Diskuze k článku

Případ pana Lofa

Příspěvků 82

5.8.2015 1:13

A ....

ruben 94.?.?.?

.... profesionální somrák Lof přismrděl se s svoji bolavou nohou i sem.... [oči v sloup]

337562

5.8.2015 10:14

RE: A ....

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337562

No je to chudak, ale takto dopadne totalni ochlasta. Je to jeho osud. To co cely zivot delal a jak delal ma sve ovoce.

337577

6.8.2015 12:01

RE: A ....

ignorkazik 95.?.?.?

Reakce na 337562

Abych neplatil v Praze celou cimru, tak jsem se podělil o ni s jedním z bruntálska.

Ten si uhnal, nevím jak to říct - hryžu? Prostě večer měl všechna střeva v mošence, vejce doslova po kolena. Ráno vypadal jako že nic, a takhle chodil roky. Celý problém by se dal vyřešit chirurgicky raz dva, maximálně týden nemocenské.

Tihle lidé žijí od výplaty k výplatě, od zaměstnání k zaměstnání v různých svinských agenturách práce, což je další způsob odírat lidi, žádnou nemocenskou jim nezaplatí. Ani pobyt v nemocnici ani jiné náklady. Takže si to prostě nemohl dovolit.

A vy tu žvaníte o nákladech na uprchlíky. Jedinou pomoc, kterou do afriky měli posílat, je antikoncepce. Zeptejte se - které fondy a proč tam posílají žrádlo a lekaře- zase trefíte na ty úplně samé v pozadí. Potřebují vyvolat nejistotu tady, proto všechny ty tanečky.

337637

5.8.2015 1:35

Novi osidlenci,

Robin 109.?.?.?

Novi OSIDLENCI,, nikoliv imigranti, A uz vubec ne hordy, ale AFROEVROPANI. V tom Havirove ty panelaky privatizovali v dobach stareho Pruzinskeho a Zemana, oba dva jsou pod tim podepsani. [velký smích]

337563

5.8.2015 1:47

Nevěřím tomu ani za mák

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Takhle může dopadnout jen totálně nezodpovědný člověk, který se nedokáže ovládat, protože tento stát všechny hýčká jak malé děti. Jinými slovy další z řady lidí, kteří si žádnou pomoc nezaslouží.
[oči v sloup]

337564

6.8.2015 19:19

To že se v čechách opravdu něco nového děje poznáme snadno.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 337564

Třeba podle toho, že jednoho krásného dne bude nalezen exekutor Vrána ve třech kusech před vchodem své firmy. Humanita ? To je jen trapná a dnes již dokonale zdegradovaná zástěrka všech větších zlodějů. Internet a jeho žvásty, to je jen haloperidol českého pracujícího dobytka. ..

337653

5.8.2015 4:32

Chcete podpořit systém a Bakalu?

Saša 24.?.?.?

Pomoci panu Lofovi na neštěstí znamená schvalování současných českých zákonů a zastoupení/nahrazení státu. Je tedy kontraproduktivní, umožní vládě být ještě sviňštější. „Takových případů jsou tisíce“ a „další smutný případ sociálního teroru, který na nejslabších spoluobčanech vyvíjí náš stát“, píše editor. Touto cestou situaci nezměníme, situace se neulehčí ani pro celé jedno promile postižených.
Ptejte se však volených zastupitelů a nevolte je, usilujte o změnu vládního systému a odvolatelnosti jeho představitelů. Komunismus byl neudržitelný a špatný, proto vyhnil, ale tahle „demokraaaacie“ je horší pro pár miliardářů chcípá a živoří polovina poddaných.
Proč pan Lof a my všichni nepíšeme vládě, do Blesku a televize?

Nabízí se citát od Martina Niemöllera, který je aktuálnější dnes než za Hitlera:

Když přišli nacisté pro komunisty, mlčel jsem – nebyl jsem přece komunista.
Když zavírali sociální demokraty, mlčel jsem – nebyl jsem přece sociální demokrat.
Když přišli pro odboráře, mlčel jsem – nebyl jsem přece odborář.
Když přišli pro mě, nebyl už nikdo, kdo by se mohl ozvat.

337565

5.8.2015 5:57

Německý poslanec u sebe doma ubytoval dva běžence

Saša 24.?.?.?

Německý poslanec Patzelt (CDU, Angely Merkel) na měsíc ubytoval dva vybrané běžence.

Dle zprávy BBC, pan Patzelt vlastní rozsáhlý dům u Frankfuru. Připojené video ukazuje jak tito dva utečenci dle anglických instrukcí opravují třetí patro nemovitosti. Poslanec Patzelt dostává od vlády na každého běžence €100 měsíčně za ubytování a €326 na stravu a již jim zatím marně shání zaměstnání.. Samozřejmě to nedělá pro mizerné 400 stovky €, ale je to ve straně dobrý marketingový tah. „Našeho“ nemocného pana Lofa by zcela jistě neubytoval i kdyby byl Němec.

Kdo ubytuje pana Lofa? Všichni naši poslanci se jistě hlásí [zahanbení]

337566

5.8.2015 7:01

RE: Německý poslanec u sebe doma ubytoval dva běžence

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 337566

Prosim davat pozor.

Nie marketingovy...

ale Merkeltingovy...

337568

5.8.2015 16:51

RE: Německý poslanec u sebe doma ubytoval dva běžence

u 85.?.?.?

Reakce na 337566

Má lacnú pracovnú silu na vlastný barák, dostáva na to aj príspevok od štátu, a ešte sa tvári ako ľudomil. Hold, "kdo umí, ten umí".
[oči v sloup]

337600

5.8.2015 6:29

X

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

90 tisíc měsíčně? Tak to ho nelituji. Sebec co se stará jen o svoje štěstí. Snad ty peníze teď nemá proto, že je dával v odpadcích se hrabajících důchodcům. Ať si to pokoření užije.

337567

5.8.2015 8:17

RE: Je to smutné, ale

F&T 78.?.?.?

Reakce na 337567

Velmi by mě zajímalo, co pan Lof dělal s vydělanými penězi? Musel je plnými hrstmi vyhazovat a užívat si luxusu a žít na vysoké noze. Ženu si pravděpodobně vybral také náročnou s vysokými požadavky. Pravděpodobně se snažil obrat každého kolem, zdravotní pojištění si sleduje každý soudný podnikatel. Kdyby měl zaměstnání, tak to za něho platí zaměstnavatel.

Každý by si měl ze svých peněz vytvářet určitou rezervu, pokud mu teda alespoň něco zbývá. A pokud někdo podniká, tak si musí uvědomit, že se střídají horší a lepší období. V tom lepším období by rozhodně neměl rozházet vše co si vydělal. A pokud je teď na pracáku, tak za něho stát zdravotní pojištění zaplatí.

Ani exekutor nemůže zabavit osobní potřeby a zdravotní pomůcky.

337571

5.8.2015 10:14

RE: Je to smutné, ale

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 337571

Jen technická poznámka :
exekutor může zabavit cokoliv. Exekuovaný má pak "právo" si podat námitku v nějaké zábavné lhůtě.
Nestudoval jsem podrobně "pád" toho pána v r. 2011, jak to popsal pan editor v poznámce jedním slovem, ale pokud se kolem něj mihla rozvodová mafie, tak by mu byly vámi propagované libovolně vysoké rezervy jenom k tíži.
Je tu nějak mnoho teoretiků, kteří si pletou praxi s televizním seriálem.

337576

5.8.2015 21:26

RE: Je to smutné, ale

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 337571

Tak v ceskym krateru je srandy kopec .... Uz jste slysel ten forek jak manzelka manzelovy v posteli vomakava pahejl a rika " Milacku je to velky , ale zkusime to ! "

337610

5.8.2015 8:07

Pan Lof asi zapomel

prcek 68.?.?.?

