Diskuze k článku

Kdo seje vítr, sklízí bouři

Příspěvků 68

15.7.2016 13:01

a lide budou volat po novem svetovem radu........

Homola 31.?.?.?

a lide budou volat po novem svetovem radu........

350434

15.7.2016 13:16

RE: a lide budou volat po novem svetovem radu........

RChPz 178.?.?.?

Reakce na 350434

Ak NOVÝ svetový poriadok, tak myslím, že viem ako by malo znieť jeho heslo. "Vráťte nám zbrane, dali sme si na ne!"

350435

16.7.2016 8:49

Atrapy zbraní

Studujte Talmud 94.?.?.?

Reakce na 350435

Tajné služby, když rozjedou nějakou false flag akci, nikdy nedomyslí na všechny detaily. A podle těchto nedomyšlených detailů - indícií, lze odhadnout, co se skutečně stalo.

Hlavní podezřelou indícií v Nice jsou atrapy zbraní a nefunkční granát ve voze pachatele. Už jste někdy slyšeli o dodavateli zbraní teroristům, který by měl odvahu dodat teroristům atrapy zbraní a nefunkční granát?

Možná verze je: Jde o další zpackanou "sting" operaci tajných služeb. Útočníkovi dodali atrapy zbraní a plánovali jej zatknout před objektivy kamer 10 TV stanic a vysloužit si povýšení. Akce však vybočila z plánu. Útočník, jakmile zjistil, že mu dodali jen atrapy zbraní, se tak rozčílil, že použil to, co měl po ruce - kamión.

Hlavním motivem bylo prodloužit výjimečný stav.

350490

15.7.2016 14:39

Nadpis článku nie je presný

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Ak už niekto sial vietor, tak to boli sionisti v Amerike - ale búrka sa hrnie na Európu.

Ak už niekto dovlliekol radikálne náboženstvo a podlú rasu so Európy - tak to boli židoamerické thinktanky, ideologóvia multikulti. Smrtelné následky za to bude zas znášať len Európa.

Optimálna cesta:
http://nadhlad.com/content/francuzsko-definitivne-na-dne

350437

15.7.2016 14:45

RE: Nadpis článku nie je presný

pozorovateľ 217.?.?.?

Reakce na 350437

Nechávam na zamyslenie:

Imigrantská vlna: zrada politikov proti vlastným národom a čo proti tomu podniknúť
https://diskuter.wordpress.com/2016/06/10/imigrant...

350438

13.6.2017 21:58

RE: Nadpis článku nie je presný

creep 178.?.?.?

Reakce na 350437

rasa existuje iba ako sociologicky konstrukt, biologicky sme vsetci iba jedna rasa - ludska

358368

15.7.2016 15:02

Popis reality super

Spektátor Čumilovič Puk 89.?.?.?

Popis reality super, ale co řešení? Prosím povšimněte si, že jsou zde jen 2 možné varianty. Jedna je v podstatě bezvýchodná - jde o nastolení totalitní společnosti, která se prvně krvavě vypořádá se všemi slušnými svobodomyslnými lidmi a pak se všemi extrémními neřády... A druhá varianta je (téměř nemožné), že se lidé na celém světě masivně začnou řídit vysokými morálními standardy hlásanými např. v duchu tohoto webu: http://cesta-ke-stesti.cz/videoklipy/
či seznamem 7 smrtelných hříchů: https://cs.wikipedia.org/wiki/Sedm_hlavn%C3%ADch_h%C5%99%C3%ADch%C5%AF
kde je uvedeno dalších 7 moderních smrtelných hříchů... (doporučuji to opravdu přečíst),
k nimž doplňuji, že asi bych seznamy doplnil o tyto:
lhostejnost, nevšímavost, aroganci, ignoranci, necitelnost (nedostatek empatie), klamání / lhaní, nezodpovědnost...
a dále desaterem: https://cs.wikipedia.org/wiki/Desatero
atd.
Tak jsem zvědav co v budoucnu zvítězí...

350440

15.7.2016 16:33

RE: Popis reality super

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 350440

Nepřesné: jde o nastolení totalitní společnosti, která se prvně krvavě vypořádá se všemi slušnými svobodomyslnými lidmi a pak se všemi extrémními neřády...

Takhle to nebude. To první si umím představit ale proč likvidovat extrémní neřády..? Ti jsou přeci výborně použitelní pro krvavé vypořádávání se s první skupinou. Laciné, efektivní, vyzkoušené.

Druhá varianta není téměř nemožná ale absolutně nemožná. To spíše se všechni tygři začnou hned ode dneška živit výhradně salátem, než by lidé dodržovali nějaké morální stadardy (a vysoké už vůbec ne)

350445

15.7.2016 21:27

RE: Popis reality super

Spektátor Čumilovič Puk 89.?.?.?

Reakce na 350445

Zamyslete se nad tímto logickým postupem: Ve společnosti necháte coby hypotetický totalitář působit "neřády", a pak řeknete ovcím, že je třeba nastolit totalitu, že to je jediný způsob (NWO), jak je ochránit před neřády = ať Vám dají moc. Pak se zbavíte nepohodlných prodemokratických beranů mezi ovcemi, a pak se zbavíte "neřádů", protože je již nebudete vůbec potřebovat, a mohli by Vám dělat potíže při realizaci Vašich představ o společnosti, neb jde beztak o neovladatelné elementy, které by Vám dělali potíže.
K "téměř nemožná/absolutně nemožná": Osobně věřím, že se mýlíte. Ve společnosti, kde by se lidé vůbec neřídili žádnými morálními standardy, jak píšete, by byl normální život již absolutně nemožný. To, že se budete řídit nějakými morálními standardy, to neděláte pro druhé, ale pro sebe. Zde je třeba několika věcí:
1. Rozšířit všeobecnou známost morálních standardů a ctností, která podle mě dnes upadá, a učinit to vše všeobecně známým i diskutovaným - jejich užitečnost musí být co nejvíce členům společnosti známá. Dlužíme to sami sobě. Viz. i http://czechfreepress.cz/vlastimil-suchy/deprese-d...
2. Společnost by měla být nastavena tak, že ti jedinci, odmítající být ve své pomýlenosti morálními, by to měli cítit v nějaké nepříjemné podobě - kdysi dost běžné. Extrémní případy je pochopitelně nutné od společnosti do doby změny jejich postoje izolovat. Všimněte si, že NWO celá jde právě proti této myšlence.
3. Kombinace bodů 1. a 2. by vedla pochopitelně i ke změně politiků v čele země! Morální lidé, na které by nikdo nic neměl k vydírání, by v podstatě znemožnili nástup NWO. atd. apod.
Zamyslete se nad tím. Váš veskrze skeptický, byť pochopitelný, pohled na problematiku, vlastně není morálně v pořádku = už jste to vzdal, a bojovou morálku máte na nule. To změňte, síla jedince se projevuje ve schopnosti zase vstát a jít kupředu.

350464

15.7.2016 22:10

RE: Popis reality super

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 350464

Fajn, to první můžete mít pravdu. AZOV na Ukrajině také čásem půjde od válu, až dodělá potřebnou "práci".

Ale to druhé, tam si myslím že můj "pesimizmus" je na místě. Znal jsem politika po "revoluci 89" který to vzdal. Protože byl opravdu morální. Nedalo se tam vydržet. Znal jsem ho roky před tím, nežli se tam z naivity dal. Jeden z mých nejúspěšnějšícfh kolegů v práci - jak finančně, tak v komunlní politice a jiných prebendách byl právě takový amorální zákulisní podrazák. Vyzkoušel jsem si to opakovaně na vlastní kůži. Znám i další příklady

Lidé mají v povaze být "slušní" ve značném procentu. Ale být hajzl je ekonomicky i jinak výhodné. Nikdy se tedy nestane, že by nějaká společnost byla vytvořena z masivního/převážného množství morálních jedinců. Druhá strana má v rukou všechny trumfy. To není pesimizmus, jen reálný ohled na svět. Důkazem je mi zejména historie. Kde v ní najdete civilizaci, kde tomu bylo jinak...?

Osobně si myslím že třeba morální kodexy, či desatero a podobné vytvářejí ti z dané společnosti, kteří si jako první uvědomí, že pokud zbytek společnosti bude k jeho dodržování (do)tlačen a oni to budou porušovat, budou ve výhodě.

Pracuji s lidmi a nejsem vyložený pesimista. Řada z nich je těch "slušných". Ale ti úspěšní jsou většinou jiní. Jiní v myšlení. A málokdo si to dokáže i jen uvědomit... natož s tím bojovat. [pláč]

350468

16.7.2016 0:26

RE: Popis reality super

Spektátor Čumilovič Puk 109.?.?.?

