Diskuze k článku

Němcovova vražda byla s největší pravděpodobností provedena pod falešnou vlajkou

Příspěvků 54

1.3.2015 2:44

Od prvniho okamziku je oficialni nasmerovani prukazne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Web iDnes sice neni mezinarodne vyznamne medium, ale presto naznacuje, kterym smerem mezinarodni oficialni stanoviska se ubiraji.
Nemcov byl zavrazden. Strasna udalost. Na koho je jako na vinika hned od prvni chvile ukazano? Vsimnete si, s jakou propracovanosti je postupovano: Jeste pred samotnym sdelenim o hruznem cinu je zprava "podbarvena" fotografii spokojene usmivajiciho Putina!!! Muze 80-90 procent ctenaru podezrivat od prvniho okamziku nekoho jineho...?
Driv nebo pozdeji uz nebude rozpoznatelna lez od pravdy. Zatim to je jeste mozne alespon u male skupinky lidi, ale zvysujici se dumyslnost v propracovavani lzi do nejzassiho detailu je tak dukladna, ze je opravnena obava o uplne likvidaci pochyb. Hruza!

http://zpravy.idnes.cz/putin-slibil-vysetreni-smrt...

327983

1.3.2015 9:39

RE: Od prvniho okamziku je oficialni nasmerovani prukazne

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 327983

Metody kupírovaných oháněk v tuzemských PHSL ( prostředky hromadného sdělování lží ) jsou fascinující - ty nejlepší metody ze socíku + ty nejlepší ze "svobodných" zemí , vzniklý produkt je prostě úžasný, plivání, kopání, lži anebo alespoň výhružné "pohledy" . Každou sekundu 24 hodin denně .
Co se ukončení existence pana N. týče , tak na protiproud.cz vychází hezký seriál o zednářských vraždách a jejich pozadí.
Poučení : užiteční idioti poslouží i in memoriam.

327996

1.3.2015 12:10

RE: Od prvniho okamziku je oficialni nasmerovani prukazne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 327983

Proc nejcharismatictejsi? protoze to tvrdi zapad, stetina a fasisticka media?

Byl to zlodej, ktery privedl rusko ke statnimu bankrotu na rozkaz zapadu

328002

1.3.2015 4:50

Další Putinova chyba.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

To se dalo čekat, čili předvídat. Ne že by bylo jasné, který z "odpůrců" bude vybrán. Ale Putinův systém i přes jistou sériovost nepředvídal, neohlídal. Má toho moc, nebo má málo pomocníků.

327985

1.3.2015 16:28

RE: Další Putinova chyba.

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 327985

Nesouhlasím s tím, že nešlo o selhání. FSB si tuto možnost měla ohlídat a Němcova hlídat. Zejména po interview, ve kterém se jasně vyjádřil tak, že ho mohou zabít:

http://sobesednik.ru/politika/20150210-boris-nemco...

[Presstituti] Zajímavé. A vy po takových rozhovorech s matkou jste se nezačal bát, že Vás Putin v nejbližší době může zabít osobně nebo přes prostředníky?
[Němcov] Víte, ano… trochu. Ne tak silně jako matka, ale přece jen… bojím se ho, ale ne tak mnoho. Pokud bych se bál velmi, těžko bych vedl opoziční stranu. (…)
[Presstituti] Doufejme, že přece jen zvítězí zdravý smysl a Putin vás nezavraždí.
[Němcov] Dej Bůh. Doufám v to..


Tím se de facto podepsal rozsudek smrti. Pro USA už měl nulovou hodnotu a takto posloužil jako super mučedník před demonstrací síly USA.

Cituji jiného pozorovatele: "Smrt Němcova je pro ruskou opozici, Západ a USA jako dar z nebe, mrtvý má pro ně mnohem větší cenu než měl živý. A navíc už nic nevykecá."

328025

1.3.2015 17:41

RE: Další Putinova chyba.

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 328025

Pavle, to ma v Rusku tajna sluzba osobne strazit kazdeho zapredaneho curaka, ktory splechne do korporatnych medii ze ho chce niekto zabit? Ved to by potom nemali nemali nic ine na praci len zabijat cas na tychto judasov. Dobre mu tak. Keby nebol robil to co robil, mohol zit a nezbavovali sa ho kumpani, ktorym sluzil...

328031

1.3.2015 18:11

RE: Další Putinova chyba.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 328025

Já připouštím, že to interview mohlo být spouštěčem. On ale spíše věřil tomu, že si tímto interview jen zvýšil cenu v očích opozičníků, a ty vyslovené obavy mohla brát jeho matka vážně, ale on zcela jistě ne. Jinak by se tak lehkovážně nepromenoval v noci...
Další "chybu Putina" vidím v té nedostatečné rozlišovací schopnosti pouliční kamery, odhaduji tak tři pixely na osobu. Tady by se slušnější šmírovací kamerka hodila.
Ze záběrů ale lze vyčíst profesionalitu z toho nastupování do auta. Načasování do klidové části "dávkového provozu" dopravy tak, že kvanta kolemjedoucích nemohli tušit nic výjimečného v daném místě a čase.

