Diskuze k článku

Hurá, loď se potápí

Příspěvků 43

2.7.2003 7:13

Hurá, loď se potápí

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

>Jen ztěží bych dokázal vymyslet větší pitomost.

Jen jestli se nepodceňujete. [smích]

15752

2.7.2003 9:11

Hurá, loď se potápí

Lendys 212.?.?.?

Hlubší sociální studie toho hesla by se fakt hodila. Napadá mě snad už jen, co v článku nezaznělo, že to vyřkl poslední ze vzělaných a uvědomělých Kanaďanů, aby tak vyburcoval diskuzi či vlnu odporu. A jen nečekal, že mu každý "hlupák" přitaká. Tak proč se aspoň nesvézt na té překvapivé slávě.
Toť trošku obrácený psychologický postup [mrknutí jedním okem]
btw:ty Vánoce mě teda dorazily [pláč]

15754

2.7.2003 10:06

Hurá, loď se potápí

Zdenek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Nezbyva mi nic, nez absolutni souhlas, mozna jen par doplnku v tom smyslu, ktery jste uvedl. Musim se priznat, ze jsem byl daleko vetsi kosmopolita, jeste ale v dobe, nez jsem opustil nasi "milovanou" vlast. Prave zde, v Kanade jsem nabyl ponekud jiny odstin, tohoto pristupu k lidem, vyzadovanym kanadskou vladou a jejimi uredniky. Ze je to vsechno vedene "blbe",vi asi prevazna "vetsina" obyvatel, ale bohuzel nema zatim jakoukoliv sanci s tim neco provest. Veskery pokus a snaha se zmeni v rasistickou zalezitost, a to je jako ve stredoveku namitat neco proti Jezuitum a jejich metodam. Nezbyva mi, nez konstatovat, ze jakasi hraz proti tomuto jevu, je Rusko a (at pan Nohejl krepci jak chce) Zidi. Mozna by jsme se meli s nimi trosku vic kamaradit.[smích]

15755

2.7.2003 11:13

Hurá, loď se potápí

zdenek 66.?.?.?

pri vjezdu na dalnici se radime do praveho pruhu, podle vyhlasky, az na konci zrychlovaciho pruhu, po dosazeni rychlosti ostatniho provozu.
jinak s clankem souhlasim.

15758

2.7.2003 13:35

RE: Hurá, loď se potápí

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 15758

To je pravda jen v případě, že se trafik v pravém pruhu pohybuje normální rychlostí. Pokud je zácpa a auta se sotva šinou nebo dokonce stojí (což tady je téměř pořád), tak je slušnost zařadit se na začátku.

15762

2.7.2003 20:31

pravidlo zipu

lojza 212.?.?.?

Reakce na 15762

V Cechach plati (ale ne vzdy se provozuje) pravidlo zipu.
http://www.part.cz/buxus/generate_page.php3?page_id=2816

Kdyz se nekde dva pruhy sbihaji, tak se v uzkem miste maji
vozidla z obou pruhu zarazovat nastridacku. Pry to zrychluje
provoz.

To samozdrejme neplati v pripadech kdy je v odbocovacim pruhu
kolona a nejaky #@!$$$ to predjede "rovnym pruhem" dopredu ...

15772

2.7.2003 11:21

Hurá, loď se potápí

Paul Paulito (zavináč) seznam (tečka) cz 212.?.?.?

Je to zajimave a jde z toho strach.
Neco podobneho se deje v Cesku s Cikany. Maji spoustu vselijakych socialnich a jinych vyhod a mimo jine i rozhlasove vysilani, sveho zastupce ve vladni komisi atd.
Stat jim leze do zadku a priznat ze je to parazitni etnikum majici odlisne cile nez prumerny bily obcan se nesmi. Cikan je rovnopravny s bilym, naopak to vsak neplati.
Cikani pohrdaji poctivou praci a vzdelanim - tedy ve statisticky
vyznamne vetsine. Pokud legislativa v Cesku opusti obcansky princip a pujde cestou narodnostni jako v Kasnade, tak je to cesta do pekel.

15759

2.7.2003 11:38

Hurá, loď se potápí

kubik zrusavpt (zavináč) fastmail (tečka) fm 195.?.?.?

