Diskuze k článku

Historické vítězství SYRIZY dostalo Řecko do kolizního kurzu s Evropou

Příspěvků 48

27.1.2015 1:27

Není to nějaké divné?

R 88.?.?.?

Že vždycky ty volby dopadnou tak, že jen o pár drobných pod polovinu nebo o pár drobných nad polovinu křesel? Viz u nás, věčně 101:99 až se musí vzít do počtu někdo třetí který sílu rozředí. V Řecku těsně unikla většina vítězné straně.....

325894

27.1.2015 12:00

RE: Není to nějaké divné?

Lilith 217.?.?.?

Reakce na 325894

No, divné,resp. SUPER-divné je toto:

Grécko má v okolitých moriach také zásoby
zemného plynu, že by mohlo zásobovať desaťročia celú Europu.
Tiež sa v týchto moriach nachádzajú aj veľké zásoby ROPY.
To znamená, že Grécko je najbohatší štát v Europe
a jeho obyvatelia by sa mohli celé dni váľať pri mori, nič nerobiť a žiť si vo vysokom blahobyte.
Prečo
sa o tom nikto nezmieňuje, kladie si otázku známy nemecký burzový maklér Dirk Müller,zvaný aj Mr.DAX.
Túto otázku kladie aj verejnosti vo svojej knihe "SHOWDOWN", kde sa v tomto smere odvoláva na konkrétne vedecké expertízy, teda na holé FAKTY !!!

Verejne o tom hovorí aj v každom televíznom interview,
napr. viď: https://www.youtube.com/watch?v=IAqdnaBgVl8

A ? A NIČ ...... !!!!!!!!!!

Žiaden politik žiadnej krajiny sa k tomu nevyjadruje.
Prechádza sa to mlčaním. PREČO ????

325918

27.1.2015 18:43

RE: Není to nějaké divné?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 325918

Nie je to divne, ani nove, tie informacie su zname davno.

Preco je tomu tak?
Urobit z Grecka nesplatitelneho dlznika a potom od neho prevziat ostrovy aj s morskym dnom, kde sa bude dat tazit.
Pretoze legalne odkupanie by bolo prilis drahe, tak urobime financne cary mary a je to.....

To bol povodny Nemecky plan.
Ale volby to prekazili.

Aky asi bude scenar, ked sa vitaz volieb s ako prvym, oficialne stretol s Ruskym velvyslancom?
Ze boli neoficialne stretnutia aj pred volbami, je jasne.
O com sa asi tak zhovarali?
Zarucene o vsetkom!
Myslim si, ze terajsie stretnutia s predstavitelmi EU, budu uz len vopred pripravene divadlo pred zaciatkom zmien, na ktore EU nie je pripravena a budu ju velmi boliet.
Vsetko pekne s tichou podporou Ruska.
Informacie, logistika, odbornici, materialno technicke zabezpecenie....

Grecko ako krajina s dost silnou vazbou na socializmus, Rusko a socialnu politiku, je velmi horucim zemiakom v rukach EU a myslim si, ze EU sa poriadne polali.
Vlastne ani nie tak EU, ale hlavne ti, ktorych zaujmy ta imaginarna EU zastava.
Ze to nie je narod Grecka, je kazdemu jasne.

Dufam ze to spusti lavinu po celej Europe a dalsie volby dopadnu inak, ako je vzdy vopred naplanovane.
Ze nevyhra ani deklarovana koalicia, ani deklarovana opozicia, pretoze to su VZDY skupiny platene z rovnakeho vrecka a pracujuce pre rovnakych panov.
Rozdiel je jedine vo farbe dresu.

Vyhrat musi uplne neznamy subjekt, ktory pride s konkretnymi rieseniami, konkretnymi predstavami spoluprace (s kym, za akych podmienok), ich nemennostou v pripade vstupu do koalicie, zdroje finenci na realizaciu ich planov, casovy horizont, a samozrejme to, ze kto nebude prisne dodrziavat plan, okamzite odide z politiky a mandat pripadne nahradnikovi.

Uz ziadni senilny a polodementni lokaji mocnych v parlamente!

325934

27.1.2015 18:48

RE: Není to nějaké divné?

Lilith 217.?.?.?

Reakce na 325918

Jediné vysvetlenie môže byť len to, že celý GRÉCKY problém spočíva v tomto:

Grécko zaťažiť fiktívnymi miliardami (ktoré nikdy neuvidelo a ani neuvidí)
a
potom ho donútiť tento dlh splácať v trvdej mene: PLYNOM a ROPOU

z jeho okolitých morí, ktoré sa zatiaľ neťažia a držia v tajnosti dokonca pred samotnými Grékmi.

Super vymyslené, že ? Preto je táto téma zjavne TABU !!!

325935

27.1.2015 19:00

RE: Není to nějaké divné?

Lilith 217.?.?.?

Reakce na 325935

Problém je len v tom, že autori toho super-scenária nedomysleli, že
žijeme v dobe internetu
a akosi to utajované sa predsa len dostane na verejnosť.

Rovnako, ako to bolo s 9/11, s "hľadaním chemických zbraní v Iraku"
a pod....

Je len otázkou času, kedy sa aj tento podvod dostane v plnom znení na verejnosť.

Ibaže.....čo sa stane ? NIČ ! Ovčania to zoberú na vedomosť a nič
viac.
Ledaže by to nový grécky premier "uviedol na správnu mieru".

325936

27.1.2015 19:46

RE: Není to nějaké divné?

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 325936

Je obrovský rozdiel medzi tým, že manželka počula o tvojich záletoch od viacerych svojich priateliek, ale ty zatĺkaš a medzi tým, že ťa pristihla pri čine, prípadne sa priznáš.

325944

27.1.2015 23:14

RE: Není to nějaké divné?

Vanguard 89.?.?.?

