Diskuze k článku

Marxismus-multikulturalismus

Příspěvků 22

16.8.2019 6:43

Onen Milouš

Kouba 2001:x:x:x:x:x

nikdy nebyl krejčí. Absolvoval Vyšší průmyslovou školu elektrotechnickou.

373061

16.8.2019 6:51

RE: Onen Milouš

LuboDubo 84.?.?.?

Reakce na 373061

Byl to Vasil...

373062

16.8.2019 8:51

RE: Onen Milouš

prednohor 95.?.?.?

Reakce na 373062

Každý národ má svojich "velikánov", isteže Miloš bavil svojho času Vaše publikum ale náš Vasil mal nezabudnuteľné výroky typu : nepripustíme, aby kapitalistické svine rozryli našu socialistickú záhradku. To, čo sa nám v tom čase zdalo zábavné, nadobudlo tragikomický reálny stav a výsledok poznáme, ibaže neboli to žiadne kapitalistické svine ale jeho súdruhovia spolupartajníci, ich kindermanažment a viemektoešte.

373067

18.8.2019 19:46

RE: Onen Milouš

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 373061

Ten projev Jakeše na Červeném Hrádku je např. https://youtube.com/watch?v=cKoQQo8gdPM a o dost novější interview pak třeba https://youtube.com/watch?v=yZ3twTHXZXw

Ten projev nebyl ani zdaleka tak hloupý, jak se tehdy a dodnes tradovalo... Ale bylo překvapivé, že si tohle někdo dovolil v té době říct na plnou pusu, když o tom všichni nahlas mlčeli... A ovšem ano, vyslovoval "demogracie", protože tohle slovo se tu příliš ve veřejném diskursu neskloňovalo.

A inu, multi-kulti je neo-Marxismus, zase nebezpečné a falešné učení o Rovnosti, tentokrát o rovnosti špatného s dobrým, o rovnosti podřadného s lepším, o rovnosti nebo dokonce přednosti zvrhlého nad přímým...

Rovnost (equality, equaliety...) je nebezpečný blud a lež... Protože ti rovnocenní bez rozdílu jsou také snadno nahraditelní, jsou úplně zbyteční. My ale nejsme rovnocenní, nulový rozdíl, my jsme jedineční, a na nulu se redukovat nenecháme...

373114

16.8.2019 7:54

Ano, současný systém je neudržitelný,

gippius 213.?.?.?

ujetý, dekadentní a perverzní. Ale tento článek je velmi hloupý. Kdyby autor něco málo věděl o marxismu, Jakešovi, ale i Gretě, nebo socialismu, pak by věc uchopil zcela jinak. Bohužel je tento článek na úrovni toho nesmyslu o kácení všech stromů kvůli síti 5G. Tento typ wolowiny se hojně vyskytoval před léty, dnes už šermování neomarxismem u přemýšlivých lidí nefunguje. Ano, samozřejmě, současný systém kritiku zoufale potřebuje, každopádně ale by se do ní měl pouštět jen někdo schopný argumentů. Tohle je k ničemu.

373065

22.8.2019 21:58

RE: Ano, současný systém je neudržitelný,

rosco 185.?.?.?

Reakce na 373065

nesmysl, clanek velmi dobre vystihl situaci, hloupe jsou pouze tvoje bezargumentacni zvasty.[bliji]

373170

16.8.2019 8:47

To se nedá číst

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Zažil vůbec pan autor dobu komunismu? Ví vůbec, jaká byla nauka marxismu? Některá srovnání jsou totiž úplně nesmyslná, násilná, ba vymyšlená – jiná ovšem sedí. Byly totiž tři pavědecké obory: historický materialismus, politická ekonomie a vědecký komunismus. To se s dneškem nedá srovnávat. Taky proto, že dnešek přejal mnohé z nacionálního socialismu, nacismu. Třeba rasovou otázku: hnědá Evropa. Nebo eugenika: arijské ženy měly plodit arijce, sluníčkářky mají šoustat s negry. Nebo soukromé koncerny sloužící režimu. (Není tu znárodnění.) Pokud se tedy omezíme na pouhé srovnání dnešního režimu s komunistickým, uniká nám srovnání s nacismem. Toto druhé srovnání je navíc daleko výživnější než to prvé: Jestliže tehdy tu Němci zaváděli nacionální socialismus, nyní máme socialismus internacionální. A zase to tu zavedli a utužují Němci. Obrana lidí je taky stejná jako u každé totality: Synku, dcerko, nikde nc nemluv. A mnoho jiného: v totalitě se nesměl poslouchat cizí rozhlas, teď se o tom, co se soukromě dozvíme na internetu, nesmíme nikde bavit. Atp.

