Diskuze k článku

Švédsko vylekano stovkami gangů z no go zón, o kterých tvrdí, že neexistují

Příspěvků 60

28.6.2017 5:10

"Pomozte nám, pomozte nám"

Aja 82.?.?.?

Kdo má pomoci? Nebylo by na čase povolat armádu?

358681

28.6.2017 11:46

RE: Praseci krev na ne

Kadlik 109.?.?.?

Reakce na 358681

Armada zatim nejni potreba alespon u nas u nas zatim mista kde se vyskytujou stredoveky barbari stataci vysvetit praseci krvi a vnitrnostma a oni odtahnou. Uz organizuji a zaregistrovavam Bivojovu cirkev s divocakem jako posvatnym zviretem kdyby nakej organ chtel prudit at ho rovnou muzu hnat k ustavniho soudu a zazalovat z porusovani moji nabozensky svobody !

358683

28.6.2017 14:06

RE: Pomozte nám, pomozte nám

Ahura Mazda 109.?.?.?

Reakce na 358681

Jo armáda brání "demokracii" v Afganistánu, Sýrii, potažmo si můžete dosadit jakoukoliv zemi , ale zcela určitě Švédsko ne [smích]

358686

2.7.2017 8:58

RE:

miro21 77.?.?.?

Reakce na 358681

Bylo. Ale to jim ta hnusna, odporna evropska "politicka korektnost", multikulty a neziskovky nedovoli.

358762

28.6.2017 11:53

Nevím, neviděl jsem.

Altman 93.?.?.?

Ale pokud je tak, tak čert vem Švédsko, hlavně si vzít z toho poučení, a ty všechny naše vítače tam odeslat na školení.

358684

28.6.2017 13:31

Spravedlivý důsledek

R 90.?.?.?

tuposti. Přejme jim to.

358685

28.6.2017 16:12

Bez Boha nemůže být řádu

Miroslava 46.?.?.?

Lidé bez Boha jsou jako loď bez kotvy na moři zmítající se ve velké bouři. Ateistická společnost je jako skupina cestujících ve vlaku z kopce se bez brzd řítícím. Lidé bez Boha kráčí v životě od zdi ke zdi, od čerta k ďáblu, z močálu do bažiny.

358689

28.6.2017 16:53

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 358689

Keď vidím, čo vyvádza ten z Vatikánu, som šťastý, že som ateista.

358690

30.6.2017 21:45

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 358690

Vatikán samozřejmě nenásleduje Boha a pravděpodobně nikdy nenásledoval.
Jedná se pouze o vývěsku KAT-olické církve, řídící centrum této ideologie. Ten rozhodně není v řečišti božího záměru...

358740

28.6.2017 17:18

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Aja 82.?.?.?

Reakce na 358689

Oni svého boha mají a v jeho jménu páchají atentáty, znásilnění a zabíjení bezvěrců.

358691

28.6.2017 19:02

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 358691

Jakého boha? Jediného a společného nepřítele všech lidí, kterým je otec lži-ďábel, dočasný vládce tohoto světa? To je jejich bůh, v jehož jménu páchají zlo! Je třeba si uvědomit, že nadpozemská realita je bipolární a bytosti v ní obývající jsou protikladné – temné a světlé. Nevím, kolik je vám let, ale je třeba o tom přemýšlet. I když suchá lidská suchá logika toto neumožňuje.

358693

28.6.2017 20:22

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Aja 82.?.?.?

Reakce na 358693

Vy jste nejspíš křesťanka, že?

Kolik náboženství, tolik bohů a každé náboženství považuje toho svého za jediného pravého.

Kolik zvěrstev bylo v historii spácháno ve jménu vašeho boha?

Můj věk s tím nijak nesouvisí, navíc jsem ateista i když připouštím, že nad námi může existovat vyšší moc, jedno, jak jí říkáme.

358695

28.6.2017 23:27

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 358695

Můj Bůh je milosrdný a pláče, když lidé ve jménu Jeho páchají zvěrstva. Jenže oni poslouchají našeptávání toho druhého - "knížete tohoto světa", kterému se většina lidstva klaní, proto svět vypadá tak, jak vypadá.
No vidíte, alespoň připouštíte, že nad námi může existovat vyšší moc. Tak, třeba ji i v důležitý moment Vašeho života pocítíte. Víra se totiž suchou logikou nedá pochopit.

358701

29.6.2017 0:20

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Aja 82.?.?.?

Reakce na 358701

Myslím, že nebudeme do téhle debaty dál zabředávat, pravděpodobně by nikam nevedla.

Jen by mě zajímalo z čeho jste usoudila, že váš bůh pláče.

358702

29.6.2017 8:12

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 358702

Chápu. Nemnozí v současné materialistické době přemýšlí o věcech světa neviditelného. Třeba někdy, jednou pochopíte, jak jste se zmýlil(a)...

358704

29.6.2017 9:45

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 358702

Snad na základě vnitřní podobnosti? Člověk - podle mého názoru - posuzuje a vnímá věci a okolnosti podle sebe, přes filtr vlastní osobnosti a zkušenosti s životem. Protože jinak to nejspíš nejde.

Takže "Bůh", vlastně nějaký ideální člověk, ideální duše v nás, je smutná z toho, když se dějí ty špatné věci a pokud jsme vnímaví, tak to cítíme a víme o tom. Nezávisle na tom, jestli se hlásíme k nějakému náboženství.

358708

13.7.2017 22:54

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Ekklesian 91.?.?.?

Reakce na 358701

(Zrušeno. Psáno přes TOR.)

358993

28.6.2017 22:50

RE: Bez Boha nemůže být řádu

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 358693

Podle mého dosavaďživotního zjištení ďábel neexistuje, je to fikce, a není nic nutne bipolární, jako není bipolární zima s teplem co je jen jeho nedostatkem. Existuje jen zbabelý človek, co se snaží prežít za cenu toho, že pošlape po jiných, lepších, než je sám.
"Helen" Allbrightová to jiste ví, jinak by nestrašila peklem své konkurentky.

358699

28.6.2017 23:10

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 358699

Na základě Vašeho zjištění se bohužel Pravda nezmění. Spěte dál.

358700

29.6.2017 8:31

RE: Bez Boha nemůže být řádu

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 358700

Dekuju za pohádku na dobrou noc [smích]
Pokud by jste ale o cosi lépe vyhodnotila text a jeho obsah, nebo dokonce nad tím uvažovala, tak by jste si možná stihla všimnout, o čem mluvíme podobne a pritom docela nezávisle.
Už delší dobu semtam napíšu, že Buh, pokud existuje, proste trpí, když se deje neco špatné, a není všemohoucí v tom smyslu, jak si to o nem lidé predstavují. Človek by proste do tohodle nemel mluvit, není na takové pozici, neprísluší mu to. Buh nedelá ani války, ani za človeka práci.

Nedávno jsem četl zajímavou slovní skoro hračku, která velmi dobre nakládá s logikou. Praví se tam.
"Buh nedokáže stvorit tak velký kámen, který by sám neunesl".
Z toho plyne, že Buh buď stvorí pouze takový kámen, který zároveň unese, nebo pokud ne, tak je treba rozlišit, zda se ona všemohoucnost týká pouze stvorení, nebo unesení. Obe možnosti takhle platit nemohou.

