Diskuze k článku

Pekelné soužití s migranty a politiky

Příspěvků 81

12.2.2016 0:46

Drobná oprava

maru 188.?.?.?

Nedá mi to, abych to nezmínil. Simone Hericourt nazývá primátorku Calais "slimákem" a ne "koulí". Zapomněl jsem to opravit, omlouvám se.

345486

14.2.2016 14:08

RE: Drobná oprava

Lucie 89.?.?.?

Reakce na 345486

Překlad je perfektní, díky za něj!

345581

12.2.2016 0:48

Kontinet byl obsazen dávno vězeňským školstvím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 204.?.?.?

Je to jen další fáze exploatovaných a vymírajících produkčních obyvatel evropy na rozdíl etnik žijících z helper vexl. Masážemi výchov dostali fackované od dětství tak že berou za samozřejmost poslušnost. Jaký rozdíl při vzývání síly araby a černochy. A mají je tam kde je chtěli mít. Teď už je na řadě přímá realizace využití otroků s jejich choutkami a dojem že je mohou vyždímat 3*? více než dosud.
https://www.youtube.com/watch?v=wxogkCO6haA

345487

12.2.2016 11:16

RE: Kontinet byl obsazen dávno vězeňským školstvím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 345487

Já bych také řekl, že je to novodobé otrokářství, jenže otrok již není otrok v pravém slova smyslu, ale podle definice anglického továrníka Engelse / před 200 lety, to ten čas utíká, že ? / již jen tzv. "námezdná pracující síla", která se využije, a vyhodí, a je okamžitě nahrazena jinou která se vezme ze zástupu tam čekajících od brány továrny. Samozřejmě že i někdejší pracný lov a lodní doprava otroků byla drahá a zdlouhavá, a proto se prostě potenciální otroci trochu vyděsí pár bombama, a pak následně pozvou, a oni přijdou ke svým zaměstnavatelům sami. To co po nich zbyde, se dá dále vykrást skoro zadara. Detailně mi to připomíná moderní těžbu barevných kovů v dnešní Tzechbabwe: Již nejsou efektivní redukční technologie, a továrny s vysokými pecemi. daleko jednodušší a levnější je cikán nebo bezdomovec, který se pošle za chlast krást měděné okapy, dráty z železničních zabezpečovaček, a cokoli co se dá odvézt do sběrny. Zde se to prodá za inflační měnu, a převeze do cílové destinace za desetkrát větší prachy, a ještě se jim to horentně vyplatí. Kolik bylo z tzechbabwe za poslední čtvrtstoletí lásky a pravdy, která měla zvítězit nad lží a nenávistí, vykradeno železa, mědi, a nebo i drahých kovů, nakoupených tu za babku ?...[smích]

345501

12.2.2016 19:01

RE: Kontinet byl obsazen dávno vězeňským školstvím

mee 78.?.?.?

Reakce na 345501

nezabudat ze najvyznamnejsie zlepsenie postavenia robotnika prislo pocas vlady A.H. ..anglanom sa do toho nikdy bohvieako nechcelo ...aj preto potrebuju rozlozit nemecko na drobne... co uz sa im takmer podarilo..

345523

12.2.2016 20:54

RE: Kontinet byl obsazen dávno vězeňským školstvím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 345523

Anglie je dnes indickopolskou kolonií. V šedesátých letech minulého století se ptali londýnského bobbyho, jak by si počínalo, kdyby stál proti dělnické demonstraci, a on odpověděl, že by jim rozkázal, aby se rozešli, a oni by se samozřejmě rozešli. Syn toho bobbyho, také londýnský policajt za dvacet let dostal při takové demonstraci již hasičákem, vyhozeným z okna, přes hlavu, a léčil se s tím dva roky v nemocnici. Jeho potomek, také policajt, již vybírá jen pokuty u nesprávně zaparkovaných aut na hlavním náměstí, a do polských nebo indických ghet které tvoří třetinu Londýna se neodváží, a má to taky z práce zakázáno... [smích]

345531

14.2.2016 9:43

RE: Kontinet byl obsazen dávno vězeňským školstvím

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 345531

efekt bumerangu - a tak to má být [cool]

345573

15.2.2016 13:54

RE: Kontinet byl obsazen dávno vězeňským školstvím

leicester196 82.?.?.?

Reakce na 345531

Pristehovalce teda nemusim, ale tenhle prispevek je vycucanej z prstu na zaklade znamej znameho nekde v hospode slysel..... Uvedomte si laskave, ze sem na zvedavce chodi i lide zijici v UK.

345599

15.2.2016 21:37

Nadpis je správně a zde máte shrnutí co všem vaří za polívčičku zaměstnanci z daní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 345599

http://www.czechfreepress.cz/podoteky/priserna-ned...

345607

14.2.2016 0:40

RE: Kontinet byl obsazen dávno vězeňským školstvím

.lak 77.?.?.?

Reakce na 345487

Teď vidím v prvním slovu mého štěku překlep a jako by rozřetelnost zasahovala do rozšiřování vědomí a v kontextu pohledu to opravdu jen potvrzuje že vše souvisí v mnoha rovinách se vším a nastavuje nová prizma pohledů nad souvislostmi dění a možných příčin s následky nejen na komunikace ale i bytí z podstaty. Vizír Vložený obrázek

345564

12.2.2016 4:01

Myslim,ze pro Francii a i Evropu nastane Bartolodejska noc.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Ti,co se nikdy nestarali o politiku a druhe zrazovali,at se na ni vykaslou a tim dali politikum volne ruce,budou sklizet to,co svym nezajmem o veci verejne a bezpecnost naroda,sklidi,to co zaseli.Ma ceste do Evropy je mezi 19-15 miliony muslimu,jez ,prakticky prichazeji na pozvani Bruselu,Je Bruselska vlada je nazivu,tak,to je dnes chyba,ti,uz meli byt mrtvy,jako dusledek vlastizrady na evropskych narodech, ted je nepritel ve dverich vaseho domu, nikdo vam neprijde pomoc, jste na to samy,necekejte "Blanicke rytire",nebo ze kun vykopne z dlazby zazracny mec,jez setne vsem nepratelum hlavy,kdyby se tak stalo,tak,jste bez vlady,jez ,jedna ,jako i druha jen kupcili na ukor naroda.
Tahle valka nebude zakopova ,kde se bojovalo o par stovek metru,ale,bude to partizansko nabozenska valka a bude mit podporu v policii,jako nastroj sebe zabezpeceni pred vlastnimi obcany, zde ,je prvni nepritel, jez ,druhemu zajistuje vitezstvi, bude se bojovat vsude,kam se pohnete,zadna pomoc zvenci neprijde, nebot i nabozenstvi otevrelo dvere do Evropy,neplacte,az budou kostely bourat.
Francie je jen malou ukazkou, do sesti mesicu se mnohe zmeni,zejmena v jednom,ze nikdo nebude mit moznost nekam utect,aby si zachranil krk,o ten zde pujde nejvic, videove zabery Vas o tom muzou presvedcit, podekujme USA jez rostouralo,spolecne s Israelem a evropskou pomoci Stredni Vychod za ucelem Velkeho Israelu.
Vzpomente na NATO,jez pod velenim zida Benjamina Nemenovskeho-,jez si necha rikat Wesley Clark,jez za pouziti spanelskych katolickych pilotu bombardoval Belehrad-Jugoslavii,jez chranil aEvropu od muslimu.Vzpomente ,jakou podporu dostal zidovsky general Swartzkopf v akcich Iraku,vzpomente jak se zachovala Ceska republika v obou pripadech..
Jinymi slovy,sklizime,kazdy z nas svym dilem,co jsme zaseli,az bud enejhur,tak zotpovedni politici,se dodlova ado pismene "VYPARI",nebudou k nalezeni.
Ukazka Francie,kde policie bije lidi v ulicich,je pocatkem Bartolomejske noci, ne vyhubeni Hugenotu,ale,vsech spoluobcanu, tech, "dole'.

345491

13.2.2016 11:35

RE: Myslim,ze pro Francii a i Evropu nastane Bartolodejska noc.

Peter2016 92.?.?.?

Reakce na 345491

Nemecko zase potrebuje Kristalovu Noc [smích]

345549

12.2.2016 8:22

Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?

pozorovateľ 82.?.?.?

Teraz sem prihodím jeden veľmi kontroverzný názor:

re: "Čemu už vůbec nerozumím, jsou Calaisané. Včera byla demonstrace a bylo nás tam cca 10 Calaisanů - kde byli ostatní? ... Ale Calaisané jsou jako ovce. Nerozumím jim.""

Čo ak je to tak, že ľudia sú zámerne vystavení látkam, ktoré v nich spôsobujú ľahostajnosť a pasivitu, aby sa čo najmenej búrili tomu, čo sa na nich chystá?

Možno ste si všimli, v poslednej dobe je veľmi podivné počasie. Veľmi temné mraky a keď sa ukáže čistá obloha, je na nej množstvo dlhých čiar po lietadlách.

A k tomu takýto názor:

https://diskuter.wordpress.com/2016/01/17/rozne-ty...
"Keď sa pozriete na vyššie spomínaný text, do očí človeku udrie, že veľké množstvo chemtrails vyvoláva v človeku pocity pasivity, únavy, neschopnosti učenia a sústredenia sa, ospalosť, oslabenie vôle. Pôsobí to dojmom, že nás elita sprejuje látkami s cieľom, aby sa ľudia nebúrili proti niečomu, čo sa na nás chystá. Znova a znova ma napadá úvaha, že toto sprejovanie v Európe súvisí s prebiehajúcou inváziou moslimov a elity sa takto snažia udržať domácu populáciu čo najdlhšie nevedomú, ľahostajnú a hlavne sediacu doma."

a tiež tu:

http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/21... “Účel směsí: Těch cílů jich příliš mnoho, aby se daly spočítat i na prstech obou rukou. Záleží to opravdu na tom, kde mají být použity. Mnoho z nich obsahuje uklidňující prostředky. Jiné uvádějí do stavu zamlženosti, zmatenosti. Vzácně po nás chtěli, abychom připravili směsi, které vyvolávají hněv nebo násilné jednání. 90% toho, co jsme dělali, bylo zaměřeno na změnu emocí, nálady, nebo na vyvolání určitého stavu ducha.”

