Diskuze k článku

Jak jsem si nepochutnal

Příspěvků 41

12.12.2015 5:58

JAK JSEM SI NEPOCHUTNAL

Ssss 46.?.?.?

Takže ste piekli chlieb s pes vám ho zozral ,nuz život prináša rozne pribehy a toto je jeden znich.zaujímavý pribeh...ja som včera ráno isiel do obchodu kupil som si rozky,máslo a mal som ranajky=-O kávu som mal meltu s mliekom.

343012

12.12.2015 6:26

Moc hezky zvire ....

Satanist 173.?.?.?

Na tu fenku bych se za to sezrani bochnicku chleba nezlobil a priste si ji vohlidal ..... V takovy Italii jsou na tom vo moc hur . Predstavte si pekarnu ktera voni na jihu Italie kde bejval klidek a takovej dobrej a cerstve upecenej chleba kterej voni na ulici a s kterym si tam pekar dal taky tolik prace kterej mu tam dnes smajzne a hned sezere kdejakej jako tma cernej somalskej nigger z kteryho pak pri niceni majetku v ulicich kdyz si use@e litaj saze .....

343013

12.12.2015 9:27

jojo pořád se něco děje

captainno1 cerny (tečka) prem (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Ještě si užívejte svobodu, brzy to budete muset jako mimořádnou situaci nahlásit na národní výbor a pejsek bude zařazen do projektu Všichni budeme jednou dobří
a tam s ním bude cvičitel provádět terapii. Ta bude podpořena i medikamenty, které bude muset tento váš miláček konzumovat. Podle výzkumu z univerzity v bostonu se totiž zjistilo, že ukradením chleba to začíná a bombovými donáškami to končí.

343014

12.12.2015 10:04

Boby

JL 85.?.?.?

To my sme mali u stareho otca takeho maleho gulasa, krizenec hadam vsetkym ras, ktore presli cez dedinu. Ale pri nom som mal obcas pocit, ze ma viac rozumu ako dospeli...
Kazdy vikend sme chodievali k starym rodicom na dedinu pomahat okolo domu a gazdovstva a ked sme napriklad pleli burinu v zahrade, povedzme medzi mrkvou, tak tento nas maly vsivak dobehol ku nam a plel tiez. No zaujimave bolo, ze skutocne trhal/kmasal len burinu, mrkvy sa nikdy ani nedotkol.
Inokedy sme sa vybrali taka partia bratrancov sesternic do miestnej krcmy na kofolu a biliard a Bobyno samozrejme za nami. Vzdy mal niekde nejaku zaloznu dieru v plote, ktoru sme neobjavili a utekal za nami. A ked uz bol s nami v partii, tak pobehoval okolo a do kazdej brany, okolo ktorej sme presli, musel zastekat, obzvlast ak tam bolo nejake velke psisko. Vtedy bol frajer najvacsi, este aj hlavu tak hrdo drzal ked si vykracoval s nami. No ked sa nejakym sposobom to velke psisko dostalo von z brany, prve co Bobyno spravil, stiahol chvost a smik ho schovat sa za nas. [smích]
Inak bol vybornym potkaniarom. Dedko mal taku vacsiu miestnost kde skladoval obilie a kukuricu pre zvierata a samozrejme, taketo miestnosti sa takmer nikdy nezaobisli bez hlodavcov. Bobymu stacilo ked sme prisli ku dveram "Boby, trhaj!" a uz letel ako sip. Vzdy nejakeho ulovil.
Ku sklonku zivota sa prejavil este zvlastnejsie - dedko bol zvyknuty pravidelne sledovat vecerne spravy. Vzdy si sadol do svojho kresla a odtial sledoval TV. Ked dedko zomrel, Boby sa utlmil v sibalstvach a aj ked nikdy nebol nauceny vojst do domu, pritom sme vzdy mavali dvere do dvora otvorene, po dedkovej smrti viackrat sam vosiel vecer do domu a v case, ked dedko zvykol sledovat spravy, Boby vyskocil na jeho kreslo a pozeral tiez.
Ked to spravil prvykrat, zostali sme pozerat ako obareni, ale casom sme si zvykli...
Boby mal vela zvlastnosti, ktore by som od psa nikdy necakal a preto aj napriek tomu, ze uz je hadam 10 rokov po smrti, vzdy na neho a jeho sibalstva spominame so smiechom... Dokonca brat svojim detom kazdy vecer rozprava rozpravku na dobru noc o Bobym a jeho dobrodruzstvach. [smích]

343015

13.12.2015 13:27

RE: Boby

aris 194.?.?.?

Reakce na 343015

tak toto bol dlhý príspevok, ale nenudil od začiatku do konca.

krásny príspevok, ktorý ma po dlhom čase na internete potešil.

