 Copaallegro  RE: Clanek jak z Rudeho Prava
18.11. 19:22 Dan  :o))
18.11. 22:02 Karel z Čech  RE: Clanek jak z Rudeho Prava
18.11. 17:47 Peter Veliky  Jak se divaji na Palestince Arabove
18.11. 17:48 Emma Bovary  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechut
18.11. 23:45 Jurin  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
19.11. 05:04 Robert Nohejl  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
19.11. 05:23 Robert Nohejl  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
19.11. 22:50 Jan Šimůnek  A proč nechut?
23.11. 17:36 peci  RE: A proč nechut?
20.11. 21:54 Jasmina  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
20.11. 22:45 Rebel  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
21.11. 01:37 Robert Nohejl  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
21.11. 05:24 Vcelicka  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
21.11. 09:03 Leto_Atreides  "Udělali z něho teroristu"
21.11. 15:04 Dudy  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
22.11. 01:44 Robert Nohejl  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
22.11. 08:27 Vcelicka  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
22.11. 09:49 hicks  Jakub Chromy _NENI_ Nillbert Nullingsworth
23.11. 04:14 Robert Nohejl  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
23.11. 04:24 Robert Nohejl  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
23.11. 08:29 Vcelicka  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
24.11. 04:02 Robert Nohejl  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
24.11. 04:30 Nillbert Nullingsworth  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
24.11. 09:01 Idealista  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
24.11. 14:37 Nillbert Nullingsworth  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
25.11. 03:25 Idealista  RE: Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
24.11. 14:18 Nillbert Nullingsworth  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!
27.11. 14:31 Martin  Arafat zemřel na AIDS? Tak tohle je opravdu nechutné!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 0

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,38 Kč
Australský dolar
15,74 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,68 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 023,01 Kč
1 unce stříbra
395,65 Kč
Bitcoin
187 004,97 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 488