Diskuze k článku

USA daly Kyjevu volnou ruku k jakékoliv akci

Příspěvků 65

19.8.2014 4:03

Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni "zlodeje".

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Zlodej se vzdaval a dostal sedm kulek,za ukradeni nekolika balicku cigaret, o cemz v ten moment nemel policista tuseni,ted,v ulicich probihaji boje s policisty a Obama vola do zbrane narodni gardu,takze,Putin muze poslat zbrane a instruktory na vedeni valek ve meste a dat "vzbourencum" volnou ruku jak nalozit s Bilym Domem a Washigtonskou "juntou",presne to same co dela americke zidovstvo,nebot to nic jineho neni s okolnim svetem.Putin take muze hned umistit rakety na Kube ,aby i takto podporil revolucionare,vzbpurence ,od Obama , rebeli a teroristy,aby take USA si prislo na sve ,proc delatrevoluce nekde na cizim uzemim,kdyz to muze mit doma,nakonec Lost Angeles uz ma historii,kam az dokazou provokace a jine dojit,Amerika ma po svete vic jak 130 zemich sveta, prakticky je skorem vsude,kde se da.
Saddam Husein nemel zbrane hromadneho niceni a americka velvislankyne v Kuvaitu ujistovala Saddama ,ze Amerika nezasahne do vnitrnich zalezitosti Arabskych narodu,Kuvait totiz kradl olej z Iracke oblasti,coz mel by Saddamuv precin,ze se nenechal okradat.Tam,kam Americane vkrocili,vsude tece krev a je rozbito,co se rozbit dalo,Libie,Libanon,Syria a jine,takze,Amerika -Washington take muzou ochutnat medicinu,co vari pro jine.Co,takova Jugoslavie, a nebo dlouhodobe vyhrozovani IRANU, co take rici k tak zvanemu prvnimu uderu a nebo, preventyvnimu zashu, nez "utocnik" zautoci,to jsou smrtelne vyhruzky,blokady,jsou polovicnim vyhlasenim valky.Co, rici ke spojenci USA,Israelu,jez byl s podporou USA nezakonne vytvoren a kde uz desitky roku tece palestinska krev a ne jen palestinska,Mossad operuje v celem svete a vrazdi oponenty na cizim uzemi,to vsechno je "Americka zahranicni politika,Jak se Marenka_Albrichtova vyjadrila 500 000 mrtvym irackym detem vlivem blokady.Amerika nemuze donekonecna hrat roli svetoveho policisty,ted bude mozna potrebovat doma polisty,proti vlastnim lidem ve stinu trillionovych dluhu,jez,americky obcan nemuze splatit ani za nekolik generaci.
Treti svetova valka neni pro neocon ve Washingtonu resenim, Kissinger se nechal slyset,ze dny Israelu jsou secteny,nebot cely svet je syt,tak zvane USA politiky, problem Ukrajiny,Polska a Ruska,neresi moralni a ekonomicky upadek USA.
Nakonec objasneni,co se deje ted,kolem nas:"We Jews, we, the destroyers, will remain the destroyers for ever. Nothing that you will do will meet our needs and demands. We will for ever destroy because we need a world of our own, a God-world, which it is not in your nature to build."
- Maurice Samuels, You Gentiles

315721

19.8.2014 11:25

RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 188.?.?.?

Reakce na 315721

Malá válka, tedy plošné občanské nepokoje v USA by mohly být přirozeným řešením světové krize. Stydím se za tuto myšlenku, ale lépe ať se to děje daleko za mořem, než u nás za humny.

315748

19.8.2014 13:02

RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 315748

Mam silny dojem,ze Vase prani se nevyplni,tedy,valka nekde jinde.Zaprve,kdyz to bude daleko,jako napriklad Irak a Afganistan,tak,tam uz cesti vojaci jsou,za druhe,Evropa ma miliony muslimu a dalsi prijizdeji,takze s pohledem na mesta TABOR,STRAKONICE,CESKE BUDEJOVICE, uz nejsou tak ceske,najdete na obzoru stihly minaret a v dobe volani k modlidbe si davejte pozor,aby Vas nezalovali,ze v jejich dobe modleni,treba sekate travu.Jestlize tento dovoz muslimskych bojovniku,tedy, zralych muzu vojenskeho veku s vychovou i na sebevrazdu pozdeji muze zmenit Evropu k nepoznani,uz ted v pruvodu,kde protestuji o cemkoliv muzete cist zajimava hesla,az po otevreny nabor do rad muslimu,zenem bylo doporuceno,jako ochrana pred znasilnenim,burka a prijmout muslimske zakony.Minuly tyden svet obletela fotografie chlapce jak drzi v rukou uriznutou hlavu syrskeho vojaka,tatinek to pred nim udelal,kdyz oddeloval hlavu od tela,par mesicu zpet,demonstrativne bojovnik islamu snedl srdce,opet syrskeho vojaka,takze to nemusi byt jen modlibicky ve "Strakonickem minaretu",ale,skoleni,jak zachazet se zajatym nepritelem,posledni zprav a rika,ze popravili vsechny muze,jineho nabozenstvi,schodou okolnosti,krestany.
Je tu jeste nekdo treti,ktery sazi na kartu,ze krestane vejdou do dalsi krizatske valky proti muslimum a ten treti dela vse mozne,aby se to stalo,dokonce si tolik veri,jakoze to je jiz hotova vec,takze,rozumejme EU spolecenstvi,ktere tvrdi,ze Evropa muze jeste prijmou nekolik desitek milionu muslimu navic,jako,opatreni,ze, Evropa vymira, je nedostatek mladych lidi,jez maji vlastne delat,aby duchodci meli z ceho zit,zadny politik Vam nevysvetli vas dotaz,kde jsou penize-dane,jez jste platil cely svuj zivot,ale,muze Vam rici pochvalu,co by Vas dobry skutek,ze vase penize jsou urceny na nove prichozi,je to radost a dobry pocit nad dobrym skutkem videt muslimskou rodinku s dvema zenskyma a treba uz se sesti detmi.
Nevim,jak by v pripade valky,krestan-muslim splnil svuj ukol cesky vojak s tim,ze mu urizne hlavu,jestlize mu padne do rukou,jako zajatec, v pripade evropskych nabozenskych a ekonomickych nepokoju,tech uriznutych hlav bude vsude plno.Zeptejte se nejakyho Brita na nedavne udalosti,kdy dva muslimove zabili britskeho vojaka,ve dne a predevsemi na ulici.
V Holansku,muslimove obsadili,starostenstvi mesta a zacali prosazovat sve nazory,co by, jakoby,vetsina,na kritiku Holandanu-obcanu,dostali odpoved,ze,kdyz se jim to nelibi,tak,at emigruji nekam jinam,to by,uz snad stacilo, ale,politici vse vidi zcela jinak,kdyz bude zle,tak si udelaji na hlave treba turban.

315759

19.8.2014 14:40

RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni

chytrostrak siddur smith 46.?.?.?

Reakce na 315759

nemusi byt jen modlibicky ve "Strakonickem minaretu",ale,skoleni,jak zachazet se zajatym nepritelem
pane nohejl, co strašíte, my jim tu držíme palce v boji se židem, tak toho nechte...

315765

19.8.2014 20:17

RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni

Vopice 95.?.?.?

Reakce na 315765

Souhlas, pane chytrostraku siddure smithi. Myslím, že se se židem nejdříve vypořádají v konečně svobodné Ukrajině, kde se k moci dostali pokrokoví lidé a ve jménu nácie a řecko-katolického učení se nyní vypořádají nejen se židem, ale i s ostatními zloduchy. Zde je hezký obřad jednoho z padlých gerojů, sláva nácii, gerojům sláva! Neboť každá nácie má právo býti konečně svobodnou, vymaniti se ze jha zlých jidů a jiné tatarské pakáže.

