Diskuze k článku

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Příspěvků 91

2.4.2004 21:15

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Bougy 137.?.?.?

Ono nám, kteří tam nežijeme je těžké hodnotit jestli je správné hlavního iniciátora a ideologa teroru za jeho bohulibou činost odprásknout jako prašivého psa či počkat až on pošle dalšího malého kluka s bombou kolem pasu, odprásknout mě.

Já jen vím, že moje jedna příbuzná tady v Praze je roduvěrná Palestinka a její celá rodina žije v Israeli a moc jim ti Palestinci za zdí k srdci nepřirostli. Mají z nich i strach.
Takže nevím za koho zájmy či peníze ta pisatelka toho článku mluví.

27324

2.4.2004 22:13

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Aja 69.?.?.?

Reakce na 27324

>Ono nám, kteří tam nežijeme je těžké hodnotit jestli je
>správné hlavního iniciátora a ideologa teroru za jeho
>bohulibou činost odprásknout jako prašivého psa či počkat až
>on pošle dalšího malého kluka s bombou kolem pasu,
>odprásknout mě.

>
>Já jen vím, že moje jedna příbuzná tady v Praze je roduvěrná
>Palestinka a její celá rodina žije v Israeli a moc jim ti
>Palestinci za zdí k srdci nepřirostli. Mají z nich i strach.
>

>Takže nevím za koho zájmy či peníze ta pisatelka toho článku
>mluví.

..a nestacilo by,kdyby autorka hovorila v zajmu reseni tohohle nekonecneho konfliktu?
Jen zridkakdy v realnem zivote,byva chyba jen na jedne strane.Velke konflikty ve svete se obvykle(bohuzel)resily valkou.Tady neni mozna ani dohoda(kolik pokusu uz ztroskotalo),ani vojensky stret,Palestina nesmi mit armadu.
Terorismus je hrozna zalezitost.Co s tim?Vzit Palestincum i to malo co jim zbyva a nahnat je do more?

27325

2.4.2004 22:58

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27324

Ja si osobne myslim, ze se Izrael s Palestinci uz radu let moc "sere". S americkou neomezenou podporou mohl byt ten problem vyresen pred lety. Mezinarodni pravo, pche, ti vyklestenci v Evrope a hlavne ti Nemci, kteri se dnes boji jakmile uslysi slovo "Holocaust". Ti by se v nejhorsim pripade zmohli na par diplomatickych not, ktere je mozno evidovat a ignorovat, ci se "diplomaticky" omluvit.
Terorismus, utoky na Izrael, o ye?, vyhlasit okamzite stanne pravo, zastavit proud a pitnou vodu, zastavit veskere dodavky potravin, leku, pohonnych hmot, vyhodit okamzite vsechny "do-gooders" z OSN z Gazy a West Bank, uzavrit veskere tiskove agentury, proti demonstracim pouzit plamenometu a napalmu, atd. Par set tisic Palestincu by chciplo, who cares, oni stejne se mnozi jako kralici, zadna skoda. Izrael je ale, bohudik pro Palestince, demokraticka zeme, a tak si takovyto "luxus" nemuze dovolit.Ale v posledni dobe dostavam ten dojem, ze Sharon se uz zacina pekne nasirat, ale doufam, ze za nedlouho dojde k nejakym serioznim zmenam. Jedna "Daisy cutter" na Arafata? Uvidime.

27327

3.4.2004 7:14

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27327

Jsi blázen!

27333

3.4.2004 14:00

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27333

Hele, Peleska se zase ozval. On je spribuznen s tim byvalym politrukem a pozdeji velitelem baterie nejakym kapitanem Josefem Peleskou. Jinak tez zvany "starej Pelech" z Vysociny (HavlBrod). Velice "vzdelany a inteligentni politruk", devet trid, (typu "Zadam o pjet hadri na miti"[mrknutí jedním okem], clen strany od padesatych let, jak nam vzdy s nadsenim vysvetloval.
"Souzi, ja vstoupil do strany z lasky k Sovetskymu svazu. Kdyz mi strana ukazala, ze takovejm zradcum typu Husak, Novometsky, Slansky u nas psenice nepokvete, nemoch jsem jinak". Takze urcite komunisticke zatizeni zustalo v rodine, pane Peleska? Je to v genech. Mozna to preskoci pristi generaci. Zaverem vam a te vasi yente jen vinsuji prijemny prvni seder (5. dubna 2004 po zapadu slunce). Happy Pessah! Mazel Tov.

27336

3.4.2004 20:28

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27336

Jsi magor a kecáš voloviny!

27340

4.4.2004 8:30

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27340

Pane Peleska, mel jste nejake vypito kdyz jste napsal Vas prispevek? Myslim, ze zde na zvedavci je vyzadovano mluvit slusne a k veci. Vy ovsem mluvite velice jako nevzdelanec

27355

4.4.2004 17:01

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27355

Hele Včeličko,
když si někdo docela sprostě vymýšlí, nezbyde nic jiného,
než na hrubý pytel bývá hrubá záplata.
A jinak můžeš jít též do řiti, neboť jsi zastáncem stejných
názorů jako ten troglodyt, kterého se zastáváš!!!!

27362

4.4.2004 17:31

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27362

Pokud jde o toho troglodyta, je pravdou, ze mam zvlastni animus vuci Pelesnikum, buzerantum, tree huggers a lesbickam, ktere si neholi nohy. Ale na druhe strane jsem videl par hezkych ptacku zvanych wrens, to jsou tez troglodyti v provincii New Brunswick. Co je ale dulezite je to, ze dokazu Pelesnika nastartovat na prvni naslapnuti, holt neni nad dobre serizenou motorku. Preji prijemny zbytek nedele. My se na Vas...... Vy se na nas.

27364

4.4.2004 21:26

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

oji 194.?.?.?

Reakce na 27364

Proc jste tak nenavistny?? Stalo se Vam neco spatneho v detstvi??? Berete tvrde drogy????? Nejak se nemuzu dobrat smyslu Vasich prispevku. Jedinym vysvetlenim by bylo jen to, ze jste provokater. Ale proc? Dela Vam to dobre? [zmaten]

27375

5.4.2004 20:42

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27375

Ja nejsem nenavistny, jen se na nektere problemy divam bez komunistickych bryli soudruha Pelesky. Ten ztratil SSSR, Elvis Presley je take mrtev a on se sam neciti moc dobre.
Pokud jde o drogy, ty nejtvrdsi, ktere nekdy beru, jsou Ibuprofen, Advil. Clovek musi byt opatrny, aby si nezlomil zoubky. Nekousat, jen polykat s pomoci vody.
Et si vous pensez que je suis un agent provocateur, peut etre. En tout cas d'apres moi je ne suis pas mal. A vypenit Pelesku mi dela dobre, toho vytocim na prvni nakopnuti, jako spravne serizenou motorku.
Nice meeting you!

27392

5.4.2004 21:53

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27392

Pozor na játra vole! Ale to myslím vážně.
Ibuprofen, který se v USA prodává pod obchodním označením ADVIL, není úplně bezpečný lék.

27398

6.4.2004 17:49

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

oji 158.?.?.?

Reakce na 27392

Elvis zije !!!!!! [velký smích]

27425

5.4.2004 2:24

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27362

Pelesaku priblblej, jak si predstavujes se mnou v tomto tonu mluvit? Co si o sobe hovado bozi myslis? Do Prahy te pustili na revers a tady placas jednu hovadinu za druhou, no a kdyz te slusne oslovim tak mi zacnes svou povidku HELE no tak mi HELE PELESAKU vlez do (__) no a pokud neumis obrazkovou cestinu tak toto je prdel(__)no a ty jses
cau rozumbrado a uz si konecne utri tu penu

27379

5.4.2004 2:47

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27379

Včeličko,
Ty budeš ale vzláštní případ.Ještě Tě pamatuji s titulem
doktora před jménem,ale Tvůj vyjadřovací aparát je slabý.
Řekl bych , že tuze slabý.Kdepak jsi promoval, milý Včeličko?
Ale k věci Včeličko.To víš,když se zastáváš Peshmerga,
máš to trochu nahnuté. Nebo též schvaluješ "léčit"
demonstranty plamenometem.Vy dva budete nejspíše ze stejného
vrhu.Je to takové plemeno, které lze pojmenovat jako
provokatér obecný, též zvaný nasírač permanentní,
ale řádu rozumu mdlého.
Již jsem na těchto stránkách zažil lepší klasu nasíračů.
Vy jste s Peshmergem taková málo úderná jednotka jenom spíše
béčka až céčka.
A Včeličko,jak se vůbec jmenuješ?Ale nic ve zlém.
To je zajimavá vlastnost, neuvést ani svoje jméno.
Čeho nebo koho se bojíš, že se skrýváš za "Včeličku"?

27380

6.4.2004 4:14

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Vcelicka 24.?.?.?

Reakce na 27380

Víš co Pelesko,
náš rozhovor právě skončil.
Ty patříš bohužel k těm hovádkům,které jsou schopni pouze
nadávat a hlavně nasírat. Máš radost, když můžeš někoho
jak říkáš vytočit,aby on "chytil" na první nášlápnutí.
Je moje chyba, že jsem tuto Tvoji úchylku poznal až později.
Ale i pozdní poznání je platné.

27412

7.4.2004 2:49

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27412

Včeličko, jak vidím Ty jsi takový chudák,
že nemáš ani na to, napsat si svůj text a musíš se opisovat!

27434

7.4.2004 3:34

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27412

Jenom se stále opakuješ a já jsem nikdy o nějakém
"prvním našlápnutí" nikde nemluvil.
Jsi bohužel prohlaný ubožák,
který musí opisovat,protože se na vlastní text nezmůže!

