Diskuze k článku

Venezuelské spiknutí houstne...

Příspěvků 55

31.1.2019 13:36

To je shrnutí něčeho z toho, co víme

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Víme ale i víc:
Pan(í) Spencer(ová) roztrubuje, že Madurův režim (tak!) je korupční.
Víme taky, že Rusko nehnulo prstem ani v případě Kyjevské Rusi, ani v případě Libye.
Víme taky, že "Rusko musí zaplatit miliony vyhoštěným Gruzíncům, rozhodl soud ve Štrasbursku."
Víme taky, že po mnoha letech od doby, kdy pan Putin začal vytrubovat o multipolaritě a o dedolarizaci, se udály jen kosmetické změny.
Víme taky, že USA mají stále stejný tah na branku, jako kdykoliv v minulosti, a Rusko jen kecá.
Takže: Už jsem napsal, že teď se definitivně potvrdí, zda Putin je přizdisráč a Bolton vynikající šachista. Potvrdí se to Venezuelou. Očekávám, že závěr těch událostí bude takový, že zvítězí USA, a to takovým způsobem, že to Putin bude presentovat tak, že jde o kompromis.
------
Ohledně Sýrie udělaly USA chybu, že místo sebe nastrčily ISIL. Rusko toho využilo a ISIL porazilo, jakožto teroristy. Pokud by USA jednaly v Sýrii samy, Asad by tam už nebyl (na USA si Rusko nikdy netrouflo a netroufne).

369335

31.1.2019 15:28

RE: To je shrnutí něčeho z toho, co víme

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 369335

Mýlíte se, ten Váš slavnej Bolton je stejně blbej, jako ten Trumpeta a ten spolek mimoňů, USA, co s i s ním židi vytírají všechny tělní otvory brzo převálcují právě díky i nejen těm dvěma pitomcům stovky milionů chudáků z Latinské Ameriky a nezastaví je ani ta zeď, na kterou nemají prachy...
Tomu starýmu vypelíchanýmu capovi, strýčkovi Samovi už nějakou dobu dochází síly a pokud ještě nějaký má, tak jen tak akorát na to, aby si svojí nešikovností způsobil nechtěně nějaký harakiri...[chechtot]

369336

31.1.2019 21:42

RE: To je shrnutí něčeho z toho, co víme

gogo 89.?.?.?

Reakce na 369336

No já bych neo-blby nepodceňoval.

Třeba tahle technologie se dá v takových situacích zneužít.

Google vás špehuje na každém kroku
https://www.youtube.com/watch?v=pQEs1qkdJwk

Ví o nás opravdu včechno. Otázkou je jen efektivita zpracování, nasazení, ... jak s tím umí pracovat.

A druhá strana o tom nejspíš ani neví.

369344

4.2.2019 0:33

RE: To je shrnutí něčeho z toho, co víme

josef mikovec 177.?.?.?

Reakce na 369344

Co ceká Venezuelu a Latinskou Ameriku? – !Argument

http://casopisargument.cz/.../co-ceka-venezuelu-a.../
http://aulavirtualedemocracia.blogspot.com/2019/01/dodatky-doplnky-poznamky-uvahy.html

369417

2.2.2019 12:15

RE: To je shrnutí něčeho z toho, co víme

pedros 46.?.?.?

Reakce na 369335

Ale jinak jste v pořádku? Myslíte, že třísknutím do stolu něco pořešíte?

369378

5.2.2019 14:18

RE: To je shrnutí něčeho z toho, co víme

salimon 90.?.?.?

Reakce na 369335

Dobrý den,
docela by mě zajímalo, jestli si toto opravdu myslíte. Samozřejmě je tu možnost, že se snažíte pouze provokovat. Ale pokud jste opravdu přesvědčen, že USA tahají v současné geopolitické situaci za delší konec provazu, pak by mě zajímalo, jak si vykládáte některé události.
1) V USA stojí na čele prezident, který bojuje se svou vlastní administrativou. Mění názory velmi často a přichází tak o důvěryhodnost i mezi přívrženci. Tato situace podle mě oslabuje akceschopnost americké administrativy. Jeden z důsledků je dlouhotrvající shutdown.
2) Ruská federace v případě Ukrajiny vskutku zdánlivě konala málo. Naproti tomu si vzala zpět korunní klenot Ukrajiny jakým byl Krym včetně klíčového přístavu v Černém moři. Co se zbytku Ukrajiny týče, ten se propadá do bídy a chaosu, které mají v dlouhodobé perspektivě (při pohledu na vývoj na Krymu) tendenci vrátit celou Ukrajinu do náruče kohokoliv, kdo přinese klid a nějakou prosperitu. Jak dlouho si myslíte, že situace na Ukrajině vydrží v současné podobě? Protože podle informací, které mám já, banderovská ideologie ani nezařeje ani nenakrmí tamní obyvatele.
3) V Sýrii bylo chybou nasadit ISIL, vůči kterému se oficiálně všichni vymezují jako k teroristické organizaci. Následně mohl legální prezident požádat o podporu podle mezinárodního práva a ta mu byla poskytnuta. Ve Venezuele se proto poučili a jako první napadli legitimitu současné hlavy státu. Otázkou je, jak dobře je ten převrat připraven. Protože zatím to působí, že bez intervence zvnějšku dojde pouze ke gigantické blamáži. Kdy spojené státy a někteří spojenci ztratí mnoho legitimity a důvěryhodnosti. Jelikož poskytly prostředky Venezuely samozvanému vůdci bez reálné moci a jasné legitimity. Tohle jsou velmi vysoké sázky. A kdo bude ochoten spolupracovat s prohrávačem, který neplní své závazky?

Opravdu si myslíte, že aktuálně jsou Spojené Státy na tom lépe než Ruská Federace. Není to náhodou tak, že se USA začíná izolovat od zbytku světa a ustupují z pozic, které pracně budovaly minimálně posledních 70 let?

369444

6.2.2019 18:07

RE: To je shrnutí něčeho z toho, co víme

Čmelík 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 369444

Konečně! Já už myslel, že jste to tu opustil. Zatraceně rád Vás čtu. Porovnám-li Vaše staré příspěvky s realitou, která poté nastala, jste pro mě jeden z nejlepších analitiků. A taky mistr zkratky. V relativně krátkém příspěvku dokážete jasně a stručně říct vše potřebné k pochopení problému. Díky Vám za to!