Takže položme si otázku. Čo ak je tá zúfalá apatia ľudí v celej Západnej Európe zámerne vyvolaná????

345492

12.2.2016 12:30

RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 185.?.?.?

Reakce na 345492

Pasivita je predovšetkým duševná záležitosť a plody duševnej činnosti.

Káže nám niekto čítať reklamu, pozerať nezmysly v TV? Čím viac to robíme, tým viacej otupujeme a presmerujeme svoju energiu bokom. Chorobou je naše pohodlie, premrštené nároky, príliš veľké domy, alebo v inom veľké oči, megalománia.

Čím viac sa v TV stáva, že pravda víťazí iba zázračným spôsobom, tým viac si to súkame do podvedomia.

Pasivitu spôsobuje predovšetkým naše vlastné pokrytectvo a nie nejaká alibistická substancia z externého prostredia.

Priznajme si, že sme skočili na lep nových angličákov(autá v úlohe korálok pre Indiánov), hypoték iba preto, aby sme boli lepší, než sused, a hlavne čím skôr. Jednoducho sme sa upísali čertovi. Tak sa potom nečudujme. Aj bez "čertov" to funguje ako v rozprávke.

Ďalšia vec, čo nás robí apatickými je náš životný štýl. Zvykli sme si ako nenahraditeľní chodiť chorí do práce, do škôl posielame choré deti. Nerešpektujeme počastie, poručili vetru dešti aj cez mŕtvoly. K tomu nevetrané priestory, všade nás trápia normami, len tu naraz nie.

Potom tu máme ideológie a náboženstvá, ktoré robia človeka introverta, čo sníva o nereálnych veciach, ako "raz po smrti bude dobre", namiesto toho, aby sa zobudil, a uvedomil si, že to oslabuje jeho obranné schopnosti, citlivosť a mieru ku skutkom našich verejných zástupcov, neschopnosť sa vysporiadať s chytrákmi a tými, čo zbohatli príliš parazitickým spôsobom. Zatiaľ čo ostatní pekne šafária a nerobia nič iné, než utláčajú zvyšok. Paradoxne náš zákon zachovania druhu z Nového zákona (cti/miluj blížneho) sa tak stáva výhodou predátora nerešpektujúceho Zákon zachovania druhu. Ak nejaký zákon pôsobí proti sebe, tak je nefunkčný. Zrejme je chybná každá ideológia, ktorá ráta s ideálnym človekom, či je to kresťanstvo, komunizmus, lebo demokracia.

Až potom možno hovoriť tiež o prechemizovaných potravinách a semtam nejakých toxínoch v nich. Kdeže a načo nejaké práškovanie, nezhoršujme všetko ďalej konšpiráciami.

345508

12.2.2016 14:52

RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?

bejvávalo 188.?.?.?

Reakce na 345508

Tak to je, až po ten konec kde jste to zpatlal mylnými úvahami o náboženství. Z pohledu katolického, víra není primárně za účelem ,,mít se raz po smrti dobře", kvůli tomu na mši do kostela nechodíme. A příkaz ,,cti/miluj bližního" se vztahuje na BLIŽNÍHO, tedy na souvěrce, věřícího v Krista, nikoliv na nějaké machometány, to už je snad po staletí prověřeno i ,,ateistům". Nebo myslíte že ti machometáni nectí své bližní? A ještě bych dodal sám něco k tomu křesťanství: to hlásá CHUDOBU (nikoliv BÍDU-patlání těchto pojmů dohromady je další, buď hloupostí anebo účelově šířený omyl). Chudoba je v podstatě střídmost. Ke střídmosti už má naše ,,křesťanská" civilizace sakra hodně daleko, to jste vystihl přesně.

345516

13.2.2016 6:42

RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 345516

To si to křesťanství vykládáte dost po svém.
Např. k tomu bližnímu a "machometánům":
---
Lukáš 6,
27Ale vám, kteří mě slyšíte, pravím: Milujte své nepřátele. Dobře čiňte těm, kteří vás nenávidí.
28Žehnejte těm, kteří vás proklínají, modlete se za ty, kteří vám ubližují.
29Tomu, kdo tě udeří do tváře, nastav i druhou, a bude-li ti brát plášť, nech mu i košili!
30Každému, kdo tě prosí, dávej, a co ti někdo vezme, nepožaduj zpět.
31Jak chcete, aby lidé jednali s vámi, tak jednejte vy s nimi.
32Jestliže milujete jen ty, kdo vás milují, můžete za to očekávat Boží uznání? Vždyť i hříšníci milují ty, kdo je milují.
33Činíte-li dobře těm, kteří dobře činí vám, můžete za to očekávat Boží uznání? Vždyť totéž činí i hříšníci.
34Půjčujete-li těm, u nichž je naděje, že vám to vrátí, můžete za to čekat Boží uznání? Vždyť i hříšníci půjčují hříšníkům, aby to zase dostali nazpátek.
35Ale milujte své nepřátele; čiňte dobře, půjčujte a nic nečekejte zpět. A vaše odměna bude hojná: budete syny Nejvyššího, neboť on je dobrý k nevděčným i zlým.

---
Jinými slovy, křesťanství je zvrácená otrocká víra a její vyznavači jsou pomalou zhoubou každé rozumné civilizace.

[bliji]

345544

14.2.2016 5:06

RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Reakce na 345544

Je jasne ,ze ta katolicka cirkev,nikdy,nikomu nenastavila tvar,aby,jednou pro vzdy dostala poradne po hube,nebot,trest Bozi,za kriminalitu prznitelu malych deti a jeptisky s outezkem,jehoz se musely zbavit,homosexualni chovani,v nedavne minulosti poskytovali "Ochranu" islamskym bezencum a ubytovali je v kostelych,zakryli vsechny svaty plachtama ,aby nove prichozi netrpeli, to proste nema obdoby, proto,ja bych za verici zbloudilce neuronil jedinou slzu.
Kdyz rusti komisari,vsichni zide ,delali v Rusku z chramu konirny a nebo to dinamitem vyhodili do povetri,tak,Vatikan,delal,ze nevi co s edeje v Rusku,jaka je tam likvidace pravoslavnych knezi a k tomu navrch muzem z doby druhe svetove valky pripomenout sveceni kanonu pro Chorvatske bojovniky,jez masakrovali Srby a nicili jejich kulturu,ted,nedavno NATO pomohlo na vsech stranach albanskym-kosovskym muslimum za pouziti jednotek z krestanske evropy,ja bych se nefackoval,radeji bych videl ,ze pro blbost,by byl odmenen nekolika fackama pravy vinik,ktery napomahall tomuto svinstvi a jede v tom dal,proces vymyvani mozku,pokracuje,jakoby toho nebylo uz v Evrope dost a dost.
Kazdy tvor na svete brani sve hnizdo,svoje okoli,jenom clovek,manupulovany dela ty nejvetsi omyly ve jmenu ,koho?
Tak,zvani zide se sami vtelili do Bible ,jakoby biblicky zide, no a tu navnadu spolkly mnohe kosteli a ted ,lidem nemuzou rici pravdu,Nebot" cirkev je neomylna" ,tak,jako jsou komunisti neomylni,myslim,ze poradny vejprask by mnohym pomohl provetrat moskove zavity-Hauuu domluvil jsem.

345569

14.2.2016 11:33

RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 345569

"Kazdy tvor na svete brani sve hnizdo,svoje okoli,jenom clovek,manupulovany dela ty nejvetsi omyly ve jmenu ,koho?"
t
Původně bylo Židům nabídnuto území Madagaskaru - zalekli se goril, které své území nedají a kdo by se jim tam usadil, byl by mrtvolou, a to bez vyjednávání. Chrání tvrdě svá mláďata a své území.

PS Zbraně mají, jako nikdo na světě. A zkuste gorilu provokovat[vyplazený jazyk]

345576

14.2.2016 13:35

RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 345576

Jo,gorila?To znám....
Jednou si vyšel soudruh Brežněv mezi lid a navštívil školu.Při prohlídce ho zavedli i do kabinetu pomůcek,on je tak spokojeně prohlíží a občas něco okomentuje až přijde k věci,ukáže na ní a říká: "...vot éto goríla...." a řidící mu nesměle odpoví: "ne,pane generální tajemníku,..to je benátské zrcadlo..."[velký smích][velký smích]

345580

14.2.2016 9:38

RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?

Avari 79.?.?.?

Reakce na 345544

Nemohu souhlasit. Opíráte se o Bibli, která byla po staletí přepisovaná k obrazu vládnoucí třídy. Dnes se opravdu nedá doslovně opírat o tuto knihu. Stačí se dívat na to, co říkal a dělal Ježíš, který například využil "násilí" při vyhánění penězoměnců z chrámu. Pletete si církev s křesťanstvím. Papež se nazívá Otcem, což je jeden z mnoha příkladů rouhání. Problém je, že máte, jako spousta lidí, předsudky vůči křesťanství, ale vlastně s ním nemáte absolutně žádné zkušenosti. Jak by asi Ježíš pohlížel na církev, papeže, církevní restituce apod.? Myslíte si, že ta naplavenina z Iráku, co nechce bydlet v přemalovaném kravíně, jsou křesťané? Myslíte si, že USA jsou křesťanské stejně jako chování Západu celkově? Přítelkyně je z křesťanské rodiny (město u Opavy), která má šest sourozenec. Otec se finančně stará o rodinu, k obědu nemají problém mít horké brambory, církev nemusí (vidí to zlo v ní) a zároveň se otec i bratři hodlají bránit proti islámské invazi. Asi byste koukal, jak může vypadat křesťanství.