343047

12.12.2015 10:17

pes vegetarian - nenutne mu maso

XXAD 141.?.?.?

proc proboha psovi ktery je vegetarian musite nutit maso??
my mame 3 letou trpaslici jezevcici, ktera je od malicka 100% ni vegetarianka.
Vyhody;
1. Je naprosto zdrava vesela a hrava
2. Veterinari pri kontrole jsou pokazde velmi prekvapeni jakou ma lesklou krasnou srst i dobrou postavu
3. Ma zcela zdrave zuby a z tlamicky ji vubec nesmrdi ani trochu (daleko min nez vetsine lidi, dostava Plaque Off)
4 Leskla naprosto cista srst (i kdyz se koupe max. 3x rocne, tak presto ani trochu neni citit "psinou"

Ptate se co ji?
Zeleninu z velke casti syrovou a ovoce
K tomu trochu ryze nebo testovin nebo kuskusu avsak hlavne

do kazdeho jidla cerstve pomlete lnene seminko a pokapat cerstvym lnenym olejem.
K tomu take trochu kokosoveho oleje..

Dalsi vyhody: Ma voduodpuzujici lesklou srst: i kdyz se na zahrade zablati.. 15 minut uschne a je naprosto cista, ani trochu spiny ani trochu blata.. a srst voni resp. je naprosto neutralni....

343016

12.12.2015 19:34

RE: pes vegetarian - nenutne mu maso

tsigy 90.?.?.?

Reakce na 343016

pes a vegetarián? to si děláte asi srandu, bohužel to ale k smíchu není [pláč]

343024

12.12.2015 10:38

-----

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Konečně zase něco bez negrů, Merkelový, Obamy a žiletkovýho drátu...[smích]

343017

12.12.2015 13:48

Dobře vám tak!

Juran 46.?.?.?

Měl jste upéct tři pecny. Jeden pro pejska, druhý darovat nějakému nebohému uprchlíkovi, který doma nemůže uplatnit svou kvalifikaci lékaře, inženýra, IT odborníka aj. (netřeba moc hledat, proudí do Evropy po statisících) a z třetího možná část zůstane (po odvedení DPH, sociálního a zdravotního pojištění, dobrovolného daru neziskovkám atd.)

343018

12.12.2015 14:49

RE: Dobře vám tak!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 343018

Z tretiho nezustane NIC. Zapomnel jste na "cirkevni restituce". Editor si jeste bude muset vzit uver na "tlusty bucek", protoze se staci podivat na ten otyly , parazitisky ksicht soudruha Duky - a musi vam byt jasne, ze "humanitarni kanal" Duka - suchy chleba nepapa .

343019

12.12.2015 15:28

jest po psovi?

nodi 188.?.?.?

Teda dat si do ust jedlo po psovi moze len imbecil. Nechapem, ten dzukel si lize rit, vonku zere hov.. a ten co si po nom da do ust jedlo by mal dostat po palici aby sa prebral

343020

12.12.2015 22:35

RE: jest po psovi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 343020

Slováci, zdá se, mají zdravější přístup ke psům - pes ven, do boudy. Zatímco Češi jsou fanatičtí psíčkaři, kteří se se svým miláčkem, co předtím sežral někde ve křoví dobře uleželý exkrement, vzápětí pusinkují. To že si psa nechají vlézt do postele je už jen drobný prohřešek.

To by mě zajímalo, jak by se dal psychologicky či sociálně vysvětlit tenhle český fenomén, který v této míře nemá nikde ve světě obdoby.

343029

12.12.2015 22:50

RE: jest po psovi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 343029

to sa mýliš, tu je to na chlp rovnaké, idioti písali na diskusiách žeby zabili človeka ak by mal ublížiť ich psovi...
po prevrate sú z ľudí hlupáci čo sa zaľúbili do svojich psov [bliji]

asi sa niekde dočítali o tom čo povedal ten chlapík z Indie čo bol opásaný tou handrou, / "nejaký" Ghándhí či ako [smích] /že vyspelosť spoločnosti je meraná ich správaním sa k zvieratám, asi nevedel pochopiť že nie všade na svete nie sú kravy povýšené nad ľudí [velký smích]

343032

14.12.2015 18:07

RE: jest po psovi?

Nikdo (originál) 217.?.?.?

Reakce na 343032

Pes je součást rodiny, on to asi vidí jako smečku, takže cizinec není našinec. [smích]
Mimochodem neznám nikoho, kdo by od svého psa někdy chytil nějakou nemoc, ale znám dost lidských přenašečů chorob a těch, co se hrabou v odpadkových koších a žerou jejich obsah, spí ve svých výkalech a smrdí na desítky metrů. Také nezanedbatelné množství lidí odhadem cca 20% nedosahuje ani úrovně myšlení volně žijících šelem a primátů. Často je to jen falešná pýcha vyhnaná cukrem a umělým, člověku přizpůsobeným, prostředím. Po pádu civilizace byste rychle přehodnotil své mínění o zvířatech, což je vidět u tzv. primitivních kmenů, které se chovají z dlouhodobé perspektivy mnohem lépe než naše poživačné civilizace.

343077

12.12.2015 23:43

RE: jest po psovi?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 198.?.?.?