358705

29.6.2017 22:37

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 358705

Netvrdím, že "Bůh" je přímo informace, spíš není ničím, co by šlo slovně vymezit... (A také to slovo nemám moc rád - snad se odvažuju až příliš, ale připadá mi, že ani takto pojmenované "bytosti, a zároveň ne-bytosti" - tvořivé, hravé a nevinné - se toto jméno příliš nezamlouvá. Pro špatnou "karmu" toho slova, které ji vůbec nevystihuje. V tom jménu se ničilo, vraždilo, znásilňovala se lidská těla i duše. Ale ve skutečnosti je to pravděpodobně tak, že se jen nezamlouvá mně. Jí, zářící podstaty všeho, se lidská špatnost nedotýká.)

Informační aspekt (ve vztahu téměř ke všemu) je často opomíjen, a přitom není z hlediska fyziky a kosmologie tak úplně triviální vysvětlit, kde se informace (o tom, jak je hmota vnitřně organizovaná) ve Vesmíru bere. A týkají-li se informace i zákony zachování, tak ona ve Vesmíru prostě je ("věčně", po celé jeho trvání). Takže nebude úplně chyba si termín "Informace"na chvíli vypůjčit. Má to nespornou výhodu. Nebudeme tak mluvit přímo o "Bohu". Neboť, jak podobně říká Lao-Ć, Tao, o němž lze mluvit, není Věčné Tao.

Přestavuji si to tedy tak, že se Informace zreplikovala do mnoha svých instancí, aby realizovala všechny v sobě obsažené možnosti. A tak vznikly a dále vznikají všechny věci. Od prostoročasu, elementárních částic,..., až po věci skutečně složité, v různé míře vědomé si sebe sama i stejného původu všeho. Nepředstavuji si, že Informace někde "sedí" a z toho "místa", ve fyzikálním čase, řídí všechno, co se ve Vesmíru děje. Spíš se bez ní nemůže dít ani existovat nic. A ona ve všem je, je tím vším. Nemá žádný svůj dualistický protějšek. Nemůže k nám odněkud natáhnout ruku a zachránit nás z nějakých těžkostí. Může to udělat nějaká bytost, vědomá si svého, s námi společného původu, schopná soucitu a lásky. Například jiný člověk, nebo i my sami. Teoreticky a čistě hypoteticky, třeba i mimozemská bytost, nebo jakákoli jiná. Taky se ale může stát, že pomoc není v možnostech nikoho, kdo o našich potížích ví.

Je Informace nějak odpovědná za to, co se ve světě děje? Jistěže ano! Je si toho vědoma, ví o tom a má úmysl s tím něco dělat? Odpověď je téměř tautologická s tím, jestli to víme, odpovědnost si připouštíme a máme tento úmysl například my... A spolu s námi i případně další existující a sebe sama a svého věčného původu si vědomé bytosti. Protože, nikdo jiný než my, tu, k tomuto účelu, není...

358723

10.7.2017 23:40

RE: Bez Boha nemůže být řádu

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 358723

To beru jako otázku, zda existuje informace sama osobe, stejne tak je možné, že informace bez existence nečeho nemá smysl. Informace by mela být vždy vázána na nejaký objekt, nosič, médium. Pak je otázka, zda ten nosič dovede existovat i nezávisle na nejaké informaci.
Co je tedy duležitejší, nezávislejší, prednejší, zda informace, nebo existence.
Je otázka, zda je informace informací i bez jejího nosiče. Podle mne težko, nejdou od sebe oddelit. Neznám prípad informace bez média, nosiče.

358939

11.7.2017 3:39

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 358939

Je také otázka, co znamená existence... Pro nás (lidi a nám podobné bytosti [smích] ) je existence spojená s otázkou "kde" a "kdy". Neumíme si většinou představit existenci (něčeho) mimo prostor a čas. Až na to, že matematika to úplně běžně dělá. Je to ale úplně jiný druh existence než ten, který zažíváme na vlastní kůži. Spíš vyjadřuje vnitřní logiku věci, nějakého popisu. Než že by někde, na nějakém místě a v nějakém čase, "seděly" použité matematické objekty. Takže by někteří řekli, že taková existence není skutečná, ale jen lidský konstrukt. Jenže ani místo a čas na tom nemusí být lépe, protože to může být jen způsob, jakým zažíváme realitu, vlastně existenci - závislý čistě na tom, kdo ji zažívá. Nějaká jiná "bytost" může zažívat svou existenci úplně jinak, než my. Nemusí být dokonce ani žádná možnost, jak se setkat, kromě těchto úvah, kde možná vzájemně připouštíme svou existenci [smích] .

Představit si informaci nezávislou na nosiči jde třeba tak, že je to třída ekvivalence, v níž jsou jako prvky přítomny právě ty všechny nosiče, které nesou stejnou informaci. S naším způsobem existence je vždy spojený nějaký nosič (hmota) pro informaci ("ducha" ), což např. taoismus vyjadřuje symbolikou "Země" a "Nebe". A my, jakožto myslící bytosti určitého typu, spojujeme v sobě oba tyto principy. Ale pro někoho jiného, než jsme my, to může být úplně jinak, nebo tyto principy můžou pro něj znamenat něco jiného. Případně můžou znamenat totéž, ale být "ve skutečnosti" něčím jiným.

Konkrétní příklad by mohl být třeba tento: Jednou vymyslíme a uvedeme v činnost umělý život, podobný tomu našemu. Jenže jako počítačovou simulaci. Pro tyto chytré "Sims", podobné nám, je jejich vesmír, jejich prostoročas, něco úplně odlišného od toho našeho. I když ho prožívají "stejně", jejich nosiče informace jsou pro nás jen virtuální. Jejich informace je "ve skutečnosti" zapsaná na nosiči, pro ně naprosto nedostupném, ležícím mimo jejich vesmír, realitu. Ale třeba matematiku můžeme mít skoro stejnou, možná že dokonce úplně stejnou (krk bych na to ale nedal).

Než jsem odešel z Research Gate, psal jsem si tam s kolegy, kteří docela vážně uvažovali o tom, že náš život je také takovou simulací. Dokázat se to nejspíš nedá, ani vyvrátit. K něčemu podobnému vás taky může zavést film Sergeje Strižaka Hry bohů. Viděno z pohledu umělce, divadelního režiséra. Je to o tom, že naše lidské životy jsou takové "role", příběhy, které hrajeme a prožíváme pro svoje tvůrce, "bohy". Možná, že vlastně programátory a hráče těch "Sims" - tedy nás. A nebo, že těmi hráči a "bohy" jsme také my, ale v existenci odlišné od "snu", který právě sníme a prožíváme. Viz také toltécké knihy Dona Miguela... Je to vlastně pořád o tomtéž, jen z trochu jiného pohledu a v jiných pojmech. Kdo jsme...

358942

30.6.2017 11:12

"Buh nedokáže stvorit tak velký kámen, který by sám neunesl".

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 358705

A proč by to měl ten "bůch" dělat ? Jako že by si měl poměřovat délku penisu sám se sebou, jen aby ukojil duševní poruchu autora toho logicky nesmyslného žbleptu ? Natírání lidských vlastností na "boha" je projev obchodování s lidskou hloupostí, nic jiného. App. váš názor o neexistenci bipolarity považuji za zcela chybný.
Dualita (bipolarita) je právě princip, který tvoří vše , co můžeme vnímat.

358735

10.7.2017 23:35

RE:

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 358735

Asi tak. Co se týče duality, nejak se mi nezdá, že bych ji nutne potreboval. Protipól je stejne vetšinou lidská fikce. Dokonce i elektrický náboj nemusí mít modelove protipól, stejne jako další veci. Neco jiného predstavuje treba symetrie, která se popisuje námi zavedenými modely.
Když déle uvažuju, tak zatím každý protipól bych asi dovedl popsat modelem s monopóly, stejne, jako i treba vnitrní energie (z termodynamiky) nemá protipól.
Když jdete do dusledku a detailu, hloubeji, než je obvyklé, tak se jaksi ty duality jakoby po jednom vytrácejí.
Dualita mi prijde spíše jako lidská pomucka na jednodušší uchopení jevu.