Reakce na 350468

Rozumím, co píšete. Zde jako problém vidím lhostejnost lidí, která umožňuje, aby se dělo to, co popisujete - ale snad to není neřešitelné. Máme zde příklady Islandu (Islanďané se řídí zdravým selským rozumem), kde šli bankéři podvodníci do vězení, a pak Švýcarska (kombinace přímé demokracie s křesťanskou morálkou) či i Singapuru (společnost pod vlivem Konfucianismu a jeho morálních doktrín). Jistě ani v jedné té společnosti nenajdete ideál, a od tamních občanů patrně uslyšíte vlnu stížností na své politiky a nespokojenost, ale jde o nějaké standardy zdokumentovatelné věcmi, jako bezpečnost, životní úroveň, vzdělanost, kriminalita, korupce, zadluženost atd. Já si třeba myslím, že díky lhostejnosti (pro mě hřích nejsmrtelnější) lidí je u nás možné, aby např. B. Sobotka byl premiérem země, navzdory obecně známému jeho napojení na tuneláře Bakalu, kterému i významně napomohl k jeho bohatství. Již jen proto je pro mě ČSSD nevolitelná i když v ní se najdou taky asi slušní lidé - ale proč ti pak stranu neopustí a neudělají si nějakou svou novou čistou ČSSD? Myslím, že ve Švýcarsku či Singapuru skoro nemyslitelné a na Islandu nemožné. Tam by lidi jednoduše vyšli za obdobné situace Sobotka - Bakala do ulic v davech - a u nás jsou lidmi takovíto chlíváci voleni! To je problém jdoucí z lidu, ze zdola a týká se to nyní všech vládnoucích stran, protože lidi si to zvolili. Takže problém naší země je lhostejnost. Prvně je lidi třeba probrat z tohoto jejich duševního stavu a dostat je do vědomí toho, že volby i politika jsou i jejich obrovská zodpovědnost. To by pak byl náš "žolik" přebíjející všechny ty "jejich trumfy" o kterých píšete. Ve společnosti nelhostejné, jak popisuji, by Sobotkové a Bakalové či i jiní místo u vlády byli v exilu či ve vězení a vláda by podnikala vše pro navrácení ukradených majetků zpět do země i jejich uvěznění z exilu. Mě osobně by nebylo proti mysli, že by angažované osoby obdrželi i rozdělenou odměnu odpovídající 10% z navrácených majetků zpět. Co se týče posledního Vašeho odstavce, to je důsledek toho, že vláda psychopatických deprivantů, umožněná lidskou lhostejností, již značně "ponerizovala" celou společnost.Tvrdím, že tento stav je třeba změnit - a hlásáním právě oněch morálních kodexů lze toho dosáhnout. Jasně, že lidi jsou dodržováním oněch kodexů po nějakou dobu znevýhodněni vůči gaunerům, ale jakmile se lidi stanou "nelhostejnými" a začnou tvrdě vyžadovat dodržování morálky a práva všemi, gauneři pak prohrají.

350475

16.7.2016 1:47

RE: Popis reality super

Balt 37.?.?.?

Reakce na 350468

AZOV na Ukrajině, je parta idealistů, kteří v dobré víře slouží něčemu, co je v přímém rozporu s jejich zájmy. Holt jsou to kluci, kteří neumí rozlišit mezi Rusem a židobolševikem, pardon, židokapitalistou Jaceňukem. Proti Rusovi bojují, kdežto bolševik (resp. zástupce etnika, které bolševismus vytvořilo viz http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/11694-bolsevickou-revoluci-v-rusku-financovali-zednari-zide-a-americti-bankeri-tady-jsou-jasne-dukazy.aspx) jim velí. Tomu se říká paradox. Svastika je během krátké doby zkompromitována podruhé. Jinak máte pravdu. Ti, o kterých si valná většina národa myslí, že "jsou úplně blbí, když to nevidí" jsou velmi chytří. Všechny ty neziskovky jsou vysoce ziskové a je mi jasné, že o průměrné platy (na které většina skutečně pracujících nedosáhne) tady nejde. Ty jsou maximálně minimum, za které jsou ochotni, od reality odtržení dobrodinci, "pracovat". Mají v sobě daleko větší dravčí instinkty, než my.

350481

16.7.2016 14:37

RE: Popis reality super

Spektátor Čumilovič Puk 109.?.?.?

Reakce na 350481

Ano, skutečně čestní lidé by s "neziskovkami" nechtěli mít nic společného.

350508

15.7.2016 17:30

RE: Popis reality super

Balt 82.?.?.?

Reakce na 350440

První varianta tady již byla, a když se nad tím realisticky zamyslíte, zjistíte, že udělat to jinak, lépe, je v podstatě nemožné. Jak je vidět, Evropané jsou otupělí, ve vleku masmédií, propagandy, bez ochoty a schopnosti s neutěšeným stavem něco dělat a kdyby tomu bylo jinak, již se tak děje a lidé se nedohadují o tom, zda je třeba dát šanci každému, kdo přijde bůhví odkud, zda je radno dělat asociální pokusy na dětech adoptovaných páry stejného pohlaví, zda je v pořádku těch minimálně 80 miliard ročně odvedených za dluhy, kterými naši budoucnost zatěžují "naši" představitelé a desítky dalších problémů. Společnost je atomizovaná a to je přesně to, co elitám tohoto světa vyhovuje. Nejsme schopni se dohodnout ani na tak důležité věci, jakou je přežití druhu, naší odrůdy lidství, rasy, říkejte si tomu jak chcete. Muslimové jsou jednotní alespoň v náboženství, my v ničem. Pokud se toto nezmění, dopadne to tak, že budou Evropané bojovat proti sobě. Jedni proti cizorodým a pro naši společnost evidentně škodlivým prvkům, druzí po jejich boku. Výsledkem bude opět likvidace primárně NAŠÍ evropské identity tzn. všech pěti podskupin indoevropanů. Alpínů, baltů, mediteránů, dinárů a nordiků. Přitom tento náš původ a jeho uvědomění, by nás proti nebezpečí spojilo. Naši nepřátelé to vědí a sami se rasovou otázkou co nejpřísněji řídí (Židovství jen po matce), proto jsou tyto teorie pro nás ostatní oficiálně zapovězené a vydávány za opovrženíhodné. My máme být zničeni a daří se.

P.S. Sjednocení Evropanů skrze náboženství není možné už z důvodu naší náboženské tolerance. V otázkách mentálních a fyziologických vlastností, jsme k sobě daleko přísnější, než jestli je kdo křesťan či budhista. A rasová otázka je především o mentalitě, protože: "Fritz Lenz, který se v roce 1923 stal prvním profesorem rasové hygieny (eugeniky) v Německu, shrnul význam rasové psychologie těmito slovy: „Kdyby existovaly pouze tělesné rasové rozdíly, byla by celá rasová otázka bez zvláštního významu.“ Pochybuje o tomto tvrzení někdo?

350448

15.7.2016 22:09

RE: Popis reality super

Spektátor Čumilovič Puk 89.?.?.?

Reakce na 350448

Chápu Váš pohled na svět. Nicméně si myslím, že na tom, co je dobré a co zlé, se můžeme shodnout a sjednotit všichni či alespoň většina, tak jako se před 75 - 70 lety dokázal celý svět sjednotit v boji proti nacismu. Zmiňujete Islám, který po celém světě utlačuje lidi všech konfesí - což je amorální. Osobně si myslím, že je pak otázka času, než se všechny konfese sjednotí proti Islámu. Věci, jako "Taqtiya" (islámská nauka o přetvářce a lhaní), nerovnost pohlaví, a atd. apod., ať je to jakkoli nábožensky filozoficky zdůvodňované, to dnes v ostatních konfesím světa již není, jen v Islámu, a jde o věci vesměs amorální! Šířit ony morální kodexy a opravdu vyžadovat, aby se jimi řídili všichni bez rozdílu, to může být pro Islám docela problém. Nu a co se týče těch věcí o židech, co píšete - sorry, co ale nám brání být jako židé? Já si nemohu pomoci, ale všechny ty nářky i kritika na židy, jakkoli mohou být někdy i pravdivé, mi připadají jakožto přiznání vlastních neschopností. Pokud v židovstvu vidíte nepřítele a máte dojem, že vůči nám užívá nějaké unfer praktiky, co komu pak brání v užívání těch samých zbraní? Nu a co exponenti NWO nežidovského původu? Což ty nevidíte? Netvrďte že třeba Bushové či McCain jsou židé... No a co se týče oněch rasových věcí - jsem pln hlubokých pochybností nad závěry Fritze Lenze a spol. Po četbě mnoha knih, jako ty od Stanislava Grofa či Raimonda Moodyho, lidi nevnímám jen biologickou optikou a tudíž si myslím, že celá eugenika je poněkud mimo. Nepopírám sílu genetiky, ale je podle mě spíše okrajová, neb je zde ještě třeba kalkulovat se sílou evoluce (dívejme se na nás perspektivou ne tisíců let, ale deseti či i statisíců let - například za 20 tisíc let v budovách mrakodrapů vyblednou i tamní černoši...), sílou spirituality, která nevychází z genů, ale podle mě je spíše určuje, sílou kultury a informačních polí, ve kterých již i vyrůstáme, a další věci, jako je trénink, to vše jsou nějak přehlížené faktory. Třeba trénink: Když budete od raného dětství tvrdě sportovat a posilovat, pak ve svých 30-40 letech budete pravděpodobně velký svalovec - samozřejmě s limity danými genetikou. Podobně to je s intelektuálními schopnostmi - tedy když si od raného dětství nebudete zaměstnávat své mozkové závity myšlením a na vše budete mít náboženské poučky a tradice... asi vyrostete v dementa, a postupně se to po x generacích promítne i do genů dětí. A naopak, když se budete od raného dětství i duševně vhodně zaměstnávat, vyrostete v inteligentního člověka - jasně že to taky neplatí vždy. Zkrátka syn kováře bude obecně mohutnější než otec, a vnuk, pokud bude taky kovářem, ještě mohutnější - aniž by přírodní výběr v tomto sehrál nějakou roli. Celá eugenika zakrněla jen na biologii a to ještě té části zvané přírodní výběr, a to je...Automaticky kráceno

350467

15.7.2016 23:38

RE: Popis reality super

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 350467

"co ale nám brání být jako židé?"

