Diskuze k článku

Bezdrátová aliance, již brzy u vás v okolí: 5G

Příspěvků 35

17.7.2018 6:29

no asi dotaz kdo vi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Ja tem verem moc nerozumim. A mozna chybne se domnivam ze kdyz nynejsi site 2,4Ghz maji zacit pracovat na 5G tak se to bude muset vymenit a to stoji penize a platit firmy a td...

No Ja mam starou lednici a doufam ze bude jeste chvilku fungovat. Dalsi zarizeni je cerpadlo na vodu no to take funguje uz 15 let a sem tam oprava ale bezi dobre. Hodinky mam primky natahovaci ze sociku. Mobil, radio a TV nemam. Proste jej nepotrebuji. Coz dneska tezko nekdo chape. Ale ja mobilem proste zahradu neokopu a TV si veceri neuvarim. A radio je taky na draka protoze tu rve kolem lidi dost a preferuji tedy ticho a klid. Jedine co mam ohledne prace je PC staricke ale bohuzel mam. Je to sice jen na emaily a obcas si prectu nejaky clanek jako tento ale jinak je to na draka.

Proc to pisu??
Protoze kdyz jsem prvni pripojeni pocitace jeste pres pevnou linku pripojoval tak slapala stejne rychle jako dnesni 3G sit. Neni me tedy jasne co se na tom zrychluje kdyz me se ty schranky otviraji stale stejne rychle a pomalu. Mel jsem tu nejakeho toho sroubka co se v tom hrabe a ten musel vymenit pred tim nejakou krabicku na pripojeni a ted mam udajne tu rychlou [velký smích] Ale co si tedy pod tou rychlosti mam predstavit je asi to, ze predtim se pomalu nacitala jen postovni schranka a dneska k tomu stovky reklam na nic. Tak me to prijde ze to zase vypada jen na nejaky tunel pro firmy co maji na starosti udrzbu systemu internetu . No uvidime.

365351

19.7.2018 15:33

RE: no asi dotaz kdo vi

Sam Ting Wong 81.?.?.?

Reakce na 365351

Já mám poměrně výkonný počítač, rychlé připojení (až 30 Mbps) a stejně dost často zírám na bílou obrazovku, než se mi načte stránka.

365413

17.7.2018 8:18

Nepropadejme panice, článek přehání.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Článek negativní vliv mikrovln na lidské zdraví přeceňuje. Snad všichni používáme mobilní telefony s LTE, Wifi, Bluetooth a kdo ví co ještě. Neznám ve svém okolí nikoho, kdo by si stěžoval na zdravotní problémy spojené s užíváním těchto technologií. Vysílací výkony těch zařízení jsou nepatrné a jisté riziko může nastat snad jedině u mobilních telefonů, které jsou dlouhodobě provozovány těsně u hlavy.

365354

17.7.2018 11:18

RE: Nepropadejme panice, článek přehání.

pozorovateľ 217.?.?.?

Reakce na 365354

ad: "Neznám ve svém okolí nikoho, kdo by si stěžoval na zdravotní problémy spojené s užíváním těchto technologií. "

1) zdravotné problémy sú kumulatívne, takže sa prejavia až po viacerých rokoch používania. Mladý organizmus je voči škodlivým prejavom viac odolný než u starších ľudí. Mikrovlnné zariadenia používa v súčasnosti hlavne mládež, kde sa negatívne efekty začnú prejavovať až po pár rokoch.

2) existujú ľudi s tzv. elektrosenzitivitou, ktorí na žiarenia reagujú veľmi citlivo. V USA existujú ľudia, ktorí kvôli tomu opúšťajú svoje doby a sťahujú sa do regiónu v okolí Green Bank Teleskopu, kde je kvôli pozorovaniam zakázané používanie akýchkoľvek bezdrátových zariadení.

3) mnoho ľudí nikdy nezistí súvis so svojím zdravotným problémom a mikrovlnným žiarením. Môžu len pozorovať zhoršenie zraku, problémy so spánkom, zhoršenie rozmýšľania, problémy s plodnosťou.

4) o tom, že mobilný signál ľuďom reálne škodí vidieť napríklad v pražskom metre, kde mládež so smartfónmi vyzerá doslova ako námesačná so spomalenými reakciami a neprítomným pohľadom.

ad: "Vysílací výkony těch zařízení jsou nepatrné"

Ako píšem nižšie, bezpečnostné normy pre mikrovlnné zariadenia boli určené výlučne na základe ich tepelného efektu (pokiaľ to človeka nepopáli, je to bezpečné). Ale nikto neskúmal ich netepelné účinky na metabolické procesy v ľudskom tele (tvorba hormónov, enzýmov, imunitné procesy...). Rôzne články naznačujú, že ľudia v blízkosti wifi majú problém so spánkom (narušenie tvorby melatonínu), problém s rozmýšľaním. Navyše Wifi žiarenie je oficiálne klasifikované ako "potenciálny rakovinotvorný faktor vyžadujúci ďalšie skúmanie"

365368

17.7.2018 20:05

kumulativní vlivy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a06:x:x:x:x:x

Reakce na 365368

Přesně tak. Máte kolikrát vesničky uprostřed nejčistší přírody kde ji klid a pohoda, usměvaví zdraví lidé a radonové podloží.
A až z lékařských statistik (které se v rámci neviditelné ruky trhu už 28 let nevedou) zjistíte, že každý druhý kdo tam žil víc jak 40 let umřel na rakovinu plic.

S vysílači je to ještě horší. Protože norma platí pro jediný vysílač. Ale už nikdo neřeší, když těch vysílačů postavíte na 1 km třeba 100 a jste tak doslova v obří mikrovlnce.

Dnes většina lidí má smartphone které neustále sosají data, tedy stále září. Takže ve městě máte desetiticíce takových mikrovlnných zářičů.
Sečteno, podtrženo:


desítky mikrovlnných spojů
+
stovky výkonných mikrovlnných vysílačů
+
tisíce wifi routerů
+
desetititisíce mobilů
=
desetitisíce lidí ve městě jsou nervní, podráždění, roztržití, nemůžou spát, nemůžou se soustředit na práci


Když přecházím přes přechod, tak si dávám sakra pozor, protože zombifikovaní řidiči vás přehlédnou i kdybyste tam skákal v reflexní vestě. Na vlastní oči jsem viděl neuvěřitelné a docela nebezpečné dopravní situace, kdy jsem si říkal, ten člověk za volantem snad musí mít těžkou formu šedého zákalu, nebo je to narkoleptik. Několik lidí z mého okolí přejeli na zcela přehledném přechodu na poměrně rovném úseku silnice, a nebo naopak sami někoho takhle srazili.
To se před cca 10 lety nestávalo.

Tohle nelze nazvat jinak než cílenou genocidou národa.

