Diskuze k článku

Neskutečná chudoba hudebních žánrů

Příspěvků 54

16.6.2018 15:13

V disharmonickém prostředí je konec víl a můz umění

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Nastupují vrzalové a mixážníci a jak to kdosi řekl na SV o Kellerovi z aspen institutu že to je typ profesora co přečte tři knížky a napíše z nich výtah čtvrté.[chechtot]
https://www.youtube.com/watch?v=1KAOVsOFwgA

364728

17.6.2018 14:34

RE: V disharmonickém prostředí je konec víl a můz umění

AlA777 78.?.?.?

Reakce na 364728

Co má mít J. Keller s Aspen Institututem? Máte nějaký důkaz, nebo jen žvaníte z hladu? Přečetl jste někdy aspoň jednu jeho knížku? :|

364759

23.6.2018 18:41

RE: V disharmonickém prostředí je konec víl a můz umění

Signal 46.?.?.?

Reakce na 364728

Vladimire,zkuste naladit radio signal,drive jizera.Urcite Vas potesi jejich vysilani..

364868

16.6.2018 15:36

/ J /elita.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Je zajímavé, které etnikum nám již třicet let systematicky vnucuje ten hnus. Perspektivní je rapující Mareš v mantlu ze syrového hovězího masa v O2 aréně. Taky se mi líbí na divadelních prknech zvolna umírající Karel Got. Jeho nejcennější konzert zřejmě bude, až poleze po čtyřech. Kšeft musí běžet, kdyby fotr z truhly koukal, a vedle se nám zatím nenápadně ale rapidně zatím rozšiřuje zajímavá společenská třída českých infarktových dolarových multimilionářů.

[velký smích]

364729

16.6.2018 16:47

Ale i ta dechovka občas zazní.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Tuším, že na Českém rozhlasu Ostrava ji dávají v písničkách na přání, nebo alespoň ještě tak před 3-4 roky dávali (to si pamatuju, jak jsem jel z kolegou v práci autem a vyřvávali jsme, tuším Moravanku; oba kovaní rockeři). S tou hudbou ve fitku to mám podobně, kdykoli můžu, snažím se tam fláknout svůj rock a metal, štěstí, že si to můžem ovládat sami.

364730

16.6.2018 17:02

Každá doba má svoje

J_Pitralon 178.?.?.?

Po této generaci bohužel zůstanou asi jen sajrajty národního umělce pana Řezníka a podobných mistrů. V nenávratnu jsou časy hrůzného totáče..

V stínu kapradiny https://www.youtube.com/watch?v=eBTCKO2Lt7w

364731

16.6.2018 17:31

http://www.radiodechovka.cz/

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

http://www.radiodechovka.cz/

364732

16.6.2018 18:35

RE: http://www.radiodechovka.cz/

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 364732

Nepochyboval jsem o tom, že někdo přičinlivě uveřejní odkaz na nějaký dechovkový server, aby dokázal, že přeháním. Ale o tom, že se dechovka dá najít na internetu, ten článek není. Ten článek je o tom, že mainstreamovém rozhlase (a televizi, když už jsme u toho) o to nezavadíte.

364735

16.6.2018 18:45

RE: http://www.radiodechovka.cz/

Oudrnický 178.?.?.?

Reakce na 364735

A co třeba celoplošný kanál Šlágr celý den dechovka [smích]

364736

17.6.2018 10:37

RE: http://www.radiodechovka.cz/

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 364736

upřesňuji : tv program Šlagr a Šlagr2 - kdykoliv přijdu ke tchýni , má to značně hlasitě puštěné místo rádia, info z doslechu - jde o velmi populární tv stanici

364751

27.6.2018 14:34

RE: http://www.radiodechovka.cz/

Radek Korec 2601:x:x:x:x:x

Reakce na 364751

Moje mamka se na to taky porad diva.Jsou tam pekne pisnicky,ale nesmi se tam objevit hastros Peterka.To pak hned vypinam.

364954

22.6.2018 21:55

RE: http://www.radiodechovka.cz/

TaSch 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 364735

Na ČRo Brno jede každý den kolem poledne hodinový pořad Morava, krásná zem. Pořad má i večerní pokračování. A pak vím, že i na ČRo Plzeň je obdobný pořad o víkendu dopoledne (asi 9 - 9,30) , přesné časy se dají dohledat na stránkách rozhlasu.
Jinak s Vámi plně souhlasím - dříve bývala hudební produkce daleko kvalitnější, i když "jen" naše. Teď se ty, s prominutím, stále stejné sračky fakt už nedají ani poslouchat [pláč] Zpěvačky se snaží spíš zaujmout tím, co "ukáží" slintajícím nadrženým fotografům... Zpívat umí 1 z 1000... Kdo má hudební sluch, trpí...

