Diskuze k článku
Stávající světový řád je odsouzen ke zkáze
Příspěvků 28
To je nesmysl. Ta svoboda projevu se zhroutila v nekterych zemich zapadni Evropy, a hrouti se v Kanade. Ne v USA. Ne zatim.
Ale jak udelat novou Jaltu, kdyz cely system je zalozen na vysavani nekoho? A uz tu skoro nikdo neni, kdo by se nechal? Ze by se nabidli Martani?
A co svoboda "po projevu" ?
tá už zaručená nie je
Nová Jalta bude určite, a možno aj v tej istej budove. Len to bude po nasledujúcej vojne.
A že v USA je sloboda prejavu? To nie som si celkom istý, nezapadá mi do toho toľko tých mŕtvych pri všelijakých nehodách, pádoch z budov alebo samovraždách dvomi, tromi výstrelmi, či už v súvislosti z 11.9., alebo v súvislosti z Clintonovcami.
Vladimire, ze tady mame gangstery i na nejvysich urovnich neni nic noveho. Ale ve srovnani s ostatnim svetem, svoboda projevu tady je. A mame ji, na rozdil od mnoha jinych statu, v ustave.
V Nemecku maji cenzuru uz od valky. Teprve ted povolili vydani Mein Kampfu... a sotva nekdo neco pipne o migrantech, tak na nej poslou neo-gestapo. V Kanade, tam pipnout o transgenderismu ci islamu se taky nevyplaci, ale jeste to neni tak daleko, jako v Nemecku nebo ve Svedsku.
No snazi se, nasi neo-marxiste. Ne ze by se nesnazili....
Svoboda projevu si sedla na zadek jako první právě v USA. To, že někoho nezavřou do basy, ještě neznamená svobodu projevu ve veřejném prostoru, protože fungují jiné cenzurní mechanismy, zejména v mainstreamových médiích. Další problém je autocenzura v zájmu udržení finančního příjmu nebo "dobrého jména".
"Postavit se za pravdu: Vystoupení výzkumníka - státního zaměstnance " ...
http://www.nwoo.org/2017/09/26/postavit-se-za-prav...
Funguji, ale Evropa je na tom hur.
Co se tyce nasich lzi, proc chodit do 2001? Kennedyova asasinace porad neni vyresena.
Rvat o tom, jak je Amerika zla, je dnes modni. Ukazte mi zemi, ktera ma opravdovou svobodu slova, lepsi nez Amerika.
21.2.2018 9:54
Novodobá Atlantída
Svatoslav Butora svatoslav (tečka) butora (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Přeji hezký den. Obsah článku je analytickým vyjádřením děsivé skutečnosti, že události z pradávných časů starověké Atlantídy se opětovně vracejí na scénu kvůli neschopnosti vůdců novodobé Atlantídy, svázaných smlouvami Atlantického Paktu k výstavbě tzv. globální Pyramidy Moci, která má zabezpečit jejich "moc" a tzv. světový mír pod panstvím jejich boha moci a Oka Hóra, kterým se na svět z vrcholu jejich Pyramídy Moci chtějí dívat a řídit Svět Lidí sezhora...
Tito vůdcové a jejich "Moc" bloudí v Labyrintu uvnitř této Pyramídy Moci a tváří se, že si nejsou vědomí, že tato Jejich Pyramida Moci je Životu a Živým Lidem absolutně cizí. Neslyší a nevidí, že Svět Lidí pod jejich nadvládou zaniká a hyne. Hynou oceány, hynou lesy, hynou živočišní druhy a také lidé. Je to hlavně proto, že jejich ideológií je nenávist k okolnímu živému světu, kterou zastírají "bojem za demokracii". Ve skutečnosti je to démo(n)kracie. Jak autor článku výstižně napsal, jejich Pyramidu Moci dnes drží pohromadě pouze nenávist a generování nenávisti k svobodnému Rusku. To proto, že jejich slunce je Černé Slunce které vzešlo z Bílého Domu.
