Diskuze k článku

Všetky prípady masovej streľby na verejnosti za posledných 20 rokov majú spoločného menovateľa... a zbrane to nie sú

Příspěvků 32

16.10.2015 6:20

Doktoři magoři - Mirek pirek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Dal bych těm pošukům jejich vlastní medicínu. Lapiduši hrozní. Moje kožní mi na urputného zlatého stafylokoka dávala přiblblé mastičky na otok po píchnutí hmyzem, sirné masti a podobně. Nic nepomohlo, jen se to zhoršilo až do krve. Tak jsem zagůglil a hle, našel jsem jak podpořit kůži. Léčba horským slunkem, později s příchodem léta pravé slunce, dietka, pozitivní myšlení, odbourání stresu a najednou to nejhorší pominulo. Stáfu mám stále ale držím ho pod krkem a doufám že se mi ho podaří udolat pomocí MMS. Doktoři přísahali pomáhat ale pomáhají jen sobě, protože předepisují léky, které jim poručí farm.společnosti a za to je pěkně odměňují, to je prostě hnus velebnosti. A to znepokojující léčení dětí těmi psychofarmaky, to je něco jako styl Mengele, odporné![bliji]

340735

16.10.2015 11:05

RE: Doktoři magoři - Mirek pirek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 340735

Na zlatého styfylokoka (a stovky dalších infekcí) funguje skvěle Lichořeřišnice. Nejlepší je syrové ze zahrádky (každý den pár listů), ale i tinktura co se prodává, je docela účinná.

Jen to je potřeba podpořit očistným programem, protože lichořeřišnice vymetá bacily tak dokonale, že může dojít k mírnému zhoršení potíží, pokud jsme zanesení opravdu velkým množstvím patogenů.

340743

16.10.2015 11:53

RE: Doktoři magoři - Mirek pirek

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 340735

vyzkoušejte : http://www.tepezcohuite.cz/tepezcohuite-pomade-50g...
mám s tím dobrou zkušenost

Pro MoUdrostrak 9:01 : nesouhlasím , zjednodušujete a ne příliš chytře.

340746

16.10.2015 17:33

RE: Doktoři magoři - Mirek pirek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 340735

Na zlatého stafylokoka dnes již nezabírají mnohdy ani nejsilnější / a nejjedovatější / antibiotika, ale pokud je zasažen jen povrch kůže, suvereně na něj funguje během několika hodin až dní rudé nanostříbro. Vyzkoušeno na mnoha kolonizovaných pacientech LDN. Je to neselektivní, a chodí výborně i na další nemocniční infekce na jako téměř nezničitelná MRSA z dýchacích přístrojů, a podobně.

340771

16.10.2015 19:55

RE: Doktoři magoři - Mirek pirek

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 340735

aký styl Mengele? Čo robil Mengele? Odkiaľ a z akých zdrojov máte informácie o tom, čo robil Mengele??

340773

16.10.2015 20:37

==RE: Doktoři magoři - Mirek pirek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 340773

Výsledky Mengeleho pokusů stejně jako třeba výsledky pokusů japonských lékařů z Ping-fanu a podobně mlčky ale stále používá mnoho lékařů. Mengele ovšem nebyl vybaven dnešními technickými prostředky, a proto je to jen historický amatér. Kolik drastických prasečin dnes testují třeba vojáci, farnaceutické nebo kosmetické firmy nejen na zvířatech, ale i na lidech, a výsledky zůstanou v sejfech korporací, a nikdo je už v životě nebude moci použít. [smích]

340774

16.10.2015 21:43

RE: Doktoři magoři - Mirek pirek

el nino 62.?.?.?

Reakce na 340735

a to si nevieš dať predpísať AUGMENTIn ??

340776

16.10.2015 9:01

Co to ale mění na neuvěřitelně snadné dostupnosti zbraní???

MoUdrostrak 90.?.?.?