27437

7.4.2004 5:02

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27412

Včeličko lžeš a používáš můj text.

27439

5.4.2004 16:11

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 27355

Pane Vcelicko,
pan Pelisek na ty sve Araby neda dopustit, to jsou jeho
posledni pratele. Rodna strana i Sovetsky Svaz ho zklamal.
Saddam je v chladku a Arafat uz ma na kratko.

27386

5.4.2004 19:09

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27386

Peleška a jeho nohsledi Peleškovi komunisté to mají již za sebou. Vláda komunistů se již, možná s výjimkou Slovenska, nenavrátí. Se Sovětským svazem na věčné časy, ale ani o den déle.

27390

5.4.2004 21:49

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27390

Ty jsi vážně Peshmergo docela obyčejný vůl.
Když nemáš argumenty , začneš s komunisty.
Komunismus by mohl být,ale to by museli být všichni lidé andělé,
což zjevně nejsou, takže "komunismus" je a zůstane jakousi
utopií i bez blbého Peshmergy!!!
A je docela usměvné, co všechno se za komunismus a socialismus
u nás mohlo schovávat!
Spíše bych si dovolil,když jsme u ideologických nálepek,
označit minulý režim za sociálně - feudální!!!
Kdo nebyl příslušníkem "komunistické" šlechty a jejich
slouhů, musel tvořit lid poddaný.
Ale vrátím se k Peshmergovi.
To je naprosto krystalický případ nasírače.
Když nemá argumenty napadá.Tady byl jednou článek , taková
studie o lidech, které autor nazýval ZMRDY.
Myslím,že by jsi se v něm našel!!!

27395

5.4.2004 21:51

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27386

Hele Řehošku zůstaň v kanále a nevylézej!!!
Tebe poznám i když jsi anomym.

27396

5.4.2004 22:32

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27396

Čest práci, soudruhu Peleško, nebo jak jsme rikavali na stranickem vyboru jen, Čest! či občas Čestík! ale to jsme jich meli par v palici, pamatuješ, soudruhu ?
Pěníš zase soudruhu, to je dobře, ale pozor na bdělost, americti a izraelsti imperialisti nespěj, jak by řekl tvůj příbuzný, kapitán Peleška Josef.
A doposud jste mi neodpovedel na tu otazku tykajici se gramatiky. Jak se pise spravne, "žádám o pjet hadri na mití"? či "žádám o pět hadrů na mytí". A jestlipak vite soudruhu Peleško, zda je spravnejsi rici, "Nemohu se dívat do slunce" či "Nemůžu se dívat do slunce". Kdybyste to náhodou nevěděl, tak se mi podívejte do pr.ele. Dobrou chut'.
Du verfluchte momzer.

27400

6.4.2004 1:49

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27400

Byla tady jednou diskuze nad článkem,
Jak poznat ZMRDA? Tam by jsi se našel Ty moulo uslintaná!

27406

6.4.2004 14:28

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 27396

Hele Řehošku zůstaň v kanále a nevylézej!!!
Tebe poznám i když jsi anomym.

Pane, ja se Rehosek nejmenuji a za druhe jste to jen vy
kdo dela Zvedavce opravdu profesionalnim webmagazinem.
Podle vas je mozne mit jen jediny nazor a to nazor pana
Peleska, ten kdo ho nema je proste dobytek a hovado.

27420

4.4.2004 10:31

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Rastislav Paluš r (tečka) palus (zavináč) centrum (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 27336

Je zaujimave, ze fasista nadava niekomu do komunistov [cool]. Problem je totiz v tom, ze akonahle su nejake principy niekym porusene a ten niekto nie je potrestany, tak tieto principy prakticky prestavaju platit. Uz som to tu raz tusim pisal - ludom v Europe a USA uz evidtne chyba vojna, pretoze uz zase zabudli, co su to vojnove hrozy. Ludstvo vseobecne nema prakticky ziadnu pamat, a preto je odsudene na vecne utrpenie.
Ono sa Vam to tu krasne rozprava ako by ste pouzili napalm na neozbrojenych demonstrantov, ked si sedite doma v teplucku a zda sa vam, ze ste na opacnej strane barikady. Keby vam niekto beztrestne pozabijal rodinu gulkami dum-dum a zrutil vam dom, tak by ste sa na to zrejme pozerali inak. V duchu vasej filozofie by ste asi boli prvy, ktory by sa opasal bombami a odpalil sa uprostred davu civilistov nepriatelskeho naroda.

27356

3.4.2004 15:23

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Martin Suchý suchymar (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 27327


>Terorismus, utoky na Izrael, o ye?, vyhlasit okamzite
>stanne pravo, zastavit proud a pitnou vodu, zastavit veskere
>dodavky potravin, leku, pohonnych hmot, vyhodit okamzite
>vsechny "do-gooders" z OSN z Gazy a West Bank, uzavrit
>veskere tiskove agentury, proti demonstracim pouzit
>plamenometu a napalmu, atd. Par set tisic Palestincu by
>chciplo, who cares, oni stejne se mnozi jako kralici, zadna
>skoda.


Co kdyby přistála na hlavě raketa nebo napalm tobě? Žádná škoda, who cares, bylo by jen o jednoho fašistu míň. Jak můžeš tohle psát?!!! Ty nejsi normální.

27338

3.4.2004 18:30

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27338

Vazeny pane Suchy,
pokud trpite dehydraci systemu, pak doporucuji 8 sklenic dihydrogen monoxide (H20) denne, je to tekutina, ktera se vyskytuje i v Ceske republice . Toto je davka doporucena prednimi americkymi odborniky (dieticians). Potom nejenom vas organismus bude stabilnejsi, ale i vase stolice bude pravidelna a bezproblemova, tj. neudelate si "zlatou zilu". Preji Vam a Vasi yente, du verfluchte momzer, prijemne proziti Pessahu. Mazel Tov!

27339

3.4.2004 20:37

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 27339

Jste opravdový génius, vy znáte vodu. [smích]
Ale jak si tak pročítám váš příspěvek, začínám si myslet, že jste vodu nepil, musel jste pít něco reaktivnějšího.
Měl jste dát víc na své přátele, když Vám říkali, aby jste si do té vody dal šumák a né plutonium.

27341

3.4.2004 21:06

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Martin Suchý suchymar (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 27339

Blahopřeji Vám, vy znáte vodu, tak to možná neumřete až budete sám na poušti v okolí dnešní Palestiny, protože až budete u moci, nic jiného a nikdo jiný tam nebude.

27344

3.4.2004 23:04

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27344

Vsem tem Peleskum, Suchym, a anonymum,
Doufam, ze jsem Vas vsechny na sobotu pekne "nas*al", ale nicmene preji Vam vsem Happy Pessah a i tem Vasim yentam. Nezapomente, ze prvni seder zacina v pondeli 5. dubna 2004, po zapadu slunce. Mazel Tov! Baruch hashem, yom, yom.

27347

4.4.2004 17:36

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27347

Hele Peschmergo nebo jak se vlastně jmenuješ,
kdyby jsi alespoň byl pobožným Židem, měl bych k Tobě úctu,
protože si vážím věřících lidí,ale Ty jsi docela obyčejná
"mozková kráva" ,která přemýšlí logikou "hospody 4.cenové skupiny".
Zabíjet demonstranty plamenometem je opravdu "báječným nápadem"
hodným Tvého chorého mozku.
A nakonec je vidět,že podobní lidé Tvého úchylného uvažování
jsou dnes ve vedení státu Izrael.To také bude základním problémem.
Jak je vidět v Iráku i jinde, dnešní situace se nedá řešit
silou. Není sice možné ustoupit a říci nebudeme se před
útoky bránit,ale dnes je očividně v 21. století
rozpoutávána náboženská válka - islám versus křesťanství -
a to se jistě některým kruhům Izraele náramně hodí do krámu.
Když tak blbě Peschmergo kecáš a zastáváš se násilí,
není vyloučeno, že Tě také časem může něco potrefit.
Pojedeš vlakem a najednou - čerte kde máš kropáč -
budeš vypadat jako ti na těch obrázkách Čertíka Bertíka.
Tak tolik k tvému úplně blbému a násilnému výlevu,
který se zde stvořil.

