Diskuze k článku

Mediální blamáž se sondou Pluto

Příspěvků 120

15.8.2015 0:39

Nikdy není tak zle aby nemohlo být hůř, ale vše má řešení fakt

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Zkopírováno

Vtip do Tater

Co by se stalo, kdyby na Slovensku vybuchla atomová elektrárna?

Vyměnili bychom si hymny. Slováci by zpívali „Kde domov můj“ a Češi „Nad Tatrú sa blýska.“

338086

15.8.2015 1:31

Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Za článek jedničku s hvězdičkou! Nové horizonty, jméno jak pro sovětský kombajn…

No, takže… v roce 1969 dokázali (skutečně dokázali?) Američané dopravit lidi na Měsíc v popelnici řízené kalkulačkou. Dnes se mohou média uonanovat nad tím, když NASA dnes někam z povinnosti vystřelí jakousi plastovou kvadrokoptéru za pár dolarů.

Na nějakém webu jsem četl analýzu, proč Amerika od roku 1972 upadá (škoda, že ten článek teď nedokážu najít). Ten letopočet mne zaujal.

Mám doma obrovskou knihu Our Country, vydanou U. S. News & World Report v roce 1972. Jsou v ní veliké fotografie výjevů z amerického života, vesměs zachycují lidi při různých činnostech – i těch docela dělnických. Je to naprosto jiná Amerika, než ji známe dnes. Hrdá, vstřícná, činorodá. Téměř nikde žádní negři, všichni společně grilují na zahrádce, nemocnice zavádějí nové programy na léčbu nádorových onemocnění, manifestující před Capitolem řeší boj za mír. Idyla!

I pokud jsem kdykoli dříve měl konkretizovat mezník, kdy svět přestal být světem, v němž bych chtěl žít, zmínil bych rok 1972. Nevím proč. V roce 1972 jako bych tušil poslední dozvuky „zlatých 60.“ (jistě, ve skutečnosti asi trochu psy-op CIA a britské MI6, ale stejně…), v roce 1973 a dál už ne. Přišla ropná krize, atd.

Co se to jenom stalo po roce 1972?

338087

15.8.2015 2:03

A nyní?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 338087

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/187...

338088

15.8.2015 7:13

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Kangaroo 77.?.?.?

Reakce na 338087

Napsal jste to velmi dobre! Take clanek hodnotim jako velice vyztizny!
Snad jeste bych k tomu dodal par uvah.....
Predevsim si dovolim navrhnout hypotezu, ze nase civilizace ma psychopaticke sklony ve svych genech, ktere prosly umelymi mutacemi cillevedome vytvorenymi za tim ucelem, aby z lidstva bylo to, co vidime kome sebe. Jedni z tech "kosmickych neurochirurgu" jsou nasimi majiteli, asi stejne, jako my jsme majiteli stad dobytka - potrebuji nas jako stravu psychickou a do jiste miry i fyzickou. Cim vice nenavisti, bolesti, zloby a utpeni jako lidstvo vyzarujeme, tim bohatsi je jejich strava. Osobne jsem presvedcen, ze to, co jsem prave (z pohledu vetsiny ctenaru urcite "sebevrazedne"[mrknutí jedním okem]) nacrtnul v nekolika vetach, podleha utajeni jeste o nekolik stupnu vyssimu, nez existence mimozemskych civilizaci (v to pocitam civilizace v jinych caso-prostorech) a jejich navstevy na teto planete.
99.99% lidi trpi stavem kognitivni disonance - kdyby si meli pripustit, ze neco takoveho by mohlo byt skutecnosti, jejich zivot by se zhroutil do zakladu a zcela by pozbyl jakehokoli vyznamu....
Procitnuti bude nevyhnutelne - jednoho dne k nemu jiste dojde - a svymi dusledky bude pro lidstvo sokem, z nehoz se bude jen velmi tezko vzpamatovavat!

Kangaroo

338095

15.8.2015 9:13

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Maximus 01 178.?.?.?

Reakce na 338087

Dík, zlepšil jste mě náladu, ty popelnice řízené kalkulačkami mě fakt rozesmály. Před néjakým časem jsem se zajímal o energetické bilance letů na Měsíc a vyšlo mi výpočty, že zejména na zpáteční cestu neměly posádky koplexu trojmodulů dostatek energie, rovněž návrat z Měsíce a spojení s dvojmodulem létajícím kolem planety velkou rychlostí byl tech. neuskutečnitelný. Měsíční modul neměl k tomu vybavení a tech. parametry, aby dohonil dvojmodul na orbitu a bezproblémově se s ním spojil. Hezký den.

338102

16.8.2015 0:41

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 338102

Ale jedno se jim uznat musí. Bezmezná víra a naivita. Ani 58 000 000 válečných invalidů ani 17 000 000 000 000 dluhů je neodradí od víry že jsou naprostá jednička. Ani třetí Bush a druhý Clinton kandidující na presidenta je nepřesvědčí že je s nimi soustavně voráno. I ten poslední bezdomovec by si na stanu v parku americkou vlajku z Číny radostně vyvěsil kdyby na ní měl. Detroit by se mohl přejmenovat na Destroyed, kdyby měli alespoň nějaký smysl pro humor. Myslím že ta bezmezná víra v lepší zítřky plyne z přesvědčení že pokud je nezachrání Rambo pak Superman určitě.

Bohužel také nemají ani trochu lidskosti. Kdyby ji měli, tak by měli problém za co si dřív sypat popel na hlavy, zda za vyhubení domorodců, Hirošimu a Nagasaki, agent orange nebo útoky drony na lokální svatby někde co by na mapě nenašli.

338175

15.8.2015 11:38

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 338087

Emerika v barevné knížce s obrázky na křídovém papíře. Ano to je ta prava emerika.

338115

15.8.2015 15:01

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 338115

[smích] Ano, je to leckde dost kašírované, až kýčovité, ale mně se to líbí.

338138

15.8.2015 14:59

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 338087

Koho by zajímaly fotky a pár textů z té knihy, pár stránek jsem vyfotil.
Klikněte na obrázek níže a můžete si to stáhnout z uloz.to.
Vložený obrázek

Jsou tam – z dnešního pohledu – úsměvné zmínky, třeba: „The good life for "middle Americans" includes a chance to own their own homes (Daly City, Cal.), plenty of home-cooked food (Gloucester, Mass.) and time to read uncensored newspapers (Atlanta, Ga.).[chechtot]
Nějakou moudrou citaci tam má (poslední snímek, žlutě zvýrazněno) i ten podšitec Brzezinski, tehdy předseda "Institute on Communist Affairs at Columbia University" (wtf?!).

338136

15.8.2015 17:27

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 338136

Na suk ty amice z ty fotky snad jeste ujdou a to je tak asi vsechno . Fakt je ze ty hens v USA a v CDN maj v kebulich nasrany !

338148

16.8.2015 14:46

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Tsignotschka 90.?.?.?

Reakce na 338148

Jsem si vžycky myslel, že lidé se milují z lásky a nešukaj jak zvířata

338202

17.8.2015 3:41

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 338202

Zver se pari a lidi sukaj. A jak ! Aspon v USA a nejvic ty penny pinchers ktery maj info z GPS a verej fuel gauge v motorhome za $ 300 000 ...... Teda jedna zidovka - zrejme musela bejt dost zazobana kdyz si mohla dovolit fully loaded Monaco na kterym byla California LPN a nad kterou sem se slitoval jen proto aby nemusela v noci bundocking na pullout na Cascade Highway zrovna v ty pitomy zatacce s pohledem na Liberty Bell Mountain kde ze zvetraly skaly litaj sutry bez jizdniho radu . Winthrop camping sites patrej k tem lepsim a po par drinkach u vohynku jsem skoncil u ni a rvala pri tom jako zvire ......

338224

17.8.2015 7:49

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Venny 46.?.?.?

Reakce na 338224

Nic proti vám nemám, vaše názory svědčí o všímavé a bystré povaze. Styl vašeho psaní mi silně připomíná jednu knihu J. Škvoreckého. On by však napsal "peny pinčrs" a "motorhoum" a tak podobně, jako v tom svém dílku hojně používal výraz "skukům" a další. Hezký den a promiňte, nedalo mi to. [velký smích][mrknutí jedním okem]

338230

16.8.2015 17:17

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 338136

Dovolil bych si s Vami nesouhlasit. Amerika se totiz nezmenila a klicovy factor je kolik tam bylo lidi v dobe kdyz byla ta kniha vytistena a kolik je jich tam ted.
Opravdovy factor jak to posuzovat je to, jak se zmenily uniformy ve kterych se hraje golf.
Jiste, zda se smesne rici neco takoveho, velmi prizemni, ale vsimete si kolik emigrantu zaplavilo USA a s nimi prisly ruzne kultury a neschopnost asimilace.
Starousedlici se maji stejnedobre jako drive, no a ti novi jsou jako cikani v Cesku, shlukuji se do svych kolonii, jako Los Angeles a Mexicani atd. To co jsem napsal by vydalo na knihu a jiste jich bylo mnoho napsanych, ale na svuj osobni pravdivy sociologicky vyzkum si prohlednete modni casopisy a uvidite pravdu.

338208

15.8.2015 15:34

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

R 88.?.?.?

Reakce na 338087

Onop je to i s filmy, když mrknete na italské a francouzské filmy z 60. let, nikde žádní obohacovači, v lidech naopak radost, veselost, uvolněnost. Tytéž filmy ze současnosti ..... smutné výrazy, ponurost, tma

338141

15.8.2015 17:59

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 66.?.?.?

Reakce na 338087

Nebylo to zrušení konvertibility dolaru za zlato?

338154

15.8.2015 21:16

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 338154

Ano, to bude nejspíš ono; jeden z hlavních důvodů. Nixon tam snad byl taky zmíněn… Zkusím ten článek o úpadku USA po roce 1972 ještě dohledat v historii prohlížeče; problém je v tom, že jsem jej nerozklikl, jenom jsem vidět upoutávkový titulek. Tenhle článek, plný nějakých zbytečných čísel, to není…

338166

15.8.2015 22:05

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 338154

Ta konvertibilita dolaru a zlata byla do té smlouvy v roce 1913 američany zakomponována dodatečně těsně ještě večer po po jejím podpisu, a účastníci jednání s tím v podstatě nemohli už nic dělat. Pro zajímavost, smlouva byla napsána na dobu sta let, a právně skončila koncem roku 2013. Možná že proto dnes stále ten zmatek...[smích]

338170

15.8.2015 20:29

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

Bohušů 213.?.?.?

Reakce na 338087

To se stalo, že pár měsíců předtím (15. srpna 1971) R. Nixon zrušil krytí dolaru zlatem. Amerika s celým světem vesele nasedli na zrychlujíci se dluhovou spirálu a teď jsme v poslední zatáčce...

338163

17.8.2015 7:35

RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.

omega13 46.?.?.?