328033

1.3.2015 19:57

RE: Další Putinova chyba.

eda521 eda (zavináč) napismi (tečka) cz 92.?.?.?

Reakce na 328025

Zajímavá myšlenka o roli Němcova jako náhradníka za uvězněného Navalného je zde :

http://leva-net.webnode.cz/products/mars-na-tele-b...

328041

1.3.2015 5:05

Možnosti

wilonix 109.?.?.?

Já bych to tak jednoduše neviděl.
Verzí, které se budou připouštět bude určitě více, než dvě.
Verze s příkazem k likvidaci Putinem nebudu řešit, to je už od začátku naprostá pitomost.
To prostě nedává smysl a byla by to možná verze pouze v případě, že by byl Putin šílenec a hlupák a to není.
Jenže tu jsou minimálně další tři verze (co mě momentálně napadají).
Tou první je prostě vyřizování účtů podsvětí. Nemalujme si Němcova v růžových barvách.
Prostě tak, jako takřka každý politik za vlády Jelcina, měl vlastní "kšeft", ve kterém se točili ne zrovna čisté prachy a mohl někomu něco dlužit.
Tou druhou je možnost, že ho zlikvidovali členové některé skupiny nacionalistů v rámci boje proti "páté" koloně (což bezesporu byl).
A tou třetí je možnost prostě to, že USA, coby jeho "sponzor a zaměstnavatel", usoudily, že jim bude více užitečný mrtvý, než živý.
Pokud jde o Sekera a jeho zděšení, že o tom FSB nevěděla a nezasáhla.
To je prostě nemožné. Pokud se nějaká skupina rozhodne, že někoho zlikviduje, tak to prostě provede tak, že o tom ví jen ta část lidí, která atentát provede. A pak ten, kdo úkol zadá.
Pak nehrozí únik informací (leda by se sami atentátníci udali před akcí) a nikdo nemá šanci něco zjistit dříve než k tomu dojde.
Řekněme, že na US ambasádu přijede skupinka lidí, v rámci pravidelné výměny zaměstnanců s úkolem, který zná jen ona (a není tajemstvím, že na většině US ambasád pracují agneti CIA). Jak by se mohl kdokoliv dozvědět, co tam budou dělat?
Takže ne, FSB zasáhnout nemohla.
Jen mi nejde do hlavy, proč si Němcov, o kterém tvrdí, že si stěžoval na výhružné SMS, nesehnal ochranku. Prachy na to měl.

327986

2.3.2015 7:55

RE: Možnosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 327986

>Verze s příkazem k likvidaci Putinem nebudu řešit, to je už od začátku naprostá pitomost.

Z Parlamentnich listu:
>>Všichni hned vědí, že to udělal Putin, směje se Zdeněk Zbořil
>>„Překvapilo mě, že všichni vědí, že za to může prezident Putin. Tato verze se s bleskovou rychlostí rozšířila zejména v britských denících. Rychlost je to téměř stejná, jako když bylo sestřeleno letadlo malajsijské společnosti, kdy také 99 procent Holanďanů vědělo, že to udělali Rusové. Divím se, že ti lidé nejsou zdrženliví, když mají zkušenosti, že čekáme půl století na vyšetření vraždy prezidenta Kennedyho, že dodnes nevíme, kdo zavraždil italského ministerského předsedu Alda Mora, nebo bývalého švédského premiéra Olafa Palmeho“
>>http://www.parlamentnilisty.cz/arena/politologove/...

Libi se mi i dalsi vase uvahy. K nim ale nepridavam kvuli obsahlosti vyjadreni pana Zborila, trebaze se obdobne vyjadruje.
>Tou první je prostě vyřizování účtů podsvětí. Nemalujme si Němcova v růžových barvách.

>Prostě tak, jako takřka každý politik za vlády Jelcina, měl vlastní "kšeft", ve kterém se točili ne zrovna čisté prachy a mohl někomu něco dlužit.

>Tou druhou je možnost, že ho zlikvidovali členové některé skupiny nacionalistů v rámci boje proti "páté" koloně (což bezesporu byl).

>A tou třetí je možnost prostě to, že USA, coby jeho "sponzor a zaměstnavatel", usoudily, že jim bude více užitečný mrtvý, než živý.

328056

4.3.2015 4:06

Jednoduchosti

favela 113.?.?.?