Tito vůdcové si neuvědomují, že jsou také oni sami uvězněni v této jejich vlastní konstrukci moci a světovlády (v Labyrintu Pyramidy Moci). Obrazně, ale výstižně to ukazuje stará řecká báj O Minotaurovi, který udržoval svět kolem něj ve strachu a v podřízenosti vyžadováním lidských obětí.... Ze šílenství z pobytu v Labyrintu Pyramídy jeho vlastní Moci osvobodil Minotaura (a tím aj svět) tehdy řecký hrdina TheZeus.
Svět živých lidí nepotřebuje globální světovou moc, nepotřebuje Pyramidu Moci, protože tato konstrukce světa nevyhnutně směruje k vytvoření Labyrintu Moci, ve kterém si nadvládu časem pokaždé vybojuje nějaký ten světovlády chtivý Minotaurus. Svět nepotřebuje světovlády chtivou moc USA governmentu a jejich světovládné nemocné služky OSN. Svět nepotřebuje Pyramidu Moci a její šílený Labyrint Moci a nepotřebuje ke své existenci Minotaura.
21.2.2018 14:35
RE: Novodobá Atlantída
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?
Reakce na 362709
> Tito vůdcové a jejich "Moc"
Nejste sám, pane Butoro, kdo věří v "kolektiv vůdců". Vůdců v negativním slova smyslu. Mohl byste nás poučit? Poučit o tom, kdy a kde v lidských dějinách vedl nějakou skupinu lidí (usilující o cokoli) nějaký kolektiv vůdců? A také o tom, co se tomuto kolektivu zdařilo?
Báchorce o tom, že kolektiv dokáže cokoliv vést, věří jen POLITICKY NEGRAMOTNÍ lidé. Jedním ze základních znaků politické gramotnosti je poznání toho, ŽE MOC JE NEDĚLITELNÁ.
Nic ve zlém
Vojta
Každý trochu vzdělanější psycholog vám tohle sdělí: Dnešní terminologií se takovému "kolektivu vůdců" říká kolektiv psychopatů, a že se tito koncentrují v místech v podstatě jakéhokoliv druhu moci či vlivu (a kooperují) bylo již mnohokrát dostatečně prokázáno a ověřeno.
22.2.2018 10:40
RE: Novodobá Atlantída
Svatoslav Butora svatoslav (tečka) butora (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 362727
Přeji hezký den. Děkuji za Váš příspěvek do diskuse k možnosti vytvoření lepšího uspořádání světa. Máte pravdu. Vím to a víme to. Proto jsem si dovolil napsat tu mou úvahu za pomoci myšlenek ze starověkých Řeckých bájí, aby bylo zřejmé, že konstrukce Pyramidy Moci a Labyrintem Moci a s jeho světovládným jediným Minotaurem na světě byla, je a vždy bude ... špatná.
K Pyramidě Moci existuje alternativa, ale v průběhu dějin se s ní zaobíralo jenom pár lidí a několik národů. Tou alternativou není vertikální uspořádání ("pyramida", ale horizontální uspořádání vztahů mezi národy. Jako ve zdravém lidském těle, kde všechny jeho funkce a orgány spolupracují. Jako ve zdravé rodině, kde všichni její členové se těší vzájemné úctě. Rozhodné slovo v rodině má ten, kto ví "jak na to" bez toho, aby musel jiného člena rodiny nenávidět nebo zabít...tak, jak to funguje v Pyramidě Moci, kde neexistuje žádná idea o rovnováze rozumu a síly, ale jenom idea podřízenosti funkcím nadřízené entity, i když se s této nadřízené entity časem vyvinul "Minotaurus". Můj závěr: Idea je víc než síla.
http://www.svobodny-svet.cz/5625/o-svobode-a-demok...
Moc je nedělitelná, ale může se na ní podílet více subjektů.
