Diskuze k článku

Kérka

Příspěvků 100

23.6.2018 13:38

Byznis s odstraňováním

Ji®ik 78.?.?.?

No totožný názor s panem Stworou, není náhodou že ženy co se tělem živí nemají žádný či jen velmi malé tetování, ono je to psychologicky odzkoumaný že chlap považuje potetovanou za štětku a to není jejich cílem....Já se vedle něčeho takovýho ráno probudit, tak bych si myslel, že nastala zombie apokalypsa a mařku umlátil či zastřelil [velký smích]

Druhou věcí je, jak se začne ženským kůže natahovat či scvrkávat, těhotenství, stárnutí, tak to jsem zvědav co budou dělat za dvacet let [mrknutí jedním okem] Kliniky co budou tetování umět perfektně odstranit budou mít žně [mrknutí jedním okem] A myslim si, že to bude stát na cm2 víc jak ta kérka [velký smích]

364859

23.6.2018 23:17

Stádovitost mládeže a absence opravdových kvalit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 364859

Nesouhlasím s názorem, že "Čím nenápadnější je kresba, tím může být zajímavější. Vkusné malé tetování nad zadečkem nebo na kotníčku mladé dívky může být rajcovní.".

U mě platí nulová tolerance. Tím, že žena nosí kérku mi ukazuje výsledek svého IQ testu, pro který ji z eugenických důvodů vyřazuji z okruhu žen, které bych chtěl. Hloupost je naprosto asexuální, takže mi to hodně zjednodušují. Děkuji jim za to.

Za otevření témata děkuji Vladimírovi, taky si tu epidemii všímám. Kdysi mohla být kérka znakem originality, v současnosti při jejím masovém výskytu je PROJEVEM STÁDOVOSTI A TOUHY ZAPADNOUT DO KOLEKTIVU TLUPY OVCÍ VYŽADUJÍCÍCH KONFORMITU.

Tatéry bych mezi umělce neradil, jsou to řemeslníci jako kosmetičky, kadeřnice či lakéři z nehtového studia. PR umělců jim dělá neviditelný pasák zmiňovaného stáda, dejme tomu že GP.

364879

2.7.2018 12:50

RE: Stádovitost mládeže a absence opravdových kvalit

bumbá-mabumba 82.?.?.?

Reakce na 364879

stádovost. přesně tak

365023

23.6.2018 13:42

tetování využívají policajti při identifikaci zadrženého

r.m. 31.?.?.?

Jednou sem to zažil, po otiscích prstů fotí výrazná mateřská znaménka i tetování, jizvy, fšecko. Lidi nad 50 se nechtějí nechat počmárat nejen proto, že si pamatují minulý tuhý režim. Ty co už režim chytil a uvěznil si z toho uzdělali poznávací znamení.
Horší je, že podle některých výzkumů barvy tělem migrují a usazují se v lymfatických cévách. Co tam tropí se ještě myslím neví.

364860

23.6.2018 15:51

Drobne porovnani

reahkiikk 46.?.?.?

Ano, kerky - ba co kerky - spise potetovani je silene, svedci to i mizernem sebevedomi a nevire dotycne/ho. Ale stejne silene je koureni, ktere tu pan Stwora po leta obhajoval. Kazda ztrestenost, ktera se hromadne rozsiri, zacne byt jaksi nevedome tolerovana, a casem povazovana za normalni. V detstvi jsem se desil kuraku, dnes se desim potetovancu, ale protoze uz nejsem malej, tak je mi jich (vsech) spise lito.

364864

23.6.2018 16:32

Sorry jako...

Dux 80.?.?.?

Sorry jako, pokaždé, když vidím potetovance, myslím na velikonoční vejce...

364865

23.6.2018 17:30

Tetovanie a okultizmus

pozorovateľ 217.?.?.?

Najprv môj názor. Tetovanie mi celkovo pripadá vizuálne mimoriadne nechutné. Neviem ako iným, ale mne to z trochu väčšieho odstupu vždy pripomína nekrózu kože resp. nejaký iný nebezpečný kožný problém. Automaticky sa snažím od takej osoby okamžite zaujať bezpečný odstup.

Tiež je známe, že tetovanie obnáša riziko získania nákazy žltačkou, ktorá môže prejsť do chronickej nevyliečiteľnej podoby a žena s nevyliečiteľnou chronickou žltačkou už nemôže mať zdravé deti. Keďže žltačka je často sexuálne prenosná, tetovaný muž so žltačkou môže nakaziť svoju partnerku a obaja prídu o šancu na zanechanie potomkov. Darvinizmus v praxi.

-
Z iného zdroja

Poľský exorcista Piotr Glass rozpráva o nebezpečenstvách tetovania
https://www.youtube.com/watch?v=YPl5jKpA05c

v stručnosti:

..hovorí, že je to extrémne riziko a že tetovanie sa dá vnímať ako podpísanie zmluvy s diablom vlastnou krvou.

..hovorí, že ľudia začnú s jedným malým tetovaním a o 2 týždne majú neovládateľné nutkanie dať si urobiť ďalšie, potom ďalšie atď.

..že farba používaná pri tetovaní je okultisticky upravená a tetovaním sa tento okultisticky pozmenený materiál vpravuje do tela človeka.

..že pri exorcizmoch ľudia pociťujú v mieste tetovania prudké bolesti, napriek tomu, že sa môže jednať o roky staré tetovanie

..varuje aj pred nápadmi dať si vytetovať na telo kresťanský motív (pannu máriu, ježiša...), pretože samotný proces tetovania je temný, bez ohľadu na použitý motív.

..tiež spomína, že rôzne obrazce pri tetovaní môžu na človeka privolať príslušného démona. Lebka privolá démona smrti, šamanistická maska démona šamanizmu, satanistický symbol démona satanizmu.

- - -
Voľne súvisiace:

Exorcista_Piotr _Glas o Rodine (čo hovorí satan pri exorcizme)
https://www.youtube.com/watch?v=Vj5GkheJxBI

..tam bolo niekoľko rôznych tém, ktoré vyzradili démoni počas exorcizmu

..že riadia vrcholových politikov a úmyselne ich dosadzujú do vplyvných pozícií, kde môžu škodiť a ničiť. Rečník to komentuje, že výsledky vidíme všade okolo seba, v podobe nikým nevolenej európskej vlády, ktorá ničí kultúru a spoločenstvo jednotlivých krajín, napríklad nasilu pretláčanými homosexuálnymi manželstvami

..ďalej hovorí, že pre satanistov sú homosexuálne manželstvá vrcholom ich sviatosti

..ďalej hovorí, že satan nenávidí manželstvo medzi mužom a ženou a rodinný život

..mimoriadne nenávidí čistotu pred vstupom do manželstva

..že sa snaží rozvracať rodiny

..že sa teší zo zabíjania detí v tele matky

..je tam naznačené, že satanom posadnuté osoby šíria posadnutie ďalej prostredníctvom znásilňovania, hlavne keď dospelý posadnutý znásilní dieťa. Následky sú často celoživotné

..spomína tam, že satan si želá, aby ženy chodili vonku čo najviac odhalené, pretože to pomáha rozbíjať rodiny

364866

23.6.2018 20:41

RE: Tetovanie a okultizmus

Kájík hlavakarel (zavináč) gmail (tečka) com 84.?.?.?

Reakce na 364866

jsem 50ník a mám cca 2 roky na předloktí kérku peace symbolu, jestli to přivolá mír nebo jaderné odzbrojení, budu to brát jako přínos planetě a vesmíru [smích]

364874

24.6.2018 15:00

RE: Tetovanie a okultizmus

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 364874

Symbolika je nesmírně důležitá a vyvolává ozvěny na podvědomé úrovni v zakódovaném jazyku, který se předává tisíce let.

Např. starověký symbol štěstí svastika je znám po celé zemi napříč kulturami i epochami. Páni nacistického Německa záměrně použili tento symbol, aby byl negován. Už od počátku se s tím počítalo, že nacismus bude vnímán v budoucnosti negativně.

Symbol éry hippies, která započala rozklad hodnot rodiny ve 20. století nebyl vybrán jen tak, jedná se o prastarý symbol – strom života, ovšem převrácený v negaci. Co tento symbol tedy vyjadřuje, je patrné.

Symbol = informace předávaná v zhuštěné formě.

detto číselná míra, zvuk...

364892

26.6.2018 17:55

RE: Tetovanie a okultizmus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 364874

Peace symbol je obrácený ALGIZ,čili žádný mír,ale válka..Tupci hippies to sežrali a lidé to žerou dosud.[oči v sloup]

364939

1.7.2018 12:11

RE: Tetovanie a okultizmus - proboha mysli!

r.m. 31.?.?.?

Reakce na 364939

obrácený symbol války by asi tak mohl být co, copak je opakem války Pepíčku, řekni, ptá se paní učitelka...

365010

30.6.2018 16:57

RE: Tetovanie a okultizmus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 364874

ta tvoje kérka je ve skutečnosti runa smrti, naletěls Belzebubovi

365000

30.6.2018 18:35

RE: Tetovanie a okultizmus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 364866

Ten polsky exorcista bude kvalitně vymytej debil. Ten zůstal myšlením v době inkvizice. Jestli čteš ty jeho bláboly, tak pochybuju o Tvém mentálním zdraví.

365004

4.7.2018 14:53

RE: Tetovanie a okultizmus

Annna 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 364866

Tetování je naprosto odpudivé. Vždycky se otřesu hnusem, když ho vidím.

365058

23.6.2018 18:19

Pohadrákový lágr

J_Pitralon 178.?.?.?

Dnes je potetovaný skoro každý, člověk si už připadá jak někde v lágru nebo mezi trestanci. Co se jim na tom líbí, to nechápu. Vrchol všeho pan Franz. [zmaten]

364867

23.6.2018 18:48

U žen platí, co se tetování týče, jednoduché pravidlo: méně znamená více.

Bembek 92.?.?.?

S tímto názorem musím bohužel plně souhlasit. Ženská kůže je hezká sama od sebe a přílišné množství inkoustu tuto krásu ničí. Ženy by měly mít jen tenké linky a žádné těžké, inkoustem vyplněné obrazce. Vypadají na nich naprosto nepřirozeně.

364869

23.6.2018 19:21

Tetování děsí protivníky

Ondřej Švec 78.?.?.?

Právě že ženy co se živí vlastním tělem se poslední dobou tetují nejvíc.Já jsem tetovaný a tetované ženy mě přitahují,nemám s tím problém.A je to dobře že jsou Češi masově tetovaní.Muslim je vyděšený když sem přijede a vidí tu hromadu potetovaných válečníků a jejich žen jak venčí svoje bojové psy a hned vidí,že tady jim pšenka nepokvete.

364870

23.6.2018 19:43

potetované maminy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 167.?.?.?

Nejhorší jsou potetované skoročtyřicátnice, kterým už začíná povadat kůže. Tady nabývá pojem "šašek počmáranej" zcela konkrétní fyzické podoby.

Pak máte na dětském hřišti pocit, že jste se ocitnul na dvoře 2.nápravné skupiny ženské věznice, kde vzorným trestankyním povolili po půl roce setkání s jejich dětmi.
Podobné výjevy jsou k vidění i v řadě městských baby-friendly kaváren kam chodí matky na mateřské.

Abychom se ale příliš neodchýlili od konspirologie, tak je to součást agendy na to aby se pohlaví navzájem nesnášely nebo aspoň odpuzovaly. Součást depopulačního plánu bílé rasy. Extrémně nadržené mladé migranty to ale od oplodňování neodradí, když nepohrdnou ani oslem nebo psem.

364871

26.6.2018 17:23

RE: potetované maminy

ZaS 89.?.?.?

