Diskuze k článku

Ruská „výchovná“ salva zničila světovládu USA

Příspěvků 90

10.10.2015 6:01

Mám ráda příjemné obrázky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

https://pp.vk.me/c625825/v625825330/4b686/8floDlWZB5I.jpg

340476

10.10.2015 6:32

Ruska ,,Vychovna

ssss 46.?.?.?

Konečně niekdo dává amikom po papuli[velký smích] super Rusko len tak ďalej[smích]

340477

10.10.2015 8:57

RE: Ruska ,,Vychovna

jezinka 88.?.?.?

Reakce na 340477

jen aby jsme nepřeskočili! co Vám dává záruku, že nynejší vedení Ruska, se nemůže změnit? znáte jejich vnitřní problémy natolik, aby jste mohl jásat? vlastně jedna kapitalistická krajina "vypoklonkovala" z pozice prvního druhou. ano, kapitalistická...totalitní!

340480

10.10.2015 12:08

RE: Ruska ,,Vychovna

nausius 82.?.?.?

Reakce na 340480

Ale běžte furt s tím kapitalismem a komunismem do prdele.

Globální elitě jsou tyhle pojmy naprosto ukradené. Naopak lze říci, že jejich internacionální agenda má mnohem blíž k marxismu než k nějakému kapitalismu, ale to jen tak naokraj.

Tohle strnulé dělení na kapitalismus, socialismus, komunismus atd. akorát funguje jako dokonalé myšlenkové vězení zatímco ti kdož tyhle pojmy vymysleli jimi manipulují své poslušné ovce.

340490

11.10.2015 22:46

Opravdu, ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 340490

Pyramida nemá nikdy více vrcholů. Na vrcholu sedí jen jedna svině. V profesionální politice je zvykem, mít své lidi všude, a vlastnit všechny strany. Kapitalizmus, komunizmus, ale i katolicizmus a podobně to jsou jen stále stejné mnoho staletí funkční zástěrky pro blbé, kteří prací vytvářejí hodnoty, a proto mohou tvořit základnu pro hromadné okrádání dohola. Vytváření hromadných a dokonalých oblbovacích mechanizmů je dnes záležitost profesionálů - sociálních inženýrů. Kdyby blbí neexistovali, nebyly by ani pyramidy, protože by nebylo koho oblbovat a následně dohola okrádat. Žádný zloděj nikdy nevytvoří žádnou skutečnou reálnou hodnotu. Každý systém okrádání stojí a padá na hlupácích, kteří si nechali vnutit kdysi fantasmagorii, zvanou "přidaná hodnota práce ", a prostředníky - příživníky. [smích]

340554

14.10.2015 23:11

RE: Opravdu, ...

Kos 85.?.?.?

Reakce na 340554

Dokážete vyjadřovat smysluplně a bohužel jste mě přesvědčil, že Vaše duševní zdraví neutrpělo. Máte pravdu a pokud se ti tzv. dole (my blbí) vzepřou, tak jako zaostalí jedinci řeší „svůj problém“ pomocí veliké agresivity a nedochází jim následky. U mě máte palec nahoru.

Kos

340683

10.10.2015 14:54

RE: Ruska ,,Vychovna

Nikdo (originál) 89.?.?.?

Reakce na 340480

Totalitní určitě ne. To máte poněkud zmatené vyjadřování.

340493

10.10.2015 19:40

RE: Ruska ,,Vychovna

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 340480

Jezinko , nepreju ti aby jsi jednou jecela jak Viktorka u splavu az ti totalitni rezim EU napari solidarni dan i v ceskym krateru z ktery jak sem se ja docet na Idnes maj - jak jinak, profitovat prizivnicky sandnegros z Afriky ktery ilegalne prekrocili hranice do europskejch statu . Ja jen aby jsi si uz konecne uvedomila jaky swinstvo je ten kapitalistickej erar kterej se nezastavi pred zadnym swinstvem a drze zhabe duchodcum nebo tvejm detem ktery se v ceskym krateru narodili a jsou tam doma i to malo aby uz nemeli pomalu co huby !

340508

10.10.2015 17:07

RE: Ruska ,,Vychovna

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 340477

Cim to tak asi bude, ze vsude ve svete kam strcili USA ten pazravej rypak ma kazdej narod amiky rad jak pazdero v (_!_) a preje si aby se vratili zpatky do USA ve wooden pyjamas ?

340501

10.10.2015 8:07

Igor Chaun o cenzuře v ČT a událostech 11. září 2001

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

11. září 2001 - 14 let poté - dokument Igora Chauna
https://www.youtube.com/watch?v=KWCBKdzh5ng

[překvapení]

340478

10.10.2015 9:00

Je pekne

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

ze nas sionisti ubezpecuju ze sa nemusime bat Zapadneho tyrana a ked sa nam nepaci tak mozeme ist do otroctva tomu vychodnemu.

To ze je vychodna mocnost je teraz silnejsia, chytrejsia a ja neviem co neznamnena ze je lepsia. Pokial viem tak ziadna priama demokracia tam nepanuje, ludia su tam rovnako skorumpovani ako na zapade, aj tam vladnu peniaze.

a uprimne, to ze usa upada je podla mna len hra sionistov co presuvaju svoje aktiva do ruska a ciny, ono ked yellownstovn buchne bude dobre mat vetsinu aktiv na druhej strane planéty. A je len dobre to robit pomaly a nenapadne, tu dosadit správneho cloveka ako sefa kremla, tu spravit z bieleho domu najnenavidenejsiu instituciu sveta, tam na vychod presunut vetsinu vyroby. tam na juhovychode si vytvorit cisty megaostrov bez problémových obyvatelov. atd...

340481

10.10.2015 9:27

RE: Je pekne

F&T 78.?.?.?

Reakce na 340481

Mezi Ruskem a USA jsou velké rozdíly. Stačí porovnat Ukrajinu dnes a Československo v roce 1968.
Když nás rusové okupovali (jinak se to nazvat nedá) v roce 1968, tak tady nezničili infrastrukturu, nevytvořili tady skupiny radikálů, kteří vraždí civilní obyvatelstvo. Na rozdíl od toho USA v Ukrajině vytvořily totální chaos, svrhnuli legální vládu a už se tam lidi několik let vraždí. Celá infrastruktura tam je v troskách a lidí je mi líto. Může to trvat desítky let, než infrastrukturu obnoví.
Mimochodem, rozpad Československa byl určitě také naplánován v nějakém think tanku jako dar za lezení američanům do zadnice. Škoda, že jsou lidé tak hloupí, že lze vyvolat národnostní vášně a zničit fungující stát.

340482

10.10.2015 11:48

RE: Je pekne

tartus 213.?.?.?

Reakce na 340482

trosku si to pleties. v '68 nas neprisli okupovat, ale prisli si nas podrzat. po druhej svetovej sme boli v ich moci a oni len zlikvidovali puc ktora sa tu rodil.
zatial co Usa zasahuje v krajinach, ktore spadaju pod zaujmi niekoho iného.
Preto nas rusi nebombardovali, a preto je bielemu domu jedno kolko civilistov zabiju. preto je to zly priklad.

porovnavaj rovnake veci priamo v USA a RF. Sloboda tisku, prava jednotlivcov, korupcia, zivotna uroven. sloboda vieroviznania. atd

340487

10.10.2015 15:03

RE: Je pekne

Nikdo (originál) 89.?.?.?

