Diskuze k článku

Když onemocní pejsek...

Příspěvků 32

7.10.2004 1:50

Když onemocní pejsek...

pav3l pav3l (zavináč) centrum (tečka) cz 193.?.?.?

Drzim palce, at dopadne vse dobre. Take mame pejska a pri predstave, ze by se mu neco stalo...
Pav3l

34450

7.10.2004 8:18

Když onemocní pejsek...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Vláďo, včera jsem navštívil svého dobrého přítele, šéfa onkologické kliniky. Vždy se mi potřebuje svěřit s tím, jak ho "sere svět". S veterináři je to smutné, ale zeptej se, proč onkologové ordinují chemoterapii a ne radioterapii. Znáš odpověď? Dá ti provizi z každého pacienta firma vyrábějící ozařovací zařízení? Takže nejen veterináři, nejen právníci, nejuen v Kanadě.
Zdraví Tě Petr z Tvého rodného města

34458

7.10.2004 9:56

Když onemocní pejsek...

Dan dancan10 (zavináč) hotmail (tečka) com 24.?.?.?

Naprosto vam rozumim,pane Stvora.Letos v lednu jsem nahmatal memu nemeckemu ovcakovi na hrudi malou bulku velikosti fazole.Znate to,hrklo ve mne,co kdyz...a tak jsem hned druhy den zajel k veterinari.Krevni odber a test krve tady v Alberte vysel na ty same penize jako u vas.Druhy den,jsme jeli pro vysledky a opet se to opakovalo s tim,ze je to nezbytne,nebot rozhodnuli se pro operacni zakrok,potrebuji z krve jine informace,nez den predesly.No a treti den jsme prijeli na operaci.Muj pes,jmenuje se Vlk byl uspan behem nekolika vterin a ja jsem si rekl,ze si zajdu necelych 100 metru do benzinky na kafe.Nezdrzel jsem se tam dele nez dve,mozna tri minuty a vracel jsem se zpatky.Jake bylo moje prekvapeni,ze vyoperovani one bulky vcetne zasiti a probrani z narkozy trvalo opravdu ne dele nez pet minut..Ucet za operaci 890$ a histologicky rozbor vyjmute bulky dalsich 180$.Dopadlo to dobre,jednalo se o tukovou nezhoubnou bulku,nicmene napadlo me to same,co vas.Sluzby veterinaru jsou v Kanade opravdu nezkutecne drahe,asi proto,ze oni moc dobre vedi,ze vas,pes,kocicka..fretka,ci jine zviratko je clen vasi rodiny a ze proste zaplatite,at si reknou cokoliv.
Vladimire,drzim palce,at vsechno dopadne absolutne nejlip,jak to jen jde a i kdyz nejste milionar,vite co se rika..."Penize budou-my nebudem!"

34460

7.10.2004 9:59

Když onemocní pejsek...

Jarka 160.?.?.?

Je mi moc lito, co prave prozivate, je to smutne, kdyz ctyrnohy clen rodiny nemuze rici, co ho boli, mozna rada, zmena veterinare, je bezpredmetna, ale za pokus by to stalo. I nam se stalo neco podobneho s nemeckym ovcakem, take pil, hubnul a lekarka pri vysetreni, by nam ho uspala na veky, asi nechtic..Radikalni rez, zmena veterinare a pes se dozil v klidu a pohode 17 let..
Ovsem, kdyz jsem si spocitala taxu veterinare v Kanade a prevedla to na koruny, byla jsem prekvapena.Platite az moc..!!I kdyz, clovek pro sveho kamarada udela vsechno, ale veterinarka se snazi vyuzit vasi bolesti ku svemu prospechu a to se mi nelibi. Myslim, ze neni clovekem na svem miste. Zajimalo by me, zda naordinovala nejakou terapii hned po prvnich testech, kdyby slo o zanet ledvin nebo cukrovku, mohlo mu byt uz lepe. A to se pozna hned. Tak co otali, s jakeho duvodu????

