Diskuze k článku

Volby, volby: Mafiáni a tlučhubové mají žeň. Mirek Dušín nepřišel

Příspěvků 56

8.10.2018 8:35

Včera u Moravce

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Petr Pithart řekl, že po zkažené volbě prezidenta se Miloš rozhodl, že socdemáky zničí. A prý odvedl dobrou práci.

366943

8.10.2018 8:47

RE: Včera u Moravce

gippius 213.?.?.?

Reakce na 366943

To je myslím dost nesmysl. Už proto, že ČSSD se mimořádně efektivně zničila sama. Ti Hamáčkové ,Pochové, Sobotkové, to jsou nesmírně účinní terminátoři.

366945

11.10.2018 9:07

Zastupitelská "demokracie" se musí historicky znemožnit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2c0f:x:x:x:x:x

Reakce na 366945

Zastupitelská "demokracie" se musí historicky znemožnit aby lidi konečně pochopili že si musí vládnout sami. Protože zastupitelé nikdy nezastupují jejich zájmy.
O tomto byly současné volby. Teď už i naprostý blb pochopí, že nás zastupuje výběr z těch nejhorších gaunerů a psychopatů a že to takhle dál nejde.

To je je docela optimistický pohled, ale řekl bych že reálný.

Pesimista by řekl že,pádem ČSSD skončila poslední strana, která se aspoň trochu starala o lidi. A zbyly tu jen strany korporátních fašistů co by z ČR nejraději udělaly severokorejskou montovmu kde jsou 24hodinové směny za hrst rýže. A nebo strany eurounijních multikulti svazáků co se těší až pomocí muslimů povraždí původní populaci.

367019

8.10.2018 8:52

RE: Včera u Moravce

Georgione 185.?.?.?

Reakce na 366943

Nemyslím si, že právě to byla hlavní příčina propadu ČSSD, já osobně jsem byl dlouholetým voličem ČSSD a dnes bych si ni ani boty neotřel. Vladimír to vystihl naprosto přesně - strana nemá osobnosti, nemá co nabídnout... Sobotkova komedie s demisí bude u mne dlouho vyvolávat pachuť trapnosti.

366946

8.10.2018 17:57

RE: Včera u Moravce

opus111 89.?.?.?

Reakce na 366946

Trapný byl jedině Zeman a vy, že tady stejně jako Zeman překrucujete skutečnosti!

366965

9.10.2018 8:18

RE: Včera u Moravce

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 366965

Mě se nezdá.

366978

8.10.2018 9:44

Volby SPD Praha

Alfred 89.?.?.?

Reakce na 366943

SPD má v Praze 2 mandáty, na Praze 11. Jen pro upřesnění.

366948

8.10.2018 9:56

RE: Včera u Moravce

ROMAN1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 366943

Pithartovy kecy v kleci. Socdemáci se zničili sami, svým příklonem k neomarxismu. A po odchodu M. Zemana a likvidaci J. Paroubka už do svého vedení nepustili žádnou osobnost. Včera to stvrdil svým odchodem i J. Foldyna, poslední autentický soc-dem.
A tragéd Hamáček? ČSSD dopadla v těchto volbách jako ti přísloveční sedláci u Waterloo (slovy F.R. Čecha). Ale Hamáček cosi do televize blábolí o "odražení se ode dna". K smíchu. [chechtot]
Připomíná tím jiného likvidátora jiné strany, dávno zapomenutého, jistého M. Sládka (ne)blahé paměti. Když SPR-RSČ už padala volným pádem do propasti (je to letos již 20 let), tak "předsednictvo" strany (tedy Sládek sám) také žvanil o "odražení se ode dna"... [oči v sloup]

366949

12.10.2018 10:13

americký agent Hamáček

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 366949

Americký agent Hamáček byl do ČSSD záměrně nasazený aby ji rozložil. Protože to byla strana co měla širokou členskou základnu a podporu zdola. Na rozdíl projektů vzniklých družbou českých bolševických oligarchů a americké ambasády, tedy TOP09 apod.

Podobným agentem byl Bursík, který zničil Stranu zelených.

367033

8.10.2018 13:22

S pohřbem ČSSD je tomu trochu jinak.

Joseph Chlor 89.?.?.?

Reakce na 366943

Už před mnoha lety (to byli na vrcholu moci) jsem několik vůdčích osobností v ČSSD oslovil s tím upozorněním , že pokud se nezbaví určitých lidí , kteří na krajských, magistrátních a komunálních úrovních rozkrádají (samozřejmě přes nastrčené figurky, příbuzné , klienty a patrony) co se dá a rozhodně nejsou příkladem socializovaného a demokratického člověka....tak že postupně celou tuto rádoby socialně- demokratickou mafii přetvoří v podivínskou sektu na okraji politického spektra. Ne nepodobnou kmotrovské ODS.
Takže nejde o nějakého Miloše, nýbrž o soustavnou a vytrvalou práci samotných funkcionářů ČSSD, o výsledek této práce. Své samozřejmě přidalo i zdání (konjunktura je téměř celosvětová, lze se tedy výhodně na ní přiživit - vytlouct z ní politický kapitál, byť země je bez vlastní vize a dokonce takřka i bez vlastní ekonomiky, tak je zde zdání úspěchu) úspěchu , kterého dosáhlo ANO (byť premierem byl pan Sobotka) ve svém vládním angažmá, popř. v komunální politice.
No a ten známý stádní princip (stádo jde za svým vůdcem, tedy za " úspěchem"[mrknutí jedním okem]. A taky gymnasista (se svým vzděláním by na MV neprošel ani na post referenta nějakého nevýznamného oddělení, kdyby měl projít procesem kvalifikovaného výběru) Hamáček v čele této maf...eh, strany, ten už není ani hrobařem, je jen plačkou. To taky ničemu nepřidalo, co se týče důvěry v takovou organizaci - která nedokáže vygenerovat si lepšího předsedu (všimněte si, jak se absolvent gymnasia Hamáček jak čert kříži vyhýbá tomu, aby někde měl veřejně řečnit o potřebě kvalitního vzdělání, např. ve vztahu k tkzv. průmyslu 4.0.....)
Není mi líto maf...eh, strany, kde se obyčejný řadový straník musí umět prosadit tak, že leze do zadnice těm nahoře a pomlouvá ty dole. Což je informace z první ruky. Otázkou je, zda to jinde - u jiných maf...eh, stran, chodí jinak...

Drahoš ?
Zabral Schwarzenberg a jeho číro...proč by neměl zabrat Drahoš a jeho manže...eh, jeho slušnost ?
Pokud se to dobře zmarketinguje.....tak se to i dobře prodá.

366959

9.10.2018 8:38

RE: S pohřbem ČSSD je tomu trochu jinak.

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 366959

Je to stejné všude, v KSČM je to ještě komplikováno tím, že členská základna má průměrný věk přes sedmdesát let a grázli jsou tudíž neodstřelitelní. Na argument "já vím, že je to hlupák, egoista, arogantní hovado atd., ale já ho znám padesát let, a proto proti němu ruku nezvednu," není co říci.

366981

12.10.2018 10:26

RE: S pohřbem ČSSD je tomu trochu jinak.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 366959

Pane, máte úplnou pravdu. Třeba v Brně na Kraji doteď sedí jeden politik ČSSD, vzhledu někoho od krav nebo vězeňského bachaře, kteřý Úřad JMK systematicky čistí od všech úředníků co dělají svoji práci a dodržují zákon, čímž silně poškozují zájmy podnikatelských a developerských mafií v kraji.

