Diskuze k článku

Hypermarket – jeho pán a otrok

Příspěvků 78

29.7.2014 0:43

Tedy nejen hypermarkety

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

http://www.czechfreepress.cz/kino-cfp/upracuj-se-k...

314238

29.7.2014 1:36

Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce

nedostudovanej inža 188.?.?.?

Do hypermarketů voďte především děti, ukázat jim příčinu onoho otroctví, tedy jak dopadnou, když se budou špatně a neefektivně učit. Holt, když nic neumíš, tak budeš sloužit u pána, a ten pán se s tebou mazlit nebude. Dobrý zedník si vydělá i 30 tisíc měsíčně a instalatér zakázky pod 1500 odmítá jako ztrátu času. Kuchař také vždycky najde uplatnění, i když výše platu u něj je často průměrná, ale za to skoro vždy v místě bydliště. Kdo umí 4 jazyky, nebo vystuduje medicínu, taktéž se na pracovním trhu neztratí. Zkrátka platí to, co platilo vždycky, a vždycky platit bude: je potřeba něco umět. Jenom gumy můžou jít rovnat zboží do regálů, do nájemního vraždění v žoldu NATO, nebo jít makat na sezónní výpomoc, kde by si slušný fachman zbytečně ničil bedra.

314239

29.7.2014 5:17

RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 314239

Tak toto je s prominutim naprosta hovadina. Prace prodavace/prodavacky je naprosto normalni, spolecensky uzitecna a poctiva. I kdyby nekdo na nic jineho nemel, ma porad automaticky narok na lidske pracovni podminky a dustojnost.

A to nemluvim o tom ze casto i z moralniho hlediska je kdejaka prodavacka lepsi clovek nez nejaky multilingualni fachidiot.

A uz vubec nemluvim o tom ze v dusledku zarnych uspechu naseho lidozraveho kapitalismu dnes muze ci spise musi na techto a podobnych pozicich pracovat casto prave i velmi vzdelany vysokoskolak.

A pokud nekdo studuje ci se uci neco umet ne proto ze ho to bavi a ze pak chce byt spolecnosti svymi schopnostni uzitecny, tak aby se vsichni (to znamena opravdu vsichni, ne tedy jen on, jak je to dnesni ideologii protlacovano) meli o neco lepe, ale z vami uvedenych duvodu, tak je to spatne.

Studovat proto abych mel jako otrok o neco lepsi klec a nemusel snaset tak tezka ponizeni, nebo snad abych se sam stal otrokarem, tak to je tedy opravdu zcestne, asi tak jako ta neoliberalni nelidska indoktrinace kterou at uz vedomne ci podvedomne v prispevku vyse vydavate za vlastni nazor.

314242

29.7.2014 8:00

RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce

nedostudovaný inža 188.?.?.?

Reakce na 314242

Pakliže má nějaký stupeň VŠ dneska přes 50 % ročníku a maturita se dává v podstatě každému, kdo se umí podepsat, a má ji 90 % ročníku, tak je pochopitelné, že takový přetlak vzdělanosti našeho národa musí někde kosmicky vytrysknout. Třeba právě mezi regály. [cool] V Německu jde do učení 40 % ročníku, u nás se učiliště vymýtily jako škodná. Když potřebovala Škoda Auto v Česku vlastní odborníky, tak si musela otevřít na své náklady vlastní školu, tedy učiliště. Česko prostě vyučené fachmany nemá, možná tak ty před důchodem. To o něčem vypovídá, a kdo dokáže porovnat říšské a české školství, jistě pochopí, proč v rajchu tydle idiotské super hyper problémy nejsou, a u nás jsou. Zkrátka a dobře, tento 3 roky starý článek se nezabývá příčinou, ale důsledky. A mohu vás ujistit, že za ty 3 roky je to v oblasti školství stále horší, tedy v překladu, jsme stále více vzdělanější..... [chechtot]

314249

29.7.2014 11:57

RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce

%lak 77.?.?.?

Reakce na 314249

Poslouchejte vy dva proč by to sběrače zisku mělo bavit ohodnocovat práci když takový drábek jim málem zařídil veřejné prospěšníky z daní ostatních chudých, protože bohatí optimalizují. Málem je poslal do rolí bílých koní i v rámci THP s odpovědností a jednou nohou v base za rozhodnutí majitelů kteří vlastní a tudíž nepáchají cokoliv že a nenárokem na příspěvek na stravu co by nezaměstnance. Kam napřou zájmy a vše potřebné je jasné, lejstra je nezajímají. Ledaže že by je podepsal kapone, vajda nebo panáčci vznikající šlechty kriminálníků a podřízených státních služeb. [překvapení]

314273

29.7.2014 12:15

RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce

hc 90.?.?.?

Reakce na 314249

Ušetři si námahu. Propagandu o tom, jak si za svojí mizérii mohou sami, už z těch "dole" dneska nežere snad nikdo. Zatím ještě vztek tají, ale až přijde den...

314276

29.7.2014 6:59

RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce

Dušan Polanský 160.?.?.?

Reakce na 314239

Zdánlivě obecně máte pravdu. Otázkou je, zda to, že někdo nemá co nabídnout na trhu práce, je důvodem jeho zde popsaného vykořisťování. Obvykle při revolucích si totiž zařádí právě ti, co nemají na trhu práce co nabídnout, jelikož chtějí ukázat, že nejsou žádné nuly.

314243

29.7.2014 7:01

RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce

jacob 193.?.?.?

Reakce na 314239

Dle mého názoru příliš jednostranné vidění světa a názor zakládající se na omezených zkušenostech s reálným světem. Hlavně se mi líbí, že dobrý zedník si vydělá i 30 tisíc(podtrhuji písmeno i). Těch 30 táců po zdanění a zaplacení všech nutných výdajů je taky almužna. Jen by mne zajímalo těch 30 táců za kolik odpracovaných hodin v měsíci.

314244

29.7.2014 8:58

RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 314244

Když budeš potřebovat nasadit do zdi na novostavbě okna i s futrama tak mu těch 30 táců vysypeš za 1 směnu. Takže záleží, jako v každém jiném oboru, na tom, jakou práci dělá, od toho se odvíjí plat. Ale obecně buď bez obav, i když chápu, že závist je silná vlastnost, zvláště u slabých jedinců. Ale blbě se fakt nemá, almužno. [bliji]

314257

29.7.2014 20:05

RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce

Venny 46.?.?.?

Reakce na 314257

Tys panáčku zásadně nepochopil princip tržního hospodářství. Jeho nejvyšším bohem je Rostoucí Zisk. Tedy zisk za každou cenu, což znamená kromě jiných (pokleslých) metod i snižování výrobních nákladů. A tato metoda uctívání nejvyššího boha v sobě zahrnuje i snižování mzdových nákladů. Proč by tě vlastně měl tržnětrhový podnikatelský žralok přeplácet? Za co? Že máš školy? Že máš praxi? Že absolvuješ kurzy, díky niž si udržuješ a zvyšuješ kvalifikaci? Ale jeho to vůbec nezajímá, ty jsi pouze obětina v prospěch jeho božstva: budeš vyždímán a zahozen. Staneš se nepotřebným, zbytečným. Skvělý smysl lidské existence.
Zdraví tě dostudovaný inža. [vyplazený jazyk]

314337

29.7.2014 9:17

RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 314239

"musíte víc soutěžit abyste nemuseli soutěžit"
tak toto je opravdová cesta do pekel
tedy hlavně ta cesta která nás dovedla do současné žumpy a ty ji navrhuješ jako řešení? jsi normální? [mrknutí jedním okem]

314259

29.7.2014 11:23

RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce

nevim 78.?.?.?

Reakce na 314259

..já znam blbejch inženýrů a to i těch dostudovanejch [velký smích]

314269

3.8.2014 19:17

RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce

coinageboy 98.?.?.?

Reakce na 314239

Nedostudovanej inza?
Co takhle "nedostudovanej"??

Inzenyrem zrejme nejste, moc chytrej take ne.

Co takhle nezvoleny President Reagan???

314705

29.7.2014 7:10

krach supermarketov = hurá

rossia 109.?.?.?

