Diskuze k článku

Třetí světová válka již začala

Příspěvků 67

31.7.2014 2:39

atsi bylo jaksi bylo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 191.?.?.?

ale...zustava mimo jizni amerika, ktera se meni i systemove. brics spojuje zeme "vychodnich kultur" s kulturami latinsko- indo- americkymi. pochopitelne, ze dulezite prolnuti ekonomicke . naprosto vyhodne je geopoliticke rozlozeni techto zemi.

Brazílie je členem několika ekonomických organizací jako jsou Mercosul, G8+5, G20 a především BRICS, které sdružuje Brazílii, Rusko, Indii, Čínu a Jižní Afriku, s do různé míry přidruženou Argentinou,Jižní Koreou a Mexikem. A zvláště BRICS se stává noční můrou pasovaných elit.Podle Vladimira Putina totiž krize ukázala, že BRICS bude „lokomotivou světové ekonomiky příštích let", ale může být nejen tím. Vzájemně se doplňující země bez mentální zátěže navrstvené jednosměrnou minulostí tzv. západní civilizace a západokřesťanské kultury a bez obav z křehkosti a slabé spojitosti jednotlivých elementů sociální stavby, mohou být jednak hospodářským hegemonem asijsko- tichomořského světa, jednak protipólem USA a globálním neutralizátorem neoimperialismu i v oblastech nepodmíněných bezprostředně ekonomikou. Podmínkou je vlastně jen jejich soudržnost a společný postup, především ve Světové obchodní organizaci, G8, G20 a OSN, byť stěžejní roli hraje Brazílie i v Unasul -- Unasur, neboli Spojených národech Jižní Ameriky.....Pohnula se totiž celá Jižní Amerika. Nezadržitelný běžec na dlouhé historické trati mezi epochami, Hugo Chávez, předložil vizi a projekt socialismu a základní demokracie 21.století na základě principů Dietericha Steffana, „Konstrukce čtyř základních institucí v rámci nové reality post-kapitalistické civilizace".Přesně tak, civilizace, ničeho méně....Mnohem dále v předstihu je tichý prorok Evo Morales, Ameríndio z lidu Aymara., který roce 2005 byl v Bolívii výraznou a naprosto neobvyklou většinou, hned v prvním kole zvolen prezidentem. Morales předkládá vizi komunitárního socialismu založeného na reciprocitě a solidaritě, spojení humanity a Pachamama, ze srdce And, z Jihu pro celý svět!" Ve svém projevu na zasedání Spojených národů v září 2008 předkládá „Desatero" pro záchranu planety, života a humanity. V tomto Desateru je ozřejmováno jako nutnost odstranění kapitalistického systému, který je příčinou válek, vytvoření světa bez kolonialismu a imperialismu, respekt vůči přírodě - Universu -- Pachamama, uznání základních služeb jakožto lidských práv, odstranění nerovnosti mezi lidmi, umožnění diverzity kultur, ekonomiky a života, který není na úkor ostatních. V Bolívii, kde byla vážným problémem privatizace vody v letech 2000 - 2004, si předvídavě uvědomují důležitost práva na vodu. Příkladná je nová ústava Bolívie. O Chiapas, EZLN a o postmoderním rebelovi Marcosovi. a „Zapatista efekt" a demokratizaci demokracie raději jen šeptem !!!!!!

Tady to tenkrát nevyšlo... možnosti psychologické války a ideologické intoxikace byly značně omezené a neúč...Automaticky kráceno

314449

31.7.2014 3:04

Par konspiracii,

Anachronos 78.?.?.?

Jedna sa o 3 na prvy pohlad nesuvisiace a neoverene informacie. Ale pri troche fantazie to zacne davat dost desivy obraz...

- Na Ukrajine zostrelili 3 rakety
- Clen Ukrajinskej kontrarozviedky predal Nemcom odpocuty rozhovor Obamu a Porosenka ohladom zostrelenom Boeingu
- V USA zacali odvolavat Obamu

Posledne 2 su neoficialne, nepotvrdene a mozu byt kacice. Ale ak nie su, tak to zrejme znamena, ze Obama v ociach jeho majstrov nielenze zlyhal, ale navyse je vydieratelny. A musia sa ho zbavit. Blbe je, ze ak jeho miesto zaujme jastrab McCainovho kalibru ( ktovie, co za chlapika je ten viceprezident ), tak 3. svetova bude neodvratna.

Ohladom tych rakiet vsetko nasvedcuje tomu, ze sme pred 48 hodinami boli k jej vypuknutiu najblizsie od dob Kubanskej krizy...

314450

1.8.2014 8:48

RE: Par konspiracii,

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 314450

http://www.globalresearch.ca/german-pilot-speaks-out-shocking-analysis-of-the-shooting-down-of-malaysian-mh17/5394111
Zde muzete mit detailni zaber,jak 33mm kulky prosly pilotni kabinou,vniknuti,"kratery" vyusteni ven"pupence".
http://www.anderweltonline.com/fileadmin/user_upload/PDF/Cockpit-MH017.pdf
V historii pouzili Lusatanii a lod Sassex k vyhlaseni valky,jako Tonkinskeho incidentu.

314547

31.7.2014 3:42

Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude

kyticka 88.?.?.?

Včera a předevčírem se udála řada velmi významných zvratů:
1. Rusko ze svého území sestřelilo 3-4 balistické rakety středního doletu mířící z Ukrajiny k Ruským hranicím.
2. V troskách dopravního letadla se našly průstřely po 30mm munici kterou jsou vyzbrojeny ukrajinská Súčka
3. Po celé západní Ukrajině blokují zejména ženy mezinárodní silnice jako protest proti mobilizaci, kdy odvodový komisariát pro Mukačevo nakonec prohlásil, že nebude plnit Porošenkůvy mobilizační rozkazy
4. Opolčenci přepadli kolonu US poradců a zajali pod Izumem u Doněcka amerického generála
5. Po tom všem Kerry prohlásil, že Ukrajina je připravena s okamžitou platností složit zbraně a jednat o federaci a to je to nejpodstatnější (tedy pokud je to pravda)

Nejkomplexnější informace o tom všem jsou pravděpodobně patrné z rozhovoru slovenského Svobodného vysielača (kavalitně vysvětleny veškeré souvislosti se závěrem "Amerika s Ukrajinou se z toho posraly a vzali zpátečku"
https://www.youtube.com/watch?v=GMOILDtmIdc#t=239

CNN okamžitá reportáž o střelbě Ukrajinců balistickými raketami přímo z Pentagonu
http://www.youtube.com/watch?v=y9-8KvtfjZA

O sestřeleném dopraváku ukrajinskou stíhačkou:
stručné informace Česky
http://www.novarepublika.cz/2014/07/nemecti-expert...
více informací Anglicky
http://hat4uk.wordpress.com/2014/07/28/new-mh17-se...