Reakce na 364871

Souhlasím s teorií "depopulačního plánu". A tetování není zdaleka jediný ani nejúčinnější způsob, jak znepříjemnit pohled na jiné. Klasickou ukázkou je proměna vztahu ke "zlatým" vlasům. Zatímco dlouhá staletí to byl symbol krásy, dnes je do společnosti tlačena představa pitomých blondýn a inteligentních černovlásek.
Když to úplně zobecníme je zřejmé, že vkus každé další generace klesá stejným tempem jako znalosti - za sto let jsme se od elegantních dam dostali k prapodivným asexuálním stvořením, která nemají zábrany navléct svých několik tukových prstenců, z nich jeden jsou patrně prsa, do obtaženého kousku textilu na pomezí supermanova obleku a spartakiádního úboru a ještě při tom nechat odhalený 'svůdně se vlnící' pupík. V kombinaci s mnoha dalšími faktory se ve výsledku dostaneme do situace, kdy najít rozumného partnera je pro dnešní mládež nadlidský úkol a tak končí na mamahotelech jako zapřísáhlý/-á singl. A aby jim to nebylo líto, tak se natočí pár filmů, ve ketrých jim strýček Hollywood vysvětlí, že je to právě tak správně.

364937

30.6.2018 17:01

RE: potetované maminy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 364937

Zesměšňování blondýnek je od židů, třeba "bavič" Kraus.

365001

23.6.2018 20:03

u chlapa - proč ne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Správnej chlap má být vošklivej a smrdět i z fotky, takže tetování se vzhledem "nekrózy kůže" je k tomu dobrý začátek [smích]

Dříve chlapa "zdobily" jizvy a šrámy. O tom si ale dnes v naší blahobytné lenivé civilizaci můžeme jen nechat zdát. Řada chlapů má jemnější kůži než ženy, takže pak zbývá jen to tetování nebo skarifikace, aby si připadali jako chlapi. Je v tom cosi prastarého, kmenově-archetypálního, nejde jen o módní výstřelek.

Já bych do toho hned šel, pokud by to bylo snadno odstranitelné, nebo to mělo "poločas rozpadu" max. 5 let. Protože není nic horšího než chlap od rodiny, který se honosí otřesným tetováním které si pořídil v telecím věku na truc svým rodičům. Nebo z hecu před svojí holkou. Lebky jsou v pohodě, ale viděl jsem i takové hrůzy jako vytetované souložící myši apod. Nebo neskutečně kýčovitý obrázek hýřící všemi barvami, takže z dálky to vypadá jako byste se na tom místě pozvracel (to mají v oblibě hlavně mladé holky, čím víc barev, tím víc adidas).

Jsou tetování s uměleckou hodnotou, vkusné, zajímavé. Ale v praxi je to tak jedno z 20ti, možná i míň.

ps: zajímavé je, že Henryho Makowa a další anti iluminátskou literaturu v ČR vydává nakladatelství Bodyart books, zabývající se jinak převážně tetováním a jizvením.

364872

23.6.2018 21:33

;))

Juro Ďurinský 85.?.?.?

[velký smích] Mnohé mladé nákladně potetované víly,mají kolikrát i výrazné křečové žíly a ty se snaží naopak odstranit ...[velký smích]

364875

23.6.2018 21:55

Každý páníšek si svůj majetek značkuje...

R.E. 46.?.?.?

...a tak je ocejchován dobytek a i ten dvounohý a to různými způsoby od stylu oblékání přes tetování až po červené kartičky tzv. "rothschildky" , které jakožto zmenšeniny známé firemní reklamy dávají jednoznačně najevo, kdo je jejich držitelů pánem a pro koho pracují a komu konkrétní hospodářské zvířátko mluvící častokrát i několika jazyky ve skutečnosti patří aniž by si to ve své prostotě a pavzdělanosti uvědomovalo...
Tetování je stejná kokotina, jako sebeudávání se na FB, nemající žádných praktických přínosů, ale pouze zvýšeného rizika škod v různých směrech...

Jedno z těch rizik a jeho zhmotnění jsem onehdá viděl na vlastní oči na kožním u sv. Anny a bylo mi ho upřímně líto. Asi 18-ti letý kluk naprosto běžný kluk, který ve své pošetilosti se zalíbit modní kérkou investoval do svého zevnějšku a dopadl tak, že vypadal jako ještěr z třetihor zkřížený s cirkusovým klaunem, tolik měl na sobě vrstev a barev všelijakých hojivých mastí... To módní tetování mu vneslo do orgánu zvaného kůže infekci a vyvolalo prudkou autoimunitní reakci, která vyústila v rozsáhlý výsev lupénky a to i na intimních částech těla...Pokud si doteď ještě ani neštrejch, tak teď už si neštrejchne ten nešťastník už vůbec...

364876

24.6.2018 0:23

Kérka - tetovanie - závislosť

lubosmat 95.?.?.?

Osobne nie som zástanca žiadneho sebezdokonaľovania tetovaním, prepichovaním častí tela ostrými predmetmi a ovešiavaním sa ušľachtilými kovmi.

Kerky a tetovanie pokladám za, z väčšej časti módnu záležitosť, a pokiaľ sa jedná o nejaké drobné nápisy, odkazy alebo obrázky, móže to byť aj sympatické.

Motorkári na čoproch môžu svoje charakteristické tetovania pokladať za prejav spolupatričnosti k špecifickej kultúre.

No keď vidím, ako sa nádherné telá mladých kočiek postupne premieňaju na rôznymi maľbami zohyzdené tapisérie, mám z toho vcelku čudný pocit.

Človek tetovaním podstupuje nielen fyzickú ale aj mentálnu premenu trvalého charakteru, čo po niekoľkých opakovaniach môže ľahko vyústiť do závislosti.

Pokrytie veľkých plôch povrchu tela kakofóniou obrazov, už potom nie je otátkou vkusu ale diagnózy.

364880

24.6.2018 9:40

Naprostý souhlas s autorem článku

Oudrnicky 178.?.?.?

jsem starší člověk, ale nikdy se mi tetování nelíbilo. Za mých mladých let ženy tetování neměly žádné, cikánky pouze modrou tečku na obličeji a muži vetšinou po příchodu z basy. Nikomu nevnucuji svůj názor, ale zcela jistě by mě nevzrušoval vytetovaný motýl nad zadečkem dívky, ale zcela něco jiného.
Kdysi jsem také tetoval a to pouze čísla králíkům do uší [smích]

364881

26.6.2018 15:26

RE: Naprostý souhlas s autorem článku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 364881

Tak za Vašich mladých jste si zase užívali bobry, chlupaté nohy a a podpaždí, to bych zase nezkousl já[smích]

364932

27.6.2018 16:30

RE: Naprostý souhlas s autorem článku

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 364932

Tak to jste jiste volil B.Sobotku, Vas ideal je naprosta holost. Mimochodem, podobne to vidi pedofilove, ale kdyz si ohlidate skutecny vek Vasi partnerky, tak zadny problem.

364956

28.6.2018 8:48

RE: Naprostý souhlas s autorem článku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 364956

Vidím, že hoši od bobří řeky stále žijí, já myslel, že vymřeli zároveň s Jestřábem.

364968

28.6.2018 9:38

RE: Naprostý souhlas s autorem článku

hm 77.?.?.?

Reakce na 364956

Nesmysl, holení přirození není žádná novinka, vrátilo se po 1000 letích z Egypta, a důvodem byla pornografie. Zkrátka na fotkách a videích tehdejší kvality nebylo vždy vše dobře vidět. U vyholené ale ano. A tak se postupně tento trend opět zavedl ve společnosti a prodán byl, jako že je to hygieničtější. Což je ovšem pravda jen částečně.

364969

24.6.2018 10:12

Tělo postupně stárne, tetování na něm nikoli.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Asi nejabsurdněji tetování vypadá na tzv. ex-svalovcích. Ti si někdy v polovině drsných devadesátých let jakožto svalnatí mafiáni, vyhazovači nebo taxikáři nechali udělat drsňácké tetování, které tenkrát parádně korespondovalo s jejich svaly.
Dnes, když je člověk potká, tak jsou na jejich tělech místo steroidových svalů mohutné špeky a vydutá břicha. V kombinaci s drsňáckým tetováním, které jim zůstalo, to vyvolává nesmírně hůmorný dojem.[chechtot]

364882

24.6.2018 10:39

Delfínek

Oldřich 78.?.?.?

Ve dvaceti roztomilý delfínek, v padesáti rozplizlá velryba. Žádná krása to rozhodně není, zničit si krásnou kůži nevkusným obrázkem!!![zmaten]

364883

24.6.2018 11:15

záhada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

no tak přiznám se, že na rozdíl od ostatních diskutujících mne na této úchylce zajímá jen to, proč tomu místní dementi říkají kárka, když všude jinde tomu i ti největší drsňáci, mafiáni a basmani říkají normálně "tattoo".
asi nějaký záhadný místní výron prudké inteligence či co[smích]

dub

364886

24.6.2018 11:59

RE: záhada

brigman 46.?.?.?

Reakce na 364886

Kérka je v Čechách běžný výraz pro tetování. Vámi prezentovaný výraz "tatoo" se používá snad někde v cizině ale u nás jsem ho v běžné hovorové češtině neslyšel.

364888

24.6.2018 18:58

RE: záhada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 364888

to jsem pochopil, že je to místní výraz. jen jsem se ptal, proč se tomu říká takto podivně, místo normálně tetování. a na to jste mi bohužel odpověď nedal...

dub

364895

25.6.2018 13:30

RE: záhada

LuboDubo 84.?.?.?

Reakce na 364895

Pane dube, jeden dub sem už přispívá s celkem rozumnými pohledy na svět. Nevím jestli jste to vy, ale překvapuje mě, že tak běžný výraz jako kérka nepoznáte. Já jsem vyrůstal v Brně a tam se už před více než šedesáti lety říkalo potetovanému člověku, že je pokérovanej. Odtud tedy tetování jako kérka. Nevím, jestli je to od vozeno od slova káro, jako čtverečkovaná látka, ale možné to je. Vaše tatoo je ryze angloamerický název, zavlečený do našich končin s amerikanizací všeho.

364904

25.6.2018 14:30

RE: záhada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 364904

to víte, každý se pohybujeme v jiné společnosti.
souhlasím s tím, že každý majetek má být detekovatelný, a cejchování je celkem zaběhlý a efektivní způsob značkování dobytka, aby bylo možno identifikovat majitele.
ale protože se pohybuji pouze ve společnosti "normálních" lidí, jsou pro mne tato dobytkářská a otrokářská názvosloví španělskou vesnicí, a tudíž jsem jako neznalý požádal o vysvětlení, za které vám děkuji[mrknutí jedním okem]

dub

364906

26.6.2018 7:50

RE: záhada

LuboDubo 84.?.?.?

Reakce na 364906

Dube,dube.
Nechtěl jsem, ale nemohu odolat reakci na vaše poděkování . Samozřejmě, že každý máme svůj okruh lidí, s kterými se stýkáme. Jak jsem psal ve svém příspěvku 364904, asi budete jiný dub, než který sem dosud psal. Protože u toho jsem si nevšiml, že by diskutující nazýval dementy, aspoň tak jsem to já pochopil . Protože v mé společnosti diskutujeme i bez urážek slabých názorů. Co také ale nechápu, jak se někdo normální môže dát " zkrášlit " tetováním. Na můj vkus je toho příliš. I když za mého mládí bylo zřejmě taky dost "pokérovaných" lidí. Dodnes si pamatuji, jak při nástupu na ZVS ( pro mladé základní vojenskou službu), při lékařské prohlídce jeden doktor při pohledu na mé tělo prohlásil : Konečně jeden nepotetovaný. A tak to i zůstalo. Tohle značkování těla, různé piercingy, považuji za návrat k primitivizmu, viz africké kmeny. Nikdy bych si nezadal s potetovanou ženskou, ale vzhledem k tomu, jak málo máme možnosti změnit tento trend, tak jen tiše zírám. Je každého věc, jak se reprezentuje navenek. Názor si udělají druzí.