Pan Lof nam zapomel napsat jak byl solidarni se socialne slabymi kdyz si vydelaval 90 000 mesicne. Kolika lidem pomohl on a co delal pro to aby se tento nespravedlivy system zmenil. Jakymi castkami prispival treba na zvedavce ci jina alternativni media ?
Za nezamestnane preci plati socialni pojisteni stat nebo ne ?
A proc jde s temito problemy do zvedavce proc nejde treba za knizepanem nebo za Halikem nebo do kostela ?
Nevim ale nejak mi ta noha nevoni.

337570

5.8.2015 10:01

RE: Pan Lof asi zapomel

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 337570

Najskôr asi zabudol vôl,
ked telatom bol.

337575

5.8.2015 11:38

RE: Pan Lof asi zapomel

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 337570

Najskôr asi zabudol vôl,
ked telatom bol.

337580

5.8.2015 8:20

Pohádka

PepaR 46.?.?.?

Pokud vydělával 90 tisíc, tak musel být buď sakra dobrý v oboru, nebo vyčůraný "manažer" parazitující na práci jiných. Kdyby šlo o první případ, tak pro takové lidi je práce dost a programovat se dá i bez nohy.

337572

5.8.2015 9:19

Je v nás

Aja 82.?.?.?

málo pokory a empatie.

Samozřejmě, že mezi lidmi, kteří prosí o pomoc se najdou podvodníci, předpokládám, že jak pan Stwora, tak pan Čulík, si situaci pana Lofy trošku ověřili.

Proč si ti, kteří jsou takzvaně "za vodou" myslí, že se do obdobné životní situace nemohou nikdy dostat?

Proti státní mašinerii nic nezmohu, jdu poslat trochu peněz.

Je z toho smutno na duši, stát nemusí být nutně zaopatřovací ústav, ale o svoje nemohoucí, seniory, děti a zvířata by se měl umět postarat, nechat bez pomocné ruky ty nejzranitelnější ve společnosti je nehumánní.

337574

5.8.2015 23:24

RE: Je v nás

Saša 24.?.?.?

Reakce na 337574

>Proti státní mašinerii nic nezmohu, jdu poslat trochu peněz.

Proč se na státní mašinerii nesesypat jak vosy? Stát bere těm nejchudším exekucí a nakrmíte jen tu státní mašinerii. Takových lidí jsou tisíce (jen nedávají na internet fotografie bércového vředu), nikdy nebudete schopna pomoci ani procentu postižených, ostatně stát by jim to zase sebral. Lidé takzvaně „za vodou“ se mohou do stejné situace bez vlastního přičinění dostat zítra. Je nutné napadnout příčinu a ne důsledek. Je sice obtížné napadnout stát, ale lze ho zostudit, lze napadnout jednotlivé zákony a zákonodárce, což pomůže více lidem co si pomoc zaslouží. Politik Vám řekne, ať se pan Lof obrátí na kardinála Duku.

Není to nedostatek pokory a empatie, pouze realita.

337615

6.8.2015 14:51

RE: Je v nás

Aja 82.?.?.?

Reakce na 337615

Jo, Sašo, máte pravdu, ale jedna vosa nic nezmůže a celý roj se dává těžko dohromady.

Já nemíním zachraňovat celý svět, dokonce ani pana Lofu, jen mu malinko ulevit, bez ohledu na to, zda si svoji současnou situaci zavinil sám, či ne.
Žiju teď na české vsi a té mizerie kolem sebe vidím hrozně moc, kdo jsem, abych soudila, kdo si ji zavinil sám a koho nechal systém padnout?

Pravda, ta fotka nohy mi také vadí, je zbytečná a celé to jaksi shazuje.

Ano, realita je tvrdá, ale čím méně budeme soucitní, tím bude realita tvrdší.

337641

6.8.2015 17:16

RE: Je v nás

Tom 47.?.?.?

Reakce na 337574

"... jdu poslat trochu peněz." Peníze nikdy neposílám. Koupím a zašlu potřebné. A moje paní, když někam vyrazí, tak je jako nákladní vembloud na cestách ...

337649

6.8.2015 19:11

RE: Je v nás

Aja 82.?.?.?

Reakce na 337649

Dobrý nápad s nákupem potřebného a užitečného.

P.S. Proboha, Tome, co to vaší paní nakládáte na hrb?

337652

6.8.2015 19:29

Darovat potřebné...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 337652

Zkuste na potřebné přidělat RFID, a za několik dní to najdete čtečkou v bazaru nebo v zástavárně v nejbližším okolí bydliště obdarovaného.

337654

7.8.2015 6:20

RE: Je v nás

Tom 47.?.?.?

Reakce na 337652

Hrby má dva a nakládá si sama. Hrozná žencká. Je vysazená na dětičky. Nám už děti zestárly a není s nima sranda. Loni v karibiku ji málem zavřeli. Nechtěli věřit, že ten její jarmark rozdává jenom pro rozzářené dětské úsměvy. “Nikdy by mě nenapadlo, že budu policajty podmazávat dětskejma botičkama!”

Tož tak.

337673

7.8.2015 10:50

RE: Je v nás

Aja 82.?.?.?

Reakce na 337673

Vy jste si uměl vybrat, Tome, ta vaše paní je hodná člověčice.

337689

8.8.2015 1:13

RE: Je v nás

Tom 47.?.?.?

Reakce na 337689

>Vy jste si uměl vybrat, Tome, ta vaše paní je hodná člověčice.

Člověčice, ano, na to jí užije. A také se umí přeměnit na čarodějnici, na to jí také užije ... [smích]

337720

5.8.2015 11:06

Dluhy...zavist...charakter atd..

QuoVadis 83.?.?.?

Ti, co tady pana Lofa odsuzuji, by se meli stydet.

Jednak jeho situaci neznaji a jednak se do podobne situace mohou taky rychle dostat sami.
Je to jenom potvrzeni, kam amerikanizace spolecnosti charakter lidi dovedla, plati jenom penize a majetek. Lidske vztahy, pomoc, podpora a soudrznost jdou "do kytek"

Mnozi asi jeste nepochopili, ze nas "pravdolaskovci" prodali cizimu kapitalu, predevsim americkemu, kteremu patri a budou patrit nejen podniky, pozemky, ale taky prirodni zdroje, zdravotnictvi, pojisteni, vzdelani, skoly atd...

Karel Kryl to pochopil hned, jak se po "sametove revoluci" (financovane panem Sorosem pres Chartu 77) parkrat podival z Mnichova do Cech... Jeho pisne maji platnost dodnes...Treba "Velicenstvo Kat" se hodi na mnohe ceske osobnosti dnesni doby.

Zajimave, jak se z drivejsich velkych komunistu stali dnesni velci kapitalisti/oligarchove...

Existuje jeste nejaka zachrana ? Od EU a uz vubec ne od USA si zachranu neslibujme. Urcite bude paradoxne platit jen heslo jednoho programu z komunistickych casu ceske televize: "Urob si sam" [smích]

337578

5.8.2015 12:07

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337578

Nesmysly. takových lidí jako pan Lof je všude ve všech zemích spousty napříč staletími. Pokud je sobec a ha.zl tak ho každý opustí a zůstane sám. Tento pán si musel žít jako prase v žitě. Nevěřím těm srdce rvoucím nářkům. Pokud by to byl dobrý člověk, nestalo by se mu to, a pokud by přesto onemocněl, dobrý člověk by se v jeho okolí našel vždy. Dal se na cestu do pekla, tak tím očistcem musí projít.

337583

5.8.2015 12:25

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

QuoVadis 83.?.?.?