Reakce na 340487

Počítám, že jste včera přistál na této planetě, ještě jste se pořádně nezorientoval a marně hledáte nějaký záchytný bod, jak popsat viděné. [smích]
Poradím Vám, vraťte se zpátky na rodnou planetu, protože téhle evidentně nerozumíte a nikdy rozumět nebudete.

[oči v sloup]

340496

10.10.2015 18:38

RE: Je pekne

tartus 178.?.?.?

Reakce na 340496

vyborne, a co tak konkretizovat aspoň jednu jedinu věc? to aby som sa zorientoval, alebo sa nechces strapnit?

340506

13.10.2015 14:49

RE: Je pekne

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 340506

Vysvětlovat to nemá smysl, stejně bys to nepochopil.

340624

13.10.2015 23:39

RE: Je pekne

bfgbfgn 93.?.?.?

Reakce na 340624

klasicke klucky/vyhovorky/detinske slova cloveka co si mysli ze je nejaky vseved s najlepsim nazorom na svete a pritom je to obycajny hlupy ....

340643

20.10.2015 15:01

RE: Je pekne

Petens 80.?.?.?

Reakce na 340506

Když jsme byly ve sféře vlivu SSSR, tak:
- nemuseli jsme jít bojovat do Afghanistanu (dnes tam máme armádu);
- podniky, půda a obecně ekonomika nám patřily (dnes již jen zbytky);
- nezadlužovali jsme se (dnes ano)

340905

20.10.2015 15:07

RE: Je pekne

Petens 80.?.?.?

Reakce na 340506

Jo, a jinak s tím, co napsal tartus souhlas, viz.: "To ze je vychodna mocnost je teraz silnejsia, chytrejsia a ja neviem co neznamnena ze je lepsia. Pokial viem tak ziadna priama demokracia tam nepanuje, ludia su tam rovnako skorumpovani ako na zapade, aj tam vladnu peniaze."

Putn to v současnosti deformuje pozitivním směrem, ale co bude až odejde ...

340906

10.10.2015 22:00

RE: Je pekne

ID 213.?.?.?

Reakce na 340487

...trosku si to pleties. v '68 nas neprisli okupovat, ale prisli si nas podrzat. ... Dobrá, tedy porovnejme Československo a Salvador.
První akce - 300 tisíc vojáků, bleskový ovládnutí země, nebojovalo se, jednotky až desítky mrtvých - to v podstatě odpovídá nehodám při takovejch manévrech.
Druhá akce - cca 5 tisíc "poradců", dvanáct let války, 80 000 mrtvých.
Když už to muselo bejt, to je holt reálná geopolitika, jsem rád že to provedli Rusáci prvním způsobem a ne Amíci druhým.

340514

11.10.2015 9:28

RE: Je pekne

tartus 178.?.?.?

Reakce na 340514

pripomenmi, kedy bol salvador, alebo brazilia sucastou USA? tiez neviem vsetko, kludne mi daj link ja si to dostudujem.

a znova sa vratime k mojmu povodnej myslienke, ze vnutorna politika těchto dvoch krajin nieje nijak rozdielna. A hadat sa ktora krajina zabila viac civilistov na planete je pre tuto myslienku bezpredmetna.

340532

12.10.2015 11:10

RE: Je pekne

u 85.?.?.?

Reakce na 340532

No, my sme tiež neboli súčasťou ZSSR, len pre poriadok. Boli sme súčasťou tzv. Sovietskeho Bloku, či akjo to nazvať, podobne asi bol Salvador súčasťou tzv. záujmovej sféry USA.
O našej účasti v Sovietskom Bloku existovali zmluvy, VZ a RVHP, a bolo to dohodnuté vopred na Jaltskej konferencii a zodppovedalo do výsledkom WW2.
V prípade Salvadoru neviem či tam niečo také existovalo.

340571

11.10.2015 6:33

RE: Je pekne

Bilderberg 62.?.?.?

Reakce na 340482

Ještě že ti Sověti tenkrát přijeli, tenhle bordel se aspoň odložil o 21 let. Mám navíc pocit, že dnes máme ohnuté hřbety víc než za toho ,,strašného" socialismu.

340528

10.10.2015 9:36

RE: Je pekne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 340481

Rozdělit svět na "východ a západ", udělat z obou polovin virtuální nepřátele, a pak tomu nenápadně vládnout pevnou rukou je dobrá sionistická idea. V profesionální politice je nutné sedět na všech židlích, tj. vlastnit ve skutečnosti obě nebo lépe všechny strany. [smích]

340483

10.10.2015 10:44

RE: Je pekne

Per Bendl 185.?.?.?

Reakce na 340481

Já FANDÍM RUSKÉMU LIDU A PANU PUTINOVI, PRYČ SE SIONISTICKÝMI VRAHY . .

340486

10.10.2015 22:41

RE: Je pekne

ssss 37.?.?.?

Reakce na 340486

Já sa tiez pripajam fandeniu Putina [vyplazený jazyk] a samozrejme preč sionistama

340515

11.10.2015 19:18

RE: Je pekne

hank 91.?.?.?

Reakce na 340481

Bingo. Kapitálu je úplně šumák, jestli ho drží Amíci, Číňani nebo Rusi. Jediné, co od svých držitelů vyžaduje, je dodržování jeho pravidel. Ale to na 100% a natrvalo. Mezi těmi pravidly není starost o nemajetné třídy. Naopak, jediné pravidlo, jehož dodržování se vyžaduje, je růst a rozmnožování kapitálu. A to za každou cenu. I za cenu zničení zdrojů toho růstu. Proces jede podle zákonitostí a s dynamikou pozitivní zpětné vazby, úplně stejně jako jaderná řetězová reakce nebo rakovinné bujení. Takže stejně jako tyto procesy i kapitál nakonec - nechá-li se té dynamice volný průběh - zničí systém, ve kterém vznikl a ze kterého žije. Myslím, že je jasné, kdo na to nakonec doplatí nejvíc. A utéct není kam. Z tohoto pohledu je vposledku úplně jedno, jestli má navrch ta nebo jiná velmoc, ta nebo jiná skupina držitelů kapitálu. Pro nás, kteří se na držení kapitálu nepodílíme, to bude mít úplně stejné důsledky.

340549

10.10.2015 12:03

Zvláštnosti data sedmého října

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Shoda náhod pro sedmý říjen:
- Putim má narozeniny (63).
- Slavnostní ohňostroj z Kaspického moře.
- 7. říjen je prvním dnem moderního židovského kalendáře (každý rok se datum posouvá dle astronomických jevů a dnů v týdnu – zjednodušeně řečeno - letos 14. září) 7. října 3761 let př. n. letopočtem byl údajně první den stvoření světa (5776 let).

Třeba byl po 5776 letech opět vytvořen nový svět. Otázkou ovšem je, kdo ho opravdu vytváří a není vidět v zorném poli...
[smích][vyplazený jazyk][mrknutí jedním okem]

340489

10.10.2015 19:56

RE: Zvláštnosti data sedmého října

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 340489

https://www.youtube.com/watch?v=1FMqDFai6Q0

340511

10.10.2015 13:48

výsledky

Mirra 109.?.?.?

byly vidět z EU krátce poté - začalo se hovořit jiným jazykem, zrušila se sankce na komponenty raketového paliva a přišlo prohlášení že je třeba normalizovat vztahy...