369460

11.2.2019 15:59

RE: To je shrnutí něčeho z toho, co víme

Salimon 90.?.?.?

Reakce na 369460

Dobrý den,
dost jste mě zaskočil. V každém případě děkuji za kompliment.

Pokud někomu můj názor umožní se zamyslet, případně podívat na věc z jiného úhlu, jsem rád. Určitě bych si však nepřál, aby někdo mé názory nekriticky přijímal.
Takže pokud mohu poprosit, čtěte i názory se kterými nesouhlasíte. A zkuste přemýšlet, proč s nimi nesouhlasíte, kde se vzal rozpor mezi vaším a tím nepříjemným názorem. A pokud Vám k tomu pomohou či pomáhají mé příspěvky, budu velmi rád.

Přeji Vám, ať se vámi vnímaný obraz světa co nejčastěji shoduje se světem, jaký reálně je.
Salimon

369558

7.2.2019 0:41

Prezident USA je loutkou banksterů, tak jako většina předchozích

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 369444

Jediným pevným názorem Trupa je ten přenesený od válečného průmyslu, od banksterů, růst výdajů všech zotročených ve zločineckém paktu NATO. K výdajům 2% HDP jste se otroci zavázali, sice o tom v propagandě před „přijetím“ nebyla řeč, neboť ta tlachala o obraně a spolupráci, ale to je váš problém, měli jste si přečíst tajnou nepoznatelnou smlouvu spáchanou neviditelnými nadlidmi! K růstu jejich moci! Navíc, otroci, vezměte si příklad z těch rektálních alpinistů, kteří hrdinně vydávají i 3 nebo 5 % HDP na bankstery nařizované ničení a vraždění!

>Ve Venezuele se proto poučili a jako první napadli legitimitu

Ale kdepak, lest a pohrdání vkládají nadlidé do štvavé propagandy už po tisíce let. Vždycky vylžou nějaký „svatý“ důvod. Ve Venezuele za lstí „demokracie a blaho“ gojimů - chtějí loupit ropu. Na to mají zavedený korporát Rockefeller!

>gigantické blamáži. Kdy spojené státy a někteří spojenci ztratí mnoho legitimity a důvěryhodnosti.

A tihle podlí hromadní vrazi nějakou důvěryhodnost a legitimitu požívají? U koho?

>A kdo bude ochoten spolupracovat s prohrávačem, který neplní své závazky?
Sajani, můžeme jim říkat lepšolidé, kavárenští povaleči, „spravedliví“, sluníčkáři…

>USA začíná izolovat od zbytku světa a ustupují z pozic, které pracně budovaly minimálně posledních 70 let?

Ruší snad své válečné základny, mafiánské zajištění banksterských operací, loupení surovin a zotročování gojimů? Lstivou propagandu přebírá pravda a láska? Obchodní řetězce se rozpadají, a nastává čestná obchodní soutěž mnoha samostatných obchodníků o zákazníky?

369465

31.1.2019 16:29

Zavádějici článek

Petan86 81.?.?.?

Pro Venezuelu je převrat jediná moznost jak se postavit znovu na nohy, nikde na světě nefunguje diktatura a Venezuela je toho příkladem, celý článek je proruská propaganda nepodložených keců.
Za vlády nynějšího prezidenta utekly 3 miliony lidi, nevím proč by tam měl smrdět další volebi obdobi. Nechápu postoj Ruska. Zas a znova se mi potvrzuje že z Ruska nepřišlo nikdy nic dobrého.

369337

1.2.2019 13:03

RE: Zavádějici článek

rosco 185.?.?.?

Reakce na 369337

nesmysl, Venezuela zadnou moznost postavit se na nohy nebude mit, podobne jako Brazilie maji na vyber mezi marxistickymi neschopnymi magory a manasky usraelske mafie, ktera je oskube do hola. Rusko vi dobre ze Maduro je budizknicemu, chape ale ze vydat venezuelska ropna pole amrdolske chcipajici kobyle by jeji funus oddalilo. Ostatne kolik lidi uteklo ze zemi jizni Ameriky ovladanych amrdolskymi loutkami neni tez zrovna malo.Pokud jde o to co spatneho prislo z Ruska, nekteri omezenci dodnes nepochopili, ze prevrat v Rusku byl dilem sionistickych kriminalniku z Nemecka a USA, pozdeji exportovany do vychodni Evropy. Pohrobci teto pejzate sebranky si dnes v USA rikaji neocons a povedlo se jim pomoci jejich amrdolskych manasku zbankrotit pulku sveta a zaplavit Evropu genderovymi slabomyslnostmi a pseudo kulturou z nejspodnejsiho supliku.[chechtot][chechtot][chechtot]

369359

1.2.2019 22:20

RE: Zavádějici článek

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 369359

přesné, na posledni větu lze odpovědět : proč? protože ona 1/2 resp. 28/29 světa liského jsou politicky hloupá miminka věřící pohádkám, bylo, je a bude, vesmír je psychopat-vtipálek

369373

3.2.2019 19:27

RE: Zavádějici článek

clear 176.?.?.?

Reakce na 369359

Pokiaľ vypisujete o marxizme, tak by ste ho mal mať i preštudovaný!!!! Nespájajte Lenina,Marxa.Máte pravdu v tom, že sa jedná o bohapustý politický kšeft v duchu koloniálnej histórie.

369408

3.2.2019 23:21

RE: Zavádějici článek

rosco 185.?.?.?

Reakce na 369408

pokud jde o Marxe, je naprosto jedno zda jeho vymysly byly Leninem pouze propagacne vyuzity nebo byly jinak interpretovany, faktem je ze vetsina soucasnych levicackych pomatencu jeste stale omila tehdy v praxi pouzivane nesmysly a jeste dodnes nepochopili duvod proc se SSSR polozil.Uz opet vylezaji z der hlupaci kteri vidi budoucnost v rovnostarskem systemu, jako je napr. Zakladni prijem aniz by chapali podstatne ekonomicke zakonitosti.

369413

2.2.2019 15:08

RE: Zavádějici článek

Margon 176.?.?.?

Reakce na 369337

Utekli tak akorát členové páté kolony(co na to mají). Těch žádná škoda není. Ať hnijou v pekle. 80 % lidí věří Madurovi. A přizdisráči vašeho ražení mohou hýkat jak chtějí. Z eméééééériky přišlo vždy jen vraždění a rozvrat suverénních států. Ukliďte se zpátky na psychiatrickou kliniku. Už jste měl brát meducínu.......