Reakce na 337583

To, ze je na svete jiste takovych lidi spousta, to nepopiram, ale to nevylucuje muj nazor na to, jak majetek a penize jako "modla" lidi a jejich chrakter kazi a taky jak se spolecnost diky "amerikanizaci" (profit jako nejvyssi zakon) meni k horsimu.

Kdyz nekdo vydelava 90 tisis mesicne, jeste si nemusi zit jako prase v zite. Staci mit treba kredit na dum, studujici deti...A kdyz k tomu prijde rozvod, vazna nemoc nebo ztrata zamestnani, tak se veci muzou pres noc zmenit.

Neodsuzujte nekoho, koho vubec neznate. Na druhe strane souhlasim, ze existuje spousta podvodniku, kteri dobromyslnost lidi vyuzivaji. Ale to se da posoudit jenom tim, kdyz tu dotycnou osobu lepe poznate. Uznavam, ze clanek na Internetu prilezitost k lelsimu poznani zrovna neposkytuje.
Ale pokud nekdo bydli v Praze, tak tu moznost pana Lofa poznat jiste ma..

337585

5.8.2015 13:09

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337585

Za bývalého režimu bylo plno takových taky. Papalášů co chlastali a chodili za děvkama, hráli hazard a rozvrátili svoje rodiny a pak zůstali sami na LDN. A nejen papalášů. Tady nejde o amerikanizaci. Tady jde o preference jedince. Toto by klidně mohl být příběh Hanse z Dráždan 1935, Volodi z Petrohradu 1835, George z Utahu 1965, Jožky z Pardubic 1971, Alího z Káhiry 1912. [smích] Až na ten internet, nikdo o nich proto neví nic.

337586

5.8.2015 13:24

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

QuoVadis 83.?.?.?

Reakce na 337586

Vidim v komunismu a dnesnim liberalnim kapitalismu zasadni rozdil...Tim nechci obhajovat komunismus, ane nic neni cerne nebo bile:

Par komunistu bylo sice bohatych, akle miliardari zadni nebyli, navic bylo ve vlastnictvi statu spousta prosperujicich podniku (Tatra, Avia, Zbrojovka, OKD, Skoda, atd..). Vsechny jsou dnes v privatnich rukou (ne ceskych nebo aspon jen stinove) a dane z vynosu a akcii jdou do zahranici. Praci meli vsichni a z vydelanych penez se dalo vyzit (najem, jidlo), coz dnes uz jde jen tezko.

Mimochodem je komunismus take vytvor americkych mocenskych sil (nerikam vlady nebo prezidenta), ale to je o necem jinem... Zkuste hledat pozadi a financovani revoluci ve Francii, v Rusku, prvni i druhe svetove valky.... Je to proste americka politika, ktera je prosazovana do dneska (Bush/Wolfowitz-doktrina, Projekt noveho americkeho stoleti PNAC a pod.) Americke penize a Think Tanky jsou v pozadi vsech barevnych revoluci a "jar". Americane nemaji pratele, oni maji jen zajmy (vlastni). To priznal nakonec i "tvurce" americke imperialisticke politiky poslednich desetileti Z. Brzezinsky.

337587

5.8.2015 13:47

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337587

My nežijeme v liberálním kapitalismu. Ani jsme v něm nikdy nežili. Vládnou nám ti samí co před 89, s bonusem, že to prodali co zbylo a namastili si kapsy. A to v čem jsme žili byla korporátní socialistická diktatura. Samí vyvolení na předních místech. Totalitní experiment. Svět je jenom boj dobra a zla. nic víc.

337588

5.8.2015 14:14

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 337588

Alex,

prosim vysvetlit

"boj dobra so zlom".

Co je dobro?

Co je zlo?

337590

5.8.2015 14:51

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 337590

normalni clovek co ma svedomi tyto pojmy proste zna, protoze je vnitrne citi. No psychopatum, tem se to vysvetluje tezko...

337591

5.8.2015 15:07

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 337591

Pokud zavádíte pojmy absolutního dobra a absolutního zla, tak se možná mýlíte. Je pravděpodobné , že realita tuhle dichotomii řeší rovnováhou a odchylky o této ideální rovnováhy vnímáme individuálně jako konkrétní "zlo" či "dobro" .

337593

5.8.2015 17:40

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337593

Neni lepsi zlo, nebo horsi dobro. Musi se to odvijet od absolutnich hodnot. Tu absolutni hodnotu ani poradne nezname. Pokud je nekomu velice těžce buď fyzicky nebo psychicky koho vola a prosi nakonec? Ďábla? To asi težko. Boha.Vždycky.

337604

5.8.2015 18:15

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337593

Ony ty bohaté rodiny a jejich korporace jsou to nejvetši zlo. Mozna jsou tu na zemi miliony let. To ví oni sami nejlépe odkud pochazeji. Ale vždycky to posrali. Nebo proti ním zasáhla vyšší moc.Ale zase jsou u moci v dalším levelu. Jediná obrana je se od jejich matrixu odstřihnout. Ale to dokáže málo lidí. Zatím.Žádná revoluce nepomůže, oni jsou všude. A byli vždy nejlepší vudci stáda. Třeba nastava teď období internetu věci. To je to nejhorší, co nás může potkat. Co nějaké očipovani...to je sranda, ale toto bude prulom v totálním špehování. A propo.... At zvedne ruku ten, kdo si nainstalovat w10.je vás hodně,že?

337606

6.8.2015 7:50

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 337606

Alex, ano, odtrhnut sa od matrixu...
Aj od nabozenskeho? Dokazete to
napr. aspon nepouzivanim slov boh, satan, diabol atd.?

Myslim, ze len clovek odtrhnuvsi sa od prazdnych
matrixov dokaze presne odpovedat na nasledujucu
otazku:

Co moze clovek vzdy a kdekolvek neobmedzene
rozdavat, ked zdanlivo uz vobec nic nema. Ale toto ma
stale so sebou?

Pomocka: Ni je to nic duchovne. Aha, dalsi matrhx - prazdne
a zbytocne slovo. [zmaten]

337621

6.8.2015 8:12

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337621

Já nemluvím o nabozenstvi. Těch je, já mluvím o přirozeném chodu veci, které do nás vložil stvořitel. Můžete dělat cokoliv, ale stále to vše funguje stejně. Neverim, že pocházíme z opicek a že jsme jenom zvířata.

337623

6.8.2015 8:24

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337621

Pokud vám vadi slovo bůh nebo ďábel, tak si dosadte třeba vesmírná inteligence a temná strana síly. Někdo nás vymyslel, abychom se učili jak to funguje, a pak mužem přejít na vyšší level. Někdo to nepochopi ani na stará kolena, tak po smrti jede zase znovu.Všechny náboženství jsou opřené o boha. Boha si nikdo nevymyslel. Na smrtelně posteli každý pochopí o čem ten život je.

337625

5.8.2015 16:29

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 337591

tvoj "normalni clovek" je u mna "indokrinovany clovek", lebo tieto pojmi nas naucila spolocnost.
Nebudem tu rozoberat prirodu, to by ste vy "normalni" stejne nepochopili, ale pozrime sa na cloveka: je chov zvierat pre potreby konzumacie Dobry/zly? Je klamanie manzelke ze v tych satach vyzera nadherne dobre/zle? Je klamanie detom ze jezisek sa narodil 24.12 a rozdava darceky dobre/zle?
a mozeme pokracovat este tak par storoci a stale nevymenujeme vsetko to co moze byt dobre/zle.
Lebo dobro/zlo je len pojem, bezobsazny pojem rovnako ako teplo a zima, su vzdy zavysle na osobnom pohlade teda EGOizmu daného pozorovatela. Takze ak postúpite na vyssi level, tak zistite ze samotne rozdelovat veci na dobre/zle je vlastne zlo.

337599

6.8.2015 8:24

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 337599

tartus,

keby ste mi toto napisal pred casom, ked som chcel vysvetlit
DUCHOVNO, a nevytacali sa, bolo by to pre
mna velmi zaujimave.