Reakce na 328056

..pomahal chazarum /Nemtsov/ kompletne zdevastovat,zbankrotovat Rusko po vsech strankach aby napakoval Chodorkovske Kaspary a sam se napakoval, zvanil a zvanil jak ho chteji zabit, ale sam neveril tem svym lzim,jako kazdej hlupak a kazdej takovej neni dobrej ani mrtvej..Patrani by se mela ujmout CIA ,kteri maji velkou praxi ve vyvrazdovani vseho druhu i politiku /staci jim se podivat do zaznamu,komu to tentokrat rozkazali/ a komise nasleduje ,ktery urci na koho se to svede......Uz vodkrouhli mimo dalsich predsedu UN /OSN Hammarskjolda, R.Kennedyho , E.Kennedy spad s letadlem ale prezil ,na rozdil J.Kennedyho II ..

328206

1.3.2015 5:07

Případ Němcov (téměř) uzavřen

krejcar 76.?.?.?

Především buďme upřímní a přiznejme že největší zásluhu na tom že Zvědavec doběhl jako druhý a získal stříbrnou medaili v běhu přes IQ překážky má The Saker.

Stupínek vítězů:
1. www.svetkolemnas.info
2. www.zvedavec.org
3. www.ac24.cz


Jména dalších účastníků velice kompetivního pole soutěžících dle pořadí v cíli je zde:
http://echo24.cz/a/isYwV/42-ceskych-a-slovenskych-...

Členové pražské mordparty a nakonec všichni páni inšpektoři by se sem měli chodit učit aby přestali dělat tu samou chybu: Když se stane vražda, tak oni se hned ptají rodinných příslušníků a známých oběti jestli nebožtík měl nějaké nepřátele, nebo se dokonce v důsledku toho strachoval o svůj život. Je jasné že v případě Němcova...

("Němcov v nedávném rozhovoru pro Sobesednik.ru vyjádřil své obavy z toho, že ho režim nechá zabít. Konkrétně jmenoval prezidenta Putina, kterému se prý nehodila Němcovova kritika role Ruska ve válce na východě Ukrajiny. „Obávám se, že mě Putin zabije,“ řekl v interview vydaném 10. února.")

...by policajti nemeškali a zajeli do Kremlu popovídat si s Putinem, místo toho aby odletěli do Bílého domu vyslechnout Obamu. To dá přece rozum, nejdříve vyslechnout Obamu, jak to The Saker ve své úvaze tak mistrně naznačil.

A jak vyšetřování dopadne? Půjde o neštastný omyl: Němcov –> Němec -> fašista a "fašista" je v Rusku od doby Velké vlastenecké války synonym pro největšího veřejného nepřítele. Teď když Ukrajinští fašisté ustavičně hrozí Rusku válkou se není co divit že se obyčejný mužik vlastenec chopí střelné zbraně...

327987

1.3.2015 5:17

Z amerického tisku: Obvinit Putina je "příliš pohodlné"!

abaxas 90.?.?.?

Zde je můj článek, část je přeložená z angličtiny a část je můj komentář. Prosím přečtěte si a klidně i okomentujte!

327988

1.3.2015 7:34

RE: Z amerického tisku: Obvinit Putina je

timur 85.?.?.?

Reakce na 327988

no - on ten Nemcov nebol žiaden svätec, žil si na vysokej nohe, samé dlhy,mladé žienky, oslavy, skrátky - nehaňte ma prosím - havlista, či havlovec, podobnosť čisto náhodná, že s ním šla ukrajinka, no asi ho viedla na miesto popravy, vedome, nevedome, nevedno, ale bola s ním v danom čase na danom mieste, svedkov málo, auto síce majú, ale čo ďalej, budeme čakať .... možné je aj to, že týmto aktom "vyberú" všetkých tých, čo sa okolo neho motali, hlavne ľudí typu Kasparov a spol. prevedú prehliadky, kontroly v účtoch - zákon majú podobný ako v USA- mimovládiek a zistia zdroje, podobne je na tom aj druhý z radu, alebo prvý? Navalnyj - tiež mu prišili defraudáciu, stopil peniaze bez toho, že by ich dal na účet mimovládky, no ...

327993

1.3.2015 18:09

RE: Z amerického tisku: Obvinit Putina je

Reveil 83.?.?.?

Reakce na 327993

Kasparov zatím žije v New Yorku.

328032

1.3.2015 15:50

RE: Z amerického tisku: Obvinit Putina je

krejcar 76.?.?.?

Reakce na 327988

Vy jste určitě nikdy nebyl poblíž Kremlu. Je to tam samej policajt - to nejhorší místo, který by si vrah zvolil v případe že by nešlo o vraždu kterou objednali Putinovi kámoši.Ten kdo střílel věděl moc dobře že ta akce byla absolutně bezpečná.

328019

4.3.2015 17:14

RE: Z amerického tisku: Obvinit Putina je

JagiMagi 195.?.?.?

Reakce na 328019

No, že na tom videu tých policajtov nejako nevidieť.