345572

15.2.2016 12:35

RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 345544

Z těch citací je tou nejdůležitější ta:

>31Jak chcete, aby lidé jednali s vámi, tak jednejte vy s nimi.

Ostatní verše jsou poplatny tomu, že Bible je "soubor vybraných kopií nepřesných překladů kopií neexistujících originálů" od neprokázaných autorů.

I kdyby byla sama Kristova existence nezpochybnitelná, což se sotva kdy dokáže prokázat, tak je přece naprosto zjevné, že ti tzv. apoštolové tomu svému mistrovi mnohému z jeho slov nerozuměli ani co se za nehet vejde, třebaže jim to dával v těch podobenstvích úplně polopatě. Není proto divu, že se v těch údajně jejich písemnostech objevují vedle myšlenek užitečných i myšlenky zcela zcestné. Když jejich Pán byl po smrti, neměl je kdo uvádět na pravou víru a oni nic než víru mít nemohli. Hmotně doložitelné poznání o existenci entity nazývané "Bůh" tehdy ještě nebylo dostupné, jako je tomu od počátku tohoto milénia.

Ten verš v citaci je tak jedním z těch užitečných a dnešní svět je toho důkazem. Civilizace je přímo těhotná nahromaděním všech těch vzájemných animozit a to přinejmenším od potopy světa. K jejich odbourání přitom vedou jen dvě cesty:
- sebereflexe s tlustou čárou za minulostí ("co jsme si to jsme si"[mrknutí jedním okem], nebo
- čekání na selektivní zásah "vis maior"

Na těch kdož vládnou světu pak je, které z cest dají přednost. Měli by ovšem přihlédnout ke zkušenosti prapředků, že v tom selektivním zásahu "vis maior" nemusí být těmi, kdo jím projde bez ztráty kytičky. A také přihlédnout k tomu, že ten zásah přijde nečekán "jako zloděj v noci" a v podobě jen ten Bůh ví jaké. Tedy třeba i té dnes přetřásané III. SV, nebo toho globálního oteplení.

345597

15.2.2016 16:01

RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?

u 85.?.?.?

Reakce na 345597

Pokia viem, ten citát znie: "Nečiň iným to, čo nechceš, aby iní Tebe činili." A myslím, že je starší, než kresťanstvo.

345601

16.2.2016 21:54

RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 345601

Mění se tím něco? Důležitý je smysl obsahu, ne jeho forma. [oči v sloup]

345638

13.2.2016 23:35

RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 185.?.?.?

Reakce na 345516

Dekuju za komentár, doplnení a invenci. Nesouhlasit jsem chtel jenom s tím co upresnil níže pan Nikdo/originál.
Vy jste to napsal asi i dobre. Lámat se to začíná práve na tom nepríteli. Já tomu rozumím tak, že

buď to bylo myšleno, že mám spíše toho neprítele respektovat, a nemám se mu mstít, když o to prímo nestojí. Také si myslím, že na vztah typu miluj, respektuj... a podobne vždy musí být 2. Nemuže si nekdo podobný vztah vynucovat znásilňováním. Proto s tím neprítelem hodne opatrne.

Nebo to bylo opravdu myšleno sebedestrukčne stylem - kdož veríte, dobre vám tak, presne tohle se od vás čeká.

Nejde nekoho uznávat, milovat, odpouštet, pokud o to náprotivek spíše/vlastne nestojí a vede to k sebedestrukci, sebezničení. Tady existuje i morální právo na obranu. Ať je to již puvodne jak chce, s tím neprítelem to není tak jednoduché, ten nemá morální mi právo nic vnucovat ani si nárokovat. Pokud tak učiní tak je nekdy konflikt hodnotnejší, než se nechat zničit pro nic za nic. Pokud nekdo ohrožuje nekoho na zdraví, nebo výrazne/existenčne na majetku.

345563

12.2.2016 9:10

PEKELNÉ SOUŽITÍ S MIGRANTY A POLITIKY

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Proč s nimi tedy to soužití praktikují ?

http://www.ceskatelevize.cz/porady/10175540660-mat...

Táňa Bednářová vám vysvětlí , co je bohatství [bliji]

345493

12.2.2016 9:53

Nějak pořád nechápu, co je cílem

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Je jasné, že nám zvoní hrana. Staneme se vyvrženci ve své vlastní zemi, budeme přežívat pod mosty o chlebě a vodě. A budeme eventuálně otrocky pracovat - ve smyslu - udělej "a" a my uděláme "a". Ale kdo bude rozvíjet společnost, kdo bude udržovat a zušlechťovat naše domy, zahrady, města... a tím také produkovat spotřebu zboží, služeb atd.? Že by imigranti? Troufl bych si odhadnout při pohledu na města, obydlí atd. v jejich původní zemi, že dost těžko. Těch pár kolaborantů to nezachrání. A z čeho budou bohatnout elity, komu budou prodávat zboží produkované třeba i ze zdrojů, které chtějí uchvátit na východě?
Co si z toho koupím, nemaje peníze?

345496

12.2.2016 11:14

RE: Nějak pořád nechápu, co je cílem

Jirkap 195.?.?.?

Reakce na 345496

Taky si nějak nedokážu odpovědět.Proč si židé zvou do Evropy muslimy,když to jsou jejich nepřátelé a šli by na porážku jako první?

345499

12.2.2016 12:26

RE: Nějak pořád nechápu, co je cílem

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 345499

Vy i WAZARI máte pořád podivně naivní představu, že jste potřeba či že máte zůstat naživu. To je nepochopitelná iluze.

345507

12.2.2016 15:33

RE: Nějak pořád nechápu, co je cílem

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 345499

Cílem je především vyhubit nebo alespoň zcela zneškodnit bílou populaci v Evropě a ty hordy, co jí nahradí poslat válčit s Ruskem. Arab a Žid jedno jsou, stejné materializované vědomí, vhodné pro černou práci v žoldu loutkovodičů. Těm by vyhovoval svět s půl miliardou lidí maximálně. Vždy najdou záminku k likvidování populace a loupeži majetků. Dělají to tisíce let stále dokola. Naše naivita je naší zkázou.
[pláč]

345517

15.2.2016 1:34

To je za ucelem

favela 113.?.?.?

Reakce na 345499

dostat jich co nejvice do Izraele, ktery chce byt vetsi.
Panuje mylny nazor ze je potreba vratit afroaraby ale predevsim je dulezite odstranit a "vratit tam kam patri "Merkel a spol.
Pred casem se ukazovali cervene karty na jakesi demonstraci. Jejich dopad zustal nevysvetlen. Tedy mavanim cervenych karet ma symbol,vyznam a vysvetleni v tom ukazat cechum a dat jim na srozumenou,ze nemaji v Cechach co delat/ pohledavat.To mluvi jasnou reci.
Kdysi radili prosluli skinheads vsude v EU. Kdyz nebyli treba byli odvolani.Videl jsem kdesi fotografii Merkel jako skinhead. Vse potom je uplne jasnejsi..
Stiznosti pani z Calais jsou rozsahle. A mohou mit i instruktazni a informacni hodnotu a byt i soucasti ucinne propagandy a ukazat vsem co je ceka a co je nemine a zaroven jak poslusne ovce v C. utrpne cekaji na svuj neblahy osud. Protesty ani demonstrace nemaji cenu, nepomohou a jsou zbytecne. Valmi prikladne je chovani vlady a policii stale placene fr. obcany. Ti jsou 100% za okupanty na vecne casy a uz nikdy jinak..
Tohle se pripravovalo uz dlouho,antisemitismus, homofobismus,skinheads provokace,a v poslednidobe velmi naucne demonstrace vseho ceho jsou afroarabove schopni na zastraseni populace. To vsechno slouzilo jako vyuka na to co se chysta....Opravdu astronomicke zisky korporace ocekavaji dodavanem vseho uprchlikum. Vse musi byt poskytnuto co nejdrive ..
Ochrance EU NATO pripomina ty kdo se topi ve srackach a krici ze cista voda je vazne ohrozeni jejich zivotau

345588

12.2.2016 18:51

RE: Nějak pořád nechápu, co je cílem

mee 78.?.?.?

Reakce na 345496

na to co spominas nepotebujes IQ vyrazne nad 100 ... ovcan s vysokym IQ nie je vhodny konzument, rovnako ako narodne uvedomely, scitany, charakterny clen statu.... ale taka pomiesana masa .... to uz je iny motor... nevzoprie sa (nedaju sa dokopy, pretoze nemaju toho bohvie kolko spolocne - naopak lahko sa rozohravaju proti sebe na zaklade vrodenych odlisnosti, boj o zvanec, reality, samicky etc..) pekne ekonomicky zapriahnuty (uvery, hypoteky, dane, poplatky, pokuty, prispevky, zlavy ...) utiahnu opasky a supaju nohami... pekne do rytmu zarabania cisel na ucet (uchovavat cenu prace v sutocnych vymennych hodnotach - kovy etc., a vymena bez poplatku voci statu je prisne trestana ) ktore kazdou hodinou stracaju na povodnej hodnote... a 1st class obcan si predsa vsetko zaplati a ma sa uuuzasne... vidina socialneho postupu (jeden z milionu) drzi masu v poslusnej pracovitej tichosti, dufajuc ze sa vymani z okov (alebo jeho potomok)... vladnuce rodiny z nas chcu mat dav mexicanov - europska kolonia, a je uplne jedno ze sa bude viac znasilnovat, terorizovat (vynikajuci dovod na zostrenie sankcii, pravidiel, predpisov, donucovacich prostriedkov..v mene dobra, salamovou metodou.. nezastavitelne) a o ktorom bohu sa bude vrieskat na ulici.... papier znesie vsetko a statistiky su uz teraz take ako si zaplatis (vid farmaceuticke firmy, volby, polucia ..) .... ako sa mas vzopret ked je vas malo, nemate ako vytvorit tlak a jeden vodca nereprezentuje vsetkych takze vas viac nebude ( to nehovorim o tom ze pri 24/7 kampani dezinfomacii nikto nevie co o com/ktom si ma mysliet.... v skole uz deti logicky rozmyslat neucia, drony sa neburia.. a v blazenej nevedomosti z dobrym pocitom z vlastnej "huamnnosti" sa zaradia do ekonomickeho cyklu ) a v anonymite masy sa hocikto da kupit a bude vykrikovat cokolvek proti komukolvek (neziskovky, amaterske media, uzitocni idioti) ... and on and on and on .. dokolecka do zblbnutia..