Ale nic sa nedeje, reagovali ste len ako celkom
"NORMALNY", trosku namysleny a trosku
indoktrinovany CLOVEK.

A propos, to pouzivanie "i"
a "y" sa neda trochu vylepsit?
Moj vnuk skoncil len 2. rocnik ZS a nema v tom taky
indoktrinovany CHAOS. [velký smích]

337626

6.8.2015 8:34

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

tartus 109.?.?.?

Reakce na 337626

pokial si pametam, tak vtedy bola ina tema, ak ma pamet neklame tak nieco geopolitickeho.
Preto som ti dal studovat filozofiu a politiku, a nie duchovno, lebo viem ze ked niekto studuje duchovne veci bez pripravy tak sa stane dogmatikom.

Dal by som ti mena svojich ucitelov slovenciny zo zakladnej co spackali moju indokrinaciu, ale uz si ich nepametam a najskor su uz stejne mrtvi. Hold uz vtedy som bol rebel hoci len podvedome. [vyplazený jazyk]

337628

6.8.2015 10:29

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 337628

Uz len kratko.

Za to, ze v "i" a "y" nevyznate nemozu LEN ucitelia ale i teľa. A nevedomost nie je prejavom rebelie, ale osobnej tuposti a hluposti, na odstraneni coho clovek moze pracovat aj v dospelosti, alebo mozgovej disfunkcie - LMD a TMD, kde sa niektore veci daju iba vychovne korigovavat. Dufam len, ze to nie je Vas pripad.
Chcel som nieco poradit, ale teraz to nema vyznam. Lebo ak Vy primarne reagtjete na moje prispevky a spravate sa tak cudabky, tak iba "moje poctenie..." [překvapení]

337633

6.8.2015 9:49

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 337626

Tartus,

s tym "i" a "y" pomozem a nebudem vypisovat, co vsetko som cital a kde som studoval, aby som pisanie "i" "y" pochopil a zvladol a uz vobec si nedovolim napirat, ze "TY SI NA TO ESTE NEDORASTOL..." Takto sa spravaju len namysleni a indoktrinovani EGOisti a zatia, zial, patrite k nim. Viem vysvetlit aj preco, ale teraz nie.

Podme k "i" "y" aspon z tohto prispeuku:

- pojm-I neverim, ze niekedy ste take nieco videli. Keby stesi slovo pojem vysklonovali v j. i v m. cisle, ani jednom pade by ste koncovku "i" nenasli. Preco?

POJEM - podst. meno m. rodu, nezivntne, s tvrdou alebo oboj. spoluhl. na konci, sklon. ako DUB. Videli ste niekedy tvar dub - I?

- nezavYsle - "y" sa po "v" v slovach s predponou "vy" a "vý", vo vybranych slovach po "v" a ich odvodeninach a v koncovkach prid. mien a zamen, sklonujucich sa podla vzoru PEKNY. Na dnes by to asi v skratke stacilo.
Koniec jazykoveho okienka. [oči v sloup]

337632

5.8.2015 17:23

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 337591

Anonym, myslite, ze Vy STE NORMALNY CLOVEL?

To neriesim, ale od psychopata som odpoved
necakal. Urcite to bol pre Vas nadludsky
vykon. [bliji]

337603

5.8.2015 15:25

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337590

Dobro? Bůh - pozitivní energie ve vesmíru, láska, upřímnost......
Zlo? Satan - mamon, sobectví, manipulace, lež.......
Kdo ovládá dnešní svět?
To ví snad každý........
tyto civilizace vždy zničily život na zemi. A jde to stále dokola a dokola. Je to boj.
Myslím, že změna ani možná není. Aby člověk poznal dobro, musí poznat zlo.

337595

5.8.2015 15:34

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337590

Ono to je vše osobní a odehrává se tento boj pouze v hlavě. Čím víc lidí odmítne tento způsob života založený na penězích, tím dřív se to posune jinam, je to hoooooooooooooooodně na dlouho. Protože temná strana je moc sofistikovaná. Kdy jste naposled řekli ďáblovi ne?

337596

5.8.2015 16:20

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 337596

Dakujem, ale to, co ste napisali,
absolutne nic nevysvetluje.

337597

5.8.2015 16:23

RE: Dluhy...zavist...charakter atd..

QuoVadis 83.?.?.?

Reakce na 337596

Ci buh je Lucifer/Mamon ? I takove spolky existuji.... Temto nejake "Desatero" nic nerika, ti jdou doopravdy a doslova pres mrtvoly, jenom aby si nachamtili co nejvice majetku a penez, ktere v zivote nikdy nemohou spotrebovat.

A souhlasim s tim, ze se hodne odehrava v hlave kazdeho z nas... Tyto spolky a jednotlivci potrebuji co nejvice "spotrebitelu". Dnesni reklama je vysoce ucelova a ma vliv na spolecnost. Jako hvezdy nam jsou predhazovany osobnosti z Hollywoodu - herci, zpevaci, modelky nebo dedicove bohatych atd.
Ze spousta z nich v hlave nic nema a pro spolecnost zadny prinos nemaji, to je vedlejsi. Ale pro reklamu jsou bezva nosici.

Kazdy my se mel zamyslet, jestli opravdu potrebuje kazdy rok nebo dva roky novy mobil, nejnovejsi televizi, posledni pocitac, iBook, iWatch, nove auto, dovolenou v exotickych zemich, hadry a skrpaly podle posledni mody, kazdy den na stole ovoce a zeleninu z exotickych krajin, jogurty od Danone, vlocky od Nestle atd... Hodne je opravdu v hlave kazdeho z nas...

337598

5.8.2015 11:09

pan Lof....

luk 84.?.?.?

Než jsem vyplnil bankovní převod, přečetl jsem si, co píše pan Lof na BL. Je tam dost nesrovnalostí - nevím, proč není v nemocnici, když může. Přitom naříká, kolik ho stojí obvazy, 10 tisíc za práci vrátného je mu zjevně málo. Navíc si nechá na netu zveřejnit bolavou nohu, na to je třeba mít žaludek...... Tak nejspíš bude mít pravdu ten kolega, který ho tituluje "prfesionálním somrákem". Budou potřebnější lidé.

337579

5.8.2015 12:02

...159.000??????

Gregor 176.?.?.?

dlhu na zdravotnom poisteni???? To je vskutku zly a nemiestny vtip. A cudujem sa administratorovi ,ze ho skratkej cesty neposlal....

337582

5.8.2015 16:57

RE: ...159.000??????

u 85.?.?.?

Reakce na 337582

Pozor, to nie sú eurá, ale české koruny. Dlh na ZP vo výške cca. 7000 EUR je celkom bežný.

337601

6.8.2015 15:46

RE: ...159.000??????

Gregor 176.?.?.?

Reakce na 337601

7.000 euro "sekera" na obcana je bezne??? Lira pokial sa nepletiem uz neexistuje [smích]

337644

6.8.2015 18:10

RE: ...159.000??????

u 85.?.?.?

Reakce na 337644

Pre podnikatela, samozrejme. Kamoška mala tuším 2000, ďaľší známy asi 3000... Keď sa prestane dariť, a to sa prestalo napr. v rokoch po 2009 realitná bublina. Taký malý podnikateľ či živnostník má pracovný nástroj (napr. kamion) na leasing za nejakých 100000 - 200000 eur, a odrazu sa prestane dariť, zakázok ubudne, zákazníci neplatia ... a živnostník rieši dilemu, čo zaplatiť - zdravotne poistenie, sociálne poistenie alebo leasingovú splátku, na ktorej závisí jeho živnosť, lebo keď mu zoberú pracovný nástroj, skončil, a pritom má už v tom vrazených pekných pár desiatok tisíc v predchádzajúcich splátkach.. Platí sa to, čo nevyhnutne treba a zvyšok sa oddaľuje. ZP a SP vtedy reagovali pomerne neskoro, leasingovka hneď.
Tak sa dá dopracovať k dosť vysokým dlhom na ZP a SP aj pri pomerne malej firme.