Reakce na 343020

Pamatujete, jak poručík Dub ve Švejkovi vypil tu podezřelou tyfovou vodu a Švejk to komentoval slovy "dobré prase všechno spase"? Tak já jsem něco podobného. [velký smích]

343033

13.12.2015 0:04

RE: jest po psovi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 343033

Známý imunolog vyrůstal doslova z řeznickými psy a ač v dostatku přiznal že jim kradl z misek. Nicméně jméno mi vypadlo a byl zapřísáhlý nepřítel očkování a přehnaných nároků na čistotu kdy je to likvidace schopností organismu a cesta do ordinací, nemocnic a na krchov.

343034

13.12.2015 2:44

RE: jest po psovi?

Saša 24.?.?.?

Reakce na 343034

Psí sliny jsou daleko více baktericidní než lidské a proto je relativně daleko bezpečnější nechat se olizovat od psa než od „pána tvorstva“ nebo od nějaké fuchtle [velký smích]

343037

13.12.2015 17:28

RE: jest po psovi?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 343034

"Známý imunolog vyrůstal doslova z řeznickými psy a ač v dostatku přiznal že jim kradl z misek. Nicméně jméno mi vypadlo a byl zapřísáhlý nepřítel očkování a přehnaných nároků na čistotu kdy je to likvidace schopností organismu a cesta do ordinací, nemocnic a na krchov."

Zkuste dát psovi nebo kočce šunčičku nebo jitrnici z Kauflandu, z Billy atd. Čuchne, udiveně se na Vás podívá a znechuceně odejde. Zájem zvířátek o podanou potravu je jediný CERTIFIKÁT toho, že se nejedná o člověkem zmrzačenou stravu za účelem uplatnění slev.

Zvířata jsou čistotnější než člověk - šampony byste je zabili.

PS O očkování lze pouze konstatovat, že zabilo jak lidi tak zvířata - pouze je Vám sděleno, že bylo zatajeno chronické onemocnění. O škodlivosti produktů farmaceutického průmyslu se prostřednictvím praktických lékařů přesvědčil snad každý a veterinářská léčba s nimi úspěšně v zlatokopectví soutěží.

343052

13.12.2015 10:35

RE: jest po psovi?

nodi 188.?.?.?

Reakce na 343020

a este nieco,
pre tich co si nechavaju vlezt psa do postele:
pre muzov: aj sa vam niekedy postavi pri psovi?
pre zeny: niekedy zvlhnete pri psovi?
volakedy davno ludia (dnes sa im hovori ze boli zaostali) mali taky zvyk ze zvierata byvali DOLE, a ludia byvali HORE.

343045

12.12.2015 15:48

Každý je jiný

Nikdo (originál) 89.?.?.?

To náš pes by se samotného chleba ani nedotkl, jedině maso, maso a zase maso. Svou velkou tlamou dokázal přebrat i většinu zrníček rýže a vyplivnout je zpátky do mísy.
Mimochodem problém je spíše založit a udržovat žitný kvásek, když se dělá nový, tak to trvá tak 3-4 dni dle teploty. U pečení je třeba dát pozor, aby byla trouba správně vyhřátá a chleba nesplasknul hned na začátku a pak ho zvolna dopéci.

343022

12.12.2015 19:42

RE: Každý je jiný

tsigy 90.?.?.?

Reakce na 343022

S žitným kváskem máte naprostou pravdu, nový kvásek opravdu trvá udělat 3-4dní s každodenním přikrmováním, je to kvůli tomu aby se správně a kvalitně namnožily bakterie. My už máme svůj kvásek několik let v ledničce a jednou týdně když pečeme chleba, tak ho přikrmíme. I když nejlepší pro kvásek je, když máme návštěvu a pečeme chleba každý den. Kupovaný chleba je už pro nás nepoživatelný - se styďte páni pekaři.

343026

12.12.2015 22:19

RE: Každý je jiný

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 343026

nebblnite, pšenično-ražný chlebík dobre kmínový je naozaj lahôdka, aj ten z Kauflandu /síce si spomínam na domácí chlebík odniekiaľ z Mostovej či kde, ale zasa taká bomba to nebola...a to som na kvalitu chleba dosť háklivý /kua kde je kmínový chlebík z Diakoviec!!!???/

343027

12.12.2015 22:43

RE: Každý je jiný

Nobody 84.?.?.?

Reakce na 343022

Teda pánové, já sice chleba nepeču, ale když to tady čtu, ty problémy, kvásek, vyhřáta trouba atd., vzpomínám na mou mámu. Když jsem byl malý kluk, před válkou a za války, tak se u nás vždy pekl chleba. Jednou za měsíc máma udělala těsto v neckách a chleba se pekl v klasickém venkovském sporáku (žádný plyn, žádná elektřina, žádný teploměr jak je trouba vyhřáta). Pekla kulaté bochníky cca 2 kg jeden. Upečený chleba zabalila do klasických utěrek a uložila do sklepa. Nevím jak, ale i po třech týdnech byl pořád čerstvý.