369383

31.1.2019 18:42

Venezuela by mohla být tropickým rájem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Má ohromné ropné bohatství. Řekou Orinoko proteče každých 8 hodin jeden krychlový kilometr sladké vody. Pro srovnání - v ČR spotřebujeme cca 1/2 krychlového kilometru vody za rok! Venezuela má 2800 kilometrů báječného karibského pobřeží s palmami, písečnými plážemi, teplou azurovou vodou, korálovými ostrovy.

Z rozlohy přes 900 tisíc kilometrů čtverečních (cca dvanáctkrát větší, než ČR) pokrývají přes polovinu lesy. Skoro čtvrtinu rozlohy země tvoří zemědělská půda. Na jednoho obyvatele připadá ve Venezuele téměř dvojnásobek zemědělské půdy, než u nás. V tropech lze sklízet i několikrát za rok.

Co z tohoto nesmírného bohatství mají Venezuelci? Hladoví, voda jim teče jen dvakrát do měsíce, elektřina funguje také jen sporadicky, zdravotní péče je žalostná, veřejné služby nefunkční. Za loňský rok dosáhla inflace ve Venezuele přes milion?!? procent. Zadlužení země je tak obrovské, že výnosy z (trvale klesající) těžby ropy už nestačí ani pokrýt náklady na úroky, za promrhané vládní úvěry z minulých let. Přitom počet zaměstnanců ve státních (čtěte socialistických) Venezuelských firmách vzrostl za několik uplynulých let na čtyřnásobek. Pro nesplácení úvěrů už Venezuele nikdo nepůjčí ani korunu. Garantovaná minimální mzda tam činí 280,- Kč měsíčně!

Za dob vlád ekonomických analfabetů Chavéze a Madura odešlo do emigrace cca 5 milionů občanů. Samozřejmě, že těch vzdělaných a schopných.

Opravdu někdo z logicky uvažujících čtenářů tohoto článku uvěří, že za současný žalostný stav Venezuely mohou temné síly z USA? Cha, cha. Nebo že by to bylo jako všude jinde na světě, kde čelní představitelé experimentují se socialismem? Až do úplného rozvratu země?

Vojta

369338

31.1.2019 21:56

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369338

To by mě tedy opravdu zajímalo, kam jdou podle vás ty multimiliardové zisky, když domorodci dřou držkou v zemi. Snad nám nechcete tvrdit, že to stíhal spotřebovávat Maduro či Chávez.

Venezuela je stejnou kolonií jako my. Bohužel pro ně jsou bohatí a velmi blízko nenasytného parazita, který se jim přisál přímo na aortu.

Oproti nim jsme chudá a vzdálená enkláva a tak jsme přepuštěni evropským hlídacím psům démonkracie (Německu, Rakousku, Francii).

369345

1.2.2019 22:36

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem ?

JanaJ 94.?.?.?

Reakce na 369345

Mě také ledacos zajímalo.
Dopručuji stránky CIA - The World factbook:
https://www.cia.gov/library/publications/resources/the-world-factbook/geos/ez.html
(namátkou např přepočet HDP(GDP) na jednoho obyvatele)
Venezuela:
GDP - per capita (PPP):
$12,500 (2017 est.)
$14,400 (2016 est.)
$17,300 (2015 est.)
---
ČR:
GDP - per capita (PPP):
$35,500 (2017 est.)
$34,200 (2016 est.)
$33,400 (2015 est.)
---
Vážení a můžete se "nimrat" v číslech z celého světa [smích] .
---
Jenom poznámka: z ČR ročně odtéká do EU aj. cca 3-4x více v mld. než dostáváme z EU dotací. Co toto asi udělá s českou infrastrukturou za dalších 10, 20 a více let?. Radši nedomýšlet, že. Možná, že v ledasčem časem "doženeme" tu Venezuelu(?).

369374

1.2.2019 3:24

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 1.?.?.?

Reakce na 369338

To se meli Venezuelane pred Chavezem urcite jak prasata v zite.

369352

1.2.2019 14:03

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 369352

Máte pravdu, pane/paní "1". Venezuela opravdu byla před Chávezem nejbohatší latinsko-americkou zemí.

Pane Vousy13. Vy opravdu nejste schopen sám dohledat, kam plynou zisky z těžby venezuelské ropy? Cituji: "Těžební daň je poplatek, který platí státu ve Venezuele společnost z hodnoty vytěžené ropy. Její výše je 67,7 %." Zbytek sotva postačí na krytí nákladů těžby.

Jak jsem uvedl výše. I přes tato ohromná daňová inkasa nemá Venezuela peníze ani na platby úroků z minulých inkasovaných státních půjček. Natož na jejich splácení. Vše bylo (a stále ještě je) řádně socialisticky projídáno. Tedy přesněji řečeno. Peníze z vládních půjček i minulých výnosů z ropy byly promrhány především Chávezem na to, aby si získal přízeň prostých lidí (čtěte voličů). A na luxusní platy příslušníků armády a policie. S cílem udržet se tak co nejdéle u moci.

Vojta

369363

1.2.2019 15:44

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

jan dačicky 193.?.?.?

Reakce na 369363

Ano přehled z roku 2018 ,dohledejte tedy kolik bylo zdanění když ropu těžili americké firmy ,když Chavez žádal aby velkopěstitelé (jako natruc taky Američani ) prodávali část rýže za provozní náklady...Venezuela měla úzkou vrstvu velmi bohatých naopak velmi širokou vrstvu velmi chudých kteří neměli přístup základním věcem jako voda či vzdělání typu číst-psát. Chavez tuto situaci značně zlepšil, bohužel nakrkl nadnárodní firmy které mají v USA silný lobing,Následovaly ekonomické represe...ne Venezuela nesmí být silný samostatný stát nato je příliš blízko USA ..doporučuji knihu "Zadní dvorek Ameriky" autorka anglická novinářka

369365

1.2.2019 20:32

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369363

Takže podle vás vysoká sektorová daň, která jde do státního rozpočtu, znamená zhoršení životní úrovně obyvatelstva? S vámi vůbec nemá ani smysl diskutovat, jste absolutně mimo v základních úvahách v oblasti ekonomiky.

Chávez se provinil velmi jednoduše – znárodnil ropný průmysl. A tak okamžitě administrativa USA zahájila ekonomický tlak a blokádu na Venezuelu, protože jejich ropné společnosti přišly o zisk.