345521

12.2.2016 10:19

Budoucnost?

Miloslav Dědek 178.?.?.?

Informace, které obsahuje článek, vypovídají o tom, jak neutěšená a neurčitá budoucnost čeká lidstvo v následujících letech. Vezmeme-li v úvahu, že technická a materiálová základna lidstva dosáhla takové úrovně, která umožňuje budoucnost lidstva určovat dohodou, potom je na čase tuto dohodu-plán budoucnosti lidstva vypracovat. Tuto dohodu-plán budoucnosti lidstva by mohla vypracovat např. globální demokratická vláda. Jedna možná cesta vzniku celosvětové demokratické vlády je uvedená v článku: http://miloslav7.blogspot.cz/2015/01/otevreny-dopis-vsem-lidem-na-planete.html
Ideovým základem uvedené vlády by mohl být Jednotný výklad vědeckého a náboženského vnímání světa, který je zveřejněn na: http://miloslav7.blogspot.cz/2015/12/jednotny-vyklad-vedeckeho-nabozenskeho.html

345497

15.2.2016 0:08

RE: Budoucnost?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 345497

Ten druhý odkaz hlásá v názvu závěrečného odstavce, že:

>Definice ideálního organizmu je v podstatě definicí boha.

Přitom o organizmu lze uvažovat jen v souvislosti s hmotou, energií, prostorem a časem tohoto Vesmíru, byť dejme tomu pojmenovaného coby "metagalaxie".
Argumentem pro toto tvrzení budiž obecná známost, že všechny dostupné informace uvádí boha coby "bytost ne z našeho světa", tedy logicky musí pocházet z jiné, nebo dokonce z jiných dimenzí, o čemž my si nejsme schopni utvořit jakoukoliv představu a to obdobně, jako si ve dvourozměrné dimenzi nelze učinit představu o třetím rozměru.

Nu a není-li tedy bůh organizmem a vše živé v naší realitě organizmy je, pak je na pořadu dne pouze jediné. Proč ON tuto oživenou hmotu stvořil?

A odpověď?

Jak prosté - prostě proto, že chtěl. A proč chtěl? Inu prostě proto, že již měl dost toho potěšení jenž mu poskytoval hmotný Vesmír řídící se JEHO zákony a spějící s růstem entropie jíž se mu dostalo do vínku, ke svému nevyhnutnému konci.

Nežli k tomu ale po dalších miliardách let dojde, co si tak zpestřit pevně daný průběh existencí něčeho, co dokáže v omezeném prostoru s vhodnými podmínkami vnést do té z JEHO pojetí již kosmické nudy, cosi překvapivě neočekávaného?

No a tak se i stalo. Z toho co bylo k dispozici se využila kombinatorika k vytvoření procesů jimž my říkáme život. Nejprve primitivní a následně v etapách až k svobodné vůli u tvora nazývaného "člověk". A tady hned v jeho počátku došlo k nemilému překvapení. On se mu ten jeho výtvor vymkl z pod kontroly a začal žít vlastní životem s ambicemi být rovněž Stvůrcem, No bodejť by ne, když je "k jeho obrazu". Že? [vyplazený jazyk]

A tak se ten náš Stvůrce již poněkolikáté dostává místo užívání si zpestření kosmické nudy, do nechtěné pozice soudce k selekci dobra a zla ve svých dnes již dokonce přemnožených výtvorech. No a na nich samých pak je, co s každým z nich bude dál. Ono být objektem boží kratochvíle a nechtít mu ji dopřát, to asi nebude moc dobrý nápad...[oči v sloup]

345587

12.2.2016 11:53

aspon vieme

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

Ako naší predkovia vnímali židovský element. Kedy a kde začne pogrom a kolko imigratov ho přežije je vo hvězdách. Ale jedno je iste, ludia o několik generací zabudnu a světlo sa to zopakuje.

345503

12.2.2016 11:54

To si necháme srát od vlád na hlavu do nekonečna???

Jenda52 37.?.?.?

S černochy a na černochy platí krátký proces,olověný-postřílet do jednoho,je to nelegální invaze!Především je však nutné shodit protinárodní tzv. vlády,které jsou složeny ze všeho,jen ne z příslušníků národů,které likvidují (převažuje rasa kupírovaných ocasů).
Mírovou cestou by situaci vyřešila jedině celonárodní Generální stávka,kdy občané odmítnout vykonávat veškeré výrobní činnosti a služby - podotýkám-VEŠKERÉ - vše musí přestat na tu dobu fungovat.
To položí každou protinárodní protektorátní "nadvládu".
Ovšem,to by se museli umět mezi sebou ovčani (otroci,porobení-určení k nahrazení) dohodnout a domluvit a věřte,že okupační zvrhlý zlodějský režim padne.
Druhá cesta je pouze a jen ozbrojené povstání a neposlušnost.
TZV. volby jsou plně v jejich režii zmanipulovány,trefně to vyjádřil J.V.Stalin: POČET HLASU NENÍ DULEŽITÝ,DULEŽITE JE,KDO JE SČÍTÁ! Tudy cesta nevede a jiná cesta NENÍ!!![bliji]

Poznámka editora: redakčně upraveno, příliš silná slova nahrazena

345504

12.2.2016 12:20

RE: To si necháme srát od vlád na hlavu do nekonečna???

Heřman Vidlák 83.?.?.?

Reakce na 345504

Bohužel, generální stávka je nereálná, neb ti "ovčané" jak říkáte, jsou chyceni v pasti hypoték a úvěrů.
Devadesát procent lidí, kteří si dnes chtějí založit rodinu, se bez úvěrů prostě neobejde. Bydlení na hypotéku, auto na leasing a zařízení na spotřebitelský úvěr.
V tom je ten dnešní systém zvrácený-

345506

12.2.2016 12:48

RE: To si necháme srát od vlád na hlavu do nekonečna???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 345504

Naprostý souhlas. Bohužel obyvatelstvo není organizované. Na stávce se nedomluvíme.
Ozbrojené povstání asi taky nepřipadá v úvahu, mladí kluci se zbraní zacházet neumí a staří dědci, kteří to umí to nevytrhnou. Podle mne se nemůže podařit radikalizovat masy jako v roce 1989. Lidi se bojí o to málo co mají.
Práva se okrajují salámovou metodou a lidi se postupně přizpůsobují a snaží si zvyknout.
Stát má několik funkcí. Obranná funkce státu již nefunguje.
Pouze potlačovací. K vlastnímu obyvatelstvu.

Bohužel to skončí velice, ale velice špatně.

Evropa končí a nastává doba temna.

345509

12.2.2016 12:53

RE: To si necháme srát od vlád na hlavu do nekonečna???

jezinka 88.?.?.?

Reakce na 345504

reag.345504

Já jakožto vědomí -stotož ňující se/ tvoříc Jednotu - se svým Stvořitelem si nejsem vědom,že bych něco vykonával sám od sebe, jsem uvědomovatelem a pozorovatelem dějů a věcí, jež síla Stvořitele, která mě a svět stvořila, koná tělem a myslí, které jsou pouze mými nástroji. Nespečuji se Jsem pozorovatel a uvědomovatel, souzním se Stvořitelem, že vše co udělá, je správné a smysluplné.

345510

12.2.2016 17:06

RE: To si necháme srát od vlád na hlavu do nekonečna???

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 345510

No, Vy jste taky týpek. Nejste náhodou Iva Adamcová? To je ta, která hlásá bludy jako Vy. Že cokoliv se stane je dobré a v pořádku a my všichni se máme jen usmívat a jásat, jak je vše OK.

345520

12.2.2016 19:29

RE: To si necháme srát od vlád na hlavu do nekonečna???

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 345510

"Já jakožto vědomí -stotož ňující se/ tvoříc Jednotu - se svým Stvořitelem si nejsem vědom,že bych něco vykonával sám od sebe"

Takže jste s plným vědomím absolutně nesvéprávným????

345524

12.2.2016 19:41

RE: To si necháme srát od vlád na hlavu do nekonečna???

dub 94.?.?.?

Reakce na 345524

vystihl jste ho/ji[smích]

vědomí, které nic nevykonává samo od sebe, není vědomí, ale bezduchá loutka.

bohužel podobní "osvicenci" nejsou stupiditu a především vnitřní rozporuplnost svých manter nějak schopni chápat.
zkrátka náboženství jako náboženství, a tupá nábožná ovce jako ovce.

345525

12.2.2016 13:29

Myslím na obyvatele Calais,

Aja 82.?.?.?

čím procházejí...lítostí, vztekem, beznadějí, rezignací.

Když se jich nezastane vlastní policie ani vláda, co jim zbývá?

345512

12.2.2016 13:34

RE: Myslím na obyvatele Calais,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 345512

>Když se jich nezastane vlastní policie ani vláda, co jim zbývá?

Totéž, co nám. Buď bojovat a případně padnout, nebo rezignovat a fňukat. A když říkám "bojovat", míním tím skutečně sebrat klacky, kameny, zbraně a postavit se dobře vyzbrojené a vycvičené policii a vojsku, které by je mělo chránit, ale jde proti nim. Tady už nějaké petice ani demonstrace nepomohou.

345513

12.2.2016 15:50

RE: Myslím na obyvatele Calais,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 345513

> postavit se dobře vyzbrojené a vycvičené policii a vojsku ...

Tomu mu říkáte program pro prosté lidi? To je dle Vás moudré počínání? Opravdu jste se chtěl stát senátorem? Ts, ts, ...