337651

6.8.2015 21:15

Dluhy ...159.000 na zdravotním ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 337651

Zdravotní a sociální, a nebo leasing...Nejšílenější ovšem je, když takový malý živnostník přestane odvádět úplatky úřednické mafii. Komunisti kteří si po roce 1989 beztrestně nakradli dneska musejí řvát smíchy, když vidí ty naivní malopodnikatelský chudáky, co celý život ve dne v noci dřeli, a teď přicházejí běžně do penze v havarijním stavu se zdravím, a s důchody pod 7 papírů.Když v osumdesátým devátým řval na václaváku ten ožralej židovskej kripl :

Komunisti vás budou strašit nezaměstnaností, nevěřte jim !!

Měl mu někdo rozbít okamžitě ksicht krumpáčem a nebo lopatou na uhlí.

337658

6.8.2015 22:53

RE: Dluhy ...159.000 na zdravotním ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 337658

Najväčšie svinstvo je na tom že ak sa pán Lof nejakou náhodou dostane z prúseru(zoženie sponzorov a uzdraví sa), tak ho následne zoderú z kože exekútori a to nehovorím že taký ko..t exekútor mu bude pri tom trepať niečo o tom že to treba zaplatiť a že je to slušnosť a morálne a tak podobne [bliji]

337662

6.8.2015 23:03

RE: Dluhy ...159.000 na zdravotním ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 337662

A to nehovorím o tom že nejaký basista má 3 krát denne jedlo, oblečenie, strechu nad hlavou a ak by mal nohu v (stave ako pán lof), tak väzenská ošetrovňa a väzenská nemocnica to istí a nejaký dlh a exekútori by mu mohli byť u (_!_), to čo stvárajú kapitalisti by si ani komunista za normalizácie(Husáka)(70s-80s) nedovolil [bliji]

337663

7.8.2015 9:31

RE: Dluhy ...159.000 na zdravotním ?Gadžové jsou tady proto, aby nás živili !!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 337663

Basmany bych zas tolik neobdivoval, protože na tom jsou třeba podobně jako nynější běženci. Ty budovy jsou spíš brutálně obhospodařovaná psychiatrie, a uvnitř v podstatě všichni časem trvale zešílí. Daleko větší údiv vzbuzují "naše" opálená stokilová panděra od dvaceti let oficiálně v invalidním důchodu , se zlatými řetězy na krku a ve značkových mikinách ADDIDAS za státní, s hloučky fakanů jak schůdky u nohou. Na sociálku se přijede v medáku, a když gadžové nechtěj dát prachy, tak letí skleněným okýnkem do pokladny dlažební kostka z chodníku před budovou. Tato opálená aristokracie, množící se jako kobylky na práci už nikdy ani nešáhne, a dvě takové rodiny snadno prožerou, prokouří a a prochlastají dluh pana Lofa tak maximálně za dva měsíce...

337682

8.8.2015 11:00

RE: Dluhy ...159.000 na zdravotním ?Gadžové jsou tady proto, aby nás živili !!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 337682

"Daleko větší údiv vzbuzují "naše" opálená stokilová panděra od dvaceti let oficiálně v invalidním důchodu , se zlatými řetězy na krku a ve značkových mikinách ADDIDAS"

Jaký údiv??? Osobně jsem byla přítomna na Žižkově v ČS spořitelně příchodu pána se vzhledem, jako ho popisujete - za ním šla ochranka dvou goril, pán otevřel kufřík a do banky vložil celý obsah.

Zeptala jsem se bankovního úředníka, odkud je ten balík peněz. Okamžitě bylo řečeno, že je to cikánský baron a hraje poker. Z celého světa si ho objednávají. Je to světoznámá hvězda.

Mimochodem - s obyčejnými cikány opovrhuje.

337732

9.8.2015 12:51

RE: Dluhy ...159.000 na zdravotním ?Gadžové jsou tady proto, aby nás živili !!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 337732

Sleduji jen z finančních důvodů násilně privilegovanou většinu zatím naštěstí menšiny, která vysává státní rozpočet pomocí brakování kapes poctivě pracujících daňových poplatníků, a své vyhrdlené prachy hned odevzdává do kapes organizátorů tohoto organizovaného zločinu, který se oficiálně nazývá absurdním názvem "stát". Řídké výjimky jsou samozřejmě nepodstatné. Na Vámi uváděného pána asi já ani Vy neplatíte, a samozřejmě on neplatí nic mne ani nikomu jinému. Vím samozřejmě o pár procentech pracujících cikánů, někteří si musejí vydělávat opravdu tvrdě, a jsou oficiálně vykořisťováni finančním úřadem stejně jako Vy a nebo já. Proti takovým samozřejmě nic nemám. ..

337789

5.8.2015 12:22

fotka nohy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

takhle budou časem vypadat všichni kuřáci pokud včas nenatáhnou brka
ble [mrknutí jedním okem]

337584

5.8.2015 15:22

Na naše velmi chudé peníze nejsou, na imigranty , kteří převážně vznikli vinou USA, však ano!!!

Léčitel 80.?.?.?

Praha je plná bezdomovců a žebráků, o kterých MUDr. David tvrdí,že cca 30% z nich nepatří na ulici, ale do psychiatrické léčebny, protože jde o mnohdy těžce psychicky nemocné spoluobčany. Na to však "nemocný" stát nemá peníze! !!! A najednou se kvůli politice peníze najdou,aby se smějící se premiér Sobotka mohl lépe šklebit na svoje soukmenovce v Bruselu a mohl se holedbat kolik jsme dobrovolně! přijali utečenců. Takže tu "ozubenou pleš" vyzývám,aby se nejdříve postaral o naše nemocné a potřebné spoluobčany a potom teprve o cizince! Už teď pozná plody své hloupé politické práce při volbách. Jenom se divím ČSSD,že nemá jiného člověka za předsedu. Je to smutný pohled a obrázek naší politické scény! Fuj,fuj,fuj! [bliji]

337594

7.8.2015 12:24

RE: Na naše velmi chudé peníze nejsou, na imigranty , kteří převážně vznikli vinou USA, však ano!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 337594

Vážený pan Sobotka i mnoho ostatních jeho typu mi připadá jak privilegovaný bílý politický cikán, který od školy nesáhl na práci. Takovíto absurdní jedinci, kteří ovládají umění se nenápadně ale neprodleně vetřít, a pak už jen bagrovat, to jsou zbraně hromadného ničení společnosti. Když vidím třeba jeho soukmenovce, dnes již dokonale senilního soudruha Špidlu, nebo jen absurdního pana dr. Macka, jak se směje do očí okradeným svými absurdními žvásty, a fotografiemi své nahé přítelkyně s kozama jak kdyby zrovna vylezla ze studeného Baltského moře, člověk si s láskou vzpomene na jednoho mladého sociálního demokrada, co to taky / za půl miliardy /myslel upřímně, ale stejně mu to nebylo nic platný. Je seriozní, že on však státní rozpočet zatěžoval na rozdíl od výšeuvedených soudruhů jen krátký čas. Je to jako v té básničce:

Byl jeden domeček,
v tom domečku stoleček,
na stolečku mistička,
na mističce vodička,
v té vodičce rybička.
Kde je ta ryba?
Kočka ji snědla.
Kde je ta kočka?
V lesy zaběhla.
Kde jsou ty lesy?
Na prach shořely.
Kde je ten prach?
Voda ho vzala.
Kde je ta voda?
Voli ji vypili.
Kde jsou ti voli?
Páni je snědli.
Kde jsou ti páni?
Na hřbitově zakopáni.