Majitelia sa vyhrážali že zavrú supermarket? Huráááá. Teraz väčšina zisku odchádza do zahraničia. Po zatvorení supermarketu sa obnovia možnosti pre existenciu malých obchodov, kde väčšia časť zisku ostane zamestnancom a zdvihne sa životná úroveň ľudí.

314245

29.7.2014 7:42

Hypermarkety nikdy nezkrachují

Moiry 77.?.?.?

Obchody jsou jediným místem, kde je si člověk se sebemenším obnosem připadá, že má v tomto státě nějaká práva.
Může beztrestně seřvat prodavače, pokladní i samotného vedoucího a prožít tak chvilkový pocit nadřazenosti.
Může si ohmatávat a zkoušet zboží dle libosti, dělat nepořádek v regálech a pak si za svůj 8x zdaněný peníz třeba i něco koupit a pak vychutnávat poklony prodávajících.
Druhý den po odpíchnutí další směny začne skutková podstata zákona padajícího hovna fungovat nanovo. Očista vychrlením svých mindráků na bezmocné zaměstnance supermarketu bude opět stejně nevyhnutelná, jako doplnění zásob.

314247

29.7.2014 9:39

RE: Hypermarkety nikdy nezkrachují

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 314247

[cool]
Víte co vůbec nechápu, ale vůbec, proč to ti zaměstnanci dělají.
Co ? Všechno.
Podle mých osobních zkušeností by dali zaměstnanci těchto "marketů" za svůj market, kde jsou tedy dle textu tak drceni, i život.
Čím to je, že vobyčejnej čestnej hrdej poctivej českej člověk podpisem pracovní smlouvy náhle upadá do transu a zasunuje sobě i druhým anální kolíky ? [oči v sloup]

314264

29.7.2014 11:46

RE: Hypermarkety nikdy nezkrachují

Kevin 78.?.?.?

Reakce na 314264

>[cool]
>Víte co vůbec nechápu, ale vůbec, proč to ti zaměstnanci dělají.

>Co ? Všechno.

Snad to ma jistou souvislost s faktem, ze tem lidem lezi na stole 5 slozenek, pod mostem se blbe bydli, elektrarny ani vodarny nepockaji a na zivot ze socialnich davek maji blbou barvu kuze...

314271

29.7.2014 13:01

RE: Hypermarkety nikdy nezkrachují

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 314247

„Obchody jsou jediným místem, kde je si člověk se sebemenším obnosem připadá, že má v tomto státě nějaká práva.“

Já si tam tedy připadám jako podčlověk. Do obchodů chodím nerad.

Každý druhý nákup se mě pokusí Tesco, Kaufland, dříve OBI ošidit namarkováním vyšší ceny, než byla na cenovkách. Už jen to by měly být důvodem k likvidačním pokutám těchto firem, tedy v civilizované zemi, kde platí nějaké právo.

V poslední době už začínám být tvrdě proti, a když jsem před několika dny v Kauflandě řekl prodavačce, že opravdu na kartu nezadám PIN na o 40 % vyšší cenu proti cenovce, ale počkám, dokud tam nebude správná cena. A ne, nepůjdu na informace, trvám na správné ceně hned na pokladně – jinak volám policii, tak to najednou šlo. Pám za mnou na mě začal řvát, že má manželku prodavačku a nemají to lehké, abych toho nechal – hrdinů, co dělají machry za cizí peníze, když to platí někdo jiný je v Česku evidentně dvanáct do tuctu.

V OBI Prostějov mě zase okradla ochranka. Chtěla ukázat zboží, já jí ho ukázal, a tím mi ho zabavili. Bylo v pořádku, řádně zaplacené, ale potřebují vykazovat zloděje. Tak jsem na ně zavolal policii. OBI nemělo jediný důkaz proti mně, ale zboží mi nevrátilo a přestupková úřad Prostějov mi doporučil obrátit se na občanskoprávní soud. (A platit si právníka.) Takže OBI Prostějov mi zabavilo řádně zaplacené zboží, což jsem v přestupkovém řízení prokázal pokladní stvrzenkou a výpisem z banky, kde platba kartou OBI došla. Nicméně OBI Prostějov mé zboží opět uvedlo znovu do prodeje. To je nový druh kapitalismu.

Chodím do obchodů hrozně nerad, protože si připadám jako podčlověk, se kterým chtějí vymetat. Snažím se, pokud možno, nakupovat na internetu, nebo někde, kde pokud možno nepotkám tyhle ksindly.

Miloslav Ponkrác

314284

29.7.2014 13:36

RE: Hypermarkety nikdy nezkrachují

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 314284

súhlasím, tiež radšej nakupujem v e-shopoch zo shanghai-a, a prebytky "z dvorov", pripadá mi trápna ponuka francúzskych zemiakov (brambory), či holandskej mrvky v hypermarketoch v krajine, ktorá bola tradičnou poľnohospodárskou zemou...

a k tomu ďaľšiemu... áno, štát vie, že "okrádajú" ale vzhľadom na zamestnanosť sa im to "prepečie"...

napríklad:

http://ekonomika.sme.sk/c/7282219/zakon-kaze-zavriet-cely-lidl-jeho-pokladnice-viackrat-chybovali.html

314291

29.7.2014 8:00

Lidská práce je soukromý statek

Marten264 93.?.?.?

V současném společenském zřízení je to důsledek privatizace téměř všech odvětví výroby i obchodu. Zpochybňovat tento princip není potřebné, pak je totiž nutné se ptát a začít řešit JAK jinak by to vlasně mělo fungovat.

Co se učí moderní manažeři a vedoucí pracovníci -
http://www.vsem.cz/data/data/sis-soubory/Anotace/c...

Vyjímku tvoří státní a samosprávný aparát, kde se často díky "nadšení" vedoucích začínají uplatňovat měřítka produktivity práce úředníka.

Velmi jednoduchým řešením je přijetí zákona o Nepodmíněném základním příjmu

https://cs.wikipedia.org/wiki/Z%C3%A1kladn%C3%AD_n...

To je totiž to, co vrátí lidem důstojnost a možnost se věnovat vlastnímu smyslu života.

Poptávka po potřebných výkonech ve společnosti se ve správně řízené společnosti kryje s nabídkou. To co nyní děje je průvodním jevem korporátní společnosti, levné dopravy, iluze snadného života televizní kultury, důsledkem stěhování lidí do měst.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Urbanizace

Je téměř jisté, že pokračování v nastoleném trendu vývoje nepovede k ničemu dobrému.

314250

29.7.2014 8:48

Nepodmíněný základní příjem?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 314250

Tady s vámi nemohu souhlasit. Nepodmíněný základní příjem je cesta do pekel. Podícejte se, co udělal takový nepodmíněný příjem ve formě dávek během dvou generací s českými cikány. Úplně zdegenerovali. Totéž by se stalo i nám. Je třeba zkrátit pracovní týden a důsledně vymáhat pracovní zákoník.

314256

29.7.2014 13:41

RE: Nepodmíněný základní příjem?

Kadlik 109.?.?.?

Reakce na 314256

JJ naprsty souhlas nepodmineny prijem je csta globalistu jak znas udelat jeste vetsi nesvepravny ovce, nopak spravnou cestou je zkraceni pracovniho tydne o polovinu. A zachovani stavajici vyse platu.

314293

30.7.2014 16:13

RE: Nepodmíněný základní příjem?

steve 70.?.?.?

Reakce na 314293

ale to je antyzemydyzmus !

314424

29.7.2014 15:48

RE: Nepodmíněný základní příjem?

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 314256

Nepodmíněný příjem jako náhrada za čistý vzduch, vodu zdarma a možnost obstarat si vlastní biopotraviny má v dnešní době opodstatnění.