34461

7.10.2004 10:59

Když onemocní pejsek...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Zdravim Vladimire,
i ja drzim Bartovi palce. Co se veterinaru tyce, rekl bych, ze tady v CR je situace podstatne lepsi. Ano pokud je se zviretem (mam zkusenosti se psem) neco vaznejsiho, musime taky sahnout hloubeji do kapsy, ale nestalo se mi, ze bych platil nesmyslne ukony a za veci, jako odber krve atd.. jsou to povetsinou desetikoruny. Aspon tady v Hradci Kralove.

Mejte se.

34462

7.10.2004 20:50

RE: Když onemocní pejsek...

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 34462

>taky sahnout hloubeji do kapsy, ale nestalo se mi, ze bych
>platil nesmyslne ukony a za veci, jako odber krve atd.. jsou
>to povetsinou desetikoruny. Aspon tady v Hradci Kralove.
>
>Mejte se.
No nevím, čoklíka ratlíka máme teprve něco přes rok i když je již starší. Začal kašlat no a my z neznalosti ihned s ním k veterináři.Psí kašel se s kašlem člověka nedá srovnávat - alespoň laika takový kašel dost překvapí. Veterinář mu změřil teplotu, mrknul do krku, předepsal antibiotika a sirup a půl hodinky nám vysvětloval jaké další procedury bychom s ním měli podstoupit. Samozřejmě test krve za pouhou pětistovku (což je jen několik desetikorun) a sjednal další kontrolní návštěvu. Za další tři dny byl čoklík jak rybička a tak jsme na další léčení přestali reflektovat - ke škodě pana veterináře a v zájmu zdraví našeho pejska.
Je to zvrácenost, ale v našich civilizovaných poměrech se mnohý pejsek a kočička mají líp, než malé dítě. Mít takový psí život, to bych se měl.

34499

7.10.2004 12:19

Když onemocní pejsek...

Ariel Sharon Ariel (tečka) Sharon (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Nevim co resi autor s temi penezi..ja v CR platim za navstevu u veterianre cca 200,- a kdyz neco pejskovi je tak je to zhruba 2X az 3X tolik.Nejdrahsi navsteva byla za cca 1500,- mel jsem stareho jezevcika(15 let) kompletni testy.

34466

7.10.2004 12:54

RE: Když onemocní pejsek...

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 34466

Mate pravdu, ze i u nas je to dost drahe, ale rozhodne ne tolik, jako v Kanade. S pejskama je to stejne , jako s lidmi, prijdou leta a ozvou se choroby, ale kdyz ma clovek bezvadneho veterinare, s dobrym az vytecnym vztahem ke zviratum, pak je vsechno o mnoho jednodussi a lepsi, jak pro cloveka tak pro pejska. A bohudiky,mame to stesti, takze jsme mohli nasim pejskum i kocickam vzdycky rychle i v noci pomoci..
Ovsem, v tomto pripade nechapu, proc veterinarka Barta hned nezalecila, musela uz z prvnich testu krve a moci mit aspon podezreni na nejakou chorobu, pokud vzorky dodala vcas do laboratore.Jestli fotka byla s poslednich dnu, tak by se mi Bart nejevil spatne, vypada skvele..
Pro p. Stworu, nelitujte niceho a zmente veterinare, musite mit jistotu, ze jste pro pejska udelal, co jste mohl.Moc silne nedrzim jen palce, ale cele pesti.Dobre to dopadne.Verte!!

34469

7.10.2004 15:15

RE: Když onemocní pejsek...

Ariel Sharon Ariel (tečka) Sharon (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 34469

Jasne jenomze to chce take prepocist na kupni silu a az pote zjisti obrazek kde je to drahsi nebo levnejsi.

34474

7.10.2004 16:14

RE: Když onemocní pejsek...

danyla 65.?.?.?