A jejich nakradené prachy vlastní již jejich potomci legálně...

___________ [bliji]

337697

5.8.2015 17:45

Prestante Delat Culikovi a BL Reklamu

coinageboy 76.?.?.?

Zda se mi ze kdyz na Zvedavci nekdo zminuje Culika a jeho Plytke Listy tak se mu silne zvedne navstevnost. BL zacinaji byt bezpredmetne. Asi by bylo lepsi BL a Cudlika ignorovat,

337605

5.8.2015 19:11

Dobro vs zlo. Pan Lof prochází podobným,co ostatní.

pokr 77.?.?.?

Za všechno zlé, které jiným způsobujeme jednou zaplatíme. A nemusí to ani trvat příliš dlouho, než nás spravedlnost dostihne. Nechci zde nic vysvětlovat, protože jde o záležitost duchovní a domnívám se, že s ní má přímou otevřenou zkušenost velice málo lidí.
Pouze odcituji mantru, nebo jak to nazvat, která každého varuje dřív, než na něj odplata dopadne:

"Přijdu na vás a zastavím vaše ničemnosti, vezmu vám co máte nejraději!" (nebo co je vám nejmilejší? Už si přesně nepamatuji, musel bych to v záznamech vyhledat.

I já jsem kdysi prožil to samé, jen trochu jinak- ale prakticky jsem padl až na dno. Na rozdíl od pana Lofa jsem ale varování porozuměl. Bohužel příliš pozdě. Zato od té doby co jsem se opět vzpamatoval, chyby raději nedělám a k druhým se chovám jako k sobě samému.
Nevěřte, že lidé mohou škodit jiným beztrestně. Každý "zaplatí do posledního haléře".

Přeji postiženému brzké uzdravení.

337608

5.8.2015 21:26

S tou nohou me tedy nepresvedcil.

Janecek 46.?.?.?

V Indii je bezne, ze si zebrak svoji ranu na noze neustale irituje , aby se nehojila a mohl s ni na verejnosti zebrat. Videl jsem jednu Indku a jeji rana na noze vypadala presne takto a ona si ji neustale obnovovala. Chtelo by to zjistit jestli tento pan nebyl v Indii a tam se inspiroval.
Dluhy mozna ma, ale to ma kde kdo. Lide se dostavaji do kritickych situaci, aby neco kritickeho udelali, protoze je to lehci neb jiz nemaji co ztratit. Coz takle teto beznadejne situace vyuzit k nakopani i treba tou bolavou nohou nekoho z vrchnosti do prdele. Tim by byl mnohem uzitecnejsi nez timto zebranim.

337609

5.8.2015 21:31

Ty peníze jsou v pojišťovne.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Já na podobné lidi platím pojišťovne a ne málo. Ta je tam od toho, aby podobné lidi doléčila, prípadne jim poskytla minimum.
Já když neco nesvedu, tak mi nezaplatí. Když se pojišťovna zavázala pojišťovat a bere za to zákonem vymáhané peníze, tak ať opravdu pojišťuje, a nerozhazuje na pitomosti, nebo ať jde od toho, když jí to "nevynáší".
Pojišťovna tam také není od toho, aby prizývala cizí imigranty.
Pojišťovna je na toto profesionální instituce, má na to své odborníky, je v její náplni je motivovat.
Ptejme se, proč ty peníze nejdou nejhure postiženým, a od čeho tam ta pojišťovna vlastne je. Proč ji mám suplovat podobne, jako zhýčkanou policii.
Proč i taková policie nekoná a nezkoumá, kdo pochybil. Mne napokutuje za 57 v obci, a den co den me predbíhají jiní dobre 50 pres MPR. Takže si na neco hrajeme a není to v porádku. Zaplatil jsem nejaké tisícky E do pojišťoven, ostatní jiste taky, a co tedy z toho? Jak to, že za komoušu tolik podobných prípadu nebylo? Jak muže nekdo poslat na ulici nemocného? Kde je tady ta ústava i s jejíma lidskými právy? Copak pán nepatrí nejaké menšine, tak má smulu? Já vím, je treba patrit menšine, protože menšina tím, že jich je méne vybere méne penez. Vetšine platit není treba, a nemuselo by to být tak výnosné.
Vždyť takovýhle človek je v každé vesnici nejméne jeden, kam tohle muže až zajít.

337611

5.8.2015 23:36

RE: Ty peníze jsou v pojišťovne.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 337611

Určitě to jde mimo jednodužším mimo rozsah ale hodnocení zaměstnavatele plíce na 40% je výška platu nehledě toho že to dělá bez odpuštění štětka s kriplovským a nic kvalitně hodnotícím šmejdem, což u 5. tipé je neodiskutovatelné. Mám 6 kju a mohou si vybrat jestli ti chcípáci co mne naserou umřou za sekundu či vteřinu. [cool] HROMADNĚ RUČNĚ

337616

5.8.2015 23:59

Čulík se ukázal...

Demokrad 89.?.?.?

Čulík se ukázal, co je zač. Zase jeden dobře placený z neziskovky. Úžasný název pro organizaci, která neziskově vydělává 20 let a z ničeho existuje. Ale nejspíš z velice dobře placeného zdroje v neprospěch nás všech. Když neziskovky tak nahnat na ostrov ať ukážou z čeho existují? Z vlastních peněz to nebude. Šiřitele svobody pokroku a demokracie i kdyby to mělo stát život 1.000.000 lidí. Co na tom? A přitom je to paralelní vláda k legálně zvolené vládě, ve všech zemích EU, kteří rozhodují o všem důležitém.

337617

6.8.2015 9:36

Kde sa podela solidarita?

lubosmat 195.?.?.?

Bez ohľadu na to, či sa dostal pán Lof do popisovanej situácie svojou vinou, súhrou náhod, pričinením systému ..., vyvstáva tu otázka, kde sa podela solidarita?
Nie solidarita ľudí trestajúcich svoje účty samaritánstvom, ale tá solidarita na ktorú každý pracujúci človek vsádza, keď pracuje a dobrovoľne nasilu odovzdáva časť svojej ťažko vydretej mzdy na sociálne a zdravotné zabezpečenie.

Opäť narážame na limity, ktoré nám určujú kto a kam po "zásluhách" patrí.

Spolky solidarity, alebo akési finančné poistenie si zakladali za účelom prežitia predovšetkým slabší. Dnes musia byť slabší solidárni s tým, aby z ich úspor boli asanované dlhy tých najsilnejších (bankových inštitúcií). Niet sa čo čudovať, že na „slušnú solidaritu“ (úroveň zdravotnej starostlivosti a sociálneho zabezpečenia v núdzi, chorobe a starobe) už nie je dosť peňazí.

Uvediem jeden príklad súčasnej solidarity „bohatých“: všetci ste svedkami toho ako na relatívne neprístupných častiach prímestských scenérií vyrastajú sťa huby po daždi vilové štvrte, často aj bez stavebného povolenia a bez poriadnej podpornej infraštruktúry.

Naši milí boháči namiesto toho, aby sa poskladali na dopravnú a sieťovú infraštruktúru, kúpia si SUV ako buldozér, aby sa do svojho luxusného hniezda nejako dostali, pričom všetci svorne nadávajú na miestne zastupiteľstvo ohľadom rozbitých prístupov k svojom vilám, od fekálií zapáchajúcich jarkov a nevzhľadných skládok v neupravenom a verejnosti prakticky neprístupnom okolí.

Táto forma neporiadku sa rozšírila od nositeľov dnešného úspechu až na najvyššie miesta. Základy chrámov bohov sa asi vždy borili v bahne vlastných výkalov .

337630

6.8.2015 11:26

RE: Kde sa podela solidarita?

alex69 95.?.?.?

