Diskuze k článku

Elektrický Arnold

Příspěvků 66

9.10.2003 2:31

Elektrický Arnold

brnak 68.?.?.?

Jen tak ve zkratce. Arnold neni a nikdy nebyl komikem. Jako herec se Oscara asi nikdy nedocka, protoze kvality dobreho herce nema. Je vsak velmi uspesnym businessmanem. A to je to, co Kalifornie potrebuje v posici guvernera. Kalifornie nepotrebuje ukecaneho politika jako je Gray Davis (vlastnim jmenem Joseph Davis), a nebo Cruz Bustamante, ktery je clenem rasisticke organizace MECha. Davis dokazal prosustrovat velikou rezervu penez do jeste vetsiho deficitu. Jak Davis, tak Bustamante brali milionove uplatky od indianskych kasin a pri tom dokazali znicit kalifornskou ekonomii.
Pokud se tyka Arnoldova byvaleho chovani k zenam, tak k tomu se sam priznal na rozdil treba od Clintona, a to, co najednou demokratum vadi na Arnoldovi jim nikdy nevadilo na Clintonovi.

At je Arnold, nebo kdokoliv jiny jakykoliv, tezko muze byt horsi nez Davis a rasista Bustamante. To je take duvod, proc vetsina demokratu volila pro odvolani Davise a volila pro Arnolda jako guvernera. Nezapomente, ze Kalifornie je prevazne demokraticka, takze by vam to melo samo uz neco vysvetlit, ze situace byla neudrzitelne katastrofalni.

20481

9.10.2003 2:57

RE: Elektrický Arnold

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20481

Jen pár upřesnění...

Témeř vše, co se vytýká bývalému guvernérovi Davisovi (předpokládám, že právem) platí desetkrát o současném americkém presidentovi Bushovi a jeho zločinecké organizaci Republikánů s lidskou tváří. To mi dává naději...

Dále, Arnoldovo chování k ženám... Předesílám, že nevím, zda se Arnold prohřešků, ze kterých je obviňován, dopustil, ale u Clintona šlo o domluvu dvou dospělých lidí, nafouknutou do absurdních rozměrů "nezávislým" prokurátorem a Republikány jednoznačně zneužitou. Demokratům to tehdy rozhodně vadilo - rozhodně více, než vadí současným Republikánům prohřešky Arnolda... U něj by v případě viny šlo navíc o obtěžování cizích žen bez jejich svolení! A k čemu konkrétně se Arnold přiznal?

Na to, jaký je Arnold a zda může být horší než jeho předchůdci bych si rovněž ještě chvíli počkal, aspoň do doby, kdy bude v Kalifornii poprvé muset něco řešit jako guvernér, takhle je to spíše hlasování proti Davisovi, i když i zde je paralela s Bushem na místě - horšího presidenta v BD si skutečně představit nedokážu. Doufám jen, že Kaliforňané mají co chtěli, nerad bych tou šaškárnou chtěl trpět v brzké době znovu... [pláč]

20482

9.10.2003 6:41

Upresneni par upresneni.

brnak 68.?.?.?

Reakce na 20482

Témeř vše, co se vytýká bývalému guvernérovi Davisovi (předpokládám, že právem) platí desetkrát o současném americkém presidentovi Bushovi a jeho zločinecké organizaci Republikánů s lidskou tváří. To mi dává naději...

Tahle nadeje byla panu Juchelkovi nabizena nedavno. Odmitnul ji.

u Clintona šlo o domluvu dvou dospělých lidí, nafouknutou do absurdních rozměrů

Nevim, jak by se muj zamestnavatel dival na to, ze pod stolem dostavam v pracovni dobe oralni sex. Omluvil by to muj zamestnavatel tim, ze slo o domluvu dvou dospelych lidi a nebo bych prisel o praci??

Doufám jen, že Kaliforňané mají co chtěli, nerad bych tou šaškárnou chtěl trpět v brzké době znovu...

Ano, kalifornane maji co chteli. Nebyla to saskarna, ale bylo dano najevo politikum, ze si nenechaji vsechno libit.



[chechtot]

20489

9.10.2003 17:38

RE: Upresneni par upresneni.

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20489

Pane Brňáku,

já Clintona neomlouvám, byla to z jeho strany nebetyčná drzost. Jeho "zločin" je ale jednoznačně politický - jedná se o victimless crime... U Arnolda, pokud by se obvinění potvrdila tomu tak není - ženy, které se ozývají jsou každopádně oběti. V tom je ten rozdíl - snažte se to pochopit. Dejte mi 70 miliónů na vyštřování a titul nezávislého prokurátora a Arnold bude do měsíce v Kalifornii odvolán ještě rychleji než Davis...

Kalifornský proces odvolání guvernéra za šaškárnu považuji - nejde o to, že bych se zastával Davise, ale nic podstatného jsem se od kandidátů o tom, jak vyřeší Kalifornské problémy nedozvěděl, kampaň na odvolání je podle mě příliš krátká a povrchní a můj názor by byl stejný, kdyby tam místo Davise seděl Republikán, nebo kdokoliv jiný... Nejde o princip odvolání, ten mi nevadí, ale jeho provedení a kritéria jsou podle mě nedostatečná.

20522

9.10.2003 19:28

RE: Upresneni par upresneni.

brnak 204.?.?.?

Reakce na 20522

U Arnolda se ty "obeti" zacaly objevovat az tyden pred volbama. Kde byly tech poslednich 25 roku?

Kampan v Kalifornii byla podle mne az prilis dlouha, protoze Davis aby zachranil svoji posici, tak zacal podepisovat neve zakony, aby ziskal latino volice. Viz na priklad ridicsky prukaz pro ilegalni emigranty. Davis musel jit "od valu" co nejdrive.

Pro Vas to je saskarna, pro kalifornany ne. Tak nam prosim prominte, ze jsme Vas tim obtezovali ve Vasem state.

20529

9.10.2003 22:25

RE: Upresneni par upresneni.

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20529

U Arnolda se ty "obeti" zacaly objevovat az tyden pred volbama. Kde byly tech poslednich 25 roku?

U Clintona se dokonce začaly objevovat až po jeho úspěšné kandidatuře na presidenta [smích] Možná, že vaši demokraté chtěli ušetřit státu další zbytečně vyhozené peníze. Beats me...

Kampan v Kalifornii byla podle mne az prilis dlouha, protoze Davis aby zachranil svoji posici, tak zacal podepisovat neve zakony, aby ziskal latino volice. Viz na priklad ridicsky prukaz pro ilegalni emigranty. Davis musel jit "od valu" co nejdrive.

Tak to musel být skutečně břídil s rozštěpenou osobností, neboť podepsal i zákon, kterým se zvyšují daně při koupi auta (jistě znáte podrobnosti) a u mnoha lidí to prý byl právě tento zákon, kvůli kterému se rozhodli volit pro odvolání... Já jsem navíc nemluvil o procesu ve vztahu k jenomu kandidátovi, ale o procesu všeobecně. Nemusíte mi vysvětlovat, že lidé volili proti Davisovi, proč ale volili pro Arnolda? Příslib úklidu Augiášových chlévů v Sakramentu? No, let me guess - leadership! Nezlobte se, to je nefalšovaná kampaň pro blbečky a možná že máte pravdu, že je dobře, že to skončilo tak brzy...