"Nahrazena byla primitivní, vulgární kulturou třetího světa a celkovým zpolštěním a zjednodušením."
Tak snad zas tolik polaku v Kanade nemate, nebo jo? [chechtot]

15760

2.7.2003 13:33

Samozřejmě "zploštěním"

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 15760

Už jsem to opravil. Díky. [smích]

15761

2.7.2003 13:59

Hurá, loď se potápí

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Prečo si vlastne aj vy, Češi v Kanade, nevytvoríte vlastné gangy?

15763

2.7.2003 22:56

Cesky "gangy" v Canade

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 207.?.?.?

Reakce na 15763

Hmm, to uz mi taky parkrat vrtalo hlavou, proc si Cesi nevytvareji nejaka podobna spolecenstvi. Treba snad i vytvareji, ale ja o nich zatim nic nevim. Ptal jsem se jedny znamy v Nemecku. Rikala, ze imigruje-li treba Cinan do Nemecka, krajane mu pomohou sehnat praci - aspon nejakou, pro zacatek -, a celkove si tak nejak pomahaji vzajemne proti vnejsimu cizimu svetu okolo nich. Pry kdyz se Cech obrati na Cecha (mluvim o imigrantech) v cizine v nejake zalezitosti o pomoc, dostane se mu odpovedi: "Ja jsem se tim musel tvrde prokousat, tak se taky snaz ...". Treba se ma znama mylila?

15780

3.7.2003 0:43

RE: Cesky "gangy" v Canade

mM mmalbeck (zavináč) hotmail (tečka) com 195.?.?.?

Reakce na 15780

To je pravda. My Cesi si oproti jinym (napr. Polakum, Bulharum a Slovakum) zde v Rakousku navzajem nepomahame. O ostatnich mensinach nic nevim.

15788

3.7.2003 3:38

RE: Cesky "gangy" v Canade

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 15780

...asi jak kde,v Montreale existuje Ceskoslovenske sdruzeni,ktere nove prichozim emigrantum vzdycky podalo pomocnou pacicku.
A ze se nevytvari ghetta(na zpusob China town) je jen dobre,Cesi a Slovaci se daleko lepe integruji a pritom maji mezi sebou kontakt(mluvim za sebe a z moji zkusenosti).

15798

5.7.2003 2:13

RE: Cesky "gangy" v Canade

cygnus 62.?.?.?

Reakce na 15798

Já budu váš kmotr [smích]

15895

9.7.2003 17:04

RE: Cesky "gangy" v Canade

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 216.?.?.?

Reakce na 15798

To je pekna idiotina-uz som tu rok a Ceskoslovenske zdruzenie na man sere ako na placaty kamen
- este ze nepotrebujem ich pomoc, iba som im chcel dat zadramo do poriadku ich www stranku lebo robi hanbu Slovakom aj Cechom.
montreal
cosmpolite@mail.com

16066

9.7.2003 23:09

RE: Cesky "gangy" v Canade

Aja vterka 66.?.?.?

Reakce na 16066

>To je pekna idiotina-uz som tu rok a Ceskoslovenske zdruzenie na
>man sere ako na placaty kamen

> - este ze nepotrebujem ich pomoc, iba som im chcel dat zadramo
>do poriadku ich www stranku lebo robi hanbu Slovakom aj Cechom.

>montreal
>cosmpolite@mail.com

..ja mam jine zkusenosti,pravda,jsou ponekud starsi,neprisla jsem pred rokem.

16087

2.7.2003 14:26

Hurá, loď se potápí

Peter Veliky 205.?.?.?

V malo pripadech soughlasim s panem Stworou, ponevadz jeho prispevky mi az moc 'smrdi' levicatstvim.
V tomhle pripade s nim plne souhlasim. Ziji v Kanade od 68 roku, tak jsme mel moznost na vlastni oci videt tenhle hruzostrasny vyvoj v podporovani nejen vsech Asiatskych skupin, ale i v tolerovani vsech tech novych prichozich s Jamajky, kteri zakladaji gangy v ulicich Toronta a temer denodenne po sobe strili v krcmach a v ulicich. Jeden z nich nedavno zastrelil v poulicni prestrelce prislusnika jineho gangu a po jeho zadrzeni se zjistilo se ze byl 3X v minulosti na utraty danovych poplatniku vypovezen nazpet do Jamajky, pricemz mu byla zaplacena letenka s doprovodem dvou Kanadskych policajtu a trikrat se vratil zadnimi dvermi do Kanady.