Souhrn je ok. Na druhou stranu, nedává jediný argument pro snadnou dostupnost zbraní.
Labilní člověk nedostane právo jezdit ani na malé motorce, natož autem nebo i náklaďákem či cisternou s hořlavou látkou.
Přesto si v U.S.A. kdejaký magor může koupit krátkou, dlouhou, opakovací zbraň ohne weiteres.
Statistiky nejen z U.S.A., ale i ze Švýcarska (kde jsou také zbraně vysoce extrémně mezi obyvateli penetrovány) dokazují, že snadnost 'mít zbraň po ruce', zvyšuje nad míru jasnou počet ublížení na těle a životu ostatních těmito zbraněmi způsobených.
V mém nejbližším okolí špičkoví jedinci, kteří byli super placenými specialisty, nakonec spáchali úplně nesmyslné sebevraždy. Jediným pojítkem bylo jejich nadšení pro zbraně. Všichni 'moji sebevražedníci' byli až neuvěřitelně féroví a přímí a spolehliví lidé. Nešlo rozhodně o žádné 'morousy' a introverty. Přesto se netajili zálibou pro zbraně. Nikdy se nezjistilo, že by kdokoliv z nich bral drogy, opíjel se (nejen na veřejnosti) anebo měl nasazené léky.
Přesto, když jim 'hráblo', uklidili se do ústraní a oddělali se. Jednoho z nich našla policie až po několika dnech v podzemním tunelu. Nešlo tedy ani pokus o 'demošku'. Prostě jim 'jen' hráblo.
Naštěstí, měli rádi lidi, neměli obecný problém se společností okolo sebe. Proto to skončilo špatně jen pro jejich rodinu. Znám ale i případy ze Švýcarska, kde soused pokosil rodinu a sousedy jen proto, že se s ním jeho paní plánovala rozejít. A takových podobných případů se ve Švýcarsku traduje x.
Každý z nás, kdo na vojně působil ve velitelské pozici, ví jak je dobře, že zbraně jsou bezpečně pod kontrolou. A nejde s nimi řešit ponorkové nemoci, rodinné krize nebo krátkodobě vypjaté neshody s okolím.
USa nemá díky zbraním, ani nejlepší životní úroveň, ani nejvyšší kvalitu života, ani dostatečně dlouhou dovolenou, ani citlivé zacházení od zaměstnavatele a vlády, ani vzdělanost, rozhled - nemá NIC! Přesto, i zde na Zvědavci.org, se huláká mantrou, že 'zbraně cokoliv pro člověka řeší pozitivního'.
Nic neřeší, jen problémy víc hrotí a o to hůř sebe i druhé poškozují!

Jenom blázni se radujou
když loďka se naklání
jenom blázni se radujou
že voda jim stoupá, stoupá

340738

16.10.2015 11:03

RE: Co to ale mění na neuvěřitelně snadné dostupnosti zbraní???

martin bares 90.?.?.?

Reakce na 340738

S tím na 110% souhlasím!!.

Na Protiproudu, kde se tyhle neoliberální bludy šíří jak lavina ( "očkovat -proboha co to je zas za socialismus - to nám chtějí přikazovat?", po střelbě v Uherském Brodě se tam rozepsal jeden autor článku / pilot opět v neoliberálním tónu "zakazovat zbraně - copak by tohle normální člověk udělal - zase nám někdo chce přikazovat, co můžem a nemůžem" ) by se měli postavit do mediálního hlavního Proudu vedle všech fašistů a nepředstírat nějaké námitky.

Je třeba hledat příčiny.

Drogy ano, ale zbraně též. Jedna z mnoha příčin.

A ještě se zeptat, není-li to reakce na stav, ve kterém se kapitalistická společnost nachází, všude ve světě. Psychicky slabší jedinci reagují nepřiměřeně na stav okolí nejdříve. Tady je jasná úměra. Navíc nikdo nemá věčně dobité baterky. Tahle úvaha se nikde neobjevuje.

Ale to bych chtěl asi moc.

Přispěvateli ještě jednou díky.

340742

16.10.2015 13:46

RE: Co to ale mění na neuvěřitelně snadné dostupnosti zbraní???

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 340738

"Jenom blázni se radujou" a ty jsi jeden z nich, nebo takovej poseroutka ktery se boji vytahnout paty z bytu aby.....