Reakce na 325918

Řecko samozřejmě žádné zázračné zásoby ropy ani plynu nemá. A i kdyby je mělo, to zdaleka není věc, která by stačila k úspěchu, jak je vidět na krachujících ekonomikách Venezuely a Ruska.

325962

28.1.2015 2:47

RE: Není to nějaké divné?

Lilith 217.?.?.?

Reakce na 325962

To si ako dovolíš tvrdiť ?

Daj si preložiť z nemčiny video, nemeckej verejnosti známeho
burzového makléra, Dirka Múllera:
https://www.youtube.com/watch?v=IAqdnaBgVl8

Vydal o tom aj knihu-bestseler-"SHOWDOWN". Tvrdí to verejne a opiera sa o FAKTY- vedecké expertízy !!!

325967

28.1.2015 2:54

RE: Není to nějaké divné?

Lilith 217.?.?.?

Reakce na 325967

A tomu hovorím TEROR, psychický TEROR !!!
Prečo?
Pretože žiaden politik sa NEODVÁŽI Dirkovi Múllerovi ani len oponovať !!!!

Jednoducho, to čo tvrdí sa NEDÁ vyvrátiť a preto PSYCHOPATI,
ktorí
ovládajú svet,nariadili túto tému IGNOROVAŤ !!!

325968

28.1.2015 3:10

RE: Není to nějaké divné?

Lilith 217.?.?.?

Reakce na 325967

To je skutočne nehorázna psychopatická drzosť, keď niekto oponuje
bez akýchkoľvek vecných protiargumentov.

Ja ti uvádzam overiteľné FAKTY a ty? Nič, len HAF-HAF !

Nie je ti to trápne ?

325969

27.1.2015 12:25

RE: Není to nějaké divné?

Honi soit qui mal y pense 46.?.?.?

Reakce na 325894

Vítězná Syriza získala 36,34% hlasů a má 149 křesel díky bonusu 50 pro vítěznou stranu., druhá Nea Dimokratia 27,81% má 76. Což je pořádný rozdíl. Všem politikům v EU z toho spadla čelist.Ale jen pouze těm, světové burzy jsou v klidu a pohodě(kromě řecké)protože to čekali.
Je směšné jak všichni teď nabádají Řeky aby dodržovali dohody( prý pakta sunt servanda) Zrovna ti kteří jim díky švindlu umožnili vstup do Eurozony. A ti, kteří nedodržují Maastricht( státní dluh 60%HDP, deficit max. 3%, žádné zachraňování dlužníků, žádný nákup státních dluhopisů EZB, atd.)
Kam Řecko přivedla austerita diktovaná Trojkou se můžete podívat: investice do prům.obj. minus 70,3%, HDP minus 26,4%, mzdy minus 36%,průmyslový index minus 31,5%,maloobchodní obrat minus 40%.atd.
Nezaměstnanost celková 25,8%, mládež 50,6%.
Z tohoto úpadku se nemohou spořením a reformami nikdy dostat.
Jediná šance je státní bankrot, výstup z Eurozony, zavedení a brutální devalvace Drachmy navenek, a vlastní měnová politika.
Píše Steffen Bogs na Querschuesse.de.
http://www.querschuesse.de/griechenland-update-zur-wirtschaftlichen-lage/
P.S. testlogin je na 3M gratis

325922

27.1.2015 2:49

Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Skromný návrh Ruska Řecku: „Odejděte z Evropy a my zrušíme zákaz dovozu vašich potravin“
17. 1. 2015 Reformy

Text clanku v podstate v detailech upresnuje to, co je uvedeno v nadpisu. Pro tuto chvili nevidim potrebu dalsiho popisu.

Myslim, ze ted nastava chvile pravdy.
[cool]

325900

27.1.2015 5:59

RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 101.?.?.?

Reakce na 325900

po peti letech okradani Reku svetovymi gaunery 'financnici' maji nadelano v kalhotach protoze se nasel v Recku odvazny clovek ktery ma znalost a odvahu je skopat do zadku strcit jim jejich kriminalni pujcky do chrtanu a vratit Rekum to vse co jim ti darmozrouti ukradli. Nejvetsi rvani z Nemecka? samozrejme polska zidovka Merkelova udela vse udrzet jeji kumpany u moci doufejme ze se Rekove nedaji zvratit a postavi se jim na odpor. namaji co ztratit pouze si vzit vse nazpet mam domnenku ze Spanelsko by mohlo nasledovat a pak dalsi zeme tahle zlodejna se nemuze udrzet do nekonecna

325907

27.1.2015 11:15

RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:

hc 90.?.?.?

Reakce na 325907

>tahle zlodejna se nemuze udrzet do nekonecna

Jenomže to ti panáci nahoře nepochopí. Ti to budou dělat pořád stejně až do hořkého konce.

325917

27.1.2015 21:21

RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 168.?.?.?

Reakce na 325907

nasel se v Recku odvazny clovek... vratit Rekum to vse... obavam sa, ze laviciari taketo veci este nikde neurobili a zas budeme len svedkami toho, ze stiahne grecko este viac kudnu... ako vsade, kde vladne/vladol bolsevik...

325947

27.1.2015 22:55

RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:

Einsicht 78.?.?.?

Reakce na 325947

Ty teda vieš písať, to áno, len by si mal dovysvetliť „myšlienku“ o vládnutí boľševikov, pretože aj všezväzová komunistická strana vypustila slovo z vlastného názvu ešte v roku 1952.
Vidieť, že máš veľkú starosť o Grécko, troščíš sa oň a nepočúvaju ťa, musíš sa k nim prisťahovať, aby si ich zbližšia varoval pred hrôzami, ktoré predvídaš, zabehni k nim, pokým ešte boľševici všetko nevykynožia.
Ako sa nazývajú súdruhovia, ktorí sa nikdy nepomenovali ani ako boľševici, ani ako socialisti, ale sú dôraznejší plánovači svetlých zajtrajškov?

