Diskuze k článku

Sny o minulosti: Třetí říše a Polsko proti SSSR

Příspěvků 32

12.10.2015 3:27

všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně

lama.cz 46.?.?.?

Absurdní představa zcela v rozporu se vším co může dítě školou povinné zjistit ve školní knihovně, že se mohli Poláci domluvit s Němci na úkor Sovětského svazu. Ale mě to nepřekvapuje.

Aby byl člověk velkým banditou, musí sabotovat vlastní schopnost vnímání reality.A neúspěšní bandité v určité chvíli pozbívají i poslední zbytky té schopnosti. L. Bezymenskij popisuje ve své knize (Plán Barbarossa), jak nacisté plánovali využívat své válečné úspěchy a jak vážně na tom pracovali. Ještě v roce 1945 si navzájem okázale rozdávali funkce místodržitelů na sovětském území.

Německé plánování nebylo jen o čistém antikomunismu, jako že projdou Evropou, zničí komunisty a pak se vrátí domů a všichni je budou milovat. Bylo maximalistické v cílech i nástrojích. Pro Poláky v nacistickém světě nebylo místo. A němečtí kapitalisté se taky nehodlali s nikým z venčí o kořist dělit. Němci sice usilovali o vytvoření "celoevropské" koalice proti kominterně, ale pouze za předpokladu, že partneři budou partnery podřízenými. Takoví partneři by byli Německu do budoucna vydáni na milost a nemilost. K dokonalosti jejich představu mezinárodních koalic přivedli Američané po válce.

Otýzkou tedy není, co jmenovaní autoři přinesou Polsku do budoucna, ale jak jsou obyčejní řadoví Poláci schopni poctivě studovat (nejen vlastní) dějiny a poučit se z nich.

340558

12.10.2015 7:41

RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně

udo2 95.?.?.?

Reakce na 340558

Asi nechápem..
Akože vtedajšie postpilsudského nacistické Poľsko
nebolo v koalícii s nacistickým Nemeckom?

Na koľko oficiálnej a nakoľko tichej, nie je podstatné.
Na základe čoho potom dostalo Poľsko v r.1938 "príslušné" kúsky
medzi časti fašistickej koalície podeleného Československa?
WW II. začala predsa v tomto zmysle jasne najneskôr už v r. 1938.

Vtedajšie nacisticko-fašistické Poľsko a Nemecko boli blízkymi spojencami.
Keď Hitlerovci napadli svojho východného partnera, našli koncentračné tábory
už pekne vybudované a vôbec nie prázdne. I nežidovských Slovákov a Čechov
tam bolo nemálo. Rusínov, Ukrajincov, Rusov a ďalších národností desiatky tisícov.
Často už väčšinou povraždených. O židoch ani nehovoriac.

Mein Kampf a Starý zákon Tóry je vo všetkých základných črtách identický.
Ktoré zverstvo je pôvodné a ktoré je potom len nedokonalá kópia prvého?

Nemci chceli iba nahradiť židov ako "rasu Uebermenschov".
Svet pod vládou jednej mýtickej rasy je židovská myšlienka.
Fašizmus spolu s nacizmom má pôvod v prvom rade v tejto zvrátenej forme judaizmu.

Nie bezdôvodne je židovská ideológia i odborne považovaná popri indickom kastovom systéme za jednu z dvoch základných foriem tzv. "protofašizmu".
(Nepliesť si v rámci filozofie religionistiky s pôvodnými formami judaizmu)

340565

12.10.2015 15:58

RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně

QuoVadis 83.?.?.?

Reakce na 340565

Podle nekterych internetovych zdroju byl autorem knihy Mein Kampf (My Struggle) ne Hitler, ale jezuitsky farar Bernhardt Staempfle.

Nedavno se chvastal Jean Claude Juncker v Brusselu, ze jsou "vsichni Jezuite"...

Zakladatelem skupiny Bilderberg byl holandsky princ Berhand zur Lippe Biesterfeld (otec byvale holandske kralovny Beatrix). Princ Bernhard byl clenem SS a NSDAP, byl take clenem vedeni parizske odbocky firmy I.G. Farben.

Zvlastni, ze se o tomto spojeni vubec nemluvi a ze princ Bernhard ale ani zadni ucastnici setkani Bilderberg nejsou stihani bojovniky za prava, kteri hledaji byvale nacisty a jejich spolupracovniky po celem svete.