Vložený obrázek

Pane chytrostraku, zde je hezký článek o panu Banderovi (dej mu řecko-katolický pámbů lehké odpočinutí). Doporučuji zejména diskuzi pod ním, kde dobří uvědomělí lidé říkají zhruba toto:

Христос Раждається! - Славіте Його!

Christ is Born! - Glorify Him!

Bandera, who was assassinated by the KGB in 1959, has near-saint status among many people there and thousands of Bandera loyalists flock to the capital Kyiv every year and march through the streets in his honor...


Inu, když se daří, tak se daří a snad brzy budeme svědky podobných počinů hodných nácie a gerojů...

Vložený obrázek

No, vlastně už svědky jsme, že...

Vložený obrázek

Je to tak správně, pane chytrostraku? To máte na mysli? A nesmíte zapomenout, že hned po jidovi je největším nepřítelem nácie tento zlovolný tvor.

Vložený obrázek

A všichni víme, že Moskalové patří na šibenice a kdo neskáče je Moskal, že pane chytrostraku?

315782

19.8.2014 21:11

RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 315782

Ještě jste do toho měl zakomponovat nějaké masové hroby, pane Vopice

315788

20.8.2014 13:31

RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni

Vopice 37.?.?.?

Reakce na 315788

Nebojte se pane Tituška, ty budou, neboť domoci se svobody a práva na svou nácii je nutné všemi prostředky. Sláva nácii, gerojam sláva. A zlého tatara snad konečně vyhubíme, všichni víme, že je za vším zlem na zemi, to říká správně kromě vás i pan Kalousek, pan Kerry, pan Dolejší a další velcí myslitelé...

A nesmíme zapomenout na to, že nácie je založená na dobrém katolíkovi, který nikdy neváhá podříznout bližnímu hrdlo, aby nácie a svoboda mohly konečně prosperovat, pod vedením například takových slušných lidí, jako je paní Tymošenková, pan Achmetov, pan Kolomojský, pan Porošenko a mnoho dalších (kterým kryjou záda demokrati typu pana Jaroše a jeho party dobrých pravosektorářů), kteří nyní Ukrajinu vedou k světlým zítřkům, svobodě, toleranci a prosperitě.

Sláva Ukrajině, smrt nepřátelům! Také si to doma přes spaním říkate, pane Tituška? [chechtot]

315831

20.8.2014 18:09

RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 315831

Vy jste se rozjel, pane Vopice. [smích]

315842

19.8.2014 22:51

RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni

Pepé 109.?.?.?

Reakce na 315782

http://novysmer.cz/index.php?option=com_content&am...

315794

19.8.2014 16:48

RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni

P.K. 185.?.?.?

Reakce na 315759

Ale no tak; strašíte lidi židy, muslimy, američany.., zatímco jediným "problémem" je systém a oportunistická většina, ochotná podpořit kohokoli, kdo lépe platí. Takže je vše v normě[smích].
Pokud se podíváme na politiky, hlavně v obecních zastupitelstvech, najdeme mezi nimi spoustu bývalých "slušných a poctivých" občanů, které zkazila jen příležitost[smích]. Jediným řešením je naprostá kontrola činnosti politiků za pomoci techniky, která je dostupná; jenže k tomu dojít nemůže, protože bychom přišli o naději- možnost rychlého a snadného zbohatnutí my všichni, potenciální politici, úředníci a jiní podnikatelé. A to byste určitě nedopustil ani Vy, ani ti ostatní, co třeba rádi sází sportku[smích]. Muslimové..jde o klasické strašidlo,většina je úplně stejná, jak my. Problém je v systému, který je do EU dotáhnul, přestože "vadili";pokud dojde ke krizi,první přijdou o práci, přišli by o ni, i kdyby byli asimilovaní do společnosti (stačí jméno, barva, a při propouštění jdou první) což je nemožné, protože se to nedaří ani např. polské komunitě v Chicagu, poněvadž jednoduše nechtějí a vlastně není kam se zařadit (btw, co má naše společnost, kromě konzumace alkoholu, společného, nevíru v Boha, lásku k fotbalu, hokeji? Ani v tom se lidé neshodnou; zažil jsem rvačku z důvodu zda je lepší Hanušovická desítka, nebo Plzeň Gambrinus,o sportovních zápasech pomlčím). Když se lyšíme náboženstvím, barvou pleti, musíme domorodce dost vysoko převyšovat, abysme byl jimi akceptováni. To se tak trochu podařilo třeba Vietnamcům..
Není žádný vážný muslimský problém v EU; kdyby byl, dávno by je "pseudohumanisté" všechny vyhodili. Občasné excesy jsou, naopak, vítané, udržují pozornost stáda mimo zásadní problémy. Co myslíte, kdo bude první lynčován, ti zodpovědní za situaci, nebo Romové; muslimů je tady málo, nestojí za námahu, jen k nadávání a židé si nás z našich daní, v souladu se zákony, platí.
Co se týká zákazu závojů, apod, tak vzpomínám, jak nás kdysi buzerovali za dlouhé vlasy; ne, nebyli za tím komančové, ale prostá, řekněme, generační nenávist", omezenost, nebo i úcta k tradicím[smích]. Ano, je fajn, když můžeme někoho mladšího, slabšího, jinak vypadajícího opruzovat; pomáhá to snášet vlastní životní mizérii. Židé...je možné, že ovládají zásadní místa ve státní správě, finance, atd, ale kdo je tam pustil, když nepatří k většině? Btw, k jakým tradicím se vlastně máme vracet, do kterého bodu (nevylhaných, nezkreslených) dějin, kdy "to všechno skvěle fungovalo"? Za komunistů bych lidem poradil, ať založí brigádu socialistické práce, nebo zorganizují akci zet; dnes radím všem, kdo mají finanční problémy, ať jdou studovat na faráře, nebo vstoupí do kláštera; amen[smích]

315770

19.8.2014 16:36

RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni

dub 89.?.?.?

Reakce na 315748

myslím, že současný vývoj kolem toho picnutýho černouše je velmi dobrým východiskem pro vypuknutí celostátní rasové války, velmi brzy následované válkou konfesní a nakonec třídní.
a dokonce ani nebude zřejmě třeba popichování tajnými službami z venku, emeričani si to tam vyeskalují sami. zatím se činí parádně a má to větší švunk, než když organizovali majdan...

315769

19.8.2014 11:39

Na každou svini se vaří voda.

Frank51 89.?.?.?

Američané byli, jsou a budou vždy největší svině na planetě. Jsou to potomci vrahů, zločinců a dobrodruhů z celého světa a geny jsou geny. Je to říše zla. Je neskutečné, proč evropští politici stále těmto sviním zobou z ruky!!! Mají strach?

315749

19.8.2014 12:00

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 315749

američané jsou kultura vzešlá i z kultury středoevropské, a to z podstatné porce
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/09/02/article-...
pod tím bleděmodrým "german" se skrývá celá střední evropa, včetně pruských částí (poláci), nebo rakouska-uherska, tedy češi, slováci, "jugoši" atd., angličtinu si tam lidé zvolily, protože se jim prostě líbila a dobře se jim v ní zpívalo v protestantských kostelech...
jsou to potomci těch samých "vrahů, zločinců a dobrodruhů", jako je nejspíš Frank51 sám...

315751

19.8.2014 12:24

RE: Na každou svini se vaří voda.

stalinogorski 188.?.?.?