345518

12.2.2016 20:55

RE: Myslím na obyvatele Calais,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 345518

Samozřejmě si za tím stojím. Senátor / nesenátor. Co by měl občan dělat jiného, když policie a vojsko nebude plnit svou roli a místo aby chránila, půjde proti vlastním lidem, jako se to už děje ve Francii a Německu? Doporučuji si přečíst články (7), (10), (11), (12) a hlavně (23) Listiny základních práv a svobod.

Nebo čekáte, abychom zaujímali postoje, místo abychom stáli, jak zpívá Karel Kryl? Kecání, tlachů, prázdných stanovisek už bylo dost a jde nám o hubu víc než kdykoliv předtím.

345532

12.2.2016 21:12

RE: Myslím na obyvatele Calais,

Aja 82.?.?.?

Reakce na 345532

A co řešení přispěvatele didusina?
V ulicích ne stovky lidí, ale desetitisíce, statitisíce...to už budí respekt a možná i strach.
Jen mám dojem, že lidé už dospěli do stádia rezignace, letargie. Co ještě musí přijít, abychom stáli?

345533

12.2.2016 21:23

RE: Myslím na obyvatele Calais,

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 345533

>A co řešení přispěvatele didusina?
>V ulicích ne stovky lidí, ale desetitisíce, statitisíce...to už budí
>respekt a možná i strach.

Myslím, že ne, že by to nestačilo. Demonstrace jsou povoleny, protože slouží jako přetlakový ventil - upustí páru. Vrchnost na ně kašle stejně jako na petice. V nejhorším povolají těžkooděnce, vodní těla a slzný plyn, a je po demonstraci.

Demonstrace jsou úspěšné jenom tam, kde byly předem míněny být úspěšné, jako majdan. Nebo dobytí Bastily, chcete-li příklad z historie.

345535

13.2.2016 6:02

RE: Myslím na obyvatele Calais,

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 345535

Kazdej by si mel uvedomit , ze takovej pocet tezkoodencu a policajtu se slznym plynem , vobuskama a jinym vybavenm na potlaceni demonstraci v kazdym meste republiky ve stejnej cas vrchnost ktera ceskymu narodu jen skodi nema ani nahodou . A kdyz se demonstrujici lid ozbroji tim co doma zrovna najde i kdyz by to meli bejt jen vidle vytazeny nekde z hnoje uz dokaze prinutit vrchnost aby se nestavela proti vuli naroda.

345543

13.2.2016 15:27

RE: Myslím na obyvatele Calais,

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 345543

To vůbec nejdůležitější je, mít vůdce davů, který má jasné vize, skvělý dějinně-politický rozhled, pestré životní zkušenosti a za kterým stojí nějaká reálná moc, nejlépe bezpečnostní složky státu. Pak už jen sehnat dostatečně odhodlané lidi v potřebném množství, kteří by šli s kůží na trh. Takže zatím jen fantazie.

345553

13.2.2016 17:20

RE: Myslím na obyvatele Calais,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 345553

Ano, máte pravdu, pane Nikdo. Charismatický vůdce musí umět nabídnou lidem jednoduchou, srozumitelnou a lákavou IDEU. Jako třeba křesťanství, s jeho Božím královstvím, otevřeným pro všechny chudé a utiskované, komunismus, lákající lůzu na rozdělování bohatství schopných, či nacismus, slibující sebrat bohatství nenáviděným Židům a zemi méněcenným rasám.

Dokud někdo charismatický s podobně lákavým projektem nepřijde, nestane se NIC. To nás naučila historie.

Vrhnout se s holýma rukama proti po zuby ozbrojené armádě a policii, jak výše navrhuje pan Stwora, je holým nesmyslem. Tímto postupem totiž revoltující nemohou získat naprosto nic. Mohou jen velmi ztratit, Zdraví, svobodu či dokonce vlastní životy. Proto se něco takového NIKDY NESTANE.

345555

13.2.2016 19:45

RE: Myslím na obyvatele Calais,

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 345555

Pane kolego,neseděl jste náhodou ve škole v jedné lavici s Bohušem Sobotkou....?[velký smích]

345558

13.2.2016 20:15

RE: Myslím na obyvatele Calais,

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 345555

Křesťanství nabízí něco jen jedincům s mentalitou fackovacího panáka, kteří se orientují na vylhaný "onen" svět a již dávno ztratilo jakýkoli motivační potenciál pro kohokoli s funkčním mozkem. Nemluvě o tom, že je od počátku vymyšleno k ovládání a kontrole plebsu, takže to bychom si vůbec nepomohli.

[vyplazený jazyk]

345560

14.2.2016 11:53

Kabala.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 345555

Vždy jsem obdivoval kabalu jako vzduch naplněný ambiciozními kecy, který naivkové do poslední chvíle považují za pevnostní zeď. Nezbývá než obdivovat jednoduchý podvod, který staletí spolehlivě funguje. [smích]

345578

14.2.2016 21:15

RE: Myslím na obyvatele Calais,

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 345555

Pan Hitler ve sve knize nerika nic o konfiskaci zidum. On specificky rika, ze proti zidum nic nikdy nemel. Ale take rika: videl jsem ty lidi, jak se chovali, ze nemeli zadne vlastenecke pocity, neptal jsem se jsou to zidi? ne ptal jsem se, jsou tohle nemci? A na zaklade teto otazky se pokusil tyto moralni skudce dostat z Nemecka. Ostatne nebyl prvni, kdo se je rozhodl vystehovat.
I nyni, kdyz si zadate do vyhledavace : zlociny zidu, nebo proc je lide nemaji radi vyjdou vam tisice clanku.

345583

15.2.2016 13:43

RE: Myslím na obyvatele Calais,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 345583

Opravdu myslíte, pane Karle4u, že je důležité, co člověk říká? Nebo je důležitější, co koná? Kdo prosadil v Německu Norimberské zákony? A u nás je konkretizoval v "Nařízení Říšského protektora v Čechách a na Moravě o židovském majetku"? Promiňte, ale Vaše argumenty bývají obvykle promyšlenější.

Za zajímavější, než vztah Hitlera k Židům, považuji vztah křesťanské ideologie k vyspělým národům. Všichni považujeme za naprosto samozřejmé, že křesťanství přijali Bulhaři, Španělé, Švédi, Rusové, Angličani, Němci, Poláci, Francouzi, Češi, Rakušané, ... Všechny vyspělé evropské národy se vzdaly svých vlastních náboženství, svých národních tradic, zvyklostí, starodávných kultur, ... A přijali náboženství, kulturu a tradice křesťanské. Všechny evropské národy dnes znají Adama, Evu, Ábela, Kaina, ... Noého, Sema, Chama, Jáfeta..., Mojžíše, Šalamouna, Davida, ..., Heroda, Marii, Josefa, Ježíše, ..., Lukáše, Marka, Jana, Matouše, ... a asi stovku dalších židovských celebrit. Všechny evropské národy uctívají židovskou mrtvolu na kříži. Kolik jmen slavných Čechů ze své minulosti znáte? Schválně?

Řeknete si. Proč ne? Křesťanství je prostě tak dobré. Evidentně je dobré pro všechny. A já se ptám. Opravdu pro všechny? Ne! Pro jeden národ není dost dobré. Ausgerechnet pro národ, jehož příslušníci tuto ideologii stvořili. Ti ji ignorují. I s jejím nechutným symbolem. Proč?

Soudím, že tento fakt je o mnoho více k zamyšlení, než to, co Hitler plká ve své knize.

345598

15.2.2016 18:37

RE: Myslím na obyvatele Calais,

dub 94.?.?.?

Reakce na 345598

no ono když něco šíříte ohněm a mečem a vyvraždíte veškerou místní elitu a na její místo dosadíte správce (přemyslovci nic jiného než vlastizrádní správci dosazení římem nebyli), tak to možná nakonec prosadíte, protože všichni zbývající, kteří umí číst, nic jiného k papouškování neseženou.
a i tak vám trvá staletí, než to vymlátíte z obyčejných lidí, kteří ty vaše bláboly odmítají, nota bene přednášené v jakési hatmatilce...

nakonec v latinské americe byl postup naprosto stejný - genocida elit a střední vrstvy, a následný výplach zbylých kmánů, zcela zoufalých ze situace, kterou jste vytvořili (vraždění, plenění, likvidace kultury), a dostatečně hloupých, aby neprohlédli, že oni hodní misionáři jsou součástí a předvojem těch, kdo ta svinstva nejen páchal, ale nařídil, neboť za vším stála "stolice" a její křesťanská ideologie.

345605

17.2.2016 4:09

RE: Myslím na obyvatele Calais,

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 345598

Predstavte si popud k vytvoru krestanstvi jako popud k zalozeni antikorupcniho uradu, tedy dobry napad. To, ze zide ho odmitli zrejme vysvetluje mnoho.

345648

17.2.2016 15:15

RE: Myslím na obyvatele Calais,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 345648

Říkáte, že křesťanství je dobrý nápad, pane Karle4U? Já soudím, že je přímo geniální. Jako všechny ideologie, určené k ovládání mas.

Pohleďme na křesťanství z pohledu historie. Zpočátku bylo krvavě pronásledováno. Až se jeden z jeho nejzarytějších odpůrců (farizejský Žid jménem Saul) ZÁZRAKEM stal jeho propagátorem. Ovšemže o žádný zázrak nešlo. Saul jen pochopil, že křesťanství s jeho základními tezemi by mohl být výborný prostředek k boji s nenáviděnými okupanty - Římany. Proč?

Když otroky, plebejce a všechny chudáky v Římě přesvědčíte, že "všichni lidé jsou si rovni"? Když úředníky římského aparátu přesvědčíte, že se "nemají starat o den zítřejší, nechť se on o sebe postará sám"? Když všechny římské vojáky přesvědčíte, že "kdo po tobě kamenem, ty po něm chlebem"? A všem stoupencům slíbíte víc, než v co kdy doufali? "Nekonečnou blaženost v Království nebeském"? To jsou přece ideje, které musí rozvrátit každou říši, postavenou na otrocích, úřednících a žoldácích. A stalo se.