A spojeni Wall Street a jejich podpora/budovani armady Hitlera se taky nezminuje... Inu, prekroucene dejiny pisi vitezove, tak se neni co divit.

340580

12.10.2015 17:38

RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně

Nikdo (originál) 217.?.?.?

Reakce na 340580

Celý ten "německý" nacismus byl čistě sionistický projekt aneb jak dostat židovské soukmenovce do Palestiny, samozřejmě ožebračení a redukce počtu gojím se hodí loutkovodičům vždy.

340582

12.10.2015 20:54

RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně

autobus 89.?.?.?

Reakce na 340580

pozrite si toto video a dozviete sa zaujimave veci o tajných spolocentstvach


https://www.youtube.com/watch?v=AGA-wUsstGw

340587

14.10.2015 17:27

RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 340580

je jisté, že Hitler byl debil a dokázal "kouzla" only skrze nadnárodní bankéře (nejmenované), sám by asi nenapsal ani básničku o psovi, který si líže cosi pod ocasem, že...
stejně tak by sám nenamaloval ani sofistikovaný prapor s hákovým křížem (při návštěvě římských katakomb jej uvidíte na zdi u hrobky tuším třetího papeže, kdy tzv. křesťané nevěděli co jsou a používali i starověký symbol Boha Slunce...)
...Poláci jsou náš historický nepřítel, tak jako Nacisté v Bundes, že..
..nechci se opakovat [smích]

340664

12.10.2015 18:57

RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně

lama.cz 46.?.?.?

Reakce na 340565

udo zmatený a blábolivý jako vždycky. Poznávám vás, jste dlouhodobě konsistentní. Nejde o přece to, jaký charakter mělo meziválečné Polsko (mimochodem: bylo fašistické, ale ne nacistické), ani o to, kdo napsal podělaný Main Kampf, podle jakého vzoru a jestli jsou židi zdrojem všeho zla na světě nebo ne. Jde o to, že v nacistických představách měli být Poláci vyhubeni. Hitler válku s Polskem v roce 1939 chtěl, chtěl ji za každou cenu a nejvíc ze všeho se bál, že nějaký švajnehunt přijde jako v Mnichově s nějakým kompromisem. Tudíž veškeré blábolení o spojenectví Německa a Polska proti SSSR je úplně zbytečné. Krátké a účelové spojení během přechodného období Německé slabosti, to ovšem nevylučuje.

340583

12.10.2015 23:39

RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně

udo2 95.?.?.?

Reakce na 340583

To je zaujímavé tvrdenie Lama, že Poľsko nebolo nacistické.
Chápete vôbec aspoň trochu,
A. čo je to nacizmus,
B. čo je to fašizmus,
C. čo majú spoločné a
D. v čom sa napríklad môžu líšiť?

Obávam sa taktiež, že z nejakého (pod?)vedomého dôvodu to ženiete tvrdením, že židia za všetko môžu, práve Vy do extrému. Chcete azda niečo zakryť, pre"regulovať"? Viete predsa, že takéto tvrdenia môźu byť aj trestné!

Isto, dneši tzv. "židia", ako jedna z extrémistických odnoží pôvodnej judaistickej relígie, sú, ako sa v odbornejšom žargóne s plnou vážnosťou hovorí, najstaršou mafiánskou ideológiou, skrývajúcou sa za náboženstvo.
Doktrína: "Druhým dáš na úrok a svojim nie" je krátka, jasná a účinná. Stačí zdaním konkurencie udržať monopol.
To je všetko. Nejde samozrejme o národ, alebo národnosť.
Táto ideológia je multietnická, i keď nesie silno rasistické prvky.
Teda aspoň niektoré jej subvarianty..

Židov sa netreba ani báť, ani ich nenávidieť, len prosto chápať, kto, kedy a za akým účelom zhruba, jednotlivé varianty, účelové "departmenty" tejto organizácie vytváral. Podobne, ako je tomu v tzv. scientológii, rôznych tzv. "kresťanských cirkvách", či u "islamistov" a pod. Ok, to už sme ale v oblasti kulturologického a (a)sociálneho inžinierstva, čo si môžete naštudovať aj na lepších školách, či odborných kurzoch strategických korporácii a silových zložiek..

Jou a aby sme zostali pri téme:
Jedným z hlavných cieľov Dolfiho deMentorov bol tradične útok na Euroázijské kontinentálne zdroje. Tak, ako u Napoleóna potrebujete na takúto operáciu čisto ekonomicko-matematicky čo najväčšiu možnú časť potenciálu Európy. Preto mu dali k dispozícii kapacity ČSR, F, NL, PL, atď..
Britské líšky by sa boli v prípade príležitosti samozrejme tiež pridali, no z dobre známych dôvodov sa tak nestalo..