Reakce na 315749

On už hned 3. prezident Ameriky, Thomas Jefferson prohlásil, že "Když uvážím, že je Bůh spravedlivý, bojím se o svou zemi." Byl to velice moudrý člověk, tehdá se ještě za prezidenty nevolili blbci herci komedianti, takže musel dobře vědět, jaká slova pronáší. Ten bordel dělají po celé planetě prakticky od svého vzniku, současně také tehdá dělali ještě i v 19. století kruté etnické čištění (konečná řešení) ukradené země s Indiány na "vlastní" půdě. Když pak započítáme duchovní zamoření celého světa naprostou nekulturností a barbarismem (amerikanizací), zotročení skoro všech národů (přímo, či vojenské základny), a vlastní život v parazitním blahobytu na úkor zbytku světa protože sami nic neumí, tak vyjde takový karmický úděl, o který opravdu není o co stát. Snad už tedy brzo dojde na slova vyvražďovaných Indiánů na adresu Nové Ameriky která se dle jejich proroctví zničí "vlastními zbraněmi".

315753

19.8.2014 16:28

RE: Na každou svini se vaří voda.

matusy ou_yeah (zavináč) azet (tečka) sk 80.?.?.?

Reakce na 315753

Vy to máte pomýlené...
Od nekultúrnosti a barbarstva nás američania chránili pred komunistami a islamistami.
Namiesto otroctva doniesli kapitalizmus a slobodu.

Barbari a otroci sú rusi, čínania, araby, negri atp...
Všetci okrem "amerikanizovaných" krajín

každý kto príjme demokraciu a kapitalizmus, stane sa slobodný a bohatý... Takže opäť... vy to máte úplne celé naopak...

315768

19.8.2014 18:41

RE: Na každou svini se vaří voda.

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 315768

Isto Matúš..amerika má i svoje pozitíva..

Bol i Rím so svojou krásnou arénou Kolossea, Nerom, Kaligulom..
Hitler tiež prinášal barbarom, Untermenschom východnej Európy i poriadok a prácu..

Myslíš, že je v záujme tvojich morálnych(?) Panov sveta fiNácii, aby dlhodobo nejakých 5% vyvolených dobre kŕmených žoldákov spotrebovávalo cez 40% celosvetových zdrojov energie, potravy, nerastov?
Koľkože myslíš rokov biosféra vydrží bezmierneho konzumu, keď každý zachce byť američanom?

Máš aj fírerov svojho podvedomia, tých, čo programovali kultúru, v ktorej si vyrastal, za idiotov?
..len aby aj na teba systém nezanevrel a nestala sa i tvoja rodina Kanonenfutterom..

Skutočná demokracia a vláda kapitálu sú antagonizmy.
Trh je riadený proces, ako kaźdý iný.
Ak sa tohto nástroja dosahovania cieľov občania vzdajú,
stávajú sa zákonite ovčanmi v rukách sociopatických vlkov.

Ciele "samo"riadenia trhu:
1.buď primárne slúži ukájaniu bezmiernych "potrieb" zvrhlých jelít, alebo
2.ľahko vyjadriteľnému základnému materiálnemu zabezpečeniu celkovej populácie
..a až potom tých šikovnejśích.

Z dejín vieme, že v 1.prípade je pokušenie hrať sa na Íbermenšov vždy priveľké..potom už len zabezpečiť apatiu, dostatočnú debilizáciu davu a ulička pre slepých je hotová..

Lož, deklarácia "voľného" trhu vedie VŽDY nevyhnutne k fašizmu.
Alebo si myslíś, že úzka skupina mafiánov, čo vyhrá v bratovražednej vojne, zrazu nájde MIERU a začne vytvárať podmienky pre rozvoj spoloČnosti?
Čo by ich mohlo motivovať k ľudskosti po uzavretí procesu globalizácie?
Chceš odovzdať osud do ich rúk, alebo sa chceš dokonca sám pre seba zhostiť onoho "prsteňa moci"?

Sebavedomie vs. egoizmus.
Skutoćné, udržateľné sebavedomia pramení vždy zo sVedomia..sveDomia.
Vedomý si zodpovednosti voći spoloČnosti.
Sloboda je tak vedomá nevyhnutnosť.
Je kategóriou podvedomia a konćí vo vedomí, keď sa chceš dohodnúť s lode súputníkmi na cieľoch spoloćných.
Vieš predsa, čo sa s tebou stane, keď si prsteň nastrčí egoista..

Toľko k MIERE slobodného trhu, demokracie a kapitalizmu, ich pozitívnemu a menej pozitívnemu chápaniu.
Pojmy a dojmy..
Že by nie "my o koze a ty o voze",
ako sa i v najbiľšom slovackom valale hvariť..

315774

19.8.2014 19:18

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315774

Dakujem za sirsi pohlad na vec. Len by ma teraz este zaujimalo, co by malo byt za zriadenie, ci system aby sme boli vsetci spokojni.

315777

24.8.2014 11:38

RE: Na každou svini se vaří voda.

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 315777

Kráľovstvo zdravého sedliackeho rozumu na Zemi.
Odbornejšie zatiaľ napr. niečo na báze ako KSB/DVTR,
no možno chcete dať nejaký lepśí návrh..

316004

24.8.2014 12:05

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 316004

kralovstvo rozumu... no keby aj tu viaceri ctili tieto zasady... [smích]

Suhlasim, aj ja by som rad zil v zriadeni, kde by si ludia vazili zdravy sedliacky rozum. Viete mi ale dat nejaku sucasnu civilizovanu krajinu, o ktorej sa da povdat, ze to tam tak funguje?

316010

19.8.2014 19:32

RE: Na každou svini se vaří voda.

Vopice 5.?.?.?

Reakce na 315768

Ještě NIKDY jsem neviděl tolik lží a koncentrované debility v jednom příspěvku. Možná si tento prosťáček dělá jen legraci, ale pochybuji.

>Od nekultúrnosti a barbarstva nás američania chránili pred komunistami a islamistami.

A nějaký jeden jediný případ této ochrany by nebyl? Kdy konkrétně se jim povedlo nás uchránit od komunismu a kdy od islamismu?

>Namiesto otroctva doniesli kapitalizmus a slobodu.

A to má býti jako co? Svoboda se jít pověsit, když mě okrade nějaký prodavač vysavačů jménem Matusy? Vysvětlovat někomu bez mozku to, že otroctví má mnoho podob, to je asi také zbytečné.

>Barbari a otroci sú rusi, čínania, araby, negri atp...

Rasisti byli vždy jen naprostí slaboduší ubožáci. Proto se hodili na dozorce v koncentračních táborech, kde jim jejich debilita nebránila v jejich "bohulibém" díle.

>každý kto príjme demokraciu a kapitalizmus, stane sa slobodný a bohatý...

Nevím, zda se dá toto naprosto slabomyslné tvrzení nějak komentovat. Ale pán Matusy by opět mohl tuto do očí bijící debilitu nějak rozlousknout. Třeba se zmínit o tom, jak přechod ke kapitalsmu přinesl svobodu a bohatství obyčejným "barbarským" Rusům, nebo jak jsou bohatí lidé v JAR, nebo třeba v USA a proč je tam 70 mil. lidí na potravinových poukázkách. Pak by mohl pán Matusy, tento přičinlivý pohůnek kapitalistického systému vysvětlit, zda se v kapitalismu mají dobře všichni a proč třeba ne. Co dodat. Debilovi (diagnóza) není možné stejně nic vysvětlit.

Pro ostatní, kteří mají mozek: Svoboda nesouvisí se systémem, ale s odhodláním lidí prosazovat vymahatelnost zákona, který si sami určí. Prosperita nesouvisí s hromaděním kapitálu, ale s možností svobodně podnikat ve VOLNÉM trhu. A už vůbec ne s počtem Matusym prodaných vysavačů babičkám.