Pro Vas to je saskarna, pro kalifornany ne. Tak nam prosim prominte, ze jsme Vas tim obtezovali ve Vasem state.

Špatně jste mě ale pochopil, v žádném případě jste mě neobtěžovali, hovořil jsem o šaškárně, tudíž o pobavení. Nerad bych ale sledoval v televizi donekonečna další kolo tohoto procesu, za to ovšem nemůžete Vy, ale americké "levicové" sdělovací prostředky... [smích] BTW znám poměrně mnoho Kaliforňanů, pro které to šaškárna byla a moc se u toho ani nebavili, i když někteří z nich volili pro odvolání, takže možná by bylo na místě, kdybyste v prvé řadě mluvil za sebe... [mrknutí jedním okem]

20541

10.10.2003 0:09

RE: Upresneni par upresneni.

brnak 68.?.?.?

Reakce na 20541

takže možná by bylo na místě, kdybyste v prvé řadě mluvil za sebe

Ano, mluvim za sebe a pokud se podivate na statistiku voleb, tak vetsina kalifornanu mluvi stejne. [mrknutí jedním okem]

20543

10.10.2003 3:06

RE: Upresneni par upresneni.

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20543

Takže možná by bylo na místě, kdybyste v prvé řadě mluvil za sebe

Ano, mluvim za sebe a pokud se podivate na statistiku voleb, tak vetsina kalifornanu mluvi stejne.


Pane Brňáku, já nezpochybňuji výsledky voleb, jen se mi zdá, že spousta Kaliforňanů má po včerejšku smíšené pocity a to, že mnozí odvolací proces (typy kandidátů, povrchnost, apd.) považovali právem za šaškárnu, vím z osobní zkušenosti a nemá to nic společného s tím, zda a jak volili...

Opět se Vás ptám, jaká nabídl Arnold doposud řešení a na základě čeho jste se rozhodl třeba právě pro něj a ne pro druhého republikánského kandidáta?

20548

10.10.2003 6:26

RE: Upresneni par upresneni.

brnak 68.?.?.?

Reakce na 20548

Opět se Vás ptám, jaká nabídl Arnold doposud řešení a na základě čeho jste se rozhodl třeba právě pro něj a ne pro druhého republikánského kandidáta?

A ja se Vas opet ptam, proc bych mel tohle s Vami diskutovat??

20554

10.10.2003 17:25

RE: Upresneni par upresneni.

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20554

Pane Brňáku, na tuto otázku se ptáte poprvé, takže Vaše opět není jaksi na místě... nicméně - odpovídat samozřejmě nemusíte, ale nesmíte se pak divit, když Vaše mlčení budu považovat za potvrzení své teorie, že Arnolda zvolila banda ignorantů.

20573

10.10.2003 0:30

RE: Upresneni par upresneni.

brnak 68.?.?.?

Reakce na 20541

proč ale volili pro Arnolda? Příslib úklidu Augiášových chlévů v Sakramentu?

Vidite pane Juchelka, jaka je s Vama diskuse?? Ted uz rozumim, ze si po Vasem odchodu ze Sprcha tamni lide radne oddechli. [mrknutí jedním okem]

20544

10.10.2003 3:25

RE: Upresneni par upresneni.

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20544

proč ale volili pro Arnolda? Příslib úklidu Augiášových chlévů v Sakramentu?

Vidite pane Juchelka, jaka je s Vama diskuse?? Ted uz rozumim, ze si po Vasem odchodu ze Sprcha tamni lide radne oddechli.


Nerozumím co se Vám na mé otázce nezdá? I přesto, že je poněkud vytržená z kontextu, připadá mi naprosto legitimní...

V případě Sprchy se, jako ostatně velice často, vyjadřujete k tématu, o kterém víte ještě méně než o počítačích...


20549

10.10.2003 6:27

RE: Upresneni par upresneni.

brnak 68.?.?.?

Reakce na 20549

Nerozumím co se Vám na mé otázce nezdá? I přesto, že je poněkud vytržená z kontextu, připadá mi naprosto legitimní...

Rozumim, ze nerozumite.

20555

10.10.2003 6:51

RE: Upresneni par upresneni.

brnak 68.?.?.?

Reakce na 20549

V případě Sprchy se, jako ostatně velice často, vyjadřujete k tématu, o kterém víte ještě méně než o počítačích...

A deti mam svigrave, ze jo???
[mrknutí jedním okem]

20556

10.10.2003 17:39

RE: Upresneni par upresneni.

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20556

To nevím pane Brňáku, máte? Zatím jste neodpověděl ani na jednu z mých otázek...

20575

10.10.2003 20:12

RE: Upresneni par upresneni.

brnak 68.?.?.?

Reakce na 20575

Zatím jste neodpověděl ani na jednu z mých otázek...

Ja Vam na nic odpovidat nemusim. Bezte si provokovat nekoho jineho. Mne nestojite za ztraceny cas odpovidanim na Vase vitriolske komentare.

20582

9.10.2003 13:57

RE: Elektrický Arnold

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Reakce na 20482

“ale u Clintona šlo o domluvu dvou dospělých lidí“

O domluvu určitě nešlo a určitě se nic pořádně nedomluvili, prostě ho jen přeblafla. Při tom ona se určitě domlouvat nemohla, protože s plnými ústy se špatně mluví. A ani on se s tou špindírou co si dva roky nevypere šaty nedomluvil, protože kdyby se s ní domluvil, tak by to v sobě spolkla, nebo by to aspoň nevytroubila všude možně.

20505

9.10.2003 16:59

RE: Elektrický Arnold

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20505

Pane Nováku,

Podstatné je to, že Clintona Monica nežalovala za obtěžování a ani to za obtěžování nepovažovala. Stejně tak Clinton. Nesouhlasím s Clintonovým činem (sex v oval office, manželská nevěra), ale srovnání pana Brňáka bylo nesmyslné a omluvy Arnolda ze strany Republikánů (mužů i žen!) určitě pokrytecké (what is new?). Chápu, že se u Arnolda jedná zatím pouze o obvinění, ale on je tím prý všeobecně znám...

Vidím ale, že Vaše fantazie opět pracuje naplno, nechodil jste s Arnoldem do posilovny nebo na mejdany? Cítím z Vašich slov pot tělocvičny [smích]

20515

9.10.2003 17:16

RE: Elektrický Arnold

brnak 68.?.?.?

Reakce na 20515

Podstatné je to, že Clintona Monica nežalovala za obtěžování a ani to za obtěžování nepovažovala.

Bylo mnoho jinych, ktere ho zalovaly za obtezovani kdyz byl guvernerem v Arkansas.

20518

9.10.2003 18:11

RE: Elektrický Arnold

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20518

Přesně tak, pane brňáku, a to měl být Váš příklad... O nic jiného mi nešlo.

20523

9.10.2003 18:19

RE: Elektrický Arnold

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20518

Zde je krátký článek popisující Clintonovy aféry v Arkansasu i jinde:

http://news.bbc.co.uk/1/hi/special_report/1998/clinton_scandal/49771.stm,

Nejsem si jist, zda byl usvědčen v některém z těchto případů za obtěžování (většina afér byla na obou stranách dobrovolná). Víte o tom něco více, pane Brňáku?

20525

9.10.2003 19:37

RE: Elektrický Arnold

brnak 204.?.?.?