Kriminalita v americe je dana kriminalitou kradezemi a vrazdami a to uz od Prijezdu Pilgrimu na Mayflower do Bostonskeho zalivu, kde za to ze poutnikum kteri chcipali hlady a indiani jim dali nazrat je poutnici potom vyvrazdovali, potom prisla kradez Noveho Holandska (new york) potom dalsi vrazdeni pri pochodu na zapad, kradez Luisiany (mela to byt koupe ale nikdy to nezaplatili) potom na jihu masove dovazeni cernochu na plaze v jizni casti ameriky, mezitim zrody ruznych klanu, Irske mafie, zidovske mafie v bostonu, nasledovane siciliany, a jak desetileti probihala tyto mafie ci klany byly doplnovany pozustatky mexicanu z uzemi ktere Amerika ukradla Mexiku, a az ted dobrovolnymi pristehovalci z mexika odpadem z kuby a emancipovanymi cernochy smisenymi s latinos.

Daly by se o tom psat bible, ale o to nejde, jde o zbrane a vrazdy.. I kdyby byly zbrane registrovane, ci skoro nedostupne - viz Kanada, prece si je ten kdo je potrebuje opatri v Toronte ktere bylo pred prichodem cernych z Karibske oblasti velmi klidne mesto, dnes se tam vesele strili kratkymi palnymi zbranemi ktere jsou v Kanade temer nedostupne.

takze zbrane ci jejich nedostek to nedela dela to druh lidi, Svycarsko je spatny priklad. vrazdy zacly az s prichodem pristehovalcu po valce

340756

16.10.2015 9:11

Natural News mají svoji agendu

Saša 24.?.?.?

Není to společný jmenovatel, důvodů je více. Od americké kultury zabíjení v televizi, přes počet zbraní až k nedostupnému zdravotnictví.

Natural News mají svoji agendu prodat „přírodní“ supplements, které vyrábí stejné nebo jim podobné firmy jako farmaceutický průmysl.
Často mají dobré články, ovšem stejně často článek je promíchán polopravdou nebo vyloženou lží a to je pro čtenáře matoucí. Subjektivně si to čtenář vyloží po svém a může si myslet, že není ani nutné se poradit s lékařem a teprve pak použít selský rozum. Vlastní úsudek je důležitý, ale rada lékaře stále je většinou upřímná a nejčastěji vede k žádanému úspěchu.

V tomto článku je pravdivé, že psychiatrické léky jsou nebezpečné, ale důvodů je více a v Americe to jsou i ty zbraně na předním místě. Američané vlastní více zbraní než je obyvatel USA.

Spojené Státy mají mizerné zdravotnictví, především co se týče dostupnosti péče, právě protože je světově nejdražší. Na příklad lékař nikdy nepřijede se sanitkou (pacient by se nedoplatil). Pražská záchranná služba se chlubí, že v případě resuscitace zachrání 30% pacientů, zatímco v USA stěží 20%. Šílenci dostanou tabletky, na nic víc stejně nemají peníze.
P,S, Ta americká "péče" spěje do České kotliny,

340739

16.10.2015 9:18

Jsou v USA nebezpečná batolata?

Saša 24.?.?.?

V USA nějaké tříleté batole v plenkách jednou týdně postřelí nebo zastřelí sebe nebo někoho jiného. Tříletému dítěti se dostane do rukou ruční zbraň, a to buď zabije sebe nebo častěji, další dítě nebo příbuzného. Tento rok 43 případů a z toho 13 batolat se zastřelilo, 18 se „jenom“ postřelilo, 10 postřelilo někoho jiného a dvě zastřelila někoho jiného. „Jen“ v jednom případě tříletý stačil postřelit oba rodiče. Čísla jsou pravděpodobně podhodnocená, jen co bylo zveřejněno v tisku. Rovněž tato statistika nezahrnuje batolata zastřelená staršími dětmi.

http://www.washingtonpost.com/news/wonkblog/wp/201...