27365

4.4.2004 20:03

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27365

Peleška bey,
byl bych velice rád, kdybyste mi netykal. Nechodili jsme spolu do stejne školy, a pokud máte vzdelani toho Vaseho pribuzneho Josefa Pelešky z HavlBrodu, tak to asi nebude moc valne. Dokazal byste opravit gramaticke chyby, "zadam o pjet hadri na miti" ? Pokud to dokážete, zminte se o tom při Vašem příštím příspěvku,pak muzeme dale diskutovat. A pokud jde o to nasili, az se vam ta islamska verbež rozleze po Evrope, pak se Vam, doufam, oci otevřou. Az se budete bát jet metrem, vlakem ci autobusem, najíst se v restauraci ci čekat na autobusovem nádraží atd. pak Vas, vy Svejci, ta sranda urcite přestane bavit; a pak snad pochopite, proč Izrael musí dělat to co dělá. Btw, ty hospody 4. cenové skupiny mívaly tu nejlepší drštkovou a guláš, a za křestanské peníze. Have a nice day. [vyplazený jazyk]

27370

4.4.2004 21:58

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27370

Peshmergo,
Ty se neumíš ani prohlásit svým vlastním jménem,takže ani nevím
kdo jsi.Ale nekecej voloviny!
Jednou napíšeš, že je nejlépe rozehnat demonstranty plamenometem,tak o čem chceš víc hovořit.
V okamžiku, kdy napíšeš něco tak blbého, veškerá seriozní
diskuze končí.
A co se týče potírání "zlého islámismu" nesdílím Tvůj
poněkuď jednostranný a hlavně hodně zjednodušený názor.
Islám má cca 300 milionů vyznavačů, jenom v dosahu našeho
kulturního okruhu.
Jsou islámské státy,jejichž občané i oni sami žijí se západní
civilizací v nejlepší pohodě.Takže nevím, proč jedni
muslimové mohou být v pořádku a jiní nikoliv.
Tato otázka má jistě více příčin a proto více odpovědí.
Nevím,kdo je "islámská verbež" / v okamžiku,kdy se takhle
vyjadřuješ si zjevné prase a hovado/, ale třeba v Německu
je muslimů několik milionů a žádné větší potíže s nimi nemají.
Dokonce je tam již třetí generace a dá se říci, že jim to skoro
funguje.
A propo - když by si v Německu oficiálně navzal někoho
muslimskou verbeží na veřejnosti, šel by si sedět Ty prase!!!
Docela normálně by jsi spáchal trestný čin - hovádko!!!
A o tom to také je!Není možné nadávat muslimům,židům a dalším!!!
Ve společnosti, kde jsou různá etnika je nutné velice tvrdě
zachovávat spravedlnost pro každého.Jinak se společnost rozpadne.Ale o to asi někomu jde!!!
Zkus někomu takhle veřejně nadávat v Americe.A pojedeš
v železech, ani nemrkneš!
Těžko zde rozvádět,ale řešení těchto problémů silou je až to krajní řešení a potažmo pro naši západní civilizaci velice nevýhodné!!!
Oni "rozbíječi" klidu ve společnosti taková hovádka jako je Peshmerga vlastně potřebují!!!

27376

4.4.2004 13:14

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

martin 129.?.?.?

Reakce na 27339

Tak to by jsem zrovna nedoporucoval, jak vsichni vime a americti odbornici to taky doporucuji, samotna voda (tim myslim H2O a ne jeji roztok soli, ktery predstavuje tzv. voda pitna) by zpusobila tezkou ujmu na zdravi vedouci az k smrti. Pokud mi neverite, zkus Te to, voda se da koupit skoro vsude a to pod nazvem 'destilovana voda'.

27358

4.4.2004 15:14

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27358

Mate naprostou pravdu, ale uz jsem procestoval hodne kontinentu a nikde jsem destilovanou vodu ve studnich ci kohoutcich nenasel. Spatnou a spinavou, to jo, smrdici po síře, to taky, ale destilovanou, to ne. A pil jsem i vodu z desalinacnich zarizeni, i ta se musi ochucovat.

27359

4.4.2004 18:55

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27338

Pane Suchy,
jak vidite nemam zadne problemy to napsat, naopak napsal bych jeste vice, ale to byste, pane Suchy, spolu s panem Peleškou, zacali doopravdy pěnit. Tak snad priste. Az se vam ta islamska verbež zacne rozlezat po Cechach, tak take zmenite nazor. Uz pri te me posledni navsteve Cech jsem tam tech Cecencu, Jugoslavcu (Bosnia, Hercegovina, Kosovo, a jinych budoucich teroristu videl vic nez dost. Az se zacnete bát jit do restaurace, kina ci jet vlakem, metrem nebo autobusem, mozna, ze se vam otevřou oči, nebo take střepinou granatu permanentne zavřou, either way. Pak si vzpomenete na Sharona. Have a nice day, dokud to jeste je mozné. [mrknutí jedním okem] Ta ta for now.

27368

4.4.2004 23:07

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Martin Suchý suchymar (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 27368

Proč se na problém koukáte tak jednostranně? Jak by se Vám líbilo mít zákaz vycházení po 22. hodině a kdyby Vám po dvorku jezdili tanky cizí armády? Uvědomte si, že každý Palestinec není terorista!!!
Myslíte si, že ty lidi se rodí s bombou kolem pasu a že jejich jediný sen je odbouchnout se v autobuse a zabít sebe a k tomu co nejvíc žídů?
A nejlepší zážitek mají z toho, když zabijí nevinou matku s kočárkem, to potom na oslavu na sobě odpálí ještě jednu bombu.
Podobně jako vy skutečně uvažoval Hitler a jeho stoupenci. Neplatil dřív zákon, že když zabijete otroka, není to vražda, ale něco jako kdybyste zničil vázu? To byla idilka, co?

27378

3.4.2004 20:50

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27327

Bohužel i takový lidé chodí po světě a potom se divíme,
že jsou nějaké války a zabíjení a další záležitosti!

27342

3.4.2004 20:59

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Martin Suchý suchymar (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 27342

Přesně tak, Hitler také začínal jako nenápadný malíř s "lehce" vyhraněnými názory.

27343

3.4.2004 21:29

KDYŽ JE ŘEČ O HITLEROVI - ZDE HO MÁTE:

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Reakce na 27343

http://free.freespeech.org/americanstateterrorism/zionazis/zionazigraphics/SatanicSharon.jpg

27345

20.5.2004 13:07

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Antonin Machacek hotento (zavináč) juno (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 27327

Mily Adolfe mladsi,
Tatinek te to dobre naucil, nez spachal sebevrazdu.
Tvuj
Strycek Gobels Buenos Aires

29110

3.4.2004 3:16

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

According to Dr Alfred Lilienthal in his book The Zionist Connection , "The Jewish population of Palestine [what is now Israel and the occupied territories, the West Bank and Gaza] at the time of the Balfour Declaration in 1917 was a mere 7 percent of the 700,000 inhabitants. The rest were Muslim and Christian Arabs. At the time of the (US-dominated UN) partition vote in 1947 there were only 650,000 Jews in Palestine while there were 1.3 million indigenous Palestinian Arabs, either Christian or Muslim. Under the partition plan, 56% of Palestine was given for a Zionist state to people who constituted 33% of the population and owned about 6% of the land. These UN figures have never been in dispute."
They converted to Judaism between 620 and 740AD, and have no genetic connection to biblical Israel, and hence to the narratives of the Bible and the "Holy Land". Koestler actually devoted an entire book called The Thirteenth Tribe (1976) to the fact that the Jews of eastern European origin, who are known as the Ashkenazi Jews and who make up about 95% of the Jewish population of today, are of Khazar origin. In other words — virtually all of the Jews of the modern world have no Hebrew ancestry, and no ancient connection with Palestine.

27329

3.4.2004 7:14

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

TAKHLE TO VYPADALO V PALESTINSKÉM JENINU,PO NÁVŠTĚVĚ MÍRUMILOVNÝMA ŽÍDÁKAMA,VYBAVENÝMA "HRAČKAMI" OD SVÉHO POSLUŠNÉHO,BOHATÉHO STRÝČKA SAMA!

http://poetry.rotten.com/jenin/0004/
http://poetry.rotten.com/jenin/0005/
http://poetry.rotten.com/jenin/0006/
http://poetry.rotten.com/jenin/0007/

27332

4.4.2004 4:12

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě Max 129.?.?.?

Reakce na 27332

Pojdme kazdy poslat tento prispevek CNN.

27348

4.4.2004 4:56

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Reakce na 27348

.....jo,to by tak pomohlo,ti by byli schopní tvrdit,že to jsou fotky z Izraelského autobusu!
I když je mi jasné,že to ve vybouchlém Izraelském autobuse vypádá podobně.
Proto ale důležitá otázka,proč a kdy tenhle conflict začal?
Odpověď je celkem jednoduchá.....po 1945,vznikem Izraele a následující,prachsprostou zlodějnou a genocídou proti Palestincům! Nothing more,nothing less - end of story!

27349

4.4.2004 12:06

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27349

Pekne fotografie, zvlaste ta s tim malym pindikem. Ten uz tech novych mladych Palestincu moc nezplodi. Ale jako "nahradni soucastky" vcetne plic, jater, ledvin, oci atd. jsou i po smrti pouzitelni a prospesni. Navic jsou ted v moslemskem raji, kde muzi maji ten nejlepsi servis (72 panen, na osobu muzskeho pohlavi, pane Certik). (To byste si dal do trumpety, pane Certiku, n'est-ce pas?). Allahu akbar wa Muhammadu rassullah! Nebot co Allah cini, dobre cini.
Je zajimave, ze se soustredujete jen na Palestince. To asi Zide krvaceji a ztraceji udy pri vybuchu bomb v autobuse ci restauraci jinym zpusobem? Tak az budete mit nejake nove fotografie, zase nam je uverejnete. Nepratel se nelekejte, na mnozstvi (fotografii) nehledte.

27357

4.4.2004 19:59

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Reakce na 27357

"Je zajimave, ze se soustredujete jen na Palestince."

Vždy jsem byl na straně slabších,utiskovaných,okradených,čili na straně good a né evil!A tvůj Talmundem navoněný blabol můj názor nezmění.S tebou je to asi tak - buď jsi [cenzurováno], oslepený svím bohem - MAMONEM,anebo prostě pravdu vidět nechceš!
Vi [cenzurováno] jste jako komouši,také si opakujete ty vaše lži a báchorky tolikrát,až jim sami věříte a navždy sami sebe litujete.
[Cenzurováno],tobě asi transplantovali mozek,dali ti ten z Barucha Goldsteina,viď?