První dvě století nabíralo křesťanství své stoupence z těch nejnižších vrstev. Proč? No protože především jim bylo určeno. Až, když počet křesťanů dosáhl několika milionů, "prohlédli" i bohatí a vzdělaní lidé. Pochopili, že je to výborný prostředek k ovládání mas. A postavili se do jeho čela. Vznikla církev. A její bohatství utěšeně rostlo. Jen ti prostí lidé. Ti ostrouhali. A Židé? Ti nikdy žádné křesťanské církvi nedarovali ani groš. A hned je jasné, proč je (my křesťané) musíme nenávidět. Že? [velký smích]

345660

12.2.2016 21:51

RE: Myslím na obyvatele Calais,

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 345533

Nebojte se všechno to teprve přijde,zatím těch emocí a nasranosti není ta správná míra,jak se říká:"do první krve.." a pak to teprve začne a ti panští pacholci s pendrekama,vyšlí z lidu si budou muset vybrat,s kým půjdou a proti komu,ono totiž "vlády se střídají,ale lid,národ zůstává a k němu mají povinnosti" a spousta z nich si to taky už uvědomuje a proto ta provokace byla tak "skvěle vypilovaná k dokonalosti",že se to změnilo ve frašku,neboť účastnit v tom tyjátru bylo i těm "panskejm pacholkům" evidentně protivné....

Za poslední rok udělalo hodně lidí velký posun v názorech na situaci nejen u nás,ale i venku a spousta lidí,kteří na politiku nemysleli a ignorovali ji,si už konečně vytáhla hlavu z vlastního zadku a začala si všímat dění a rozporu,kterým je to dění komentováno médii a politiky,ke kterým měli doposud bezbřehou důvěru.

Jak se říká,"politika je prevít,před kterým neutečeš a když,tak jen na chvilku a o kousek a ona tě stejně dožene" a tak je to i se spoustou dnešních aktivistů těch protimigračních protestů,které nezajímala,když se činily křivdy kdekoli na světě,ale když došlo i na něho,českého maloměšťáčka a jeho pohodlíčko,najednou se probudil a to považuju za velký pokrok,ale taky ukázku toho,nakolik je už situace opravdu vážná..

Jak ten Hlinomaz,když hrál hospodskýho Palivce,tak dlouho se tomu vyjebal a stejně ho to neminulo...,holt "musíme tam všichni,do tý politiky...".[velký smích]

345536

16.2.2016 21:44

RE: Myslím na obyvatele Calais,

F&T 78.?.?.?

Reakce na 345536

První krev už dávno ve Francii byla a zatím to nic nevyvolalo. Vůbec nic.

345636

16.2.2016 21:56

RE: Myslím na obyvatele Calais,

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 345636

Frantíci?! V jejich případě se o krvi nedá dost dobře mluvit,protože jí mají značně naředěnou vínem,po tom,co jim pustil žilou před dvěma sty lety ten malý Korsičan,museli absolvovat dlouhou tranfúzi a jak je vidět,doteďka se z toho nedostali.....[velký smích]

Když s nimi nehlo ani těch posledních 130 obětí z toho loňskýho listopadovýho pátku,tak je neprobudí asi nic a pokud z nich něco teče a má to červenou barvu,tak lze s úspěchem pochybovat,že je to zrovna krev.

345639

12.2.2016 22:52

RE: Myslím na obyvatele Calais,

dub 94.?.?.?

Reakce na 345533

na rozdíl od normálních lidí jsou elity přesně na scénář kolapsu připraveni - oni mají zásoby, mají na jejich budování, lidi ne.
Elity vydrží ve svých sídlech nebo mimo hranice dlouho, lidi za generální stávky budou po velmi krátké době chcípat hlady, protože kvůli stávce nebude fungovat nic, žádné rozvážení zboží, doprava, přeprava atd.

(a pokud neprovedete revoluci s totálním vyvlastněním veškerého majetku vlastirádců a kolaborantů, čímž je připravíte o jejich ekonomickou základnu, tak se budou těm blbům v ulicích smát a sázet se, jak dlouho ty ovce bez fungující ekonomiky vydrží. a bez kooptování silových složek moci to provést nelze - a opravdu si vsadíte, že by policie a armáda šla s lidma?)

a to ještě za předpokladu, že to neprohlásí za teroristický čin a nezavedou stanné právo. a zákony v tomto směru jsou připravovány všude.

b/w ty předražený rakouský křápy, pinďoury, se sice do války nehodí, ale proti neozbrojeným či lehce ozbrojeným lidem jsou zcela funkční.

345538

12.2.2016 23:07

RE: Myslím na obyvatele Calais,

Aja 82.?.?.?

Reakce na 345538

Jinak řečeno, pánové, jako jediné řešení vidíte občanskou válku.
Mýlím se?

345539

12.2.2016 23:15

RE: Myslím na obyvatele Calais,

dub 94.?.?.?

Reakce na 345539

pokud bude současný vývoj pokračovat, dostanou se lidi do situace, když už jim nic jiného nezbude, protože vše ostatní již nebude funkční.
a tehdy nastupuje i právní podklad pro zmíněné akce, viz zmiňovaná listina a ústava, kdy se činy jinak trestné stanou beztrestnými a bude občanskou povinností všech jakýmikoliv prostředky obnovit řád republiky, když všechny ostatní instituce k tomu určené a možnosti selžou.

takže situace je taková, že lidi budou mít na výběr dvě možnosti - buď držet hubu a nechat se zotročit a proklučit, nebo se nechat proklučit při násilném odporu.

obojí scénář je pro elity kýžený. oni potřebují buď totální zotročení a proklučení bez odporu, nebo záminku pro násilný scénář se stejným výsledkem.

a včíl si vyberte[mrknutí jedním okem]

345540

13.2.2016 12:03

RE: Myslím na obyvatele Calais,

jezinka 88.?.?.?

Reakce na 345513

odp. na 345513

https://www.youtube.com/watch?v=YH3aKbeVE3M,

naleznete zde i odpověď na váš názor i návod co dělat

345550

12.2.2016 13:52

Znepokojen naivitou

didusin 89.?.?.?

Neudivují, spíše mne rozčilují opakované úvahy komentátorů o naivitě bruselských či našich politiků ve věci imigrace nebo víra v jejich integrovatelnost. Málokdo si všímá dávných plánů organizátorů světa, které svědčí o opaku a dlouhodobé přípravě rozředění a pokoření Evropanů organizovaným nájezdem. Pokoření je denně stupňováno informacemi o blahosklonném ignorování práva v případě přišelců, kteří nemusí mít doklady totožnosti, mohou jezdit auty bez řidičského opávnění (běženec z Bosny /sic/ a švédský soud uzná jeho právo řídit, když tvrdí, že jej ztratil) a ohrožovat další účastníky provozu a je o ně ve všem postaráno. Je tolerováno násilí na domácích obyvatelích, ale tvrdě potlačeny protesty ohrožených, atd. Naši politici nás uklidňují, že to není náš případ, ale nedodají slůvko zatím. Urychleně expedují pěchotní zbraně ze skladů do Iráku či Kurdům, aby se náhodou nedostaly v případě potřeby do rukou občanů, neboť by mohly ohrozit násilníky...či dokonce je samotné. Ve stínu těchto každodenních starostí se připravuje smlouva TTIP i TISA a poručnictví těchže bude dokonáno.

Zdá se, že organizátorům nejde o začlenění-integraci imigrantů, ale o přeměnu Evropy tak, jak to řekla Barbara Lerner Spectra, zakladatelka švédské organizace Paideia : „Evropa se ještě nenaučila být multikulturní. A já si myslím, že budeme součástí porodních bolestí této přeměny, ke které musí dojít. Evropa nebude nadále jednotná společnost, jak byla v průběhu minulého století. Židé budou v centru toho všeho. Je to obrovská změna pro Evropu, kterou musí projít. Tito právě přecházejí do multikulturního stadia a Židé budou nenáviděni kvůli naši vedoucí úloze. Ale bez této vedoucí role a bez této transformace by Evropa nepřežila“.
Snad ani není nutno doplňovat tuto informaci o úvahy Zbigniewa Brezinskeho z roku 1971 o nedostatečnosti národních států, Coudenhove Kalergiho a Thomase Barnetta o nutnosti smíšení ras či Sorosova „doporučení“ o přijímání milionů migrantů. Integrace přišelců není v plánu… a za stávající situace není ani myslitelná.
Představitel NATO, které v souvislosti s imigrací nehne ani prstem (až teď symbolicky), Wesley Clark, vyřkl tato slova: „V Evropě už není prostor pro etnicky homogenní státy.“
A Thomas Barnett, poradce bývalého amerického ministra obrany Donalda Rumsfelda oficiálně sdělil následující: „Konečným cílem globalizace je homogenizace všech států na zeměkouli. Toho musí být dosaženo smíšením ras s cílem vzniku světlé hnědé rasy v Evropě. Nepřátelé této globalizace budou zničeni. Kritiky zabijeme“.
A naivní zmínky o vlivu tzv.chemotrails na ovčany mi připadají jako úmyslné znevažování tzv. konspiračních teorií... Pokud nebude sto a více tisíc občanů na náměstích, tak se ti doma sedící nemohou divit. Statečnost se ...Automaticky kráceno

345514

12.2.2016 14:21

RE: Znepokojen naivitou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 345514

Můžete dokončit, co se useklo? Velmi dobrý příspěvek, raději jste to měl poslat emailem, uveřejnil bych to jako článek.

345515

12.2.2016 20:19

RE: Znepokojen naivitou

Ctenar nahodny 94.?.?.?