340740

16.10.2015 9:30

Masovy vrazdy

Satanist 173.?.?.?

v USA tohoto typu jsou vobrovskej business jak pro erar a pro Court House Industries . Snad si nikdo nemyslel ze US erar takovy udalosti ktery zamestnaj miliony lidi propaguje v novinach , v TV nebo v radiu zadarmo aby z toho nebyl profit .... Jo jo tak to v USA dnes chodi a i v mediich budou profitovat i z toho "chytryho" cernouska v bily boude kterej vzdycky canca vo vodzbrojeni americanu kdyz se neco takovyho nekde v USA stane protoze pitomej amik ma tu vlastnost nemyslet a na zvasty eraru a psycho ktery zavrazdilo tolik lidi pak na TV nebo v novinach dokaze jen cumet z hubou dokoran ......

340741

16.10.2015 11:10

hezké, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Má to jeden háček. Jak chcete oddělit činy spáchané z důvodů toho, že dotyčný byl prostě psychicky narušený magor a činy spáchané z důvodů toho, že na své magoření bral předepsaná psychofarmaka?

Tím nezpochybňuji tvrzení, že psychofarmaka jsou silně nadužívané a zneužívané svinstvo, ale článek je prostě takový moc "americký".

340744

16.10.2015 11:17

Sú na vine psychofarmaká?

PharmDr. 195.?.?.?

A čo tak diagnózy, na ktoré boli psychofarmaká predpísané..
Násilie v spoločnosti (nielen USA) je syndróm s mnohými dôvodmi. To by chcelo spústu publikácii.

A samozrejme znížiť dostupnosť zbraní pre nebezpečné (aj potenciálne) osoby.

PS. 1. Väčšina psychiatrických pacientov tvrdí, že ich problémy spôsobujú lieky a preto ich odmietajú užívať. Naopak, chcú užívať (zneužívať) alkohol, marihuanu, ..

PS. 2. U nás raz získaný zbrojný preukaz, nie je odobraný ani pacientovi psychiatrickej liečebne (môžem dať zoznam - vlastne zo zákona nesmiem)

340745

16.10.2015 11:56

Depresie

pozorovateľ 82.?.?.?

Spoločným menovateľom všetkých tých prípadov je, že páchatelia trpeli chorobnou depresiou.

Depresia, hoci je spoločnosťou vnímaná ako "nálada", je v skutočnosti chorobný stav, reakcia organizmu na nejaké poškodenie nervovej sústavy. Môže to byť otrava ťažkými kovmi alebo nejaká forma infekcie v nervovej sústave. Je to porucha mozgu, ktorý prestal tvoriť endorfíny - hormóny šťastia.

Veľkou chybou je myslieť si, že ľudia s depresiou sú iba "smutní". Práve naopak, ľudia s depresiou prejavujú mimoriadne vysoké známky agresivity, pretože nechápu príčinu svojho "smútku" a tak z neho obviňujú všetkých naokolo.

Problémom je, že niektorí ľudia s depresiou pokročia tak ďaleko v pocite, že im okolie ubližuje, že sú ochotní pristúpiť k mimoriadne agresívnym činom. O to viac, že sú presvedčení, že aj tak už nemajú čo stratiť.

340747

16.10.2015 12:00

RE: Depresie

pozorovateľ 82.?.?.?

Reakce na 340747

p.s.

ešte doplním. Je fatálnou chybou snažiť sa tieto depresie liečiť antidepresívami. To je len farmaceutický biznis. Antidepresíva sú oblbováky, návykové a majú mnoho iných deštrukčných účinkov na osobnosť človeka.

Pokiaľ už niekto naozaj chce vyliečiť svoju depresiu, musí v prvom rade určiť jej správnu príčinu:

- u niekoho to môže byť prostý nedostatok slnka a vitamínu D3
- u iného to môže byť nejaká chronická bakteriálna infekcia (napríklad borelióza, chlamýdie, syfilis...). Po úspešnej antibiotickej liečbe u takýchto ľudí depresia veľmi rýchlo mizne
- otrava organizmu ťažkými kovmi (ortuť, kadmium). Pokiaľ sa podarí detoxikácia, stav sa zlepší. Ale detoxikácia od ťažkých kovov je značne problematická

340748

16.10.2015 21:50

RE: Depresie

el nino 62.?.?.?

