Diskuze k článku

Nejsem Charlie

Příspěvků 39

12.1.2015 3:39

Saker stoji rovne

n.z. 99.?.?.?

zvlaste v dnesnim prispevku (11.ledna) tomu dal spravnou prichut: Brainwashed zombies and hypocrites (pruvod 3 milionu a 40 hlav statu).

Slavime drzost provokateru, kteri dostali svoji odplatu a opomijime utrpeni milionu? My ne, ale ti co nas representuji.

324897

13.1.2015 12:11

RE: Matka Únia hnedNe.

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 324897

May be I´m Charlie,
but I´m not Charlie BROWN.

325066

12.1.2015 4:59

Ani já nejsem Charlie! Proč takto neoplakáváme miliony lidí, které "Západ" v průběhu posledních dekád zmasakroval?

Martin Hofer 90.?.?.?

Proč tu není mediální tryzna za oběti kazetové munice při humanitárně-bombardovací genocidě v Jugoslávii? Za statisíce mrtvých iráckých dětiček, o kterých Madla Korbelová prohlašuje, že jejich smrt byla fajn? Proč tu není tryzna za ruské novináře nedávno zabité v Donbasu? Proč neoplakáváme těch několik desítek mrtvých, co za poslední týden zabili americké drony v Pákistánu? Proč nesmutníme nad civilním obyvatelstvem bestiálně masakrovaným Pornošenkovou vládou na Ukrajině střelbou z gradů? Proč neoplakáváme tisíce dětiček v Africe, které díky idiotské politice pěstování biopaliv a následnému růstu potravinových komodit denně umírají s nafouklými bříšky bolestivou smrtí hlady po té, co Mezinárodní měnový fond zničil jejich země nesplatitelnými půjčkami a lichvářskými úroky? Proč neoplakáváme statisíce libyjských občanů, kterým jsme díky zavraždění jejich milovaného Kaddáfího uvrhli do bídy a chaosu a teroru? Proč neoplakáváme všechny ty, kterým námi sponzorovaní Al-civiliské uřezali hlavy v Sýrii a snědli jejich vnitřnosti? Čím si tuto výsadu zasloužila redakce jednoho pochybného karikaturistického plátku?

324899

12.1.2015 5:55

RE: Ani já nejsem Charlie! Proč takto neoplakáváme miliony lidí, které

Heriot 85.?.?.?

Reakce na 324899

Naprosto přesné...

324901

12.1.2015 6:43

RE: Ani já nejsem Charlie! Proč takto neoplakáváme miliony lidí, které

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 324899

Pretože je to čukotkská čvarga, ktorú zasiahol dych draka.

324903

12.1.2015 7:47

RE: Ani já nejsem Charlie! Proč takto neoplakáváme miliony lidí, které

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 324899

Protože Francie jako leader zemí Ligy arabských států již nepatří do evropského kulturního okruhu, nýbrž do arabského a tam si na teatrální komedie zejména při pohřbech potrpí.

324907

12.1.2015 17:39

RE: Ani já nejsem Charlie! Proč takto neoplakáváme miliony lidí, které

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 324899

http://www.zvedavec.org/vezkratce/9659/

324979

13.1.2015 1:44

ODVOJOVANI

favela 113.?.?.?

Reakce na 324899

takze neco do hrsti, terorologove se shoduji ze islamsky terorismus je proti Koranu.Nic takove ho tam neni psano.Kdyz se v obdobi vlady katolickeho Vatikanu ale nekdo dopustil neceho proti bibli byl krute ztrestan/upalovani,krizacka tazeni,muceni atd/.Zaver kde jsou ti spravedlivi co maji ztrestat kazdeho heretika kdo dela neco proti Koranu. Ale zakladatel a autor sam dobyvatelsky valcil kde se dalo to tam taky nejni,jedine jednou vytahl proti zidum z duvodu,ze mu nastrcili manzelku /myslim patou/ ktera mela za ukol ho otravit.Ve francii asi zrusilii blazince.President francouzkej zjevne vypatlanej zacal hned kricet "teroristicke utoky nemaji nic spolecneho s islamem"...kdyz chvilku predtim teroristi taky kriceli alah akbar,my sme Al Qaeda" a podobne ze chteji bejt martyrove" tedy martyrove a bez nabozenstvi?? Jako vsechny valky zapad uspesne prohrava i tuhle uz vice nez 13 let,prohrava i zapadem oziveny banderofasismus ,ale nepritel je nejakou zahadou Rusko,kdo si pamatuje ze by rusove provadeli teror,ven s tim./Mozna ze demoteror je neco odlisneho/ Mimochodem zlevneni nafty na 50 za barrel je neuveritelne.Podle medii,protoze donedavna nahlas a furt pistely houfne spolu s politiky ze nafta brzy dojde, odhadem jiz pred 4mi roky nemela zbejt ani kapka../a hrobove hruzy co bude bez ni byly na nas vypousteny!!/Jako 300 postriku z letadel na S.Francisco v 50tych letech. Putin naopak teroristy zkrotil a zobou mu z ruky /budou mu za to stavet pomniky/ a beze sporu ma spojeni s mafii /tomu se neni mozne v Rusku vyhnout/, ktera tam za jelcina spoluvladla.Dalsi ekonomika pod tou oficialni je velmi vlivna a tak sankce s jejich pomoci brzy nenapadne usnou..Valka proti teroru se odehrava tak ze nejmocnejsi stat + cele NATO prcha z Afganistanu porazeni,rusi zakladny i jinde /uz na to nemaj/vyvezli demokracii do Iraku a proti teroru bojuje nekde jakasi mala skupinka kmene Peshmengu/prej Kurdu/ zapad taky pomaha teroristum proti svemu byvalemu priteli Asadovi. Jinak humor vcetne vtipu a karikatur jest spolecnym kulturnim dedictvim Evropy a tak se musi zabit doslova spolu s dalsimi svobodami az zbyde ta jedina lezt USA do pr...., uz se tak deje dost dlouho..Tryzny za obeti zapadniho terorismu vcetne tech proti vychodnimu bloku by se museli konat nekolikrat denne aby doslo na vetsinu obeti,vcetne obeti bratri Masinu. Slavnych to vrahu svych spoluobcanu. Jejich otec plukovnik Masin byl svetovy superhrdina odboje /clen snad nejucinnejsi odbojove skupiny na svete/ ale nikdy nezabil jedineho cecha./Incident ve Venlo kdy se britsky idioteckove v roli britskych agentu nechali unest a na schuzku s udajnymi protihitlerovskymi odbojari prinesli cely dlouhy seznam vsech odbojaru Evropy, proc ten seznam brali sebou je zahada /uhodnutelna v momente kdyz si uvedomime ze zapad chtel pomahat Hitlerovi/a znicili cely evropsky odboj /jo to udavani za Protektoratu nekterym lidem dela dobre maji aspon neco na cechy/, ale je mnoho jinych veci za tim i pripad textilniho ing. Havlicka.Kdyz to nebudou teroristi znici svet Monsanto /vysvetleni jak je zdlouhave/ protoze ted Ukroidi do...Automaticky kráceno