314318

31.7.2014 21:29

RE: Nepodmíněný základní příjem?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 314256

je nutne spojit nepodmineny zakladni prijem s nepodminemym zakazem rozmnozovani nad, rekneme 2-3 deti na rodinu [mrknutí jedním okem]

314526

31.7.2014 21:55

RE: Nepodmíněný základní příjem?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 314256

je nutne spojit nepodmineny zakladni prijem s nepodminemym zakazem rozmnozovani nad, rekneme 2-3 deti na rodinu [mrknutí jedním okem]

314529

29.7.2014 9:25

RE: Lidská práce je soukromý statek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 314250

přesně tak
NZP není žádná bůhvíjak heniální novinka je to prostě redistribuce bez potřeby byrokratického aparátu
legrační je že i když se bavíš s rozumným kozervativcem o sociálně tržní ekonomice tak bude souhlasit že přerozdělání do určité míry je třeba
ale když nastolíš otázku NZP tak mu hrůzou vstanou vlasy na hlavě
přitom při rozumném nastavení je to jedno a totéž jen bez drahé a zkorumpované byrokracie a kádrování těch kteří se ničím neprovinili
není třeba to demonizovat NZP v případě zaměstnaných by byl něco jako sleva na dani v případě nezaměstnaných by plnil roli sociální podpory
nevidím v tom problém

314260

29.7.2014 13:36

RE: Lidská práce je soukromý statek

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 314260

Shodou okolností dneska vyšel na Britských listech příspěvek staršího pána z Prahy -

http://www.blisty.cz/art/74090.html

Lze tam nalézt odpověď na to, proč současným tvůrcům kasínového kapitalismu je tak odporný pohled na sebevědomého a hrdého člověka.

Je velmi smutné, když se podíváme bez emocí na důsledky předchozích dvou světových válek,

První WW
- vznik staro - i nových států
- založení OSN
- zavedední rovnoprávnosti žen
- sociální stát
- odchod z organizovaného náboženství
- ekonomickými sankcemi a nenávistí mezi evropskými národy zavařeno na vznik II. WW
- cca 10 mil. mrtvých


Druhá WW
- 48 států se účastní bojů / očekávají válečnou kořist
- masový nárůst továren na cokoli/fabrikace lidství
- rozmach nadnárodních společností a amerikanizace Evropy
- cca 60 mil. mrtvých
- vznik socialistického bloku pod vedením Ruska - zavedení zcela jiného pohledu na společnost a "spravedlivého" státu pod vedením pracujícího lidu - ten byl následně cinkáním klíči odstraněn

314292

29.7.2014 9:39

citát

Čen 37.?.?.?

Dlaň, natažená pro almužnu se často ve vteřině zatne v proklínající pěst, dlaň národa v pěst národa.

314263

29.7.2014 15:53

RE: citát

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 314263

Zrůdy navyklé přijímat jednosměrný tok peněz často ve vteřině vyšlou smrtící kulky opačným směrem pokud zisky nepřicházejí .....

314319

29.7.2014 10:25

Tak jim třeba

Petr Zach 78.?.?.?

Kdo je bezpáteřní ať je mu káleno na hlavu! To je trest pro všechny co nehledají pravdu! Co se starají jen o sebe a své blízké. Co se stylizují do role malého človíčka, co za nic nemůže, co hledá jen konformitu a bezpečí v útulném teploučku stáda, ať už to stádo jde třeba i do pekla. Co brání něco s tím udělat? Individualizmus? Kozáci mají rčení: "Radši umřu já, než můj kamarád!" - pro sametového čecha čirí šílenství!

314266

29.7.2014 14:28

RE: Tak jim třeba

tk 194.?.?.?

Reakce na 314266

naprostý souhlas

314300

29.7.2014 10:26

Problém rastu produktivity práce

disident2 82.?.?.?

Celý problém spočíva v tzv. "zvyšovaní produktivity práce". S rozvojom techniky dnes jeden zamestnanec zvládne viac práce než v minulosti. V praxi to znamená, že na rovnakú prácu je dnes treba menej zamestnancov.

Dopyt po výrobkoch ale nerastie linerárne spolu so zvyšovaním produktivity práce. Nárast produktivity práce tak paradoxne začína spôsobovať nadbytočnosť pracovnej sily. Na čo kedysi bolo treba 3 ľudí, musí dnes zvládnuť jeden a navyše za polovičný plat, pretože "pred dverami fabriky čaká zástup náhradníkov".

Rastúci počet nadbytočných nezamestnaných zvyšuje tlak aj na tých zostávajúcich pracujúcich. Musia akceptovať ľubovoľnú šikanu v práci (nadčasy, šikanu, znižovanie platov, vyhrážky prepustením). Jediný, kto na tom profituje, je majiteľ, pretože sa nemusí deliť o zisk a zamestnancovi môže dať iba abslútne minimum platu.

Jediným ekonomicky schodným riešením je plošné skrátenie pracovného času. Pokiaľ by sa pracovný týždeň skrátil na 4 dni a výrazne sa obmedzili možnosti nadčasov, firmy by museli na rovnakú prácu najať viac ľudí. Poklesla by nezamestnanosť až do bodu, kedy by konečne mohli aj zamestnanci určovať svoju predstavu o plate.

Dokonca aj medzi vysokopostavenými ľuďmi sa už začína opatrne hovoriť o prospešnosti skrátenia pracovnej doby:
http://ekonomika.sme.sk/c/7304749/miliardar-slim-o...

"Zníženie pracovného týždňa približne o polovicu by viedlo k poklesu nadčasových hodín, nezamestnanosti, nadmernej spotreby, produkcii škodlivých emisií, chudoby, zakorenenej nerovnosti a nedostatku času pre obyčajnú radosť zo života, píše sa v správe londýnskeho ľavicového think-tank New Economics Foundation"

314267

29.7.2014 11:59

RE: Problém rastu produktivity práce

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 314267

Máte pravdu a právě v tom je ten dnešní,naším konzumistickým přístupem neřešitený problém,neustálé zvyšování výkonu,aniž jeho nárůst máme komu prodat.
Nesmyslný a samoúčelný,vše devastující "růst růstu",krysí závody vedoucí o pekel...... [naštvaný] [naštvaný] [naštvaný]

314274

29.7.2014 11:55

stačil by jeden zákon....a schválit ho

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 188.?.?.?

Peníze vydělané v České republice budou daněny v v České republice.
Tímto upozorňuji na absurditu Hypermarketů a jiných nadnárodních společností, pro které jsme jen otroci, kteří zároveň nakupují odpad za cenu skutečného zboží a neplatí u nás daně !!!
Ročně přicházíme o tok peněz v řádech stovek miliard korun.
Druhá věc, která je důležitá je důsledně postihovat prohřešky zaměstnavatelů vůči zaměstnancům dle zákoníku práce a i dle dobrých mravů a zvyků. Může to dělat stát, má na to od nás prostředky a zároveň odbory, ve kterých doporučuji všem zaměstnancům být. Nad vykořisťováním kapitalistickým xindlem se vyhrávat musí...!!!
A lidé se musí přestat bát a začít se bránit...to je to nejdůležitější.

314272

29.7.2014 12:46

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 314272

neviem, možno v Čechách by stačil zákon... na Slovensku to asi nemá význam, lebo pokiaľ (údajne) najrenomovanejšia právnická firma v Bratislave za posledných 15 rokov nevyhrala ani jeden súdny spor so zamestnávateľom v prospech zamestnanca... tak to asi hovorí za všetko...

314282

29.7.2014 13:08

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 314272

Proboha! Média i 90 % lidí mají v zásobě nálož argumentů: „Každý může být bohatý“, „Chcete trestat úspěšné? To je jen u nás malá čecháčkovská závist“, „Zaměstnanci mají u nás příliš vysoká práva.“, „Vy chcete socialismus, soudruhu?“, „Stát by neměl omezovat firmy“, „Každý zaměstnanec přeci nastupuje a podepisuje pracovní smlouvu dobrovolně, nemusí ji podepisovat“, „Češi dávájí přednost lacinému zboží před kvalitou“ – a spousta dalších pitomostí.

314285

29.7.2014 13:53

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

Kadlik 109.?.?.?

Reakce na 314272

Ano mate naprostou pravdu ale k tomu zakonu taky potrebujete politiky ktery ho schvalej a ne bandu globalistickejch vlastizradcu a kolaborantu ktery sedej ve vlade a parlamentu,
a proto jak stale rikam dokud nevezmeme do rukou klacky a tylde smejdy nezavreme do pracovnich taboru kde nam znova postavej cukrovary a ostatni strategicky podniky co nam tu rozkradly a nechaly zbourat tak se v teto krasny zemi mit dobre nebudeme [naštvaný]

314295

29.7.2014 15:00

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 314295

Klacky nic nezměníte.

Ti vlastizrádci ve vládě jsou, protože je velká část lidí volí. Podívejte se kolem sebe, kolik procent lidí volí největší vlastizrádce – a ještě řvou, že ten konečně nás vyzvedne výše.