Vcera mela Kanada narozeniny. Celej dojem zkazil nas smutne prosluly prime minister Christen, ktery prohlasil 'Viva Canada' a zmizel s jeviste.
Bylo tragikomicke videt ty nespocetne hordy minorities mavat Kanadskymi praporky. Nejvice asi mavali ti, kteri vytahli na statnich podporach nejvice penez.
Lituji starousedliky - Evropany, kteri musi pracovat a dokonce zit v Toronte.

15766

2.7.2003 22:56

Je to des.

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 194.?.?.?

Ano, s clankem souhlasim. Smutne je pozorovat podobne trendy u nas. Odevsad je videt, jak tyto imigracni problemy resi "na zapade", takze to je ta jedina spravna cesta kterou se samozrejme musi ubirat i nase krasna zem... Az zrusi Vanoce jako diskriminacni svatek, tak asi utecu do Ciny... [pláč]

15779

3.7.2003 7:56

Take jsem nebyl schopen docist clanek "redaktora"

Tomas Marny 209.?.?.?

Redaktor pise...a jako uzavrenou etniku dava priklady: Sikove,jako druhe Polaci, Italove, Cernosi a Cinani... Byl sem toho presvedceni, ze Polaci a Italove jsou belosi... no mozna, ze se mylim, Nevim na co se v Torontu specializuje Nemecka mensina, Indiani a Indove. Myslim, ze prave redaktor, stratil praci kvuli Indum. Cesi maji velice daleko k Aglosasum a Francouzum, mozna, ze uklizeji parkove stanky pro Polaky. Stale nevim, proc si pan redatkor mysli, ze nedokaze napsat vetsi blbost. Spis se mi zda, ze ani diskutujici necetli cely clanek pana redaktora.....
>>>>>>>K tomu, aby tato etnika žila vedle sebe "v téměř kompletní harmonii", jak se praví v článku, je ovšem hodně daleko. Pravdou je, že tato etnika žijí vedle sebe. Nestýkají se. Udržují své komunity uzavřené cizincům. Mají své obory zaměstnání, kam se jinostranec nedostane. Např. militantní Shíkové zcela ovládli taxi služby a nosiče zavazadel na letišti (velmi dobře placená a odbory chráněná práce). Poláci kontrolují výrobu a pouliční prodej uzenin (hot dogs), Italové konstrukční činnost, černoši jsou odborníky na to, jak pumpnout stát o sociální výhody, Číňané jsou skvělí v organizovaném zločinu a mafiánské činnosti, atd

15800

3.7.2003 15:24

Hurá, lodˇ se potápí

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Z vetsinou clanku nesouhlasim.
Dalo by se jiste dlouho diskutovat o tom, podle jakych kriterii se imigranti
vybiraji, ale jejich pribirani je naprosto nutne. Kanada to nedela z nejake
dobrocinnosti, nebo snad pomatenosti vladnich uredniku, ale protoze ji nic
jineho nezbyva...
V kazde vyspele zemi se populace zmensuje, bez imigrantu by lidi ubyvalo. Se
zvysovanim prumerneho veku obyvatelstva by prevaha duchodcu zavinila vazne
socialni a ekonomicke problemy.
Rovnez pocet obyvatel nema nic spolecneho s nezamestnanosti. Napriklad v
U.S.A. zije na mensi rozloze desetkrat vice obyvatel nez v Kanade a
nezamestnanost je tam trvale o hodne mensi............
Take hazeni vsech "barevnych" imigrantu do jednoho pytle je pekny nesmysl.
Napriklad asiate jsou primo povestni svou pracovitosti, touhou po vzdelani a
inteligenci......
Autor tohoto clanku je rovnez imigrant. Navic uz roky nezamnestnany. Jiste k
tomu ma sve duvody.......
V zajmu fair play bych mu ale doporucil, najit nejakeho noveho kanadana
cinskeho puvodu, ktery pracuje 12 hodin denne. Prelozit mu svuj clanek a
pozorne si vyslechnout jeho nazor na celou vec......