Hezký den pane Vojto
ale je to jen sen, Nová Jalta a nové uspořádání totiž za současné situace nejsou možné. Nač nové uspořádání? Uspořádání tu je a je jím OSN. A na otázku, zda je možné nějaké nové OSN by autor musel odpovědět: Není. OSN tu je, ale je masivně zneužíváno. Stejně jako např. americká ústava tu je, ale podívejte se na praxi. Prostě nelze kodifikovat nějaké uspořádání bez něčeho vyššího – a tím je přirozený mravní řád. A přirozený mravní řád není možné zachovat, udržet, bez nadpřirozeného mravního řádu. Situace ovšem došla už tak daleko, že i nadpřirozený mravní řád je korumpován: stačí se podívat jen na dnešní Vatikán a jeho nahnilou hlavu. A jen v menší míře to je Vatikán. Je tu (nadpřirozené) desatero, podívejte se, jak je výkladově przní dnešní university. Východisko ale je: je jím reálný návrat k nadpřirozenému mravnímu řádu. Korekcí dnešní jeho mnohostranné deformace musí být jednak korigující pohled do jeho fungování v historii. Historie je součástí mravního řádu. A druhou korekci lz získat z politiky – politika musí být součástí přirozeného i nadpřirozeného mravního řádu. A teď se podívejme, co obě tyto korekce ukazují: příkladů jsou tisíce tisíců. Uvedu jen jeden příklad: biskupové vyzvali k účasti na volbách. Ale konkrétně neřekli nic (politika zůstala mimo mravní řád!). A dokonce to skončilo tak, že se prosadily kněžské tendence volit Kontejner plivárny. To v nahotě ukázalo naprostou deformaci obou mravních řádů u jejich "strážkyně". Další příklady jen heslovitě: EU, musulmani, poměr k Rusku, atd. atd. Ještě jednou tedy shrnují oba korektivy: historie a politika. Pozn.: Proto Zeman, Okamura a nakonec i podivný Babiš, a nakonec i KSČM (ironií se ona postavila ZDE na stranu nadpřirozeného mravního řádu, i když jeho existenci popírá!) stáli na obrodné straně mravního řádu. Kde budou stát dál, se uvidí. Takže toto jsou praktické věci, avšak autor článku v něm jen sní libý sen.
Ano, souhlasím s Vámi. Bez přirozeného a nadpřirozeného mravního řádu šance na blahobytnou budoucnost, a tím nemyslím jen tu materiální, u lidstva není. To se týká všech, včetně naší země. Pokud národy nenajdou v sobě síly k duchovně-mravnímu povznesení, tak je nevyhnutelné postupné ohraničení svobod a nárůst kontroly chování lidí. A vše bude končit TOTÁLNÍ SVĚTOVOU TYRANIÍ.
21.2.2018 15:38
Něco v co gojímové ani nedoufali protože ani neví že jsou.
Psáno přes proxy. Zrušeno.
Nechápu tu posedlost Rusů 2. světovou válkou.
Koho zajímá, že před více než 70 lety spoluvyhráli nějakou válku?
Vždyť svět se od té doby několikrát obrátil vzhůru nohama...
21.2.2018 22:43
RE: Posedlost Rusů 2. sv. válkou
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 63.?.?.?
Reakce na 362720
Pokud to nechapete - radeji to tutlejte. Protoze nechapete vubec nic. Vzhledem k predeslemu doporucenemu tutlani - to uz tutlat nemusite .
Na to pochopení stačí málo. Přečíst si něco o té válce - v Rusku. To ale platí pro toho, koho čtení těch věcí, ale i obecně, zajímá.
No a co?
Pořád se vrtat ve víc než 70 let staré události i roce 2018.
Geopolitická situace ve světě se od roku 1945 naprosto změnila, několikrát.
Nikdo už nebude brát ohledy na to, kdo vyhrál 2. sv. válku.
Je to něco, jak když u nás někteří pořád vytahují socialismus.
To už je taky 29 let! To je delší doba, než po jakou existovala 'slavná' 1. republika...
Pane, do teraz som si myslel že ľudia s tak chabým vedomím tu nechodia.
Keby Rusi nepripomínali druhú svetovú tak intenzívne, dnes už neexistujú.
Toť vsjo.
22.2.2018 19:46
RE: Posedlost Rusů 2. sv. válkou
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 362720
No oni totiž od te doby nic nevyhráli, tak si musí honit ego na Velké vlastenecké válce. Trosku to připomíná jako když chlapi před duchodem v hospodě vzpomínají jak dali v dorostu gól.