Poslední obětí byla šéfka odboru životního prostředí, která zatrhla jeden stamiliónový projekt který by byl škodlivý pro krajinu a zničil hodně úrodné půdy.

Tedy skoro úplnou pravdu. Tyhle věci se dějí bez ohledu na to, která z velkých stran tam zrovna je u moci.

367034

15.10.2018 20:05

Junckerova strana vyhrála lucemburské volby. Polovina lidí - cizinci nesměla k urnám

Okolo jdouci 94.?.?.?

Reakce na 366943

Junckerova strana vyhrála lucemburské volby. Polovina lidí - cizinci nesměla k urnám (

367084

8.10.2018 8:42

Poslední věta článku situaci vystihuje.

gippius 213.?.?.?

Lidi jsou už zpracovaní, oundaní, bez názoru, rádi dají na vnější, nepodstatné znaky. Naopak neumí nijak odhadnout případné důsledky volby svých vizážově vystajlovaných politiků. Drahošovo vítězství taky patří do jisté míry do této kategorie, tam navíc zafungovala averze k Zemanovi, tím jsem si jist. Jinak se díky volebním preferencím svých spoluobčanů připravuji na dobu, kdy bude možnost volit z cca 10-15 politických subjektů, které budou úplně stejné. Ta doba už klepe na dveře. Pak si tuto kratochvíli už možná nadobro odpustím.
Nutno ovšem dodat, že i v posledních letech byly někdy volby, které byly alespoň relativně pozitivní. Díky nim je dnes TOP na smetišti dějin, takže si aspoň můžeme zavzpomínat, co tu spolu s ODS páchali. Nebo souboj Kárl vs Miloš a Fíkus vs Miloš. To taky nebylo úplně marné. Nicméně je myslím zcela jasné, že loutkovodiči už další takové své porážky už nedopustí.
Takže jo, už teď je bohužel víceméně jasné, že volby toho už moc nespraví.

366944

8.10.2018 9:06

Volbami to není...

R.E. 46.?.?.?

Samotnými volbami to není, je to blbostí a nezájmem tzv. voličů i když by se spíš dali nazvat vůliči od slova nikoli vůle, ale vůl, protože výsledek tomu odpovídá. Spousta lidí a jejich pohled na politiku je pohled skutečného dementa...
Před pár dny jsem byl u doktora a tam se dvě báby "nad hrobem" bavily o tom, že zatím nevynechaly žádné volby a že ta jedna bude volit Piráty, "protože jí připomínají jejího vnuka "!!!
No, to je ale argument! Když jsem se jí zeptal proč chce volit zastánce imigrace, legalizace drog, "přeprčování" pohlaví už i u malých dětí, veřejné podporovatele sexuálních deviací včetně pedofílie, tak mě málem přetáhla parapletem...a ta druhá, jí řekla, že se rozhodla pro toho zdivočelého a prolhaného chazarského hokynáře Babiše, že prý je to člověk s mimořádně vyvinutým sociálním cítěním, což prý denně dokazuje (asi při volbách tím rozdáváním koblih a párků z polského separátu a Éček) a že mu ty miliardy (které jen tak mimochodem za poslední minulé volební období jako min. fin. zdvojnásobil) nezávidí...Co na to říct ??!! Ty starý krávy si vůbec nic neuvědomují, jsou úúúplně mimo realitu a tak co dělat s tímhle materiálem u voleb ???!!!
Na druhé straně na případu Itálie je vidět, že volby toho změnit mohou velice moc a to i dobrým směrem, ale ty hloupé báby a zbytek elektorátu si musí do toho politického hovna ten rypák strčit osobně a musí si na něm zlomit haxnu a to nejmíň otevřenou "zlomeninou, při které poteče krev", jinak se neprobudí a to nás teprve čeká i když je něco takové naprosto zbytečné, tak to bude nezbytné.
I proto tenkrát při té "Velké listopadové homosexuálně-sionistické revoluci" zmrdi sehráli tu taškařici s tím "studentem Šmídem", ta teprve uvolnila to procitnutí a uvolnila lavinu dementů doposud hnijících v pohodlné letargii, jedině něco takového vždy zabere a proto si ta to musíme počkat s otevřením stavidel imigrace Hamáčko-Babišovou vládou a Drahošovsko-kavárenským senátem...

Jiné cesty není v čase, kdy ze všech stran "politologové" hledící na svět přes knedlík a dno půllitru gambrinhnusu pořád dokola vyřvávají, že "ještě nikdy jsme se neměli v naší historii líp" a obyčejní tupci s ulice, kteří sotva umí pořádně česky, blekotají, že "budou mluvit třeba i německy, jen když se budou mít dobře"...

366947

8.10.2018 10:38

Moc dobrý článek, pane Stworo.

Lapsus 89.?.?.?

Podle mého mínění, zde na Zvědavci, chybí více vašich článků, pane Stworo. A to bez jakéhokoliv lichocení. Přeložených a převzatých článků je všude spousta.

Ale, já chci číst dobré, aktuální texty z dění v Česku, eventuálně i Evropě. Máte dobrý dar slova, články z vašeho pera jsou úderné, bez nějakých obezliček a slimejšů.

Podívejte se třeba na web Vidlakovykydy.cz , nebo Vlkovobloguje, či LucieProvaznikova.cz [smích] To je radost číst. Berte to jako inspiraci, pane Stworo, snad se dočkám(e) tady na Zvedavec.org více článků direkt od vás.

Děkuji a zdravím z Ostravy.
Zdeněk. [cool]

366950

8.10.2018 10:50

RE: Moc dobrý článek, pane Stworo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 366950

Čtyři vysoký a čtyři tak čtyřikrát nižší sloupce v diagramu, účast pod. 40 procent a ještě kdoví jestli, a výsledek skoro viditelně odporuje i statistickému zákonu Gausovy křivky. Vítěz který zřejmě zfalšoval nejvíc nakonec skoro prohrává...

Podivuhodné...

Volit počítači, to musí být už dnes podvod číslo jedna, a to ani nemyslet, až budeme jednou jen mačkat někde nějaká ohmataná tlačítka...

Vždycky jsem chtěl vidět ty ksichty, co třeba dělají pro Babiše. Nalezl jsem mimo jiné jakýsi

pr.lab.cz

a nechtěl věřit vlastním očím při pohledu na ty superambiciozní somrácké loutky spindochotrů a pod...

Nemám rád slovenské estébáky, ale bylo by zajímavé zjistit, kdo mu to sabotážní komando podstrčil



[velký smích]

366951

8.10.2018 12:51

RE: Moc dobrý článek, pane Stworo.

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 366950

Už jsem to panu Stworovi psal několikrát. Ušetřil by za překlad a zvýšil návštěvnost. Stačí porovnat počet příspěvků v diskuzi. Ale pan editor asi nemá tolik času. Asi má jinou práci.[vyplazený jazyk]

366957

8.10.2018 10:53

Vážený a milý pane Stworo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Jak jsem zde už před dost dlouhou dobou uvedl, je zcela mimořádné, abych v některém článku nenašel něco, s čím nesouhlasím. A tento Váš článek to mimořádností je. Každé slovo podepisuji.
Jinak ale bych si s tím výsledkem velké starosti nedělal. Je zákonitý – příčina, následek. V takových režimech, jako je ten zdejší, dělají volby tzv. prostředky masové komunikace. Ty jsou (zatím) dva: Jednak média, v naprosté většině masmédia, a jednak duchovní hlasatelé církevní, Obojí dva prostředky jsou úplně shnilé, blbé a smrdí. První prostředek si vůbec nemusí myslet, že slouží dobru, mnozí jeho činitelé klidně vědomě slouží zlu. Druhý prostředek si myslí, že slouží dobru. A přitom oba prostředky "nebe"tyčně a nebetyčně škodí. První prostředek by stačilo vylikvidovat – viděli jsme, jak jsou podělaní, když je v dálce nějaké ohrožení. Druhý prostředek se likvidovat nesmí, já sám nevím, co s ním, jsou to všechno nedotknutelné pomazané hlavy. Tady by stačilo něco jiného: aby dostali směrnici shora. Bohu žel, dnes je situace tak hrozná, že ono horo je stejně zblblé, jak ten prostředek. Takže snad jsem i nastínil možnosti nápravy. Mějte se hezky.