364854

16.6.2018 18:34

www.play.cz/radio-jih-cimbalka/

dechovka 94.?.?.?

www.play.cz/radio-jih-cimbalka/

364734

16.6.2018 18:47

Dechovka a cymbálovka žijí

tomserv 178.?.?.?

Dechovka a cymbálovka žijí, ale ne v rozhlase. Myslím, že po této stránce dělá nesmírně záslužnou práci TV Šlágr 2, kde pokud si tento kanál naladím, hrají jenom dechovku. A myslím že je to povětšinou dechovka velmi odbré nebo i špičkové úrovně. Za uplynulých cca 1200 ůet se nepodařilo vymazat náš národ, jeho charakter a kulturu z této planety a zatím se to nedaří ani dnešním multikulti a pravdoláskům. A kromě TV žije naše lidová hudba na živých produkcích a nezřídka i v zahraničí. Nebudeme to mít do budoucna snadné. Baba Merkel má pro nás připraven osud, který je spíše horší než osud polabských Slovanů. Mají si nás postupně rozebrat suděťáci a muslimáci. My bychom jim v cílovém stavu měli jenom sloužit. Takže máme před sebou problém jako horu. Když se dáme dohromady a budeme s tím bojovat jak kulturně, tak v oblasti ekonomiky, obchodu i politiky a bude-li trřeba i v oblasti obrany země, tak bychom to mohlil překonat. Potenciál na to rozhodně máme. Ale jen když se na to dáme dohromady.

364737

16.6.2018 19:17

KP

KP 77.?.?.?

Pokud to trošku více prosejete na TV Šlágr 1,2 se dechovka najde. A na CT1,2 taky občas něco běží...a to poslouchám úplně něco jiného. Dechovku vůbec nemusím.

364738

16.6.2018 19:17

Na elektronkovem pocitaci

ppppp 81.?.?.?

lze prehrat treba tohle
https://www.youtube.com/watch?v=OokqpxI3yos
Coby puvodne
https://www.youtube.com/watch?v=Nlc4g2xDaeo
Nebo
https://www.youtube.com/watch?v=1q7shbpOYqk
I kdyz lidovky to by bylo stejne tak na dlouho.
Objevuje se take dost novych pseudolidovek, ktere pousteji po mistnich rozhlasech, a zpravidla jsou generovany syntaky, kolikrat v silenem zpracovani. Nezridka prispeji k zvysenemu odporu k puvodne zpracovanym lidovkam, nebo dechovkam.
Jisteze tez tezko komentovat radia, kdyz takove nejsou, vypada, ze vetsina z nich pase po reklame.

364739

16.6.2018 19:29

anální hudba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Hyeronymus Bosch na svém triptychu o staletí předběhl dobu, když na svých výjevech z pekla zobrazil lidi hrající na flétny opačným koncem trávící soustavy.
V této fázi se dnešní hudební průmysl nachází. A bohužel to je cílené a úmyslné.

Přimitivní hudba i s vazbou na primitivní subkulturu slouží k debilizaci mládeže a likvidaci kultury a duchovní úrovně naší civilizace.
Srovnejte (černošský) jazzz s dnešním (rovněž černošským) rapem. Děs běs, kam jsme se to dopracovali. I v národě Smetany, Dvořáka a Janáčka a jednoho velmi slavného rakušáka co říkal "mí pražané mi rozumějí".

364740

16.6.2018 20:34

RE: anální hudba

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 364740

>a jednoho velmi slavného rakušáka co říkal "mí pražané mi rozumějí".

Tím velmi slavným Rakušákem už před deseti lety vyháněli mládež z prostor, kde vadili.

364741

17.6.2018 10:39

RE: anální hudba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 51.?.?.?

Reakce na 364741

Tohle mi nápadně připomíná kultovní film Mechanický pomeranč, od neméně kultovního režiséra Kubricka, který umřel za ne zcela objasněných okolností (údajně mrtvice). A to velmi krátce po uvedení filmu Eyes wide shut, kde odhalil pozadí tajných orgií mocných.
Holt to s kritikou iluminátů tentokrát přehnal a stalo se mu to osudným.

364752

17.6.2018 14:53

RE: anální hudba

AlA777 78.?.?.?

Reakce na 364752

Taky jsem četl o Eyes wide shut, Kubrickovi a že něco odhalil.. odhalil jako co? Že pár šašků v maskách se účastní nějakých orgii a ceremoniál z kterého není jasné vůbec nic, tak proč by ho měli "illumináti" zamordovat? Kdyby tam ukázal masové orgie mocných a vlivných pederastů, pak bych chápal.
Mimochodem tento článek mě velice zaujal, dětská pornografie a internet. Doporučuji ke čtení hlavně ajťákum a cyber securiťákům, je to anglicky.