325954

28.1.2015 4:49

RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 121.?.?.?

Reakce na 325954

Vase narknuti jsou naprosto nesmyslna a je beze sporu bolsevicka zbran jak umlcet ty kteri proti nim jdou ja nezboznuju komunisty pro jeden jediny duvod protoze komunismus, socialismus a jakykoliv narodni socialismus ma pocatky od Zionismu a ti musi byt odporni kazdemu cloveku ktery ma v sobe trochu slusnosti, odvahy a spravedlnosti. Neslysel jsem od neho naprosto zadne sliby socialismu ci komunismu je to svetovy Zionisticky tisk ktery ho tak portretuje docela normalni ucinna taktika pravda se nerekne a lzi budou v elekronickych,tiskovych, televiznich a etherovych linkach. nase masove komunikace jsou dnes horsi nez ty ktere ovladal DR Joseph Goebels

325971

28.1.2015 11:41

RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 325907

New Greek Leader Tsipras Lives In Working Class Flat
Greece’s Agonized Cry To Europe

Greece Faces Bank Runs

Greece’s New Finance Minister

Le Pen Hails Greek Anti-Austerity Party Victory

Greece Elections - Merkel Has Lost, Hope Has Won
What’s Good For Greece Is Bad For Israel
EU Tells New Greek Leaders To Stay With Austerity!
-------------------------
To je jen par zprav z rense.com,ale zpravy stale prichazeji,ze,udajne novy vudce,ma pozadi komunisticke a take,ze je znaly ekonomie a jine.Takze,si pockame,jak se veci vybarvy,kdo je kdo v teto hre,kde jde predevsim o penize.Z minula vime ,ze IMF je banka jez mela pomoci rozvojovym zemim,ale,ku podivu,tato banka kazdy rok vykazuje velke uspechy,jak muze vykazovat uspechy ve spolupraci s chudyma,rozvojovyma zememi je mi zahadou,kdyz ma takove vydelky.Novy recky premier to nebude mit lehke,politika a ekonomie jde v ruku v ruce,Recko je krasna zeme pro turisty,ale,chuda,na domacim poli a zavislosti na mori,kde ,jak vime,rybolov je chudci a chudci,vlivem zamoreni a neumernemu lovu,jsou mista,kde uz nic nechytite anebo je vse otravene,zamorene radiaktivitou.Recko melo take problem s Tureckem ohledne Kypru,ackoliv oba staty jsou v NATO.Novy premier se nechal slyset o elite a jejich bohatstvi,proste,musime cekat,jak zareaguje Evropske Spolecenstvi v ramci celkovych politickych pohybu v cele Evrope,jez budou do jiste miry ovlivnovat vladu Recka a ovsem dotknou se i premiera,jez prevezme kormidlo dosti zadluzene zeme a jak, kdysi jeden Recky obcan rekl,jak muzem byt zadluzeny,kdyz jsme vse delali podle rad Evropske UNIE,abychom zadluzeni nebyli.
Zde je priklad toho,ze tam nejake penize byli,ale,kam zmizeli, v ramci vsech zkorumplovanych politiku a jinych?
Recko dostalo nabidku k odprodeji nekolika ostrovu a jine,s cim se Rekove nehodlaji smirit,veci se muzou zmenit,ale,take vubec se zmenit nemusi,nikdo totiz nevi,kolik prostoru k manevrovani v tomto tak zkorumplovanym svete bude mit novy premie a jeho vlada,kdyz v dnesnim svete,kde jaka vlada je zadluzena i ta jez opliva mnohym nerostnym bohatstvim.
Z zivotni zkusenosti mnozi lide vi,jak takova, tak zvana,pomoc dokaze dat tu posledni smrtelnou ranu.
Banky investuji,jen za predpokladu ,uspechu,velke navratnosti penez, zpet, v daleko vetsim mnozstvi,nez se investovali.Banky nejsou ,aby pomohly.

325987

27.1.2015 23:12

RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:

Vanguard 89.?.?.?

Reakce na 325900

To je ale opravdu k smíchu...pokud si myslíte, že Rusko dokáže Řecku nahradit obrovské subvence na zemědělství, které Řecko dostává od EU a že Řecko se dokáže zachránit vývozem olivového oleje a ouza do Ruska, tak to je prvotřídní naivita...

325960

28.1.2015 5:56

RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 325960

>To je ale opravdu k smíchu...pokud si myslíte, že Rusko dokáže Řecku nahradit obrovské subvence na zemědělství, které Řecko dostává od EU a že Řecko se dokáže zachránit vývozem olivového oleje a ouza do Ruska, tak to je prvotřídní naivita...
Zasnu, co jste vyvodil z textu, ktery jsem jen prekopiroval (cili to neni muj vyplod), a k nemuz jsem pouze pridal:
>Text clanku v podstate v detailech upresnuje to, co je uvedeno v nadpisu. Pro tuto chvili nevidim potrebu dalsiho popisu.
>Myslim, ze ted nastava chvile pravdy.
Vy jste se smal tomu, ze si myslim, ze Rusko dokaze Recku nahradit... atd.
Ja jsem copak naznacil, ze ted nastava chvile pravdy tim, ze Rusko je schopno toho, co vy mi vkladate do ust? Ta chvile pravdy mnou naznacena, muze dospet jinam, treba k islandskemu postoji k dluhum, treba k prominuti dluhu, treba, treba, třeba...
Vite, avantgarda, pojem, kterym se pres francouzsky puvod a anglickou variantu radoby vzdelane predvadite, byl sice urcitym hybnym smerem a vlivem jednoho udobi, ale umoril se priklonenim k extremistickym smerum, jako je fasismus ci komunismus. Preji vam, abyste nikterak nesouznil nazorove s mnou naznacenou souvislosti - nazvem a realitou.