Jinak k těm psům. Někdy v 80 letech min. století, jsem si pořídil prvního německého ovčáka. Štěňátko staré 2 měsíce. Což o to tak do 5 měsíců to byla pohoda. Pak ale začal s okusováním všeho co šlo okusovat. Nohy od židlí v kuchyni, nohy od stolu, Navíc nás naučil vše dávát nahoru kam nedošáhl. Vycvičil jsem ho jak psa od PS, kromě hledání stopy. Na závěr jedna příhoda. Jednou jsem měl na závodě poradu vedení a zjistil jsem, že jsem doma zapomněl důležité dokumety. Tak jsem zavolal řidiče a říkám mu - Tondo dojeď ke mně domů, v prvním šupleti vlevo jsem zapomněl nějaké papíry, poptřebuji je přivézt. Tonda odjel a já čekal. Ze závodu ke mně domů to bylo tak 10 minut autem. Půlhodina pryč, 3/4 hodiny pryč a Tonda nikde. Po cca hodině přijel a říká: No tvůj Blesk mě dovnitř pustil, ale když jsem chtěl odemknout a jít ven, stoupl si ke dveřím a nechtěl mě pustit. (A to se s tím Bleskem dobře znali). Tak mu říkám Blesku, to jsem já, pusť mě ven. On se postavil na zadní, packy mi položil na ramena, vycenil zuby a čekal. Tak jsme tam stáli dobrých 20 minut, pak si nechal říct a pustil mě ven. Prostě pes, který neštěkal, ale bránil. Odešel do psího nebe ve stáří 14 let. Pak jsem měl za sebou další dvě fenky, stejná rasa, ale to již povídání o jinem.

343031

12.12.2015 22:40

kočka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Já jednou hlídal kočku a dostal jsem instrukci smíchat těstoviny s rybí konzervou a dát jí to do misky.
Za 10 minut jsem přišel zpátky a nevěřil vlastním očím. Kousky ryby byly velmi pečlivě vybrané z misky, kde zůstala čistá těstovina. Ani kapička rybí omáčky tam nezůstala. Vše pečlivě vylízáno a olízáno. Takhle důsledné antivegetariánství se hned tak nevidí [smích]))

343030

13.12.2015 2:13

Rodinné historky s fenečkou

Burgán 88.?.?.?

- takhle kdysi uvolňoval atmosféru Neff na Psovi. A jak to s ním dopadlo... Možná to jako schéma funguje, ale zdejší čtenáři si myslím nejsou z těch, kteří by vyžadovali Zvědavce o to více, že je "lidštější a rodinný".
Na mě to funguje přesně opačně.

Zůstal bych raději u té politiky.

343036

13.12.2015 2:50

RE: Rodinné historky s fenečkou

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 198.?.?.?

Reakce na 343036

Máme tady tolik těžkých, depresivních článků, že se už z toho na člověka padá chmura. Dříve jsme mívali více humoru, srandy a odlehčení. Teď se stěží zmůžu na jeden lehčí článek za rok a i to někomu připadá příliš mnoho. Fujtajkl, styďte se.

Neff dopadl jak dopadl ne proto, že psal hezky o Bártovi, ale pro něco úplně jiného. Možná by nedopadl, kdyby se držel toho psaní o psu. Protože to uměl perfektně.

343038

13.12.2015 13:34

RE: Rodinné historky s fenečkou

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 343038

Stworovi...

podle casu 02,50, ktery je doufam cesky, vidim ze Stwora je ted zasitej nekde v Kanade kde cas je o 6 hodin pozadu cili neco kolem 9 vecer.

Nevim kde Stwora f kanade vegetuje, ale jeho narky nad nedostatkem kvaskoveho chleba jsou slusne receno infantilni.

Kvaskovej chleba je tam k dostani ve velkych retezcich at je to Metro drivejc A&P nebo Independent, ktery je pobobcko ci frachisem Lablaws.

Do techto retezcu ktere jsou v aspon v Ontari a v PQ v kazdem mestecku od 15,000 obvytel je k dostani balenej chleba od Nemeckych pekaru kteri jsou v Toronte a aj i Montrealu.

sice to neni chleba jako pravy cesky kvaskovy ktery je k "dostani f praze skoro fsude", takze -

Mel jsem puvodne totiz dojem, ze Stwora je ex-expatriate, po cesku ze se odstehoval natvrdo zpet do Boehmeerlandu, tak to aspon bylo pred kratkou dobou kdy byl pozvan na "Besprechung" k ceskym fizlum myslim na Ruzyni nebo snad v Bartolomejsky. Od te doby se jeho clanky ci prispefky zacaly tvarit "Neffofsky, az Culikofsky, proste normalizovane.

ted pres chleba k coklum a na obranu naseho normalizovaneho Stwory.. jeho laska k coklum je vec ktera ho aspon v mych oci ocistuje, aspon ponekud. Ovsem s jeho podvratakem kterej je "chlebovej" tak docela nesouhlasim jakozto
majitel neee panicek, vlcacky tedy spravne nemeckyho ofcaka a potom kamarad a spousty coklu vazicich pres 40 kilo zive vahy. Male kundolizky ktere se vejdou do kapsy a vypuzuji zaludna hovinka ktera nejsou videt ale smrdi vic nez od velkejch coklu nemusim...

