Diskuze k článku

Humanismus, migrace a vlastenectví

Příspěvků 31

11.2.2016 8:47

Autore díky!

eda521 193.?.?.?

Hutný těžký text, který však stojí za to přelouskat, následovat obrazy, které autor vykresluje. Ve výsledku je v něm ta správná opora, kterou musíme hledat, najít a použít. A je tam také správný směr, který mohu jen doplnit odkazem na nedávno prezentovaný text Dostojevského:
http://www.isstras.eu/cs/2015/12/25/dostojevskij-o...
Oceňuji, že si autor dal práci s formulací neotřelých myšlenek, které by neměly zapadnout. Např.:
Humanismus ... brojí proti ryzí mentalitě jednotlivých národů, mentalitě, která se ukovala životem generací jednoho a téhož rodového společenství na společné hroudě, v horoucích zápasech o uhájení vlastní domoviny, v potu tváře na zušlechťování krajiny a budování všech opěrných pilířů rodné državy.
Této ryzí mentalitě (chápu jako dobré i zlé v národu tak jako v člověku) jsme se vzdálili do nicoty. Opíjíme se namalovanými kulisami DOBRA, za nimiž je veliké NIC. Perspektiva naší mladé generace je v temnotě, ale my jsme opilí snadností žití nás, šťastných jedinců v luxusních kajutách Titaniku. Jak mi právě včera bezelstně sdělil můj kolega - nikdy jsme se neměli tak dobře jako se máme teď. Je to velmi inteligentní člověk, ale chápe svět po svém, asi jako každý z nás.
A já teď nevím, zda jsem hlupák já nebo on. Nebo oba. Nebo máme oba právo na svou pravdu. Vážně nevím. Vždyť žít se musí, tak proč a jak moc si připouštět temnou realitu a její perspektivy.
Zpátky k textu. Považuji v dnešní době za odvážné napsat a účinně (celým tím textem) hájit větu:
Pro naši budoucí existenci je naprosto nutné, abychom opustili Evropskou unii i NATO a hledali spojenectví tam, kde se nacházejí naše kořeny, v širé, blahosklonné a věčné Rusi.
Tahle věta jde přímo proti naší současné vládnoucí garnituře a proti celé té dolary napájené klice pěstitelů správných informačních polí v české kotlině. Pěstované pole je založeno právě na vzletných slovech (humanismus), která se stávají mantrou, ale vytrácí se obsah, vytrácí se jakákoliv možnost dostat odpovědi na moře otázek ke způsobu výkonu svěřené moci. Tím se i slovo demokracie stalo bezobsažnou mantrou. Ale pojmenovali jsme to jako deficit demokracie a jsme zdá se spoko - přece nic není dokonalé. Lži se oblékly do politicky korektních eufemismů.

345448

11.2.2016 9:40

RE: Autore díky!

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Reakce na 345448

Naprostý souhlas. Bohužel kolaborace je velice módní a "proti proudu" je nás menšina. A agresivita kolaborantů vzrůstá každým dnem.

345451

11.2.2016 9:23

čekání na ránu z milosti

el 85.?.?.?

Byly to trestuhodné chyby, některá rozhodnutí učiněná v posledních 25 letech. Onou nejosudnější se zdá být vstup do EU (přes nepříliš jasný souhlas národa) o NATO ani nemluvě. A jak bylo trefně poznamenáno v pohádce S čerty nejsou žerty, "co peklo jednou schvátí, už nenavrátí".

Kdo by se nadál, že hlavní silou oněch dvou institucí budou manipulace, lež a ostrifikace protivníků, vždyť jsou to ti nejdemokratičtější z nejdemokratičtějších jedinců, kteří určují chod těchto mega pomocníků globalistů.