328262

1.3.2015 6:11

Vysetrili

Satanist 173.?.?.?

kdo sestrelil Malaysia airlines Flight MH 17 a tohle vrazdu Rusove taky vysetrej.

327990

1.3.2015 7:26

Podarilo sa čo nikto nečakal.

vladimir7 77.?.?.?

Myslím že sa týmto aktom "odpravenie marginálneho opozičníka" podarilo CIA vytiahnuť o 500% viac účastníkov dnešného jarného pochodu proti Putinovi.
Táto najdemokratickejšia a najvražednejšia ríša zla si beztrestne vraždí už dvesto rokov kdekoľvek sa jej zamane, a my s tým nič nevieme urobiť. Keby si každý s IQ nad 72 položil otázku, "qui bono" komu to prospelo, o koľko by to táto ríša zla mala ťažšie nás zotročiť.

327992

1.3.2015 9:54

škodil živý, škodí mŕtvy

Malý a zvedavý 46.?.?.?

V Rusku sú dva druhy opozície - jednak vlastenecká opozícia, jednak vlastizradná opozícia.
Tá vlastizradná opozícia podporovaná Západom - USA a ich bábkami - nie je schopná získať moc poctivým a čestným spôsobom, tak sa pod vedením USA a CIA uchyľuje k provokáciám a špinavostiam a k pokusom o prevrat.

327998

1.3.2015 12:15

Nemena pravda

Slovan Rusin 85.?.?.?

Vinici:
Rusko
Moskva
Kremel
Putin

Po...trestat, vybombardovat, vystriekat napalmom, zamorit sarinom, poistit bio-bombami infikovanych svabov a nakoniec zasypat sprskou atomovych hlavic. ...a bude pokoj.

Ale este pred t ym vyviezt vsetkych znamych i utajenych obrezanych-bogom izbranych.

328003

1.3.2015 12:25

Pisal som to uz inde,

Anachronos 78.?.?.?

napisem to aj sem. Osobne vidim 5 rozlicnych alternativ, co sa mohlo prihodit.

1) Kremel nechal verejne odstranit kritika
Na mainstreame jednoznacne c. 1, v podstate sme sa dostali tak daleko, ze na obvinenie stacia dohady namiesto dokazov. Je mozne, ze Putin sa rozhodol zastrasit piatu kolonu a ak mu naozaj Cina prislubila podporu, tak mu moze byt nazor Zapadu ukradnuty a dojde k utoku majuceho za ulohu definitivne rozbit mimovladky platene zo zahranicia.

2) Nemcov sa zaplietol s mafiou a stalo ho to zivot
Dalsia teoria, vychadzajuca zo sposobu popravy. To je bohuzial jedine voditko ( a pre vsetkych 5 uplne rovnake ), o ostatnych sa nedocitame, pretoze ako pravi Zapad - o com sa nepise, to neexistuje.

3) Nemcov bol obetovany v zaujme vyssich cielov
O tom pojednava aj tento clanok. Myslim si, ze niet, co by som k tomu mohol napisat viacej.

4) Nemcova zabili hyperaktivni "našisti"
Sucasna klima v Rusku, kde Rusi pozeraju na Zapad ako na nepriatela je zivnou podou pre rozlicnych extremistov, ktori nestrpia akukolvek kritiku na ich idol. Touto akciou ale mu paradoxne viacej poskodili ako pomohli.

5) Ziarlivost
Nemcov bol niekolkokrat zenaty, neviem, ci aktualne bol "single" alebo nie. Ta ukrajinska modelka ale uz bola v Svajci na interupcii, ktoru jej zaplatil Nemcov, co tiez prezradi vela. Sice je zahadou, preco sa jej nic nestalo, ale aj tento motiv nemozeme zavrhnut...

Je dobre vymenovat vsetky moznosti, inak sa nam moze stat, ze vylucime tu spravnu...

328004

1.3.2015 15:10

RE: Pisal som to uz inde,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 328004

K bodu jedna. Postavit si zeď nářků na výhodném místě by byl dar k nezaplacení a střelení do vlastní nohy.

328014

1.3.2015 16:28

RE: Pisal som to uz inde,

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 328004

Při tom "vylučování" jste vynechal tu jedinou správnou a ta spočívá v tom,"že ho picnul sám Putin osobně z hajzlovýho okýnka Kremlu(měl to přes ulici),využíc při tom technologickou přestávku
mezi spaním a odlehčením si své už přecejen zbytnělé prostatě...." [oči v sloup]

328026

1.3.2015 13:16

Nenechal ten Putin take zabit Kennedyho?

franta 194.?.?.?

Jak jiz rikal herec "B" filmu Regan, Rusko je "Evil Empire" neboli po cesku Rise zla, takze toho Kennedyho urcite nechal sejmout Putin, a nejsem si jist, jestli taky nenechal sejmout Lincolna.