358938

29.6.2017 18:45

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Iconoclast 31.?.?.?

Reakce na 358693

Budete se možná divit ale muslimové mají stejného boha jako Židé a Křesťané jen v osobě proroka se neshodnete. Bůh ve starém zákonu zabil cca. 4 000 000 lidí hříšníky a spravedlivé třídil až po smrti.

358717

30.6.2017 21:37

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 358717

Tisíce let lidé chápou, že zde musí existovat nějaké řízení, které vše uspořádalo do vzájemně nenapjatých procesů – čistě prakticky to ani nelze jinak. Hlavní programátor/tvůrce musí existovat...

Možná bych to lehce upřesnil...

Pokud se podívame do vesmíru, do přírody, na sebe. Uvidíme plnou harmonii, kde vše souzní se vším - miliardy procesů. Opravdu by hlavní programátor měl zapotřebí vraždit a ničit takto primitivně, jak nám bible vykládá?

Bůh není psychopat a vrah. To autoři starého zákona mu přisuzují tyto vlastnosti...

A na nás je gramotně se ptát:
Proč?
Jaké byly jejich cíle?
Jak mohou miliony lidí následovat tento obraz boha?
Kdo je autorem?

A hlavně – jak jim pomoci vymanit se z ideologického sevření v kterém byli vychováni?

358739

30.6.2017 23:40

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 358739

To jsou velmi správné otázky. Vidíme to i na této diskusi. Tak zvaní "nevěřící" lidé nechtějí mít s myšlenkou existence nějaké formy prapůvodní příčiny všeho, tedy "Boha", téměř nic společného, jelikož všude vidí zlé důsledky zneužití této myšlenky. Sám v tom nevidím příznak "hříšnosti" a zkaženosti člověka, ale naopak jeho instinktivní příklon k dobru.

Podle mé zkušenosti do křesťanských církví přichází (a zřejmě tam i zůstává) množství upřímně hledajících lidí, snažících se o opravdovou lásku k Bohu, kterým jeho starozákonní obraz působí velkou bolest. Tamní duchovní to samozřejmě vědí a jelikož se sami museli s touto otázkou vyrovnat, většinou předkládají jako řešení různé berličky, které fungují jen po omezenou dobu. Nakonec to končí u nepatřičnosti některých otázek. Tedy v podstatě vzbuzením strachu se ptát dál.

Jestliže jen na chvíli připustíme, že někdo jako Bůh skutečně existuje, ale je po celá tisíciletí úmyslně představován tak, aby kladnému vztahu k němu nám bylo zabráněno, je to velice závažná věc. Jaká horší a větší lež by mohla být, než tohle? Když ale i přesto všechno člověk (tedy "Boží" obraz?) neustále a tvrdošíjně hledá dál, chce znát pravdu o sobě, svém smyslu, proč tady je a jak má žít, nemůžeme být tak špatní, jak bychom měli věřit...

Kdo je autorem... Kdybychom připustili, že za deformacemi o našem původu a podstatě je nějaký úmysl a ne jen obyčejná nevědomost, tak by autorem musel být někdo, kdo pravdu zná a pro nějž tisíce let nejsou žádná doba. Někdo, kdo na přílišném vzestupu lidstva nemá zájem. Nějaký tajný spolek nebo organizace? Nějaká mimozemská entita? Mnohokrát diskutovaný "Globální prediktor"? A z pohledu středověkého myšlení by za tím vším jistě byl "ďábel"... Jak je to ale ve skutečnosti? Upřímně musím říct, že nevím.

358742

2.7.2017 19:56

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 358742

V dnešní době asi ani netřeba znát autory Bible. Jejich potomci již nemusí ani existovat. Ale jedná se o program, jehož algoritmus má ohromnou sociální setrvačnost (tisíce let) a nedá se prudce ukončit, jak špatně předpokládali např. Marxisté. Pumpování daného algoritmu je pomalu ukončováno z důvodu neadekvátnosti vůči stavu společnosti.

A co dále? Necháme se opět nahnat do ohrady nějakého nového náboženství pod hierarchii kneží, či najdeme cestu k Bohu bez prostředníků? Pokud je Bůh naším otcem, je nám od narození dáno s ním komunikovat přímo. Proroků již v dějinách bylo dost, jen je slyšet za hradbou lží a křivých zrcadel.

Evangelium míru Ježíše Krista od učedníka Jana:
"Nehledejte zákon v písmech, neboť zákon je život, zatím co písmo je mrtvé. Říkám vám popravdě, Mojžíš neobdržel zákon od Boha napsaný, ale prostřednictvím živého Slova.
Zákon je živé Slovo živého Boha prostřednictvím živých proroků pro živé lidi. Ve všem živém je zákon. Najdete ho v trávě, v stromě, v řece, v hoře, v nebeských ptácích, v mořských rybách. Ale hledejte ho hlavně ve vás samých. Neboť vpravdě pravím vám, všechny živé věci jsou Bohu blíže než písmo, které je bez života.
Proč neposloucháte slova Boha, která jsou zapsána v jeho dílech? A proč studujete mrtvá písma, která pocházejí od člověka?"

358781

3.7.2017 4:42

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 358781

Neboť vpravdě pravím vám, všechny živé věci jsou Bohu blíže než písmo, které je bez života.
To je ale blud, toto vaše pochopení.
A co text:,, Slovo Boha je živé a vykonává moc a je ostřejší než jakýkoli dvojsečný meč a je schopné rozlišovat myšlenky, urovnávat věci, odhalovat, připravit člověka pro všechna dobrá díla,,...?????
Písmo Boží je naopak Bohem inspirované ale to odhalí jen ti co ho čtou a Bůh sám dává vzrůst, pochopení psaného prostřednictvím činné síly, Božího ducha.
Vy nevíte nic a je vám dobrá zpráva o kristu zahalená a hynete, podle vlastních tužeb, které Slovo odsunují.
Nevyjadřujte se k věcem, které vyžadují léta studijí písem pomocí výklad.slovníků, konkordancí, encyklopedií Britanica a Katolica a podobné studijní pomůcky, včetně Hebrejských a Řeckých slovníků. Takhle ze sebe děláte chytrolína po pivu.
Písmo nějakého textu samo o sobě může být bez života, pokud chybí někdo. kdo by ho četl, nebo pokud je jeho obsah brak a obrací člověka proti Bohu, viz Talmud.
Boží slovo je živé a lidé kteří si to uvědomovali končili v dobách temna na hranici i s tím slovem. Takto působil na hladové lidi po slovu obsah Bible, že ochotně riskovali i tuto smrt, jen aby mohli Boha poznat a pochopit.
To vám ale Satanovy denominace církví křestanstva neřeknou, neb by se zhnusili mnohým lidem, kteří k Bohu cítí lásku, ač neví že jsou v církvi, jež nemá Boží schválení.

358785

3.7.2017 15:38

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 358785

Jardo, proč tak agresivně?

Roky studií svatých knih,
z nich vytvořená hradba?
V duši stesk a touha po životě.
Jen svědomí a míra – božská skladba.

Tedy, řekněte nám, k čemu jste se dobral. Které je to pravé písmo svaté?
Nebo naopak, jak lze definovat termín "Písmo svaté"?

358798

28.6.2017 18:01

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Tom 65.?.?.?

Reakce na 358689

I zjevil se Bůh v Arice a řekl:”Na Evropu!” ... i bylo řádění řádu ...