V reálnej politike niet náhod. Všetko je dôsledne plánované. To iba v tej virtuálnej pre plebs-dobytok, pričom vyzerá, če vy sa k nemu nepočítate, či Lama? [smích]

340594

13.10.2015 12:03

RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně

lama.cz 46.?.?.?

Reakce na 340594

náboženství mě nezajímá. Moderní člověk ho nepotřebuje. Ani židi mě nezajímají. Lidi nedělím na židy a nežidy, ale na chudé a bohaté, vlivné a bez vlivu. Bohatí a vlivní to vnímají stejně. Pro ně národnost nic neznamená, leda jako maska kryjící jejich skutečnou tvář. Bohatý žid nedá svou dceru chodému židovi, i když ji nebude bránit, ale rád přidá půl banky bohatému negrovi...

Nevidím přímou souvislost mezi Main kampf a židovskými texty. Ideál světové říše tu byl už židy. Je doložitelný v souvislosti se sumerskou veleříší, je to ideál nesmrtelný. Ani ideál osobního zotročení (nebo zahubení) každého cizince při budování světové říše, nelze spojovat se židy. Svou politiku mu podřizovali Peršané, Hunové, Tataři Čingischánovi, a jedna z velkých civilizací střední Ameriky před příchodem Kolumba. Lidé jednající podle této ideje vnímali cizince stejně jako lidé v prvobytně pospolné tlupě, tj. jako součást přírody. A s přírodou se člověk nemazlí. S přírodou bojuje. Kdokoli vidí za vším zlem na zemi židy, nebo má potřebu upozorňovat alespoň na jejich svaté texty, kdykoli se něco na světě stane, je blb. Ba co, debil!

Co se týče vývoje druhé světové války, souhlasím zatím s těmi historiky, kteří si myslí, že to nešlo úplně podle plánu. Mnochovanství nebylo jen o slabosti a zbabělosti Západu. Mnichovanství bylo o vytvoření protikomunistické koalice. Teoreticky mohly mocnosti západu, spolu s Němci a Poláky a dalšími jít proti SSSR společně, ruku v ruce, ale to by mezi kapitalistickými státy nesměly existovat rozpory dané vzájemnou konkurencí a někdo by musel účelově vybrat ve výmaru politickou stranu, která to provede. Ale nebylo jasné, kdo v Německu se zvedne. Kapitalisté (loutkovodiči) financovali vícero politických stran. Každá z nich to mohla být. Nikde nebylo řečeno, že to museli být zrovna nácci. Zákonitost vývoje se tu snoubí s náhodou, navzájem se obě sestry doplňují a podmiňují. Není to pravda, jak říkají někteří, že existuje pouze náhoda a stejně není pravda, že náhoda neexistuje. Zkrátka: široká evropská koalice namířená proti SSSR nemohla být realizována na základě vstahů rovného s rovným, nebo na mísrné dominanci silných spojenců. Zájmové rozpory byli příliš silné. Jako Německo chtělo hrát hlavní roli, chtěla to i Anglie. Pro Anglii byly jen dvě alternativy: s podřízeným Německem proti SSSR, nebo s SSSR proti vzpurnému Německu. Britové to věděli, Němci to věděli. Proto se obě strany cpaly v roce 1940 do Skandinávie, proto Britové okupovali Island atd. Žádný tajný plán nějaké tajné zlovolné společnosti v tom nehledám. I kdyby taková tajná společnost existovala, zákonitost změnit nemůže. Může svou existenci zákonitost potvrdit a ovlivnit maximálně náhodu, protože její vznik sám o sobě je zákonitý a současně náhodný.

340615

13.10.2015 13:18

RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 340615

pobavil jste, s pozdravem blb a debil

340621

13.10.2015 14:04

RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně

udo2 95.?.?.?

Reakce na 340615

Ano i židia sú medzi sebou tvrdo kast(r)ovaní.
Neváhajú súvercov, súideológov predhodiť nimi terorizovanému davu,
aby povolili ventilu pary hlavu..

Tak sa to robí v každej mafii:
Keď je problém, ide dole vždy najnižší.
Princíp FéNixa a jeho pálenia si vlastného peria,
obnova kože hada,
či AbraChámovo obetovanie vlastného syna..