Reakce na 20525

Víte o tom něco více, pane Brňáku?

Vim.
[mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem] [mrknutí jedním okem]

20531

11.10.2003 5:11

RE: Elektrický Arnold

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 20531

Pane brňáku, já se jenom divím, že panu Juchelkovi furt odpovídáte (i když ne na jeho otázky) a přitom tvrdíte, že Vám nestojí za ztrátu času mu odpovídat. Nebo je to jen tím, že musíte mít vždycky poslední slovo jako stará Syrovátková?

20610

9.10.2003 21:26

RE: Elektrický Arnold

Josef 12.?.?.?

Reakce na 20525

Pane Juchelka, zbytecne kalite vodu! Clintonuv problem byl, ze lhal pod prisahou do oci soudkyni z Arkansasu. Z Moniky chteli udelat behnu, coz se jim pomoci tisku darilo az Monika vytahla modre saty na kterych bylo Clintonovo semeno. Paula Jones z Arkansasu, kterou chtel prefiknout si zase pamatovala materske znamenko kolem jeho vocasu a dostala 900 K odskodneni u soudu plus se stala tak znamou, ze ji nabidli centrfold v Playboji, a tak holka z recepce dostala dalsi miliony. Nechala si predelat ksift a zkoncila jako v ceske pohadce o Popelce sice bez strevicku ale s milionama $$$$$. Takze celou aferu rozbourili Clintonovi sami svymi prevencnimi utoky, jinak by Monika saty se semenem nemusela vubec vytahovat.

20538

9.10.2003 21:59

RE: Elektrický Arnold

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20538

Pane Josefe, nejde mi vůbec o obhajobu Clintona, šlo mi pouze o chybné srovnání, kterého se původně IMO dopustil pan Brňák, i když Vaše svérázné chápání historie honu na Clintona by jistě stálo za samostatný komentář...

Podle Vašeho slovníku ale usuzuji, že jste celou záležitost sledoval podstatně podrobněji, než já a tak se raději zdržím.

20539

10.10.2003 17:03

RE: Elektrický Arnold

Josef 12.?.?.?

Reakce na 20539

Pane Juchelka!
Pouzil jsem slovnik zamerne polopaticky, aby tomu joooo kazdy rozumel. To neustale prebirani Clintonovych problemu se mi zda uz dnes zbytecne. Stajne tak napadani Arnolda harasmentem pet dni pred volbami pokladam za "ranu pod pas". Kdo logicky uvazuje, tak kdyby nejaka zena na Arnolda neco mela, tak jeho 800 milionu majetku by bylo takove lakadlo pro pravniky, ze by rozjeli soudni preliceni uz davno. Nehlede na to, ze ty poskozene damy neudaly ani sve jmeno. Takze Los Angeles Times se nyni divi , ze lide odhlasuji jeho odber.

20572

10.10.2003 17:37

RE: Elektrický Arnold

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20572

Pane Josefe, já s Vámi částečně souhlasím a s přebíráním Clintonových problémů jsem nezačal. Myslím ale, že Váš slovník je výrazem zaujatosti vůči Clintonovi a nezdá se mi, že byste byl ochoten měřit každému stejnou měrou. Nesouhlasím ani s teorií, že pokud Arnolda doposud nikdo nesoudil, je s ním vše v pořádku a nebo, že by ho měla některá z postižených žen zájem soudit pouze o peníze. To ukazuje jen na nepochopení psychiky oběti takového chování.

Nechme toho ale, pokud si přečtete mé komentáře od místa, kde pan Brňák srovnává Arnoldovy prohřešky s Clintonem zjistíte o co mi jde...

20574

10.10.2003 17:42

Ani nevite, pane Josefe,

Olga Kubová 194.?.?.?

Reakce na 20572

jak se me srdecko zachvelo radosti, kdyz jsem si precetla Vas komentar o Monice Lewinske. Tady v Cesku totiz KAZDY PERFEKTNE VI, ze Lewinska byla coura, ktera Clintona zazalovala za sexualni obtezovani a vyhradne jenom a kvuli tomu ho chtel ho Senat odvolat.

Cesi vedi vsechno nejlip. S nejakym lhanim pod prisahou, bonzackou Trippovou apod. si na ne neprijdete. Monika ho zalovala za haraseni, a proto je to KRAVA!

20576

10.10.2003 23:06

RE: Ani nevite, pane Josefe,

Josef 12.?.?.?

Reakce na 20576

"jak se me srdecko zachvelo radosti" . Ve me zase hrklo jak ve starych pentlovkach, kdyz jsem zjistil, ze tyto stranky cte dama. Myslel jsem si, ze mne vynadate za vulgarni jazyk a za przneni cestiny. Ja mam vzdy strach, aby tady ty nazory necetl nekdo v Cechach. Mohli by si ric, ze odchodem lidi s takovymi nazory (ne tedy vsech) republika vubec o nic neprisla!

A pro pana Juchelku : Presne jste to uhadl, ze nejsem obdivovatel Clintona. Jeho politicke nazory a moje jsou 180 stupnu opozicni. Take si vsimnete ze nejsem sam. Kterykoliv uchazec z demokratu o statni, nebo federalni urad, ktery si pozval Clintona na pomoc v kampani volby prohral. Naposledy to byl mistr Davis. Ani deset uchazecu o presidentske kreslo, kteri se snazi ziskat prizen volicu na vymenu Bushe a prijeli do Kalifornie podporit Davise take nepomohlo.

20585

11.10.2003 3:18

RE: Elektrický Arnold

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 20538

Josefe je to presne, uz Mikin zde psal pred davnymi casy, ze pri zasouvani Clintonova doutniku do vaginy pani Moniky na prezidentskem kanapi byli pouze oni dva.Pod kanapem se neskryval zadny zakerny republikan, ktery s tim prisel na verejnost. Z toho logicky vyplyva, ze s tim musel na verejnost prijit jeden z nich. Ze by to vybalil Clinton, no to by musel byt na hlavu padly a to on pres jeho veskere nedostatky nebyl.
V prvni fazi pripadu se mne osobne zdalo, ze timto uletem u americke verejnosti spise ziskal, nez ztratil, potom tomu ovsem nasadil korunu, kdyz pod prisahou lhal verejnosti. Pochybuji o tom, ze lhal jako kavalir, ktery chce zachranit cest nevinne divky (jak se zde k problemu nekteri ctenari vyjadrili), to uz by byl dvakrat blbej, vedel ze ta divka ho praskla a vydelala na tom miliony. Pravda byva skoro vzdy prosta, zejmena pokud se jedna o mimomanzelske ulety, myslim, ze kazdy normalni chlap je zazil a tak vubec nechapu myslenkove pochody pana Juchelky. Kdyby se nam rovnou sveril ze nenavidi republikany, jako ja nemam rad demokraty pro jejich lhani a podvody, poskocili bychom v diskusi o kousek dal.
Mila

20596

16.10.2003 18:33

RE: Elektrický Arnold

Olga Kubová 194.?.?.?

Reakce na 20596

Monica praskacka? Kdyby Vam policajti dali na vyber - bud reknes pravdu nebo pujdes na 15 let do vezeni, Vy byste nepriznal barvu?

20846

18.10.2003 5:07

RE: Elektrický Arnold

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 20846

>Monica praskacka? Kdyby Vam policajti dali na vyber - bud reknes
>pravdu nebo pujdes na 15 let do vezeni, Vy byste nepriznal barvu?