A pokud pán Matusy chce operovat tím, že teď jsou plné supermarkety a každý si může jít koupit něco na dluh a stát se může zadlužovat donekonečna, pak jen opět projeví další dávku nikde nekončící tuposti.

315778

19.8.2014 20:31

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315778

nebudem Vam tu vyvracat Vase "argumenty" [chechtot] ale neda mi nezareagovat aspon na jedno: Sloboda, mily pane. Sloboda praveze velmi suvisi so systemom. Vymahatelnost pokrivenych zakonov ste si u nas v cadoch bolsevickeho trapneho experimentu mohli strcit za klobuk... Praveze system, ktory prikazoval strielat do vlastnych obcanov zabijal akekolvek "odhodlanie ludi" presadzovat cokolvek...

315786

19.8.2014 22:46

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315786

pražské jaro 1968 http://i.lidovky.cz/13/083/lnc460/MTR24e87f_kul2sr...

Vietnam War: Lyndon B. Johnson's escalation, 1963–69
https://www.youtube.com/watch?v=S06nIz4scvI

315793

20.8.2014 13:10

RE: Na každou svini se vaří voda.

Vopice 31.?.?.?

Reakce na 315786

Proboha, co to meleš? Nepochopil jsem ani jednu větu.

Tak se podívej jak to vypadá v USA. Zrovna teď tam střílejí do vlastních občanů gumovými projektily. Novinářům zakazují to natáčet. Nejdřív po nich vystřelí kanystr se slzným plynem a pak jim seberou vybavení. Některé pro jistotu na noc zavřou do basy.

Těm protestujícím se jaksi nezdá, že tam policajti postříleli v posledních letech tisíce lidí jen tak a začne se to vyšetřovat jedině tehdy, když to má někdo natočené na videu. Tak na ně poslali ARMÁDU.

A jaká je vymahatelnost pokřivených zákonů dnes u nás? Zkus to trochu rozebrat, ty "chytrá" hlavo.

Prostě tvůj příspěvej je tak ubohé plácání, že na něj nemá cenu reagovat. Vůbec si při své "inteligenci" nepochopil, že jsem mluvil o tom, že svoboda a bohatství NESOUVISÍ s tím, jak se systém nazývá, ale nakolik patří občanům. Ale chápu, ty sem chodíš z jiného důvodu, takže nakonec se na tebe nemůžu zlobit. Prostě práce jako práce. I ti bachaři v koncentráku to brali profesionálně. [chechtot] Třeba ti brzy nabídnou místo. Nebo nechceš jít dělat k policii? Možná dostanšš svůj vlastní obrněný transportér.

315829

20.8.2014 17:51

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315829

to, ze Ty si nepochopil ani jednu vetu lutujem, ale ocakaval som, ze nebudes CHCIET pochopit. Ja som niekde pisal nieco o zivote v USA?

Vymahatelnost zakonov, ci zakony samotne su teraz nepochybne lepsie ako za "komancov". Alebo si myslis opak? Tak schvalne: napis ako by to malo/mohlo byt podla Teba. Ale poprosim realny pohlad, nie nejake utopisticke zvasty. Alebo kludne daj krajinu, kde je vsetko idealne, alebo aspon podstatne lepsie ako u nas.

Ja som nepochopil Tvoj prispevok ohladom slobody/systemu? Pises, ze nezalezi ako sa system vola, ale nakolko patri obcanom. Teda mas pocit, ze bolsevicky zlocinecky pseudosystem patril obcanom??? toto ale nemozes mysliet vazne...

315838

21.8.2014 6:48

RE: Na každou svini se vaří voda.

Erwin 91.?.?.?

Reakce na 315838

Není důležité, zda jsou zákony lepší či horší. Důležitá je jejich vymahatelnost. Dnes je všeobecně známo, že DOBRÝ právník vás ze všeho vyseká. Tedy jde samozřejmě o peníze. A tak to skutečně funguje. Lze říci, že se špatným právníkem (tedy bez peněz) prohrajete ? Ano, je to téměř jisté.
Neměly by to být spíše zákony a vymahatelnost práva, které určují vinu či nevinu ?
P.S. Svoboda nesouvisí s režimem, je to stav mysli.

315860

21.8.2014 18:33

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315860

No dovolil by som si oponovat. Chcete povedat, ze za smutneho obdobia bolsevickeho experimentu bola vymozitelnost prava lepsia? Zamysleli ste sa predtym, ako ste to sem napisali? To nemozete mysliet vazne... peniaze vedia pokrivit sudne rozhodnutia vzdy. Aj teraz, aj v minulosti. Rozdiely su dva:
a) za bolsevika ani netrebalo mat peniaze, stacilo byt v "spravnej" strane...
b) mozno sa Vam zda, ze v dnesnej dobe ti, co maju viac penazi, maju aj viac prava... problem je, ze tych "viac penazi" teraz mozete mat aj Vy a za sociku sme mali vsetci rovnako - teda rovnako nic...

A mam takmer osobnu skusenost s tym, ze uplne bez penazi sa da na sude uspiet... famy o tom, ze LEN bohatsi sudy vyhravaju je proste blud. Ja viem, stava sa aj to, ale nie je to absolutne pravidlo.

Sloboda nesuvisi s rezimom, iba ak je rezim slobodny... Dnes je sloboda urcite vacsia - aj dusevna a aj ta fakticka... nikto predsa na nikoho na hraniciach nestriela, mozme slobodne diskutovat, stretavat sa, citat literaturu... a ano aj materialne si mozeme dovolit ovela viac ako vtedy... samozrejme, ze je nutne preto aj nieco spravit... vyplakavat za zlocineckym rezimom nikomu urcite nepomoze.

315912

24.8.2014 15:15

RE: Na každou svini se vaří voda.

milboy 85.?.?.?

Reakce na 315786

Ani ja ti nebudem vyvracať tvoje názory, ale ak je niekto natoľko hlúpy, že chce porovnávať slobodu s akoukoľvek virtuálnou(!!) slobodou ktorú priniesla táto doba, kde právo slúži iba tomu kto má peniaze a moc, prípadne sa chce zaoberať prirovnaniami ked právny systém je základom demokracie, tak musím povedať, že sú to práve právnici, ktorí svojim "právnym názorom" ukazujú, že zákony sú úplnou zbytočnosťou a že jediným platným ÚSTAVNÝM ZÁKONOM, je ten že ak máš peniaze, tak máš pravdu a vôbec nezáleží na tom či si vrah, násilník, člen vlády či parlamentu, alebo mafián skrytý za spol.s r.o.
Z tohoto dôvodu si myslím, že táto spoločnosť je chorá a treba ju radikálne zmeniť a to aj za cenu jej 99% zničenia. [naštvaný] [vyplazený jazyk]

316021

24.8.2014 15:56

RE: Na každou svini se vaří voda.

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 316021

> táto spoločnosť je chorá a treba ju radikálne zmeniť a to aj za cenu jej 99% zničenia.

Naše společnost je dle Vás chorá, pane/paní Milboy. A Vy doporučujete její zničení. Čím ji nahradíte? Můžete nám uvést příklad nějaké společnosti, která byla lepší? Kdy a kde se lidem žilo lépe, než nám tady a dnes? To by mě moc zajímalo. [velký smích]

316025

24.8.2014 16:33

RE: Na každou svini se vaří voda.

milboy 85.?.?.?