Za fasádou natřeno na růžovo, na níž se zlatým písmem lesknou všechny ty pojmy počínaje demokracií a konče humanismem se nachází děsivá prázdnota, která nepočítá s člověkem v jeho přirozenosti, do které spadá vyšší já jako součást kosmogenie, v níž Otec čeká na konečné výsledky návštěvy jeho syna v tomto "úžasném" systému.

Nedovolím si tvrdit, že výsledky jsou tristní, ale při pohledu z okna a zapojení kritického myšlení se jeví, že nejlepším řešením je nemyslet si nic a ve shodě s Platonem to nechat vyjádřit ono vyšší já, pouhým nekonáním rozumu, toho nástroje ďábla (jak namaloval Eugéne Delacroix).

Přestože se jako jedinou záchranou před definitivním úpadkem Západu (jehož jsme součástí) jeví opustit tuto prakticky již potopenou loď, nejsou zde podle mého názoru síly, které by to byly schopny dokázat. Paradoxní je, že řvounů, jejichž pracovní náplní je otravovat národ, je absolutní minimum (ovšem s médií v zádech), přesto tito "inflační infantilové" dokázali a stále nejspíše dokáží ovlivnit úvahy větší části davu.

Na druhou stranu, komu by se chtělo pasivně čekat na tu ránu z milosti, která stejně jednoho krásného dne přijde.........

345450

11.2.2016 10:26

RE: čekání na ránu z milosti

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 345450

... a hledali spojenectví tam, kde se nacházejí naše kořeny, v širé, blahosklonné a věčné Rusi.

To se týká jen zbytků slovanské části populace v ČR, ale většina obyvatel jsou židovští míšenci a zcela cizí etnika. Jinými slovy, nedopadne to u nás dobře, protože většina obyvatel ty slovanské kořeny necítí a nectí. Nemluvě o tom, že i většina z té slovanské populace nemá o svých kořenech ponětí a když je náhodou ctí, tak tu vybájenou, naivní, kostýmovou pseudoindiánskou formu.

[oči v sloup]

345452

11.2.2016 12:23

RE: čekání na ránu z milosti

PeS 193.?.?.?

Reakce na 345452

Ona se ale ta širá a blahosklonná Rus k nám nechovala vždy dobře. Je tedy otázka, do jaké míry může tento "panslavismus" fungovat a kdy dojde na to, že malý národ sousedící s velkým národem bude tahat za kratší stranu provazu.

Samozřejmě je lepší výchozí postavení to, když nás velký soused považuje za malého bratříčka, který měl štěstí (Rusové), než za opice z východu (většinové západní mínění)...

345458

11.2.2016 15:42

RE: čekání na ránu z milosti

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 345458

Sice za nás ta Rus vykrvácela po miliónech na východní frontě, ale to je patrně jenom komentář. Taky na nás mají ti hajzlové namířený jaderný rakety v množství, že když to spustí tak z Česka zbude leda flek! Za to můžou už dopředu, sice jsme vojensky a oficiální propagandou proti nim, ale měli být tolerantní a nevšímat si toho, je to jenom komentář. Medvěd má přece pěkně jezdit v cirkusu na koloběžce. A ještě k tomu komentáři nad váma, tomu pisateli bych vzkázal, to je perla! Češi jsou samozřejmě z většiny Slovani, už letmým pohledem (tvary lebek, obličeje, těla žen), k tomu typické slovanské buranství (což nemusí být vždycky na škodu, třásli se před náma i Římani protože my jsme se s nikým nemazlili), a pak mnoho shodných vlastností jako typické slovanské kolektivistické myšlení (na rozdíl od individualistického západního). Židomíšenců je tu hodně, z naprosté většiny ale okupují Prahu, zbytek země jimi postižen není, jejich vlivem bohužel ano. Co se to hergot děje že na Zvědavci vycházejí komentáře jak z parlametních listů cz, novinek cz ... (nic proti uvedeným), ale tohle by měl být trochu jiný formát, ne?[oči v sloup] [zmaten] [smích]

345468

11.2.2016 22:22

RE: čekání na ránu z milosti

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 345468

"Češi jsou samozřejmě z většiny Slovani,..."