Maduro si dovolil uzavřít smlouvy s Ruskem v obranném a ropném průmyslu a tak USA zbyly dvě možnosti: převrat a smlouvy anulovat, nechat aby se Venezuela přiklonila k Rusku.

Co tito dva politici udělali zásadně špatně?
Neodhadli svoje zdrojové možnosti a snažili se hrát vyrovnanou partii s daleko silnějším soupeřem, stejně jako např. Kaddáfí.

369369

2.2.2019 14:18

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 369369

Je mi líto, pánové. Ani jeden z vás zatím nedokázal objasnit, jakými konkrétními postupy ti zlí američtí imperialisté dosáhli stávajícího Venezuelského rozvratu. Jak přinutili Madura, aby začal tisknout šíleným tempem inflační peníze?

Zkuste si představit, jak dopadnou úspory lidí a firem ve Venezuele, když Maduro úředně nařídí škrtnout na bankovkách tři nuly. Co zbude školním dětem, které už měly v kasičkách tisícovku na novou koloběžku? Z celé tisícovky zbyde 1. Co zbylo důchodcům, kteří měli našetřeno na pohřeb? Co zbylo taxikáři, který už měl našetřeno skoro na nové auto? Co farmáři, který měl připravené peníze na nový traktor? Co může dělat pekař, který celý měsíc pekl a prodával rohlíky a všechny takto utržené peníze mu náhle nestačí ani na nákup mouky na příští měsíc? Co má dělat rybář, kterému tržby za prodané ryby z minulého týdne náhle nestačí, aby natankoval benzin do své bárky na příští týden?

A když budete argumentovat tím, jak snadné je rozvrátit inflací libovolný stát, nezapomeňte také vysvětlit, proč už to Američané dávno nepoužili na Kubě, ve Vietnamu, v severní Koreji, ...? [chechtot]

Pevné zdraví všem
Vojta

369382

2.2.2019 17:15

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 369382

Všechno co píšeš,jsou žvásty amerického tisku.........[zahanbení]

369386

3.2.2019 9:33

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369382

Ale p. Vojto,

my nejsme povinni vám cokoliv obhajovat a vysvětlovat. Koně pít nedonutíš!

A jak jsem již mnohokrát psal, jsou témata, kde s vámi vůbec ani nemá smysl vést věcnou diskuzi.

Mým cílem je akorát upozorňovat mírně řečeno na vaše "jiné filosofické a sociologické standardy" než jsou ty mé.

Aby ostatní čtenáři nebrali vaše příspěvky jako poslední instanci pravdy a měli možnost srovnávat informace z více zdrojů.

369397

3.2.2019 12:46

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

jan dačický 193.?.?.?

Reakce na 369382

"""Všichni se odvolávají na neudržitelnou ekonomickou situaci Venezuely. Ta je skutečně katastrofální, ale přispívají k tomu i drsné sankce Washingtonu. Nejhůř udeřila jejich další vlna, která byla vyhlášena na konci srpna 2017 a usiluje o přerušení zahraničního financování Venezuely. Takhle to popsal Mark Weisbrot v aktuální poznámce žurnálu The Hill """ proč stejné postupy nepoužili USA i v případě třeba Vietnamu,Koreje ???Jejich ekonomiky nebyly tak provázané nemohly je proto tolik ovlivňovat.USA je největším odběratelem ropy z Venezuely,pokud by začala Venezuela ropu dodávat hromadně prodávat třeba Číně(vývoz stoupl za poslední roky 10krát )většina amerických rafinérií v oblasti Mexického zálivu by měla obrovské problémy a s nimi i americká ekonomika.... Teď nahlédneme trochu do historie... v době druhé světové války čerpaly Venezuelskou ropu americké firmy "skoro zadarmo" ve čtyřicátých letech začal tlak Venezuely na vyšší zdanění a znárodnění obchodu z ropou..světe div se ,vojenským převratem se dostal k moci "demokratický"(čti proAmerický) diktátor a USA naftaři mohli vesele těžit dál ...nepřipomíná vám to něco ??

369400

3.2.2019 16:12

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

Stanislav 90.?.?.?

Reakce na 369363

Prosím prečítaj si "Pravdu o Venezuele" na základe vypracovanej analýzy torontskou univerzitou! Potom tu nebudeš zahlcovať tento server svojimi nepodloženými nenávistnými chimérami.
P.S. Ináč je absolútna strata času rozoberať tvoje domnelé dohady prameniace z opačného tábora propagandy.

369405

3.2.2019 19:50

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 369363

Blábol! Další blábol, Vojto. Víte o tom naprosté hovno.

369409

2.2.2019 12:30

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

pedros 46.?.?.?

Reakce na 369338

Možná by jste mohl nahradit Madura. Když si Venezuelané přečtou Váš příspěvek, tak vůbec nepochybuju, že budete příštím prezidentem!

369380

3.2.2019 0:06

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

rosco 185.?.?.?

Reakce na 369338

jasne, marxisticti magori funguji tak jako vsude fungovali, ovsem pokud jde o dluh, neni na tom Venezuela zdaleka tak spatne jak to presstituti lici.Dluh na hlavu cini u Venezuely nejakych 5000$ zatimco v zarnem Amrdolstanu to dela zhruba 63000 $ na hlavu.Jejich externi dluh cini ale jen 104 miliard $ coz je neco kolem 115% BIP, interni dluh pak patrne uz zlikvidovala inflace. Samozrejme ze hlavni roli hral pokles ceny ropy a US sankce, o tom nemuze byt pochyb. Bez ohledu na to kdo tam bude u vesla, Venezuela sedi na ohromnem bohatstvi, zatimco Amrdol a vetsina jeho gubernii na giganticke hromade dluhu ktere bez jakychkoli pochyb povedou nakonec k bankrotu, na jejich miste bych si tu skodolibost setril.[velký smích]

369395

3.2.2019 11:54

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 369338

Tohle snad nemyslite vazne. Misto aby jste zlocince objevil, radsi ho kryjete.
Proc hazite vinu na ty, co se snazi spatne hospodareni napravit? Proc se zastavate zlocincu, kteri nejenom na naprave nemaji zajem, ale jako obvykle kazdou napravu aktivne ztezuji?
https://aeronet.cz/news/pravda-o-venezuele-jak-dos...