Madari za Rakousko-Uherska meli prislovi "toth nem ember" myslim si ze jak se jeden z nasich slovenskch pobratimu zde predvadi ohledne psu, tak ze tenkrat Gombosove meli pravdu.

K boude by meli privazat jeho a davat mu k zradlu kukurici - a mozna ze ti ta bouda by pro nej byla moc dobra.

Nejsem zadny psi fanatik, a o psech jsem drive vedel ze stekaji a kousou ale po zkusenosti s nasi Ritou, kterou nas podelila nase dcera jsem se naucil ze psi mimo kousani a stekani take nelzou, maji vas skutecne radi ci vas miluji, ze jsou ochotni vas branit svym zivotem, ze jsou vasimi skutecnymi kamarady az za hrob, nikdy nezklamou.

Je mozne, ze jsme s manzelkou poneku divni, protoze na nasich prochazkach po prazskych periferiich a aj i v kanade, nachazime psy (ci jsme nachazeni) kteri k nam okamzite bezi, a tvari se jako kdyz nasli davno zmizeleho bratra.

pred asi 8 lety na vrchu Zizkove, (to jsem jeste mohl behat) mne najednou neco chaplo za holou ruku a k memu "zdeseni" to bylo nadherne stene ceskoslovenskeho vlcaka. Mela jeste mlecne zoubky jako jehlicky a samozrejme mi prokousla (trosicku kuzi) panicek se mohl posrat hruzou z toho co asi udelam, no zacal jsem si s ni ja starej dedek hrat jako sobe rovny. zkratim to, od te doby vzdy kdyz ji potkame v Praze tak se muze zblaznit a rve se z voditka (vazi tak 60+kilo) a chce se vitat. samozrejme kdyz se postavi tak je skoro vetsi nez ja - da packy na me ramena, ocucha mne, a pak mi da francouzaka pres celou hubu.

tohle dela uz 8 let a nikdy jsem nemel zadne ceervy od "psi huby" ani v...Automaticky kráceno

343048

14.12.2015 7:01

RE: Rodinné historky s fenečkou

Tom 156.?.?.?

Reakce na 343038

>Dříve jsme mívali více humoru, srandy a odlehčení ...

Jo, to byly časy ...

S povděkem kvituji článek o lepším příteli než je člověk. Můj lepší přítel, fenka německého ovčáka, byla nachytána v kuchyni, jak si z posledního ze šesti řízků připravených na pánev, oklepává "hnusnou strouhanku". Tož jsme měli k obědu brambory (maštěný) a Kety dostala do misky jako dezert suchej chleba. Sežrala chleba až pátý den a byli jsme zase přátelé ...

Vegetariánka rozhodně nebyla, ale co si šmakovala - ovesné vločky, lehce opražené na suché pánvi. Doporučuji.

Ještě k tomu humoru, srandě a odlehčení. Tu klauniádu tady dělali lidé. A já se ptám ...

Řekni kde ty lidi jsou
co se s nimi mohlo stát
řekni kde ty lidi jsou
kde jen mohou být?

343061

13.12.2015 6:15

RE: Rodinné historky s fenečkou

Aja 82.?.?.?

Reakce na 343036

Možná byste měl mluvit za sebe a nikoliv za čtenáře Zvědavce...nakonec podívejte se kolik lidí reagovalo, ať už na pečení chleba, nebo osobní zkušeností s psím kamarádem.

Pan Stwora je znám svým vztahem k psům, kočkám a zvířatům všeobecně.
Mezinárodní situace houstne až dusí a tak dík za trochu vlídnosti.

Vy svůj vztah či nevztah k danému téma vyřešíte snadno. Nesedí vám? Nečtěte, přeskočte.

343042

13.12.2015 16:06

RE: Rodinné historky s fenečkou

Burgán 88.?.?.?

Reakce na 343042

No jo, porád... To se toho stalo. Tak mě nesežerte. Zase tak úplně tragický to nebylo, s tím psem. Možná jsem jenom poslední dobou přecitlivělej.

Na druhou stranu, když už jsem dostal kartáč, tyhle noviny uvádím jako první, když se mě někdo ptá, co má smysl číst.

343050

13.12.2015 19:42

RE: Rodinné historky s fenečkou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 343050

Já už jsem taky docela otrávený samým NWO, ilumináty a židozednáři. Je to sice pravda, ale čeho je moc, toho je příliš. Mě by nevadilo, kdyby každý 3. článek zde byl na nějaké pozitivní lidské téma. Ostatně se tu scházejí samí fajn lidé, tak proč do toho nedat trochu pozitivna, něčeho co se povedlo, v té záplavě katastrof a jobovek.