Vám asi nic. Heh

350472

16.7.2016 0:34

RE: Popis reality super

Spektátor Čumilovič Puk 109.?.?.?

Reakce na 350472

??? Co je špatného na tom, být národem právníků, vědců, finančníků atd.? Já zde nehlásám otrokářství, podvádění a okrádání bližního svého či lichvu! Asi jste mě nerozuměl/a. Uteče ještě 20 let, a pokud svět bude, pak vy antisemité na židy zapomenete a budete patrně nadávat na Číňany... Tím prosím nehájím lichvu a všechny ty sviňárny dnešního finančního světa. Já totiž vím, že existují alternativy - a na ty je třeba se soustředit.

350476

16.7.2016 9:55

RE: Popis reality super

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 350472

>"co ale nám brání být jako židé?"

Etika. Neochota okrást toho druhého a obhájit si to tím, že nepatří k našemu kmeni. Nedostatek pocitu nadřazenosti. Respekt vůči všem lidem, nejen k těm, co potkávám v synagoze. Nedostatek touhy po majetku bez práce.

350492

16.7.2016 13:56

RE: Popis reality super

Spektátor Čumilovič Puk 109.?.?.?

Reakce na 350492

Ano, tak s tím souhlasím, jen si nedovedu představit, že Židé jako národ i židé jako náboženství by ve všech případech měli mít vlastnosti o kterých píšete - jako pocit, že jsou více než další lidé a tak je mohou zotročovat a okrádat atd. Obdobné nemravné prvky jsou přítomné v nějaké míře i u dalších národů našeho světa. Jen se podívejme na fakt, že od nás každoročně odplují stovky miliard korun do kapes zahraničních akcionářů... Sionismus, jakožto formu židovského nacismu, je nepochybně třeba porazit a vykořenit ze židovstva, a jistě existuje způsob jak na to, ale v mém srdci chybí přání zničit židovstvo či nenávist k nim... Dokonce mám někdy neodbytný pocit, že takový ten zaslepený a vášnivý antisemitismus, jehož hlasatelé při každé příležitosti jen na židy nadávají, vyjadřují přání jejich smrti atd., v podstatě židovskému sionismu slouží a posiluje jej. Když se podíváte na Protokoly, ať je jejich autorem kdokoli, všimněte si, jak často je v nich kladen důraz na ničení morálky a na kažení mládeže atd. Takže jakákoli činnost v opačném směru musí nutně hatit práci autorů Protokolů. V podstatě by stačilo danou práci vzít, sepsat jakési Antiprotokoly, a vše, co tam je napsané, otočit naruby. Takže tam kde je napsáno podporovat komunismus = otočeno naopak znamená být proti komunismu, tam kde je napsáno podporovat amorálnost = otočeno naopak pro nás znamená podporovat morálnost... atd. apod.

350504

16.7.2016 14:49

RE: Popis reality super

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 350504

Žádný židovský národ nebo etnikum nexistuje, je to sionistický falešný výmysl z konce 19. stol. n. l. k opodstatnění okupace Palestiny Rotšildem. Teoreticky by se dalo mluvit o izraelském národu od r. 1948, ale má to mnoho "háčků".

350509

16.7.2016 16:14

RE: Popis reality super

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 350504

Dyk to tady píšete!
"Takže jakákoli činnost v opačném směru musí nutně hatit práci autorů Protokolů. "


Tak jak jak se můžete ptát, že
"" ??? Co je špatného na tom, být národem právníků, vědců, finančníků atd.? "".
Rozvěďte podrobnějí to atd...?

350513

17.7.2016 7:05

RE: Popis reality super

Co na tom zalezi 45.?.?.?

Reakce na 350504

Zadni Zide jako narod nikdy neexistovali, a existovat nebudou. To je MATKA vsech lzi. Zide - nejsou a nikdy nebyli Israelity (to potomci 12 kmenu Jakoba Israele).
A zide jako "nabozenstvi"? Muze byt kult viry v Satana byt uznan coby "nabozenstvi" ??
Posledni odkaz v Novem Zakone na termin "Zide" je zaznamenan v Zjeveni 2:9, a hned pote vzapeti v 3:9 (snad proto aby i tem natvrdlym to doslo, ale jak je zrejme, ono to nepomaha). To jsou slova nikoho jineho, nez Pana Jezise Krista:

2:9. Znám tvé skutky, i soužení a chudobu (ale jsi bohatý), i rouhání těch, kteří si říkají Židé (tj. Judahite, potomci ctvrteho syna Jakoba-Israele Judaha, patriarcha jednoho z 12 kmenu Israele; Potomci turko-asiaticko-evropskych Chazaru, dnes tvorici 90%+ soucasneho zidstva, nemaji s Judahem, ani s 11 zbylymi kmeny Israele, NIC spolecneho), a nejsou, ale jsou shromáždění (prelozeno ze spravneho reckeho terminu SYNAGOGA) Satanovo.

3:9. Hle, dávám ti ze shromáždění Satanova ty, kteří si říkají Židé (tj. Judahite, potomci ctvrteho syna Jakoba-Israele Judaha, patriarcha jednoho z 12 kmenu Israele; Potomci turko-asiaticko-evropskych Chazaru, dnes tvorici 90%+ soucasneho zidstva, nemaji s Judahem, ani s 11 zbylymi kmeny Israele, NIC spolecneho), a nejsou, ale jsou shromáždění (prelozeno ze spravneho reckeho terminu SYNAGOGA) (, a nejsou, ale lžou. Hle, způsobím, že přijdou a pokloní se u tvých nohou a poznají, že jsem si tě zamiloval.

Pochvalen bud Pan Jezis Kristus. Amen.

350527

17.7.2016 10:50

RE: Popis reality super

Balt 82.?.?.?

Reakce na 350527

K tomuto tématu doporučuji Bolševismus od Mojžíše po Lenina http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=system/files/Bolsevismus_od_Mojzise_po_Lenina-Dietrich_Eckart.pdf

350534

16.7.2016 0:46

RE: Popis reality super

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 350467

Obávám se, že můj pohled na svět nechápete, nicméně mě to nepřekvapuje. Co čekat po více než 80ti letech vymývání mozků, kdy pravda je lež, válka je mír, špatní jsou dobří a všechno je ještě jinak, než je a i to je jinak, než nás učí, takže se nakonec člověk dozví, že Hitler byl levobočkem Rotschilda, válku přežil a zemřel v roce 1962 v Argentině. Podobné nesmysly vymyšlí někdo zjevně chazarského původu, kdo nese biblické jméno Ábel a lidé, kteří o fungování světa v podstatě povědomí mají, tomu věří. To pokládám za tragické. Ábel Basti je za vodou a my zase o kousek rozstříštěnější. To je pro někoho, kdo uznává rasové principy, které jsou nám ostatním zapovězené, fajn. Zmiňujete nacismus a věřím, že o nacismu víte vše. Víte ale také něco o národním socialismu? Není to totéž! Myslím, že v podstatě ne, stejně jako většina. Proti islámu se nikdo a nic nesjednotí, protože to není žádoucí. Myslím tím "naše" politiky. Za předpokladu, že by islám nebyl cestou, která vede k nesvárům v Evropě a v konečném důsledku k likvidaci Evropanů, nebyl by všemožně podporován a tím myslím jak finanční a zbrojní poporu, tak bombardováním a radikalizací prostých muslimů. Nelze předpokládat, že chlapi tohoto světa budou sedět s rukami v klíně poté, co jim naši šiřitelé "demokracie a lidských práv" drony vyvraždí rodinu. Třeba na svatbě, nebo na tržnici. Kolikrát se to "omylem" stalo? Tak se k ISIS rekrutuje nejlépe a věřte, že my, Evropané uděláme to samé, až na to dojde a není to daleko, byť jsou Čechy, Morava a Slezko stále zahrádkou. Smutné je, že přesně to se chce a máte pravdu, nemohou za to Židé, ale úzká skupina osob, které vlastně ani semité nejsou. Dementního Bushe do toho netahejte, stejně, jako do toho netahejte prostituty, kteří nedělají nic jiného, než prostituují. Čekáte od Sobotky a ostatních, těžících z možnosti strávit pár let u koryta, svědomí? Já ne. Je mi totiž jasné, že mají plán B, který se pro ně samotní nakonec ukáže mylným. Jsou totiž zavrženíhodní i pro jejich tč. pány. Mluvíte o koalici proti nacismu. Kdo byl součástí oné koalice? Bolševičtí chazaři? Nebo Západní "demokracie"? Demokracie, která vedla Opiové války? Ta "demokracie", která zavraždila 20 000 Búrů? Byla to jiná skupina lidí, než která se pokouší o totéž dnes? Vidíte, nepochopil jste.