27369

4.4.2004 21:10

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27369

Certíku Bertíku,
začínáte pěkně pěnit kolem úst. Nepotrebujete lekarsky zakrok? Třeba svěrací kazajku. Navic urážky a sprosta slova z Vašeho příspěvku lítají jako na Matějské pouti a tam bývalo veselo. Btw. nikdy jsem neměl Barucha Goldsteina rád, přiliš tučný na můj vkus, ale jedno mu musim uznat, střílet uměl. Tolik mrtvol na dva zásobníky, klobouk dolů.
P.S. Příště pište Talmud a nikoliv Talmund, na tom se teprve pracuje. Oslepeny svym bohem, je take gramaticky spravnejsi nez oslepeny svim bohem. Pokud jde o ten MAMON, podobne jako Cinane, moji virou zustava i nadale americký dolar.To bude asi tou uctou k tem mrtvym americkym prezidentum, od 20 dolaru výše. Ta ta for now. See you on Monday.

27373

3.4.2004 13:35

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Rin 193.?.?.?

"...Je to zcela bezpečné faktum z historie, že bohové vyrůstají přímo ze svého lidu. Jehovah byl bůh zamračený, zlý a mstivý, ukrutný a krvežíznivý, jako celý národ židovský..."

Jan Neruda, Povídky malostranské (příběh "Pan Ryšánek a pan Schlegl"[mrknutí jedním okem]

----------------------------
Poznámka pod čarou:
Víte, jak poznáme, že jsme už opravdu v průseru? Až Nerudu vyškrtnou z čítanek s odvoláním na to, že to byl antisemita.

27335

4.4.2004 7:41

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Tom 216.?.?.?

Reakce na 27335

Vzhůru jiz hlavu, národe,
k nebi své zdvihni oči!
Viz: jsou tam i malé hvězdičky,
kol nichž se velké točí!

Toť prostě tím: ty maličké
z jadrného jsou fládru,
ale ty velke a poslušné
jen z plynových jsou hadrů.


Jasně! Byl to antisemita! [překvapení]

Díky za připomenutí Jana Nerudy. Za okny právě bubnují HsH a tak knížka přijde k duhu [smích]

27352

5.4.2004 3:10

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27335

Možná se budete pane Rine divit,ale nesouhlasím s tím co
napsal Neruda.Je to jistě básnická licence Nerudova,
ale zatracovat celý národ židovský je z povahy úplného
popření osobní odpovědnosti špatná úvaha.
Neruda to tak cítil, nic proti němu. Každý má právo na názor.
Ale používat takové citáty do hodně vyhraněné diskuze
o vraždících komandech státu Izrael není vhodné.
To je nepříslušné, směšovat vraždy s náhledem na náboženské
zvyklosti vrahů!!!
Též je nemožné označit vraždící Palestince za muslimskou náboženskou soldatesku.
Také byla trochu jiná doba za Nerudy.V dobách míru můžete
napsat všelijaké nepřístojnosti a bude se o tom maximálně
vzrušeně diskutovat v nějakých literárních kavárnách.
Jakmile hovoří zbraně, tak pozor!
Jedno jediné slovo může stát mnoho lidských životů.

27381

4.4.2004 5:36

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zide tvrdi,ze zakladatelem statu Israel je vlastne Hitler,jak vime z historie ,tak se veci vraci,jak podle hesla ,kdo seje vitr ,tak sklizi bouri a tak si dovoluji tvrditit ,kdyz Hitler je zakladatelem statu Israel ,tak zide svym jednanim k Palestincum a vsude jinde ve svete se zaslouzi o noveho Hitlera,ktery prijde ,jako nasledek jednani zidu k ostatnim,kdyz to uz bezi nejakych tisice roku ,co vsichni kralove vyhazeli zidy ze svych zemi,ne ,ze jsou zidy a nebo se tyto "Chazarove" tak maskuji pred svetem ,ale pro jejich nelidske chovani,vse ,co rekl Hitlero zidech ,tak dnes se stava prokazatelnou pravdou ,jez dokazuji zide sami o sobe ,co jsou zac.To ,vedi i mnozi zide ,ze si na sebe "siji" dalsi pogrom,nebot se nikdy nezaradi mezi ostatni lidi ,ale svym separaticmeme a fasismem se dopousteji nasili a okradani na jinych lidech i Marx rekl ,ze ziduv buh je smenka!!!!
Zide stale ziji ve svem vnitrnim ghetu-mamonu ze ktereho je nikdy nikdo nedostane a sni o nadvlade nad ostatnimi,kdyby nasi krestansky politici nebyli tak omezeni ve svem vzdelani a inforovanosti,tak zadna kretanska vlada by nemela jedineho zida na zotpovednem miste pro verejnost a lid esami o sobe by je nikdy nevolili,tak ,jak v Israelu neni nikdo mimo zidu v jejich vlade a jejich uradech,proto Amerika obetovava vlastni vojaky a obcany ve prospech tohoto Britama umele vytvoreneho statu ,ktery dela psychozu valky na Strednim Vychode a rozbroje mezi narody krestanskych tradici a muslimskymi na rody ve snu o "Velkem Israelu".Obrazky zmasakrovanych Palestincu vystavte v kazdem kostele,at uz si jednou i velebnickove uvedomi komu slouzi tim ,ze rikaji neco o biblickych zidech ve spojeni se statem Israel,tam by to melo zacit predevsim,oprostit se od vlastni hlouposti.

27350

4.4.2004 17:17

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27350

Děkuji panu Nohejlovi za neúnavné citáty,ale Marx to napsal jinak a obsáhleji.

Peníze jsou žárlivým Bohem Izraele.Vedle něj nemůže žádný jiný
bůh existovat.Peníze pokořují všechny bohy lidstva a mění je na
komodity.Peníze jsou soběstačnou HODNOTOU všech věcí.Zbavily proto lidský svět i přírodu jejich vlastní a pravé hodnoty.
Peníze jsou odcizenou podstatou lidské práce a existence -
- tato podstata dominuje člověku a ten ji uctívá.
Bůh Židů se sekularizoval a stal se bohem tohoto světa.

Tolik Marx.Ještě dodám , že Marxovo dílo nesmělo být za totality
celé uveřejněno. I Marx byl zcenzurován. Sám Marx pocházel
ze židovské rodiny a na vlastní oči v mládí viděl ,co jeho
rodiče a příbuzní dělali.Odtud také pramení jeho silně kritický
pohled na židovství jako takové,ač sám byl židem.

27363

4.4.2004 7:25

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Welcome to the home of:

KILL THE ENEMY .com


On October 6, 2003, this web site began operations with the intention of stopping, by whatever means are necessary, enemies of America, American sovereignty, America's values and America's white, western European heritage. We exercise this power in accordance with the Tenth Amendment to the Consitution of the United States of America, which delegates to "The People" any powers not delegated to the Congress or to the States.

Individuals and the leadership of various groups or organizations listed herein, should be given no quarter. They should be treated as undesireable, dangerous, societal garbage. Put bluntly, it is the duty of every loyal American to see to it that the individuals or leadership of the groups named herein, end up on the ash heap of history.

Be meticulous in your planning. Do not regret what must be done. And for God's sake, tell NO ONE what you are planning or what you have done. Don't talk about it on radio, don't mention it on the telephone. Don't keep logs, journals or diaries.

If you happen to hear a rumor or news story about any person or group on this list, that has become part of the "ash heap of history", please let us know so that we may add a "strikethrough" to their list entry. To request the addition of an individual or group to this list, e-mail us HERE.

[December 10, 2003] SELECT MEMBERS OF THE U.S. SUPREME COURT ADDED! CLICK HERE

[ October 13, 2003 ] MEMBERS OF U.S. SENATE ADDED! CLICK HERE

[ October 6, 2003 ] Click HERE to view the initial list of "DOMESTIC ENEMIES"

27351

4.4.2004 7:54

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 27351

Proc se vlastne Zvedavec nejmenuje Nohejlovec ???

27354

4.4.2004 17:50

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27354

Dá se říci ,že Zvědavec má úhel pohledu trochu posunutý,
ale co je to proti oficiálním médiím ,které prokazatelně
podvádějí a používají velice podlý a nízký druh propagandy,
v domnění, že jsou lidé úplně hloupý.
Je otázka jak dlouho jim to vydrží.
I když je pravdou, že mohou přijít ještě daleko horší
světový mocipáni a potom budeme vzpomínat " jak bylo špatně".
Nic není vyloučeno.
Stačí aby se k moci dostali takový Peshmergové a jim podobní!!!!

27366

4.4.2004 18:43

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 27366

hm..pekna odpoved na to proc se zvedvec nejmenuje Nohejlovec...myslim ze s tovym vykonem mate dvere do politiky otevrene.

27367

4.4.2004 21:20

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

oji 194.?.?.?

Reakce na 27367

Pane bezejmenny!!
Tak necim prispejte. Pravidla publikovani znate, tak se jednoduse muzete projevit.
A jestli se Vam nelibi, ze pan Nohejl prezentuje sve nazory, tak to je jen Vas problem.

27374

4.4.2004 22:08

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27367

Vážený pane ,
politika je dnes otevřená pouze lidem, kteří posluhují
pouze jedné koncepci světa.
Když se náhodou v politice objeví nějaký člověk, který
by si dovolil protěžovat svůj názor je velice brzy z politiky
"vyštípán"!
Dokonce dnes jsou do politiky protěžováni pouze lidé
s nějakým "škraloupem",aby mohli být snáze ovladatelní!
A ještě jsem zapomněl na velkou část politiků,
které lze nazvat "duševní prostitutky" , většinou kvůli
penězům.

27377

4.4.2004 20:19

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Čertíkbertík CERTIKBERTIK (zavináč) SHAW (tečka) CA 24.?.?.?

Reakce na 27354

Protože pak by se peshmerga vztekal a chtěl by aby se přejmenoval na ...pešmergovec,hehehe.