15808

3.7.2003 20:53

RE: Hurá, lodˇ se potápí

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 15808

>Dalo by se jiste dlouho diskutovat o tom, podle jakych kriterii
>se imigranti

>vybiraji, ale jejich pribirani je naprosto nutne. Kanada to
>nedela z nejake

>dobrocinnosti, nebo snad pomatenosti vladnich uredniku, ale
>protoze ji nic

>jineho nezbyva...


>V kazde vyspele zemi se populace zmensuje, bez imigrantu by lidi
>ubyvalo. Se

>zvysovanim prumerneho veku obyvatelstva by prevaha duchodcu
>zavinila vazne

>socialni a ekonomicke problemy.
>Rovnez pocet obyvatel nema nic spolecneho s nezamestnanosti.
>Napriklad v

>U.S.A. zije na mensi rozloze desetkrat vice obyvatel nez v Kanade
>a

>nezamestnanost je tam trvale o hodne mensi............

ja to vidim tak, ze do USA chodi lide za praci, do Kanady za socialnimi vyhodami, napr. vlna cikanskych emigrantu z ceska ap.

co se tyce schopnosti emigracnich uredniku, staci se podivat na nedostatek lidi pro tradicni "cerne remeslo" ( chybi asi 65000 lidi rocne), ale pritom je rada nezamestnanych "hamburger flippers", kteri se prevazne rekrutuji z nove prichozich z rozvojovych zemi.

15820

4.7.2003 2:56

RE: Hurá, lodˇ se potápí

Zdenek zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15808

>Z vetsinou clanku nesouhlasim.
>Dalo by se jiste dlouho diskutovat o tom, podle jakych kriterii
>se imigranti vybiraji, ale jejich pribirani je naprosto nutne. Kanada to nedela z nejake dobrocinnosti, nebo snad pomatenosti vladnich uredniku, ale protoze ji nic>jineho nezbyva...
>V kazde vyspele zemi se populace zmensuje, bez imigrantu by lidi
>ubyvalo. Se zvysovanim prumerneho veku obyvatelstva by prevaha duchodcu zavinila vazne socialni a ekonomicke problemy.
>Rovnez pocet obyvatel nema nic spolecneho s nezamestnanosti.
>Napriklad v U.S.A. zije na mensi rozloze desetkrat vice obyvatel nez v Kanade a nezamestnanost je tam trvale o hodne mensi............
>Take hazeni vsech "barevnych" imigrantu do jednoho pytle je pekny
>nesmysl.
>Napriklad asiate jsou primo povestni svou pracovitosti, touhou po
>vzdelani a >inteligenci......

Mikine, ted zase ja nesouhlasim s Tebou, protoze vsichni vi o co jde a jaka je vlastne situace s temi "immigranty". A s temi co jsou chtivi studovani a jakekoliv prace to zas neni az tak zhave. Kdyz prijde deseti, nebo patnacticlenna rodina z Indie tak maji samozrejme problem z reci(coz by nebylo tak zle), ale vetsinou malokdo z nich videl lekare za cely svuj zivot, pak se tady zacnou davat do poradku coz by taky nemuselo byt tak zle, jenze jich je moc, a kdo to plati? A s temi co by chteli pracovat? Kolik jich ma dostatecne vzdelani, odbornou kvalifikaci a praxi v oboru? Immigranti z evropskych zemi jsou prizpusobivejsi a asimiluji drive nez asiati. Ja mam velimi krusnou zkusenost z Indy a castecne i s cinany. Zrovna dnes rano s jendim Indem. Klasicky priklad, ma domluveny job, tedy "servicing and safety inspection of the furnace", predem dohodnuta a odsouhlasena cena $99,-, ale kdyz prijdu, tak mne zacne (tento zakaznik) presvedcovat, ze v cene je zahrnuto i cisteni duct systemu, coz je blbost, to samo osobe stoji $250,-,a tak zavolame office a tam mu reknou presne to same. Tak se rozcili jeste vic a pak me vyhodi, ze nic nechce, tak. Jeste se pak nekdy vymlouvaji, ze nerozumi tak dobre anglicky apod. Jenze z deseti hindu je devet prave takovych, a ja uz jsem na ne alergicky, protoze kdyz mas takovehle dobraky dva za den, tak jen najezdis kilometry a projedes benzin zadarmo. Nebo tihle "native" people, Ty mas kliku, zes zrovna potkal nekolik co jsou ochotni neco delat, tady ve Vancouveru je vidis akorat zebrat a chlastat. A co jsem slysel od kluku co byli na severu a meli s Indiany zkusenost, tak rikaji:" vetsina jich s tebou vychazi jakztakz, ale jak si daji tri, nebo vic piv, uz jsi pro ne jen 'fucken white dog'". Takze ja bych byl zato, aby jim vlada davala chlast zadarmo, at se treba uchlastaji. Oni to stejne delaji, ale melo by to trosku jinsi spad. Muzete si me napadat jak chcete, ja jsem mel moznost u techhle lidi delat taky, moc hezky to tam vypadalo, jako u jiste etnicke skupiny z Cech, ktera si vykouzlila nazev po hlavnim meste Italie, anebo ze by to bylo po byvale Ceauceskove gubernii?