325972

27.1.2015 4:20

bansksteri nás naženou do války s osvoboditeli

ijn 37.?.?.?

Katastrofou národních vazalů z EU je jejich zbabělost a tupost. Za par měsíců klečí před Putinem a slibuji hory doly.
Jeho a velkorysost a shovívavost pomůže pouze některým.

Bude ČR z vyvolaných zachráněna?
To záleží, kolik tanků pošle na UA......!!!
První už z Mosnova letěli.....!!!
Proc se zapojuje ČR do válečného dobrodružství proti RF???
Copak neuznáváme právo lidu na sebeurčení???
Pokud ano pouze naše NATO Kosovo???
Kolik chlapů z Kosova už bojuje v Novorusiji???

325903

27.1.2015 7:37

Europsky politik

orin 77.?.?.?

Ked pocujem slovne spojenie "Europsky politik" otvara sa mi "kudla v kapse". Banda velkohubych darmozracov chce len diktovat. Zahnutie bananu, velkost ustrizku toaletneho papiera, pocet litrov vody na jedno splachnutie hajzla, duhove pochody buzerantov, dotovanie neprisposobivych a socialne "znevyhodnenych" mensin. Kam jsme to dospeli, vsechno je fprdeli.

325908

27.1.2015 8:48

RE: Europsky politik

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 325908

Všechno úplně v prdeli není. Třeba vámi kritizovaní evropští politici se mají výborně, né-li skvěle.
Kam jsme to dospěli ? Tam, kam jsme chtěli resp. tam kam jste chtěli.
A co se řecké maňány týče, mají jedinou možnost, pokud chtějí reálně něco lepšího ( o čemž já pochybuji ), totiž resuscitovat drachmu a stopnout úžerníky minimálně na 1 rok. Což se "nezdaří" protože země/lidi je/jsou předpisově rozdělená/í přesně podle návodu.

325909

27.1.2015 9:15

Absurdní spojení "Europsky politik".

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 325908

Absurdní slovní spojení "evropský politik" je jen následkem absurdního slovního spojení "evropský volič". Pokud zločinci nastrkají volební lístky nesvéprávným psychopatům, a ti jim to naházejí do uren, co je možné čekat? Ovšem to už je popisováno d Guliwerových cestách od Jonatana Swifta v sedumnáctém století. Tehdy ovšem ještě ulice nevolila prezidenty tak snadno ožralé přihřáté kulisáky, narcistické zloděje per v televizních přenosech a nebo bývalé uklizeče toalet v americe a poté lichváře...

325913

27.1.2015 23:02

RE: Absurdní spojení

Einsicht 78.?.?.?

Reakce na 325913

Ale nevolili ani popolníka chtivých vo verejných priestoroch, ďakujúcich všetkým, kto im nepomohli a neupozornili na číhajúceho teroristu voči majestátu, neviditeľný schod.

325956

28.1.2015 10:47

RE: Absurdní spojení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 325956

S jistým porozuměním bych poznamenal, že nejhorší, zejména pro některé bývalé ambiciozní uklizeče amerických toalet neviditelný schod představuje euro, a již po poměrně krátké době je vidět i první zlámané nohy následkem toho, a zdá se, že nebudou ani poslední...

325983

27.1.2015 9:22

RE: Europsky politik

Ghis 90.?.?.?

Reakce na 325908

Musím reagovat na neinformovanost a stále se opakující:
nikdo nebude určovat pocet litrov vody na jedno splachnutie hajzla.
Jako varující příklad nadměrného plýtvání vodou je ekologická katastrofa v USA (např.jezero Mono Lake), kde byla velmi poškozena příroda hlavně tím, že na jedno spláchnutí bylo použito 22 litrů vody. Proto se v Kalifornii splachovadla změnila na 6-ti litrová!
------
Vedení SYRIZY by si mělo pořídit HODNĚ silnou ochranku, protože americký terorista se nezastaví před ničím co mu nevyhovuje. I generálu de Gaullovi, kromě atentátů, vyhrožovali také < b>nukleárním útokem</b>.

325914

27.1.2015 17:03

RE: Europsky politik

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 325923

Muzete prosim vystvetlit jak tento odkaz souvisi s tematem clanku nebo s diskusi k clanku?

325927

27.1.2015 9:11

Taka ako Island!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

A teraz Gréci naštudovať to čo sa stalo na Islande a zrealizovať presne to isté, len treba pozatvárať všetkých proUSA a proEU gaunerov a mafiánov!!! [mrknutí jedním okem]

325912

27.1.2015 16:50

zadlžovanie

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Rád by som videl vývoj zadlžovania Grécka - v jednom stĺpci rok po roku príjmy štátneho rozpočtu, vo vedľajšom stĺpci rok po roku výdavky štátneho rozpočtu. A potom skúmať, porovnávať, zisťovať príčiny zadĺženia a prijať opatrenia, ak treba, vrátane pozatvárania zodpovedných za mreže - za poškodzovanie verejného záujmu, spreneveru a tak podobne.

325926

27.1.2015 18:13

RE: zadlžovanie

.lak 77.?.?.?

Reakce na 325926

Tak to by se po desetiletém vyšetřování po zákonné stíhací lhůtě sešlo ve osmi verzích z nichž každá by měla stejně verzí a v podsložce též atd. V tomhle jsou mistři a tam hořelo a jinde měli potopu a zas jinde je vykradli a u těch to sežrali myši a odevzdají pytlíček .ovínek. [chechtot] [cool]

325931

28.1.2015 17:15

RE: zadlžovanie

Honza999 86.?.?.?