Jakou nakládačku dávají západo-ukrajinky odvodovým komisažům je například zde:
http://cassad.net/tv/videos/612/

O zajmutí amerického generála (Rusky ale v překladači Chrome čitelné obstojně):
http://etoonda.livejournal.com/428165.html

No a nejdůležitější na závěr - co na nás chytá Rusko?´Výborná analýza s prognózou:
http://leva-net.webnode.cz/products/rusky-plan-na-...
aktuálně se v Dumě RF realizuje zákon o seznamu "států-agresor", kdy prvním krokem je úplný zákaz působení amerických poradních firem na území Ruska
http://www.youtube.com/watch?v=7CDFxNj7cKc

314452

31.7.2014 8:43

RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 314452

Také si myslím, že vláda USA hodila flintu do žita. Tlak ze strany loutkovodičů trochu ustává, protože hrozí jejich prozrazení.
Vypadá to, že opouštějí dolar i FED, nechávají vytunelované USA napospas nevyhnutelnému osudu a pomalu se plíží, blíží v medovém tichu přesměrovat penězovody BRICS.

314467

5.8.2014 9:53

RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 314467

Tak teď mohou začít femit jak vzteklí, možná při inspiraci zapomněli zatím nad brány vyvěsit co bylo nad vchody do táborů v evropě, když s importovaným nakaženým ebolou chtějí možná protiteroristovat zatím nesnadno užívané. Mimochodem A.C.Clarke výhledově určil čínu lídrem a tedy pochopil už za života z indicií že mocní vymařovači devastovači vyprzňovači a znásilňovači úžer, hokynářtí oligofrenici zakopají přistěhovalce v americe do hnoje. [mrknutí jedním okem] A paktování eulanů s takto koncipovanou sebrankou je čirý zážitkový sport vnucený choreografovaným bez jištění i pojištění. Nedaniči. Když většina nebude mít kulturní stát ošetřený zdroji a zákony, civilizaci mohou hledat v historii na papíře či nosičích. Holé zadky budou pro rozvernou šlechtu veselím ponoukaných drábů aby s biči přitlačili na holotu vodrbanou nevděčnou rouhající se kacířskou. I atrakce jsou možná pro debily v pořadí s výkvětem smetánky a dráby na náměstí s očišťujícími hranicemi na náměstích od kacířských myšlenek, biče mají již dozajista upletené, bez obav. A přece se točí, kulturanti ženoucí se do bezpočtu zápřahů panských jízd s přepřaháním za jízdy a mrtvolami po příkopech a jak ukazuje nyní ukrajina i kuchanými. [překvapení] Budou a sypali drobné rozverným i "maidanistům" a podle ovoce poznáte je. [oči v sloup]

314822

15.10.2014 20:38

RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude

paprsec 194.?.?.?

Reakce na 314467

A divíte se vzdit nemaj zadnou víhodu

319168

31.7.2014 9:06

RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 314452

Díky za skvělý přehled a hlavně aktuální odkazy...
Ten nacgvardijský Chochol to schytal a myslím,že to schytají i ti menežeři nad ním,až ty báryšni zjistí,že se jim z té idiotské války ti mužové a synové už nikdy nevrátí,že zůstanou bez odškodnění a vdovských důchodů a že nebudou mít ani kam chodit svým židovskými oligarchy zabitým příbuzným plakat na hroby,neboť ti s jejich ostatky naložily jak se zvířecími mršinami a kdovikde je většinou pokoutně bez záznamu zahrabali tak,jak si gójimové zaslouží....dnes se odhaduje,že ztráty UA-armády už přesáhly až 10.000 mrtvých....snad už to skončí !!!

Jsem jen zvědav,jak se k nejnovějším faktům postaví ta naše klerofašistická vládnoucí klika a Lidlující Mařka a oběma rukama hajlující,ligově-gamrinusující Pepa.....

314470

31.7.2014 10:47

RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 81.?.?.?

Reakce na 314452

Díky za zajímavé odkazy. Zní to nadějně, ale varuji před přílišným optimismem. Umírající kobyla nejvíc kope, udělají cokoliv, aby se udrželi. Důležité také bude, co všechno se dostane ven do médií. A ta hlavní jsou zcela pod jejich kontrolou.

314477

31.7.2014 18:58

RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 314477

Teď už se rozhoduje na bojištích Ukrajiny! Hitler měl také prvotřídní propagandu a potom si prohnal hlavu kulí!
Jsem přesvědčen, že lidé, kteří rozpoutali krveprolití na Ukrajině dopadnou hodně špatně.Nikomu nic špatného nepřeji, ale tam už je mnoho mrtvých a především civilistů a Ukrajina není Gaza, kde se může beztrestně vraždit!

314516

31.7.2014 20:19

RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 314516

Hitler že si prohnal hlavu kulí? Prosím Vás, co to plácáte za nesmysly? Ten si pohodlně žil s Braunovou až do přirozené smrti kdesi v jižní Americe.

314519

31.7.2014 22:07

RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude

pacholíček 77.?.?.?

Reakce na 314519

správně paní Jarmilo. Dobří agenti se nezabíjejí. To by se rozkřiklo a nikdo by pak nechtěl agentovat.

314531

1.8.2014 16:31

RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude

imperator 81.?.?.?

Reakce na 314519

Ano ano urcite. A v Rosweli su mimozemske lode a na obeznej drahe okolo zeme Astar Seran so svojou polmilionovou armadou spasy.

314568

7.8.2014 8:49

Srovnani s kobylou...

favela 113.?.?.?

Reakce na 314477

...napriklad s vysoce civilizovanou a humane umirajici kobylou i kdyz stale jeste komunistickou/SSSR /,zkomirajici ALE pod vedenim rusu!!Bez jakychkoliv skod jinym povstala ta sama kobyla s jinym system/temer z hrobu/ a prevtelila se v rekordnim case a prekonala obrovske potize a tragedie do moralne vedouciho statu na celem svete a civilizovane a lidsky celi a snazi se resit silene problemy vyrabene fasisty /Jev,ktery neni mozno vysvetlit jen vyskytrem prirodniho bohatstvi pouze ,ale ukazuje na vyspelou uroven civilizace naroda!!! Muzeme dnes v dnesni nejiste situaci i uvazovat a spekulovat o tom,co se stane napr. po eventualnim padu Ruska. Fasisti si vitezoslavne rozdeli a spolknou korist /jako uz mnohokrat predtim/a za moment budou hledat dalsi obeti a zacnou se vyvrazdovat navzajem../kdyz se to nestane uz behem rozdelovani ruskeho bohatstvi,coz je skoro jiste/.Videli jsme a vidime,ze jinou cestu neznaji a nejsou schopni! Jakekoliv jine reseni jim povaha a logika vyvoje fasismu nedovoli..Jestlize se fasismu nestupnuje /nebo se stupnuje krecovite chaoticky jako dnes/ a nevyviji k stale smerem vetsimu agresivnimu smrtnonosnemu nasili,rozpadne se a zanikne drive ci pozdeji tim samym nasilim ktere produkuje a nebo ,dovolim si pochybovat ale doufat,ze jinou cestou...

314988

31.7.2014 12:20

RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 314452

O tom přepadení US generála podrobnější informace zde:

http://voicesevas.ru/news/yugo-vostok/3359-partiza...