Reakce na 316025

cca 80% všetkého majetku na celom svete vlastnia 4% zbohatlíkov a to sa vám zdá normálne?
Je nás na zemi niečo cez 7 miliárd a ak by došlo ku celosvetovej katastrofe, ktorá môže byť kombináciou ľudského zlyhania (zneužitie zbraní je málo aktuálne?) a zároveň sa vzbúria vody oceánov pod náporom reťazovej reakcie výbuchu sopiek, ktoré budú len odpovedou na odpálené jadrové zbrane a to množstvo prachu zatieni slnko, ktoré dáva život aj tak sa dá predpokladať prežitie 1% populácie a 70 miliónov je stále dosť na založenie niečoho nového aj s predpokladom vzniku niečoho nového čo tu ešte nebolo. Toto bolo to "zničenie" a ak sa vám zdá, že sa vám žije lepšie ako kedykoľvek predtým, tak nezabudnite že tvoríte percentá a nie desiatky percent tých, čo žijú pod akoukoľvek hranicou chudoby..

316027

25.8.2014 14:17

RE: Na každou svini se vaří voda.

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 316027

Na mou prostou otázku
> Kdy a kde se lidem žilo lépe, než nám tady a dnes?
zjevně neumíte odpovědět, pane/paní Milboy. Přesto si i nadále přejete naši dnešní společnost i s jejím současným blahobytem zničit? Tedy znovu. Čím byste ji chtěl/a nahradit?

O tom, že množství
> majetku na celom svete vlastnia 4% zbohatlíkov
není pochyb. Ovšem dodnes existují země, kde tomu tak není. Země, kde většinu majetku ovládají politici. Velmi názorné je to zejména v rozdělených zemích. Dříve NDR-NSR, dodnes KLDR-Jižní Korea. Tam, kde o použití vytvořeného bohatství rozhodují jeho tvůrci a vlastníci, tam je dobře. V zemích kde o použití vytvořeného bohatství rozhodují diletantští politici, tam je zle. Viz KLDR, dříve též PLR, ČSSR, BLR, SSSR, ...

Na tuto jednoduchou zákonitost přišli dokonce i čínští komunisté. A na počátku devadesátých let ustoupili od doktríny zespolečenštění majetku. A umožnili lidem zbohatnout. A pohleďte na ty výsledky. Naprosto úžasné. Nedokážou-li Vám ani tato nezpochybnitelná fakta otevřít oči, je mi líto. V teorii se říká stavu, kdy lidé tvrdošíjně opakují své dřívější omyly a nedokážou se z nich poučit, stupidita.

Ještě jednu poznámku na konec. Stejný problém s ovládáním stále větší části společenského bohatství skupinou ničemů, kteří nikdy sami žádné bohatství nedokázali vytvořit, vidíme dnes ve většině vyspělých zemích. Řecko, Japonsko, USA, SRN, Francie, ... Všechny tyto a řada dalších zemí jsou naprosto nehorázně zadluženy. Proč? No protože stále více společenského bohatství vysává stát z jeho tvůrců - podnikatelů. A násilím je dává k dispozici politikům. Ti jej svou totální nekompetencí zbůhdarma promrhají. Takže nezbývá ani na to nejnutnější a stát si musí půjčovat. Říká se tomu státní socialismus. A Vy byste toto chtěl/a ještě posílit? A vzít skutečným a jediným tvůrcům společenského bohatství ještě víc? Proč? Už se to snad někdy někde osvědčilo?

316081

25.8.2014 14:35

RE: Na každou svini se vaří voda.

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 316081

Pokud budete nabízet pouze dvě možnosti, obě spojené s tím že nejméně 80 procent majetku ovládá naprostá menšina, ať už podnikatelé nebo politici, nedostaneme se nikam. Je to totiž jedno. Obě cesty vedou do stejné prd..e, jedna rychleji, druhá trochu pomaleji. Co takhle trošku spravedlivější rozdělování, to by nešlo? Samo o sobě ne, protože lidi, pokud mají možnost si vezmou kolik můžou. Jsou to totiž dost svině. Proto je zcela nutné omezit kolik si můžou nechat, je jedno zda daněmi nebo přímo dohodou, bez toho to fungovat prostě nebude a nebude i kdyby se Friedman i třeba Vy klidně pos..l. [smích]

316083

26.8.2014 12:08

RE: Na každou svini se vaří voda.

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 316083

> Co takhle trošku spravedlivější rozdělování, to by nešlo?

Opět jste vyslovil mantru všech prostých lidí. SPRAVEDLIVĚJŠÍ ROZDĚLOVÁNÍ. Dobrá, proč ne?

Co je potřeba pro ono "spravedlivější rozdělování" udělat? No to je přece jednoduché, že? Odstranit NESPRAVEDLIVÉHO ROZDĚLOVATELE a nahradit jej SPRAVEDLIVÝM ROZDĚLOVATELEM.

Zbývá naprostá drobnůstka. Pojmenovat toho nespravedlivého a nalézt nějakého spravedlivějšího. [chechtot]

Dost legrace. Víra v nespravedlivé rozdělování je typickým rysem ekonomické negramotnosti. Neberte to prosím nikterak osobně, pane Antiseptiku. Drtivou většinu populace tvoří ekonomicky negramotní lidé. Často i tací, kteří se honosí titulem profesora sociologie či diplomem inženýra ekonomie.

Neexistují žádní NASTAVOVAČI SYSTÉMU, v něž Vy skálopevně věříte. Ceny všech druhů zboží, služeb, lidské práce, ... a tedy i výši Vašeho příjmu, určuje TRH. Ten trh, kterému se ekonomicky negramotní lidé posmívají, bagatelizují jej, opovrhují jím.

Kdykoliv se někde lidé pokusili nahradit trh nějakým GENIÁLNÍM REGULÁTOREM, nefungovalo to. Proč? Protože SOUHRNNÁ INTELIGENCE ÚČASTNÍKŮ TRHU (tedy všech lidí na této planetě) je o tisíce řádů vyšší, než inteligence jakéhokoliv GENIÁLNÍHO REGULÁTORA. Jednoduché, že? Ovšem toto vše je v příkrém rozporu s Vaší vírou. A proto to nemůže být pravdou. Mýlím se? [mrknutí jedním okem]

316155

26.8.2014 14:33

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 316155

Zeptejte se kvantitativně uvolňujících a swapově vázané euro-dolar je na úrovni GMO kovce se stejným hospodářským profitem který si pohraje s tržíčkem s chlupy naruby. [chechtot]

316170

26.8.2014 19:03

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 316170

spravodlivejsie rozdelenie.... [smích] tieto pokusy boli v casoch bolsevika... spravodlivost a kazdy ma mat rovnako... aj pracovity, aj lenivy, aj sikovny, ci zlodej... to mi uz je len "SPRAVODLIVOST"

Ja viem, ze lenivym a neschopnym by sa to pacilo.. a co ostatni??? [oči v sloup]

316193

26.8.2014 20:39

RE: Na každou svini se vaří voda.

Antiseptik 67.?.?.?

Reakce na 316155

Mýlíte. On ten trh totiž už dávno není. Protože trh který ovládá malinká skupinka bankéřů a obrovských firem, které jsou ke všemu vlastnicky provázané není trh schopný ničeho jiného než zedřít z lidí kůži. Jděte se už konečně vycpat s inteligencí účastníků trhu. To není inteligence ale pouze nenasytnost. Jen se kolem sebe podívejte kam to ti inteligenti dotáhly.

316199

26.8.2014 21:20

RE: Na každou svini se vaří voda.

dub 89.?.?.?

Reakce na 316199

byl bych pro, aby nám dotyčný dokázal, jak jako ynteligentní účastník trhu přemůže ynteligentní monopol, či ještě ynteligentnější kartelovou dohodu monopolů[smích]

ale po tomto individuu je chtít cokoliv mimo debilních sračkometových keců marná snaha.