Reakce na 325926

To zadlužení má hlavně přímou souvislost se zbrojením. Francie a Německo, resp. jejich zbrojaři prostřednictvím svých vlád neustále strašili Řeky Tureckem. Že by měli Řekové zmodernizovat loďstvo a jestli na to nemají, tak že oni jim půjčí. Řekové se nechali zlomit - a to je hlavní, opakuji, hlavní drtivě většinová položka jejich dluhu. Ty vytýkané "nadměrné" důchody, přebujelá státní správa a platy v ní, to jsou položky které je podle mého názoru zadlužit (nad možnost plácení) nemohly. Za prvé ony zase důchody tak vysoké nebyly a za druhé ty velké platy ve státní správě neměl kdekdo - to mělo jen nějaké procento těch co "dřeli jako koně" (přeloženo do češtiny - protekční parchanti kterým někdo výše postavený přihrával veřejné prachy).

325998

28.1.2015 22:35

RE: zadlžovanie

hc 90.?.?.?

Reakce na 325998

Cifry neznám, ale klidně bych se vsadil, že máte pravdu. Vždycky, když mi nějaký mamlas chce dávat kázání o rozmařilosti sociálních programů, žádám příklad státu, který byl svými sociálními programy zruinován. Zatím jsem takový příklad ještě nedostal.

326007

27.1.2015 18:41

Řecko a EU

Anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 109.?.?.?

Řecké demokratické volby jsou, stejně jako jakékoli jiné volby v Evropě, jen nicneměnícím plácnutím do vody. Řecko nevystoupí ani z EU a ani se nerozloučí s eurem. Proč ? Eurounie ani společná měna nejsou ekonomickým ale výsostně politickým projektem víceméně dirigovaným Němci a jejich páníčkem USA. Tvorba koloniální říše bruselské národa německého připouští jen jeden směr-dovnitř. Ven z EU pro žádný malý stát mírová cesta nevede. Všechny státy jižní a středovýchodní Evropy jsou dnes v pozici vnitřních kolonií "eurosajuzu" a samostatnost již zadarmo zpět nikdy nedostanou, pokud si ji nevybojují. Samozřejmě, cesta k eurostátu nebude přímočará, bude mnoho různých taktických manévrů. Ovšem úkroky do leva se naprosto nikomu netrpí a to ví i Syriza. Možná se jí podaří docílit u EU pár nevýznamných splátkových úlev, ale jinak bude pokračovat v politice předchozích řeckých vlád. O tom svědčí i podivná volba koaličního partnera. No, a brzy se kruhy na hladině ukliní, korupce a opojení mocí opět vykoná své. A kdyyby někdo náhodou vzdoroval, nějaké to ostouzení ve sdělovadlech nebo barevná pseudorevoluce se dají zorganizovat vždy.

325933

28.1.2015 8:04

RE: Řecko a EU

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 325933

No, nevím, jestli je to jen plácnutí do vody. Když jde do tuhého, končí srandičky a mnozí dokáží přemýšlet správně. Nicméně vyčkejme. Po ovoci poznáme je. Pokud budou v klidu krást a žvanit o demokracii, bude vše ze strany USA/EU v pořádku.
Jakmile však začnou provádět politiku a ekonomické kroky ku prospěchu obyvatelstva, budou rychle odstraněni. Prostředky k tomu mají evropští bafuňáři vskutku sofistikované (barevné revoluce, snajpeři atd).

325977

28.1.2015 16:32

RE: Řecko a EU

dub 89.?.?.?

Reakce na 325977

no pozoruhodné je, že se už objevilo sdělení, že řecko je seměništěm teroristů a bují tam islámští teróristi...

325995

27.1.2015 19:17

Řecko

martin bareš 90.?.?.?

Řecko je podle mne komplikovaný stát. Na jedné straně vláda Papandreanu (socani) asi po tři volební období, typické socanské hospodaření, falšování ekonomických výstupů 2x, astronomické dluhy a vznik úřednické milionářské buržoazie a byrokracie doslova. K tomu válka s Tureckem, šílené půjčky a nesplatitelné úvěry od mezinárodních bank, letecké základny Američanů, jak jinak. Tlak Evropské Unie a nejrůznější šikana.
A v tom všem to obvyklé klišé "sociální jistoty" a skutečně spousta chudých, hlavně ve vnitrozemí, zemědělců, nezaměstnaných, mládež bez perspektivy, ne-vlastní průmysl, pokud nějaký.
A k tomu vzpomeňte reakce Blesku a spol. "líní Řeci". Urážky tohoto národa.
Spolu s tím: Sebestřední lidé, stateční, se sklony k extremismu, určitě ne líní. Jiný mrav.
V této zoufalé situaci vítězí nová sociální demokracie "Syriza", která odchod z Evropy vůbec neplánuje. A bude naléhat na umoření dluhu. H+vno ze sítě neupleteš a z patetických řečí taky ne. Jako bychom to doma neznali
(Právě dnes ohromil Zeman nejbližší galaxie "zásadním" projevem.)

A to vše podle mého povede k ještě tužším závazkům, peníze půjdou z kapes evropských ovčanů a neřešitelnost bude spirálovitě stoupat.

Řecký volič je jako ostatní evropští voliči nepoučitelný. Prasečí konzum zastírá lidské myšlení jako elektrické zubní kartáčky a další vymoženosti.

Já si stále jen říkám: kdy nějaká naše strana začne konkétně, transparentně, přesvědčivě a NE manipulativně řešit náš odchod z EU:

Hlas lidu NENÍ hlas boží.

325939

27.1.2015 20:49

Bude další evropské humanitární bombardování?

Kiviss 82.?.?.?

Pokud se lidem v Řecku podaří stabilizovat ekonomiku (ať jim samotným nebo za pomoci z venčí), mohou očekávat brutální intervence.

Nevybíravé útoky na samu podstatu státu.