Reakce na 338163

tak to bych videl jinak .... Když Nixon zrušil vazbu na zlato, už byly v běhu děje, které si tento krok vynutily.
Jeden podpis (snad kromě výnosu o vyhlášení války) nezmění život lidí tak záhy.
Pijavice již v té době musela být nacucaná a mocná, ale k dalšímu krmení byla vazba dolaru na zlato překážkou. Proto hostitel tuto vazbu zrušil.

podle mne již mnohem dříve docházelo k erozi poválečného "new deal", a zrušení vazby bylo jen viditelným projevem toho, že bude hůř

338229

15.8.2015 5:25

Mediální blamáž se sondou Pluto

Jozko 90.?.?.?

treba si uvedomit ze ludstvo za kazdu cenu chce objavovat vesmir a bude to robit ci sa to niekomu paci alebo nie tak nechapem autora tohto clanku o co mu vlastne ide?ano poslali sondu na pluto ale pre niekoho to malo nejaky vyznam a pre niekoho to moze znamenat nic.Mna osobne to velmi zaujalo a cakal som s nadcenim co sonda prinesie [smích] Pokial ma nejaky stat na to peniaze tak nech si vypusta do vesmiru co chce a treba si aj zistit ako bola tato sonda financovana a kto ju financoval potom pisat o bezdomovcoch a fetakoch .

338090

15.8.2015 6:53

RE: Mediální blamáž se sondou Pluto

kozko 90.?.?.?

Reakce na 338090

Jozko vás to typicky lízlo....tu sondu jste přece financoval vy a miliardy vysátých a zavražděných lidí a tvorů této planety. Pokial to nechápete, tak se raději neozývejte.

338092

15.8.2015 8:29

RE: Mediální blamáž se sondou Pluto

filip 29 91.?.?.?

Reakce na 338092

Oni sa v tom už nezorientujú [pláč]
Prečo?
Tu je odpoveď: https://www.youtube.com/watch?v=-ackiYr46rY

338099

15.8.2015 10:53

RE: Mediální blamáž se sondou Pluto

Stefan Hucko 89.?.?.?

Reakce na 338092

Dobry den .Mozem sa Vas spytat nakolko nemam ziadne konkretne informacie o tej sonde na pluto nakolko nemam televiziu ani radio ta sonda co letela na Pluto je nejaka nova americka zbran ?preco zahynulo tolko ludi kvoli tejto sonde?Je to divne kvoli sonde aby zahynuli tolki ludia ,skuste mi poslat link kde sa dozviem o tom viac clovek musi vediet pravdu.
Pekny den

338108

15.8.2015 12:31

RE: Mediální blamáž se sondou Pluto

kozko 90.?.?.?

Reakce na 338108

Pěkný den, jak jsem se dozvěděl od autora, tak pravdu vědět nelze (nemůže být objektem). Máte pravdu, že bytostně zničený "člověk musí vědět pravdu" - a to je ta naše choroba. Čili člověk není pravdou, ale lží. Jak může lež vědět pravdu? To je nemožné. Lidstvo hyne kvůli všem sondám do lůna vesmíru nebo do rekta. Ano, sonda je zbraň či naopak, zbraň je sonda. Lidstvo vedené obdivuhodnými zlosyny investuje svojí energii, potažmo peníze, do svého úpadku a zkázy. A je to tak správné, protože lež zvaná člověk musí být "zničena", neboť v pravdě lež neexistuje. Snad Vám to tak stačí...Pekny den

338120

15.8.2015 19:16

RE: Mediální blamáž se sondou Pluto

Stefan Hucko 89.?.?.?

Reakce na 338120

Dakujem Vam za odpoved ale tu ide o konkretnu sondu kvoli ktorej mali zahynut ludia tak by ma zaujimalo ako ty ludia zahynuli a preco kvoli tej sonde?Este dokonca miliardi ludi ved to je strasne[pláč] ludia musia vediet pravdu ale ja potrebujem dokazy nie ze jedna babka povedala.preto pokial ma niekdo akekolvek dokazy ci svedectva svedkov ktory boli spojeni s touto sondou a napisali o tom nejaky clanok nech daju odkaz na ten clanok a nech sa siri pravda dalej.Akoze mam trocha zmetok .Cim bola tato sonda tak zaujimava?

338160

16.8.2015 1:37

RE: Mediální blamáž se sondou Pluto

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 338160

Ty penize na vypustenou sondu byly z kapec poplatniku dani a se mohly pouzit jinde a jinak ..... Vono tem homeless americanum bez prace kteri nemaj co do huby a kterejm americkej erar vymejva kebule kdyz nemaj kde slozit hlavu naka sonda , Pluto a jeho mesice protoze jsou nuceny trit bidu s nouzi jsou uplne u perdele! Nakonec se neni uz cemu divit protoze pred lety to NASA pristani na mesici s kterym US erar vemejval vsem mozkovnice jak vo tom podala nezvratny dukazy Cina se nikdy nekonalo .

338177

16.8.2015 1:44

RE: Mediální blamáž se sondou Pluto

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 338160

Penize na tu sondu americkej zadluzenej erar bral z kapes poplatniku dani a se mohly pouzit ne neco uzitecnyho ..... Vono tem homeless americanum bez prace kteri nemaj co do huby a kterejm americkej erar vymejva kebule kdyz nemaj kde slozit hlavu naka sonda , Pluto s jeho mesici protoze jsou nuceny trit bidu s nouzi jsou uplne u perdele! Nakonec se neni uz cemu divit protoze pred lety to NASA pristani na mesici s kterym US erar vemejval vsem mozkovnice jak vo tom podala nezvratny dukazy Cina se nikdy nekonalo .

338178

16.8.2015 0:54

RE: Mediální blamáž se sondou Pluto

To som ja 141.?.?.?

Reakce na 338092

Budem na vas reagovat.Je normalne že človeka zaujimaju planety a jedna je i pluto.Podla vášho prispevku usuzujem že viete o vesmirnom programe velmi málo a taktiež o sonde na pluto.Viete prečo tam sonda letela?Napište aky máte titul alebo máte aspoň maturitu?
Vrelo čekám.

338176

17.8.2015 17:15

RE: Mediální blamáž se sondou Pluto

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 338176

Bravo. Porovnávajú veci neporovnateľné.

Na juhu Talianska na bránu kostolíka miestny farár prilepil lístok trojrohý: "Vstúpiť do kostola v krátkych nohaviciach je rovnaký hriech, ako zviesť manželku blížneho svojho."
Ktosi pripísal: "Obidvoje som vyskúšal. Nedá sa porovnať."

Chlapi, naozaj neblbnite...

338252

15.8.2015 6:56

RE: Mediální blamáž se sondou Pluto

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 338090

co kdyz je to stejná pravda jako pristání asa na měsíci?

338093

15.8.2015 7:27

RE: Mediální blamáž se sondou Pluto

WL 90.?.?.?

Reakce na 338090

Vyrážíte mi dech občane! Myslel jsem, že každý dnes ví, co najde na Měsíci, Marsu, Plutu nebo kdekoliv jinde ve Vesmíru? Proboha, kam to vzdělání v těch školách dnes dospělo? Proč občané nepožadují od ministerstva školství, potažmo státu (lépe řečeno "sátu" nebo saje), kompenzaci újmy, ke které došlo jejich duševním zmrzačením? Nebyl byste tak převelice laskav, a neposlal mi několik milionů? Že bych totiž také poslal nějakou sondu - třeba na Venuši nebo někam jinam...

338096

15.8.2015 8:54

Připijme si z kanistru biolihu do krbu u kontejnerů, pokud v něm ještě něco zůstalo..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 338090

Kolik amerických sond již asi leta letí k planetám, které budou teprve v budoucnosti objeveny. Skutečně vědecký výzkum je nutno dělat s vhodným předstihem, a ne jako ten blbej Koperník s pravítkem a úhloměrem.. ..

338100

15.8.2015 15:55

RE: Mediální blamáž se sondou Pluto

Kocour Mikeš 90.?.?.?

Reakce na 338090

"Ludstvo za kazdu cenu chce objavovat vesmir a bude to robit ci sa to niekomu paci alebo nie". Tak když za každou cenu, ať tedy to lidstvo chcípne.....

338144

15.8.2015 7:07

Doplněk

WL 90.?.?.?

Abychom vychutnali krásy abstraktního myšlení, musíme se jej dokázat uvědoměle zbavit. Pro většinu západním vzděláním vykastrovaných lidí to není nijak možné. Jsou doživotně zmrzačení výchovou a vzděláním. Díky tomu jsou otroky tohoto myšlení a tím i systému, který toto myšlení ovládá. Tito se pak mohou dokonce i proti systému nespokojně bouřit, ale vždy tím onen parazitní systém jenom živí a podporují. Tento parazitní systém se totiž naučil zpracovávat a pohlcovat všechno myšlení, a to i myšlení nepřátelské vůči sobě (možná někdy kolem roku 1972).

Protože jednání lidí následuje jejich myšlení, není tedy nadále nijak nutné primitivně ovládat fyzické jednání vysávaných otroků (občanů). Stačí tedy pouze ovládat jejich myšlení (např. s podporou masmediálního ovládání veřejného mínění). Zevní železné mříže, betonové zdi a železné opony se přestěhovaly dovnitř mysli občanů. Staly se jejich organickou součástí a zde jsou neprostupně pevné. A jejich vězňové a otroci tyto považují za sebe sama, a také je chrání do posledního dechu svým egoizmem a pudem sebezáchovy.

Vše má své meze, proto je dnes díky přemíře abstraktního myšlení (vlivem zahlcování informací) tolik duševně dementních a zhroucených lidí. Tito pak v krajním případě po zbytek své pozemské existence (někdy i mnoho let) živoří v zařízeních pro dlouhodobě nemocné jako živé konzervy. Vegetují v agonickém polovičním komatu jen prostými tělesnými funkcemi (sami nebo pomocí personálu a přístrojů pouze jedí, pijí, močí a kálejí). Jejich abstraktní myšlení se zhroutilo a jsou z nich opět "malé" děti, jakými byli před osvojením si abstraktního systému myšlení.

Pokuste se abstraktní myšlení ovládat. Uvědomte si, například informaci, že „sonda New Hozions proletěla kolem Pluta“. V té chvíli je to pravdivá informace. Vyřaďte potom tuto myšlenku z mysli, zapomeňte na ni. V té chvíli ona informace pro vás přestala existovat, takže „sonda New Hozions NEproletěla kolem Pluta“. Možná přitom zjistíte, že tolik oceňovaný výrok „myslím, tedy jsem“, je výrokem manipulátora nebo omezeného hlupáka. Lze totiž být (a chcete-li, tak lze skutečně jenom být), když totiž nemyslíte. Aby vás bylo možné duševně vykastrovat a zabít, tak aby se z vás stali stroje poslušně exploatující planetu Zemi, Pluto, Mars, a také sebe, musíte se stát otroky abstraktního myšlení.