358692

29.6.2017 8:34

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 358692

Myslil jste v Africe??? Z meho Hlediska Angela Merkelova je Genialni , smyje z Nemecka hrichy Druhe Svetove , pokusi se pritlacit Americany ke zdi a prinutit je si vzit Atomovky z Nemcka( prestat byt rukojmymi) coz se nepovede???, nemci vytvori z Arabu ststne kolonie a daji jim praci. Diky vsemu ideologicky se Nemecko postavi mezi skutecne vudce sveta a naplni se Nemecky sen o jejich idealistickem NADCLOVEKU!!! ale nyni s humalni tvari. Nemci se nebudo michat rasove abudu zit v ostruvcich ( s penezi po Arabskem pobrezi , ktere miluji a kontrolovat naftu!!).

Britove budou vyrizeni a Nemecky NADCLOVECI budou pochodovat NeoKomunistickem pochodu vyvolenych k skvelym zitrkum.

A jestli dostanou 100.000 zlocincu ...toho se ani tak moc neboji ..to nejak zvladnou!!! A bez atomove valky ...v coz doufaji !!!

Budmez poctivy k Anglele ma silny plan a myslim nemci ji fandi!!!!!!

358706

29.6.2017 8:48

RE: Bez Boha nemůže být řádu

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 358689

>Lidé bez Boha jako loď bez kotvy...

To je kus složitejší. Co udeláte s lidmi, kterí si oblékají boží plášť a celou společnost tahají do záhuby? Jak víte, že Buh pokud existuje si myslí totéž, co nekterí lidé, kterí se tvárí jako vrící? Tím nemám na mysli pouze "marnotratné syny", ale i ty, co se tvárí jako praktizující verící. Jak víte, že ta jejich víra nejde jiným, nesprávným smerem?

Pak na druhé strane. Jak víte, že lidé, kterí navenek žádnou víru nepraktizují a nazývají se "ateistami" nežijí podle principu, se kterými Buh jako forma nejakého rádu souhlasí?

Po pár desítkách let pozorování kresťanství zevnitr i zvenčí bych rekl, že i na kresťany platí "strom poznáš po ovoci". Jak je tedy možné, že zde máme Nato, že sme se dívali v TV na humanitární bombardování a ruzné Kožené doutníky, proč ty lži kolem UA, Sýrie? Pašeráctví lidí vnímáme jako pomoc uprchlíkum. Co naše zákony, které jdou zcela bokem, presto, že i u sousedu vládne "kresťanská" strana. Kde jsou teďkom ti kresťané? Nebo v nečem je ta filozofie nedorešená v základu? Obávám se, že ano. Zaspala dobu, protože príliš spoléhala na zázraky. Neumí se postavit té pravde čelem.
Pak je docela jedno, komu se pravda nelíbí, a kdo ji nechce hledat.

358707

29.6.2017 11:32

==RE: Bez Boha nemůže být řádu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 358707

Připadá mi tragikomické, když existují ještě ve 21 století technické revoluce ideologie založené na bazaru, kabale a čekání na příchod Spasitele...[velký smích]

358711

29.6.2017 15:41

RE: ==RE: Bez Boha nemůže být řádu

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 358711

a co tohle, je to taky tragikomické ?

https://www.novinky.cz/krimi/442270-policie-obvini...

358713

29.6.2017 16:36

RE: ==RE: Bez Boha nemůže být řádu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 358713

Všimněte si těch stokilových panděr na tom snímku...[velký smích]

358714

5.7.2017 19:11

RE: ==RE: Bez Boha nemůže být řádu

reznor 88.?.?.?

Reakce na 358713

V com je problem? Ten kulturista celkom jasne schvaluje trestny cin vrazdy a vyhraza sa vyvrazdenim "cikanu". Tieto veci boli trestnym cinom vzdy, to, ze niekto to hovori na internete, nie je "iny nazor", ale verejne vyslovena vyhrazka. Za to je basa.Ci sa vam to paci, alebo nie.[smích]

358849

29.6.2017 19:49

RE: ==RE: Bez Boha nemůže být řádu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 358711

Na světě snad není nic, co by nebylo možné zneužít, pravda, která by nešla překroutit, ideály, které by nešlo pošpinit...

Jsou ale oblasti našeho života, ke kterým technika nemá co říct a ani věda to nemá jednoduché. Kdo jsme, jaký je smysl toho všeho, co prožíváme... Proč jsou naše životy takové, jaké jsou - a příliš mnoho lidí je má takové, že by raději ani nebyli... Jak se to dá zařídit, abychom v našem, životem vyměřeném čase, byli šťastní?

Technika může život někdy zjednodušit a usnadnit, ale odpovědi žádné nedává. Vědě trvá skoro nekonečně dlouho, než dá nějakou, možná dost nejistou odpověď. Za takových a takových předpokladů je to, pokud se, ovšem, ehm, nemýlíme, tak a tak. Lidé potřebují kousek naděje a smyslu toho všeho, a vždycky to tak bude, nezávisle na vědeckém a technickém pokroku.

358719

3.7.2017 4:55

RE: ==RE: Bez Boha nemůže být řádu

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 358711

Tragikomické je že Židé měli ve svitcích proroctví že Ježíš se narodí a že přijde zachránit Izrael ale Pavel popisuje, že si toho ,,nevšimli,,.Přišel do vlastního, ale ono ho nepoznali.....
Po dvou tisících letech je víra lidí mrtvá, ale něco přece jen zůstalo, Bible tyto věřící, následovníky Krista popisuje jako zrno, to bude v konci dnů sebráno ale plevy budou hozeny do pece.
Tragikomické je, že máte možnost číst Bibli ale..

Něco z té vámi nesmyslné Bible.
,,Seberte se posměvači a vizte. Ve vašich dnech konám dílo, kterému byste neuvěřili, i kdyby vám o něm někdo dopodrobna vyprávěl,,.
Přeberte si to jak chcete.

358786

7.7.2017 12:55

RE: ==RE: Bez Boha nemůže být řádu

ppppp 78.?.?.?

Reakce na 358786

>Seberte se posměvači a vizte. Ve vašich dnech konám dílo, kterému byste neuvěřili, i kdyby vám o něm někdo dopodrobna vyprávěl

O nadčasové díla na spoustu generací dopredu se pokoušelo hodne matematiku, fyziku, filozofu, astronomu, stavitelu, umelcu, remeslníku... a mnohým se to docela povedlo. To je snad v porádku.

358892

29.6.2017 18:42

RE: Bez Boha nemůže být řádu

Iconoclast 31.?.?.?

Reakce na 358689

Ukotvené lodě nikam nedoplují, jediné lodě pro které je ukotvení dobré jsou lodě bez posádky nebo s posádkou co nestojí za nic.

358716

29.6.2017 16:46

Ve jménu víry …

Tom 65.?.?.?

… když prší, neznamená to, že bůh pláče … bůh se už dávno uplakal k smrti. Není. Žije jenom víra.

A právě ve jménu víry jsou páchány teroristické činy. Ateista nemá problém s vírou. Ateista není zfanatizovaný debil, aby věřil, že když zabije věřícího psa, tak na něj čeká 92 panen …

>No vidíte, alespoň připouštíte, že nad námi může existovat vyšší moc.

Ano, vyšší moc existuje. Setkáváme se s ní denně. Vyšší moc se vými kolaboranty v neziskovkách přes novináře až po politiky, rozlezlá po celé Evropě je právě příčinou, proč se teď Švédsko vylekalo.

Zatím se leklo jenom Švédsko …?

358715

29.6.2017 19:49

RE: Ve jménu víry …

u 188.?.?.?