364760

17.6.2018 10:46

RE: anální hudba

výjimečné porušení omerty 2a00:x:x:x:x:x

Reakce na 364741

po přečtení odkazu a s ohledem na své vzpomínky z cest po světě, musím konstatovat , že britská mládež představuje nesprostší dobytek v tomto ramenu galaxie, a pokud by mohla klasická hudba pomoci umenšit jejich hovadství byť jen o promile, tak nechť je jim předepisována na placený recept 24hodin denně
P.S. vzhledem k rozšíření této nemoci na veškerou tzv. západní mládež , kromě statistických chyb, si můžete odmyslet slovo "britská"

364753

18.6.2018 10:20

== RE: anální hudba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 364753

Hovadství je dneska nežádanější vlastnost otroka - voliče, a věřím že existují celé rozsáhlé baráky, kde se na tom usilovně a systematicky pracuje. Jde o to, odstavit pozvolna a nenápadně všechny co se dají od skutečné tradiční kultury, a zaměstnant jejich již většinou vrozeně hovadské mozky nějakým specifickým hnusem, a ten pak šířit mezi dalšími pomocí psychiatrické indukce. Psychické nemoci se šíří naprosto stejně jako jakékoli jiné infekční nemoci. Příznaky jsou však ze začátku plíživé,pro nemocného skoro příjemné, a potenciální pád na dno poznáme znenadání až třeba po třiceti letech působení, jako je to třeba v čechách po roce 1989. Kdysi jsem sledoval ze zájmu bolševické televizní hnusy jako Žena za pultem, ovšem musím přiznat, že třeba Ditl neměl proti profi páté koloně kultury dnešních dnů jako třeba dvojka Svěrák - Troška, naprosto šanci, protože to byl ještě ideový intelektuál, který, i když se nechal koupit za bakšiš, zřejmě úmyslně nepřekračoval na požádání hranice, jako nynější finanční "tvůrci". ...

364774

17.6.2018 10:46

RE: anální hudba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 364741

Dost těžce Mozarta zhanobil evrej Forman v židozednářském filmu Amadeus.

364754

17.6.2018 19:14

RE: anální hudba

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 364754

Nejenom Mozarta a nejenom Forman, ale i další představitelé "malého" národa hanobí tradice, kulturu, vysmívají se jednotlivým národům...Jen se zkuste posmívat jim.

364762

21.6.2018 11:54

RE: anální hudba

baba_Blažková 193.?.?.?

Reakce na 364741

To jsem navrhovala na zastupitelstvu. Pouštět na Míráku ve Vítkovicích vážnou hudbu, aby se tam nesrocovaly na lavičkách jisté skupiny obyvatel. [velký smích] Koukám, že zdaleka nejsem originální. [mrknutí jedním okem]

364838

17.6.2018 19:22

RE: anální hudba

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 364740

Ano, souhlasím s Vámi. Je to vědomé. Primitizovat člověka na úroveň dobytku, a to ve všech směrech...Škoda, že se člověk pokaždé tak snadno nechá zblbnout. Jinu, je nedokonalé stvoření, a zlo, hnus, lež je pro něj většinou přitažlivější.

364763

16.6.2018 21:49

Jistá klasika nejde překročit

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Psáno přes proxy. Zrušeno.

364743

17.6.2018 1:07

Vincent

Vinc 85.?.?.?

článek, o člověkovi který si není schopen sestavit vlastní playlist?
i té dechovky vznikly tuny, copak se nedá koupit levné CD s nějakým výběrem? dá
stará hudba nikam nezmizela, stále existuje, ale pravda že mainstream radio vám již vhodný playlist neudělá... doporučil bych hledat streamovaná radia, dají se najít radia kde vám hrají nonstop reggae nebo polku, i jiné extrémy [smích] (např. https://www.internet-radio.com/)

neustále slýchám povzdechy o tom jak dřív byla hudba lepší, ale v podstatě je to hledání "zlatých časů"

v případě hudby se obrovsky zvýšila distribuce a kvantita, i začínající talent si může udělat kdekoliv online profil a hudbu streamuje... tím chci hlavně říci že jde o to umět hledat v tom obrovském množstí... vážně se naučte lidi hledat, vznikají hromady kvalitní hudby

co se mi ale na té armádě hudebních žánrů nelíbí, že už je tolik kategorií, že hudba neslouží tak často k vytváření sounáležitosti lidí, ale k rozdělování do podskupin

364747

17.6.2018 7:59

RE: Vincent

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 364747

Ďalší "génius", čo má problém s chápaním čítaného textu???? V článku sa nehovorí o internete alebo cd-čkách či USB-čkach...., ale o tom, že celý mediálny priestor je zavalený sračkami neviem prečo nazývanými hudba! A autor píše konkrétne o rozhlasových staniciach! A keď už sme pri tom, tak počúvať pri cvičení vlastnú hudbu v sluchátkach, pričom časť vreskotu z verejne produkcie preniká tiež cez uši, je akurát tak na poškodenie vlastného zdravia, nehovoriac o tom, ako príjemné je mať sluchátka na ušiach, keď sa potíš aj na celej hlave, že?