366952

8.10.2018 11:25

nepanikařte

Vl.Vašek 85.?.?.?

Pane Stworo, nepanikařte. Sice s vámi v mnohém souhlasím :

- divná taktika a situace v SPD
- socani a komunisti zaslouženě totálně na odpis - DOBRÁ ZPRÁVA
- velmi nebezpeční a zákeřní černoprdelníci a deviantní Piráti

ale to, že se ANO, KDU a Piráti, ale i provařené ODS vyškrábali na zastupitelské pozice, by stálo za podrobnější analýzu.
Jednak ta cca 40% - 50% účast je stále zoufalá, kdy rozhodují straníci, jejich rodiny a jejich byznys -kamarádi !
Zbytek je znechucený, unavený, zmatený, znuděný/zmanipulovaný ( mládež, pánbíčkáři v kostelích) a ustrašený, že bude pro smích nebo perzekuován nebo dehonestován zaměstnavatelem, učiteli, spolužáky, sousedy, farářem, atd.
Tady je stále velký prostor pro práci ( a tím nemyslím jen bušení do klávesnice).

Ptejme se stále ve svém okruhu lidí kolem sebe, komu toto vše vyhovuje a proč.

Ale v žádném případě bych neházel flintu do žita a rezignoval, abych to všem těm zrádcům, podvodníkům a zlodějům ulehčil !
Stále zde platí matematika, která jasně říká, že pokud se necháme přečíslit ( a je jedno, jestli muslimy, vlastizrádci, podrazáky , prospěcháři, atd.), tak to pak budem naprosto legálně a demokraticky převálcováni.
Určitě znáte tu písničku J.Wericha - : Až nás budou miliony .......
Pak už zbude jen ten Kalašnikov a to nebude moc pěkná podívaná.

366955

8.10.2018 18:27

RE: nepanikařte

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 366955

Zbytku je to fuk, protože z jeho pohledu se nic nemění, ať je tam ten či onen.

366968

8.10.2018 12:38

predstava, za volbama se neco zmeni

rosco 185.?.?.?

je definitivne mimo, mohu pouze opakovat co jsem zde uz napsal,Kosher Nostra ve vsech zemich bez vyjimky infiltruje oba poly politickeho spektra. Zasadnim pravidlem pri tom je, ze jakmile je vladnouci pejzatci kontrolovana politicka strana totalne proflaknuta, zacnou jejich manasci v udajne opozici blekotat hesla, ktera chce volic slyset, jakmile se ale dostanou do vlady nebo alespon do parlamentu, odkyvaji vse stejne jako jejich predchudci. Prima ukazka je SPD v CR, jakmile bylo po volbach, netrvalo dlouho a Pitomio se odkopal, pozadavkem o zavedeni svatku holocaustu.To plati i pro Zemana, ten je v Israeli peceny vareny. S vyjimkou Islandu a Svycarska jsou volby bez vyjimky ve vsech zemich pouze Muppet Show, podstatne je, ze predselekce se provadi uz pri vyberu kandidatu a nemalou roli pri tom hraji financni prostredky pejzate bankovni mafie. Napriklad pri prvni volbe kde byl Zeman zvolen bylo z 9 kandidatu 8 poskoku sionistu a jeden potetovany kompars.Jakmile se objevi nejaka nova strana, okamzite se zacne s jeji demonizaci a zaroven do ni nalezou agenti pejzate mafie, kteri se vyznacuji hlasitym rvanim proti establishmentu a netrva to dlouho, jsou naivnim nepremyslicim davem prijati za sve. Jedina sance aby se to zmenilo je budouci ekonomicky kolaps ktery nevyhnutelne prijde a ktery vygumuje financni basi teto mafie,ovsem i potom nejsou sance ze volic naleti novym nastrcenym demagogum zrovna male.

366956

8.10.2018 13:02

Zastupiteľská demokracia ako vynález slobodomurárov a sionistov

pozorovateľ 217.?.?.?

Skopírujem to aj sem...

- - -

Súčasná moderná demokracia nie je ani trochu výmysel bežných občanov, ale je to nápad pochádzajúci z hláv slobodomurárov a sionistov.

Zopár článkov, zoradené chronologicky z pohľadu histórie:

Poučenie z histórie. Ako sa falšovali historicky prvé “demokratické voľby” v dobe Francúzskej revolúcie (1789)
https://diskuter.wordpress.com/2018/09/28/poucenie...
“Když se měli volit delegáti Generálních stavů, byl národ dezorientovaný, bez vůd-
ců. Ze dne na den museli být zvoleni dosud neznámí pověřenci; lid na to nebyl připra-
ven… Přesto, nebo spíše právě proto, všechno proběhlo v největší rychlosti. … Díky obratnému taktizování, jež Cochin co nejdůkladněji líčí, prodrali se lóžoví bratři téměř všude ve Francii na klíčová místa.”

Protokoly sionských mudrcov: Výber úryvkov k téme demokracie (1897)
https://diskuter.wordpress.com/protokoly-sionskych...
“Všeobecné hlasovací právo, na něž jsme navykli i nejnižší vrstvy společnosti a kterého jsme použili jako nástroje k dosažení moci, nám ještě jednou – samozřejmě
naposled – prokáže službu a rozhodne, že jednomyslným přáním lidstva je poznat nás dříve, než nás bude soudit.
Za tím účelem musíme přivést k volebním urnám všechny lidi bez rozdílu stavu a majetku, abychom pro sebe získali absolutní většinu, kterou bychom nikdy
nedostali od vzdělaných vrstev.” (Protokol 10)

Prednáška profesora Rainera Mausfelda. Ilúzia demokracie. Strach mocenských elít z národa. Ovce a pastieri, elity a ľud.
https://diskuter.wordpress.com/2017/06/08/prednask...
“Táto prednáška popisuje podvod s ilúziou “demokracie”, ktorý na nás ušili vládnuce elity, aby otupili vôľu ľudí po slobode a rebélii voči vládnucím vrstvám.”

Volby jako náboženský rituál kolektivismu
http://zalom.blog.idnes.cz/c/336656/Volby-jako-nab...
Tento článok prináša zaujímavú myšlienku, že síce žijeme vo forme oligarchistickej diktatúry, ale všetci títo diktátori potrebujú voľby ako formu rituálu na „posvätenie“ svojho vládnuceho postavenia.

366958

8.10.2018 14:14

Výsledek hybridní manipulace

opus111 89.?.?.?

Výsledky současných voleb jsou jen následky dlouholeté hybridní manipulace voličů ze strany takzvaných alternativních médií, ve skutečniosti hybridních dezinformačních serverů jako je Aeronet nebo Skrytá Pravda či jiná hybridní média, Svobodný vysílač nebo Svobodné rádio a jiné mediální škváry.

Dlouhá léta jen šíří tyto hybridní zvratky o zcela vymyšlené kauze OKD nebo zcela vymyšlené kauze Lithium. Tak co potom chcete, když se tak vychýlí veřejné mínění a opět veřejnost směřuje pod pravicovou diktaturu.