369399

3.2.2019 14:34

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 369399

Svá slova myslím naprosto vážně, pane Ppppp. Ubezpečuji Vás, že mým cílem není "objevování zločince". Mé příspěvky obvykle korigují největší bludy, uváděné ve zdejších diskuzích. Nikomu nevnucuji svou víru, přesvědčení nebo tu "jedinou svatou pravdu". V mých příspěvcích naleznete výhradně JEN FAKTA.

K Vašemu propagandistickému odkazu na aeronet. Dle něj jsou údajně odpovědní za dnešní svrab ve Venezuele vlády před Chávezem.

Fakt č. 1:
Socialističtí vládcové měli dvacet let (1999 - 2018), aby dostali nejbohatší latinskoamerickou zemi z dluhů. Výsledky všichni vidíme.

Fakt č. 2:
V rozporu s tvrzeními ve Vámi uváděné propagandě se ZAHRANIČNÍ DLUHY VENEZUELY ZA VLÁDY CHÁVEZE ZEČTYŘNÁSOBILY. Zdroj viz https://www.info.cz/svet/venezuela-ukazuje-ze-soci...

Fakt č. 3:
Bez jakýchkoliv pochyb se ukázalo, že socialismus nefunguje ani v zemi s největšími ropnými zásobami na světě.

Přeji pěkné dny
Vojta

369403

3.2.2019 23:04

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

Stanislav 90.?.?.?

Reakce na 369403

A to je nielen Vaša osobná tragédia, ale aj rodinná. Mať v rodine užitočného idiota je riziko. Koľko trvá boom istej politickej prosperity postavenej na terorizme ... a šírenie takých hodnôt, ktoré v súčasnosti sem importujú ľudia vášho typu si myslíte koľko vydrží? A čo potom? To Ste presvedčený, že toto vydrží viac ako 8 -9rokov. Som zvedavý na ten "samet ... ak láska a pravda zvítězí". Být Vámi hledal bych si strom a měl po ruce provaz.

369412

3.2.2019 23:53

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 369403

Rikate fakta a ctu nesmysly. Zkazu pocinaje zhruba 1973 nelze dohonit za 20 let proutkem, jak naznacujete. My jsme byli jeste nedavno pred Cinou ted jsme 20 let pozadu. O nejakem dohoneni nemuze byt rec. Navic dluhy byly fiktivni, nanucene, stejne tak embarga a dalsi.
Srovnavat by jste mohl az v pripade, ze USA by muselo take splatit sve dluhy, coz nedla, protoze nemusi. Je jasne ze veritel dela vsechno aby dluznik dluh nesplatil, stejne jako to delaji pred exekuci.
Se tu snazite namluvit, jak zly Chaves zvysoval dluh. Neuveritelne.
Vyderace nechat souperit se socialismem. Nac vy vubec pisete do diskuse. Ty vase jednoduche vyroky, zustava rozum stat.

369414

4.2.2019 1:12

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 369403

Prosím tedy korigujte Dia-lekticky naše bludy:
– jak musí být přibližně velký trh, aby se mohl stát uzavřeným autonomním systémem v dnešní době?
– pokud trh tak velký není, jak byste řešil makroekonomické problémy v případě, že je na vás uvalena blokáda jako na Venezuelu?
– jak byste řešil mezinárodní obchod, pokud nejste schopen využívat některou světovou rezervní měnu?
– proč je bohatá Venezuela pod bičem lichvy?
– jak funguje v ekonomice lichva a její dopad na obyvatelstvo v průběhu času?
– byl Chávez neomezeným svobodným vládcem?

Tyto metody lze uplatnit na všechny státy, které podléhají BIS a SWIFT.

Když globální elita bude chtít, během 25 let je z Venezuely nejbohatší a nejvzdělanější země na světě. Každý stát má v globální politice své místo a Venezuela měla být dojnou krávou USA.

Chávez byl na o dost nižší úrovni řízení a tak mu ukázali, kde je jeho a Venezuely místo. Neodhadl své možnosti, stejně jako Husajn, Kaddáfí, Asad.

369418

4.2.2019 19:59

RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 369403

Bláboly. Naprosto nesmyslné bláboly. Opravdu se divím, že ze sebe děláte dobrovolně naprostého hlupáka. A opět opakuji, že můžete děkovat bohu, že jste prožil život za komoušů a nyní si užíváte důchodu. Dnes byste uspěl pouze jako placený politruk typu Šafra nebo jiného imbecila. Na nic jiného nemáte mentální kapacitu.

369431

31.1.2019 18:54

Xido-teroristé káží o morálce a demokracii

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Válka je mír, teror je demokracie, lupičství je mezinárodní obchod.

Xido-Rockefelleři ve Venezuele loupili ropu už před sto lety.
S těžbou surovin to mají xido-fašisti nastavené asi takhle, zneužívají infrastrukturu, otroky, a za rabování surovin zaplatí zlomek jednoho procenta. Takže, když nějaký blb, jako kupříkladu Trump, káže o „o utrpení venezuelského lidu a nesmírném potenciálu země stát se bohatým národem díky svým zásobám ropy“, tak jedná jako proradný podlý mafián. Trump je prostě loutka banksterů. Ropu ve Venezuele hodlají zase loupit Rockefelleři (se svými společníky). A jejich parťáci Rothschildi ovládají i zmíněnou britskou centrální/lupičskou banku (Bank of England).
>Británie, Francie, Německo, Španělsko, Austrálie a také několik pravicových latinskoamerických vlád pořád omílají to samé, co prohlašují USA - Maduro je „nelegitimní"...
Británie, Francie, Německo, Španělsko…celá Evropská unie, pak Austrálie, a také několik amerických vlád;
jsou ovládany xido-fašisty, bankstery, Rothschildy, Rockefellery a dalšími mocensky chorými zrůdami, co neustále organizují lupičství a války vydávané za demokracii a svobodu.

OSN nebo vláda USA jsou nástroje banksterů, dále sdělovací/debilizační prostředky.
Donucovacím prostředkem hromadných vrahů jsou různé zločinecké bandy, fašisty zvané „umírněná opozice“, které banksterům mají zajistit „otevřené dveře“, Oppenheimer. Podle Bible a Talmudu svět i s gojimama je majetkem xidáků. Pokud se někteří vytrvale vzpouzí, mají fašisti v záloze ještě další donucovací prostředky, až po armádu xido-uSSa a xido-NATO.