340492

10.10.2015 14:59

Dost se to podobá Ahmadínežádově stíhačce.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Bylo by zajímavé zjistit, který nezávislý pozorovatel potvrdil, že ruské rakety letěly skutečně z Kaspického moře. Krom samotných Rusů jsem nikoho dalšího nenašel. A u Rusů je dobře známo, že rádi předvádějí "Potěmkinovy vesnice". Zejména tehdy, chtějí-li potěšit svého "báťušku". [chechtot]

340494

10.10.2015 16:00

RE: Dost se to podobá Ahmadínežádově stíhačce.

Mirra 109.?.?.?

Reakce na 340494

tak takový nesmysl jsem už dlouho nečetl. Amerikáni ten úspěch chtěli propagandisticky ponížit tím že prý pár raket v Íránu spadlo - ale íránci se tomu vysmáli...

340497

10.10.2015 16:44

RE: Dost se to podobá Ahmadínežádově stíhačce.

Miloš Berka 85.?.?.?

Reakce na 340494

Ha, ha, ha, ty ses teda fakt povedl !!! Ale máš pech !!!

340499

10.10.2015 16:50

v naprosté tmě ?

jnx 213.?.?.?

Můžete mi vysvětlit, jak je možné, že v naprosté tmě, raketa sama spatřena být nemůže? Zatím sem si myslel, že ve tmě jsou rakety vidět nejlépe, žhavé plyny vycházející z raketových motorů upozorní kohokoliv v dohledu. To rusové vymysleli nějaký nový "neviditelný" raketový pohon?

340500

10.10.2015 17:23

RE: v naprosté tmě ?

všudezdejší 217.?.?.?

Reakce na 340500

viditelná je až když vás přeletí , / i uslyšíte/ rozsah viditelnosti je definován jako rotační jehlan s úhlem asi 10 stupňů. Ve dne by jste mohl zahlédnou plynovou stopu s kopce / po průletu/ proti něčemu tmavšímu. Nic z toho si raději nepřejte, nacházel by jste tam kde by váš život měl 0 cenu

340502

10.10.2015 17:24

RE: v naprosté tmě ?

magnes 89.?.?.?

Reakce na 340500

A Vy by jste sám spatřil okřídlenou plochodrážní raketu o délce 6m, rychlostí 180-200 m/s, letící cca 100-150 m nad zemí ? Pokud ANO, tak prosím dejte vědět NATO, i USA...jelikož NIKDO jejich pohyb nezaznamenal.... [smích]

340503

10.10.2015 18:06

RE: v naprosté tmě ?

jnx 213.?.?.?

Reakce na 340503

Já a vy možná raketu nezaznamenáme, pokud nepoletí dostatečně blízko kolem. Zajímalo by mne ale, jak se raketa může skrýt před v dnešní době všudypřítomným sledováním z oběžné dráhy, nebo před letadly typu AWACS? Je myslím prakticky vyloučen0, aby taková raketa nebyla okamžitě po startu zaznamenána.

340504

10.10.2015 18:14

RE: v naprosté tmě ?

Tomas Szabo 95.?.?.?

Reakce na 340504

Vsadepritomne sledovanie z obeznej drahy nie je vsadepritomne. Neda sa sledovat vsetko. Ak by chceli sledovat raketu, museli by to robit:
a.) vizualne - v noci aj cez den prakticky nemozne
b.) radarom - to by musel kazdy satelit neustale prazit na zem radarovy signal vysokym vykonom

AWACS nelieta stale a vsade. Lieta len tam kde ho prave potrebuju a okrem toho tych lietadiel tiez nie je postavenych nejako vela.
Raketa s plochu drahou letu posobi ako male sportove lietadlo, ktore leti tesne nad a za kopcami, takze z pozemnych radarov obcas zmizne ak ho aj zachytia. Sledovat takuto raketu nad obrovskymi plochami pusti a polopusti, kde radari asi nie su je nemozne.

340505

10.10.2015 19:48

RE: v naprosté tmě ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Reakce na 340505

Skoda, ze nam uchradnul nas "Nejvetsi cech" - venca myslitel. Ten mel tu schopnost, ze mohl hrave sledovat ffsechny putinovske komunisticke rakety. I v noci, I kdyby letely tak nizko, ze by si lide mysleli - ze jsou Ferda Mravenec. FFsechny by je humanitarne nahlasil do izraelska a TeteTydli a ty odporne fasistickozemanovske rakety by byly postaveny pred nezavisly cesky soud a dostaly by podminku za pretiskovani clanku. Tudiz by se obratily a letely by zpatky ! - protoze kdyby letely porad a furt dale na nase ISILacke a ukrajinske pratele - tak by je Tetatydli a jeji sefove - zavreli, az by zceraly (ty rakety). Tak na ne - na ty rakety !

340509

10.10.2015 20:38

Samozřejmě že Iránci ty ruské křídlaté rakety zaznamenali

Altair 78.?.?.?

Reakce na 340504

Podívejte se na video z Iránu - průlet ruských raket Kalibr zaznamenaný mobilním telefonem:

https://www.youtube.com/watch?t=15&v=3kWlxZNO8...

340512

11.10.2015 2:39

RE: Samozřejmě že Iránci ty ruské křídlaté rakety zaznamenali

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 198.?.?.?

Reakce na 340512

A zde je let včetně pohledu na mapu.
https://www.youtube.com/watch?v=nBPDqGt5rKw

Chtěl bych vidět americké válečné štváče poté, co zhlédli ta videa. [velký smích] Já myslím, že z toho chytili osypku.

340523

11.10.2015 10:24

RE: Samozřejmě že Iránci ty ruské křídlaté rakety zaznamenali

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 340523

Co to placate - osypky. Uvedomujete si ze Amici take muzou predstirat ? A vsechno to je jen hra? Nebudme naivni. Zapadni svet je tak vsivy ze udela vse aby Rusaky pokoril. A je lehci rozbourit nez uklidnit. Uvedomuje si ze Amici nemaji zajem vyhrat, jejich zajem je pokracovat. To jsou nejlepsi zisky. A co je nejhorsi ze ti obycejni lide maji radi dolarky.

340536

11.10.2015 20:28

RE: Samozřejmě že Iránci ty ruské křídlaté rakety zaznamenali

dub 89.?.?.?

Reakce na 340536

taková krasucha umí divy...

340550

11.10.2015 2:24

RE: v naprosté tmě ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 340504

Družica na obežnej dráhe zaznamená u strely systému Kalibr (možno) štart pomocou raketového motoru, ale viac nie. A aj to je veľmi otázne, družice pre sledovanie štartov balistických rakiet sú veľmi vysoko, až na geostacionárnej dráhe, aby mali územie pod trvalou kontrolou, ale kvôli tomu majú aj dosť obmedzenú citlivosť - hľadajú na obrovskom území Ruska veľmi silné tepelné zdroje, ktoré zodpovedajú činnosti veľkých raketových motorov balistických rakiet, pracujúcich desiatky sekúnd - nie rádovo menšie štartovacie raketové motory takýchto riadených striel. Takže ich nemusia vidieť vôbec - podobných tepelných zdrojov sú na tak veľkom území nepretržite stovky, možno tisíce - továrne, požiare, veľké lietadlá...
Špionážne družice sa zasa dostávajú "na dohľad" obvykle raz za 12 hodín, asi tak päť minút a je od nich kľud - a podľa prieletu družice si možno kľudne nastavovať hodinky, priletia a odletia s presnosťou pol sekundy.
A AWACS? Koľko je ich v oblasti nasadených? A koľko je ich vo vzduchu?
Navyše - trasa bola dlhá okolo 1500km (rusi uvádzali, že ciele boli vo vzdialenosti 900-1300km) , takže na vysledovanie trasy by potrebovali v ideálnom prípade najmenej dva AWACSy, každý s dosahom 400km a to ešte za predpokladu, že pre AWACS predstavuje strela dostatočne veľký cieľ, aby ju na 400km uvidel, čo opäť nemusí - technológie stealth ovládajú aj rusi...