Reakce na 358715

Nesporným faktom je, že kresťania páchajúci násilie a zlo "v mene viery" konajú v rozpore s Kristovým učením, kým moslimovia páchajúci násilie a zlo "v mene viery" konajú zväčša v súlade s Mohamedovým učením. V tom je podstatný rozdiel medzi týmito dvom náboženstvami.

358720

29.6.2017 23:19

RE: Ve jménu víry …

Tom 65.?.?.?

Reakce na 358720

>Nesporným faktom je, že kresťania páchajúci násilie a zlo "v mene viery" konajú v rozpore s Kristovým učením, kým moslimovia páchajúci násilie a zlo "v mene viery" konajú zväčša v súlade s Mohamedovým učením. V tom je podstatný rozdiel medzi týmito dvom náboženstvami.

Naprostý souhlas. O to víc pokrytečtější je páchání zla křesťany …

Víra by měla být čistě soukromou záležitostí toho kterého jedince. Je smutné, když je víra účelově a ziskuchtivě zneužívána jen jako nástroj davové demagogie, ať už podle not Mohamedových či Kristových …

358724

3.7.2017 5:08

RE: Ve jménu víry …

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 358715

Zatím se leklo jenom Švédsko …?
Nebojte, lekne se mnohem více zemí, protože proroctví odhaluje že se mocnosti domluví a pletichami utvoří světové kotrmelce, které rozbijí náboženské dosud jakžtakž fungující ekumeny a všelijaké jinověrné bratříčkování se.
Bude taková náboženská mela, že si to neumíte představit.
A to je další naplnění písem:,, Bůh jim totiž vnukne myšlenku, kterou budou považovat za svou vlasní myšlenku, aby úplně vyplenili a ohněm zničili nevěstku, která sedí na vrcholku,,.
Likvidace falešného náboženství bude dílem samotného Boha a potom si to těžko někdo neznalý dolouská v Bibli, protože i ta bude zničena a zakázána.Mnozí se velmi vylekají ale už bude na hledání Boha pozdě.

358787

30.6.2017 4:22

Tom 65.?.?.?,,páchání zla křestany,,

Jarda z Brna 185.?.?.?

Jak víte že jsou to křes'tané, když vraždí? Nepíše se v Bibli že zabíjení už ne? Ježíš řekl že každý, kdo se nepřátelsky dívá na svého bratra je zabiják a nestojí v pravdě. Také mluvil o znamenitém ovoci ze znamenitého stromu a prohnilém ovoci ze zkaženého stromu. Nečtete dopis od Otce protože v něj nevěříte, tak zůstanete bez informací až do svého brzkého konce. Svět pod mocí Satana jde do kytek. Tvoří se precedens, že člověk si nemůže sám úspěšně vládnout bez Boha. Následky nevíry vidíte na vlastní bulvy. Po celém světě.

Máme se modlit o království. Ale vaše přání je živočišné a Boha nepotřebujete jako i zbytek světa. Praví křestané existují ale jsou vysmíváni a haněni, nikdo by si nepomyslel že jsou to oni, kteří se snaží zachránit co nejvíc lidí, podobných ovcím. Až vám zazvoní u dveří, myslete si co chcete ale záchrana nebude klepat na dveře věčně. Přečtěte si knihu zjevení Jana. To je přímo horor pro ty, co Bohem opovrhují. Bude tady mela. Poteče krev. Nebude jídlo. A do toho přijdou znamení z nebe a tehdy budete skřípat zuby, protože vám dojde že budete skontumován. Zůstanou jako přeživší pouze ti, co se prokázali jako skuteční křestané. Třeba ti, co raději zemřeli v moři kam je vyhazovali islámisti, nebo ti, kteří byli a ještě i budou zabíjeni pro vydávání svědectví o Bohu a Kristu.
Všechno se třídí, vztahy se tříbí, vše je otevřeně zjevné tomu, kdo je připraven soudit živé i mrtvé. Dělejte si legraci, vaše volba. Ale neplette Křestany s křestanstvem, to jsou dvě odlišné věci. Že olizuje papež nohy nepřátelům Křestanů neznamená že toto jsou křestané. Vždyt upalovali ty co šířili Bibli, dopis Otce svým dětem, nám lidem. Villiam Tyndal byl jeden z těch kteří se snažili přeložit Bibli z Latiny do Angličtiny. Byl za to uškrcen osobně jedním papežem a spálen a poté rozházen do řeky.

Jan Hus, nic? Giordano Bruno, nic? A spousty nevinných žen upálených, nic?
Hlavně když se umíte koukat celej den do founa. Ale základ, Bibli, tu neznáte, svůj původ, svou karmu a budoucnost, výběr z možností....
Přeji pěkné prožití pekelných dní, které se přibližují den za dnem blíž a blíž.

358728

30.6.2017 5:56

RE: Tom 65.?.?.?,,páchání zla křestany,,

Tom 65.?.?.?

Reakce na 358728

Panebože, buď rád, že ses tohoto nedožil. Amen!

358730

30.6.2017 16:26

RE: Tom 65.?.?.?,,páchání zla křestany,,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 358728

Milý pane Jardo z krásného a milého města. Máte děti? Já mám, jsou ještě malé. Ale i kdyby vyrostly a daly se na špatnou cestu, stejně je budu milovat. Dokonce, i když se na mně budou zlobit, nebo na mě zapomenou. Nevadí mi ani, když budou mít někoho jiného raději než mně. Když chtějí být jako já, nemyslím si, že v tom něco špatného. A kdyby mne moje žena opustila, stejně bych ji miloval. Láska někdy bolí. Ale na to, že miluji, to nemá pražádný vliv. Prostě nemůžu jinak.

Máte nějaké svoje vlastní dílo, které jste přivedl na svět? Já ano. Mám je stále rád. Nehážu je do ohně ani vody, nerozbíjím je kladivem. Nezlobím se ani na ně, když se mi třeba úplně nepovedlo a je jiné, než má původní představa.

A Vy teď přijdete a říkáte, že Bůh, kterého křesťané nazývají nekonečnou Láskou, smýšlí jinak a jedná hůř, než obyčejný člověk. Hrozíte peklem a přejete lidem pekelné dny. Jaké tím vydáváte o svém Bohu svědectví? Koho tím získáte, aby chtěl Boha poznat a případně se do něj i zamiloval? A Vy sám Boha milujete, nebo se víc třesete hrůzou?

Není snad psáno: Nalomenou třtinu nedolomí, doutnající knot neuhasí? Lidstvo možná dospělo na okraj propasti, ale nebude to Bůh, kdo jej definitivně skopne dolů...

Nevím, jestli existuje nějaký ďábel, zatím jsem neměl tu pochybnou čest. Ale kdyby existoval, možná by (podle křesťanské mytologie) k Bohu promluvil takto:
"Vykašli se na ně (lidi), už se jich konečně zbav. Vidíš, já ti to říkal, ale tys jim dal přednost před námi (anděly). A měl jsem, jako ostatně vždycky, pravdu. Takový to byl tvůj vrtoch! Kašlou na tebe... Jsi zklamaný, viď? Sláva, konečně tě ta láska a soucit přestaly bavit. Toho ohně a všeho trápení (pro lidi) to chce podstatně víc. Nalož jim ještě, přidej!"

Takhle to obvykle končí, když se samozvanými zachránci a spasiteli v něčem nesouhlasíte. Nekonečná láska najednou končí a posílají vás do pekel.