350478

16.7.2016 14:35

RE: Popis reality super

Spektátor Čumilovič Puk 109.?.?.?

Reakce na 350478

Nebojte se, že Váš pohled jak jej popisujete, že jej nechápu. Já jen usiluji o jiný pohled na svět a návrh na jiná řešení. S tím, co jste napsal teď, absolutně souhlasím. Jakýkoli popis blbé reality našeho světa, co jsem kdy četl na obdobných webech jako je tento, je skvělý, ale v podstatě na prd, pokud v sobě nezahrnuje aspoň trochu realistický návrh na to, jak z toho ven a jak to řešit. Pro příklad uvedu, že není nic nemorálního odmítat imigraci nepřátelského a nesourodého muslimského obyvatelstva do Evropy. Když se podíváte na mnou výše odkazované morální principy a srovnáte jej s Koránem, zjistíte, že spolu vzájemně dost kolidují. Odhaduji, že to je důvod, proč globální elity podporují imigraci muslimů do EU a proč ve společnosti běží programy na demoralizování společnosti. Nemravnými lidmi se bude lépe manipulovat. Ordo ab chao ve fázi přípravy. Občan EU je sice často lhostejný, což je jistě jeho smrtelný hřích, ale je taky zrazen těmi politiky (lhaní je další hřích), co rozvraceli např. Lybii. Třeba já jsem k něčemu takovému nikdy nedal souhlas a tudíž odmítám trpět následky takovýchto činů politiků. Politiky, které jsem volil, jsem u volebních uren pověřoval ke kompetentní politice atd. Nu a teď se jimi v podstatě cítím podveden a zrazen. Lhostejné mi to není a děsí mě, že většině mých spoluobčanů patrně ano. Kolik lidí z našeho 10 milionového národa čte weby jako je tento? Ve srovnání s Babišovským IDnes jde o zlomek lidí. To vypovídá o tom, že jde o masu zombie, ke kterým ani Vy a ani já nepatříme. Nu a co se týče demokracie, o které mluvím, já mám na mysli skutečnou demokracii a ne její podvodné náhražky... A to též zahrnuje právo na pravdivé a komplexní informace, které bude zahrnovat prvky trestů pro lháře a podvodníky z mainstreemových médii, kteří různými rafinovanými metodami uvádějí masy v omyl. Máme právo požadovat život ve skutečné demokracii a v pravdě, a též máme právo požadovat život v bezpečné společnosti, ve které čestní a pracovití lidé mohou realizovat bez obav své představy o svém životě! Vidíte, zase jsem dospěl k morálním principům. Ono totiž toto by například taky znamenalo požadavek na čestný finanční systém = lichvářští bankéři se svým frakčním rezervním centrálním bankovnictvím by museli skončit... Co zde hlásám je třeba domýšlet do důsledků - v oblasti morálních témat nelze být polovičatý.

350507

16.7.2016 1:18

RE: Popis reality super

Balt 37.?.?.?

Reakce na 350467

Napsal jsem reakci, na vaši odpověď a jsem zvědav, zda ji pan Stwora zveřejní. Zatím se nezadařilo. Pokud se domníváte, že je možné během několika generací "předělat" tažného koně na dostihového, dejte odkaz na známý případ. Rád se dovzdělám. Možné to totiž není. Kovářská práce a s ní spojená fyzická zátěž je samozřejmě dána především chutí a touhou vykonávat stejnou dřinu, jako dělá táta, takže pokud bude syn mohutnější, tak jen proto, že k zátěži formující tělo, přičichne dříve, než otec. A to je mentální záležitost. Ve stejných podmínkách vyrůstající člověk s mentalitou kupce, brzy pochopí, že práce, tělo formující, je ve své podstatě únavná, takže zůstane neduživým obchodníkem. Rasa je v hlavě a teorie o ní není zdaleka překonaná, jak tvrdíte. Naopak přesně, jak řekl Benjamin Disraeli, ministerský předseda UK v letech 1804-1881: Rasová otázka je klíčem světových dějin. Nikdo nesmí s rasovým principem, rasovou otázkou zacházet lhostejně.

350480

16.7.2016 15:45

RE: Popis reality super

Spektátor Čumilovič Puk 109.?.?.?

Reakce na 350480

Víte, reagovat na Váš diskusní příspěvek a přesně doložit mé myšlenky a názory, to by dalo na celou knihu, kterou by musel předcházet rozsáhlý výzkum. Jistě, že nelze tažné koně během několika generací předělat na dostihové, ale určitě lze jedny dostihové rasy natolik zlepšit, že předčí jiné dostihové rasy, za kterými dříve zaostávaly. Zde je spíše tato otázka: Jsou skutečně dostihové koně rasově nadřazenější těm tažným? Další otázka: Je vhodné či není vhodné křížit dostihové koně s tažnými? Nu a pak je zde další věc, zda skutečně kritéria a závěry, ke kterým docházíme v případě koňů, mohou platit i na lidi a zda je mezi lidskými rasami opravdu takový rozdíl jako mezi tažnými koňmi a dostihovými koňmi či jako mezi dostihovými koňmi a jinými dostihovými koňmi? Četl jsem například články o měření IQ v Africe, v Asii a atd. Důkazy jsou jasné a jednoznačné - IQ Afričanů opravdu není nijak slavné. Jenže historie měření IQ populací je velice krátká, a tak se musíme ptát, zda to tak bylo vždy, zda vždy v průměru byli asiaté nejchytřejší a Afričané nejhloupější či dokonce naopak. Co když třeba v 15. století byly rozdíly velice nepatrné? Pak je zde další otázka, co vše může být faktorem, že jsou zde takové rozdíly? Jsou to vždy jen rasové faktory? Nebo zde hrají svou roli další věci? Třeba výživa (mnohdy opravdu divná a nedostatečná), nemoci (různé malárie, paraziti), jedy a potravinové jedy, stres od raného dětství (mnoho násilí, mnoho úmrtí blízkých osob, HIV), vzdělávání (v podstatě až nyní se v Africe začíná rozvíjet vzdělávání, které je u nás nějak standardizované po stovky let!), nebo kulturní a informační pole (názory na ženské obřízky, barbarismus různého druhu braný za samozřejmost) atd. Chci tím říci, že celé kombinace mnoha faktorů mohou mít negativní vliv na IQ lidí, nejen rasové a dědičné faktory. Víte, já mám za sebou jednu zkušenost. V jednom IQ testu jsem dostal 105 bodů, pak jsem změnil způsob života a životosprávu - např. jsem na několik let úplně abstinoval, přestal kouřit a zlepšil výživu, a staral se o to, mít lepší vztahy se svým okolím a být mravnější a atd., o 2 roky později jsem v jiném podobně řešeném testu získal 118 bodů! Skutečně jsem se i cítil chytřejší. Jaké IQ měli třeba Syřané před vypuknutím války v Sýrii? A jaké jej tam mají dnes? Jaké IQ měli Arabové před Mohamedem, a jaké dnes? Dnes se již objevují teorie o existenci lidského vědomí i po smrti v kvantové fyzice. Co to znamená? A tak jsem velice skeptický k vyjádření BD, že rasová otázka je klíčem světových dějin. Podle mě těch klíčů je více. Jsou věci, které nás hodně devastují.

350511

16.7.2016 17:38

RE: Popis reality super

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 350511

Myslím si, že IQ je pouze jedno z mnoha měřítek dovedností, bez kterých je člověk tupanem a omezencem. Schopnost poznávat, rozpoznávat a následně moudře KONat se tím ale nenahradí. Proto raději hledáte inteligentní řešení v opačném směru a očekáváte lepší výsledek, o kterém se domníváte, že si umíte vypočítat. Inteligence, něco jako generátor sečítání, dělení, násobení, odečítání a ták, jakoby přesně seřazených dat nemůže, jak je správně níže uvedeno, přelstít dvojí morálku.