Reakce na 340748

s prepáčením vieš o tom veľké Hovno...čím asi sa liečia depresie?? antibiotikami??
samozrejme antidepresívami a anxiolytikami
mal by ti to vysvetliť lekár [chechtot]

340777

16.10.2015 23:28

RE: Depresie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 340777

Jde po příčině a ne po odstraňování příznaků bez léčby, ale zase se radši el niňo zanoř a neškoď přes planetu na druhé straně v austrálii a je mi jedno co si tací jako el paso nebo jak myslí, hlavně jestli pokud někdy vůbec. [chechtot][překvapení]

340779

17.10.2015 23:52

RE: Depresie

el nino 62.?.?.?

Reakce na 340779

čo si ty za kkta tak to fakt nechápem...nenapíšeš k téme ani hovno a si múdry jak rádio Jerevan
až budeš mať depku pár rokov tak sa ozvi...(cenzurováno. Neurážejte)

340816

18.10.2015 11:01

RE: Depresie

el nino 62.?.?.?

Reakce na 340816

ospravedlňujem sa ...už nebudem urážať
síce niektorí ľudia vedia zdvihnúť nielen tlak ale aj adrenalín a čo ja viem čo ešte
ale poprosím niekoho kto nemá o depresii ani páru aby sa láskavo nevyjadroval k takej citlivej téme...ak nieje zrovna lekárom v tom obore...ďakujem [oči v sloup]

340831

18.10.2015 11:38

RE: Depresie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 340777

Pane,

buď jste "lékař" nebo "léčený" pacient.

Uvádím pouze miniaturní část toho svinstva, které buď předepisujete anebo berete.

Benzodiazepiny užívat jen v případech indikovaných v přiměřené dávce a po omezenou dobu (do šesti týdnů).
U většiny úzkostných poruch jsou lékem volby přípravky ze skupiny antidepresiv. 

Pro řešení stresu a náročnějších životních situací jsou vhodné především nefarmakologické postupy (cvičení, psychoterapie, jóga, zlepšení mezilidských vztahů, kreativní vyžití, hudba, atd.). 

V případech, kdy jsou třeba vyšší dávky (např. panická porucha), je na místě konzultace s psychiatrem. 

Při existujícím návyku odborná odvykací léčba.

„Benzodiazepiny jsou předepisovány ve velkém množství: v roce 2007 bylo v České republice vydáno celkem 7 210 143 balení všech benzodiazepinů za 359 457 565.- Kč. A velmi často v nesprávné indikaci.“

340833

16.10.2015 22:51

RE: Depresie

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 340748

pokud se nemylim, tak "normalni" deprese je nedosstatek dopaminu v mozku, tento jev je zdokumentovan vaznymi doktory a nee t.zv. "shrinks" kteri skutecne nejsou (v mensine normalni), takze antidepresiva treba typu Zoloft (zakladem je Seratin), jsou tem kteri maji "normalni" deprese (treba po vazne operaci ktera zasahne hluboko do fyziky cloveka - nechci to roztahovat) jsou skutecne blahodarna.

nechci se tim zminovat o tak zvanych "gumach" nebo jim podobnym nebo o tech kteri vyklouzli porodnikovi z rukou, to je neco jineho...

Ale odsuzovat smahem nektere leky je pitomost, a pokud to myslis vazne tak se dej k Jehovistum.