Reakce na 337630

Je nemocný a má dluhy, protože si neplatil zdravotní pojištění. Sklízí jenom následky svych činu. To je to samé jako bych nasekal dluhy a pak zkuhikal pomozte mi prosim, nemám na chleba, živte mě. Kdyby mu 1000 lidí poslalo 160,- má vše zadarmo zmakle. Tak se začneme na sebe všichni skládat. Super . Je to spravedlivé? Proč neleží ve špitálu nebo když je celkem OK, tak proč nejde do práce......

337635

6.8.2015 12:23

RE: Kde sa podela solidarita?

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 337635

Áno to je ono, presne takto máme uvažovať.

Systém mu dovolil aby neplatil to svoje sociálne a zdravotné zabezpečenie, vyrátal mu dlh, neuvádza koľko je istina a koľko sú penále, a nakoniec vyhlásil tu naša zodpovednosť končí , plať si za svoje liečenie sám.

Paradoxom je, že to isté sa môže stať hocikomu, ak systém zistí, že ste najmenej raz nezaplatili a dlh riadne neuhradili, povie Vám: Tu naša zodpovednosť končí a plať si za svoje liečenie sám!. Dokonca ak systém zistí, že ste platili "málo", odkáže Vám to isté.

Systém nie je banka, existuje na takej úrovni ako sa doň liali peniaze doteraz a budú sa liať kontinuálne ďalej. Môžete platiť a poisťovať sa ako pominutí, a nakoniec aj tak nemusíte dostať to, čo ste očakávali.

337638

6.8.2015 15:43

RE: Kde sa podela solidarita? Solid a ritou se prošetřete trubky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 337638

Ale vždy se dá najít řešení jako sbírání plastových víček na léčení dětí. Určitě se na odtržené kroužky zapomnělo. Nějaké zdroje Vám na svépomoc ziskovci nechali. Přemýšlejte. Přeci se jde prošetřit do blahobytu lidské zdroje. Nebo chce někdo tvrdit že je to naopak? Buďte soudní a podívejte se na neocony majitele banksterů. Ti ač jsou otroky svých pánů klidně létají občas vzduchem a vytváří konkurenci ptákům v rychlosti střemhlavých letů ale jinak cvičí s politickými reprezentacemi jak na spartakiádách s trupely. O vobličích nemluvě protože ti nacvičují dydlace a děti to pochopí před skonem nebo mostem či nedospějí nikam a nejsou a

nedělejte kozy.

jo [naštvaný] [cool]

337643

6.8.2015 12:27

Pre TARTUSA este raz nanovo

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

No, pocuvajte, Vy duchovne indoktrinovany clovece.

Ak hovorime o "univerzalnejsich" veciach, otazka temy je podruzna nie kardinalna.
Cely cas sa Vam snazim inteligentne aspon naznacit, ze nase videnie sveta je najskor celkom rovnake, len Vy, zial, vo mne vidite akehosi zakrpateneho nedouka, ktory este nedorastol na Vami chapane a pochopeme DUCHOVNO. Nenamyslajte si a radsej zlezte alebo sa zosypte z toho Vasho "univerzalistickeho" Olympu.

Ak verite v UNIVERZUM, ako ste to napisali,tak to DUCH@OVNO nechajte fararom, nech sa s nim spinia oni a Vy sa im nemiesajte do ich podleho a indoktrinacneho remesla.
Ved to, Vami este stale nevysvetlene, duchovno, je prave fararska indoktrinana -katechialna mantra uz aspon 1500 rokov. Skromne si myslim, ze v tom "zduchovnovani" - indnktrinaci, im prave Vy pomahat nemusite.
Nespravajte sa ako farari, ktori o bohu vedia viac ako on, chudak, sam o sebe. A Vy viac o UNIVERZE ako je v nom samotnom v informaciach ulozene.

Mimochodom, Ves mir - cely svet, Vselennaja ci Kozmos sv zrozumitelnejsie ako UNIVERZUM, ktore je len dalsou indoktrinacnou mantrou.
Asi stacilo. [zmaten]

PS.:
Čo s ľuďmi, ktorí pre oči nevidia,
ktorí pre uši nepočujú,
ktorí kvôli nohám nechodia,
kvôli tupým citom necia,
ktorí rozum a nie len svoj, vygumujú
a kvôli rukám, nimi nepracujú?
Čo s farármi?

[zmaten]

337639

6.8.2015 22:45

„Zločinecký režim na Slovensku(Čechách) po 1989“

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Po tom čo som tu čítal príspevky niektorých, tak som uvažoval a rozhodol som sa že emigrujem zo Slovenska na západ(Nemecko alebo Rakúsko), tu na Slovensku je to také isté ako v Čechách(tento prípad Lof), tam aspoň človeka ak je chorí nevyhodia z Nemocnice, dajú mu ak nemá peniaze pár stoviek na prežitie a nejaký príspevok na bývanie, ak je človek na dne a ak nie je na dne, tak maká a zarobí si 1500-2000€ v čistom a nemusí mať starosť že ak sa mu prihodí niečo závažné tak na pol roka rok liečenia, že sa z neho stane somrák a neskape pod mostom [bliji]

337661

6.8.2015 23:54

Ať mu pomůžou Ti, kteří ho znají

jajaja 95.?.?.?

Nepomáhám finančně cizím lidem, nedávám na žádné sbírky. Oddlužil jsem postupně 3 rodiny (dluhy do 400 tisíc Kč) a zachránil jim střechu nad hlavou. Přesto se všichni opět zadlužují. Jedna z nich mi řekla, že "se bez dluhů dnes nedá žít". Hlavní problém vidím v životním stylu. Zatímco já žiji asketicky, oni mají na cigarety (na pouštění peněz do vzduchu), na půjčky s 500% p.a. úrokem od Providentu atd.

337665

7.8.2015 15:37

pamatuji jednoho takového Pavla Šulce

+Adam 162.?.?.?

Naposledy mě ukradl,když mohl 10.000kč a to jenom proto,že jsem ho znal a měl s ním tedy solidaritu.
Tím jsem spolku těchto lidí "dobrovolně přispěl na dalších 10 let.
Patří to spolu s hordama vrahů z Afriky do stejného pytle.

Jo,a děkuju za zkažený oběd.[bliji]

337708

9.8.2015 9:08

státní genocida těžce postižených

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Znám osobně několik lidí, kteří jsou na tom podstatně hůř než tento pán (tím samozřejmě nepopírám užitečnost a důležitost sbírky na něj a jemu podobné!). Jsou to plně invalidní trosky, kterým podle „pravicové“ úpravy vyhlášky ministerstva (z doby vlády ODS + TOP09) hrozí odebrání již tak směšné almužny, která se dá invalidním důchodem nazvat jen stěží.

Například jeden těžký schizofrenik, kterého živí jeho stárnoucí matka, protože invalidní důchod stačí stěží na jídlo. Až bude matka nemohoucí, tak dotyčný umře během několika týdnů na ulici po exekučním vystěhování, protože když má schizofrenní ataku, tak se několik týdnů o sebe vůbec není schopný postarat.

Jiný mladý muž z chudého příhraničního regionu, který má letité psychické depresivní problémy, imunitní onemocnění, vývojové vady projevující se na jeho organizmu a navíc těžkou cukrovku. Taktéž mu hrozí snížení plného invalidního důchodu. Jeho otec je těžce nemocný a matka dlouhodobě nezaměstnaná. Přesto se nevzdává a snaží se vystudovat školu se sociálním zaměřením aby mohl pomáhat druhým (!!).