Všichni Češi jsou logicky Slované, leč většina současných obyvatel českých zemí je promíšena s Židy a dalšími etniky, takže jsou Čechy maximálně politicky, nikoli geneticky. Nemluvě o materializovaném vědomí, které žádný skutečný Slovan nemá a mít nemůže. Jinými slovy, původních Čechů je v českých zemích poskrovnu a není to jen problém Prahy a větších měst. Kdybyste trochu znal dějiny a nezamořil si hlavu židovskou historií, tak byste věděl, že se tu několikrát během posledních 1300 let vyměnila populace, ať už to způsobily záměrně šířené choroby, kořistnické války, obchod s otroky či cílevědomá genocida v různých podobách.

[oči v sloup]

345484

11.2.2016 23:54

RE: čekání na ránu z milosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 345484

Tak trefil jste hřebíček na hlavičku. V podstatě česko i euálka je pod válkou institucionálních a průmyslových rasistů nepřetržitě akorát to inkvizice různých forem neumožňuje říkat výchovou, autocenzůrou, pseudobontónem a tím že se to nenosí a byli by z toho problémy s pořadově pochodujícími. Důkazem toho je že se neobnovují generace protože z prostředí udělali otrávený úhor šmejdy a chtějí to zachránit těmi se stejnými vlastnostmi kořistění což považují za životaschopné ale to si darmožrouti naběhli na to že jiní stejného ražení jim budou konkurovat. Je to s odpuštěním jako u blbých na dvorečku, nebo i bez. A pokud tohle vymyslela elita na svou záchranu titaniku (západu) tak mi nezbývá než se upřímně smát.

A něco k tématu
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Tady-...

345485

12.2.2016 9:35

RE: čekání na ránu z milosti

PetrD 80.?.?.?

Reakce na 345484

Pokud vezmeme v úvahu tezi, že dominantní Y-haploskupina určující původní Slovany je R1a, pak je sice pravda, že jsme méně "slovanštější" než např Rusové, Ukrajinci nebo Poláci, ale stále je to dominantní haploskupina u nás. Dle různých genetických studií je to mezi 34-40% v ČR, zatímco v Rusku či na Ukrajině je to něco málo nad 50%. My máme zase více R1b(kolem 20%), která je původem keltogermánská. Pokud židovskými geny myslíte původní semitské, tak Židé mají převahů genů skupin J a E, které jsou mezi Čechy zasoupeny kolem 10%, což ovšem neznamená, že všichni z těch skupin mají židovské předky, skupina E je rozšířena i na Balkáně mezi Srby atd.
Proto se domnívám, že s tím neslovanstvím a naopak židovstvím české genetiky to zas až tak horké není. Alespoň zatím.

345495

12.2.2016 1:34

RE: Cekání Na milion raket z Ruska..

favela 113.?.?.?

Reakce na 345468

Ty rakety jsou namireny kam je-li mozne se zeptat . Kam na CR. A jakem mnozstvi. Byly rakety namireny po r. 69 ze zapadu. Na ruske zakladny u nas. Jak je to presne dnes? Vite to ? Nebo to vite uz dopredu ? Oficialni propagandou?

345490

11.2.2016 18:00

RE: čekání na ránu z milosti

Spektátor Čumilovič Puk 78.?.?.?