Odkud se ti policajti dozvedeli o pohlavnim aktu pani Moniky a Billa? To znamena, ze pod tim jejim kanapem byli schovani Republikan, policajti a mistnost byla plna kamer a stenic a oba o tom nevedeli, ba ani takovou zakernost netusili. V tom pripade uz nejsou blbi potreti, ale oba jsou mentalne postizeni. Pokud ne, tak zrejme poradali verejnou souloz pro americka media.Mimochodem americky policajt nemuze nikoho poslat do vezeni pouze pred soudce s dukazama. Zadne fotografie souloze Billa a Moniky jsem nevidel, takze jedinnym dukazem Billova poklesku, bylo udani pani Moniky. Dosahla sveho cile : za jednu souloz s americkym prezidentem dostala zaplaceno, ze ma vystarano do konce zivota.Podle mne se tomu rika prostituce, ten nazev jeste nikdo nezmenil.
Mila.

20907

20.10.2003 18:24

Asi zijeme kazdy v jine realite

Olga Kubová 194.?.?.?

Reakce na 20907

V te, kde se cachtam ja, Monika o Mr. Presidentovi vykladala a psala jedine osobe - sve "kamaradce" Linde Trippove. Byla to prave Trippova, kdo po noha mesicich - kdyz uz se Clinton s Monikou rozesli, vytahla pred vysetrovateli svoje zaznamy. Prave ty byly dukazem proti Clintonovi, nikoliv nejake Monicino narceni.

Vzhledem k tomu, ze Lewinske hrozilo stihani za krivou prisahu, nebot na rozdil od Clintona nema imunitu, rozhodla se nakonec priznat barvu. Hrozilo ji 15 let vezeni. Vy byste to na jejim miste neudelal?

20975

10.10.2003 10:25

RE: Elektrický Arnold

Jan Novák (I. Písecký) max42 (zavináč) seznam (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 20515

Vidím ale, že Vaše fantazie opět pracuje naplno, nechodil jste s Arnoldem do posilovny nebo na mejdany? Cítím z Vašich slov pot tělocvičny

Chodil Alexeji, samozřejmě a s Clintonem jsme hráli spolu na saxofon. Škoda, že jste nechodil cvičit a hrát s námi. Možná by jste si taky šáhnul a nějaká Vás přeblafla. Cítím z Vašich slov, že jste nepolíbený.

20562

10.10.2003 17:46

RE: Elektrický Arnold

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20562

Hmmm, ze kterých konkrétních slov to cítíte?

20577

9.10.2003 6:54

RE: Elektrický Arnold

albert 67.?.?.?

Reakce na 20481

>At je Arnold, nebo kdokoliv jiny jakykoliv, tezko muze byt horsi
>nez Davis a rasista Bustamante. To je take duvod, proc vetsina
>demokratu volila pro odvolani Davise a volila pro Arnolda jako
>guvernera. Nezapomente, ze Kalifornie je prevazne demokraticka,
>takze by vam to melo samo uz neco vysvetlit, ze situace byla
>neudrzitelne katastrofalni.

Kalifornie je prevazne demokraticka... Prevazne demokraticka... To je teda dobry. A ten zbytek je teda nedemokraticky? Doufam ze ten kosher Fairfax (predmesti L.A., osidlene prevazne ruskymi zidy-chazary) a zidovske Beverly Hills (+80%) je demokraticke.
Ale tohle je jeste vetsi krasa bez zavoje: Mestizo Bustamante je rasista !!! Boze na nebesich, prosim vas, podle vas, aby Bustamante mohl byt rasistou, jake je vubec rasy, mohu-li se zeptat?

20490

9.10.2003 17:14

RE: Elektrický Arnold

brnak 68.?.?.?

Reakce na 20490

Alberte,

V Kalifornii je prevazna cast volicu registrovana jako demokrati. Potom teprve jsou repubblikani, nezavisli, zeleni a podobne.

Bustamante je mexickeho puvodu a od doby, kdy zacal chodit na universitu ve Fresno (kterou nedodelal) je clenem rasisticke organizace MECHA, jejichz motto je: "VSECHNO PRO NASI RASU A NIC PRO JINOU RASU."

20517

11.10.2003 3:37

RE: Elektrický Arnold

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 20490

Bustamante je cisty fazolac, ktery sni o tom, aby byla Californie vracena Mexiku. Do doby nez k tomu dojde, by podle jeho nazoru meli vsichni ilegalni imigranti mit zadarmo zdravotni pojisteni, nakupovat zadarmo (food stamps), mit social security , brat duchod a neplatit dane. Ono to tak v podstate, ale je. Pokud tak tomu nebude jedna se podle jeho nazoru o jasny pripad potlacovani lidskych prav a diskriminaci. S takovymi lidmi si rozumis? To jsem se ja osobne dozvedel z jeho kapane, kterou pozorne sleduji od prvnich zacatku. Pochybuji, ze zrovna ty jsi ji sledoval pozorneji.
Mila.
Jen pro tvoji informaci, Republikanska strana je demokraticka, i kdyz se stim nehonosi v nazvu strany. Myslis si, ze socialne demokraticka strana ozralu Zapotockeho a Pecky byla demokraticka ?
Mila.

20601

9.10.2003 14:34

RE: Elektrický Arnold

Aja 24.?.?.?

Reakce na 20481

Ti umelci umi jenom mlatit hubou ze svych milionovych pozici. Barbra Streisand a hodne jinych prohlasilo, ze kdyz bude zvoleny Bush, tak na ctyri roky opusti USA. Porad jeste tady smrdi. Jestli nemaji na letenku, tak ja jim ji zaplatim. At tahnou
Vzpominate na sva slova,Brnaku?Tak jste americke herce ohodnotil,kdyz vystoupili proti valce v Iraku.
Mate pro Arnolda jina meritka a vetsi pochopeni proto,ze je republikan,proto,ze s kostetem v ruce slibuje poradek,proto?
Nedelam predpovedi jakym bude guvernerem,to ukaze cas.Jen se pozastavuji nad tim,ze od nekoho zadate"sevce,drz se sveho kopyta" a jineho(ze stejneho oboru)vitate v politice s otevrenou naruci.A nerikejte mi,ze je to proto,ze on nekritizuje,ale tvari se pozitivne a konstruktivne.
Kdyby to vase konstituce dovolovala,hned bych volala do sveta "Arnold na Hrad".

20506

9.10.2003 16:26

RE: Elektrický Arnold

brnak 68.?.?.?

Reakce na 20506

Ajo, ctete pozorne!!!

Ja jsem nikdy nevidel Arnolda jako herce (ani jako komika) ani jako umelce. Arnold je vynikajici businessman. A to je ta spravna kvalifikace pro guvernera.

20510

9.10.2003 18:15

RE: Elektrický Arnold

Aja 24.?.?.?

Reakce na 20510

>Ajo, ctete pozorne!!!
>
>Ja jsem nikdy nevidel Arnolda jako herce (ani jako komika) ani
>jako umelce. Arnold je vynikajici businessman. A to je ta spravna
>kvalifikace pro guvernera.