15836

4.7.2003 8:19

RE: Hurá, lodˇ se potápí

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 15836

Toz nevim Zdenku. Aby jsme naspadli do nejakych stereotypu. Ja znam tady na severu tolik opilejch indianu, poloindianu a bilejch, ze se me to vsechno plete. Kdybych mel soudit podle svych spolupracovniku, tak by indiani dopadli lepe, nez zbytek populace. Coz je ovsem nejspis nahoda......
S Indama je to trosku zvlastni. Urcity problem s nimi mam totiz i ja. Ti, ktere jsem poznal osobne, se totiz chteji vsichni jednou vratit na duchod do Indie. Nic proti tomu - ale proc takovou skupinu lidi prijimat coby imigranty..... Ale treba taky zabiham do stereotypu.......
A prizpusobivost evropskych pristehovalcu ? Myslim, ze je slusna a imigracni urednici by to nemeli prehlizet.
Jen mam Zdenku pocit, ze kdyby jsme se my dva ted najakym zazrakem promenili - dejme tomu - v cinany, vzpomneli by jsme si na desitky evropskych pristehovalcu - ukazkovych lemplu - kteri by meli byt okamzite poslani zpet do rodne vlasti..... [smích] Vsechno je holt relativni.........
Kdyz ted tak vzpominam, nejpracovitejsi a nejslusnejsi "novi kanadane" ktere jsem kdy potkal, byli polsky Zid Leon Rosenberg a Persan (Iranan) Sahab Farhangi.....

15861

3.7.2003 21:40

Hurá, loď se potápí

Tony antonin_j (zavináč) hotmail (tečka) com 65.?.?.?

Canada Day byl vzdycky emigrantsky svatek. Vzpominam si jak po Meech Lake jsem na Sherbrooku/Mtl/ prakticky stal sam ze svojimi detmi a par cinskych babicek mavalo nesmele kanadskymi praporky.
Pan Skwora toho o Kanade moc nevi. Ze by jeden z tech zatrpklych emigrantu? A je smutne, ze mu tolik nasincu prizvukuje.

15822

4.7.2003 6:16

RE: Hurá, loď se potápí

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 15822

Ze by jeden z tech zatrpklych emigrantu? A je smutne, ze mu tolik nasincu prizvukuje.
Tony -- antonin_j@hotmail.com -- 65...



Slysel jsem o tom, ze vsechny clanky pana Stwory o Kanade zbira
Kanadske velvyslanectvi v Praze a posila je do vsech ciganskych
usedlosti. Vysledek se dostavil okamzite. Cigani stahly po precteni
techto clanku sve zadosti o emigraci sem do Kanady a kanadsti da-
novi poplatnici tak usetri statisice. Za to, pry budou podporo-
vat tucnymi honorari Zvedavce.

15855

17.5.2005 10:07

RE: Hurá, loď se potápí

canadan x (zavináč) x (tečka) sk 68.?.?.?

Reakce na 15822

vzdy ked stretnem krajana tak je to o tom istom "musis cakat 1 az 3 roky na svoju prilezitost"

poniektori mate v kanade uz asi uplne vygumovany mozog!!!! alebo Vam ho vygumovali za sociku

ty si v zivote nevidel ako pomaha cinan cinanovi asi nie

potom asi preco tolko imigrantov dennodenne opusta kanadu a este mate tu drzost hovorit nieco o zatrpknutosti!!!!