Opravdu nevím proč by na zvědavci část článků a zpráv nemohla být pozitivních nebo oddechových.

343055

13.12.2015 23:00

RE: Rodinné historky s fenečkou

Aja 82.?.?.?

Reakce na 343050

Jéje, také jsem toho tak moc neprovedla...jo a nebyl to kartáč, ale jemný zubní kartáček. [smích]

Těch hororů je už přespříliš, čím horší vztahy mezi lidmi, tím větší vztah ke zvířatům.

Dnes už chápu Indiána v Montreálu, co měl na svém kamionu nápis: Čím víc poznávám lidi, tím víc mám rád svého psa.

343057

13.12.2015 3:20

JAK JSEM SI NEPOCHUTNAL

Sss 151.?.?.?

Najlepší domácí chleba je pečeni v peci na dreve ,na dedinach sa tak kedysi piekavalo.[smích] v mestach to samozrejme nejde .Keď som bol malí babka piekla aj chleba aj rozky a ešte aké vianocku[velký smích] kto to neochutnal nevíe ako chutí pravý chleba.=-O

343039

13.12.2015 12:25

RE: JAK JSEM SI NEPOCHUTNAL

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 343039

sice jsem neochutnal, ale naprosto Vám věřím a tiše závidím.

343046

13.12.2015 5:13

Konecne neco jineho

enki 50.?.?.?

Nadherny pes pane Stwora.Clovek by se ani nemohl zlobit. Ale udelala Vam dobrou reklamu na Vase pekarske umeni,
My si doma peceme take chleba,z vice druhu mouky a vse organicke. Ja se nemohu na ty Canadske vatove chleby ani podivat,a v evropskych obchodech to neni o mnoho lepsi,alespon ne tady v Kelowne a v celem Okanagan.
Jinak trochu o microbialni cistote psu. Kazdy pes,at olize, zbasti ,nebo ocucha cokoliv,tak okamzite jeho glands uvolnuji do slin anti microbialni kompozice.
Krome jinych je nejvice zastoupeny enzyme LYSOZYME, ktery eliminuje spatne bacterias. Druhy a velice ucinny je protein HISTATINS, ktery kontroluje infekci a pomaha pri hojeni. Protoze sdilime se psama skoro stejni ochrany imunitni system,rozumna "psi necistota" je absolutne neskodna, pokud je o naseho nejlepsiho pritele{krome zeny samozrejme],postarano.
A jeste pro zajimavost; Jiz stari Egyptane pouzivali psi sliny jako hojici prostredek na pomerne hodne otevrene rany.
Jinak je to skutecne uplifting si precist usmevavou prihodu z denniho zivota,misto depressing apoclyptic doomsday predpovedi, nebo kdyz to mirne nazvu nekonvencni philosofii.

Ps; Take jsme meli kdysi davno psa Great Dane,jmenem Argo,verny pritel.
dekuji za pozornost.

343041

13.12.2015 13:38

pokracovani o coklech a chlebu

a 194.?.?.?

vyrazku ci nejakou nemoc, tu jsem vzdycky chytil v tramvaji od nejakeh kejchajiciho dobytka

proste psi jsou bajecni )kundolizky lituji ale nemusim( ale kdo nema rad psy nebo je privazuje at k boude ci ke kulu je vul a volem zustane.

Masaryk rikal ze lhat a krast se nema, a ja rikam ze kecat by se taky nemelo, to muze jen nase socdemacka vlada, takze - ten pan co rika ze jeho pes zere kostaly, tak by si mel koupit brejle, nebo Bremuv zivocichopis a podivat se na obrazky kraliku, nebo si koupit brejle.

343049

14.12.2015 0:20

Moji dva bojoví psi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Měl jsem krásné dvě feny německého ovčáka. První jsme měli od malička, jmenovala se Peggy, tak pro nás to byla Pepina. Druhou jsem si vzal z útulku, když nám Pepina 1 odešla do psího nebe. Ale znal jsem majitele, byl to kluk, který ji měl odmalička, ale bydlel u babičky a když babička umřela, on byl nezaměstnaný, tak neměl na činži a vyhodili ho z bytu. Takže fenku dal do útulku a za týden jsem si ji vzal já. Kupodivu se také jmenovala Peggy, takže jsme měli doma Pepinu 2.

Obě jsme milovali a obě nesmírně milovaly nás, celou rodinu, Obě jsem vycvičil k poslušnosti a trochu obraně. Když to děláte s láskou, ten pes to pochopí a vrací vám to i s úroky. Já jsem nikdy nepotřeboval pro ně náhubek a vodítko jsem nosil na krku. Místní policajti mě i je znali a věděli, že obě jsou vycvičené k poslušnosti a nikdy nikomu neublíží. Výhodou bylo také to, že bydlím na malém sídlišti, kde je mezi domy spousta zeleně a není to jak v nějakém centru Prahy. Pepina 1 se dožila, na vlčáka hezkého věku 13 let a Pepina 2 nám odešla do psího nebe ve věku 14 let. Teď již nemám nic. Jsem starý utahaný pradědek (v lednu mi bude 79), mám doma imobilní manželku rok a půl po mozkové mrtvici, (naštěstí jen imobilní, ostatní funkce OK) a nevidomého kluka. Nemohu si dovolit psího přítele a chodit s ním 5x denně ven. Holt, život je někdy kur-*va pes.