340522

13.10.2015 14:54

RE: v naprosté tmě ?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 340504

Stačí si osvěžit základní fyziku, například jak funguje radar atp. Družice samozřejmě nemohou sledovat každý kus země, ale obvykle se soustředí na místa, kde se něco děje.

340626

10.10.2015 19:53

RE: v naprosté tmě ?

dub 89.?.?.?

Reakce na 340500

no protože to není raketa. střely s plochou dráhou letu jsou svým pohonem spíše letadla a když letí letadlo, taky nevidíte mimo pozičních světel nic.

340510

11.10.2015 0:44

RE: v naprosté tmě ?

Kosk 93.?.?.?

Reakce na 340510

Přesně. Je to v zásadě automatický tryskáč. V noci je slyšet jen hluk a vidět snad jen kdyby jste se díval přimo do výstupu z motoru. I když předpokládám že v dnešní době v zájmu snížení odhalení a ztížení navedení nějaké na teplo naváděné rakety budou plyny chlazené a ani zezadu nebude možná vidět nic. To je ale jen dohad.

340518

11.10.2015 2:04

RE: v naprosté tmě ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 340500

>Můžete mi vysvětlit, jak je možné, že v naprosté tmě, raketa sama
>spatřena být nemůže? Zatím sem si myslel, že ve tmě jsou rakety vidět
>nejlépe, žhavé plyny vycházející z raketových motorů upozorní kohokoliv
>v dohledu. To rusové vymysleli nějaký nový "neviditelný" raketový pohon?
Ano vymysleli - volá sa to prúdový motor - a rusi nad ním bádajú tuším už od roku 1928. [vyplazený jazyk]

Predovšetkým to nie sú "rakety" v technickom zmysle. Strely systému Kalibr sú, veľmi zjednodušene povedané, najchytrejší potomkovia nemeckej strely V-2, teda automatické bezpilotné prúdové lietadlá s náložou.
Strely 3M-14 (nie je to 3M-54E1, uvedená na fotke v článku, tá má iné určenie) sú určené na ničenie pozemných cieľov. Sú riadené družicovu navigáciou a vybavené rádiolokačnou hlavičkou samonavedenia ARGS-14 s dosahom viac ako 20km pre presné navedenie na cieľ. Hlavička je schopná "mapovania terénu" pred strelou, čo umožňuje strely veľmi efektívne riadenie letu k cieľu v malých výškach - strela si sama vyberá konkrétnu dráhu a vyhýba sa terénnym prekážkam, takže dokáže oblietavať kopce, vysoké stavby a podobne, ale nepotrebuje ich mať vopred naprogramované. Pritom samozrejme smeruje k cieľu - alebo k určeným bodom trate, ako v tomto prípade - strely najprv leteli z kaspickej oblasti na juhovýchod, nad Irán, potom na juhozápad nad Irak a až potom na západ nad Sýriu a bezpečne tak obleteli rádiolokačné pole nad územím Turecka.
video: https://www.youtube.com/watch?v=3kWlxZNO8ZY https://www.youtube.com/watch?v=a-MuIP3sedE celkom dobre ukazujú výšku a rýchlosť letu riadenej strely - výška je okolo 150-200 metrov a rýchlosť 850-900km/h

340521

11.10.2015 10:10

RE: v naprosté tmě ?

Tomas Szabo 95.?.?.?

Reakce na 340521

Trochu to poopraviom, zrejme ste myslel V-1. V-2 bola klasicka raketa s raketovym motorom na tekute palivo. V-1 okridlena strela s pulzacnym motorom:

https://cs.wikipedia.org/wiki/V-1

Jeden z nasich najlepsich stihacov - Otto Smik ich tiez niekolko zostrelil.



"potomkovia nemeckej strely V-2"

340534

12.10.2015 0:30

RE: v naprosté tmě ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 340534

ehm... stalo sa.

340555

10.10.2015 19:38

nic nove pod slnkom

cml 193.?.?.?

Autor článku sa nechal až privelmi uniesť kaspickym ohňostrojom a vyvodzuje z toho naivné uzávery. Rusi už dlhé roky vystreluju rôzne rakety z polygonu neďaleko moskvy a iných miest ktoré dopadajú na stanovené ciele na kamcatke. Autor chce vari povedať, ze američania a štáty eú si to len teraz vsimli?

340507

10.10.2015 21:22

Naivni

P.A.Semi 79.?.?.?

Clanek je dost naivni...

Jako by nas snad americane vydirali raketami nebo jinymi zbranemi?

Vydiraji ekonomicky - treba za co dostal WV pokutu 18G$? Prvoplanove za to, ze maji velmi efektivni motory, az prilis efektivni aby s nimi mohly americke automobilky souperit, a oni si jeste pri te nizke spotrebe paliva dovoli vypnout nepotrebny katalyzator a usetrit dalsi tretinu zbytecne spaleneho paliva... (Nikde to radsi v mediich moc nevysvetluji, v cem spocival ten WV TDI podvod s emisemi...). Spis ale dostali preventivni ukazku, aby se nesnazili vzdorovat US planum...? Francouzi, kdyz chteli dodat Mistraly Rusku, dostali hrozbu 9G$ pokuty za banky, a Mistraly ozeleli, pokuta za nedodani byla nizsi, nez vydirani ze Statu...

Vydiraji "medialne" - kdyby se jim nejaky politik vzeprel, znici ho svym tiskem a televizemi, kterych vlastni 97% (tedy ne primo americane, ale ti, co jim vladnou - i prosti americane jsou jejich obet, podobne jako my a jako zatim skoro vsude) ...

To, ze nekdo ma "skvele" rakety, zatimco vsude deklaruje mirove snahy, jeste vubec neznamena, ze by nas mel osvobodit z nadvlady, z ohlavky, do ktere sami strkame krk...

340513

11.10.2015 5:49

RE: Naivni

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 340513

To co popisujete, jsou ovšem jen metody američanů jak udržet v poslušnosti poddané.. V tom jistě máte pravdu.
Ale vydírání (chcete-li vyhrožování) zbraněmi se přece týká jejich nepřítele, v tomto případě Ruska.
A na to byla skutečně ta salva asi velmi pádnou odpovědí. A výstrahou.

340526

10.10.2015 23:33

Jin a Jang

Stepe 90.?.?.?

Když to není 陰 a 陽 je každá nevyváženost špatná !

340516

11.10.2015 7:57

schopnosti lodí

vitakappa 178.?.?.?

Mně tedy na tom zaráží dvě věci: jednak ty střely odpalují takřka hromadně, což o jejich technice cosi vypovídá a druhá věc, které si asi nikdo nevšiml: ty lodě tam jsou jenom fregaty a korvety, tedy lehké lodě. Co potom, kdyby zapojili torpédoborce a dokonce křižníky?

340530

11.10.2015 9:49

putinove narodeniny- moj putin

abcd 178.?.?.?

http://zilv.ru/obshchestvo/7048-klip-o-putine-za-d...