Co jste si v hybridních médiích vyrobili, to jste dostali.

366960

8.10.2018 16:11

RE: Výsledek hybridní manipulace

ROMAN1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 366960

Dej si trolle obklad, vem si prášek a maž do lihového domu. Dokud jej ještě máte neoprávněně v držení. ČSSD dostala co si zasloužila, a že to trvalo! Podle mě příště neprolezete ani podvodem, jako nyní třeba v Olomouci (5,01%). Kde jste těch pár hlasů, co vás tam zachránilo, našvindlovali??!
Nebo si pusť "českou" bruselskou televizi a nesmrď tady. Nebo si pusť plyn...[chechtot]

366962

8.10.2018 18:01

RE: Výsledek hybridní manipulace

opus111 89.?.?.?

Reakce na 366962

Přesně reakce typizovaného konceptuálně negramotného biorobota. [smích])

Produkt Aeronetu, Skryté Pravdy a dalších hybridních zvratků.

366966

8.10.2018 19:49

RE: Výsledek hybridní manipulace

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 174.?.?.?

Reakce na 366966

Já myslím, mistře, že jste si spletl lokál. Dovolím si ukázat vám cestu ven. Jděte ke svým, tady urážet lidi nebudete.

366974

9.10.2018 9:15

RE: Výsledek hybridní manipulace

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 366966

Já znám mnohé sosanské činovníky osobně. S katarzí na levici nemají aeronety a podobné nic společného. Může za to jen a pouze nedostatek sebereflexe, který zde mimochodem velmi názorně předvádíte. V Ostravě voliči předložili ČSSD účet nejrazantněji. Rykala. Ten to dostal. Počínal si ve své zastupitelské funkci arogantně? Počínal. Odtrhnul se od reality? Bezesporu. Měl vůli zatočit se šmejdy ve vlastní straně? No neměl, protože tihle šmejdi mu poplácávali po zádech a povídali, jaký je borec. A dobře věděl, která bije. Na ještě menší úrovni náš pan starosta. Dostal varování, že nemůže dělat komunální politiku se šmejdy. Jenže mu funkce zatemnila mozek. Kdyby byl trochu chytrý, zatáhne za záchrannou brzdu včas. Šanci měl. A ti, kvůli kterým odmítl naslouchat dobře míněným radám, ti, co mu mazali med kolem huby, mu teď o víkendu vrazili kudlu do zad. Ještě týden před volbami psal, blbec jeden, do místního radničního plátku o tom, že někteří zastupitelé mají přímo "vlčí hlad" po funkcích. Aniž by tušil, že nejvíce to pasuje na jeho vlastní koně ve straně. Na ty, kteří mu pochlebují a chválí "správnost" jeho kroků. Nejde se paktovat se šmejdy. Jediné, na co se u nich lze spolehnout vždy, je to, že člověka potopí, jakmile k tomu budou mít příležitost. A v politice těch příležitostí je... Že tím stáhnou ke dnu i celou stranu? To už je zodpovědnost těch na čele, že si neuhlídali "malé" šmejdy.

366983

8.10.2018 16:37

RE: Výsledek hybridní manipulace

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 366960

[chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot]

Pane Hamáček, už jste tu dlouho nebyl, že? No jo, ta vaše podělaná strana je v totální zadnici, nepomohla ani vaše aktivní propaganda tady. Nechápu, co tu melete o pravici, ta vaše strana už dávno není levicová ani v nejmenším a je narvaná k prasknutí parazity, zloději a idioty.

Jste směšný...

366963

9.10.2018 8:28

RE: Výsledek hybridní manipulace

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 366960

Stran lithia - co tedy řīkáte Spidlovu dopisu ze srpna 2017?

366979

8.10.2018 15:55

Voby a mafiáni

Bubo 89.?.?.?

Autor celkem vše vystihl. Komentáře jsou bídné a odbočují od podstaty, když mají starost jen o zdegenerovanou ČSSD.
1. Byla doba, kdy všichni obdivovali slavné OF, ačkoliv to neřeklo absolutně nic, co chce konkrétně. Ani to, že se vrátíme ke kapitalismu a soukromému vlastnictví a odstátnění atd.neřeklo
2. Poté zas 70% nadšených Havlem volilo a velebilo ODS a ekonoma- teoretika kLause, aniž věděli, co bude. Tedy že se všechna aktiva státu v privatizaci de facto prodávaly za pakatel cizině (Koženým) a všechny utržené miliardy utratila „moudrá a pravicová“ ODS a jinam. Nikdo se neptal debila klause, kdo po takové zlodějně, bude financovat budoucí výdaje na penze, soc.služby atd., když doposud byly hrazeny ze „státního majetku“. Ke všemu se také rozjelo parlamentem slastné schvalování deficitní zadlužování.
3. Pak se lid snažil zachránit pod křídla Zemanovy ČSSD. Ta však pokračovala v stylu předešlých vlád.
4.Totéž se dělo za premiérů Grosse a blba Špidly - dál se privatizovalo za hubičku - banky cizině, Bakalovi a knížeti Becherovka, tunelovala se Mostecká uhelná společnost Čmejlům a Koláčkovi, Bakalovi OKD.
5.Pak se opět dostala ke korytu ODS. Topolánek pro zakrytí ztrát příjmu do rozpočtu zvedl DPH na základní potraviny, takže máme podíl DPH z celkových daní vyšší než v Německu - téměř 50%!
Pak nastoupil další opěvovaný knížecí spolek TOP09 s blbem Kalouskem, náležitě podporovaný médii. No a nastalo další přeskupování a ještě horší nálada a rozčarování tolikrát podvedených a naivních voličů. Vše dovršil křesťan z Hradišťa Nečas podvodným schválením nemravných církevních restitucí , kanonádou skandálů jeho ministrů a konkubínou na Úřadu vlády.
6. Všechny tzv.pravicové strany měly ovšem celých 25 let obrovský kapitál v médiích, zděděných po Havlově OF a obsazených jejich přicmrdávači - novináři, kteří neměli šajn, co je kapitál, co penzijní úspory, zisk, daň ze zisku nebo rozdíl mezi tržní a účetní cenou!
7. Bašiš před vstupem do politiky sdělil svému kámošovi miliardáři ml. Dobrovskému, že jeho hnutí bude jako hráz proti levici. A opět mu polovina národa uvěřila, že ON je ten pravý, když tak v parlamentu všechny dosavadní zloděje (Kalouska a 100 dalších) setřel. Zatím se snaží nahradit biliony prošustrované privatizací zavedením EET atd. Když ON rozdává důchodcům 1000 Kč, je to jasně něco jiného, než co sliboval levičák Paroubek a navíc, ON na to vydělal. Jenže i ON dělá deficity. I příští roky s nimi počítá. Penzijní reformu ovšem nechystá-jemu kupodivu vyhovuje socialistický státní systém. Takže jaký odborník? V záloze má zbylou rezervu (18 mld) z FNM, aby dál slušně rozhazoval a ty blbé voliče si opět koupil. Sektorové či korporátní daně uvalit na zloděje našich bank ovšem nehodlá, takže je to stejný expert jako ti přede

366961

8.10.2018 16:44

RE: Voby a mafiáni

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 366961

Ale jo, sepsal jste to hezky. Lidská paměť je krátká a navíc vytěsňuje ošklivé vzpomínky, takže čemu se divit, že? Nicméně časy se mění a i ta nízká volební účast ukazuje, že lidi už žádným politikům nevěří a pokud ano, tak nevolí parlamentní strany, jak se ukázalo teď. Třeba se jenoho dne dožijeme toho, že lidi pochopí, že za ně nikdo nic neudělá a budou si to muset udělat sami.