364750

17.6.2018 10:49

dechovka - cimbálovka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2c0f:x:x:x:x:x

Dechovka je strašná. Když ji srovnám s klasickou moravskou cimbálovkou tak je to jako srovnávat jazz a rap. Už i na té moravě dechovka vytlačuje klasickou tradiční lidovou hudbu, o cimbálovce nemluvě (tu mají už jen jako folklor pro turisti z Prahe).

Je to smutné, ale je to tak. Skoro bych za tím viděl ilumináty.
Docela dost se mluví i o tom, jak se před cca 200 lety změnilo ladění komorního A směrem nahoru a to v několika krocích, salámovou metodou. Tak proč by podobný efekt neměla změna z libozvučných strunných nástrojů (housle, cimbál) na vřeštivé plechové žestě (trubky, pozouny). Přinejmenším co se týče vyšších harmonických a barvy zvuku tak to je sakra rozdíl.

364755

17.6.2018 12:15

RE: dechovka - cimbálovka

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 364755

>Dechovka je strašná.

Souhlasím. Já ji také nemám rád. Ale ať se nám to líbí nebo ne, patří k naší kultuře. Mně vyhovovala na těch vesnických tancovačkách, tam se dala snést. Více než dechovka mně chybí lidovky, zvláště ty krásné moravskoslovácké písničky, které jsem za bolševika nemohl snést.

364756

17.6.2018 19:34

RE: dechovka - cimbálovka

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 364756

A současné děti je už ani pomalu neznají. Jsou natolik zblblí primitivní globální anlojazyčnou hudbou, že už anineumějí zpívat. Schválně si spočítejte, kolik písní v češtině a kolik písní v angličtině hrají v rádiu v průběhu hodiny. Ale to asi tušíte. No a ty písně včeštině, to je samozřejmě současný žánr, žádné moravskoslovácké písničky. Děti se neučí ani v hudební výchově lidové písničky, to snad jen na prvním stupni. No a o Vánocích si pouští "Štědrý večer nastal, když jsem doma chlastal". A to nekecám!

364764

18.6.2018 9:48

současný normalizační hudební průmysl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 364756

No právě. Srovnejte lidovky v podání třeba Čechomoru (za což mají můj vděk) s dechovkou. To je nebe a dudy.

Lidi to pořád nechápou, ale ovládnutí hudebního průmyslu má obrovský vliv na duchovně-kulturní diverzi proti národu a na jeho degeneraci. Že to u dechovky není tak markantní jako u rapu, ještě neznamená, že to není kulturní diverze.

Pořád se podceňuje nejen kulturní ale i spirituální význam hudby v našem evropském prostoru. Proč asi církev věnovala obrovské částky na výrobu něčeho tak složitého a nákladného jako byly varhany a to do každého zapadlého vesnického kostelíka? Oni věděli moc dobře proč to dělají.
Stejně jako iluminátský hudební průmysl moc dobře ví proč dělá opak.

Nenechte se zmást, ale české normalizační struktury dodnes ovládají hudební průmysl a plynule přešly pod kontrolu iluminátů. Zjednodušeně řečeno: ty si necháš ty hromady peněz co tím vyděláš, ale na oplátku budeš do čechů hustit ten nejhorší hudební brak. Takovouhle smlouvu s ďáblem podepsali ti normalizační umělci so sedí dodnes na penězovodech českého hudebního průmyslu, vydavatelstvími počínaje a OSA konče.

364773

17.6.2018 23:28

RE: dechovka - cimbálovka

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 364755

Myslim, ze moravskou dechovku nedocenujete. Byla tam Mistrinanka, Moravanka, Malokarpatska kapela.
Je blbost srovnavat dechovku s cimbalovkou. To je jako srovnavat pracku s lednickou. Kazda resi cosi jine.