A víte, kolik činí plný invalidní důchod v současné době? Teď se podržte. Je to závratných 3 500 kč !
A to v případě, že dotyčný nezískal důchod ještě jako nezletilý pod 18 let a zároveň do požádání o invalidní důchod nemá odpracovaných několik let. Což samozřejmě na sociálce nikdo dotyčnému neřekne (aby se snažil za každou cenu jakýmkoliv způsobem získat několik let zaměstnání, než o důchod požádá), takže český stát s pomocí sociálky takto bezdomovectvím vraždí vlastní těžce postižené občany. Doktor Mengele byl proti zločinnému českému státu troškař.

Ale dokud se nezmění tento genocidní zákon, podle kterého skoro nikdo bílé pleti nemá nárok na invalidní důchod přestože má téměř smrt na jazyku, tak budou vznikat tisíce takovýchto případů.

337779

9.8.2015 14:43

RE: státní genocida těžce postižených

alex69 188.?.?.?

Reakce na 337779

Prosím vas, k čemu je finanční sbírka na těžkého schizofrenika. Ten by se měl v první řadě léčit, buď ústavně nebo doma.

337796

11.8.2015 22:07

RE: státní genocida těžce postižených

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 337796

Myslíte, že když někdo onemocní schizofrenií, tak nepotřebuje střechu nad hlavou, teplo a jídlo, nebo jak? V ústavu je nanejvýš pár měsíců a pak ho zase vyšoupnou ven(protože limity zdravotních pojišťoven). To má jít umřít pod most, nebo jak si to představujete?

Navíc v civilizovaných zemích je tendence k ambulantnímu a domácímu léčení psychicky postižených, protože to má nesrovnatelně lepší výsledky a možnost začlenění do normálního života. Jen u nás se pořád zavírá do ústavů jako za bolševika. Případně se pošle léčit domů s almužnou 3500 kč měsíčně.

Cílená genocida postižených. Nacistické lékařské zrůdy hadr.

Prozradím vám jedno sladké tajemství: psychofarmaka nic neléčí, ale jen tlumí a potlačují, což je obrovský byznys pro farmaceutický průmysl. A nikoho nezajímá, že vedlejší účinky antidepresiv a antipsychotik bývají horší než samotné onemocnění a často z polovičně invalidního udělají plného invalidu, který chcípne na ulici jako pes. Ale to už je systému jedno, protože z lékařského a farmaceutického hlediska byl už maximálně vytěžen.

337971

Příspěvků: 82

05.08. 01:13 ruben  A ....
05.08. 10:14 alex69  RE: A ....
06.08. 12:01 ignorkazik  RE: A ....
05.08. 01:35 Robin  Novi osidlenci,
05.08. 01:47 Nikdo (originál)  Nevěřím tomu ani za mák
06.08. 19:19  To že se v čechách opravdu něco nového děje poznáme snadno.
05.08. 04:32 Saša  Chcete podpořit systém a Bakalu?
05.08. 05:57 Saša  Německý poslanec u sebe doma ubytoval dva běžence
05.08. 07:01 REBEL1956  RE: Německý poslanec u sebe doma ubytoval dva běžence
05.08. 16:51 u  RE: Německý poslanec u sebe doma ubytoval dva běžence
05.08. 06:29  X
05.08. 08:17 F&T  RE: Je to smutné, ale
05.08. 10:14 výjimečné porušení omerty  RE: Je to smutné, ale
05.08. 21:26 Satanist  RE: Je to smutné, ale
05.08. 08:07 prcek  Pan Lof asi zapomel
05.08. 10:01 REBEL1956  RE: Pan Lof asi zapomel
05.08. 11:38 REBEL1956  RE: Pan Lof asi zapomel
05.08. 08:20 PepaR  Pohádka
05.08. 09:19 Aja  Je v nás
05.08. 23:24 Saša  RE: Je v nás
06.08. 14:51 Aja  RE: Je v nás
06.08. 17:16 Tom  RE: Je v nás
06.08. 19:11 Aja  RE: Je v nás
06.08. 19:29  Darovat potřebné...
07.08. 06:20 Tom  RE: Je v nás
07.08. 10:50 Aja  RE: Je v nás
08.08. 01:13 Tom  RE: Je v nás
05.08. 11:06 QuoVadis  Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 12:07 alex69  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 12:25 QuoVadis  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 13:09 alex69  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 13:24 QuoVadis  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 13:47 alex69  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 14:14 REBEL1956  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 14:51  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 15:07 výjimečné porušení omerty  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 17:40 alex69  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 18:15 alex69  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
06.08. 07:50 REBEL1956  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
06.08. 08:12 alex69  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
06.08. 08:24 alex69  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 16:29 tartus  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
06.08. 08:24 REBEL1956  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
06.08. 08:34 tartus  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
06.08. 10:29 REBEL1956  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
06.08. 09:49 REBEL1956  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 17:23 REBEL1956  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 15:25 alex69  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 15:34 alex69  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 16:20 REBEL1956  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 16:23 QuoVadis  RE: Dluhy...zavist...charakter atd..
05.08. 11:09 luk  pan Lof....
05.08. 12:02 Gregor  ...159.000??????
05.08. 16:57 u  RE: ...159.000??????
06.08. 15:46 Gregor  RE: ...159.000??????
06.08. 18:10 u  RE: ...159.000??????
06.08. 21:15  Dluhy ...159.000 na zdravotním ?
06.08. 22:53  RE: Dluhy ...159.000 na zdravotním ?
06.08. 23:03  RE: Dluhy ...159.000 na zdravotním ?
07.08. 09:31  RE: Dluhy ...159.000 na zdravotním ?Gadžové jsou tady proto, aby nás živili !!!
08.08. 11:00  RE: Dluhy ...159.000 na zdravotním ?Gadžové jsou tady proto, aby nás živili !!!
09.08. 12:51  RE: Dluhy ...159.000 na zdravotním ?Gadžové jsou tady proto, aby nás živili !!!
05.08. 12:22  fotka nohy
05.08. 15:22 Léčitel  Na naše velmi chudé peníze nejsou, na imigranty , kteří převážně vznikli vinou USA, však ano!!!
07.08. 12:24  RE: Na naše velmi chudé peníze nejsou, na imigranty , kteří převážně vznikli vinou USA, však ano!!!
05.08. 17:45 coinageboy  Prestante Delat Culikovi a BL Reklamu
05.08. 19:11 pokr  Dobro vs zlo. Pan Lof prochází podobným,co ostatní.
05.08. 21:26 Janecek  S tou nohou me tedy nepresvedcil.
05.08. 21:31 ppppp  Ty peníze jsou v pojišťovne.
05.08. 23:36  RE: Ty peníze jsou v pojišťovne.
05.08. 23:59 Demokrad  Čulík se ukázal...
06.08. 09:36 lubosmat  Kde sa podela solidarita?
06.08. 11:26 alex69  RE: Kde sa podela solidarita?
06.08. 12:23 lubosmat  RE: Kde sa podela solidarita?
06.08. 15:43  RE: Kde sa podela solidarita? Solid a ritou se prošetřete trubky
06.08. 12:27 REBEL1956  Pre TARTUSA este raz nanovo
06.08. 22:45  „Zločinecký režim na Slovensku(Čechách) po 1989“
06.08. 23:54 jajaja  Ať mu pomůžou Ti, kteří ho znají
07.08. 15:37 +Adam  pamatuji jednoho takového Pavla Šulce
09.08. 09:08  státní genocida těžce postižených
09.08. 14:43 alex69  RE: státní genocida těžce postižených
11.08. 22:07  RE: státní genocida těžce postižených

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

35

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 77 čtenářů částkou 10 598 korun, což je 35 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Měnové kurzy

USD
23,40 Kč
Euro
25,89 Kč
Libra
29,24 Kč
Kanadský dolar
17,66 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,64 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,76 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,37 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 219,05 Kč
1 unce stříbra
421,48 Kč
Bitcoin
239 018,88 Kč

Poslední aktualizace: 17.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 725