Myslim si,ze jsem cetla dostatecne soustredene,stale dochazim ke stejnemu zaveru.Merite kazdemu jinak.
To,ze vy osobne,nepovazujete Arnolda za herce,nema na nic vliv ani dopad.Je to personelni a ja vam to nevyvracim.Pro me herec je(z meho pohledu nedobry,ale to take na veci nic nemeni).
Byt dobry businessman prece neni jedina kvalifikace na dobreho politika(pokud ano,beha po svete rada potencionalnich guverneru).
Rozumejte mi,Brnaku,mne je vcelku fuk,kdo je guvernerem Kalifornie(sobecky pohled),slo mi o to,ze nekdo by mel,podle vas,drzet hubicku a nemluvit(nekritizovat)politiku a jiny se s vasim souhlasem,do ni muze vrhnout po hlave,aniz by o ni,s nejvetsi pravdepodobnosti,mel nejmensi tuseni.Nakonec,pan Matej vam jiste rad vysvetli,ze politika je veda....

20524

9.10.2003 19:36

RE: Elektrický Arnold

brnak 204.?.?.?

Reakce na 20524

Ajo, Arnoldovo povolani nikdy nebylo "herectvi." Jeho hlavni povolani jsou ruzne businessy, dobrocinne akce pro deti a podobne. Streisand na druhe strane nikdy nic jineho nedelala, nez zpivala a hrala ve filmech. Nikdy nezazila denni zivot obycejneho cloveka. Nema o tom ani predstavu. At si Streisand keca sve komunisticke myslenky. To mne nevadi. Na to ma pravo. Ale kdyz vyhrozovala a slibovala, ze se vystehuje z USA, jestlize Bush bude zvoleny presidentem (reditelem zemekoule), tak to mela udelat. Ja jsem slibil, ze se vystehuji z komunistickeho Ceska, a take jsem to udelal. Takze tady mne mate mila Ajo.

20530

10.10.2003 0:38

RE: Elektrický Arnold

Aja 24.?.?.?

Reakce na 20530

Tak dobre,Brnaku,ja vam Arnolda ze srdce preju a vase rozdilne hodnoceni toho ci onoho uz necham byt.

20545

10.10.2003 14:23

RE: Elektrický Arnold

kubik zrusavpt (zavináč) fastmail (tečka) fm 195.?.?.?

Reakce na 20530

Nemel uspesnej businessman Arnold neco do cineni s "Planet Holywood"?

20566

12.10.2003 0:15

RE: Elektrický Arnold

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 20566

Arnold je se Stallonem a Bruce Willisem spolumajitelem techto restauraci a nejej tech.
Mila.

20636

9.10.2003 10:37

Elektrický Arnold

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Myslím, že bude hodně záležet na tom, jakými lidmi se dokáže obklopit. Do našich dějin vstoupil (pro nás dost neblaze) jakýsi potomek loupeživých rytířů z Habisberku (v překladu "Jestřábí hrad"[mrknutí jedním okem], směšný dlouhán s mnoha dětmi. Volili ho kurfiřtové Římské řiše za císaře v domění, že s ním budou následně orat a vláčet. A pak se jen divili. Arnie je jeho krajan ... [velký smích]

20499

9.10.2003 10:51

Elektrický Arnold

František Hrobařík 81.?.?.?

Pane Stwora, kdyby vam Arnold stahnul kalhoty a poplacal vam zadek nebo podrbal varlata, vadilo by vam to? Nebo tohle v normalni spolecnosti nestoji za psi stek? Nebo tohle neni normalni? Co je vlastne normalni? Kdo to urcuje? [oči v sloup]

20500

13.10.2003 9:53

RE: Elektrický Arnold

Jan ŠŠimůnek jsim (zavináč) med (tečka) muni (tečka) cz 147.?.?.?

Reakce na 20500

Včera citovali předvolební klip, ve kterém si na podobné Arnoldovo jednání stěžoval sám Ussáma bin Ládin [chechtot]

20686

9.10.2003 12:21

Elektrický Arnold

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Lide,nenechte ze sebe delat voly!!!!!!

Jewish leader on transition team

A Simon Wiesenthal Center official is part of the California gubernatorial transition team. Rabbi Abraham Cooper, the center’s associate dean, accepted a role on the team working to smooth the transition from California Gov. Gray Davis to Arnold Schwarzenegger after the film star was elected as California governor on Tuesday. Schwarzenegger’s estranged father was a member of the Nazi Party and the Nazi storm troopers in Austria during World War II, and during the campaign there were charges — later refuted — that Schwarzenegger had expressed some admiration for Hitler when he was younger. “Arnold has been our No. 1 supporter in the entertainment industry and he is certainly an anti-Nazi,” Cooper said.

20504

9.10.2003 17:27

Elektrický Arnold

Karel z Čech 212.?.?.?

Když mohl být v ČR prezidentem dramatik, proč by v Kalifornii nemohl být guvernérem svalovec? Prezidentem USA by měl být Rambo, ale ten zase není tak hloupý, aby takovou funkci vzal. Šanci na zvolení by jistě měl velkou. Jen americká administrativa by jistě byla proti, protože s Rambem by nemohla snadno orat.

20520

10.10.2003 14:25

RE: Elektrický Arnold

kubik zrusavpt (zavináč) fastmail (tečka) fm 195.?.?.?

Reakce na 20520

Rambo nema sanci, pomaha afghanskym teroristum, dokonce jim venuje svoje filmy...

20567

9.10.2003 18:27

Za slavu Arnold uplatil zidy a udal vlastniho tatu

albert 216.?.?.?

Ex-kulturista, novy guverner Californie, shabbez-goy (= useful idiot) Arnold Schwarzenegger se presne hodi do soucasne americke podkultury:
Image, fake and falsehood. Tim byla jak jeho kulturistika, tak Hollywood, tak i jeho politicka kariera.
A nezapomenme: "S holokaustem na vecne casy a nijak jinak!"


Schwarzenegger told reporters Thursday that he has raised millions of dollars for the Simon Wiesenthal Center.
In 1990, the actor asked the Wiesenthal Center in Los Angeles to investigate his father's role.

http://www.cnn.com/2003/ALLPOLITICS/10/03/schwarzenegger.hitler/

20526

10.10.2003 5:36

Tomu se rika "to get a foot in the door"

arnold 67.?.?.?

Pred poslednimi volbami pro US presidenta, kdy pozice (zida) Liebermana vypadala celkem slibne, (zid) Larry King si mnul radosti ruce se slovy: "Uz tam skoro jsme ..."
Pues, - neco na tom bylo ...

Shabbez-goy Arnold slouzi verne sve rabinske vrchnosti!
http://www.rense.com/general42/rabb.htm


Rabbi Cooper Joins
Schwarzenegger Transition Team
Arnold Schwarzenegger has "long supported" the Simon Wiesenthal Center and its "Museum of Tolerance," says the Jewish Telegraphic Agency. He has been both a donor and a speaker there. Rabbi Abraham Cooper, perhaps America's foremost advocate of Jewish supremacism and censorship, stated "Arnold has been our No. 1 supporter in the entertainment industry, and he is certainly an anti-Nazi." Cooper, pictured, has agreed to join Schwarzenegger's transition team.

20553

10.10.2003 19:44

Setkani darebaku, lharu, zlodeju a lupicu ...

albert 216.?.?.?