325034

13.1.2015 1:49

Vyvoj,rozvoj, odvoj pokr.

favela 113.?.?.?

Reakce na 324899

....dostali 17 miliard za to ze nechaj biofasisty radit na Ukr. odkud se to sychr rozsiri dale do Evropy./jako sojove boby/. Dnesni vyvoj situace potira slavnou Darwinovu burzoasne- imperialistickou teorii o vyvoji druhu / i podruhu/. Uz pred casem jsme se zacali ODVOJOVAT zpet do prehistorie...

325035

12.1.2015 9:06

Označili nepriateľa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Kedže si každý večer zapneme správy a veríme všetkému tak ako nám to naservírujú, tak odteraz vieme, že za všetko môže islam.
Odteraz je to náš úhlavný a najmä spoločný nepriateľ a keď čisto náhodou bude v dohľadnej dobe "novým" cieľom Sýria, Irán a podobne, tak to s nadšením odsúhlasíme.
Potom sa už istotne budeme mať všetci dobre.

324917

12.1.2015 9:27

Tak dlouho se chodi....

Carlos IV 46.?.?.?

Tak dlouho se chodi se dzbanem pro vodu az se ucho utrhne.
Totez ovsem plati i vinu.....Ted asi hodne zhorklo.

324920

12.1.2015 10:57

takovy humor by jim nevadil

stefan 78.?.?.?

http://cerny-humor.cz/vy-jste-zid-ne-ja-jsem-serif-kurva/ [chechtot]

324932

12.1.2015 11:58

TAKY NEJSEM CHARIE !!!!!!!!!!!!

Emil Robot 46.?.?.?

...hlavně,že mezi těmi přiblblými EU-pokrytci mašírovali ty dvě košer prasata Netanyahu a Porošenko.... právě kvůli takovejm,jako oni,je ten svět tak zkurvenej a životy spousty lidí v něm....ti z toho všeho musí mít ale prdel....[bliji]

324940

12.1.2015 15:47

Nominace na Darwinovu cenu = stvrzení, že Charlie Hebdo si o útok koledoval

Mufi315 89.?.?.?

Pokládám řečnickou otázku zda-li je za urážku a vysmívání adekvátním trestem smrt? Šokuje mne, že autor by nominoval redaktory Charlie H. na Darwinovu cenu - jako by si snad za to mohli sami. Připustit takovou myšlenku je ovšem stejné jako připustit, že žena si přímo koleduje o znásilnění, pokud jde v noci spoře oblečená po ulici.
Autor jaksi zapomněl zmínit, že člověk není vlak. Není to stroj. Dokonce to ani není zvíře, který když rozdráždíte tak vás může napadnout. Člověk má rozum a má schopnost jednat nejen emocemi. Což ostatně v případě atentátníků je naprosto zjevné. Útok byl cílený a připravovaný. Zatímco cílem redakce Ch. H. nebyl žádný protiprávní čin, ani nepřímá vlastní sebevražda. Jednalo se pouze o provokaci a zesměňování opírajíce se plně o svobodu slova.

Žádná invektiva (a to dokonce osobní - vaše, popř. vaši rodiny) nelegitimizuje právo na fyzické napadení; max. může být hodnocena jako polehčující okolnost. Je ovšem velice příkladné, že kvůli urážce svého vyznání/přesvědčení napadají ostatní jinověrce výhradně muslimové. To nespíš CH. H. správně tušil. Právě proto velice umě přilíval olej do ohně.
Moje otázka: Napadlo by snad někoho z vás, že by měl být kdokoliv zavražděn za urážku nebo zesměšňování ateismu?

324963

12.1.2015 16:27

RE: Nominace na Darwinovu cenu = stvrzení, že Charlie Hebdo si o útok koledoval

Donifan 178.?.?.?