Nepomohou-li úplatky a vydírání, nastoupí blokády a poškozování trhu zvenčí.
Zároveň bude působit "pátá kolona" zevnitř.
Podle vyzkoušených receptů:
"Arabské jaro", "Majdan" nebo "sametový listopad" (Charta 77, Contras, pražská "kavárna" apod.).

Pokud ani to neuspěje? Může následovat intervence přátel říše chaosu a zla.

Příklady již realizovaných "přátelských demokratických intervencí" proti zemím odmítajícím "víru v dolar":
Nikaragua, Indonésie, Vietnam, Jugoslávie, Libye, Sýrie, ...

325945

27.1.2015 22:00

Pred Reckymi volbamy....

ir 178.?.?.?

Par dnu pred Reckymi volbamy jsem byl pozitivni ze by se mohlo neco v EU zmenit k dobremu/lepsimu.Potom co jsem uvidel tento link : http://www.pravoslavie.ru/english/59853.htm mne vsechno pozitivni mysleni preslo,kazdy zvedavy z nas vi ze Soros zadne dobre umysly nema.Tim bych chtel jen upozornit ze nic neni jak vypada jak vetsina z nas vi.Co vse za timhle stoji se dozvime v budoucnosti.Politycka zmena v EU k necemu (po)vede a nemyslim si k nicemu dobremu.Urychleni rozpadu EU totalnimu krachu a anarchie ?
Uz je to dlouho a ani nevim kde jsem cetl ze napred prijde financni krize potom energeticka krize potom krize potravin a nastane totalni chaos/depopulace..Nerika vam to neco? Prominte za cestinu...

325951

27.1.2015 23:04

RE: Pred Reckymi volbamy....

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 325951

Říkal jsem si, že podobnost Tsiprase s Nigelem Farage nebude náhodná – najednou se odkudsi vyloupl takový „nekorektní“ týpek a tmavovlasý elegán – a ejhle, ono Choroš! To bude Věru ještě zajímavé...

325957

27.1.2015 23:08

RE: Pred Reckymi volbamy....

naiva 95.?.?.?

Reakce na 325951

a jéje…žeby nás zase ošulili…? [překvapení]

325958

28.1.2015 0:14

RE: Pred Reckymi volbamy....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 325951

>Soros zadne dobre umysly nema.Tim bych chtel jen upozornit ze nic neni jak vypada jak vetsina z nas vi.Co vse za timhle stoji se dozvime v budoucnosti.Politycka zmena v EU k necemu (po)vede a nemyslim si k nicemu dobremu.Urychleni rozpadu EU totalnimu krachu a anarchie ?

>Uz je to dlouho a ani nevim kde jsem cetl ze napred prijde financni krize potom energeticka krize potom krize potravin a nastane totalni chaos/depopulace

https://www.youtube.com/embed/RWcVguB0GaY

325964

27.1.2015 22:31

Negativní úloha strany SYRIZA v řeckém odborovém hnutí .

Hubert Huječek 88.?.?.?

OV KSČM Frýdek-Místek...
Negativní úloha strany SYRIZA v řeckém odborovém hnutí . Soudruzi,
s velkým smutkem jsme byli informováni o prohlášení vaší poslankyně Evropského parlamentu Kateřiny Konečné, kde oznámila svou podporu straně SYRIZA v nadcházejících volbách v Řecku. Zároveň jsme v Halo novinách četli rozsáhlé reportáže, jež opakují argumentaci SYRIZA.
To jsou nepřijatelné postoje, jež skrývají úlohu Syrizy jako nové sociální demokracie v Řecku, podporovatele EU a NATO, s činností a orientací v rámci imperialistických organizací a ve prospěch podnikatelských skupin. SYRIZA, díky svému přispění k potlačování bojů v posledních dvou létech, když posílila ve volbách, je oslavována v sídlech plutokracie, poskytujíc svá pověření (doporučení) londýnské City, Bilderbergově klubu v Como v Itálii, Spojeným státům a Mezinárodnímu měnovému fondu v Texasu.
Navzdory faktu, že jsme vás zodpovědně a soudružsky informovali o silné nespokojenosti naší strany i našich členů, přátel a příznivců v České republice, zjistili jsme, že vaše strana to nebrala v úvahu.
Soudíme, že celý tento postoj není soudružský. Tato prohlášení ve prospěch Syrizy přišla v době, kdy KKE vede tvrdou volební bitvu a ve skutečnosti bodají KKE do zad. Už jsou použita tímto oponentem s cílem poškozovat naši stranu, především v období, kdy vede velmi tvrdou bitvu proti buržoazní třídě, Evropské unii a jejím stranám.
Soudruzi, vaše strana na sebe bere vážnou zodpovědnost za tento postoj vůči KKE, postoj, jenž je cizí zásadám internacionalismu mezi komunisty. Laskavě vás žádáme, abyste informovali vaše vedoucí orgány o tomto našem dopise.
Dokonce byste mohli v Halo novinách vydat text uvedený níže, jenž obnovuje pravdu, pokud jde o úlohu Syrizy a potřebu silné KKE ve volbách 25/1.

Giorgos Marinos
člen Politbyra ÚV KKE
zodpovědný za mezinárodní vztahy

http://www.ovkscmfm.estranky.cz/clanky/kscm---nase-pravda/negativni-uloha-strany-syriza-v-reckem-odborovem-hnuti.html

325953

28.1.2015 11:24

RE: Negativní úloha strany SYRIZA v řeckém odborovém hnutí .

martin bareš 90.?.?.?

Reakce na 325953

Pro Giorgos Marinos a opravdové komunisty.

I já nestraník pane Giorgosi se k Vám tímto připojuji.

A to i přesto že moji odpověď číst patrně nebudete.