364766

17.6.2018 23:35

RE: dechovka - cimbálovka

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 364755

Jo a co se tyce ladeni 432/440, tak to jste naskocil jenom na reklamni lobby prodejcu hudebnich nastroju. O harmonickych radsi nepiste. Podle precteneho se v tom poradne nevyznate. Nebo kdyz prece, tak piste poradne, at nedomyslime.
Aby bylo jasno, nekolik organu jsem kdysi naladil, ted to nedelam, nezivi me to.
Tech kdo prilis pochybuji o tom, co pisu odkazuju na text pisnicky od Kamelot ....vis ja jsem chlapek, co projel staty, mel hodne bab a rychle zil... takze jsou i lepsi borci, nez ja.

364767

18.6.2018 11:23

RE: dechovka - cimbálovka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 364767

Není to náhodou právě o různých poměrech vyšších harmonických, co odlišuje jednotlivé hudební nástroje? Chcete snad zpochybnit, že právě průběh útlumu určitých vyšších harmonických řadí nástroje do jednotlivých skupin tak, že i poloviční idiot z Chánova pozná, že jde o zvuk trubky a nikoliv flétny, ačkoliv hraje stejný tón?

Vy jste vážně chytrej jak rádio.
Na to nepotřebujete školy, aby vám přišlo to plechové vřískání žesťů protivné.
Na druhou stranu neznám snad nikoho, kdo by třeba housle považoval za protivné, když na ně hraje ten kdo to umí a nejlépe ještě ve větším počtu.

To že někdo dělá "varhanního technika" který se živí v podstatě aplikovanou fyzikou (akustikou), z něj ještě nedělá odborníka na psychobiologické působení vibrací a frekvencí a už vůbec ne odborníka na působení hudby na duchovní stránku člověka.

Už proto, že literatura na tohle téma prakticky neexistuje (záměrně) a to co se vybádalo a vyzkoumalo v tomto oboru, se pečlivě tají, protože tyhle znalosti znamenají moc.

A to jsme ještě nezabrousili do oblasti programování lidského mozku pomocí podprahových informací vložených do zvukové stopy tak, že to z toho nelze nijak dešifrovat a zjistit. O tomhle ani opravdoví hudební odborníci skoro nic neví. A je skoro nemožné o tom zjistit cokoliv bližšího.

364775

19.6.2018 17:16

RE: dechovka - cimbálovka

ppppp 81.?.?.?

Reakce na 364775

Pane, pri vsi ucte, napsal jste si prvni odstavec, ktery temer nenavazuje na obsah meho prispevku, a pak si odpovidate "jste chytrej jak radio". Srandovni.
Pokud by jste pochopil, o cem mluvim, tak pisete k veci a ne o radiu.

Stejne tak zeste versus housle. Podle mne to s mym prispevkem nesouvisi.

Konecne 3. Odstavec o psychobiologickem a duchovnim pusobeni. Jenomze tady jste to opet vy, ktery neuznava rezonance, a tim i tembr. Prece kazdy nastroj, v kazde mistnosti s konkretnim clovekem a konkretnim nastrojem vzdy rezonuje nekde jinde a nejak jinak. Vcetne lidskeho hlasu a analyzy.
Neexistuje jediny duvod, jak be cele spektrum a celou tuhle ruznost mohla nejak narusit volba ladeni 432 nebo 440.
Nebude to totiz vubec volbou adeni, ale tim vsim ostatnim, jaky vznikne pocit, a kde co bude vsude a na kterych harmonickych rezonovat. Konkretni frekvence na toto rozdeleni nema zadny vliv. Pri kazdem cloveku, nastroji, mistnosti budou rezonance nekde jinde a jine, nezavisle na ladeni.

4. Odstavec, nic se netaji, ruzna ladeni jsou popsane, a je tam hodne silenosti.
Vy o tom jen nevite.

5. Takhle muzete i neexistujici veci prohlasit jako podprahove, ctite prosim pricinnou logiku.

364806

17.6.2018 23:54

Úmorné

kolemjdoucí2 213.?.?.?

Při čtení věty "Bylo to úmorné." by to snad mělo každému doklapnout, ne? Má to mnoho společného s chemií a stavem dnešní společnosti.

364768

18.6.2018 2:59

Názor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Já si myslím, že o dechovku není prostě zájem mezi mládeží, která je tím hlavním spotřebitelem zábavní hudby. Dechovka jim nemá co dát. Co jim může dechovka dát? Taneční hudba musí mít náboj, který člověka zapojí do tance. Ale jsou národy, jejichž národní hudba je dobře zakotvena mezi mládeží. Tj. mládež jí poslouchá se spontánním zájmem a tancuje na ní. Třeba Řecko.

364769

18.6.2018 9:22

„Už zase tá „DYCHNA“ ...

Lubosmat 212.?.?.?