316205

27.8.2014 0:19

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Reakce na 316199

> trh který ovládá malinká skupinka bankéřů a obrovských firem
nebo jakýsi monopol je s prominutím hloupost, pánové. Proč? Zkuste mi ukázat, která skupinka (či monopol pane Dube) ovládá světový trh ropy, brambor, tabáku, obilí, pozemní, lodní či letecké dopravy, výroby elektřiny, rybolovu, těžby uhlí, zlata, železné rudy, výši mezd prodavačů v supermarketech, řidičů kamionů, zubařů ...

Že to neumíte? V tom případě jsou ovšem podobná tvrzení jen dalším projevem Vaší ekonomické negramotnosti. Je mi líto.

Přidám ještě jednu zajímavost. Ekonomicky negramotní lidé se krom touhy po "spravedlivějším rozdělování bohatství" vyznačují i další typickou vlastností.

I těmto lidem se někdy podaří zbohatnout. A oni začnou nabyté bohatství "investovat". Pořídí si grandiózní vilu s vyhřívaným krytým bazénem, fitkem, saunou a tenisovým kurtem, několik aut, bungalov u moře, k němu motorový člun či dokonce jachtu, apartmán v Alpách, letadlo, sněžný i vodní skůtr, ... Např. náš moderátor Mareš se svým Lamborghini za 8,5 milionu.

A mají pocit, že jsou "za vodou". Když pak získané bohatství vyčerpají, jsou v koncích. Ekonomicky negramotní lidé totiž nechápou rozdíl mezi AKTIVY a PASIVY. A za získané peníze si v drtivé většině pořizují pasiva. Tedy takové investice, které jen spotřebovávají další peníze. A svému vlastníkovi nic nevynášejí. Přinášejí mu jen přechodné uspokojení a zážitky.

Závěr. Jen malé procento ekonomicky gramotných lidí umí měnit finanční bohatství v aktiva. Jejich aktiva jsou pak zdrojem pracovních míst, výdělků i daní pro stát. Když byla v minulosti někde aktiva schopným lidem násilím odňata (znárodněna), nastal VE VŠECH DOSUD ZNÁMÝCH PŘÍPADECH NEODVRATNÝ ÚPADEK. Opravdu si to přejete zopakovat?

316216

27.8.2014 6:35

RE: Na každou svini se vaří voda.

Rudy1 213.?.?.?

Reakce na 316216

A co třeba kakao mistře [chechtot]

316222

27.8.2014 15:03

RE: Na každou svini se vaří voda.

dub 89.?.?.?

Reakce na 316216

já vím, podle vás neexistuje nic, tedy třeba ani opec, nebo zlatý fixing, v národním měřítku neexistuje třeba čez... atp.

nejdřív byste se měl informovat, než začnete diskutovat o něčem, o čem evidentně víte naprosté hovno, milý ekonomicky sdělaný pane vojto[mrknutí jedním okem]
připravujete tak zbytečně o čas totiž nejen sebe, ale i ostatní.

316248

28.8.2014 7:09

Mysleni mimo obvykle schema..

favela 113.?.?.?

Reakce na 316155

Mam dojem ze tohle jiz bylo davno vyresene...Spravedlivy nebo ne ROZDELOVAC neni reseni...Neni treba nalezat....Reseni je DAT K DIZPOZICI VSEM co je treba , sdilet bohatstvi surovin,prostredku,vyroby a z toho pochazejcich produktu, vyzkumy a jejich vysledky atd....Samozrejme tim automaticky odstranit trhy a trhovce /kazdej trh je podtrh/,zlocinne bankere-spekulanty vseho druhu ,ceny a jine nesmysly a tim i vseho druhu parasity...a take spravedlnosti i nespravedlnosti v tomto smeru

316269

19.8.2014 22:15

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 315768

Tak podle vás nás Američani chránili před komunizmem a islamistami.

Neutekl jste náhodou z blázince. Právě USA a UK porodily komunizmus, který připravovaly již od poloviny 18 století. Zrovna jako francouzkou a ruskou revoluci a obě světové války. Dokonce i první komunistické noviny vyšly v New Yorku v jidiš.

Již v roce 1829 američtí ilumináti slyšeli v New Yorku sérii přednášek britské iluministky Frances "Fanny Wrightové. Těm, kteří se zůčastnili bylo řečeno, že ilumináti organizují sjednocení nihilistických a ateistických skupin, spolu se všemi dalšími podvratnými skupinami, do mezinárodního hnutí, které bude známé jako komunizmus. V té době bylo Marxovi 11 a Engelsovi teprve 9 let.

Také nic nevíte o profesoru Adamu Weishauptovi, který byl pověřen domem Rothschildů k vypracování strategie. Weishaupt měl k dispozici 2000 špičkových odborníků, placených z peněz Rothschildů z oborů umění,školství,vědy,financí a průmyslu. Potom založil lóže Velkého Orientu,zednářské lóže, které byly jejich tajnými ústředími. Weishaup svůj úkol dokončil 1.května 1776. Poté následovala řada kongresů v různých zemích, kde se strategie instalace komunizmu dále upřesňovala. Po instalaci komunizmu v SSSR a následně v dalších zemích (především slovanských) se stal 1.máj svátkem pro komunistické národy. Byl to také skrytý výsměch protagonistů komunizmu všem těmto národům.

315791

19.8.2014 19:11

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315749

...nie, nemyslim, ze by to bol strach... skor si myslim, ze su to zle skusenosti s nasimi "bratmi" smerom na vychod...

315776

19.8.2014 19:35

RE: Na každou svini se vaří voda.

Vopice 5.?.?.?

Reakce na 315776

Prosil bych o jednu konkrétní zlou zkušenost s Rusy, natolik zlou, že se dokáže vyrovnat miliónům mrtvých po "demokratizaci" zemí jako Vietnam, Irák, atd.

315779

19.8.2014 20:21

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315779

moze byt aj osobna? lebo s rusakmi na nasom uzemi tu mame viaceri rozne negativne skusenosti... kdezto nazivo tu podla mna americkeho vojaka videl malokto...
Demokratizacne procesy aj v nasich krajinach boli praveze silou ruska uplne zastavene a par desiatok rokov sme tu museli prave tu "hrdinsku cervenu armadu" obchadzat...

315784

19.8.2014 23:22

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 315784

padla otázka na aspoň jeden konkrétny príklad, nie na papagájovanie všeobecných kydov...

315795

20.8.2014 18:05

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315795

... pisal som konkretnejsie ako vacsina tu pisucich ludi. Praveze ini pisu "vseobecne kydy" ako napriklad "demokratizacne procesy vo Vietname, Iraku"...

Malokto z Vas (ak vobec niekto), zazil spominane procesy. Ja pisem skusenostiach vlastnych, ktore ste mohli aj Vy zazit... Pisem, ze zatial viem len o strelbe do nasich obcanov na nasom uzemi zo strany rusakov. Fakt neviem o niecom podobnom zo strany US. Ak sa mylim, dajte vediet, rad sa poucim...

315841

26.8.2014 21:19

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 24.?.?.?

Reakce na 315841

Zapomínáte, nebo nevíte o Americkém bombardování Prahy a jiných měst na konci války, kdy už to nemělo absolutně žádný smysl. Pouze vraždění stovek civilních občanů.

316204

20.8.2014 10:27

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 315784

Demokratické procesy nebyly zastaveny pouze silou Ruska. Již po Velké říjnové socialistické revoluci roku 1917, která byla ve skutečnosti hrůzným pučem, byl SSSR kontrolován svými zakladateli. Na příklad americký milionář Hammer mohl přiletět do Moskvy kdykoli a měl ložnici hned vedle Leninovy pracovny. Pochopení této strategie je zde: 90 let židovlády v Rusku. Studie je převzata a upravena podle http://tnit.eu/ Nebo:
Sunday,03 December 2006- 90 let židovlády v Rusku.