Fakt, jim neni co verit

328006

1.3.2015 13:22

Můj názor:

Kiviss 95.?.?.?

Domnívám se, že stopy vedou ke stejné dílně, jako v případě MH-17. Tedy pokud si někdo z místních "nepřihřál polívčičku". Ale to je méně pravděpodobné.

P.S.
(omluva za OT)

"... Sponzor AE News má obstavený bankovní účet, demokracie si servítky nebere."

http://aeronet.cz/news/seznam-zavadnych-pro-ruskych-webu-je-na-svete-kdyz-nepomaha-ironizace-diskreditace-a-uz-ani-dehonestace-prichazi-likvidace-sponzor-ae-news-ma-obstaveny-bankovni-ucet-demokracie-si-servitky-ne/

328007

1.3.2015 13:26

Argumenty

Elko 109.?.?.?

Škoda, že v článku nejsou žádné argumenty. Další dojmolog, co vydává "breaking news".

328008

1.3.2015 20:06

RE: Argumenty

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 328008

Vsak se dockas! Lzivy media v EU a v USA budou do kazdyho pumpovat vic smutku nez vo zidovskym pilgrimage.

328042

1.3.2015 13:29

False flag

Zlatan 89.?.?.?

Pre mňa je to jasná klasická operácia "false flag" - a ideme ešte viac špiniť Rusko v očiach ľudí. No myslím si že to nebude mať účinok už je to veľmi priehladné, ešte pár blbcov oklamú ale to bude asi všetko. Ale musím súhlasiť že je to aj menšie zlyhanie FSB. Ruská rozviedka musí byť pemanentne v strehu vo všetkých smeroch viem že sa mi to ľahko píše ale jednoducho musia byť ostražití. Hlavne ak je USA veľvyslanec v Rusko to prasa John Tefft.

328009

1.3.2015 14:43

O tom není pochyb, že to provedli Američani.

Hhuňmkvik 89.?.?.?

Provedla to SIAJEJ, proto, aby vyvolala majdan v Moskvě. Novým velvyslancem USA v Moskvě byl jmenován John F. Tefft, expert na plánování barevných revolucí, jejichž cílem je svrhnutí režimů, které jsou nepohodlné pro západní elity. Například: na Ukrajině, kde byl klíčovým aktérem Washingtonem naplánovaného převratu v Kyjevě. Z Němcovovem už moc spokojení nebyli a tak jim posloužil naposledy. Jejich cynismus nezná mezi, ale Štětinový se to hodí, aby z toho cynismu, obvinil Rusy. Ta jeho teorie jde úplně proti štětinám demokratického prasete.
Jinak v Moskvě asi bude přituhovat.

328013

1.3.2015 16:15

RE: O tom není pochyb, že to provedli Američani.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 328013

Asi ten Štětina provedl tu vraždu Němcova osobně, když to tak barvitě popisuje, jak to bylo provedeno a kdo mělo na tom zájem. Zdali má alibi na pátek večer?

328021

1.3.2015 16:34

RE: O tom není pochyb, že to provedli Američani.

dub 89.?.?.?

Reakce na 328013

a američaní teď vyhodí veškerý neameriký personál ze svých ambasád a konzulátů v rusku a nahradí ho důkladně prověřenými soukmenovci.

další důkaz přípravy na válku a nepřímo i přiznání se k této vraždě - co kdyby někdo z ambasády něco vynes...

328027

1.3.2015 15:35

podřízli si větev

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Psychopati trochu přestřelili. Asi jim opravdu teče do bot a zkouší cokoliv. Kolipak lídrů z tzv. opozice nyní bude v Rusku věřejně vystupovat s vědomím, že jejich investor na západě je kdykoliv odstřelí, pokud dojde k názoru že mrtví poslouží líp? A oni dobře vědí odkud fouká. A další oběti jsou nutné k udržení egregoru ruského majdanu.

Rusku to může v dlouhodobém horizontu paradoxně i pomoci. Psychopati a labilní (snadno manipulovatelní) se nyní ukáží pěkně na světle (jinou mizivou možnost udělat převrat již mít nebudou) a jediná "opozice" zůstane na západě (Chodorovský??, nějaký mrzký potomek Romanovců??). Tam si můžou žvanit a lézt do zadnice svým pánům jak libo......

Six

328016

1.3.2015 16:56

RE: podřízli si větev

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 328016

Nepřestřelili! Oni, když je to potřeba si picnou i vlastního prezidenta...

328028

1.3.2015 15:53

charizmatický opravdu byl, to ví každá kurva, pardon, modelka

r.m. 80.?.?.?

Vložený obrázek

328020

1.3.2015 16:24

RE: charizmatický opravdu byl, to ví každá kurva, pardon, modelka

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 328020

Velmi chazarizmatické. No, aspoň nezemřel na rakovinu prsu.