Tiež ma náboźenstvá enzaujímajú,
lebo tam niet Boha, i keby nejaký existoval..
Ide len o starý nástroj riadenia davu jelitami.
To, že tu Niečo, Niekto asi je, tušia však všetci,
a na tomto ľudskom reflexe, potrebe sú založené,
tieto prirodzene vznikajúce svetlušky (reLigia),
zmenené sociopatmi na osedlané besy.

Ono, či Ono, Ona (Vis Maior) vždy zasahuje,
lebo má ciele vlastné.
Súťaž je v tom, kto ich, Ho lepśie chápe.
Ak tak "NáHodu" vnímaš,
tak súhlasím aj v tomto s Tebou,
bo značí to, že um svoj vlastný prijímaš.

A po 4. áno.
Globalizácia je proces objektívny,
no jeho riadenie je subjektívne.

Fakt je, že osoby riadiace sa doktrínou Starého Zákona:
"Druhým dáš na úrok a svojim nie,
i tak vladnuť budeš v mojom mene"
(Deut 23:19 – 20, 28:12, Iz 60:10 — 12)
sú nadmieru úspešní v koncentráci moci
studenovojenskými prostriedkami.
Vieme však aj to, ako si naznačil,
źe nástroj sociologickej mechaniky spomínaný,
nevynašli oni samy..
Je starśieho dáta
a tak "žid" len páníškov pytel podvedome plní, láta.
Tomu kto mafiu túto starú stvoril
a pod "Knihou kníh" schoval, spratal.

Fakt je i to, že bez pochopenia princípu,
zamerania židovstva a jeho derivátov,
ťažko v politike reálnej, v biznise, vyhnúť sa katom.

Know you enemy, animal
a zmeň ho na priateľa, alebo oponenta.
Postav ciele svoje objektívne vyššie,
čím príde Zhora tvoje právo veta.

340622

13.10.2015 18:18

Svatý svého boha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 340615

Málem mi ukápla slza.
Zabývat se SVATÝmi židovskými texty typu; vyhubíš je (gojimy) jako klaté…Hospodin, tvůj bůh, jde před tebou jako sžírající oheň- zabývat se takovými texty gój nesmí, to je přece jasně napsáno ve SVATÉm Talmudu. Tím se už gój probírat vůbec nesmí. Pod trestem vyhlazovacím.
Pročítat si plky o cílech Němců, Poláků, je poutavé. Nevědomý by si myslel, že snad v Polsku buď tři milióny židů nebylo, nebo se židé převážně věnovali okopávání brambor, možná snad i obchodováním v koloniálech.
Vážený pane oblbovači, na druhou světovou válku dohlížel sám papež.
Podle tvrzení rabína Sidona je jisté lidské neštěstí, značně překrucované, důkazem existence židovského boha.

Na této stránce stačí využít: Historie, kterou nás neučili

Lhát do roztrhání těla - skoro jako; sloužit císaři pánu do roztrhání těla.

340635

13.10.2015 22:23

RE: Svatý svého boha

lama.cz 46.?.?.?

Reakce na 340635

vážený pane blbe, s tím papežem máte pravdu, on tu svatou válku proti SSSR chtěl, ale nebyl zdaleka jediný. Na rabína Sidona, svaté texty a vaše slzy já mrdám.

340642

14.10.2015 3:29

RE: Svatý svého boha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 340642

Banksteři zosnovali úžasný židovský vynález, židy realizovaný, Židobolševické Rusko, zvané SSSR. Kolik v tom bylo židů, uvádí Klimov; Boží národ.
Plkat o vzpurném Německu po první světové válce, bankstery financované? Po úžasně čitelných válečných reparacích, dle scénáře banksterů, po trýznění prostých Němců? V roce 1923 činila inflace v Německu statisíce procent!

Ať žije židovské oblbování? Ať žije zuřivost? S židovským oblbováním na věčné časy a nikdy jinak?

A vůbec; nevědomost je síla a SVATÉ oblbování je umění!

340649

14.10.2015 12:58

RE: Svatý svého boha

udo2 95.?.?.?

Reakce na 340642

Neviem, nakoľko by som do toho koberČeka modlitebného,
plietol maximálneho pontifexa rímskeho..

I Franta isto tvár funkcii dáva,
na koho názor sa však,
vlajkou légie máva?

To akoby ni(e)kto chcel,
Dolfiho za zodpovednosť,
strojenia ríše 3. zobrať diel.
Stalina za gulagy,
alebo Obsamu za teroristov útoky.