364925

26.6.2018 11:44

RE: záhada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 364925

já nestačím zírat - kde jsem označil diskutující za dementy?

nebo máte důvod, proč jste si takto text, ve kterém se toto slovo, ani jiný významový náznak téhož vůči diskutujícím, přečetl takto a dokonce vztáhl na sebe plně ve stylu potrefené husy?


veškerá diskuse v tomto vláknu byla jen a pouze o původu podivného slova používaného v těchto končinách pro tetování. nic víc.
a jediným, kdo mi dal odpověď, byl diskutující v příspěvku č. 364895 níže, za což mu opravdu děkuji.
navíc toto vysvětlení totiž v kontextu říká, že ti, kdo se nechávají tetovat, si za vzor berou tu nejnižší spodinu společnosti (cikánské basmany), a tudíž o sobě říkají víc, než jim je libo.

jinak co se týká samotného tetování, je každého věc, zda zůstane člověkem, nebo zda se stane vlastněným a řádně označeným dobytčetem či otrokem.

tož asi tak[mrknutí jedním okem]

dub

364928

26.6.2018 8:20

RE: záhada

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 364895

Výraz kérka pochází původně z romštiny a přes vězeňské prostředí se dostal do obecné češtiny. Tatoo naopak vychází z tahitskeho tautau, tedy takříkajíc ze země původu. Jinak mě tetování nijak neobtezuji a jako u všeho některá jsou tragicka některá povedena. Upřímně daleko víc než tetovana slečna mě vadí obzvláště teď v létě v šalině postarší typci s ponozkama v sandalech pro které je deodorant sprosté slovo.

364927

26.6.2018 21:39

RE: záhada

Frantisek_2 94.?.?.?

Reakce na 364927

Tahiťané mají smůlu, bílý muž je [opět] předběhl [smích]. Totiž tetování měl už Ötzi, dokonce ne jedno, ale celkem 65! Zájemci o detaily viz Google nebo Yandex.

364941

26.6.2018 16:44

RE: záhada

ZaS 89.?.?.?

Reakce na 364886

Wikipedie tvrdí, že "Slovo "kérka" (kérovat znamená tetovat) je odvozeno z romštiny". To by mě neudivilo.

364934

24.6.2018 12:22

Jiný pohled

Pajin 141.?.?.?

Dost se divím, že na takovém svobodomyslnem serveru jako je Zvědavě, jsou takové nesnášenlivost příspěvky. Ti lidé nikoho neomezují ani neobtezuji, tak nechápu srovnání např. s kouřením. Se jim to proste líbí a nenechají se omezovat nějakými klišé o kriminálnícich a ta svobodomyslnost je mi velmi sympatická. Si také myslím, že většina z nich se bude bránit když jim ji někdo bude chtít sebrat. Na rozdíl od oveček které jsou předposrane vystoupit z davu. Znám mezi nimi spoustu hodně inteligentních a pracovitých lidi, pousalizace svědčí jen o vaší omezenosti.

364889

24.6.2018 13:16

RE: Jiný pohled

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 364889

Jo rozhodně je to nádhera, vypadat jak pokérovaný cigoš..

364890

25.6.2018 1:16

RE: Jiný pohled

hc 90.?.?.?

Reakce na 364889

On tady také nikdo nežádá, aby se to zakázalo.

364897

25.6.2018 6:22

RE: Jiný pohled

Qwe 37.?.?.?

Reakce na 364889

Je to opet jeden ze symptomu upadku (regrese) nasi civilizace, navrat k primitivismu (napr. Adolf Loos odsuzoval ornamentalisnus jako primitivismus). Samozrejme, pokzd to nekdo tak nevnima, at se klidne potetuje, aspon se bude libit Maorum (a tim nemyslim nic proti N. Zelandu, maji tam papouska kea, ktery je mi veluce sympaticky).

364899

25.6.2018 9:58

RE: Jiný pohled

tora85 143.?.?.?

Reakce na 364889

Lol, takze jiny nazor znamena nesnasenlivost? To jako automaticky musi se vsim clovek souhlasit anebo mit na to stejny nazor jako stado a pak je mirumilovny a snasenlivy? Pokud ne, je hater?
Zajimave hošku, ze pises neco proti pausalizovani, ale zaroven pausalizujes do mrte.

Pro mne tetovani znamena konec se svobodou. Uz se s necim svazu. Nemam ani tetovani, ani piercing. Nenosim ani retizky, ani retezy a ani prsteny a hodinky. Proste pro me je to osobi pocit urcite svobody. Vse cim ovesim, oznacim sve telo mi skrze nej svaze mysl.

Jinak jeste o level vys je paleni zhavym zelezem ruzne obrazce. A jeste o level vys je odstranovani vrchnich vrstev kuze skalpelem, ci vyrezavani motivu s trvalou jizvou.

Myslim, ze to neni moda. Je to slabost zustat mimo vetsinu. Stadovitost. A at uz se ti to Pajine libi nebo ne, kazdy na to muze mit svuj nazor a muze ho verejne prezentovat. A ty, kdyz uz jsi teda pokerovany prislusnik kerka tridy s toliko sebevedomim, bys mel mit koule a tolerantne nechat druhe strane svuj pohled.

364900

26.6.2018 3:59

RE: Jiný pohled

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 114.?.?.?

Reakce na 364900

Hošánku, jsem pouze vyjádřil jiný pohled a veřejne ho prezentoval. Protože jsem u žádného diskutujícího nezachytil nic co by naznačovalo respekt k osobní svobodě.
Nicméně jestli si myslíš, že slabost je zůstat mimo většinu, tak jsi jen potvrdil muj názor. A za to ti upřimně děkuji.
Bohužel Gaussova křivka je neúprosná. Díky takovým "odvážlivcům" jako jsi ty, jsme tam kde jsme.
Ať se ti to hošánku líbí nebo ne, ty žádné koule nemáš a ještě se tím veřejně chlubíš [překvapení])))
Vohnoutům zmar!

364921

24.6.2018 14:37

Jen stručně

Petr 72 2a00:x:x:x:x:x

Souhlas. Za mne nulová tolerance tetování - zejména u žen. Nezakazuji, ale je mi to až odporné. Stejně tak piercing. Ale to je můj pohled, samozřejmě jsem jen zaprděný zpátečník.

364891

24.6.2018 16:24

Tetování

Vítězslav 46.?.?.?

Pokud nejste člověk vidoucí energie kolem lidského těla,nemá význam uvažovat o nějakém tetování,jakákoliv jizva,čárka,spálenina,úraz,na kůži či jinak na těle ovlivňuje tok proudění energií v těle,se zarmoucením sleduji i v rodině tyto snahy o tetování,či sledování dostupných informací,či návštěv tatérských veletrhů.I přes varování,že scházeji z cesty,že ovlivňují i svoji budoucnost,nechtějí informaci podstoupit k přehodnocení.S lítostí pozoruji lidi, jak se nechají mediálně reklamou masírovat,a jak obrazce tetování ovlivňují jejich energií ,stejné je to i s malovanými obrazy,záleží i na rozpoložení mysli tatéra,jakou energii vkládá do svého díla.Zda duchovnost,pokoru,či jen honbu za penězy,či splacení nájmu,nebo úvěrů.Vibrace ornamentů s vloženou energii mysli tatéra ovlivní činnost buněk kůže,orgánů těla,a hlavně astrální tělo člověka.Jak se říká co zasejete ,to aji sklidíte,Levá polovina těla je spojena s duchovním pádem,či jeho ovlivněním,a o to se i snaží parazitické astrální entity,Pravá polovina těla,ovlivňuje časovou osu pozemského bytí na zemi.Svým způsobem je tetování v rukou laika nevidoucího člověka,jak japonské harakiri.Pokud chtějí snížit potetovaní energie svých jemněhmotných těl,a fyzického těla,prosím je to jejich volba,ale ať myslí i na následky z tohoto činu vyplívající.

364893

24.6.2018 21:00

Jsem nedavno videl

ppppp 81.?.?.?

Zenu ve spolecenskych dlouhych satech s potetovanou celou pravou rukou. Pest na oko. Kdovi, jestli na to myslela. Docela sok. Odporna moda a zbytecne riziko.

364896

25.6.2018 15:36

Neviem co riesite

herbert 151.?.?.?

Ani ja nemam tetovanie a nijak zvlast sa mi ani nepaci, ale nie je kazdeho jeho vec co robi so svojim telom? Je to ako s myslienkami. Nemusim s tebou suhlasit, ale ... vsak to poznate.

364907

25.6.2018 17:06

Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Miroslava 46.?.?.?

Současná kultura je velmi často charakterizována provokacemi proti tradičním normám. A mnohé tradice, které ještě nedávno byly ve společnosti nepřípustné, se dnes stávají normou. V předkřesťanských časech bylo tetování součástí pohanských a okultních rituálů. S příchodem křesťanství bylo tetování používáno především jako stigma - označovali jimi např. zločince, ženy lehkých mravů, karetní podvodníky.
Jak je vidět, i bez ohledu na duchovní hledisko, tetování na těle od dávných dob neneslo nic dobrého. Člověk chce být mnohdy módní za každou cenu a nechápe duchovní smysl a vliv tetování na svůj život. V životě člověka je i bez toho přítomno mnoho hříšných činů, tak proč si ještě více kazit svou duši tím, bez čeho se lze klidně obejít?
Přestavitelé novopohanství a okultisté často používají skryté temné symboly. Navenek se některým lidem, kteří nepostihují smysl symbolů, může zdát tetování krásné, ale neuvědomují si, že nese duchovní informaci. Prostřednictvím temného symbolu dovoluje člověk, aby do jeho života vešli síly, které si nechal na své tělo namalovat. A mnohdy jsou motivy skutečně temné.
A potom, je to forma degradace, a vůbec není důležité, zda je nápadnější či ne.
A potom, i když se člověk „nezdobí“ zrovna tetováním, věčná honba za módou, nadbytečné zdobení těla (výrazným líčením a módou) - to vše odvádí pozornost člověka od Krista, Jeho duchovních hodnot vůbec pozemského smyslu života.

364908

25.6.2018 17:59

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 364908

Škoda těch posledních dvou vět ve vašem příspěvku. Jinak bych souhlasil.

364910

25.6.2018 19:16

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 364910

Ty jsou právě ty nejdůležitější, pane Stworo. Co je podle Vás smyslem života? Užívat si života plnými doušky...?

364912

27.6.2018 16:16

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 364912

No já si právě myslím, že smyslem života je užívat si života plnými doušky. Co mě akorát mrzí je to, že se to vždy v životě nedaří. Určitě bych netrávila život v kostele nad rozjímáním o starověkých vymyšlených biblických kravinách. To už jsem pochopila se svou sestrou již kdysi v dětství v padesátých letech, když jsme viděly v kostele ty blázny, jak vyplazují na kněze jazyk, aby dostaly jakousi oplatku. Mohly jsme se tenkrát nad tím potrhat smíchy, jak nám ti šašci připadali směšní- proto jsme z toho kostela musely urychleně vypadnout.

Jarmila

364955

27.6.2018 16:59

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 364955

Zdravím paní Jarmilo.

Smyslem života rozhodně není

> užívat si života plnými doušky.

Skutečným SMYSLEM ŽIVOTA je něco úplně jiného. Snadno na to přijdete sama. Když dokážete správně odpovědět na otázku "kdo (si) nás stvořil a k jakému účelu?" Pánbíček to rozhodně nebyl. [mrknutí jedním okem]

Přeji krásné dny
Vojta

364958

25.6.2018 19:57

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 364910

Pane Stworo, nesmíte se na paní zlobit. Obrovská spousta nešťastných lidí, kteří nemají žádné známé, partnera a připadají si na světě zcela zbyteční, potřebuje nějakou náhradu za normální život. Takové pak odchytnou náboráři různých sekt a tak dlouho jim vymývají mozek, až je ovečka poslušná a zbavená vlastního rozumu. Obětmi kupodivu nejsou jen hloupí lidé, ale i inteligentní. Jsou rádi, že si našli podobně postiženou skupinu nešťastníků. Vymývání mozků dětí rodiči by mělo být trestné, jedná se o duchovní otroctví. Často takoví lidé končí špatně. Znám spoustu tzv. křesťanů, kteří nedokáží tolerovat ostatní v jejich jinakosti, cítí se nadřazení s pocitem, že znají "pravdu". Neodkáží odpustit ani sobě, natož ostatním. Často se jedná o prvotřídní pokrytce.