Reakce na 324963

On, autor chtěl vystihnout obraz jednoho přítomného okamžiku, kdy jsou síly v pohybu, někam směřují, někde síly vyústí..
obraz : žena,kočka jdoucí parkem spoře odděná, v blízkosti jakéhosi getha, kde žijí samí zajímaví týpci apod..potká známého, který spěchá ani se neohlíží a říká ženě ,, Boženko, neblázni, nechod tam, zcela jistě tě znásilní, nemusíš to přežít..,,
,, Ále, Láďo, vždyt jsem minulý tejden šla tajdle v Kolíně náměstím a nic se mi nestalo...a vůbec nejseš ty nějakej zapšklej? Co si to o mě myslíš..?!,,
,,Boženko, ty si dočista přišla o rozum..Já proti těm lidem nic nemám, já tam pracuji v centru, pomáhám jim..já ti jen říkám V TUTO CHVÍLI KDY ZHODNOCUJI DANÝ STAV VĚCI že pokud tam kurva půjdeš, tak se smiř s Bohem a připrav se na ne moc příjemnou smrt!,,
,,di do prdele Láďo,,

324968

12.1.2015 18:26

RE: Nominace na Darwinovu cenu = stvrzení, že Charlie Hebdo si o útok koledoval

Ďuro Trulo 89.?.?.?

Reakce na 324963

Mufi napsal:
Pokládám řečnickou otázku zda-li je za urážku a vysmívání adekvátním trestem smrt? Autor jaksi zapomněl zmínit, že člověk není vlak. Není to stroj. Dokonce to ani není zvíře, který když rozdráždíte tak vás může napadnout. Člověk má rozum a má schopnost jednat nejen emocemi.
Mufi má plnou pravdu i v případě napadení Iraku emerickými fašistickými hordami byl použit lidský rozum na vylhanou záminku k válce a to vlastnění ZHN režimem Sadama Husaina.
Propašování 300 židokomunistů pod vedením Lenina přes troje hranice válčících států a dvě bojové fronty do Petrohradu za účelem vykonání bolševické revoluce bylo rovněž racionální. Iniciátoři těchto racionálních akcí zdevastovali svět k obrazu svému (židofašisticko talmudskému) a my o tom dnes nesmíme ani veřejně ceknout, natož napsat pár řádek na Zvědavci bez "zákonného trestu"!
Rozhodně něco ve světě není v pořádku, když ovčani na povel bečí v nové eurobabylonské věži (Paříži) a nebečeli celé věky kdy byli i s dětmi a vnuky hnáni na košer porážky.
Přeji ovcím hodné pastýře a milosrdné vlky. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

324986

12.1.2015 18:48

RE: Nominace na Darwinovu cenu = stvrzení, že Charlie Hebdo si o útok koledoval

Ňoňo 78.?.?.?

Reakce na 324986

Slúchajú oňi Ďuro Truľo sem: Niežebi oňi pravďi ňemaľi, aľe nak to tak nahajú! Všetci sme nasraňí, aľe aspoň časť nás verí že sa to dáko s kostolňím riadom napraví. Keď ňie po dobrotki, tak po zlotki.

Náš život je príliš krátky, na to aby sme "prezreli".
Ako píše Milan Rúfus: Krok Boha býva pomalší. Pomalší, ale nezastaviteľný.

324993

12.1.2015 18:48

RE: Nominace na Darwinovu cenu = stvrzení, že Charlie Hebdo si o útok koledoval

jannnn 85.?.?.?

Reakce na 324963

Zdravim. Plne s vami suhlasim. V karikature sa kritizuje (a samozrejme prehana) nejaka zla vlastnost,co neznamena ze tu zlu vlastnost maju vsetci prislusnici danej skupiny, ale iba niektori. A preto nikto nemoze obvinovat autora ze oznacil vsetkych moslimov za teroristov, nasilnikov atd. Z toho dovodu autor nenapada celu skupinu a nijakym sposobom si "nezasluzi" trest (a uz vobec nie smrt). Naopak v tejto dobe preukazali odvahu a poukazali "ze nieco zhnile je v state danskom". Navyse v europe neplati sarija, ale iny pravny predpis a na nasom uzemi sa urazka nabozenstva netresta smrtou. A ospravedlnovat toto prikladom nejakej zeny sporo odetej ze si koleduje o znasilnenie a ze bola varovana.... Nikto nema pravo ju znasilnit a ak je niekde miesto kde by to hrozilo nie je problem u zeny ale v ludoch ktori tam ziju a stat by to mal aj patricne riesit. Ak su to pristahovalci aj zvazenim poslania do domovskej krajiny. Co sa tyka toho kto za tym stoji a preco a aj dalsie veci..., na to mam malo skusenosti a vedomosti aby som hodnotil.

324992

12.1.2015 21:25

RE: Nominace na Darwinovu cenu = stvrzení, že Charlie Hebdo si o útok koledoval

G.S 178.?.?.?

Reakce na 324992

http://www.badische-zeitung.de/ausland-1/provokateur-vorgefuehrt-sine-kolumne-jean-sarkozy--4126597.html Vtedy sa zosmiešňovať a kritizovať nesmelo.

325015

12.1.2015 21:30

RE: Nominace na Darwinovu cenu = stvrzení, že Charlie Hebdo si o útok koledoval

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 324963

Není pravda, že za urážku se násilím mstí jenom muslimové. Dělají to lidé všude na světě, což jistě není správné, ale je to realita.

Je bláznovství se hádat s vědou, statistiku na tak obrovském souboru lidí neošidíte a nepřehádáte. Jednotlivý člověk má schopnost se řídit i rozumem a má i svoji morální odpovědnost, ale pro obrovské sociální skupiny nic takového neplatí. Proto má pan Saker pravdu, že redaktoři Charlie H mohli při zdravém rozumu něco takového předpokládat. Troufám si vyslovit názor, že většina soudně uvažujících lidí podobnou událost očekávala a mnozí si jistě dopředu připravili, jak jí politicky využijí. Realita bude odpovědí na Vaše argumenty.