338094

15.8.2015 10:26

RE: Doplněk

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 338094

Naprostý souhlas. Lze se vymanit, ale většinou k tomu jeden potřebuje pořádný šok a potom čas na výměnu BIOSu.

Jinak věta :
Američtí vědci zjistili, že občané věří všemu, co američtí vědci zjistili.

zasluhuje nobelovku za literaturu.

338106

18.8.2015 9:45

RE: Doplněk

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 338106

Američtí vědci zjistili, že občané věří všemu, co američtí vědci zjistili

[smích]
Pripájam sa k oceneniu, a oceňujem aj oceneneie.

338273

16.8.2015 7:24

abstraktní myšlení ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Reakce na 338094

Chybou je, že používáte cizí termity tak suterénně a svévolně, když už mají svůj ustálený význam. Pak dochází k pěkným zmatkům. Třeba "abstraktní myšlení" má význam skoro opačný, než s jakým tu operujete vy. Právě abstraktní myšlení umožňuje člověku schopnost určité transcendence a nadhledu, který je osobám postrádající tento druh myšlení prostě nedostupný (schopnost představit si nepředstavitelné). A zde právě prochází dělící čára mezi manipulujícími a manipulovanými. Manipulace ovčanů je mj. umožněna tím, že postrádají abstraktní myšlení, tedy schopnost překročit svůj vlastní obzor (neboli překročit vlastní stín jak se říká).

Třeba židé jsou velice dobří v abstraktním myšlení, proto nacházejí často výborné uplatnění ve vědách jako matematika a pod. Ještě že jsou jinak arogantní, namyšlení a chybí jim zdravý selský rozum. Kdyby tyto věci rovněž měli, tak by byli neporazitelní.

338186

17.8.2015 4:49

RE: abstraktní myšlení ?

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 338186

Cely clanek mi pripada tak trochu pesimisticky, az po druhem precteni, tam, kde pan popisuje jeho pripravu na novy den jsem si povsiml jeho poznamku o permanentni zacpe.
Rychle jsem porozumel. Jinak se vstava nekomu s tvrdou erekci a velkym hladem a jinak nekomu, kdo se nemuze vykakat.
Ja bych nebyl tak pesimisticky o lidstvu. Musime si uvedomit, ze atsi bylo, jak si bylo vzdycky nejak bylo. Jeste nikdy nebylo, aby jaksi nebylo. Genialni, ne?

338225

23.8.2015 15:48

RE: abstraktní myšlení ?

WL 90.?.?.?

Reakce na 338186

Mluvíte o abstraktním myšlení z hlediska abstraktního myšlení. Toto "umožňuje člověku schopnost určité transcendence a nadhledu". Správně řečeno umožňuje člověku schopnost určité nižší duševní činnosti a podhledu. Jinak řečeno, omezuje jeho duševní činnost na nižší rozměry (D1 - D2) a bytí na podlidské úrovni. Tato retardace vrhla lidstvo na mnohem nižší úroveň bytí než mají například zvířata, která mají duševní činnost tří až čtyřrozměrnou. Mají tím pro nás nepochopitelné schopnosti. Například divoké husy nepotřebují ke svým tahům satelity, GPS navigaci, vyhubení ostatních živočišných druhů, zdevastování planety atd. A civilizovaným a kulturním lidem to není díky jejich retardaci divné. Udělali si žebříček hodnot a bytostí podle sebe, jak to vyhovuje jejich retardaci, agresivitě a deviaci.
S těmi chytráky (židy) je to již napsané v prvních kapitolách Genesis, jak se mravně a duševně odchýlili Adam s Evou, a začali z ráje systematicky vytvářet peklo. Je vidět, že i když pořád čteme a přežvykujeme tolik tisíc let Starý zákon, že je to díky našemu abstraktnímu myšlení (idiotizmu) zcela zbytečné. Nepochopíme abstraktním myšlením vůbec nic. Poučit nás musí peklo (abstraktní myšlení), které si nemůžeme vynachválit.

338520

16.8.2015 8:08

RE: Doplněk

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 338094

Pane Lischka postavil jste laťku hodně vysoko.

Dobré se ptát, kde se stala chyba. Proč jsou tak snadno manipulovatelní, primitivně slabí, nezničitelní ve své biologické podstatě, množící se jak králíci.

V tuto chvíly jsou zde k dispozici poselství duchovních bytostí spojených se stvořením v projektu Člo/věk.

Mistr Thovt vypráví jiný příběh této planety. Ten však byl ukončen vytvořením bytostí určených pro práci ve hmotě - Lidí.

http://uloz.to/xoGcpcKp/thovt-projekt-lidstvo-kers...

http://uloz.to/x14ymyEG/thovt-brany-atlantidy-kers...

Vyšší duchovní bytosti - Tvůrci křídel - se vrátili k zhodnocení díla, v rámci vesmírného tvoření.

http://www.wingmakers.cz/index.php/obsah/rozhovory...

Možná, že je předčasné hovořit o naprostém selhání a chybách v konstrukci Člověka. Vývoj na planetách trvá statisíce let a leckdy nedopadne dobře. To co teď používáte k životu na planetě jsou UNI-FORMY - univerzální formy života

Konečným záměrem je poučení z vývoje a jeho průběh. I za cenu zničení.

338188

15.8.2015 8:04

Vědci zjistili (korektní příspěvek)

Ž. Švili 90.?.?.?

Vědci zjistili, že v poměru k délce trvání Kosmu lidstvo krátkostí své existence vlastně vůbec neexistuje. Nemohlo tedy vyslat žádnou sondu na Pluto ani jinam.

338097

15.8.2015 8:15

à odbornik napsal clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Neuvěřitelný blabol, ještě chybí zmínka,že emerika nepristala na měsíci. Ač jsem antiamerikanista, tak úroveň článku je jak z Rudého práva. Kopnete si do emeriky....a ještě a ještě a ještě jednou......

338098

15.8.2015 10:55

RE: à odbornik napsal clanek

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 338098

...a přistáli snad,Vy jste u toho byl?
Stačí se podívat na tu atrapu,co jí říkají"lunármí modul"a uvědomit si rozsah problémů,které by při té akci měli vyřešit a je vám to rázem jasné.Dnes je to problém,natož před 50-ti lety !!!!To bych spíš uvěřil,že je možné na rogálu přeletět Atlantik,svrhnout na Washington 500-ti librovou pumu a vrátit se domů....
Ten lunární modul a ty opičárny v podobě snímků a filmů,co se teď zrovna náhodou poztrácely je prčovnější,než kartounové ponorky,natáčené přes akvárium ve filmech mého oblíbeného Karla Zemana....
Rozsah manipulace a podvodu na lidstvu ze strany určitých kruhů je gigantický a začíná se jim to pomalu,krok po kroku vymikat z rukou a to proto,že lidi nejenže přestali věřit v systém a vlády,ale začínají je otevřeně nenávidět.
Celý ten slavný kosmický výzkum nikdy neměl a ani dnes nemá až na pár margináních
a naprosto kolaterálních výsledků jiný smysl, než jako součást zbrojních programů na zemi a hlavně pro využití ve vesmíru a obrovské nekontrolovatelné a velice účinné pumpy na peníze pro výše zmíněné kruhy,vojenskoprůmyslový komplex,neboť "kdo opanuje moře,opanuje kontinenty a kdo opanuje vesmír,opanuje Zemi".....

338109

15.8.2015 11:51

RE: à odbornik napsal clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 338109

Emile, pokud nenávidět tak 3x denně, nezapomeňte!

338116

15.8.2015 12:06

RE: à odbornik napsal clanek

ka 109.?.?.?

Reakce na 338098

Příteli, kdyby to bylo tak jednoduché, tak by soudruzi emeričané už na měsíci měli dávno "protiraketovou obranu!!!"

338119

15.8.2015 13:31

RE: à odbornik napsal clanek

Kocour Mikeš 90.?.?.?

Reakce na 338119

Oni ji tam přece dávno mají - tu protiraketovou obranu na Měsíci! Proto se tam přece sovětům či Rusům nepodařilo přistát.

338127

20.8.2015 22:10

RE: à odbornik napsal clanek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 338127

to bych spis uz veril tomu, ze jim ty sondy sabotovali primo ze Zeme. Ostatne selhani Fobosu, mars98 apod. vypadaji velmi podezrele.. ono asi neni tak tezke odposlechnout komunikaci a pak vyslat zcestny prikaz ktery sondu zmate tak ze trvale ztrati spojeni se Zemi..

338402

15.8.2015 12:36

RE: à odbornik napsal clanek

WL 90.?.?.?

Reakce na 338098

Blábol neuvěřitelný od vás. To přece vědí všichni vrabci na střeše, že Amerika nepřistála na Měsíc. Jak byste ji tam dopravil? Je vidět, že jste Rudé právo četl, jinak byste s ním nemohl porovnat úroveň článku. Mnohem důvěryhodnější tvrzení je, že Měsíc přistál v Americe. Docela byste překvapil širokou čtenářskou obec, kdybyste dokázal jak....

338121

17.8.2015 18:01

RE: à odbornik napsal clanek

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 338098

Stačí jeden takový článek a hned se každý odkope. Pak ukáže, co komu vlastně v té vymyté kebuli zbylo. V tomto případě se dá jednoznačně říci, že toho moc nezbylo. Opravdu smutné, smutné. Pokud je mezi "zvědavci" tak vysoké procento mírně řečeno chudých duchem, jak to asi vypadá mezi "nezvědavci"?

338257

15.8.2015 10:00

Nic nového pod sluncem :-)

PandaCZ 37.?.?.?

Dobré dopoledne všem.

Zajímavý článek. Obávám se, že toto funguje již delší dobu a ne jen od roku 1972. Již v historii je vidět, jak ve jménu víry či ve jménu různých cílů šli lidi za něčím a za někým (jak ovečky). Přestože ve skutečnosti šlo jen o peníze a o moc. A že škola jen degeneruje a formátuje lidi? Též nic nového. Sám jsem byl svědkem kdy učilka s aprobací "Němčina" učila děcka {: DIE FAMILÍ :], kdy učitelka s aprobací IT se mne zeptala co je to USB (a myslela to vážně). A když jsem řekl, že tohle má znát, jen s klidem odpověděla "já to nevím, ale umím souložit". S úsměvem jsem se zeptal za co má diplom - najednou se mnou nemluvila [smích]))))))))) Tím samozřejmě nechci hanit učitelskou profesi. Naopak velmi záslužná činnost. Jen se pozastavuji nad tím, že takový kantor vůbec může učit. Co pak po něm zůstane?

Nebo z jiného soudku. Zkuste např. někde říci, že nemáte účet na facebooku. Hned jste divní a tím pádem podezřelí. A pokud jste ajťák, tak ani nemluvě.

Dříve se škola běžnému člověku zakazovala, dnes se povolí, ale ... Takže nelze nic podotknout. Vlk se nažral a koza zůstala celá.