Pepina 1 - http://topcz.net/images/pepina1-600.jpg
http://topcz.net/images/pepina1-g-600.jpg
Pepina 2 - http://topcz.net/images/pepina2-600.jpg
http://topcz.net/images/bojovy_pes_pepina2.jpg

Přejí všem hezké vánoční svátky a hodně zdraví v Novém roce.

343058

14.12.2015 15:07

RE: Moji dva bojoví psi

enki 207.?.?.?

Reakce na 343058

Vazeny Pane.
Tak nadherne ovcaky se jen tak nevidi. Porad se nemohu vynadivat na obe Pepiny.Verim, ze porad jsou a budou ve Vasi mysli.
Je videt, ze jste se o ne staral s nejvetsi peci a laskou, kterou ke zviratum muze mit jenom starostlivy a pozorny clovek.
Urcite nekde v tom psim raji obe Pepiny Vzpominaji jaky krasny zivot meli s Vami.

Jinak Vam a Vasi rodine preji krasne proziti Vanocnich svatku,hodne stesti ,spokojenosti a zdravi do Noveho roku.

Dekuji za pozornost

343071

15.12.2015 13:44

Dva typy chleba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Problém je len jeden a to sú dva druhy chleba, kvaskový a kvasnicový, ten z pekárne je kvasnicový, problém kvaskového je že trvá dva krát dlhšie a závisí aj od počasia, takže priemyselne nepoužiteľní, výhoda kváskového, čerstvosť týždeň(nepotvrdené, každý ho zje do dvoch dní, ale staré matere ho piekli raz za týždeň a vydržal čerstvý) a je chuťovo lepší ako priemyselní kvasnicový [chechtot]

343117

15.12.2015 22:21

RE: Dva typy chleba

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 198.?.?.?

Reakce na 343117

Je to přesně tak, jak říkáte. Kváskový chleba je vlastně "předtrávený". Dlouhým kynutím kvásku dochází k fermentaci - proces podobný předtrávení potravy krávě v žaludku. Kváskový chleba je velmi dobře organismem přijímán a vstřebáván. Nedochází k nadýmání ani k pocitu zaplácaného žaludku. A navíc ještě chutná.

Některé pekárny v ČR a myslím, že i na Slovensku, prodávají kváskový chleba, ale to je jen napůl kváskový. Přidávají tam kvasnice a kdoví, jaká další éčka. Pokud chcete skutečně kvalitu, musíte si to upéci sami a nechat tomu čas.

343133

19.12.2015 13:53

Kočka - biorezonátor

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 35.?.?.?

Tohle koluje na internetu. Nevím co je na tom pravdy, ale je to celkem zajímavé:

Energetika koček je velice užitečná pro lidské zdraví. Znáte to, přijde k Vám kočička, začnete jí hladit, zvíře se k Vám postupně lísá víc a víc, hraje si s Vámi nebo se uvelebí na Vašem klíně. Možná si to ani neuvědomujete, ale zatímco se bavíte s kočkou, Váš tep se normalizuje, arteriální tlak se snižuje, zlepšuje se mikrocirkulace Vašeho těla, pomalu mizí napětí cév a hladkého svalstva, uvolňujete se, snižuje se Vám případná bolest. Všechno tohle je důsledek biorezonančního efektu.

Kočky jsou přirozeným příkladem biorezonance, dělají to neustále. Všude kolem sebe vytváří osobitou atmosféru klidu, zmenšují množství konfliktů v rodině, při ZOOTERAPII se doporučují pro hyperaktivní děti, kteří se po kontaktu s kočkami zklidňují, naopak děti mlčenliví, uzamčení do sebe, začínají být aktivnější, veselejší, lépe se zapojují do společnosti.

Kočky dokáží vycítit i ty nejjemnější pocity stresu, nervozity, ustaranosti, agrese nebo smutku u člověka. V takovém případě se prostě jen přijdou přimazlit nebo se položí na Vás a začnou vrnět.

Je těžké představit si kočku, která by nevrněla. Už od samého narození vydávají kočky tento prapodivný zvuk, jen některá častěji a některá méně často. Ale je to opravdu pouze zvláštní zvuk? Není...