Ále no ták, nekrivdíte im trošku? A čo tak 888 vojna alebo vyprášenie tej cvargy demokratickej opozície v Syrii? S nimi si ani slovutná americká armada veľmi neporadila...
Nedotažený závěr:
>Nějaká nová Jalta, ale v širším měřítku s přihlédnutím k zájmům všech zemí světa, včetně těch nejmenších. Jde o zformování nových principů mezinárodních vztahů, které budou odpovídat současné úrovni morálního a intelektuálního stavu vývoje lidstva. Je to jediný způsob, jak se vyhnout Armagedonu, jehož hodinová ručička se nevyhnutelně blíží ke dvanáctce.
Zde je pes zakopán.
Úroveň morálního a intelektuálního stavu vývoje lidstva, dospěla do konečného stádia. Od vzájemného přechytračování, k přechytračovaní sebe sama. Že tudy cesta nevede je jasné každému, kdo se někdy pokoušel hrát sám (proti sobě) se sebou nějakou strategickou hru, např. šachy.
Protože nejvyšší vrstvu "ředitelů zeměkoule" tvoří v drtivé většině egomaniaci bez zpětné vazby na realitu, je výsledek jasný. Titulek článku: STÁVAJÍCÍ SVĚTOVÝ ŘÁD JE ODSOUZEN KE ZKÁZE je pravdivý, bohužel se vztahuje i na celou jeho základnu.
Vše, co by mohlo znamenat žádoucí obrat, patří do oblasti scifi. I kdyby byli egomaniaci (nějakým zázrakem) nahrazeni, "hluboké státy" by těch pár jedinců velmi rychle nahradili poslušnými.
Mate pravdu. Vztahuje se na celou zakladnu, a deprivanti ovladli svet a jejich geny jsou vsude. Nevypada to dobre. Egomaniaci nemuzou byt nahrazeni... jak se nekdo dotkne moci, je s nim amen.
Chce to... praci v podhoubi.
Píšem veľký otáznik, pretože podľa dnešnej situácie na najhorúcejšom svetovom bojisku je odpoveď jednoznačná.
Medzinárodné vzťahy sú diktované právom silnejšieho!
V Sýrii sú :
1) Legálne zvolená vláda,
2) Legálna prítomnosť ruský VKS,
3) Legálna prítomnosť iránskych gárd,
4) Otázna prítomnosť libanonského Hizballáhu,
5) Nelegálna ozbrojená „opozícia“ podporovaná „západom“ nech sa volá akokoľvek,
6) Nelegálny agresor - okupant Golanských výšin IZRAEL,
7) Nelegálny agresor USA a jeho „spojenci –podržtašky“,
8) Nelegálny agresor Turecko.
9) Okolo 500 000 obetí na obidvoch stranách konfliktu.
Sankcie „demokratického západu“ nie sú vedené proti žiadnej krajine, ktorá je agresorom alebo podržtaškou agresorov v Sýrii, aké jednoduché veď sankcie nemôžem viesť „agresívny DZ“ sám proti sebe.
V Ukrajine sú:
1) Nelegálne nastolená vláda „EUROMAJDANOM“,
2) Krym odštiepený v právnom vákuu po vyhnaní vlády Janukoviča, ktorý sa nakoniec referendom pripojil k Rusku,
3) Dohodnutá vojenská prítomnosť VKS na vojenskej základni na Kryme (do 25 000 vojakov a dôstojníkov),
4) Vytvorené tzv. samovyhlásené LNR a DNR, ktoré vznikli ako odpor na represálie vedené vládou v Kyjeve proti rusko-jazyčnému obyvateľstvu,
5) Priama humanitárna pomoc LNR a DNR zo strany Ruska,
6) Nepriama vojenská pomoc Ruska (poradcovia) dodávky ľahkých zbraní a munície (protilietadlové, proti pancierové a protipechotné).
7) Otázna agresia Ruska voči Ukrajine (Prezident Ukrajiny a niektorí vládni predstavitelia sú o agresii presvedčení.
8) Konflikt si vyžiadal na Ukrajine okolo 15 000 obetí.
Sankcie „DZ“ sú v „spravodlivom hneve“ vedené proti ruskému agresorovi .
Amerika a jej spojenci „Môžu“ lebo Amerika, Rusko „Nemôže“, lebo Amerika.