373066

16.8.2019 10:31

RE: To se nedá číst

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 373066

Přesně tak, článek je pí.ovina a ten dnešní režim není žádný marxismus-leninismus, nýbrž německý nacionální socialismus obrácený naruby organizovaný našimi známými a dějinami prověřenými eskimáky, kteří byli právě tomu německému národnímu socialismu za vzor a inspiraci...[oči v sloup]

373070

16.8.2019 13:06

Ano, je mi ctí, že se mohu na Zvědavci vyjádřit k marxismu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 373070

Jsou u nás dvě významné veličiny, které se k tomu vyjadřují nesprávně:
1. Per defectum, nedostatečně, marxismus zde vidí Václav Umlauf. Podle něho je na Západě málo marxismu. Byl za komunismu zavřený, už tehdy mu byl zdejší režim málo marxistický. A je mu pochopitelně málo levicový i režim současný, který osočuje jako korporátní fašismus, jako horší než komunismus. Přitom zde není po italském ani španělském fašismu ani vidu ani slechu.
2. Na opačném pólu stojí Jiří Fuchs. Ten zde vidí příliš levice, per excessum, jako všudypřítomný neomarxismus. Přitom zde není zdnárodnění, soukromé korporace stále více objemově rosou, velké pohlují malé. Také byl za komunismu pronásledovaný, nesměl ukončit ani střední školu. Schvaloval bombardování Jugoslávie jako oprávněný boj proti komunismu.
---
Pravda je uprostřed: Současná totalita má jen některé znaky marxismu, komunismu, a jen některé znaky fašismu. Nejde ale ani o korporátní faišmus ani o neomarxismus. Ale podstatou jde o nacionální socialismus, nacismus, až na to, že není jednonárodní, ale (prozatím) mnohonárodní, internacionální, kosmpolitní. Cílem je ovšem hnědá jednonárodnost.
A dodávám, že SSSR nebyl svazem socialistických (to jen lhali), ale komunistických republik.

373078

16.8.2019 14:09

RE: Ano, je mi ctí, že se mohu na Zvědavci vyjádřit k marxismu

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 373078

...já bych to co definoval co nejkratším termínem a bez přívlastků jako "fašismus sionistických nadnárodních korporací"...., který nemá nic společného se slovy "národní" a "socialistický"...., pokud nemá na mysli cokoli národního a a pravdu sociálního/socialistického zlikvidovat..."socializuje" a "znárodňuje" pouze jediné a to jsou dluhy a problémy, které plodí a také svoji režii....

373079

16.8.2019 12:43

RE: To se nedá číst

Velekněz Ratata 83.?.?.?

Reakce na 373066

Dejme tomu. A nechá se to říct i takhle (za využití aforismu, že vše, co nám komouši říkali o komunismu byla lež, a o kapitalismu vše pravda). Socialismus skončil hlavně proto, že něco říkal lidem a lidi něco jiného viděli a žili. Přitom ani v dobách rudého teroru to nebylo tak, že by tady byla nomenklatura, jejíž příslušníci by se vůbec nemuseli bát, že se budou jednou někomu zodpovídat, a v pozdějších dobách se zase huba často držela z jiných důvodů, ale prostě komunisty bylo v zásadě možné brát za slovo. Někdo to dělal proto, aby je prostě usvědčil ze lži, někdo proto, že věřil aspoň v možnost vylepšení systému nebo dokonce v možnost dosažení oficiálně hlásaného. A komunisti nemohli řešit rozpor tím, že by to celé odpískali, mávli rukou a řekli, že to, co hlásali, vlastně nemysleli vážně, ani neměli zmáklý takový propagandistický systém (samozřejmě třeba v Rumunsku byl ten absurdistán na jiném levelu). Museli držet to, co říkali, a taky přece doopravdy vybudovali nějaký materiální základ, nějakou alternativní realitu se všemi klady i zápory, i odchylkami od toho, co říkali.