Podívejte se, kolik lidí volila Kalouska – nejlepšího ministra financí (TOP09, předtím KDU-ČSL). Kolik procent lidí chtělo volit Schwarzenberka, ze kterého zrádcovství a vlastenectví kouká na sto honů. Kolik procent lidí volí vlastizrádce Babiše, který si do vlády přišel jenom zatunelovat a ohnout věci pro sebe. A tak by se dalo pokračovat dál a dál.

To není chyba politiků. Když je vymlátíte klacky, neodstraníte tu základní chybu, totiž obdiv Čechů k vlastizrádcům a kriminálníkům. Takže po revoluci tam bude mít stejnou vládu s vlastizrádci, jen jiným obsazením.

Chyba jen v těch prostých lidech. Kteří pláčou, ale zároveň to podporují nejmohutněji co jde.

314306

29.7.2014 15:09

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 314306

> Chyba jen v těch prostých lidech. Kteří pláčou, ale zároveň to podporují ...

A protože je vláda obvykle složena z těch stran, kterým dává přednost většina voličstva, musí být nutně těch "s chybou" většina. Ovšem pozor! To, co si přeje "demokratická většina" bývá obvykle považováno za správné. S touto premisou přece stojí a padá demokracie.

Nyní důležitá otázka, pane Ponkráci. Je-li špatné to, co si přeje většina, KDO MÁ PRÁVO URČIT, CO JE SPRÁVNÉ? [mrknutí jedním okem]

314309

29.7.2014 15:18

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 314309

Já jsem nepsal nic o zařazení do kategorií správné/špatné. Protože to nemá smysl.

Většina Čechů signalizuje a svými myšlenkami, slovy a činy dává najevo všem kolem, že si přeje prožít, to co právě prožívá. A že to chtějí prožít ještě v drsnější verzi.

Právě proto nechápu články jako je tento, stejně tak už jsme imunní vůči podobným plačkům. Protože kdykoli mohou, tak to – často velmi vědomě – podporují.

Vždyť by stačila spolupráce lidí, a všechno toto by do měsíce zmizelo. I bez zásahu vlády či policie. Stačilo by vědět, že jedinec není sám, a že pachatelé nebudou tlačit ke zdi jednoho. A najednou v těch ponižováních nejde pokračovat.

Jinak řečeno, já jsem jenom psal, co si Češi přejí, a tvoří to svými činy a postoji.

Jestli je to dobré či špatné, je jiná kategorie a jiné téma. Z dlouhodobého hlediska je vše dobro, protože si člověk vymáchá důkladně v tom, co si přál. A zjistí, zda si to přeje dále a zda to chce nechat či změnit. Bude bohatší o životní zkušenost.

314311

29.7.2014 16:32

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 314309

Kdo ma urcit co je spravne? Narod by mel mit narodni pater, ktera by byla rovna a jeji pamet by sahala stovky let zpet a byla by hajena takzvanymi elitami.
Bohuzel v cesku elity byly formovany na zaklade velikosti prsou, prirozeni, nebo schopnosti krast.
Napada me takova rostacka otazka, jak jiste vite, ve druhe svetove doslo k takzvanemu Holocoustu, likvidace zidu nasledovala po jiste efektivni propaganda a neda se rici, ze by s tim nemci nesouhlasili. Bylo to spravne, nebo nespravne? To by nemelo byt tak obtizne odpovedet.

314324

29.7.2014 22:52

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 314324

V Česku byly elity vyhlazovány. Už vlastně za Bílé hory 1620. Ale pak je začali vyhlazovat nacisti, pak komunisti, a dnes je vyhání pryč stav v tomto státě.

Ve druhé světové válce došlo k vyhlazování zdaleka nejen Židů, mimo jiné měli být vyhlazeni i třeba Slované. Došlo také k vyhlazování Romů třeba. Japonci zase za druhé světové války genocidovaly Korejce (důsledkem je vznik fanatického válečného státu KLDR), nebo Číňany.

Ve své podstatě Hitler i 2. světová válka vznikla nenažraností vítězí 1. světové války, kteří dovedli Německo do stavu, kdy nemělo vůbec co ztratit. A navíc Anglie a Francie přímo podporovala Hitlera na počítku války – tu jim darovali Mnichovskou zradou Česko, tu další, protože pokrytecky se radovali, že Hitler zničí Rusko a bude to fajn.

Ale přesto, jaký smysl má k tomuto otázka: „Bylo to správné?“. Zejména západní smět se evidentně otázkami dobra/zla neřídí. Jen tak pro své kratochvíle Západ tu vybombarduje Lybie, tu Afghánistán, tu nasadí a podporuje psychopatické fašisty na Ukrajině, atd.

Momentálně Česko uznává jedinou definice dobra: Zisk velkých žraloků. Cokoli jim zvětší zisk, je největší dobro. Cokoli jim ho zkrátí nebo ohrozí je zlo. Takto s tím notuje většina Čechů. A události se dějí v souladu s tím. Kdo není miliardář, je podčlověk a tak je vydíraný. Odbory jsou špatné, jsou to paraziti, jsou to zlo, protože snižují zisky miliardářů. Tak jsme je jako Česi efektivně vykastrovali. A najednou pokrytecký článek, plačka největší. Dokud se nebude rýt držkou pořádně v Zemi, Češi nic nezmění. Zatím je to evidetně hodně málo.

314351

29.7.2014 23:15

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 314351

Ve svem prispevku jsem reagoval na pana Vojtu a jeho otazku. Je to typicka provokacni otazka z diskusi o demokracii 101.
Kdo ma pravo diktovat vetsine?
Ma odpoved je, ze narod by mel mit pocit, (sense) vyssiho zakona mravniho) aby se nedopustil hrichu proti moralce a mravnosti proti svym obcanum. Jestlize narod tento moralni kompas ztrati, a nesnazi se ho potom ani hledat je odsouzen k zaniku.
V me poznamce, bylo to spravne, jsem nepochyboval o nespravnosti tohoto, ale chtel jsem ilustrovat provokativnost pana vojty.

314354

30.7.2014 0:23

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 314354

Nejprve odpověď na Vaši otázku, pane Karle4u. A ještě než Vám odpovím, tak připomínám, že DOBRO a ZLO jsou relativní. Gazela s prokousnutým hrdlem je z jejího vlastního pohledu ABSOLUTNÍ ZLO. Ovšem z pohledu hladových gepardích koťat je tatáž mrtvá gazela NEVÝSLOVNÝM DOBREM.

Hitlerův nápad označit Židy v krizí zmítaném Německu za příčinu všech německých potíží byl vysloveně geniální. Strádající prostí lidé totiž potřebují znát viníky svých problémů. Tak jim je Hitler dal. Lidé si na Židech vybili svůj "spravedlivý" hněv a Hitlerovi spadlo do klína židovské bohatství. Které velmi přispělo k rozběhu vojenské výroby a tím i k překonání hospodářské krize. Z pohledu německého státu byla tedy genocida Židů dobrem. Z pohledu Židů byla samozřejmě tragédií.

K Vaší myšlence "národní páteře". Pokud by se měla skládat z páteří všech členů národa, bude nutně zle. Oba přece víme, že jakýkoliv soubor prvků (například řetěz) je jen tak silný, jak silný je jeho nejslabší článek. O tom, že každý národ má silnější i vysloveně slabé jedince snad není pochyb. Pokud ovšem bude "páteř národa" tvořena jen nějakým výběrem jeho členů, už musíte určit, kdo a podle jakých kritérií bude ty správné "páteřníky" vybírat. A jsme přesně tam, kde se nalézáme dnes.

Do ještě větších rozpaků, než "národní páteř" mě uvádí Vaše věta
> v cesku elity byly formovany na zaklade ...
Elity (kdekoliv na světě) jsou někým formovány? Kým? Proč? A jakým způsobem? Kdo, kdy a jak formoval Karla IV., Křižíka, Masaryka, Baťu, či MUDr. Koukolíka? [smích]

314360

30.7.2014 1:13

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 314360

Je rozdil mezi formaci a formulaci elit.
Elity muzou byt formovane napriklad myslenkami Jana Husa a jeho kazanim o spravedlnosti.
Formulace elit je kdyz cast spolecnosti ktera profituje na soucasnem "status quo" chce zacementovat svou posici ve spolecnosti promoci lidi kteri representuji jejich zajmy. V tomto pripade si muzeme vsimnout nedostatek dobreho charakteru, ale duraz na veci a character ktery predstavuje prave soucasne status quo. Napriklad Blesk je vybornou ilustraci.