364913

25.6.2018 20:55

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 364913

Obrovská spousta nešťastných lidí kolem nás žijí nesmyslný život, který lze označit za duchovní smrt; nemají žádné známé, partnera, mnohdy ani děti, připadají si na světě zcela zbyteční a potřebují nějakou náhradu za normální smysluplný život. Takové pak odchytnou náboráři různých sekt a totalitních ideologií, a tak dlouho jim vymývají mozek, až je ovečka poslušná a zbavená vlastního rozumu. Obětmi kupodivu nejsou jen hloupí lidé, ale i inteligentní. Jsou rádi, že si našli podobně postiženou skupinu nešťastníků. Často takoví lidé končí špatně. Znám spoustu takových lidí, kteří nevědí, proč žijí. Nedokáží odpustit ani sobě, natož ostatním. Často se jedná o prvotřídní pokrytce...

A co se týče mě, asi se budete divit, jsem šťastně vdaná téměř dvacet let, mám krásné a chytré děti, kterým víra pomáhá pochopit tento svět, jenž není jen ten, který vidíte.

364916

26.6.2018 17:28

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 364916

Milá paní, je to hezké, že to tak vnímáte a je dobře, že vám to pomáhá. Ale domnívám se, že o skutečném učení Krista nemáte ani ponětí.

Jen tak v rychlosti... Co ten dobrý člověk celý život dělal? NEPRACOVAL! Jen si tak chodil a s kamarády chlastal. Kdyby takový člověk přišel k vám domů a řekl by vašim dětem (ačkoliv byste ležela nemocná na posteli), ať jdou s ním a vás tam nechají ležet, jak byste se k tomu postavila?

Ale vy asi chcete, aby vaše děti měli dobrou práci, hezký dům a hlavně nějaké jistoty, že? Tedy pravý opak toho, co by je učil Ježíš. Užívat si život plnými doušky a nestarat se o zítřek! Být bezdomovcem.

Pokud chcete skutečně pochopit jeho učení, doporučuji začít zde...

Cesta k lásce

Cituji:

Otec a matka: zlý sen. Manželka a děti, brat i a sestry: zlý sen. Celý váš majetek: zlý sen. Váš dosavadní život: zlý sen. Všechno, na čem lpíte a bez čeho podle vás nemůžete být šťastni: zlý sen. Pak se budete umět zříci otce i matky, ženy i dětí, bratrů i sester, a dokonce i vlastního života. A velmi snadno se rozloučíte se vším, co vlastníte, to znamená, přestanete na tom lpět a tím tomu znemožníte, aby vám to ubližovalo. Pak konečně zažijete ten záhadný stav, který nelze popsat či vyjádřit - stav věčného štěstí a míru. A poznáte, jak pravdivá je věta, že každému, kdo přestane lpět na bratrech a sestrách, otci, matce a dětech, pozemku i domech..., se to nastokrát vrátí a získá věčný život.

Mimochodem, kdyby dnes Ježíš viděl, co v jeho jménu církev natropila a co z lidí vytvořila, asi by se z toho poblil.

364938

27.6.2018 11:01

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 364938

Ještě větší blbec než jsme mysleli.

364950

1.7.2018 10:26

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 364950

Pepku, díky! Od bývalého stbáka je to pro mě jako pochvala. Být blbcem v očích idiota je opravdovou rozkoší skutečného labužníka.

365008

5.7.2018 9:51

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 365008

Tak určitě.

365068

27.6.2018 19:15

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 364938

Krest. kultura na moralnim odkazu desetara a Kristu prezila 2000 let. Odolala invazi militan. islamu, ktery smetl vsechny rise od africkeho pobrezi atlantiku, az po hranice Ciny. Pres vsechna zversva at uz vuci jinym kulturam nebo vuci sobe sama ( kolonizace, inkvizice, nabozenske valky, fasismus, bolsevismus) zapadni krest. kultura dokazala diky pevnemu moralnimu zakladnimu kameni projit sebereflexi a znovu povstat z trosek padu imperii a revoluci. Nedokazala ji rozlozit vnejsi nepritel, ani fasismus, bolsevismus. Kupodivu az masovy konzum a ateismus stojici na manipulaci geologie a antropologie by mohl uspet.

Spekulativni Darwinova teorie evoluce cloveka udajne za 2 miliony let stoji na fragmentech kosti a zubu, ktere by se vesli na stul od kulecniku, polovina jsou uz prokazana falsa mezi antropology. Nemluvim o falsifikaci datace. Jeden idiot v Nemecku neumel ani nastavit masiny pro C14 dataci v laboratori, proste si vysledky vymyslel podle oka a hromada mladsich mensich autorit to vedela a drzela hubu a krok. Kdyby dostali padaka co by delali? A z ceho by financovali svuj zivot stredni vrstvy?

Metody zalozene na radiaci trba C14 nebo Ar40 nelze kalibrovat, proste nemuzeme vedet kolik izotopu bylo puvodne ve vzorku, jaky byl stav atmosfery (vcetne barometrickeho tlaku) pred 10 000let? Co pred milionem let? Vrtne jadra v ledu nebo dendrologie nam reknou kulove, protoze navzajem se o sebe ruzne datacni metody opiraji, takze jde o dukaz v kruhu. 11 let stare vzorky z vybuchu sv. Heleny byli datovany mezi 400 000-2 miliony let. Staci zacit laboratorim posilat naprosto anonymni vzorky, k tomu pro kontrolu prihodit neco mladeho a bude jasne videt, jak jsou tyhle techniky spolehlive. Na Havaii probehl dest zelenych olivinu a hned bez jakychkoliv testu idiot sdelil svetu, ze budou stare stovky tisic let. Ale vyrabime vice jako 100 let drahokamy a polodrahokamy, Bernoiliho metodou, v autoklavu.. ale odbornik v mediich rekl, tak ...

Pred 7 miliony let se mel simpanz oddelit od cloveka. Clovek ma 48 chromozomu, simpanz 46. Uz relativne "male poskozeni" genu vede k drastickemu poskozeni organismu. Po Hirosime a Nagasaki jsme zadne pozitivni mutace neobjevili. V mikroevoluci u jednobunecnych muze dochazet k vymene geneticke informace mezi viry i ruznymi jednobunecnymi organismy. Mnohobunecni prenaseji informace na dalsi generace pohlav. bunkami. Normalni neposkozena sada chromozomu ma navrch. Mendeluv zakon o stabilite druhu. Mutagenni defekty jsou povetsinou neplodne.

Darwin o tomhle nemohl v roce 1880 vedet. Presto dale bezi ideologicka podpora. U marxistu jsou motivy zrejme. Evoluce ma poprit existenci Boha, ale Darwin nebyl marxista. Lidi se deli na rasy, nikoho nenapadne delit lidi podle barvy oci, ale podle melaninu, kde mnozstvi ovlivnuje barvu kuze....Pokud evoluce neexistuje, neexistuji ani lidske rasy a nelze moralne ospravedlnit bezoohlednou honbu za penezi. Vsehoschopny uspesny jedinec se pravem stava misto "nadcloveka" moralni cunetem byt i s vysokou inteligenci!!

364962

30.6.2018 17:12

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 364916

Potíž je v tom, že židokřesťanství (biblický koncept) je podvrh, je to obrácená židovská (chtonická) nápodoba původního gnostického poznání a gnostického křesťanství. Kostelní rituály jsou šílená směs kanibalismu, vampirismu, sadismu a pedofilsmu. Je to služba Jahvemu (Baal).

365002

3.7.2018 11:15

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 365002

Pán je znalec.
Zaměnit Boha Bible JHVH s Bálem, před kterým JHVH Izraelity varuje a okolní národy nechává vyhladit právě proto, že kazili zemi aby všichni uctívali Baala a démony, to chce mít opravdu narváno pod čepicí moudrostí (světa).
Možná tou moudrostí světa, který ON považuje za pošetilost, viz:
,,Neučinil Bůh moudrost světa pošetilou?,, 1. Korinťanům 1:21

,,Ve Starém zákoně pěstuje kult Baala král Achab a jeho foinická manželka Jezábel. Proti baalismu vystupuje Elijáš a jeho žák Elíša,,.

Tak nepleťte pravdu se lží, na tom je založeno to opíjení lidstva falešným náboženstvím a naukami z lidského zvráceného uvažování.
Viz Wiki.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Baal

365035

3.7.2018 21:56

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 365035

Ty Jaryne jeden brněnskééé, je zajímavý, že ty i ten tvůj šéf, ten potróblé Fana ve Vatikánu čumíte do stejný Bichle, ale melete každej "svou", melete každej něco jinýho...Vysvětli nám atheistickejm pitomcům, jak to tedy je, ať v tom nemáme takovej guláš...a proč, jestli je to podvodník, jste s ním vy ti správní věřící, co tomu hovíte, už dávno nevyběhli...[zmaten]

365043

4.7.2018 0:31

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 365043

Nejsem teda Jaryn a obavam se, ze do stejne Bichle s Fanou necumime, ponevadz primarne pouzivam kralicky preklad a kdo neni rozeny cech nebo se perfektne nenauci cesky, tak z kralicky nic nevycte, i tak archaicky jazyk a bez dobovych souvislosti i s nima to jde ztuha. Navic az na druhem vatikanskem koncilu tusim 1960 byl dovolen preklad Bible do narodnich jazyku, aby verici v Krista nezabloudil. Predtim byl pouze katechismus oficialni v cestine, tedy interpretace Bible dle katolicke cirkve. Ekunemicky preklad do cestiny cenzurovala strana, ale kupodivu po komunistickem cenzorovi to jeste zkontroloval kardinal Tomasek.

Kralicka je delana z Anglie, ( princezna Anna dcera Karla IV. byla anglickou kralovnou ), kde byli puvodni prameny i v hebrejstine a aramejstine. Tusim 12 chlapu co znalo ty starodavne jazyky prelozilo nejakou cast, pak si na to sedli a vytvorili dohromady finalni preklad. Patri k nejlepsim prekladum, ale i tak neni dokonala. Chemii za jedna umi Buh, za dva ja a za tri nejlepsi z vas. napr. starorecke slovo eklession je prekladano jako cirkev, Jan Hus s tim nesouhlasil. Jeden z vyznamu je shromazdeni lidi, to je v souladu i se sedmi dopisy cirkvim v NZ. Tehdy existovala pouze apostolska cirkev, zadni katolici, pravoslavni nebo protestanti. Ja se snazim jak nejlip umim nasledovat prikladu Krista, coz kdyz se podivam na historii krestanskych cirkvi by ze me nejspis v minulosti udelalo mucednika, kde by cirkev pres mucidla a ocistny ohen bojovala o "spasu duse", coz mi prijde nesmyslne, nebot spasa je dar Krista lidstvu, ale prijit si pro ni musi kazdy sam. Kdyz Kristus rekne neznam te, tak to jsem teprv doopravdy v .., co mi reknou knezi a jini lidicky k peklu a ke spase to mi je u ...[mrknutí jedním okem]

365045

7.7.2018 3:05

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 365043

Čumíme do stejný ,,Bichle,, to jo ale Fanda to má od svých předků v začátku ve vysvětlivkách pod statí:,,JMÉNA,, - ,,Jehova JHVH nahrazujeme českým hospodin podle české tradice,, vysvětleno dost dopodrobna že se Božího jména bojí jak čert kříže.
Čili katolíci to vynechávání božského jména okopčili od Satanovy synagógy co se zove Židé ale nejsou, ale lhou...
Kapišto? Takže můžeme gómat ve stejných bichlách a je to někomu naprd když tam to jméno nevidí. Protože zákony a časy budou měnit- šelma a divoké zvíře v závěru dnů posledních. To je včil, ne?
A jestli jsou kucí Satanovi tak musej sakriš hejbat zadkama a kazit boží dílo, no ni? Měli ve svitcích příchod Ježíše zachránce a písmo říká že ho nepoznali. Prdlajs. Moc dobře věděli že jejich ušulum končí a budou muset srazit patky k sobě, tak ho zlikvidovali, přesně podle proroctví u Izajáše.
Takže když někdo do té Bichle čučí jak vejr, co je mu to platný když je slepej jak krtek s lopatičkou a kalhotkama.Buhehe.
A Fana néni můj šéf ale je to Satanista ilumihnát jezuitskej a vítá nepřátele Krista, islamisty a olizoval jim palce u noh..
Můj šéf tady na zemi není nikdo bo my máme jen Otce v nebi za svatého a Ježíše, prostředníka, syna božího. Starší sboru mají být podle požadavků na tento úřad jako ti, kdo nám slouží jak popisuje ap. Pavel. Jsme ve stejném hiearchistickém žebříčku co do významu. Ale tato služba sboru je přednost. Někdo to nemusí, někdo po tom prahne.
Takže Fanda mele že on je Otec svatý a já melu že JHVH je svatý. Kdo má pravdu? To si najdi v Bichli.