V PRAVém smyslu se na tuto záležitost má pohlížet jako na morálku, která v čisté formě IQ prostě není měřitelná a zaokrouhluje se směrem dolů. S tímto materiálem vyjít se zdravou kůží prostě nelze, igdyby ji zaštiťoval národ plný právníků, vědců a penězoměnců. Chápete? Heh

350514

17.7.2016 14:05

RE: Popis reality super

Spektátor Čumilovič Puk 109.?.?.?

Reakce na 350514

Chápu a souhlasím. Nicméně ctím taky presumpci neviny. Podle mě morálka a ctnosti tak nějak pořád souvisí s inteligencí v obecné rovině. V obecné rovině proto, že jsou zde i inteligentní neřádi. Dvojí morálka je prostě na prd a zdá se mi, že zákony karmy existují = zlo se nakonec nějak vrátí i jeho původci. Vzrůst morálky ve společnosti by taky obecně více obnažil vyznavače dvojí morálky!

350543

16.7.2016 6:58

RE: Popis reality super

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 350467

Židovská doktrína = indoktrinovaná dvojí morálka, a to je ten "židovský úspěch" - to jejich "krédo lstí a klamem". Nakonec na to vždy dojedou - a vypadá to, že jejich faraonský tvůrce a páneček je hodil přes palubu, už je nepotřebuje, má již modernější metody bachaření lidstva.

350488

15.7.2016 22:26

RE: Popis reality super

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 350440

>Tak jsem zvědav co v budoucnu zvítězí...

Prece Pravda a Laska!

350470

15.7.2016 23:48

RE: Popis reality super

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 350470

Ja ty obeti muslimackejch terroristu teda lituju . Vite uz jen za ty zlociny jako je napriklad erarni narizeni zachranovat islamaky na mori aby se neutopili by ti zradci narodu meli vyfasovat tresty nejtezsi .

350473

16.7.2016 0:41

RE: Popis reality super

Spektátor Čumilovič Puk 109.?.?.?

Reakce na 350470

To jsou samozřejmě dosti abstraktní a moc obecné pojmy. Jaká pravda? Láska k čemu? Co Boží pravda? Co Kristova láska? Například. Již to vypadá trochu jinak, že? A někomu se třeba ty příklady nemusí líbit. Jeden má pravdu takovou a druhý makovou, jeden miluje chudé a poctivé a nenávidí bohaté nepoctivé a druhý miluje jen peníze a chudých se štítí... Odhoďte svůj krutý cynismus, a podívejte se na mé příspěvky výše - třeba tam najdete něco, co změní Váš pohled na problematiku...

350477

15.7.2016 16:04

opatření ke zdokonalení eurosystému:

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

je třeba zakázat nákladní automobily , kdyby jel na oslu , nic by se nestalo

350442

15.7.2016 16:48

RE: opatření ke zdokonalení eurosystému:

Josef123 178.?.?.?

Reakce na 350442

Stejně se na ČT24 dozvíme že za to může Putin a jeho tajné služby. [bliji]

350446

16.7.2016 9:33

RE: opatření ke zdokonalení eurosystému:

RChPz 178.?.?.?

Reakce na 350442

Ale fuj. To smrdí normal nenormal neoliberal. Netreba obmedzovať nikoho na právach. Mohamed spaľovací motor nepoznal, v svatej knižke im Allah pokyny nenechal. Tak machometáni osly voľne, kone na vodičák, volov požičiavajú v europarlamente.

350491

15.7.2016 17:07

francie sklízí plody

vašek 85.?.?.?

Francie sklízí jedovaté plody své zvířecí kapitalistické koloniální politiky a také své debilní multikulturní politiky rasového míšení.

350447

15.7.2016 18:56

RE: francie sklízí plody

altman 93.?.?.?

Reakce na 350447

Ano, jeden z hlavních příčin pozdějších následků. V rámci rčení, není kouře bez ohně. Kolonialismus a pozdější ještě horší postkolonialismus nejen Francie ale většiny zemí západní Evropy, se z mysli těch lidí nevytratí. Dříve přímí otroci, dnes "občané" těchto zemí, v trochu jiném postavení otroků. S "občanskými právy a demokracii" v zádech. Dříve, hlavně po válce vítané pracovní síly, na místa jenž nechtěli bývalí kolonialisté sami dělat, dnes už jako obtížný hmyz, který se nedá žádnou deratizací vymýtit.
Situace naprosto bezvýchodná, kterou může vyřešit jen velká válka. Samozřejmě všech proti všem, s maximální účinností zbraní hromadného ničení.
Fůjtajbl. Ještě že jsem starý, kdy na prožitou druhou světovou mohu vzpomínat jako na procházku růžovým sadem.

350457

15.7.2016 17:44

Evropská občanská válka

jokr 78.?.?.?

Myslím si, že těm několika rodinám, co řídí vývoj v Evropě a Americe, na Evropě už nezáleží. Evropu zcela ovládnout pouze oblbováním lidí už nepůjde. Evropští politici sice mají plná ústa integrace, ale ve skutečnosti si ji nepřejí a proto ji sabotují. Ve Spojených státech evropských by se z nynějších národních politiků stali politici regionální. U koryta by byli pouze politici v evropské vládě, ostatní by paběrkovali. Bude proto potřeba ovládnout Evropu silou. Tj. skrze občanskou válku. Pro ní je potřeba připravit podmínky. V prvé řadě rozdmýchat v Evropě nenávist mezi muslimy a zbytkem obyvatel. To se poslední dobou nejintenzivněji děje ve Francii. Proč právě ve Francii? Protože zde mají "muslimští teroristé" nejlepší zázemí. Myslím si, že po vzplanutí občanské války ve Francii, dojde k jejímu šíření do ostatních zemí Evropy. Výrazným krokem ve vývoji bude odzbrojení občanů Evropy, na kterém se horečně pracuje. V Česku je asi 40 000 policajtů, vojáků asi 22 000. Odzbrojení se v Česku bude týkat asi 300 000 občanů. Pokud by těmto lidem zbraně zůstaly, kladli by "teroristům" značný odpor. Zatímco vojáci a policajti budou jednat na základě rozkazu, lidem by velel pouze pud sebezáchovy. "Teroristé" zbraně mít budou. Odkud? No od těch, co je dodávají např. umírněným teroristům v Sýrii. Takže očekávám v Evropě masakr, jaký možná ještě svět nezažil.

350449

15.7.2016 19:07

RE: Evropská občanská válka

davids123 79.?.?.?

Reakce na 350449

Provádí se to postupně, salámovou metodou. Protože kdyby se omezení svobod udělalo naráz, tak by se lidé mohli vzbouřit. Takhle si většina ani nevšimne, že se něco změnilo. Nebo si toho všimnou, ale mlčí. Protože mlčí většina. Přemýšlím nad tím, jak rychle se to provádí. Co bylo před 5 lety? Pomalu se začalo smrákat, ale stále to byly jen dohady. Před 10 (12) lety - vstup do EU. To vypadalo všechno krásně, sluníčkově. Co bude za 5 let? Bude nám připadat to v čem nyní žijem jako ještě pořád snestitelné?

350458

15.7.2016 20:41

RE: Evropská občanská válka

jokr 78.?.?.?

Reakce na 350458

Vzpomínám si na dobu po listopadu 1989. Tehdy jsem na euforii kamarádů reagoval tím, že se mi to nějak nezdá. Pokud mocní tohoto světa upustili od zotročení lidstva formou komunismu, pak asi našli nějakou rychlejší cestu. Takže nás asi čeká něco ještě horšího. Samozřejmě jsem sklidil posměch.

350461

15.7.2016 18:11

Souvislosti ?

Heriot 185.?.?.?

Je zajímavé, že poslední velký atentát byl v Turecku a nyní ve Francii, když oba státy k velké nelibosti USA začaly smiřlivě vystupovat k Rusku...

350451

15.7.2016 18:41

Zase? Z AEnews

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

http://aeronet.cz/news/wp-content/uploads/france-l-reuters.jpg. nejde !?
Vložený obrázek
Prostřílené sklo náklaďáku teroristy. Zajímavé, že policie vedla palbu na sedadlo spolujezdce a ani ne tak moc na řidiče…
+ jeden z komentářů
Rorýs
Dnes v čase 18:03
Kolegyně v práci (již před důchodem) tvrdí, že kdyby žil V. Havel, tak by se to nestalo. Že po jeho odchodu se svět propadl do beznaděje a úpadku. Nicméně zde mě opět dostaly ty položené doklady kdesi, podle kterých byl identifikován útočník.

350452

15.7.2016 22:15

RE: Zase? Z AEnews

Kosk 37.?.?.?