314361

31.7.2014 21:57

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 314360

Co je dobro a co zlo rozhodne NENI relativni. Myslet si to je prijmani velice nebezpecne indoktrinace ktera pak z cloveka prave udela hadr jako jsou ti otroci v supermarketu, nebo jeste neco horsiho. Priklad s zabitou gazelou a gepardy je jasne zlo (i kdyz ti gepardi za nej nemuzou, ale jak to presne je s "vinou" je na delsi diskusi). A pokud ten priklad neco dokazuje, tak nanejvys tvrzeni, ze "subjektivni nazor na to co je dobro a zlo" je relativni, coz je ovsem jiz ponekud neco jineho...

314530

2.8.2014 10:14

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

nevim 78.?.?.?

Reakce na 314530

vaše rozlišování je subjektivní a tedy relativní, žádné absolutní dobro nebo zlo neexistuje [mrknutí jedním okem]

314604

2.8.2014 14:00

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 314530

Zlo je bezpochyby relativní pojem, pane/paní "94". Proč? Protože ZLO JE DEVASTACE HODNOT. Tedy alespoň dle mé definice.

A co je to ta nejvyšší HODNOTA? Pro mě i pro Vás nejspíš lidský život. Pro fanatického muslima je ovšem nejvyšší hodnotou víra v Alláha. A on je klidně ochoten za ni svůj život položit.

Jinými slovy. Pro mnohé lidi je největším zlem ztráta lidského života. Pro jiné je největším zlem urážka Alláha. Ještě soudíte, že ZLO není relativní? [smích]

314612

31.7.2014 7:44

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

Freddy 46.?.?.?

Reakce na 314351

Nezapomeňte, že hitlera podporovali USA taky, snad nevíte, že byl v Německu před válkou už americké fabriky jako Opel, která patřila a patří do dneska firmš general Motors a vyráběla třeba nákladní vozy pro Wehrmacht, známé pod jménem Opel Blitz. Tisíc těchto vozů si objednal a použil Wehrmacht pro obsazení Československa. Stejně tak to byly Fordovi závody v Německé říši, kterí činily totéž a byly ušetřeny bombardování. Stejně to byla filiálka firmy IBM, která byla zastoupena v třetí říši a bez ní by Německý průmysl nefungoval. Dokonce ŕeditel IBM, Mooney, byl Hitlerem vyznamenán. Dále to byla firma Standard Oil Corporation. která dodávala olověné přídavky do německých leteckých motorů, bez nich by letectvo nevzvlétlo. Nu to není vše. Nakonec se důkazy najdou na youtube, ale bylo o tom dokonce vysílání na Německé ZDF.

314459

31.7.2014 8:46

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 314459

Hitera podporoval a spolupracoval s ním opravdu kde,kdo i novodobá ikona českých havloidních bezpáteřních kapitálistů Baťa, mu dodával svého času s nadšením z dobrého kšeftu vše potřebné pro posílení fašistické branné moci od bagančat,přes pneumatiky až po gázmasky....jak jde o prachy,jde vše stranou,peníze nesmrdí a i ten ze všech spravedlivých a nejchytřejších,ten nejlepší,Klaus ví,že špinavé peníze neexistují a proto dnes vidíme zbraně,jako UK 59 naší původně ČSLA v rukou milic fy.Shell v Nigerii,mordující všechny oponenty rabování své země a ničení životních podmínek místních,nebo Sa 58 a RPG 7 v rukou kozomrdů z ISIL,nebo Al CIAjdy v Líbyi,tanky T 72 v Gruzii atd.....

314468

30.7.2014 11:21

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

Kadlik 109.?.?.?

Reakce na 314309

Ano demokraciie ktera vpodstate je dva vlci a beranek hlasujici co bude dnes k veceri a nebo 49 belochu a jeden cehnoch hlasujici o tom jestly toho cernocha zlincujou [vyplazený jazyk]

314397

30.7.2014 17:38

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 314309

„Ovšem pozor! To, co si přeje "demokratická většina" bývá obvykle považováno za správné. S touto premisou přece stojí a padá demokracie … Nyní důležitá otázka, pane Ponkráci. Je-li špatné to, co si přeje většina, KDO MÁ PRÁVO URČIT, CO JE SPRÁVNÉ?“

Slova, slova, slova. Bez významu.

Pokud jste si určil definici: Správné = většinové, pak jste si sám odpověděl.

Podle VAŠÍ DEFINICE správnosti má zcela bez diskuse právo většina určit co je správné ve významu správné jak jí definuje VojtaIL. (I když slovo „právo“ zde nemá co dělat, protože většina to určit musí, jinou možnost definice „správné“ podle VojtyIL není přípustná.)

Podobné manipulace, kdy se význam nahradí slovem, a pak kejkly se slovy se nepozorným lidem tvrdí hlouposti, takových jsou miliardy.

---

Stačí si dávat pozor a odlišit „slovo“ a „význam slova“ a začnete mít v diskusi se mnou, nebo s jinýmn pozorným člověkem, obrovský problém.

1) Jste si jist, že slovo „správné“ má význam, který jste napsal, Já o tom přesvědčen nejsem.

2) Co je správné je určeno vyššími silami, než je člověk. Člověk ve své nabubřelosti se považuje za pána světa, jako kdyby snad on všechno určoval. Člověk neurčuje téměř nic, jeho moc je vlemi malá, ačkoli se ve svém egu domnívá, že je mocný.

Určuje snad člověk, jak budou fungovat fyzikální zákony? Ptá se gravitace člověka, jak má fungovat? Ptala se někdy hvězda Alfa Centauri člověka, jak má svítit?

Stejně tak se příroda a vesmír neptá člověka, národů ani států, co je správné. Buď bude jednat „správně“, nebo je nahradí v historicky krátké době jiné státy, jiné národy.

Jednoduše je vyšší princip, a pokud půjde člověk, národ, stát proti nim, má smůlu. Nikdo se nikoho nebude ptát, co on – člověk – považuje za správné.

Národ, stát, lidstvo, které se budu protivit a zapomene na spojení s vyššími principy světa, ty prostě vesmír a příroda vyhladí. Hotovo, dvacet.

Můžete si filozofovat do alelujá na téma správnost jak chcete.

---

Miloslav Ponkrác

314429

30.7.2014 11:36

RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho

Kadlik 109.?.?.?

Reakce na 314306

Ale zmenite avsak nesmite se zastavit potom co vycistite svistvo ve svy vlastni zemi ale je nutno pokracovat dale k nadnrodnim korporacim, nadnarodnim banksterum, trilateralnim komisim a bildrbergum, nejlepe s ostatnimy staty co provedly stejnou ocistu od vlastizradcu jako my . Dokud tendle vermin bude chodit po tydle planete tak sou jakykoliv lokalni cistky zbytecny, je potreba vypalit a vyhubit todle hnizdo vodermortu paklize to neudelame tak to snama pujde jen a jen skopce a bude hur a hur na tydle krasny planete.

314399

29.7.2014 13:33

Achnatonovinka

vymylimimozek 109.?.?.?

http://vymylimimozek.blog.cz/1307/vypecek-z-miky-waltariho-2

314290

29.7.2014 14:22

blbost

tk 194.?.?.?

Je to jenom o lidech a jejich strachu. Kdyby nebyli posraní a ukázali trochu odvahy i když tím riskují ztrátu zaměstnání, tak by si s nimi nevytírali prdel. Například tohle:

„Když vám z ničeho nic dojde výpověď, tak jste nuceni ji podepsat, i když jste neporušil žádné zaměstnanecké povinnosti. Je vám zkrátka řečeno, že si ředitel nepřeje, abyste zde pracoval. Dosáhne jakoukoliv formou, aby vás z toho Tesca dostal.“

V jedné firmě to na mě zkoušeli taky, ale výpověď jsem jim nepodepsal, pohrozil právníkem a najednou bylo i odstupné. Člověk se nesmí nechat. Ti co se chovají jako ovce si nezaslouží nic jiného, než aby je někdo pořádně oholil.
Všichni čekají že za ně někdo tu "revoluci" udělá a oni sami to budou sledovat pěkně zpovzdálí, aby neměli nedejbože průser.