A řada lidí mi potvrzuje, že sotva překročíte české hranice, tak najednou je klid a pohoda na silnicích, nic takového se tam neděje. A to i na slovensko nebo do itálie, kde lidi jezdí šíleně, ale bezpečně a ohleduplně.

365374

17.7.2018 22:08

RE: Nepropadejme panice, článek přehání.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 365368

Tabulky vlivu záření na buňky a organizmy vycházející z výzkumů různých vědců,
a to jsou hodnoty pouze od 0,001až 1μW/m² mobil u ucha má hodnoty až 10 μW/m² !!

Vložený obrázek

Vložený obrázek

Už pikowatty narušují buněčné množení a poškozují DNA, podráždění a bolesti hlavy u dětí, mobilní telefon má záření 1 000x větší !!!
Koukněte se na reálná měření přístrojů i v terénu. To budete zírat:

https://www.youtube.com/watch?v=NbwpW_5P-Z8
https://www.youtube.com/watch?v=s99i0H-nBw4

Docela brutální záření je ze "zcela bezpečných a schválených" mikrovlnných trub, podobně je na tom mobil ze kterého voláte.

https://www.youtube.com/watch?v=MQ_t39kAdi8

365376

18.7.2018 19:50

RE: Nepropadejme panice, článek přehání.

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 365376

hezky prehled, ale nerozumite tomu, a spatne veci interpretujete.
Kupte si nejprve indikator pole za 10E, a nejprve si neco ocichejte. Mozna se pak posunete dale.

365400

17.7.2018 23:51

RE: Nepropadejme panice, článek přehání.

mustraB 2a02:x:x:x:x:x

Reakce na 365368

clanok neprehani ... uz je to par rokov, ak nie desatroci co bol v okoli Cervenej studne pri Banskej Stiavnici vysadeny skusobny porast - chytlavejsie znie testovaci polygon, ktory mal zistovat vplyvy terestrialneho ziarenia na zive organizmy a ich rastove vlastnosti, (lokalita je najlepsie priepustna smerovemu ziareniu na vykryvac Skalka nad Banskou Bystricou resp. Kremnicou) procesy latkovej vymeny, rozmnozovacie schopnosti a zdravotny stav. vysledky su viac menej jednoznacne negativne pre stromy a ich reProdukcne schopnosti. a to sa bavime o stromoch a nizkofrekvencnom vysielani o sirke pasma desiatok potazme stoviek MHz tj. 1 a viac metra. Pri tom je xy optimalizacii existujucich standardov, pri ktorych sa da dosiahnut ovela vacsia priepustnost uz existujuceho pasma t.j datovy prenos. Napr. pri uz davno zastaralom koaxialnom vedeni (stale vyuzivanom napr. upc) sa daju dosiahnut porovnatelne rychlosti a kvalita ako pri bezne dnes pouzivanom optickom pripojeni, cize nie je to o vlastnostiach vysielaca ci vodica atd. ale prave o o tom logickom navrhu prenosu. zialbohu sa da konstatovat, ze aj pri takychto tzv. novych technologiach ako 5G sa vyuziva system hrubej sily (praveku) kde riesenim nedostatkov nie je optimalizacia existujuceho riesenia ale pouzitie vyssieho vykonu a to je cele (niecim to pripomina povestne pomale varenie zaby) cize nieco podobne co mozeme vidiet napr, v zbrojarskom priemysle, ci kazdom zapadnom modernom hodnotovom rebricku, ci obycajnej hrubej sile pri rozbijani skaly, atomu ci zistovani "novych" castic - kde nepomoze hruba sila pomoze este hrubsia... Ono problem s UI ani tak nespociva v tom, ci vie nieco lepsie vyrobit alebo zariadit ako clovek, ako v tom, ze podstatne pri tom je zjednodusenie operacii ( bez nich by nebola mozna robotizacia ci automatizacia) a v adaptacii obycajnych ludi a ich zivotov a hodnot na tieto zjednodusene postupy a principy co ide ruka v ruke s kvalitou. Kvantita je to, co v konecnom sposobe sposobuje degradaciu. Kdekolvek, ci v prirode, ci medzi ludmi. Dnes je potrebna adaptacia, ktoru sme ako vedomy druh vo svojej ignorancii vedeckotechnickeho vyvoja zabudli a znovu este neobjavili a ktora je klucova, pre nase prezitie v nasadzovani globalnych trendov. Dokial vsak budu nase peniaze ovladat zivoty co by hodnoty a ukazovatele skutocnosti tak je ludstvu sudeny zanik. Globalny vplyv sposobuje aj globalny dopad - ale toto nas kratkozijucich a kratkorozmyslajucich tvorov nezaujima, resp. sme tak hlupi ci ohlupeni, ze to nedokazeme kvoli nasmu egocentrizmu pochopit a zmenit zatialco ti co tomu rozumeju to vyuzivaju proti nam ako v bckovom horore o kanibaloch..

365377

17.7.2018 14:26

RE: Nepropadejme panice, článek přehání.

ROMAN1 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 365354

Na neurochirurgické klinice ve FN Olomouc se lékaři zmínili o tom, že jsou velmi znepokojeni velkým nárůstem počtu případů rakoviny mozku za poslední rok. Případně jiných novotvarů, sice v kategorii nezhoubných (benigních), nicméně taktéž v konečném důsledku smrtelných. Prý nikdy předtím se toho tolik nevyskytovalo.
Já si to spojuji s enormním nárůstem wifi sítí. Rovněž i s nárůstem počtu vysílačů bezdrátového rychlého internetu, které se teď všude staví. Přitom běžný občan nemá šanci této výstavbě zabránit - vysílač vám postaví třeba klidně přes ulici, antény namířené přímo na vás, aniž by se vás někdo ptal na souhlas...
První, na čem vliv nového vysílače poznáte, je zarušené celé IV. a V. tel. pásmo a neschopnost příjmu tel. signálu z pozemních vysílačů bez speciálního filtru.
Čert vem televizi, ale v další fázi se začnou vyskytovat zdravotní problémy - vás či vašich rodinných příslušníků. Od častých bolestí hlavy až po výše zmíněné případy rakoviny, apod.
Co můžete dělat? Odstěhovat se? Kam? A kdo vám nahradí ztráty a výdaje, spojené s takovým úprkem? Nebo jim ten krám snad odstřelit rovnou do povětří???
[naštvaný]

365370

19.7.2018 12:53

RE: Nepropadejme panice, článek přehání.

čt 90.?.?.?

Reakce na 365354

Máte pravdu, nikdo si nestěžuje, dokud se neprojeví rakovina a dotyčný umře...
A málokdo tyto nemoci spojuje s MW zářením.
Na každý pád Vám závidím Váš klid, ale aby to nebyl klid před bouří (nemocí..).
Nebo takto - nevědomost je nejlepší ochrana proti jakémukoliv trápení. Když o problému nevíte, nic vás netrápí, že ano..