Reakce na 350452

Nestříleli na auto zepředu ale ze strany. To jen ve filmech se hrdina postaví problému čelem, v reálu se kryjete. Jsou tam vidět mírně oválné díry v předním skle, které to povrzují. Stříleli ze strany přes přední sklo, konkrétně z pravé strany z pohledu řidiče. Proto jsem perforace předního skla na místě spolujezdce.

350469

15.7.2016 18:43

Rozhašené po druhé světové?

baba_Blažková 89.?.?.?

Vladimíre, po druhé světové válce jsme byli etnicky homogenní stát. Nevím, jak jinde v Evropě. Němce, kteří se namočili (cca 90 %), jsme odsunuli, cikány nám Hitler skoro vybil. Ano, byli jsme traumatizovaní, ale semknutí, a do budoucna jsme hleděli s nadějí a s odhodláním, že to, co se stalo, se nesmí nikdy zopakovat.
...
Dnes se na budoucnost bojíme pomyslet...

350453

15.7.2016 19:11

Jediné, alespoň relativní řešení

Aja 82.?.?.?

je zrušení EU, návrat k národním státům, v jejichž pravomoci bude hlídání vlastní hranice a rozhodování o tom, kdo na jejich území smí, či nesmí žít.

Těch nic neřešících šaškáren z EU už bylo dost a země, které v minulosti kolonizovaly, mají o čem přemýšlet a co řešit.

350459

15.7.2016 21:04

další kulturní primitiv v akci čemusi verícího blbečka

ppppp 178.?.?.?

Ať už ujel jako vylekaný zurivý dinosaurus, nebo s cílem zabít hromadu lidí.
Opet konspirace ani omluvy nemají místo. Je fakt, že zbesilý útočník mohl být vykonavatelem vydírání Francie mezi jednou z mafií NWO, nebo US "stínovou vládou", nebo objektem pomsty primitivních islamských rekl bych apokalypticky ladených sekt.

Co me ale zaujalo je nedávné použití FB k policejním účelum, jako ze Švejka:

http://www.cas.sk/clanok/424870/rado-ostro-okoment...
Copak muže policie nekoho obvinit po metaforickém poslání nekoho(prezidenta) do zarízení "GULAG" které v současnosti neexistuje? Muže policie jednat na základe soudobé fikce? Nebo nekde o nejakém konkrétním gulagu ví?

Jak to tedy s tím FB je? Má smysl se takhle delit o informace o čemkoliv včetne tohohle neštestí? Dost na tom, že i Youtube je "prý kvuli slušnosti" cenzurován. Obecne je ale známo, že metr stejný nepoužívají. Tyhle portály velmi často nesou odpovednost za to, co se deje. Krome výhod nabízí i nevýhody, jako virtualizaci svého postoje, a v rukou primitivu i organizaci prevratu a útoku.
Tohle špehování není účinné, když je ruka v ruce deformováno infekcí zákona pojmem "Rasizmus". Rasizmus je prece opak "Rovnosti" pred zákonem. Úplne by stačilo, kdyby platila stejná pravidla hry pro bílé i černé, nebo jinak verící a tím i žádná další privilegia zasévající společenský neporádek a války.
Stejne tak je tomu s daňovými ráji, narkáváme se z korupce, a pritom naše zákony tolerují schránkové firmy, nebo se kývou podle barvy petro-dolaru. Máme problém si instalovat funkční pravidla hry, a proti stojí neúspešný dinosaurus, který takové pokusy soustavne ničí, aby nevyšlo najevo, že on je ten neschopný.

350463

15.7.2016 22:07

Je čas zakázat...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Po možnosti zakázat, respektive odebrat jedincům legálně držené zbraně, nastane možná čas preventivně odebrat i automobily. Nejdříve ty nákladní, posléze osobní. Následovat budou motocykly, jízdní kola, koloběžky, dětem se zabaví pro jistotu i tříkolky. Následně se z domácností začnou stahovat kuchyňské nože, příbory, posléze i nářadí, jako je šroubovák, kladivo atd...

Dělám si z toho sice srandu, ale nějaká komise z EU, by mě s tím už nepřekvapila...

350466

16.7.2016 0:49

RE: Je čas zakázat...

Spektátor Čumilovič Puk 109.?.?.?

Reakce na 350466

No, to co píšete se mi zdá i reálné, a tak bych si z toho legraci nedělal. Máme zde příklad z historie, kdy jeden čínský císař měl takový strach, že by ho mohl u jídla někdo zabít příborem (tehdy asi jen nožem), že lidem zakázal jíst příborem, a na drobno nakrájené jídlo se začalo konzumovat hůlkami... EK již vypotila různé nesmysly, tak bych se raději připravil na vše...

350479

16.7.2016 12:23

Kdyby měli lidi u sebe zbraň, tak se tohle nestane

F&T 212.?.?.?

Reakce na 350479

Kdyby měli lidi u sebe zbraň, tak se tohle nestane. V Izraeli - náš vzor - také kdosi najížděl do lidí, ale byl okamžitě zastřelen. Sice dva lidi zabil, ale dále už v dešti kulek nedojel. A oni to vědí. Alespoň v tomto bychom si od Izraele měli vzít příklad.

Nejhorší je bezmoc.

A také je jasně vidět, že onen vyjímečný stav vůbec nic nevyřešil. Pokud budou bezpečnostní síly dlouho v pohotovosti tak na ně dopadne únava a stejně nebudou schopni nás chránit.

A to nejjednodušší řešení - poslat uprchlíky pryč - nikoho z vlády nenapadne.

350503

16.7.2016 15:51

RE: Kdyby měli lidi u sebe zbraň, tak se tohle nestane

Spektátor Čumilovič Puk 109.?.?.?

Reakce na 350503

vždyť jsem to výše již komusi napsal, berme si příklad z židů, a byl jsem za to v nepochopení zkritizován...

350512

17.7.2016 11:21

RE: Kdyby měli lidi u sebe zbraň, tak se tohle nestane

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 350512

Ale okupační Chazaři v Palestině je jaksi něco jiného než masově organizovaně nasunutí destrukční připrchlíci do Evropy. Je plno všelijakých zakuklených sionistů, kteří si na každém "islamistickém" false-flag atentátu přihřívají sionistickou polívčičku: "Podívejte Izraelci, to jsou kabrňáci! Ti se s těmi kozomrdy neserou! To jsou sionističtí kohnvičkáři, nebo M. Koller. "Pozvěme izraelské specialisty!" volají. Ale právě sionistické zvěrstvo po mnoho desítek let v Palestině a okolních zemích je hlavní důvod pro radikalizaci Arabů. A teď máme ty parazity obdivovat? A wahabismus - "radikální islám" - je britský výtvor. Při rozparcelování ropného Blízkého východu podle pravítka britská tajná služba dosadila do založené SA židovský klan z Iráku, známý pak jako Saudi, dodnes jeden z nejodpornějších nástrojů globalistické kabbaly, stejně jako Al-Kejda nebo IS. A štvaní do "války civilizací" v Evropě je v plném proudu.

350536

17.7.2016 12:19

RE: Kdyby měli lidi u sebe zbraň, tak se tohle nestane

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 350536

Ano,naprosto přesně vystihující problém i jeho porodní bábu....[naštvaný]

PS:ten Koller je "jejich člověk",proto vždy jsou jeho anlýzy skvělé,kdyby je skoro pokaždé nakonec nepokazil tím "anállíznutím" sionistům a nehoroval brát si z nich příklad,přičemž ač tak bystrý,nikdy nic špatného dějícího se na SV a zbytku světa,nedává ani do jinak naprosto a všem zjevných souvislostí s Izraelem.
Holt se nezapřou,jakmile dojde na ně a jejich "zásluhy",nepřekonají to....a ta židovina se projeví,je to silnější,než oni....[chechtot]

350539

18.7.2016 1:01

RE: Kdyby měli lidi u sebe zbraň, tak se tohle nestane

Balt 37.?.?.?

Reakce na 350539

Koller mi přijde, jako člověk, který to má v hlavě srovnané a dost dobře možná má ostych do toho "šlápnout". Mohl by se totiž obratem stát z uznávaného bezpečnostního analytika, analytikem neuznávaným. Proto ty sio tirády. Když dokáže říct (vytrženo z kontextu): "S multikulti může souhlasit jen tupý dobytek. Přestaňte se stydět, že jste bílí a civilizovaní. Vstaňte od piva, vypněte tu americkou propagandu a dělejte něco", tak mi nepřijde, jako někdo, kdo hraje levou. I video, kde tepal Obrtela pro neschopnost, bylo výživné. To, co bych rád slyšel, ale nikdy neřekne.

350561

16.7.2016 1:49

Sputnik News

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Útok v Nice: Náklaďák vjel do davu lidí
http://cz.sputniknews.com/svet/20160715/3541503/utok-nice-nakladak-dav.html

K útoku došlo okolo 22:30 na rušné promenádě des Anglais ve chvíli, kdy lidé čekali na ohňostroj při oslavě Dne pádu Bastily. Podle svědků byly v tu chvíli na promenádě tisíce lidí.