Ještě si, prosím vás, položme otázku, co pěkného a dobrého přinese zesměšnění jakékoli náboženské víry? Dělat to a ještě si za to nechat platit, to považuji za naprosto odporné a ani "mučednická smrt" v podobě atentátu islámskými extrémisty redaktorům morální kredit nepovýší. Takže fuj, Charlie, není to jen Darwinova cena, ale ještě něco mnohem horšího...

325016

14.1.2015 5:01

Optimista tvrdi

favela 113.?.?.?

Reakce na 324963

...ze clovek ma rozum , pesimista souhlasi,s tim, ze ho ma ale nekde schovanej a nemuze ho najit...a to i vsichni dnesni a vcerejsi "Charlyove" , legitimizovat znamena jednat ,ridit se uplatnovat ale co kdyz ten zakon rozum nema ani mit nemuze..Taky je velmi nedokonaly a napr. za komunistu jsme vedeli /my i komunisti ,bez vyjimky jenom blbci ne//ze se musi zakon aplikovat a interpretovat podle dane situace a nekdy vykopnout zpet odkud se vzal jako neco nepouzitelneho, zbytecneho tedy i prekazejicicho , /jako napr. vsechny dnesni zakony proti terorismu./...ponevadz se taky obcas bral v uvahu lidskej humanismus... "Charlyovy ovce " se ale zabyvaji pouze tendencni pritomnosti, Co by se asi stalo , kdyby vylezli miliony s nekompromisnim pozadavkem "START WAR AGAINST ALL WARS" a dohlizeli na okamzite provedeni a napr jako dusledek uplne odzbrojeni sveta pro zacatek...
Mala chybicka se vzdycky vloudi a tak demonstrujici za svobodu tisku "Charlyove v Tramtarii i v jinych statech /Svedsko atd/ si neuvedomuji , ze zmineny magazin se nesmi prodavat v techto zemich...prevelice svobodne-demokratickych!!! Tak kdepak ten rozum asi je...a jede pres to vlak a nebo ne?

325100

12.1.2015 20:39

Sedm století vývoje prostě chybí. Nic víc, nic míň.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Celé jádro problému je, že islám je evolučně zaostalý za křesťanstvím o 7 století. Projděte si historii křesťanství. Od roku 325 kdy se stalo nástrojem moci, má za sebou stejný vývoj šíření víry ohněm a mečem, bratrovražedné boje a hromady mrtvol. Islámu prostě chybí 7 století vývoje k dnešní toleranci křesťanství, která není v silně katolických zemích 100%, ale je snesitelná pro normální život. Otázkou je, jestli se pomocí moderních technologií informatiky dá tento rozdíl srovnat během 100 až 200 let, nebo naopak dojde ke střetu kultur.
Osobně se domnívám, pokud budou evropská jelita prosazovat multi-kulti, tak dojde ke střetu civilizací, protože sociální systém, který by to tlumil, na ten prostě Evropa nemá a je otázkou zda by byl dostatečně tlumícím prvkem. Pokud by tyto dvě civilizace byly odděleny pevnou a vytýčenou hranici a obchodovaly a vyměňovaly by si zkušenosti, jako rovný s rovným, bez vzájemného kolonizačního ohrožování, tak se během těch 100 až 200 let ten rozdíl může srovnat.

325008

13.1.2015 11:14

RE: Sedm století vývoje prostě chybí. Nic víc, nic míň.

vl 89.?.?.?

Reakce na 325008

100% souhlas. Ale co s tím dělat? Západ dnes narazil na to, že jeho vlastní hodnoty vedou ke svému (těch hodnot) zániku. Svoboda, rovnost, bratrství. Vysvětluj to někomu, kdo žije na úrovni upalování čarodějnic, že se má svému prorokovi (který byl ve své době jen prozíravým obchodníkem a islám mu tehdy měl sloužit k obchodnímu úspěchu) vysmát. Upálí tě - a hůř. Představ si Roháče z Dubé s rotou samopalníků. To by dnes na místě Sionu byl stopatrový památník a chrám. A žádná svoboda vyznání.

325063

13.1.2015 13:19

RE: Sedm století vývoje prostě chybí. Nic víc, nic míň.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 325008

Pan Umlauf (jezuita) píše:

Nyní mi jde o otázku tzv. „terorismu“ v souvislosti s křesťanstvím. Nadpis jasně ukazuje, že hrozí riziko návratu konfesijních válek typu Třicetileté války (1618-1648) mezi katolíky a protestanty, která vylidnila Evropu. Nakonec moudří mužové usoudili, že třeba řádění ideologicky a politicky zblblých křesťanů udělat přítrž. Definovali stát čistě laicky, na základě společenských smluv založených na pouhém pudu sebezáchovy, postavili proti náboženským ideologiím filosofii osvícenství, tolerance a lidských práv. Tím spustili od 17. století proces sekularizace, který dnes prakticky vyhnal křesťanství z veřejného dění. Proto mohou kapely jako Pussy Riot dnes veřejně urážet křesťanské symboly, a nikoho to nijak zvlášť nedojímá. A pokud to dělají v Rusku, tak jim tzv. „liberální“ novináři placení korporacemi ještě tleskají. Tam, kde proces postmoderny a sekularizace zatím nevkročil, dané civilizace brání základní symbolické hodnoty proti zneuctění, třeba i s puškou v ruce. Na Blízkém východě to bylo vždy, a nejvíce teroristů i dnes pochází ze Saúdské Arábie.