Reakce na 34474

Samozrejme. V Cechach jsme utraceli za nakup jidla na mesic asi tri tisice korun. Tady v Kanade utratime asi pet set dolaru. Jde o to, ze po zaplaceni 890 dolaru nad rozpocet budu teoreticky temer dva mesice hladem. Pokud zaplatim 1500 korun, prolozim si mesic par dny diety. Ackoliv se tezko da nastinit obrazek prepocitavanim na hladove dny, pravda je, ze neco je drazsi v pomeru k platu v Cechach, neco zase v Kanade. Co se ale poplatku za veterinare tyce - o 1500 korun min jsem v penezence temer nepoznala (za to mozna v Cechach koupim zidli), zato 890 dolaru by mi vazne chybelo (hodnota jedne skvele pohovky v Kanade) [mrknutí jedním okem] >Jasne jenomze to chce take prepocist na kupni silu a az pote
>zjisti obrazek kde je to drahsi nebo levnejsi.

34486

7.10.2004 12:34

Když onemocní pejsek...

Petr 62.?.?.?

Držím palce ... a nedělejte si iluze o veterinářích jinde.

34467

7.10.2004 13:13

Když onemocní pejsek...

DM 66.?.?.?

Iba mala poznamocka: Nielen veterinari, ale aj "ludski lekari" su v drvivej vacsine najprv podnikatelia, a az potom lekari.

34471

7.10.2004 14:39

Když onemocní pejsek...

Had 194.?.?.?

To zhrubnutí u lidí a výdělek za každou cenu - to asi nebude jen vymoženost Kanady. Vydělávám na obživu jako "cesťák" jednám o poměrně velkých investicích ve firmách-to je zatím dobré, firmy budou investovat pořád, až ne, tak je zřetelnější příznak konce. Mohu jen potvrdit-atmosféra houstne, zisky se snižují, je to větší dřina poctivě získat zakázku, konkurenční tlak už bych mnohdy nazval přetlakem. Řešil jsem mnohokráte dilema "nebýt jako oni" a chce to opravdu "speciální postupy" z praktické psychologie, jak nebýt svině a udržet si práci a dostát smyslu té samotné práce-pracovní nároky se zvyšují AD ABSURDUM!!
Mé zkušenosti se smrtí zvířecích přátel:
jistou životní etapu jsem několik let chodil se smečkou "hyen"(jezevčíci-suverénní úprkáři,něm. ovčanda,stafford. teriér a teriérka, "mišmašovka" a jiní) na procházky po kopcích a lesích, několik mi jich pak umíralo z různých důvodů před očima, či dokonce v náručí. Je to dobrá zkušenost.Posílal jsem je do "ráje"- poděkoval za srandu i poučení a vztekání, popřál jim dobrou cestu dále... Tvrdím na základě pozorování, že se ulevilo jim i mně a život plynul a plyne s méně výkyvy. Takový děkovací rituálek jsem prováděl i při vraždění "hospodářských" zvířat. Efekt tentýž.

34472

7.10.2004 16:26

RE: Když onemocní pejsek...

Jasmina 62.?.?.?

Reakce na 34472

Také jsem hladila kralika,dokud se neuklidnil,ikdyz vedel,neni zas tak uplne blbej.
Jo,neni kazdy veterinar jako James Heriot

34488

7.10.2004 17:42

RE: Když onemocní pejsek...

Jarka jaj (tečka) kreising (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 34488

Jasmino, ale je takovy veterinar, my zrovna skoro toho sameho mame..Umi pomoci,kdyz o neco jde vazneho a u neho cas nerozhoduje, ale take je plny humoru, kdyz nejde o nic. A take je to dobry horolezec...Ale to jsem nechtela ani pripominat, jde o neco jineho. Nasi duchodci nemaji velke duchody, obzvast ti sedmdesatnici a byla jsem svedkem toho, ze jim pejska ci kocicku osetril zadarmo...Neni to parada, ze takovy clovek existuje?
Pane Stwora, date nam vedet, jak vase trapeni skonci?Blba veta co? Ala ja vam obema preji, aby to dobre dopadlo a rada bych se to dozvedela..Hodne stesti..