Nákladní vůz podle prokurátora Jeana-Michela Pretreho najížděl do lidí v úseku dlouhém až dva kilometry.

S odkazem na svědectví některých lidí, francouzská televize BFM uvedla, že řidič nebyl jediný útočník. Z nákladního prostoru vozu měli dva až tři pachatelé střílet do davu lidí.

O tomhle Radio Propaganda (ČRo Plus) nic neříkalo [zmaten]

Videa
http://cz.sputniknews.com/videoklub/20160715/3545960/video-likvidace-terorista-nice.html
http://cz.sputniknews.com/svet/20160715/3544343/nice-teroristicky-utok-panika.html

350482

16.7.2016 6:50

selhani bezpecnosthich jednotek

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 121.?.?.?

Videli jsme po dva kilometry toho lunatika vrazdit lidi zanim utikaly bezpecnostni jednotky takrka vsichni se samopaly v rukou. uvedomujete si ze se nikdo z nich nesnazil ho zastavit vystrilenim pmeumatik.?.

350487

16.7.2016 11:19

RE: selhani bezpecnosthich jednotek

Nikdo (originál) 89.?.?.?

Reakce na 350487

To bude nejspíše tím, že prostřelit pneumatiky u kamiónu, navíc se standardním střelivem, je dost problematické. Možná by tím postříleli ještě víc lidí kolem a kamión by stejně nezastavili.

350499

17.7.2016 1:39

RE: selhani bezpecnosthich jednotek

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 121.?.?.?

Reakce na 350499

trenovali jsme to v sedesatem ctvrtem roce na Tatrach111 dali na ne stare gumy a jelo se. meli jsme standartni AK=47 se 7,62 strelivem bylo to velmi ucinne.Jsem presvedcen ze mezi kamionem a Tatrou 111 neni zadny velky rozdil zastavis ten nakladak meri 30-50 metry

350522

17.7.2016 6:17

RE: selhani bezpecnosthich jednotek

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 350522

Policisté ve Francii jistě neměli "AK=47 se 7,62 strelivem", protože to není policejní standard ani u nás.
[vyplazený jazyk]

350526

17.7.2016 8:58

RE: selhani bezpecnosthich jednotek

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 350522

..a kdepak se to v 74 sešel standartní AK-47 s Tatrou 111 při takovém tréninku???!To mohlo bejt tak nanejvýš tam u vás v Tramtárii....[chechtot]

350529

16.7.2016 8:39

Kdo seje vítr,sklízí bouři

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Vesměs ve všech státech Evropy vládnou židé,co chtěli to mají,teď už nechtějí volby a tyto atentáty k tomu směrují.I ten vojenský převrat v Turecku,je sehrané drama Erdoganem,určitě bude potlačeno s nedozírnými důsledky,které ještě více upevní Erdoganovu moc a o to jde.Anglie se těm atentátům chce vyhnout,zvolí si jinou cestu k moci židů.Horší to bude v Německu,kdyby se schylovalo k porážce Merkelové.Ještě se musí víc rozbít jednota občanů,aby mohli vládnout bez voleb.
Také mne to ukazuje,jak se uvádí,že atentátníci jsou muslimové,dostat armády Evropy do Sýrie a ovládnout tuto zemi,USA si nechce připustit,opustit tento prostor.

350489

16.7.2016 11:30

Z Bible, proslovy Jezise k Zidum, Johannes 8.44:

QuoVadis 193.?.?.?

"Vy jste deti vaseho otce, Lucifera a jednate podle jeho predstav a prani. Lucifer je vrah a nikdy neuznaval pravdu, Pravda v nem nikdy nebyla, jeho pravda je lez. A protoze ja mluvim pravdu, nejste schopni a nechcete me jako deti Lucifera rozumet."

Kdo zradil Jezise? Druha zastavka krizove cesty: Jidas zradil Jezise, presto se mu Jezis odvdecil polibkem

350501

16.7.2016 11:55

Bez Božího řádu je vše dovoleno

Miroslava 88.?.?.?

Hezký komentář, pane Stworo. Zcela s Vámi souhlasím. Jen si nikdy nekladete podstatnou otázku, co je prapříčinou problému. Myslím si, že celkem hezky to vyjádřil pan profesor a kněz Petr Piťha:
http://video.aktualne.cz/dvtv/knez-pitha-dzihad-je...
Řád je něco, co je zcela pevně dáno a není to starý ani nový. A nebude-li řádu, bude zde neřád!

350502

16.7.2016 14:31

Na jednu notečku.

altman 93.?.?.?

Nikde jsem nečetl o jiném důvodu konání tohoto "teroristy". Jen že je to islamista, příslušník "allkejdy" (která si ho také hned přivlastnila, byť je otázkou zda vůbec, protože dnes někomu či něčemu věřit je dost nebezpečné), či jak se také píše, "osamělý vlk".
Připomíná mi to příbeh z dob "dávno" minulých, zlatých času, už dnes skoro by se dalo říci, kdy jistá Hepnarová, nasraná na celý svět, vzala náklaďák a vjela do nic netušících lidí. Politicky motiv byl i dříve vyloučen.
Co vy na to lidičky.

350506

17.7.2016 7:34

Kdo seje vítr.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Snad by bylo potřeba dodat,co důkladná pitva a rozbor krve u tohoto atentátníka.
Podle mne,musel být zfetovaný,nebo nějakou chemickou látkou ovlivněn.

350528

17.7.2016 10:36

Nasa spolocnost zostarla

JDarryl 85.?.?.?

Ked je niekto mlady ma energiu, skace beha, sulozi [smích] neriesi jedlo, spanok..telo ma silne. Ale ked zacne starnut, zacinaju byt dolezite aj malickosti. Ako som sa vyspal, to jedlo bolo tazke, henten ma urazil, nohy bolia. A cim je clovek starsi tym je zivotna sila slabsia a problemy vacsie. Az nakoniec je to ciste cakanie na smrt kde je smrt vykupenim.

To iste je nasa spolocnost. Ked zvitazila nad predchadzajucou, starou spolocnostou nastalo obdobie euforie. Pocit vitaza ktory dal nadej na lepsi zivot. Vedeli sme ze sme vyhrali a preto mame navod na ideal. My sme boli ti co vyhrali napr. nad feudalizmom, otroctvom atd. Ten pocit sa ale casom vycerpal mnozstvom kazdodennych problemov. Najprv boli male, dnes su vacsie az ich nakoniec bude tolko ze prehrame a niekto nad nami zvitazi presne tak ako sme my zvitazili nad nasim predchodcom. Je to neodvratne, co znamena ze napriklad miesto jaloveho hasterenia je lepsie mysliet na buducnost [smích]

350533

20.7.2016 10:27

Tak takhle získává civilizovaná Evropa příznivce....

E.R. 185.?.?.?

a zadělává si na problémy:namísto,aby si udělala doma pořádek,tak "v odvetě na barbarství v Nice" nechal naprosto debilní žabožroutský přizdisráč Hollande svými neméně debilními příslušníky fr.luftwaffe bombardovat město Manbij a obec Al-Tukhar v severovýchodní Sýrii,obsazené IS, přičemž pozabíjel okolo 400 civilistů,kteří neměli naprosto nic společného s tou záležitostí,ani s nedávným bombardováním a rozvrácením Líbye Francouzy & Comp.....lepší agitaci do IS by nevymyslel ani Al-Baghdadí a jeho PR oddělení,placený v šekelech....

Co se v palicích těch eurounijních bafuňářů motá za sračky předvedla nedávno býv.reformní komunistka Morgherini,když v reakci na atentát v Bruselu při jednání EP začala "natahovat moldánky"....škoda,že si ta píča a její eu-soudruzi i zbytek eu-obyvatel v tu chvíli nevzpomněli na těch 160.000 Líbyjců,kteří museli být jejich rukama a rukama dnes Nice a okolí řádících hovad zavražděni,jen aby měli před dovolenou o pár čentézimů levnější benzín.....hnus fialovej ta EU i její obyvatelstvo a protože to pořát není schopno pochopit,bude dostávat další lekce,dokud na to nepřijde a neudělá si mezi sebou pořádek,nebo se z toho neposere úplně.A tak to asi má bejt !!!

[bliji]

350620

26.7.2016 2:53

Ban assault trucks -- zakaz utocnych nakladaku

P.A.Semi 79.?.?.?

> Dočkáme se úplného zákazu a sešrotování všech kamionů?

>______________¶___
>|religion of peace ||l “”|””__,_
>|__#banassaulttrucks _|||__|__|
>(@)@)^^^^^^^^^^^(@)(@)^^(@)
>

Nedelejte si srandu...

Je to totiz o neco horsi...
(Sesrotovat je evidentni absurdita, tedy neskodny napad.)