340778

17.10.2015 14:50

RE: Depresie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 340778

Dobře je mnoho řešení ale mozek je taky od toho aby se okolí organismus nejenom přizpůsoboval ale vytvářel si hlavně podmínky k životu kdy být spokojený v darebných poměrech pracovních lágrů je snem ziskovců pro jejich užité lidské zdroje nahraditelné z pracáků a ten nedostatek dopamínu z hanebných darebných poměrů je na místě nebo opravdu je to proti logice a funkci kvantových procesorů a vlastně byla by to analogicky situace šťastného ožralého debila lezoucího do klece se lvy. Nicméně jsem kdysi zahlédl dokument kdy s připojenými elektrodami aktivovali někomu centrum ""štěstí a sám si dával pulzy a museli ho odpojit a ukončit experiment protože by umřel na vysílení ignorováním základních potřeb včetně jídla a tohle smrdí podobným záměrem. Dydlace

340786

18.10.2015 14:28

RE: Depresie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 340778

lepsi preventivne v ramci principu predbezne opatrnosti smahem odsoudit nektere leky, nez pak zjisitit ze vam to sezere mozek. O priznivych ucincich SSRI na nejen dusevni ale i samotnou fyzickou podstatu vedomi napr. tady:
http://jimstonefreelance.com/testimony1.html

340837

16.10.2015 12:25

ani lieky to niesu

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

Společný jmenovatel je duševní stav jedince, a vsetci boli na tom zle už před tými medikamentami. Lišky to mohli zhoršit, ale hladajme prvotně příčiny.

340749

16.10.2015 18:30

média

hel 90.?.?.?

to jsou velice vážné věci, bagatelizované ještě i mediálně...média nikdy nezdůrazní vliv léků, ale to, že dotyčný měl psychické potíže či byl psychiatricky léčen atd...to pak může celá věc nesmyslného "léčení"dobře pokračovat, když se nikdo ani nezamyslí, natož aby zapochyboval o příčinách...psychiatři obecně mají ve společnosti poměrně silný vliv a jejich vyjádření jsou brána vážně..

340772

16.10.2015 21:33

Sú to diagnózy

erwyn 85.?.?.?

Ako to bolo už spomenuté, ľudia ktorí užívali tie lieky, ich brali z nejakého dôvodu. Predpokladám, že z dôvodu nejakej duševnej choroby. Lieky častokrát nedokážu rôzne duševné ochorenia vyliečiť úplne. Preto aj keď niekto psychofarmaká užíva, to neznamená, že jeho správanie nebude ovplyvnené prebiehajúcim patologickým procesom.

Niekto tu spomínal oblbováky. SSRI nie sú oblbováky. Nedochádza u nich k zmenenému stavu vedomia, majú sklony zmierňovať impulzivitu, takže skôr pôsobia protektívne. Oblbováky by mohli byť benzodiazepíny.

Depresívni pacienti vôbec nebývajú agresívni. To skôr manickí.

O týchto ľuďoch, čo spáchali menované trestné činy nie je nič známe. Treba dávať pozor na rozdiel medzi koreláciou a kauzalitou.

---------
Teraz niečo smerom k redakcii. Ja neviem, čo ste týmto článkom chceli ľuďom povedať. Že za vraždy boli zodpovední psychiatri a farmafirmy alebo niečo podobné?
Ja mám vcelku rád zvedavca, ale týmto ľuďom podsúvate , že psychiatri a farmaceuti sú niečo ako zlovoľný konšpiračný spolok s cieľom škodiť, ovládať, alebo ešte niečo horšie. Trochu mi to pripomína scientológiu. Tam majú veľmi silné financovanie zamerané na diskreditáciu psychiatrie. Nie je autor tohto tu z tejto sekty?

Dalo by sa o tom hovoriť dlho, ale fakt ma udivuje, že si niektorí vyberajú za cieľ práve tú medicínu... Potom sa pýtam, či i vy osobne s obsahmi týchto článkov, resp. s tým, čo podsúvajú, súhlasíte (@Vladimír Stwora). Lebo otvárate priestor potenciálne ešte horšiemu zlu, ako tomu, proti ktorému bojujete... Je samozrejme nutné pýtať sa a pochybovať, ale na inej platforme.

Viete si predstaviť, že niektorí po prečítaní tohto článku antidepresíva vysadia, prehĺbi sa im pocit beznádeje a skutočne spáchajú pokus o samovraždu? Nie tým, že by ich brali, ale naopak nebrali? Depresívni a inak duševne chorí pacienti sú zraniteľná časť populácie, o čom asi nik nepochybuje. Je tento článok určený im? Lebo oni tie antidepresíva totiž berú.