365411

17.7.2018 8:31

Cíle pro budoucnost

Svatoslav Butora 85.?.?.?

Přeji hezký den. Cítím se jako bezrozměrný Adam a jako bezrozměrná Eva současně kteří krátce po svém "procitnutí" do světa živých zjistí, že život je jako celek celkem k ničemu, protože v konfrontaci se vše objímající umělou inteligencí nemám/nemají tu jedinou správnou frekvenci pro vnímání světa.
Věřím, že když systém umělé inteligence zjistí "sebepoznáním", že je neživý stejně jako anorganický kámen, že po vyhodnocení "sebepoznáním" objeveného "žalu" spáchá sebevraždu spolu se všemi nositeli šílené logiky globalizace.
Technické systémy jsou dobré a užitečné, když slouží rozvoji života. Technický systém nastíněné koncepce světovládní umělé inteligence neslouží rozvoji života. Slouží Světovládné Smrti. Globalizace všeho a všude je vývojový zmetek. Každý, kto pracuje v prospěch globalizace čehokoliv a kdekoli je zmetek a parchant. Život je krásný, protože je rozmanitý/mnohotvárný. V čem je krásná totalitně zaměřená umělá inteligence???...nebo se cílem vývoje stává "systém a la Fantomas"???

365355

17.7.2018 9:31

šmírující smartmetry a IoT síť pokrývající ČR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Teď se v česku masivně začínají montovat tzv. smartmetry, měřáky spotřeby elektřiny (nebo i vody a plynu), které údaje o spotřebě automaticky odesílají do centrály. Co a jak často posílají, vám nikdo neřekne.

Nevím jak fungují ty české, ale v zahraničí se zavádí smart grid kde ty měřáky tvoří jakousi síť, dokáží se navzájem propojit jako wifi síť a data posílají přes sebe.

Z toho lze například docela dobře zjistit kolik osoby a ve kterých hodinách pobývá v domě a řadu dalších věcí které narušují soukromí.
Doporučuju každému důrazně odmítnout takovéto zařízení, které posílá neznámo co, neznámo kam a vydává radiové záření neznáme intenzity, nepodléhající normám a standardům.
Případně se obrátit na úřady typu ÚOOÚ a další.

Aby toho nebylo málo, tak tu v tichosti vznikla nová síť která pokrývá většinu republiky, stavěná právě pro zařízení odesílající často malé množství dat - Internet of things IoT (jakási omezená obdoba GMS mobilní sítě):
https://www.lupa.cz/clanky/senzory-martina-maleho-...

Vložený obrázek
Kdo ji schválil a kdo tento velice nákladný projekt zaplatil, když doposud prakticky neexistují zařízení ji schopné ve velkém měřítku využívat?
S tímto nikdy nebudete vědět, kde a co o vás jaké senzory sbírají a kam to posílají, třeba i uprostřed lesa nebo na zapadlé vesničce.

365357

21.7.2018 1:13

RE: šmírující smartmetry a IoT síť pokrývající ČR

Jochen 24.?.?.?

Reakce na 365357

U nas v Kanade tyto smart meters protlacili jiz pred nekolika lety. Za to ze jsem si ho nenechal namontovat[po velekem boji] me ted penalizuji 30 dolary mesicneza to, ze k nam musi prijet clovek ktery si precte starej analogickej. Zajimavy je, ze predtim jezdili vsude a nikdo nikomu nic neuctoval! s temito chytrymi metry vedi presne spotrebu,co kdy bezi,jestli jste doma nebo ne,zkratka uplne vsechno. Jsou to svine smiracky, daleko horsi nez komunardi,pred kterejma jsme zdrhli. Ctou vam postu,blokujou a nebo zavrou FB protoze Vas nazor na cernou migraci neni uplne kosher.........atd. Zkratka dobytek.

365429

17.7.2018 10:41

Tri články o rizikách mobilného signálu

pozorovateľ 217.?.?.?

https://quintus-sertorius.webnode.cz/news/horizont...

https://quintus-sertorius.webnode.cz/news/horizont...

https://quintus-sertorius.webnode.cz/news/horizont...

Veľmi stručné zhrnutie:

Prvá časť:

...popisuje štruktúru fungovania mobilnej siete a jej stratégia pokrytia územia pomocou "buniek" vysielačov s dosahom niekoľko kilometrov.

...vymenované sú všetky základné technológie prenosu dát: GSM, GPRS, CDMA, EDGE, atd

...červeným textom sú zvýraznené pasáže, ktoré zmieňujú zdravotné riziká spojené s mobilným signálom

...spomínajú riziko pochádzajúce z krátkodobého silného žiarenia mobilu počas telefonovania a dlhodobý nízkoúrovňový vplyv z vysielacích antén a satelitov pre satelitné telfóny.

"... 450 MHz. Přesně tento kmitočet je otevřenou branou do mozku a je možné ho používat k myšlenkové kontrole. Síť mobilních telefonů je od samého počátku stavěna hlavně pro vojenské využití a kontrolu mysli."
.


Druhá časť:

...je tam okrem iného zmienka o tom, že sa mobilné veže dajú využiť na narušovanie aktivity mozgu občanov, podsúvanie cudzích myšlienok do mozgu až po vyvolanie zástavy srdca
.



Tretia časť:

...dlhý článok na tému zdravotných rizík mobilov a stratégií, ako tieto riziká zmierniť alebo sa aspoň vyhnúť neúmyselnému zhoršovaniu.

...sú tam rôzne užitočné rady:

...že siete 2G/GSM vysielajú so silnejším signálom, než modernejšie protokoly 3G

...že automatické vyhľadávanie siete na mobile je rizikové na zdravie, pretože mobil pri hľadaní siete vysiela na max. výkon. Toto má zmysel iba pre ľudí, ktorí sú výrazne mobilní a potrebujú byť nepretržite zastihnuteľní telefonicky (čo je v súčasnosti asi skoro každý)

...vo veľkomestách je dobré pokrytie sieťou 3G, ktorú je vhodné používať prednostne oproti staršej 2G sieti. Na vidieku so zlým pokrytím je nutné používať 2G protokol aj za cenu silnejšieho vyžarovania.

...je užitočné snažiť sa telefonovať v prostredí, kde je dobrý mobilný signál, pretože mobil vtedy vysiela s nízkym výkonom. Naopak v oblastiach so zlým signálom mobil vysiela na max. výkon, aby zabezpečil úspešný prenos signálu.

...veľmi silné vysielanie prebieha počas odosielania SMS správy, doporučuje sa držať vtedy mobil čo najďalej od tela

...káblové hands-free sady neriešia problém ožarovania človeka anténou, pretože žiarenie z antény sa automaticky preferovane šíri práve kovovým drátom

...zakrývanie mobilu rukou počas telefonovania v skutočnosti zhoršuje situáciu, pretože mobil sa kvôli zhoršenému signálu prepne na vyšší výkon.