A takových příkladů lze najít hodně. Hledáme mimozemšťany, ale mezi sebou se vybíjíme. Jestli maj ufoni nejakej rozum, budou odsud zdrhat a z nás udělaj rezervaci. To nejspíš nikde jinde nenajdou [smích])))))))

Tak si tak říkám "a není to náhodou cílem" ??? Vžtyť "blbec" se lépe ovládá ne? Připomíná mi to jeden krásnej film "Absurdistán" (http://www.csfd.cz/film/185578-absurdistan/).


[velký smích] [velký smích] [velký smích]

338105

15.8.2015 11:20

RE: Nic nového pod sluncem :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 338105

Naopak, dnes už se lidé na vás dívají jak na magora pokud máte Facebook. Ovšem záleží mezi kym se člověk pohybuje,že.

338112

15.8.2015 12:00

Ano, jsem hrdý

skeptic 178.?.?.?

Jsem hrdý na to, že - my lidé - se nestaráme jen o žrádlo a sex, že dokážeme vytvořit kulturu, která přesahuje jednotlivce a přetrvá po generace.

Proč se "zbytečně" utrácejí peníze, když babička nevyjde s mrňavým důchodem?
Proč se staví katedrály či muzea (když je nedostatek bytů), proč se skládá hudba (není jí už dost?), proč v FOK jenom šmidlají (místo aby dělali něco pořádného), proč se píší stále nové knihy (vždyť se to nedá přečíst)? Proč se lidé snaží dozvědět více o okolním světě (naši předkové taky neznali elektřinu - a šlo to), proč staví LHC, proč konstruují dekodéry DNA, proč posílají sondy do vesmíru?

Protože je to to, co dělá člověka člověkem! Můžeme rozvíjet vědu a umění
a to je obrovské privilegium. Jsem rád, že si můžeme dovolit živit
malíře (i když se na to někdy nedá koukat), muzikanty (i když se to někdy
nedá poslouchat), architekty (i když se v tom někdy nedá bydlet),
vědce (i když to někdy nemusí mít přímou využitelnost). Protože v tomto
podhoubí vyrůstají géniové, kteří lidstvo posouvají dál.

PS.
A jestli pochybujete o Plutu, doporučuji Janouškův "stejně žádný New York není"
https://www.youtube.com/watch?v=l0l1c0TktBA

338117

15.8.2015 13:12

RE: Ano, jsem hrdý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 338117

A co bych si měl přečíst, jestliže pochybuji o přistání na Měsíci?
Možná knihu "O letadélku Káněti"? [smích]

Článek neříká - zastřelte vědce!
Autor možná chtěl říct kromě jiného: "Nejdřív se chovejme jako lidé a pak si i trošku zazkoumejme."
A určitě chtěl říct, že nejméně polovina tzv. vědy je podvod!

338123

15.8.2015 13:28

RE: Ano, jsem hrdý

WL 90.?.?.?

Reakce na 338117

Rozumím Vám. Jsem také básník. Přijměte mé ovace. Jsem na Vás hrdý. Genialita není přímým výsledkem postupného procesu (podhoubí), ale jeho negace. Málem se Vám to povedlo. Tím procesem postupně narůstá entropie (neuspořádanost, zlo, zlořád, utrpení), která tu negaci někdy vyvolá.
Chceme-li ten proces narůstajícího zlořádu podpořit, aby možná vyvolal negativní reakci, musíme proti němu horlit. Člověk, tedy ten civilizovaný, je obyčejné hovádko (jak naznačujete), které bez umělých nadstaveb vědy, techniky a umění je zcela nemožné a vyřízené. Díky své degeneraci. Reaguje reflexně jako zrcátko či prasátko. Dáte mu jednu facku, přiběhne pro druhou.
My lidé, to zní hrdě, spíše konzumenti nebo kreténi, potřebujeme techniku, protože jsme nemohoucí mrzáci. Vědu, protože jsme nekonečně hloupí. Umění, protože jsme zcela pozbyli krásu. Žrádlo, protože nás pojala nenávist. A sex, protože jsme ztratili lásku.

338125

15.8.2015 18:24

RE: Ano, jsem hrdý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 338125

Promiňte, ale na konci druhého odstavce máte chybu. Právě proto, že civilizací degenerovaný člověk reaguje reflexně jako zrcátko či prasátko, tak vy mu dáte facku a on vám ji vrátí. Prostě následuje podmíněná reakce, žádná akce, nic tvořivého. No možná přiběhne pro druhou, pokud se to tak naučil, ale jinak nic , jen reakce.

338157

15.8.2015 13:28

RE: Ano, jsem hrdý

pokr 77.?.?.?

Reakce na 338117

Samou hrdostí jste zapomněl na ty ubohé babičky, co nevyjdou s důchody.
Pokud vaši hrdost posunu dál, tedy nechť nás polovina už "odložených", a tím
pádem nepotřebných vyhyne, jen když budeme moci financovat malíře či muzikanty, jež jsou nám mnohdy zrovna tak k ničemu. A nemyslete si, mezi ty zbytečné patří nezřídka i také vědci (protože tací se zákonitě najdou v každé profesi).
Zkrátka, člověka člověkem trápení či dokonce likvidace bližního svého rozhodně nedělá.

338126

15.8.2015 14:20

RE: Ano, jsem hrdý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 338126

Ony ty babičky a dedecci nevyjdou s penězi, protože si nabrali půjčky pro sve hodne a milované děti a vnuky.

338130

15.8.2015 15:29

RE: Ano, jsem tvrdý...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 338130

Vždy mne deprimovalo když jsem viděl, jak někdo našuká potomstvo, je pak povinen ho minimálně dvacet let živit na vlastní útraty, systém mu ho morálně zdevastuje, zotročí, a nakonec se výrobce ve stáří musí s nima i se systémem rvát o vlastní barák a vlastní penzi.Co počít se zombiemi, byť mají náš genetický kód ? . [smích]

338139

15.8.2015 15:33

RE: Ano, jsem hrdý

pokr 77.?.?.?

Reakce na 338130

Ano, to jistě. A také je ony milované děti bijí, okrádají, vydírají, berou jim už beztak ubohé důchody násilím. Těch motivů je mnoho. Ale stále jde o nepatřičné zobecňování. Navíc je mezi výší důchodů velký rozdíl.
Já na rozdíl od vás vidím problém v systému, který zapříčinil vydrancování ekonomiky státu. A jak známo, takový stát se nepředá. I když....výjimky tu jsou.

338140

15.8.2015 15:53

RE: Ano, jsem hrdý

kozko 90.?.?.?

Reakce na 338140

Na rozdíl od vás vidím problém v lidech, kteří ten systém připustili apodmiňují, a stále čekají, že se systém sám od sebe změní. Ano, systém se změní, k horšímu, neboť lidé se také mění k horšímu. Aby je bylo možné ještě více vysávat, je nutné je ještě více mačkat. Občané jsou skvělými důkazy marxistické teorie o člověku jako druhotném odrazu hmoty. Buržoazní demokrace je veskrze parazitní systém a ty milované dětičky, majetek státu, se velice rychle učí.....

338143

15.8.2015 17:38

RE: Ano, jsem hrdý

jezinka 88.?.?.?

Reakce na 338140

váš názor na -izmy Vám nikdo nebere, ale je určitě Váš? v nynější době ideovo-informačních válek? jak poznáte, že vy jste jeho autorem? není to tak, že někdo Vám ho podsunul a jelikož se Vám určité "věci" v něm zamlouvali, tak jste ho "uznal" za svůj.
Připomíná mi to poslední odkaz rabína na smrtelné posteli, když všichni čekají na jeho životní krédo, kterého se držel, rabi vzdychne, upře pohled na svého syna a s posledním výdechem vyřkne : "Synu, vše je jinak."ten rabi byl na konci svého života důstojným hrdinou.

338151

15.8.2015 18:24

RE: Ano, jsem hrdý

pokr 77.?.?.?

Reakce na 338151

Zajímavá otázka. Všichni od dětství od druhých přebíráme, hledáme a filtrujeme informace podle svého založení, neb každý jsme jiný. Občas je lze získávat i mnohem netradičnějšími způsoby - a pak opravdu zíráme, že skutečně minimálně polovina, čemu jsme věřili, je úplně jinak. Ale tohle téma se snažím do diskusí nezatahovat.
Nevím, zda jsem to napsal alespoň trochu srozumitelně. Lidé se snaží druhým podsouvat ledacos, no záleží jak moc je člověk naivní, nebo se naopak s některými ztotožním. Jiným zdrojem než ostatními a pak svou hlavou nedisponujete. Můžete informace pouze kombinovat a filtrovat.
Jinak dotaz to byl pěkný
[zmaten]

338156

15.8.2015 15:00

Naše ostuda

R 88.?.?.?

Je jen ostudou nás všech, že na Měsíc nebyla ještě dopravena lavička Václava Havla.

338137

15.8.2015 15:45

RE: Naše ostuda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 338137

A ještě větší ostuda je, ža za použití jména té lavičky nechceme platit vdově Havlové peníze za pronájem její mrtvoly.

338142

15.8.2015 17:32

RE: Naše ostuda

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 338137

Lavička tam ještě není,přišla by moc draho,ale lahvička a nejedna tam po něm,samozřejmě prázdná,určitě zbyla....on nám totiž určitě spadl odtamtud....[velký smích]

338149

15.8.2015 19:24

RE: Naše ostuda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 338137

La/h/vička Václava Havla:

http://www.beate-uhse.cz/premium-lube-anal-original-135-ml/p/436530000?navigationCode=Y2F0YWxvZzAxX2NhdDNfY2F0M2NhdDY%3d


[smích]

338161

15.8.2015 16:50

Vzhůru na Pluto, idioti!

uhlho 90.?.?.?

Města jsou plná slabomyslných občanů, alkoholiků, narkomanů, bezdomovců, dementů, ubožáků, příživníků, zlodějů a jiných bezprizorních živlů, které systém pečlivě vytváří vykořisťováním pracovitých občanů, masmediální manipulací, jedovatou výživou a vodou, toxickým ovzduším, vampýrským zdravotnickým byznysem, stresem atd. Všechno je jen imitací na jedno použití. Všichni občané jsou od dětství nějak nemocní různými civilizačními chorobami (alergie, obezita, ekzémy, rakovina, hybné dysfunkce aj.). Všichni jsou nějak tělesně i duševně postižení. A vy, idioti, se nechcete léčit a chcete lítat na Pluto? Nejlepší by bylo, všechny ty fanatické obdivovatele vědy, techniky, ekonomiky, ničení lidí a přírody, tam někam poslat do vyhnanství. Tak vlastně zkoumání vesmíru, aby se mohly vytvořit další kolonie humanoidních debilů a trestanců, má smysl…

338147

15.8.2015 20:47

RE: Vzhůru na Pluto, idioti!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 338147

Nejste Vy z Pluta? Člověče?