Vzhledem k tomu, ze vsechna auta vyrobena po roce 2005 (alespon v USA) maji dalkove ovladani a povinny mobilni prijimac, neni vubec takovy technicky problem zajistit sluzbu VELKEHO BRATRA, ktery bude dohlizet na auta, a pokud se nejake rozhodne jet po promenade, tak ho budto zastavi, nebo mu otoci volantem do zdi... (S trochou trenovani to Google zvladne automaticky a globalne.)

A ovsem urcite to nebudou zneuzivat, kdyz se (((budou))) potrebovat nekoho zbavit, jako uz nyni - ze mu seslapnou plyn naplno, vypnou brzdy, vypnou airbagy a zamknou dvere... 1 z 10 to prezije, kdyz dokaze auto privest do smyku a narazit "jemne" bokem, aby o tom pak mohl podat svedectvi...

350829

Příspěvků: 68

15.07. 13:01 Homola  a lide budou volat po novem svetovem radu........
15.07. 13:16 RChPz  RE: a lide budou volat po novem svetovem radu........
16.07. 08:49 Studujte Talmud  Atrapy zbraní
15.07. 14:39 Norman  Nadpis článku nie je presný
15.07. 14:45 pozorovateľ  RE: Nadpis článku nie je presný
13.06. 21:58 creep  RE: Nadpis článku nie je presný
15.07. 15:02 Spektátor Čumilovič Puk  Popis reality super
15.07. 16:33 Kosk  RE: Popis reality super
15.07. 21:27 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Popis reality super
15.07. 22:10 Kosk  RE: Popis reality super
16.07. 00:26 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Popis reality super
16.07. 01:47 Balt  RE: Popis reality super
16.07. 14:37 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Popis reality super
15.07. 17:30 Balt  RE: Popis reality super
15.07. 22:09 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Popis reality super
15.07. 23:38 Sasin  RE: Popis reality super
16.07. 00:34 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Popis reality super
16.07. 09:55 Vladimír Stwora  RE: Popis reality super
16.07. 13:56 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Popis reality super
16.07. 14:49  RE: Popis reality super
16.07. 16:14 Sasin  RE: Popis reality super
17.07. 07:05 Co na tom zalezi  RE: Popis reality super
17.07. 10:50 Balt  RE: Popis reality super
16.07. 00:46  RE: Popis reality super
16.07. 14:35 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Popis reality super
16.07. 01:18 Balt  RE: Popis reality super
16.07. 15:45 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Popis reality super
16.07. 17:38 Sasin  RE: Popis reality super
17.07. 14:05 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Popis reality super
16.07. 06:58  RE: Popis reality super
15.07. 22:26  RE: Popis reality super
15.07. 23:48 Satanist  RE: Popis reality super
16.07. 00:41 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Popis reality super
15.07. 16:04 výjimečné porušení omerty  opatření ke zdokonalení eurosystému:
15.07. 16:48 Josef123  RE: opatření ke zdokonalení eurosystému:
16.07. 09:33 RChPz  RE: opatření ke zdokonalení eurosystému:
15.07. 17:07 vašek  francie sklízí plody
15.07. 18:56 altman  RE: francie sklízí plody
15.07. 17:44 jokr  Evropská občanská válka
15.07. 19:07 davids123  RE: Evropská občanská válka
15.07. 20:41 jokr  RE: Evropská občanská válka
15.07. 18:11 Heriot  Souvislosti ?
15.07. 18:41  Zase? Z AEnews
15.07. 22:15 Kosk  RE: Zase? Z AEnews
15.07. 18:43 baba_Blažková  Rozhašené po druhé světové?
15.07. 19:11 Aja  Jediné, alespoň relativní řešení
15.07. 21:04 ppppp  další kulturní primitiv v akci čemusi verícího blbečka
15.07. 22:07  Je čas zakázat...
16.07. 00:49 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Je čas zakázat...
16.07. 12:23 F&T  Kdyby měli lidi u sebe zbraň, tak se tohle nestane
16.07. 15:51 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Kdyby měli lidi u sebe zbraň, tak se tohle nestane
17.07. 11:21  RE: Kdyby měli lidi u sebe zbraň, tak se tohle nestane
17.07. 12:19 E.R.  RE: Kdyby měli lidi u sebe zbraň, tak se tohle nestane
18.07. 01:01 Balt  RE: Kdyby měli lidi u sebe zbraň, tak se tohle nestane
16.07. 01:49  Sputnik News
16.07. 06:50 lindsay  selhani bezpecnosthich jednotek
16.07. 11:19 Nikdo (originál)  RE: selhani bezpecnosthich jednotek
17.07. 01:39 lindsay  RE: selhani bezpecnosthich jednotek
17.07. 06:17 Nikdo (originál)  RE: selhani bezpecnosthich jednotek
17.07. 08:58 E.R.  RE: selhani bezpecnosthich jednotek
16.07. 08:39  Kdo seje vítr,sklízí bouři
16.07. 11:30 QuoVadis  Z Bible, proslovy Jezise k Zidum, Johannes 8.44:
16.07. 11:55 Miroslava  Bez Božího řádu je vše dovoleno
16.07. 14:31 altman  Na jednu notečku.
17.07. 07:34  Kdo seje vítr.
17.07. 10:36 JDarryl  Nasa spolocnost zostarla
20.07. 10:27 E.R.  Tak takhle získává civilizovaná Evropa příznivce....
26.07. 02:53 P.A.Semi  Ban assault trucks -- zakaz utocnych nakladaku

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červen přispělo 99 čtenářů částkou 12 449 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

V uprchlickém táboře v Řecku nalezen mrtvý, znásilněný pes22.06.18 14:43 Řecko 0

Agresívní stážista z domova důchodců pokousal policisty21.06.18 22:59 Německo 0

Hesensko: Migranti bez vzdělání vystřídají ošetřovatelky v domovech důchodců21.06.18 22:28 Německo 2

OSN WHO rozhodla, že být transgender není porucha, takže si sama sobě zlegitimizovala OSN Agendu 2030 z 2015, kde jsou transgendeři uznanou menšinou21.06.18 13:53 Evropská unie 1

Babiš/Hácha nás cpe do společného azylového evropského systému - to je vlastizrada21.06.18 13:08 Česká republika 2

Hotspot v Albánii byl Francií a Německem navržen přede dvěma dny - a migranti už pochodují tím správným směrem. To je náhodička21.06.18 12:22 Evropská unie 1

Vnitro vyzývá k projektům na další centra integrace cizinců ze zemí mimo EU20.06.18 22:54 Česká republika 3

Polský ministr zahraničí: Polsko nikdy nebude souhlasit s žádnou formou azylového systému na nadnárodní úrovni20.06.18 22:48 Polsko 0

O společném evropském azylovém systému se má jednat v neděli 24. 6. 1820.06.18 22:17 Evropská unie 0

Zeman: Neospravedlnitelný odsun Němců? Hluboký nesouhlas/České ministerstvo zahraničí - v předklonu 20.06.18 17:41 Česká republika 3

Maďarské ministerstvo financí navrhuje 25 % daň pro organizace podporující migraci a daňové úlevy rodinám20.06.18 16:48 Maďarsko 1

Pro vyhnání Němců po válce není ospravedlnění, řekla Merkelová20.06.18 16:04 Německo 5

Orbán se kvótám brání - dá do ústavy, že přijímání migrantů není pro maďarský lid žádným obohacením20.06.18 07:27 Maďarsko 1

Dublin IV zůstává - jen je to ještě horší, než jsme doufali20.06.18 07:11 Evropská unie 2

Szijjártó: Evropa musí být založena na silných národních státech20.06.18 02:35 Maďarsko 0

USA odcházejí z Rady OSN pro lidská práva, protože je antisemitická. Nejste hodni svého názvu, vzkázaly 20.06.18 02:08 USA 6

Pro pobavení: Antirasista Hitler20.06.18 00:14 Neurčeno 1

Maďarský premiér: Komisař OSN nám vyhlásil válku19.06.18 18:14 Maďarsko 3

Cizí Romy vyhodíme. Italské si, bohužel, musíme nechat, řekl Matteo Salvini19.06.18 13:58 Itálie 1

Demonstrace proti proimigračním smlouvám - 21. a 22. 6. 2018 v Praze na Klárově, od 12h19.06.18 13:48 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
22,19 Kč
Euro
25,81 Kč
Libra
29,42 Kč
Kanadský dolar
16,66 Kč
Australský dolar
16,48 Kč
Švýcarský frank
22,42 Kč
100 japonských jenů
20,18 Kč
Čínský juan
3,41 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,95 Kč
Ukrajinská hřivna
0,85 Kč
100 rublů
35,25 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 157,85 Kč
1 unce stříbra
364,09 Kč
Bitcoin
136 232,40 Kč

Poslední aktualizace: 22.6.2018 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 876