"Ein politiker bekleidet nur das Amt."

Dav realitu nevníma takú, aká je,
ale takú, akú im ju zatiaľ,
čarodejka MééDea prezentuje.

Do dlhodobej "Vatikánskej politiky" pápež v zásade nemá čo kecať.
Či a do akej Miery tomu v dejInávh bolo niekedy inak, toť otázka.

V cirkvách, tak ako aj u bratov starších v nevere,
je stránka svetlá i temná,
to vie už každý pozornejśí div(i)ak.

A. Lincoln:
"Lepších anjelov našej prirodzenosti občas premôžu temné stránky..
..a dobro vždy (HNEĎ) nezvíťazí.."

Anjel = "duch"
Agregátny modul kolektívneho podVedomia formovaný manažmentom lokálnej kultúry, napr. aj pomocou spomínaných tzv. "náboženstiev", umelej deprivácie, stresu (v neposledno rade i cez úrokové sadzby), atď..
Viď príručky Základov formovania korporátnej kultúry (ducha) pre špecializovaných firemných psychológov. Detto u informačno-bezpečnostných zložiek rôznych iných "organizácii".

Teda:
Tak, ako u
1. kresťana bez snahy o ozmyslenie=procesné pochopenie objektívnej reality, prebieha vnútorný boj medzi
A. pôvodnými komunitnými ideami života s blížnymi globálnej spoloČnosti a neustáleho kontaktu s Vyšším princípom a
B. deformovaných debilizačných dogiem a rituálov otroka dnešných tzv. cirkví,

prebieha rovnaký boj u
2. komunistu s niektorými marxistickými Mínaami,
či
3. u pôvodného humánneho judaistu, majúcemu
A. niesť národom Zeme svetlo Miery, s jeho
B. temnou parazitickou, mafiánskou zložkou "židovskou".

Vnútorne konfliktný systém inDiviDuálny, či kolektívny,
nemôže však dlho fungovať aktivny.
Musí sa rozhodnúť, bo na dvoch pásoch bežiacich inou rýchlosťou,
a od konca i smerom iným, sa ísť nedá.
Bo tak exitus existencie nastáva u jedinca, spoločnosti,
ktorému predchádza vždy schíza psychózy, bieda.

340661

12.10.2015 9:18

RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 340558

>Otýzkou tedy není, co jmenovaní autoři přinesou Polsku do budoucna, ale jak jsou obyčejní řadoví Poláci schopni poctivě studovat (nejen vlastní) dějiny a poučit se z nich.

Vse vychazi z jadra veci, jak je jedinec schopen pristupovat k pravde a k ferovosti. Od toho se pak odviji schopnost "poctivě studovat (nejen vlastní) dějiny a poučit se z nich."

Pri svych dloudobejsich pobytech, jakoz i pri kratkodobejsich cestach jsem se pomerne casto setkal v souvislosti s Polaky temer s totoznymi vyroky...; verte anebo ne, i v Peru od domorodce!!!: Smelinar, black marketeer, cheat, Polak podvadi kde muze, vyzpovida se a podvadi dal, atd.

Onen povahovy prvek vyplul na povrch i nedavno pri hlasovani v EU. Bez zbaveni se teto (reknu to narovinu) geneticke poruchy nebudou Polaci schopni "poctivě studovat (nejen vlastní) dějiny a poučit se z nich."

340567

12.10.2015 14:47

RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 340558

asi se moc nepoucili, jsou to stejna hovada jako byli za Pilsudskeho, ci za Beka.

leteli jsme minuly tyden LOT ze zamori do Warsavy, a letadlo bylo pomerne plne, sedeli jsme s manzelkou u okeni rady a u ulicky sedela vedle nas starsi mala pani z Litvy. musel jsem jit vylejt nocnik a byla tam fronta (v Dreamlineru jinak pohodlnem letadle moc hajzliku neni,) a tak jsem musel cekat ve fronte. mezitim nosili obed (no byly to makarony polite nejakou omackou kombinovanou s brzdovou kapalinou)

A ta pani z litvy uz jedla a mne pripadalo zinantni ji otravovat s celym procesem vstavani sklapeni stolecku atd, atd, tak jsem se rozhledl neni li nekde misto kde bych si mohl s tim blafem zatim sednout. v predposledni prostredn rade (3 sedadla) lezel chlap jako hora roztazenej pres tri sedacky. pozadal jsem ho anglicky aby mi uvolnil jednu ,ze se najim abych nerusil spolucestujiciho.