Vláda v Rusku 1917-1926
538 nejvýše postavených osob v porevolučním Rusku: 1 Čech, 1 Madar, 2 Gruzínci, 3 Poláci, 3 Finové, 10 Arménů, 11 Němců, 31 Rusů, 34 Lotyšů, a 442 Židů (82%). Přičmž v celé ruské říši žily v té době 4 miliony Židů, hlavně na Ukrajině, Bělorusku a východním Polsku.

Tedy i mohutný SSSR nebyl defakto suverenní. Nyní jsme svědky přeměny Ruska v suverenní velmoc. To je v příkrém rozporu se strategií vládnoucí anglosaské elity.

Takhle měla vypadat budoucnost Slovanů. Strategické změny mají být provedeny na úkor Slovanů. Plánuje se jejich zničení navzájem. Pokud se podaří zničit Rusko, bude následovat fyzická selekce přeživších. Současně bude provedeno sjednocení výkladu evropských dějin. Fakta budou nekompromisně změněna, nebo zamlčena.

315821

20.8.2014 17:53

RE: Na každou svini se vaří voda.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315821

... a zili spolu stastne, az kym nepomreli... [překvapení]

A nejaku veselsiu rozpravku nemas? [zmaten]

315839

19.8.2014 15:45

Už mě to doopravdy sere

Oudrnický 178.?.?.?

Proč si nějaký triliony dolarů zadlužený národ na druhé polovině zeměkoule osvojuje právo kecat do Evropy? Jeho zásah zničil naposledy Libyi. Sankce na rozkaz těchto psychopatů ničí i EU. Z "veřejnoprávních" medií jako je ČT24 musí být slušnému člověku na [bliji] [bliji]

315766

19.8.2014 17:05

RE: Už mě to doopravdy sere

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 315766

Lebo ak im nejaký náš papaláš odmietne poslušnosť, skončí ako Husajn alebo Kaddáfí. USA sa nezastavia pred žiadnym zločinom.

315772

20.8.2014 18:49

RE: Už mě to doopravdy sere

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315772

hej hej. Je to neuveritelne, ale ja si pamatam casy, ked nasi "papalasi" boli poslusny skor na vychod od nas... A necitil som sa lepsie ako teraz. Praveze sme sa mali ovela horsie...

315843

23.8.2014 11:04

RE: Už mě to doopravdy sere

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 315843

Vaše přirovnání má zásadní chybu: To jest nevidí budoucnost. Anglosasové nás nazývají otroky-slave. Protože pouze otrok si nechá vnutit cizí vedení a dát rodnou zem, prakticky zdarma, do správy cizinců. V silách otroka není totiž schopnost dohlédnou dál-za plný hrnec chutné polévky. Nehledě na to, že mnoho lidí se má mnohem hůř než za komunistů.

Jinak ale máte pravdu, neboť i naš takzvaný komunistický společenský systém, byl řízen ze zákulisí stejnými protagonisty jako nyní. V manipulaci a matení veřejnosti jsou Anglosasové skutečně světová jednička.

315965

23.8.2014 19:49

RE: Už mě to doopravdy sere

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 315965

I v bliznisu, viz uhlíková daň. Napálí někdo placení břidličákům když při tom způsobu těžby uteče od 30% více výparů z kyselin vytěženého? [mrknutí jedním okem] [oči v sloup]

315974

23.8.2014 21:12

RE: Už mě to doopravdy sere

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315965

... hej hej. boli ludia, ktori sa mali za komunistov lepsie... ano, to boli ti, co sa spoliehali na to, ze im niekto nieco da... treba makat a budete sa mat lepsie aj teraz. Prostriedky k tomu su, len treba pre to nieco urobit...

Pisete, ze aj komunisticky pseudosystem mal svoje "muchy". Tak napiste aky system si za idealny, alebo aspon za lepsi predstavujete Vy. Ale poprosim realne riesenia, nie nejake utopie...

315977

23.8.2014 21:37

RE: Už mě to doopravdy sere

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 315977

No přeci haly pádivých slavs. Co chcete od vlastníků když se jim přestanou vyplácet.

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Zapad-tajne-chysta-valku-postavi-nas-pred-hotovou-vec-Syn-ministra-Baudyse-nasel-na-internetu-mnozstvi-dukazu-331747

315978

23.8.2014 22:29

RE: Už mě to doopravdy sere

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 315977

Reálné řešení-a naděje na záchranu civilizace je v ruské cestě.

Podívejte se na anglosaský způsob výchvy dětí, juvevenilní justici. Vylepšování genofondu včetně násilného odebírání dětí. Nebo Norsko a pokus uzákonit pedofílii. Ničení tisíceletími ověřeného základu, to jest rodiny. Žádná matka a otec, rodič jedna a rodič dvě. To vše je zrůdné a zvrácené. I zvířata vychovávají lépe své potomky než tito nelidé. V sázce je rodina, naše děti i budoucnost celé civilizace.

315982

24.8.2014 1:42

RE: Už mě to doopravdy sere

steve 70.?.?.?

Reakce na 315982

.. Naprosty souhlas !,.. a jako vyraz solidarity s Vasim prispevkem si jdu upect tlusty bucek.

315983

24.8.2014 7:39

RE: Už mě to doopravdy sere

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315982

... system "inspirovany" ruskou cestou sme tu mali 40 rokov. Ukazal sa ako maximalne neschopny a zrutil sa im ako domcek z karat. Doviedol nas do takeho stavu, ze vacsina civilizovanych krajin je daleko pred nami vo vsetkych oblastiach... nie, dakujem to sme tu uz mali a neukazalo sa to ako uspesny experiment...

315989

24.8.2014 9:07

RE: Už mě to doopravdy sere

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 315989

Ale kdepak. Komunizmus porodily USA a UK. Tento experiment byl připravován od poloviny 18 století. Prostudujte si historii vývoje.

VŘSR a instalace komunizmu v Rusku a následně v satelitních státech Sovětského svazu (převážně slovanských),byla plánem NWO. Ani mohutný Sovětský svaz nebyl zcela suverénní. Byl kontrolován svými zakladateli a pomocí páté kolony. Konečným cílem vždy bylo totální zničení Ruska a Rusů. Realizace plánu "OST" předpokládala vybudovat na území SSSR lágry smrti a v krátkém čase v nich zlikvidovat 110 milionů přebytečného obyvatelstva. To se ale nepovedlo, proto poradce vlády UK prof.John Beddington prohlásil, že Hitler spackal genocidu na východě, která příště musí být vedena více vědečtěji. Také M.Tatcher prohlásila, že populace Rusů bude redukována (to znamená vyvražděna) na 15 milionů, kteří budou pracovat u vrtných souprav a v dolech.

Doktríny vyhlazení Rusů a rozdělení Ruska jsou dlouhodobým plánem minulých i současných politiků. Ze současné doby: v roce 2006 vyšla Prognóza vývoje příštích desetiletí, zpracovaná Střediskem bezpečnostní politiky Univerzity Karlovy -má stejný scénář.

V současné době jsme svědky jak se Rusko mění v samostatnou suverénní velmoc. Proto taková nenávist a útoky na Putina, Rusko a Rusy.

315996

24.8.2014 9:22

RE: Už mě to doopravdy sere

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 315996

ja som nepisal o tom, kto "vynasiel" komunizmus... ten v konecnom dolsedku nikde (chvalaBohu) ani nebol. Socialisticke zriadenie bolo vo viacerych krajinach klanajucich sa velkemu rusku... napriklad aj u nas.. Pisal som o tom, ze nase "pseudozriadenie" bolo velmi silne inspirovane rusmi a aj dopadlo tak ako dopadlo...