Podle fašistů je Maduro uzurpátor, a oni jsou co? Sami žvatlali debility, bez důkazů, že (xido) Rusové ovlivnily volby v tom „ráji demokracie“, uSSa. Nyní pro Venezuelu prosazují svou loutku, „pravého prezidenta“ Guaidó, z vůle nepoznatelného xidáckého boha? Protože z vůle voličů, občanů Venezuely, to není.
Tak jak starý mastičkář Rockefeller „zázračně zbohatl z boží vůle“ (ve skutečnosti však z xidáckého zločinného spolčení), tak banksteři dosazují loutky pod „mezinárodním tlakem“ (mezinárodní xid = zločinecká mafie).

>Evropská unie se dožaduje toho, aby prezident Maduro vyhlásil do osmi dnů nové volby, jinak bude čelit odvetným opatřením
A volby se na rozkaz lepšolidí musí konat tak dlouho, dokud nebude dosazen sajan, fašismu tupě oddaný blb. Evropská unie je totiž xido-zločinecká fašistická organizace, náhrada Třetí říše.

369339

31.1.2019 23:47

RE: Xido-teroristé káží o morálce a demokracii

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 369339

A protože nejsou kádry, kteří by vymysleli něco nového a světová veřejnost je notoricky hloupá, bude se ve Venezuele opakovat scénář z Libye a Sýrie a Ukrajiny a taky Jemenu, kdy ke zvenku živené opozici a sabotérům se přidá totální blokáda ze strany buzeranta Strýčka Sama a jeho eurounijních mopslíků, kteří vytvoří stejnou koalici tentokrát s chudými státy proamerických blbečků z Latinské Ameriky, něco na způsob té mezinárodní protiAssadovské party "Přátel Sýrie" a budou tam lifrovat podesírače a expediční sbory NATO ať v převleku, nebo oficiálně se štemplem OSN...
...a protože to starý vypelíchaný cap Onkl Sam balí v Afghánistánu, bude mít zábavu pro svůj kanonefutr a žoldáky v romantikou a sluncem zalité Venezuele.
Jen mě zajímá zda ti naši troubové budou dál slovy Moše Zemana "bojovat v Afghánistánu za Prahu" bez Američanů anebo se pohrouží mezi půlky generálům us.army, chystající invazi do Venezuely z území Kolumbie...[oči v sloup]

Doufám, že když už se z toho dosavadního průběhu těch akcí nepoučil ten vypelíchanej cap, že se z toho poučili jeho oponenti...[mrknutí jedním okem]

369348

31.1.2019 19:00

Za hlúposť sa platí.

libertarian 31.?.?.?

Pokiaľ sa vo svete nenájde dostatočná početná a silná skupina štátov, ktoré odmietnu dosadzovanie prezidentov do iných štátov silou armády USA, tak si svet zaslúži byť udusený tou silou USA.
USAci majú "mudru" politiku - korumpujú politikov celého sveta, aby získali ich podporu, a pomocou tej podpory ďalej ovládajú svet. Ak ovčania tých iných štátov dávajú vo voľbách moc pro-americkým politikom , tak si ani tí ovčania nezaslúžia nič dobré. Za hlúposť sa platí. A USA využívajú tú hlúposť ako mocnú - a lacnú - zbraň.

369340

31.1.2019 21:34

RE: Za hlúposť sa platí.

abc 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 369340

https://www.youtube.com/watch?v=kq6AECobLD8

https://www.youtube.com/watch?v=sVn6NVtXoFg

369343

31.1.2019 22:25

RE: Za hlúposť sa platí. O tom není pochyb.

JanaJ 94.?.?.?

Reakce na 369340

Jihoameričtí "indiáni" mají IQ tykve a to je realita.
Před cca 5-ti sty roky začali tento kontinent válcovat Španělští conquistadoři.
Do Evropy tekly potoky zlata.
Posledních min. cca 100 let to tam mají ošéfované USA-ci skrze "prezidenty", kteří mají v almarách generálské uniformy. Střídavě tam porůznu sice skotačí guerilly, ale to nebrání tomu, aby do USA plynuly laciné suroviny a zemědělské produkty všeho druhu včetně kokainu na debilizaci národa,
počítám, že už nikdy tomu nebude jinak.
---
Tzv. "Dočasný prezident" Venezuely Juan Guaido byl odhalen na LiveLeak jako zednář 13. stupně zasvěcený v orákulu v New Yorku.
https://ac24.cz/-/guaido-je-zednar-evropsky-parlament-jej-mezitim-uznal-za-legitimni-hlavu-venezuely?redirect=%2F
---
A až to tam té sekci CIA pro střední a jižní Ameriku klapne, tak USA-ci budou s kvalitní venezuelskou ropou v pohodě "za vodou" a ty saudi-arabáše budou mít totál na udici.
Rusům pak poněkud poklesne čelist a nezbyde jim než zase pracně dlouhodobě štrykovat nějakou tu formu formu guerillového odporu .
No, to se uvidí, kdo se zastydí, jak se říká že. [smích]

369346

2.2.2019 17:56

RE: Za hlúposť sa platí. O tom není pochyb.

rosco 185.?.?.?

Reakce na 369346

az na to ze to nejsou zadni indiani protoze s vyjimkou Bolivie, Ecuadoru a Guatemaly se v Jizni Americe pohybuje podil indio populace v prumeru pod 3%.
Pokud jde o CIA hratky, nerikej hop dokud nepreskocis a i kdyby k tomu doslo za vodou Amrdol rozhodne nebude a pokud by skutecne zacli dovazet levnou venezuelskou ropu, proleti jejich vlastni shale tezari kominem a s nimi banky s jejich stamiliardovymi kredity. To je na tom to nejkrasnejsi, kazda akce usraelske sebranky ma vzdy pro ne zcela necekane vedlejsi konsekvence, do dneska jeste nepochopili, jak funguje boomerang. Rusove zustanou nepochybne v pohode, jejich tezebni naklady jsou velmi nizke a na rozdil od Amrdolskych kasparu nevezi po krk v dluhu.[chechtot][chechtot][chechtot]

369388

2.2.2019 20:31

RE: Za hlúposť sa platí. O tom není pochyb.

JanaJ 94.?.?.?