Zacal na mne mavat rukama a lamanou polsko-anglicko-nemecko-ruskou hatlamatikou mi rekl ze ne, ze jsou to jeho mista. Zeptal jsem se ho jestli za ty tri sedacky platil ale on jen mlel o pohodli, mezi tim mu dali taky zradlo a ta svine polacka misto aby si sedla jako slusnej clovek tak radsi abych si tam na chvili nesedl tak zral jako svine v leze u koryta.

nechtel jsem do toho tahat leteusky, tak jsem mu z toho krajniho sedadla shodil nohy a sedl si a zacal jsem jist. ten bagan furt remcal ze je Polak a to polsky letadlo" .

Vzpomel jsem si na 39 rok kdyz Nemci pri obsazovani Polska rekli "spina, prach, bahno, vsi....rika se ze Polaci jsou kavaliri.. leda nejake hovno.. me je 81 jemu bylo tak 40 a o nejake ucte ke starsim lidem ci obecne slusnosti ani zdani.

340577

12.10.2015 21:02

RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně

V.Hricák hricak (tečka) v (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Reakce na 340558

Obávám se, že o studium nejeví drtivá většina současné generace zájem. Ke své vlastní škodě. A netýká se to ani zdaleka jenom Poláků. Vsázet naší společnou budoucnost na ochotu studovat a tvorbu vlastního názoru, to je jako svěřit svůj život řidiči- sebevrahovi. Setkávám se se spoustou lidí, kteří nemají zlý úmysl, ale totální nezájem o rozšíření vlastních obzorů. Bohužel, i jejich hlas má stejnou váhu, jako těch, kteří nastudováno mají a studují neustále. Ne nadarmo se o demokracii říká, že je to systém, ve kterém dva blbci přehlasují jednoho chytrého. A v dnešní době spíš poplatné, dva médii zmanipulovaní jednoho samostatně uvažujícího.

340588

12.10.2015 4:23

Sny o minulosti: Třetí říše a Polsko proti SSSR

somtu 90.?.?.?

Poliakov ritolizacov USA netreba brat vazne.keby chceli Rusi tak za tyzden obsadia Polsko lenze policiaci sa spoliehaju na amicov to je ich jedine stastie

340560

12.10.2015 10:47

RE: Sny o minulosti: Třetí říše a Polsko proti SSSR

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 340560

Možná že by to zvládli i za pět dní, ale proboha k čemu by jim to bylo? Pochybuju, že by Rusové potřebovali kvalitní potraviny, prací prášky nebo strojírenské výrobky z Polska. [smích]

340569

15.10.2015 19:45

RE: Sny o minulosti: Třetí říše a Polsko proti SSSR

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 340569

pšoni pokud si pamatujete nikdy sami nevyrobili vlastní sofistikovaný výrobek, jen kupovali ojeté licence viz. magnetofony, auta etc...
když v rámci RVHP dostali z ČSSR delimitovaný ůkol vyrábět žárovky a elektronky do TV (PL 500 aj.) , tak lidé permanentně stáli fronty na reklamace a žadononili v servisech...prostě sedláci s utahanýma koníkama, plus erczloději a šmelináři všeho druhu, že..
..nakonec se výroba od hotentotů vrátila k nám..
..jinak známá realita katolických antisemitů..

340726

16.10.2015 14:35

RE: Sny o minulosti: Třetí říše a Polsko proti SSSR

udo2 95.?.?.?

Reakce na 340726

Ja mám s bežnými Poliakmi práveže dobré skúsenosti.
Problém sú a boli "ich" jelitá,
čo sa tam furt zubami nechtami držali.
Tzv. "poľská šľachta".

V Čechách to vyzerá byť tiež už stáročia dosť podobné..

Slováci zasa "svojich" zradcov vždy dôkladne a kruto vyvraždili
v nekonečných povstaniach, pogromoch.
Rozumnejší kolaboranti, ktorí včas pochopili "vietor", bývali ale uśetrení,
keďže to je národ malý, režimy sa menia
a občas i tú rolu dobrého a zlého zahrať treba..
..pred stále rovnakým agresorom, jágo-bábkohercami.

"Múdry buď sváko, bo dnes do basy ty mňa,
no možno zajtra situácia sa
zvonka zmení znova a potom ja teba.."