338165

22.8.2015 22:05

RE: Vzhůru na Pluto, idioti!

uhlho 90.?.?.?

Reakce na 338165

Jak jste to poznal, že jsem z Pluta? Váš výraz "člověče" je irrelevatní, neboť nejsem člověk. Na Plutu přece nejsou člověci, ale uhlho-vé!!!!!!!!!! Proberte, se! Snažíme, se vám člověkům inteligentně vysvětlit, abyste k nám na Pluto vůbec nelezli. Což vám nestačí, jak jste zdevastovali Zemi a jak jste přitom zdegenerovali? Musíte se hrabat i na jiné planety?? To bychom my uhlhové byli pěkní pitomci, nejmínň jako člověci, kdybychom tu vaši agresi vítali. Proto vás upozorňujeme na ten váš fekální bordel na Zemi. Pod dobrém vám deviantním vetřelcům říkáme: "K nám na Pluto nelezte, nebo dostanete nařezáno, že jste to ještě neviděli!!!!!!!!!!!"

338494

15.8.2015 17:56

Nemoh sem si nevsimnout

Satanist 173.?.?.?

jak na okrajich velkych mest v USA pribejva stanovejch vesnicek a ruznejch pribytku z kartonovejch krabic , celt , plechu, igelitaku atd .... . V jistejch mestech v ty krajine svobody se uz democraticky poradaj hony na ty co bydlej v RV a parkujou na ulicich protoze nemaj penize na benzin a na poplatky za camping site a se snazej najit praci a nejak prezit ....

338153

15.8.2015 19:08

Bydlení na Marsu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Bude to nesporně úžasné, až budeme bydlet třeba na Marsu. Představu o tom, jak to bude skvělé, si můžeme udělat již dnes, zejména při letošních letních tropických vedrech. Nežijeme v přírodním prostředí, ale (v lepším případě) v klimatizovaných bytech, kancelářích, pracovištích, obchodech, autech a jiných dopravních prostředcích. Místo čisté vody pijeme recyklovanou chemicko-fekální močku, jíme umělé potraviny, dýcháme recyklovaný nervový plyn se smogem. Musíme se chránit před přírodou, abychom nedostali alergie pylové a z ozáření. Tělo musíme čistit chemickými prostředky a natírat ochrannými filtry. Pozor na oči, neobejdete se bez brýlí slunečních, proti krátkozrakosti, dalekozrakosti, a jiným očním vadám. Váš život je omezen na pohyb v soukromých prostorách nebo k tomu určených veřejných koridorech, přičemž je usměrňován dopravními a jiným předpisy. Nohy k pohybu již nelze používat, nahradily je dávno kola. Dále je váš život omezen asi 99.999 zákony, přičemž všechny ostatní vyhlášky a další upravující předpisy nepočítaje. Máte se skvěle a úžasně, jste šťastní, že máte svobodu, demokracii a blahobyt, že naše fotbalové mužstvo vyhrálo nedělní zápas, a že v televizi uvedli ve hlavních zprávách další skvělý recept na další nechutnou pikantní sračku. Ve srovnání s nižší nápravnou skupinou se máte rozhodně náramně. Nic vám není divné.

338158

16.8.2015 9:55

RE: Bydlení na Marsu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 338158

Zapomněl jste ještě na několikadenní manifest homosexuálů v Praze na památečních místech s účastí cca 35tisíc účastníků - to vražedné vedro jde na jejich účet[bliji]


PS
Dle mne máte jinak ve všem pravdu.

338191

17.8.2015 6:15

RE: Bydlení na Marsu

JazzBoo 62.?.?.?

Reakce na 338158

"Bude to nesporně úžasné, až budeme bydlet třeba na Marsu."

NEBUDETE!

Co jste si doma navařili, to si doma i snězte.

338227

15.8.2015 20:39

Život na Marsu bude skvělý

Marťan 90.?.?.?

Bude to nesporně úžasné, až budeme žít třeba na Marsu. Představu o tom, jak to bude skvělé, si můžeme udělat již dnes, zejména při letošních letních tropických vedrech. Nežijeme v přírodním prostředí, ale (v lepším případě) v klimatizovaných bytech, kancelářích, pracovištích, obchodech, autech a jiných dopravních prostředcích. Místo čisté vody pijeme recyklovanou chemicko-fekální močku, jíme umělé potraviny, dýcháme chemický smog. Musíme se chránit před jakýmkoliv přímým kontaktem s přírodou, abychom nedostali alergie pylové a z ozáření a nanakazili se viry, bakteriemi, plísněmi a jiný neřádem. Tělo musíme čistit chemickými prostředky a natírat ochrannými filtry. Pozor na oči, neobejdete se bez brýlí slunečních a proti krátkozrakosti, dalekozrakosti a jiným očním vadám. Nezapomeňte si před jídlem vzít umělé zuby. A přitáhnout matku umělé čelisti. Zkontrolujte si kardiostimulátor, pytlík s vývodem moči, encefaloskop a rektoskop. Pozor ať vám neupadne umělá transplantovaná ledvina a plastové plíce. Zkontrolujte všechny čidla, hadičky, dráty a čipy, zda jsou správně a funkčně připevněny k tělu.
Váš život je omezen pouze na pohyb v rádoby soukromých místnostech nebo k tomu určených veřejných prostorách a koridorech. Musíte mít však zaplacenou dopravní známku a místa k stání. Veškerý pohyb je usměrňován počítači a dopravními a jiným předpisy. Dále je váš život omezen asi 99.999 zákony, přičemž vyhlášky a další upravující předpisy nepočítaje. Máte se skvěle a úžasně, jste šťastní, že máte svobodu, demokracii a blahobyt, že vaše fotbalové mužstvo zvítězilo v posledním zápase, a že v televizi právě uvedli ve hlavních zprávách další skvělý recept na další nechutnou pikantní sračku. Nic vám není divné. Jste plní optimizmu, víry a pozitivního nadšení….

338164

15.8.2015 23:14

RE: Život na Marsu bude skvělý

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 338164

No,cožpak to všecko,s tím se nějak vyrovnáváme,je to konec konců v našem zájmu a když né v našem tak jistě těch,co máme tak rádi a víme,že to s námi myslej dobře,ale představte si,že někteří ještě k tomu všemu to komplikujou tak,že nechtěj chodit v sandálech naboso,ale berou si do nich na hnáty fusekle....[naštvaný][naštvaný]

...tak,to už je opravdu k nasrání !!![velký smích]

338172

15.8.2015 22:39

Klíííd,článek popisuje budoucnost :o))

Stepe 85.?.?.?

Mediální blamáž se sondou Pluto

Wenzel Lischka


15.8.2015 Přišlo emailem Témata: Nezařazeno664 slov

V červenci 2105 .......

338171

18.8.2015 0:37

RE: Klíííd,článek popisuje budoucnost :o))

Aleš Krejčí / Brno 62.?.?.?

Reakce na 338171

Vynikající článek!
Pobočka Hollywoodu zvaná NASA už natočila víc televizních inscenací, nejen o přistání na Měsíci, a pokud vím, točí pořád kde co, tak proč ne o nějakém Plutu, Neru, nebo Peru, nebo o čemkoliv?
Jisté je, že v roce 2105 to už NASA nebude, co bude vymývat mozky podobnými nesmysly a je otázkou, zda i tento rok není příliš blízko na podobné počiny.
Přiznejme si: Koho to vlastně zajímá? Českému pivaři už padesát let stačí pár rozmazaných fotek přejetých vždy novou verzí Photoshopu a výklady zažraných autistů, kteří dokonale opakují naučená klišé, kterým sami nerozumí, ale dobře se to poslouchá, tak proč plýtvat prostředky, když ostatní prostředky ovládání lůzy jsou účinnější? Českému pivaři je totiž ukradené naprosto vše. Což je hrůzostrašné.
Slovní spojení "Američní vědci" silně připomíná podobné spojení: "soudruhy z NDR".
S čím nesouhlasím: Slušný, poctivý, poslušný a pracovitý občan rozhodně není ten, který celý život svými daněmi podporuje režim, který právě díky nim poškozuje ty jeho spoluobčany, kteří se odvažují přemýšlet víc než on. To není občan, ale bezmozek, který tomu úměrně dopadne.

338265

16.8.2015 0:32

Shit

kerembit 212.?.?.?

Hořší, primitivnější a negativističtější článek jsem dlouho nečetl. Stojí vám to za to, pane Stwora, publikovat takovéhle bláboly? [bliji]

338173

16.8.2015 3:24

Mediální blamáž se sondou Pluto

usa 90.?.?.?

Ako velky zastanca americkej politiky a vsetkeho co je americke musim upozornit diskutujucich ze vobec nemaju pravdu a mozu sa hanbit co tu pisu.[zahanbení]
Amerika je jedina na svete kde je ozajstna demokracia a preto si berte vsetcia priklad .kazdy videl sondu len na obrazku .Samozrejme spolocne prajme panovi Obamovi vela zdravia a uspechov.Vsetkym dakujem za pozitivne ohlasi[velký smích]
Nech zije AMERIKA[smích]

338180

16.8.2015 5:51

RE: Mediální blamáž se sondou Pluto

Nkdv 185.?.?.?

Reakce na 338180

Přesně tak máte uplnu pravdu amerika je náš vzor a pevné verim ze si každý zoberie příklado_O

338183

16.8.2015 6:50

RE: Mediální blamáž se sondou Pluto

Joachim 82.?.?.?

Reakce na 338183

Ono z jednej strany máš pravdu ale nie každému tento systém vyhovuje[vyplazený jazyk]
Pravdu povediac robi Amerika chyby ale vela ludi kvoli tomu trpí a je ich viac ako dost.

338184

16.8.2015 7:06

vyhubit lidstvo je mnohem levnější

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 199.?.?.?

Všimli jste si, jak posledních 10 let utichlo nadšení k osidlování a zkoumání vesmíru?

Soudruzi ilumináti totiž přešli na plán B - totiž vyhubení přes 90% lidstva a proměnu těch zbývajících na otroky, chovný dobytek a zásobárnu "náhradních dílů" pro tu elitu.
Když vyhubíte lidstvo, tak nepotřebujete osídlovat chladný a nehostinný vesmir, máte pak totiž celou planetu jen pro sebe a své sociopatické košer přátele. A těch pár milionů otroků pro naplnění vašich potřeb bohatě stačí.

338185

16.8.2015 8:09

Uroven komunikace v diskusi, ju es ej atd..

QuoVadis 178.?.?.?

Diskusi pod clanky na Zvedavci ctu rad a jsou zajimave tim, kolik ruznych nazoru existuje. Casto prinesou i cenne odkazy na dalsi prameny.

Co se mi libi min je "nenavistny" styl , ktery es objevuje v reakcich nekterych na prispevky jinych, kteri maji jiny nebo treba ne uplne smysluplny nazor. Proc sem tahat styl dnesnich politiku? Proc je napodobovat?