Reakce na 369388

No, k těm "indiánům" ,
...všichni nativní obyvatelé Ameriky, původně lovci a sběrači, mají asijský původ, přišli však z různých oblastí Asie a lišili se vnější podobou. Dnes je obecně přijímána teorie jejich přechodu na kontinent v místě dnešní Beringova průlivu v poslední době ledové, ve které byl díky poklesu mořské hladiny o 85 metrů obnažen 1600 kilometrů široký pruh kontinentálního šelfu...
Tolik úvod jednoho textu ve wikipedii.
---
Posledních cca 500 let jim v Evropě říkáme indiáni(Kryštof si tehdá myslel, že objevil Indii a všude se to "rozkecalo" [smích] ).
Po celou tuto dobu docházelo k postupné penetraci původních kultur skrze připlouvající lodě,
a tedy k rasové proměně, nejvíce patrně v těch přístupnějších oblastech.
---
Každopádně "výsledek" je, že (s vyjímkou tří nejjižnějších států) je ve střední a jižní Americe průměrné IQ nižší než 90, tedy cca o 10 méně než v evropských zemích.
Tedy žádná výhra, a to je oč tu běží.
(Původní obyvatelé tam před tzv. conquistou neznali KOLO, ani ti, jinak dosti vyspělí Inkové, což byl jaksi dosti zásadní problém.)
---
Jinak je nepochybně pravda, jak principielně zmiňujete,
každá akce vyvolává reakci, a toto nebylo zrušeno, že.
"Svět" je barevný, černobílý je leda tak papír politý tuší(čínskou) [smích] .

369391

3.2.2019 19:55

RE: Za hlúposť sa platí. O tom není pochyb.

rosco 185.?.?.?

Reakce na 369391

tak tohle ja neresim, je mi zcela jedno odkud puvodni jihoamericka populace prisla, jedno je jasne ze totiz jak jsem uz uvedl, podil puvodnich indianu na celkove IQ populace prakticky nehraje roli, krome dovezenych otroku z Afriky jsou vetsina potomci evropskych kolonialnich zemi, pripadne misenci s nimi.. Ostatne IQ tak jak je beze meren nema se skutecnym intelektem potrebnym pro zivot nic spolecneho.Otazka je,jake ma ta ktera populace vyhlidky do budoucna, handicap Jizni Ameriky je predevsim populacni vyvoj, na cemz se nepochybne podepsali nabozensti magori, na druhe strane jejich vyhlidky do budoucna jsou mozna vyssi nezli je tomu u zcela ocividne degenerujici populace severoamericke a evropske, protoze jsou daleko vice vystaveni boji o preziti a budou patrne odolnejsi v krizovych situacich.

369410

1.2.2019 8:59

Řešení se nabízí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Okamžitě vykopat špiony z amerického velvyslanectví, pátou kolonu amerických banksterů a korporátníků tvářící se jako neziskovky a svobodná média, místním proamerickým "revolucionářům" obstavit účty, znárodnit bez náhrady majetky amerických bank a korporací a prodávat ropu za eura, juany či zlato.Pokud ani to nezabere, vyhlásit v zemi vyjímečný stav. Chazarským intrikánům moc nevyšla Ukrajina ani Sýrie, ve vybombardovaném Iráku,v Lybii a Sýrii je milují jako příslovečnou osinu v zadku za šíření kovbojské demokratury ohněm a mečem, v Afghanistánu už po 17 letech kontroly opiového byznysu konečně balí jako poražení tamějšími pastevci a studenty. Psychopatičtí vládci Západu královsky žijící na účet zbytku světa potřebují stále nové obrovské zdroje, přesněji loupeže a podvody, aby mohli ovládat všechny ostatní jako dosud. To, co se nyní děje ve Venezuele, to jen dokládá. Venezuela plave na ropě, je blízko USA a daleko od Číny a Ruska. Proto přišla na řadu jako další snadná kořist šílené chazarské mafie dosud zcela ovládající Ameriku.

369357

1.2.2019 19:29

realita

Já22 89.?.?.?

Ruku na srdce, vážně si ještě někdo myslí, že většina venezuelského lidu stojí za Madurem? Ta finanční situace venezuelských rodin je vážně špatná. Samozřejmě můžeme tu řešit, kdo za tuto situaci může a kdo nemůže, ale tvrdit, že má Maduro stále podporu většiny obyvatelstva, by bylo jen lhaním si do vlastní kapsy.

369367

2.2.2019 2:17

RE: realita

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 369367

Tu no to, co si kdejaky pes, nebo koza mysli. Jde o to, zda plati nejake pravidla hry, nebo ne.

369375

2.2.2019 17:24

RE: realita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 369367

Ruku do kalhot,jak si skvěle informován,kdo jakou má podporu.[oči v sloup]

369387

3.2.2019 19:58

RE: realita

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 369367

[chechtot][chechtot][chechtot]

Kdyby neměl, země je již dávno "demogratizována" dle libyjského vzoru.

369411

1.2.2019 21:01

Demokratická mafie

Pepeček 89.?.?.?

USA a státy EU se chovají jako mafie. Terorizování koholi si zamanou po celém světě. K neuvěření, že to český stát podporuje. Líbí se mi, že Seberni Korea nepodlehla, ať chudáci to mají velice těžké. Taky tady bude Severní Korea za 100 let existovat. Česko nikoli.

369371

2.2.2019 12:49

Velmi zajimavy clanek o Venezuele

te 94.?.?.?

http://outsidermedia.cz/o-venezuele/

369381

2.2.2019 15:39

Demokracie plná huba, ale len pre "vyvolených"

lubosmat 178.?.?.?

Vo svete globalizácie nie je možné aby akákoľvek ekonomika fungovala samostatne a rozvojovo bez akceptácie vonkajších zainteresovaných strán.

Čínsky múr, Železná opona alebo vydieračská Sankčná politika "kolektívneho západu" v neprehľadnej pavučine medzinárodných vzťahov, dokážu technologicky zruinovať a v konečnom dôsledku vyhladovať akúkoľvek ekonomiku.

Všetko je len o tom, ako niekoho prinútiť k nevýhodným zmluvám.

Aj u nás sú takí, čo najlepšie vedia, ako nakladať so zásobami nevyťaženého zlata, uránu, lítia.., tak , že sa toho ujmú zahraniční "ťažkoodenci" a my na tom "len zarobíme" (resp. pár z nás čo to podpíšu),

Smolu má ten, koho sa nemá kto zastať.

Niežeby bolo Rusom nejko Venezuelského ľudu ľúto, ale hrozia sa anglosaského "precedenčného" myslenia, oni jednoducho nevedia prestať, a kto vlastní najväčšie prírodné zdroje na svete je jesné každému v tejto diskusii.