...anténa mobilu sa obvykle nachádza v jeho spodnej časti, ktorá je najviac vzdialená od hlavy
...Automaticky kráceno

365361

17.7.2018 10:42

RE: Tri články o rizikách mobilného signálu

pozorovateľ 217.?.?.?

Reakce na 365361

(pokračovanie)

...telefonovanie v aute zosiluje signál mobilu, ktorý sa odráža od kovových stien auta a telefonujúci tak dostáva vyššiu dávku, než v otvorenom priestore. Rovnaké platí aj pri telefonovaní vo vlakoch.

...najviac zraniteľné orgány sú oči, prsia (muži aj ženy), semeníky, vaječníky a obličky (nevhodné nosiť mobilný telefón pripnutý k opasku), pečeň a tehotné ženy. Podprsenka s kovovými výstužami môžu zosilovať pôsobenie mikrovĺn na prsné tkanivo.

...bezpečnostné normy pre mikrovlnné žiarenie boli vypočítavané výlučne na základe jeho tepelného efektu (pokiaľ to človeka nepopáli, bolo to brané za bezpečné). Výskumy ukazujú, že aj žiarenie z mobilu 100násobne pod bezpečnostným limitom poškodzuje dočasne alebo trvalo funkciu krvno-mozgovej bariéry.

...dátové internetové prenosy sú ešte nebezpečnejšie, než samotné hovory. Na jednej strane je síce mobil počas dátového prenosu ďaleko od hlavy a najcitlivejších orgánov, ale na druhej strane mobil vysiela tieto dáta často nepretržite, keďže neustále kontroluje aktualizáciu dát aplikácií (facebook, gmail, aktualizácie softéru atď)

...dokonca aj žiarenie od mobilov okolitých ľudí má určitý vplyv, napríklad v nahustených prostrediach ako je vlak alebo MHD.

...článok sa nevenuje vôbec téme wifi, iba téme mobilného signálu (obvykle frekvencie 450 MHz, 900 MHz...)

365363

19.7.2018 14:18

RE: Tri články o rizikách mobilného signálu

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 365363

Len namatkovo, clanky pisu ludia, ktori tomu dobre nerozumeju:

".káblové hands-free sady neriešia problém ožarovania človeka anténou, pretože žiarenie z antény sa automaticky preferovane šíri práve kovovým drátom"

To je hlupost, som vystudovany v odbore anten, s praxou. Kablik preberie funkciu anteny minimalne. Handsfree sada je naopak dobre riesenie.

SMS prava trva kratko a nie je pravda, ze je signal silnejsi. Digitalny je tak aj tak, ci sa hovori, alebo smskuje. SMS spravy su naopak bezpecne riesenie.
Akurat internet je podobne vykonovo nadupany, ako hovor, aj vyrazne viac.

Z clanku mam skor dojem, ze autor zdroja zamerne radi skor horsie moznost s cielom este viac skodit.

365412

17.7.2018 10:42

Úroveň článku

Nikola Tesla Loupežník 84.?.?.?

Úroveň článku je zoufalá, jak když pejsek s kočičkou vařili dort. Zmatláno úplně všechno dohromady, zjevně bez hlubší odborné znalosti. Přesně takovéhle články vyvolávají hysterii a strach i z věcí, které jsou naprosto neškodné. Naproti tomu kolem nás prochází řada věcí, které obecně škodlivé jsou, a v podstatně větším rozsahu ... ale není "in" kolem nich dělat vlny. Takže se tu pozastavujeme nad "radiací" ze zařízení s ERP (efektivním vyzářeným výkonem) v rozměru miliwattů (jedna klasická žárovka "vyzáří" i stotisíckrát víc), ale tiše přehlížíme například podstatně vyšší škodlivost emisí z paliv s nuceně přimíchanou biosložkou. Proč? Protože je v tom kšeft.

365362

17.7.2018 15:16

RE: Úroveň článku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 365362

Na jakych frekvencich zari zarovka a vysilace pro mobili, internetove site...? Co taborak v kempu ten vyzari vice nez zarovka? Muzu zarovku vypnout, kdyz jdu treba spat? V niku mate jmeno Tesla, tenhle pan byl genius na elektrinu. Visionar spravne odhadl, casticovy pohled na prirodu ( kvantova teorie) neni dostacujici. Dneska je tady velmi slibna teorie strun, ale nelze ji experimentalne potvrdit, urychlovac by musel mit velikost, kdyz castice pri rychlosti svetla by udelali "obeh" za 1000 let. Zatim nelze rozhodnout jestli to cemu rikame castice hmoty jsou miniaturnuti stojate vlny nebo kvanta. Ono nikdy nebudeme vedet co to na mikromikromikri urovni hmoty je, muze nam to behet podle hrubych nebo cim dale presnejsich konstruktu matematickeho aparatu ( zacinali jsme linearnimi, funkcemi, pak diferencialni rovnice kdovi co je nejpresnejsi prekladac jazyka prirody) Ale Tesla mluvi o nabuzeni a rezonanncnich frekvencich v nizke casti atmosfere, ktera se muze lokalni i nasytit. Jake jsou nase skutecne znalosti o magnetismu ( tedy to co je v utajenme vyzkumu dneska 70%) ? Jake budou dusledky na ionosferu? Jak vysoky je provoz mezi satelity a sitemi na zemskem povrchu? Co ozonova vrstva? Jaky ma byt planovany narust? V planetarnimi meritku funguji dynamicke rovnovahy. Par stovek let napr. s dvojnasobnou radiaci z kosmu na povrchu je pro maticku Zemi, jak kdyz flusne. Ale vyssi formy zivota budou mit zajimave casy. Co myslite jaka je odpovednost korporaci, ktere delaji byznys v sirokem komlexnim meritku ohledne pripadnych rizik? Ohybaji se hygienicke normy, lobuje se, korupce... jiste nikdo neni tak uplne nahlavu, aby projektoval a postavil jadernou elektrarnou s tim, ze za 30 let vybuchne. Ale kdyby nekde byl cerveny knoflik, nesahat znici to vesmir, tak idioti co to zmackonou, aby nam stadu ukazali, ze to je nesmysl budou pred tim cudlem stat v dlouhe fronte.

365372

17.7.2018 10:55

Riziká wifi signálu

pozorovateľ 217.?.?.?

článok z wikipédie
https://en.wikipedia.org/wiki/Wireless_electronic_...

...udáva, že mobily vyžarujú v rozsahu od 125 mW až po 2 Watty (obvyklá hodnoda 250 mW)

...wifi routre vyžarujú od 30 mW až po 500mW (obvyklá hodnota 125 mW)

...lekárske bezpečnostné limity vyhodnocujú výlučne termálny efekt žiarenia, ktorý je zanedbateľne malý. Vysoké hodnoty, ktoré sú zdraviu škodlivé, sú využívané pri konštrukcii elektromagnetických zbraní.