... a Arnold byl mezi nimi ...
http://www.consumerwatchdog.org/utilities/rp/rp003709.pdf

20580

11.10.2003 0:37

Elektrický Arnold

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Pane Josefe, to je v pořádku, to Vám nikdo nebere, debata nebyla o Vašich nebo mojich politických názorech...

20588

11.10.2003 0:49

Elektrický Arnold

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Pane Brňáku, moje otázka byla zcela korektní, i když přiznávám, že můj vitriolský komentář by možná po vaši odpovědi následoval... Vás ale, jak vidím, stačí zahnat do úzkých pouhou elementárně logickou otázkou, vitriolu by na Vás asi byla škoda...

20589

11.10.2003 3:41

Elektrický Arnold

Jirina Kokesova jirinakokes (zavináč) netscape (tečka) net 128.?.?.?

Muj prispevek se tyka puvodniho clanku, nikoliv predchozich komentaru. V clanku jsou otazky, tykajici se konkretnich problemu, a Arnoldovi odpovedi, ktere jsou znacne vseobecne a nejasne. Neposkytuji zadna konkretni reseni. Ja si myslim, ze to je docela normalni. Arnold byl zvolen teprve pred tydnem. Bude mu trvat nejakou dobu, nez se s kalifornskymi problemy dukladne seznami, a jeste dele, nez najde nejake konkretni reseni. Ze to bude delat dukladne a ze njake reseni casem najde, o tom nepochybuji. Rozhodne je to lepsi nez prazdne predvolebni kecy politiku, kteri slibuji hory doly, na vsechno maji libivou odpoved, ale pak vetsinou "skutek utek". Arnold je dost prumerny herec, ale dobry obchodnik, a jsem presvedcena, ze bude i dobrum guvernerem.

20604

11.10.2003 17:20

RE: Elektrický Arnold

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20604

Paní Kokešová, to zní na první pohled rozumně, já mám ale dojem, že pokud se člověk postaví před voliče s obrovským koštětem a začne vykřikovat, že "vymete Sakramento", může mu snad jeho publikum právem klást otázky, jak u toho bude postupovat, ne? Pokud vím, Arnoldova neochota diskutovat cokoliv konkrétně, daleko přesahovala míru rozumnosti, o které se zmiňujete Vy.

Ve stejné době Ralph Reed na jiném televizním kanálu kritizoval demokratické kandidáty na presidenta za to, že nemají žádný plán... Je mi jasné, že z jeho strany se jedná o čirou politiku, ale (předpokládám, že žijete v Californii) proč "Planet Hollywood" Arnold a ne zkušenější Clintock (nebo Flynt - úspěšný businessman)? Nezlobte se, ale Kalifornská volba mi připadá téměř výhradně emotivní - vím, že to v politice není nic nového, ale v případě lidí, kteří v Arnoldovi vidí téměř second coming to působí obzvláště legračně (tím nechci říct, že to je zrovna Váš případ)...

20626

12.10.2003 0:09

RE: Elektrický Arnold

Mila Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 20626

Pane Juchelka, zrejme jste pozorne nesledoval volebni kampan v Kalifornii. Arnold volicum nekolikrat jasne odpovedel jak se dostat z dluhu. Rekl napr: Od malicka ucim svoji dceru, ze nemuze utracet vic nez ma v kasicce. Je to opravdu proste, pokud se chcete dostat z dluhu, musite si do budoucna neco odeprit a zkratit svoje vydaje a ne podepisovat dalsi nesmyslne vydaje a projekty na ktere nemam, tak jak to horecne zacal delat pan Davis. K tomu skutecne neni potreba doktorat z politickych ved. Arnold spravne rekl : Kdyz chteji vyhrat volici, musi prohrat politici. A to je to co se stalo : politici to v Kalifornii tentokrat prohrali, a to je pro Kalifornii moc dobre. Vetsina Kalifornanu i mych znamych se shoduji v tom, ze nechteji v cele statu politika, ze chteji zkusit neco noveho.Za jak dlouho Arnold vyrovna deficit 90 bil. nevim. Vim, ze za tyden to nebude, asi ani za rok nebo za pet, vim ale ze ho nezvysi. S takovym dluhem budou mozna mit problemy jeste jeho nasledovnici. Je tady jeste jedna moznost, ze pomuze Bush, demokratovi by nepomohl. To je dalsi z duvodu proc Arnolda vetsina volila. Arnold vyhral bezpecne proto, ze mel nejlepe pripravenou kampan, kterou si platil prevazne ze sve kapsy, a byl bezkonkurencne ze vsech kandidatu nejlepsim recnikem.To ze je vyborny byznysman tady uz bylo receno. Vyborny je proto, ze ma za sebou profesionalni dobre placeny tym ekonomu. Dalsi duvod proc ho volit. Kdybyste mel volit vy volil by jste ho take, pokud by jste pozorne sledoval jeho kampan a porovnal ji s kampanemi ostatnich uchazecu,a trochu pouzival rozum, nemel by jste totiz jinou moznost. Davis nemel moc sanci udrzet se v urade a on to vedel, proto se poslednich sest dni uchylil k tomu nejposlednejsimu, lzim o cloveku o jehoz soukromem zivote nic nevi. Arnold byl sex symbolem pro stamiliony zen na celem svete a je to ten posledni chlap, ktery by u nich musel o neco loudit, jsem pesvedcen ze je spis od sebe musel odhanet. Clintock nemel sanci a Bustamante byl jen kasparek do poctu. Doufam, ze je to alespon castecna odpoved na vase otazky.
Mila.

20635

12.10.2003 18:44

RE: Elektrický Arnold

Alex Juchelka alexj (zavináč) xmission (tečka) com 166.?.?.?

Reakce na 20635

Pane Milo, děkuji za odpověď. Pochopil jsem z ní, že jste volil pro Arnolda protože měl nejlépe připravenou kampaň, byl lepším řečníkem a že jeho kampaň nebyla sponsorována VISA nebo MC, u kterýchžto společností je určitě aspoň polovina Arnoldových voličů zadlužená až po uši. Nepovažuji ale v žádném případě "originální" Arnoldovy rady své dceři za recept aplikovatelný na problémy Kalifornského státního rozpočtu, i když jak vidím, Vy to berete zcela vážně. Není to ale samozřejmě tak jednoduché a navíc, nikdo z kandidátů snad nechtěl rozpočet zvýšit, ne? Když se ale v brzké době rozpočet Arnoldovou zásluhou nesníží, připadají mi jeho bombastické řeči o vymetání Sakramenta poněkud zbytečné. To je ale ta chytře vedená kampaň, beru. Neodpověděl jste mi sice uspokojivě na Clintocka a Bustamanteho (zajímalo by mě, proč neměl Clintock šanci), ale budiž.

K vašemu popichování z předchozího příspěvku o tom, že bych měl přiznat, že nenávidím Republikány, aby to pro Vás bylo jednodušší. Já proti Arnoldovi osobně naprosto nic nemám a jsem přesvědčen, že spousta Republikánů a konzervativců ho ani za Republikána nepovažuje. Arnold byl například proti Republikánským snahám dělání komára z velblouda v případě Clintonova skandálu, není proti potratům, není proti homosexuálním vztahům, apd. Ale přesto, že Arnold má všechny atributy umírněného, nebo přímo liberálního Republikána, účel světí prostředky a je jasné, že jeho zvolení je považováno za plus i takovými extrémisty, kteří v současnosti okupují Bílý Dům.