Reakce na 345458

Ale jděte. Neznáte historii. V roce 1968 rozkaz k invazi vojsk VS vydal Ukrajinec Brežněv. Vypadá to, že i pod nátlakem soudruhů z Polska či Bulharska a neslovanského NDR či Maďarska, kteří se báli, že by se v jejich zemích mohla taky spustit nějaká ta jara... Západ to taky potřeboval, následky války ve Vietnamu Západ a USA velice poškozovaly - a levice tam velice sílila! ČSSR bylo navíc dost nebezpečné s novou koncepcí skutečně spravedlivé ekonomiky dle vizí OTY Šika! Globální oligarchové o nějaké ČSSR fakt nestáli! Co kdyby to dle Šika zafungovalo a pak by to chtěli lidé na celém světě? Tzv. NWO by skončilo! Rusové jako národ do toho spadli ani nevěděli jak. Nu a co se týče Západního pohledu na nás Slovany? To se táhne už hodně dlouho - viz. slova slave (otrok = Slovan) a servis (služba = Srb). Každopádně Rusové a vůbec Slované ukázali, že jsou silní. Evropská část RF má přes 5 mil. km2. EU má přes 4 mil. km2. Bělorusko + Ukrajina mají přes 750 000 km2. A Slovanské země EU + státy bývalé Jugoslávie mají taky přes cca 750 000 km2. Dá se tedy říci, že na těch cca 10 mil. km2 Evropy Slované žijí na cca 6,5 mil. km2! A Keltové + Germáni + Románské národy žijí na zbylých 3,5 mil. Km2. Z těch cca 750 mil. obyvatel Evropy pak Slované tvoří cca 300 mil. obyvatel. "Opice z východu" pak dosáhli i mnoha dalších úspěchů. Např. jako první létali do vesmíru či jako první přišli s jadernou energetikou. A kdyby nebylo naprosto devastujících válek a revolucí (např. 2WW SSSR zničila do doby kamenné!), kdoví jakých civilizačních úspěchů by dnes "opice z východu" dosahovali...

345475

11.2.2016 20:10

RE: čekání na ránu z milosti

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 345475

O tom kde by bylo Rusko nebýt 2WW lze taky říct kam se Rusku i přes 2WW technicky dostalo. V roce 1930 orali dřevěným pluhem a v roce 1955 měli atomovou bombu. Za další dva roky byli ve vesmíru. Kdo jen trochu rozumí technice a co takové obory jako jaderná energetika nebo vesmírný a letecký průmysl obnáší ví o čem tady píši. Jen na okraj připomenu, že Hitler při ústupu uplatňoval politiku spálené země. To nebylo nějaké politické prohášení, ale důsledně aplikováno při útěku německých vojsk, ale to je jiná kapitola.

345481

12.2.2016 11:15

RE: čekání na ránu z milosti

Spektátor Čumilovič Puk 80.?.?.?

Reakce na 345481

Přesně tak. Už mě fakt s.re ta hora lží a pomluv o Rusku. Vždy mě to štvalo. Už za komunismu ty šeptandy, jací jsou Rusové hajzlové. Jasně, že jsou! Ale ne menší než Zápaďáci, kteří "v.jebávají" naprosto s celým světem! Západoslované jsou prostě neskuteční idioti. Za barevné korálky by prodali vše kolem sebe - místo toho, aby se zamysleli, jak zlepšit svou civilizaci a to si prosadit. Zdá se, že jen Rus pochopil, o co zde jde - a proto z rozhodnutí "world-elit" musí vyhynout, protože si dovolil příliš. "Zaostalost" Ruska vždy souvisela s jeho určitou geografickou odlehlostí od center hlavního civilizačního vývoje a také s jeho několika smrtelnými válečný zápasy o holé bytí, z nichž 2WW byla vůbec tím nejhorším zápasem. Považte: 1. Kompletně zničená země od Moskvy vše na západ a jih do doby kamenné. 2. Chybělo 27 milionů párů pracovitých ruk, kteří ve válečném pekle zemřeli. A těch pár miliónů zajatců je rozhodně nemohlo nahradit. 3. Země byla obtěžkána desítkami miliónů válečných invalidů. 3. Země z poraženého Německa dostala asi jen 1/4 válečné kořisti - zbytek si sklidily USA a Británie! 4. Země byla nucena při zahájení studené války nadále vydržovat ohromné armádní výdaje!!! Místo, aby investovala do civilního sektoru či do technologii. 5. USA přes USD začali vládnout světu = USA sklízeli z celého světa bohatství, neb kdo chtěl obchodovat, musel si od USA pořídit USD a něco za to USA dát + 6. Do USA začaly proudit mozky z celého světa! I ze SSSR... Atd. apod. 7. A pak USA dávali dárečky kamarádům... Byla to od počátku nerovná soutěž mezi Východem a Západem! Kdo si myslí, že se Rusko z 2WW mohlo vyhrabat za 40 let za takových podmínek? Za mě říkám: Vivat Rusové, jste molodci a bohatýři, nad Vás není!