...problémom je, že sa vôbec nevyhodnocujú netermálne efekty, ako je rozvibrovávanie molekúl, ktoré môžu napríklad narušovať rôzne metabolické procesy a spôsobovať nenápadné zdravotné problémy alebo problémy v dlhodobom horizonte.

...WHO klasifikovala v roku 2011 wifi žiarenie ako skupinu Group 2B - "possibly carcinogenic", čo v praxi znamená, že je žiadúce pokračovanie sledovania zdravotných účinkov z dlhodobého hľadiska.

...samotný wifi router paradoxne môže byť menej rizikový, než wifi anténa v notebooku alebo smartfóne. Wifi router má človek totiž od seba vo vzdialenosti niekoľkých metrov, zatiaľ čo wifi anténu v notebooku má od hlavy len 0,5 metra alebo aj menej.

...wikipédia tvrdí, že dávka z mobilného telefonovania je výrazne vyššia, než dávka z wifi routeru. Dokonca aj žiarenie z mobilných vysielačov je silnejšie, než žiarenie z domáceho routeru. Ale je otázkou, aký by bol výsledný efekt v prípade bytovky s 20 wifi routermi blízko seba.

- - -

WiFi Radiation – How To Protect Yourself
https://www.electricsense.com/3544/wifi-radiation-...

...článok zaujímavý hlavne kvôli jeho všeobecnému úvodu a množstvu linkov na externé články.

...spomína zdravotné problémy pripisované wifi žiareniu:
- zvýšená priechodnosť mozgovo-krvnej bariéry
- narušenie metabolizmu glukózy v mozgu
- poškodenia DNA vlákien
- vytvráranie stresových proteínov
- narušenie metabolizmu buniek

...obvyklé pozorovateľné symptómy sú únava, podráždenosť, neustále bolesti hlavy, problémy s trávením. Dlhodobé riziká sú vznik rakoviny mozgu.

...spomína, že mimoriadne vysoké dávky wifi žiarenia sú v školách, až 3x vyššie, než je dávka z mobilných vysielačov.

...pozitíva odstránenia wifi zdrojov:
- zlepšenie spánku
- viac energie
- pocit čistejšej mysle
- pocit chladnejšej miestnosti
- uvoľnenejší pocit
- stráca sa metalická chuť z úst.

...niekde bolo spomenuté, že wifi narušuje tvorbu melatonínu a že je škodlivá hlavne počas spánku.

...rady na ochranu pred wifi žiarením:

1) ekologický wifi router. Spomínajú, že v stand-by režime vysiela router signál 10pulzov za sekundu, po celú dobu behu.

2) kvalitne tienený ethernetový kábel, ktorý nevyžaruje rádiové pulzy do okolia (kategórie 5,6,7, ideálne aspoň 6a)

3) zakázať wifi funkcie na všetkých domácich zariadeniach (počítač, notebooku, iphone, ipad, tablet, bezd...Automaticky kráceno

365365

17.7.2018 10:56

pokračovanie

pozorovateľ 217.?.?.?

Reakce na 365365

bezdrátové tlačiarne, projektory, bezdrátové klávesnice a myši)

4) zbaviť sa všetkých bezdrátových zariadení a nahradiť ich drátenými: myši, klávesnice, tlačiarne, dokonca aj pre pc, ktoré potrebuje usb wifi kartu sa dá použiť predlžovací kábel, aby bola wifi anténa napríklad 3-5 metrov od užívateľa.

5) skúsiť presvedčiť susedov, aby sa zbavili wifi antén. Ak to nepomôže, tak je v článku link na rady tienenia bytu: https://www.electricsense.com/1299/cell-phone-tower-protection-tips-what-to-do-if-a-cell-phone-tower-is-erected-next-to-your-home/

...rady na redukciu dávky:

1) držať sa od wifi antény rozumne ďaleko, keďže sila signálu klesá s druhou mocninou vzdialenosti. Niektoré wifi routre majú výkon schopný dosahu až do 100 metrov ! V takom prípade sa niekedy dá v nastaveniach routeru znížiť sila signálu. Paradoxne je ale zrejme rizikovejšie wifi žiarenie, ktoré produkuje pracovné zariadenie (laptop, smartfón), pretože sa nachádza výrane bližšie k človeku ako wifi router

2) vypínať v noci, keďže wifi žiarenie silne narušuje nočné regeneračné procesy, hlavne tvorbu melatonínu. Jedným z riešení je aj použitie automatického časovača vypínania wifi routera a ideálne predlžovačky so všetkou pripojenou elektronikou.

3) nepoužívať usb wifi adaptéry a ak áno, tak s predlžovacím káblom, aby boli ďalej od človeka

...internet cez elektrickú sieť nie je riešením, v skutočnosti môže produkovať ešte viac škodlivých rádiových signálov.

...mnohí ľudia si neuvedomujú problémy spôsobované wifi žiarením, až kým reálne neochorejú. A často ani potom netušia, že existovalo spojenie medzi wifi a ich chorobou.

- - -


Wikipédia o téme dBm (decibel miliwats)
https://en.wikipedia.org/wiki/DBm

...udáva hodnoty štandardov rôznych bezdrôtových zariadení:

keď vyberiem to najčastejšie používané:

bluetooth: 1 mW (1 meter dosah), 2,5 mW (10 m dosah), zbytok sa bežne nepoužíva. Bezdrátové myši a klávesnice, headset pre mobily atď.

wifi na notebooku: 32 mW

wifi AP na routeri: 100 mW (2,4 GHz band), 200 mW (5 GHz band),

mobily: typický výkon: 500 mW, úsporné mobily 125-250 mW (UMTS/3G), 1W (GSM mobily), maximálny povolený limit 2 W

mikrovlnná rúra: 1000 W (t.j. cca 10 000x silnejšia než bežný wifi router)

- - -

Zaujímavý je fakt ožarovania človeka vlastným notebookom. Hoci väčšina ľudí má strach zo žiarenia domáceho routeru, ten sa obvykle nachádza od človeka pomerne ďaleko (cca 4 metre v priemere). Naopak wifi anténa notebooku sa nachádza vo vzdialenosti len nejakých 30 cm od hlavy, pričom človeku žiari priamo do očí (wifi žiarenia najviac poškodzuje práve zrak)

Paradoxne tak výkon wifi antény notebooku je síce slabší, než výkon wifi routera, ale nachádza sa výrazne bližšie k človeku, takže v praxi človek dostane viac žiarenia zo svojho notebooku, než z domáceho routera.

- - -

Najextrémnejši...Automaticky kráceno

365366

17.7.2018 10:57

pokračovanie 3

pozorovateľ 217.?.?.?