340533

11.10.2015 11:50

Přiznám se, že to moc nechápu

pavt 89.?.?.?

Jakkoliv jsem zastáncem zásahu Ruska v Sýrii, protože je to asi jediná možnost, jak tam udělat aspoň nějaký pořádek, tak tento článek asi nechápu. Ano, Rusové si vyzkoušeli novou zbraň, vyvinutou v roce 2012, ale ta pouze nahradila předchozí typy z menším účinkem. Je jisté, že Rusko v Sýrii - kromě podpory spojence - získá neocenitelné zkušenosti, které pouhým cvičením načerpat nelze a Rusové to pochopitelně (stejně jako USA v Iráku atd.) využijí. Že se jednalo o test i demonstraci je jasné, protože stejné cíle bylo možné mnohem levněji zasáhnout přímo z Latakie. Nicméně, nijak nevidím důvod, proč by to mělo měnit strategickou rovnováhu.
Střely z plochou dráhou letu jsou s námi od osmdesátých let. Rusko samo mělo například RK-55 s jadernou hlavicí a jeho letectvo dodnes užívá skvělou Radugu, která má ještě větší dosah, než tato teď vyzkoušená 3M-14T. Číňané mají třeba taktéž srovnatelnou CJ-10, Američané víceméně srovnatelný Tomahawk (ve výzbroji od 1983). Američané už dávno mluví o jeho modernizaci či nahrazení, ovšem zatím k tomu není moc důvod. Takže, jak je vidno, že by se nějak zásadně změnila strategická rovnováha, to ani omylem.
Rusku lze zatleskat, že zatímco místo amerického "operetního bombardování" skutečně něco dělají a mají výsledky (proto zastánci "umírněné opozice", což je sám o sobě nesmysl, tak prskají). Ale že by se odpálilo 26 raket a svět by byl náhle jiný, to je hodně naivní myšlenka...

340537

11.10.2015 12:06

RE: Přiznám se, že to moc nechápu

Miloš Berka 85.?.?.?

Reakce na 340537

Asi takto. Je naprostou pravdou, že Rusové křídlaté střely mají řadu let. Ale při vnímání faktu, že existují takové, či onaké zbraně, jsou eliminovány emoce , protože až konkrétní a viditelná demonstrace funkce té které zbraně jitří emoce a ty následně úvahy a obavy, ne-li strach. Takže, když nějaký hloupý poslanec zmíní oprávněnost použití jaderné zbraně, tak je jisté, že při pohledu na jaderný hřib by určitě změnil své názory, protože teprve v jistém demonstrativním kontaktu s ním by mu došlo, že použití jaderné zbraně by i jemu samotnému přineslo pouze smrt a nikoliv nějaký zisk. I když jsou možní i psychopaté, které by ani takový argument nepřesvědčil.
Prostě shrnuto: Demonstrace jakékoliv konvenční sofistikované zbraně ve smyslu jejího účinku je obecně vzato naprosto jedinečnou přesvědčovací metodou !!

340538

11.10.2015 12:47

RE: Přiznám se, že to moc nechápu

tartus 178.?.?.?

Reakce na 340537

je to jednoduche, pozri do minulosti na spanielsku obciansku vojnu, v tridsiatich rokoch. tam si nemci a rusi vyskusali co maju, a potom to to obaja vylepsili aby to bolo este lepsie, proste novodobe vojny su len také lepsie cvicne manevre.

340540

11.10.2015 17:54

RE: Přiznám se, že to moc nechápu

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 340537

Musi se znat situace v Armade USA, kde sluzba je placena prace a vojaci , jiste velmi dobre cviceni nechteji umirat. To velitelum svazuje ruce a pri sanci, ze by mohli utrpet vetsi ztraty, radsi ustoupi.
Jestli jste si vsiml, tak USA radeji uzivaji takzvanych "proxy" valek, kde pouzivaji puvodni obyvatele ktere vycvici a vyzbroji. To ovsem v soucasne dobe nefunguje a coz vyvolalo vlnu uprchliku.
A ted jamam otazku, Zapad chce pomoci s uprchliky a apeluje na city, Kde byl Zapad, ze si nevsiml bidy na Vychode. Kde byla pani Merkelova, ze si nevsimla, ze zamestnanci na vychode stezi prezivaji a stejne jako Hitler se nestitila pouzivat jejich lacinou praci.

340546

11.10.2015 21:26

RE: Přiznám se, že to moc nechápu

xxxJirka 193.?.?.?

Reakce na 340546

A kde je p. Merkelová s evropskými hodnotami, když už dnes víme, že západní firmy vyrábí dva druhy zboží.
Jedno kvalitnější a levnější pro západní trh.
Druhé nekvalitní a dražší pro východní.

340551

14.10.2015 21:00

RE: Přiznám se, že to moc nechápu

dave509 99.?.?.?

Reakce na 340546

o US armade: Vojaci jsou sice placeni, ale relativne smesne na mistni pomery (vojin zacina na US22K rocne, a prumerna mzda vsech v armade vcetne generalu je 60K http://www.payscale.com/research/US/Employer=U.S._Army/Salary) To je relativne malo oproti public sector, plus muzes prijit o zivot).

Pokud neco veliteli svazuje ruce tak jsou to 'rules of engagement' kdy nemuze napr vratit palbu dokud se nepotvrdi ze v blizkosti nejsou civiliste, nebo pratelske forces. tahle procedura nekdy muze trvat docela dlouho, nekdy i 45minut (staci se podivat na youtube na videa z apache helicopter). A i tak se stane obcas pruser.

340675

14.10.2015 22:23

RE: Přiznám se, že to moc nechápu

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 340675

Jsou sice na zacatku placeni skrome, ale je to stala prace.
Kluci si koupi motorku, nebo auto a jsou stastni. Kdyz jsem hovoril o veliteli, tak jsem myslel personal ktery dela strategicka rozhodnuti.
Svazuje jim ruce prave demokracie, kdyz by lide videli, ze jsou velke ztraty bylo by tezsi naverbovat vojaky a ziskat souhlas publika k zvyseni rozpoctu.
take napriklad nebezpeci zajeti vojaka Islamisty a mozna poprava umistena na you Tube by nepusobila povzbudive.

340678

14.10.2015 22:27

RE: Přiznám se, že to moc nechápu

dub 89.?.?.?

Reakce na 340675

jasně, a důkazy toho jsou vidět všude, od afpak po irák, lybii, jemen, somálsko, sýrii[velký smích]
nedávný odstřel špitálu v afghanistanu je přímo vzorovu ukázkou péče o zdraví civilistů (stejně jako videa z vrtulníků v iráku, kde jsou masakrováni civilové jen proto, že se jich sešlo buď víc než pět, nebo měli tu drzost pracovat v noci na poli; a o genocidě ve faluje nemluvě)

chlape, vy byste si měl vydělávat jako klaun, topil byste se v penězích. tady budete nedoceněn.

340679

11.10.2015 22:28

RE: Přiznám se, že to moc nechápu

starý doktor 109.?.?.?

Reakce na 340537

Jde o to, že Rusové ze svých teritoriálních vod těmito střelami umístěnými i na malých (finančně nenákladných) lodích mohou pokrýt podstatnou část Evropy i střední východ a to nemluvíme o ponorkách či umístění střel do běžných kontejnerů (mají velikost 12 m) na obchodní lodě....