365089

7.7.2018 8:58

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 365089

Děkuju za odpověď, o tom potróblým Fanovi mám stejné mínění, ale študovat bibli už nebudu, neb čím víc do ní čumím, tím v tom všem mám větší zmatek, jsou tam pro mě nepochopitelný věci a navíc nevím ani jakou tu bibli mám brát vážně, když jich je tolik. S ní je to jak s Marxovým Kapitálem,. který si každý upravoval a vydával, jak ho to zrovna napadlo...a teď mě omluvte, mám zpoždění, jdu střílet na takový ty oranžový kotoučky, co se jim říká, nevím proč "asfaltoví holubi"...

365092

7.7.2018 14:27

RE: študovat bibli už nebudu

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 365092

Mnoho lidí Bibli doma má ale nebude ji studovat, co kdyby je obvinila z nějaké nekalosti?
Bible říká, že je mocnější-ostřejší než jakýkoli oboustranný meč, rozeznává totiž myšlenky a srdce.
Bible je dopis od Otce z nebes, inspiroval lidi k sepsání důležitých svitků, mnohdy se zjevil anděl a přikázal psát co říkal, jindy měli sny a potom to zapsali. ,,Milovaní, nemyslete si, že proroctví bylo z lidské vůle, ale lidé byli unášeni svatým Duchem a psali..,,
A zmatek ze čtení Bible?
Oko za oko, a najednou v NZ je budete milovat i své nepřátele.
Rozpor? Ne. Jen změna zákona lásky z dřívějšího Mojžíšského právního zákona odplaty.
Na tom není nic rozporuplného. A těch příkladů je v Bibli mnoho. Bible se vysvětluje Biblí. Bible není po staletí po překládání do různých jazyku změněna, písmo je přislíbeno zůstat tak jak ho Stvořitel zamýšlel předat a pomocí konkordance lze tuto pravdu zjistit, že Bible je stále stejná jako na začátku. Řeč se může měnit, ale myšlenky jsou stejné dodnes. A zásadní je milovat boží Slovo. Pavel o tom dost podrobně mluví, jak moc je to důležité.
Kdo miluje Boží Slovo, miluje i Boha, i lidi, i zvířata i stvořitelskou krásu přírody.

365093

7.7.2018 16:07

RE: študovat bibli už nebudu

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 365093

"Bible je dopis od Otce z nebes."
"Bible se vysvětluje Biblí."
atd...

Boha Jeho-Va! Vám katolíkům opravdu chybí elementární schopnost rozlišení a samostatného uvažování v intencích: pravda vs lež.

365095

7.7.2018 18:20

RE: študovat bibli už nebudu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 365095

Nevím jestli se autor, nebo jiný katolík, do nichž se navážíte svoji ateistickou logikou, odpoví vůbec. Ale myslím, že to odpověď potřebuje.
Tož slyšte vy domýšlivče a i jiní zdejší mudrci logičtí, jinak troubové.
Nikdo, kdo jen trochu ví o čem je řeč, nebude řešit a radit jinému věřícímu jak má správně věřit, jak má interpretovat texty knih aj. Tak mohou produktivně diskutovat pouze ti, kteří se snaží své chápání objasnit souvěrci, nebo někomu blízkému.
Zde jsou často nesnášenlivě interpretovány texty knih, lidmi věřícími logickému myšlení, želbohu nemají k tomu ani tolik nadhledu a z toho plynoucí tolerance jako kdyby diskutovali "staré pověsti české". Snaha odvodit logikou z knih víru, hlavně její "kazy", je pošetilost na n-tou. Nejsou to žádní noví Assange-ové, ten přináší totiž konkrétní závažná a nezpochybnitelná fakta s vazbami na konkrétní lidi, a ne obecná tvrzení o fanatismu či kazisvětsví těch či oněch věřících.

365097

7.7.2018 21:32

RE: študovat bibli už nebudu

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 365097

To jste mě pobavil...

Logika nám netřeba, stačí nám modla a víra v něco, co nám hierarchie konfesní víry označí za tu pravou a je nám jedno zda jde o křesťanství, buddhismus, islám, atd... Jediné co mění náš -ismus je lokalita kultury ve které jsme vychováváni.

Vám stačí následovat tento odkaz a vlastní mozek a metodologie poznání je zbytečná? Ach jaj, Issa z vás pláče, no i tak jednoho dne jeho myšlenky a dalších proroků zastíní lži historicky formovaných konfesí.

Já věřím Bohu, nejsem a-Deo-ista!

365106

8.7.2018 1:00

RE: študovat bibli už nebudu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 365106

Jestli jsem to Vaše pobavení pochopil, tak zůstáváte v přesvědčení že miliardy různých věřících jsou pod Vaši úroveň. No, a oni si už po zaregistrování Vašeho vstupu myslí totéž. Zdálo-li se Vám, že sedíte u jednoho stolu, a můžete spolu diskutovat (Vašim způsobem), tak to bylo jen Vaše zdání. Odešli od Vašeho stolu. Mne (a moji víru) do toho netahejte, jsem zde jen proto, abych objasnil hloubku Vašeho diskusního vítězství.

365108

8.7.2018 15:44

RE: študovat bibli už nebudu

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 365108

Nevkládejte mi do úst, co jsem neřekl! Nikdy bych netvrdil, že je jakýkoliv člověk pod mou úroveň. Tvořit sociální hierarchii je cílem současných ideologií.

Záměrně zavádíte téma jinam, protože váš nesmysl, že v životě věřícího logika netřeba je vskutku k smíchu. A je mi jedno zda jste katolík, muslim, pohan či cokoliv jiného.

365126

8.7.2018 17:19

RE: študovat bibli už nebudu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 365126

>Nevkládejte mi do úst, co jsem neřekl! Nikdy bych netvrdil, že je jakýkoliv
>člověk pod mou úroveň. Tvořit sociální hierarchii je cílem současných
>ideologií.
Nikdo Vám nic nevkládá do úst, to jen fešácky fabulujete. Ale napsal jste ironicky v reakci na předchozí, toto:
Logika nám netřeba, stačí nám modla a víra v něco, co nám hierarchie konfesní víry označí za tu pravou a je nám jedno zda jde o křesťanství, buddhismus, islám, atd... Jediné co mění náš -ismus je lokalita kultury ve které jsme vychováváni.

Vám stačí následovat tento odkaz a vlastní mozek a metodologie poznání je zbytečná? Ach jaj, Issa z vás pláče, no i tak jednoho dne jeho myšlenky a dalších proroků zastíní lži historicky formovaných konfesí.


Takže tímto ne-tvrdíte, že Váš vlastní mozek a Vaše metodologie poznání je nadřazená těm konfesním vírám, ale že konfesní věřící jsou nad Vaší úroveň, jsou nadřazeni nad Vaši metodologii poznání.
Buď nerozumíte tomu co píšete, nebo já tomu nerozumím. Obojí dohromady nejde. Vaši souvěrci Vás jistě podpoří, ale soudný čtenář jistě pozná jak se věci mají .

Tady se na Zvědavcovi schematicky uplatňují nesmířlivé (extrémní) proslovy, jako ten Váš, a které v kritických dobách pak tvoří základ nežádoucí nesnášenlivosti.
Obecně bychom potřebovali, aby v dobách krize lidé plebejci různých věr, národností bok po boku při sobě stáli a používali hlavu na řešení oné krize, nikoli na obnovování rozporů mezi samotnými nimi na základě věr, konfesí a jiných předpřipravených názorových schemat, jako jsou např. "Sudety".

365131

8.7.2018 20:49

RE: študovat bibli už nebudu

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 365131

Ano, já tvrdím, že logika + víra musí fungovat dohromady!

Myslíte, že víra dohromady s logikou nemůže tvořit tandem poznávání jistiny? Proč je oddělujete a pouze věříte v něco?

Věřit a přitom nepoužívat logiku jsme myslím dělali pouze jako malé děti, které nekriticky věří všemu, co jim napovídáte, či ne?

Zajímavé, že zmiňujete názor o kooperaci lidí napříč ideologiemi, přičemž z dějin je naprosto jasné, že právě ideologie jsou z pohledu řídícího schematu "Divide et Impera" právě tím prvkem pro rozdělování lidí.

A ty Sudety na závěr, to má být jako co? Odbočka od tématu, klamný cíl pro pozornost čtenáře, aby se každý našel v tom balastu alespoň nějakou nit?

365141

9.7.2018 7:14

RE: študovat bibli už nebudu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 365141

Tady už by se možná dalo diskutovat produktivně.
Klidně Vám mohu odsouhlasit Vaše první tři odstavce, s tím že ta "logika" ale bude, kus od kusu jiná. To se Vám jistě nelíbí, ale já vycházím z reality existence kvanta konfesí, jejichž existenci mi moje logika nedovoluje popřít. Kdyby konfese neexistovali, a existovala jedna logika, pak by byli všichni téže víry jako Vy. Ale nejsou.
S dalším odstavcem mohu taky souhlasit, až na to heslo, pro mnohdy isolovaný autonomní charakter vývoje těch konfesí v dobách dávných, kdy nebyl nikdo kdo by to taky mohl realizovat jako myšlený záměr v duchu toho hesla. Myslím, že je zde na místě uznat spíše dělení přírodními překážkami než vymýšlet něco jako GP.
To heslo má jistě dnes možnosti naplnění, a je toho potřeba se obávat kvůli možnosti vyvolání konfliktu, až války.

Ty Sudety jsou tam dobře, je to také připravený detonační prvek vzešlý z poválečného odsunu Němců z Československa. Obě strany si to šolíchali nikoli k tlusté čáře, a otevření budoucí spolupráce, nýbrž k oživování starých křivd s falešnými nadějemi na odplatu.
A tak jak jsem napsal, nejsou zde potřební lidé pro spolupráci v řešení stávajících problémů, a žádné styčné body. Ale jakmile někdo, přece jen projeví moudrost a pokusí se tyto trendy narušit usmířením udělají z něj zdejší diskutéři zrádce. Ještě se přitom navzájem odekorují vlasteneckými tituly, takže abych to ukončil ve zdejším řízném duchu, Nejsou to žádní vlastenci jsou to podvraťáci, dokonce když je to pro ně potřeba i překrucovači historie.
Objevil jsem zajímavý web s tematikou nedávné historie, tady odkaz na jeden střípek:http://nassmer.blogspot.com/2016/03/mne-zda-se-kdy...

drobek z textu:
"Tehdy hned po válce stačil jen výkřik: tamhle jde Němec nebo zrádce – a již se dav na něj vrhl. Byl jsem svědkem. Někdo vykřikl: „Támhle jde služka od toho zrádce…“ Služka, člověk, který za nic nemůže (nehledě k tomu, že ani její pán nic neudělal, jak se později bezpečně prokázalo). Ten výkřik ale stačil, aby ji lid tak nebezpečně zmlátil, že nedopravit ji policie na stanici, kde jsem ji ošetřil, byla by to těžko přežila."