Reakce na 345515

Dobry večer,
mate pravdu ze Didusin napsal perfektní článek a je škoda ze se zkrátil!
Preklopte ten článek a vyzvete v nadpisu didusina ať ho pošle znovu jako e-mail .
Pokud nechodí na staré diskuze tak ho nedopise, ale možná Vás čte pravidelně 1-2 za týden, za 14 dni.... tak ho najde s Vaši vyzvou!
Já tu také nejsem často a na staré diskuze nechodím- těch článku je ohromné množství a člověk to nestíhá číst . Bohužel kvalita článku dnes trpí. Ale ne u Vás. 70% článku neinformuje, je o ničem a novináři píši jeden článek pod 2-3 nadpisy ( parlament. Listy například. Na druhou stranu píši i důležité info které nezveřejňují jinde) . To zjistím až to přečtu. Večer pak bolí oči.
To co napsal didusin o tom prodeji zbrani mě nenapadlo dokud to nenapsal i poslanec Filip za KSČM. Ze kdoví kde ty zbraně skončí a ze Irák ty zbraně nepotřebuje, jsou zbraněmi zásobení dobře , ale v Sýrii Kurdové by potřebovali .... Nevěří USA ze to daji Kurdům. A zároveň píše ze vláda ma asi zájem zničit armádu ČR když to tak rozprodává ted na konci valky a sami jich moc teď nemáme a čekáme letos invazi .
A všimněte si ze vláda bude teď nakupovat hlavne Auta asi 21ks na podvozku Pandur za 1,7 miliardy přitom Panduru máme 107 KS , dal nakoupí auta odolné výbuchu min.... Nic co by použili k obraně v našich ulicích proti migrantum!!! ale jen na útočné mise asi v Rusku, Sýrii, Ukrajině... )
Proč nikoho nenapadne uspořádat sbírky pro syrské Kurdy- nemají prý ani poradně boty pro děti a jsou vděčni i za polorozpadle. A peníze za které by si koupili i věci potřebné k ochraně života. Psali jsme Bloku proti islámu - ať udělají sbírky v Praze jak jim přijedou lidé na Hradčany. Artur Fišer napsal ze to berte na vědomi, ale sbírka nebyla žádná. Škoda. Mnoho lidi z Moravy to nemá jak dopravit do Teplic kde se loni dělala sbírka a když teď jelo plno lidi na Hrad tak by přivezli hodně věci. A mohli vyslat kamiony na jaře ke Kurdům. Jen by to musela organizovat ta neziskovka co to dělala loni asi po třetí a zná to tam a zajistit svozy i na Moravě. Nezávislý tisk by mohl něco takového zorganizovat, co říkáte?

Díky čtenář ( článek je pro vás nemusíte ho zveřejňovat. Zveřejněte didusina)

345530

12.2.2016 21:21

RE: Znepokojen naivitou

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 345530

Když už jsme u těch Kurdů a jim údajných zbrojních dárků,tak můžu říct,že jsem ještě neviděl ani jednoho,zachyceného na videích ze syrské války s darovaným čs.samopalem a to jich tam mělo odejít už okolo 10.000 kusů,ale zato jsem narazil na "něžné křehké líbyjské revolucionáře",nebo ISIListy v Mosulu a taky FSAmany z Hamá s "osmapadesátkami" od našeho štědrého ministra války Stropnického a jeho předchůdců a všechno to byly dle skvělé povrchovky a čisťoučkého koženého obšití nosných řemenů,funglovky.
Tady přikládám video z loňského podzimu,kde je zachycen výcvik FSA právě s Sa-58 a není to náhoda,nebo ojedinělý exemplář,protože kromě jednoho gaunera s AK,jsou všichni ostatní vyzbrojeni 58-čkou.....,cca 2. a 6. minuta a někde je tam vidět v záběru i vlajka FSA.....

https://www.youtube.com/watch?v=z1lvCEbaIp8#t=27

345534

13.2.2016 15:15

RE: Znepokojen naivitou

bydlo 46.?.?.?

Reakce na 345514

ti jmenovaní v článku . . . to by odpovídalo -

https://gloria.tv/media/YAgqyXZWWFJ

345552

16.2.2016 2:15

RE: Znepokojen naivitou

favela 113.?.?.?

Reakce na 345514

Tohle ale mohou byt jen teorie, protoze co si kdo pocne /nebo hodla/se svetle hnedou rasou...zrejme neschopnou vyvoje, protoze i v otrokarskem radu jsou nezbytni,pracoviti ale hlavne schopni a kvalifikovani otroci? Kchazari napr. odesli z Mongolie , usadili se jako otroci v nejake risi v ktere se ale brzy zmocnili vlady..

345612

12.2.2016 16:11

Ten, kdo nastolí v Americe pořádek a vyžene neocony

Dunn 77.?.?.?

Ten bude mít dějiny v klíně!Trump by to dokázal, dokážou lidi zvolit Trumpa?A kdyby to dali dohromady s Ruskem a společně krotili svět, tak nebudou války, budou suroviny bez podlých podrazů a Evropa vyhostí zlo.Ale už jsem se moc zasnil.

345519

12.2.2016 19:52

RE: Ten, kdo nastolí v Americe pořádek a vyžene neocony

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 345519

To je vtip?

345528

12.2.2016 18:53

Lidi by se uz meli

Satanist 173.?.?.?

poradne nasrat a zatocit i s tema zabednencema z ruznejch "human rights spolku" kteri maj tez svuj podil na tom terroru sandnegru v Europe . A kdo tomu neveri at se podiva treba do Calais kde sandnegri terrorizujou ridice kamionu a imbecilni zabednenci tem ilegalnim cmoudum za to jeste nosej jidlo a vobleceni misto toho aby jim vydelali krupon do krve a vypalili wigwam .

345522

12.2.2016 19:51

RE: Lidi by se uz meli

Dunn 77.?.?.?

Reakce na 345522

Souhlas.Stačí se podívat na pořad s Jílkovou, měl jsem adrenalin na cisterny!Mladí šmejdi určují celému národu co má dělat a co dělat nemá!Ten Stropnický a ta jeho hnusná vlastizrádná strana by měla jít před soud.Nechápu, jak můžeme držet hubu a platit neziskovky, které to dělají pro peníze a proti vlastnímu lidu!Už nemůžu!!

345527

12.2.2016 19:48

Pořád tomu nerozumíte?

Ten zlej 81.?.?.?

Představte si,že jste podnikatel. Přijdou za Vámi slušní pánové a požádají Vás o nějaké drobné za ochranu. Pošlete je pryč. Ještě ten večer vám rabiáti zdemolují podnik. Policie se tváří, že nemůže nic dělat Pochybujete snad o tom, že ti slušní pánové jsou spojení s těmi rabiáty? A že jednání policie je opravdu podle zákona? Ne, víte, že jsou všichni propojení. Proč tedy máte pochybnosti o propojení mezi politiky a imigranty? Imigranti vytváří přesně ty správné situace, kdy volání po tvrdé ruce a diktatuře bude všeobecné. To je přesně to, co chtějí. Budete otroci a rychle ztratíte to, co vaši předci pracně vybojovali. Nevěříte? Jen si připomeňte, co se děje v Belgii. Policie řekne, že tam prý je v nějaké čtvrti Bruselu někdo, o kom si myslí, že je terorista. No a to stačí, aby byla suspendována ústava, občanská práva a v zemi byl prakticky vyhlášen výjimečný stav. V USA Vás mohou uvěznit, aniž Vám řeknou proč. Protože si fízl myslí, že jste terorista. Ve Francii přijali podobný zákon, přečtěte si diskusi pod ním - vyznívá tak, že když aktivisté jsou proti, takže je to správný zákon. Není to skvělý Pavlovův reflex? Člověk neumí přijmout, že Ti co prosazovali totální pitomosti najednou mohou být za dobrou věc. Francii už není pomoci, odvrhla Boha a tohle je důsledek.

345526

13.2.2016 8:11

alespoň někteří rozumí: Končí celá pokrytecká křesťanská civilizace!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 345526

Jinak souhlas, až na ten závěr:
>Francii už není pomoci, odvrhla Boha a tohle je důsledek.
Kolonializmus, a neokolonializmus jsou poslední vrcholové produkty francouzské křesťanské civilizace. I dnešní rozpočet Francie se neobejde bez příjmů z bývalých kolonií.
Končí celá pokrytecká křesťanská civilizace! Vždy tam byl dvojí metr, i ta rovnost, volnost, bratrství zůstala jen propagandistickým pokrytectvím.
Nevím proč všichni brečí nad koncem, který byl tím dvojím metrem dán do vínku celé civilizaci. Vše co někdy začíná má i svůj konec. Místo brečení je potřeba se poohlédnout po tom jak žít a přežít. Pletou se i ti, kreří myslí že v krytech se zásobami v pohodě přežijí. Jen si trochu oddálí vstup na "planetu opic".
Zde navrhované technologie jak zvrátit vývoj na poslední chvíli, jsou zcestné a k ničemu dobrému dlouhodobě nepovedou, celý systém je propleten nepoctivostí všeho druhu jako rakovinou. Není co zlepšovat, lze jen připravovat poctivé základy pro budoucí, to ale nebude práce pro zdejší diskutérskou komunitu, která je schopna se nanejvýš pohoršovat nad různými vyčůranostmi elit, které mezitím prosákly i do plebsu. A tak bude mezi vyčůranci těžké sjednotit kohokoli s kýmkoli.
Atomizace společnosti dosáhla vrcholu.
Ani papež s patriarchou nejsou schopni se obejmout bez zjevného distancování.

345545

13.2.2016 10:45

RE: alespoň někteří rozumí: Končí celá pokrytecká křesťanská civilizace!

martin bares 85.?.?.?

Reakce na 345545

souhlas [pláč]

345548

13.2.2016 17:50

RE: alespoň někteří rozumí: Končí celá pokrytecká křesťanská civilizace!