30411

4.7.2003 0:52

Hurá, loď se potápí

Aja-vterka 66.?.?.?

Uz se tim problemem nekdo seriozne zaobiral(hmmm....to je zvlastni slovo)?Napr.z demografickeho hlediska?Jaky bude dlouhodoby dopad?A nebo se vsemu nechava "volny prubeh"?

15828

4.7.2003 1:01

RE: Hurá, loď se potápí

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 15828

>Uz se tim problemem nekdo seriozne zaobiral(hmmm....to je
>zvlastni slovo)?Napr.z demografickeho hlediska?Jaky bude
>dlouhodoby dopad?A nebo se vsemu nechava "volny prubeh"?

ne ze bych chtel rypat, ale co je zvlastniho na slove "zaobiral"

15829

4.7.2003 2:39

RE: Hurá, loď se potápí

Mila B. Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 15829

ne ze bych chtel rypat, ale co je zvlastniho na slove
"zaobiral"

Zaobirat je krasne ceske slovo, i kdyz uz trosku zastarale, jako knizni vyraz je naprosto v poradku.Zato slovo "Demografickeho", je pro cestinare totalni prasecina.
Mila.



15835

4.7.2003 4:05

RE: Hurá, loď se potápí

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 15829


>
> ne ze bych chtel rypat, ale co je zvlastniho na slove
>"zaobiral"

>
>
..jsme mimo misku,ale zkuste si ho rict nahlas,zni zvlastne.Puvodne jsem napsala zabiral,to se mi nezdalo dost vystizne...vylepsila jsem to....a nemela jsem cas hledat jine synonymum(..a jeje,to se zas nebude libit Milovi-tatkovi...co nadelam).

15848

4.7.2003 7:58

RE: Hurá, loď se potápí

Mila B. Tatka111 (zavináč) adelphia (tečka) net 68.?.?.?

Reakce na 15848

>
>>
>> ne ze bych chtel rypat, ale co je zvlastniho na slove
>>"zaobiral"
>
>>
>>
>..jsme mimo misku,ale zkuste si ho rict nahlas,zni
>zvlastne.Puvodne jsem napsala zabiral,to se mi nezdalo dost
>vystizne...vylepsila jsem to....a nemela jsem cas hledat jine
>synonymum(..a jeje,to se zas nebude libit Milovi-tatkovi...co
>nadelam).

Ajo, nemusite se tim problemam zaobirat, ani zabirat, zkuste se s nim zabyvat. Jmenuji se Mila, nikoliv tatka.Tuhle adresu si vymyslela pred roky moje dcera, kdyz mi instalovala na pocitac internet.
Mila.

15859

4.7.2003 14:21

RE: Hurá, loď se potápí

Aja-vterka 66.?.?.?

Reakce na 15859


>
>Ajo, nemusite se tim problemam zaobirat, ani zabirat, zkuste se s
>nim zabyvat. Jmenuji se Mila, nikoliv tatka.Tuhle adresu si
>vymyslela pred roky moje dcera, kdyz mi instalovala na pocitac
>internet.

>Mila.
>
>

Zabyvat,to je to prave slovo.Tatku jsem pridala pro rozliseni od druheho Mila.

15873

12.7.2003 20:36

RE: Hurá, loď se potápí

La la (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Reakce na 15848

Slovo "zaobírat se" vůbec v češtině neexistuje a neexistovalo, to je slovensky. České slovo zní "zabývat se" (něčím).

16233

13.7.2003 1:21

RE: Hurá, loď se potápí

Aja vterka 66.?.?.?

Reakce na 16233

>Slovo "zaobírat se" vůbec v češtině neexistuje a neexistovalo, to
>je slovensky. České slovo zní "zabývat se" (něčím).

..dala jsem si nacas a hledala jsem.Slovnik spisovneho jazyka ceskeho,dil VIII.Vydala Academia 1989.
Strana 121:..zaobirati se(knizne)...obirat se,zabyvat se.
Mila ma pravdu a vy si doplnte vedomosti v rodnem jazyce(ja cinim totez).