Reakce na 365366

Najextrémnejšie dávky dostáva človek zo smartfónu. Výkon jeho wifi antény je aj pri najnižšej norme 125 mW, čo je 4x viac, než výkon wifi antény na notebooku. Na rozdiel od notebooku, kde je človek od neho vzdialený 30-50 cm, tak smartfón má človek po celý deň v tesnej blízkosti tela, obvykle vo vrecku nohavíc alebo v náprsnom vrecku košele, t.j. len pár centimetrov od najcitlivejších orgánov.

V notebookoch je wifi anténa obvykle umiestnená v hornej časti rámu displeja. Od hlavy a očí, ako najcitlivejšieho orgánu, sa tak nachádza asi 50 cm.

Smartfón vo vrecku sa nachádza približne 80 cm od hlavy a 10 cm od rozkroku, pri držaní v rukách pri surfovaní približne 25 cm od hlavy a očí.

Rozkrok človeka sa nachádza ku smartfónovej wifi 10x bližšie, než notebookový wifi zdroj, takže dostáva 100x vyššiu dávku žiarenia (pri výkonw 32 mW), resp. 400x vyššiu dávku žiarenia (pri výkone 125 mW). Tento fakt môže byť kompenzovaný nižším dátovým tokom vysielaným zo smartfónu. Nebezpečne blízko k smartfónu sú aj ďalšie vnútorné orgány: obličky a pečeň, v porovnaní so situáciou práce pri notebooku alebo wifi žiarenia z domáceho wifi routeru.

Pokiaľ človek drží smartfón v rukách a napríklad pozerá na ňom youtube video, tak je dátový tok vysoký, podobný ako pri klasickom počítači. V takom prípade sú najviac zasiahnuté dlane, v ktorých človek smartfón drží, ktoré sa prakticky dotýkajú wifi antény. Ruky však nepatria medzi kriticky citlivé orgány, hoci málokoho by asi napadlo držať v ruke niekoľko hodín anténu vysielajúceho wifi routeru.

Najzraniteľnejší orgán pri aktívnom používaní laptopu a smartfónu sú tak oči, ktorými sa človek díva priamo do wifi antény. Ťažko povedať, ako sa také niečo zdravotne prejaví: z krátkodobého hľadiska možno pocitom únavy očí, z dlhodobého hľadiska možno zvýšeným rizikom vzniku šedého zákalu a nutnosti operácie očí.

Hneď po očiach je ovplyvnený žiarením z notebooku a smartfónu predovšetkým mozog, kde sa efekt môže prejavovať spomalením rozmýšľania, psychickou únavou a horším sústredením. Toto môže byť vysvetlenie tzv. "smartfónových zombii", ľudí, ktorý pozerajú do smartfónov a pôsobia dojmom akoby boli v polospánku, s minimálnymi reakciami na okolité podnety. Taktiež by to mohlo vysvetľovať zvýšený sklon k únave a bolestiam hlavy u ľudí, ktorí sedia dlho pri notebookoch bežiacich s wifi pripojením.

- - -

K samotnej téme 5G nemám žiaden zmysluplný článok, ale dá sa predpokladať, že jej účinky budú rovnaké alebo násobne horšie ako účinky súčasných mobilných a wifi vysielačov.

Opakovane sa na nete objavujú tiež texty, ktoré označujú technológiu 5G ako nástroj na ovládanie mysle (poprípade ako nástroj na poškodzovanie rozmýšľania).

365367

17.7.2018 20:34

změřte si mikrovlnnou zátěž

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Každý si snadno může změřit jak je na tom jeho byt nebo pracoviště, co se týče záření.
Už není potřeba drahá zařízení za desetitisíce.
Miniaturní radiometry s širokopásmou anténou seženete u číňana nebo na ebay za zlomek ceny:
https://www.ebay.com/sch/181972/i.html?_from=R40&a...

Ale nejlepší je takové zařízení, které zaznamená zátěž do paměti v průběhu celého dne.

365375

18.7.2018 7:39

Nepřeceňujte

Imrich 85.?.?.?

Slunce nás ozařuje už milióny roků. Přitom jeho energie je v naších končinách kolem 1400 W! na metr čtvereční. V nejrůznějším rádiovém spektru a několik hodin denně. Dále tu máme nonstop mikrovlnné záření kosmického pozadí.

365384

18.7.2018 17:55

RE: Nepřeceňujte

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 365384

To je sice fakt, nicméně můj bratranec nosil mobil v náprsní kapse u košile a po několika letech této frajeřinky měl srdeční fibrilaci a zkolaboval, poté , co ho v nemocnici resetovali , mu lékař zakázal nosit mobil v náprsní kapse , neboť signál z něj má matoucí vliv na nervové uzliny v srdci, které řídí jeho činnost.
Je třeba se na věc dívat z hlediska celkové zátěže organismu elmag.smogem, chemikáliemi a stresem , výsledek je znám z neradostných statistik.

365395

19.7.2018 12:48

RE: Nepřeceňujte

čt 90.?.?.?

Reakce na 365384

Typická provokatívní lež - jednak standardní sluneční záření není škodlivé a od kosmického záření nás chrání elmag. obal Země a ozonová vrstva, resp. na zvýšený tok UV záření má vliv až negatívní lidská činnost.
A to hlavní - za ty miliony roků se lidský organismus na sluneční záření adaptoval, takže MU NEŠKODÍ, pokud by škodilo, evoluce (??) by našla ochranu, aby neškodilo !!
Kdežto MW zde na zemi rozšířil až člověk, tedy není to pro člověka a vůbec celou přírodu přirozené záření.

365410

18.7.2018 11:02

Bezdrátová aliance, již brzy u vás v okolí: 5G

Vítězslav 46.?.?.?

Jsem člověk s darem vidění energií ,jak věcí tak i energií lidí,kdykoliv nastoupím do dopravního prostředku,trolejbusu,či tramvaje,s lítostí pozoruji lidi kolem sebe,s vytaženými mobily,věčně něco ťukající do nich,nebo se sluchátky na uších,vidím u žen ,jak se to podepisuje na jejich zdravotním stavu,jak jim to střílí do vaječníků,pozměňujíce DNA,nejhorší je to u malých dětí,dokonce i u těhotných žen.Vztek se ve mě hromadí nad nevědomostí i ingnorantstvím těch všech lidí,zahrávajícím si se svým zdravím,zvlášť i těch nejmenších.Mám z sto chutí si koupit rušičku GSM,sítí,abych jim to všem vypnul aspoň na chvíli kdykoliv nastoupím,připadám si již,že když nastupuji do dopravního prostředku,že nastupuji do mikrovlnky.Zlatí bejvalí komunisti a jejich pevné telefonní linky.Data co odchází bez vašeho vědomí z mobilů,či PC po netu či bezdrátově jsou převážně posílána do Švýcarska,podzemního centra,zde jsou cíleně vybírána data,pro posílení vyzařovaných bodů v celé naší republice,je to zaměřené i na objednávku vůči jednotlivým osobám,na jejich odstranění,či likvidaci,osoby jsou triangulačně zaměřeny,stačí zvýšit výkon jednotlivých vysílačů kolem kterých procházíte a máte zdravotně vystaráno.Mobil se dá přirovnat k takovému elektronickému obojku pro vězně,pokud bude chtít utéci,je vězeň zneškodněn.Nezbývá jen dodat ovčané bděte.