Druhý bezprostřední důvod je taky notorický - srovnání se západním eurokapitalismem, který tehdy taky, i z konkurečních důvodů a mnohde se zaťatými zuby, vypučel do sociálních států s mnohem vyšší úrovní a kvalitou konzumu i samozřejmě svobody. Byla to ta druhá, jiná, porovnatelná, pro mnohé u nás už tehdy přímo hmatatelná materiální základna. V podstatě to nemohlo dopadnout jinak.

Když odbočím, tak i ten nacismus i ten fašismus - z tohoto pohledu - jen do jisté míry a taky v omezenějším čase - alternativní materiální základnu taky budovaly.

Co z toho se dá spojit s dnešním ideologickým blbnutím ? Základ je stejný, všude, furt a pro všechny, konkureční alternativy se nekonají respektive jsou v rovině blouznění (nebo jsou někde úplně out there za hradbama jako Čína, pokud teda Čínu lze pokládat za alternativu). To, co se prodává za to nové a lepší v tom ideologickém plánu, jsou zase jen prudce dílčí blbiny a izolované výkřiky typu elektromobility, nebo jsou to všeobecné, nekonkrétní fantasmagorie.

A zároveň Západ je opravdu v krizi a základ té krize je ten, co vyhmátl - přes všechny výhrady - Marx ben Heršl, a spíše Marx ekonom než Marx filosof nebo Marx "vědecký komunista". Kapitál se musí za každou cenu replikovat, tvořit zisk a růst a už moc nemá kam a už dlouho vymejšlí, co s tím. Takže ve skutečnosti je naopak všechno pěkně při starém, akorát se objevují nová šidítka.

373076

17.8.2019 14:07

RE: To se nedá číst

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 373066

Některá srovnání jsou totiž úplně nesmyslná, násilná, ba vymyšlená . Autor dáva podobnosť medzi kravu a stôl. Oba majú 4 nohy.

Oveľa ZÁVAŽNEJŠIE - čo autor nezmieňuje - je, že v predošlom komunizme boli ľudia odolní proti demagogii, a z demagogie si robili srandu. Dnes tej absurdnej demagogii verí viac ako polovica ovčanov (viď volebné výsledky). TOTO je OVEĽA závažnejší problém, než všetky tie multikulty kecy.

373102

16.8.2019 15:57

presne tak, absolutne vystihnute

nezalezi 78.?.?.?

neomarxizmus alebo inac kulturny marxizmus Frakfurstkej skoly roztahuje svoje chapadla a zmocnuje sa Europy

https://diskuter.wordpress.com/2017/10/28/neomarxi...

Triedny boj nahradila kriticka teoria, kde nepriatelom uz nie je burzuazia vykoristujuca robotnicku triedu, ale normalna vacsina - bieli, krestania, heterosexuali utlacujuca nejaku mensinu, raz su to LGBTI, potom farebna mensina, alebo nejaki utecenci

Hlavnym nastrojom neomarxistov je kriticka teoria, kulturny pesimizmus, utok proti inštitútu rodiny, kresťanstvu a strednej triede

Tam kde Marx kriminalizoval kapitalistickou třídu, Frankfurtská škola kriminalizovala střední třídu. Nezáleželo na tom, že střední třída stála u zrodu demokracie a že střední třída Západu bojovala s Hitlerem. Nezáleželo ani na tom, že americká střední třída poskytla Adornovi a jeho kolegům azyl , když prchali před nacisty. Na pravdě nezáleželo, neboť šlo o marxistické ideology a ti sami definují, co je pravda.

Ovládnutie školstva, psychologické formovanie žiakov

Dalším „příspěvkem” Frankfurtské školy bylo, že si uvědomili, že cesta ke kulturní hegemonii vede přes psychologické formování, a nikoli přes filosofický argument. Děti lze ve škole formovat k odmítnutí sociálních a mravních přesvědčení svých rodičů jako rasistických, sexistických a homofobních a k přijetí nové morálky.Škola otevřeně prohlašovala, že pro děti je podstatnější, jestliže si ve škole zformují správné postoje, než zda se naučí faktům a zda si osvojí dovednosti.