34491

7.10.2004 20:06

RE: Když onemocní pejsek...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 34491

>Pane Stwora, date nam vedet, jak vase trapeni skonci?

To víte, že dám. Dnes se zdá být Bart o malinko lepší. Pořád ještě nejí, ale večer si dál říct a spořádal porci syrového masa (to on hrozně rád). Už tak nepije, na procházce nám skoro stačil.

Zatím pořád čekám na telefon veterinářky. Včera mi řekli, že ta, která ho léčila, tam není až do pátku, a že mi nechají zavolat jiným doktorem, abychom se domluvili na dalších testech. Zatím nic...

34495

7.10.2004 20:28

RE: Když onemocní pejsek...

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 34472

>Posílal jsem je do "ráje"- poděkoval za srandu i
>poučení a vztekání, popřál jim dobrou cestu dále... Tvrdím
>na základě pozorování, že se ulevilo jim i mně a život
>plynul a plyne s méně výkyvy. Takový děkovací rituálek jsem
>prováděl i při vraždění "hospodářských" zvířat. Efekt
>tentýž.
Tedy Hade, kam na ty své nápady chodíte. Když jsem si přečetl předposlední větu, hned jsem si vzpoměl na jistého řezníka Petra Janeckého.Hodil jsem jeho jméno do vyhledávače na Seznamu a skutečně je tam stále. Ovšem ještě nad odkazem na jeho stránky je odkaz na TOP
TOPlist - STATISTIKA: Petr Janecký - mystická cesta
statistika stránky: Petr Janecký - mystická cesta • Datum: 13.9.2004 17 ... Název: Petr Janecký - mystická cesta • Adresa: www.slany.cz ...
www.toplist.cz/stat/3607
Napadlo mě podívat se, jestli se někdo na jeho stránky ještě dívá. Zaškrtnul jsem statiskuku za rok a žasl jsem. V listopadu návštěva žádná a zhlédnutí 15. Nikdo se 15x díval na jeho stránku. Zřejmě si ji prohlížel se shora on sám.
Pro zajímavost adresa stránek je www.volny.cz/karelch/janecky/ index.htm a je třeba se podívat na odkaz na druhý novinový článek.


34496

7.10.2004 21:25

RE: Když onemocní pejsek...

Had 194.?.?.?

Reakce na 34496

>Tedy Hade, kam na ty své nápady chodíte
To byste rád věděl,co? Nic... [velký smích] [velký smích] .
O tom řezníkovi jsem tak viděl pořad(již závěr) v televizi-z mého pohledu dobré.Stránky prohlédnu.
Píšete o seznámení s Buddhovo naukou před desetiletími-znáte metta? Poděkovat kamarádům(a popřát jim šťastnou cestu v těžkých chvílích a to procesy smrti jsou) a těm, kdož mi umožňují dále žít, neboť je za pár chvil sežeru, je to špatně?Dnes je to bláznovství a neracionální. Hle, kde jsme všichni s nebláznovstím a racionalitou...A že zvířata s námi nekomunikují?Já to vnímám tak, že my jim nerozumíme-zkuste Carlose Castanědu.
A neodpovídejte raději, všiml jsem si s bystrostí sobě vlastní, že když se začnu písmácky kokošit, je z toho flame...anebo jo,odpovídejte, je-li co, ať to korekturuje "vladyka"..
Metta - "Šťastné nechť jsou všechny bytosti.."

34503

7.10.2004 18:45

Když onemocní pejsek...

Eli 194.?.?.?