16256

5.7.2003 6:49

Hurá, loď se potápí

Tomas Marny 209.?.?.?

Hele tatko, vubec nebud nastvan, ze ti nekdo rika TATKO, moc lidi to vyznamenani nema. Hodne je darcu semena a nebo otcu, odhozenych deti. Tak tatko, preji Ti hodne uspechu a hlavne pysnosti, ze jses ten spravnej ta'ta.
No a k veci. Vsichni zidi zidujou, rusi rusujou, cikani ciganej, polaci pasujou a cesi, no ty preci vedi o vsem vsechno.

15897

6.7.2003 12:49

RE: Hurá, loď se potápí

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 15897

[naštvaný] Kto tu zas má čo proti darcom semena?! [naštvaný]

15925

8.7.2003 18:06

RE: Hurá, loď se potápí

don Rodrigo 195.?.?.?

Reakce na 15925

hej, hej..treba si uvedomit, ze murt daruvava svoje semeno pravidelne..ak teda stretnete na ulici malych rozumbradov (ze Albert) tak vedzte ze su to mali murtovia...

16016

8.7.2003 21:36

RE: Hurá, loď se potápí

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 16016

To je asocialova pomsta na spolocnosti.

Panicky z bohatych rodin s impotentnymi manzelmi si zaplatia, aby ich deti boli potomkami asociala. Vsak uz coskoro uvidime, nakolko meni vychova cloveka a nakolko je zloba rodovou vlastnostou.

Húhahá!!

16024

9.7.2003 17:15

Hurá, loď se potápí

Jan Mravec 216.?.?.?

V clanku citit povysenost, ublizenost a komplex. Od porazky na Bielej hore sa sebavedomie niektorych prislusnikov ceskeho naroda nespamatalo. Tolko mytov a predsudkov.Zbavit sa ich, tak Cesi su najsikovnejsi, najvtipnejsi a najtolerantnejsi na svete. Poznam tu emigrantov z celeho sveta, vacsina z nich je normalna, tak o co ide. Trosku to zavana rasizmom, raz darmo protektoratne roky urobili svoje. Mimochodom z toho,ze sme Slovaci, alebo Cesi sa tu nikto nepotentuje. Hasek ale chyta vyborne.

16067

10.7.2003 15:26

ad polaci

jirka 194.?.?.?

s nazorem autora se ztotoznuji, souhlasim ze sebemrskacstvi, odpor k rozumu, podpora citovosti a emoci a hlavne multikulturalismus je svinstvo. ale proc mu vadi polaci a italove nevim. vzdyt jsou to lide ze slusnych narodu, nejde o zadne muslimy nebo kanibaly.

16103

13.7.2003 15:53

RE: ad polaci

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 16103

Ježiši Kriste, mi nevadí ani Poláci, ani Italové. Já jsem je uvedl jen jako příklad, že některé národy tady obsadí určité profese, vytvoří v nich něco na styl národní mafie a pro členy jiných národů je téměř nemožné se v takové profesi uchytit.

Ale současně musím objektivně přiznat, že v případě Poláků či Italů to není pravda. Párky prodává kdekdo a stavbařina a konstrukční činnost také není výhradní doménou Italů. Asi jsem ty dvě skupiny neměl vůbec jmenovat.

A když už jsme u toho, nevadí mi ani muslimové, ani kanibalové. Začnou mi vadit teprve tehdy, když vyžadují preferenční zacházení na základě svého původu a na úkor ostatních. V tom okamžiku mi začne vadit každý, ať je to Polák, křovák nebo Žid. A proti tomu píšu. Protože to je rasismus.

16287

20.1.2004 12:31

Hurá, loď se potápí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě r (tečka) kuty (zavináč) seznam (tečka) cz 213.?.?.?

Mame dotaz kolik je knih v mestske knihovne v novem meste na morave???? [zmaten]

24717

15.2.2004 0:29

Hurá, loď se potápí

JASMINA VEVERICA nadazaspas (zavináč) hemo (tečka) net 80.?.?.?