27372

4.4.2004 15:55

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Jedinecny 80.?.?.?

bol by som vdacny za anketu ci ma palestina pravo zabijat radikalnych izraelcanov .. takej sa ale v masmediach nedockame, lebo samozrejme uz ta otazka je rasisticka(blabla)a ziadny radikalny izraelcania (toboz zidia) neexistuju .. samozrejme

27360

4.4.2004 20:16

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Pane Stwora mate v clanku respektive v doplneni chybu "sionosté" misto sioniste.

27371

5.4.2004 3:38

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Co muzeme chtit od lidi mafianskeho razu,kteri maji na svedomi(ale oni nemaji svedomi) miliony pravoslavnich krestanu v Rusku.Solzenicin ,oznacil ,ze Rusko prislo o vic jak 100 milionu v tak zvanem bolsevickem obratu z carskeho Ruska na typ sovetske republiky.Jestlize mate v kriminale hromadneho vraha ,co muzete od nej ocekavat ,kdyz jej pustite na svobodu.trocky se vyjadril ,ze miliony obeti v Rusku jej vubec nezajimaji,kolik jich jeste bude ,jeho pohrobek ,dnes zije v Israelu a vrazdi Palestince.Takze Neruda mel pravdu,tak ,jak mnozi i jini,Churchillem pocinaje (1920 zionismus a bolsevizmus),nez jej koupili,a Hitlerem konce ,ktery se jim nedal,kdyz slysel utecence ,tak zvane bile Rusy o zverstvech "rudych komisaru" a hladomoru na Ukrajine.
(8 milionu )
------------------ --------------
"Should the Jew, with the aid of his Marxist creed, triumph over the people of this world, his Crown will be the funeral wreath of mankind, and this planet will once again follow its orbit through ether, without any human life on its surface, as it did millions of years ago."


Adolf Hitler
"Mein Kampf"
Vol. I, chapter 2, Murphy Edition, page 46

---------------------
"...Je to zcela bezpečné faktum z historie, že bohové vyrůstají přímo ze svého lidu. Jehovah byl bůh zamračený, zlý a mstivý, ukrutný a krvežíznivý, jako celý národ židovský..."

Jan Neruda, Povídky malostranské (příběh "Pan Ryšánek a pan Schlegl"[mrknutí jedním okem]

27382

5.4.2004 4:03

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Lide ,nezapomente ze;
Daily Express. London, March 24, 1933, pp. 1-2.


J U D E A D E C L A R E S W A R O N G E R M A N Y


[A composite photo with Hitler before a presumably Jewish court]


JEWS OF ALL THE WORLD UNITE

BOYCOTT OF GERMAN GOODS

MASS DEMONSTRATIONS


"Daily Express" Special Political Correspondent.

A strange and unforeseen sequel has emerged from the stories of
German Jew-baiting.

The whole of Israel throughout the world is uniting to declare
an economic and financial war on Germany.

Hitherto the cry has gone up: "Germany is persecuting the Jews."
If the present plans are carried out, the Hitlerite cry will be:
"The Jews are persecuting Germany."

All Israel is rising in wrath against the Nazi onslaught on
the Jews. Adolf Hitler, swept into power by an appeal of
elemental patriotism, is making history of a kind he least
expected. Thinking to unite only the German nation to race
consciousness, he has roused the whole Jewish people to
national renascence.

The appearance of the Swastika symbol of a new Germany has
called forth the Lion of Judah, the old battle symbol of
Jewish defiance.

Fourteen million Jews, dispersed throughout the world, have
banded together as one man to declare war on the German
persecutors of their co-religionists. Sectional differences
and antagonisms

[strip-shaped drawing with alternating swastikas and lions]

have been submerged in one common aim - to stand by the
600,000 Jews of Germany who are terrorised by Hitlerite
anti-Semitism and to compel Fascist Germany to end its
campaign of violence and suppression directed against its
Jewish minority.

--------------------------------------------------------------------
P l a n s F o r A c t i o n M a t u r i n g

I n E u r o p e A n d A m e r i c a
--------------------------------------------------------------------

World Jewry has made up its mind not to rest quiescent in
face of this revival of medieval Jew-baiting.

Germany may be called on to pay a heavy price for Hitler's
antagonism to the Jews. She is faced with an international
boycott in commerce, finance, and industry.

The Jewish merchant prince is leaving his counting-house,
the banker his board-room, the shopkeeper his store, and
the pedlar his humble barrow, to join together in what has
become a holy war to combat the Hitlerite enemies of the Jew.

Plans for concerted Jewish action are being matured in Europe
and America to strike back in reprisal at Hitlerite Germany.

In London, New York, Paris, and Warsaw Jewish merchants are
waiting for a commercial crusade.

Resolutions are being taken throughout the Jewish business

--------------------------------------------------------------------
B R I T I S H J E W S P R O T E S T
A T N A Z I T A C T I C S

MERCHANTS AND FINANCIERS RALLY TO MOVEMENT

Kráceno (Editor)

27383

5.4.2004 5:13

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Mnozi z Americanu ,uz vedi "odkud vitr fouka".Washington nerepresentuje celou Americkou populaci.
Aware American
The Evil Jew Speaks
Sun Apr 4 14:58:28 2004
198.81.26.75

Hello Readers, Hopefully you have read the pathological sickness that is within the jewish soul in the above posting. It was this same jewish sickness that killed the 30+ million in the kosher hell of the Soviet Union, that murders and brutalizes the Palestinians now and killed Jesus.
Oh Americans, these same evil jews are planning to do all they describe in that posting to you and your family here in America. The use of the nazi name is a classic case of projection, which is a very common feature of jewish pathology. Notice the concentration on excretory functions, another sign of jewish pathology.
Awaken America befor it is too late and the evil of the jew destroys your nation. These evil monsters have already killed members of my family and many others suffer under the brutal heel of Zionist tyrany. Awake America don't let it happed to you.

27385

5.4.2004 17:33

Peshmerka bey to možná říká drsně:

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Ale v podstatě má pravdu.
Izrael představuje naše předpolí v oblasti nepřítelské civilizace a nepřátelských národů. Pokud o něj přijdeme, pocítíme to velice brzy a velice nepříjemně na vlastní kůži.

A snad k těm vyznavačům islámu, kteří jsou "bezkonfliktně naturalizovaní" v evropských zemích.
Jednak není pravda, že bezkonfliktně (všude tam, kde je jich větší počet pohromadě, vznikají ghetta, která si s ničím nezadají s romskými čtvrtěmi v Česku či romskými osadami na Slovensku - maximálně je tam situace tak zlá, že tam policie/četnictvo ani nezajíždí.
Tito "naturalizovaní evropané" NIKDY účinně nevystoupili proti islámskému terorismu a proti islámským fundamentalistům. Zmohli se VÝLUČNĚ na prohlášení směřovaná k neislámské majoritě, která jsou z hlediska islámského práva naprosto bezvýznamná (KAŽDÝ muslimský duchovní může např. vyhlásit fatwu na teroristické vůdce - to by bylo účinné obrácení se na souvěrce).
Zatím má majoritní společnost majoritu. V těch zemích, kde o ni přišla (např. Nigérie, některé státy jihovýchodní Asie), je okamžitě vystavena krutému náboženskému útlaku, který si v ničem nezadá např. s hitlerovským terorem po okupaci ČR. Jistě, zatím jsou to "vzdálené exotické státy", ale v řadě oblastí Evropy dozrává možnost vyhlášení separátního islámského státu se vším všudy. V té Nigérii stačilo k vyhlášení "islámského státu" včetně šaríji, cca 45% muslimského obyvatelstva, protože zbytek byl roztříštěn mezi křesťanství různých směrů a animistické kulty a nedokázal se včas domluvit.
Etnicky homogenní stát je proto relativně nejlepší obranou (ať si tu muslimští uprchlící klidně jsou, ale podmínkou udělení občanských práv by měla být totální asimilace, jako např. ve Švýcarsku).

27388

5.4.2004 20:28

RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27388

Nojo pane Šimůnek,
ale otázka zní ,co dělat teď hned!
Nejsem nějaký idealista. Buď můžete pány Araby vyhladit,
což jaksi není možné / důvody snad nemusím uvádět /
anebo je nutné se s jejich komunitou naučit žít!
Nebo snad znáte nějaké jiné řešení?
Všechno co napsal Peshmerka jsou neuskutečnitelné " krávoviny".
To není můj názor, to je bohužel pravda!
Prosím, já Vám názor neberu,ale potom nějak stručně zkuste
navrhnout co s Araby,ale i s Rómy dělat!!!
Jak je integrovat do společnosti a přitom tuto společnost
ochránit před jejich destruktivním působením.
To je pane Šimůnek běh na hodně dlouhou trať
a ještě s nejistým výsledkem!
Ale bohužel jiná cesta není.