Když to jinak nepůjde, zkuste zavolat panu doktoru Svobodníkovi do Prahy - 284 687 850. Dělá pro ZOO Praha a praxi má spíš jako bokovku, je to báječný pán a skvělý odborník. Možná vám dokáže poradit po telefonu, když mu popíšete příznaky.

34493

7.10.2004 20:48

RE: Když onemocní pejsek...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 34493

Díky. Uvidím...

34498

7.10.2004 20:32

Když onemocní pejsek...

... 213.?.?.?

Dufam, ze sa Bart vylieci. Mam doma psa, ciernu labradorku a neviem ako by som sa tvarila, ak by sa jej nieco stalo. Co sa tyka situacie na Slovensku, presnejsie u veterinara kde chodim, som velmi spokojna. Sice to tiez nieco stoji [smích]

34497

7.10.2004 21:23

Když onemocní pejsek...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Vas pes trpi zrejme nadorovym ochorenim, mozem sa vsak mylit (bars by som sa mylil).
Vieme presne, aky su veterinari: drahy, ako pisete "nejde im o zachranu zvirete ..."...
Co tak sa zamysliet, aky sme my chovatelia nasich "mazlickov" ??
Pomojkat, ucesat, prechadzka, voda, GRANULKY, obcas nieco od stola, a tak dookola. Granule su super. Chodit denne k masiarovi po cersteve maso - nejake vyrezy, chrupavky a p. je velmi neprakticke - nedam to predsa do chladnicky so zradlom pre moju rodinu, a naviac, sme taky uponahlani, kde na to vziat cas? Granulky su super, je v nich vsetko co pes potrebuje, vitaminy, bielkoviny, mineraly, stopove prvky, no proste vsetko co pes potrebuje. Vydrzia dlho - vdaka konzervacnym latkam - obrovskemu mnoztvu chemie (ako inak, su predsa na masovom zaklade, bez chemie by sa to rychlo skazilo).
V obrovskom mnozstve knih od znamych chovatelov sa vsak o granuliach nic nedocitate. Nic o tom, ze by pes mal ten humus zrat. Tie knihy musia byt vsak starsie ako 50 rokov. Geneticky kod psa sa vsak za 50 rokov prakticky vobec nezmenil.
Po rokoch pridu podobne ochorenia, a rozne ine. Ako to ??, ved sme sa tak starali. Vlado, nerypem, iba vysvetlujem. Som tiez jeden s opisanych chovatelov psa. Drzim palec.

34502

7.10.2004 22:03

RE: Když onemocní pejsek...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 34502

Granule psům nedávám. Sice je máme v pytli připravené (pro případ, že dojdou konzervy nebo že jsem nestačil navařit), ale běžně je nedostávají. Vím, jak to chutná. Zkusil jsem sám. A nebudu dávat zvířatům, co bych sám nejedl.

34505

7.10.2004 22:43

RE: Když onemocní pejsek...

Karel z Čech 212.?.?.?

Reakce na 34502

Před 50 lety snad granule pro psy ještě ani nebyly, alespoň u nás. Ovšem pokud si dobře vzpomínám, tak před nějakými 40 lety jsme se domnívali, že člověk v budoucnu bude živ jen z pilulek (granule je ošklivé slovo pro lidskou stravu).
Když však pozoruji naše mazlíčky, tak si musím myslet, že pro psa granule v kočičí misce a pro kočku v psí misce, musí být náramnou pochoutkou. Ve vlastní misce to "není k žrádlu". (A to dokonce i v případě, že v obou miskách je to samé.)
S tou chémií si myslím, že mezi granulemi a konzervami nebude podstatný rozdíl. Nejvíc nám však chutnají kapsičky no a samozřejmě úplně nejlepší je cokoliv, co "upadne" od stolu.

34508

8.10.2004 8:10

RE: Když onemocní pejsek...

Jarka 160.?.?.?