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 345545

2000 let křesťanského temna ? Proč ne, ale když rozsvítíte, co uvidíte ? Zvířata.[zahanbení]

345556

13.2.2016 21:03

dám to aj sem

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 185.?.?.?

je to k veci:
https://www.youtube.com/watch?v=97JFggxXLbY

ten pán, čo tam hovorí bol šéfom sekcie KuKluxKlanu, kde sa vraj snažil obmedziť násilie. Tiež bol guvernérom v Lousiane a kandidátom na prezidenta USA.

Hlavne je zo záveru jasné, že nepaušalizuje činnosť žiadneho etnika a nehádže všetkých do 1 vreca, napriek tomu, že to iní robia.

345561

31.5.2016 8:13

Milí Francouzi,

Martell 92.?.?.?

musíte se probudit, vykopat dementa Hollanda a začít čistit Francii. Myslíte, že by policie vyšetřovala smrt vetřelců ?

349018

Příspěvků: 81

12.02. 00:46 maru  Drobná oprava
14.02. 14:08 Lucie  RE: Drobná oprava
12.02. 00:48  Kontinet byl obsazen dávno vězeňským školstvím
12.02. 11:16  RE: Kontinet byl obsazen dávno vězeňským školstvím
12.02. 19:01 mee  RE: Kontinet byl obsazen dávno vězeňským školstvím
12.02. 20:54  RE: Kontinet byl obsazen dávno vězeňským školstvím
14.02. 09:43 výjimečné porušení omerty  RE: Kontinet byl obsazen dávno vězeňským školstvím
15.02. 13:54 leicester196  RE: Kontinet byl obsazen dávno vězeňským školstvím
15.02. 21:37  Nadpis je správně a zde máte shrnutí co všem vaří za polívčičku zaměstnanci z daní
14.02. 00:40 .lak  RE: Kontinet byl obsazen dávno vězeňským školstvím
12.02. 04:01  Myslim,ze pro Francii a i Evropu nastane Bartolodejska noc.
13.02. 11:35 Peter2016  RE: Myslim,ze pro Francii a i Evropu nastane Bartolodejska noc.
12.02. 08:22 pozorovateľ  Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?
12.02. 12:30 ppppp  RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?
12.02. 14:52 bejvávalo  RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?
13.02. 06:42 Nikdo (originál)  RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?
14.02. 05:06  RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?
14.02. 11:33  RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?
14.02. 13:35 E.R.  RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?
14.02. 09:38 Avari  RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?
15.02. 12:35  RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?
15.02. 16:01 u  RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?
16.02. 21:54  RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?
13.02. 23:35 ppppp  RE: Neurotoxické látky spôsobujúce pasivitu ľudí ?
12.02. 09:10 výjimečné porušení omerty  PEKELNÉ SOUŽITÍ S MIGRANTY A POLITIKY
12.02. 09:53 WAZARI  Nějak pořád nechápu, co je cílem
12.02. 11:14 Jirkap  RE: Nějak pořád nechápu, co je cílem
12.02. 12:26 výjimečné porušení omerty  RE: Nějak pořád nechápu, co je cílem
12.02. 15:33 Nikdo (originál)  RE: Nějak pořád nechápu, co je cílem
15.02. 01:34 favela  To je za ucelem
12.02. 18:51 mee  RE: Nějak pořád nechápu, co je cílem
12.02. 10:19 Miloslav Dědek  Budoucnost?
15.02. 00:08  RE: Budoucnost?
12.02. 11:53 tartus  aspon vieme
12.02. 11:54 Jenda52  To si necháme srát od vlád na hlavu do nekonečna???
12.02. 12:20 Heřman Vidlák  RE: To si necháme srát od vlád na hlavu do nekonečna???
12.02. 12:48  RE: To si necháme srát od vlád na hlavu do nekonečna???
12.02. 12:53 jezinka  RE: To si necháme srát od vlád na hlavu do nekonečna???
12.02. 17:06 Jarmila  RE: To si necháme srát od vlád na hlavu do nekonečna???
12.02. 19:29  RE: To si necháme srát od vlád na hlavu do nekonečna???
12.02. 19:41 dub  RE: To si necháme srát od vlád na hlavu do nekonečna???
12.02. 13:29 Aja  Myslím na obyvatele Calais,
12.02. 13:34 Vladimír Stwora  RE: Myslím na obyvatele Calais,
12.02. 15:50  RE: Myslím na obyvatele Calais,
12.02. 20:55 Vladimír Stwora  RE: Myslím na obyvatele Calais,
12.02. 21:12 Aja  RE: Myslím na obyvatele Calais,
12.02. 21:23 Vladimír Stwora  RE: Myslím na obyvatele Calais,
13.02. 06:02 Satanist  RE: Myslím na obyvatele Calais,
13.02. 15:27 Nikdo (originál)  RE: Myslím na obyvatele Calais,
13.02. 17:20  RE: Myslím na obyvatele Calais,
13.02. 19:45 E.R.  RE: Myslím na obyvatele Calais,
13.02. 20:15 Nikdo (originál)  RE: Myslím na obyvatele Calais,
14.02. 11:53  Kabala.
14.02. 21:15 karel4u  RE: Myslím na obyvatele Calais,
15.02. 13:43  RE: Myslím na obyvatele Calais,
15.02. 18:37 dub  RE: Myslím na obyvatele Calais,
17.02. 04:09 karel4u  RE: Myslím na obyvatele Calais,
17.02. 15:15  RE: Myslím na obyvatele Calais,
12.02. 21:51 E.R.  RE: Myslím na obyvatele Calais,
16.02. 21:44 F&T  RE: Myslím na obyvatele Calais,
16.02. 21:56 E.R.  RE: Myslím na obyvatele Calais,
12.02. 22:52 dub  RE: Myslím na obyvatele Calais,
12.02. 23:07 Aja  RE: Myslím na obyvatele Calais,
12.02. 23:15 dub  RE: Myslím na obyvatele Calais,
13.02. 12:03 jezinka  RE: Myslím na obyvatele Calais,
12.02. 13:52 didusin  Znepokojen naivitou
12.02. 14:21 Vladimír Stwora  RE: Znepokojen naivitou
12.02. 20:19 Ctenar nahodny  RE: Znepokojen naivitou
12.02. 21:21 E.R.  RE: Znepokojen naivitou
13.02. 15:15 bydlo  RE: Znepokojen naivitou
16.02. 02:15 favela  RE: Znepokojen naivitou
12.02. 16:11 Dunn  Ten, kdo nastolí v Americe pořádek a vyžene neocony
12.02. 19:52  RE: Ten, kdo nastolí v Americe pořádek a vyžene neocony
12.02. 18:53 Satanist  Lidi by se uz meli
12.02. 19:51 Dunn  RE: Lidi by se uz meli
12.02. 19:48 Ten zlej  Pořád tomu nerozumíte?
13.02. 08:11  alespoň někteří rozumí: Končí celá pokrytecká křesťanská civilizace!
13.02. 10:45 martin bares  RE: alespoň někteří rozumí: Končí celá pokrytecká křesťanská civilizace!
13.02. 17:50 výjimečné porušení omerty  RE: alespoň někteří rozumí: Končí celá pokrytecká křesťanská civilizace!
13.02. 21:03 ppppp  dám to aj sem
31.05. 08:13 Martell  Milí Francouzi,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

40

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 102 čtenářů částkou 12 143 korun, což je 40 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Jak funguje MMF22.11.17 10:28 Neurčeno 0

Učitel suspendován poté, co oslovil transgendera jako dívku20.11.17 11:33 Británie 6

Šéf Pirátů: Chceme jenom změnit poměry, aby odpovídaly západní Evropě19.11.17 11:21 Česká republika 0

17. listopad - panoptikum na Václaváku financoval Soros, oligarchové Tomáš a Karel Janečkovi a jejich kámoš Winkler18.11.17 12:00 Česká republika 1

17. litopad - varování před "diktaturou referend" 18.11.17 11:33 Česká republika 3

Dohoda KGB a CIA. Dělení majetku a moci. Schůzka Havla a Sorose v roce 1986 na ambasádě USA v Praze17.11.17 15:08 Česká republika 4

Neatraktivní ženy si stěžují, že je nikdo sexuálně neobtěžoval. Rozjely kampaň Why not me17.11.17 11:13 Neurčeno 7

Lana Lokteff - Proč nechci být menšinou16.11.17 21:33 Neurčeno 4

Šašek Hradílek vydírá Zemana hladovkou16.11.17 12:14 Česká republika 11

Dva články z dnešních novin16.11.17 10:57 Neurčeno 3

Otec sedmi dětí se stal šestiletou holčičkou16.11.17 01:42 Kanada 3

Vánoční trhy se v Rakousku i Německu mění 16.11.17 00:44 Německo 4

EU ruší Dublin a chce brát trvale i ekonomické migranty z Afriky15.11.17 23:14 Evropská unie 3

Jurečka a chemická lobby: Glyfosát15.11.17 08:28 Evropská unie 4

Francie řeší přibývající sebevraždy policistů14.11.17 23:41 Francie 2

Šťastná nálezkyně13.11.17 21:09 Česká republika 0

Jiný pohled na aféru #MeToo13.11.17 12:12 Rusko 2

Stropnický st.: "občané by neměli mít možnost rozhodovat o věcech, u kterých nedokážou posoudit všechny důsledky"12.11.17 18:13 Česká republika 7

Je v pořádku být bílý?12.11.17 17:18 USA 2

Republikánský kandidát měl před 40 lety osahávat 14letou dívku10.11.17 10:16 USA 5

Měnové kurzy

USD
21,52 Kč
Euro
25,47 Kč
Libra
28,69 Kč
Kanadský dolar
16,95 Kč
Australský dolar
16,40 Kč
Švýcarský frank
21,93 Kč
100 japonských jenů
19,34 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
6,05 Kč
100 maď. forintů
8,13 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
36,81 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 764,66 Kč
1 unce stříbra
368,06 Kč
Bitcoin
176 759,76 Kč

Poslední aktualizace: 23.11.2017 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 125