Američan Allan Bloom v knize The Closing of the American Mind napsal, že absolventi středních škol v USA patří k nejútlocitnějším negramotům na světě s nejnižšími výsledky testů na světě ve srovnávacích zkouškách, avšak s nejvyššími výsledky v citlivosti k problémům, jako je životní prostředí-jen tím dosvědčil „úspěch”Frankfurtské školy.

373081

16.8.2019 17:40

=====RE: presne tak, absolutne vystihnute...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373081

Při diskusích okolo nacionalizmu, soudruzi, je důležité dávat bacha na okamžik, až ukrajinská hřivna bude dražší než česká koruna...

[velký smích]

373083

16.8.2019 18:20

O žádný marxismus se nejedná !!!!!!!!!!

jpokorny 83.?.?.?

Bohužel jste naprosto mimo. Podlehl jste pohádkám Obřezanců o nějakém neomarxismu a levici.

Ať si o levici (tak jak byla chápána v minulosti) myslí kdo co chce, tak levice a marxismus bojovaly za zájmy a práva VĚTŠINY (pracujících či občanů) !!!!! To je ústřední znak LEVICE ! Copak současné politické strany, politické loutky všech barev, establišment, media apod. bojují za zájmy většiny ? Nikoli. Protože strany jsou jen mafiánské korporace, bojují jen za své posty a peníze ! Dnes už žádná "levice" a "pravice" neexistují. Zločinnou politiku multi-kulturalismu, genederismu, juvenilní justice, sexuálních zvrácenností, řízené islamizace a jiných agend globalismu v současné době realizují podle pokynů zákulisních elit liberálové !!! A liberalismus a fašismus je spojené nádoby ! Tedy současný stav mají na svědomí liberální politici bez ohledu nato, ze které strany jsou a které se samy nazývají levicí či pravicí. Žádné socialistické či marxistické strany (i když to mají v názvu) neexistují. A tato banda liberastů nikoli z marxismu, ale z fašistického trockismu převzala některé metody realizace politiky. Podstata a cíle marxismu jsou v naprostém rozporu s cíly liberálních parazitů. Pouze některé metody nikoli však marxismu (a už vůbec ne skutečného bolševismu) ale trockismu si všichni liberasti a slouhové globalismu osvojili.

Všichni politici, mediální prestituti, neziskovky a ostatní paraziti jsou zkorumpováni svými posty a astronomickými platy na nich, vědomě i nevědomě dělají cokoli v zájmu hrstky zákulisních globalizátorů. Všichni to jsou liberasti a pseudohumanisti ! A liberalismus (a tedy i liberální demokracie) a fašismus jsou spojené nádoby. v EU vládne multi-kulti korektní diktatura, kterou zavádějí evropské politické loutky bezstrukturně řízené globalisty ze zákulisí.
A tato diktatura nese všechny znaky fašismu. Globalisté však tentokráte fašismus "obohatili" o překroucený fanatický islamismus ! Takže dost nesmyslů o levici a marxismu. Jedná se o krystalicky čistý fašismus !!!!!!!

Za vším skutečně stojí superbohatí zákulisní globalizátoři, ale s marxisty to nemá nic společného, třebaže marxismus je rovněž z dílny globalizátorů. Cílem této zločinné elitářské politiky je rozvrat a likvidace národů i států v Evropě, aby byla vytvořena tupá masa nevzdělaných lidí, jež se bude vzájemně likvidovat a ti co přežijí budou otroky zákulisních elit. Dost chytří na to, aby mohli jako bioroboti či zombíci s elektronickými hračkami pracovat a obsluhovat "elity" a přitom dost tupí, aby poslouchali.

O neomarxismu začali mluvit pravičáci, kteří nechtějí přiznat, že za stávající situaci může právě pravicový liberální kapitalismus postupně se převracející ve fašismus. Žádná svobodná soutěž ideálů, myšlenek stejně jako volný trh ve skutečnosti v liberálním kapitalismu neexistuje...Automaticky kráceno

373086

16.8.2019 21:23

RE: O žádný marxismus se nejedná !!!!!!!!!!