OD STUDENÉ VÁLKY K VÁLCE NÁBOŽENSKÉ

325067

13.1.2015 14:19

RE: Sedm století vývoje prostě chybí. Nic víc, nic míň.

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 325067

"I naháňať budete ich medzi dvoma lžami,
žeby pravdu nikdy nepoznali.."

medzi dvoma, alebo i viacerými..
žeby tAlNudistika v praxi?

Dnešný "liberalizmus" je rovnaká smrť civilizácie,
ako všetky tzv. náboženstvá.
..detto marxizmus.
Koncepcia identická - otrokárska..
len na úrovni podvedomia.

Infernálny cyklus
1.liberalizmus(anarchia) - 2.revolúcia(puč, vojna) - 3.totalita
bordel-mäsiarsky šok-teror

Dokolečka dokola, okolo stola-la-la
Kolo-kolo mlynské,
za ŠTYRI rýnske
..alebo rímske.
Ktoré 4?

Kto vytiahne čarovný meč,
i do oprátky zrobí seč?

Meč je v rozprávkach symbolom
lepšieho spôsobu myslenia.
Metódy, metodológie spoznávania pravdy,
objektívnej reality,
miesto ukájania subjektivity..neukojiteľnej
Rozlišovania dobra a zla.
Aproximácia pravdy a rozlíšenia lži
v informačnom šume aktuálnych dní..

Bájka "O oprátke draka Úraka."
..alebo tá
"O slepom Jankovi(Honzíkovi),
čo sa zo sna sfeta blbých prebudil."

325070

12.1.2015 21:16

Európa nie je USA

novapalo 212.?.?.?

Celý článok je nezmysel. Článok sa nám chce prezentovať ako to isté, čo si USA zinscenovali v roku 2011, keď si zostrelili v New Yorku dvojičky. Všetci vieme, že si to ekonomické elity zinscenovali sami. Nebudem sa tu zaoberať dôkazmi. Všetci, kto chce, si to nájdete na internete.
Ale EU je v úplne inej situácii. Západ EU má skutočný strach z islamu. Západ už verejne hovorí, že multikultúrna spoločnosť je omyl a nezmysel.
Pozerali ste v televízii, kto bol v tom veľkom sprievode v Paríži? Ja som sledoval všetky kanály. Nebol tam skoro žiadny černoch a ani arab......... ?? Ale však v Paríži vraj žije už asi 50 % černochov a arabov? Prečo nikto z týchto cudzincov nebol v tomto sprievode?!
Pretože oni sa už všetci dištancujú od západnej civilizácie a ich hodnôt. Nakoniec ja sa im nečudujem.
My Slovania tiež nemáme nič spoločné s týmto tupým a zločineckým koristníckym západným Vatikánskym systémom. Nechajme západné národy, nech sa popasujú s tými, ktorých najviac ničili a zabíjali. My Slovania sa dištancujme od západu a ich ideológie. My Slovania (Slováci) sme žili na našom území v Uhorsku už 3000 rokov pred Kristom. Znalosti našich predkov v obore ťažby a spracovania rúd boli nedostižné pre ostatnú Európu ešte ďalších 2000 rokov. Tak čo nám chce Vatikán a západ ponúknuť?
Len kresťanský podvod, nič iné nedokážu.
Islamský problém je karma západu a ja im to z duše prajem. Islam je spojenec nás Slovanov, ktorí sa obraciame na našich predKristových predkov. Pretože Kristus bol Rímskymi mocnármi, skrachovanej Rímskej ríše, zneužitý hlavne proti nám Slovanom. A my Slováci sme priami potomkovia najstarších Slovanov v Európe. Naši predkovia učili Indiu a naše náboženstvo Slovanské (na Slovensku - existujú nezvratné dôkazy) bolo predlohou pre všetky ďalšie indické náboženstvá........
Islam je našim blízkym spojencom proti západu a Vatikánu. Teda len pre pravých Slovanov, ktorí duchovne sú schopní ovplyvniť islám na svoj obraz. O tom západ ani len nedokáže neuvažovať. Západ je nesmierne jednoduchý, teda tupý. Západ je degenerovaná žumpa a odpad........

325013

12.1.2015 22:28

Ani ja nie som Charlie

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Ja som Donbass, som Nikaragua, som Chile, som Vietnam, som Hirošima, som Gaza, som Wounded Knee.

325021

12.1.2015 22:32

Kdo sponsoroval a řídil akci proti H.B.?

Honi soit qui mal y pense 46.?.?.?

Nechápu proč všichni věříte tomu, co vám předkládají média. Skutečně si všichni myslíte, že to provedli ti dva hoši kvůli jakýmsi karikaturam bezvýznamného plátku?
A co je výsledkem? Rozhořčení,nenávist,odpor vůči muslimům a islámu.Straší nás Džihádem a Šarijou.
Na obzoru je další "preventivní válka proti teroru" podle Strategie "Clash of Civilizations" od Bernarda Lewise vypravovanou pro US National Security Council a spopularizovanou Samuelem Huntingtonem.
Není to ani v Teheránu, Riadu nebo Kabulu kde se připravuje souboj kultur, nýbrž ve Washingtonu a v Tel Avivu.
Sponzoři této akce neuspokojili cíle Džihadistů, Al-Kaidy ani Talibánu. Za to neokonzervativní a neoliberální jestřábi si mnou ruce.