" ... Průzkumné a sabotážní skupina Slavjanských partyzánů zaútočila na konvoj amerických vojenských instruktorů. Během útoku byli zabiti tři američtí důstojníci. kdy jeden z nich byla pravděpodobně žena. Kromě toho, byl zraněný generál Ki Randy Allen ... "

Vložený obrázek

314485

1.8.2014 17:21

Z vyobrazeného vojenského blba se mně dělá špatně!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 314485

Je nutné důrazně dát najevo, co si myslíte o vojácích a politicích jako nástrojích násilí! Jsou to povětšinou psychicky patologicky poznamenaní lidé! Jejich radostí a "prací" je zabíjení!
Především naše "armáda" je příkladná! Kanada, Francie, Holandsko a další země, které mají daleko vyšší stupeň "demokracie", už dávno z Afganistánu odešly, jenom naše soldateska leze v Afganistánu USA do pr@dele a je papežtější než papež a naši "politici" musí zalézt do americké pr@dele , co nejhlouběji!!!! Proto budou trdlovat v Afganistánu do roztrhání těla po boku "chrabrých" USA army, jak stojí ve Švejkovi!
Potom když 5 žoldáků utrpí "pracovní" úraz, máme "národní" smutek!!!! Jeden by se pozvracel z úskočnosti a podlosti našich politiků a vedení armády!!!! Fuj,fuj, fuj! [bliji] [bliji] [bliji] [bliji] [bliji]

314573

31.7.2014 4:23

kde jen nechali Polaci hlavu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?

Polaci jsou historicti nestastnici, neustale si je mocnosti pohazovali sem a tam .Z dnesniho pohledu na Polsko mam pocit, ze se tento mnohocetny a silne nacionalisticky narod neponaucil a opet zaprodava svoji dusi za par krejcaru cernokneznikum z Vatikanu.

314453

31.7.2014 6:51

ziadnemu vatikanu

nezalezi 92.?.?.?

Reakce na 314453

Poliaci su rozhadani so vsetkymi svojimi susedmi, su zapichnuti v americkom zadku az po topanky /ako skonstatoval polsky minister zahranicia Sikorski/..

USA su ich jediny spojenec a nic ine im neostava, len sa im pchat tam, kde konci chrbat.....

vatikan s tym nema nic spolocne.....

314454

31.7.2014 8:26

RE: kde jen nechali Polaci hlavu

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 314453

Poláci jsou věřící a cílené manipulace Vatikánu, jako základní globalizační mocnosti na ně mají obrovský vliv. Z kůru katolických kostelů se vždy kázalo, co si mají lidé myslet, jak se chovat a po kom hodit kamenem. Za tisíc let se vůbec nic nezměnilo.

314465

31.7.2014 23:47

RE: kde jen nechali Polaci hlavu

Serge 90.?.?.?

Reakce na 314453

Polsko je hemoroid Evropy, jinak nelze Poláky klasifikovat.

314537

2.8.2014 21:07

RE: kde jen nechali Polaci hlavu

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 314537

V Kerkonosich a v podkerkonosi se rikalo, ze Nemka patri do postele , Ceska do kuchyne a Polka do chliva ......

314629

3.8.2014 3:54

RE: kde jen nechali Polaci hlavu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 314537

To je pravda. Majú mimoriadnu schopnosť nasrať akýchkoľvek susedov.

314641

3.8.2014 0:06

RE: kde jen nechali Polaci hlavu

micha 93.?.?.?

Reakce na 314453

S Polskem je něco špatně, když použiju statistiku tak jsou spíš pro smích, než aby je bral někdo vážně. Za Turky dostali ovšem partu bodů, ale to je snadný cíl. [smích]

314634

31.7.2014 6:54

Vážený pán editor,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

nenávisť Poliakov voči Rusom je historická. Boli to oni, kto okupovali Moskvu (Na začiatku 17. storočia sa snažili dobyť ruský trón Poliaci, v roku 1612 však bola Moskva oslobodená ruskou armádou).
Obávam sa, že v hre je niečo iné: Boj dvoch náboženstiev rímsko-katolíckeho a pravoslávia.

Tie antiruské grcanice sú všade. Najlepšie je ich nečítať a nepočúvať. Prorusky zmýšľa väčšina Slovákov, len sa to nedostane do tých mediálnych sračiek, ktoré zapĺňajú trh. Mimochodom všetci ministri zahraničných vecí (Kukan, Kubiš, Lajčák) sú absolventi tej istej moskovškej fakulty. A čo tie predajné kurvy robia?

314455

31.7.2014 7:40

RE: Vážený pán editor,

jacob 193.?.?.?

Reakce na 314455

No pokud má chába paměť sahá tak pravoslavní i křesťani jsou vraždění celkem hojně a nemám pocit, že by se tyto dvě náboženství mezi sebou vraždila. Pravoslavní jsou genocidně vytlačování ze svých dosavadních desticí už delší dobu což křesťany začiná postihovat až nyní.

314458

31.7.2014 8:33

RE: Vážený pán editor,

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 314458

Není křesťan jako křesťan. Křesťanská víra existovala dávno předtím, než židé ukřižovali žida a požádali Řím o spolupráci.
Následná křižácká tažení pak žádný rozdíl mezi původními křesťany a pohany nedělala.

314466

31.7.2014 10:03

RE: Vážený pán editor,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 314458

Tzv "katolíci" dobíjali Rusko križiackymi výpravami a používali Poliakov ale aj Tatárov

314475

31.7.2014 8:06

zadna valka neni a nebude

riggs 109.?.?.?

Proc mam dojem,ze vsechny clanky kterehokoliv autora z posledni doby jsou stejne??Ufnukanost,straseni ctenaru,negativni a katastroficke scenare jakoby pro vetsi "efekt a bombasticnost",ale ani jedna veta o tom,co ten ktery dela nebo hodla udelat sam pro zlepseni stavajiciho sveta...
a dale tohle
"Autor hovoří o slovanském táboru jako o určité naději. Bohužel podle mého názoru to vypadá spíše tak, že slovanské národy bývalého socialistického bloku patří mezi nejvíce rusofobní, nejvíce Západu do zadku lezoucí a nejslepější pátou kolonu elit. Jsou schopny a ochotny samy sebe vyvražďovat, jak to vidíme na Ukrajině. Hloupost Poláků a jejich nenávist vůči Slovanům by se dala krájet. Tady žádnou hráz proti třetí světové válce nevidím. Naopak."
"obycejne",bezne lidi,obcany,rodiny,nelze zamenovat s momentalnim "vedenim" statu ci zeme..je jim mozne "vycitat" miru zmanipulovanosti nebo nechut ke zmenam ktere musi zakonite zacit u kazdeho z nas,ale nelze jim vycitat ruso nebo jinou fobii...nic takoveho neni,vse je v medialni masazi a manipulaci,kterou vede omezena/ale zatim dosti silna na to aby tomu tak bylo/skupina lidi,jdoucich pro sve "zajmy" pres mrtvoly...

314460

31.7.2014 10:06

RE: zadna valka neni a nebude

Bluejamie65 109.?.?.?

Reakce na 314460

Asi by se spíš mělo napsat "by nebyla kdyby...". Co je platné ukrajinským brancům a sročnikům, že nechtějí střílet po svých příbuzných a spolužácích? Co je platné ukrajinským ženám, že rozumí tomu, že ATO se rozhodně neděje na jejich ochranu a v jejich prospěch? Všichni vědí své, ale vzájemné vraždění už běží 3 měsíce...