Rusi si pripomínajú koniec II. svetovej vojny úplne oprávnene, keďže v tomto konflikte zahynulo viac ako 20 miliónov rusov, čo je viac ako 1/3 všetkých obetí tohto svetového konfliktu.
My na tom našom „DZ“ nemôžeme už ani ceknúť na adresu „Holocaustu“, má to byť pre nás „Genocída“ ždvskh národa a basta, kde sa nabral ten národ, čo vytvoril IZRAEL, keďže takmer všetci prifrčali z koncentrákov je pre mňa záhadou formátu bermudského trojuholníka.
Je to na tom našom „DZ“ ako s bojom proti „Zločinnosti Komunizmu“ keď argumentom je niekoľko nespravodlivých procesov s „odporcami“ v 50-tych rokoch, úplne ignorujúc fakt, že dva svetové konflikty idúce tesne za sebou vyvolal a živil „DZ“ aj s celými tými svojimi „cennosťami“ .
ANO, každou chvíli slyšíme spílání komunismu a oplakávání jeho obětí ( ne, že by žádné nabyly...), a kolikpak už se různými olbramy postavilo "pomníků obětem komunismu" a tak se ptám, kdy už konečně začneme počítat oběti kapitalismu a začneme jim vybírat na pomník, copak oni snad žádné nebyly a nejsou ?????!!!!!
22.2.2018 19:36
Zednářsko - sionistický projekt NWOO skončí
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?
na smetišti dějin a jeho strůjci se budou muset zodpovídat před zcela nově vytvořeným mezinárodním tribunálem za své nespočetné intriky, podvody, zločiny, války a konflikty, které záměrně vyvolali. Bez ohledu na své současné postavení, bohatství, moc či původ. Opovrhují otroky a ždímají je až na dřeň, ale zároveň se jich hrozně bojí. Proč ? Velmi dobře ví, co vždy pod falešnou a tuze pokryteckou vlajkou vyvolali a způsobili a proč to udělali. Za mnoha příšernostmi v současném světě doslova ční jejich patologická touha po bohatství a moci, jejich asociálnost a zvrácený hodnotový systém. Navíc je jich ve srovnání s miliardami "otroků" zoufale málo a strašně se bojí o své životy a nezasloužená privilegia. Vlastní sice lichvářské banky, investiční fondy, nadnárodní korporace vyrábějící kdeco, mají koupené politiky, mediální děvky, ratingové agentury atd., ale je jich zanedbatelné procento. Jsou sice velmi bohatí, mocní a nebezpeční a nyní už v zoufalosti schopní úplně všeho, ale ve srovnání s miliardami soustavně obelhávaných, manipulovaných a ždímaných otroků je jich zanedbatelně málo. A navíc se mají strašně rádi. Sice straší jaderným armagedonem, ale současně se jej bojí, protože ví, že tentokrát by nevyvázli živí. Proto nepodléhejte panice a pocitu bezmocnosti. Sice budou ještě nějakou dobu hodně škodit a kopat, ale už dobře ví, že jejich éra končí. V éře internetu se o jejich cílech, metodách a zločinech proti lidstvu rychlostí blesku dozví celý svět. " I největší řeka začíná jako malý potůček " (Konfucius).
23.2.2018 10:38
RE: Zednářsko - sionistický projekt NWOO skončí
Svatoslav Butora svatoslav (tečka) butora (zavináč) seznam (tečka) cz 85.?.?.?
Reakce na 362744
Přeji hezký den. Chtěl by jsem jen upozornit na skutečnost, že tzv. Nový Světový Řád (NWO) lze přímo ztotožnit s chapadly globální moci přímo vyrůstajícími z ústředí/ sídla tzv.OSN(UN).
Jedním z jejich chapadel moci je z tohoto centra řízená a humanismus předstírající násilná migrace. Jedním z jejich chapadel moci je humanismem se ohánějící Agenda 2030. Co zbyde ze svobodných lidí, až všechny chapadla moci ovládané "rozumem" Minotaura (který se v této Pyramidě Moci zabydlel) "láskyplně" Zem a lidstvo obejmou...