Ono to známe:
"Keď nemám ja, nebude mať ani sused"
Pomáhalo narodu prežiť v tom zmysle, že
"Buď všetci SPOLU hore pôjdeme,
lebo inak nadlho nikam nedôjdeme"

Isto, niekto sa tu snaží o mýtus ľudu holubičieho,
no neodporúčal by som veriť tomu, vyznavačom kultu opićieho

340761

19.10.2015 16:15

RE: Sny o minulosti: Třetí říše a Polsko proti SSSR - imperátoři

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 340761

...fakt je, Poláci si po staletí hrajou na imperiální říši viz. historie (nebudu se opakovat), jen díky USA prezidentu Wilsonovi Masaryk (agent USA a GB) prosadil uznání Evropy aj. ČSR na jakémsi národnostním pricipu a mj. tím se zasekly polské choutky na naše území (podobně "národnostně" pak postupoval i ten tapecír Áda, jak ho tuším Britové titulovali)....takže Poláci se ale nevzdali a poslední desetiletí si nárokují hektary v pohraničí, které byly jakousi dohodou v 50-tých vyčenžovány jaksi z důvodu vyrovnání hranice..
..prostě ONI si nedají pokoj, ikdyby čert na praseti jezdil, jak se lidově říká, že...
... a to by mj. mě zajímalo, jaké "historické" nároky mají na Ukrajině [smích]

340874

12.10.2015 7:14

Pred kritikou

tartus 178.?.?.?

cias davno minulych, si třeba zistit dobove realie.

Je jane ze myslienka ze by Nemecko spolupracovalo s Polskom je smiesna ale len z dovodu, ze nemci povazovali polsko za umely vytvor v povojnovom zriadeni.

Ak chcel Hitler dobijat nove uzemia, tak len preto ze jeho vzorom bolo Britske impérium s hromadou kolonii, a naivne sa domnieval ze Briti aj jemu dovolia si nejake získat. Demokgrafia nemecka je dnes podobna tomu v tridsiatich rokoch. Vela ludi a malo miesta.

v podstate nemá zmysel riesit historiu, lebo každý ma pokriveny pohlad podla toho do akej sekty patri a jako ho vychovali. naschval netvrdim, ze co si nastudoval, lebo vidim jako studovane hlavy upřednostňuju svoj ideologicky rozmer před vedeckym.

340563

12.10.2015 7:55

Kdyby bylo Německo již před válkou méně zásadové

gippius 213.?.?.?

ve svém geopolitice, kdyby připustilo možnost, že Polsko není klín vražený mezi ně a Rusko, který neleží v cestě, ale je spojenec, bylo by Polsko PRVNÍ a nejvěrnější přítel Třetí říše, tím jsem si jist. Polsko držel v odstupu od Německa jen přezíravý a podezřívavý pohled Hitlera a Němců na ně. Je dostatečně známo, že beckovské Polsko velmi stálo o dobré vztahy s hitlerovým Německem. A bylo to jen a jen Německo, kdo takové sbližování odmítlo.
Polský vliv na vznik druhé světové války však shledávám dosti mizivým. Ano, toužilo po přátelství s Německem, mnoho vysokých nacistických pohlavárů pravidelně a oficiálně navštěvovalo Polsko, Polsko mělo i územní zisk z mnichovské dohody. Samo však útočnou válku nepřipravovalo. Německo s ním nechtělo jít do holportu proti Rusku a samotné si na něj netroufalo. Proto Polsko ve vině za druhou světovou válku řadím až za Německo, Francii, Británii a Italii. Ne že by si tehdy válku nepřálo, ale nemělo silného spojence, který by s ním do války s Ruskem šel. Takže PRAKTICKÝ vliv opravdu zanedbatelný.
Že ale Polsko i nadále zůstalo v zahraničněpolitickém pohledu krajně problematickou zemí, to můžeme bohužel vidět i dnes a to ve stále sílící míře.

340566

12.10.2015 15:45

RE: Kdyby bylo Německo již před válkou méně zásadové

tartus 213.?.?.?

Reakce na 340566

Je taka pěkná knizocka: 100 dokumentů o vzniku války, po precitani změnite nazor.

340578

12.10.2015 19:34

RE: Kdyby bylo Německo již před válkou méně zásadové

gippius 213.?.?.?

Reakce na 340578

Dík za tip. Vypadá zajímavě. Zakoupím, popř. stáhnu.

340584

12.10.2015 9:19

to stačí.

martin bareš 90.?.?.?

Děkuji autorovi za výborný článek z historie a reakci od některých v současném Polsku. Jména a fakta, supr.