Vložený obrázek

Více o Sýrii včetně propagandistického zázemí západu, možnostech těchto raket, vyjádření Putina k vojenským operacím v Sýrii - dnešní týdenní zprávy Rossia 1
Вести недели с Дмитрием Киселевым от 11.10.15
https://www.youtube.com/watch?v=MpSnGJr6qEM&feature=youtu.be

340552

11.10.2015 18:06

Silácké kecy USA a silácké filmy, realita je jiná.

Dunn 77.?.?.?

http://www.loupak.cz/obrazky/vlastni/86542/

340547

12.10.2015 0:37

Mystika čísiel?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Rusi 7.10. odpálili 26 riadených striel.
Kto bol 26. americký prezident? Theodore Roosevelt
Ako sa volá lietadlová loď, ktorá až do predvčera(?) operovala v Perzskom zálive? USS Theodore Roosevelt (CVN-71) - už sa zrejme pakuje preč...

340556

12.10.2015 0:55

RE: Mystika čísiel?

dub 89.?.?.?

Reakce na 340556

jo, pakuje, i s celým svazem

340557

12.10.2015 11:38

takovou hovadinu jsem uz dlouho necet

dave509 99.?.?.?

zatimco USA ma sve tomahawk cruise missiles ve vyzbroji pres 30 let, rusove ted konecne, konecne vyvinuli (pravdepodobne okopirovali jako okopirovali vse od holicich strojku po Tu-144) svoji verzi, potlesk!! Sice z 26 missiles 4 spadly v Iranu - o tom se nepise - a Rusove to popiraji (oni prece nikdy o nicem nelhali, to vime, zeleni muzici na Krymu prece taky nevedeli kdo by to moh byt - urcite ne rusti vojaci hahahahaha). A nevim ktery expert v pentagonu si myslel ze caliber ma range 300-600km, kdyz tomahawk ma range pres 2500km. Takovej idiot snad v pentagonu neni ani vratny. A doufejme ze nuklearni missiles maj trochu lepsi uspesnost, bylo by blby kdyby z 25 jich 5 spadlo rusum zpet na hlavu. Pokud neco tou salvou s par missiles dokazali tak snad to ze Putin je oportunisticky idiot kteremu jde o to podporit sveho kamarada Assada (coz je takovej hodnej strejda ktery radsi vyvrazdi sve obyvatelsto chemickejma zbranema nez by sestoupil). Jo a taky tam maji rusove jedinou namorni zakladnu v oblasti, to by mozna taky moh byt duvod. Pisateli tohodle clanku bych doporucil aby priste nepsal z hospody po 8mi pivech.

340572

12.10.2015 19:47

RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet

Aksal 212.?.?.?

Reakce na 340572

Nemáte pravdu. Rusové měli takovou raketu už v době Gorbačova. Jenže hlupák Gorbačov při podpisu rozpadu ZSSR, dal Američanům i dárek v podobě zničení raket dlouhého doletu, o čemž se jim ani nesnilo. Rakety byly vyprojektovány ruským vědcem, a byla to zázrační zbraň, na kterou USA neměly protizbraň. Rusové museli tento raketový program uzavřít a začít s něčím jiným. A to jiné nám teď ukázali. Víc o těchto zbraních a jejich historii se dozvíte na stránkách

https://www.youtube.com/watch?v=jo1f_ecpYuM

340586

12.10.2015 21:35

RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet

dave509 99.?.?.?

Reakce na 340586

INF dohoda byla podepsana roku 1987 (Gorbacev/Reagan), a jednalo se o snizeni poctu ruskych SS-20 a Tu-22 (nikoli cruise missiles, ktere mozna rusko - pravdepodobne - melo ve vyvoji). Nuklearni arsenal se znizil podle dohody na obou stranach. US tomahawk existuje od 70tych let a je v arsenalu US armady od roku 1983. Faktem zustava, ze ted v roce 2015 nam rusko demostrovalo, ze ma fungujici cruise missile system, kdy priblizne 80% raket doleti k cili, zbytek padne nekomu na hlavu. Coz je v podstate ratio v jakem funguje vetsina ruskych vyrobku. Youtube je plna videi o zazracnych novych ruskych zbranovych systemech (kdy rusove seberou vedce, daji je dohromady do bunkru na urale 'to brainstorm' nove myslenky (pocitam po patricnem prisunu vodky). Obcas na to koukam a rvu smichy co v tech podminkach vymysleli. Tim nechci rict ze ruska armada neni stale threat, akorat se clovek nemuze ubranit usmevu, ze zeme ktera ma 5x tolik obyvatel co napr. Kanada, a ma pritom polovicni GDP kanady, je respektovana jako superpower jenom diky poctu tanku, raket a nuklearniho arsenalu. Bez toho by to byla zeme 180 milionu hladovych lidi.

340589

13.10.2015 14:53

RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet

pokr 77.?.?.?

Reakce na 340589

Ty jsi dave správný typ lži demagoga. Nejdříve si zjisti, čeho všeho se likvidace (a nejen likvidace) zbraní a pvo systémů po rozpadu SSSR týkala, a potom teprve piš.
Meleš páté přes deváté a rozumíš tomu jak koza petrželi.[bliji]

340625

14.10.2015 20:38

RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet

dave509 99.?.?.?

Reakce na 340625

No pane pokr? Ja cekam.... je zde neco konkretniho s cim je problem? Ja vim presne ceho se likvidace tykala, mam internet a google wole. Pokud nemas neco konkretniho co k tomu dodat tak co sem pises?

340673

13.10.2015 15:01

Tvůj výpotek je hovadina

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 340589

Jejky, nad tímhle jsi možná několik hodin přemýšlel, ne? Už Kanada vyrábí své rakety, které od nich kupují USA?

Bláboly o 180 milionech hladových lidí si nech pro sobě podobné idioty.

Ale myslím, že ty jsi na tom trochu hůř, než Rusko. Ty se vzmůžeš na smyslupný názor tak z 20 %, zbytek je totální dementní odpad.

Pokud si připadáš, že máš IQ nad 80, tak zkus doložit, kolik % ruských raket nedoletí do vesmíru, kolik letadel Antonov An-225 spadlo, když například převážely francouzské jednotky do Afriky a proč si Amíci koupili ruské vrtulníky do Afghánistánu, atd, atd.

Řvát smíchy nad tvým patetickým výpotkem nemůžu, z blbosti je mi spíš vždy šoufl.

340627

13.10.2015 19:51

RE: Tvůj výpotek je hovadina

dub 89.?.?.?

Reakce na 340627

ono se mu to v hlavě asi pomotalo s těma americkýma číslama, kdy je tam polovina obyvatel na žebračenkách (potravinových lístcích).

340639

14.10.2015 17:33

RE: Tvůj výpotek je hovadina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 340627

> Bláboly o 180 milionech hladových lidí si nech pro sobě podobné idioty.
Ale to si ho nepochopil - to je totiž jeho večná tajná túžba. 180 milionov ubiedených a hladných ruských ľudí,

A práve kvôli tomu, že majú špičkové zbrane a mocný jadrový potenciál, nie je ich možné len tak ľahko uvrhnúť do hladu a biedy. A to ho neskutočne štve.

340666

12.10.2015 21:58

RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet

Robot Emil 46.?.?.?

Reakce na 340572

Dave,nejseš ty ten vrátnej z pentagonu?..Odborník se hned pozná...[velký smích][velký smích]

340590

12.10.2015 23:09

RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet

dub 89.?.?.?