328023

2.3.2015 17:49

RE: charizmatický opravdu byl, to ví každá kurva, pardon, modelka

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 328023

26 lety charizmatický poradce prezidenta Jelcina, který mu radil s privatizaci Ruska. Bylo na něm vidět, že to s Ruskem myslí velice dobře. Lidem nedali ani důchody a zaměstnancům mzdu. Taky jeden z nejmoudřejších, který se všemu naučil sám a všechno ví jak nejlíp. Bohužel, zloději taky žijí i v Rusku a tak ho vychvalovali, jak je dobrý odpůrce Putina. A když se zeptáte opozice proč? Tak vám odpoví: pač je dobrej. Tedy byl...,ale asi moc ne, jak je vidět, demokrat. Kudy chodil tudy krad.

328111

1.3.2015 17:09

az se bude psat takto o Stetinovi

chlup 78.?.?.?

rad si otevru lahvinku sampusu a oslavim to [mrknutí jedním okem]

328029

1.3.2015 19:57

RE: az se bude psat takto o Stetinovi

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 328029

Rad bych si s vami prituk , ale velkym panakem Russia Vodky (importovany). Tak ze na zdravi . [smích]

328040

1.3.2015 18:26

Jak?

Reveil 83.?.?.?

Nebudu se zabývat otázkou, kdo ho nechal odbouchnout.
Podívám se na problematiku "jak?", kde mám jistý návrh:

Místo atentátu je snímáno kamerou, ale zdálky, detaily není moc vidět. Přijelo auto a hned zase odjelo.
Co se stalo? Třeba takhle:
Slečna, která s ním šla, natáhla rukavici, vytáhla zbraň a čtyřikrát ho střelila. Přijíždjěící auto zastavilo, kdosi vystoupil, vzal od ní rukavici a zbraň, nastoupil a vůz odjel. Slečna zůstala na místě a začala bědovat...

328034

2.3.2015 0:48

RE: Jak?

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 328034

Vubec nedivil, ze se Putinovi vopozicnici mezi sebou vrazdej. Me to pripada , ze nekdo tu Nemcovovu fantasmagorii vo tom ze ho Putin zavrazdi nebo necha zavrazdit vyuzil k svymu prospechu protoze mrtvej Nemcovov pro nej ma vetsi cenu nez zivej a taky uz nic na nej nevykeca. Stejne by bylo velice zajimavy vedet na ci account kdyz Nemcovov prdi do hliny USA a EU cpou penize.

328047

2.3.2015 2:11

RE: Jak?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 104.?.?.?

Reakce na 328047

Je 1. v měsíci a vy už tu máte 5 (slovy pět) příspěvků. Upozorňuji, že nárok máte na 10 za měsíc. Takže se brzy rozloučíme až do dubna.

328049

2.3.2015 8:38

RE: Jak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 328049

Neviem čo zase špekulujete, pán Satanist je nebrúsení 100 karátový diamant tohto fóra, je poučné a zábavné ho čítať alebo vám zase prišla od súdu obsielka [chechtot]

328060

2.3.2015 15:43

RE: Jak?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 87.?.?.?

Reakce na 328060

nabrouseny mozna, ale jeho "osobity" styl v mnozstvi vetsim nez malem uz trosku leze na nervy. Ale soude dle vasi trapne ad hominem invektivy, lidem s infantilne-narcistickou psychikou vaseho typu to asi dela dobre...

328097

2.3.2015 2:04

RE: Jak?

Trust no One 62.?.?.?

Reakce na 328034

Moc dobra uvaha, naozaj ze ano! To by mohlo vysvetlit nelogicnost toho, preco zostala ta stetka nazive. Za normalnych okolnosti sa odstranuje pri takychto vrazdach aj bezprostredny svedok aby nahodou nespieval.
Toto aj zapada do mozaiky a dava odpoved...

328048

1.3.2015 18:30

Aktivní zlo a lež není možné porazit pasivním dobrem a pravdou,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