369384

2.2.2019 19:14

Live video

ppppp 81.?.?.?

Live video z namestia, Maduro, Venezuela
https://cz.sputniknews.com/video/201902029095979-G...

369389

2.2.2019 20:47

Stalingrad

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Pamatujeme velké vítězství: 02.02.1943, Stalingrad.
Obávám se, že brzy, jako tehdy před 76 lety, dojde na lámání chleba.

369392

Příspěvků: 55

31.01. 13:36  To je shrnutí něčeho z toho, co víme
31.01. 15:28 R.E.  RE: To je shrnutí něčeho z toho, co víme
31.01. 21:42 gogo  RE: To je shrnutí něčeho z toho, co víme
04.02. 00:33 josef mikovec  RE: To je shrnutí něčeho z toho, co víme
02.02. 12:15 pedros  RE: To je shrnutí něčeho z toho, co víme
05.02. 14:18 salimon  RE: To je shrnutí něčeho z toho, co víme
06.02. 18:07 Čmelík  RE: To je shrnutí něčeho z toho, co víme
11.02. 15:59 Salimon  RE: To je shrnutí něčeho z toho, co víme
07.02. 00:41 Pátá Mojžíšova 7:24  Prezident USA je loutkou banksterů, tak jako většina předchozích
31.01. 16:29 Petan86  Zavádějici článek
31.01. 19:03 abc  RE: Zavádějici článek
01.02. 13:03 rosco  RE: Zavádějici článek
01.02. 22:20 ping789  RE: Zavádějici článek
03.02. 19:27 clear  RE: Zavádějici článek
03.02. 23:21 rosco  RE: Zavádějici článek
02.02. 15:08 Margon  RE: Zavádějici článek
31.01. 18:42  Venezuela by mohla být tropickým rájem
31.01. 21:56 vousy13  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
01.02. 22:36 JanaJ  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem ?
01.02. 03:24  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
01.02. 14:03  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
01.02. 15:44 jan dačicky  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
01.02. 20:32 vousy13  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
02.02. 14:18  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
02.02. 17:15  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
03.02. 09:33 vousy13  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
03.02. 12:46 jan dačický  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
03.02. 16:12 Stanislav  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
03.02. 19:50 Lovec idiotů  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
02.02. 12:30 pedros  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
03.02. 00:06 rosco  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
03.02. 11:54 ppppp  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
03.02. 14:34  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
03.02. 23:04 Stanislav  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
03.02. 23:53 ppppp  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
04.02. 01:12 vousy13  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
04.02. 19:59 Lovec idiotů  RE: Venezuela by mohla být tropickým rájem
31.01. 18:54 Pátá Mojžíšova 7:24  Xido-teroristé káží o morálce a demokracii
31.01. 23:47 R.E.  RE: Xido-teroristé káží o morálce a demokracii
31.01. 19:00 libertarian  Za hlúposť sa platí.
31.01. 21:34 abc  RE: Za hlúposť sa platí.
31.01. 22:25 JanaJ  RE: Za hlúposť sa platí. O tom není pochyb.
02.02. 17:56 rosco  RE: Za hlúposť sa platí. O tom není pochyb.
02.02. 20:31 JanaJ  RE: Za hlúposť sa platí. O tom není pochyb.
03.02. 19:55 rosco  RE: Za hlúposť sa platí. O tom není pochyb.
01.02. 08:59  Řešení se nabízí
01.02. 19:29 Já22  realita
02.02. 02:17 ppppp  RE: realita
02.02. 17:24  RE: realita
03.02. 19:58 Lovec idiotů  RE: realita
01.02. 21:01 Pepeček  Demokratická mafie
02.02. 12:49 te  Velmi zajimavy clanek o Venezuele
02.02. 15:39 lubosmat  Demokracie plná huba, ale len pre "vyvolených"
02.02. 19:14 ppppp  Live video
02.02. 20:47  Stalingrad

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

V Turkmenistánu zakázali covid-1903.06.20 00:08 Turkmenistan 1

Jak zastavit Nord Stream 2?03.06.20 00:00 Evropská unie 2

V Americe pokračuje rabování a násilnosti, média mají zlomyslnou radost01.06.20 11:14 USA 18

Twitter schoval?29.05.20 20:08 USA 8

Občané města Jeseníku proti 5G sítím28.05.20 17:13 Česká republika 12

Lidé (ovčané), co si vzali modrou pilulku27.05.20 18:00 Neurčeno 7

Veselý a Lipovská se stávají členy Rady ČT; kavárna plive krev27.05.20 17:04 Česká republika 2

Bill Gatesův plán, jak proočkovat svět27.05.20 16:05 Neurčeno 1

"Demonstrace" proti 5G sítím na Malostránském náměstí. Chjo27.05.20 11:39 Česká republika 11

Roman Prymula je ve střetu zájmu - šéfuje např. vakcinologické společnosti24.05.20 23:45 Česká republika 4

Už to začíná pronikat do mainstreamu: V Česku epidemie nebyla a není22.05.20 14:30 Česká republika 7

Po znepřátelení Ruska pracují čeští politikové na urážce a provokaci Číny19.05.20 22:49 Česká republika 9

Musk a jeho vesmírné smetí: svět mlčí19.05.20 17:40 Neurčeno 1

Na Ukrajině už pronajímají i dělohy žen. Hnus19.05.20 17:29 Ukrajina 2

Rok vězení za vyznačení hranice mezi Čechy a Moravou19.05.20 17:19 Česká republika 3

Další kulturní obohacení: U Ahmeda se našla hlava sedmnáctileté Švédky19.05.20 14:41 Švédsko 2

Dodržujete odstup?18.05.20 15:04 Česká republika 4

Covid-1984, tajemný Hamáčkův agent16.05.20 00:08 Česká republika 16

Plynovod Nord Stream 2 v Německu narazil. Nedostal výjimku z pravidel EU15.05.20 15:54 Evropská unie 3

Všichni majitelé mobilů budou/jsou centrálně sledováni15.05.20 10:15 Evropská unie 8

Měnové kurzy

USD
23,64 Kč
Euro
26,58 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
16,42 Kč
Švýcarský frank
24,59 Kč
100 japonských jenů
21,71 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
6,02 Kč
100 maď. forintů
7,71 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
34,49 Kč
1 unce (31,1g) zlata
40 185,64 Kč
1 unce stříbra
418,13 Kč
Bitcoin
225 591,00 Kč

Poslední aktualizace: 3.6.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 110