358738

1.7.2017 3:56

RE: Tom 65.?.?.?,,páchání zla křestany,,

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 358738

Jestli nevěříte že ničemné lidi Bůh odstraní, tak si pročtěte jak chránil čistotu rodové linie Ježíše, který ještě nepřišel z nebe kde byl u Otce po celé věky vykonat skutek záchrany, sebeobětování, aby tak zvrátil smrtelné následky neposlušnosti našich prarodičů.
Jak se Bůh hněval na vyvolený lid, který se začal oddávat zlaté modle, když Mojžíš z hory nesestoupil dostatečně brzy.
Jak jich jeden den polkla země 24000, protože otevřeně projevili vzpouru proti tomu, který je vedl pustinou do země zaslíbené.
Chcete tvrdit, že tento milosrdný Bůh, který dělá rozdíl mezi ničemnými a spravedlivými lidmi bude dělat ústupky kvůli divně smýšlejícím lidem? Proč se má zrno z Ježíšova podobenství oddělit od plev a plevy skončí v ohni?
Proč budou rozděleni lidé v den soudu na pokojné ovečky a nezvladatelné kozly?
Jestli Boží lásku chcete použít jako změkčovadlo na bestiální lidi, kteří loupí, vraždí, nemilují své bližní a urážejí Stvořitele falešným uctíváním které neschvaluje, potom jste jeden z těch zmanipulovaných, kteří chytají Božskou ruku a křičí:,,Bože, co děláš,,?
Máte to v té Bibli přece jasně napsáno, že Bůh v minulosti už ničil neposlušné.
V Sodomě A Gomoře, při potopě...a že je vzor budoucích věcí.
Co chcete od Boha? Aby vás nechal na pokoji?
Máte přece svobodnou vůli, tak nevím proč si neděláte v klidu co chcete a o Boží způsoby se marně nezajímejte, pokud Vám chybí smysl pro právo.
Neumím si představit že ti spravedliví, kteří právě kvůli své mírné povaze byli zabíjeni, ožebračováni, haněni a trvá to až do dnešních časů by měli tady na zemi být spolu s bezbožnými, kteří by se otřepali a za čas by znovu rozvrátili pokojné podmínky v rajském prostředí, které má nastat po likvidaci Satana, démonů a jejich podporovatelů.
Podle Zjevení bude tento pokoj trvat 1000 let a potom budou prozkoušeni i ti, kteří se narodili během milénia a nebo byli vzkříšeni. A zase jich bude mnoho, jako písku v moři.
To že se vám to nelíbí že Bůh nastavil zákony po svém, neznamená že nebude naplněno vše co bylo napsáno, zvláště v knize Zjevení.
Zcela jistě má velkou cenu bát se pravého boha a odvracet se od špatného.

358743

1.7.2017 13:08

RE: Tom 65.?.?.?,,páchání zla křestany,,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 358743

Pane Jardo, obávám se, že recitování Bible a zvonění u dveří Vás od smrti nezachrání, jednou zemřete úplně stejně, jako všichni ostatní - spravedliví i nespravedliví. Co dobrého nestihnete v tomto životě, později budete dohánět jen těžko. Vaše poslední věta mluví za vše, ale mýlíte se. Strach se s láskou navzájem vylučují.

Ano, existují bestiální lidé, kterým Bůh ale v činnosti nezabránil, země je nepolkla, ačkoliv napáchali mnohem horší věci, než někteří protagonisté z Bible. Zemřeli stejně jako jejich oběti a co je čeká po smrti, nikdo neví, ani Vy ne. Vykládáte tu jen špatně napsané pohádky. Pár lidí prožilo klinickou smrt, vrátili se, vyléčili se ze smrtelných nemocí. Říkají, že na druhé straně je mír a láska pro všechny. Možná ano, možná prožívali jen milosrdnou iluzi, spojenou s umíráním. Nevím.

Někteří lidé, diktátoři a vrazi, umírali jako třesoucí se trosky. Ale neudělal jim to Bůh, nezlikvidoval je v odplatě, nebyly to "boží mlýny". To oni sami špatně nakládali s tím, co dostali při svém vzniku, při početí, a možná jim také ublížil někdo z vnějšku. Ublížili jiným a tím i sobě, jednoduše proto, že jsme všichni stejné podstaty, pocházíme ze stejného zdroje, ale oni to nevěděli a vnímali se odděleně. To jejich vlastní nevědomost je dostihla a zničila.

V každém případě, mír a lásku nemáte právo odepřít vůbec nikomu, jelikož nejste jejím zdrojem. Nevíte vůbec nic o tom, jak se z některého nevinného dítěte stal člověk později zlý a kdo za tím stál. Klidně to mohl být někdo, kdo se považuje za bezúhonného, zbožného člověka. Pokud na druhé straně jednou potkáte bývalého uzdraveného darebáka, jak se k tomu postavíte?

Váš smysl "pro právo", to je jen pozůstatek primitivní touhy po pomstě. Komu pomůže utrpení viníka? Odčiní se tím, co udělal? Uzdraví se tím oběť? Ne. Je to jen touha po odplatě, pochopitelná sice, ale jinak naprosto zbytečná. Příroda zásadně zbytečné věci nedělá a můžeme jen tušit, že její tvůrce také ne.

Pro fungování lidské společnosti jsou právo i trest zatím nutné, ale před Bohem žádné právo nemáte. Nemůžete si nic zasloužit a pak se toho domáhat. Ani v životě, ani po smrti. Naučte se Bibli dobře zpaměti, protože žádný její výtisk si s sebou nevezmete. Ale stejně Vám to k ničemu nebude, protože jediné, co opravdu pomáhá, je milost.

Je možné, že si lidstvo způsobí jaderný "armagedon", bude hlad, nemoci, bída a hromadné umírání. Možná budou opravdu živí závidět mrtvým. Ale nebude za tím Bůh, který by nám to způsobil. Ostatně, mnoho lidí už takový život-neživot má už teď. Dokonce možná většina. Také za to nemůže Bůh. Práce na lepším životě pro všechny čeká na lidská srdce, ruce a hlavy. To jsou reálné prostředky, které zdroj, z něhož všichni pocházíme, má a také je hodlá použít.

358751

1.7.2017 19:24

Jarda z Brna slintá po životě věčném v ráji nebeském?

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 358743

Toho se podle mě nedočkáte, protože stojí psáno v Písmu svatém;

„Nemějte tedy starost a neříkejte: co budeme jíst? Co budeme pít?“ (Matouš 6,31) „Ježíš jim řekl: ‚Můj pokrm jest, abych činil vůli toho, který mě poslal, a dokonal jeho dílo.“ (Jan 4,34) „Kdybyste opravdu věřili Mojžíšovi, věřili byste i mne,“ Jan 5,46… „Hospodin, tvůj Bůh ti (vyvolený národe) je (pronárody) však předá ochromené velikým zděšením, dokud nebudou (gojimové, pronárody) vyhlazeni.“ (Mojžíš 5,23)

Pokud se sám napijete a najíte, už hřešíte proti nařízení údajného Ježíše, prý Spasitele. Pokud byste se nestaral o ukojení žízně a hladu, podle mě, nemůžete psát o milosrdném bohu. Lidský organismus pracuje se ztrátami. Bez vody a energie moc dlouho nevydrží. Z toho mně vyplývá, že nesplňujete podmínky, nařízení, vypsané mocensky chorými lstivými mozky v biblické slátanině s názvem Matouš nebo Jan. Můžete o životě věčném, v údajném ráji, leda snít. Nyní, na Zemi. Podobně, podle mě, se ráje a nadržených hurisek na zlatých polštářích nedočkají sebevražední a jiné lidi vraždící muslimští multikulturní obohacovači. Zdebilizovanci v Alláha, což je ten samý jako Hospodin nebo Jahve. Stále je základem zrůdné debilizace vyvolený národ, který způsobí vyhubení pronárodů. Aby se pak nejspíš pozůstalí „vyvolenci“ zholokaustovali až do posledního nadčlověka.