To bol môj povzdych v minulosti, keď som v sobotu popoludní chcel pár hodiniek nejakej tej siesty so zapnutým rozhlasom alebo dvojkou televízie.

Prešlo niekoľko dekád a rozhlas a televízia už neponúkajú „DYCHNU“, ale vkuse „nielen v sobotu poobede“ tú už v reakciách spomínanú „ANÁLNÍ HUDBU".

O nejakej vyváženosti hudobnej ponuky: klasika, tradičné ľudovky, dychovka, pop, folk, metal ... sa nedá ani hovoriť!

Vrchol všetkého je, keď si pustíte rozhlasovú stanicu Slovenský rozhlas 1, a po motivačnom mixe "šlágrov" v anglickom jazyku a nejakej zvučke s anglickým textom, sa hlasne ozve „Počúvate rádio slovenského rozhlasu!“

Buď je to úmyselná provokácia, alebo programoví riaditelia, vrátane ľudí sediacich v rade pre rozhlas a televízne vysielanie tejto inštitúcie (RTVS) sú absolútni ignoranti.

Je dobré že existujú stanice, ktoré sú zamerané trebárs na tradičnú muziku, ale tieto rozhodne nemajú celoplošné pokrytie. Takže mimo ich dosahu, som nútený so znechutením rádio v aute vypnúť, a pustiť si z CD trebárs NOHAVICU.

364771

18.6.2018 14:04

Fox_25 89.?.?.?

Několikrát jsem naladil nějaké rádio které hrálo i dechovku, bylo to dokonce i poměrně pravidelně. Ale to bylo asi před rokem, jak je to teď, netuším. On je celkem problém i s klasikou, dřív byla separátní stanice pro klasiku, stanice pro alternativy kde bylo dost prostoru i pro dechovku a smrsklo se to do ČR3- Vltava, kde prostě hrají kulturu....

Aktuálně hraný pop taky moc nemusím, primárně poslouchám asi 15 let klasickou hudbu a po této době mi přijde pop velmi jednoduchý. Dodal bych ještě velmi předvídatelný, což je(pro mě) největší problém ale i odpověď proč to tolik lidí poslouchá.

364780

18.6.2018 15:28

Proč tam lezete?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Já stále nechápu, proč lezete někam do fitcentra, předpokládám, že je to ve Vašem nenahraditelném NC Zličín. Zacvičit se dá hezky venku v přírodě, klidně celoročně. Vy jste těma sračkama jako fitcentrum, sauna na Zličíně a podobně snad posedlej.
Potom se nedivím, že řešíte taková hovna.Jděte se proběhnout ven a nemusíte poslouchat žádné sračky. A proč řešíte mainstream? Výhoda dnešní doby je že můžete poslouchat co chcete a netlačit si do hlavy kdejakou blbost.

364782

18.6.2018 15:44

RE: Proč tam lezete?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 364782

>Já stále nechápu, proč lezete někam do fitcentra,

Já tam chodím očumovat holky.

364783

18.6.2018 18:33

RE: Proč tam lezete?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 364783

Bacha na to, s jídlem roste chuť, tak aby vás jednou nevyvedli policajti [velký smích]
Ale možná byste mohl zabodovat jako redaktor naprosto kchůl nejznámějšího alternativního webu v ČR, a jako krutopřísně protisystémový člověk po kterém dokonce za jeho názory šla policie.

Být známý a slavný, to je pro většinu pipin vzrušující. Ikdyž asi ne pro pražské pipky z fitka, ty vzruší tak maximálně kabelka louis vutton za 15 litrů.
Ale v nějakém alternativnějším prostředí byste jako slavný alternativec Stwora docela mohl zabodovat [smích]
Jen byste asi musel zkousnout dredy nebo afro copánky a neustálý odér marihuany.

364788

18.6.2018 19:39

RE: Proč tam lezete?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 364783

Máte se poradit v mešitě a potom nějaké udělat piersing jazyka hřebíkem ke stolu. [chechtot]

364792

20.6.2018 9:36

RE: Proč tam lezete?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 364783

Tak to jste mě opravdu dostal[smích]

364816

20.6.2018 16:20

RE: Proč tam lezete?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 364816

No, je prokázáno a ověřeno, že i ten nejobskurnější fitness klub funguje jako magnet na krásné holky. Je to přírodní zákon. Pokud se někde otevře fitko a v okolí je nějaká hezká holka, buďte si jisti, že ji tam najdete.

Jiná věc je, že ty holky tam chodí cvičit a ne se seznamovat, ale to už je o něčem jiném.

364824

22.6.2018 19:54

RE: Proč tam lezete?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 35.?.?.?