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 373086

...skvělý a plně výstižný komentář...[mrknutí jedním okem]

373092

17.8.2019 5:52

Přesně!

gippius 213.?.?.?

Reakce na 373086

Kdekoli se v pozitivním smyslu šermuje neomarxismem, tam se prostě nemyslí. A nemyslí ani autor tohoto článku, taky rovněž i pár ťululumů zde na diskuzi.

373095

18.8.2019 10:52

Ad Marxismus x bolševismus

Jura11 85.?.?.?

Reakce na 373086

Je třeba si stanovit nějakou terminologii - o to se sice pokoušíte, ale nesprávně.

Ústředním znakem LEVICE není boj za zájmy většiny, ale progresivismus, tj. liberalismus.
Liberální je tak i marxismus (V SSSR jako druzí na světě uzákonili potraty, protože to prý bylo "právo" ženy rozhodnout o svém těle).
Marxismus i přes svou skrytou lživost (ten boj za práva většiny byl jen vábničkou - jim nešlo o ta práva, ale o permanetní revoluci v které by dosavadní výdobytky shořely) dával masám metodologii poznání a tvořivosti, díky čemuž byl přitažlivý i mimo profesionální liberální městské revolucionáře.
Tragédií doby tak bylo, že marxistickou rétoriku kromě liberálů používali i skuteční bolševici (tj. lidé, kterým šlo o ty zájmy většiny). A vyústěním té tragédie bylo, že se všichni ocitli pod křídly jedné komunistické strany a je tedy možné zahalit tehdejší dobu do šály zmatku a nejasností pojmů.
Lenin tak byl v mnohém "narodnik", jeho všechnu moc sovětům bylo protimarxistické heslo a politika. Však se taky později mluvilo o marx-leninismu.
Později dokonce byly likvidovány mnohé marxistické (liberální) výdobytky - např. i ty potraty a Stalin uštědřil ve své "závěti" marxismu smrtelnou ránu - proto je taky tak všemi liberály (tj. i marxisty) nenáviděn.

Dnes tak máme pro mnohé paradoxní situaci, kdy skuteční bolševici opustili organizační struktury komunistických stran a Komunistické strany (ta Ruská na 100%) bojují na straně USA při snaze odstranit národní vlády a předání moci USA.

Všemožní neomarxisti (zelení, piráti) jsou v čele snah spolu s dalšími liberály o likvidaci Ruska.

373109

16.8.2019 18:23

povinná láska k EUSSSR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 54.?.?.?

Jednu věc bych upřesnil. Jakkoliv jsou rusové hrdí, tak na rozdíl od němců a anglosionistů a V/vyvolenců nepotřebují patolízaly co by jim pochlebovali. Nadto rus není hlupák a podlézavce pozná a opovrhuje jím.

Povinná láska k SSSR byla sabotáž českých trockistů abychom rusy začali nenávidět. Úcta k těm 300 000 padlých a statisícům zmrzačených kteří nás osvobodili od sluhy anglosionistů - Hitlera, to je jedna věc. Ale o podlézání nikdy nestáli.

A v tom je rozdíl. Láska k EU je z principu povinná, stejně jako ke všem projektům globalistů (3.říše, demokratura).

373087

18.8.2019 17:21

Zrození feministky a obhájkyně multi kulti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Jsem žena středního věku s humanitním vzděláním, které je jen mlácením prázdné slámy. Už jsem to pochopila taky, ale dost dlouho to trvalo. Jednou něco okecávám zleva, podruhé zprava.Jak praví klasik, z ho.na bič neupleteš. A když i upleteš, pak nezapráskáš. Nejsem moc hezká, pěkná ani chytrá, v posteli mě to už nebaví. Manžel má milenky, vlastní děti na mě kašlou, protože jsem se jejich výchově věnovala jen sporadicky a v práci mě to taky nebaví. Ale musíme splácet hypotéku na byt a děti se odmítají pást na zeleném. Prodělávám krizi středního věku, kila přibývají, zato někdejší iluze a sny mizí jako pára nad hrncem. Najednou přišla nabídka od nějaké neziskovky slušně si přivydělat, když budu dělat a říkat přesně to, co si zaplatí mocní a bohatí financující neziskovky z peněz vyždímaných z otroků celého světa jen proto, aby otroky zase krásně oblafli a vyždímali.Tak jsem se stala feministkou, zapálenou sluníčkářkou vítající migranty a poslušnou oporou mocných tohoto světa. No neberte to za ty prachy.
P.S.: pro některé muže platí výše uvedené s drobnými rozdíly taky.