Vyhledejte si v nějakém „antisemitském“ zdroji dílo kdysi docela živých a nyní na hřbitovech spočívajících farizejů, rabínů; talmud. Kus si přečtěte, když už nejste schopen pochopit lupičství a genocidní strategii ze zločinecké příručky s názvem bible.

358754

3.7.2017 4:24

RE: Jarda z Brna slintá po životě věčném v ráji nebeském?

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 358754

Je pravda, že Bible se zminuje o tom, že od počátku oznámení dobré zprávy se lidé tlačí do Nebeského Království. Tím je především myšlena touha lidí získat jednou opět život po vzkříšení o kterém Ježíš vyučoval.
Do nebe se nechystám, tam bude jistý počet lidí kteří žili na zemi ale většinalidí má pozemskou naději na obnovené zemi po Soudu ničemných.
Text:,,
„Nemějte tedy starost a neříkejte: co budeme jíst? ,, jste pochopil jako nedouk, je tím myšleno že důležitější je se soustředovat na Boží způsob života a to ostatní je běžně plynoucí ze zbožného života. Nedělat si starosti neznamená sednout na prdel a čekat na holoubky do hubičky nasměrované. Jen ty texty zneužíváte a vytrháváte z kontextu. To vy zneuctíváte Boží slovo a to je už někde zapsáno v matrixu, každý člověk se dle písem bude zodpovídat za každé neužitečné slovo.
Kvůli vám že by Nejvyšší předělal míry spravedlnosti ve prospěch zločinců? Cha cha, to se směju pane najivní. Možná si tímto výrokem dodáváte kuráž na další své nekalé praktiky ale to neblahé zjištění vám udělá v závěru dnů nepříjemnou čáru přes rozpočet.
A jestli mne chcete přirovnávat k vraždícím muslimům očekávající panny a polštáře v nebi, to jste tedy dumbo.....
Život na rajské zemi bude pro ty, kteří se drali stísněnými dveřmi a šli po uzounké cestě a mají v den příchodu Ježíše dostatek oleje v lampách svých.
Padají z vás moudra, založená na vašich přáních a ne na Biblickém základě.Slovo Hospodin, Jahve a Alláh není to samé. Alláh a Hospodin je jen titul-(Pán), Jméno Jahve IZRAELI PŘIPOMÍNALO BOHA BLÍZKÉHO, SPASITELE. Dle tradice toto Boží jméno sekty křestanstva vynechávají ve všech částech Bible a nahrazují českým hospodin.
I když bych to tipnul na ruské gaspadier.Asi pravoslaví.
Talmud mi připomínat nemusíte, vím moc dobře co v něm je a že ho sepsali odpůrci Boha a má zkazit celou populaci těch, kteří říkají že jsou Židé, ale nejsou, ale lhou, ale jsou synagogou Satanovou, to je jasně patrné na všech listech tohoto pamfletu.

358784

3.7.2017 7:28

RE: Jarda z Brna slintá po životě věčném v ráji nebeském?

E.R. 107.?.?.?

Reakce na 358784

Vy by jste si rozuměl s Hájkem a jeho kamarády z Protiproudu,tam jsou na kategorii zázraků odborníci,tady se to drží moc přizemi a bez fantazie,pokud zrovna nejde o pád budovy č.7,která taky zázrakem padla,aniž do ní třísklo i to sebemenší letadélko...[velký smích]

358790

3.7.2017 19:46

RE: Jarda z Brna slintá po životě věčném v ráji nebeském? Ne, po vzkříšení!

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 358784

Člověk oddávající se debilizaci, místo aby si nejdřív zajistil základní materiální podmínky života, nemůže přežít. Pokud si opatří vodu a jídlo, už podle té debilizazace hřeší. Čtu zvrácenosti proti přirozenosti, jak je psychopati sepsali. Že dvě a dvě může být i pět, psal Orwell, který deprivanty, podle mě, dobře znal. Také napsal heslo Strany – válka je mír.

O křepelkách je psáno v onom „Písmu svatém“, nikoli o holubech. Leč už tam chybí, jestli se křepelky samy košér připravily k hostině.

Prozradím vám důsledky debilizace trochu jinak. V gójské literatuře z devatenáctého a počátku dvacátého století, když už bylo konečně gojimům umožněno naučit se psát, se zhusta vyskytuje odvolávání na boha, Spasitele, bohorodičku a podobné blbiny. Lidé tím měli tak vymyté mozky, že místo aby sami hledali řešení situace a konali, čekali na zázrak.

Nezajistíte-li si základní podmínky k životu, můžete žebrat nebo zemřít hlady, v zimě zmrznout.
Když si Podhamerský v Klostermannově Ráji šumavském neusušil dostatek sena, neměl v zimě čím krmit dobytek.
V Jiráskových Skalácích byli lidé, gojimové, okradeni oběma válčícími stranami a ještě ksindlem knížetem. Neměli co jíst. Neviditelný bůh jim zrní, manu ani křepelky nedodal.

Vraždící muslim má vymytý mozek. Věří v Alláha, proroka Mohameda a ve „svatou“ válku s nevěřícími. Zprostředkovatel „boží vůle“, „zástupce“ Alláha na zemi, mu vydá rozkaz. On koná jako tupý poslušný otrok.

358802

30.6.2017 6:38

Víra v růst moci a zdrojů

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

>zločineckých sítí; hrozí, že počet porušovatelů zákona bude nadále růst

Uzavřená oblast pouze pro vyvolené s vlastní jurisdikcí. Zcela výstižný název - ghetto. Podle scénáře vyvolených, kteří nájezdníky vyslali k dobytí i dobití Evropy. Okupanti mají jistou svobodu zločinnosti do hranice, kdy by omezovala organizátory likvidace původního obyvatelstva. Policie má takové možnosti, jaké jí globalističtí banksteři skrze své „liberálně demokratické“ poskoky dovolí.

Víra v tom nejspíš je; růst. Vnímám ono zrůdné náboženství - chorý chtíč s bezohledností a pohrdáním. S evoluční strategií. Hraniční slintání po růstu moci a zdrojů.

358733

2.7.2017 9:04

Uzijte si to, bude hůř, mnohem hůř...

miro21 77.?.?.?

Ale to jeste nic neni, to je proti tomu co vas jeste ceka jako prochazka rajskym parkem. A take vetsinu statu Zapadni Evropy.

358763

2.7.2017 10:19

Oko vidí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 358763

http://tadesco.cz/jde-evrope-vysvetluje-top-delega...

358765

2.7.2017 10:46

RE: Uzijte si to, bude hůř, mnohem hůř...

E.R. 107.?.?.?

Reakce na 358763

...ano,zvlášť,když si necháváme vládnout a do všeho žvanit idioty,kteří se "radějí mílí s Obamou,než by měli pravdu s Putinem",to rozhodně nedopadne dobře ani pro nás,ani pro ty idioty,protože to schytají z obou stran...[naštvaný]

358767

3.7.2017 19:59

Po dvou tisících letech …

Tom 65.?.?.?

>… je víra lidí mrtvá, ale něco přece jen zůstalo, Bible …

Aha, už i víra jim umřela … nevěřej a tak se voháněj aspoň Blblý … a co si takhle pořádně zašoustat? … by se jim prokrvil mozek … prozřeli by … jo, tomu se říká Prozřetelnost, ju?