365157

8.7.2018 10:59

RE: študovat bibli už nebudu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 365106

Prostě, typický arogantní pjakinista, který navíc věří v GP, též v putinomiku a podporuje liberála gosudara, který sice geniálně řídí dvě oblasti(obrana a zahraničí) ale zbytek nechává nenákladově vyhnít, spoléhaje na své tradiční zázemí - mužiky-burlaky - viz poslední důchodová reforma. Jestli nakonec ustojí do klidového stavu závody ve zbrojení, je více než ve hvězdách, protože racionalita protějšků prahnoucích po trvalé expanzi zisků (zbrojaři, bankéři) je postavená na síle těch zbraní, cyklech ničení a následného půjčování na obnovu. Že to planetu mění v neobyvatelný smeťák si tyhle mozky neuvědomují.
Jen taková prkotina jako zbytky kokainu v řekách, ve srovnání se zbrojařským popelištěm, ničí úhoře říčního.
I přes snahy některých aktivistů o zlepšení v oblasti životního prostředí, je situace z principu neřešitelná. protože se závada odstraňuje až po globálním zamoření, pokud se na ni přijde. Bezpečný způsob vlastně neexistuje, protože dohlédnout a zkoumat důsledky dříve, než se "novota" zavede do praxe pro možné "nechtěné úniky" a vlastně svobodu podnikání podobných světlonošů jako Monsanto.
No a do toho všeho ještě církev nová, církev Pjakinova.

365115

8.7.2018 14:51

RE: študovat bibli už nebudu

R.E. 46.?.?.?

Reakce na 365115

Vy jste, dle hlášek, důkazem Voltairova rčení, že "náboženství je setkání hlupáka s darebákem...", jen mi není jasné jakou roli si v něm přisvojujete...[chechtot]

365123

9.7.2018 4:42

RE: študovat bibli už nebudu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 365123

Voltaire měl na náboženství Vámi citovaný názor, ale měl i jiné překvapivé
názory. Hrstičku jsem nejen pro Vás vyzobal z
https://citaty.net/autori/voltaire/

„Vtipné řeči nic nedokazují“

„Žijícímu člověku jsme povinováni ohledem, mrtvému pravdou.“

„Ó lidská hlouposti, jak umíš člověka přimět, že jako papoušek se chopí toho, co nechápe či nepochopí.“

Tajemství úspěchu je - mlčet o tom, co nevíte.

„Nekonečnou malost provází bezmezná pýcha.“

365154

8.7.2018 15:48

RE: študovat bibli už nebudu

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 365115

Samozřejmě...
jsem pjakinista, putinista, bankéř, zbrojař a můžu za ničení úhoře říčního.
To už snad fakt netřeba více komentovat! [chechtot]

365127

8.7.2018 11:13

„dopis od Otce z nebes …lidé byli unášeni svatým Duchem“ - hm, to je síla

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 365093

Jardo, „moudra“ z bible vnucují pocit viny těm, kteří se domnívají, že jsou od neviditelného nepoznatelného boha. Určitě hřešíte. Kdybyste se například nestaral o to, co budete pít, co budete jíst, co si budete oblékat, jak vám radí „boží“ nařízení (Mt6,31), tak už dávno nežijete!
Lidé si nevyhnutelně museli shánět a v severních oblastech, kde je dlouhá zima, i shromažďovat potraviny. Měli zapotřebí potravu dlouhodobě uchovávat a hospodařit s ní, aby v zimě nezemřeli hlady. Se zimou a s mrazem souvisela i potřeba oblečení a přístřeší, čili „boží“ zákazy popírají přirozenou nutnost zajištění si základních materiálních podmínek života.

„…kdo tě uhodí do pravé tváře, nastav mu i druhou“ (Mt5,39), je prostě debilizace otroků. Normální je přiměřená obrana. Nikoli preventivní vraždění na cizím území, jak páchají nadlidé, „bohem" vyvolení.

„Milujte své nepřátele“ (Mt5,44), abyste činil něco zvláštního, speciálního, za což si údajně zasloužíte odměnu, vstupenku do „království nebeského“(Mt5,20).
„Milujte své nepřátele“ (Mt5,44), to už je vrchol vší zrůdnosti, nejvyšší stupeň zotročení a ponížení člověka. Jak osvětlil Orwell; „musíš Velkého bratra milovat“. Pak teprve mohl být „kacíř“ vaporizován, zlikvidován.

Kdo je vlastně šéf trojjediného pánbíčkářství? Hospodin (Jehova, JHVH, Alláh), nebo jeho údajný syn zplozený bez kopulace, zázrakem, „duchem svatým“ v těle „bohorodičky“, pak ukřižovaný a z mrtvých vstalý, Ježíš Kristus?

A jak to nepoznatelný bůh šéfuje, když korporátní fašisti mají zapotřebí vyrábět milióny tun bomb a jedů, a pak jimi vyhrožovat, nebo dokonce hromadně vraždit lidi???

365116

8.7.2018 14:50

RE: „dopis od Otce z nebes …lidé byli unášeni svatým Duchem“ - hm, to je síla

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 365116

Nestarat se o ty věci je myšleno tak, že to nemá být jediný smysl životy, Bible pokračuje:,, Váš nebeský Otec ví, že ty věci potřebujete, ale nejprve dávejte boží Království na první místo, to ostatní vám bude přidáno...,,
Je jednoduché vytrhnout část věty a bombardovat Boha neláskou a podvodným jednáním.
„…kdo tě uhodí do pravé tváře, nastav mu i druhou“
Tím je myšleno nemstít se, ne se nechat dobít. Pokora. To je význam tohoto verše.
„Milujte své nepřátele“
Nepřátele miluji i tak, že se jim nemstím. Propíchli mi kola u auta, nepomstil jsem se. Pomlouvali mne, nepomstil jsem se pomluvami. Zapálí mi barák? Nepůjdu a nezapálím ten jejich.
,,Sami se nemstěte milovaní ale dejte místo zlobě, sám chci odplatit,, ....

Trojice je nebiblická.
,,Slyš Izraeli, Jehova, tvůj Bůh je jeden Jehova,,.
Tak si to promyslete, kdo je asi Bůh Bible.

A jak to nepoznatelný bůh šéfuje, když korporátní fašisti mají zapotřebí vyrábět milióny tun bomb a jedů, a pak jimi vyhrožovat, nebo dokonce hromadně vraždit lidi???

Vládu na zemi, když byl vyhnán z nebes urval Satan.
Běda zemi a moři, protože k vám sestoupil Ďábel a ví, že má krátké časové období,,.
Vytváří se precedens že lidé potřebují vedení od Boha, ne samostatnost. Proto je tu tolik šmejdů co prahnou nás ničit. Ale nesvalujte to na Nejvyššího. Všichni to mají denně na talíři, katastrofy jedna za druhou, finanční nejistota, něco se musí stát... Ano, již brzy bude pozdě pro pochybovače a obviňovatele Boha, nevěřící a zabijáci se budou chtít strachy schvovat.
Texty neuvádím s odkazy na Bibli, tu vy znáte jakoby dokonale.

365122

8.7.2018 16:03

RE: „dopis od Otce z nebes …lidé byli unášeni svatým Duchem“ - hm, to je síla

vousy13 84.?.?.?

Reakce na 365122

Vysvětlit se dá ve vašem případě cokoliv jakkoliv.
Třeba když vám někdo řekne: "Pokud tě okradou, dej jim i peníze, co máš na účtu."
Tak to u vás znamená: "Být pokorný k jejich jednání"?

Já jen, abych pochopil, vaše myšlenkové pochody, protože mě logika třeba.

365128

8.7.2018 19:19

RE: „dopis od Otce z nebes …lidé byli unášeni svatým Duchem“ - hm, to je síla

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 365122

Jardo, ať už ve vašem pojetí nemá být jediný smysl života starat se o materiální statky, nepostaral-li se Podhamerský v Klostermanově románu V ráji šumavském včas o píci, neměl v zimě čím krmit dobytek. Bůh mu několik fůr sena neseslal. Ale je možné, že se málo oddával víře v „boží Království“. V románu Vypovězen zase starší chudý a nemocný chlap neměl co jíst, bůh mu jídlo, léky a lékaře neseslal.

>„…kdo tě uhodí do pravé tváře, nastav mu i druhou.“ Tím je myšleno nemstít se, ne se nechat dobít. Pokora. To je význam tohoto verše.

Normální je minimálně uhnout, nikoli nastavit druhou tvář. Uhnout se úderu nebo se bránit zlu nemá s pomstou nic společného. To je prostý základní instinkt, který ta vstupenka do „božího Království“ převrací!

> „Milujte své nepřátele“...Nepřátele miluji i tak, že se jim nemstím. Propíchli mi kola u auta, nepomstil jsem se. Pomlouvali mne, nepomstil jsem se pomluvami.
Pod slovem milovat si dovoluji představovat jiný stav vědomí než – nemstít se. K pomluvě se mohu vyjádřit, nebo se jí vůbec nezabývat, to ovšem neznamená, že můj vztah k autorovi pomluvy má být láskou.

>,,Sami se nemstěte milovaní ale dejte místo zlobě, sám chci odplatit,, ....
Pokud se lidé nebrání zlu, mohou deprivanti nerušeně škodit. Věřící toužící po vstupence do „božího Království“ si nechá líbit cokoli a jen doufá, že zlo odplatí neviditelný všemocný?

>Trojice je nebiblická. „Slyš Izraeli, Jehova, tvůj Bůh je jeden Jehova“…kdo je asi Bůh Bible.
Jindřich Šimon Baar, pánbíčkář, psal v Osmačtyřicátnících; „Sluníčko boží vychází - Pán Ježíš na zem přichází. - Potkává ho Matka boží: - Co neseš Synu boží…velkou novinu ohlašují drkači…velkopáteční“.

>Vládu na zemi, když byl vyhnán z nebes urval Satan...má krátké časové období“...lidé potřebují vedení od Boha, ne samostatnost. Proto je tu tolik šmejdů co prahnou nás ničit. Ale nesvalujte to na Nejvyššího.

Satanem jsou ti přátelé a správci NATO, iSSraHelle, uSSa, Wehrmachtu, iSSis, FED, CIA, moSSadu? Nejsou to náhodou lidské nestvůry s krevním oběhem?
Nejvyšší je tenhle; „Slyš Izraeli…přejdeš Jordán, aby sis podrobil pronárody (Dt9,1)…Hospodin, tvůj Bůh, který jde před tebou jako sžírající oheň. On je vyhladí a on je před tebou pokoří, takže si je podrobíš a rychle je vyhubíš (Dt9,3)…Každé místo, na něž vaše noha šlápne, bude vaše"?

>něco se musí stát... Ano, již brzy bude pozdě pro pochybovače

Nejlépe, pokud lidé budou více používat svůj mozek a budou pozorovat kořeny zla, jeho pachatele, a kolaboranty se zlem. Zla, které, jak se mně zdá, je dílem deprivantů, zlých ničivých lidí se zločinným vyznáním. Lidé by si neměli hrát na nechápající, na nepochopitelné zlo, ale zlu se podle svých možností bránit. Kdyby jenom tím, že budou volit někoho j...Automaticky kráceno

365137

8.7.2018 14:51

Pátá Mojžíšova, napsal jste dlouhý za ..v.. (málo) stojící příspěvek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 365116

Nebudu to celé pitvat.

Globálně: Nevhodnými příklady cupujete Mt. v situacích, které tam nebyly, a nemohly být ani míněny Mt., a tudíž nakonec uboze podvodem zvítězíte nad Mt., biblí a celým dosud známým vesmírem.