325023

12.1.2015 23:03

RE: Kdo sponsoroval a řídil akci proti H.B.?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 325023

Jejich tajné služby vyrobily 9/11, Al-Kaidu, Islámský stát, tak proč ne tohle? Prostě Rusko jako nepřítel, to už moc dobře nefunguje, zato islám ... Stálo by za to zjistit, kdo Charlie H založil, podporoval a proč. Nic dobrého za nimi nebylo.

325029

13.1.2015 9:44

RE: Kdo sponsoroval a řídil akci proti H.B.?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 325023

Dobře napsáno, dobře.
Saker kalí vodu a uvádí v článku nepravdy.
Pro dokreslení situace: http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/2005-redakce-charlie-hebdo-podporovala-puc-na-ukrajine-podivejte-se-na-karikatury

325054

13.1.2015 5:42

....nejsm Charli

kočkodan 95.?.?.?

prapodivné okolnosti teroristického činu:
- teroristům v akci do tváře nikdo neviděl, měli masky - ale proč? vždyť stejně chtěli zemřít jako mučedníci.....
- aby nebylo pochybností kdo jsou, zanechali na sedadle průkaz totožnosti; snad proto aby média označila s jistotou a velmi rychle pachatele?
- snadno policistům utekli, ale po cestě zanechávali stopy (krádež auta, benzínová stanice) jako by vedli policisty na předem určené místo
- kdo může s jistotou tvrdit, že na tomto místě nedošlo k záměně skutečných teroristů za uvězněné bratry a jejich následné vyhnání před zbraně policistů, kteří se vůbec nepokusili "teroristy" zajmout, ale rovnou je popravili
- ale aby bylo jasné, že nejde o jednotlivé fanatiky, ale o promyšlenou akci "islamistů" proběhl další útok na židovský obchod, jehož pachatel sice zahynul, ale jeho partnerka, která patrně teroristy vybavila zbraněmi a stála za celou akcí kupodivu bez úhony včas zmizela.....

325041

13.1.2015 11:52

RE: ....nejsm Charli

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 325041

Jestli máš pravdu (a je to docela možné), jsem rád, že jsem starý a nedočkám se dalšího jednání téhle hry.

325065

13.1.2015 9:34

Stupidita zvědavce nezná mezí

Charlie de Schwarcenberg 188.?.?.?

Je mi jedno, jak oblíbený je pisatel tohoto duševního salátu. Doposud jsem žil v omylu, že zvědavec je jakousi alternativou mediální masáži maintreamu ideologizace.
Po přečtení tohoto článku jsem změnil názor.
Přetisk článku bez správného zasazení do dobového kontextu na mne působí jako důvod potvrzení oprávněnosti potírání podobných aktivit.
Dle mého názoru by se autor neměl trestně stíhat, ale měla by mu být poskytnuta kvalitní psychologická péče.
Uvědomuji si, že mé hodnocení vychází z mých subjektivních zkušeností, nicméně za 60 let studia jevů, na které se pisatel nekompetentně odvolává, mohu říci, že článek je DEMAGOGIÍ NEJHRUBŠÍHO ZRNA!
Vše je postavené na hlavu a přece se najdou tací, kteří to obdivují. Například s těmi kolejemi je situace jiná.
Koleje a vlak je naše společnost, jež dovolila Muslimům této technologie (společnosti) využívat. Muslimům se nelíbí, používání železnice nevěřícími a tak se rozhodnou lehnout na koleje, aby zabránily provozu (vyžadování šarii). Charlie neuděl nic, aby donutil provozovatele železnice obnovit provoz. Pouze si nehrdinsky kanalizoval svoji frustraci nemožnosti vynutit svá práva do celkem neškodného humoru.
Muslimové namísto toho, aby si uvědomili, že se snaží podmanit život svých zachránců a zanechali svého jednání, rozhodnou se pomstít urážku v podobě pravdivého pojmenování věcí.

Jestli je masová vražda v takové situaci vydávána za hrdiný postoj, pak zastánci opravdu patří do chráněných oddělení nemocnic.
Chybné myšlení se často samo vydává za oběť společnosti. Ve skutečnosti je to kombinace špatného myšlení a charakterových vad osobnosti.
Již staří indičtí mudrci před 3 000 let věděli, že takový přístup je dám "závojem nevědomosti a klamu" , který nazvali MÁJA.

Studoval jsem Korán i různé islámské výklady jako Tahúd. Proto považuji toto hnutí za hrozbu civilizaci nejvyššího řádu. Ojedinělé masové vraždy nejsou tím nebezpečím. Opravdovým nebezpečím je HLOUPOST A KRVELAČNOST TAKOVÉHO UČENÍ. Mohamed byl obyčejný hajzlík, který se chtěl stát božím poslem. Tehdejší krize státního křesťanství v Římě mu dala šanci. Informace čerpám ze 150 let staré knihy amerického orientalisty s vědeckou proslulostí.
Mohamed se nechal inspirovat brutalitou Mojžíše, který je uctíván za přínos DESATERA. Jenže desatero bylo stejně jako římské právo výsadou ELIT nikoli celé společnosti.
Proto mi připadá směšné, když OTROCI VE SMYSLU KORÁNU zabíjejí nevěrce jen proto, že islamistům nastavují zrcadlo jejich vlastní hlouposti. Vrazi redaktorů podle šarii neměli právo (otroci) se takto sami rozhodnout, protože už toto samotné rozhodnutí je usvědčuje z NEPOSLUŠNOSTI VŮČI KORÁNU!!! Rozhodnoutmohl pouze chalív. Tito teroristé by měli být dáni do "klatby", aby měl každý muslim povinost je usmrtit za porušení posvátných naříz...Automaticky kráceno

325053

16.1.2015 8:20

RE: Stupidita zvědavce nezná mezí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 325053

>Doposud jsem žil v omylu, že zvědavec je jakousi alternativou mediální masáži maintreamu ideologizace.