366964

8.10.2018 19:39

užívejte poslední dny Kartága

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 366964

že lidi už žádným politikům nevěří ..... - ono je to úplně jedno, čemu věří lidské zdroje ( viz. Protokol č.10 výše ) , čemu věří ryby v chovném rybníce ? Granule padají z nebe!

366973

8.10.2018 19:05

RE: Voby a mafiáni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 366961

Deficity no jo no, jestli si pamatuju, tak ten Klaus starsi chtel dat do Ustavy povinost nedificitniho statniho rozpoctu. Ponevadz si myslim, ze tomu panovi to mysli vic nez velmi dobre, tak se rychle zorientoval jak se veci maji a taky mi doslo, ze "kapitalismus" fiat money nebude prilis kompaktibilni s nejakou neoddelenou ekonomikou gubernie ve vychodni Evrope. Vychodni blok nespustil zeleznou oponu pouze vojensky a politicky, ale i ekonomicky. A pouze nekolik gigantu de facto korporaci tusim se tomu rikalo Podniky zahranicniho obchoduku, delalo velke ksefty venku s politickou, diplomatickou a kdyz bylo treba i jinou podporou komunistickeho systemu na urovni statniho aparatu. Male ksefty mezi lidma byli zakazany, po padu vychodniho bloku zrusili velke korporatni retezce maly byznys i na zapade.

K tomutu nazoru me vede napr. velmi realisticke prohlaseni o nemoznosti Czexitu par tydnu zpatky. UK odchazi ztuha, ale oni to ustoji a jak znam Brity, az se to sesype a bude se muset prejit na kryte meny, tak se suchym humorem leckomu pripomenou, ze jim nemaji do budoucna okopavat kotniky a udelaji to tak, aby to bylo vseobecne pouceni, tak nejak skoro verejne (diplomacie, velky byznys, vysoka politika...) O tom, ze neni realny volny trh bez deformaci by to bylo na jinou debatu. Staci se podivat treba na vriskot ohledne prodeje spickovych vojenskych i civilnich technologii. Kratce receno teoreticky by volny trh bez deformaci mohl fungovat pouze ve zglobalizovanem svete, jenomze pusobeni chaotickych reakci v ekonomickych vztazich je principielni prekazkou ekonomicke globalizace. Bankovni globalizace neni ekonomicka globalizace.

Dokud Cina je ochotna recyklovat ten zeleny papir za investice a budovani realne pozice v zahranici, tak to jeste pojede. Jakmile v Pekingu reknou papir si nechte, chceme barter nebo zlate cihly... Trump bude moct mit radost, ze dosahl dalsiho velkeho uspechu a snizil deficit obchodni bilance s Cinou. Pak uz to pujde rychle, zrejme dojde k panice ( to se da lehce zaridit) na burze a ... A vzhledem k tomu, ze USA nikdo neprinuti, aby platili nejake dluhy, tak by mohlo dojit k nejakemu vseobecne ztrate pameti, urcite to muzou podporit i nenazranci, kteri budou profitovat zvelkych majetkovych presunu ve finale. Meli by ponevadz bez vseobecne shody lidicek o legalite majetku se lehce stane, ze nekdo visi na strome misto ozdob, i kdyz nejsou zrovna vanoce. Mimochodem mame posledni sanci porucit vetru desti a nobelovka za ekonomii sla tentokrat za staronovy napad zdanit emise CO2. Meli by jsme min prdet a nenadechovat se prilis zhluboka . S opatrenimi na udrzeni vody v krajine, rozumnemu zalesneni (smrkova monokultura uz je provarena), od "zelene" revoluce velkochemie v zemedelstvi prejit k necemu dlouhodobe udrzitelnemu (puda bez hmyzu a cervu proste vodu nezachyti), mene aut dalnic, moderni zeleznice (vyuziti magnetickeho pole), zavadeni modernich technologii (nejde bez progresu v diplomacii a politice a s expanzivni nekrytou menou)..., tak tomu fandim.

366970

11.10.2018 8:13

RE: Voby a mafiáni

ping789 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 366970

K posledni větě, v košer zednářském státě vůbec nejde o to, aby cokoliv fungovalo jen o špetku víc, než je minimalni provozni režie, která zaručuje maximalizaci výnosu z pronájmu země gojům pro aktuální vyvolené vlastníky. Vlastníky nikoliv pouze ve smyslu katastralně-rejstříkovém ale zejména ve smyslu monopolně dodavatelském.

367017

11.10.2018 15:44

RE: Voby a mafiáni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 367017

Na tom se s vama urcite schodnu, ze existuje nahore vrstva lidi, ktera by nejradeji bioroboty. Samozrejme deleni lidi podle socialniho zebricku je stare a ve sve ideove podstate musi byt internacionalni urcite bude popularni u bankovni oligarchie specialne te casti, ktera je odtrzena od realneho deni vselijakymi viditelnymi fyzickymi i neviditelnymi psychickycmi barierami. Kdyz jdou zglobalizovat virtualni financni trhy, tak musi jit vsechno. Na svatyho dyndy. Teorie byva v souladu s praxi pouze v tvrdych prirodnich vedach a nikdy zcela dokonale. Lidi, co tihnou k akci a vykonavaji na TOP urovni vladu jako praktici, jsou tisice let konfrontovani s faktem, ze z ruznych duvodu to proste nejde realizovat. Je to jako v tom ftipu. Pepicek chytne zlatou rybku a ma tri prani. A rekne ja chci jezka, fotr zarve do .ice s jezkem a matka zarve jezek z .ici ven. Jake jsou pomery na vrcholu pyramidy fyzicke moci mezi temi co mysli, ze utopie bude fungovat a temi co v praxi dosli, ze to nefunguje? Tezko rict podivejte se co se deje v Evrope ohledne migrace. A jeste dneska dost lidi na mnohem nizssich mocenskych patrech nechce opustit myslenku, ze socialni inzenyrstvi ve velkem naprosto krachlo. Tohle je neprijemne, ale treba luxus iluze ohledne eskalujici konfronatce s Ruskem nebo Cinou prinese fatalni nasledky pro cely svet.

367028

8.10.2018 19:17

RE: Voby a mafiáni

opus111 89.?.?.?

Reakce na 366961

Ač Babiše nemusím, tak je třeba konstatovat, že Babiš žádné deficity neudělal. Ve vládě Bohuslava Sobotky coby ministr financí nedělal ani korunu deficitu. Vláda, která začala v únoru 2014 převzala státní dluh 1680 miliard Kč a na konci roku 2017 byl státní dluh o 60 miliard nižší 1620 miliard Kč.

A k dnešnímu dni je státní rozpočet stále plněný s přebytkem.

Takže přestaňte lhát, jako ty hybridní servery Aeronet, Skrytá Pravda a spol.

366971

8.10.2018 18:25

Aby te netrefil slak.

Milan Peleska blbejpelesak (zavináč) gmail (tečka) com 96.?.?.?

Pozor na srdicko, nezamestnane komunisticko-nacisticke prasatko. [smích][bliji]

366967

9.10.2018 11:34

RE: Aby te netrefil slak.

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 366967

To je dobře, že máš starost o editorovo zdraví a že jsi se podepsal, ty prasátko. A najdi si nějakou práci. A šup zpátky do Lehožumpy.