314476

31.7.2014 16:08

RE: zadna valka neni a nebude

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 314460

Proc se vsechny clanky podobaji. Je to celkem jednoduche vysvetleni.
V USA se rika, osobni mineni jsou jako konecniky, kazdy ma jeden.
To znamena, ze tyto takzvane "proti" mineni se najdou na webovych strankach ktere hledaji co nejvice ctenaru.
Co se tyce Ukrajiny, kdyz se podivate na zacatek konfliktu, tak uvidite, ze ukrajinci se chteli spojit se zapadem prave proto, ze se chteli zbavit oligarchistickeho zpusobu vedeni sve zeme. Rusko, ovsem si uvedomilo, ze kdyby se toto stalo, secundarni problem by byl, ze by Ukrajina vypovedela lease na zakladnu na Krimu a tim by omezila pristup k mori. Toovsem nemohla dovolit a tak anexovala Krim.
To prekvapilo Zapadni blok a tak zacal vyhlasovat sankce, ale vsimete si, ze se mu do valceni nechce protoze jeho podpora je jen symbolicka.
Zapadu se nelibi oligarchisticky zpusob vedeni vychodni evropy, protoze oni vedi, ze neni demokraticky a ze nici rozvoj ekonomii.
Mezitim se na Ukrajine dostal kmoci jiny iligarch, Porosenko, ktery vyuziva zapadu prave na zvyseni moci oligarchu, coz zapad neocekaval. Ukrajinci sami jsou z toho znechuceni, proto ten nezajem o participaci v ozbrojenych silach
Bricks, jsou sice dobra myslenka, ale prakticky nemaji mnoho sanci protoze jsou to chude zeme. Napriklad Morales ma problem s takovou bidou,kterou si neumite predstavit. Jizni Amerika funguje svym zpusobem a ten se nezmeni po stovky let. Kdo ma ten ma a bude si to hajit pred temi co nemaji. A ti co nemaji, opravdu nemaji sanci.
Slovanstvi take nema sanci, nese totiz stigma urcite zaostalosti. Ti co umi a dokazou se uplatnit ve svete ho spise poprou, a ti co se uplatnit neumi nemaji moc. Slovane maji neschopnost delit se o moc, tudiz formace oligarchu a hierarchie moci ktera rodi netransparentnost, proto je to ve slepe ulicce.

314505

31.7.2014 16:49

RE: zadna valka neni a nebude

imperator 178.?.?.?

Reakce na 314505

Demokracia evidentne nieje pre kazdy narod, kulturu. Otazka je ci vobec je nejaky dovod navnucovat demokraciu "zapadneho typu" uplne rozdielnym kulturam. Ako priklad moze byt sucasna demokracia v Iraku a Lybii, kde je podla vsetkeho "vsetko v poriadku". O demokracii v najdemokratickejsej krajine sveta by sa tiez dalo polemizovat.

314509

31.7.2014 17:09

RE: zadna valka neni a nebude

riggs 109.?.?.?

Reakce na 314505

"Slovanstvi take nema sanci, nese totiz stigma urcite zaostalosti. Ti co umi a dokazou se uplatnit ve svete ho spise poprou, a ti co se uplatnit neumi nemaji moc. Slovane maji neschopnost delit se o moc, tudiz formace oligarchu a hierarchie moci ktera rodi netransparentnost, proto je to ve slepe ulicce."

ano,vsechno napsane vyse zalezi na tom,JAK se to poda ostatnim nebo tem,kteri dane informace maji slyset...ona "neschopnost delit se o moc" bude v budoucnu vyhodou,stigma zaostalosti rovnez...Cerny Petr "pokroku" ve jmenu niceni vseho az k sebezniceni bude prenechan tem,kteri ho uzivaji dosytosti...kdo s cim zachazi...

314511

31.7.2014 17:56

RE: zadna valka neni a nebude

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 314511

To co rikate je jen hra se slovicky.
Jak soucasny vychodni system poskozuje vyvoj techto zemi, vsimete si, ze napriklad v cesku se od nastupu kapitalismu v zaklade nezmenili politici kteri jsou u moci. Ti maji za sebou takzvane kmotry, kterym slouzi. To znemoznuje volne soutezi a tim novym napadum. Haji si sve posice. To dovoluje korupci, brzdi to rozvoj statu. To ale vsichni vi, ale nemohou proti tomu nic delat. Je to jako "catch 22" jiste vite o cem to bylo. V cestinr se to jmenovalo hlava22.
Je to jako kdyby impotent, odbornik na kamasutru rikal:ja bych byl ten nejlepsi milovnik, kdybych ovsem mel erekci, avsak prave ta erekce je nejdulezitejsi pro milovani, nikoliv znzlost teoreticka. Prave ten nedostatek erekce, vzruseni schazi ve vychodni evrope.

314512

1.8.2014 22:42

RE: zadna valka neni a nebude

hc 90.?.?.?

Reakce na 314512

Máte názory jako z doby vrcholného viktoriánského imperialismu. Tak starý být nemůžete, ale už byste měl vědět, že každá mince má dvě strany. Že z čím větší výšky člověk spadne, tím víc si nabije hubu. Že na lepší se zvyká snadno, na horší těžko. Že čím sofistikovanější organizace se zhroutí, tím větší vypuká zmatek. Že všechno má začátek a konec. A že chudí vydrží víc než bohatí, mají trénink.

314591

2.8.2014 4:40

RE: zadna valka neni a nebude

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 314591

Je mi 60 let, od roku 78 jsem na zapade, do 2oo8 jsem bydlel v USA ted uz sest let v Mexiku, takze mohu porovnavat.
Zivot ma zakony, ktere ac si prejeme nemuzeme prekonat a myslim si, ze aby si to uvedomil tak musi zmenit prostredi.
Kazdy den prejizdim hranici mezi Mexikem a USA a vidim ten rozdil ktery neni zpusoben jen ekonomickym rozdilem, ale takzvanou kulturisaci naroda. Bez toho se nic nepohne a toho se nedosahne pres noc.
Ac vsichni hovori o padu USA, v praxi to tak nevypada. Kazde rano lide z mexika cekaji az tri hodiny aby mohli jit pracovat, ze stejneho duvodu proc cesi jezdi do nemecka.
Covidim v Cesku je Mexikanizace Slovanskychnarodu, kde, a to mluvim o Mexiku, vetsina lidi je rada kdyz se muze dosyta najist a zapit to pivem. Tudiz za den prace jim plati na hole preziti, v jizni americe je to jeste horsi, stejne jako v Rusku a nyni na Ukrajine. Je rozdil mezi debatnimi fantasiemi a zivotni praxi.

314595

2.8.2014 9:25

RE: zadna valka neni a nebude

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 314595

Když už tam žijete tak dlouho,vysvětlete mi prosím,co myslíte tou "kulturizací" a komu víc chybí,v čem spočívá,odkud se bere a k čemu konrétně by nám na Východě byla a zda by byli Mexičani takoví barbaři a povaleči,žijící z ruky do huby,kdyby byl jejich pesso světovou rezervní měnou a proč jí vlastně už dávno není?.....
Taky mi řekněte,kdo je za "mexikanizaci"u nás na Východě zodpovědný,jak je způsobena a jak jí čelit.
A úplně nakonec mi objasněte,co jsou ty "zákony života",kdo je určil a jak se s nimi vyrovnáváte Vy a proč v ní máte zalíbení,soudě podle toho,že jste se do Mexika přesunul z "nezmexikované" a vysoce technicky,kulturně a morálně vyspělé JůeSej?