Co se tyka Pluta a pod., jsem si jisty, ze existuji poctivi vedci, kteri maji zajem na novych objevech a poznatcich. Ale na druhou stranu jsem si take jisty, ze existuji jedinci, kteri tyto vedecke poznatky chteji vyuzit pro vlastni ucely, slavu, obohaceni se na ukor ostatnich.

Pro ty, Co nadavaji na USA - je pravda, ze vetsina miliardaru z Forbes listiny pochazi z USA, coz vzhledem pomeru obyvatel USA/zemekoule dava podnet k mnoha opravnenym otazkam. Urcite existuje souvislost s dnesnim usporadanim sveta a timto faktem (dolar jako svetova mena, mezinarodni organizace pod vlivem USA (UNO, Svetova Banka, MMF, ratingove Agentury, Media. ..), dobyvacne valky pod poklickou NATO a mnohe dalsi. ..Ale toto neni dilem USA, nybrz konkretnich osob, ktere treba v USA bydli, ale jen je vyuzivaji pro sve ucely - danovy system, tajne sluzby, armadu, vedu. Za vsim stoji lide / jedinci a ne staty. Vzdyt nakonec Soros, Rothschild, Albright, Brzezinsky a udajne snad ani Obama a mnozi dalsi v USA narozeni nebyli.

Lide by to meli pochopit, pak bude na svete mene rasismu a bude daleko snazsi identifikovat a odstranit "osu zla", jak ji nazval G W Bush, jehoz bratr se snazi v dile GW Bushe pokracovat (stejne jako Hillary v dile Billyho).

338189

16.8.2015 10:42

Strašný blábol

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Ty miliardy nepodařených, neschopných, nemocných jedinců, které se v této civilizaci udrží při životě jsou právě důkazem toho, jak se máme dobře a jak jsme odtržení od přírody a přirozeného řádu. Autor článku by se pravděpodobně v přirozeném řádu věcí ani nedožil dospělosti a nemohl by tady skuhrat, jak je všechno špatně.
[vyplazený jazyk]

338193

17.8.2015 17:56

RE: Strašný blábol

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 338193

Proboha. To se tu zas s "inteligencí" roztrhl pytel. Zaplaťpámbů za pana Lišku, je důkazem, že ČLOVĚK ještě žije.

338256

20.8.2015 20:16

RE: Strašný blábol

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 338256

A samozvaný znalec pravdu pán Hestroy. Demagog.

338390

18.8.2015 3:56

RE: Strašný blábol

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 338193

Ordinary people live and learn, but you , you just live .

338266

16.8.2015 11:13

Výborný text!

Burgán 83.?.?.?

Nadsázka, humor, recese, příjemná a hravá nezodpovědnost a za ní důležitá, autentická a lidsky věrohodná myšlenka - takhle kdysi vypadaly fejetony těch nejvtipnějších a nejchytřejších autorů.

Dnes už lidi takové mu textu nerozumí. V diskusi je krásně patrné, kolik lidí je takovouto literární hrou zmateno, protože dvacet let mainstreamu jim v hlavě vymylo jen určité povolené kanály a všechno ostatní je zabetonované.

Díky, bavil jsem se a dal přečíst všem svým blízkým.

338194

16.8.2015 12:30

Připadá mi to jako pokus o konspiraci za každou cenu

F&T 78.?.?.?

Vývoj takové sondy může posunovat technickou úroveň lidí a podle mě je rozhodně pozitivní. Technologické postupy se mohou upotřebit třeba v průmyslu. Vyslat automatickou sondu rozhodně není až tak složité při dnešní úrovni znalostí. Sonda ani mnoho energie nepotřebuje, stačí jí, když letí po přesně vypočítané dráze. A to není problém vypočítat. Jak poslat funkční technologii do vesmíru se už dneska ví. Stačí, když její komponenty nejsou šlendrián a jsou vyrobeny poctivě.

Kdyby někdo vyčíslil škody způsobené fašistickým experimentem na Ukrajině, tak by možná získal částku mnohonásobně vyšší.

A nebo kdyby někdo vyčíslil experiment arabského jara a utrpení lidí, tak by to asi také mnohonásobně tuto částku převýšilo.

Proto s autorem hledajícím konspiraci za každou cenu nesouhlasím.

338196

17.8.2015 17:55

RE: Připadá mi to jako pokus o konspiraci za každou cenu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 338196

Neuvěřitelné. I když to vysvětluje, proč svět vypadá, tak jak vypadá. Dneska někdo někde něco napíše a lidi to přebírají bez jediného zaváhání. Kdyby pan Liška napsal, že pan Kalousek je slušný člověk, pan F&T by to vzal vážně také. Opravdu smutné...

338255

16.8.2015 13:49

Proč to dělá jen USA?

woxow 37.?.?.?

Copak USA má nejmodernější technologie? Proč stejné výzkumy neprovádí Čína, Korea, Rusko? Popř nepodnikly alespoň let na měsíc? Buď za A) vědí že není technologie, která by dokázala návrat či bezpečné přistání, a tedy dokazují že veškeré !úspěchy "USA" jsou jen reklamní kampaní na hrdé ač dobře dojitelné občany, nebo je to ve světovém měřítku PR na to že, jedině s amerikou čeká všichny spojence šťástná budoucnost. Docela by mě zajímalo statisticky kolik raket bylo postaveno na rampy a kolika se alespoň podařilo někam doletět. Zatím se mi zdá že většina startů skončila katastrofou.

338199

16.8.2015 14:03

co nechceme videt

te 46.?.?.?

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/6469-zpevak-moby-prinasi-v-rozhovoru-zasadni-poselstvi-zachrante-lidstvo

338200

16.8.2015 14:43

Neil Armstrong nepromluvil

kulma 76.?.?.?

Americký časopis Penthouse slíbil Neilu Armstrongovi v roce 1972 padesát milionů USD za rozhovor na pokračování o tom jak to vlastně s tím "přistáním na měsíci" bylo. Jenže Armstrong upozornil redakci že by žádné pokračování nebylo, protože by zcela jistě "tragicky zahynul" zrovna tak jako Jurij Gagarin, který se dostal do rozporu z Dmitrijem Kozlovem, kterému pohrozil že když nebude po jeho, tak se postará o to aby se svět dozvěděl, jak to s tím "prvním člověkem ve vesmíru" vlastně bylo.

Rusové to s tím svým "vesmírným programem" dělali daleko chytřeji než Američani. Oni věděli že se to bez ztrát na životech asi neobejde, a tak občas předstírali tragédie - jako že někteří kosmonauté během letu zahynuli. Oni teda chtěli vesmír prozkoumat, ale když se Nikita Chruščov domák na kolik by takový výzkum vesmíru přišel, tak to hned zatrh a místo toho dal ty peníze důchodcům. CIA si později povšimla že miliony starších občanů Sovětského svazu začali jezdit na nových kolech s titanovou přehazovačkou značky Vostok.

338201

16.8.2015 15:34

Dobré čtení.

Frank51 89.?.?.?

Díky.

338204

16.8.2015 15:59

Nádherný príspevok s dekadentnou iróniou ...

linux 217.?.?.?

Úprimne ďakujem autorovi za tento príspevok a obdivujem jeho dekadentnú iróniu!

[cool]

338205

23.8.2015 8:31

RE: Nádherný príspevok s dekadentnou iróniou ...

WL 90.?.?.?

Reakce na 338205

Velice vám děkuji za pozitivní ohlas. Podle počtu čtenářů usuzuji, že všichni lidé na světě nejsou ještě uplnými idioty, ačkoliv podle některých duskutérů by se tomu dojmu dalo velice lehce podlehnout. /Vezměme komunikační termín „idiot“ bez emoční vazby./
Své děti, údajně to nejcennější, co máme, neposíláme do škol, aby je tam něčemu naučili, ale aby tam z nich udělali idioty stejně jako z nás dospělých. Je to potřebné pro jejich občanský život. Jinak by v občanské společnosti, tj. ve společnosti tupých a nebezpečných idiotů, nijak nepřežily a případně neuspěly.
Účelem výchovy a vzdělání je tělesné a duševní zmrzačení lidí. Kdo se tomuto biologickému kastrování a masakrování nepoddá nebo nepřizpůsobí, pro toho jsou vyhrazeny blázince, vězení a jiná sociální zařízení. Ten bude využíván, mučen, pálen na hranici nebo ukřižován. Většinová společnost idiotů jej pokládá za pitomce, nebezpečného extrémistu či teroristu, nepřítele socializmu, demokracie, svobody a blahobytu.
Když to bylo v televizi, tak je to pravda. Jakmile nějakou informaci pojme kritické množství idiotů, stává se veřejnou pravdou (realitou), a dokonce se podle ní začne řídit i celá civilizovaná a "kulturní" společnost. S veřejnou pravdou lze různě nakládat, zejména lze na ní vydělávat peníze a moc. Většina idiotů sebevědomě podléhá například reklamě. Zaopomíný, že mediální zprávy jsou také pouze reklamou, simulací zpráv, oblbováním.
Stačí uvést v televizi, že sonda New Horizons přeletěla kolem Pluta, a všichni idioti tomu věří. Kde mají nějaký svůj důkaz, že tomu tak skutečně bylo? Nemají. Věří pouze na základě předložených informací a „důkazů“ cizích. Jsou tedy idioti. A navíc tuplovaní, neboť jak víme, jedině lež je dokazatelná…. Civilizované lidi (občany), utáhne každý lump na vařené nudli. Měli by děkovat všem lumpům, že jsou tak laskaví, že si s nimi vytírají konečník, a že tak je tak trpělivě mučí a učí. Idioti na to mučení nadávají, ale na svoji obětavou spolupráci s lumpy si nenechají sáhnout. Tato je jejich fanatickým náboženstvím , za které pokládají život svůj i druhých....No, není to komické?

338506

23.8.2015 15:22

RE: Nádherný príspevok s dekadentnou iróniou ...

MUDr. H. 90.?.?.?

Reakce na 338205

Výzkumné cesty do Kosmu můžeme zařadit do kategorie knedlíků, zelí, vepřového, fotbalu, hokeje, pivního hrdinství a jiných pohlavních deviací působících duševní, tělesnou a pohlavní retardaci člověka. Tato je nutným předpokladem jeho ekonomické využitelnosti.

338519

16.8.2015 22:42

nevím

Petr4 212.?.?.?

Dopravit člověka na měsíc má jeden zásadní problém a ten se jmenuje Van Allenovy radiační pásy, tedy hodinu a půl tam a zase hodinu a půl zpátky přes silnou radiaci, živou bytost by to zabilo, tedy pokud nebude mít kolem sebe olověné štíty o síle jednoho metru. Fotek hvězd z luny, kde musejí být krásně vidět jsme se rovněž nedočkali, zato z malé disco show kosmonautů ve skafandru máme i video. Osobně si myslím, že sonda v blízkosti planety Pluto, která posílá fotky je dost přitažená za vlasy, ale zatím nemám argumenty pro ani proti.