366986

8.10.2018 18:52

Kdyby volby mohly něco zásadního změnit,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

dávno by je pod nějakou smyšlenou či záměrně vyvolanou hrozbou skuteční mocipáni tohoto světa zakázali. Jim nehodící se výsledek voleb pro ně znamená jen komplikaci a malé zdržení na cestě ke svým cílům. Stručně zhodnoceno: ČSSD nemusí už nikdo ničit. Zeman tuto stranu vytáhl na vrchol, jeho následovníci ji postupně a důkladně pohřbili. Na odpis je i Kalouskův tullamorový výplod zvaný TOP 09 a nevěrohodní a jen na povrchu Zelení. Lidovci zase národu předvedli, že na jejich zbožné ovečky na jižní Moravě a v jižních Čechách je vždy spolehnutí.Boha nikdo krást neviděl. Voliči ODS pro změnu dobře ví, komu vděčí za své náhlé a velké zbohatnutí při totálním blackoutu v devadesátých letech. Babiš musí příště rozdat naivním otrokům více koblih a guláše (zdroje na to má, ale šetřil ) a Okamura zase více populistických slibů. Komunisti stárnou a postupně vymírají. Sečteno a podtrženo: ať zvolí otroci kohokoliv, stejně zaplatí těm vych.anějším soukmenovcům jejich parádní hostiny. Tak asi tak.

366969

8.10.2018 19:37

Starosta ŘEPORYJE

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

bude nějaký Pavel Novotný ODS...To pařížský komunismus je mnohem dále https://www.youtube.com/watch?v=Km637ZRk-Tk No a nějaký návod k použití http://www.thewatcherfiles.com/control.html

366972

9.10.2018 0:32

Velmi pěkný komentář

lapaloma 185.?.?.?

Souhlasím do punktu se vším, co pan Stwora napsal. K tomu bych dodal, že občané, kteří politiku nesledují, se chovají jako ovce a dobrovolně volí své dráby. Je to zákonitost a v daném systému to nikdy nebude jinak. Platí Paretovo pravidlo 80:20. 80% ovcí a 20% pozorných občanů, kteří ovšem nemají šanci cokoli změnit k lepšímu. Ve finále je úplně jedno, kdo je zrovna u moci a jestli je systém spíše demokratický nebo totalitní. Já měl to štěstí, stejně jako mnozí z Vás, co sem chodíte, že jsem zažil devadesátá léta, na chvíli opravdu svobodné období.

366976

9.10.2018 8:33

Škrtání kvůli bydliště u Pirátů v Praze

baba_Blažková 89.?.?.?

To je hodně divné, protože tady v Ostravě se neškrtá. Tady když chcete někomu odstřelit kandidáty, tak se dotyčným jednoduše zavolá. Čekatelům na adopci zavolá starosta, že jim do toho má co mluvit OSPOD, který podléhá obci, a že vše lze zařídit, také se volá zaměstnavatelům, aby se jim oznámilo, že jejich zaměstnanec má podezřelé styky se škaredou stranou. U příspěvkových organizacích se vyhazovem z práce vyhrožuje přímo. Jeden kandidát teď odstoupil proto, že mu bylo vysvětleno, že pokud takto neučiní, exekutorská kancelář mu zruší splátkový kalendář.

Potíž z bydlištěm tu byla také, konkrétně na kandidátce ROI ve Vítkovicích. Z volební komise se volalo na Magistrát města Ostravy, kde dospěli k závěru, že to nevadí, že prostě pokud kandidát bude zvolen, tak pouze (sic!) vznikne "překážka volitelnosti", což znamená prý jin to, že nemůže být zastupitelem. Takže ihned po zvolení mu bude mandát odebrán a postoupen následujícímu kandidátovi. Z čehož jsem usoudila, že v příštích volbách postavíme v Ostravě kandidátky snů. Zkusím ukecat Gotta a tak. [smích] Jako výtah postačí.

Jinak si dovoluji nesouhlasit s tím, že kdyby volby něco mohly změnit, už by je zrušili. Kdyby to byla pravda, nenakupovaly by se v obvodech se zvýšeným počtem vyloučených lokalit hlasy od nepřizpůsobivých. Což nám zároveň poskytuje odpověď na otázku, proč místním "úspěšným" politikům tolik vyhovují vyloučené lokality na katastrech, jež spravují.

366980

9.10.2018 9:25

RE: Škrtání kvůli bydliště u Pirátů v Praze

baba_Blažková 89.?.?.?

Reakce na 366980

Omluva za to Z a přehození I a E. Hanba mi, nepřečetla jsem to po sobě. [smích]

366984

9.10.2018 16:12

RE: Škrtání kvůli bydliště u Pirátů v Praze

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 366984

Beru zpet. Komun. volby maji smysl, specialne v male zemi, kde lze volit "zname ksichty". O panu Cunkovi rekli jeho "kolegove" a politologove ( rikaji, ze jsem odbornik) v novinach, ze dostatecne nedycha za stranu, neni tymovy hrac. Je pry prilis za sebe. Nemuze byt vice nez regionalnim politikem, nezna svetove jazyky.... Mam takovy pocit, ze temhle panum druhoradi psychologove (ti co neco umi maji soukromou praxi a pacosi stoji ftontu), socialni inzenyri, lobysti a jini manipulatori vymyli hlavu skutecne do cista. Proto nemohou pochopit, jak je mozne ze Cunek se postavil na nohy, ze jeste dneska muze politik hrat nejenom za sebe, ale i za sve volice.

Narazil jsem na jakesi vykouzlene cislo o bohatstvi zemi pri secteni pozitiv a negativ na obyvatele v ekonomicke rubrice. Na prvnim fleku s odstupem bylo Svycarsko a USA nejakych 160 000$ na hlavu, pak s odstupem par zemi 90 000, ale to.. Svycarsko je skutecne demokracie, maji 7 ministru i s premierem, vynutili si neutralitu, protoze jsou pripraveni kdykoliv tuto svobodnou volbu branit se zbrani v ruce. Vedi ze svoboda nei zadarmo, ale naopak je velmi draha. Maji i funkcni dohodu s EU, ale nejsou cleny. Mozna z toho by slo vyjit pro kompromis pri odchodu UK z EU, jenomze to by na jedne strane musela jedna klika v Bruselu blokovat tento procest a horke hlavy v UK by si meli nechat vylozit ekonomickou realitu a pochopit, a vzdy z toho jde jeste odstoupit.

Pri stejnych cislech bohate zeme jako Svycarsko (decentralizovana demokracie jako zaklad) a na strane druhe USA, ktere se od 1989 stavaji vice a vice chudnouci zemi, i kdyz v ni zije velke mnozstvi velmi bohatych lidi. Jak vidno universalni existence samoregulujiciho ekonomickeho mechanismu (neviditelna ruka) ma sve uskali, ze tyto sily se casem nahromadi a mimo jakou koliv kontrolu se "vyliji"... Kdo by chtel mit barak rekneme pod poskozenou prehradou, ktera se lata a opravuje, ale nikdo ji nemini postupne vypustit, a provest generalni opravu. Male volebni obvody nejsou nastroj samozrejme ani na budovani imperia nebo globalizaci. Ale v CR by mohli byt vyhovujici. Cunek - stoji na mistni podpore, kdyz takovych v komunalni politice bude nejake nadkriticke mnozstvi by se dalo mluvit snimi i bez toho, jak onalepkovani jsou tzv. "extremiste". Odmyslete si ted od Cunka politickou partaj. Jiste rekl, ze by za jistych okolnosti kandidoval za predsedu (velka politika je mocna droga), ale to neni kam ted mirim.