Reakce na 364824

Mám pro vás zcela zdarma skvělou radu. Prodejte byt v tramtárii a kupte si jiný někde v blízkosti VŠ kolejí nebo v blízkosti fakult VŠ kde studují převážně holky (ekonomka, medicína, pedagogika, možná přírodověda). To vám budou přímo před oknem promenádovat od rána do večera výstavní kusy. Nebo aspoň poblíž. Stačí si sednout venku na lavičku a jen slintat [velký smích]

364853

23.6.2018 8:29

RE: Proč tam lezete?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 2001:x:x:x:x:x

Reakce na 364853

A když zjistíte kam chodí tak si můžete pořídit porno z první ruky kdy si tak vydělává 95%.

364857

18.6.2018 16:16

V sadech ptáci zpívají

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Hlavní rozhlasové stanice vysílají kravál, který předstírá býti hudbou. Randál vystřídá umění rozhlasového zpravodajství, zlé Rusko, hodní buzeranti a prosystémové partaje, jako náhodou milující jedinou „demokracii“ na Blízkém východě a pakt NATO. Následuje „hudba“. Reklama. Tu vystřídají jakési reportáže, což je vcelku síla; redaktor/ka konstatuje ve své otázce na reportéra jakousi „zaručenou“ pravdu. Reportér se od toho odrazí a odborně propagandisticky, v několika větách, naznačí posluchači, co si má myslet.

Poslouchat delší dobu košer rozhlasové stanice může způsobit bolení hlavy. Je to zahlcující, zdraví a schopnosti kritického myšlení až nebezpečné.

V posilovně zahlcené kraválem je možné použít špunty do uší z líné pěny. Prodávají je v prodejnách ochranných pracovních pomůcek, za pětikorunu pár. Hluk sníží o několik decibelů.

Ve čtvrtek je první letní den, píšou v kalendáři. Venku, v lesích, v sadech ptáci zpívají. Stačí použít běžný telefon a ty krásné a přirozené zvuky si nahrát. Pak je pouštět místo rádia.
---

Sdělení dvou místních článků napoví, o čem to je;

„Moderní hudba = emocionální inženýrství, 12.6.2013;

Totiž že tzv. moderní umění v sobě nese kromě nevkusu i destruktivní prvky úmyslně.
Hudba, jako obecně oblíbená doprovodná složka zábavy a společenských akcí…účelově zvoleno jistou „elitou“ na počátku minulého století, aby vytvořila nemoci, disharmonii, konflikty…Moderní hudba byla navržena tak, aby zkazila vaši mysl...Je stejně totálně iluminátská, jako hnutí LGBT, feminismus…“

„Denní dávka propagandy aneb o čem vlastně je mainstreamové „zpravodajství“
Václav Jan, 4.6.2018 Témata: Média, manipulace, lží;

…myšlení a životní postoje jsou tím nezanedbatelně a často podprahově ovlivňovány… stejná témata se točí den co den, týden co týden, stále dokola, do úmoru… Za clonou nevinného bezobsažného zpravodajství o dopravě, módě, počasí...se tyto…zabývají svou stěžejní činností – …přípravou lidí k odevzdanému přijetí budoucnosti jedné Evropy, jedné vlády, jednoho lidstva, jedné rasy, ale libovolného počtu pohlaví...Finta spočívá v předstírání, že jde o informování lidí - zveřejňováním neškodných politických příspěvků, přebíráním zpráv z kontrolovaných světových agentur, a zabavováním čtenáře (posluchače)…“

364784

18.6.2018 19:07

Hodně pestrý výběr

Bor 37.?.?.?

Zapomeňte na odpor ke katolíkům a projděte si hudební nabídku na www.proglas.cz ( ostatní vás nikdo poslouchat nenutí [smích])
Nejen muzika, ale i kvalitní pořady s hosty a o muzice. I ta klasika i lidovky. Novinky z alternativní hudební scény.
Na webu je vždy podrobný program pravidelných pořadů. Chcete-li vědět i něco o autorech a interpretech, máte možnost.