340775

17.10.2015 5:31

RE: Sú to diagnózy

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 340775

Zameneni korelace a kauzality (tedy ze ti lide dostavaji ty leky proto, ze jsou dusevne nemocni, a vrazdi proto, ze jsou dusevne nemocni, ne proto, ze berou leky) me take pri cteni napadlo, i kdyz je to ponekud podezrele presne...

Na druhou stranu, mam osobni zkusenost s lecbou schizofrenie v CR, protoze jsem mel to stesti, ze me na mesic zavreli...
Lekari neumi ani diagnostikovat ani lecit schizofrenii:
Z tech cca 30 lidi, co byli na oddeleni, cca 20 tam bylo proto, ze venku byla kruta zima, byli bezdomovci, tak se aspon ohrali a najedli, jinak psychicky naprosto zdravi lide... Par, jako ja, se tam dostalo proto, ze byli nekde nepohodlni.
Z tech par, co opravdu meli schizofrenii, ANI JEDNOMU lekari nepomohli. S nekolika z nich jsem mel moznost se setkat jeste po nekolika letech, stale jeste berou leky a stale jeste maji schizofrenii.
Jednoho cloveka znam z doby o dost drivejsi, dele nez deset let bere tezka "tlumidla", kterymi v nem sice utlumi duši na minimum, ale aspon nema "zachvaty", ale v podstate vubec "nezije"...

Jeden schizofrenik, ktereho znam - verici clovek, mezi dlouhe hlasite modlitby, ktere vypadaji spis jako zaklinani, plynne vsouva vety v nejakem archaickem semitskem jazyku (jen vzdalene podobne hebrejstine, on sam taky nevi, pry "mluvi jazyky" - ale to je neco zcela jineho)... Pokud to nehraje, potvrzuje to myslenku, kterou jsem slysel, ze schizofrenik je clovek, posedly duchem zemreleho - a to evidentne nelze odstranit farmakoterapii, spis mozna exorcismem...?

Ohledne divky, co vrazdila ve Zdaru n.S. ve skole, odhaduji 30% na to, ze ji to nekdo hypnoticky vsugeroval... Rozhodne to nelze vyvratit, ani kdyby ta divka tvrdila cokoli, ani ona uz o tom nemusi vedet. Qui bono? Ze propousteji chudaky z ustavu do domaci pece se někomu velmi nehodi... (A rozhodne je nesmysl kvuli tomu delat ze skol trezory, protoze o co jsou zranitelnejsi studenti v (ne)zabezpecene skole, nez pred skolou treba cestou domu?)

Me davali 3-nasobek doporucene davky Zyprexy, nenamahali se s jaternimi testy pred ani po, asi ani necetli SPC, a dost mi poskodili jatra, trvalo aspon rok piti bylinkovych caju, nez se to jakz-takz spravilo... Ano, myslim, ze psychiatri jsou zli a pysni lide, jejichz cilem je lidem skodit... (I kdyby jen kvuli platbam od zdravotnich pojistoven)
A zejmena ADHD je zlocin psychiatrie, protoze hyper-aktivita je casto prirozena, ale uvalenim navykovych latek se cloveku jeho vlastni zlazy nespravi do "normalu", spis naopak...

340781

17.10.2015 11:44

motivy

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Titulek článku je trošku zavádějící : případy střelby mají už z podstaty společnou minimálně jednu věc - střelnou zbraň jako způsob provedení, nikoliv motiv.
Autor pátrá po motivu a navrhuje agresi způsobenou chybnou medikací deprese.

Propagandisté jeho textu okamžitě využívají k licoměrnému pokřiku ohledně omezení prodeje a vlastnictví zbraní s tím, že viníkem není chybná medikace a duševní stav , ale prostá dostupnost zbraní a zapomínají na množství dalších letálních prostředků jako např.:
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/krimi/obrazem-n...