Kočičí vrnění není jen zvláštní písnička, kterou si rády pobroukávají, je to vibrace. Je zajímavé, že všechny kočky, bez výjimky na rase, pohlaví, věku nebo velikosti vrní o stejné frekvenci – 24 cyklů za minutu. A pokud jste si někdy zkusili dát ucho těsně k vrnící kočce, mohli jste si všimnout, že ať už posloucháte kdekoliv na kočičím těle – na bříšku, hlavičce, krku nebo zádech například – vždy je vrnění slyšel se stejnou intenzitou a hlasitostí.
„V takovém případě, čím kočka vrní? Odkud tedy vychází ten prazvláštní zvuk,“ řeknete si. „Takhle to vypadá, že kočka vrní prostě celá!“ Ano! Kočka, jako přirozený biorezonátor, propouští rezonanční vibraci celým svým tělem. Vědci se doposud pořádně neshodli na tom, kde je tedy skutečný zdroj vrnění, nicméně ať už je to cokoliv, umí s tím kočka nakládat velice dobře. Během chvilky jí začne vibrovat celé tělo stejnou měrou, takže je ve výsledků úplně jedno odkud to pochází. Proč ale kočky vrní? Přeci je příroda neobdařila touto úchvatnou schopností jen kvůli tomu, aby pomáhala lidem. Ne – je to jejich druh komunikace a navíc to udržuje kočku zdravou*.

Všichni víme, že se o kočkách říká, že mají 9 životů. Celých 9 životů! Kočky se v letu umí perfektně otočit vždy na packy tak aby mohly přežít i větší pády. Kočky si poradí se spoustou věcí a ta nejúžasnější schopnost je samoregenerační biorezonanční proces.

Při zkoumání této kočičí vlastnosti si...Automaticky kráceno

343305

Příspěvků: 41

12.12. 05:58 Ssss  JAK JSEM SI NEPOCHUTNAL
12.12. 06:26 Satanist  Moc hezky zvire ....
12.12. 09:27 captainno1  jojo pořád se něco děje
12.12. 10:04 JL  Boby
13.12. 13:27 aris  RE: Boby
12.12. 10:17 XXAD  pes vegetarian - nenutne mu maso
12.12. 19:34 tsigy  RE: pes vegetarian - nenutne mu maso
12.12. 10:38  -----
12.12. 13:48 Juran  Dobře vám tak!
12.12. 14:49  RE: Dobře vám tak!
12.12. 15:28 nodi  jest po psovi?
12.12. 22:35  RE: jest po psovi?
12.12. 22:50  RE: jest po psovi?
14.12. 18:07 Nikdo (originál)  RE: jest po psovi?
12.12. 23:43 Vladimír Stwora  RE: jest po psovi?
13.12. 00:04  RE: jest po psovi?
13.12. 02:44 Saša  RE: jest po psovi?
13.12. 17:28  RE: jest po psovi?
13.12. 10:35 nodi  RE: jest po psovi?
12.12. 15:48 Nikdo (originál)  Každý je jiný
12.12. 19:42 tsigy  RE: Každý je jiný
12.12. 22:19  RE: Každý je jiný
12.12. 22:43 Nobody  RE: Každý je jiný
12.12. 22:40  kočka
13.12. 02:13 Burgán  Rodinné historky s fenečkou
13.12. 02:50 Vladimír Stwora  RE: Rodinné historky s fenečkou
13.12. 13:34 arbitr  RE: Rodinné historky s fenečkou
14.12. 07:01 Tom  RE: Rodinné historky s fenečkou
13.12. 06:15 Aja  RE: Rodinné historky s fenečkou
13.12. 16:06 Burgán  RE: Rodinné historky s fenečkou
13.12. 19:42  RE: Rodinné historky s fenečkou
13.12. 23:00 Aja  RE: Rodinné historky s fenečkou
13.12. 03:20 Sss  JAK JSEM SI NEPOCHUTNAL
13.12. 12:25 Tsignotschka  RE: JAK JSEM SI NEPOCHUTNAL
13.12. 05:13 enki  Konecne neco jineho
13.12. 13:38 a  pokracovani o coklech a chlebu
14.12. 00:20  Moji dva bojoví psi
14.12. 15:07 enki  RE: Moji dva bojoví psi
15.12. 13:44  Dva typy chleba
15.12. 22:21 Vladimír Stwora  RE: Dva typy chleba
19.12. 13:53  Kočka - biorezonátor

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

33

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 75 čtenářů částkou 9 952 korun, což je 33 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 1

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Německo hrobařem Evropy01.07.19 23:35 Německo 3

Moderátoři vyhlásili sbírku na kapitánku ze Sea Watch, vybrali už miliony01.07.19 18:27 Německo 2

Policie uzavřela napadení Jakla jako přestupek, podezřelý je i on01.07.19 16:13 Česká republika 1

Neskutečná drzost pašeračky černochů do Evropy29.06.19 09:48 Itálie 4

Nová buzerace masmédií28.06.19 11:50 Česká republika 6

Měnové kurzy

USD
22,82 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
28,33 Kč
Kanadský dolar
17,45 Kč
Australský dolar
16,00 Kč
Švýcarský frank
23,11 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,85 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,20 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 059,50 Kč
1 unce stříbra
355,91 Kč
Bitcoin
215 001,13 Kč

Poslední aktualizace: 17.7.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 535