373113

19.8.2019 12:20

Kalergismus, multikulturalismus je programem banksterů

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Marxismus byl banksterský lupičský a otrokářský program. Oloupení majetných, likvidace konkurence a spáchání závislosti všech otroků na banksterské zvůli. Takže závislost na zvůli banksterů, korporátních fašistů.

V nové době je bílým otrokům vnucována povinnost pomáhat hromadnému přivandrovalectví mohamedánských zdebilizovaných nadržených samců s IQ 70, kteří, podle fašistů, mají nárok na lepší život – parazitismem a terorem na běloších. Podle liberálních demokratů (fašistů) je povinností bělochů přisluhovat své likvidaci. K tomu jsou zločinecké, jakoby humanitární, spolky ovládané korporátními fašisty, bankstery, Serešovci se SSajany a úřady. SSajany obsazené Ministerstvo vnitra (a vedení EU a OSN). Tlapká o xenofobii, předsudečné nenávisti, liberální demokracii a podobné debility! Jako vystřižené z programu SSvatých banksterů a jejich záškodnických spolků; debilizace otroků Otevřenou společností (rozkopnutých dveří), povinným přijímáním kdejakých zvráceností, úchylností a genocidních strategií.

Dvořáku, Milouš nemlel až takové debility (přílišná socializace, i řemesel). Kromě toho to nešlo do kopru, ale bylo to do kopru posíláno korporátními fašisty a místními SSajanskými zmrdy, pátou kolonou. Banksteři stahovali socialismus z trhu! Sametová revoluce a SSvatá privatizace nebyla nějakou náhodou, ale desetiletí připravovaným otrokářským zlořádem a lupičstvím!
Socialistické zpravodajství bylo alespoň částečně pozitivní, občas sice prošpekované údernickými mániemi z mozků talmudistických postiženců, ale nebyla to tak černá kronika a prolhaná žumpa jako současný hlavní proud.
Chcete snad tvrdit, Dvořáku, že banksterský, fašistický Hlas Ameriky byl nějakou informační hodnotou?

Co se týče dějepisu, tak učitelé se chovají jako debilové nebo kolaboranti. Například tvrdí, že světové války spáchali Němci. To je podobná debilita, jako že mohamedánští vandráci utíkají do Evropy před suchem.
Světové války, Dvořáku (ohlupovači) - spáchali talmudističtí banksteři. Pašování mohamedánů do Evropy organizuje také chucpe chavrus, SSvatí banksteři a SSajani!
>zástupce poraženého Německa se zúčastnil oslav spojenců v Normandii.
Například degenerátka Merkel je zfetovaná loutka jako Hitler, dokonce se i podobně třese!

Zednář Orwell, účastník španělských lidských jatek, knihu „1984“ nevydal jako román, ale jako varování před Goldsteiny, SSvatou talmudistickou sebrankou!!!

373120

19.8.2019 12:28

RE: Kalergismus, multikulturalismus je programem banksterů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 373120

Existuje li Bůh, který Vám hází do okna kanclu kameny s lístečkem, co se má dělat, tak už to notně smrdí...

[velký smích]