zlo totiž stále velmi aktivně intrikuje,organizuje a financuje atentáty, převraty,krize, války,náboženské a etnické konflikty s cílem loupit, ovládat a dosáhnout světovlády, zatímco dobro a pravda stále jen pasivně čekají, co na něj zločinci zase vymyslí za špinavosti a úklady pod falešnou vlajkou. Největší zlo současného světa, které je myslícím a slušným lidem již dlouho známo (těm myslícím a neslušným rovněž, ale spoléhají na to, že za věrné služby a rektální tanečky na ně taky něco zbyde z bohatě prostřeného stolu světovládců ),je třeba rychle nemilosrdně odhalit, pojmenovat,zveřejnit, postavit před skutečný mezinárodní tribunál (ne ten v Haagu) a odsoudit. Pak teprve můžou zmizet i ty největší hrůzy,nespravedlnosti, problémy a lži současného světa. Jako první krok je třeba bez otálení uzavřít ambasády světových diktátorů a vykopat pokrytecké nevládní a neziskové organizace pro ně pracující. Jako druhý krok je třeba spojenými silami vypnout privátní tiskárny už jen zbraněmi krytých peněz, hlavní zdroj moci světovládců, třetím krokem je zveřejnit všechny zločiny a jejich původce a vykonavatele v médiích mimo vliv a působnost korporátních médií pracujících pro elity Západu. Úkoly velmi těžké, ale nezbytné pro existenci skutečné demokracie a svobody národů. Hlavní roli přitom hraje čas, protože ve světě připomínajícím gigantické skladiště střelného prachu stačí málo ...

328035

1.3.2015 18:51

Bylo nebylo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

A co když si prostě ve FSB jen řekli, no když ho chtějí odstranit - vlastního člověka, proč bychom jim v tom měli bránit. Třeba překvapí nějakým důkazem, možná sledují vraha, odhalí ho. Touto pravdou by získali politické body. Je to sice nepravděpodobné, ale pořád trochu možné.
Tak nějak jsem si vzpomněl na film JFK od Olivera Stone...

328036

1.3.2015 21:29

RE: Bylo nebylo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 328036

Prostě neřekli, bylo to naplánované. Lidé se jen tak nezabíjejí, leda že jde kolem blázen ze SIAJEJ a střílí do lidí, ale to už má taky naplánováno, dávno předem co se bude dít, nebo jak si to představuješ? Nic se na tom světě neděje jenom tak. Ani včelička nepracuje zadarmo, natož agent.

328046

1.3.2015 20:37

Němcov je obětí války mezi ruskou opozicí, kde jde hlavně o peníze ze západu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Zkrátka se hraje o to, s kým bude oficiálně západ jednat jako s legitimním vůdcem ruské opozice. Figurek bylo na šachovnici příliš mnoho, bylo to třeba zredukovat: http://aeronet.cz/news/vrazda-borise-nemcova-je-zr...

328043

1.3.2015 20:57

Zcela souhlasím se všemi příspěvky

Vanguard 84.?.?.?

Je to hnus, jak CIA soustavně likviduje všechny odpůrce Vladimíra Vladimíroviče...Němcov mrtvý, Litviněnko mrtvý, Politkovská mrtvá, Děvotčenko mrtvý, Berezovský mrtvý, Estemirová mrtvá, Jušenkov mrtvý, Navalnyj v kriminále...a Vladimír Vladimírovič by přitom ani mouše neublížil, slunéčko jasné a moloděc!

https://www.youtube.com/watch?v=OJ5BzFXr434

328044

2.3.2015 11:00

Takže celou opozici v rusku vyvražďuje CIA?

Koumeles 89.?.?.?

To to rusko musí být už pěkně v koncích, když se jim po městech nepozorovaně pohybujou emeričti odstřelovači a nepozorovaně likvidují Putinovu opozici za účelem poškození Putina...to přece dává smysl.

328073

2.3.2015 15:06

RE: Takže celou opozici v rusku vyvražďuje CIA?

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 328073

Hele Koumeless,to je asi tím,že to Rusko zatím není tolik profízlovaný,jako USA a okolí a že maj opravdový problémy s opravdovými teroristy (na Kavkaze i zbytku území) i bez toho,aby si je tam pěstovali a klonovali pro případ vhodného "false flag",jako to dělá ten šmírovačně-podvraťácký systém několika státních gestap a desítek soukromých v USA,zaměstnávajících statisíce zaměstnanců a milony práskačů,více či méně příležitostných....

Jak už tu někdo citoval klasika Švejka "hlídali ho proto,aby jim nebyl ukradenej..."No a Putin ho NEhlídal právě proto,že "mu BYL celej ten Němcov ukradenej....." [velký smích]

328092

2.3.2015 20:42

re:

Flav 178.?.?.?

Vzhedem k tomu kolik CT a ostatni zahranicni media venuji casu teto jiz pomerne ocekavane konstrukci postavene na vrazde cloveka ktery nemohl byt zapadu vic prospesny mrtvy nez zivy temer nepochybuji o tom kdo mohl mit ten nejvetsi zajem na teto veci.

328120

5.3.2015 19:46

Němcovova vražda byla s největší pravděpodobností provedena pod falešnou vlajkou

satan 213.?.?.?