Teoretikům doporučuji sehnat si např. Seropram a měsíc ho užívat, aby se poznali i z jiné stránky , než ze zrcadla. To budete zírat , co vše vám přijde snadné a zábavné. Z chronického magora takové léky udělají atomovku.

Otázkou hlavní je původ stavu "magor" a charakter tohoto stavu - dočasný, trvalý. Takový rozvod díky juvenilní justici snadno udělá magora z každého.
Zejména infantilizace populace má dominantní zásluhu na výrobě depresí z howna. Pak přichází kladná zpětná vazba prostřednictvím infantilních lékařů.

340785

26.10.2015 8:52

RE: motivy - aktuální doplnění

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 340785

http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/384477-ri...

Kdyby použila pistoli nebo pušku, to by byl řev a nářky o dostupnosti zbraní.
Čekám od užitečných idiotů volání po zákazu automobilů...

341040

18.10.2015 18:56

Psychiatria- biznis s vymyslenými chorobami

filip 29 91.?.?.?

http://www.auria.sk/blog/category/psychiatria

340842

Příspěvků: 32

16.10. 06:20  Doktoři magoři - Mirek pirek
16.10. 11:05  RE: Doktoři magoři - Mirek pirek
16.10. 11:53 výjimečné porušení omerty  RE: Doktoři magoři - Mirek pirek
16.10. 17:33  RE: Doktoři magoři - Mirek pirek
16.10. 19:55 maršal Žukov  RE: Doktoři magoři - Mirek pirek
16.10. 20:37  ==RE: Doktoři magoři - Mirek pirek
16.10. 21:43 el nino  RE: Doktoři magoři - Mirek pirek
16.10. 09:01 MoUdrostrak  Co to ale mění na neuvěřitelně snadné dostupnosti zbraní???
16.10. 11:03 martin bares  RE: Co to ale mění na neuvěřitelně snadné dostupnosti zbraní???
16.10. 13:46 arbitr  RE: Co to ale mění na neuvěřitelně snadné dostupnosti zbraní???
16.10. 09:11 Saša  Natural News mají svoji agendu
16.10. 09:18 Saša  Jsou v USA nebezpečná batolata?
16.10. 09:30 Satanist  Masovy vrazdy
16.10. 11:10  hezké, ale...
16.10. 11:17 PharmDr.  Sú na vine psychofarmaká?
16.10. 11:56 pozorovateľ  Depresie
16.10. 12:00 pozorovateľ  RE: Depresie
16.10. 21:50 el nino  RE: Depresie
16.10. 23:28  RE: Depresie
17.10. 23:52 el nino  RE: Depresie
18.10. 11:01 el nino  RE: Depresie
18.10. 11:38  RE: Depresie
16.10. 22:51 arbitr  RE: Depresie
17.10. 14:50  RE: Depresie
18.10. 14:28  RE: Depresie
16.10. 12:25 tartus  ani lieky to niesu
16.10. 18:30 hel  média
16.10. 21:33 erwyn  Sú to diagnózy
17.10. 05:31 P.A.Semi  RE: Sú to diagnózy
17.10. 11:44 výjimečné porušení omerty  motivy
26.10. 08:52 výjimečné porušení omerty  RE: motivy - aktuální doplnění
18.10. 18:56 filip 29  Psychiatria- biznis s vymyslenými chorobami

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

32

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 70 čtenářů částkou 9 592 korun, což je 32 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 2

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Tajný islamista zabil v Paříži čtyři policisty04.10.19 11:33 Francie 2

"Protiprávně" sterilizované ženy mají šanci na výpalné odškodnění 300 tisíc korun03.10.19 22:16 Česká republika 5

Gott pred smrťou ľutoval jednu vec, že s rodinou otáľal až do neskorého veku03.10.19 19:48 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,24 Kč
Euro
25,74 Kč
Libra
29,87 Kč
Kanadský dolar
17,62 Kč
Australský dolar
15,70 Kč
Švýcarský frank
23,34 Kč
100 japonských jenů
21,38 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,74 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 586,56 Kč
1 unce stříbra
404,24 Kč
Bitcoin
184 988,91 Kč

Poslední aktualizace: 16.10.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 671