338219

17.8.2015 11:44

RE: nevím

Mickkey 46.?.?.?

Reakce na 338219

Osobně jsem se zabýval otázko "viditelnosti" hvězd za slunečního svitu - je to nemožné. Sluneční svit bez atmosféry má takovou svítivost, že není možné zachytit nepatrné světlo hvězd okolo. Pravdou ovšem je, že na tom přistání astronautů na měsíci je něco hodně divného! Např. proč Gagarin po svém letu objel celý svět s úsměvem od ucha uchu a astronauti z Apolla 11 se na tiskové konferenci tváří, jako by dostali hodinovou výpověď!!??? To nedává žádný smysl - vypadají jako lidé, kteří byli donuceni lhát. A takhle bychom mohli pokračovat dál.

338243

17.8.2015 10:40

Jeden z nejlepších článků

prozaik 91.?.?.?

za posledních několik let...

Údržba družic na oběžné dráze - budiž. Dalo by se žít i bez nich, ale zatím to má svůj smysl. Ale veškerý výzkum a vystřelování sond kamkoli dál je zločin, mrhání palivem, kyslíkem, materiálem a penězi.

338237

17.8.2015 11:13

Somatické příznaky..

Mickkey 46.?.?.?

Co říct na autorovu úvahu... Popravdě, může mít v určitém ohledu pravdu. Ovšem pravdu, kterou si možná ani sám neuvědomuje. Na druhou stranu ho celkem lituji. Jelikož je až příliš ztotožněn se svým egem, má "pocit", že jsou kolem něj "idioti"! Pravděpodobně se velmi trápí, protože je nešťastný a nemá svůj cíl a místo. Bloudí a jeho agresivita je tím posilována. Doporučil bych mu, aby si nastudoval Jungovskou hlubinnou psychologii, může začít např. knihou "Duše moderního člověka"

338239

17.8.2015 17:51

RE: Somatické příznaky..

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 338239

Osobně bych to doporučoval raději vám. A teď můžete radostně tleskat, jak se vše daří. Autorovi nesaháte ani po kotníky.

338254

17.8.2015 21:55

RE: Somatické příznaky..

Mickkey 213.?.?.?

Reakce na 338254

Výborně, je tu další génius, který mě tady kádruje a škatulkuje si lidi podle svých naučených reakcí!

338261

17.8.2015 12:40

Gastroenterologická sonda.

Stanko 178.?.?.?

Přátelé nemáte ty správné informace.
Což sonda , ale náš nesporný podíl na přistání na měsíci se provalil v červnu 2015
únikem informací z BIS. Náš slavný filmový režizér Karel Zeman , dle uniklých informací se podílel na filmovém ztvárnění přistání Američanů na měsíci. Za tyto
služby měl údajně svobodně pracovat na svých skvělých filmech s tichým souhlasem KGB a Stb. Všichni samozřejmě mlčí ! Jak jinak , ale my víme své.
Zlaté české ručičky.Mojí sondu zvládly za 5 minut , ta americká trvala 10 let , kdo je lepší ?

338246

17.8.2015 14:22

Nuž neviem...

RChPz 178.?.?.?

Tento svet je čoraz menší, preľudnenejší, špinavší a zablšenejší. A iný nebude, darmo sa kozmické programy zrušia. Predstava, že sa peniaze použijú na na odstránenie hladu, chorôb a čojaviemčohoešte, je naivná. V porovnaní s tým čo sa rozkradne, je kozmický program smiešna položka. Hoci určite niekomu po rozume chodí, pod akou zámienkou lety zrušiť a definitívne zabuchnúť dekel. Žiadna cesta von. Tu sa budete tlačiť, dýchať svoje prdy, žrať sa medzi sebou v našom krásnom globalizovanom svete, kde vás majú všetkých pod rukou alebo v párminútovom dosahu. A tak mám vždy dobrý pocit, aj keď som na nejaké fotky čakal roky. Svet je väčší, možnosti iné. Inde sa môže podariť, čo sa tu už nedá. Lietať treba. A "globalizácia" hoc len slnečnej sústavy je nezmysel. Rýchlosť svetla je stále 300 000 kms/s.

338247

17.8.2015 17:49

Ano, i tady se najdou ubožáci

hestroy 77.?.?.?

Výborný článek. A trefa do černého! Dle známky je vidět, kolik pitomců mezi lidem je.

338253

18.8.2015 0:23

Je to vůbec technicky možné?

woxow 89.?.?.?

Mě osobně by zajímala rychlost datového přenosu pluto-země a zpět a výkon vysílače na sondě. Na zemi málokdy chytnete signál pár kilometrů od velmi silného vysílače mobilního operátora. Navíc fyzika praví, že čím nižší je hustota prostředí, tím hůře se signál šíří. Takže opravdu by mě zajímal výkon vysílače na sondě, která je schopný na takovou dálku vakua přenést fotografii vesmírem.

Dejme tomu, že sonda míří k překážce, než signál doletí na zem, a než někdo pošle signál zpět např, zatočit vlevo, mohou uběhnout možná drahé minuty, možná hodiny. Manipulovat s něčím na takovou dálku se zdá být stejné jako když slepý a hluchý společně řídí auto.

To je můj laický dotaz na odborníka. Zajisté se najde někdo kdo toto vysvětlí. A spočítá jak dlouho vakuem cestuje signál z pluta sem a kolik GW musí mít vysílač na sondě.

338264

18.8.2015 7:21

RE: Je to vůbec technicky možné?

RChPz 178.?.?.?

Reakce na 338264

Povely sa prirodzene posielajú vopred, sú to balíky príkazov a sonda má vlastnú "inteligenciu," zásobu predprogramovaných reakcií na rôzne udalosti, ktoré sa môžu za letu vyskytnúť. Ak sa stretne s niečím čo nepozná, pošle balík údajov o tom čo sa stalo na Zem, sama vyberie jednu zo sád predprogramovaných príkazov, ktorou sa snaží minimalizovať negatívne dôsledky udalosti a čaká na balík nových povelov zo Zeme. Prinajhoršom, v prípade straty spojenia so Zemou alebo havárie hibernuje, obmedzí výdaje energie a čaká kým sa spojenie obnoví. Zhruba tak.

338268

18.8.2015 10:09

RE: Je to vůbec technicky možné?

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 338264

Dejme tomu, že sonda míří k překážce

Ďalší výrok, ktorý oceňujem. Predstava, ako sonda, letiaca vesmírom, sa vyhýby prekážkam ... [smích]
Trocha to vo mne vyvoláva závisť. Aj ja chcem taký model sveta. [smích]

338275

18.8.2015 11:21

RE: Je to vůbec technicky možné?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 61.?.?.?

Reakce na 338264

Navíc fyzika praví, že čím nižší je hustota prostředí, tím hůře se signál šíří.

Zalezi na tom, cemu rikate signal. Radiovy signal je elektromagneticka vlna, ktera se siri rychlosti svetla jak ve vzduchu, tak ve vode tak i ve vakuu na prostredi vubec nezalezi.
Pokud si ovsem myslite, ze na sondu u Pluta nekdo ty prikazy krici, tak by vase chora uvaha asi platila [smích] [smích] [smích]

338280

18.8.2015 12:09

RE: Je to vůbec technicky možné?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 338280

"Navíc fyzika praví, že čím nižší je hustota prostředí, tím hůře se signál šíří"....Naozaj???

"...je elektromagneticka vlna, ktera se siri rychlosti svetla jak ve vzduchu, tak ve vode tak i ve vakuu na prostredi vubec nezalezi."

To snad ne!!!

Rychlost světla v látkovém prostředí je menší než rychlost světla ve vakuu c a je rovna c/n, kde „n“ je index lomu příslušné látky (materiálu).
(https://cs.wikipedia.org/wiki/Rychlost_sv%C4%9Btla)

Rýchlosť svetla v inom prostredí než vákuum je vždy menšia ako rýchlosť svetla vo vákuu. Svetlo je pri prechádzaní materiálov spomaľované na rýchlosť menšiu ako c v pomere daným indexom lomu materiálu. Rýchlosť svetla vo vzduchu je iba o málo menšia ako c. Hustejšie média, ako napríklad voda a sklo, môžu spomaliť svetlo oveľa viac – na hodnoty 3/4 a 2/3 c.
(https://sk.wikipedia.org/wiki/R%C3%BDchlos%C5%A5_svetla_vo_v%C3%A1kuu)

[cool]

338281

19.8.2015 4:36

RE: Je to vůbec technicky možné?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 210.?.?.?

Reakce na 338281

Svetlo neni jen elektromagneticka vlna ma i castice - fotony. Nemluvim o rychlosti jakou se siri svetlo a kde. Mluvim o tom jakou rychlosti se siri radiove vlneni.

338318

18.8.2015 22:34

RE: Je to vůbec technicky možné?

woxow 89.?.?.?

Reakce na 338280

Ano u zvuku je to tak, že čím vyšší hustota tím rychleji se šíří. U elektromagnetických vln a rádiových je to opačně. Přestože se tyto vlny šíří rychlostí světla, jak je možné že už pár stovky kilometrů od vysílače nenaladíme žádnou stanici? proto mě zajímá jak na ty stovky miliónů kilometrů může něco vysílata něco příjmat. Nejlepší vojenská vysílačka, a to bylo monstrum jako maringotka, měla dosah jen 60 Km. Proto mě to zajímá zda-li je vůbec možné na takovou dálku se spojit.

338309

19.8.2015 0:01

RE: Je to vůbec technicky možné?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 338309

Tak na tu vzdálenost v noci mohli použít bubeníci tamtamy s kůžemi paviánů.[chechtot]
Něco si o tom přečtěte.[oči v sloup]

338313

19.8.2015 13:30

RE: Je to vůbec technicky možné?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 338309

Dôležitý je nielen vysielač, ale i prijímač. Informácia je zrejme posielaná po balíkoch, každý má svoj "CRC check" ktorý umožňuje buď rekonštrukciu balíka, alebo aspoň detekciu chyby. (Ak sa nemýlim, tak funguje internet a asi aj mobilný telefón, obdobne je istený prenos dát v počítači a komprimačné programy ponúkajú tiež možnosť rekonštrukcie súborov.) Rádiostanica bude na chytanie slabých signálov vybavená filtrami šumu, hardwarovými i software. Už kôli tomu, že je obvykle pripojená k niektorému rádioteleskopu alebo sieti rádioteleskopov. Parabolická anténa o priemere rádovo desiatok metrov dá slušný zisk signálu. Pri vysielaní zo Zeme sa na spotrebu energie hľadieť prakticky netreba, anténny systém sondy, hoci má malú anténu príjme signál o dostatočne vysokej energii, aby bol odlíšiteľný od pozadia. Rádiostanice používané ČSĽA, aspoň tie, čo som používal, alebo aspoň videl, boli analógové a podstatne primitívnejšie, rozhoduje i spôsob vysielania. Čítal som, že boli prijaté dáta z Voyageru, ktorý bol práve v na hranici héliosféry a vlastne už vychádzal za hranice Slnečnej sústavy do medzihviezdneho prostredia.