>Dle mého názoru by se autor neměl trestně stíhat, ale měla by mu být poskytnuta kvalitní psychologická péče.

>Uvědomuji si, že mé hodnocení vychází z mých subjektivních zkušeností, nicméně za 60 let studia jevů, na které se pisatel nekompetentně odvolává, mohu říci, že článek je DEMAGOGIÍ NEJHRUBŠÍHO ZRNA!

>Vše je postavené na hlavu a přece se najdou tací, kteří to obdivují.

Souhlasim, ale je to zbytecne jako s oficiálnimi medii anebo ceskou vladou. Opravnene kritiky jsou na dennim poradku, a furt se presto jede pryc posvem. Nejcharakteristictejsim zdejsim "expertem" je diskutujici 203.?.?.? (Kyda zde vyplody sve choroby uz 14 let.) To je nesvepravnost, at uz naplni, ci sdelenim. Co nadelame. Prehlizeni kririky je zachranou demokracie, tedy te odnoze s uvozovkami, coz se vztahuje i na Zvedavce.

325244

13.1.2015 21:02

Dovolím si jeden dotaz :

kubrt2 89.?.?.?

Jak dopadnete na Sicílii, pokud prohlásíte veřejně že něčí matka byla ... ? O něco líp, nebudou vám řezat hlavu - dostanete sekaný olovo z lupary.
Hrajeme si na arbitry, normalizujeme vzory chování podle nás - jsme ale kurvy kurevský, sereme na starý rodiče, děti buď rozmazlíme nebo je hodíme do vody, potřebným seberem co jde a pak si horní 3% na dobročinnejch koncertech plácají játra, jak z "daňově optimalizovanejch" dejme tomu 250 mega ( v normálních zemích se to jmenuje daňový únik a je to většinou soudem hodnoceno natvrdo ) hodí šek na kilčo ...
My chceme někoho moralizovat ??? Ve jménu svobody slova, ještě k tomu ?
Když mi někdo způsobovat svou nevymáchanou hubou problémy nebo i jen nelibé pocity, zkusím se s ním v klidu domluvit aby toho nechal. Pokud to nebude akceptovat, jako synek jižní Moravy to budu řešit po svým. Jak se líbí svoboda slova takhle, Charlie ?

325089

15.1.2015 2:27

Point of view of a muslim girl

Fawzia tomcat1 (zavináč) gmx (tečka) fr 87.?.?.?

Ahoj kluci!

First of all, I'm a muslim woman, 30 years old, I was living in Prague for 3 years (so I can read in cz and understand good!), now living in France since 8 years, with now french nationality .

I could understand most of what you wrote in this article, sorry my level in cz is too bad to reply you in your language.

So, why are you, mostly, wrong:

-the caricatures were offensive for Muslims, even for me, but they were done in their (now mine too) country. It's death punishment, but in muslim countries.

We are happy to have freedom in Europe. When I emigrated, I found freedom. I can be what I want. In Algeria, I had to be what people want. I was object, now I'm subject!!

So, if we Muslims find this pictures offensive, we have two choices: or we accept it (in some manner), or condemn it verbally (put the newpaper in the djudge) in the country's normal way. If we want charia, then we have nothing to do in Europe.

I didn't settle to a new country that welcomed me (and also I was so happy in Prague and I love the city!), to be against the people. I don't want europeans come to destroy our culture in our origin country. I don't want to support "brothers" that destroy european culture in european country, moreover when they welcomed us in the best way.

Honnestly when I emigrated from Algiers, my head was full of stupid things, white people are racists, bad, and jew will make me problems.
Europeans welcomed me. One wonderfull jew woman teaches so good to my kids! So why this war?
Maybe they insulted Muhamad, but they never forced me to eat pig. But my family forced me to wear religious clothes and chose a bad husband for me... stolen my childhood I think! I found freedom in europe...

I also think this war with jews and all those stories are made for people to continue war... some high people must get big money when selling weapons or what?!
When I was in Algiers, jews were our ennemy. Now, after I was afraid of them, I found they are "normal" good people. Why hate? They welcome me, I welcome them. My french husband is catholic, and we meet friends of jew, gay, etc community with happiness!

For all those reasons, I'm Charlie, and I support these people even if they made me bad with my religion.... For all the good life I have, I would never have if they don't accept I emigrate to beautiful europe and make my life with you fantastic european people!

Just a point of view....! [cool]

325176

5.2.2015 11:52

Sám mám i pochybnosti o tom, zda-li vůbec toho dne někdo zemřel

Yurx 194.?.?.?

především onen policista, údajně střelený do hlavy. Vždyť tam nebyla ani stopa po nějaké krvi, rána do hlavy z kalacha na takovou vzdálenost by asi ten chodník trochu víc zaneřádila než na tom videu. (video jsem našel na youtube a ve chvíli, kdy padá ona rána, je tam i vidět, jak "kulka" odráží se od chodníku, nikde žádná krev, pak nastoupili do auta, jeden sebral tu botu a odjezd). Já říkám že to je habaďůra a pěkné šmé. Dělají si z daňových poplatníků dvě půlky a většina idiotů co jsou sevření strachem jim to žere.

326421

12.2.2015 13:32

Charlie na Billboardech

JirkaM 89.?.?.?