358804

Příspěvků: 60

28.06. 05:10 Aja  "Pomozte nám, pomozte nám"
28.06. 11:46 Kadlik  RE: Praseci krev na ne
28.06. 14:06 Ahura Mazda  RE: Pomozte nám, pomozte nám
02.07. 08:58 miro21  RE:
28.06. 11:53 Altman  Nevím, neviděl jsem.
28.06. 13:31 R  Spravedlivý důsledek
28.06. 16:12 Miroslava  Bez Boha nemůže být řádu
28.06. 16:53 Malý a zvedavý  RE: Bez Boha nemůže být řádu
30.06. 21:45 Sugar  RE: Bez Boha nemůže být řádu
28.06. 17:18 Aja  RE: Bez Boha nemůže být řádu
28.06. 19:02 Miroslava  RE: Bez Boha nemůže být řádu
28.06. 20:22 Aja  RE: Bez Boha nemůže být řádu
28.06. 23:27 Miroslava  RE: Bez Boha nemůže být řádu
29.06. 00:20 Aja  RE: Bez Boha nemůže být řádu
29.06. 08:12 Miroslava  RE: Bez Boha nemůže být řádu
29.06. 09:45  RE: Bez Boha nemůže být řádu
13.07. 22:54 Ekklesian  RE: Bez Boha nemůže být řádu
28.06. 22:50 ppppp  RE: Bez Boha nemůže být řádu
28.06. 23:10 Miroslava  RE: Bez Boha nemůže být řádu
29.06. 08:31 ppppp  RE: Bez Boha nemůže být řádu
29.06. 22:37  RE: Bez Boha nemůže být řádu
10.07. 23:40 ppppp  RE: Bez Boha nemůže být řádu
11.07. 03:39  RE: Bez Boha nemůže být řádu
30.06. 11:12 výjimečné porušení omerty  "Buh nedokáže stvorit tak velký kámen, který by sám neunesl".
10.07. 23:35 ppppp  RE:
29.06. 18:45 Iconoclast  RE: Bez Boha nemůže být řádu
30.06. 21:37 Sugar  RE: Bez Boha nemůže být řádu
30.06. 23:40  RE: Bez Boha nemůže být řádu
02.07. 19:56 Sugar  RE: Bez Boha nemůže být řádu
03.07. 04:42 Jarda z Brna  RE: Bez Boha nemůže být řádu
03.07. 15:38 Sugar  RE: Bez Boha nemůže být řádu
28.06. 18:01 Tom  RE: Bez Boha nemůže být řádu
29.06. 08:34  RE: Bez Boha nemůže být řádu
29.06. 08:48 ppppp  RE: Bez Boha nemůže být řádu
29.06. 11:32  ==RE: Bez Boha nemůže být řádu
29.06. 15:41 výjimečné porušení omerty  RE: ==RE: Bez Boha nemůže být řádu
29.06. 16:36  RE: ==RE: Bez Boha nemůže být řádu
05.07. 19:11 reznor  RE: ==RE: Bez Boha nemůže být řádu
29.06. 19:49  RE: ==RE: Bez Boha nemůže být řádu
03.07. 04:55 Jarda z Brna  RE: ==RE: Bez Boha nemůže být řádu
07.07. 12:55 ppppp  RE: ==RE: Bez Boha nemůže být řádu
29.06. 18:42 Iconoclast  RE: Bez Boha nemůže být řádu
29.06. 16:46 Tom  Ve jménu víry …
29.06. 19:49 u  RE: Ve jménu víry …
29.06. 23:19 Tom  RE: Ve jménu víry …
03.07. 05:08 Jarda z Brna  RE: Ve jménu víry …
30.06. 04:22 Jarda z Brna  Tom 65.?.?.?,,páchání zla křestany,,
30.06. 05:56 Tom  RE: Tom 65.?.?.?,,páchání zla křestany,,
30.06. 16:26  RE: Tom 65.?.?.?,,páchání zla křestany,,
01.07. 03:56 Jarda z Brna  RE: Tom 65.?.?.?,,páchání zla křestany,,
01.07. 13:08  RE: Tom 65.?.?.?,,páchání zla křestany,,
01.07. 19:24 Pátá Mojžíšova 7:24  Jarda z Brna slintá po životě věčném v ráji nebeském?
03.07. 04:24 Jarda z Brna  RE: Jarda z Brna slintá po životě věčném v ráji nebeském?
03.07. 07:28 E.R.  RE: Jarda z Brna slintá po životě věčném v ráji nebeském?
03.07. 19:46 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: Jarda z Brna slintá po životě věčném v ráji nebeském? Ne, po vzkříšení!
30.06. 06:38 Pátá Mojžíšova 7:24  Víra v růst moci a zdrojů
02.07. 09:04 miro21  Uzijte si to, bude hůř, mnohem hůř...
02.07. 10:19  Oko vidí
02.07. 10:46 E.R.  RE: Uzijte si to, bude hůř, mnohem hůř...
03.07. 19:59 Tom  Po dvou tisících letech …

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

15

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 43 čtenářů částkou 4 478 korun, což je 15 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Český inženýr uspěl s pohádkami, jak se co dělá09.12.17 12:56 Česká republika 2

PL se ptaly politiků, co si mysli o plánu Junckera o otevření dveří migrantům08.12.17 11:04 Česká republika 6

Pavlík Morozov žije!08.12.17 10:25 Česká republika 2

Herečka filmů pro dospěle spáchala sebevraždu poté, co byla obviněna z homofobie07.12.17 20:22 USA 7

Schulz (SPD): nejpozději do r. 2025 založit Spojené státy Evropské07.12.17 20:06 Evropská unie 1

Trump uznal Jeruzalém za hlavní město Izraele06.12.17 22:08 USA 4

Jiří Drahoš - bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči06.12.17 18:41 Česká republika 6

Konečně se dělá něco i pro důchodce06.12.17 12:57 Česká republika 1

Komická postavička Saakašviliho je pro Porošenka čím dál větší bolehlav05.12.17 12:34 Ukrajina 4

Drahoš zveřejnil seznam dezinformačních webů. Až nápadně se shoduje s tím od aktivisty Jandy02.12.17 15:14 Česká republika 13

Něco o civilizovaném chování01.12.17 15:58 Neurčeno 1

Ženy dostávajú horšiu prvú pomoc, na vine sú ich prsia01.12.17 15:45 Neurčeno 3

Drahoš se obává ovlivnění voleb z Ruska01.12.17 10:54 Česká republika 5

Dozorce z Osvětimi může jít do vězení, i když mu je 96 let, rozhodl soud29.11.17 17:34 Německo 5

Hrdinná sebevražda chorvatského generála Praljaka29.11.17 17:18 Evropská unie 0

Miss USA se historicky poprvé účastnila dívka s Downovým syndromem29.11.17 11:16 USA 5

Skupina Kabát vrací Českého slavíka29.11.17 00:09 Česká republika 13

89letá Němka půjde za popírání holokaustu na čtrnáct měsíců do vězení28.11.17 19:28 Německo 11

Rostoucí trend v Česku. Stovky dětí zvažují změnu pohlaví, nejmladším je šest28.11.17 15:45 Česká republika 5

Skvělý úspěch amerických Rambů: Afghánská produkce opia trhá rekordy27.11.17 19:41 Afghánistán 6

Měnové kurzy

USD
21,72 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,03 Kč
Kanadský dolar
16,91 Kč
Australský dolar
16,38 Kč
Švýcarský frank
21,94 Kč
100 japonských jenů
19,17 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
8,15 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
36,86 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 083,33 Kč
1 unce stříbra
342,83 Kč
Bitcoin
359 537,47 Kč

Poslední aktualizace: 11.12.2017 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 429