Za odpověď předem děkuji.

314598

2.8.2014 10:13

len poznamka na okraj

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 314598

re "co myslíte tou "kulturizací""

niekto mudry pouzil na opisanie toho, co sa vysiela napriklad v nasich televiziach, vyraz "kulturna genocida"

cim dalej, tym viac s nim suhlasim...

314603

2.8.2014 11:32

RE: len poznamka na okraj

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 314603

...nevím,co to ta "kulturizce" představuje,..a proto se na to ptám toho zkušeného pána,co zřejmě zkulturizovává momentálně potomky ignorantského a nevzdělanáho Pancho Villy....chci vědět,vzhledem k té naší nevábné perspektivě velké války v Evropě,zda nemá smysl zapřemýšlet něco málo nad refrémem písničky Michala plnoTučného a nachvíli navštívit starého kamaráda subcommandante Marcose v Ciapasu,když už se žádné té válce není kam uhnout:
...."všichni jsou už v Mexiku,buenos días,já taky du..."
[velký smích]

314607

4.8.2014 13:26

RE: len poznamka na okraj

Danielle 95.?.?.?

Reakce na 314607

[smích]

.. kto ešte nepochopil "kulturizáciu", tak pripájam úryvok z knihy Majského o "privatizácii", myslím, že potom ju pochopí aj človek typu "matusy" (irónia):

[i]"Proti Mečiarovi hrali aj Američania. Americký veľvyslanec napríklad povedal aj mne, že o VSŽ má záujem americký US Steel. A kým to nebudú mať, Slovensko sa nedostane ani do EÚ, ani do NATO a európskych štruktúr. Mečiar vtedy povedal, že dobre, tak sa nedostaneme! Ale Američania to jednoducho mať nebudú. Dostal to však košický Rezeš. Po zmene vlády, keď padol Vladimír Mečiar, sa však všetky banky dohodli, že budú od VSŽ žiadať splatiť všetky úvery naraz. A nijaká firma nemôže fungovať bez úveru! Dokonca ani banky nie. Keby sa zajtra všetci klienti nejakej banky dohodli, že si z nej vyberú peniaze, banka skrachuje. A tak bolo aj s VSŽ. Brali úvery, nakupovali rudu. "[/i]



zdroj: http://www.topky.sk/cl/10/1367817/Prva-spoved-Joz...

314771

2.8.2014 14:28

RE: zadna valka neni a nebude

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 314598

Popisu to v bodech, tak jak to vidim, predevsim Mexicani nejsou lini, ani nevzdelani, co je zajimave, treba v tijuane, kde ziji maji daleko vice denniho tisku nez v San Diegu, a je lepe napsany daleko vice kriticctejsi nez Americky tisk.
Vcera se vratila ma zena z Morelie, kde se narodila a ukazovala mi fotografie, na jedne byli tri indiani, jeji bratr, jeho zena a jeji sestra. To je zena meho bratra, mi rikala, hovori anglicky, francouzky a italsky a programuje pocitace, ti lide meli ochozele boty, celkove chudi.
V USA clovek se stejnymi znalostmi vypada upne jinak. Je to rozdil jako mezi penzisty ze zapadu kdyz prijedou do cech a ceskymi pensisty.
Mexiko ma stejnou dynamiku ekonomie jako cechy, tedy montovny, tim padem prijem obyvatelstva je vice mene stejny jak v cesku.
Dalsi priklad, jezdim na kole, kazdou nedeli je jizda v Tijuane, v sobotu v san diegu, v zaklade stejny segment spolecnosti, obrovsky rozdil. skupiny, jak v mexiku, tak v usa maji stejne vzdelani, casto hovorim s indianem se spatnymy zuby o vysoke politice, ma kolo za 5o dollaru je to chemik inzenyr, vydelava mene,nez co ja platim svemu pomocnikovi na druhe strane. Clovek ve stejne profesi v USA ma velky dum a kolo za 5000$.
Tedy ve vzdelani to neni, schopnost diskutovat je na obouch stranach stejna, je to v prijmech. Mexican nema problem delat bordel, ale zase slysim od nich, tedy Mexicanu, v USA neni svoboda, ja se necitim volny dokud neprejedu hranice do mexika a maji pravdu, v mexiku je vetsi sranda,
V zaklade, prijmy naroda jsou podminkou kulturisace ,ale to odnima takovou fun kreativitu, ackoliv nemuzeme generalisovat,

314614

2.8.2014 15:51

RE: zadna valka neni a nebude

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 314614

Abych to doplnil, nekdo muze rici, prijem by nemel mit zadny vliv na stav naroda, ovsem, spolecnost je rizena vnitrnim pocitem spravedlnosti, s pranim vyplnit si sva prani ktera jsou zalozena na intelektualnim stavu jedince. Nekdo chce velky dum, nekdo jen dovolenou, nebo ojete auto. Jestlize mu to ekonomie umozni, je spokojeny a tim vznika soudrznost se systemem. Jestlize ne, bude se citit nespokojen a bude se snazit system zmenit. To bylo take duvodem rozpadu minuleho system, kde intelektualni trida videla urcity priklad na zapade, zivotni styl, ktery jim socialismus nemohl nabidnout a tak ho premenili.
Co si ale neuvedomili, ze tato trida na zapade byla zodpovedna za blahobyt tech kteri pracovali, zajistovat jejich relativni blahobyt, aby se tito nebourili. To uz take v poslednich letech neplati, proto I na zapade se zdviha vlna nespokojenosti, je to zkratka velkej maglajz a reseni zrejme nebude v elegantnich diskuzich, proto ta militarisace policie na celem svete. Kapitalismus soucasne doby je vysoce strukturalisovany, nemuze se vylepsit, jakakoliv touha pro zmenu by snizila zivotni uroven tech zapadnich statu kteresi uzivaji nejvetsi vyhody, priklad: zvyseni platu v zemich ktere jsou montovnami by zpusobilo zvyseni cen vyrobku, coz by snizilo zivotni uroven lidi ktere je kupuji.

314616

5.8.2014 11:26

RE: zadna valka neni a nebude

hc 90.?.?.?

Reakce na 314616

No tak o co jde? Sám píšete, že věci se vyvíjejí k horšímu. Je jen otázka kdy struna praskne a co bude pak. A k té "kulturizaci": nevybavím si kdo to řekl (snad Orson Welles) a jak to přesně řekl, ale bylo to ve smyslu "Američané nebudují kulturu, pouze říši".

314842

2.8.2014 17:16

RE: zadna valka neni a nebude

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 314595

Problem je v tom, že banditi mají tendenci uchopit moc jak v kolonii tak i v u kolonizátora. V kolonii sice musí bandita u moci poslouchat kolonizátora, ale krom toho na svém teritoriu ždíme ostatní až za hranici hladu. Také se zpravidla v kolonii on sám až tak nezdržuje ale raději někde na území kolonizátora.