Na druhou stranu Svycari se museli vyporadat jako svobodna spolecnost s manipulaci tech co drzi moc, jak o ni pise rosco. Amerika neuspela posledni, kdo za moralku dostal pres prsty byl Nixon, pak se prosadili lobysti jako Manafort, Stone ucel sveti prostredky. Jakakoliv spinavost ve volbach je dobra. Otazka co lidi pro ktere jsou pouze pohunci budou chtit za "volebni uspech". Pred 40 lety se neodvazili ani pomyslet, o co si ted rikaji bezne. A to je svrab a nestovice soucasnych USA. Trumpa nemusim, ale koho za nej? Takze lokalnim politikum drzim palce. Nekoukejte na moje hrubky a spatnou stylistiku.[mrknutí jedním okem]

366990

10.10.2018 3:09

Kopirovacka volebnich cirkusu z USA

co na tom zalezi 2600:x:x:x:x:x

Necht si jeden vsimne vsech tech kasparu: krecovite fejkovane usmevy (jako ten blondaty Belobradek specialniho “zidovskeho puvodu”).
V minulosti politici meli vazne seriozni tvare, stejne tak jak pri foceni lidi. Tyhle plasticke usmevy, s odbarvenyma bilyma zubama, jednoduse trapne!
Ale hlavne ze vsichni, bez vyjimky, necht si podrazi vzajemne nohy a vrazi kudly do zad: “Izrahell — jedina demokracie na Strednim Vychode”. “Na holokaust a 6 milionu nevinnych zidovskych obeti si sahat nedame”.
Synagoga Satana se rehta a pod kaftany si mne obrizky jak maji ty gojimy na haku...

366998

10.10.2018 16:20

Ne Praotec Cech, ale Cingischan

co na tom zalezi 173.?.?.?

Dnes rano pri kafi jsem nakouknul do ziDnes:
Vietnamci jsou pracovitější než Češi, myslí si budoucí starosta Pavel Novotný
Zdroj: https://zpravy.idnes.cz/reporyje-volby-pavel-novot...

Migrantů je mi líto
Vyjádřil se také k tomu, že naprosto chápe migranty, kteří se vydávají za lepšími podmínkami do Evropy. „Je mi jich líto, soucítím s nimi,“ řekl. Jeho stanovisko prý nezměnila ani současná problematická situace v Německu a nedávný útok v německém Chemnitzu.

Zastal se zároveň i vietnamské komunity žijící v Česku. „Miluju Vietnamce. Jsou šikovnější, vzdělanější, pracovitější než Češi. Miluju jejich komunitu, jejich jídlo. Mrzí mě přístup Čechů, kteří jim tykají a chovají se k nim neuctivě.“

Pak po vybliti o zamilovanosti do vietnamcu a vetrelcu ze tretiho sveta toho bachrateho noveho starosty Reporyji patram, kdo to je ten jeho otec, slavny “bavic”? A hned z obrazku na me cuci pohadkovy chazaroid, stale majici "trade mark" samotneho praotce Cingischana (sikme oci).
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Petr_Novotný#Živ...
Sroluju niz, na Osobni Zivot, a ejhle! Zase sem se nesplet’:
Patří k Českým Židům.[5]

https://cechycechum.wordpress.com/2013/09/22/dvora...
https://www.blesk.cz/clanek/celebrity/6573/petr-no...
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika/202021...

Inu, jak se kdysi mezi Cechy rikalo: "Jablo nepada daleko od stromu"

367010

10.10.2018 16:36

RE: Ne Praotec Cech, ale Cingischan

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 174.?.?.?

Reakce na 367010

Jo, také si všímám této tragikomické figurky. Na mě působí dojmem silné sexuální frustrace. Prostě jako někdo, kdo si dlouho nezašukal a nedaří se mu, tak to napětí vybíjí agresí.

367011

11.10.2018 12:31

RE: Ne Praotec Cech, ale Cingischan

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 367011

Já myslím že má sex určitě častěji než Vy.

367025

12.10.2018 16:54

RE: Ne Praotec Cech, ale Cingischan

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 367025

Dobře, dobře, "obšťastnil" jsi nás svojí "inteligencí" a teď zpátky na Lehožumpu, soudruhu.

367040

11.10.2018 9:07

RE: Ne Praotec Cech, ale Cingischan

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 367010

Cože? Někdo zvolil tuhle odpudivou stvůru? To mi opět připomíná, kolik procent populace jsou úplní idioti.

367020

12.10.2018 16:48

RE: Ne Praotec Cech, ale Cingischan

ROMAN1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 367020

Nejenom to (tu). V Řeporyjích zvolili i Lišku Zelenou...! Takže procento vymatlaných bude v téhle lokalitě určitě rekordní. Jenom čekám, kdy těm pražským řepákům přidělí oněch 10.000 migrošů...

367038

10.10.2018 20:15

JAK DRAHOŠ K SENÁTORSTVÍ PŘIŠEL

Martin1 185.?.?.?

Vážený pane Stwora, se zájmem jsem si přečetl Váš dobře vypracovaný článek, ale nemůžu pochopit, že jste si nedokázal sám odpovědět na otázku, proč se mohl stát pan Jiří Drahoš senátorem, cituji Vás:

„Drahoš senátorem. V prvním kole získal přes 50 % hlasů a má tak senátorské křeslo jisté. Jak je to možné? Copak ho lidi neměli možnost poznat v televizi? Copak neviděli jeho trapný, nejistý projev?“

A já se Vás ptám: Pane, copak člověk s takovým Vaším velkým rozhledem, jste ještě nepoznal, že vrána k vráně sedá a že je mnoho lidí, kteří jsou stejně nejistí v projevu i v politickém zakotvení, jako je na tom pan Drahoš? A oni trpí stejnou touhou být pod záři reflektorů, jako pan Drahoš a tak s ním samozřejmě cítí, je to jejich reprezentant. Ti slabší z nich se domnívají, že když ho budou volit, že se i na ně přenese část jeho důležitosti, za kterou se u nich, tak jako u pana Drahoše, schová jejich neschopnost. A jsou ochotni pro to udělat maximum, koupit si i ty nedioptrické brýle. [smích] A ti silnější kolem pana Jiřího Drahoše, kteří mu ušlapali cestu, se teď porvou mezi sebou u ovládacích nitek a loutkové divadlo může začít. Já se na jeho hloupé a bezduché fráze těším. Už ho trochu načal v ČT 24 včera večer politický matador Jiří Čunek.

367012

10.10.2018 22:47

biolog

biolog 94.?.?.?

Principy jsou jednoduché. Neviditelná ruka trhu nepotlačuje parazity, odměňuje je. V konkurenci vítězí skupina s největší vnitřní solidaritou, viz muslimy a židy. A když se zamyslíte nad Fermiho paradoxem "Kde ti všichni mimozemšťané jsou" dojde vám, že v evoluci civilizací je schována pěkná pastička. Uspořádání společnosti.

367014

11.10.2018 9:22

odepsaní komunisté? prohra pronárodních sil

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

S těmi komunisty nemáte tak úplně pravdu. Už proto, že jejich program je nejvíc "pronárodní" a konstruktivní. Zatímco ostatní strany tam mají samé eurounijní, neoliberální bláboly, pokud ne vyloženě kriminální (ODS,TOP09) nebo vlastizrádný (KDU-ČSL,moderní hamáčkova ČSSD, Zelení, Piráti) program, nebo oboje (korporátně fašistický ANOfert).

Bohužel, štvavá kampaň vedená celých 28 let úplně všemi "českými" sdělovacími prostředky nejen proti KSČM ale proti všem myšlenkám na spravedlivou společnost, přinesla trpké ovoce.
Mladí lidé dnes berou jako samozřejmost že denně musí v kapitalizmu bojovat o fyzické přežití s tisíci podobných zoufalců, že nikdy nebudou mít vlastní bydlení a jistotu vůbec ničeho, případně doživotní nesplatitelné dluhy.