Co je dnes vlastně Republikán? Pokud je to někdo, kdo bezvýhradě podporuje a podporoval lži a politiku presidenta Bushe v Iráku, apd., je to jistě člověk, který si můj obdiv nezaslouží a některé extrémní případy patří spíše do vězení než do čela této země. Mimochodem, jaký je Arnoldův postoj k Iráku, nevíte? Fiskální konzervativismus rovněž není pouze doménou Republikánů, stejně jako nezodpovědné finančnictví není známkou pouze Demokratických vlád (Kalifornizace federálního rozpočtu v rukou současné vlády je toho smutným důkazem) a ve lhaní současná americká vláda překonala všechny rekordy a nastavila zcela novou laťku pro generace příštích politiků.

Ani po této analýze ale nemohu říct, že tyto lidi nenávidím, i když se snažím vyjít Vašim snahám o zjednodušení vstříc ze všech sil. Proč vlastně chcete, aby byly věci jednoduché? Skutečně si myslíte, že lze lidi jednoznačně rozdělit na Demokraty a Republikány? To je absurdní, nemyslíte? Dokážu si ale představit, že volání po jednoduchosti může být v zájmu politiků nebo bývalých herců.

Rovněž, Arnold byl znám svým nezřízeným chováním, které bylo poměrně dobře zdokumentováno a překvapuje mě, že o tom vůbec pochybujete. Samozřejmě netvrdím, že k tomu dochází i v současnosti a politické útoky tohoto druhu odmítám u Arnolda stejně, jako u Clintona. Rozhodně ale status hvězdy nezaručuje, že takový člověk ženy od sebe musí pouze odhánět a že se ve vztahu k nim nemůže chovat jako naprostý idiot a bully.

20660

11.10.2003 22:10

RE: Elektrický Arnold

brnak 68.?.?.?

Reakce na 20604

Pani Kokesova,

je uplne zbytecne polemizovat o Arnoldovi s reditelem svetove politiky, panem Juchelkou. Kdyby Arnold byl demokrat, nebo komunista, tak to bylo u pana Juchelky vsechno v poradku. Jednou Mikin napsal, ze pan Juchelka by mel priznat, ze nenavidi republikany a potom by bylo vsechno jasnejsi a jednoduzsi. To ale zatim neudel, a tak porad mlati prazdnou slamu. [mrknutí jedním okem]

20632

11.10.2003 4:34

Elektrický Arnold

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nejdriv ten Arnold musel jit ke zpovedi k Simon Wiensenthal Centra,kde svou loalni dusi musil znazornit znacne tucnym prispevlem a pod patronaci rabbina Abraham COOPER se mu dostalo naleziteho vysvetleni ,co bude muset delat ,kdyz mu umozni zvoleni po takovem "holocaustovem daru" do pokladnicky,naces trochu zmatena zidovska verejnost dostala vysvetleni ,at se neplasi Arnold je nas clovek ,my vime ,co delame a kam investujem atak se obevila kratka zprava ,kde se rika ,ze prevedeni guvernerstvi statu California se provedlo za dozoru zmineneho rabbina a dohledu S. W . Centra.
Proste ,Arnold bude hodnym chlapeckem ,neco si zaplatil ,ale minulost tatinka zarucuje ,ze bude stale veden aby nahodou nekam jinam neslapl,kde by se to rabbinum nelibilo a o to tu v podstate v tech "demokratickych volbach jde" ,kdyby nasli bezuhonneho kandidata bez nacisticke minulosti ,tak by ta pokladnicka nic nedotala a on by nebyl moralne poplatny rabbinum ,coz se nesmi stat,k tomu nesmi nikdy dojit!!!
Takze po zvoleni prijde na radu ,mozna ,cesta do Israelu a take se zastavi holocaustovem museu a pujci si od Bushe cepicku ke "zdi Narku" a odmitne videt Arafata !!!!

20608

12.10.2003 5:18

Elektrický Arnold

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 12.?.?.?

http://www.worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=35038

20644

13.10.2003 5:16

Elektrický Arnold

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Wiesenthal Center Rabbi on Schwarzenegger's Transition Team
by
Ernesto Cienfuegos
La Voz de Aztlan

Los Angeles, Alta California - October 9, 2003 - (ACN) The old adage that says that "Jews never lose because they always play both sides of a fence" became glaringly true when Schwarzenegger announced that he appointed the Rabbi Abraham Cooper of the Wiesenthal Center to his gubernatorial "transition of power" team. It looks like the Jewish holocaust museum will continue to milk the state's taxpayers coffers regardless of which political party controls the government. Antonio "Tony" Villargairosa, a former Democratic Party Speaker of the Assembly admitted "putting together over 18 million dollars for the Rabbi Cooper" during his campaign for mayor of Los Angeles.

Whether this appointment constitutes pure patronage or extra payment to the Wiesenthal Center for its continued silence on the torrid Nazi past of Gustav Schwarzenegger, Arnold's father, remains to be seen. Gustav Schwarzenegger was a member of the Nazi Sturmabteilungen, also known as the "storm troopers" or "brown shirts" and Arnold himself has expressed great admiration for Adolf Hitler. A few months ago Arnold Schwarzenegger wrote a personal $750,000 check for the center and has helped raise millions more over the years as chairman of various center's fundraising committees. The extraordinary silence of the Wiesenthal Center of these facts during the recent campaign of Schwarzenegger for governor of California "smells" like the center was paid to keep quiet and the appointment of the notorious Internet censor, Rabbi Cooper, to the transition team unfortunately indicates that the now Governor Schwarzenegger will be continuously "shaked down" by the Wiesenthal Center.

The "Shoa Museum" run by the Rabbi Marvin Heir, Rabbi Abraham Cooper and others has now become an extremely lucrative business. The head of the museum and the center, Rabbi Marvin Heir, has his entire family on the payroll. Rabbi Heir, his wife and two sons make over $1,013,714.00 in yearly salaries. There have been no figures of how much money the Rabbi Cooper makes but it is believed to be very substantial as well. The museum and center receive millions of dollars per year in automatic state grants. This state (taxpayers) "line-item budget" grants will most probably increase under Governor Schwarzenegger.

The Rabbi Abraham Cooper has come out publicly against La Voz de Aztlan because we sought an accounting of the over 18 million dollars of our tax dollars that Tony Villargairosa put together for him. We wanted to know how he spent the money. In a June 29, 2001 article that was published in the Jewish Journal of Greater Los Angeles, Rabbi Cooper made some vile and threatening comments against our publication. He called us "venomous" and promised that "The site will certainly make it into ‘Digital Hate’ and will definitely go into our museum as an example of intolerance." In addition, Rabbi Cooper was quoted as saying, "The hope is that they can reap a backlash by playing the anti-Semitism caKráceno (Editor)

20676

14.10.2003 2:51

Elektrický Arnold

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Wiesenthal Center Rabbi on Schwarzenegger's Transition Team
by
Ernesto Cienfuegos
La Voz de Aztlan

Los Angeles, Alta California - October 9, 2003 - (ACN) The old adage that says that "Jews never lose because they always play both sides of a fence" became glaringly true when Schwarzenegger announced that he appointed the Rabbi Abraham Cooper of the Wiesenthal Center to his gubernatorial "transition of power" team. It looks like the Jewish holocaust museum will continue to milk the state's taxpayers coffers regardless of which political party controls the government. Antonio "Tony" Villargairosa, a former Democratic Party Speaker of the Assembly admitted "putting together over 18 million dollars for the Rabbi Cooper" during his campaign for mayor of Los Angeles.