Kolonizátor (jako stát) skrze svého banditu u moci ždíme všechny kolonie na max, to skrze své loutky, svůj lid také, ale protože obyčejní občané žijící na území kolonizátora, částečně využívají podílu na loupení v koloniích, tak se i oni mají proti obyčejným občanům z kolonií podstatně lépe. Zde platí "CHLÉB a HRY".

V současnosti se ale děje v USA to, že se jim vzbouřili kolonie a tak jejich bandité jednak začali podstatně více ždímat svůj lid (na chléb a hry již není pro všechny - zajeďte si pane Karle4 do Detroidu na dovolenou!), kdy je navíc připravují na to aby za ně ve jménu svobody, humanismu a demokracie nastoupili do zbraně a kolonie opět narovnaly hezky do latě.

V tom je rozdíl mezi USA a Mexikem.

Rusko přestalo být kolonií teprve nedávno, takže ani většinový občan na tom zatím ještě není zdaleka tak jako většinoví občan USA, který stále ještě tyje z kolonií. Putin v Rusku ale rozhodně není bandita, nýbrž sociálně inteligentní, kdy si okolo sebe již dokázal vytvořit velmi silný tým stejně smýšlejících jedinců a to včetně ruských oligarchů. Oligarchy bandity Putin pozavíral, užitečné blbce ve službách kolonizátorů donutil používat pod likvidačníma pokutama stigma "cizí agent" a rozhodně je vyhnal (již velmi významný počet) z vedoucích funkcí Ruského státu.

Dokud se toto nepodaří v naší společnosti, tak kolonií budeme stále. Například pana Babiše lze pokládat za sociálně inteligentního oligarchu, takže zde je naděje. Pan prezident je rovněž sociálně inteligentní. Nejsou jediní, ale mají proti sobě stále mocnou armádu domácích oligarchů banditů, užitečných blbců - cizích agentů, banditů - cizích agentů a dokonce i stupidů. V této situaci musí vhodně kličkovat a posilovat řady sociálně inteligentních patriotů ve státní správě.

Nakonec koukněme na pana Klause. Přes jeho chyby i klady, do napadení Osetie Gruzií se nevyjadřoval, a snažil se v tom kličkovat. Ten Gruzínský útok i pro něj byl asi již moc, protože po něm začal již velmi otevřeně nazývat veškeré dění okolo nás pravým jménem a to dělá do dnes. Také ho za to okamžitě začaly všichni kamenovat, všichni cizí agenti a samozřejmě stupidové.

Zde dávám odkaz na jeden starší článek zde na Zvědavci (Pokus o obhajobu Klause): http://www.zvedavec.org/prispevky/2013/01/5270-pok...

Stupid není nadávka, ale sociologická kategorie. Zde je to vše vysvětleno: http://blisty.cz/art/34902.html

314619

2.8.2014 18:10

RE: zadna valka neni a nebude

kare4u 201.?.?.?

Reakce na 314619

Mate absolutni pravdu, jenom jsem si to musel precist trikrat abych tomu porozumel.
Zkratka aby clovek citil loyalitu se statem, tento si musi alespon zdanlive zachovat zdani spravedlnosti. Ve vetsine pripadu je to vyjadreno financni odmenou za praci, ktera by mela dovolit pracujicimu a to jakemkoliv stupni, vyplnit si sva prani o zivote, v ramci tridy ve ktere je. Postaranim se o toto stat ziskava loyalitu od lidi kteri se stavaj dobrymi vlastenci.
Co se tyce Detroitu, to je slozitejsi, chci uvest dalsi priklad, pred nekolika lety jsem navstivil rodinu cernochu v LA. Na krbu, jak to tak v USA je mely fotky minulych generaci, asi tak z tricatych let. Co je zajimave, vsichni na tech fotkach vypadali velmi sporadane,pani v oblecich a damy v satech. Coz byl velky rozdil od toho co jsem videl na ulicich. Vysvetleni. S prichodem Mexicanu, tedy levne pracovni sily tito cernosi ztratili moznost prace a tim schopnost financne se uzivit na dustojnem stupni.

314622

3.8.2014 11:19

RE: zadna valka neni a nebude

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 314622

Děkuji za uznání. Ještě bych si Vás dovolil odkázat na jeden jiný můj příspěvek, kde to komplexněji vysvětluji.

první část:
http://www.zvedavec.org/nazory_6111.htm#ptr314576
ale zejména druhá část:
http://www.zvedavec.org/nazory_6111.htm#ptr314584

314656

3.8.2014 9:49

RE: zadna valka neni a nebude

blanickyrytir 37.?.?.?

Reakce na 314619

Jen drobná připomínka k Vašemu příspěvku. U mne není "socialně inteligentní" prezident ,který řekne v televizi před celým národem , že válčit venku za hranicemi našeho státu(rozuměj mise) musíme proto abychom v budoucnu nemuseli bojovat doma. Trošku velmi krátkozraké ,aby se nám to v budoucnu nevymstilo.

314651

31.7.2014 18:13

RE: zadna valka neni a nebude

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 314505

Snad nevěříte,že na Západě v tzv.demokraciích vládne někdo jiný,než oligarchové stejného typu,jako jsou ti rychlokvašení gangsteři na Ukrajině!?

Jsou naprosto stejného ražení,jen za nějaké to století si na ně obyvatelstvo zvyklo a oni se naučili nedráždit jej zbytečně.
Všechny ty de facto vládnoucí rody fosílií se scházejí v těch podivných spolcích typu Bilderberg a jejich odvozeninách,kde občas přiberou nějakého toho hujera a ambiciozního, zkorumpovatelného politika,pocházejícího z chudých poměrů....viz kompletní vedení EU a hrají pro naše ukonejšení a své obveselení
tu dobře známou, věru povedenou taškařici s názvem parlamentní demokracie...

A jako pomyslnou "červenou nití" je tato vládnoucí vrstva protkána a prorostlá těmi dobráky,bohem vylolenými... [chechtot]

314513

31.7.2014 23:07

RE: zadna valka neni a nebude

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 314513

Absolutní souhlas!

314534

31.7.2014 23:49

RE: zadna valka neni a nebude

co na tom záleží 24.?.?.?

Reakce na 314513

Také to tak vidím. Když se podívám co za "charaktery" ovládá Ameriku, potažmo celý záp. svět:

https://www.youtube.com/watch?v=6niWzomA_So

Ku podivu to vysílala i ČT:

https://www.youtube.com/watch?v=LSMxCeYpbnY

314538

31.7.2014 10:01

Souhlasim s poznamkou editora

Dunsun 194.?.?.?

Na plne care musim souhlasit s poznamkou editora. Clanek je sice vicemene pravdivy az na onen konec.
Slovanske narody stredni Evropy maji sve nazory bohuzel posunute diky historickym souvislostem + neuveritelne tupe medialni antiruske propagande ... cili o nakem znovuzrozeni slovanske myslenky nemuze byt ani rec.
Spise osobne bych videl urcitou nadeji v mocnostech Francie, Nemecko. Pokud by se jedne z techto zemi podarilo se vzeprit mohlo by to znamenat kolaps onoho nezadrzitelneho trendu. To ovsem ale tez nevidim prilis realne.
Neni tedy uniku ...
Mozna je rozumne si zacit pomalu hledat misto pro emigraci (nejaky odlehly kout sveta).