Pro mne otázka je, jak dostávat tyto informace do širšího povědomí lhostejné společnosti.

340568

12.10.2015 11:49

Vsuvka

Xcantache Veselý 89.?.?.?

No pokud mi je známo Poláci byli pro Reich pouze budoucí zásobárna mýdla, tak nevím nevím....[zmaten]

340573

12.10.2015 14:09

Doufám, že dnes většina Poláků

To je jedno 78.?.?.?

Doufám, že dnes většina Poláků opustila absurdní sny o Velkopolsku a podobné úvahy, jako pakt Ribentrop-Beck, pokládají za kuriozity patřící do ústavu pro duševně choré. Článek mohl zmínit fakt, že Hitler daný pakt nechtěl ze dvou důvodů: a) měl obavy, že by v tažení na Moskvu měl velkou polskou armádu v týle, což by jej v případě konfliktu s Británii a Francii značně handicapovalo...; b) Poláci, jakožto podřadní Slované, měly také být zgenocidováni a v malém množství posláni za Ural... Je fascinující, že je tolik Poláků, kterým tento fakt vůbec nedošel, což může mnohé Němce i dnes utvrzovat v teoriích o podřadnosti Slovanů...

340576

12.10.2015 15:49

RE: Doufám, že dnes většina Poláků

tartus 213.?.?.?

Reakce na 340576

Je zajímavé jako Hitlerovi stacicilo naučit tuto podřadnou rasu německy aby získala německé občanství. Hold co sa historikem nehodilo to skrtli.

340579

12.10.2015 19:41

RE: Doufám, že dnes většina Poláků

dub 89.?.?.?

Reakce na 340576

bohužel neopustila, dokladem toho je jejich současné jednání, vč. postoje a kroků např. na ukrajině...

340585

Příspěvků: 32

12.10. 03:27 lama.cz  všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně
12.10. 07:41 udo2  RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně
12.10. 15:58 QuoVadis  RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně
12.10. 17:38 Nikdo (originál)  RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně
12.10. 20:54 autobus  RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně
14.10. 17:27 JanaJ  RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně
12.10. 18:57 lama.cz  RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně
12.10. 23:39 udo2  RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně
13.10. 12:03 lama.cz  RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně
13.10. 13:18 výjimečné porušení omerty  RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně
13.10. 14:04 udo2  RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně
13.10. 18:18  Svatý svého boha
13.10. 22:23 lama.cz  RE: Svatý svého boha
14.10. 03:29  RE: Svatý svého boha
14.10. 12:58 udo2  RE: Svatý svého boha
12.10. 09:18  RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně
12.10. 14:47 arbitr  RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně
12.10. 21:02 V.Hricák  RE: všichni fašisté vnímají realitu pokřiveně
12.10. 04:23 somtu  Sny o minulosti: Třetí říše a Polsko proti SSSR
12.10. 10:47  RE: Sny o minulosti: Třetí říše a Polsko proti SSSR
15.10. 19:45 JanaJ  RE: Sny o minulosti: Třetí říše a Polsko proti SSSR
16.10. 14:35 udo2  RE: Sny o minulosti: Třetí říše a Polsko proti SSSR
19.10. 16:15 JanaJ  RE: Sny o minulosti: Třetí říše a Polsko proti SSSR - imperátoři
12.10. 07:14 tartus  Pred kritikou
12.10. 07:55 gippius  Kdyby bylo Německo již před válkou méně zásadové
12.10. 15:45 tartus  RE: Kdyby bylo Německo již před válkou méně zásadové
12.10. 19:34 gippius  RE: Kdyby bylo Německo již před válkou méně zásadové
12.10. 09:19 martin bareš  to stačí.
12.10. 11:49 Xcantache Veselý  Vsuvka
12.10. 14:09 To je jedno  Doufám, že dnes většina Poláků
12.10. 15:49 tartus  RE: Doufám, že dnes většina Poláků
12.10. 19:41 dub  RE: Doufám, že dnes většina Poláků

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 111 čtenářů částkou 17 636 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 3

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 3

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
27,29 Kč
Libra
30,06 Kč
Kanadský dolar
17,46 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,45 Kč
100 japonských jenů
22,01 Kč
Čínský juan
3,44 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,47 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
30,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 944,01 Kč
1 unce stříbra
562,76 Kč
Bitcoin
297 763,25 Kč

Poslední aktualizace: 26.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 943