27391

5.4.2004 20:47

RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:

Penguin pouzivam (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 27388

Chcete snad říct, něco v tom smyslu, že pokud by Izrael nedržel Palestince na uzdě, hrozí Evropě natolik masivní invaze-agrese muslimů, že tato by ji nezvládala ?
Rozumím tomu, že třetí svět je na tom bídně (a to zřejmě v důsledku křivd z kolonizačních dob) a svou situaci si bude snažit vylepšovat jak to půjde, ale kromě ropy nevidím prostředky, kterými by mohl Evropu reálně ohrozit. Nebo se tady někdo domnívá, že by si tuto svou invazi za lepšími životními podmínkami probojovávali nějakými kamikadze ? To je skutečně máte za tak mentálně zaostalé, že by si kontraproduktivnost ne-li přímo nesmyslnost takového postupu neuvědomovali ? A nebo se neumím vžít do jejich fanaticko - náboženského myšlení ?
A z druhé strany, zcela srozumitelné se mi jeví počínání USA i Evropy právě ve snaze o kontrolu té nešťastné ropy - krve západní civilizace. Proč jinak by nechali umírat své lidi (vojáky), kdyby jim nešlo o ně samé. A k tomu jim slouží Izrael, Kosovo, Afgínistán, či Uzbekistán.
M.j. zaregistrovali jste zřejmě klíčovou problematiku v ropě - tzv, problém Peak Oil (viz. http://peakoil.org) ? Jestli je pravdou, že za posledních 5 let je z každých 9 barelů spotřebované ropy 1 barel vytěžen a 8 barelů vzato ze zásob, tak o čem se ještě máme dohadovat ? Myslíte si, že tváří v tvář tomuto průseru obstojí jakýkoliv obhájce lidských práv či kněz ?

27393

5.4.2004 21:51

RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:

Peshmerga bey 69.?.?.?

Reakce na 27393

To: Penguin
Proboha prestante uz s kolonizacnimi krivdami. Byl jste nekdy na Haiti, asi ne? Jiz od roku 1804, od te doby co vyvrazdili cernosi veskere bile a přičmoudlé spoluobcany,je tato zeme pod vladou cernochu, nejruznejsich kralu, cisaru, generalu, diktatoru, jednoho magora vetsiho nez druheho.. A vysledkem tech dvou set let je co? Nejnizsi zivotni uroven v karibske oblasti, neuveritelny bordel a chaos, vrazdeni na dennim poradku, naprosto zruinovane a rozkradene hospodarstvi, atd. V roce 1985, jeste za vlady Duvaliera jr.(JeanClaude), kdy jsem tam byl se zenou na dovolene, se tam dalo jeste existovat, protoze tam byla policie a armada na kazdem rohu, ale byla tam tez elektrina, telefony fungovaly, obchody byly otevrene a nevykradene, atd. A za to asi, podle Vas,mohou bili kolonizatori?
A co takhle jiny pripad? Rwanda, Burundi, Urundi, Uganda, Angola, Liberia, apod. Muzete mi jmenovat posledni pripad takoveho masoveho vrazdeni (850 tisic Tutus a Hutus,plus minus) organizovaneho bilymi kolonizatory. A to si i ten bolsevik Peleska musi pamatovat, a je zticha, protoze mu je osud skoro milionu cernochu u pr.ele, jako celemu zbytku sveta. Dela se mi z vas, tech "do gooders" na zvraceni. Vidite jenom to co chcete. Nastesti nektere zeme si toto nebezpeci zacinaji uvedomovat (Holandsko, Dansko, Svedsko...) a Spanele si tez zacinaji opravovat cocky. Nejvyssi cas, abyste v Cesku zacali "zametat".

27397

5.4.2004 23:23

RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27397

Víš co Peshmergo,
náš rozhovor právě skončil.
Ty patříš bohužel k těm hovádkům,které jsou schopni pouze
nadávat a hlavně nasírat. Máš radost, když můžeš někoho
jak říkáš vytočit,aby on "chytil" na první nášlápnutí.
Je moje chyba, že jsem tuto Tvoji úchylku poznal až později.
Ale i pozdní poznání je platné.
Nevím, jaký jsem bolševik.
Ty jsi bohužel takové docela tupé prasátko, že nechápeš ani,
kdo vlastně bolševici v Rusku byli a jak skončili ti "pravý"
a hodně naivní bolševici.Tedy lidé, kteří si naivně mysleli,
že předělají společnost ve které byli již karty dávno rozdány.
Jenom používáš "bolševika" jako nadávku.
Stejně můžeš použít, žida, negra a mnoho dalších.
To jsou argumenty takových lidí, kteří jiné argumenty,
než různé nadávky a nálepky ani neznají.
Něco málo by si také mohl dostudovat!
Je zcela zřejmé, že mnoho území, která byla kolonizována,
nebyla na takovou změnu připravena.
Proto došlo k naprostému kolapsu,něčeho, co nazýváme alespoň trochu sociální stát.
Nemůžeme měřit našimi hodnotami jiné kultury, které se ještě
nevyvinuli anebo se vyvíjeli jiným kulturním směrem.
Třeba celá indiánská kultura, ať v jižní nebo severní Americe
byla zmasakrována.
A ve jménu čeho? Žebychom byli lepší než indiáni v 16. až 19.
století? To asi těžko. Jenom jsme měli lepší zbraně.
Ale ne úrověň civilizace.
Ty patříš Peshmergo mezi notorické pitomce a kvůli takovým
jsou vedeny nesmyslné války a jiné podobné kratochvíle.
Úchyláci Tvého typu se vlastně baví, když mohou někomu ublížit,
někoho pořádně nasrat, aby on chytil na jedno našlápnutí!
Posílám Tě s konečnou platností do řitě a končím s Tebou
jakoukoliv diskuzi.



27401

5.4.2004 23:24

RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Reakce na 27397

Víš co Peshmergo,
náš rozhovor právě skončil.
Ty patříš bohužel k těm hovádkům,které jsou schopni pouze
nadávat a hlavně nasírat. Máš radost, když můžeš někoho
jak říkáš vytočit,aby on "chytil" na první nášlápnutí.
Je moje chyba, že jsem tuto Tvoji úchylku poznal až později.
Ale i pozdní poznání je platné.
Nevím, jaký jsem bolševik.
Ty jsi bohužel takové docela tupé prasátko, že nechápeš ani,
kdo vlastně bolševici v Rusku byli a jak skončili ti "pravý"
a hodně naivní bolševici.Tedy lidé, kteří si naivně mysleli,
že předělají společnost ve které byli již karty dávno rozdány.
Jenom používáš "bolševika" jako nadávku.
Stejně můžeš použít, žida, negra a mnoho dalších.
To jsou argumenty takových lidí, kteří jiné argumenty,
než různé nadávky a nálepky ani neznají.
Něco málo by si také mohl dostudovat!
Je zcela zřejmé, že mnoho území, která byla kolonizována,
nebyla na takovou změnu připravena.
Proto došlo k naprostému kolapsu,něčeho, co nazýváme alespoň trochu sociální stát.
Nemůžeme měřit našimi hodnotami jiné kultury, které se ještě
nevyvinuli anebo se vyvíjeli jiným kulturním směrem.
Třeba celá indiánská kultura, ať v jižní nebo severní Americe
byla zmasakrována.
A ve jménu čeho? Žebychom byli lepší než indiáni v 16. až 19.
století? To asi těžko. Jenom jsme měli lepší zbraně.
Ale ne úrověň civilizace.
Ty patříš Peshmergo mezi notorické pitomce a kvůli takovým
jsou vedeny nesmyslné války a jiné podobné kratochvíle.
Úchyláci Tvého typu se vlastně baví, když mohou někomu ublížit,
někoho pořádně nasrat, aby on chytil na jedno našlápnutí!
Posílám Tě s konečnou platností do řitě a končím s Tebou
jakoukoliv diskuzi, protože je zbytečná!!!



27402

6.4.2004 0:17

RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:

Petr Alexander Novak 69.?.?.?

Reakce na 27402

Mily soudruhu Peleško, dekuji Vam za Váš příjemný,skoro civilizovaný, a doufejme, že i posledni příspěvek.
Po celou dobu nasi vymeny nazoru jsem sledoval jeden cil (nehlede na to, ze jsem podle vas blbec, obycejny vůl, notoricky pitomec, tupe prasatko, zmrd, idiot a jina vybrana jmena, ktera jste ve svem, bohuzel, omezenem bolsevickem slovniku pouzival) tj. vytočit Vas do takové míry, na prvni našlápnutí, že přestanete reagovat na mé příspěvky, čili tzv. v anglictine," to drive you nuts", et voila, I have succeeded. (pokud nerozumite, nechte si to přeložit.)
Bylo mi opravdu ctí setkat se po tolika letech s bolševickým oponentem, a neskoncit, na rozdil od minulych let, v lochu.
In the meantime, dear comrade Peleska, may the the Grace, peace and loving kindness of Our Lord Jesus Christ be upon you, my dear Comrade, for uncounted years. May the the serene and magnificient light of Our Lord shine everlastingly upon you.
Kouphé gé túton kalúptoi. Budiz Vam zeme lehka.
Ite misa est, abi in pace, Dominus vobiscum.
You ever faithful and obedient servant
(ecce signum) Fr. Petr Alexander Novak

27404

6.4.2004 4:33

RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:

Čertíkbertík 24.?.?.?

Reakce na 27404

"Mily soudruhu Peleško, dekuji Vam za Váš příjemný,skoro civilizovaný, a doufejme, že i posledni příspěvek.
Po celou dobu nasi vymeny nazoru jsem sledoval jeden cil (nehlede na to, ze jsem podle vas blbec, obycejny vůl, notoricky pitomec, tupe prasatko, zmrd, idiot a jina vybrana jmena,"

Tak jseš Novák nebo peshmerga???
Ono je to fuk,Peleška tě zcharakterizoval zcela přesně v té větě nahoře,hehehe.

27413

6.4.2004 15:05

RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:

P.Peshmerga 69.?.?.?

Reakce na 27413

Certiku Bertiku,
co na tom zalezi, Petr A. Novák je docela slusne jmeno a Peshmerga (to je z kurdskeho hlavniho jazyka kurmándží), to je jen muj "nasírací" pseudonym. Neco na zpusob toho modniho navrhare Ralpha Laurena, on se take pred tou zmenou jmenoval Rudy Lipschitz. S takovym jmenem byste si moc tech jeho tricek ci kalhot nekoupil? Neni liž vyliž pravda. Btw.,nemáte nějaké nove fotografie z Palestiny (s pindíky, prosím)?