Reakce na 34508

Cokoliv, co upadne od stolu....
Samozrejme, to jsou nasi mazlicci, ale jinak naseho 50kg "mazla" krmime granulemi a 1x za tyden mu varim poradne psi zradlo, hovezi nebo kureci maso /jemne nakrajene/, zeleninu, testoviny, ryzi a samozrejme dostane obcas i kousek syroveho, jen hoveziho masa.A co dal? No jiste, co upadne od stolu.Jeste obcas dostane syrove, cerstve vejce..Jinak si na granule nemohu stezovat, kupuji je, ne podle ceny, ale ty, ktere pes zere.Nas pes je "podvratak" cili "vesnicka smes", nebo jak se jim jeste rika, je to krizenec zlate dogy a cerneho nemeckeho ovcaka.To je smes, co? Avsak na jeho vyjimecne a paradni vlastnosti si nemohu narikat.Ma rad deti i lidi, kazdeho privita vlastnim zpusobem a ja tvrdim, ze provede i zlodeje po baraku.No, zatim nemame zadne zkusenosti se zlodeji v baraku.....

34519

7.10.2004 22:53

Když onemocní pejsek...

Ig 81.?.?.?

Peněz nelitujte - pokud je co jíst... Taky by mě to naštvalo, dokonce mě to moc mrzelo a vadilo jen při "problému vzdáleném" čtení. Ať pejsek ještě vesel žije. Ale naše (vaše) společnost, často hodně viditelně reprezentovaná lékaři, na něco chcípnout musí a těmito kroky k tomu neomylně směřuje. Nic s tím nenaděláme. $+€ povýšené nad jakýkoliv zájem nad jiným životem jsou STANDArd. Prostě si řežeme větev neustálým generováním zisků, které upřednostňujeme před... Před čím? Před vlastním životem. Nedávno jsem si četl v jedné knize, že v byvších společnostech by člen, který by si hrabal na více, než na nadcházející zimu, zatímco okolo by hladověli, byl zaveden k medicinmanovi jako CHORÝ. Připočtěme k tomu světový ropný zlom s musulmansko-křesťanskou krizí a navrch ropnou žízeň Číny a možná Indie... Omlouvám se za ten děsběs, který jsem vyjmenoval... Náš svět tak funguje.

34509

7.10.2004 23:15

Když onemocní pejsek...

Pan.Pekel pan (tečka) pekel (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Jestli muze nekdo Vasemu pejskovi pomoci, tak je to doktor Hercik z Horomeric u Prahy. Tel.:+420220971236. Je to nejlepsi veterinar na psy v Praze. Jo a je to slusnej chlap. Za ty penize co davate v Kanade muzete priletet sem a pejska v pohode vylecit. Drzim Vam obema palce.

34510

8.10.2004 12:59

Když onemocní pejsek...

Jura Lorenc 66.?.?.?

Souhlasim s tim ze ceny za osetreni jsou premrstene, znam vsak ceske veterinare Tilsonburghu, Ontario Jirku a Sarku Svobodovi, kteri nejen ze udelaji vic nez musi ale maji navic velice primerene ceny.

34528

8.10.2004 21:54

Když onemocní pejsek...

Igor ella1 zavinac atlas bodka cz 213.?.?.?

Drzim Vam palce!Mame tiez jazvecicu,11r.Minuly rok mala nador na mliecnej zlaze.Byvam v mestecku 20km od Bratislavy,"kamarat"MVDr.mi doporucil operaciu u jeho znamej-cena nad 2500sk.Siel som k staremu Panovi veterinarovi-vravi:asistujte mi,urobime to hned!Vypytal si 650sk aj s narkozou.A vraj-naco histologiu?Aj tak,ak je pozit-nic nepomoze...Takze,vidite aj na SVK sa zacal proces zodratia z koze.Ale este sa najdu aj poctivci,pri ktorych sa mozme aj naucit asistovat pri operaciach [smích].Pekny pozdrav do Kanady.