Komunistická strana, alespoň její vedení již komunistická není. Zoranžověla a stala se podporou imperialismu a skromnou spolupracovnicí ČSSD a Socialistické internacionály, to jest i Syrizy. Její vedení se může jenom stydět.
A ono se stydí za Marxe, Lenina i Stalina - současní "vedoucí komunisté" jsou "evrokomunisté" - kosmetičtí vylepšovatelé říší zla - to je EU a USA.
Podpora Dolejše - jednoho z nich pro TTIP, jeho žvásty o ruském imperializmu a nepatrných chybách Západu - ano čtete dobře - nepatrných chybách Západu v počátku Ukrajinské krize, strkání hlavy do písku ohledně Ukrajiny, tam to dopracovalo celé vedení KSČM.
Ukrajinská krize a řádění fašistů nastavilo vedoucím komunistům u nás zrcadlo. A kdo nevidí, je prostě slepý.
Co na to řadoví členové, nevím. Buď jsou disciplinovaní nebo... nechci je urážet, nebo obojí.
Na vojně jsme museli držet hubu a krok, tam to jinak nejde, ale v politice??

Plně s vámi souhlasím a končím .

S pozdravem od marxisty nestraníka.

325985

28.1.2015 2:30

Ja Řekum moc nevěřím, ale kdo jinej nez tihle dohrci.

rad 77.?.?.?

No nekteri se radujete, ale jak mi rikaval tata, kdyz jsem zvanil: hic Rhodus, hic salta. Tak uvidime, protoze nemusi mit odvahu skocit, nebo je nenechaji se rozbehnout a o drzkopad nestoji. Ja politikum neverim, oni se vzdycky nejak domluvi. Nebo jsou k tomu donuceni. Taky by nebylo od veci, kdyby byl cistej, protoze tajny sluzby rady o kazdym sbiraji dikreditacni materialy... No jsem zvedavej. Rekove na rozdil od cechu se neboji jit do akce a demonstrovat agresivne a po tom, co dostanou na budku a par lidi zemre se neposerou a jdou priste zas. Takze jestli nekdo umi bojovat i za nas, jsou to Reci. Tohle mimochodem na nasi nature nesnasim. Tenkrat v roce 2000 ten bordel v ulicich rozhybavali cizinci s pankacema atp. Zbytek jako vzdy mirove. Ta sametovka nas taky dost poznamenala. Kdyby to stbaci zorganizovali tak, ze bychom meli pocit, ze bojujeme asi by to v lidech neco zanechalo, ale toto...

Nevite nekdo kdy na Klause zacali tlacit s tou jeho milenkou a media publikovala par rozmazanych fotek z velke vzdalenosti? Prislo mi, ze to bylo prvni varovani a priste uz nasadi ten pravej kalibr. Okamzite to utichlo ze dne na den.
Nebo si vemte dnesniho Zaoralka a srovnejte si ho se Zaorakem pred treba 5ti lety i driv. Vzdyt to byl zurivej rusofil. Doslova pres noc otocil. No socan, u nich se fakt clovek muze dockat cehokoli. Navic se nenavidi navzajem. Chci rict, ze kdyz to nejde po dobrym, na kazdyho neco vytahnou. A jak chlapovi stoji ptak...vzdyt k tomu staci luxusni stetka. Kazdej ma slozku.
Nebo Topolanek a to video pro buzeranskej web...Vsechno pouzivany s rozmyslem a za jasnym ucelem.

325966

28.1.2015 4:17

Stejne je to komedie a nepreskoci.

rad 77.?.?.?

Proste se s EU dohodnou, jinak to nejde. Jelikoz ma Recko cim vydirat, zacne se cukat. Merkelova a spol domluvi prijatelny kompromis a jede se dal. Doma to prodaji volicum. Kazdopadne se to za Reky nezaplati samo. Me prijdou chovanim jak cigani na socialnich davkach. Strojirenstvi zadne a samo se nepostavi. Nemaji sanci- ten stat je nereformovatelnej a z dlouhodobyho hlediska se kapitalismus neridi. Lidi chteji vsechno uz zitra. Takze dokud to pujde, musi mit nekoho kdo jim bude vse platit. Rusko jim nic platit nebude a vykupem olivovyho oleje je nezachrani. Pro recko rovna se vystoupeni z EU, vystopueni z Uradu prace a socialniho zabezpeceni- primo na dlazbu. Zadnej skok se konat nebude. Zaplatime jim to a jeste u toho budou drskovat. Pokud z toho bude kompromis- tedy oni budou drzet basu v EU a dostanou injekce za prijatelnych podminek na ukor ostatnich- je to bordel a od zacatku jasnej kalkul. Chci rict- ne za vsechno muze eurosojuz. Z velke casti jsou řeci dohrci a muzou si za to sami. Dotace jsou hezka vec, ale umet efektivne stavet, ridit novy podniky atp. tak to uz neresi. A Recko ma presne tenhle problem. Nez se tam neco vybuduje, naplanuje- nejsou sikovnej narod. Sikovnej evropskej narod znamena vyspele strojirenstvi. Jezdit s traktorem umi i tatar, kdyz se mu bude chtit. Mimochodem co se efektivity tyka a prispeni dotaci do zivotni urovne spolecnosti, nejsme na tom lip. stejne to shrabnou Babisove. Je skoda, ze se za dotace neda podporovat podnikani stylem: kdo zacne podnikat, tak do urciteho obratu/zisku bude prvni 3 roky osvobozen od dani. Jednoduse, efektivne, jasne, strucne, pro vsechny stehnej vzkaz. a ne jeste povinny DPH atp. Co ma beznej clovek z toho, kdyz slysi kolik miliiard kde tece, kdyz ma stejne min a min, dotace nedotace. Spousta velkych fabrik modernizuje, i kdyz by mohla modernizovat za sve- proste na to maji. Tak to budou mit aspon zdarma a to se vyplati. O neefektivite- kdyz uz to je a muzeme si sahnout, tak si pro to pojdme- se ani nebavim. Miliony na ruzny rychlopreskolovani, ktery jsou k nicemu a vydelava jen skolitel... Jde o to, ze ty programy pro nas socky (vsichni krom hornich 10litru) vymysleji urednici, kteri jsou odtrzeni od reality, tedy ze nespolupracuji v soucinnosti s lidma, kteri se tim na co se prispiva zivi. Vsude kurzy, divny rozvojovy programy, ale vzdy z toho řve, ze nejde o zakaznika- ten je jenom cislo, ktery je potreba vykazat. A uz to bezi roky- tedy museji videt, ze cisla se nelepsi a jde to vnivec. Jak rikam, urednik odtrzenej od praxe nemuze vymyslet nic, co by melo praktickej kladnej dopad. To je nemozny.