Všichni kteří si v této zemi stěžují si ta svoje příkoří zaslouží, protože nedělají nic aby to změnili. Jo, pardon....vlastně si postěžují v hospodě [smích]
Doma sednou k televizi a hltají propagandu. Dobře vám tak.

314299

29.7.2014 14:54

RE: blbost

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 314299

A to podepisuji.

Článek, stejně jako mnoho dalších jsou jenom plačky. Ale hnout zadkem a něco udělat, tak to ne.

A když někdo něco dělá, tak mu ostatní pokud možno nepomůžou nebo dokonce blokují. Jestliže si zaměstnanci vzájemně nedosvědčí co se tam děje, pak si plně a zcela zaslouží, aby je dusili. CO jiného chcete očekávat?

Kdyby Češi za sebou stáli, a ať by nabrali, koho by nabrali, většina by nemlčela, ono by se to zlepšilo automaticky.

---

Když mi nějaký zaměstnanec říká: „Já za to nemůžu, mám to nařízeno“, odpovídám: „Pro mě jste firma a zástupce firmy, takže za to můžete.“

Nikdo za nic nemůže a všichni očekávají, že někdo druhý to zlepší. A ono ne. Čím to asi bude?

---

Ve kterých státech by bylo možné, aby oběť napadení byla vláčena po soudech, zda příliš neublížila útočníkovi? Ve kterých státech by bylo možné takové řádění exekutorů? A tak bych mohl pokračovat tisícovkou dalšího.

Naopak, tito lidé, kteří pláčou, se na tom spolupodílejí, a ve svém důsledku si své neštěstí a postavení plně zaslouží. Po letech mi to už dávno došlo.

314304

30.7.2014 10:02

řadové zaměstnance nepeskovat!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 314304

A tak to zas ne! Házet na nějakého řadového čičmundu odpovědnost za fungování firmy je velmi nešťastné, přímo zbabělé. Člověk který je ve firmě v postavení hadru na podlahu asi sotva něco změní. Kdyby vaši stížnost postoupil výš, akorát by tím riskoval naštvání šéfa a vyhazov. Takže tudy cesta nevede.

Jediné co je správné, je zavolat si šéfa pobočky či firmy, a toho pořádně zpeskovat, případně pohrozit kontrolou státních orgánů.

314386

30.7.2014 15:25

RE: řadové zaměstnance nepeskovat!

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 314386

Až příště budu kupovat rohlík, nejdřív si udělám třicet doktorátů z atomové fyziky. Předtím si nastuduji seznam zaměstnanců obchodu a jejich postavení a odpovědnosti. Určitě si přečtu výroční zprávy celé firmy. Ale obávám se, že to stále nebude stačit.

Já mám jasno, kdokoli pracující pro firmu, a určený firmou pro práci se zákazníky je pro mě zástupce firmy. Každý z nich. Seřvu toho, kdo mi udělá problém. Je mi jedno, jestli to má nebo nemá nařízeno.

Ten čičmunda je placen firmou a ustaven firmou. Jak to mají ve firmě organizované, je mi egál. Penízky od firmy mu nesmrdí, ale nespokojený zákazník ano. Chceme plusy, nechceme mínusy.

To, co podporoujete je přesně stav, který vedl k tomuto chaosu, kde jsme. Totiž ke stavu, kdy nikdo nemá odpovědnost, všichni jsou chudinky („bé bé fňuk fňuk“) a každý podvedený, ošizený, okradený si může tak akorát nic. A Ti co ho osobně okradli a podvedli, jsou chudinky, na které se nic nesmí („fňuk fňuk, fňuky fňuk“).

Ten pojišťovák, co mě jde okrást, to velmi dobře ví, a není to žádný chudák. Prodavačka, co mi markuje špatnou cenu, a po mém upozornění, že by to měla napravit dostala přesně akorát možnost to bez řvaní a nepříjemných důsledků napravit. Ale ona namísto toho brečí, jaká je chudinka a posílá mě na informace.

Ano, nikdo nemá zodpovědnost. Všichni ze sebe podle vzoru jednoho etnika dělají utlačované chudáky. Všichni mají totiž jedině práva. Nic více.

Takže to tedy ne.

314420

31.7.2014 7:36

RE: řadové zaměstnance nepeskovat!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 314420

Výmluvy a zbabělost. To je opravdu takový problém říct zaměstnanci: chci mluvit s vaším nadřízeným, nebo manažerem této pobočky? Nevím, kde jste zaměstnaný, ale většina zaměstnanců má osobní zkušenost, že dnešní firmy fungují na polovojenském principu. Tedy na zákonu padajícího lejna, které, jak známo, padá zásadně shora dolů.

Manažeři dnes udělají všechno pro to, aby měli klídek a nemuseli se obtěžovat s těmi co jsou pod nimi, natož aby se zabývali nějakými stížnostmi. Je zajímají jen čísla na papíře, obrat, náklady, zisk.

Takže stěžovat si mizerně placenému udřenému řadovému zaměstnanci má asi takový smysl, jako stěžovat si někde v lese do dutého dubu. [oči v sloup]

314457

30.7.2014 12:14

RE: blbost

hc 90.?.?.?

Reakce na 314304

Rozčilujete se tu nad tím, čeho jste sám ukázkovým příkladem. Kdybyste tu napsal jenom tolik, aby se zaměstnanec při potížích se zaměstnavatelem obrátil na http://www.suip.cz/ nebo třeba jen na nějakou internetovou právní poradnu, udělal byste víc.

314407

30.7.2014 15:29

RE: blbost

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 314407

Zřejmě reagujete na něco jiného, než jsem psal.

314421

29.7.2014 15:25

RE: blbost

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 314299

V roce 48 delnici konecne ztratili strach a pod vedenim komunistickou stranou se dostali k moci, aby mohli vybudovat spravedlivejsi spolecnost.
To se jim take povedlo, ackoliv snaha utlacitelu o uchvaceni moci nikdy neprestala, proto ty korekce a bratrsska pomoc.
Pres to vsechno, pokuseni bylo prilis velike a tak te spravedlivy system byl svrzen a nyni mate co jste chteli. Mam jen otazku, jste pripraven na novy 48?

314314

29.7.2014 17:01

RE: blbost

Na-Iva tisk (tečka) amos (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

Reakce na 314314

A právě tenhle M-L vynález (diktatura proletariátu) z lidí vychoval amorfní hmotu co si nechá kálet na hlavy. Proč si k zaměstnancům i spotřebitelům za Rozvadovem nikdo nic takového nedovolí? Jak už někdo výše poznamenal, nějvětší průser je obsah našich mozků a důsledkem jsou volební výsledky posledních 25 let. Raději si zvolíme idioty a zloděje, jen abychom měli na koho shodit odpovědnost za naše vlastní chování (nebo nečinnost).

314326

3.8.2014 8:47

RE: blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 314314

tak po roku 48 sme tu naozaj mali "spravodlivu spolocnost". Ktoru? Myslis splocnost vedenu bolsevickou teroristickou organizaciou? Nooo tak to bola "spravodlivost" ako z citanky... [velký smích]

314647

3.8.2014 11:31

RE: blbost

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 314647

V roce 89 jsem si nepřipadal moc utlačovaný, ale pravdou je, že digi v německu stály 2 DM, tady cigánky křičeli "digi digi chceš za pětset? digi digi". To jsem netušil kolik tam stojí třeba povinné ručení a další "služby." Mně šlo o ty digi a auto, prý tam stálo 8 výplat. To jo, zapomněli ale dodat, kolik stojí ty měsíce lidsky přežit. A tak jsme naletěli.

Holandská rajčata z chemikálí - prý intenzivní zemědělství - kolik jsme si o tom poslechli před 89 - je to chemická výroba, fakticky jedovatý odpad - správný zahradkář si nedá rajčata z Kauflandu ani do kompostu.

Soused říká, abych držel hubu - že všechny satelity obratily talíře na mě - no sakra, žvanit na kuchyni jsem mohl už za kománčů, kde je ta "svoboda slova"?