Reakce na 340590

i humoru, či právě humoru, je v tuto chvíli potřeba...[smích]

340593

13.10.2015 2:47

RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet

dave509 99.?.?.?

Reakce na 340593

Robote Emile, opravdu k tomu co jsem napsal nejde dodat nic vic nez ze jsem chytrej jako vratnej?
Vy teda tady mate material, to vam reknu. Anebo je Emil jeste na zakladce, potom zase musim Emile ocenit ze nesedis u xBox a nehrajes COD a zajimas se o politiku, to je chvalyhodne.

S tim humorem mate pravdu... i kdyz teda - kdybych nebyl 8tis km daleko a mel toho banditu Putina za prd.li jako vetsina z vas, tak by mi do smichu moc nebylo. Putina, ktereho 95% z vas tady tak miluje a kteremu kdykoli muze rupnout v kouli.

340598

13.10.2015 11:45

RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet

Robot Emil 46.?.?.?

Reakce na 340598

No,ještě,že jsi těch 8.000 km daleko,protože tobě zcela evidentně v kouli už ruplo a těm tvejm kurátorům taky,ale mezitím se jim ty jejich naleštěný drahý kulky,co se s nima doteď tak předváděli a vytahovali na slabší,scvrkly do podoby rozinek a budou se scvrkávat dál.....a nebudou se už konečně srát do nikoho na druhým konci světa a snad se toho jednou dožijeme i my,zde v Evropě...

A s těmi ruskými "fau ajnc,s nikoli pulzními,ale reaktivními motory" to bylo tak,že se jich snaživý blb Gorbačov,tolik všemožnými grázly opěvovaný na Západě,blb s flekem na čele,od toho,jak si mu o plešku vždy vyklepával na stranických seminářích fajfku Stalin,se dobrovolně a iniciativně (při jednáních o omezení strategických sil) vzdal celé třídy raket středního doletu "pozemního bazírování" a protože ta pro Rusko nevýhodná a zrádná smlouva ještě platí,musel to,nechca ji porušit ruský mužik obejít a raket středního doletu,schopných nést jadernou hlavici v potřebné míře se domohl právě tímto podlým úskokem jejich instalace a loďky a do mobilních kontejnerů,načež rázem převráti loďstvo s letadlovými loděmi 6.a7.flotily ve starou a drahou veteš,za což mu tleskám....

Voni jsou hla-va,pane vachmajstr...,to se hned pozná....tak,ať ti tam do pentagonu neproklouzne ani myš a už vůbec ne zas nějaká ta "zaběhnutá indiánská sekyrka-fau anjc made in JůEsEj",mohli by ti předepsat k náhradě ty dva bilony mikimausDollarů,co se tam jako napotvoru právě v tu chvíli ztratily v účtátně i když zanedlouho se za ně bude moct pořídit tak max.jen "jízda strachu" v us-DysneyLandu....
On už ten system jinak ani pracovat neumí,že to vždycky odnesou nějací snaživí troubové dole,kteří nikdy za nic nemůžou a celý život jen čekají,ze které strany to přiletí...[velký smích][velký smích]

340612

13.10.2015 15:04

RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 340598

Ty woe, ty jsi přesně ten typ, kvůli kterýmu si říkám, že emigrovali jen ti největší debilové. Na druhou stranu je tu o dementa méně, což mě těší, Putin je proti tobě inteligentní člověk a jak víme, za největšími sviňárnami nestojí inteligentní pragmatici, ale zmanipulovaní pitomci.

340628

13.10.2015 12:05

Je mi smutno

Jirka 63 let 62.?.?.?

Chce se mi zvracet nad tou záští k "amíkům" a hledání ochrany u mírotvorného Putina. Co jste to za lidi s našimi historickými zkušenostmi?
Většinou nemám sílu číst diskuze, ale tuto jsem nevěřícně dočetl celou.
Je mi líto, že moje děti žijou s takovýmito sploluobyvateli...

340616

13.10.2015 16:51

RE: Je mi smutno

Robot Emil 46.?.?.?

Reakce na 340616

Jirko 63 let,nebuď z toho smutnej,když jsi to doteď nepochopil,tak se o to ani už nesnaž a na to navalování si vem Kinedril,to zabírá děckám i starejm bábám i nad zadním kolem RTO-čka....[velký smích] [bliji]

340631

13.10.2015 18:23

RE: Je mi smutno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 340616

"Chce se mi zvracet nad tou záští k "amíkům" a hledání ochrany u mírotvorného Putina. Co jste to za lidi s našimi historickými zkušenostmi?"

Tak si spočítejte, kolik států Amerika napadla a zamyslete se nad armádou běženců a kdo to zorganizoval (i finančně) a navrch je oklamal kecáním o jejich skvělé budoucnosti v prostředí, kterému prostě nerozumí.

PS Putin to tedy nebyl - a to uznáte snad i Vy.

340636

14.10.2015 17:36

RE: Je mi smutno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 340616

To je práve ten tvoj problém - že sme ľudia, čo majú aj nejakú historickú skúsenosť a pamäť.

340667

14.10.2015 20:29

RE: Je mi smutno

dave509 99.?.?.?

Reakce na 340616

Jirka 63, Jeden rozumnej clovek konecne, z toho more 95% co tu miluji Putina (podle ankety tady) , a 50 let diktatury si uz nikdo nepamatuje, a utrpeni tolika narodu za okupace SSSR.

Jsem rad ze Emil jeste neemigroval, takovy clovek tam u vas je nesmirnym prinosem, obzvals myslenkou ze by rad rozpoutal valku aby se dokazalo ze rusko dokaze potopit 6 flotilu. To teda doufam ze takovy borec sem neemigruje hahaha!

Mozna by nebylo spatne Emilovi pripomenout, ze konecne, konecne my si tu vsichni muzem vymenit jakekoli nazory a nemusime se bat ze a/ zmizime b/ pujdeme do bane c/ skoncime v uranovych dolech. A tohle neni diky rusku.

340672

14.10.2015 23:13

RE: Je mi smutno

Robot Emil 46.?.?.?

Reakce na 340672

Hele ty DOVEDO 509,ten pokr má recht:plácáš pátý přes devátý a jen si klidně dál vyměňujte ty jakékoli názory vyblité Rothschildovým Reutersem,nebo z FOX NEWS a CNN (tam vylezli s tou kravinou,že 4 rachejtle rusům nedoletěly,ještě že nesvedli na rusáky i tu ránu do pentagonu,beranů,který by jim to hned uvěřili,jako ty je tam u vás dost),na to jsme už z té tvé Ameriky zvyklí,na to jste formáti,že do huby si tam u vás vidí jen opravdu málo lidí....Začíná předvolební kampaň,tak to zas bude festival,to se zas pobavíme:zhrzený,neukojený manželky,neuznaní hrdinové s posttramatickým stresem a cirkusáci s příčeskem (ten se zdá být nejnormálnější a nejmíň nebezpečnej)....
Stačilo si poslechnout posledně v OSN toho nedomrlýho pigmejskýho náčelníka z Keni,co vás má napovel a kdyby nebylo té vaší národní nervové lability,arogance a bohorovnosti,tak by vás bylo i docela líto...takhle musí být zbytek světa furt ve střehu,že zas něco vyvedete....