325970

28.1.2015 18:57

RE: 25 let po převratu ...

Kiviss 77.?.?.?

Reakce na 325970

... a tak fatální nevědomost.

Tvrdit, že "neviditelná ruka trhu" něco vyřeší je známkou nepoučitelnosti (eufemismus).

Již sedlácký rozum napoví, kde je větší pravděpodobnost omylu a krádeže.

a) Omyl č.1
Uštvaný živnostníček, co nemá čas na spočítání daní a řeší, kam by co ulil, jistě brilantně bokem vyřeší otázku vzdělanosti. A TO MYSLÍTE VÁŽNĚ? Bez podkladů, svodek, statistik, profíků ...?!

b) Miliony
Ty miliony, ale blíže miliardy, vysaje a propálí právě ten živnostník. Neznám takového, který nekrade, nebo si alespoň nepřikrádá! To nerozebírám to, že ti malí co okusují kosti pod stolem, dělají užitečné blbce a křoví těm echt grázlům.

c) Omyl č.2
Řekové jsou lidé, z masa a kostí, jako Vy nebo já!

d) Nevědomost
Zjistěte si skladbu dluhu, k čemu byl použit, kam protekl a kdo na konci "průtokáče" inkasuje!

Zbytek ...

326001

Příspěvků: 48

27.01. 01:27 R  Není to nějaké divné?
27.01. 12:00 Lilith  RE: Není to nějaké divné?
27.01. 18:43  RE: Není to nějaké divné?
27.01. 18:48 Lilith  RE: Není to nějaké divné?
27.01. 19:00 Lilith  RE: Není to nějaké divné?
27.01. 19:46 maršal Žukov  RE: Není to nějaké divné?
27.01. 23:14 Vanguard  RE: Není to nějaké divné?
28.01. 02:47 Lilith  RE: Není to nějaké divné?
28.01. 02:54 Lilith  RE: Není to nějaké divné?
28.01. 03:10 Lilith  RE: Není to nějaké divné?
27.01. 12:25 Honi soit qui mal y pense  RE: Není to nějaké divné?
27.01. 02:49  Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:
27.01. 05:59 lindsay  RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:
27.01. 11:15 hc  RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:
27.01. 21:21  RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:
27.01. 22:55 Einsicht  RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:
28.01. 04:49 lindsay  RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:
28.01. 11:41 Robert Nohejl  RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:
27.01. 23:12 Vanguard  RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:
28.01. 05:56  RE: Pred nekolika dny jsem dostal email s timto nadpisem:
27.01. 04:20 ijn  bansksteri nás naženou do války s osvoboditeli
27.01. 07:37 orin  Europsky politik
27.01. 08:48 výjimečné porušení omerty  RE: Europsky politik
27.01. 09:15  Absurdní spojení "Europsky politik".
27.01. 23:02 Einsicht  RE: Absurdní spojení
28.01. 10:47  RE: Absurdní spojení
27.01. 09:22 Ghis  RE: Europsky politik
27.01. 12:46 Andrew Siddur  RE: Europsky politik
27.01. 17:03  RE: Europsky politik
27.01. 09:11  Taka ako Island!!!
27.01. 16:50 Malý a zvedavý  zadlžovanie
27.01. 18:13 .lak  RE: zadlžovanie
28.01. 17:15 Honza999  RE: zadlžovanie
28.01. 22:35 hc  RE: zadlžovanie
27.01. 18:41 Anellus  Řecko a EU
28.01. 08:04 Erwin  RE: Řecko a EU
28.01. 16:32 dub  RE: Řecko a EU
27.01. 19:17 martin bareš  Řecko
27.01. 20:49 Kiviss  Bude další evropské humanitární bombardování?
27.01. 22:00 ir  Pred Reckymi volbamy....
27.01. 23:04 Andrew Siddur  RE: Pred Reckymi volbamy....
27.01. 23:08 naiva  RE: Pred Reckymi volbamy....
28.01. 00:14  RE: Pred Reckymi volbamy....
27.01. 22:31 Hubert Huječek  Negativní úloha strany SYRIZA v řeckém odborovém hnutí .
28.01. 11:24 martin bareš  RE: Negativní úloha strany SYRIZA v řeckém odborovém hnutí .
28.01. 02:30 rad  Ja Řekum moc nevěřím, ale kdo jinej nez tihle dohrci.
28.01. 04:17 rad  Stejne je to komedie a nepreskoci.
28.01. 18:57 Kiviss  RE: 25 let po převratu ...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

31

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 66 čtenářů částkou 9 334 korun, což je 31 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,50 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,74 Kč
Australský dolar
16,13 Kč
Švýcarský frank
23,69 Kč
100 japonských jenů
21,77 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,79 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,73 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 348,40 Kč
1 unce stříbra
421,37 Kč
Bitcoin
238 226,55 Kč

Poslední aktualizace: 16.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 893