345500

14.2.2016 13:20

RE: čekání na ránu z milosti

mtk 88.?.?.?

Reakce na 345481

A odkud se do Ruska ty traktory a atomové bomby dostaly?
https://www.youtube.com/watch?v=cvEBsOnhSHE

345579

11.2.2016 10:36

uvědomme si, že...

jezinka 88.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=svHV4XQgCgQ

345453

11.2.2016 11:41

RE: uvědomme si, že...

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 345453

Ano, různá tropická netáhla produkují tyto pseudofilosofické žvásty, jako ten odkazovaný Mooji, ve velkém množství. Kupodivu se vždy najde dost prosťáčků, co jim to baští a platí tyto lehkoživky.

[velký smích]

345455

11.2.2016 12:24

RE: uvědomme si, že...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 345455

To jsi řekl moc hezky. Je vidět, že ti to opravdu pálí. Ti vyžírkové by správně měli za pár šupů makat ve fabrice od nevidim do nevidim, protože tak je to správné a tak to má být a hlavně to řekl tady pan originál.

Nedej bože, aby místo práce přemýšleli o blbostech... Těžko říci, kdo je na tom ve skutečnosti lépe, jestli pan originál, nebo to "tropické netáhlo".

345459

11.2.2016 21:50

RE: uvědomme si, že...

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 345459

Nechte si tykání a přihlouplé fabulace pro své soudruhy, hestroyi.

[oči v sloup]

345483

11.2.2016 16:29

RE: uvědomme si, že...

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 345453

Hezký den Jezinkám, ti Indové to umí tak hezky povědět.

Tak přidám jednu hezkou písničku

https://www.youtube.com/watch?v=vTIIMJ9tUc8

345470

11.2.2016 16:49

RE: uvědomme si, že...

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 345470

Hergot,co mi to jen připomíná..?.... Není to náhodou reklama na rybí konzervu "Tuňák čtyř barev"???... To je taky přesně k tématu.....

345471

11.2.2016 11:28

Co je cílem lidského života

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Masy lidí nevědí,že jakmile se probudí chtivé touhy,zničí z duchovního hlediska všechny smysly:mysl,inteligenci,trpělivost,stud,krásu,sílu,pamět a pravdivost, a tím i štastný život.Naše hmotné podmínění je ve skutečnosti nemoc.Chceme-li mít skutečný smyslový požitek,musíme se zbavit pout k hmotné existenci. Tomu se říká duchovní vývoj.

Dokonalá civilizace je civilizací átmy neboli samotné duše.Civilizovaný člověk holdující smyslovému požitku se nachází na úrovni zvířat,protože zvířata se nedokážou pozvednout nad úroveň smyslové činnosti,člověk ale může. Nad smysly stojí mysl.Civilizace mentální spekulace však také není dokonalým stupněm života,protože nad myslí je inteligence a Bhagavad-gítě se můžeme dočíst o intelektuální civilizaci.Védská literatura poskytuje různé pokyny pro rozdílné druhy civilizací,a to jak pro civilizaci smyslovou,mentální či intelektuální,tak pro civilizaci samotné duše.