314474

31.7.2014 13:25

RE: Souhlasim s poznamkou editora - Doma nikto nie je prorokom

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 314474

Nemusíte ani Ďaleko chodiť 2 m pod zemou pekne naležato tam Vás odpočúvať a hľadať, s výnimkou pár červov, určite nikto nebude.

Žartujem, neprajem nikomu nič zlého, každý má právo žiť kde a ako chce. Určite aj v našom živote platí prvý zákon cyklistiky: „Nech robíš, čo robíš, stále je to do kopca alebo proti vetru“.

Kedy tretia svetová vojna začne, tak o tom rozhodnú až dodatočne /aspoň dúfam, že bude mať kto rozhodnúť/ historici. Či súčasné harašenie okolo EU vyústi do globálneho konfliktu ukáže čas.

Zatiaľ sa konflikty odohrávajú väčšinou postupne a vždy medzi štyrmi stranami, dve bojujúce a dve podporujúce. Aby bolo možné chápať konflikt globálne, musel by sa do konfliktu zapojiť ďalší relatívne nezávislý hráč na strane Ruska, minimálne ďalšia krajina z BRICS, čo v súčasnosti nevidím dosť reálne.

Európska únia bol projekt Ameriky, ktorý, keby fungoval principiálne, a nie lobisticky veľmi rýchlo by sa vymanil spod kontroly a žil svojím vlastným životom.

Vazalstvo EU štátov v NATO nás vyraďuje z rozhodovania o vojne a mieri v Stredomorí a na východe.

Bezradne sa prizeráme vyčíňaniu samozvaného svetového policajta a poslušne utekáme do búdy, len čo vytiahne pelendrek, a keď začne strieľať stiahneme chvost a zaryjeme sa do najodľahlejšieho kúta vlastnej bezmocnosti.

Vymaniť sa z tohto jarma nebude jednoduché, to čo 25 rokov trčalo v niečom zadku sa bude darmo tváriť ako konvalinka, minimálne smrdieť bude ako nefalšované h_vn_.

314488

31.7.2014 14:11

RE: Souhlasim s poznamkou editora

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 188.?.?.?

Reakce na 314474

Já nesouhlasím...pokud se to týká obyvatel a ne jejich reprezentantů, tedy vlád jednotlivých zemí...ti jsou v příkrém rozporu. Zatím co media gumují mozky populace a tvrdí, že zlo je v RF, většina inteligence a lidu se probouzí a i ankety jasně ukazují, že se obyvatelstvo jasně a výrazně přiklání k tomu, že zlo je USA/Izrael/Anglie nikoli RF.A to že nejsou plné ulice lidí s transparenty je spíše běžné. Vlády nerepresentují názory obyvatel a tudíž nelze obviňovat sami sebe ze ztráty zdravého rozumu a schopnosti vidět věci tak jak jsou. Za chvíli bude jasné, i když je to teď pro některé zjevné, že král je nahý !!!

314494

31.7.2014 22:17

RE: Souhlasim s poznamkou editora

slovansk 85.?.?.?

Reakce na 314494

jednoznacne vychodoeropske narody sa postupne otocia a prikloni k rusku
autor pravdepodobne sudi podla dennikov z vychodnej europy ktore kontroluje usa . take sme.sk muselo stratit najmenej polovinu navstevnikov pri poslednej kampani proti rusku. Informacne kanaly maju ludia dnes na dosah Rt.com ,hlas ruska , zvedavec.org...
a je len otazka casu ked intelektuali rozsiria informacie medzi siroku verejnost
pojde to ako kriza aj ta sa vlnila od centier na vidiek casovo az 4roky

314532

31.7.2014 12:01

Zbor Židov

sxg 95.?.?.?

Vložený obrázek

314484

31.7.2014 12:26

hele...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=7CDFxNj7cKc

314486

31.7.2014 14:02

Jenže nezapomínejme na to, že

R 88.?.?.?

Helena Langšádlová to vidí jinak, což může zamíchat ještě geopolitickými kartami.

314492

31.7.2014 14:43

nesouhlas s editorem

Vladan 88.?.?.?

Plně souhlasím se závěrem autora článku. Každý si může najít a studovat dějiny z nezávislých pramenů. Slovanství bude jedinou nadějí na ustanovení planetárního míru. Ve slovanských státech je sice vláda menšiny, která je proatlantická, ale lidé převážně smýšlí jinak. Bohužel je třeba si uvědomit na jakých základech stojí slovanství, jako na rodině, rodu, národě a jak nám byl podsunut implantovaným socializmem názor, že stát přebere tyto funkce výchovy. Není tedy divu, že generace vyrůstající v této éře mají zmatek ve výchově a toto předali hlavně do polistopadové doby. Tím narostla apatičnost a neodpovědnost. Vše se dělo právě záměrně jen v postSlovanských státech. Byla to součást naší převýchovy ku prospěchu elit dnešní doby.

314498

31.7.2014 16:29

K poznámce editora

oudrnicky 178.?.?.?

"slovanské národy bývalého socialistického bloku patří mezi nejvíce rusofobní" Neviděl bych to tak černě! Bylo by dobré rozlišovat národ a pár psychopatických potentátů u moci, kterým naprostá většina lidí nevěří ani nos mezi očima [smích]

314508

31.7.2014 20:36

v roce 1957

fohat 194.?.?.?

jsem NÁHODOU přihlížel nehodě,kde tramvaj číslo 3 přejela ženu pod železničním viaduktem.Přijel autojeřáb Tatra 111 a mírně tu tramvaj zvedl,aby neporušil mostovku.Havrani mezitím vzali vidle a sundavali namotaná střeva na soukolí a dávali do rakve.Esenbák rozehnával dav čumilu,kde lidé padali do mdlob jako snopy.Během života jsem konejšil v náručí pár umírajících příbuzných,kde jsem použil mantry umírajících z Bardo Thadol a sděloval,co je TAM čeká.Udiveně dnes sleduji nadopované dorostence počítačovou střílečkou,jak si střihnou lehce následně žoldácký uvazek.Ta nevědomost NÁSLEDKU je dnes doslova GIGANTICKÁ.. [oči v sloup] [oči v sloup]

314520

31.7.2014 21:17

RE: v roce 1957

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 314520

Těm pitomcům je potřeba doporučit ke shlédnutí např.něco z tohoto alba,nebo obrazový report ze dneška,jak dopadla osádka romantických fašounů s BMD,snažící se prodrat přes pozice opolčenců na předměstí Doněcku.

http://vk.com/strelkov info?z=album-57424472 196 330154

314525

31.7.2014 22:55

RE: v roce 1957

Jaxxx 188.?.?.?

Reakce na 314525

ten link je poškodený

314533

31.7.2014 23:46

RE: v roce 1957

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 314533

...omlouvám se,snad toto:

http://vk.com/strelkov_info?z=album-57424472_196330154

314536

1.8.2014 0:18

RE: v roce 1957

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 314536

No je vidět že je vše obrněné proti kamenům. [překvapení] Co není logisticky ošetřené ze vzduchu je zmarněné. A platí že vzduch je naše moře pro lufťáky a ostatní jsou neplavci s vlnkou. [oči v sloup]

314539

31.7.2014 21:43

RE: v roce 1957

Mau 96.?.?.?