Konkrétně:

>„…kdo tě uhodí do pravé tváře, nastav mu i druhou“ (Mt5,39), je
>prostě debilizace otroků. Normální je přiměřená obrana. Nikoli
>preventivní vraždění na cizím území, jak páchají nadlidé, „bohem"
>vyvolení.
Toto Mt. mínil pro situace nedorozumění mezi blízkými lidmi, nikoli mezi zjevnými či dokonce ozbrojenými nepřáteli. Zcela jistě takový návod od Mt. vede k žádoucímu usmíření, než Vaše normální přiměřená obrana mačetou s useknutím ruky či hlavy. To vede jen k další gradaci nepřátelství a k ziskům výrobců mačet, které takovým výkladem Mt. podporujete.

Nadlidé, Vaše oblíbené téma Mt.ve své době neznal, ale Vy jim pomáháte všude, vaši XX-tajenkovou nerozlišující mluvou, na způsob ať si každý za ty zločince dosadí co se mu hodí. Vy totiž i ty slušné, kteří by z toho jejich blázince rádi pryč, oštěkáváte celoplošně aby se té svobody, sdílené s takovými jako Vy, báli.

>„Milujte své nepřátele“ (Mt5,44), abyste činil něco zvláštního,
>speciálního, za což si údajně zasloužíte odměnu, vstupenku do
>„království nebeského“(Mt5,20).
Mnohdy ani žádné nepřátele nemáte, ale vyrobí Vám je takoví čtenáři knih, jako jste Vy, Pátá Mojžíšova. No a Mt. míní nezatěžujte se nenávistí, třeba se ukáže omyl, nebo se podaří obrousit nežádoucí na obou stranách, nebo-li na mačety je času dost...

365124

8.7.2018 23:14

Mt. mínil pro situace nedorozumění mezi blízkými lidmi. - Něco je napsáno, ale význam je jiný?

Pátá Mojžíšova 7:24 89.?.?.?

Reakce na 365124

O zlu a jeho pachatelích se vůbec nezmiňovat nebo hájit Sereše a Babiše, agenty banksterů, každý nedovede. Psal jste kdysi:
>Na Soroše mi nesahejte!... Člověk svojí podstatou, a pomalostí zaostává za technikou, a bude nejspíše vyřazen robotickou konkurencí do biošrotu. Pokud ovšem ještě dříve nedojde ke kolapsu celé rakovině bující civilizace…Člověci vychovaní každý na jiný způsob i při nejlepší vůli k sobě nepasují, snesou se stěží …jsouce ve všech směrech nekompatibilní. Nemohou spolu hospodařit, každý má o tom jinou představu.
>v kritických dobách pak tvoří základ nežádoucí nesnášenlivosti…Obecně bychom potřebovali, aby v dobách krize lidé plebejci různých věr, národností bok po boku při sobě stáli a používali hlavu na řešení oné krize

Pokud je doba krize, tak je to krize soustavná, neboť „bohem“ vyvolení a „bohem“ povolaní vládnou lidem prostým „s láskou a s moudrostí“ po staletí.
Jen je mně záhadou, jak mohou lidé oddaní víře v neviditelného nepoznatelného všeřídícího boha věřit ve své schopnosti. Jak mohou věřit, že dokáží něco ovlivnit ve svůj prospěch nebo ku prospěchu svých potomků, když se oddávají vůli Spasitele?

Lidé různých vyznání stojících v krizi při sobě a používající hlavu, rozum? Lidé „vychovaní každý na jiný způsob i při nejlepší vůli k sobě nepasují“ (v uvozovkách je vaše sdělení). Jedni věří ve Spasitele, jiní v Proroka a „svatou“ válku s nevěřícími. A někteří, že mnohé války, pašování mohamedánů do Evropy nebo významnou část tunelování páchali a páchají určití zločinci v hierarchicky uspořádané mafii.

Katolíci, mohamedáni nebo ateisté mají svorně usilovat o dobro, podle vás. Co je ono spojující dobro? Chránit životní prostředí? Hospodařit s přebytkovými nebo vyrovnanými rozpočty? Vykládat dětem, že si můžou zvolit pohlaví??? Že; „vyhubíš pronárody jako klaté“, je projev lásky?

Chovat toleranci, nadhled a lásku ke zlu, k loupení a zotročování, je asi až vyšší stupeň vývoje.

365145

9.7.2018 5:38

RE: Mt. mínil pro situace nedorozumění mezi blízkými lidmi. - Něco je napsáno, ale význam je jiný?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 365145

To, co jste napsal se dalo čekat, Vyjímečně jsem se z "nadbytku času" věnoval Vašemu škodění lidstvu. Jste jako škráblá gramofonová deska, jakmile se dostanete do onoho místa, následují tytéž výlevy. Že tímto nepomáháte ke zlepšení situace to Vám ani po upozornění nedochází. Očekával jsem to, Vaše černobílé vidění je přímo reklama (sice negativní) pro kritizované obecné poměry. Diskutér jste neférový,nereagujete na argumenty protistrany, a když už, tak je nejdříve pootáčíte, nazobáváte nové z historie bez vazby na souvislosti. No a já zase nemám tolik času abych ten váš vysoce produktivní sračkopád mohl rozebírat detailne odstavec po odstavci, větu po větě, denně. Navíc kazíte průměr diskusní úrovně Zvědavce...
Sbohem Pátá...

365156

11.7.2018 18:59

Váš přínos civilizaci je nesmírný, takový talmudistický

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 365156

„Milujte své nepřátele“ (Mt5,44)
>Mt. míní nezatěžujte se nenávistí, třeba se ukáže omyl.
„Milujte své nepřátele“ (Mt5,44) vlastně znamená úplně něco jiného, než co je napsáno, podle génia.

„…kdo tě uhodí do pravé tváře, nastav mu i druhou“ (Mt5,39
>Toto Mt. mínil pro situace nedorozumění mezi blízkými lidmi
Jen bytost s vyššími schopnostmi dovede tvrdit, co mínil nějaký spisovatel podvodu. Otrokář je blízký člověk. Tatarský nájezdník byl, nebo mohamedán z Afriky – poslaný „pravdoláskaři“- je, samozřejmě láskou oplývající blízký člověk.

Přiměřená obrana proti úderu je útěk, úhyb, kryt, případně facka. Jenže to je přirozené a nezaslouží si slib „nebeského Království“. Otrokářská debilizace přirozenost převrací.
Snad jen talmudistický génius dovede odvodit ze slov - přiměřená obrana; „mačetou s useknutím ruky či hlavy“.

Mnoho lidí žádné nepřátele nemá, jasně, obklopuje je „pravdoláska“. V parlamentu je zastupuje „pravdoláska“, nějakou záhadou významně milující „jedinou demokracii“ na Blízkém východě, NATO a „humanitární mise“ na cizím území. Pokud mnoho lidí nemá nepřátele, tak je zřejmě projevem lásky, když je v Čechách téměř milión lidí v exekuci, státní dluh je skorem dva bilióny. Dluhy jsou láska a spadly nejspíš z „nebeského Království“ od nepoznatelného boha.

Váš přínos spočívá ve vysvětlování, co bylo míněno. Co bylo napsáno, je vlastně jinak. Váš přínos je v obrušování hran??? Spíš v relativizování. V pohrdání. V oblbování.
Vaše úroveň pak ještě osvětluje přínos agenta Bureše nebo Schwartze/Sereše. Na to už si ale povinně platíme inkluzivní školství, pánbíčkářství, politiky nejen bloku „demokratického“, a další světoobčany a kolaboranty se zlem.

Tolik k „férovým argumentům prospívajícím lidstvu“.
x x x

Z mého „černobílého" přesvědčení, „škráblé gramofonové desky":
Podstatou xidismu; mojžíšismu, ježíšismu a mohamedismu je podvod za účelem loupení, zotročování, a genocidní evoluční strategie.

Těm, kdo touží pochopit zlo kolem nás po svém, nechť si vyhledají a pročtou knihy: Bakalář; Tabu v sociálních vědách - Koukolík; Život s deprivanty - Shahak; Historie a náboženství Xidů (X nahraďte Ž) - Deschner; Moloch - Feuchtwanger - a samozřejmě Bible, Talmud a Protokoly sionských mudrců (nebo Machiavelli; Vladař).

365243

25.6.2018 23:14

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 364913

Myslím, že jste se zrovna ulovil, zejména v pasáži o nadřazenosti, a toleranci.
Znal jsem zrovna nějaké věřící skromné a obětavé pro druhé. Ba i básník a zpěvák (nebudu jmenovat), o kterého odkaz dnes pečují právníci, měl "šéfa nahoře".

364918

26.6.2018 16:58

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 364918

Děkuji za milou odpověď. Ti dobří lidé, o kterých mluvíte, byli dobří proto, že byli křesťany, nebo byli prostě dobří lidé? Mohou podle vás být dobří lidé i bez toho, aby byli křesťany? A kde tito lidé skončí? V pekle? To tvrdí církev.

A příště, až budete číst psaný text, zkuste rozlišit mezi "všichni" a někteří". Hodně by to mohlo pomoci k jeho pochopení.

364935

28.6.2018 14:54

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 364935

>Děkuji za milou odpověď.
Rádo se stalo.

>A příště, až budete číst psaný text, zkuste rozlišit mezi "všichni" a někteří". Hodně >by to mohlo pomoci k jeho pochopení.
Takže se Váš příspěvek nevztahoval na onu paní, s níž Editor slušně nesouhlasil, ale jen na některé křesťany, bůhví odkud. To jste si měl, ale v prvé řadě, uvědomit Vy před psaním, tu paní jste vlastně použil jako "oslí můstek" .
Jestli jste se chtěl jen vlichotit do přízně Editora a nabídnout mu své lovecké služby, tak se taková “analýza” jakýchsi některých křesťanů do tohoto vlákna opravdu nehodí, hlavní téma je o tetování.

>Ti dobří lidé, o kterých mluvíte, byli dobří
>proto, že byli křesťany, nebo byli prostě dobří lidé? Mohou podle vás
>být dobří lidé i bez toho, aby byli křesťany? A kde tito lidé skončí? V
>pekle? To tvrdí církev.
Máte děsné představy o pekle a církvi a hlavně o těch lidech.
Ale i lidé jiné víry včetně ateistické mohou být dobří, alespoň si to myslím. Nakonec jsme všichni nějak věřící a odseparovat to nejde.
Ti lidé byli dobří, a účastnili se i života církve (své farnosti), veřejně se k církvi hlásili, a já nevím proč byli dobří.
Nezkoumal jsem to, asi to bylo nějak dohromady, jako když dobře svítí žárovka. má dobrý kontakt v objímce, pevné vlákno, správné napětí. Nevrtám se v tom, dokud funguje, a Vám bych to taky radil, i když žárovku bychom mohli rozpitvat snadno. Člověk je ale mnohem složitější, i jeho život který ho neustále formuje. Život člověčí je dlouhá řada interakcí.
Být Vámi, začnu "číst život", a nespěchám do diskuse.
Ten nick zahoďte, skutečný idiot je vzácnost hodná pozorování, něco jako perlorodka.

364978

1.7.2018 10:29

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 364978

Napsal jste toho sice hodně, ale je to tak nudné, že jsem to moc nečetl. Tyhle rady jsou dobré pro puberťáky, asi v podstatě opakujete to, co říkáte vnoučatům. Takže raději skončíme u toho, že i hodní lidé, kteří "nepřijmou pána", skončí podle vás tolerantních křesťanů v pekle. Je to tak napsáno ve vaší židovské knížce.

365009

1.7.2018 12:48

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 365009

Já tušil, že to bude nad Vaše síly, ale snad to pomůže jiným.
Proč ale vůbec reagujete, máte přece prázdniny. Nojo v ústavu to vyjde vlastně nastejno...