Bolševickej blábol k smíchu! [bliji]

328397

Příspěvků: 54

01.03. 02:44  Od prvniho okamziku je oficialni nasmerovani prukazne
01.03. 09:39 výjimečné porušení omerty  RE: Od prvniho okamziku je oficialni nasmerovani prukazne
01.03. 12:10  RE: Od prvniho okamziku je oficialni nasmerovani prukazne
01.03. 04:50  Další Putinova chyba.
01.03. 16:28 trodas  RE: Další Putinova chyba.
01.03. 17:41 Trust no One  RE: Další Putinova chyba.
01.03. 18:11  RE: Další Putinova chyba.
01.03. 19:57 eda521  RE: Další Putinova chyba.
01.03. 05:05 wilonix  Možnosti
02.03. 07:55  RE: Možnosti
04.03. 04:06 favela  Jednoduchosti
01.03. 05:07 krejcar  Případ Němcov (téměř) uzavřen
01.03. 05:17 abaxas  Z amerického tisku: Obvinit Putina je "příliš pohodlné"!
01.03. 07:34 timur  RE: Z amerického tisku: Obvinit Putina je
01.03. 18:09 Reveil  RE: Z amerického tisku: Obvinit Putina je
01.03. 15:50 krejcar  RE: Z amerického tisku: Obvinit Putina je
04.03. 17:14 JagiMagi  RE: Z amerického tisku: Obvinit Putina je
01.03. 06:11 Satanist  Vysetrili
01.03. 07:26 vladimir7  Podarilo sa čo nikto nečakal.
01.03. 09:54 Malý a zvedavý  škodil živý, škodí mŕtvy
01.03. 12:15 Slovan Rusin  Nemena pravda
01.03. 12:25 Anachronos  Pisal som to uz inde,
01.03. 15:10  RE: Pisal som to uz inde,
01.03. 16:28 Emil Robot  RE: Pisal som to uz inde,
01.03. 13:16 franta  Nenechal ten Putin take zabit Kennedyho?
01.03. 13:22 Kiviss  Můj názor:
01.03. 13:26 Elko  Argumenty
01.03. 20:06 Satanist  RE: Argumenty
01.03. 13:29 Zlatan  False flag
01.03. 14:43 Hhuňmkvik  O tom není pochyb, že to provedli Američani.
01.03. 16:15  RE: O tom není pochyb, že to provedli Američani.
01.03. 16:34 dub  RE: O tom není pochyb, že to provedli Američani.
01.03. 15:35  podřízli si větev
01.03. 16:56  RE: podřízli si větev
01.03. 15:53 r.m.  charizmatický opravdu byl, to ví každá kurva, pardon, modelka
01.03. 16:24 Andrew Siddur  RE: charizmatický opravdu byl, to ví každá kurva, pardon, modelka
02.03. 17:49  RE: charizmatický opravdu byl, to ví každá kurva, pardon, modelka
01.03. 17:09 chlup  az se bude psat takto o Stetinovi
01.03. 19:57 Satanist  RE: az se bude psat takto o Stetinovi
01.03. 18:26 Reveil  Jak?
02.03. 00:48 Satanist  RE: Jak?
02.03. 02:11 Vladimír Stwora  RE: Jak?
02.03. 08:38  RE: Jak?
02.03. 15:43  RE: Jak?
02.03. 02:04 Trust no One  RE: Jak?
01.03. 18:30  Aktivní zlo a lež není možné porazit pasivním dobrem a pravdou,
01.03. 18:51  Bylo nebylo
01.03. 21:29  RE: Bylo nebylo
01.03. 20:37  Němcov je obětí války mezi ruskou opozicí, kde jde hlavně o peníze ze západu.
01.03. 20:57 Vanguard  Zcela souhlasím se všemi příspěvky
02.03. 11:00 Koumeles  Takže celou opozici v rusku vyvražďuje CIA?
02.03. 15:06 Emil Robot  RE: Takže celou opozici v rusku vyvražďuje CIA?
02.03. 20:42 Flav  re:
05.03. 19:46 satan  Němcovova vražda byla s největší pravděpodobností provedena pod falešnou vlajkou

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 99 čtenářů částkou 12 955 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Německo: Policie zadržela islamistu s pistolí s tlumičem, podle soudu nejsou důvody pro vazbu19.07.19 21:45 Německo 1

Proti-tabákovi fanatici přistiženi u podvodu19.07.19 18:16 Francie 0

Německo chce zavést povinné očkování proti spalničkám. Pro děti i některé dospělé19.07.19 11:20 Německo 4

Politikové v Německu si opevňují Reichstag, občané nesmějí mít ani pepřový sprej19.07.19 09:24 Německo 2

Mainstream opatrně připouští, že západní vlády dělají vůči vlastním lidem sviňárny17.07.19 18:02 Neurčeno 4

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 2

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
22,75 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
28,44 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
16,02 Kč
Švýcarský frank
23,17 Kč
100 japonských jenů
21,12 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,86 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 423,11 Kč
1 unce stříbra
368,72 Kč
Bitcoin
241 910,72 Kč

Poslední aktualizace: 20.7.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 007