373121

Příspěvků: 22

16.08. 06:43 Kouba  Onen Milouš
16.08. 06:51 LuboDubo  RE: Onen Milouš
16.08. 08:51 prednohor  RE: Onen Milouš
18.08. 19:46 P.A.Semi  RE: Onen Milouš
16.08. 07:54 gippius  Ano, současný systém je neudržitelný,
22.08. 21:58 rosco  RE: Ano, současný systém je neudržitelný,
16.08. 08:47  To se nedá číst
16.08. 10:31 R.E.  RE: To se nedá číst
16.08. 13:06  Ano, je mi ctí, že se mohu na Zvědavci vyjádřit k marxismu
16.08. 14:09 R.E.  RE: Ano, je mi ctí, že se mohu na Zvědavci vyjádřit k marxismu
16.08. 12:43 Velekněz Ratata  RE: To se nedá číst
17.08. 14:07 libertarian  RE: To se nedá číst
16.08. 15:57 nezalezi  presne tak, absolutne vystihnute
16.08. 17:40  =====RE: presne tak, absolutne vystihnute...
16.08. 18:20 jpokorny  O žádný marxismus se nejedná !!!!!!!!!!
16.08. 21:23 R.E.  RE: O žádný marxismus se nejedná !!!!!!!!!!
17.08. 05:52 gippius  Přesně!
18.08. 10:52 Jura11  Ad Marxismus x bolševismus
16.08. 18:23  povinná láska k EUSSSR
18.08. 17:21  Zrození feministky a obhájkyně multi kulti
19.08. 12:20 Pátá Mojžíšova 7:24  Kalergismus, multikulturalismus je programem banksterů
19.08. 12:28  RE: Kalergismus, multikulturalismus je programem banksterů

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

55

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc leden přispělo 89 čtenářů částkou 19 409 korun, což je 55 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
12vZg7LszAecMsq3wRW4pNpoUAgGZB8aS5

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Pane Volný, to bylo hloupé21.01.21 17:14 Česká republika 7

Slovenský lekár objednal pre svojich covidových pacientov Ivermectin. Colníci mu zásielku zabavili20.01.21 19:05 Slovensko 2

Na Seznamu se rozmáhá cenzura jako rakovina20.01.21 08:06 Česká republika 6

Sbohem, Kalousku. A zavři za sebou z druhé strany19.01.21 19:17 Česká republika 8

Chcete, aby skončil Lockdown? 26. ledna máte reálnou možnost to změnit19.01.21 10:14 Česká republika 3

Helena Duke poté, co udala vlastní rodinu, žebrá o peníze18.01.21 14:28 USA 3

Satanisté a jejich poskoci mají Vánoce17.01.21 23:15 Česká republika 3

V Norsku po aplikace vakcíny zemřelo 23 lidí a Blatný by chtěl očkovat15.01.21 20:37 Norsko 3

Humorem proti totalitě15.01.21 18:55 Česká republika 1

Fanatismus a nesmiřitelnost – aneb stane se Helena Duke legendou?15.01.21 16:52 USA 1

V protestu před Kapitolem 6. ledna sehráli roli „agenti provokatéři“ – Interview s Michaelem Yonem14.01.21 11:38 USA 2

Luboš Xaver do Českého rozhlasu patří!13.01.21 22:50 Česká republika 1

Zemanovi už doopravdy hrabe, mrzí ho ukončení okupace Afghánistánu13.01.21 18:25 Česká republika 2

Obnovitelná energie mohla způsobit totální výpadek rozvodné sítě13.01.21 09:36 Rakousko 14

Smlouvy s výrobci vakcín jsou tajné, nemohou je vidět ani europoslanci12.01.21 19:03 Evropská unie 3

Probuďte se: Uzamčení jsou navržena tak, aby vydržela navždy12.01.21 16:01 Neurčeno 4

Současné prodlužování nouzového stavu je porušením mnoha zákonů12.01.21 11:46 Česká republika 0

Velký reset, krátký distopický film s čs titulky11.01.21 23:11 Neurčeno 0

Síť Parler přestala existovat11.01.21 19:03 USA 5

Policisté v Německu protestují proti povinnému očkování proti COVID-1911.01.21 16:39 Německo 4

Měnové kurzy

USD
21,48 Kč
Euro
26,08 Kč
Libra
29,47 Kč
Kanadský dolar
17,00 Kč
Australský dolar
16,66 Kč
Švýcarský frank
24,22 Kč
100 japonských jenů
20,74 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,75 Kč
100 maď. forintů
7,31 Kč
Ukrajinská hřivna
0,76 Kč
100 rublů
29,05 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 031,68 Kč
1 unce stříbra
553,24 Kč
Bitcoin
668 425,07 Kč

Poslední aktualizace: 21.1.2021 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 1 564