A po třicítce vystřízliví z těch všech cingrlátek a pozlátek jako "digitální společnost", smartfouny, fejsbuky, a další lákadla ne které tak rádi slyší mladí voliči Pirátů, tak jen s hrůzou zjistí že si ani nemůžou dovolit založit vlastní rodinu, pokud jim neumře bohatý strýček z ameriky.

367021

12.10.2018 18:44

RE: odepsaní komunisté? prohra pronárodních sil

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 367021

No, tak to možná bude dobré citovat soudruha Dolejše:

"Členství v EU chce aktivní přístup naší reprezentace k prosazování našeho zájmu ve společenství, a ne extremistické a destriktivní horlení. Odmakat si to v kompetentním prosazováním zájmů ČR, a ne papouškování xenofobů z okraje politické scény. Jde o příliš vážnou věc, než aby sklouzávala do laciných provokací ve stylu ‚lepenismu‘. "

Na mou reakci na tento blábol mi soudruh Dolejš odpověděl toto:

Vážený,

Pokud byste znal program KSČM, tak byste se netvářil zaskočeně. KSČM vždy byla strana internacionální a podporující myšlenku evropské integrace.
Tím spíše v 21. století, v éře globalizace. Programová identita KSČM jako důsledně levicové strany je jasná.
Pokud by nám někdo chtěl podsouvat nahnědlou politiku ve stylu krajní pravice a paní le Penové, měl by tedy narazit. Papouškování xenofobů není opravdu cesta.
Nacionalističtí panikáři jen českému zájmu ubližují... věřím že v tom subjekty, jako je ten Okamurův, zůstanou osamocené.
Jediná rozumná cesta je aktivní přístup české reprezentace k fungování EU, snažit se náš společný evropský dům měnit k lepšímu a ne ho bořit jak vzteklý harant, který nedohlédne důsledku svých činů. Na to je tento problém příliš vážný.

Jiří Dolejš


Tolik k "pronárodním" komoušům...

367044

Příspěvků: 56

08.10. 08:35 WAZARI  Včera u Moravce
08.10. 08:47 gippius  RE: Včera u Moravce
11.10. 09:07  Zastupitelská "demokracie" se musí historicky znemožnit
08.10. 08:52 Georgione  RE: Včera u Moravce
08.10. 17:57 opus111  RE: Včera u Moravce
09.10. 08:18 Qwe  RE: Včera u Moravce
08.10. 09:44 Alfred  Volby SPD Praha
08.10. 09:56 ROMAN1  RE: Včera u Moravce
12.10. 10:13  americký agent Hamáček
08.10. 13:22 Joseph Chlor  S pohřbem ČSSD je tomu trochu jinak.
09.10. 08:38 baba_Blažková  RE: S pohřbem ČSSD je tomu trochu jinak.
12.10. 10:26  RE: S pohřbem ČSSD je tomu trochu jinak.
15.10. 20:05 Okolo jdouci  Junckerova strana vyhrála lucemburské volby. Polovina lidí - cizinci nesměla k urnám
08.10. 08:42 gippius  Poslední věta článku situaci vystihuje.
08.10. 09:06 R.E.  Volbami to není...
08.10. 10:38 Lapsus  Moc dobrý článek, pane Stworo.
08.10. 10:50  RE: Moc dobrý článek, pane Stworo.
08.10. 12:51 Lovec idiotů  RE: Moc dobrý článek, pane Stworo.
08.10. 10:53  Vážený a milý pane Stworo.
08.10. 11:25 Vl.Vašek  nepanikařte
08.10. 18:27  RE: nepanikařte
08.10. 12:38 rosco  predstava, za volbama se neco zmeni
08.10. 13:02 pozorovateľ  Zastupiteľská demokracia ako vynález slobodomurárov a sionistov
08.10. 14:14 opus111  Výsledek hybridní manipulace
08.10. 16:11 ROMAN1  RE: Výsledek hybridní manipulace
08.10. 18:01 opus111  RE: Výsledek hybridní manipulace
08.10. 19:49 Vladimír Stwora  RE: Výsledek hybridní manipulace
09.10. 09:15 baba_Blažková  RE: Výsledek hybridní manipulace
08.10. 16:37 Lovec idiotů  RE: Výsledek hybridní manipulace
09.10. 08:28 Qwe  RE: Výsledek hybridní manipulace
08.10. 15:55 Bubo  Voby a mafiáni
08.10. 16:44 Lovec idiotů  RE: Voby a mafiáni
08.10. 19:39 výjimečné porušení omerty  užívejte poslední dny Kartága
08.10. 19:05  RE: Voby a mafiáni
11.10. 08:13 ping789  RE: Voby a mafiáni
11.10. 15:44  RE: Voby a mafiáni
08.10. 19:17 opus111  RE: Voby a mafiáni
08.10. 18:25 Milan Peleska  Aby te netrefil slak.
09.10. 11:34 Lovec idiotů  RE: Aby te netrefil slak.
08.10. 18:52  Kdyby volby mohly něco zásadního změnit,
08.10. 19:37  Starosta ŘEPORYJE
09.10. 00:32 lapaloma  Velmi pěkný komentář
09.10. 08:33 baba_Blažková  Škrtání kvůli bydliště u Pirátů v Praze
09.10. 09:25 baba_Blažková  RE: Škrtání kvůli bydliště u Pirátů v Praze
09.10. 16:12  RE: Škrtání kvůli bydliště u Pirátů v Praze
10.10. 03:09 co na tom zalezi  Kopirovacka volebnich cirkusu z USA
10.10. 16:20 co na tom zalezi  Ne Praotec Cech, ale Cingischan
10.10. 16:36 Vladimír Stwora  RE: Ne Praotec Cech, ale Cingischan
11.10. 12:31  RE: Ne Praotec Cech, ale Cingischan
12.10. 16:54 Lovec idiotů  RE: Ne Praotec Cech, ale Cingischan
11.10. 09:07 Lovec idiotů  RE: Ne Praotec Cech, ale Cingischan
12.10. 16:48 ROMAN1  RE: Ne Praotec Cech, ale Cingischan
10.10. 20:15 Martin1  JAK DRAHOŠ K SENÁTORSTVÍ PŘIŠEL
10.10. 22:47 biolog  biolog
11.10. 09:22  odepsaní komunisté? prohra pronárodních sil
12.10. 18:44 Lovec idiotů  RE: odepsaní komunisté? prohra pronárodních sil

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

24

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 28 čtenářů částkou 8 386 korun, což je 24 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Hamáček chroptí blahem: asi se podaří prosadit 10 tisíc pokuty vybírané mestapem a policii08.04.20 17:36 Česká republika 1

Pandemie povzbudila plány na budování vysokorychlostních sítí 5G08.04.20 12:13 Neurčeno 0

Revoluce nese smrt?08.04.20 09:26 Neurčeno 1

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 4

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 4

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 4

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 4

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 4

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 9

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Měnové kurzy

USD
25,01 Kč
Euro
27,16 Kč
Libra
30,78 Kč
Kanadský dolar
17,80 Kč
Australský dolar
15,32 Kč
Švýcarský frank
25,72 Kč
100 japonských jenů
22,97 Kč
Čínský juan
3,55 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,25 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 236,95 Kč
1 unce stříbra
374,83 Kč
Bitcoin
184 181,26 Kč

Poslední aktualizace: 8.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 203