Vše bylo už dávno,tisíce let před křesťanskou biblí analýzováno. Dokonce i první písemné zpracování védské důchovní literatury je toto: Šrímad-Bhágavatam byl sestaven více jak před pěti tisíci lety.Mahábhárata ještě dříve a Purány byly sestaveny ještě před Mahábháratou.Taková je přibližná doby sepsání védských duchovních písem. To,že západní hemisféra se ubírá vlastní cestou a nerespektuje autoritativní nauku Véd- je cestou špatným směrem. Vyjímkou jsou stále pomlouvaní Rusové. O tom se dozvíte na http://leva-net

345454

13.2.2016 4:40

RE: Co je cílem lidského života

F&T 78.?.?.?

Reakce na 345454

No, já teda nevím, ale nějak si nevzpomínám, že by pan Pjakin nějak hovořil o védách.

Na druhé straně ta civilizace, co tu byla kdysi a stvořila védy vývojově upadla. Vymysleli tam systém kast a lidé nižší úrovně vědomí neměli žádnou šanci škodit v politice. Mohli pracovat jen tam, kde svojí činností v zemědělství nemohli napáchat větší škodu.

To funguje dlouho, ale nakonec se takových pár lidí přeci jen dostane na vyšší posty a celý systém postupně "otráví". Třeba k tomu nedojde během jedné generace, ale postupným úpadkem rozhodně ano.

345542

11.2.2016 13:13

Text autora trochu patetický, nicméně pravdivý.

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

"Mysl i srdce těchto invazivních vetřelců nehoří úctou a náklonností k našim zemím a kultuře."

Mysl a srdce štěnic nehoří úctou a náklonností ke kožním záhybům hostitele. Ale pokud mysl a srdce hostitele zahoří náklonností ke štěnicím, smrt hostitele na pupínky je nevyhnutelná. Absolutně jednoduchá kauzalita.

345461

15.2.2016 22:01

RE: Text autora trochu patetický, nicméně pravdivý.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 345461

Štěnice jsou metafora pro jinou skupinu obyvatel? Alespoň doufám, že jsem to špatně pochopila! Myšlenka, že "jiné" rovná se "cizí" rovná se "vetřelecké" rovná se ... je naprosto zcestná a nebezpečná. Pořekladlo člověk člověku vlkem je smutný odpozorovaný fakt založený na naprostém omylu, k jehož šíření vy sám přispíváte. Jedna z nejsilnějších druhových vlastností lidstva (lidí jako živočišného druhu) je participace, sociální dovednosti založené na spolupráci. Lidé by se neměli spojovat jen pokud mají vnějšího nepřítele. Mimochodem celé multikulti apod. je spíše postprodukt rozvoje nových médií a technologií, které jak je patrné vy sám využíváte. Ale proč vlastně píšu na konspiráčkový blogísek? kdo ví, tohle je fakt hnus, to by nemělo nechat v klidu nikoho.

345608

11.2.2016 17:06

komu?

ALMAS 109.?.?.?

Mě se nezdá že by jsme se měli přiklánět na kteroukoliv stranu, nebo jinými slovy - hledat za každou cenu komu se strčit do p*dele. Nemáte dojem ža nás zklamala zatím každá strana ke které jsme se přiklonili?..Já jo. Souhlasím s autorem že by jsme měli vystoupit z EU i NATO, respektive nikdy jsme tam neměli vstoupit. Ale vrátit se matičce Rusi se mi nechce. Myslím že už je načase aby si ČR našla svou nezávislou - vlastní cestu a uvedomila si že může být suverenním nezávislým státem. Máme na to....jenom chtít.

345472

11.2.2016 18:15

RE: komu?

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 345472

Jo,skvělá myšlenka,ale v tom případě bychom se měli nechat "vystřelit na Měsíc...."[chechtot][chechtot][chechtot]

345477

11.2.2016 18:09

Ani to, ani to

R 90.?.?.?