Billboardy jsou plné Charlieho - v televizi by to bylo omluvitelné - chtějí sledovanost. Na billboardech je to čistá propganda, která zjevně někoho stojí peníze (třeba jen tu firmu co billboard vlastní).


http://osina.cz/navonena-zdechlina-charlie-hebdo/

326919

Příspěvků: 39

12.01. 03:39 n.z.  Saker stoji rovne
13.01. 12:11 udo1  RE: Matka Únia hnedNe.
12.01. 04:59 Martin Hofer  Ani já nejsem Charlie! Proč takto neoplakáváme miliony lidí, které "Západ" v průběhu posledních dekád zmasakroval?
12.01. 05:55 Heriot  RE: Ani já nejsem Charlie! Proč takto neoplakáváme miliony lidí, které
12.01. 06:43  RE: Ani já nejsem Charlie! Proč takto neoplakáváme miliony lidí, které
12.01. 07:47 výjimečné porušení omerty  RE: Ani já nejsem Charlie! Proč takto neoplakáváme miliony lidí, které
12.01. 17:39 Malý a zvedavý  RE: Ani já nejsem Charlie! Proč takto neoplakáváme miliony lidí, které
13.01. 01:44 favela  ODVOJOVANI
13.01. 01:49 favela  Vyvoj,rozvoj, odvoj pokr.
12.01. 09:06  Označili nepriateľa
12.01. 09:26 Sibolet  ručičky..sem...tam...
12.01. 09:27 Carlos IV  Tak dlouho se chodi....
12.01. 10:57 stefan  takovy humor by jim nevadil
12.01. 11:58 Emil Robot  TAKY NEJSEM CHARIE !!!!!!!!!!!!
12.01. 15:47 Mufi315  Nominace na Darwinovu cenu = stvrzení, že Charlie Hebdo si o útok koledoval
12.01. 16:27 Donifan  RE: Nominace na Darwinovu cenu = stvrzení, že Charlie Hebdo si o útok koledoval
12.01. 18:26 Ďuro Trulo  RE: Nominace na Darwinovu cenu = stvrzení, že Charlie Hebdo si o útok koledoval
12.01. 18:48 Ňoňo  RE: Nominace na Darwinovu cenu = stvrzení, že Charlie Hebdo si o útok koledoval
12.01. 18:48 jannnn  RE: Nominace na Darwinovu cenu = stvrzení, že Charlie Hebdo si o útok koledoval
12.01. 21:25 G.S  RE: Nominace na Darwinovu cenu = stvrzení, že Charlie Hebdo si o útok koledoval
12.01. 21:30  RE: Nominace na Darwinovu cenu = stvrzení, že Charlie Hebdo si o útok koledoval
14.01. 05:01 favela  Optimista tvrdi
12.01. 20:39  Sedm století vývoje prostě chybí. Nic víc, nic míň.
13.01. 11:14 vl  RE: Sedm století vývoje prostě chybí. Nic víc, nic míň.
13.01. 13:19 hestroy  RE: Sedm století vývoje prostě chybí. Nic víc, nic míň.
13.01. 14:19 udo1  RE: Sedm století vývoje prostě chybí. Nic víc, nic míň.
12.01. 21:16 novapalo  Európa nie je USA
12.01. 22:28 Malý a zvedavý  Ani ja nie som Charlie
12.01. 22:32 Honi soit qui mal y pense  Kdo sponsoroval a řídil akci proti H.B.?
12.01. 23:03  RE: Kdo sponsoroval a řídil akci proti H.B.?
13.01. 09:44  RE: Kdo sponsoroval a řídil akci proti H.B.?
13.01. 05:42 kočkodan  ....nejsm Charli
13.01. 11:52  RE: ....nejsm Charli
13.01. 09:34 Charlie de Schwarcenberg  Stupidita zvědavce nezná mezí
16.01. 08:20  RE: Stupidita zvědavce nezná mezí
13.01. 21:02 kubrt2  Dovolím si jeden dotaz :
15.01. 02:27 Fawzia  Point of view of a muslim girl
05.02. 11:52 Yurx  Sám mám i pochybnosti o tom, zda-li vůbec toho dne někdo zemřel
12.02. 13:32 JirkaM  Charlie na Billboardech

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

24

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 28 čtenářů částkou 8 386 korun, což je 24 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Ve Španělsku se policie vymkla kontrole07.04.20 21:40 Španělsko 0

Zemřela novinářka Tereza Spencerová07.04.20 18:12 Česká republika 2

Trump potvrdil právo USA na těžbu přírodních zdrojů na Měsíci07.04.20 14:18 USA 2

Pokuta 25 tisíc korun za bezdůvodnou jízdu autem během epidemie?07.04.20 13:51 Austrálie 2

Bill Gates: “Bez očkování proti COVID-19 nikdo nesmí za hranice ani sehnat práci”07.04.20 07:56 USA 3

Někdo zaútočil na českou ambasádu v Moskvě. Petříček se zlobí: musíte nás ochránit!06.04.20 17:13 Rusko 5

Ropa ve Venezuele je nyní ve vlastnictví Ruska06.04.20 16:48 Venezuela 0

Na několika místech Velké Británie zapalují lidé vysílače 5G, podezírají je z podpory šíření koronaviru05.04.20 16:15 Británie 8

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 8

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 7

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 5

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 3

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,96 Kč
Euro
27,17 Kč
Libra
30,80 Kč
Kanadský dolar
17,86 Kč
Australský dolar
15,44 Kč
Švýcarský frank
25,71 Kč
100 japonských jenů
22,90 Kč
Čínský juan
3,54 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
33,07 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 325,32 Kč
1 unce stříbra
378,93 Kč
Bitcoin
183 085,41 Kč

Poslední aktualizace: 7.4.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 175