Drazi nasi bratri a sestry! My jsme cechy z Srpska Yugoslavie z Ceskiho Sela kteri ma 40 obyvatelu Cechu.Prosili by vas aby ste nam zaslali e/mail adrese Jozefa Skvorecky spisovatela v Kanade, a lydi dobre vule ktery by nam mohli pomoct aby se nase mala a heska vesnycka nestratyla. Lidy CESKIHO SELA spolu z nasi humanitarny organizace snazi se aby se ta nase vesnycka nastehovala z novym obyvatelstvem.Velkey pozdrav ...Pred. org. Jasmina Veverica CESKO SELO YUGOSLAVIA

25665

Příspěvků: 43

02.07. 07:13 milo  Hurá, loď se potápí
02.07. 09:11 Lendys  Hurá, loď se potápí
02.07. 10:06 Zdenek  Hurá, loď se potápí
02.07. 11:13 zdenek  Hurá, loď se potápí
02.07. 13:35 Vladimír Stwora  RE: Hurá, loď se potápí
02.07. 20:31 lojza  pravidlo zipu
02.07. 11:21 Paul  Hurá, loď se potápí
02.07. 11:38 kubik  Hurá, loď se potápí
02.07. 13:33 Vladimír Stwora  Samozřejmě "zploštěním"
02.07. 13:59 Graham Murt  Hurá, loď se potápí
02.07. 22:56 Dan  Cesky "gangy" v Canade
03.07. 00:43 mM  RE: Cesky "gangy" v Canade
03.07. 03:38 Aja-vterka  RE: Cesky "gangy" v Canade
05.07. 02:13 cygnus  RE: Cesky "gangy" v Canade
09.07. 17:04  RE: Cesky "gangy" v Canade
09.07. 23:09 Aja vterka  RE: Cesky "gangy" v Canade
02.07. 14:26 Peter Veliky  Hurá, loď se potápí
02.07. 22:56 Jan Jansky  Je to des.
03.07. 07:56 Tomas Marny  Take jsem nebyl schopen docist clanek "redaktora"
03.07. 15:24 Mikin  Hurá, lodˇ se potápí
03.07. 20:53 zdenek  RE: Hurá, lodˇ se potápí
04.07. 02:56 Zdenek  RE: Hurá, lodˇ se potápí
04.07. 08:19 Mikin  RE: Hurá, lodˇ se potápí
03.07. 21:40 Tony  Hurá, loď se potápí
04.07. 06:16 mateji  RE: Hurá, loď se potápí
17.05. 10:07 canadan  RE: Hurá, loď se potápí
04.07. 00:52 Aja-vterka  Hurá, loď se potápí
04.07. 01:01 zdenek  RE: Hurá, loď se potápí
04.07. 02:39 Mila B.  RE: Hurá, loď se potápí
04.07. 04:05 Aja-vterka  RE: Hurá, loď se potápí
04.07. 07:58 Mila B.  RE: Hurá, loď se potápí
04.07. 14:21 Aja-vterka  RE: Hurá, loď se potápí
12.07. 20:36 La  RE: Hurá, loď se potápí
13.07. 01:21 Aja vterka  RE: Hurá, loď se potápí
05.07. 06:49 Tomas Marny  Hurá, loď se potápí
06.07. 12:49 Graham Murt  RE: Hurá, loď se potápí
08.07. 18:06 don Rodrigo  RE: Hurá, loď se potápí
08.07. 21:36 Graham Murt  RE: Hurá, loď se potápí
09.07. 17:15 Jan Mravec  Hurá, loď se potápí
10.07. 15:26 jirka  ad polaci
13.07. 15:53 Vladimír Stwora  RE: ad polaci
20.01. 12:31  Hurá, loď se potápí
15.02. 00:29 JASMINA VEVERICA  Hurá, loď se potápí

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 84 čtenářů částkou 15 189 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 1

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 13

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 6

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Policie zatkla těhotnou ženu za sdílení příspěvku na FB proti koronavirovým opatřením06.09.20 14:45 Austrálie 4

Jak dlouho ještě nechají Novotného škodit zájmům této země?06.09.20 12:39 Česká republika 9

Měnové kurzy

USD
22,53 Kč
Euro
26,74 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,10 Kč
Australský dolar
16,49 Kč
Švýcarský frank
24,76 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,33 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,42 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
29,80 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 007,15 Kč
1 unce stříbra
605,29 Kč
Bitcoin
246 731,13 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 917