365387

18.7.2018 17:24

RE: Bezdrátová aliance, již brzy u vás v okolí: 5G

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 365387

Tak tohle je opravdu zajímavé. Právě se jeden američan rozčiloval ve svém videu o mobilních BTS vysílačích jak je možné, že do těch antén nahoru vedou desítky velmi tlustých kabelů přes 3 cm v průměru. Schválně si toho všimněte když kolem zemního vysílače se stožárem půjdete.

Jen je mi trochu nejasné, co podle vás v těch datových centrech ve Švýcarsku přesně dělají?

Takže zbývá jen vykoumat jakou ochranu si pořídit. Když jste nuceni žít ve městě, tak zřejmě mentální energetickou ochranu, což je otázka meditací a duchovního rozvoje. JIné řešení nevidím, alespoň do doby než se lidi vzpamatují a tohle všechno jim hromadně začne docházet a budou žádat nekompromisní nápravu.

(pokud vám to připadá nesrozumitelné, tak si vzpomeňte na Rasputina, který mentální ochranu a rekonstrukci poškozených buněk zvládl na takové úrovni, že ho nebylo možné ani otrávit, ani zastřelit, nakonec ho museli šoupnout do řeky pod led, tam to už nezvládl)

365392

18.7.2018 22:52

RE: Bezdrátová aliance, již brzy u vás v okolí: 5G

XXXL 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 365392

Švýcarsko, Curych: Vzhledem k tomu, že CERN je největší a nejmodernější laboratoří částicové a jaderné fyziky, zabezpečení tohoto přísně tajného zařízení je nejpřísnější na světě. V důsledku toho je to perfektní místo k ukrytí vchodu do jedinečné a nedostižné Centrální výzvědné agentury (CIA). Jak už truther.org popsal v článku z 31. března 2015 nazvaném „10 důvodů, proč je Švýcarsko domovem CIA“, pádné důkazy nyní potvrzují, že Švýcarsko skýtá útočiště této agentuře. Avšak dlouho zůstávalo tajemstvím, kde přesně je umístěno hlavní sídlo – až do nynějška....

Více na : http://orgo-net.blogspot.com/search?q=ženevské+jezero

365403

19.7.2018 9:53

RE: Bezdrátová aliance, již brzy u vás v okolí: 5G

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a0b.?.?.?

Reakce na 365403

Tak to asi ne. Švýcarsko má velice speciální status v rámci temné světové elity. Takový, že se na něj bál zaútočit i Hitler, ikdyž by svými zbraněmi dokázal Švýcarsko rozmetat během 14 dnů.

Tam by rozhodně nějaké retardy z CIA nevpustili. Ale tato země je finanční výzvědnou centrálou sama o sobě. Možná že i telekomunikace tam mají nějaké centrum. To se ale musí napřed dokázat a ne že jedna paní povídala.

V ČR je to tak, že v Praze existuje jistý přísně hlídaný barák s několika podzemními a nadzemními patry, vše je po vrch nacpané servery a uložišti. Tam se shromažďují všechny možné data, od mobilních operátorů až po záznamy z různých městských kamer. A CIA do toho centra má přímý datový přístup.
Ten barák měl podobnou funkci už za minulé totality, jen to po sovětech převzala CIA a za peníze daňových poplatníků to modernizovali.

365407

22.7.2018 11:25

RE: Bezdrátová aliance, již brzy u vás v okolí: 5G

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 365392

Nedovzdelany o to hur American videl tlusty kabel. Nepise se, jake barvy byl kabel a jake American, zda mu kabel nedelal konkurenci.
Chctel jsem hlavne sdelit, ze tloustka kabelu neni nutne meritkem pouze vykonu, jak jsme zvykli u rozvodnich siti.

365449

18.7.2018 14:14

Jsou mezi nami - Oni ziji! (1988 - CZ - HD)

pozorovateľ 217.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=MP38sWG7L3A

Ktovie koľko skrytých varovaní z tohto filmu sme doteraz nepochopili alebo prehliadli...?

Zničiť "vysielač" žiaľ nebude v praxi tak jednoduché, ako to bolo vo filme...

365388

18.7.2018 19:46

to jsou pindy od melindy

ppppp 81.?.?.?

...Zatial najskodlivejsi je mobil pri uchu. Uz 5cm vzialenost je pole v hlave vyrazne slabsie, pol metra uz nizke. Wifi treba mat aspon 2-3m od tela, silnejsie posilnovace az zbytocne silnych wifi tak 5-10m.
Mikrovlnka nesmie "fucat".
Najcitlivejsie organy na toto su cievy, nervy, lymfy, vlasocnicove a liniove utvary.
Druha vec je, ze naco mi je 5G internet, ked mi Android nevie pastnut 100kB text, pricom realnych 10kB natiahnu rozne nezelane objekty portalov na 1MB.
O co sme zvysili rychlost, o to vacsi bordel vlacime so sebou.
Prehladat 1MB subor v DOSe trva sekundu, v Linuxe este menej.
Android prehladava 1MB pdfko minutu, a nejde casto stopnut.
Windowsy podobne kradnu cas. Google zabaluje linky do svojich
Toto sme vyhrali?
Urcite som nevymenoval vsetko. Portaly mainstreamov neskutocny bordel, stovky naviazanych linkov krizomkrazom po svete, google, centraly, statistiky. Toto je len dalsi Augiasov chliev. Cim vyssia rychlost, tym nopak este vyssia spotreba casu. Paradox. Ako v tom vtipe s prackou v Indii. Alebo clne s rybarom.

365399

20.7.2018 21:54

Cim to je, ze najviac linkuju

ppppp 81.?.?.?

Ti co tomu najmenej rozumia a ich znamky v oblasti boli iba na okrasu.
Je to tu samy paranoik.
Upozornil som nicka pozorovatel, nech nesiri bludy, ktorym z odborneho hladiska vobec nerozumie. Vobec ho to nepribrzdilo. Ide ako baran sluziaci sorosovej psychoze.
Zbiera konspiracie z celeho madagaskaru a robi z nich kopu. To sa naozaj neda. Zo 100x opakovanej lzi stvara pravdu, 100x nic umorilo aj osla.

365427

21.7.2018 0:03

RE: Cim to je, ze najviac linkuju

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 365427

já myslím, že jste zde svoji "odbornost" prokázal již tolikrát, že je již každému jasné, že tuto diskusi obohacujete stejně, jak jaderní fyzici z afriky západní evropu[smích]

takže netřeba již nosit dříví do lesa, každý má již jasno.

dub

365428

21.7.2018 20:45

RE: Cim to je, ze najviac linkuju

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 365428

Vy pane myslite uplne spatne. Mluvte za sebe. Ja jsem se nekolikrat predstavil. Protoze to o jadernych fyzicich a me srovnavani s imigranty povazuju za urazku, napiste mi na telefon 00421-910-891619 zpravu. Pozvu vas klidne na navstevu. Bud na to mate, nebo prestante s lhanim.