34554

11.10.2004 11:01

Když onemocní pejsek...

Jarka 160.?.?.?

Nerada rusim, toto tema je uz daleko, ale jak to dopadlo s Bartem???????

34675

12.10.2004 14:13

RE: Když onemocní pejsek...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 70.?.?.?

Reakce na 34675

Příliš se to nezlepšilo. Pije sice už normálně, tedy s mírou, ale ztratil chuť k jídlu. Skoro nejí, je velmi vychrtlý. Na procházky ale s námi chodí a jde skoro normálně. I v zahradě pobývá jako obvykle.

Odčervil jsem ho a dávám mu antibiotika proti leprospiroze. Chystám se znovu navštívit doktorku.

34764

13.10.2004 8:53

Když onemocní pejsek...

Vcelicka 24.?.?.?

PANE STWORA DRZIM BARTOVI PALCE, JE MI HO OPRAVDU OD SRDCE LITO, ALE SNAD NAVSTIVTE NEKOHO JINEHO NEZ TU STEJNOU DOKTORKU...MOZNA HOLISTIC DOCTOR?

34815

Příspěvků: 32

07.10. 01:50 pav3l  Když onemocní pejsek...
07.10. 08:18  Když onemocní pejsek...
07.10. 09:56 Dan  Když onemocní pejsek...
07.10. 09:59 Jarka  Když onemocní pejsek...
07.10. 10:59  Když onemocní pejsek...
07.10. 20:50 Karel z Čech  RE: Když onemocní pejsek...
07.10. 12:19 Ariel Sharon  Když onemocní pejsek...
07.10. 12:54 Jarka  RE: Když onemocní pejsek...
07.10. 15:15 Ariel Sharon  RE: Když onemocní pejsek...
07.10. 16:14 danyla  RE: Když onemocní pejsek...
07.10. 12:34 Petr  Když onemocní pejsek...
07.10. 13:13 DM  Když onemocní pejsek...
07.10. 14:39 Had  Když onemocní pejsek...
07.10. 16:26 Jasmina  RE: Když onemocní pejsek...
07.10. 17:42 Jarka  RE: Když onemocní pejsek...
07.10. 20:06 Vladimír Stwora  RE: Když onemocní pejsek...
07.10. 20:28 Karel z Čech  RE: Když onemocní pejsek...
07.10. 21:25 Had  RE: Když onemocní pejsek...
07.10. 18:45 Eli  Když onemocní pejsek...
07.10. 20:48 Vladimír Stwora  RE: Když onemocní pejsek...
07.10. 20:32 ...  Když onemocní pejsek...
07.10. 21:23  Když onemocní pejsek...
07.10. 22:03 Vladimír Stwora  RE: Když onemocní pejsek...
07.10. 22:43 Karel z Čech  RE: Když onemocní pejsek...
08.10. 08:10 Jarka  RE: Když onemocní pejsek...
07.10. 22:53 Ig  Když onemocní pejsek...
07.10. 23:15 Pan.Pekel  Když onemocní pejsek...
08.10. 12:59 Jura Lorenc  Když onemocní pejsek...
08.10. 21:54 Igor  Když onemocní pejsek...
11.10. 11:01 Jarka  Když onemocní pejsek...
12.10. 14:13 Vladimír Stwora  RE: Když onemocní pejsek...
13.10. 08:53 Vcelicka  Když onemocní pejsek...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 4

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 12

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 0

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Babiš ukázal barvu: Od cesty Vystrčila na Tchaj-wan se nedistancuje04.09.20 16:49 Česká republika 4

Už je to tady: Čína stopla zakázku na česká piana za miliony04.09.20 16:44 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,59 Kč
Euro
26,75 Kč
Libra
29,18 Kč
Kanadský dolar
17,11 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
24,78 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,34 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 061,38 Kč
1 unce stříbra
604,65 Kč
Bitcoin
250 775,35 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 807