Ja nemam ziadnu nenavist voci nikomu. Len sa snazim poukazat, ze do dnesnej, modernej doby urcite nepatri sposob riesenia svojich ambicii, aky nam v sucasnosti to slavne rusko predvadza...

315998

24.8.2014 14:24

RE: Už mě to doopravdy sere

steve 70.?.?.?

Reakce na 315998

.. ze do dnesnej, modernej doby ...
------
.. - chlapce !!, uvedomujes si vubec co rikas ?? Ty nemas nenavist vuci NIKOMU. Takze zvireci rozbijeni statu a vyvrazdovani narodu jak to dela USA, NATO - od r. 1945 - kolik zemi prepadli ?, kolik milionu nevinnych lidi povrazdili - to te nechava lhostejnym - tady ti ambice nevadi !? Podle tebe jsou tyto " Ambice " jedine spravne v te tvoji "moderni dobe" ??
Mas ty vubec predstavu - co Rusko vlastne chce ? Vis co je vlastne - rodina ?, ucta k matce a otci ?, ke starym lidem ?, co je to lidska zodpovednost, etika, moralka, poctivost a spolehlivost, podani ruky obchodnimu partneru, zodpovednost jedince ke svemu narodu a jeho pristi generaci ??
Nevis. Vis uplne Hovno. Jsi vyrobek "moderni doby" !

316019

24.8.2014 15:43

RE: Už mě to doopravdy sere

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 316019

no schvalne... daj sem vypocet, kto kolko zemi vojensky prepadol... myslim, v uplnom mieri a s 20 rocnym okupovanim...

A co Rusko chce... mozno to neviem presne, ale myslim si, ze rusku je jednoducho "smutno" za sovietskym zvazom. Kludne si dovolia vojensky zasahovat do diania v susednom state.

Bud kludny, velmi dobre viem, co je to rodina, ucta k matke, otcovi... mozno to viem lepsie ako Ty. Prave to.. etika, moralka, zodpovednost ... to je presne to, co mi v dnesnom spravani ruska uplne chyba.. vidim tam len honbu za mocou a akysi strach, ze ich sused by nedajBoze vstupil do zapadnych struktur... nehnevaj sa, ale do toho rusov a ani nikoho ineho nie je vobec nic, ako sa Ukrajina rozhodne dalej budovat svoju buducnost...

316024

24.8.2014 20:04

RE: Už mě to doopravdy sere

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 316019

Podle mě se výjimečně mýlíte, pane Steve, není to výrobek moderní doby, ale obyčejný provokatér.. Z tohoto pohledu je s ním každá diskuze zbytečná, má svůj "fahrplan" odpovědí a podle toho jede..
Mějte se.. [cool]

316038

25.8.2014 14:26

RE: Už mě to doopravdy sere

steve 70.?.?.?

Reakce na 316038

.. podival jsem se trochu dozadu, .. a mate uplnou pravdu, uz je chlapec unavny ...
Zdravim. [mrknutí jedním okem]

316082

Příspěvků: 65

19.08. 04:03 Robert Nohejl  Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni "zlodeje".
19.08. 11:25 Vladimír Bílý  RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni
19.08. 13:02 Robert Nohejl  RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni
19.08. 14:40 chytrostrak siddur smith  RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni
19.08. 20:17 Vopice  RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni
19.08. 21:11  RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni
20.08. 13:31 Vopice  RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni
20.08. 18:09  RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni
19.08. 22:51 Pepé  RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni
19.08. 16:48 P.K.  RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni
19.08. 16:36 dub  RE: Co, takhle dat volnou ruku protestujicim proti zavrazdeni
19.08. 11:39 Frank51  Na každou svini se vaří voda.
19.08. 12:00  RE: Na každou svini se vaří voda.
19.08. 12:24 stalinogorski  RE: Na každou svini se vaří voda.
19.08. 16:28 matusy  RE: Na každou svini se vaří voda.
19.08. 18:41 udo1  RE: Na každou svini se vaří voda.
19.08. 19:18  RE: Na každou svini se vaří voda.
24.08. 11:38 udo1  RE: Na každou svini se vaří voda.
24.08. 12:05  RE: Na každou svini se vaří voda.
19.08. 19:32 Vopice  RE: Na každou svini se vaří voda.
19.08. 20:31  RE: Na každou svini se vaří voda.
19.08. 22:46  RE: Na každou svini se vaří voda.
20.08. 13:10 Vopice  RE: Na každou svini se vaří voda.
20.08. 17:51  RE: Na každou svini se vaří voda.
21.08. 06:48 Erwin  RE: Na každou svini se vaří voda.
21.08. 18:33  RE: Na každou svini se vaří voda.
24.08. 15:15 milboy  RE: Na každou svini se vaří voda.
24.08. 15:56 VojtaIL  RE: Na každou svini se vaří voda.
24.08. 16:33 milboy  RE: Na každou svini se vaří voda.
25.08. 14:17 VojtaIL  RE: Na každou svini se vaří voda.
25.08. 14:35 Antiseptik  RE: Na každou svini se vaří voda.
26.08. 12:08 VojtaIL  RE: Na každou svini se vaří voda.
26.08. 14:33  RE: Na každou svini se vaří voda.
26.08. 19:03  RE: Na každou svini se vaří voda.
26.08. 20:39 Antiseptik  RE: Na každou svini se vaří voda.
26.08. 21:20 dub  RE: Na každou svini se vaří voda.
27.08. 00:19  RE: Na každou svini se vaří voda.
27.08. 06:35 Rudy1  RE: Na každou svini se vaří voda.
27.08. 15:03 dub  RE: Na každou svini se vaří voda.
28.08. 07:09 favela  Mysleni mimo obvykle schema..
19.08. 22:15  RE: Na každou svini se vaří voda.
19.08. 19:11  RE: Na každou svini se vaří voda.
19.08. 19:35 Vopice  RE: Na každou svini se vaří voda.
19.08. 20:21  RE: Na každou svini se vaří voda.
19.08. 23:22  RE: Na každou svini se vaří voda.
20.08. 18:05  RE: Na každou svini se vaří voda.
26.08. 21:19  RE: Na každou svini se vaří voda.
20.08. 10:27  RE: Na každou svini se vaří voda.
20.08. 17:53  RE: Na každou svini se vaří voda.
19.08. 15:45 Oudrnický  Už mě to doopravdy sere
19.08. 17:05 Malý a zvedavý  RE: Už mě to doopravdy sere
20.08. 18:49  RE: Už mě to doopravdy sere
23.08. 11:04  RE: Už mě to doopravdy sere
23.08. 19:49  RE: Už mě to doopravdy sere
23.08. 21:12  RE: Už mě to doopravdy sere
23.08. 21:37  RE: Už mě to doopravdy sere
23.08. 22:29  RE: Už mě to doopravdy sere
24.08. 01:42 steve  RE: Už mě to doopravdy sere
24.08. 07:39  RE: Už mě to doopravdy sere
24.08. 09:07  RE: Už mě to doopravdy sere
24.08. 09:22  RE: Už mě to doopravdy sere
24.08. 14:24 steve  RE: Už mě to doopravdy sere
24.08. 15:43  RE: Už mě to doopravdy sere
24.08. 20:04  RE: Už mě to doopravdy sere
25.08. 14:26 steve  RE: Už mě to doopravdy sere

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

41

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 84 čtenářů částkou 12 322 korun, což je 41 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 2

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,67 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 890,95 Kč
1 unce stříbra
394,48 Kč
Bitcoin
187 419,23 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 595