PS:měl jsem tam u vás "ve státech"tetku,která tam odjela za prací v r.38 a vdala se tam a její starej,hrdina a mrzák od Remagenu a jejich tři synové,z nichž dva si prošli Vietnamem,si sem jezdívali od Ameriky odpočinout už za tuhé totality a jak se jim tu panečku líbilo....ten starej dokonce jednou naházel před kapitol všechny své metály z 2.sv. i s těmi veterány z Vietnamu a od baptistů přešel k pravoslaví......ale ty sem nejezdi,nikdy,zůstaň si tam,jen škoda,že tu těch podjebáváků ještě hodně zůstalo a další se sem stahujou....[velký smích]

340684

15.10.2015 2:22

RE: Je mi smutno

dave509 99.?.?.?

Reakce na 340684

(Zrušeno pro čistě osobní výpady bez jakékoliv informační hodnoty. Editor.)

340690

15.10.2015 2:53

RE: Je mi smutno

dave509 99.?.?.?

Reakce na 340690

zato ty vypady na mne ze jsem debil atd ty mely informacni hodnotu. hahaha. Pane editore libi se mi jak mate ten stejny metr na vse a jak to tam spravedlive a objektivne ridite, jako, no asi jako za komunismu [smích]. To jsem zvedav jestli tohle povolite (jsem totiz desne naivni).

340691

15.10.2015 11:07

RE: Je mi smutno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 340691

Urážať iných tu povolené nie je.
Zhovadiť sa sám tu povolené je.
Q.E.D.

340709

Příspěvků: 90

10.10. 06:01  Mám ráda příjemné obrázky
10.10. 06:32 ssss  Ruska ,,Vychovna
10.10. 08:57 jezinka  RE: Ruska ,,Vychovna
10.10. 12:08 nausius  RE: Ruska ,,Vychovna
11.10. 22:46  Opravdu, ...
14.10. 23:11 Kos  RE: Opravdu, ...
10.10. 14:54 Nikdo (originál)  RE: Ruska ,,Vychovna
10.10. 19:40 Satanist  RE: Ruska ,,Vychovna
10.10. 17:07 Satanist  RE: Ruska ,,Vychovna
10.10. 08:07  Igor Chaun o cenzuře v ČT a událostech 11. září 2001
10.10. 09:00 tartus  Je pekne
10.10. 09:27 F&T  RE: Je pekne
10.10. 11:48 tartus  RE: Je pekne
10.10. 15:03 Nikdo (originál)  RE: Je pekne
10.10. 18:38 tartus  RE: Je pekne
13.10. 14:49 hestroy  RE: Je pekne
13.10. 23:39 bfgbfgn  RE: Je pekne
20.10. 15:01 Petens  RE: Je pekne
20.10. 15:07 Petens  RE: Je pekne
10.10. 22:00 ID  RE: Je pekne
11.10. 09:28 tartus  RE: Je pekne
12.10. 11:10 u  RE: Je pekne
11.10. 06:33 Bilderberg  RE: Je pekne
10.10. 09:36  RE: Je pekne
10.10. 10:44 Per Bendl  RE: Je pekne
10.10. 22:41 ssss  RE: Je pekne
11.10. 19:18 hank  RE: Je pekne
10.10. 12:03  Zvláštnosti data sedmého října
10.10. 19:56  RE: Zvláštnosti data sedmého října
10.10. 13:48 Mirra  výsledky
10.10. 14:59  Dost se to podobá Ahmadínežádově stíhačce.
10.10. 16:00 Mirra  RE: Dost se to podobá Ahmadínežádově stíhačce.
10.10. 16:44 Miloš Berka  RE: Dost se to podobá Ahmadínežádově stíhačce.
10.10. 16:50 jnx  v naprosté tmě ?
10.10. 17:23 všudezdejší  RE: v naprosté tmě ?
10.10. 17:24 magnes  RE: v naprosté tmě ?
10.10. 18:06 jnx  RE: v naprosté tmě ?
10.10. 18:14 Tomas Szabo  RE: v naprosté tmě ?
10.10. 19:48  RE: v naprosté tmě ?
10.10. 20:38 Altair  Samozřejmě že Iránci ty ruské křídlaté rakety zaznamenali
11.10. 02:39 Vladimír Stwora  RE: Samozřejmě že Iránci ty ruské křídlaté rakety zaznamenali
11.10. 10:24  RE: Samozřejmě že Iránci ty ruské křídlaté rakety zaznamenali
11.10. 20:28 dub  RE: Samozřejmě že Iránci ty ruské křídlaté rakety zaznamenali
11.10. 02:24  RE: v naprosté tmě ?
13.10. 14:54 hestroy  RE: v naprosté tmě ?
10.10. 19:53 dub  RE: v naprosté tmě ?
11.10. 00:44 Kosk  RE: v naprosté tmě ?
11.10. 02:04  RE: v naprosté tmě ?
11.10. 10:10 Tomas Szabo  RE: v naprosté tmě ?
12.10. 00:30  RE: v naprosté tmě ?
10.10. 19:38 cml  nic nove pod slnkom
10.10. 21:22 P.A.Semi  Naivni
11.10. 05:49 Heriot  RE: Naivni
10.10. 23:33 Stepe  Jin a Jang
11.10. 07:57 vitakappa  schopnosti lodí
11.10. 09:49 abcd  putinove narodeniny- moj putin
11.10. 11:50 pavt  Přiznám se, že to moc nechápu
11.10. 12:06 Miloš Berka  RE: Přiznám se, že to moc nechápu
11.10. 12:47 tartus  RE: Přiznám se, že to moc nechápu
11.10. 17:54 karel4u  RE: Přiznám se, že to moc nechápu
11.10. 21:26 xxxJirka  RE: Přiznám se, že to moc nechápu
14.10. 21:00 dave509  RE: Přiznám se, že to moc nechápu
14.10. 22:23 karel4u  RE: Přiznám se, že to moc nechápu
14.10. 22:27 dub  RE: Přiznám se, že to moc nechápu
11.10. 22:28 starý doktor  RE: Přiznám se, že to moc nechápu
11.10. 18:06 Dunn  Silácké kecy USA a silácké filmy, realita je jiná.
12.10. 00:37  Mystika čísiel?
12.10. 00:55 dub  RE: Mystika čísiel?
12.10. 11:38 dave509  takovou hovadinu jsem uz dlouho necet
12.10. 19:47 Aksal  RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet
12.10. 21:35 dave509  RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet
13.10. 14:53 pokr  RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet
14.10. 20:38 dave509  RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet
13.10. 15:01 hestroy  Tvůj výpotek je hovadina
13.10. 19:51 dub  RE: Tvůj výpotek je hovadina
14.10. 17:33  RE: Tvůj výpotek je hovadina
12.10. 21:58 Robot Emil  RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet
12.10. 23:09 dub  RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet
13.10. 02:47 dave509  RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet
13.10. 11:45 Robot Emil  RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet
13.10. 15:04 hestroy  RE: takovou hovadinu jsem uz dlouho necet
13.10. 12:05 Jirka 63 let  Je mi smutno
13.10. 16:51 Robot Emil  RE: Je mi smutno
13.10. 18:23  RE: Je mi smutno
14.10. 17:36  RE: Je mi smutno
14.10. 20:29 dave509  RE: Je mi smutno
14.10. 23:13 Robot Emil  RE: Je mi smutno
15.10. 02:22 dave509  RE: Je mi smutno
15.10. 02:53 dave509  RE: Je mi smutno
15.10. 11:07  RE: Je mi smutno

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 2

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
237 932,85 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 10 610