Néní, né, nééní!!! Ty žvasty o lidských právech byly dobré na rozmrdání východního bloku. Dnes si ta lidská práva užiješ na Guantanamu, v polských věznicích CIA atd - a to tak že dosyta.

12 let bez soudů - trochu silná káva. Vždy však to tak bylo - kdo za co valčí - dojede přesně na to. Potřebuješ ochutnat to emerické pravosudí. Schválně si napíš do Brauseru toto: Jarošenko, pilot. Má na kahánku, vymlácené zuby a žádný přístup k doktorovi. Tolik o "právech".

Máš práva, dokud na tebe nenajelo trochu větší "právo". [bliji]

314657

4.8.2014 20:11

RE: blbost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 314657

... to, ze Ty si sa za komancov necitil utlacany, nic nemeni na fakte, ze to bol zlocinecky rezim. Comu sme, prosim, naleteli? No schvalne - kolko stoji "lidsky prezit" v krajinach bez bolsevickej minulosti? Nie je tam tak nahodou neporovnatelne vyssia zivotna uroven?

... holandska rajcata.... to akoze intenzivne prechemizovane polnohospodarstvo za sociku bolo dokonale zdrave... ja si to este pamatam...

...zvanit za komancu.... no to by Ti o moznosti "zvanit" mohli rozpravat politicki vazni ... nic sa neboj, za ziadne zvanenie sa dnes Gulag, ci Jachymov nekona...

...rozmrdani vychodniho bloku... To si snad len nemyslis, ze ten chory system bolo nutne nejak "rozmrdat". Nie, ono sa im to uz jednoducho dalej nepodarilo udrzat... Bol to nechutny experiment na ludoch a jednoducho nevysiel...

...Jarosenko a jeho prava... Chces povedat, ze bolsevici si vazili akesi prava odsudenych? A k tomu odsudenych politicky - nie nejakych obchodnikov s drogami...

314788

3.8.2014 15:57

RE: blbost

Aja 82.?.?.?

Reakce na 314314

To je ironie a nebo to myslíte zcela vážně? [oči v sloup]

314692

29.7.2014 15:31

RE: blbost

hank 91.?.?.?

Reakce na 314299

"Je to jenom o lidech a jejich strachu. Kdyby nebyli posraní a ukázali trochu odvahy i když tím riskují ztrátu zaměstnání, tak by si s nimi nevytírali prdel." Souhlasím a podepisuju oběma rukama. Kdo nevěří, ať si vygoogluje vítězný stávkový boj odborářů v papírně Mondi Ružomberok v roce 2005. Akorát mě štve, že takových případů nejsou desítky, ne-li stovky ročně. Vždyt naši předci před 100 lety taky nedostali tu 8hodinovou pracovní dobu a volební právo zadarmo.

Sám jsem se utkal s jedním zaměstnavatelem u soudu o odstupné a vyhrál jsem to i bez právníků.

314315

29.7.2014 19:10

Moje slova se naplnila !

Satanist 75.?.?.?

A tem blbeckum kteri tenkrat v ty vycinkany democracii meli reci jak vopice chcanek a nechteli me verit kdyz sem napsal pravdu vo kapitalismu - (ze si s vama vsude v ceskym krateru kde nebudete vlastnit uz ani tu vodu leda tak vytrou prdel) - to docela preju. Vona takova buzerace jako je dnes v hypermarketech nebyla snad ani za komunistu na vojne ktera byla jakousi vobracenou formou onanie kde kdejakej pindour honil cloveka.

314331

29.7.2014 21:03

RE: Moje slova se naplnila !

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 314331

Vlado, to ale neni tak o kapitalismu jako o lidech. Jak je mozne, ze kapitalismus je tak rozdilny v nemecku a v cesku? Nebo v Mexiku a USA. Je to charakterem lidi. Jak uz bylo nekde receno. Cesi jsou jako cyklisti, nohore jsou ohnuti, dole slapou. To znamena, je to tendence, instinktivni snaha znicit slabsiho. Kde nadrizeni nici podrizene jen aby se zalibili. Jak se rikalo poturcenec horsi turka. Je to videt v diskusich, kde je otevrena soutez v ponizeni diskutujiciho, misto aby se snazili najit spolecny jazyk kritizuje se nejmensi rozdil a originalita mineni. Zda se mi, ze cechy jsou prokleta zeme, ktera se nikdy nezlepsi a je odsouzena ke zkaze. je jen skoda, ze se nemam kam vratit.

314342

29.7.2014 23:04

RE: Moje slova se naplnila !

M.P. 194.?.?.?

Reakce na 314342

Přesně tak to bohužel je.

Mám poslední příspěvek, který mi pan Stwora vyměřil, a tak už nic více nenapíši a na nic nezareaguji.

Před několika lety jsem přestal litovat tyhle plačky. Došlo k tomu na základě šoku. Zachránil jsem v Brně přepadenou ženu a ubránil jí před útočníkem.

Následné reakce žen mě ovšem hluboce zklamaly. Kdykoli jsme nějaké řekl, že jsem zasáhl (a žádnou další informaci), okamžitě se začaly zajímat, zda jsem útočníkovi neublížil, nebyl na něho příliš agresivní. Osud přepadené ženy žádnou jinou ženu ani v nejmenším nezajímal. Zkusil jsem přes stovku žen, nenašla se žádná normální se selským rozumem. (Zdůrazňuji že nevěděly, že k boji ani nedošlo, protože jsem útočníka vystrašil natolik, že se zdekoval.)

Pochopil jsem, co se stane každému, kdo zachrání nějakou ženu. Bude na to sám. Bude riskovat zranění útočníkem. Ženy jako jeden šik budou stát za útočníkem, a proti obránci. Soudci budou obránce tahat po soudem a výsleších. A nikdo se takového chlapa nezastane.

Dnes už chápu, jak je možné, že někdo znásilní ženu 100 metrů od zastávky se 14 lidmi. Nedivím se tomu. Samy ženy si tak muže vychovaly a podporovaly. Komu nebylo přepadávání žen lhostejné, byl odstraněn za podpory žen i soudů.

Toto je bpohužel česká povaha. I když někdo pomůže, Češi ho dokopou.

Od té doby plačky viz článek mě nechávají chladným. Prostě Češi a zejména Češky jsou proti změně statusu quo, a pokud někdo něco pro ně udělá, oni ho zradí. Bez uzardění a jako správné.

Není vcelku divu, že psychopati v Česku a ponižování má pré.

314353

30.7.2014 21:28

RE: Moje slova se naplnila !

hank 91.?.?.?

Reakce na 314353

S tímhle mám taky vlastní zkušenost, za mlada jsem míval tendence dělat advokáta "chudých", ale oni ti "chudí" nejenže o to až tak moc nestáli, nota bene tím méně, když bylo potřeba, aby se taky aspoň trochu sami přičinili, ale často mě nakonec i podrazili a nechali mě, abych se v tom vymáchal sám. A dnes je to ještě mnohem horší než před 30 lety.

314442

30.7.2014 3:59

RE: Moje slova se naplnila !

Satanist 75.?.?.?

Reakce na 314342

Tak jak to pises to Karle vopravdu je. A ja verim ze sis vsim jak i v USA a v CDN utahujou pomalu srouby ..... V ceskym krateru sem byl a uplne me to v tom mrdniku kde si z huby dela prdel snad pul republiky stacilo. A to ze se nechceme nechat vyjebat a na stary kolena se nemame z emigrace kam vratit je fakt k nasrani ale co s tim nadelame ?..... Von uz jen ten pohled v ceskym krateru na ty chytroliny s holou prdeli co si myslej ze sezrali Salamounovo hovno a na vsechno a vlastne furt si stezujou a jaksi zapominaj na fakt ze si ten zkurvenej system kterej je jebe 1000 x vic nez komunisti vyzvonili klicema...... [naštvaný] No nic, komu neni rady tomu neni pomoci ...., ja je varoval, rikal sem jim jak to v kapitalismu bude a nebyl sem na to sam jak vis tak at si tam kdyz byli tak chytry a meli cancu jak vopice chcanek tu jejich democraciii ktera je vokrada a ne jen vo penize vyzerou az do dna !

314369

31.7.2014 8:14

RE: Moje slova se naplnila !

Freddy 46.?.?.?