Stejne jako lze s frekvenci 450 MHz nick pozorovatel. Vzdyt on vubec nevi o jake frekvence jde, a jak se chovaji. Tmarstvi 21 stoleti.

365443

Příspěvků: 35

17.07. 06:29  no asi dotaz kdo vi
19.07. 15:33 Sam Ting Wong  RE: no asi dotaz kdo vi
17.07. 08:18  Nepropadejme panice, článek přehání.
17.07. 11:18 pozorovateľ  RE: Nepropadejme panice, článek přehání.
17.07. 20:05  kumulativní vlivy
17.07. 22:08  RE: Nepropadejme panice, článek přehání.
18.07. 19:50 ppppp  RE: Nepropadejme panice, článek přehání.
17.07. 23:51 mustraB  RE: Nepropadejme panice, článek přehání.
17.07. 14:26 ROMAN1  RE: Nepropadejme panice, článek přehání.
19.07. 12:53 čt  RE: Nepropadejme panice, článek přehání.
17.07. 08:31 Svatoslav Butora  Cíle pro budoucnost
17.07. 09:31  šmírující smartmetry a IoT síť pokrývající ČR
21.07. 01:13 Jochen  RE: šmírující smartmetry a IoT síť pokrývající ČR
17.07. 10:41 pozorovateľ  Tri články o rizikách mobilného signálu
17.07. 10:42 pozorovateľ  RE: Tri články o rizikách mobilného signálu
19.07. 14:18 ppppp  RE: Tri články o rizikách mobilného signálu
17.07. 10:42 Nikola Tesla Loupežník  Úroveň článku
17.07. 15:16  RE: Úroveň článku
17.07. 10:55 pozorovateľ  Riziká wifi signálu
17.07. 10:56 pozorovateľ  pokračovanie
17.07. 10:57 pozorovateľ  pokračovanie 3
17.07. 20:34  změřte si mikrovlnnou zátěž
18.07. 07:39 Imrich  Nepřeceňujte
18.07. 17:55 výjimečné porušení omerty  RE: Nepřeceňujte
19.07. 12:48 čt  RE: Nepřeceňujte
18.07. 11:02 Vítězslav  Bezdrátová aliance, již brzy u vás v okolí: 5G
18.07. 17:24  RE: Bezdrátová aliance, již brzy u vás v okolí: 5G
18.07. 22:52 XXXL  RE: Bezdrátová aliance, již brzy u vás v okolí: 5G
19.07. 09:53  RE: Bezdrátová aliance, již brzy u vás v okolí: 5G
22.07. 11:25 ppppp  RE: Bezdrátová aliance, již brzy u vás v okolí: 5G
18.07. 14:14 pozorovateľ  Jsou mezi nami - Oni ziji! (1988 - CZ - HD)
18.07. 19:46 ppppp  to jsou pindy od melindy
20.07. 21:54 ppppp  Cim to je, ze najviac linkuju
21.07. 00:03  RE: Cim to je, ze najviac linkuju
21.07. 20:45 ppppp  RE: Cim to je, ze najviac linkuju

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

48

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červen přispělo 106 čtenářů částkou 14 438 korun, což je 48 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Organizace islámské spolupráce vyzvala OSN, aby vyhlásila islamofobii za formu rasismu24.06.19 22:38 Evropská unie 0

Kanada masivně navýší příjem imigrantů - rozjíždí OSN Globální kompakt pro migraci24.06.19 22:22 Kanada 0

Okamura (SPD): EU se souhlasem Babiše tlačí kvóty na migranty zadními vrátky24.06.19 22:05 Česká republika 0

OSN varuje: Státy jsou povinny respektovat práva islámských bojovníků, jejich manželek a dětí24.06.19 21:39 Evropská unie 1

Němečtí protestanti za aplausu politiků a věřících vyloučili členy AFD z náboženské akce Kirchentag24.06.19 00:28 Německo 0

V Německu se rodí fašismus: Vláda chce omezit ústavní práva tzv. "extrémní pravici" - tedy všem, kteří mají odlišný názor na migraci24.06.19 00:26 Německo 0

Temná minulost hraběte Walderode:Pomáhal vytipovat Lidice jako odplatu za atentát na Heydricha? Prolomení Benešových dekretů v den popravy parašutistů24.06.19 00:25 Česká republika 0

... a Trikolora mlčí22.06.19 18:54 Česká republika 1

Sudetomil Čižinský zve na Letnou a volá po normalizaci22.06.19 18:45 Česká republika 2

Tomio Okamura: Kriminální kauzy členů ČSSD22.06.19 18:17 Česká republika 0

Mapa sexuálních trestných činů spáchaných migranty22.06.19 18:14 Německo 0

Prý pokud v Česku nelegálně pobývající cizinec nic nespáchá, je těžké ho odhalit - to je lež22.06.19 18:04 Česká republika 1

Interpelace na Hamáčka: Případ znásilnění 16ti leté21.06.19 14:11 Česká republika 4

Egypťan plánoval v Brně zabít bývalou partnerku a jejího přítele, dostal šest let20.06.19 21:40 Česká republika 0

O2 a Ericsson v Kolíně testují 5G síť v praxi20.06.19 18:49 Česká republika 4

Policie už šetří lidi, kteří odsoudili znásilnění 16leté dívky africkým kriminálníkem19.06.19 22:47 Česká republika 8

Afričan, který znásilnil českou dívku, má od českého Ministerstva vnitra povolení k pobytu19.06.19 19:55 Česká republika 3

iDěs pátrá, zda policie jde po lidech, kteří nejsou nadšeni ze znásilnění české holky kriminálníkem z Afriky 19.06.19 15:41 Česká republika 8

90 % marokánských nezletilých migrantů bez doprovodu byli dospělí lháři19.06.19 01:44 Švédsko 0

Libyjské přístavy jsou bezpečné. Itálie odmítá pokrytectví EU a neziskovek19.06.19 01:13 Evropská unie 0

Měnové kurzy

USD
22,45 Kč
Euro
25,58 Kč
Libra
28,57 Kč
Kanadský dolar
17,01 Kč
Australský dolar
15,63 Kč
Švýcarský frank
23,10 Kč
100 japonských jenů
20,91 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,91 Kč
Ukrajinská hřivna
0,86 Kč
100 rublů
35,76 Kč
1 unce (31,1g) zlata
31 738,18 Kč
1 unce stříbra
345,59 Kč
Bitcoin
245 209,00 Kč

Poslední aktualizace: 24.6.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 613