Internet, střední vlny, DVBT, satelit Astra 3?
( co tam teda není, tak ty v článku zmiňované kravály a neartikulované pokřiky poskakujicích blbečků)

364790

27.6.2018 21:09

jezdím jako zvukař

karloss1970 karel (tečka) rybak (zavináč) gmail (tečka) com 176.?.?.?

a dělám vesnický tancovačky a bigbíty pro motorkáře. Zatím to jsou místa, kde je svět ještě v pořádku. Klasickej tancovačkovej bigbít-jak se vyjádřil zpěvák mý dvorní kapely Paradoxy-při týhle písničce vaši dedečci oplodnovali babičky za kulturákem. Jsem rád, že něco takovýho ještě existuje. A dechovka na vesnicích stále ještě žije. A to je jedině dobře

364966

Příspěvků: 54

16.06. 15:13  V disharmonickém prostředí je konec víl a můz umění
17.06. 14:34 AlA777  RE: V disharmonickém prostředí je konec víl a můz umění
23.06. 18:41 Signal  RE: V disharmonickém prostředí je konec víl a můz umění
16.06. 15:36  / J /elita.
16.06. 16:47  Ale i ta dechovka občas zazní.
16.06. 17:02 J_Pitralon  Každá doba má svoje
16.06. 17:31  http://www.radiodechovka.cz/
16.06. 18:35 Vladimír Stwora  RE: http://www.radiodechovka.cz/
16.06. 18:45 Oudrnický  RE: http://www.radiodechovka.cz/
17.06. 10:37 výjimečné porušení omerty  RE: http://www.radiodechovka.cz/
27.06. 14:34 Radek Korec  RE: http://www.radiodechovka.cz/
22.06. 21:55 TaSch  RE: http://www.radiodechovka.cz/
16.06. 18:34 dechovka  www.play.cz/radio-jih-cimbalka/
16.06. 18:47 tomserv  Dechovka a cymbálovka žijí
16.06. 19:17 KP  KP
16.06. 19:17 ppppp  Na elektronkovem pocitaci
16.06. 19:29  anální hudba
16.06. 20:34 Vladimír Stwora  RE: anální hudba
17.06. 10:39  RE: anální hudba
17.06. 14:53 AlA777  RE: anální hudba
17.06. 10:46 výjimečné porušení omerty  RE: anální hudba
18.06. 10:20  == RE: anální hudba
17.06. 10:46  RE: anální hudba
17.06. 19:14 Miroslava  RE: anální hudba
21.06. 11:54 baba_Blažková  RE: anální hudba
17.06. 19:22 Miroslava  RE: anální hudba
16.06. 21:49  Jistá klasika nejde překročit
17.06. 01:07 Vinc  Vincent
17.06. 07:59  RE: Vincent
17.06. 10:49  dechovka - cimbálovka
17.06. 12:15 Vladimír Stwora  RE: dechovka - cimbálovka
17.06. 19:34 Miroslava  RE: dechovka - cimbálovka
18.06. 09:48  současný normalizační hudební průmysl
17.06. 23:28 ppppp  RE: dechovka - cimbálovka
17.06. 23:35 ppppp  RE: dechovka - cimbálovka
18.06. 11:23  RE: dechovka - cimbálovka
19.06. 17:16 ppppp  RE: dechovka - cimbálovka
17.06. 14:04 Dolf  hudba v českých rádiích
17.06. 23:54 kolemjdoucí2  Úmorné
18.06. 02:59  Názor
18.06. 09:22 Lubosmat  „Už zase tá „DYCHNA“ ...
18.06. 14:04 Fox_25  
18.06. 15:28  Proč tam lezete?
18.06. 15:44 Vladimír Stwora  RE: Proč tam lezete?
18.06. 18:33  RE: Proč tam lezete?
18.06. 19:39  RE: Proč tam lezete?
20.06. 09:36  RE: Proč tam lezete?
20.06. 16:20 Vladimír Stwora  RE: Proč tam lezete?
22.06. 19:54  RE: Proč tam lezete?
23.06. 08:29  RE: Proč tam lezete?
18.06. 16:16 Pátá Mojžíšova 7:24  V sadech ptáci zpívají
18.06. 19:07 Bor  Hodně pestrý výběr
19.06. 13:34 onkelwolf  ČT
27.06. 21:09 karloss1970  jezdím jako zvukař

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 99 čtenářů částkou 12 955 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Německo: Policie zadržela islamistu s pistolí s tlumičem, podle soudu nejsou důvody pro vazbu19.07.19 21:45 Německo 1

Proti-tabákovi fanatici přistiženi u podvodu19.07.19 18:16 Francie 0

Německo chce zavést povinné očkování proti spalničkám. Pro děti i některé dospělé19.07.19 11:20 Německo 4

Politikové v Německu si opevňují Reichstag, občané nesmějí mít ani pepřový sprej19.07.19 09:24 Německo 2

Mainstream opatrně připouští, že západní vlády dělají vůči vlastním lidem sviňárny17.07.19 18:02 Neurčeno 4

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 2

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
22,75 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
28,44 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
16,02 Kč
Švýcarský frank
23,17 Kč
100 japonských jenů
21,12 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,86 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 423,11 Kč
1 unce stříbra
368,72 Kč
Bitcoin
241 910,72 Kč

Poslední aktualizace: 20.7.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 649