Reakce na 314369

mate pravdu, já jsem dříve se chtěl taky z nadšením vrátit do Československa a doufal jsem, že prezient Havel se poučí z návštěvy vy Švýcarsku, stejně chtěl prezident Masaryk udělat z Českolsovenska podobný stát Švýcarsku. Jenomže Havel místo aby se postaral o neutralitu Československa a utvořil z Československa federální stát podobný kantonálnímu systemu Švycarska, tak chtěl být centrem, monarchou a nechat se oslavovat jako spasitel. nakonec se ještě spojil z USA, aby měl zajištěnou podporu své moci. A tím se z něj stal zbabělý chlap, zrádce národa.

314461

31.7.2014 9:20

jak si žijí prodavači

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Toto je bohužel krutá realita. Pokud se jen trochu ohradíte, slyšíte:"Víš kolik lidí čeká na tvou pozici?" Není nic divného, pokud probíhá šikana vašeho nadřízeného před zákazníky. Dále je také pravda, že my prodavači bohužel máme jen samé povinnosti a práva žádná u zákazníků je to naopak.

314472

31.7.2014 15:03

Rodina-pán a otrok

Hang Mirror 5.?.?.?

Je známo z historie, a ta se opakuje v různých proměnách, že kdo se hodlá zmocnit či zlikvidovat určitou říši, národ, i rody, postupuje rafinovaně, sofistikovaně. Jedna z metod je ničení rodiny v jejím základu. Platí to i u tak velké říše jako byla říše římská. To se tak nějak naistaluje ve zrychlujícím se tempu nemravnost, podplácení, homosexualita, ponižování a šikana a je tu národ otroků, po pár desetiletích. Je to podle rozsahu říše.
Není na to třeba ani zbraní ve smyslu války. Kde stojí v cestě silná víra, národní vědomí, tam se používá kobercové bombardování
a genocida.
Národy s nízkým duchovním a morálním kreditem se ničí sami úspěšně zevnitř. Stačí jim pomoci, na trhu,ve vztazích, v mediích. Odporují-li rodiny a národy, je nutné začít používat teror, prostupující náš život jak jedovatý plyn.
Televizní seriály a masmédia z dílny "režie moci" dělají svou práci morální kyseliny. Vztah zaměstnavatel/zaměstnanec odráží též situaci v rodinách. Je to méně vidět, za to se to umocňuje v dalších vrstvách vztahů.

Položme si otázku. Kdo to platí? Tedy vstupní impulsy a propagandu.

Posuzovat a soudit oběti šikany a násilí, je však zhovadilost.
Neznáme jejich osobní situaci.
Říká se: Na hrubý pytel, hrubá záplata.

U prodavaček v marketech to rozhodně neplatí.
Patří to na adresu manažerů a vedoucích, kteří mají bonusy za výkon, jenž souvisí s cílenou demoralizací, šikanou, bezohledností!

Máme všude velké vzory v sebezničujícím stylu života.

314501

11.8.2014 18:37

Videa z televize

Martina 89.?.?.?

Tady je to krásně popsáno ve videu [mrknutí jedním okem] Chudáci lidi!!!
Ještě že jsem tam odsud utekla včas, zbláznila bych se.
https://www.youtube.com/watch?v=uWWmX3uEOCY
https://www.youtube.com/watch?v=DtOE2-uN2Q0

315256

Příspěvků: 78

29.07. 00:43  Tedy nejen hypermarkety
29.07. 01:36 nedostudovanej inža  Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce
29.07. 05:17  RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce
29.07. 08:00 nedostudovaný inža  RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce
29.07. 11:57 %lak  RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce
29.07. 12:15 hc  RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce
29.07. 06:59 Dušan Polanský  RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce
29.07. 07:01 jacob  RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce
29.07. 08:58  RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce
29.07. 20:05 Venny  RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce
29.07. 09:17  RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce
29.07. 11:23 nevim  RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce
03.08. 19:17 coinageboy  RE: Otroctví v hyper/super je pouze důsledkem přebytku gum na trhu práce
29.07. 07:10 rossia  krach supermarketov = hurá
29.07. 07:42 Moiry  Hypermarkety nikdy nezkrachují
29.07. 09:39 výjimečné porušení omerty  RE: Hypermarkety nikdy nezkrachují
29.07. 11:46 Kevin  RE: Hypermarkety nikdy nezkrachují
29.07. 13:01 M.P.  RE: Hypermarkety nikdy nezkrachují
29.07. 13:36 Danielle  RE: Hypermarkety nikdy nezkrachují
29.07. 08:00 Marten264  Lidská práce je soukromý statek
29.07. 08:48  Nepodmíněný základní příjem?
29.07. 13:41 Kadlik  RE: Nepodmíněný základní příjem?
30.07. 16:13 steve  RE: Nepodmíněný základní příjem?
29.07. 15:48 Moiry  RE: Nepodmíněný základní příjem?
31.07. 21:29  RE: Nepodmíněný základní příjem?
31.07. 21:55  RE: Nepodmíněný základní příjem?
29.07. 09:25  RE: Lidská práce je soukromý statek
29.07. 13:36 Marten264  RE: Lidská práce je soukromý statek
29.07. 09:39 Čen  citát
29.07. 15:53 Moiry  RE: citát
29.07. 10:25 Petr Zach  Tak jim třeba
29.07. 14:28 tk  RE: Tak jim třeba
29.07. 10:26 disident2  Problém rastu produktivity práce
29.07. 11:59 Emil Robot  RE: Problém rastu produktivity práce
29.07. 11:55 Vladimír Bílý  stačil by jeden zákon....a schválit ho
29.07. 12:46 Danielle  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
29.07. 13:08 M.P.  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
29.07. 13:53 Kadlik  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
29.07. 15:00 M.P.  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
29.07. 15:09 VojtaIL  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
29.07. 15:18 M.P.  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
29.07. 16:32 karel4u  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
29.07. 22:52 M.P.  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
29.07. 23:15 karel4u  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
30.07. 00:23 VojtaIL  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
30.07. 01:13 karel4u  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
31.07. 21:57  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
02.08. 10:14 nevim  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
02.08. 14:00 VojtaIL  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
31.07. 07:44 Freddy  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
31.07. 08:46 Emil Robot  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
30.07. 11:21 Kadlik  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
30.07. 17:38 M.P.  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
30.07. 11:36 Kadlik  RE: stačil by jeden zákon....a schválit ho
29.07. 13:33 vymylimimozek  Achnatonovinka
29.07. 14:22 tk  blbost
29.07. 14:54 M.P.  RE: blbost
30.07. 10:02  řadové zaměstnance nepeskovat!
30.07. 15:25 M.P.  RE: řadové zaměstnance nepeskovat!
31.07. 07:36  RE: řadové zaměstnance nepeskovat!
30.07. 12:14 hc  RE: blbost
30.07. 15:29 M.P.  RE: blbost
29.07. 15:25 karel4u  RE: blbost
29.07. 17:01 Na-Iva  RE: blbost
03.08. 08:47  RE: blbost
03.08. 11:31 ignorek  RE: blbost
04.08. 20:11  RE: blbost
03.08. 15:57 Aja  RE: blbost
29.07. 15:31 hank  RE: blbost
29.07. 19:10 Satanist  Moje slova se naplnila !
29.07. 21:03 karel4u  RE: Moje slova se naplnila !
29.07. 23:04 M.P.  RE: Moje slova se naplnila !
30.07. 21:28 hank  RE: Moje slova se naplnila !
30.07. 03:59 Satanist  RE: Moje slova se naplnila !
31.07. 08:14 Freddy  RE: Moje slova se naplnila !
31.07. 09:20  jak si žijí prodavači
31.07. 15:03 Hang Mirror  Rodina-pán a otrok
11.08. 18:37 Martina  Videa z televize

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

42

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 92 čtenářů částkou 12 729 korun, což je 42 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

A je to zpátky: Paříž a Řím tlačí na rozdělování migrantů. Neposlušné země chtějí pokutovat20.09.19 17:39 Evropská unie 2

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 4

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 4

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 5

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Měnové kurzy

USD
23,47 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,27 Kč
Kanadský dolar
17,70 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,68 Kč
100 japonských jenů
21,82 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,66 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 596,97 Kč
1 unce stříbra
421,78 Kč
Bitcoin
237 932,85 Kč

Poslední aktualizace: 21.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 594