338337

18.8.2015 17:58

autor je zřejmě schizofrenik ..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Tenhle článek, to je jako když se někdo vyblije do latríny.
Je v něm sice mnoho pravdy, ale základní myšlenka je ze světa duševní nemoci a styl jakým je to napsaný je hoden kanálu.

338295

22.8.2015 21:23

RE: autor je zřejmě schizofrenik ..

schizofrenik 90.?.?.?

Reakce na 338295

Otázky pro vás, nikoliv urážky: Co tím chcete říci, že autor je schizofrenik? Že jsou tím vyvráceny autorem podané teze? Jste si jist, že jste duševně zdráv? A nebo se pokládáte za duševně zdravého na základě zdravotnických norem? Co když je článek opravdu napsaný stylem hodným kanálu? Tedy pro vás? Co, když se jedná o humorný článek, jako je tomu tak ostatně u všech autorových článků, a problém může být v tom, že jej berete vážně?

338493

23.8.2015 9:12

Blamáž se článkem "Mediální blamáž se sondou Pluto"

Jejich Vůdce 90.?.?.?

Zajímalo by mne, kolik čtenářů pochopilo, že článek "Mediální blamáž se sondou Pluto" je mediální blamáží se sondou Pluto?

338507

23.8.2015 18:34

Blamáž

Registrovaný 90.?.?.?

Demokracie je blamáž. Její ekonomické, politické, mediální, vojenské, edukativní, sociologické a jiné procesy jsou založeny pouze na blamáži. Obyč občan je denně klamán, obelháván, podváděn, okrádán a jinak mořen, ale co se týká nadšení nad úspěchy "lidstva" je se svými parazity za jedno. Žije odpoután virtuálně na Měsíci, Marzu, Plutu a jinde, tak aby nevěděl, kde se nachází (tj. v demokracii), co se děje kolem něj a s ním.

Známému vzali řidičák a musel na psychologické testy. Zde měl namalovat strom. Namaloval je i s kořeny, a psycholog se rozčílil: "Jak to, že malujete strom s kořeny? Copak je vidíte?! Trpíte poruchou osobnosti, měl byste se léčit." Máte totiž vidět jen přední stranu věcí a na tu poslušně reagovat. Nesmíte, vidět pozadí, nebo to, co je v podzemí (podvědomí). Ten známý se rozčílil také: "Nejste náhodou idiot vy, pane doktore? Vždyť po mě chcete namalovat strom, a přitom zde ve vaší poradně žádný nevidím." Na psychologické testy bude muset jít znovu.

338525

Příspěvků: 120

15.08. 00:39  Nikdy není tak zle aby nemohlo být hůř, ale vše má řešení fakt
15.08. 01:31 Andrew Siddur  Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
15.08. 02:03  A nyní?
15.08. 07:13 Kangaroo  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
15.08. 09:13 Maximus 01  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
16.08. 00:41 Antiseptik  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
15.08. 11:38  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
15.08. 15:01 Andrew Siddur  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
15.08. 14:59 Andrew Siddur  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
15.08. 17:27 Satanist  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
16.08. 14:46 Tsignotschka  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
17.08. 03:41 Satanist  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
17.08. 07:49 Venny  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
16.08. 17:17 karel4u  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
15.08. 15:34 R  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
15.08. 17:59  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
15.08. 21:16 Andrew Siddur  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
15.08. 22:05  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
15.08. 20:29 Bohušů  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
17.08. 07:35 omega13  RE: Amerika po roce 1972 upadá – a svět s ní.
15.08. 05:25 Jozko  Mediální blamáž se sondou Pluto
15.08. 06:53 kozko  RE: Mediální blamáž se sondou Pluto
15.08. 08:29 filip 29  RE: Mediální blamáž se sondou Pluto
15.08. 10:53 Stefan Hucko  RE: Mediální blamáž se sondou Pluto
15.08. 12:31 kozko  RE: Mediální blamáž se sondou Pluto
15.08. 19:16 Stefan Hucko  RE: Mediální blamáž se sondou Pluto
16.08. 01:37 Satanist  RE: Mediální blamáž se sondou Pluto
16.08. 01:44 Satanist  RE: Mediální blamáž se sondou Pluto
16.08. 00:54 To som ja  RE: Mediální blamáž se sondou Pluto
17.08. 17:15  RE: Mediální blamáž se sondou Pluto
15.08. 06:56  RE: Mediální blamáž se sondou Pluto
15.08. 07:27 WL  RE: Mediální blamáž se sondou Pluto
15.08. 08:54  Připijme si z kanistru biolihu do krbu u kontejnerů, pokud v něm ještě něco zůstalo..
15.08. 15:55 Kocour Mikeš  RE: Mediální blamáž se sondou Pluto
15.08. 07:07 WL  Doplněk
15.08. 10:26 výjimečné porušení omerty  RE: Doplněk
18.08. 09:45 Norman  RE: Doplněk
16.08. 07:24  abstraktní myšlení ?
17.08. 04:49 karel4u  RE: abstraktní myšlení ?
23.08. 15:48 WL  RE: abstraktní myšlení ?
16.08. 08:08 Marten264  RE: Doplněk
15.08. 08:04 Ž. Švili  Vědci zjistili (korektní příspěvek)
15.08. 08:15  à odbornik napsal clanek
15.08. 10:55 Emil Robot  RE: à odbornik napsal clanek
15.08. 11:51  RE: à odbornik napsal clanek
15.08. 12:06 ka  RE: à odbornik napsal clanek
15.08. 13:31 Kocour Mikeš  RE: à odbornik napsal clanek
20.08. 22:10  RE: à odbornik napsal clanek
15.08. 12:36 WL  RE: à odbornik napsal clanek
17.08. 18:01 hestroy  RE: à odbornik napsal clanek
15.08. 10:00 PandaCZ  Nic nového pod sluncem :-)
15.08. 11:20  RE: Nic nového pod sluncem :-)
15.08. 12:00 skeptic  Ano, jsem hrdý
15.08. 13:12  RE: Ano, jsem hrdý
15.08. 13:28 WL  RE: Ano, jsem hrdý
15.08. 18:24  RE: Ano, jsem hrdý
15.08. 13:28 pokr  RE: Ano, jsem hrdý
15.08. 14:20  RE: Ano, jsem hrdý
15.08. 15:29  RE: Ano, jsem tvrdý...
15.08. 15:33 pokr  RE: Ano, jsem hrdý
15.08. 15:53 kozko  RE: Ano, jsem hrdý
15.08. 17:38 jezinka  RE: Ano, jsem hrdý
15.08. 18:24 pokr  RE: Ano, jsem hrdý
15.08. 15:00 R  Naše ostuda
15.08. 15:45  RE: Naše ostuda
15.08. 17:32 Emil Robot  RE: Naše ostuda
15.08. 19:24  RE: Naše ostuda
15.08. 16:50 uhlho  Vzhůru na Pluto, idioti!
15.08. 20:47  RE: Vzhůru na Pluto, idioti!
22.08. 22:05 uhlho  RE: Vzhůru na Pluto, idioti!
15.08. 17:56 Satanist  Nemoh sem si nevsimnout
15.08. 19:08  Bydlení na Marsu
16.08. 09:55  RE: Bydlení na Marsu
17.08. 06:15 JazzBoo  RE: Bydlení na Marsu
15.08. 20:39 Marťan  Život na Marsu bude skvělý
15.08. 23:14 Emil Robot  RE: Život na Marsu bude skvělý
15.08. 22:39 Stepe  Klíííd,článek popisuje budoucnost :o))
18.08. 00:37 Aleš Krejčí / Brno  RE: Klíííd,článek popisuje budoucnost :o))
16.08. 00:32 kerembit  Shit
16.08. 03:24 usa  Mediální blamáž se sondou Pluto
16.08. 05:51 Nkdv  RE: Mediální blamáž se sondou Pluto
16.08. 06:50 Joachim  RE: Mediální blamáž se sondou Pluto
16.08. 07:06  vyhubit lidstvo je mnohem levnější
16.08. 08:09 QuoVadis  Uroven komunikace v diskusi, ju es ej atd..
16.08. 10:42 Nikdo (originál)  Strašný blábol
17.08. 17:56 hestroy  RE: Strašný blábol
20.08. 20:16  RE: Strašný blábol
18.08. 03:56 Satanist  RE: Strašný blábol
16.08. 11:13 Burgán  Výborný text!
16.08. 12:30 F&T  Připadá mi to jako pokus o konspiraci za každou cenu
17.08. 17:55 hestroy  RE: Připadá mi to jako pokus o konspiraci za každou cenu
16.08. 13:49 woxow  Proč to dělá jen USA?
16.08. 14:03 te  co nechceme videt
16.08. 14:43 kulma  Neil Armstrong nepromluvil
16.08. 15:34 Frank51  Dobré čtení.
16.08. 15:59 linux  Nádherný príspevok s dekadentnou iróniou ...
23.08. 08:31 WL  RE: Nádherný príspevok s dekadentnou iróniou ...
23.08. 15:22 MUDr. H.  RE: Nádherný príspevok s dekadentnou iróniou ...
16.08. 22:42 Petr4  nevím
17.08. 11:44 Mickkey  RE: nevím
17.08. 10:40 prozaik  Jeden z nejlepších článků
17.08. 11:13 Mickkey  Somatické příznaky..
17.08. 17:51 hestroy  RE: Somatické příznaky..
17.08. 21:55 Mickkey  RE: Somatické příznaky..
17.08. 12:40 Stanko  Gastroenterologická sonda.
17.08. 14:22 RChPz  Nuž neviem...
17.08. 17:49 hestroy  Ano, i tady se najdou ubožáci
18.08. 00:23 woxow  Je to vůbec technicky možné?
18.08. 07:21 RChPz  RE: Je to vůbec technicky možné?
18.08. 10:09 Norman  RE: Je to vůbec technicky možné?
18.08. 11:21  RE: Je to vůbec technicky možné?
18.08. 12:09  RE: Je to vůbec technicky možné?
19.08. 04:36  RE: Je to vůbec technicky možné?
18.08. 22:34 woxow  RE: Je to vůbec technicky možné?
19.08. 00:01  RE: Je to vůbec technicky možné?
19.08. 13:30  RE: Je to vůbec technicky možné?
18.08. 17:58  autor je zřejmě schizofrenik ..
22.08. 21:23 schizofrenik  RE: autor je zřejmě schizofrenik ..
23.08. 09:12 Jejich Vůdce  Blamáž se článkem "Mediální blamáž se sondou Pluto"
23.08. 18:34 Registrovaný  Blamáž

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 3

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 7

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,89 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 992,88 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
197 848,10 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 862