27422

6.4.2004 0:11

RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:

Penguin pouzivam (zavináč) seznam (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 27397

To: Peshmerga bey
Domníváte se snad, že níže uvedená výzva 100 laureátů Nobelovy ceny z Osla z 6.12.2001 (100.výročí Nobelovy ceny) má nižší validitu než Vaše vidění světa ?
----
THE STATEMENT
The most profound danger to world peace in the coming years will stem not from the irrational acts of states or individuals but from the legitimate demands of the world's dispossessed. Of these poor and disenfranchised, the majority live a marginal existence in equatorial climates. Global warming, not of their making but originating with the wealthy few, will affect their fragile ecologies most. Their situation will be desperate and manifestly unjust.

It cannot be expected, therefore, that in all cases they will be content to await the beneficence of the rich. If then we permit the devastating power of modern weaponry to spread through this combustible human landscape, we invite a conflagration that can engulf both rich and poor. The only hope for the future lies in co-operative international action, legitimized by democracy.

It is time to turn our backs on the unilateral search for security, in which we seek to shelter behind walls. Instead, we must persist in the quest for united action to counter both global warming and a weaponized world.

These twin goals will constitute vital components of stability as we move toward the wider degree of social justice that alone gives hope of peace.

Some of the needed legal instruments are already at hand, such as the Anti-Ballistic Missile Treaty, the Convention on Climate Change, the Strategic Arms Reduction Treaties and the Comprehensive Test Ban Treaty. As concerned citizens, we urge all governments to commit to these goals that constitute steps on the way to replacement of war by law.

To survive in the world we have transformed, we must learn to think in a new way. As never before, the future of each depends on the good of all.
------------

27403

6.4.2004 1:32

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Aiki jfojtik (zavináč) centrum (tečka) cz 217.?.?.?

Pane Peleško,
vůbec nechápu proč jste tak dlouho a zbytečně marnil čas s tímto individuem [překvapení] Stačit by měl jen jeho první příspěvek, možná za to nemůže a je to dáno jakousi fobií z arabů, ale spíš se jedná o velmi jednoduchého jedince, který si myslí, že co řekne USA respek. Izrael je svaté.

Ja osobně mám větší strach z pozuby ozbrojeného a na všechny strany kopajícího Izraele, než z Palestinců omotaných bombama.

27405

6.4.2004 10:05

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ale v podstatě má pravdu.
Izrael představuje naše předpolí v oblasti nepřítelské civilizace a nepřátelských národů. Pokud o něj přijdeme, pocítíme to velice brzy a velice nepříjemně na vlastní kůži.

A snad k těm vyznavačům islámu, kteří jsou "bezkonfliktně naturalizovaní" v evropských zemích.
Jednak není pravda, že bezkonfliktně (všude tam, kde je jich větší počet pohromadě, vznikají ghetta, která si s ničím nezadají s romskými čtvrtěmi v Česku či romskými osadami na Slovensku - maximálně je tam situace tak zlá, že tam policie/četnictvo ani nezajíždí.
---------
Dlouho ,jsem se tak nepobavil ,jako Vasim prispevkem ,pane Simunek.Na Vas prispevek nam odpovedela ministrne pro emigraci do Australie ,ktera v tento moment je v boji proti muslimum aproti udajnym terroristum a tak pani ministrne ,pro vetsi "bezpecnost" Australie provedla pratelske gesto a rekla ,z eAustralie prijme dalsich 2000 novych emigrantu,ne z Evropy,to ne,ale z Afriky ,kde mnozi jsou muslimove a mozna i pristi terroristi,tak mi reknete ,kdo je vetsi vul na tomhle svete?
Dale k Vasemu "predpoli"Israelu,ktery se svou patou kolonou je nalezli ve vsech krestanskych vladach ,jak za dnu bolseviku v Rusku,melbyste si neco precist z historie ,tohoto predpoli,nabizim Vam uvod z Amazon knihkupectvi.
The Blackness of judeo-bolshevism, PC-style, November 12, 2003
Reviewer: oscar_yeager from Occupied AmeriKwa A thorough study of the worst racial killing machine in history, which in the conservative estimation of the authors cost some 100 million lives of goyim. Never mind, the perpetrators of these genocides specialize in killing "cattle." After all, communism was invented by Karl Marx, scion of a long line of rabbis, and nurtured along its bloody path by the parasites Lasalle, Kautski, Bernstein, Lenin, Trotsky, Zinoviev, Kamenev, Kaganovich and thousands of others of their race, including the financier of the violent takeover of Russia, Jacob Schiff. And later, who in AmeriKwa spied for the commies but the Rosenbergs, Greenglass, Coplon, Hall, Sobell and Harry Dexter White (Weiss)? It is this key racial question which is missing from the "Black Book," and it therefore needs to be supplemented by such classic works as Britton's "Behind Communism" and Eckhart's "Bolshevism from Moses to Lenin."

27419

6.4.2004 16:01

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

IVAn 62.?.?.?

Také by se toto téma mohlo jmenovat Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných www-stránkách teror [smích]( Vzácně stejní Peshmerga beys jsou i v diskusích iDNES, Novinky.cz, IVTT.NET (jako by to měli v pracovní náplni [mrknutí jedním okem]

27424

7.4.2004 3:08

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Iraq by James J. David a retired Brigadier General
(James J. David is a retired Brigadier General and a graduate of the U.S. Army's Command and General Staff College, and the National Security Course, National Defense University, Washington, DC. He served as a Company Commander with the 101st Airborne Division in the Republic of Vietnam in 1969 and 1970 and also served nearly 3 years of Army active duty in and around the Middle East from 1967-1969.)

Rabbi Teitelbaum: "Zionism, an invention of Satan."

27436

8.4.2004 1:27

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 193.?.?.?

Jenom lhát Ti jde dobře Včeličko
a ještě k tomu krást cizí texty!!!
Co kdyby jsi si vymyslel vlastní Ty hňupe!!!

27480

8.4.2004 17:31

RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných ú

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 27480

Pane Peleško, poslední varování.

27524

8.4.2004 5:03

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Rabbin rekl:Judaismus je komunismus a komunismus je judaismus".
Rusky narod poznal a i za to zaplatil,Ukrajinsky narod take ,jen Cesi jsou nepolepsitelny,vsude vidi ,ze Svejk je z toho nejak vytahne.Pane Vcelicka ,az z Vas budou delat mouku na hnojeni rajcat ,tak si vzpomente na sve predchozi vyroky a nazory.Nejvetsim nebezpecim pro lidstvo neni atomova bomba ,ale lidska zapometlivost a hloupost.I Moloch chce sve obeti ve sve "nenazranosti".
-----------
The Blackness of judeo-bolshevism, PC-style, November 12, 2003
Reviewer: oscar_yeager from Occupied AmeriKwa A thorough study of the worst racial killing machine in history, which in the conservative estimation of the authors cost some 100 million lives of goyim. Never mind, the perpetrators of these genocides specialize in killing "cattle." After all, communism was invented by Karl Marx, scion of a long line of rabbis, and nurtured along its bloody path by the parasites Lasalle, Kautski, Bernstein, Lenin, Trotsky, Zinoviev, Kamenev, Kaganovich and thousands of others of their race, including the financier of the violent takeover of Russia, Jacob Schiff. And later, who in AmeriKwa spied for the commies but the Rosenbergs, Greenglass, Coplon, Hall, Sobell and Harry Dexter White (Weiss)? It is this key racial question which is missing from the "Black Book," and it therefore needs to be supplemented by such classic works as Britton's "Behind Communism" and Eckhart's "Bolshevism from Moses to Lenin."

27494

9.4.2004 14:55

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

pelesko, se ti divim a jak rika certik, zbytecne ztracis cas, jsou a budou tu stale buzeranti, co NEMOHOU, NECHTEJI anebo se
BRANI faktum!!! albert pise jen sporadicky, nohejl a ostatni, co tu jsou dele, tak sem tam. a nakonec ti jeste hrozi vyhazov!
ja vim, je to nejdy tezeke nereagovat na neci osobni vypady, ktere se pak vetsinou graduji do zhovadilosti!!! ano, pisu to ja, ktery si servitky nebere a sveho casu aktivnejsiho prispivani, jsem byl klasifikovan nevetsim sprostakem.
oni chlapci NECHAPAVI jednou preci jen na to prijdou, kde je jablko svaru, ze jsou vsechny problemy kvuli vejebanemu IZRAELI a ze druha strana se brani. a ze tam NIKDY MIR NEBUDE a je zbytecne se dohadovat KDO jako s utoky zacal a proc ty vubec jsou. a ze to je a stale bude jako u blbych na pude kde se dohaduji kdo ma prestat s utoky driv, atd.,atd.,atd.
stefan

27589

10.4.2004 3:55

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Lev 68.?.?.?

Sto sionistických (izraelských) společností pracuje pod záštitou USA v okupovaném Iráku
Sionistický list Ma'ariv, noviny vycházející v okupované Palestině, oznámil, že více než sto "izraelských" společností teď operuje v USA okupovaném Iráku. Noviny napsaly, že US okupace usnadnila proniknutí těchto společností do Iráku, když dostaly kontrakty na jména evropských a amerických společností. Další sionistické firmy operující v okupované Palestině poslaly US správě žádosti o možnost profitovat podobným způsobem z okupace Iráku.