Reakce na 314520

"Ta nevědomost NÁSLEDKU je dnes doslova GIGANTICKÁ "

Rekl bych,ze to se netyka jen tech nadopovanych dorostencu.Ze by nevedeli nic o nasledcich i knezi prcajici mlade deti,politi co rozpoutavaji pro valecne nalady,apod. ? To uz prece nejsou dorostenci.
Ale rozumim Vam a souhlasim.Ztrata duchovnich a moralnich hodnot prinasi sve ovoce.

Jinak vidim ze jste znalcem Tibetske knihy mrtvych.Pak by Vas asi ani nemelo prekvapovat pocinani lidi,kteri jeste karmicky nedozrali.


[smích] [smích] [smích]

314528

1.8.2014 10:56

Pod falešnou vlajkou.....

RioBravo 109.?.?.?

USA platí obě strany konfliktu, jak Kyjevské fašisty, tak doněcké separatisty. Vždy musíte vyrobit nějaké "teroristy", proti kterým můžete pak válčit. Tak, jako to dělali i v Jugoslávii, když chtěli rozpoutat občanskou válku. Pak to všechno hodili na Miloševiče a v Hágu ho zabili. Teď vyvolávají válku mezi Ukrajinou a Ruskem. Vše se háže na Putina. Za sestřelené letadlo, 100 snajpery povražděných lidí na Majdanu, 50 upálených v Oděse nese ve skutečnosti odpovědnost USA, ale vše se svaluje na Putina. Nic se nevyšetřuje, viník je předem známý a označený. Čekám, kdy nám USA s vážnou tváří oznámí, že Putin žere malé děti k svačině.........

314550

5.8.2014 0:31

Budování euzóny zatím dle maidanistů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

podpořených jejich čelnými potentáty.

http://redsys.magazin.libimseti.cz/img/img/445bf8ee348c.jpg

314804

5.8.2014 9:08

diplodoncie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

http://s27.postimg.org/8mm0tsifn/sankcie.jpg

314819

Příspěvků: 67

31.07. 02:39  atsi bylo jaksi bylo
31.07. 03:04 Anachronos  Par konspiracii,
01.08. 08:48 Robert Nohejl  RE: Par konspiracii,
31.07. 03:42 kyticka  Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude
31.07. 08:43 Moiry  RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude
05.08. 09:53  RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude
15.10. 20:38 paprsec  RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude
31.07. 09:06 Emil Robot  RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude
31.07. 10:47 Vladimír Stwora  RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude
31.07. 18:58  RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude
31.07. 20:19 Jarmila  RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude
31.07. 22:07 pacholíček  RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude
01.08. 16:31 imperator  RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude
07.08. 08:49 favela  Srovnani s kobylou...
31.07. 12:20 kyticka  RE: Možná že se karta otočila, vláda USA hodila flintu do žita a válka nebude
01.08. 17:21  Z vyobrazeného vojenského blba se mně dělá špatně!
31.07. 04:23  kde jen nechali Polaci hlavu
31.07. 06:51 nezalezi  ziadnemu vatikanu
31.07. 08:26 Moiry  RE: kde jen nechali Polaci hlavu
31.07. 23:47 Serge  RE: kde jen nechali Polaci hlavu
02.08. 21:07 Satanist  RE: kde jen nechali Polaci hlavu
03.08. 03:54  RE: kde jen nechali Polaci hlavu
03.08. 00:06 micha  RE: kde jen nechali Polaci hlavu
31.07. 06:54  Vážený pán editor,
31.07. 07:40 jacob  RE: Vážený pán editor,
31.07. 08:33 Moiry  RE: Vážený pán editor,
31.07. 10:03  RE: Vážený pán editor,
31.07. 08:06 riggs  zadna valka neni a nebude
31.07. 10:06 Bluejamie65  RE: zadna valka neni a nebude
31.07. 16:08 karel4u  RE: zadna valka neni a nebude
31.07. 16:49 imperator  RE: zadna valka neni a nebude
31.07. 17:09 riggs  RE: zadna valka neni a nebude
31.07. 17:56 karel4u  RE: zadna valka neni a nebude
01.08. 22:42 hc  RE: zadna valka neni a nebude
02.08. 04:40 karel4u  RE: zadna valka neni a nebude
02.08. 09:25 Emil Robot  RE: zadna valka neni a nebude
02.08. 10:13 Danielle  len poznamka na okraj
02.08. 11:32 Emil Robot  RE: len poznamka na okraj
04.08. 13:26 Danielle  RE: len poznamka na okraj
02.08. 14:28 karel4u  RE: zadna valka neni a nebude
02.08. 15:51 karel4u  RE: zadna valka neni a nebude
05.08. 11:26 hc  RE: zadna valka neni a nebude
02.08. 17:16 kyticka  RE: zadna valka neni a nebude
02.08. 18:10 kare4u  RE: zadna valka neni a nebude
03.08. 11:19 kyticka  RE: zadna valka neni a nebude
03.08. 09:49 blanickyrytir  RE: zadna valka neni a nebude
31.07. 18:13 Emil Robot  RE: zadna valka neni a nebude
31.07. 23:07  RE: zadna valka neni a nebude
31.07. 23:49 co na tom záleží  RE: zadna valka neni a nebude
31.07. 10:01 Dunsun  Souhlasim s poznamkou editora
31.07. 13:25 lubosmat  RE: Souhlasim s poznamkou editora - Doma nikto nie je prorokom
31.07. 14:11 Vladimír Bílý  RE: Souhlasim s poznamkou editora
31.07. 22:17 slovansk  RE: Souhlasim s poznamkou editora
31.07. 12:01 sxg  Zbor Židov
31.07. 12:26  hele...
31.07. 14:02 R  Jenže nezapomínejme na to, že
31.07. 14:43 Vladan  nesouhlas s editorem
31.07. 16:29 oudrnicky  K poznámce editora
31.07. 20:36 fohat  v roce 1957
31.07. 21:17 Emil Robot  RE: v roce 1957
31.07. 22:55 Jaxxx  RE: v roce 1957
31.07. 23:46 Emil Robot  RE: v roce 1957
01.08. 00:18  RE: v roce 1957
31.07. 21:43 Mau  RE: v roce 1957
01.08. 10:56 RioBravo  Pod falešnou vlajkou.....
05.08. 00:31  Budování euzóny zatím dle maidanistů
05.08. 09:08  diplodoncie

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 55 čtenářů částkou 7 546 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 2

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 4

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Slovenský poslanec Mazurek popsal v rozhlase, jak vidí cikány a islám - a přišel o mandát a nesmí kandidovat03.09.19 17:18 Slovensko 8

Piráti čekají vítězství. Vyhlašují soutěž na ministry03.09.19 12:44 Česká republika 4

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
26,03 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,56 Kč
Australský dolar
16,05 Kč
Švýcarský frank
23,58 Kč
100 japonských jenů
21,60 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,80 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,28 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 748,65 Kč
1 unce stříbra
407,22 Kč
Bitcoin
241 025,38 Kč

Poslední aktualizace: 15.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 13 207