Ani k západu, ani k Rusku, Střední Evropa by se měla spojit do svého vlastního mocensklého bloku a ovlivňovat dění v jejím prostoru i navenek. Ne nadarmo tu podobný útvar dříve vydržel několik staletí. P.S. Letos je 100. výročí úmrtí císaře F.J.

345476

11.2.2016 19:35

RE: Ani to, ani to

martin bares 85.?.?.?

Reakce na 345476

potěš koště. Tys tomu dal.

345479

11.2.2016 18:52

pro materialisty

jezinka 88.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=ne5n1RKXE2w&feature=iv&src_vid=AAkH9Ac9jo0&annotation_id=annotation_1523617719

345478

12.2.2016 9:21

BP menšiny v ČR

NikaMo 213.?.?.?

Jestli má někdo zájem se vyjádřit k národnostním menšinám více, může na tomto odkazu! Mně to pomůže
https://www.vyplnto.cz/moje-pruzkumy/?did=52891
Vám, co jste si čas našli, děkuji!

345494

12.2.2016 11:23

Manifest

Croix 178.?.?.?

Text vpravdě tradicionalistický ve smyslu "Tradice", na "evolovské" úrovni, v podstatě má charakter středoevropského a slovanského manifestu svého druhu. Velké ocenění a pochvala p. Lhotákovi z mojí strany.

345502

Příspěvků: 31

11.02. 08:47 eda521  Autore díky!
11.02. 09:40 WAZARI  RE: Autore díky!
11.02. 09:23 el  čekání na ránu z milosti
11.02. 10:26 Nikdo (originál)  RE: čekání na ránu z milosti
11.02. 12:23 PeS  RE: čekání na ránu z milosti
11.02. 15:42 r.k.  RE: čekání na ránu z milosti
11.02. 22:22 Nikdo (originál)  RE: čekání na ránu z milosti
11.02. 23:54  RE: čekání na ránu z milosti
12.02. 09:35 PetrD  RE: čekání na ránu z milosti
12.02. 01:34 favela  RE: Cekání Na milion raket z Ruska..
11.02. 18:00 Spektátor Čumilovič Puk  RE: čekání na ránu z milosti
11.02. 20:10 Jacob  RE: čekání na ránu z milosti
12.02. 11:15 Spektátor Čumilovič Puk  RE: čekání na ránu z milosti
14.02. 13:20 mtk  RE: čekání na ránu z milosti
11.02. 10:36 jezinka  uvědomme si, že...
11.02. 11:41 Nikdo (originál)  RE: uvědomme si, že...
11.02. 12:24 hestroy  RE: uvědomme si, že...
11.02. 21:50 Nikdo (originál)  RE: uvědomme si, že...
11.02. 16:29 Marten264  RE: uvědomme si, že...
11.02. 16:49 E.R.  RE: uvědomme si, že...
11.02. 11:28  Co je cílem lidského života
13.02. 04:40 F&T  RE: Co je cílem lidského života
11.02. 13:13 výjimečné porušení omerty  Text autora trochu patetický, nicméně pravdivý.
15.02. 22:01  RE: Text autora trochu patetický, nicméně pravdivý.
11.02. 17:06 ALMAS  komu?
11.02. 18:15 E.R.  RE: komu?
11.02. 18:09 R  Ani to, ani to
11.02. 19:35 martin bares  RE: Ani to, ani to
11.02. 18:52 jezinka  pro materialisty
12.02. 09:21 NikaMo  BP menšiny v ČR
12.02. 11:23 Croix  Manifest

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

22

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 45 čtenářů částkou 6 716 korun, což je 22 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Hidžábem to začíná12.12.19 11:38 Francie 1

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 1

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 1

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 2

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 6

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 2

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 1

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
22,90 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
30,26 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,09 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 769,84 Kč
1 unce stříbra
386,83 Kč
Bitcoin
163 641,26 Kč

Poslední aktualizace: 12.12.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 596