Whether this appointment constitutes pure patronage or extra payment to the Wiesenthal Center for its continued silence on the torrid Nazi past of Gustav Schwarzenegger, Arnold's father, remains to be seen. Gustav Schwarzenegger was a member of the Nazi Sturmabteilungen, also known as the "storm troopers" or "brown shirts" and Arnold himself has expressed great admiration for Adolf Hitler. A few months ago Arnold Schwarzenegger wrote a personal $750,000 check for the center and has helped raise millions more over the years as chairman of various center's fundraising committees. The extraordinary silence of the Wiesenthal Center of these facts during the recent campaign of Schwarzenegger for governor of California "smells" like the center was paid to keep quiet and the appointment of the notorious Internet censor, Rabbi Cooper, to the transition team unfortunately indicates that the now Governor Schwarzenegger will be continuously "shaked down" by the Wiesenthal Center.

The "Shoa Museum" run by the Rabbi Marvin Heir, Rabbi Abraham Cooper and others has now become an extremely lucrative business. The head of the museum and the center, Rabbi Marvin Heir, has his entire family on the payroll. Rabbi Heir, his wife and two sons make over $1,013,714.00 in yearly salaries. There have been no figures of how much money the Rabbi Cooper makes but it is believed to be very substantial as well. The museum and center receive millions of dollars per year in automatic state grants. This state (taxpayers) "line-item budget" grants will most probably increase under Governor Schwarzenegger.

The Rabbi Abraham Cooper has come out publicly against La Voz de Aztlan because we sought an accounting of the over 18 million dollars of our tax dollars that Tony Villargairosa put together for him. We wanted to know how he spent the money. In a June 29, 2001 article that was published in the Jewish Journal of Greater Los Angeles, Rabbi Cooper made some vile and threatening comments against our publication. He called us "venomous" and promised that "The site will certainly make it into ‘Digital Hate’ and will definitely go into our museum as an example of intolerance." In addition, Rabbi Cooper was quo

20743

19.10.2003 0:12

Elektrický Arnold

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Pani Kubova, co muzete ocekavat od dvouch Zidovskych (cenzurovano - urazka). Pravdepodobne extortion by bylo to nejlehci co ho mohlo postihnout. Rekl si o to a dostal to. Patrilo muto, byl blbec zpitomely sexem.

20931

Příspěvků: 66

09.10. 02:31 brnak  Elektrický Arnold
09.10. 02:57 Alex Juchelka  RE: Elektrický Arnold
09.10. 06:41 brnak  Upresneni par upresneni.
09.10. 17:38 Alex Juchelka  RE: Upresneni par upresneni.
09.10. 19:28 brnak  RE: Upresneni par upresneni.
09.10. 22:25 Alex Juchelka  RE: Upresneni par upresneni.
10.10. 00:09 brnak  RE: Upresneni par upresneni.
10.10. 03:06 Alex Juchelka  RE: Upresneni par upresneni.
10.10. 06:26 brnak  RE: Upresneni par upresneni.
10.10. 17:25 Alex Juchelka  RE: Upresneni par upresneni.
10.10. 00:30 brnak  RE: Upresneni par upresneni.
10.10. 03:25 Alex Juchelka  RE: Upresneni par upresneni.
10.10. 06:27 brnak  RE: Upresneni par upresneni.
10.10. 06:51 brnak  RE: Upresneni par upresneni.
10.10. 17:39 Alex Juchelka  RE: Upresneni par upresneni.
10.10. 20:12 brnak  RE: Upresneni par upresneni.
09.10. 13:57 Jan Novák (I. Písecký)  RE: Elektrický Arnold
09.10. 16:59 Alex Juchelka  RE: Elektrický Arnold
09.10. 17:16 brnak  RE: Elektrický Arnold
09.10. 18:11 Alex Juchelka  RE: Elektrický Arnold
09.10. 18:19 Alex Juchelka  RE: Elektrický Arnold
09.10. 19:37 brnak  RE: Elektrický Arnold
11.10. 05:11 Jiří Táborský  RE: Elektrický Arnold
09.10. 21:26 Josef  RE: Elektrický Arnold
09.10. 21:59 Alex Juchelka  RE: Elektrický Arnold
10.10. 17:03 Josef  RE: Elektrický Arnold
10.10. 17:37 Alex Juchelka  RE: Elektrický Arnold
10.10. 17:42 Olga Kubová  Ani nevite, pane Josefe,
10.10. 23:06 Josef  RE: Ani nevite, pane Josefe,
11.10. 03:18 Mila  RE: Elektrický Arnold
16.10. 18:33 Olga Kubová  RE: Elektrický Arnold
18.10. 05:07 Mila  RE: Elektrický Arnold
20.10. 18:24 Olga Kubová  Asi zijeme kazdy v jine realite
10.10. 10:25 Jan Novák (I. Písecký)  RE: Elektrický Arnold
10.10. 17:46 Alex Juchelka  RE: Elektrický Arnold
09.10. 06:54 albert  RE: Elektrický Arnold
09.10. 17:14 brnak  RE: Elektrický Arnold
11.10. 03:37 Mila  RE: Elektrický Arnold
09.10. 14:34 Aja  RE: Elektrický Arnold
09.10. 16:26 brnak  RE: Elektrický Arnold
09.10. 18:15 Aja  RE: Elektrický Arnold
09.10. 19:36 brnak  RE: Elektrický Arnold
10.10. 00:38 Aja  RE: Elektrický Arnold
10.10. 14:23 kubik  RE: Elektrický Arnold
12.10. 00:15 Mila  RE: Elektrický Arnold
09.10. 10:37 Jan ŠŠimůnek  Elektrický Arnold
09.10. 10:51 František Hrobařík  Elektrický Arnold
13.10. 09:53 Jan ŠŠimůnek  RE: Elektrický Arnold
09.10. 12:21 Robert Nohejl  Elektrický Arnold
09.10. 17:27 Karel z Čech  Elektrický Arnold
10.10. 14:25 kubik  RE: Elektrický Arnold
09.10. 18:27 albert  Za slavu Arnold uplatil zidy a udal vlastniho tatu
10.10. 05:36 arnold  Tomu se rika "to get a foot in the door"
10.10. 19:44 albert  Setkani darebaku, lharu, zlodeju a lupicu ...
11.10. 00:37 Alex Juchelka  Elektrický Arnold
11.10. 00:49 Alex Juchelka  Elektrický Arnold
11.10. 03:41 Jirina Kokesova  Elektrický Arnold
11.10. 17:20 Alex Juchelka  RE: Elektrický Arnold
12.10. 00:09 Mila  RE: Elektrický Arnold
12.10. 18:44 Alex Juchelka  RE: Elektrický Arnold
11.10. 22:10 brnak  RE: Elektrický Arnold
11.10. 04:34 Robert Nohejl  Elektrický Arnold
12.10. 05:18  Elektrický Arnold
13.10. 05:16 Robert Nohejl  Elektrický Arnold
14.10. 02:51 Robert Nohejl  Elektrický Arnold
19.10. 00:12 Pavel  Elektrický Arnold

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 1

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 5

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 419