365012

26.6.2018 5:23

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 364913

Za to vy jste vtelena tolerance, jak vidno i v tomto prispevku. Nemusite tomu verit, ale jsem dost senzitivni na energie, ktere nemaji fyzickou podstatu. A tuto senzitivitu jsem mel i jako ateista. Ono kdyz jako ateista clovek vidi sama sebe leziciho na posteli, ten prechod ven z tela je pri v plnem vedomi fyzicky velmi neprijemna zalezitost, dostanete strach a chcete pekne rychle zpatky. A ja se jenom tak lehce nedesim. Ted citim neco, v oblasti frontalni solar plexus cakry. Udelal jsem si s vama odpusteni, ale vetsina toho tlaku tam je, takze to uz neni moje. Tak to dam do rukou Kristu, to nejmilosrdnejsi co pro nas oba muzu udelat.

Byl jsem ateista, vzdelani uzce zamerene na prirodni vedy, co jsem si nacetl v humanitnich oborech jsem povazoval tak nejak za povinost rozsireni obzoru, aby clovek nebyl specialista podobny koni s klapkami na ocich a taky pro zabavu, treba historicke veci. Ale takovou Bibli apod. nelze cist pouze jako historicky pribeh, to clovek klouze hodne na povrchu, vice pod povrchem je vrstva stare pameti lidstva, ktera rezonuje v starych mytech vsech kultur na vsech kontinentech. Da se jit i hloubeji, ale s numenorologii a podobnyma blbostma za mnou laskave nechodte.

K Bohu jsem si dosel a stale jdu svou cestou, poslechnu si rady a zkusenosti lidi, ale precedim pres vlastni rozum a intuici. Jeden dobry pritel, za ktereho dam ruku do ohne je pastor evangelicke cirkve, opravdovy znalec Bible, rad by me pokrtil, ale to nejde to. Ja jsem presvedcen o nesmrtelne podstate duse a reikarnaci, coz me stavi v krestankych cirkvi do pozice heretika. Jak rekl Gandhi Miluju Krista ale nemam rad krestany, protoze mi prijdou velmi odlisni.Je pouze jedna cirkev Kristova, a to jsou ti nasleduji Jeho prikladu, ktery ukazuje co to znamena byt jako clovek k obrazu Bozimu.

Ve srovnani s tim moralni vzor marxismu, kapitalismu, fasismu, utopie, tyranii, ekologistu, medvidka Pu nebo Batmane... vede k moralce omezene fyzickou existenci, takze se znovu opakuju, ty chcipni dneska a ja zitra. Na svem osobnim zivote me ateismus vedl od pruseru k vetsimu pruseru, nakonec z meho vnitrniho klidu nezbylo skoro nic. Vira v Boha me z mych prusvihu vytahla ven, a vnitrniho klidu mam na rozdavani.

Tetovani nemam, neporidim si, ponevadz intiutivne vim od 15-ti, ze na to radsi nemam ani blbe myslet, a kdykoli jsem durazne varovani uvnitr hlavy ignoroval, tak.. Neni to o hlouposti lidi, urcite to prizivuje modni vlna, ale pricina je skryta ve stare pameti lidstva. V minulosti se malovalo barvama, protoze si pamatovali, ze trvale je to prusvih, tetovani vzniklo u kmenu pozdeji, kdyz se vice zapomelo. V kazdem pripade je to prusvih, ale ne ze by vzdy slo pouze o pripojeni ke zdroji zla. Pani Miroslava by se mela podivat na verse typu, kdo se muze podivat ve zdravi na Ziveho Boha. Varovani tady bylo dost, i toho chudaka kluka s lupenkou, obavam se ze na nej hlas svedomi jako kdysi na me rval, at to nedela. Ale mame dar svobodnou volby, ale kazdy si neseme nasledky. Zakon karmy, to pak ateisti ukazuji prstikem na Boha, ze je na nas kruty.

364922

26.6.2018 17:00

RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 364922

Pane, je mi vás upřímně líto. Když nebudete pokřtěn, skončíte v pekle. To tvrdí církev, která si říká Kristova.

364936

25.6.2018 23:23

kérka, pruhy, čísla= totalita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Teď je móda kérka...za pár let půjde do módy pruhované oblečení...pak číslování a nakonec totalita...

364919

26.6.2018 18:09

RE: kérka, pruhy, čísla= totalita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 364919

Od července již tady ÉÉÉ-Občanka https://vk.com/video400813730_456239502

364940

2.7.2018 22:44

Také o tom někdy tajně přemýšlím

Kuki 46.?.?.?

Poměrně dost jezdím na kole a tím pádem mě občas bolí zadek. Tak mě napadá, že bych si na něj nechal vytetovat nějaké pohodlné sedlo. [velký smích]

365027

Příspěvků: 100

23.06. 13:38 Ji®ik  Byznis s odstraňováním
23.06. 23:17  Stádovitost mládeže a absence opravdových kvalit
02.07. 12:50 bumbá-mabumba  RE: Stádovitost mládeže a absence opravdových kvalit
23.06. 13:42 r.m.  tetování využívají policajti při identifikaci zadrženého
23.06. 15:51 reahkiikk  Drobne porovnani
23.06. 16:32 Dux  Sorry jako...
23.06. 17:30 pozorovateľ  Tetovanie a okultizmus
23.06. 20:41 Kájík  RE: Tetovanie a okultizmus
24.06. 15:00 vousy13  RE: Tetovanie a okultizmus
26.06. 17:55  RE: Tetovanie a okultizmus
01.07. 12:11 r.m.  RE: Tetovanie a okultizmus - proboha mysli!
30.06. 16:57  RE: Tetovanie a okultizmus
30.06. 18:35  RE: Tetovanie a okultizmus
04.07. 14:53 Annna  RE: Tetovanie a okultizmus
23.06. 18:19 J_Pitralon  Pohadrákový lágr
23.06. 18:48 Bembek  U žen platí, co se tetování týče, jednoduché pravidlo: méně znamená více.
23.06. 19:21 Ondřej Švec  Tetování děsí protivníky
23.06. 19:43  potetované maminy
26.06. 17:23 ZaS  RE: potetované maminy
30.06. 17:01  RE: potetované maminy
23.06. 20:03  u chlapa - proč ne?
23.06. 21:33 Juro Ďurinský  ;))
23.06. 21:55 R.E.  Každý páníšek si svůj majetek značkuje...
24.06. 00:23 lubosmat  Kérka - tetovanie - závislosť
24.06. 09:40 Oudrnicky  Naprostý souhlas s autorem článku
26.06. 15:26  RE: Naprostý souhlas s autorem článku
27.06. 16:30 Qwe  RE: Naprostý souhlas s autorem článku
28.06. 08:48  RE: Naprostý souhlas s autorem článku
28.06. 09:38 hm  RE: Naprostý souhlas s autorem článku
24.06. 10:12  Tělo postupně stárne, tetování na něm nikoli.
24.06. 10:39 Oldřich  Delfínek
24.06. 11:15  záhada
24.06. 11:59 brigman  RE: záhada
24.06. 18:58  RE: záhada
25.06. 13:30 LuboDubo  RE: záhada
25.06. 14:30  RE: záhada
26.06. 07:50 LuboDubo  RE: záhada
26.06. 11:44  RE: záhada
26.06. 08:20  RE: záhada
26.06. 21:39 Frantisek_2  RE: záhada
26.06. 16:44 ZaS  RE: záhada
24.06. 12:22 Pajin  Jiný pohled
24.06. 13:16 J_Pitralon  RE: Jiný pohled
25.06. 01:16 hc  RE: Jiný pohled
25.06. 06:22 Qwe  RE: Jiný pohled
25.06. 09:58 tora85  RE: Jiný pohled
26.06. 03:59  RE: Jiný pohled
24.06. 14:37 Petr 72  Jen stručně
24.06. 16:24 Vítězslav  Tetování
24.06. 21:00 ppppp  Jsem nedavno videl
25.06. 15:36 herbert  Neviem co riesite
25.06. 17:06 Miroslava  Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
25.06. 17:59 Vladimír Stwora  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
25.06. 19:16 Miroslava  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
27.06. 16:16  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
27.06. 16:59  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
25.06. 19:57 Lovec idiotů  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
25.06. 20:55 Miroslava  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
26.06. 17:28 Lovec idiotů  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
27.06. 11:01  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
01.07. 10:26 Lovec idiotů  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
05.07. 09:51  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
27.06. 19:15  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
30.06. 17:12  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
03.07. 11:15 Jarda z Brna  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
03.07. 21:56 R.E.  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
04.07. 00:31  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
07.07. 03:05 Jarda z Brna  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
07.07. 08:58 R.E.  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
07.07. 14:27 Jarda z Brna  RE: študovat bibli už nebudu
07.07. 16:07 vousy13  RE: študovat bibli už nebudu
07.07. 18:20  RE: študovat bibli už nebudu
07.07. 21:32 vousy13  RE: študovat bibli už nebudu
08.07. 01:00  RE: študovat bibli už nebudu
08.07. 15:44 vousy13  RE: študovat bibli už nebudu
08.07. 17:19  RE: študovat bibli už nebudu
08.07. 20:49 vousy13  RE: študovat bibli už nebudu
09.07. 07:14  RE: študovat bibli už nebudu
08.07. 10:59  RE: študovat bibli už nebudu
08.07. 14:51 R.E.  RE: študovat bibli už nebudu
09.07. 04:42  RE: študovat bibli už nebudu
08.07. 15:48 vousy13  RE: študovat bibli už nebudu
08.07. 11:13 Pátá Mojžíšova 7:24  „dopis od Otce z nebes …lidé byli unášeni svatým Duchem“ - hm, to je síla
08.07. 14:50 Jarda z Brna  RE: „dopis od Otce z nebes …lidé byli unášeni svatým Duchem“ - hm, to je síla
08.07. 16:03 vousy13  RE: „dopis od Otce z nebes …lidé byli unášeni svatým Duchem“ - hm, to je síla
08.07. 19:19 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: „dopis od Otce z nebes …lidé byli unášeni svatým Duchem“ - hm, to je síla
08.07. 14:51  Pátá Mojžíšova, napsal jste dlouhý za ..v.. (málo) stojící příspěvek.
08.07. 23:14 Pátá Mojžíšova 7:24  Mt. mínil pro situace nedorozumění mezi blízkými lidmi. - Něco je napsáno, ale význam je jiný?
09.07. 05:38  RE: Mt. mínil pro situace nedorozumění mezi blízkými lidmi. - Něco je napsáno, ale význam je jiný?
11.07. 18:59 Pátá Mojžíšova 7:24  Váš přínos civilizaci je nesmírný, takový talmudistický
25.06. 23:14  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
26.06. 16:58 Lovec idiotů  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
28.06. 14:54  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
01.07. 10:29 Lovec idiotů  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
01.07. 12:48  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
26.06. 05:23  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
26.06. 17:00 Lovec idiotů  RE: Tetování jako jeden z příznaků úpadku naší civilizace
25.06. 23:23  kérka, pruhy, čísla= totalita
26.06. 18:09  RE: kérka, pruhy, čísla= totalita
02.07. 22:44 Kuki  Také o tom někdy tajně přemýšlím

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 87 čtenářů částkou 11 215 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Mainstream opatrně připouští, že západní vlády dělají vůči vlastním lidem sviňárny17.07.19 18:02 Neurčeno 4

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 2

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Německo hrobařem Evropy01.07.19 23:35 Německo 3

Moderátoři vyhlásili sbírku na kapitánku ze Sea Watch, vybrali už miliony01.07.19 18:27 Německo 2

Policie uzavřela napadení Jakla jako přestupek, podezřelý je i on01.07.19 16:13 Česká republika 1

Neskutečná drzost pašeračky černochů do Evropy29.06.19 09:48 Itálie 4

Měnové kurzy

USD
22,77 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
28,45 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
16,04 Kč
Švýcarský frank
23,09 Kč
100 japonských jenů
21,13 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,84 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,12 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 530,87 Kč
1 unce stříbra
368,78 Kč
Bitcoin
237 646,52 Kč

Poslední aktualizace: 18.7.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 656