Ačkoli zprávy o sionistických obchodních aktivitách v Iráku čile kolovaly řadu měsíců, článek v Ma'arivu vyvrátil veškeré pochyby, když uvedl některé společnosti jmenovitě. Společnost Dan, prodávající autobusy, opravuje a prodává do Iráku staré autobusy, které se používaly v okupované Palestině a jinde. Velmi aktivní je bezpečnostní společnost Rafinteks, která se specializuje na obchod zbraněmi a střelivem. Společnost Delta, specializovaná na oblečení, jež je jednou z největších sionistických firem, se již pokoušela dříve uzavřít kontrakty s arabskými obchodníky, a nyní je podle Ma'arivu aktivní v okupovaném Iráku. List také uvedl, že řada dřívějších "izraelských" vládních úředníků pracuje nyní v Iráku jako předsedové a ředitelé těchto společností, což potvrzuje přítomnost sionistické inteligence v okupovaném Iráku.

Počátkem března se iráckému odporu podařilo zabít šest agentů Mossadu při útoku na kanceláře jejich "společností" v Iráku. US námořní žoldáci v souladu s dohodou se sionistickými představiteli zabránili novinářům ve fotografování mrtvých

Stazeno z BL

27603

13.4.2004 12:04

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Jedinymi bojovniky proti zionistum,jsou orthodoxni zide.
Orthodox Jews To Demonstrate
Against 'State' Of Israel
From Neturei Karta International
4-12-4


Upon the meeting of President George W. Bush and "Israeli" Prime Minister Sharon on April 14, at the White House, Washington DC, Orthodox Jews will be demonstrating in front of the White House, to proclaim and clearly state that: Sharon and the State of "Israel" are illegitimate and they do not represent the Jewish people.

Date: Wednesday April 14, 2004
Place: White House, Lafayette Park
Time: 12:00 PM

Let it be known that:

The State of "Israel" does not represent the voice of Judaism and/or the Jewish people. The Torah clearly forbids the formation of a State, for the Jewish people, in their time of exile.

The Torah forbids stealing land, subjugating and oppressing a people etc.

The root cause of the endless bloodshed and suffering in the Holy Land is Zionism and the State of "Israel".

The root cause for the continual rise of worldwide anti-Semitism is Zionism and the State of "Israel".

The Jewish people have been living in Muslim countries, including Palestine, in peace and harmony with their Arab neighbors, until the advent of Zionism.

True to the above and for many other reasons, the rabbinic authorities universally, have vehemently opposed the State of "Israel" since the time of its inception.

Consequently, Sharon has no legitimacy to be the representative of the Jewish people.

The only working solution to a true and lasting peace is the total dismantling of this illegitimate State of "Israel" - a transformation to a Palestinian rule. Any other of the countless proposals for peace, whereby the State of "Israel" would continue to exist, is futile. As the Torah states "why are you violating the words of G-d, it will not be successful" (Numbers, 14: 41).

Our fervent prayer to G-d is, for this transition from the State of "Israel" to a Palestinian State, to transpire, speedily and peacefully, without any further suffering and bloodshed. Under this new Palestinian rule, we will once again, G-d willing, be able live side by side, Jew and Arab, in brotherhood.


Neturei Karta International
www.nkusa.org



Comment
From James Benjamin Roth
4-13-4

Greetings Mr. Rense,

This is in referrence to the article on your website Orthodox Jews To Demonstrate Against 'State' Of Israel From Neturei Karta International http://rense.com/general51/agz.htm

Though I appreciate that you report about them, I must tell you that The Neturei Karta are full of SH-T !!!

Please read the brief article below.

Sincerely, J. B. Roth, Delray Beach, FL

Crash Course in Middle East History

Nationhood and Jerusalem

Israel became a nation in 1312 B.C.E., two thousand years before the rise of Islam.

Arab refugees in Israel began identifying themselves as part of a Palestinian people in 1967, two decades after the establishment of the modern State of Israel.

Since the Jewish coKráceno (Editor)

27714

19.4.2004 14:57

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Kdyby Izrael skrytými formami neterorizoval svět, nebyl by sám terorizován. V Palestine nemá co hledat.

28090

22.4.2004 12:00

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

doom dt (zavináč) ju (tečka) op 195.?.?.?

Kde by som nasiel nejaky dokument v cestine alebo slovencine kde je komplet historia izraela ako to vsetko zacalo a preco ten konflikt stale trva.. pretoze sa cudujem uz par rokov ze kazdy den sa tam zabija.. a ja neviem o co tam ide? [zmaten]

dajte ten link priamo sem do fora pls ok?

28228

22.4.2004 12:04

mno

dt dr (zavináč) hjk (tečka) sk 195.?.?.?

http://www.icej.cz/kdo_jsme/historie.php

ani sa necudujem [velký smích]

28229

8.6.2004 19:43

Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Rosťa tomis (tečka) rost (zavináč) volny (tečka) cz 212.?.?.?

Je složité se vyjádřit jasně: Jasín měl zemřít a s ním i všichni ostatní, nebo Jasín měl žít a vše mělo být jinak. Teď je nicméně trochu pozdě spekulovat o těchto otázkách a je nutno brát Jasínovu smrt jako skutečnost. V článku bylo jasně a velice přehledně doloženo, že Izrael se skutečně dopouští pochybení, když svévolně zabíjí vůdce palestinských skupin. Zabíjí totiž své bývalé partnery od jednacího stolu z Osla či Madridu. Vždyť OOP sdružuje bezmála dvě desítky skupin - meti jinými i skupiny radikální a teroristické. Mým názorem je to, že akce proti Jasínovi byla unáhlená, proč Izrael toto nekonzultoval s USA, když všechno je jinak řešeno s Američany? Izrael si neuvědomil důsledky, které akce přinese.

29555

Příspěvků: 91

02.04. 21:15 Bougy  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
02.04. 22:13 Aja  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
02.04. 22:58 Peshmerga bey  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
03.04. 07:14 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
03.04. 14:00 Peshmerga bey  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
03.04. 20:28 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 08:30 Vcelicka  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 17:01 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 17:31 Peshmerga bey  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 21:26 oji  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
05.04. 20:42 Peshmerga bey  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
05.04. 21:53 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
06.04. 17:49 oji  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
05.04. 02:24 Vcelicka  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
05.04. 02:47 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
06.04. 04:14 Vcelicka  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
07.04. 02:49 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
07.04. 03:34 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
07.04. 05:02 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
05.04. 16:11  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
05.04. 19:09 Peshmerga bey  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
05.04. 21:49 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
05.04. 21:51 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
05.04. 22:32 Peshmerga bey  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
06.04. 01:49 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
06.04. 14:28  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 10:31 Rastislav Paluš  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
03.04. 15:23 Martin Suchý  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
03.04. 18:30 Peshmerga bey  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
03.04. 20:37  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
03.04. 21:06 Martin Suchý  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
03.04. 23:04 Peshmerga bey  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 17:36 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 20:03 Peshmerga bey  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 21:58 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 13:14 martin  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 15:14 Peshmerga bey  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 18:55 Peshmerga bey  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 23:07 Martin Suchý  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
03.04. 20:50 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
03.04. 20:59 Martin Suchý  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
03.04. 21:29 Čertíkbertík  KDYŽ JE ŘEČ O HITLEROVI - ZDE HO MÁTE:
20.05. 13:07 Antonin Machacek  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
03.04. 03:16 Robert Nohejl  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
03.04. 07:14 Čertíkbertík  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 04:12  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 04:56 Čertíkbertík  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 12:06 Peshmerga bey  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 19:59 Čertíkbertík  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 21:10 Peshmerga bey  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
03.04. 13:35 Rin  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 07:41 Tom  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
05.04. 03:10 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 05:36 Robert Nohejl  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 17:17 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 07:25 Robert Nohejl  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 07:54  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 17:50 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 18:43  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 21:20 oji  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 22:08 Peleška Milan  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 20:19 Čertíkbertík  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 15:55 Jedinecny  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
04.04. 20:16  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
05.04. 03:38 Robert Nohejl  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
05.04. 04:03 Robert Nohejl  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
05.04. 05:13 Robert Nohejl  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
05.04. 17:33 Jan ŠŠimůnek  Peshmerka bey to možná říká drsně:
05.04. 20:28 Peleška Milan  RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:
05.04. 20:47 Penguin  RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:
05.04. 21:51 Peshmerga bey  RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:
05.04. 23:23 Peleška Milan  RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:
05.04. 23:24 Peleška Milan  RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:
06.04. 00:17 Petr Alexander Novak  RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:
06.04. 04:33 Čertíkbertík  RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:
06.04. 15:05 P.Peshmerga  RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:
06.04. 00:11 Penguin  RE: Peshmerka bey to možná říká drsně:
06.04. 01:32 Aiki  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
06.04. 10:05 Robert Nohejl  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
06.04. 16:01 IVAn  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
07.04. 03:08 Robert Nohejl  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
08.04. 01:27 Peleška Milan  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
08.04. 17:31 Vladimír Stwora  RE: Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných ú
08.04. 05:03 Robert Nohejl  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
09.04. 14:55 stefan  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
10.04. 03:55 Lev  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
13.04. 12:04 Robert Nohejl  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
19.04. 14:57  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
22.04. 12:00 doom  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror
22.04. 12:04 dt  mno
08.06. 19:43 Rosťa  Jak Izrael cílevědomě pěstuje na okupovaných územích teror

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

18

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 38 čtenářů částkou 5 502 korun, což je 18 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Čínští operátoři spustili 5G pro běžné uživatele01.11.19 15:25 Čína 3

Měnové kurzy

USD
23,17 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,86 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 685,23 Kč
1 unce stříbra
388,28 Kč
Bitcoin
201 711,18 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 13 588